VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Continent, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Continent

Atsiliepimai apie Baltic Continent, UAB

Kilobaitas
Parašyk savo nuomonę apie Baltic Continent, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Aptarnavimas žemiau plintuso, nei telefonu nemoka bendrauti nei gyvai, garantinių daiktų pridavimo sistemos nėra, kaip kaimo parduotuvėjė eilėje stovėti reikia, žmonės nekvalifikuoti tokius įrenginius priimti kaip telefonu operatorė sako "kompiuteris užšąlo" :D arba užsirašykite registrcijos nr. pradeda diktuoti ir "uoj sistema kažko negeneruoja, aj jei ką skambinkit surasim" nu blemba š*******o kontora.
Atsakyti
Esu nepatenkintas įmonės suteikta paslauga. Pradedant nedėmesingumo darbuotojų: išsiuntemę garantiniam remontui kavos aparatą su visais reikiamais dokumentais, todėl kad abi funkcijos ir ESPRESSO ir COFFE dare po 250 ml. Pradžioje paskambino darbuotojas, kad nerado sąskaitos, nors jį buvo įdėta.Viska išsiaiškinome, toliau Grąžinote kavos aparatą Netinkamai sutvarkę :dabar ESPRESSO daro 250ml. o CAFFE - 40ml. Atsakykite prašau ar aš turiu teisę į tinkama paslauga.
Tikiuosi nieko neįžeidžiau, o įmonės vadovybe atkreips dėmesį į tokius trūkumus. Lauksiu atsakymo.
Atsakyti
Labai geras servisas. Dirba kvalifikuoti, savo darba ismanantys darbuotojai, darbus atlieka laiku ir kokybiskai. Jau ne pirma prietaisa pas juos remontuoju ir visada maloniai aptarnaujama. Pasiskambinus visada gaunu issamu paaiskinima apie remonto eiga.
Atsakyti
Nerekomenduoju, a******u kontora.
Atsakyti
Į senukus kreiptasi 2019-06-03
Apie Vilniaus elektroservisas, UAB
https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilniaus_elektroservisas/?rating=ok, „Senukai“ UAB „Kesko Senukai Digital“ siūlo antrą garantinį servisą, nes pirmas "BALTIC CONTINENT" servisas telefonu: 8 700 555 95 pasiuntė klientą pokalbio metu, nes neva neturėjo čekio, buvo keletą kartų paminėta, kad turiu internetu pirktą šaldiklį ir jo sąskaitą faktūrą.
Abu servisai tyčiojasi iš klientų taip pat ir Kesko Senukai ir bando visais būdais neatlikti garantinio aptarnavimo, sutvarkyti esamo daikto įsigyto senukuose.
Remiantis LR civiliniu kodeksu prašome apmokėti UAB Vilniaus elektroservisas kuro išlaidas susijusias su jūsų apgaule, nes jūs atsisakėte atsiųsti defektinį aktą el., paštu, ir nurodėte, 2019 08 23, kad turiu būtinai atvykti iki Erfurto gatvės 32 namo, atsiimti vietoje defektinį aktą. Atvykus defektinis aktas, buvo melagingo tūrinio, o tai prieštarauja LR įstatymams, neva buvote apžiūrėję garantinę prekę ir neva buvote atvykę iki namų. Taip pat prašome atsiprašyti už išsakytus žodžius, šmeižiančius klientą, ligonis ir pan., (nesupratau kuris iš jūsų daktaras) toliau buvo dvejų žmonių įžeidžiantys pasisakymai prieš klientą, nes nepatiko klientui melagingas turinys, taip pat be priežasties lietė klientą, stumdėsi, agresyviai elgėsi ir kitas juokėsi, o tai prieštarauja LR konstitucijai.
Kitu atveju civilinis ieškinys, turimos nuotraukos, įrašyti pokalbiai-video.

Gerus partnerius turi Kesko Senukai už kurios neva neatsako.
Atsakyti
L.S. 2019-08-05 11:27:22
Esu pasipiktinusi tokiomis įmonėmis, kaip Topo centras ir UAB Baltic Continent. Pinigų plovykla. Pridaviau Topo centre nešiojamą kompiuterį įvertinimui ar taisytinas. Žadėjo paskambinti. Neskambino 3 savaites. Kai nuvykau pasiteirauti į Topo centrą, pareiškė netaisytinas, nėra tokių detalių, bet susimokėkite 36 eurus. Paslaugų tiekėjas- UAB Baltic Continent. Susimokėjau už orą, nei pinigų, nei kompo.
o jus gal dirbate uz dyka savo darba? manote kad meistras ieskodamas gedimo, ieskodamas detaliu jusu kompiuteriui - turi visa tai daryti uz dyka? kai pas stomatologa einate apziurai, mokate uz konsultacija? ir kai pasako kad danti reikes traukti - juk neverkiate kad nei danties nei pinigu nebeturite. stomotologas gi nekaltas kad jusu dantys supuve... kaip ir serviso meistras nekaltas, kad jusu kompiuteriui detaliu gamintojas nebegamina...
Atsakyti
Esu pasipiktinusi tokiomis įmonėmis, kaip Topo centras ir UAB Baltic Continent. Pinigų plovykla. Pridaviau Topo centre nešiojamą kompiuterį įvertinimui ar taisytinas. Žadėjo paskambinti. Neskambino 3 savaites. Kai nuvykau pasiteirauti į Topo centrą, pareiškė netaisytinas, nėra tokių detalių, bet susimokėkite 36 eurus. Paslaugų tiekėjas- UAB Baltic Continent. Susimokėjau už orą, nei pinigų, nei kompo.
Atsakyti
Aptarnavimas labai prastas, pradedant nuo skambucio telefonu i klientu aptarnavimo centra, baigiant asmeniniu pokalbiu su specialistais, izulus, linke i konflikta, nemandagus, akivaizdus kompetencijos ir issilavinimo trukumas.
Atsakyti
Skambinau paklausti del Dyson irenginio remonto, paklausiau, gal beda nera didele specialistas patars, ar verta vezti. Ne, nekalbesim, vezk, ziuresim. Siauuubas: (
Atsakyti
Klientų aptarnavimas - apgailėtinas. Važiuoji per visą Vilnių pristatyti televizoriaus, atvažiuoji be 5 minučių, o ten kolektyvas su striukėm išsirikiavęs prie durų laukia, kol išmus 18 valanda. Užėjus pareiškia, kad nepriims jau mūsų, nes užsidaro. Gėda.

Administracijai siūlyčiau atkreipti dėmesį į klientų poreikius. Ne visi turi galimybę pasiimti laisvadienius, kad pristatyti sugedusius daiktus taisymui vidudienį. Atsižvelgiant, kokie Šiaurės miestelyje kamsčiai vakarais, toks darbo laikas yra pasityčiojimas.
Atsakyti
Jusu servisas labai nuliudino mano lūkesčius, visu pirma laiku ne informavo kad siurblys yra pataisytas, antras dalykas, net ne perspėjo, kad serijinis nr bus keiciamas, kartu su batarke, nu žodžiu garažų garažas, jeigu tik išgirsiu kad kažkas neša pas jus kažką taisyti, iškarto pulsiu atkalbinėti, nes toks įvaizdis kad jusu tikslas yra atsikratyti keriapanciuosius i jus.
Atsakyti
Gruodžio 12d. pridavėm priterį apžiūrai/remontui. Tą pačią dieną nusiuntėm ir pirkimo dokumentus, nes vietoje neturėjome. Laukėm atsakymo ką ir už kiek reikės remontuoti. Nesulaukėme. 31d. paskambinus pasiteirauti kokia situacija (skambutis ne pirmas, skambinom apie save priminti ir prieš Kalėdas) atsakė kad jie nežino, nežino net ar gavo laišką, negali pažiūrėti, nieko nežino ir nežino ką pasakyti.
Dėkui už apsurdiškas pastangas, už 31d. krūvą sulauktų skambučių ir sujudimą, dėja kreipiames į jūsų konkurentus. Tą patariame daryti ir kietiems gerbiantiems savo brangų laiką ir bendravimo kultūra.
Gražių Švenčių.
Atsakyti
Atidaviau monitoriu garantiniui, tikejausi ilgo remonto, bet sutvarke per 6d.d., reikejo keisti visa LCD ekrana, darbas ne is lengviausiu, viskas atliktas tvarkingai, bei greitai. Esu patenkintas jusu darbu, aciu.
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo dar nemačiau !!Kavos aparatą remontuoja jau 3 mėnesius... nei vienas iš darbuotoju negali net paaiškinti kas yra su mūsų kavos aparatu, bei kada pagaliau sutvarkys ji... paskambini arba atvažiuoji pas juos niekas negali nieko paaiškinti... darbuotoju atsakymas : aš negaliu jums nieko pakomentuoti..laukite... tai jau kiek laukti galima ?
Jei Jums dar reikalinga jūsų technika tikrai neremontuokite šioje įmonėje...
Atsakyti
Bendravimas siaubingas, jokios pagarbos. Įmonių daug, siūlyčiau vengti šios.
Atsakyti
Gaila, kad nepaskaičiau komentarų prieš atiduodamas televizorių remontui. Jau trys savaitės jokio atsakymo kada suremontuos, telefonu atsiliepianti kartoja tą patį - kai turėsiu informacijos, pranešiu - ir tyla.
Venkit šios įmonės.
Atsakyti
Paskaičiusi atsiliepimus čia, buvo baisoka siųsti kavos aparatą garantiniam taisymui, bet nebuvo kitos išeities, laimei, mano atveju viskas vyko sklandžiai. Kavos aparatas paimtas iš kito miesto, sutaisytas ir tvarkingai pristatytas atgal per savaitę.
Atsakyti
tai kad pati kalta ir esi :D jeigu kortele brokuota ikisi - kuom kaltas fotoaparatas? cia tas pats kaip njsiperki nauja BMW, ipili i baka vandens - ir sakai - nevaziuoja masina. ir paskui dar pyksti, kad taves pinigu praso uz islaidas, kurias patyre del tavo bukumo :) tai kas tavo manymu turi apmoketi tai - kad tavo kortele neveikianti? kuom kaltas pardavejas pardaves tau kokybiska aparata?
Atsakyti
Geriau vengti šią įmonę, nes susisiekti su jais yra sudėtinga:
Prisiskambinti neįmanoma, į el. laiškus neatsako.
Geriau kreiptis į kitus
Atsakyti
Imone dirba labai neatsakingai, Neatlieka laiku pazadeto darbo. Laiko gaisimas ir viskas remiasi i pinigus.
Atsakyti
Imone dirba labai neatsakingai, Neatlieka laiku pazadeto darbo. Laiko gaisimas ir viskas remiasi i pinigus.
Atsakyti
Galvojau parašyti, ką nors originalaus, bet matau, jog skundų detalės identiškai atitinka ir mano patirtį su šia įmone. Teko naudotis įmonės paslaugomis (beje pasirodo šios įmonės savininkai pasikeitė, tai panašu, kad su jais ir supratimas apie verslą bei požiūris į klientą irgi).
Priėmus kavos aparatą buvo pažadėta, kad pirminė apžiūra bus atlikta per dvi-tris dienas nuo išankstinės sąsk. apmokėjimo - 16eur.
Sąskaitą apmokėjau tą pačią dieną (2018-09-10). Laukiu... praeina savaitė. Tyla, nei laiškelio, nei SMS. Pradedu ieškoti - tel. 700 nr (mokamas) groja muzika po kelias min. o paskui pasiūlo įkalbėti žinutę jiems.
Važiuoju ieškoti savo aparato tiesiai ten kur pridaviau... Darbuotoja vargais negalais randa mano užsakymą ir pareiškia, kad pinigų jie dar negavę :O Sakau, taigi pinigai sumokėti prieš savaitę. Vėl vyksta "big data" analizės procesas. Rezultatas - žinokite kavos aparatas Vilniuje, bet meistrai dar nepradėjo jo tikrint. Jau net nesigilinau, kodėl prieš tai buvo atsakyta, kad "pinigai negauti". Hmm, OK, klausiu - "o tai kaip su pažadais, per dvi-tris dienas nuo pinigų sumokėjimo? Anksčiau gi informuodavote ir kada pinigai gauti ir kada pradėta diagnostika.". Kaip supratau, šis mano klausimas nuskambėjo tyruose. Maždaug - yra kaip yra.
Dar po trijų dienų. Diagnostikos rezultatas - buvo įvardintos problemos ir jų kaina, kuri beveik siekia naujo kavos aparato kainą. Žinoma atsisakiau taisyti - jei tikrai tokia didelė bėda, geriau jau naują nusipirksiu.
Dabar vėl sėdžiu tuoj bus savaitė, laukiu kol galėsiu savo nelaimėlį atsiimti.
Jau susitariau su kitu meistru, kuris pažiūrės ar tikrai TIEK visko galėjo būti sugedę. Tai būsiu galutinai "sužavėtas", jeigu nepriklausomų ekspertų konsiliumas parodys, kad ir diagnostika į mėnulį.
Žodžiu jeigu reikėtų vertinti nuo 0 iki 10 balų skalėje, norėčiau parašyti -1.

P.S. Buvusi Service.NET veikė kaip laikrodis - įdealiai, dabartinė Baltic Continent Service - absoliuti nelaimė. Kas tik galite rinkitės ką tik norit, tik ne šią įmonę.
Atsakyti
Tokio tragiško serviso reikia paieškoti. Telefono ragelio nekelia. Darbuotoja atsiliepianti į skambučius kaip iš vidurio kaimo. Seniau "centriukuose" taip bendraudavo... dabar jau ir ten situacija pasikeitusi. Kad galėtų įrenginį utilizuoti, tai mano leidimo raštu prašinėjo skambindami ir siųsdami SMS'us, net savaitgalį. O gavę iš manęs prašymą grąžinti pinigus už neteisingai atliktą diagnostiką ir be reikalo pakeistas detales.... dingo kaip į vandenį ir jau savaitę laiko nei patvirtinimo, kad raštą gavo, nei kad pinigus grąžins. Belieka kreiptis į vartotojų teises. Jų pašto dėžutė taip pat "užsikimšusi" ir tikriausiai jau pretenzijos netelpa.
Atsakyti
Apsaugok nuo tokios įmonės, o nuo kitų pats apsisaugosiu. Dar nesu matęs tokių nekompetentingų ir nemandagių darbuotojų. Nuo liepos mėn. bandau užsakyti/atsiimti savo detales, bet šių dinozaurinių darbuotojų dėka, tai yra be šansų. Duotas vienas tel.nr., atsiliepia kažkokia iš 18 amžiaus, jokio klausimo išspręsti negali, kaip papūga po kelis kart paskambinus klausinėja koks užsakymas ir kokia pavardė. Tuo ir pasibaigia. Pinigai sumokėti už detalę, už siuntimą, bendravimas nulinis, ragelis nutreškiamas net neišklausius reikalo. Belieka vartotojų teisės. Žmonės, patariu, tikrai, NEPIRKITE ir NETURĖKITE JOKIŲ REIKALŲ su šia š*******o kontrora. Ramiau gyvensite.
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo nėra teikusi nei viena įmonė
Baisu, kaip tokia įmonė dirba su įvairiais prekių ženklais ir nieko nepadaro iki galo. Net garantinį gaminį laiko mėnesį ir nesiteikia kliento informuoti kas vyksta. Kada pradedi pats ieškoti, paaiškėja kad jau savaitė suremontuota! Niekas nesiteikia informuoti.....
Atsakyti
Remontavo garantine žolepjovę Gryzlio firmos. Sulūžo pašienavus 2 arus. Nesireguliavo pjovimo aukštis (sulūžo strypas reguliavimo). Priėmė- viskas tvarkoje. Suremontavo po savaitės panašiai (greitai, puiku.). Vaizdas toks, svarbu kad remontuota ir tuo kartu veikia. Uždėjo vieną snarglį (suvirinimo tašką).
Geriau remontą atliko kitai technikai, kuri buvo pirkta Gariūnuose. Nuvažiuoji pas meistrus ir tau tiesiai šviesiai pasako, parodo.
O čia -" Kontora" pyp.
Atsakyti
paeme pralaike daikta, nepataise ir vengia grazinti - i ofisa neatveza, liepia ieskoti kazkur miesto gale kitu adresu nei pridavem. z*****i.
Atsakyti
Esame nusivylę ne tai kad paslaugų teikimu, o kad paima daiktą ir laiko pas save tuščiai. Š.m. lapkričio 13 d. pristatėm buitinę techniką (lygintuvą), o jie nuplese 15 euru uz pirmine apziura, net apžiūrėti nesugebėjo iki lapkričio 27 d. Prarasta pusė mėnesio laiko ir šiandien važiuojam atsiimti net neapžiūrėto daikto, pinigus sutinka grąžinti (o kaip ne? juk nei piršto nepajudino). Visiškai nepatikima įmonė, nesilaiko žadėtų terminų, neverta prasidėti. Aplenkite Vilniuj juos is tolo.
Atsakyti
Laba diena,
Esame visiškai nusivylę Jūsų teikiamomis paslaugomis. Jokios komunikacijos su klientu, jokios informacijos apie priduoto daikto būklę (internete sausas įrašas). Pastovus nekėlimas ragelio. Kodėl mes turime Jūsų ieškoti elektroniniais laiškais, nes kitaip su jumis neįmanoma susisiekti. Jūsų internetiniame puslapyje Jūs teigiate, kad jūsų veiklos principai, trumpas kokybiško remonto laikas...keista, mūsų kavos aparatas buvo tvarkomas tris savaites. Parvežus namo po dviejų dienų jis vėl sugedo su ta pačia problema (galite atsekti 1709U27394, 1708U14381). Tai kur Jūsų meistrų kompetentingumas ? Apie jūsų rašomas vertybes net nėra ką ir kalbėti, klientas nulinėje vietoje. Jūsų darbuotojai komunikuoti su klientu visiškai nemoka arba nenori mokėti.Pagalvokite apie tai, kad Jūsų darbuotojai atspindi jūsų įmonės veidą.
Atsakyti
Labai labai nelanksti įmonė, jei reikės vienos detalės tai gausit nusipirkti 10, nes kitaip negalima (jei pirkčiau tiesiai iš gamintojo tai tikiu, bet kad perpardavėjas taip sako...). Žodžiu tarpinių komplektas keliasdešimt eurų (įsivaizduokit kiek kainuotų kažkas didesnio). Jei negyvenat Vilniuje tai iš karto patys klauskit kaip pristatys, nes tai ne jų problema ir pasiūlyt Jums nepasiūlys, kad būtų patogiau. Kurjeriui taip pat negalėsit sumokėti nes TAIP jie nedirba. Remontui kviestis nerizikuosiu. Rekomenduoju renkantis prekę atkreipti dėmesį kas aptarnauja garantinį ir pogarantinį.
Atsakyti
Laaabai neprofesionali vadyba. Tragedija!
Pasirodo vadove uzsako detales. Menesi laukiau atsakymo - nesulaukiau. Paskambinau. Pasake, jog vadove atsako. Padasiau dar kelis laiskus su priminimu - kaip i juoda skyle....
I skambucius neatsiliepia. Neperskambina (nors autoatsakiklis zada).

Zodziu mirstanti kompanij.a
Baltic Continent
2017-06-20 16:03:28 IP 2i24urp9
Atsakyti
Simona 2017-04-19 21:29:00
Aš taippat niekam nelinkečiau su šia bendrove tureti reikalų!!! Tikrai kad klientus laiko kvailiais, pridavusi foto aparatą tai supratau.Nepripažino garantinio remonto, ne gana to pasiūlė sutvarkyt už150€, paskambinus vyrui aiškintis kaip čia su tuo garantiniu kaina jau sake 100€....Fotera group sutvarkė už 75€ orginaliomis garantinemis detalemis.Žodžiu patys blogiausi atsiliepimai!!!
Sveiki,
jei servisas nepripažįsta garantinio aptarnavimo tai iš karto "blogas servisas". Dažniausiai pasitaikanti problema.
Jei klientas laikosi garantinių sąlygų remontas - visada atliekamas nemokamai.
Gerb. p. Simona, remonto kaina tiek Jums, tiek Jūsų vyrui buvo sakyta vienoda, todėl prašome nemeluoti.
Jei Jums sutvarkė kitas servisas, tai atsiųskite įrodymą, kad tikrai už tokią kainą yra sutvarkytas.
Atsakyti
Kol kas labai džiaugiuosi šio serviso paslaugomis, ne vieną kartą teko vežti taisyti kavos aparatą, viskas buvo sutvarkytą be jokių klausimų, gal kiek laiko užtrūko, tačiau mano geros nuomonės tai nekeičia :)
Atsakyti
Aš taippat niekam nelinkečiau su šia bendrove tureti reikalų!!! Tikrai kad klientus laiko kvailiais, pridavusi foto aparatą tai supratau.Nepripažino garantinio remonto, ne gana to pasiūlė sutvarkyt už150€, paskambinus vyrui aiškintis kaip čia su tuo garantiniu kaina jau sake 100€....Fotera group sutvarkė už 75€ orginaliomis garantinemis detalemis.Žodžiu patys blogiausi atsiliepimai!!!
Bronislava Maraskiene
2017-04-13 23:23:31 IP 28m9thac
Atsakyti
Niekam nelinkeciau susidurti su tokiu aptarnavimu ir bendravimu. Savo klientus laiko kvailiais ir nepripazista savoklaidu
Atsakyti
Noriu palikti atsiliepima apie nekompetingo jusu darbuotojo elgesi. 2017-01-31 d. Atvyko meistras nustatyti el.kaitlentes gedima. Isarde kaitlente, ne atjunges elektros maitinimo pradejo krapstytis viduje. Pasklido dumu kvapas "meistras" pasikviete ir eme rodyti kad sudege viduje esancios detales. Pasake jog musu kaitlente reikia ismesti, jis nezino kiek kainuos taisymas. Noriu patikslinti kad pries nustatant gedima meistrui buvo pasakyta kad du kaitlentes padeklai veikia, o like du ne. Galutinai sugadines kaitlente paprase apmoketi uz jo suteiktas paslaugas, gynesi nesa kaltas del kaitlentes sugadinimo. Gerai kad nors namu nepadege.
Atsakyti
Bulka baranka, lauksiu to pakvietimo. Prieš eidamas teisman pasitarsiu su keliais tokiais ponais - Zenonu, Rimantu, Vaclovu ir gal Violeta.
Nemanau, kad VMI iki to laiko neapsilankys toje puikioje Tamstos firmoje.
Atsakyti
Juozas 2016-09-21 10:08:00
Arogantiška toji BALTIC CONTINENT ne vien pavadinimu (BALTIJOS ŽEMYNAS sic!), bet ir darbuotojų elgesiu. Atsiimdamas neremontuotą mašinėlę, paprašiau darbuotojos direktoriaus pavardės ir jo elektroninio pašto adreso, nes internete jų net keli (http://www.bcsc.lt/kontaktai - užpildžiau, nusiunčiau, bet ne tik jokio atsakymo, netgi patvirtinimo negavau), kai kur skelbiamas toks adresas - administracija@bcsc.lt.

Darbuotoja atsakė, jog tai -... komercinė paslaptis. (SIC!) Pavardę tą aš jai pasakiau - direktorius Denis Vachovič ir paprašiau josios pavardės.
Vėl arogancija, man garbaus amžiaus klientui atrėžė - taigi ant akto parašyta. Užsidėjau akinius - tikrai yra - Dalia Dainienė, net parašas. Dar teko jau kiek pakeltu tonu išsireikalauti sutarties, juk ji dviejuose egzemplioriuose, taigi BALTIC CONTINENT savąjį turi, kam iš manęs paėmė manąjį? Ir dar čekį?
Ne, čekis persegtas - pridėtas prie PERDAVIMO- PRIĖMIMO AKTO. Ponia Dalia sutarties (trys labai smukiu šriftu prirašyti A5 formato lapeliai) kopiją vis tik man padarė.

Juokingiausia, kad tą MOSER man atremontavo. Už 10 eurų. Parinko ir prilitavo kištuko antgaliuką.

Dar juokinga, kad rašau aš čia į dausas, nei kas skaitys, nei imsis priemonių, na, nebent pavyktų susisiekti su įmonės akcininkais. Vargu ar jiems tas patiks. Jie be abejo girdėjo dviejų punktų taisyklę:
1. Klientas visada teisus
2. Kai jis neteisus - žiūrėk pirmą punktą.
Juozai Juozai

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.23 straipsnis įtvirtina asmens teisę į privatų gyvenimą ir jo slaptumą, Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodekso 167 straipsnis numato atsakomybę už neteisėtą informacijos apie privatų asmens gyvenimą rinkimą, o 168 straipsnis - už neteisėtą informacijos apie asmens privatų gyvenimą atskleidimą ar panaudojimą. Taigi Jūs turite galimybę parašyti pareikšimą ikiteisminio tyrimo institucijai, kuri jo pagrindu pradėtu ikiteisminį tyrimą.

Nenustebkite jei viena grazia diena gausite kvietima i teisma, sprendziant is jusu laisku kiekio turite daug laisvo laiko galesite ten drasiai lankytis :D:D:D
Atsakyti
nežinau kokie vėplos ten dirba. Skambinu kiekvieną dieną, man sugedo skalbimo mašina rugsėjo 19d.dar su garantiniu atėjo meistras pažiūrėjo pasakė kad, sugedo siurblys. Sakė po dviejų savaičių pataisys, praėjo mėnuo. Pakeitė siurblį mašina vistiek neveikia, meistras pasakė kad sugedus elektronika po savaitės bus padaryta bet jau įpusėjo antras mėnuo niekas nieko nedaro. Skambinu kiekvieną dieną į ofisą man jau ten nebekelia telefono ragelio nebežinau nei ką ir begalvoti.
Atsakyti
Serialo serija IV. Gavau atsakymą, pasirodo, į poną Direktorių galima kreiptis adresu - administracija@help.lt.
Daug metų dirbau komercijos direktorium, pats sunkiausias baras - skolų už suteiktas paslaugas išmušimas. Pirmas nerimtos, įtartinos firmos simptomas - dažnas adresų ir telefonų numerių keitimas.
Tai tik tarp kitko.
Bet akcininkams gal pasirodys įdomu. Net tuo atveju, jei jis vienintelis ir tuo pačiu...direktorius.
Atsakyti
Dar vienas juokingas dalykas - anūkas susirašė angliškai su MOSER ir pažadėjo už kelis eurus parsisiųsdint tą nelemtą kištuką, Atsisakiau, nes mašinėlė jau pataisyta.
Atsakyti
Arogantiška toji BALTIC CONTINENT ne vien pavadinimu (BALTIJOS ŽEMYNAS sic!), bet ir darbuotojų elgesiu. Atsiimdamas neremontuotą mašinėlę, paprašiau darbuotojos direktoriaus pavardės ir jo elektroninio pašto adreso, nes internete jų net keli (http://www.bcsc.lt/kontaktai - užpildžiau, nusiunčiau, bet ne tik jokio atsakymo, netgi patvirtinimo negavau), kai kur skelbiamas toks adresas - administracija@bcsc.lt.

Darbuotoja atsakė, jog tai -... komercinė paslaptis. (SIC!) Pavardę tą aš jai pasakiau - direktorius Denis Vachovič ir paprašiau josios pavardės.
Vėl arogancija, man garbaus amžiaus klientui atrėžė - taigi ant akto parašyta. Užsidėjau akinius - tikrai yra - Dalia Dainienė, net parašas. Dar teko jau kiek pakeltu tonu išsireikalauti sutarties, juk ji dviejuose egzemplioriuose, taigi BALTIC CONTINENT savąjį turi, kam iš manęs paėmė manąjį? Ir dar čekį?
Ne, čekis persegtas - pridėtas prie PERDAVIMO- PRIĖMIMO AKTO. Ponia Dalia sutarties (trys labai smukiu šriftu prirašyti A5 formato lapeliai) kopiją vis tik man padarė.

Juokingiausia, kad tą MOSER man atremontavo. Už 10 eurų. Parinko ir prilitavo kištuko antgaliuką.

Dar juokinga, kad rašau aš čia į dausas, nei kas skaitys, nei imsis priemonių, na, nebent pavyktų susisiekti su įmonės akcininkais. Vargu ar jiems tas patiks. Jie be abejo girdėjo dviejų punktų taisyklę:
1. Klientas visada teisus
2. Kai jis neteisus - žiūrėk pirmą punktą.
Atsakyti
Apgailėtina įmonė - taip dažniausia ČIA įvardijama. Nulūžo kištukas barzdos kirpimo mašinėlei MOSER. Gedimas akivaizdus, remontuoti būtina. Priėmė iškart paėmę 8 (aštuonis!) eurus gedimo... nustatymui. Po poros valandų paskambino meistras ir pasiūlė atremontuoti pridedant dar 31 eurą. Gal tiek ir kainuoja, betgi tie 8 tai tiesiog apiplėšimas.
Linkiu firmai kuo daugiau KONKURENTŲ.
Panašiai - ĮŽŪLIAI IR AROGANTIŠKAI - elgėsi kadais OMNITEL. Net į nusiskundimus nereaguodavo.
Atsakyti
Prieš ketverius metus pirkau šaldytuvą Ardo iš Ermitažo Kaune. Kol buvo garantinis kažkiek damokant taisė ir taisė. Sakė, kad gamyklos brokas. Reikia atitaikyti šaldymo reguliatorių. Pasibaigė garantija, pasibaigė ir taisymas ir šaldytuvą reikia išmesti, nes stovi kaip spintelė arba viską užšaldo, kaip šaldiklis. Po kiek laiko viskas ištirpsta. Prašiau keisti -nekeitė. Rašau dėl to, kad pagalvotumėte pirkdami, kur atliekamas tos firmos garantinis taisymas. Turiu dar kavos aparatą Nivona, Neveikia valymo programos. Apskambinau visą Lietuvą, netaiso niekur. Naudoju, kol dar kažkiek veikia. Nivonos aparatų kainos didelės, o aptarnavimo kaip ir nėra. Nuvežti į Vilnių per brangu, o jei dar teks kelis kartus. O dar kiek kainuos taisymas? Paskutiniu metu, kadangi gyvenu Kaune, stengiuosi prekes įsigyti Samsung firmos. Ir dėl garantinio aptarnavimo ir po garantinio galiu tik padėkoti.
Atsakyti
Apgailėtinas servisas!!! Garantinis LG monitoriaus remontas užtruko beveik 2 mėnesiai, skambini ar rašai kas savaitę ir jokio konkretumo. Pradžioje minėjo kad nėra dalių ir nepataisomas, bus nurašytas ir laukia akto iš LG. Po kokio mėnesio, pareiškia kad sutaisys ir labai atsiprašo. Nesuprantu kaip leidžiama tokioms įmonės vykdyti garantinį aptarnavimą, bet blogiausia kad nėra pasirinkimo (pvz. LG garantiniai monitoriai berods nuo 2014 metų išskirtinai yra tvarkomi tik šioje įmonėje).
Atsakyti
Absoliutūs NEVYKĖLIAI, kurie dirba tokiu principu kaip prieš 20 metų Rusijoje!!! Venkite kas tik galite šitos kontoros iš tolo! Bet keisčiausia, kad juos rekomendavo "Topo Centras", iš kurio prieš porą metų pirkome "Snaigę", kaip oficialius detalių tiekėjus. Chronologija bendravimo tokia: vasario 10 d. užsakiau vidines lentynas šaldytuvui, buvo pasakyta, kad užsakymas bus pradėtas vykdyti gavus avansą. Vasario 19 d. pervedžiau 30 eurų avansą. Šiandien turime lygiai 2 mėn (!) nuo pirmo mano kontakto su šita kontora. Rezultatas 0. Bendravimas su klientu:"Maždaug mėnesio (what?!) bėgyje gausime detales iš gamintojų, tada jus informuosime sms". Pasistengsiu, kad apie šią nuostabią kontorą ir jos veiklos principus sužinotų kuo daugiau interneto skaitytojų. Nes taip negalima, laikai nebe tie, kad tokios kontoros iš viso gyvuotų.
Atsakyti
Noriu palikti neigiama atsiliepima!!!!
Buvau pridavusi kavos aparata garantiniam patikrinimui.Pridavem aparata tvarkinga-gavome atgal purvina.
Ne zinau kaip ir ka jie tikrino-bet kur pilamas vanduo buvo primetita pupeliu kavos, kurios buvo jau apipelijusios.
Deze kurioje buvo aparatas ir grazintas purvinas.
Aciu jums uz gera darba!!!!!!
Atsakyti
Norime palikti teigiama atsiliepima. Del gedimo kreipemes ketvirtadieni ir jau siandien, pirmadieni, sulaukeme meistro i namus. Dujines virykles gedimas pasalintas, papildomai gavome patarimu del naudojimosi. Servisas yra Vilniuje, mes esame Kaune, meistras atvyko is Panevezio. Neigiamu atsiliepimu gausa isgasdino.. Bent jau sia akimirka, mes patenkinti aptarnavimu.
Atsakyti
Visiems rekomenduosiu vengti įmonės serviso centro P.Lukšto g. 23, jeigu nenorite būti apgauti. Nuvežiau pataisyti kavos aparatą "Seacam". Reikėjo pakeisti suspaudimo mechanizmą ir nukalkinti aparatą. Deja, po 19 dienų, tiek užtruko remontas, ir sumokėjus 77 eur. (pakeistos detalės kaina 3.40 eur.) namuose įjungus aparatą tebedegė ženklas "nukalkinti". Po dienos susisiekiau su meistru, pareiškiau pretenzijas, bet man buvo pasakyta, kad pagaminau daug kavos puodelių (per 24 val.!!!), todėl ženklas ir užsidegė. Žodžiu, paslaugų nesuteikė, pinigus paėmė, atsiprašyti nesugeba.
Siūlau ieškoti kitos serviso tarnybos.
Atsakyti
Turim reikalų su garantiniu mobilaus ryšio telefonu SAMSUNG... Apgailėtinas įmonės darbuotojų neveiksnumas, t. y. praktiškai jokios realios informacijos apie darbų eigą, terminus ir pan. Kai neapsikentęs skambini į įmonę pasiteirauti apie mob. telefono (pats pavadinimas kalba, kad jis yra mobilus ir kas diena reikalingas darbo įrankis) remonto eigą ir po kokių 10-15 min pakelia ragelį "atsakingas" serviso darbuotojas, atrodo, kad kalbi su robotu, kuriam "įdėtas" kompaktinis diskas o kalba vyksta apie nieką, nes jis nieko nesprendžia ir tik apgailestauja, kad taip nutiko...Kažkodėl įmonė negaili "resurso" apipilti padėkomis, kai iš jų nuperki prekę, tai ir el. laišku parašo ir naujienų atsiunčia, o kaip problemas reikia spręsti - jie tik apgailestauja...Žodžiu, patarimas visiems - rinkitės kitą, gal keliais eurais ir brangesnį pardavėją, bet tikrai manau atsakingiau ir greičiau dirbantį... Beje, pritariu visiems komentavusiems ir užuojauta jiems : (LM

Taip pat rekomenduojame

MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės
VIVA LANGAI stiklinės vidaus pertvaros: nauda ir galimybės 12-06 15:49
Stiklinės pertvaros - tai vienas tų įprastų dalykų į kuriuos nekreipiame dėmesio, nors matome kasdien. Biure, parduotuvėje ar sporto klube - stiklinės pertvaros naudojamos visur. Kodėl mus supa...
S. Skvernelio vardu pateikta paraiška registruoti prekės ženklą "Tėvynės labui"
S. Skvernelio vardu pateikta paraiška registruoti prekės ženklą "Tėvynės labui" 12-10 18:02
Lietuvos prekių ženklų duomenų bazėje oficialiai skelbiama, kad gruodžio 2 dieną gauta paraiška registruoti prekės ženklą "Tėvynės labui".
Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio statybos konkursą laimėjo "Alvora"
Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio statybos konkursą laimėjo "Alvora" 12-10 17:48
Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (Gas interconnector Poland-Lithuania, GIPL) rangos darbų konkursą ir antruoju vertinimu laimėjo UAB "Alvora". Apie tai antradienį pranešė Lietuvos dujų perdavimo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate mokesčių didinimui individualiai dirbantiems?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Kraft Heinz Co 31,93 +2,70%
Macy's 15,48 +2,18%
Symantec 23,75 +1,45%
Avon 4,82 -1,63%
Humana 342,28 -1,68%
Nokia 3,42 -1,72%
Western Digital 48,06 -2,08%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,94 0,00%
Nafta 59,20 +1,32%
Vištiena 1,85 0,00%
Auksas 1494,81 -1,04%
Jautiena 4,86 +4,52%
Apelsinai 0,52 -1,89%
Benzinas 1,73 0,00%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%