VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę B1.lt, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę B1.lt

Atsiliepimai apie B1.lt, UAB

Debesų apskaitos programa, sutaikiusi buhalterį su įmonės vadovu
Varlė
Parašyk savo nuomonę apie B1.lt, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Giedrius Švetkauskas
2022-09-26 07:15:56 IP 2e7r453u
Atsakyti
Sveiki, Gile!

Esu naujas b1 klientas, turiu 2 įmones ir tuo pačiu turiu buhalterio išsilavinimą, įgytą seniai universitete, ir mano įmonių apskaita buvo nesutvarkyta už kelis metus, nes neturėjau programos. Pasigooglinau + buvau matęs b1 reklamą anksčiau, nusprendžiau ja naudotis. Kai pradėjau naudotis b1, buvo daug klausimų, nes nežinojau, kai ja naudotis, o ir šiaip, nebuvau naudojęsis apskaitos programa anksčiau. Tai turėjau daug klausimų ir į visus man juos atsakė b1 konsultantai. Taip, nenorėjo komentuoti į klausimus, susijusius ne su apskaitos programa, o su apskaitos vedimu (nors kai kurie ir į juos man atsakydavo), tad googlinau, aiškinausi pats.

Per 4 mėnesius susitvarkiau apskaitą abiejų įmonių ir galvojau, kodėl anksčiau nepasiėmiau b1 paslaugų…

Taip kad mano patirtis pozityvi. P.S. F.Borcov iki tol nepažinojau ir dabar neesame pažįstami asmeniškai. Jūsų teiginys, kad F.Borcov pats sau rašo atsiliepimus neatitinka realybės mano atveju. Man galima paskambinti 864163055, pasiteirauti gyvai, jei reikia :)
Atsakyti
Giedrius Švetkauskas 2022-09-19 11:19:33
B1 apskaitos programa - fantastiškai patogus sprendimas, o konsultantų komanda - paslaugi, padedati susigaudyti apskaitos sutvarkymo procesuose. Esu dėkingas B1!
Ačiū už Jūsų atsiliepimą, Giedriau! Tai mums reiškia labai daug. Linkime sėkmės ir augimo versle!
Giedrius Švetkauskas
2022-09-19 11:19:33 IP 4ljkf1m
Atsakyti
B1 apskaitos programa - fantastiškai patogus sprendimas, o konsultantų komanda - paslaugi, padedati susigaudyti apskaitos sutvarkymo procesuose. Esu dėkingas B1!
Atsakyti
Raštinė 2022-08-30 13:07:57
Laba diena, Filip,

B1 šiandien užsidirbo papildomą žvaigždutę - vien dėl to, kad vakar išklausė mano argumentu ir emėsi spręsti problemą. Džiugu, jog nesivadovaujate verslo modeliu "pardaviau ir pamiršau" o iš tiesų rūpinatės iškilusiomis problemomis, reputacija ir ilgalaike partneryste.

Tad 4/5.

Būsiu teisingas ir kaip ir parašiau savo pirminiam atsiliepime - jei klaidų bus mažiau nei 1 į mėnesį visur viešai paliksiu 5/5 vertinimą ir komentarą. Kodėl? Nes automatizuoti tiek buhalterijos ir sandelio operacijų micro įmonei už tokią kainą yra stebuklas. Tai yra be galo naudinga mūsų smulkių ir vidutinių įmonių verslo terpei, modernizuojames ir tampam produktyvesni. Dėl to linkiu B1.lt klestėti ir sėkmės.

Klausimo iškelimas į viešumą problemos nesprendžia, problemas sprendžia Jūsų programuotojų komanda :) Problemų sprendimas nebuvo šio atsiliepimo tikslas. Palikau detalų atsiliepimą ir konkretų integracijos problemos pavyzdį dėl to, kad tai bus naudinga potencialiai svartantiems daryti integraciją kaip padarėme mes. Puikiai suprantate, kad sprendimas keisti sistemas kainuoja drakonišku pastangų, tad detali info bus naudinga tai svarstantiems. Kaip ir parašiau - net ir žinodamas iš anksto apie šiuos trūkumus vistiek būčiau pasirinkęs B1, Raso ir Shopify trijulę mūsų įmonės veiklai.

Sėkmės, Raštininikas Saulius
Dėkojame už atsiliepimą ir džiaugiamės kartu, kad galime padėti Jums ir Jūsų verslui tapti produktyvesniam.
Lauksime atsiliepimo po mėnesio!
Atsakyti
Filip 2022-08-30 12:11:33
Dėkojame už išsamų atsiliepimą apie integracijų veikimą.

Norime pasidžiaugti, kad esate patenkintas Shopify integracijos veikimu bei konkurencinga paslaugos kaina.
Kiek esame bendravę konsultavime ir telefonu dėl Raso integracijos, visada stengiamės padėti ir kuo greičiau išspręsti atsiradusius nesklandumus. Nes norime kad šis funkcionalumas džiugintų ne tik Jus, bet ir kitus esančius ir būsimus mūsų klientus.
Problema, su kuria susiduriate, jau yra sprendžiama ir artimiausiu metu Jus apie tai informuosime atskira žinute per konsultavimo sistemą.

Integracijų problemas sprendžiame labai aktyviai, todėl turime jų daugiausiai. Taip ir nesupratome, kaip klausimo iškėlimas į viešumą sprendžia problemą.
Laba diena, Filip,

B1 šiandien užsidirbo papildomą žvaigždutę - vien dėl to, kad vakar išklausė mano argumentu ir emėsi spręsti problemą. Džiugu, jog nesivadovaujate verslo modeliu "pardaviau ir pamiršau" o iš tiesų rūpinatės iškilusiomis problemomis, reputacija ir ilgalaike partneryste.

Tad 4/5.

Būsiu teisingas ir kaip ir parašiau savo pirminiam atsiliepime - jei klaidų bus mažiau nei 1 į mėnesį visur viešai paliksiu 5/5 vertinimą ir komentarą. Kodėl? Nes automatizuoti tiek buhalterijos ir sandelio operacijų micro įmonei už tokią kainą yra stebuklas. Tai yra be galo naudinga mūsų smulkių ir vidutinių įmonių verslo terpei, modernizuojames ir tampam produktyvesni. Dėl to linkiu B1.lt klestėti ir sėkmės.

Klausimo iškelimas į viešumą problemos nesprendžia, problemas sprendžia Jūsų programuotojų komanda :) Problemų sprendimas nebuvo šio atsiliepimo tikslas. Palikau detalų atsiliepimą ir konkretų integracijos problemos pavyzdį dėl to, kad tai bus naudinga potencialiai svartantiems daryti integraciją kaip padarėme mes. Puikiai suprantate, kad sprendimas keisti sistemas kainuoja drakonišku pastangų, tad detali info bus naudinga tai svarstantiems. Kaip ir parašiau - net ir žinodamas iš anksto apie šiuos trūkumus vistiek būčiau pasirinkęs B1, Raso ir Shopify trijulę mūsų įmonės veiklai.

Sėkmės, Raštininikas Saulius
Atsakyti
UAB Raštinė 2022-08-29 12:09:16
3/5

Blogai:

Nepatikima integracija su Raso kasos aparatais (-2* nes kasos aparatas turi veikti patikimai kaip dirbtinis kvepavimo aparatas)

Gerai:

Kaina
Sistemą pastoviai tobulina ir klauso kliento
Automatizavimas ir integracijos įperkamos micro įmonėms

3/5

Atlikome milžinišką darbą migruodami iš senos apskaitos sistemos į B1. Pagrindė to priežastis buvo integracijų pažadas - B1, Raso kasos aparatų ir Shopify e. komercijos platformos. Integracija tarp Raso kasos aparatų ir B1 nepatikima. Vidutinškai su duomenų apsikeitimo problema tarp sistemų susiduriame kas 10 dienų. Tvarkymas užtrunka kelias dienas - to pasekmė kasos aparatų trikdžiai ir tai labai skausminga. Iš kasos aparato tikiuosi patikimumo kaip iš dirbtinio kvepavimo aparato.

Suprantu, jog kasa Raso, bet klaidos atsitinka dėl integracijos tarp B1 ir Raso. Reikia turėti omenyje, kad absoliučiai visi duomenys į Raso kasos aparatus keliaus iš B1 - t.y. prekių informacija kaip kaina, pvm tarifai, pavadinimas ir t.t. bus siunčiami iš B1 į Raso.

Mažiausia klaida ir duomenys nebevaikščios kol klaida nebus išspresta.

Pavizdys problemos kuri jau pasikartojo kelis kartus ir mums buvo labai skausminga - klientas parduotuvėje paprašo PVM sąskaitos faktūros, pasako PVM kodą su klaida, B1 nepriima kodo su klaida, bet ir nebeatiduoda naujų duomenų. Duomenys nebevaikšto tarp sistemų, kol problema nebus išspresta. Mes turime 50 naujų prekių pozicijų parduotuvių lentynose, bet negalime jų pardavinėti - naujų prekių duomenys neatkeliauja į kasas dėl klaidingo PVM kodo.

B1 privalumai:

Pradžioje buvo trikdžių tarp B1 ir Shopify integracijos, bet viską labai krupščiai tvarkė kol sutvarkė. Dabar veikia patikimai.
Kaina
Integravimas, to kaina, paprastuma ir automatizavimo privalumai. Veikia vidutiniokiškai, bet bet būsiu teisingas - už neįtikėtinai gerą kainą. Esame maža įmonė ir toks automatizavimo lygis mums būtų neįperkamas. 2 parduotuvės + el. parduotuvė + sandėlys + apskaita. Parduotuvės sąskaitos faktūros - automatizuotos. Buhalterei click click ir nusiųsta į VMI. Kasos apratuose - tas pats (bet veikia meh). Sandėliai - automatizuoti. Viskas sujungta su apskaita. Spėju ad hoc sprendimas kainuotų penkiaženklį skaičių. Čia apsisuki su keliais šimtais eurų per mėnesį.

Trukūmai

Atskiras komentaras dėl jų pagalbos/konsultavimo

Pradžioje buvo puiku - padėjo integruoti sistemas, buvo klaidų - sutvakrkė. Dabar būna visaip. Kartais - parašai klaidą, gauni ne sprendimą o abstraktų atsakymą, spėčiau tik tam, kad konsultantas parodytu kaip greitai reaguoja. Tada prasideda ping-pong susirašinėjimas. Kadangi problemos visada su integracijomis turi įtraukti ir kitą šalį, t.y. kasos aparatus ir tai užtrunka gan ilgai. Kartais - viskas būna labai sklandu.

Pabaigai - jei grįžščiau atgal, vėl pasirinkčiau šį sprendimą. Mini įmonė gali įpirkti daug automatizacijos, taip yra klaidų, bet bendrauja su integracijos partneriais ir ieško sprendimų. Taigi trys iš penkių. Kai klaidų dėl kasos aparato integracijos bus viena į porą mėnesių pakeisiu bus 5/5
Dėkojame už išsamų atsiliepimą apie integracijų veikimą.

Norime pasidžiaugti, kad esate patenkintas Shopify integracijos veikimu bei konkurencinga paslaugos kaina.
Kiek esame bendravę konsultavime ir telefonu dėl Raso integracijos, visada stengiamės padėti ir kuo greičiau išspręsti atsiradusius nesklandumus. Nes norime kad šis funkcionalumas džiugintų ne tik Jus, bet ir kitus esančius ir būsimus mūsų klientus.
Problema, su kuria susiduriate, jau yra sprendžiama ir artimiausiu metu Jus apie tai informuosime atskira žinute per konsultavimo sistemą.

Integracijų problemas sprendžiame labai aktyviai, todėl turime jų daugiausiai. Taip ir nesupratome, kaip klausimo iškėlimas į viešumą sprendžia problemą.
Atsakyti
3/5

Blogai:

Nepatikima integracija su Raso kasos aparatais (-2* nes kasos aparatas turi veikti patikimai kaip dirbtinis kvepavimo aparatas)

Gerai:

Kaina
Sistemą pastoviai tobulina ir klauso kliento
Automatizavimas ir integracijos įperkamos micro įmonėms

3/5

Atlikome milžinišką darbą migruodami iš senos apskaitos sistemos į B1. Pagrindė to priežastis buvo integracijų pažadas - B1, Raso kasos aparatų ir Shopify e. komercijos platformos. Integracija tarp Raso kasos aparatų ir B1 nepatikima. Vidutinškai su duomenų apsikeitimo problema tarp sistemų susiduriame kas 10 dienų. Tvarkymas užtrunka kelias dienas - to pasekmė kasos aparatų trikdžiai ir tai labai skausminga. Iš kasos aparato tikiuosi patikimumo kaip iš dirbtinio kvepavimo aparato.

Suprantu, jog kasa Raso, bet klaidos atsitinka dėl integracijos tarp B1 ir Raso. Reikia turėti omenyje, kad absoliučiai visi duomenys į Raso kasos aparatus keliaus iš B1 - t.y. prekių informacija kaip kaina, pvm tarifai, pavadinimas ir t.t. bus siunčiami iš B1 į Raso.

Mažiausia klaida ir duomenys nebevaikščios kol klaida nebus išspresta.

Pavizdys problemos kuri jau pasikartojo kelis kartus ir mums buvo labai skausminga - klientas parduotuvėje paprašo PVM sąskaitos faktūros, pasako PVM kodą su klaida, B1 nepriima kodo su klaida, bet ir nebeatiduoda naujų duomenų. Duomenys nebevaikšto tarp sistemų, kol problema nebus išspresta. Mes turime 50 naujų prekių pozicijų parduotuvių lentynose, bet negalime jų pardavinėti - naujų prekių duomenys neatkeliauja į kasas dėl klaidingo PVM kodo.

B1 privalumai:

Pradžioje buvo trikdžių tarp B1 ir Shopify integracijos, bet viską labai krupščiai tvarkė kol sutvarkė. Dabar veikia patikimai.
Kaina
Integravimas, to kaina, paprastuma ir automatizavimo privalumai. Veikia vidutiniokiškai, bet bet būsiu teisingas - už neįtikėtinai gerą kainą. Esame maža įmonė ir toks automatizavimo lygis mums būtų neįperkamas. 2 parduotuvės + el. parduotuvė + sandėlys + apskaita. Parduotuvės sąskaitos faktūros - automatizuotos. Buhalterei click click ir nusiųsta į VMI. Kasos apratuose - tas pats (bet veikia meh). Sandėliai - automatizuoti. Viskas sujungta su apskaita. Spėju ad hoc sprendimas kainuotų penkiaženklį skaičių. Čia apsisuki su keliais šimtais eurų per mėnesį.

Trukūmai

Atskiras komentaras dėl jų pagalbos/konsultavimo

Pradžioje buvo puiku - padėjo integruoti sistemas, buvo klaidų - sutvakrkė. Dabar būna visaip. Kartais - parašai klaidą, gauni ne sprendimą o abstraktų atsakymą, spėčiau tik tam, kad konsultantas parodytu kaip greitai reaguoja. Tada prasideda ping-pong susirašinėjimas. Kadangi problemos visada su integracijomis turi įtraukti ir kitą šalį, t.y. kasos aparatus ir tai užtrunka gan ilgai. Kartais - viskas būna labai sklandu.

Pabaigai - jei grįžščiau atgal, vėl pasirinkčiau šį sprendimą. Mini įmonė gali įpirkti daug automatizacijos, taip yra klaidų, bet bendrauja su integracijos partneriais ir ieško sprendimų. Taigi trys iš penkių. Kai klaidų dėl kasos aparato integracijos bus viena į porą mėnesių pakeisiu bus 5/5
Atsakyti
Labai patogu dirbti, tvarkyti duomenis vienoje sistemoje. Mums, kaip mažai įmonei ši programa - tikras išsigelbėjimas.
Atsakyti
Valdas 2022-03-01 15:48:19
Gavau atsakymą po trečio užklausimo, kai buvo nusiųstas toks laiškas:

"Ne tai ne PVM Gal gali i mano klausimą atsakyti tas žmogus kuris turi kompetenciją šioje srityje

Nors tikriausia teks kreiptis i p. F.Borcov tai sužinosiu į kurį konsultantą kreiptis"
Sveiki, p. Valdai,
Prieš rašant sekančiu tikrovei neatitinkančius skundus, rekomenduojame perskaityti taisyklių 8 punktą. O prašymus/klausimus visada rašyti į konsultavimą.

Tik primename, kad konsultuojame B1.lt naudojimo klausimais, bet ne buhalteriniais.

Nepamirškite, kad kelis kartus Jums padėjome su minimaliu planu. Ačiū Jums už neigiamą viešą įvertinimą.

Kas pradedate dirbti su programa, rekomenduojame užsakyti vienkartinius mokymus pas mus ar pas kolegas, kuriu sąrašas yra viešas.
Atsakyti
Valdas 2022-02-25 19:35:54
Susidūriau ir aš su šia įmone. Pilnai pritariu ir Tadui ir Kristinai. Telefonu nebendrauja, nors įmonė užsakius du planus, vienam darbuotojui brangesnį kitam pigesnį atsakymai toki. kad kuo greičiau atsikratyt užduotu klausimu. Rūpi ne klientas, o kaip iš kliento kuo daugiau išlupt pinigų.
Gavau atsakymą po trečio užklausimo, kai buvo nusiųstas toks laiškas:

"Ne tai ne PVM Gal gali i mano klausimą atsakyti tas žmogus kuris turi kompetenciją šioje srityje

Nors tikriausia teks kreiptis i p. F.Borcov tai sužinosiu į kurį konsultantą kreiptis"
Atsakyti
Valdas 2022-02-25 19:35:54
Susidūriau ir aš su šia įmone. Pilnai pritariu ir Tadui ir Kristinai. Telefonu nebendrauja, nors įmonė užsakius du planus, vienam darbuotojui brangesnį kitam pigesnį atsakymai toki. kad kuo greičiau atsikratyt užduotu klausimu. Rūpi ne klientas, o kaip iš kliento kuo daugiau išlupt pinigų.
Sveiki, Valdai,

Į Jūsų planą neįeina pagalba skambučio pavidalu, natūralu, kad negalite jos reikalauti.
Pasirinkite tinkamą planą arba užsakykite mokymus
Primenu, kad ir į visus Jūsų klausimus mes atsakėme Konsultavimo užklausoje, gavus Jūsų užklausą su planu, kuriam priklauso konsultavimo paslauga.

Mūsų komanda suprato Jūsų viešą padėką į kurią atsižvelgsime aptarnaudami ateityje.
Atsakyti
Susidūriau ir aš su šia įmone. Pilnai pritariu ir Tadui ir Kristinai. Telefonu nebendrauja, nors įmonė užsakius du planus, vienam darbuotojui brangesnį kitam pigesnį atsakymai toki. kad kuo greičiau atsikratyt užduotu klausimu. Rūpi ne klientas, o kaip iš kliento kuo daugiau išlupt pinigų.
Atsakyti
Kristina,
detalus atsakymas jums pateiktas per pagalbos sistemą.
Atsakyti
Filip 2022-01-12 15:56:54
Sveiki, Kristina.
Į Jūsų planą neįeina pagalba skambučio pavidalu, natūralu, kad negalite jos reikalauti.
Pasirinkite tinkamą planą arba užsakykite mokymus (tarp kitko, vieni nemokami Jums buvo padovanoti, ir net pagalba suteikta su parduotuve).
Primenu, kad ir į visus Jūsų klausimus mes atsakėme, nors ir neturite tam tinkamo plano.

Mūsų komanda suprato Jūsų viešą padėka ir atsižlėgsime aptarnaudami ateityje.
O į kurį planą įeina skambučio pagalba? Iš pateiktos info žinau, kad į jokį neįeina. Jau vieną kartą pasirinkau brangesnį planą, nes tikėjausi, jog komanda padės, tačiau atrašė, jog brangesnio plano neužteks ir reikes papildomai mokėti programuotojui, tai gal jau geriau iš karto tai butu pasakę ir nebutu reikeję imti brangesnio plano, o būčiau galėjusi rinktis programuotojo paslaugas už ta kaina. Bet kokiu atveju neįsivaizduoju tokios situacijos, kad ateinu į grožio saloną su sugadintais, blogai nudazytais plaukais ir noriu kokybiškai persidažyti plaukus, o jie man atsako: mes išsikviesime chemiką su kuriuo turesime pasitarti ir uz tai papildomai sumokekite. Ištikruju taip stipriai nemegstu jūsų įmonės politikos, kad tikrai negaila su kolegom diskutuojant pasidalinti savo patirtimi ir duoti antirekomendacijų.
Atsakyti
Gintarė 2022-01-03 15:08:15
Įmonė labai pažangi, joje dirba savo srities specialistai. Šioje kompanijoje atlikau praktiką ir likau sužavėta, tiek draugišku kolektyvu, tiek modernia aplinka ir įranga. Kiekvieną dieną yra stengiamasi ne tik spręsti problemas, bet ir tobulėti. Šioje vietoje įgijau daug patirties. Todėl galiu tik pasidžiaugti kompanijos patikimumu ir siekiais.
Gintare,
Ačiū už gražius žodžius.
Linkime Jums sėkmės nuo viso B1.lt kolektyvo :)
Atsakyti
Kristina 2022-01-11 20:06:39
Visiškai pritariu dėl pagalbos. Prasta imonės pozicija rinktis rašinėjimąsi su klientais kaip penktokams, o ne ne skambucio pagalba. Žinoma, jeigu turesite pigesni plana jie net nesirašinės su jumis, neitikėtina! Tuomet busite paliktas vienas, pagalbos jokios, stipriai nerekomenduoju, paaati blogiausia patikrtis, ir nerekomenduoju niekam
Sveiki, Kristina.
Į Jūsų planą neįeina pagalba skambučio pavidalu, natūralu, kad negalite jos reikalauti.
Pasirinkite tinkamą planą arba užsakykite mokymus (tarp kitko, vieni nemokami Jums buvo padovanoti, ir net pagalba suteikta su parduotuve).
Primenu, kad ir į visus Jūsų klausimus mes atsakėme, nors ir neturite tam tinkamo plano.

Mūsų komanda suprato Jūsų viešą padėka ir atsižlėgsime aptarnaudami ateityje.
Atsakyti
Tadas 2020-02-08 11:00:11
Bandant dirbti su šia įmone susidarė ne koks įspūdis, pinigus paimti - greitai, o kai reikia padėti, tai labai sunkiai. Supportas labai prastas.
Visiškai pritariu dėl pagalbos. Prasta imonės pozicija rinktis rašinėjimąsi su klientais kaip penktokams, o ne ne skambucio pagalba. Žinoma, jeigu turesite pigesni plana jie net nesirašinės su jumis, neitikėtina! Tuomet busite paliktas vienas, pagalbos jokios, stipriai nerekomenduoju, paaati blogiausia patikrtis, ir nerekomenduoju niekam
Atsakyti
Įmonė labai pažangi, joje dirba savo srities specialistai. Šioje kompanijoje atlikau praktiką ir likau sužavėta, tiek draugišku kolektyvu, tiek modernia aplinka ir įranga. Kiekvieną dieną yra stengiamasi ne tik spręsti problemas, bet ir tobulėti. Šioje vietoje įgijau daug patirties. Todėl galiu tik pasidžiaugti kompanijos patikimumu ir siekiais.
Atsakyti
Bandant dirbti su šia įmone susidarė ne koks įspūdis, pinigus paimti - greitai, o kai reikia padėti, tai labai sunkiai. Supportas labai prastas.

Taip pat rekomenduojame

Added Value
Aukštosios apskaitos technologijos

Adresas: Šeškinės g. 6-65, LT-07152 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; auditas; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos; turto vertinimas.
Filialai: Jurbarko g. 2A, Kaunas, Vytauto 88-3, Tauragė Finansinių ataskaitų ir konsoliduotų finansinių ataskaitų auditas; ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo auditas; vidaus auditas; finansinių ataskaitų peržvalga; buhalterinės apskaitos tvarkymas pagal VAS ir TAS apskaitos standartus; darbo užmokesčio...
Apskaita ir turtas
Buhalterinė apskaita | Finansinis auditas

Adresas: J. Savickio g. 4-1, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; auditas; finansai; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
UAB "Apskaita ir Turtas" buhalterinės apskaitos ir audito įmonė, įsikūrusi Vilniuje, teikia finansinio, projektų ir vidaus audito bei buhalterinės apskaitos paslaugas verslo įmonėms ir viešosioms įstaigoms visoje Lietuvoje. BUHALTERINĖ APSKAITA UAB „Apskaita ir turtas“ teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo...
Sakurų sodas
Buhalterinės apskaitos paslaugos, apskaitos kursai

Adresas: Kovo 11-osios g. 100-15, LT-50407 Kaunas.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; teisinės paslaugos.
UAB"Sakurų Sodas" jau daugiau nei 5 metus sėkmingai teikia buhalterinės apskaitos ir finansų paslaugas įmonėms, bei konsultuoja įvairius verslo sektoriaus subjektus. Galime pasigirti atsakingais darbuotojais, stabiliu augimu ir kompetencija siekiančia daugiau nei 2 dešimtmečius patirties buhalterijos ir finansų...
Accounting experts LT
Buhalterinės paslaugos | Įmonių steigimas

Adresas: Trimitų g. 6, LT-09318 Vilnius.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
BUHALTERINĖ APSKAITA Mokėsite tik už atliktą darbą; Nereikės mokėti socialinio draudimo ir kitų įmokų, kurias tenka mokėti samdant darbuotoją; Neteks rūpinti darbuotojo atostogų ar ligos metu – mes neatostogaujame ir nesergame; Nereikės įsigyti brangios apskaitos programos; Neteks rūpinti darbuotojo darbo vieta...
VAKARŲ FINANSAI
Adresas: Plytų g. 10, LT-92121 Klaipėda.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
UAB „VAKARŲ FINANSAI“ - tai Klaipėdoje įsikūrusi buhalterinių paslaugų įmonė. Jums įgaliojus tvarkysime Jūsų įmonės apskaitą, ruošime veiklos ataskaitas, analizuosime finansinius rodiklius, konsultuosime Jums rūpimais klausimais. Mūsų siūlomos paslaugos: įmonių steigimas, pardavimas, likvidavimas; buhalterinė...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvoje pristatytas naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB"
Lietuvoje pristatytas naujasis "Bentley" flagmanas "Bentayga EWB"
"Mulsanne" limuzino prabanga ir absoliučiai nauji horizontai. Tokiais epitetais "Bentley" prieš keletą mėnesių pristatė naująjį savo flagmaną – "Bentayga EWB" su 18 centimetrų ilgesne baze. Gruodį...
Ignalinos atominė elektrinė: elektros negamina, bet darbuotojams iššūkių nestinga
Ignalinos atominė elektrinė: elektros negamina, bet darbuotojams iššūkių nestinga
Šių metų pabaigoje sukanka 13 m., kai VĮ Ignalinos atominė elektrinė (IAE) nustojo gaminti elektros energiją. Tačiau ir šiandien įmonėje dirba per 1.600 žmonių. Kas vyksta elektrinėje, kokius...
"Švyturio" naujovė skatins tvaresnį pakuočių naudojimą
"Švyturio" naujovė skatins tvaresnį pakuočių naudojimą
Augančios energetikos kainos, pakuočių žaliavų trūkumas ir Europos Sąjungos tikslai tvarumo srityje duoda postūmį šalies gamintojams ieškoti pakuočių alternatyvų. Didžiausias Lietuvos aludaris...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar ketinate pradėti investuoti?

Akcijų kainos

NVIDIA 171,69 +6,51%
Western Digital 35,23 +3,19%
Pfizer 51,78 +3,07%
Nike 111,36 +2,80%
Google 93,95 -1,26%
Manchester United 21,85 -1,27%
General Electric 83,63 -1,61%
ConocoPhillips 112,60 -1,98%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 0,93 0,00%
Anglis 196,95 +16,09%
Cukrus 0,77 -1,28%
Varis 7749,00 -2,92%
Vištiena 3,31 -0,30%
Dyzelis 3,44 -4,44%
Nafta 71,46 -0,76%
Dujos (JAV) 7,76 -11,72%