VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Baltic Continent, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Baltic Continent

Atsiliepimai apie Baltic Continent, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Baltic Continent, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Vaidotas Daugėla
2021-06-16 16:22:19 IP 2i24uc0p
Atsakyti
Labai "puiki" remonto įmonė. 2021-06-16 atliko skalbyklės Bosch remonto darbus - pakeitė sugedusią skalbimo priemonių dozatoriaus valdymo plokštę. Išvykus įjungėme skalbyklę ir pasipylė vanduo. Skambinu meistru, nurodo, kad atvyks po dviejų dienų. Sakau, kad netinka, reikia, kad atvažiuotumėte nedelsiant, nes skalbyklė pilna vandens, todėl bus sugadinti drabužiai. Sako nieko negalime padėti, Kaune meistrų neturim, važiuoja iš Vilniaus, Klaipėdos. Skambinu į patį servisą, sako perduosim vadybininkei, kada nors susisieks. Skambinu mašiną pardavusiai Big Box, sako, kad nelabai galime padėti, reikia kalbėti su servisu. Jaučiu reikės parašyti į pačią Bosch įmonę Vokietijoje ir aprašyti kaip dirba oficialus jų servisas Lietuvoje.
Atsakyti
Na atvirai pasakius, tragedija, o ne servisas. klientas registravo gedimą 02-17. Neveikė gartraukis.
Pagal jų sistemą, tai buvo ir susisiekta ir bendrauta su klientu ir detalės užsakytos. Deja, niekas nieko nedarė. Garų surinktuvą savo sąskaita išmontavome, klientui įstatėme naują, nes buvo labai supykęs dėl tokio serviso. Šiandien gaunu žinutę, jog servisas viską atliko ir suremontavo.
Apgailtėtina, kad taip tyčiojatės iš žmonių. Įrodymas https://prnt.sc/12ve0ky
Atsakyti
Servisui buvo atvežtas veikiantis blenderis, tačiau turintis kosmetinių defektų. Priėmėjai buvo pasakyta, kad noriu palikti prietaisą defektacijai, gauti remonto darbų sąmatą ir tada spręsti, remontuoti ar ne. Servisas prietaisą pralaikė savaitę, atsiuntė žinutę, kad prietaisas neremontuojamas ir... be jokio informavimo atidavė supakuotoje dėžutėje visiškai išardytą prietaisą. Išardytas tiek mechaniškai, tiek atjungti laidai, taigi dabar joks kitas servisas remontuoti prietaiso jau nebepriims.
Atsakyti
servisas tragiskas (uzs. 2011U40425), tiksliau jokio. paima siurbli ir tyli. tad po savaites paklausus kas bus, sako pora sav vesim detales. po poros sav tylos, bel... dar pora sav vesim detales. paklausiau electrolux'o - jie sako jums 2-4 sav vez detales, po to kai 8 dienas nustatinejo kas neveikia (nors buvo akivaizdu). taip suprask Electrolux 6-7 sav minimum be jokios info visiskai ok. Anksciau Electrolux garantija dare servisas kitoj Zirmunu gatves puses, normalus zmones. Cia kazkoks ignoras. Bet jei cia tokia Electroliux strategija - belieka laikytis toliau nuo sito brando
Atsakyti
Visiška tragedija. Spalio 13 dieną atvežėme 3 kartą per 6 mėnesius sugedusį kavos aparatą nurašymui. Per savaitę sugebėjote tik persivežti aparatą į servisą. Dar savaitę meistras ieškojo gedimo aparate, kuris tik įsijungęs rodydavo klaidą; per savaitę nustatė kapučinatoriaus gedimą (keista, kad pirmą kartą gedimas buvo toks pats, tik tada užteko dienos gedimo nustatymui); dabar daugiau kaip savaitę laukiu nurašymo akto, nes dar kažką turi gamintojas patvirtinti.
Daugiau kaip trys savaitės be aparato, be pinigų ir be aiškumo kiek dar laukti, nors atvežus aparatą sakėte iki 2 savaičių truks procesas.
Atsakyti
Labai labai labai blogas aptarnavimas! Net telefonu negali suteikti JOKIOS informacijos bei pasiūlyti, kai išspęsti problemą. Aš kreipiausi dėl įmontuojamos indaplovės remonto, žiauriai nemalonus konsultantas - Žydrūnas telefonu sugebėjo tiesiog išvesti iš kantrybės ir taip supykdyti, kad net nesinori kreiptis į Jūsų "kontorą". Sėkmės priimant visokio plauko neišmanėlius, kurie dar save "specialistais" vadina!
Atsakyti
Šita įmonė yra tokia šūdina, kad prisiskambinti jai neįmanoma, autoatsakiklis numeta ragelį, o online forma neatpažįsta telefono numerio formato ir neleidžia pateikti užklausos formos. Iš ko šita apgailėtina š*******o kontora gyvena? Iš bobučių, kurios eina pas juos pėstute?
uab ilgiausi limuzinai
2020-06-26 16:34:14 IP 2cfq74fj
Atsakyti
Dekojame uz kokybiska ir greita aptarnavima.
Atsakyti
O mano patirtis bendraujant su UAB "BALTIC CONTINENT", Kauno padalinys, puiki.
Pradėjo neveikti televizoriaus Samsung QE65Q9 valdymas nuotoliniu pulteliu. TV garantinis. Samsung atstovai nuotoliniu būdų nesugebėjo pašalinti gedimo ir patarė kreiptis į UAB "BALTIC CONTINENT" Kauno padalinį. Beje, nuotolinis išmaniojo Samsung TV apžiūrėjimas puiki paslauga. Konsultantas atsiliepė greitai.
Nuvežiau TV į UAB "BALTIC CONTINENT", Kauno padalinį. TV priėmė vadybininkė Loreta Jasulytė. TV didelis, vienas niekaip nebūčiau įnešęs į priėmimo punktą. Paprašiau merginos padėti įnešti TV, ji iškart sutiko. Nuotaikingai užpildėm defektinį aktą. Susitarėm, kad jei iškils klausimų galėsiu skambinti jai tiesiogiai. Išėjau laukti rezultatų. Po kelių dienų paskambino meistras, dėja nepaklausiau jo vardo, bet ant perdavimo-priėmimo akto yra pavardė Arvydas Lomsargis, tikiuosi tai jis. Jis paaiškino, kad gedimo nėra. Aš jam dar kartą paaiškinau gedimo esmę, įtariau, kad kažkodėl prie TV neprisiriša nuotolinio valdymo pultelis. Jis patikino, kad viskas gerai, nes net kelias dienas bandė TV ir pultelio darbą. Telefonu kalbėjomės 10-15 min. ir jis nereiškė jokio nepasitenkinimo, kantrus žmogus. Sutarėm, kad TV pasiimsiu atgal. Atvykęs pasiimti TV jį išbandžiau, viskas Ok. Už patikrą jokių pinigų neimė. Pridėjo universalijo nuotolinio valdymo pultelio instrukcijas, kurių aš neturėjau. Smagiai pasikalbėję su Loreta, ji vėl padėjo išnešti TV, išvykau namo. Na ir ką, išpradžių TV įsijungė ir veikė iki tol, kol atlikau TV nuotolinio pultelio derinimą. Kažkaip nepavyko suderinti su Gala priedeliu (turiu pasakyti, kad Tele konsultantai tikri biurokratai. Iš konsultacijos nulis naudos). Tada pulteliu išjungiau TV, o įjungti jau nepavyko. Paskambinau Loretai. Paaiškinau situaciją. Ji nuėjo pas meistrą konsultuotis. Loretą man paaiškino ką aš darau negerai. Vėl kalbėjomės apie 10 min. TV pradėjo veikti. Pasirodo aš ne visai teisingai atlikdavau derinimo veiksmus.
Aš čia taip smulkiai pasakoju, kad suprastumėte, kad yra puikiu įmonių ir jų darbuotojų. Jei prieš veždamas TV į servizą būčiau perskaitęs atsiliepimus, tikrai neveščiau.
Rekomenduoju UAB "BALTIC CONTINENT" Kauno padalinį.
Atsakyti
Saulius 2020-02-10 10:50:11
Laba diena, apie įmone negaliu nieko gero pasakyti. meistras važiavo apie 3 savaites bet gal turi daug darbų, arba Vadyba nesugeba pranešti tinkamai. Užsakė dalį gartraukiui tai jau praėjo beveik 3 mėn kolkas niekas neaišku ar dalis užsakyta ar ji apskritai atvažiuos nes niekas nieko nežino. Susisiekti su įmone labai sunku
Niekam nerekomenduoju šitos įmonės.
Visus klausimus klientai gali užduoti ne tik telefonu, bet ir elektroninėje erdvėje. Atsakymai klientui duodami tada, kai yra žinomas tikslus atsakymas, juk nenorėtumėte būti klaidinamas.

Su pagarba...
Atsakyti
Laba diena, apie įmone negaliu nieko gero pasakyti. meistras važiavo apie 3 savaites bet gal turi daug darbų, arba Vadyba nesugeba pranešti tinkamai. Užsakė dalį gartraukiui tai jau praėjo beveik 3 mėn kolkas niekas neaišku ar dalis užsakyta ar ji apskritai atvažiuos nes niekas nieko nežino. Susisiekti su įmone labai sunku
Niekam nerekomenduoju šitos įmonės.
Atsakyti
Noriu pasidalinti ir aš savo patirtimi su šią įmonę. Kaip ir dauguma atsiliepimų mano toks pats. NEPATARČIAU NIEKAM BENDRAUTI SU ŠIĄ ĮMONĘ.
Pristačius sugedusi televizorių laukiau 2, 5 mėnesius išgirsti kad detalė netiekiama. Nors buvo nustatytas gedimas, detale užsakyta ir apmokejus jau viską.
PRISISKAMBINTI NEĮMANOMA. NIEKADA NEKELIA NIEKAS.
Pinigų grąžinimo laukiu jau antra savaitė. Matysime kiek dabar užtruks.
Kitas servisas nemokamai patikrino, pasake visai kita gedima ir du kart pigesnis taisymas. Taip pat užtruko tik savaite.
Atsakyti
Įvertinant šią įmonę neduočiau nei 1 žvaigždutės. Jau daugiau nei 3 metai naudojame PHILIPS daugiafunkcinį puodą, ir normalu, kad susidėvėjo vidinis puodas, todėl pradėjau dairytis kur būtų galima nusipirkti naują vidinį puodą. Internete konkrečiai tokio modelio pirkti neberadau, tačiau tikrai žinau, kad vidiniai puodai tinka ne 1 konkrečiams modeliui, o keliems. Pirmiausiai skambinausi tiesiai į PHILIPS atstovą LT, tačiau jie maloniai rekomendavo kreiptis į PHILIPS aptarnavimo centrus, kur man jei negalės užsakyti konkrečiai šios detalės, patars ką analogiškai aš galėčiau įsigyti tinkamo. Tai ponia Jovita man pasiūlė ieškoti parduotuvėse su savo turimu puodu :D Truputį nesupratusi paklausiau ar man konkrečiai neštis vidinį puodą į parduotuves ir ieškoti ar pirkti aklai ir paskui gražinti, jei bus netinkamas :D ir kad ji siūlo juokingą išeitį. Antrą kartą paklausiu ką analogiško galėtų pasiūlyti ir jei konkrečiai pati nežino, gal galėtų nukreipti ten, kas konkrečiau žino. Tai atsakymas buvo trumpas ir aiškus. GAMINTOJAS TOKIO MODELIO DETALĖS NEBETIEKIA IR NEPATEIKIA ANALOGŲ. Tai aš norėčiau paklausti čia RIMTAI?!!!!Taip aptarnaujami žmonės, kurie kreipiasi dėl detalių? O ką daro servisai? Jei negaliu pakeisti tuo pačiu, keičiu kitu, tinkamu, argi ne taip??????? Ir ilgai netrukus paieškose, net neiškėlus kojos iš namų radau vidinį puodą fizinėje parduotuvėje kitame Lietuvos mieste (NE TOKIO MODELIO, BET TINKAMAS), pasiskambinau į parduotuvę, kur be problemų prekė per 1 dieną bus pervežta į mano miestą. Tai ačiū, kad esat, bet Jūs nereikalingi visiškai, nes neatliekate savo darbo. Jūs esate servisas!!!!!!Todėl turite ieškoti išeičių ir padėti, jei į jus kreipiamasi, o ne „atsifutbolinti“ nuo savęs. Dirbkit, o ne nosis krapštykit „servisai“ :D juokinga jei nebūtų graudu iš tiesų...
Atsakyti
Nunešiau kompiuterį pagal garantinį remontą, . Pasiėmiau po švenčių, pradėjau dirbti. buvęs taisymas - pakeista pagrindinė plokštė. Padirbus apie savaitę vėl tas pats gedimas, Vėl pridaviau. Kompiuteris buvo PO REMONTO ir turėjau atlikti skubų projektą, dirbdama neišsisaugojau duomenų. Man atrodo logiška, jog atlikus KOKYBIŠKĄ remontą, per savaitę tą pati detalė sugesti negali. Darbai buvo svarbūs ir skubūs. Sugedus kompiuteriui nunešus pasiteiravau ar galima perkelti duomenis, nes man reikia priduoti projektą. Konsultantė pasiteiravo meistro ir šis atsakė, jog prie tokio gedimo jų perkelti neįmanoma. Pasiskambinusi sužinojau (ką ir įtariau, nes gedimas buvo analogiškas ankstesniajam), jog vėl bus keičiama pagrindinė plokštė.
Labai abejoju ar iš viso buvo taisytas mano kompiuteris pirmąjį kartą taip, kaip rašoma perdavimo-priėmimo akte. Galbūt buvo restauruota plokštė, kas pagrinde ir lemia tai, jog ji vėl greitai sugedo, ką mėgsta daryti kompiuterių perpardavinėtojai ir kas duoda analogišką rezultatą. Meistro kompetencija ir sąžiningumu verčia abejoti tai, jog jis teigia, jog negalima perkelti duomenų. Bet kuris nors kažkiek susipažinęs su šia sritimi žino, jog tokiu atveju užtenka išimti kietąjį diską ir prijungti jį kaip papildomą įrenginį prie kito kompiuterio sisteminio bloko. Tuomet laisvai galima nukrauti duomenis. Tačiau meistras teigė, jog duomenų perkelti neįmanoma, nors aš sutikau mokėti papildomai už duomenų nukrovimą, nes man skubiai REIKIA priduoti projektą.
Jei kompiuteris būtų ne pagal garantinį, nuneščiau bet kuriam kitam meistrui, kuris sutvarkytų man tą problemą su duomenų nukėlimu.
Aš suprantu, jog GALĖJO sugesti detalė, nes buvo nekokybiška, tačiau meistras net nežino, jog galima nukelti duomenis (ar melavo, kas taip pat įrodo jo nesąžiningumą), todėl abejoju bet kokiais jo teiginiais
Atsakyti
2018 m. gruodžio mėn. UAB, , Kesko Senukai" pirkome kavos aparatą, po trijų savaičių sugedo pieno plakimo funkcija. Atidavėme į garantinį remontą, kurį atliko, , Baltic Continent". Po trijų savaičių nuvažiavus aparatą pasiimti į UAB, , Kesko senukai" likom nemaloniai nustebinti. Aparate buvo palikta smirdančių kavos pupelių, aparato viduje buvo pilna sumaltų pupelių nuosėdų, visas dulkėtas, toks jausmas, lyg daiktas būtų pirktas iš naudotų, nors ir ten būna tvarkingesni.
2019 m. gruodžio mėn.kavos aparatą vėl dėl gedimo (ant ekrano vis, , iššokdavo" lemputės, kad trūksta vandens ir pilnas kavos tirščių indelis, pupeles sumaldavo, tačiau kava neišbėgdavo, nors vandens indas būdavo pilnas vandens, o kavos tirščių indelis išvalytas) teko atvežti į UAB, , Kesko Senukai". Ten informavome, kad norime jog nekokybiška prekė būtų pakeista į kokybišką, nes du kartus per metus sugenda. Po savaitės laiko iš garantinį remontą atliekančios įmonės, , Baltic Continent" gavome atsakymą, kad gedimas nenustatytas. LABAI KEISTA, nes parsivežus namo jau spėjo pasikartoti ta pati istorija, su lemputėmis ekrane. Kavos aparatas buvo visas, , apšnerkštas", nesugebėjo net pieno plakimo mechanizmo nuplauti. Įdomu ar darbuotojai neprivalo prekę grąžinti tokiame stovyje, kokiame buvo pristatyta. Panašu, kad jokios darbo tvarkos darbuotojai neturi ir atsakomybės neneša. Įmonės vadovui linkėčiau pasidomėti teikiamų paslaugų kokybės nebuvimu.
Atsakyti
Aptarnavimas žemiau plintuso, nei telefonu nemoka bendrauti nei gyvai, garantinių daiktų pridavimo sistemos nėra, kaip kaimo parduotuvėjė eilėje stovėti reikia, žmonės nekvalifikuoti tokius įrenginius priimti kaip telefonu operatorė sako "kompiuteris užšąlo" :D arba užsirašykite registrcijos nr. pradeda diktuoti ir "uoj sistema kažko negeneruoja, aj jei ką skambinkit surasim" nu blemba š*******o kontora.
Atsakyti
Esu nepatenkintas įmonės suteikta paslauga. Pradedant nedėmesingumo darbuotojų: išsiuntemę garantiniam remontui kavos aparatą su visais reikiamais dokumentais, todėl kad abi funkcijos ir ESPRESSO ir COFFE dare po 250 ml. Pradžioje paskambino darbuotojas, kad nerado sąskaitos, nors jį buvo įdėta.Viska išsiaiškinome, toliau Grąžinote kavos aparatą Netinkamai sutvarkę :dabar ESPRESSO daro 250ml. o CAFFE - 40ml. Atsakykite prašau ar aš turiu teisę į tinkama paslauga.
Tikiuosi nieko neįžeidžiau, o įmonės vadovybe atkreips dėmesį į tokius trūkumus. Lauksiu atsakymo.
Atsakyti
Labai geras servisas. Dirba kvalifikuoti, savo darba ismanantys darbuotojai, darbus atlieka laiku ir kokybiskai. Jau ne pirma prietaisa pas juos remontuoju ir visada maloniai aptarnaujama. Pasiskambinus visada gaunu issamu paaiskinima apie remonto eiga.
Atsakyti
Nerekomenduoju, a******u kontora.
Atsakyti
Į senukus kreiptasi 2019-06-03
Apie Vilniaus elektroservisas, UAB
https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilniaus_elektroservisas/?rating=ok, „Senukai“ UAB „Kesko Senukai Digital“ siūlo antrą garantinį servisą, nes pirmas "BALTIC CONTINENT" servisas telefonu: 8 700 555 95 pasiuntė klientą pokalbio metu, nes neva neturėjo čekio, buvo keletą kartų paminėta, kad turiu internetu pirktą šaldiklį ir jo sąskaitą faktūrą.
Abu servisai tyčiojasi iš klientų taip pat ir Kesko Senukai ir bando visais būdais neatlikti garantinio aptarnavimo, sutvarkyti esamo daikto įsigyto senukuose.
Remiantis LR civiliniu kodeksu prašome apmokėti UAB Vilniaus elektroservisas kuro išlaidas susijusias su jūsų apgaule, nes jūs atsisakėte atsiųsti defektinį aktą el., paštu, ir nurodėte, 2019 08 23, kad turiu būtinai atvykti iki Erfurto gatvės 32 namo, atsiimti vietoje defektinį aktą. Atvykus defektinis aktas, buvo melagingo tūrinio, o tai prieštarauja LR įstatymams, neva buvote apžiūrėję garantinę prekę ir neva buvote atvykę iki namų. Taip pat prašome atsiprašyti už išsakytus žodžius, šmeižiančius klientą, ligonis ir pan., (nesupratau kuris iš jūsų daktaras) toliau buvo dvejų žmonių įžeidžiantys pasisakymai prieš klientą, nes nepatiko klientui melagingas turinys, taip pat be priežasties lietė klientą, stumdėsi, agresyviai elgėsi ir kitas juokėsi, o tai prieštarauja LR konstitucijai.
Kitu atveju civilinis ieškinys, turimos nuotraukos, įrašyti pokalbiai-video.

Gerus partnerius turi Kesko Senukai už kurios neva neatsako.
Atsakyti
L.S. 2019-08-05 11:27:22
Esu pasipiktinusi tokiomis įmonėmis, kaip Topo centras ir UAB Baltic Continent. Pinigų plovykla. Pridaviau Topo centre nešiojamą kompiuterį įvertinimui ar taisytinas. Žadėjo paskambinti. Neskambino 3 savaites. Kai nuvykau pasiteirauti į Topo centrą, pareiškė netaisytinas, nėra tokių detalių, bet susimokėkite 36 eurus. Paslaugų tiekėjas- UAB Baltic Continent. Susimokėjau už orą, nei pinigų, nei kompo.
o jus gal dirbate uz dyka savo darba? manote kad meistras ieskodamas gedimo, ieskodamas detaliu jusu kompiuteriui - turi visa tai daryti uz dyka? kai pas stomatologa einate apziurai, mokate uz konsultacija? ir kai pasako kad danti reikes traukti - juk neverkiate kad nei danties nei pinigu nebeturite. stomotologas gi nekaltas kad jusu dantys supuve... kaip ir serviso meistras nekaltas, kad jusu kompiuteriui detaliu gamintojas nebegamina...
Atsakyti
Esu pasipiktinusi tokiomis įmonėmis, kaip Topo centras ir UAB Baltic Continent. Pinigų plovykla. Pridaviau Topo centre nešiojamą kompiuterį įvertinimui ar taisytinas. Žadėjo paskambinti. Neskambino 3 savaites. Kai nuvykau pasiteirauti į Topo centrą, pareiškė netaisytinas, nėra tokių detalių, bet susimokėkite 36 eurus. Paslaugų tiekėjas- UAB Baltic Continent. Susimokėjau už orą, nei pinigų, nei kompo.
Atsakyti
Aptarnavimas labai prastas, pradedant nuo skambucio telefonu i klientu aptarnavimo centra, baigiant asmeniniu pokalbiu su specialistais, izulus, linke i konflikta, nemandagus, akivaizdus kompetencijos ir issilavinimo trukumas.
Atsakyti
Skambinau paklausti del Dyson irenginio remonto, paklausiau, gal beda nera didele specialistas patars, ar verta vezti. Ne, nekalbesim, vezk, ziuresim. Siauuubas: (
Atsakyti
Klientų aptarnavimas - apgailėtinas. Važiuoji per visą Vilnių pristatyti televizoriaus, atvažiuoji be 5 minučių, o ten kolektyvas su striukėm išsirikiavęs prie durų laukia, kol išmus 18 valanda. Užėjus pareiškia, kad nepriims jau mūsų, nes užsidaro. Gėda.

Administracijai siūlyčiau atkreipti dėmesį į klientų poreikius. Ne visi turi galimybę pasiimti laisvadienius, kad pristatyti sugedusius daiktus taisymui vidudienį. Atsižvelgiant, kokie Šiaurės miestelyje kamsčiai vakarais, toks darbo laikas yra pasityčiojimas.
Atsakyti
Jusu servisas labai nuliudino mano lūkesčius, visu pirma laiku ne informavo kad siurblys yra pataisytas, antras dalykas, net ne perspėjo, kad serijinis nr bus keiciamas, kartu su batarke, nu žodžiu garažų garažas, jeigu tik išgirsiu kad kažkas neša pas jus kažką taisyti, iškarto pulsiu atkalbinėti, nes toks įvaizdis kad jusu tikslas yra atsikratyti keriapanciuosius i jus.
Atsakyti
Gruodžio 12d. pridavėm priterį apžiūrai/remontui. Tą pačią dieną nusiuntėm ir pirkimo dokumentus, nes vietoje neturėjome. Laukėm atsakymo ką ir už kiek reikės remontuoti. Nesulaukėme. 31d. paskambinus pasiteirauti kokia situacija (skambutis ne pirmas, skambinom apie save priminti ir prieš Kalėdas) atsakė kad jie nežino, nežino net ar gavo laišką, negali pažiūrėti, nieko nežino ir nežino ką pasakyti.
Dėkui už apsurdiškas pastangas, už 31d. krūvą sulauktų skambučių ir sujudimą, dėja kreipiames į jūsų konkurentus. Tą patariame daryti ir kietiems gerbiantiems savo brangų laiką ir bendravimo kultūra.
Gražių Švenčių.
Atsakyti
Atidaviau monitoriu garantiniui, tikejausi ilgo remonto, bet sutvarke per 6d.d., reikejo keisti visa LCD ekrana, darbas ne is lengviausiu, viskas atliktas tvarkingai, bei greitai. Esu patenkintas jusu darbu, aciu.
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo dar nemačiau !!Kavos aparatą remontuoja jau 3 mėnesius... nei vienas iš darbuotoju negali net paaiškinti kas yra su mūsų kavos aparatu, bei kada pagaliau sutvarkys ji... paskambini arba atvažiuoji pas juos niekas negali nieko paaiškinti... darbuotoju atsakymas : aš negaliu jums nieko pakomentuoti..laukite... tai jau kiek laukti galima ?
Jei Jums dar reikalinga jūsų technika tikrai neremontuokite šioje įmonėje...
Atsakyti
Bendravimas siaubingas, jokios pagarbos. Įmonių daug, siūlyčiau vengti šios.
Atsakyti
Gaila, kad nepaskaičiau komentarų prieš atiduodamas televizorių remontui. Jau trys savaitės jokio atsakymo kada suremontuos, telefonu atsiliepianti kartoja tą patį - kai turėsiu informacijos, pranešiu - ir tyla.
Venkit šios įmonės.
Atsakyti
Paskaičiusi atsiliepimus čia, buvo baisoka siųsti kavos aparatą garantiniam taisymui, bet nebuvo kitos išeities, laimei, mano atveju viskas vyko sklandžiai. Kavos aparatas paimtas iš kito miesto, sutaisytas ir tvarkingai pristatytas atgal per savaitę.
Atsakyti
tai kad pati kalta ir esi :D jeigu kortele brokuota ikisi - kuom kaltas fotoaparatas? cia tas pats kaip njsiperki nauja BMW, ipili i baka vandens - ir sakai - nevaziuoja masina. ir paskui dar pyksti, kad taves pinigu praso uz islaidas, kurias patyre del tavo bukumo :) tai kas tavo manymu turi apmoketi tai - kad tavo kortele neveikianti? kuom kaltas pardavejas pardaves tau kokybiska aparata?
Atsakyti
Geriau vengti šią įmonę, nes susisiekti su jais yra sudėtinga:
Prisiskambinti neįmanoma, į el. laiškus neatsako.
Geriau kreiptis į kitus
Atsakyti
Imone dirba labai neatsakingai, Neatlieka laiku pazadeto darbo. Laiko gaisimas ir viskas remiasi i pinigus.
Atsakyti
Imone dirba labai neatsakingai, Neatlieka laiku pazadeto darbo. Laiko gaisimas ir viskas remiasi i pinigus.
Atsakyti
Galvojau parašyti, ką nors originalaus, bet matau, jog skundų detalės identiškai atitinka ir mano patirtį su šia įmone. Teko naudotis įmonės paslaugomis (beje pasirodo šios įmonės savininkai pasikeitė, tai panašu, kad su jais ir supratimas apie verslą bei požiūris į klientą irgi).
Priėmus kavos aparatą buvo pažadėta, kad pirminė apžiūra bus atlikta per dvi-tris dienas nuo išankstinės sąsk. apmokėjimo - 16eur.
Sąskaitą apmokėjau tą pačią dieną (2018-09-10). Laukiu... praeina savaitė. Tyla, nei laiškelio, nei SMS. Pradedu ieškoti - tel. 700 nr (mokamas) groja muzika po kelias min. o paskui pasiūlo įkalbėti žinutę jiems.
Važiuoju ieškoti savo aparato tiesiai ten kur pridaviau... Darbuotoja vargais negalais randa mano užsakymą ir pareiškia, kad pinigų jie dar negavę :O Sakau, taigi pinigai sumokėti prieš savaitę. Vėl vyksta "big data" analizės procesas. Rezultatas - žinokite kavos aparatas Vilniuje, bet meistrai dar nepradėjo jo tikrint. Jau net nesigilinau, kodėl prieš tai buvo atsakyta, kad "pinigai negauti". Hmm, OK, klausiu - "o tai kaip su pažadais, per dvi-tris dienas nuo pinigų sumokėjimo? Anksčiau gi informuodavote ir kada pinigai gauti ir kada pradėta diagnostika.". Kaip supratau, šis mano klausimas nuskambėjo tyruose. Maždaug - yra kaip yra.
Dar po trijų dienų. Diagnostikos rezultatas - buvo įvardintos problemos ir jų kaina, kuri beveik siekia naujo kavos aparato kainą. Žinoma atsisakiau taisyti - jei tikrai tokia didelė bėda, geriau jau naują nusipirksiu.
Dabar vėl sėdžiu tuoj bus savaitė, laukiu kol galėsiu savo nelaimėlį atsiimti.
Jau susitariau su kitu meistru, kuris pažiūrės ar tikrai TIEK visko galėjo būti sugedę. Tai būsiu galutinai "sužavėtas", jeigu nepriklausomų ekspertų konsiliumas parodys, kad ir diagnostika į mėnulį.
Žodžiu jeigu reikėtų vertinti nuo 0 iki 10 balų skalėje, norėčiau parašyti -1.

P.S. Buvusi Service.NET veikė kaip laikrodis - įdealiai, dabartinė Baltic Continent Service - absoliuti nelaimė. Kas tik galite rinkitės ką tik norit, tik ne šią įmonę.
Atsakyti
Tokio tragiško serviso reikia paieškoti. Telefono ragelio nekelia. Darbuotoja atsiliepianti į skambučius kaip iš vidurio kaimo. Seniau "centriukuose" taip bendraudavo... dabar jau ir ten situacija pasikeitusi. Kad galėtų įrenginį utilizuoti, tai mano leidimo raštu prašinėjo skambindami ir siųsdami SMS'us, net savaitgalį. O gavę iš manęs prašymą grąžinti pinigus už neteisingai atliktą diagnostiką ir be reikalo pakeistas detales.... dingo kaip į vandenį ir jau savaitę laiko nei patvirtinimo, kad raštą gavo, nei kad pinigus grąžins. Belieka kreiptis į vartotojų teises. Jų pašto dėžutė taip pat "užsikimšusi" ir tikriausiai jau pretenzijos netelpa.
Atsakyti
Apsaugok nuo tokios įmonės, o nuo kitų pats apsisaugosiu. Dar nesu matęs tokių nekompetentingų ir nemandagių darbuotojų. Nuo liepos mėn. bandau užsakyti/atsiimti savo detales, bet šių dinozaurinių darbuotojų dėka, tai yra be šansų. Duotas vienas tel.nr., atsiliepia kažkokia iš 18 amžiaus, jokio klausimo išspręsti negali, kaip papūga po kelis kart paskambinus klausinėja koks užsakymas ir kokia pavardė. Tuo ir pasibaigia. Pinigai sumokėti už detalę, už siuntimą, bendravimas nulinis, ragelis nutreškiamas net neišklausius reikalo. Belieka vartotojų teisės. Žmonės, patariu, tikrai, NEPIRKITE ir NETURĖKITE JOKIŲ REIKALŲ su šia š*******o kontrora. Ramiau gyvensite.
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo nėra teikusi nei viena įmonė
Baisu, kaip tokia įmonė dirba su įvairiais prekių ženklais ir nieko nepadaro iki galo. Net garantinį gaminį laiko mėnesį ir nesiteikia kliento informuoti kas vyksta. Kada pradedi pats ieškoti, paaiškėja kad jau savaitė suremontuota! Niekas nesiteikia informuoti.....
Atsakyti
Remontavo garantine žolepjovę Gryzlio firmos. Sulūžo pašienavus 2 arus. Nesireguliavo pjovimo aukštis (sulūžo strypas reguliavimo). Priėmė- viskas tvarkoje. Suremontavo po savaitės panašiai (greitai, puiku.). Vaizdas toks, svarbu kad remontuota ir tuo kartu veikia. Uždėjo vieną snarglį (suvirinimo tašką).
Geriau remontą atliko kitai technikai, kuri buvo pirkta Gariūnuose. Nuvažiuoji pas meistrus ir tau tiesiai šviesiai pasako, parodo.
O čia -" Kontora" pyp.
Atsakyti
paeme pralaike daikta, nepataise ir vengia grazinti - i ofisa neatveza, liepia ieskoti kazkur miesto gale kitu adresu nei pridavem. z*****i.
Atsakyti
Esame nusivylę ne tai kad paslaugų teikimu, o kad paima daiktą ir laiko pas save tuščiai. Š.m. lapkričio 13 d. pristatėm buitinę techniką (lygintuvą), o jie nuplese 15 euru uz pirmine apziura, net apžiūrėti nesugebėjo iki lapkričio 27 d. Prarasta pusė mėnesio laiko ir šiandien važiuojam atsiimti net neapžiūrėto daikto, pinigus sutinka grąžinti (o kaip ne? juk nei piršto nepajudino). Visiškai nepatikima įmonė, nesilaiko žadėtų terminų, neverta prasidėti. Aplenkite Vilniuj juos is tolo.
Atsakyti
Laba diena,
Esame visiškai nusivylę Jūsų teikiamomis paslaugomis. Jokios komunikacijos su klientu, jokios informacijos apie priduoto daikto būklę (internete sausas įrašas). Pastovus nekėlimas ragelio. Kodėl mes turime Jūsų ieškoti elektroniniais laiškais, nes kitaip su jumis neįmanoma susisiekti. Jūsų internetiniame puslapyje Jūs teigiate, kad jūsų veiklos principai, trumpas kokybiško remonto laikas...keista, mūsų kavos aparatas buvo tvarkomas tris savaites. Parvežus namo po dviejų dienų jis vėl sugedo su ta pačia problema (galite atsekti 1709U27394, 1708U14381). Tai kur Jūsų meistrų kompetentingumas ? Apie jūsų rašomas vertybes net nėra ką ir kalbėti, klientas nulinėje vietoje. Jūsų darbuotojai komunikuoti su klientu visiškai nemoka arba nenori mokėti.Pagalvokite apie tai, kad Jūsų darbuotojai atspindi jūsų įmonės veidą.
Atsakyti
Labai labai nelanksti įmonė, jei reikės vienos detalės tai gausit nusipirkti 10, nes kitaip negalima (jei pirkčiau tiesiai iš gamintojo tai tikiu, bet kad perpardavėjas taip sako...). Žodžiu tarpinių komplektas keliasdešimt eurų (įsivaizduokit kiek kainuotų kažkas didesnio). Jei negyvenat Vilniuje tai iš karto patys klauskit kaip pristatys, nes tai ne jų problema ir pasiūlyt Jums nepasiūlys, kad būtų patogiau. Kurjeriui taip pat negalėsit sumokėti nes TAIP jie nedirba. Remontui kviestis nerizikuosiu. Rekomenduoju renkantis prekę atkreipti dėmesį kas aptarnauja garantinį ir pogarantinį.
Atsakyti
Laaabai neprofesionali vadyba. Tragedija!
Pasirodo vadove uzsako detales. Menesi laukiau atsakymo - nesulaukiau. Paskambinau. Pasake, jog vadove atsako. Padasiau dar kelis laiskus su priminimu - kaip i juoda skyle....
I skambucius neatsiliepia. Neperskambina (nors autoatsakiklis zada).

Zodziu mirstanti kompanij.a
Baltic Continent
2017-06-20 16:03:28 IP 2i24urp9
Atsakyti
Simona 2017-04-19 21:29:00
Aš taippat niekam nelinkečiau su šia bendrove tureti reikalų!!! Tikrai kad klientus laiko kvailiais, pridavusi foto aparatą tai supratau.Nepripažino garantinio remonto, ne gana to pasiūlė sutvarkyt už150€, paskambinus vyrui aiškintis kaip čia su tuo garantiniu kaina jau sake 100€....Fotera group sutvarkė už 75€ orginaliomis garantinemis detalemis.Žodžiu patys blogiausi atsiliepimai!!!
Sveiki,
jei servisas nepripažįsta garantinio aptarnavimo tai iš karto "blogas servisas". Dažniausiai pasitaikanti problema.
Jei klientas laikosi garantinių sąlygų remontas - visada atliekamas nemokamai.
Gerb. p. Simona, remonto kaina tiek Jums, tiek Jūsų vyrui buvo sakyta vienoda, todėl prašome nemeluoti.
Jei Jums sutvarkė kitas servisas, tai atsiųskite įrodymą, kad tikrai už tokią kainą yra sutvarkytas.
Atsakyti
Kol kas labai džiaugiuosi šio serviso paslaugomis, ne vieną kartą teko vežti taisyti kavos aparatą, viskas buvo sutvarkytą be jokių klausimų, gal kiek laiko užtrūko, tačiau mano geros nuomonės tai nekeičia :)
Atsakyti
Aš taippat niekam nelinkečiau su šia bendrove tureti reikalų!!! Tikrai kad klientus laiko kvailiais, pridavusi foto aparatą tai supratau.Nepripažino garantinio remonto, ne gana to pasiūlė sutvarkyt už150€, paskambinus vyrui aiškintis kaip čia su tuo garantiniu kaina jau sake 100€....Fotera group sutvarkė už 75€ orginaliomis garantinemis detalemis.Žodžiu patys blogiausi atsiliepimai!!!
Bronislava Maraskiene
2017-04-13 23:23:31 IP 28m9thac
Atsakyti
Niekam nelinkeciau susidurti su tokiu aptarnavimu ir bendravimu. Savo klientus laiko kvailiais ir nepripazista savoklaidu

Taip pat rekomenduojame

MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Muzikinis garažas, D. Kubiliaus firma
audiovideo.lt namų bei automobilių garso sistemos

Adresas: Armatūrininkų g. 1, LT-52373 Kaunas.
Veiklos sritys: video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; automobilių garso ir apsaugos sistemos; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
MUZIKINIS GARAŽAS - specializuotų garso aparatūros lyderių, tokių kaip Dynaudio, Hertz, Audison, Ground Zero, Helix, Brax, Morel, Focal, Proson, Dynavoice oficialūs atstovai Lietuvoje. Esame oficialūs dyleriai prekinių ženklų JBL, Yamaha, Pioneer, Bose, Dali, Denon, Harman Kardon, Marantz, Heos, Jamo, Rega, Revel...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
"Kapitel" baigia braižyti komercinį projektą prie Vilniaus koncertų ir sporto rūmų
"Kapitel" baigia braižyti komercinį projektą prie Vilniaus koncertų ir sporto rūmų 07-29 07:58
Estijos kapitalo nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė "Kapitel" sostinės centre, prie Vilniaus koncertų ir sporto rūmų, planuoja biurų ir viešbučių arba nuomojamo būsto projektą.
Mindaugas Griškonis pateko į olimpiados finalą
Mindaugas Griškonis pateko į olimpiados finalą 07-29 06:09
Irkluotojas Mindaugas Griškonis plauks Tokijo olimpiados finale.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Boeing 231,57 +4,18%
Pfizer 43,45 +3,21%
Twitter 69,96 +2,39%
Goodyear 15,76 +2,07%
Macy's 16,73 -1,82%
McDonald's 241,78 -1,86%
Starbucks 122,41 -2,87%
Humana 440,81 -5,71%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Kava 4,24 +3,16%
Anglis 129,97 +21,42%
Jautiena 5,68 +3,65%
Benzinas 2,17 +2,36%