VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltijos automobilių priežiūros centras, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltijos automobilių priežiūros centras

Atsiliepimai apie Baltijos automobilių priežiūros centras, UAB

Valau Profesionalų komanda teikia visas
valymo paslaugas visoje Lietuvoje
Parašyk savo nuomonę apie Baltijos automobilių priežiūros centras, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Baltijos automobilių priežiūros centras 2020-11-06 10:44:09
Jums neatrodo, kad pretenzijas reikėtų reikšti ne tada kai praėjo pusmetis, po automobilio atidavimo? Plius vistiek matome, kad esate labiausiai piktas dėl to, kad jums pigiau padarė garaže nei servise. Ko ir reikia tikėtis, dar kartą pasikartosime, kad įmonėje kainos visada yra didesnės.
Kada noriu tada reiškiu pretenzijas, kad kiti nepasimautu.jei sumokejau už važiuokles remonta 200e tai tikejausi kad visos dalys bus pakeistos, o gavosi kad sumokejau už ora
Baltijos automobilių priežiūros centras
2020-11-06 10:44:09 IP 2e7r5b2s
Atsakyti
Gr 2020-11-06 09:45:17
Visu pirma Jus patys man paskambinot ir pasisiulet sutvarkyti automobili.apžiurejot saket remontas kainuos apie 2500e.daliu yra Lenkuose kiek tik norit. Tas garažinis padare taip kaip jus tikrai nebutumet padare, ir variklio imti nereikejo už 600e.praskambinau 5 servisus paklausiau už kiek išimtu ir idetu varikli, kainos buvo apie 300e.ir dar 200e sumokejau už priekines kaires puses važiuokles remonta, kai parveže mažina buvo tik amortikas ir virsutine svirtis pakeista, kitos dalys net neišpakuotos
Jums neatrodo, kad pretenzijas reikėtų reikšti ne tada kai praėjo pusmetis, po automobilio atidavimo? Plius vistiek matome, kad esate labiausiai piktas dėl to, kad jums pigiau padarė garaže nei servise. Ko ir reikia tikėtis, dar kartą pasikartosime, kad įmonėje kainos visada yra didesnės.
Atsakyti
Baltijos automobilių priežiūros centras 2020-11-05 14:22:28
Ponas Gražvydai,
Asilai kuo? Kad pristatėte automobilį, kurio dalių nėra europoje ir prašėme pačio surasti dalis, nes pasiūlytos dalių kainos jums per brangios? Ar asilai tuo, kad pasakius darbų kainas prieš darbus kaip pats sakote pas garažinį meistriuką pasidarėte pigiau? Siūlėme pigesnį variantą (aišku ne tokį pigų, kurį gavote) bet sakėme idealu nebus. Netiko, pasirodė per brangu. Normalu, niekada nelyginkite įmonės su vienadieniais meistriukais. Įmonėse kainos visada yra didesnės. Tas pats dabar kaip visiems skųstumėtes, kad statybų įmonė užsiprašė brangesnės kainos už namo pastatymą nei meistreliai, kurie dirba ant savęs. Jokios logikos
Visu pirma Jus patys man paskambinot ir pasisiulet sutvarkyti automobili.apžiurejot saket remontas kainuos apie 2500e.daliu yra Lenkuose kiek tik norit. Tas garažinis padare taip kaip jus tikrai nebutumet padare, ir variklio imti nereikejo už 600e.praskambinau 5 servisus paklausiau už kiek išimtu ir idetu varikli, kainos buvo apie 300e.ir dar 200e sumokejau už priekines kaires puses važiuokles remonta, kai parveže mažina buvo tik amortikas ir virsutine svirtis pakeista, kitos dalys net neišpakuotos
Baltijos automobilių priežiūros centras
2020-11-05 14:22:28 IP 2e7r5b2s
Atsakyti
Gr 2020-10-29 16:18:15
Klaida padariau kad palikau automobili tvarkyti pas šituos asilus.per 4 menesius beveik nieko nepadare vis temdavo laika kad tipo daliu negauna.po to sugalvojo kad kad reikia išimti varikli norint pervirinti ketvirčio prieki variklio išemimas ir idejimas 600e ketvircio tvarkymas 600e.masina teko atsiimti, nuvariau pas gera meistra už ketvircio remonta ir tampyma 280e sumokejau:
Ponas Gražvydai,
Asilai kuo? Kad pristatėte automobilį, kurio dalių nėra europoje ir prašėme pačio surasti dalis, nes pasiūlytos dalių kainos jums per brangios? Ar asilai tuo, kad pasakius darbų kainas prieš darbus kaip pats sakote pas garažinį meistriuką pasidarėte pigiau? Siūlėme pigesnį variantą (aišku ne tokį pigų, kurį gavote) bet sakėme idealu nebus. Netiko, pasirodė per brangu. Normalu, niekada nelyginkite įmonės su vienadieniais meistriukais. Įmonėse kainos visada yra didesnės. Tas pats dabar kaip visiems skųstumėtes, kad statybų įmonė užsiprašė brangesnės kainos už namo pastatymą nei meistreliai, kurie dirba ant savęs. Jokios logikos
Atsakyti
Arijus 2020-10-26 12:26:17
Automobilius taisyti tenka gan daznai, taisiausi siame servise pirma karta, automobili pardaviau, klientas tikrino surinkimo ir dazymo kokybe moller auto, tai prie nieko neprisikabino, esu tikrai patenkintas ir kita automobili vesiu vel cia, skaitant neigiamus komentarus toks jausmas kad prasot viska daryti kuo pigiau, lituoti, klijuoti, o paskui nepatenkinti esat kad tarpai nesueina?
Man atrodo pats ten dirbi:
Atsakyti
Klaida padariau kad palikau automobili tvarkyti pas šituos asilus.per 4 menesius beveik nieko nepadare vis temdavo laika kad tipo daliu negauna.po to sugalvojo kad kad reikia išimti varikli norint pervirinti ketvirčio prieki variklio išemimas ir idejimas 600e ketvircio tvarkymas 600e.masina teko atsiimti, nuvariau pas gera meistra už ketvircio remonta ir tampyma 280e sumokejau:
Atsakyti
Automobilius taisyti tenka gan daznai, taisiausi siame servise pirma karta, automobili pardaviau, klientas tikrino surinkimo ir dazymo kokybe moller auto, tai prie nieko neprisikabino, esu tikrai patenkintas ir kita automobili vesiu vel cia, skaitant neigiamus komentarus toks jausmas kad prasot viska daryti kuo pigiau, lituoti, klijuoti, o paskui nepatenkinti esat kad tarpai nesueina?
Atsakyti
Šią vietą reiktų apeiti milžinišku lanku! a******ų kontora. Tai ką žada pinigine išraiška pradžioje norėdami pritraukti pas save vėliau DEŠIMTIMIS (taip taip, ne kartais, o dešimtimis kartų) KARTŲ skiriasi realybėje. Nesutinkant su jų iš piršto laužtais įkainiais, grąsina neatiduoti automobilio kol nesumokėsi - savotiškas reketas. Buvome jau viena koja teismo salėje, nes kitoks variantas nebešvietė. Darbus atlieka nekokybiškai. Surinkimas, tiek salono, tiek visko po kapotu tragiškas. Pvz.: lubos nukrito bevažiuojant, filtradėžė net neprisukta buvo - tiesiog idėta, laidai visi padaryti belenkaip, pliusinis laidas lietėsi prie kėbulo, varžtai neprisukti iki galo, plius pradangino keletą smulkmenų - teko pirkti vėl, emisijos lipduko neišpjovė - tiesiog išmetė. Sumokėjau daug, gerokai per daug, kokybės, deja, negavau, teko išleisti dar extra 350 eur normaliam kėbulistui, kad sutvarkytų Trakų auksarankių broką. Realiai ten dirba jaunimas su minimalia patirtimi. Bet chebrytė ne taip verslą daro: pasikinkęs apgaulę ir nekokybiškai atliktus darbus toli nevažiuosi.
Atsakyti
Siūlyčiau visus, kas taupo savo laika apeiti šia įmone (Trakuose). Priduodant automobilį vadybininkas pranešė, kad po mėnesio automobilis bus sutvarkytas, bet iš tikrųjų tvarkė kiek daugiau nei 3 mėnesius ir pasibaigus kantrybei teko paimti automobilį nesutvarkyta, nors daužimas nebuvo stiprus. Prieš atvežant automobilį vadybininkas atsiuntė sąmata, kur buvo parašytos dalių kainos, , preliminarios, , tai buvo pagrindine priežastys dėl ko pasirinkau šį servisą, nes dalių kainos buvo parašytos gerokai mažesnės nei rinkos (1000€ už visą priekį), o vėliau ta kaina pakilo iki 4500€, tad teko ieškotis dalių pačiam. Ant dalių užmeta kainas televizorius signedoj kainavo 100€, vadybininkas pasakė, kad gali užsakyt už 250€. Darbas vyko labai lėtai, atvežus televizorių, tik po mėnesio jis buvo, , pamatuotas, , paaiškėjo, kad reikia kapoto lankstų, atvežus kapoto lankstus tik maždaug po mėnesio jie buvo pakeisti. Garaže betvarkė, pora kartu buvo pranešta, kad reikia dalių, kuriuos jau buvo nupirktos, vėliau pranešus, kad jos buvo atvežtos jos atsirasdavo, paaiškininas budavo toks, kad tvarko daug automobiliu ir tai naturalu, kad dalys pasimeta. Atvežus automobilį į kitą servisą paaiškėjo, kad televizorius privirintas per žemai, tad reikėjo atlikti ši darbą iš naujo. Klientu prarast nebijo, tad ir neskuba kažką daryt, nes mašinu tvarkymui stovi pilnas kiemas.
Baltijos automobilių priežiūros centras
2020-08-18 13:03:23 IP 2e7r5b2s
Atsakyti
Martynas 2020-07-23 19:22:23
Negerbia savo klientu, meluoja del terminu. Jei nera supratimo apie tai kiek darbas truks tai bent uzsimestu ilgesni darbu termina, o ne zadeti, kad po savaites bus padaryta, o po tos savaites tada vel zada, kad po savaites. Ir ta savaite jau pavirto virs menesio. Pasaka be galo jau.. Informacija apie darbus reikia paciam istraukti..Paskambinus paciam, suzinai, kad darbai stovi nors buvo patvirtina ir sutarta, kad darbai judetu toliau. Sie zmones tikrai nevertina JUOS pasirinkusiu klientu... Linkiu pradėti gerbti ir vertinti savo klientus. Kitiems NEREKOMENDUOJU rinktis sio serviso
Gerb. Martynai,
Esate pirmasis klientas, kurio atsisakėme remontuoti automobilį griežtai, pamatęs ant kiek nenuspėjamas ir nesukalbamas esate klientas. Manome, kad faktas, jog patys liepėme pasiimti mašiną viduryje remonto proceso, pasako su kuo turėjome reikalų ir ką iš tiesų reiškia jūsų komentarai, kurie čia yra parašyti netgi 3 po skirtingais vardais, bet tuo pačiu IP. Linkime sėkmės.
Atsakyti
Jei norit moketi už ora, tai čia galit automobilius tvarkyt
Atsakyti
Neremontavau cia automobiliu, pamaciau nuotraukas facebook paskyroje ir nusprendziau parasyti cia :) jau didelis pliusas yra, kad atsako zmonems normaliai, tolerancija.. :) jokio negatyvumo, viskas graziai aiskai atsakyta visiems nepatenkintiems :D kazkada pamaciau, jog varymas is JAV auto yra neblogas pajamu saltinis, taigi parsivarius pirmaja auto, sau, irgi buvo niunsu, kodel taip ilgai tvarko, kodel kainos kyla, ir.t.t, parsivarius trecia auto, pradejau pats pirktis dalis, pasemes is interneto manualus su daliu kodais, rinkau ziurejau ir tai kainavo tik daugiau nervu ir pinigu, ir aisku laiko. jau geriau sita reikala palikti jei neturit zmogaus kuris artimas masinoms ir dalis, supirkti jums, rinkites kad kasnors kitas padarys visa tai, patikekit :) geriau jau sumokekit ta suma, kuria jums pateiks servisas, nei pirkites patys.. patys nusipirksit neaisku ka, reike ar nereikes, veiks ar neveiks ir.t.t..
kalbant apie geometrijas, tai tampymas yra viena, ir jei atrodo jums kad po masinos tampymo ji turi buti vaziuojanti, labai blogai :) automobilio dauzimas yra N kiekis detaliu per kurias smugis eina, nuo maziausiu iki svirciu, pusasiu ar kad ir to traverso, niekada negali zinot iki kurios vietos musimo smugis nuejo. atrodo pasikeisi guoli, pusasi, pora svirciu, sakiu ir viskas bus ok, tikrai ne, vaziuokle sudaro daug dalyku :) Jooo.. teisingai sako, kad reikia bent 3-5 automobilio sunkesniu tvarkymu, kad suprastu zmones, kaip darbai vyksta.. jei atvaro masina be priekio be tilto, be lanzeronu, be sonu, ir tikisi kad tai bus kaip kaladeles pakeist ar stabdziu diskus, tai tiesiog turit keist mastyma :) Jei jau paliekate auto ten kur vienoj vietoj (nesvarbu kad masinele keliauja is vietos i kita vieta del darbu atlikimo) tvarkote, 2 menesiai tvarkymui yra padorus terminas, jei jau kelt visokius advokatus ir plusti zmones keiksmazodziais, tai nepykit, bet reiktu pasitikrinti pas daktarus :)
Patikekit, jei nuspresit savo automobili tvarkytis pats, vezioti po kiekviena servisa, nes vieni tvarko viena, kiti kita, tiesiog sugaisite daug laiko ir nervu, ir kartais pagalvokite, ar tie 500euru ar panasiai yra verti jusu sveikatos gadinimo:)
Atsakyti
Nelabai suprantu, per kur informacijos stoka, pats parduodu automobilius ir teko daug kur remontuoti, ar buvot nuvežę automobilį į Melgą ar Martoną, žinote kaip ten komunikuoja??? Palieki automoiblį skambini, nedasiskambini. Pareina sąskaita už slenksčio tiesinimą ir dažymą 2000 eur. Nieks nieko nesako ir nekontaktuoja, čia bent paskambina informuoja kokie darbai atlikti kokios kainos ir kokias dalis reik užsakyti kiek jos kainuos. Tad tikrai neesat susidūrę su žmonėm kuriem px, dėl remonto kokybės priekaištų neturiu jokių, dažyme buvo brokų, atvykau parodžiau kur negerai, susižiūrėjom, perdažė, išvažiavau.
Atsakyti
Negerbia savo klientu, meluoja del terminu. Jei nera supratimo apie tai kiek darbas truks tai bent uzsimestu ilgesni darbu termina, o ne zadeti, kad po savaites bus padaryta, o po tos savaites tada vel zada, kad po savaites. Ir ta savaite jau pavirto virs menesio. Pasaka be galo jau.. Informacija apie darbus reikia paciam istraukti..Paskambinus paciam, suzinai, kad darbai stovi nors buvo patvirtina ir sutarta, kad darbai judetu toliau. Sie zmones tikrai nevertina JUOS pasirinkusiu klientu... Linkiu pradėti gerbti ir vertinti savo klientus. Kitiems NEREKOMENDUOJU rinktis sio serviso
Atsakyti
Baltijos automobilių priežiūros centras 2020-07-16 16:07:42
Kalbant apie dažymą visiems yra iškart pasakoma, kad mes patys nedažome, o turime savo partnerius, kurie dažo automobilį, jeigu galvojate, kad permokate, tai palyginkite kainas, visas automobilio dažymas su išrinkimu ir surinkimu jums kainavo 1000 eur, nemanome, kad galite rasti kur pigiau, kas nudažo visą automobilį kameroje: bamperiai, durys, kapotas ir t.t. iš dviejų pusių, tad čia klystate, pasidomėkite rinkos kainomis, toks dažymas jums mažiausiai kainuotų 1500 eur. Dėl benzino ištraukimo, negi manote, kad mums reikia benzino už 30 eur? Ir pusdienį bandysime jį ištraukti, juolab kai naujose auto to padaryti tiesiog nepavyksta dėl apsaugos sistemų. Nenusimanančiam pasakysime, kad diagnostikos, kurios jums buvo atliktos mažiausiai 3-4 kartus, įvairių sistemų tikrinimai ir t.t. atliekami kai automobilis yra užvestas. Tai trunka ne vieną valandą, aušinimo skysčio keitimas/nuorinimas vyksta kuomet automobilis būna užvestas, varinėjimas iš aikštelės į patalpas ir t.t. vėl prisideda, yra normalu, kad benzino lygis mažėja ar mums reiktų dėl tokių dalykų pripildyti jums baką? :) Varymas pas dažytojus ant tralo, nuo tralo, į kamerą ir atgal vėl vyksta užvedus variklį ir kuomet kaip sakote automobilis būna du mėnesius tvarkomas, to ir benzino nelieka pilnas bakas. Vadybininkai visada atsiliepdavo į skambučius ar patys skambindavo informuoti jus apie auto padėtį, derindavo detales kainas, laukdavo jūsų ir po darbo ir net keldavo telefono ragelį prieš darbą kuomet skambindavote ir buvote nepatenkintas, kodėl ne darbo metu pavyksta prisiskambinti tik iš trečio karto. Tad nesutinkame su jūsų išreikšta nuomone, kad vadybininkų darbas yra prastas, kuomet jie dėl jūsų darydavo net daugiau nei to reikalaujama iš jų. Buvo žadėtas vienas mėnesis remonto terminas, vietoj pakeistų detalių dažymo panorote dažyti visą automobilį, derinome kainas su dažytojais, jei prisiminsite, pirmas pasiūlymas jums netiko, tad pasiūlėme pigesnį, tačiau pasakėme, kad eilė po 2-3 savaičių- sutikote, tad dėl terminų negalite nieko sakyti, nes buvote informuotas, kadangi norėjote daryti viską KUO PIGIAU reikėjo sulaukti eilės. Mechanikai jauni, tačiau turi visus sertifikatus tvarkyti naujus automobilius, pats gyvai atvykęs ne kartą stebėjotės jų profesionalumu ir gyrėte juos, dabar rašote jau kitaip :)

Pilnai suprantame, kad kainos jums atrodo neadekvačios, kuomet automobilio šonas, kuris turi būti keistas iš esmės, jūs pasakėte, kad jums garaže jį visą padengs "špakliumi" ir mums reikėjo jus įkalbinėti dvi dienas tvarkyti viską kaip priklauso, o ne įlenkimus/daužimus maskuoti po dešimtimis kilogramų "špakliaus" :) Jei garaže pasiūlė viską užšpakliuoti už 50 eur, normalu, kad šono keitimas kainuos daug daugiau, visos kainos iki vienos buvo praneštos jums prieš darbus ir derintos, tada jums viskas tiko, dabar kainos jau per didelės, kaip taip gali būti? :)

Remonto eigoje dėl virinimo vienoje vietoje išsylydė laidai, pasakėte tai ir liepėme atvažiuoti, kad ištaisytume klaidą (kam nepasitaiko?) Net pasakėme, kad ne mūsų elektrikas (kurį turime ir su juo kalbėjote), o iš pašonės pasamdytume kitą įmonę viską sutvarkytų su garantija- jums netiko, dingote kaip į vandenį, po visko dar skambinome, kad atvarytumėte automobilį tačiau atmetinėjote skambučius. Tai kaip galima su jumis dirbti, kaip galima jums ištaisyti klaidas, jeigu pats vengiate kontakto? Ar vėl mūsų vadybininkai dirba prastai? Jūsų rekomendacijos ir nerekomendacijos yra priimamos, visada sutinkame su konstruktyvia kritika, augti yra kur- tikriausiai kaip ir visiems. Tačiau kai jūs nerekomenduojate mūsų, kai pats prašėte viską špakliuoti ir teko jus įtikinėti, kad taip daryti negerai ir negalima, prasilenkia su bet kuriuo jūsų argumentu. Esame nuliūdę, kad esate nepatenkintas mūsų paslaugomis, tačiau ir tikimės, kad perskaitęs šį komentarą pažvelgsite ir iš mūsų perspektyvos, kuomet stengiamasi klientui įtikti visu 100 procentų, o galiausiai lieki kaltas. Turime griežtas taisykles, kurios draudžia žengti į gamybines patalpas klientui, kiek kartų jus reikėjo gaudyti po serviso patalpas ir tą priminti, o jums buvo nė motais.

Apibendrinant, tikimės, kad supratote, kur dingsta benzinas, kad siūlymas keisti šoną vietoj špakliavimo nėra kėbulisto kompetencijos stoka, ar derinimas kiekvienos menkiausio remonto/kainos žingsnio nėra vadybininko kaltė. Kainos adekvačios ir per nei vieną vietą nepermokate, nes lyginote kainas su kitais servisais remonto eigoje, visada buvo randamas kompromisas, kuris tuo momentu jus tenkino, o gailimės, kad neatvykote pas mus ir neleidote profesionalams sutvarkyti laidyno, kurį sakėme sutvarkysime savomis lėšomis, tikimės, kad dabar automobilis pilnai sutvarkytas ir galite jį eksplotuoti ir net jeigu parduosite, įkyrūs klientai nebadys pirštu į špakliuotą automobilio šoną.
Taip, atsikirtinėti ir kontraatakuoti (melu) į pastabas jús sugebate labai gerai. Va čia galiu įvertinti teigiamu balu. Pasidomėjau apie jus, ne vienas aš esu jūsų servizu nusivylęs. Tad linkiu dar kartą, nemeluoti, büti atviriems, o nesakyti, kad visus darbus atliekate patys.., jei būčiau šita faktą žinojęs, tikrai bučiau netvarkes pas jus automobilį, ir nebūtų buvę tiek daug problemų man su juo.. P.s. kodėl neatvariau jį jums, o gi dingo pasitikėjimas jumis..
Aš ir taip čia labai gražiai ir nesismulkindamas parašiau, jeigu rašyčiau smulkiai situacija būtų baisesnė.. Protingi žmonės manau atsirinks. :)
Sekmės!
Baltijos automobilių priežiūros centras
2020-07-16 16:07:42 IP 2e7r5b2s
Atsakyti
Dar vienas klientas 2020-07-13 16:13:25
Automobilį sutvarkė ir nudažė tik iš antro karto (pasirodo dažo ne jie, veža kitiems, todėl jūs permokate)
Kėbulistas visai neturi kompetencijos tvarkyti (t.y. virinti) kėbulų, (reikėjo ivirinti slenkstuką), tai sudegino laidus, dėl to turėjau nemažų problemų su laidais (priminsiu savo elektriko taip pat neturi). Po automobilio sutvakymo ir paėmus jį man, pastebėjau, kad trūko nemažai visokių plastmaselių, varžtų. Aišku kai ka rado kai ko netrado, taip pat apgadino dūrelių apdailos juostas (dėl nemokėjimo tinkamai nuimti). Buvo pilnas bakas kuro, tai sugebėjo ir tą ištraukti. :)
Dabar apie vadybininkus, iš pradžių bendravau su vienu, paskui likus sav. iki pabaigimo, darbus perdavė kitam vadybininkui, nepaaiškinęs savo kolegai visos situacijos išėjo atostogų. Vadybininkų bendradarbiavimas automobilio tvarkymo metu su užsakovu buvo prastas.
Apibendrinant: vietoj žadėto 1 mėn. automobilį tvarkė virs 2 mėn. mechanikai labai jauni ir visai neturi kompetencijos tvarkant apynaujus automobilius.
Kainos neadekvačios, Vilniuje galima susitvarkyti gerokai pigiau, nei jus viešai deklaruojate, kad rajone kainos pigesnės :)
Iš atsiliepimų matau, kad ne vienas aš esu jumis nusivylęs. Skaitau kitus atsiliepimus ir suprantu, kad rašė jūsų pažįstamų draugų ratas :)
Atleiskite vyrai, bet jūsų servisą ar NEREKOMENDUOSIU savo draugams ir svetimiems, jums dar reikia augti ir tobūlėti šitoje sferoje, būti daugiau atviriems, daugiau bendradarbiauti su užsakovais ir tobulinti savo kompetenciją. ir laikytis duotų pažadų.
Jeigu vertinčiau balais jums parašyčiau - 4 iš 10, tad nepykite, ir kelkite savo kompetenciją automobilių tvarkymi srityje. Sėkmės!
Kalbant apie dažymą visiems yra iškart pasakoma, kad mes patys nedažome, o turime savo partnerius, kurie dažo automobilį, jeigu galvojate, kad permokate, tai palyginkite kainas, visas automobilio dažymas su išrinkimu ir surinkimu jums kainavo 1000 eur, nemanome, kad galite rasti kur pigiau, kas nudažo visą automobilį kameroje: bamperiai, durys, kapotas ir t.t. iš dviejų pusių, tad čia klystate, pasidomėkite rinkos kainomis, toks dažymas jums mažiausiai kainuotų 1500 eur. Dėl benzino ištraukimo, negi manote, kad mums reikia benzino už 30 eur? Ir pusdienį bandysime jį ištraukti, juolab kai naujose auto to padaryti tiesiog nepavyksta dėl apsaugos sistemų. Nenusimanančiam pasakysime, kad diagnostikos, kurios jums buvo atliktos mažiausiai 3-4 kartus, įvairių sistemų tikrinimai ir t.t. atliekami kai automobilis yra užvestas. Tai trunka ne vieną valandą, aušinimo skysčio keitimas/nuorinimas vyksta kuomet automobilis būna užvestas, varinėjimas iš aikštelės į patalpas ir t.t. vėl prisideda, yra normalu, kad benzino lygis mažėja ar mums reiktų dėl tokių dalykų pripildyti jums baką? :) Varymas pas dažytojus ant tralo, nuo tralo, į kamerą ir atgal vėl vyksta užvedus variklį ir kuomet kaip sakote automobilis būna du mėnesius tvarkomas, to ir benzino nelieka pilnas bakas. Vadybininkai visada atsiliepdavo į skambučius ar patys skambindavo informuoti jus apie auto padėtį, derindavo detales kainas, laukdavo jūsų ir po darbo ir net keldavo telefono ragelį prieš darbą kuomet skambindavote ir buvote nepatenkintas, kodėl ne darbo metu pavyksta prisiskambinti tik iš trečio karto. Tad nesutinkame su jūsų išreikšta nuomone, kad vadybininkų darbas yra prastas, kuomet jie dėl jūsų darydavo net daugiau nei to reikalaujama iš jų. Buvo žadėtas vienas mėnesis remonto terminas, vietoj pakeistų detalių dažymo panorote dažyti visą automobilį, derinome kainas su dažytojais, jei prisiminsite, pirmas pasiūlymas jums netiko, tad pasiūlėme pigesnį, tačiau pasakėme, kad eilė po 2-3 savaičių- sutikote, tad dėl terminų negalite nieko sakyti, nes buvote informuotas, kadangi norėjote daryti viską KUO PIGIAU reikėjo sulaukti eilės. Mechanikai jauni, tačiau turi visus sertifikatus tvarkyti naujus automobilius, pats gyvai atvykęs ne kartą stebėjotės jų profesionalumu ir gyrėte juos, dabar rašote jau kitaip :)

Pilnai suprantame, kad kainos jums atrodo neadekvačios, kuomet automobilio šonas, kuris turi būti keistas iš esmės, jūs pasakėte, kad jums garaže jį visą padengs "špakliumi" ir mums reikėjo jus įkalbinėti dvi dienas tvarkyti viską kaip priklauso, o ne įlenkimus/daužimus maskuoti po dešimtimis kilogramų "špakliaus" :) Jei garaže pasiūlė viską užšpakliuoti už 50 eur, normalu, kad šono keitimas kainuos daug daugiau, visos kainos iki vienos buvo praneštos jums prieš darbus ir derintos, tada jums viskas tiko, dabar kainos jau per didelės, kaip taip gali būti? :)

Remonto eigoje dėl virinimo vienoje vietoje išsylydė laidai, pasakėte tai ir liepėme atvažiuoti, kad ištaisytume klaidą (kam nepasitaiko?) Net pasakėme, kad ne mūsų elektrikas (kurį turime ir su juo kalbėjote), o iš pašonės pasamdytume kitą įmonę viską sutvarkytų su garantija- jums netiko, dingote kaip į vandenį, po visko dar skambinome, kad atvarytumėte automobilį tačiau atmetinėjote skambučius. Tai kaip galima su jumis dirbti, kaip galima jums ištaisyti klaidas, jeigu pats vengiate kontakto? Ar vėl mūsų vadybininkai dirba prastai? Jūsų rekomendacijos ir nerekomendacijos yra priimamos, visada sutinkame su konstruktyvia kritika, augti yra kur- tikriausiai kaip ir visiems. Tačiau kai jūs nerekomenduojate mūsų, kai pats prašėte viską špakliuoti ir teko jus įtikinėti, kad taip daryti negerai ir negalima, prasilenkia su bet kuriuo jūsų argumentu. Esame nuliūdę, kad esate nepatenkintas mūsų paslaugomis, tačiau ir tikimės, kad perskaitęs šį komentarą pažvelgsite ir iš mūsų perspektyvos, kuomet stengiamasi klientui įtikti visu 100 procentų, o galiausiai lieki kaltas. Turime griežtas taisykles, kurios draudžia žengti į gamybines patalpas klientui, kiek kartų jus reikėjo gaudyti po serviso patalpas ir tą priminti, o jums buvo nė motais.

Apibendrinant, tikimės, kad supratote, kur dingsta benzinas, kad siūlymas keisti šoną vietoj špakliavimo nėra kėbulisto kompetencijos stoka, ar derinimas kiekvienos menkiausio remonto/kainos žingsnio nėra vadybininko kaltė. Kainos adekvačios ir per nei vieną vietą nepermokate, nes lyginote kainas su kitais servisais remonto eigoje, visada buvo randamas kompromisas, kuris tuo momentu jus tenkino, o gailimės, kad neatvykote pas mus ir neleidote profesionalams sutvarkyti laidyno, kurį sakėme sutvarkysime savomis lėšomis, tikimės, kad dabar automobilis pilnai sutvarkytas ir galite jį eksplotuoti ir net jeigu parduosite, įkyrūs klientai nebadys pirštu į špakliuotą automobilio šoną.
Atsakyti
Ką galima pasakyti apie įmonė kuri registruota Perkūnkiemio g. 13-91, LT-12114 Vilnius, po kiek laiko dinfžgs su visais galais, nes to adresu registruotos įmonės po kiek laiko užsilenkia
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Perk%C5%ABnkiemio+g.+13-91%2C
Dar vienas klientas
2020-07-13 16:13:25 IP 28m82fn9
Atsakyti
Automobilį sutvarkė ir nudažė tik iš antro karto (pasirodo dažo ne jie, veža kitiems, todėl jūs permokate)
Kėbulistas visai neturi kompetencijos tvarkyti (t.y. virinti) kėbulų, (reikėjo ivirinti slenkstuką), tai sudegino laidus, dėl to turėjau nemažų problemų su laidais (priminsiu savo elektriko taip pat neturi). Po automobilio sutvakymo ir paėmus jį man, pastebėjau, kad trūko nemažai visokių plastmaselių, varžtų. Aišku kai ka rado kai ko netrado, taip pat apgadino dūrelių apdailos juostas (dėl nemokėjimo tinkamai nuimti). Buvo pilnas bakas kuro, tai sugebėjo ir tą ištraukti. :)
Dabar apie vadybininkus, iš pradžių bendravau su vienu, paskui likus sav. iki pabaigimo, darbus perdavė kitam vadybininkui, nepaaiškinęs savo kolegai visos situacijos išėjo atostogų. Vadybininkų bendradarbiavimas automobilio tvarkymo metu su užsakovu buvo prastas.
Apibendrinant: vietoj žadėto 1 mėn. automobilį tvarkė virs 2 mėn. mechanikai labai jauni ir visai neturi kompetencijos tvarkant apynaujus automobilius.
Kainos neadekvačios, Vilniuje galima susitvarkyti gerokai pigiau, nei jus viešai deklaruojate, kad rajone kainos pigesnės :)
Iš atsiliepimų matau, kad ne vienas aš esu jumis nusivylęs. Skaitau kitus atsiliepimus ir suprantu, kad rašė jūsų pažįstamų draugų ratas :)
Atleiskite vyrai, bet jūsų servisą ar NEREKOMENDUOSIU savo draugams ir svetimiems, jums dar reikia augti ir tobūlėti šitoje sferoje, būti daugiau atviriems, daugiau bendradarbiauti su užsakovais ir tobulinti savo kompetenciją. ir laikytis duotų pažadų.
Jeigu vertinčiau balais jums parašyčiau - 4 iš 10, tad nepykite, ir kelkite savo kompetenciją automobilių tvarkymi srityje. Sėkmės!
Atsakyti
Nerekomenduoju, nesilaiko terminu, komunikuoti visai neturi sugebejimu, viena kart vienaip sneka, kita kart jau kitaip, kliento negerbia ir taip sakant trolina
Baltijos automobilių priežiūros centras
2020-06-05 15:28:07 IP 2e7r5b2s
Atsakyti
Vaidas 2020-05-24 15:10:24
Labai NEREKOMENDUOJU! Užjaučiu žmones, patikėjusus savo automobilius šiai įmonei. Nei išardyt mašinos tvarkingai nesugeba. Detalės, kurios grąžiai nusiima, yra nuplėšiamos, nudraskomos. Uždėt atgal - nėra šansų. Kainos neadekvačios. Sutarėm remonto kainą. Palikau avansą. Laikas eina, vis pasiteirauju kaip darbai. Atsakymas "judam link dažymo". Ir staiga atsiunčią man susimokėti sąmatą daugiau nei du kartus didesnę nei buvo tartasi. Ir tai dar negalutinė sąmata. Kiek dar man kainuos remontas - jie negali paskaičiuoti. Ir, pasak jų, aš negaliu atsiimti automobilio nesumokėjęs tos sumos. Taigi kreipiuosi į advokatą, išsikviečiu vertintoją, kuris nustato realią atliktų darbų kainą. Atsiėmiau automobilį, susirinkau nudraskytas detales. Nuvežiau į normalų servisą.
Na kiekviena istorija turi dvi puses ir jei panorote papasakoti viską iš savo varpinės, mes galime papasakoti viską iš savo, kas kaip buvo ir kodėl rekomenduotume kitiems servisams bėgti nuo tokių klientų.
Kai mus susiradote ir kreipėtės, jūs pasakėte, kad jums nėra svarbu kainos, jūs norite kokybiškai suremontuoto automobilio. Niuansas, kad pas mus kainos nėra pačios pigiausios (ne kaip garažuose) savaime suprantamos, mes tvarkome visada naujas ir prabangias auto, BMW M serijas, Mercedes amg, corvettes ir visa kita. Buvo kiek keistoka, kad jūs su 2013 m. Volvo v60 kreipėtės į mus, bet kadangi pasakėte, kad kokybė aukščiau kainos sutikome remontuoti. Nors pradžioje ir nenorėjome, nes automobilio kėbulo geometrija buvo visiškai pabėgus, reikėjo tampyti tris iš keturių automobilio kampų, toks, jausmas, kad automobilis buvo verstas. Kadangi esame tvarkę ir tokių apsiėmėme tvarkyti. Kadangi automobilis realiai verstas, sveikų kėbulo dalių beveik nėra, jos visos yra sulūžę, tad faktas, kad jas nuėmus, atgal jų neuždėsite :) Kainos buvo pasakytos preliminarios pagal jūsų atsiųstas nuotraukas. O kai automobilis buvo užvarytas ant tampymo stendo ir išmatuotas lazeriais, bei paaiškėjus, kad vietoj automobilio turime penkiakampį, pradėję darbus, pranešėme kainas. Kainų pranešimas vyko labai įdomus, paskambinus, vadybininkus išvadinote įvairiausiais necenzūriniais žodžiais, grasindavote, kad įrašinėjate pokalbius, kas yra nusikalstama, jei kita pusė nesutinka ir įvairiausiai plūdote vadybininkus, kas yra garbės ir orumo pažeminimas. Nekreipdami dėmesio į emocinius ir kartais psichinius proveržius pareikalavus jums pasakyti kiek galutinai kainuos remontas, atsakėme, kad pasakyti negalime, nes norite, kad remontuotume devėtomis detalėmis viską, kurių kaina kinta kasdien, jums buvo paaiškinta, kad tiksli kaina būtų pasakyta, jei pats vežtumėte dalis, arba mes pirktumėme naujas, bet ne devėtas, kaip prašėte. Žinoma, toks jums paaišinimas netiko ir liepėte susirinkti jums supirktas dalis, kurių kainos tiko ir grąžinti jums automobilį. Kaip mes galime grąžinti auto, kurio darbai pradėti, dalys supirktos, dalių kainos sutartos. Pasakėte, kad jėga išsivešite auto, atsakėme, kad kol neapmokėta už supirktas dalis tol pasiimti auto negalima. Jūsų iškviestas vertintojas, sukėlė dar daugiau abejonių, kuomet paprašius parodyti dokumentus, pradėjo nerišliai mikčioti ir jų pateikti negalėjo. Galbūt, kartais taip nutinka, kad žmonės pamiršta su savimi pasiimti dokumentus, bet kuomet jis pradėjo pasakoti apie lanžeronus, kurie virinasi prie automobilių rėmo, taip kad jie turi prisisukti varžtais, labai stipriai suabejojame ar tai tikrai vertintojas, na bet išvadas paliekame jums. Vertintojas padarė nematyto mąsto šou už kurį mus apėmė svetima gėda. Išsiaiškinus situaciją su jumis, sukrovus detales ir pakrovus automobilį jį pasiėmėte į "normalų servisą", na tikimės, kad kad jų bent neplūstate keiksmažodžiais.
Atsakyti
Kelis kartus teko lankytis siame autoservise ka galiu pasakyti jog aptarnaujantys vyrukai jauni bet ismanantys savo darba automobili apziurejo ir sutvarke uz prieinama kaina. Tad labai rekomenduoju kities. Kokybe kainas ir darbo atlikimo greiti vertinu visais 200%.
Atsakyti
Labai NEREKOMENDUOJU! Užjaučiu žmones, patikėjusus savo automobilius šiai įmonei. Nei išardyt mašinos tvarkingai nesugeba. Detalės, kurios grąžiai nusiima, yra nuplėšiamos, nudraskomos. Uždėt atgal - nėra šansų. Kainos neadekvačios. Sutarėm remonto kainą. Palikau avansą. Laikas eina, vis pasiteirauju kaip darbai. Atsakymas "judam link dažymo". Ir staiga atsiunčią man susimokėti sąmatą daugiau nei du kartus didesnę nei buvo tartasi. Ir tai dar negalutinė sąmata. Kiek dar man kainuos remontas - jie negali paskaičiuoti. Ir, pasak jų, aš negaliu atsiimti automobilio nesumokėjęs tos sumos. Taigi kreipiuosi į advokatą, išsikviečiu vertintoją, kuris nustato realią atliktų darbų kainą. Atsiėmiau automobilį, susirinkau nudraskytas detales. Nuvežiau į normalų servisą.
Atsakyti
GERAS SERVISAS.DARBUS REMONTO ATLIKO GREITAI. ŠAUNŪS VYRUKAI.
Atsakyti
Automobilis buvo remontuojamas mėnesiu ilgiau nei nusakė terminą, bet vėliau paaiškino, kad mano suvežtos dalys buvo netinkamos. Automobilį suremontavo tikrai kokybiškai ir už prieinamą kainą. Pats aptarnavimas puikus, viskas ko reikia: VISADA labai malonus, paslaugus, jaunatviškas personalas, visuomet dirba su šypsenomis, visada patars kas geriausia.
Atsakyti
Atveziau sudauzyta automobili, viska padare vienoj vietoj, istampe kebula nudaze ir surinko, darbu kokybe esu patenkintas dar ir kainos nera labai dideles
Atsakyti
Atvykau į šį servisą pagal rekomendacijas. Aptarnavimas paliko labai gerą įspūdį: maloniai bendraujantys ir draugiški priėmimo skyriaus vaikinai, buvau telefonu informuotas apie aptiktus gedimus ir remonto kainą. Atvykus pasiimti AUDI Q7 automobilio ir išvykus viskas atrodė puiku iki kol nepastebėjau, jog bamperis buvo sudėtas netinkamai. Skambinau, bet niekas neatsiliepė. Buvau pradėjęs pykti ir manyti, jog tyčia neatsiliepia. Vėliau pastebėjau, jog skambinau ne darbo valanda. Paskambinus kitą rytą- atsiliepė. Paaiškinau situaciją, nuvykau į autoservisą, per 20 min išvykau laimingas, nes be jokių problemų greitai ir be eilės sutvarkė. Esu patenkintas šiuo servisu, nors ir buvo nesklandumų, kuriuos ištaisė tikrai gan greitai.
Atsakyti
Nusipirkau daužtą 2013 m. BMW 3 serijos automobilį, žinojau tik kai kuriuos trukūmus. Atvykus apžiūrėti automobilio vadybininkai pasiūlė apžiūrėti auto kartu su meistrais, kad labiau įvertintume būklę ir priimtume tinkamą sprendimą. Meistrai viską labai detaliai paaiškino, taip kad neliktų abejonių.
Autoservisas pasiteiravo ar norėčiau detales pats suvežti ar tai padarytų jie. Nuo pirmo mūsų susitikimo jau pasitikėjau šiuo autoservisu, todėl nusprendžiau visą darbą patikėti jiems. Mane labiausiai nustebino, tai jog visada buvau informuotas dėl detalių kainų pasikeitimo ar automobilio remonto eigos, aplamai kaip vyksta visi darbai.
Puikus autoservisas, REKOMENDUOJU!
Atsakyti
Taisė automobilį 3 mėnesius, buvo po minimalaus pažeidimo, (šakė, amortikas, sparnas). Po tokio remonto du servisai (imant pažymą ekspertizei ir dedant dujas) sakė dar nematę taip šūdinai padaryto automobilio. Dugne palikta kumščio dydžio skylė į saloną. Apgailėtina
Baltijos automobilių priežiūros centras
2020-03-11 16:31:10 IP 2e7r5b2s
Atsakyti
Juozas 2020-03-11 13:57:17
Turiu pasakyti, kad šis servisas niekam tikusi kontora:
1. Automobilį remontavo beveik 2 mėnesius, negalėjo iškart visko išsiardyti ir susakyti kokių detalių reiks, pastoviai reikėjo ieškoti tai vieno tai kito, nes tai paaiškėjo darant viena ar kitą darbą.
2. Sąmata vietoj pradinės patrigubėjo, kad suprasti tai skaičiais +4k eur.
3. Tikino, kad darė kompiuterio patikrą, bet nesugebėjo pamatyti, kad reikia panaikinti viena variklio klaidą ir kad yra keistinų srs sistemos komponentų.
4. Remontuodami priekį nesugebėjo patikrinti ar sveikas langu apiplovimo bakelis, reikėjo keistis paskui.
5. Su jų atlikta geometrija negavau atitikimo pažymos, reikėjo daryti papildomus geometrijos atstatymo darbus.
6. Dėdami naują priekinę lempą įskėlė jos kampą ir teigia, kad tokią jiems pristačiau, nors turiu nuotraukas įrodančias, kad buvo neskilusi.
7. Buvo likusios dalys: priekinis bameris, kurį keičiau kitu, durų stiklai nuo kitų durų, norėjau pasiimti, nes bamperis dar buvo taisytinas. Sako nebeturi - utilizavo, klausimas ar neuždėjo kitai auto, nžn.
8. Sąmata paskutinę dieną atvažiavus pasiimti auto išaugo 400 eur - man tai neatrodo normalu.

Vienu žodžiu - NEREKOMENDUOJU.
Ponas Juozai,

Norime atsakyti į jūsų komentarą ir nesuprantame, kodėl savo nuomonės mums nepasakėte gyvai, būtume viską paaiškinę ir pirštu parodę kas kaip.

1. Jūsų automobilis buvo sudaužytas VISAS. Reikėjo atlikti priekio kėbulinius darbus, kur viskas keitėsi iki radiatorių ir dar toliau, taipogi keitėsi visas galinis sparnas, darbas buvo atliekamas ant stendo išsimatavus lazerių pagalba. Taipogi dažėsi visas auto, tai paskaičiuokime kiek laiko užtrunka: išimti lempas, radiatorius, rėmus laikiklius viską sudėti atgal, tuomet keisti ketvirtį, sudėti ir išimti airbag bei paruošti auto dažymui, ją nudažyti ir surinkti atgal, o daugiausiai laiko užtrunka, kol klientas suveža visas dalis, o jei atvežamos defektuotos dalys, tenka ir tas dar taisyti. Tokiam automobiliui kaip jūsų du mėnesiai yra protingas terminas, gaila tik, kad to nesuprantate, nes dirbate ne šioje sferoje arba jūsų automobilio remonto istorija baigdavosi ties kaladėlių pakeitimu. Dėl anksčiau minėtų priežasčių automobilis todėl ir buvo remontuojamas etapais, nes surinkinėjant priekį, niekas neis iš galo jo pjaustyti ir atvirkščiai... Taip niekas nedaro- absurdo lygis. Dėl tvarkymo etapais todėl ir dalių sąrašas buvo pateikinėjimas etapais. Remontavom priekį, prašėm priekio dalių, remontavom galą prašėm galo dalių. Ar mums remontuojant priekį prašyti jau ir galinių dalių kurių GAL reiks?Stengiamės visada taupyti jūsų pinigus ir laiką, todėl stengiamės visada išsaugoti originalias dalis, kas reiškia neiškart pjauname skardą, o bandome tiesinti, ko pasekoje tik darbų eigoje paaiškėja visgi reikės kitos dalies ar ne.
2.Sąmata buvo sudaryta iš nuotraukų, tikriausiai ji ir būtų likusi tokia pat, jei dalis būtume pirkę mes. Dėl to, kad susipirkote dalis brangiai ir sąmata jums išaugo mes nekalti. Reikėjo darbą palikti mums. O dėl darbų sąmatos, prieš darbus apžiūrėjus gyvai automobilį kainos buvo pasakytos ir atsiklaustos ar darome. Patvirtinote, kad taip, prieš dažymą irgi klausėme ar darome, sakėte, kad kainos tinka. Kaip suprasti, kad prieš darbus kainos tinka, o jau poto netinka, nors kaina net nesikeičia?
3. Mes atlikome pirminę diagnostiką, kuri parodė mums, kad galime užkurti jūsų automobilį ir bent jau įsivaryti į vidų. Niekas nekalbėjo apie variklio komponentų ar kitus programavimus, juk ir susimokėjote taip kaip už pirminę klaidų nuskaitymo diagnostiką, o ne kodavimus.
4.Kadangi pats vežėte dalis, o langų skysčio paprašius patikrai neatvežėte, tai neužpylę ir negalėjome patikrinti, skilęs bakelis ar ne.
5. Mes jums perrinkome priekį ir keitėme ketvirtį. Normalu, kad negaunate pažymos, jeigu pas jus su važiuokle yra problemų ir reikia keisti važiuoklės dalis ar tampyti traversą. Tą galima pamatyti tik ant stendo, kuris ir išduoda pažymas registracijai. mes pažymų registracijai neišduodame. Jūs nepraėjote važiuoklės geometrijos, o ne kėbulo, kurį taisėme mes. Jei būtumėte susidūręs daugiau su remontais, būtų jums aišku, o dabar keičiame radiatorius, o kalti liekame dėl ratų :)
6. Turime nuotraukas kokios lempos atvyko, prašėme jūsų parodyti irgi nuotraukas kokias turėjote, jūs jų mums nepateikėtem o dabar jau sakote, kad turite, prieš tai sakėte kitaip.
7. Dalys yra utilizuojamos, jeigu jų nepaimate iškart su automobiliu. O kad po trijų sav sugalvojote dalis pasiimti nieko negalime padėti, šiukšlių neturime sąlygų laikyti, nėra tiek vietos, atsiprašome.
8. Jeigu pristatote kaip pvz bamperį ar kitas detales be tvirtinimo elementų, mes jas perkame patys ir tikrai neklausime kas kart perkant varžtus ar kitus elementus po 10 eur pirkti galime ar ne. Perkame jeigu jie nepristatomi su dalimis.

Vienu žodžiu: Pilnai suprantame jus kaip klientą ir priimame šią kai kur pagrįstą, o kai kur nepagrįstą kritiką. Viskas jums atrodytų kiek kitaip, jei tai būtų trečia ar ketvirta auto, kuri remontuotųsi iki tokio lygio, o dabar kai žinios apie remontą baigiasi ties stabdžiais ar numerių apšvietimo lempučių pakeitimu taip ir atrodo, kad taisant priekį galas turi pjautis pats :) Kitą kartą turėsite jau aiškesnę veiksmų seką, žinosite, kad reikia atlikti geometrijas ar kas po ko remontuojasi ir kodėl detales prašome atvežti palaipsniui. Taipogi, kad detalių likučius reikia pasiimti iškart, o ne ieškoti tada kai jos būna konteineriuose.
Atsakyti
Turiu pasakyti, kad šis servisas niekam tikusi kontora:
1. Automobilį remontavo beveik 2 mėnesius, negalėjo iškart visko išsiardyti ir susakyti kokių detalių reiks, pastoviai reikėjo ieškoti tai vieno tai kito, nes tai paaiškėjo darant viena ar kitą darbą.
2. Sąmata vietoj pradinės patrigubėjo, kad suprasti tai skaičiais +4k eur.
3. Tikino, kad darė kompiuterio patikrą, bet nesugebėjo pamatyti, kad reikia panaikinti viena variklio klaidą ir kad yra keistinų srs sistemos komponentų.
4. Remontuodami priekį nesugebėjo patikrinti ar sveikas langu apiplovimo bakelis, reikėjo keistis paskui.
5. Su jų atlikta geometrija negavau atitikimo pažymos, reikėjo daryti papildomus geometrijos atstatymo darbus.
6. Dėdami naują priekinę lempą įskėlė jos kampą ir teigia, kad tokią jiems pristačiau, nors turiu nuotraukas įrodančias, kad buvo neskilusi.
7. Buvo likusios dalys: priekinis bameris, kurį keičiau kitu, durų stiklai nuo kitų durų, norėjau pasiimti, nes bamperis dar buvo taisytinas. Sako nebeturi - utilizavo, klausimas ar neuždėjo kitai auto, nžn.
8. Sąmata paskutinę dieną atvažiavus pasiimti auto išaugo 400 eur - man tai neatrodo normalu.

Vienu žodžiu - NEREKOMENDUOJU.

Taip pat rekomenduojame

Autofortas
Pilnas automobilio atstatymas po autoįvykio

Adresas: 9-ojo Forto g. 63, LT-48101 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių prekyba; automobilių stiklai; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
AUTOFORTAS - viena didžiausių transporto priemonių remonto įmonių Lietuvoje. Trumpai apie mus Jau daugiau nei 25 metus automobilių remonto srityje dirbanti įmonė teikia visas autoserviso paslaugas. Šiai dienai AUTOFORTAS remontui turi virš 3900 kv.m. plotą ir surinkusi profesionalią virš 40 kvalifikuotų darbuotojų...
ARX, Lietuvos-Čekijos BĮ
ŠKODA Vilnius

Adresas: Geležinio Vilko g. 53, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių prekyba; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
ŠKODA ATSTOVYBĖ LIETUVOJE. Naujų ir naudotų Škoda automobilių pardavimas, garantinis aptarnavimas, originalios autodalys, servisas. ŠKODA modeliai: Škoda Octavia, Škoda Rapid, Škoda Karoq, Škoda Kodiaq, Škoda Yeti, Škoda Superb, Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Praktik. ARX aukštos kokybės paslaugos ne tik...
ARV SERVICE
Sunkvežimių servisas Panevėžyje

Adresas: Ūkininkų g. 12, Stanaičiai, LT-53285 Kauno r.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje; sunkvežimių pardavimas, dalys, servisas; tepalai, alyvos.
UAB ARV SERVICE - sunkvežimių servisas Panevėžyje Atliekame visų markių sunkvežimių, autobusų, priekabų , puspriekabių, mikroautobusų, šaldytuvų, techninį aptarnavimą ir remonto darbus. Atliekami šie remonto darbai: Pilnas, dalinis techninis aptarnavimas Variklių diagnostika, remontas Kuro sistemos diagnostika...
AKSTĖ-servisas
AUTO AKSTĖ Bosch servisas Kaune

Adresas: Taikos pr. 139A, LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: autoservisai; akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; avarinės tarnybos; padangos, ratlankiai; pagalba kelyje.
Autocentras AUTO AKSTĖ – autoservisų tinklo BOSCH CAR SERVICE narys. Autoserviso paslaugos einamasis remontas Kaune, smulkus ir kapitalinis variklių remontas bei visų variklio sistemų diagnostika, pakabos, važiuoklės, vairo sistemos patikra ir remontas bei stabdžių sistemos patikra ir remontas, ratų montavimas ir...
Šasi
VAŽIUOKLĖS REMONTO DIRBTUVĖS

Adresas: Paliūniškio g. 13, LT-35114 Panevėžys.
Veiklos sritys: autoservisai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; pagalba kelyje; tepalai, alyvos.
„ŠASI“ savo veiklą pradėjo vykdyti 1996 m. Vienas iš pirmųjų autoservisų Panevėžyje. Individualioje įmonėje „Šasi“ atliekami lengvųjų automobilių, visureigių ir mikroautobusų važiuoklės remonto darbai. Restauruojamos automobilių pakabos detalės: šarnyrai, traukės, guminės įvorės. Taip pat restauruojame kliento...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PSO: koronaviruso pandemija pasiekė "kritinį tašką"
PSO: koronaviruso pandemija pasiekė "kritinį tašką" 04-12 21:59
Koronaviruso pandemija pasiekė kritinį tašką, eksponentiškai augant užsikrėtimo atvejų skaičiui, nepaisant to, kad yra veiksmingų priemonių infekcijai suvaldyti, pirmadienį perspėjo Pasaulio...
Kinijos "Ant Group" bus pertvarkyta į finansų holdingą
Kinijos "Ant Group" bus pertvarkyta į finansų holdingą 04-12 20:30
Didžiausia Kinijos finansinių technologijų įmonė "Ant Group", šalies vyriausybės spaudžiama, bus pertvarkyta į finansų kontroliuojančiąją (holdingo) bendrovę.
Bankrutuojančios "Baltic TS Group" ir "Rokiškio aliejinė" atleidžia visus darbuotojus
Bankrutuojančios "Baltic TS Group" ir "Rokiškio aliejinė" atleidžia visus darbuotojus 04-12 19:05
Bankrutuojančios metalo konstrukcijų ir jų dalių gamybos bendrovė "Baltic TS Group" ir "Rokiškio aliejinė", aliejaus ir riebalų gamintoja, Užimtumo tarnybai pranešė atleidžiančios visus darbuotojus.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur planuojate atostogauti šiais metais?

Akcijų kainos

Harley-Davidson 42,05 +3,60%
Macy's 16,73 +3,46%
Humana 417,74 +2,60%
Amazon.com 3372,20 +2,21%
Procter & Gamble 136,37 -0,65%
Hasbro 95,24 -1,01%
Boeing 252,36 -1,02%
Kraft Heinz Co 40,14 -1,64%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,58 -7,94%
Cukrus 0,66 +4,76%
Dyzelis 1,79 +13,29%
Vištiena 1,81 0,00%
Nafta 59,60 -0,28%
Jautiena 4,66 +4,48%
Anglis 86,74 -0,10%
Dujos (JAV) 5,07 +89,89%