Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Avitelos prekyba, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Avitelos prekyba
Taip pat rekomenduojame
Electronic Trade
BIGBOX.LTAdresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technikaAdresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; indai, valgymo įrankiai; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Ap Trade
Derekis.ltAdresas: Vilkpėdės g. 4, LT-03151 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; baldai (prekyba); interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; santechnika; sporto, turizmo reikmenys; šildymas, įrenginiai; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB "AP TRADE” yra jauna ir energinga komanda turinti ilgametę patirtį buitinės bei audio/video technikos prekybos srityse. Kompanijos tikslas: kokybiškas kliento aptarnavimas – pasiūlyti optimaliausią prekę už priimtiną kainą bei suteikti galimybę derėtis. Kuo prekiaujama el. parduotuvėje Derekis.lt? Mes...
VARLE
VARLE.LTAdresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Novastar LTAdresas: Kareivių g. 12, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Meta
|
188,77
|
+23,28%
|
Harley-Davidson
|
51,72
|
+10,70%
|
Amazon.com
|
112,91
|
+7,38%
|
Google
|
108,80
|
+7,27%
|
Exxon Mobil
|
111,15
|
-3,13%
|
AIG
|
59,03
|
-3,59%
|
Humana
|
489,77
|
-4,58%
|
ConocoPhillips
|
111,30
|
-5,44%
|
Ryžiai
|
467,00
|
+6,14%
|
Kava
|
4,63
|
-1,91%
|
Varis
|
8375,40
|
+4,04%
|
Dyzelis
|
3,12
|
-23,15%
|
Benzinas
|
2,37
|
-16,84%
|
Anglis
|
379,23
|
+10,83%
|
Apelsinai
|
1,10
|
+0,92%
|
Cukrus
|
0,81
|
+2,53%
|
2023-01-12 08:26:10 IP 2i24ujrl
Baisiausias tinklas ir aptarnavimad. Pardave neveikianti saldytuva, patys atsakomybe nusimeta nors ir garantija, nukreipe i servisa, tie pas gamintojus. Zodziu stovi saldytuvas. Pasiimkit savo siuksles, atveskit veikianti arba pinigelius grazinkite ir dar moralibe zala kokia. Baisu. Konsultantai visiskai neapmokinti. Kokybes skyriays nerasta ir panasiu zmoniu, kurie padetu spresti problema. Tiks verslo poziuris toli nenuves. Reikia uzsiimt ir straipsni parasyti
labai apgailestaujame, kad susidūrėte su nemalonia situacija. Visada, jei prekė įsigyta fizinėje parduotuvėje, kreipiantis dėl problemų, ją siunčiame į servisą įvertinti specialistams, dėl kokių priežasčių problemos galėjo atsirasti. Tik gavus specialistų išvadas galima priimti sprendimą ar prekė remontuojama pagal garantiją, ar keičiama į naują ir t.t. Labai gaila, kad susidūrėte su nesklandumais įsigiję prekę, tačiau visais atvejais kilus neaiškumams siūlome kreiptis į [email protected], kad jūsų problemą, galėtume išspręsti kuo greičiau ir sklandžiau.
Tikiuosi, kad sprendimas jus jau pasiekė, jei ne ir turite klausimų - prašome kreiptis anksčiau nurodytu el.paštu.
Gražios dienos!
2023-01-11 16:40:36 IP 2i24ujrl
Noriu pasidalinti su jumis labai nemalonią situacija, kadangi pratęsiau garantinio aptarnavimo sutartį ir sumokėjau 128, 70 eurų. SUTARTIS GA, IOJA IKI 2023-04-30.
Sutartį sudariau su astovu AVIATELOS PREKYBA KLAIPĖDA.
Aviatela sudariusi su bendrove UAB BIURO DRAUGAS, kuri teikia valymo paslaugas.
Atsiradus džiovinimo mašinos problemai bandžiau skambinti. Paskambinus uab biuro draugas atsiliepė asmuo kalbantis rusy kalba, kuris mane pasiuntė rusų kalba ant trijų raidžių.
Toliau gedimų registracija sutartyje nurodyta internetinis adresas.
Man nepavykus užregistruoti rašiau el.l.Aviatelos darbuotojoms.
Viena atsakė labai nemaloniai.
Vadovė atsiprašė ir užregistravo.
Toliau detektyvas tęsiasi.
Atvyko asmuo nežinau kas neprisistatė iš kur kas jis ir t.t. nieko nepateikė.
Problemos neišsprendė.
Tačiau gaunu išankstinę sąsk.už tariamai problemos nustatymą dar iš kitos firmos, nors nieko nesupažindino ir t.t
Sąsk.išankstinė su Pvm 60 eurų.
Kyla klausimas kas čia galimai reketas
labai dėkojame, kad dalinatės. Tik taip galime ištaisyti kylančius nesklandumus ir padėti savo klientams.
Situacija išspręsta ir tikiuosi, kad toliau savo įrenginiu naudojatės sėkmingai.
Gražios dienos!
2023-01-11 16:38:09 IP 2i24ujrl
Avitela, konsultantas Karolis, puikiai atlieka savo darba, iesko budu kaip gauti tinkamas prekes klientui reikiamu terminu, turi reikiama ziniu bagaza savo darbui (kas labai reta pastaruoju metu). Stengiasi padeti netik klientams, bet speja ir pagelbeti savo kolegoms! LABAI atsakingas darbuotojas. 10 balu ! ACIU !!!
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2023-01-11 16:37:49 IP 2i24ujrl
Laba diena noriu pasidžiaugti Kretingoje esančia parduotuvę Avitela, nustebino mergaičių pagarba, kultūra užėjus į parduotuvę sutinka su šypsena o prekę trukau nusipirkti vos 10min. Pardavėja Vida nustebino kaip greit ir paprastai galima nusipirkti daikta. Pirkau skalbimo mašina ji taip tiksliai pataikė ko man reikėjo esu patenkinta tokiom pardavėjom smagu kai užeini į parduotuvę gauni ne vien daikta bet ir gera nuotaika Ačiū Avitelai kad jūsų parduotuvė mus džiugina. Ps. Skalbimo mašina su lietuvių kalba yra kažkas naujo. Ačiū Vidai.
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2023-01-11 16:36:54 IP 2i24ujrl
Sveiki. Teko patirti gerų ir blogų akimirkų. Kaip ir visada norisi nusipirkti kokybiska ir nepemokant daiktą. Apsilankiau pirma Ryo Aviteloje, norėjau įsigyti televizorių, klausiu apie viena apie kita, , nežino negali atsakyti, , sako tai prekės aprašime parasyta. Nesupratau ką ten jis veikia tada, jeigu negali paaiškinti.
Pažįstamas buvo minėjes eik į Elektromarkta pas toki Taurintą, susiradau ir nenusivyliau, '' jis neskaitė iš aprašimų, , konsultantas kuris supranta apie televizorius, pasiulė Philips ir Sony, išsirikau Soniuką. Ačiū Taurintui.
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2023-01-11 16:36:28 IP 2i24ujrl
Sveiki. Teko apsipirkti Panevėžio Ryo Aviteloj, kur buvo labai malonus aptarnavimas. Vadovas Mantas padėjo išsirinkti ir įsigyti Samsung džiovyklę. Labai išsamiai papasakojo apie prekę, jos savybes ir pranašumus. Ačiū, su malonumu prireikus grįšiu dar kartą.
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2023-01-11 16:36:07 IP 2i24ujrl
Noriu labai padėkoti Avitela parduotuves esančios Panevėžyje RYO prekybos centre darbuotojams. Konsultantei Marytei už labai malonų aptarnavimą, kantrybę ir pataromus ir pagalba renkantis šaldytuvus :) Nuostabi darbuotoja, labai ačiū ir Jonui dirbančiam prie kasos ir vaikinui iš salės, kuris tik gautą prekę išpakavo man aprodyti :) Labai malonu !!!!!! Grįšiu dar pirkti pas jus :)
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2022-12-28 18:38:11 IP 2i2527vu
2022-12-24 11:40:52 IP 28mcr7bv
2022-12-07 11:19:45 IP 28mc1l2b
2022-12-05 07:26:40 IP 2e7r3u87
Pažįstamas buvo minėjes eik į Elektromarkta pas toki Taurintą, susiradau ir nenusivyliau, '' jis neskaitė iš aprašimų, , konsultantas kuris supranta apie televizorius, pasiulė Philips ir Sony, išsirikau Soniuką. Ačiū Taurintui.
2022-10-29 21:38:12 IP 2ju3kur2
2022-10-28 15:07:56 IP 2g5vgqbv
Sutartį sudariau su astovu AVIATELOS PREKYBA KLAIPĖDA.
Aviatela sudariusi su bendrove UAB BIURO DRAUGAS, kuri teikia valymo paslaugas.
Atsiradus džiovinimo mašinos problemai bandžiau skambinti. Paskambinus uab biuro draugas atsiliepė asmuo kalbantis rusy kalba, kuris mane pasiuntė rusų kalba ant trijų raidžių.
Toliau gedimų registracija sutartyje nurodyta internetinis adresas.
Man nepavykus užregistruoti rašiau el.l.Aviatelos darbuotojoms.
Viena atsakė labai nemaloniai.
Vadovė atsiprašė ir užregistravo.
Toliau detektyvas tęsiasi.
Atvyko asmuo nežinau kas neprisistatė iš kur kas jis ir t.t. nieko nepateikė.
Problemos neišsprendė.
Tačiau gaunu išankstinę sąsk.už tariamai problemos nustatymą dar iš kitos firmos, nors nieko nesupažindino ir t.t
Sąsk.išankstinė su Pvm 60 eurų.
Kyla klausimas kas čia galimai reketas
2022-10-26 22:48:40 IP 2fbavbaj
2022-10-19 12:16:42 IP 2i24ujrl
Lb. blogai 1mėn televizorių tvarko AG servisas vis pasakyta data nuvažiavus atsakymas kita savaite detale atsiūs ir taip kas kart lcd plokštės gedimas toks vaizdas kad tempe laika po remonti garantijos neduoda labai blogai su tokiom garantinėm ymonėm nors avitelos konsultantas sake 95% galima kita televizorių už ya pačia kaina duoda nes nelabai remontuojasi o čia cirkas
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Kiekvienas kliento nepasitenkinimas - tai galimybė pastebėti klaidas ir tobulėti.
Labai apgailestauju, kad susidūrėte su tokiu mūsų partnerių darbu. Jei pateiktumėte daugiau informacijos el.paštu [email protected] pasižiūrėtume, gal būt galime kažkuo padėti, kad jūs televizorių atgautumėte greičiau.
2022-10-14 22:56:15 IP 55p9ac8d
2022-09-20 09:33:42 IP 2i24ujrl
Sveiki, šiandien lankėmės Avitelos parduotuvėje Ukmergėje.Likome labai nusivyle, nes nė vienas iš dviejų konsultantu nesugebėjo suteikti jokios informacijos apie mus dominantį televizoriu, tik paskaitė informaciją nuo kainolapio. Galiausiai tiek nusišnekėjo, kad mūsų lietuvoje rodomi kanalai nera pritaikyti žiurėti per tokios kokybės tv, nebent tik kokie atsisiųsti filmai. (Norėjom įsigyti 75" istrižainės tv.) Todėl apsisukome ir išėjome. Labai žemas konsultantų lygis. Nusivylėme Avitela
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento atsiliepimas- tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę ir galėsime bendradarbiauti ateityje.
2022-09-19 17:01:54 IP 2detn0bu
2022-09-16 14:42:57 IP 2i24ujrl
Linkėjimai Adomui, puikus aptarnavimas, malonus bendravimas, operatyvumas. Sėkmės darbuose!
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2022-09-16 10:40:18 IP 2e7r3t6m
2022-09-02 11:10:27 IP 2i24ujrl
Klaipedos Aviteloje, tragiskas aptarnavimas. O tiksliau tokio isvis nera. Laukti reikia 30min, jog sulaukti pagalbos, niekas neprieis, visi labai uzsieme savo reikalais. Klientas lygus nuliui.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas ir jas pašalinti.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2022-09-01 14:15:12 IP 28m859j5
2022-07-05 17:06:51 IP 2anaqqsp
Laba diena Ernesta,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums svarbi Jūsų nuomonė.
Atsiprašome, kad teko nusivilti prekės kokybe. Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Geros dienos!
gal kompensuosite nuostolius už parduodamas nekokybiškas prekes?
2022-06-28 08:34:24
Laba diena,
pirkau Samsung LED televizorių, praėjus porai mėnesių po garantinio iš karto sugedo, pradėjo mirgėti ekranas.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums svarbi Jūsų nuomonė.
Atsiprašome, kad teko nusivilti prekės kokybe. Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Geros dienos!
2022-06-25 21:15:14
pirkau Samsung LED televizorių, praėjus porai mėnesių po garantinio iš karto sugedo, pradėjo mirgėti ekranas.
2022-06-14 08:31:56
neapsigaukite su šita parduotuve, niekada daugiau joje nepirksiu ir visiems rekomenduosiu apteiti Elektromarkt iš toli. Pirkau vakar skalbimo mašiną, konsultantės prašėme leisti mums patiems viską apžiūrėti, bet ji pamatė kad domimės ir įkalbinėjo pirkti, kad labai gera kaina, kad greit jas išperka ir t.t., nupirkome, grįžus namo pamačiau kad absoliučiai visur tų skalbimo mašinų kaina yra mažesnė, net pats elektromarkt rodo, kad kaina mažesnė ir nėra jokio prierašo, kad kaina galioja tik e. parduotuvėje. plius prekė buvo iš ekspozicijos, žiauriai apmaudu kad demonstruotą prekę nuperki kaina nei tikroji rinkos vertė. Topo Centras patys rekomenduoja pirkti e.parduotuvėje ir iškart atsiimti parduotuvėje, jeigu kaina skiriasi, o čia tik žiūri kaip apgaudi klientą,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus. Kainų skirtumai būna tarp e-parduotuvės ir fizinių.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Gražios dienos.
2022-06-10 13:45:09
2022-06-10 09:12:20
Gegužės 12 ir birželio pradžios kainų skirtumas tos pačios prekės. Internetinė prekyba, Avitela. Nuo 48eurų atpigo iki 33 eurų, tiesiog, net be akcijos???Pas konkurentus radau 20eurų.
Deja, nusipirkau ta didžiąja kaina, kaip gerą daiktą:)O dabar jau nieko nepeši, taip man davė suprast. Nors toks didelis kainų skirtumas, kad net sunku suvokt, kaip taip galima žaisti kainomis.
Tikras nuostolis pirkėjui....
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento atsiliepimas- tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus, prekių kainų pokyčiai vyksta visur, neišiimtis ir pas mus.
Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
2022-06-09 19:53:37
Deja, nusipirkau ta didžiąja kaina, kaip gerą daiktą:)O dabar jau nieko nepeši, taip man davė suprast. Nors toks didelis kainų skirtumas, kad net sunku suvokt, kaip taip galima žaisti kainomis.
Tikras nuostolis pirkėjui....
2022-06-09 08:55:17
***NEPIRKITE ****šioje parduotuveje, nes sugedus daiktui ir turint garantinį jie nenorės tvarkyt ir bando visais įmanomai būdais suversti klientui kaltę, bet patys neprisiima atsakomybės. NEREKOMENDUOJU NEAPSIGAUKIT, GERAI PAGALVOKIT PRIEŠ PERKANT IŠ ŠIO TINKLO. LABAI NUDEKSIT.
Dėkojame už Jūsų nuomonę. Labai vertinsime, jei el. paštu [email protected] pasidalnsite plačiau apie savo patirtį ir nusivylimą.
Atsiprašome už nemalonumus.
Gražios dienos!
2022-06-08 23:37:14
2022-06-01 12:34:49 IP 2i24ujrl
Norime nuoširdžiai padėkoti Vaidui iš televizoriaus skyriaus Klaipėdoje, už nuoširdų bei profesionalų aptarnavimą. Likome sužavėti ir nedvejodami įsigijome prekę. Džiaugiamės tokiu darbuotoju ir savo pirkiniu.
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2022-05-24 20:27:00 IP 28mctv90
2022-05-05 15:19:52 IP 2i24ujrl
Siaulių AVITELA pirktas siurblys Dyson Absoliut su gamykliniu broku, nesifiksuoja nė viena iš papildomas funkcijas atliekančių galvučių. Grąžinome 04 13 d. siurblį į parduotuvę ir iki šiol (05-04) neatgauname savo pinigų arba kokybiškos prekės. Parduotuvės telefonas neveikia, nuvykus į vietą nieko konkretaus nepasakė. Apgailėtina. Nei daikto, nei pinigų, Siurblys mums pirmo būtinumo prietaisas, nes kenčiu dėl alergijos dulkėms.
Dėkojame už laišką, Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas ir prekybos spragas, ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome, kad negalėjote susisiekti su parduotuve telefonu, dėl vykstančios rekonstrukcijos buvo strigimai. Jūsų remontas užtruko dėl užsakytos detalės, nes siurbliai yra moduliniai, jie neremontuojami. Po to paaiškėjo iš tiekėjo, kad gedimo nerasta. Atsiprašome, bet ne nuo mūsų viskas priklauso čia įsitraukia ir trečioji šalis - servisas, stengiamės padaryti tiek kiek mes patys galime.
Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę. Viliamės, kad ir toliau išliksite mūsų lojaliu klientu
2022-05-04 11:45:14 IP 1pq4a3pl
2022-05-02 08:58:29 IP 2i24ujrl
Noriu padekoti Avitelos darbuotojams už puiku darba, bei mandagu bendravima, Panevėžys Ryo prekybos centras????????????
Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos!
2022-05-01 22:09:48 IP 2e8ol571
2022-04-24 11:23:18 IP 28mdsuep
2022-04-11 14:49:00 IP 2i24ujrl
Sveiki, papuolėme į nemalonią situaciją įsigydami keletą prekių jūsų parduotuvėje esančioje Kaune, savanorių 321 adresu. Patyrėme visišką nepagarbą tiek kaip klientas tiek, kaip žmogus iš jūsų parduotuvės darbuotojų. Viena iš įsigytų prekių buvo mobilus mygtukinis telefonas, perkamas žmogui su negalia. Ir šiam žmogui šio telefono mygtukai buvo per maži, todėl atvykome į parduotuvę, kurioje pirkome ir norėjo grąžinti. Nes pagal vartotojų teises geranoriškai pardavėjes gali priimti tokią prekę. Bet įvyko tokia situacija, teko bendrauti sulaukus konsultantės Ievos (2022-04-10) sekmadienį apie 13 :30 h. Ir prašėme, kad priimtų telefoną grąžinimui. Jis įsigytas buvo prieš 7 dienas. Atsakymai buvo, kad tai galima tai negalima grąžinti. Ši Ieva išsiėmė telefoną iš dėžutės, apžiūrinėjo ar nėra pažeidimų, jų nebuvo, nes jis net nebuvo naudojamas ir įjungtas. Ir pasakė, kad laukti kitos konsultantės, kuri galbūt mums padės. Atėjus kitai konsultantei Urtei laukiau kol aptarnavo kitus klientus, aš dar vis laukiau kokių 20 min kantriai.. Kai pradėjo bendrauti pradėjo akiplėšiškai, pakeltu tonu kodėl grąžiname, nepriimame, tada pasakiau, kad viską pasakojau už jūsų sėdinčiai kolegei. Galų gale vėl išėmė taip pat Urtė ir vėl apžiūrinėjo, galvojome, kad jau priims, bet įvyko tai kas įvyko, paklausė kur yra čekis, aš pasakiau dėžutėje, bet jau to čekio nebuvo dėžutėje, tada pasakė Urtė, kad viskas viso gero !!! Ir aš paklausiau Ievos ar jūs nepaėmėte čekio, ji atsakė užtikrintai ne ne aš neėmiau jokio čekio. Tad gaunasi, kaip viso gero. Bet aš apžvelgęs darbo stalą pamačiau, kad čekis užkištas už kasos, pasirodotai ir mano buvo.Įvyko žmogiška klaida. Pasakiau, kad patys padedat ir liepiat pačiam susirast. Tada įsižeidus Ieva išėjo ir teko likti su Urte taipogi įsižeidusia. Pasikeitė bendravimas jautėsi didžiulė neapykanta ir arogancija klieto atžvilgiu. Ir įvariausios sapalionės stengiantis nerasti protingo sprendimo. Neskaitant milžinos eilės už manes ir teko tai regėti kitiems jūsų klentams. Norėčiau, kad susisiketumėte su manimi, nes kitu atveju šią žinutę viešinsime įvairiuose postose.+37064831481
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę
2022-04-10 15:36:27 IP 2i23s5bi
2022-04-08 13:04:43 IP 2g5via7u
2022-04-08 11:43:29 IP 2i24ujrl
Skubiai reikėjo planšetės, tačiau atsiuntė ne tuo laiku, kaip žadėjo, taip pat labai blogai buvo informuojamas klientas telefonu.
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
2022-04-07 13:54:34 IP 2i251anq
2022-02-01 12:07:17 IP 2i24ujrl
Sveiki, noriu padėkoti Jūsų kolektyvo nariui Mantui dirbančiam RYO Aviteloje. Šiandien užsukome į Jūsų parduotuvę apžiūrėti kavos aparatų, buvau nusprendusi isigyti aparatą iki 600€, tačiau Jūsų konsultantas Mantas savo žiniomis įtikino įsigyti JURA kavos aparatą! Nesigailiu dvigubai išleista pinigų suma kuri buvo numatyta šiam pirkiniui.
Daugiau tokių savo srities profesionalų!
Rekomenduoju RYO Avitelą.
2022-01-30 20:04:13 IP 2ju3krtp
Daugiau tokių savo srities profesionalų!
Rekomenduoju RYO Avitelą.
2022-01-17 08:55:50 IP 2i24ujrl
Noriu padėkoti konsultantui Edgarui is jusu parduotuves esancioje pc. Ryo, Panevėžyje. Jaučiasi, kad puikiai išmano savo darbą ir moka patarti pagal pirkejo lukescius. Super
2022-01-16 07:36:20 IP 27tbo78q
2022-01-13 10:18:01 IP 2i24ujrl
Džiaugiuosi, kad neturėjau jokių sunkumų keičiant nebepataisomą džiovyklę į nauja praėjus nuo pirkimo virš penkerių metų. Buvau isigyjas papildomą garantija penkeriems metams. Garantiniai isipareigojimai veikia puikiai. Aptarnavymas puikus Avitela Ryo Panevėžys.
2022-01-12 17:44:43 IP 5f4sof5i
2022-01-11 13:34:49 IP 2i240rla
Sveiki, gerbiama Diana, dėkojame už Jūsų nuomonę ir apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Tam, kad galėtume nustatyti šios problemos priežastį, mums svarbu žinoti visas aplinkybes. Tad būsime labai dėkingi, jei suteiksite mums daugiau informacijos el.paštu [email protected] - su kuo bendravote telefonu arba į kurią parduotuvę (kuriame mieste) kreipėtės ir kas Jus aptarnavo? Gal galite laiške įvardinti, kuriame servise ir nuo kada taiso Jūsų skalbyklę ir t.t.? Atsižvelgdami į aplinkybes, pasistengsime ieškoti Jums tinkamiausio sprendimo. Iš anksto dėkojame už papildomą informaciją.
Po Jūsų darbuotojos išaiškinimo, kad arbatos lašai ant kompiuterio išsilaiko nenudžiūvę 4, 5 mėn., o kompiuterio neapžiūri prie žmogaus, aišku ko gali tikėtis iš garantinio remonto. Remonto įmonės pasirinkimo nėra, o faktai iš piršto laužti. Nuotrauka padaryta be laiko žymos, kai buvo jos pareikalauta tik. Lašai tik ant plastikinės dalies. O Jūsų datbuotojos loginis mąstymas lygus nuliui. Skysčiai garuoja ir iš nuotraukos nustatyti, kad tai arbata tik parodo, kaip nustatomos kompiuterio gedimo priežastys ir kokios garantijos gali tikėtis? Pasakysit, kad tai kompetetingas atsakymas? Šiai serviso darbuotojai pravartu pakelti mokyklos vadovėlį ir meluoti bent jau įtikinamai. Nereika savo klijentų laikyti bukapročiais.
Draudimui išleisti pinigai bent kažkiek sumažins nuostolius, o garantiniam remontui išleisti pinigai- tik saves apgaudinėjimas. Savo Avitelos serviso darbuotoją Aušrą apšvieskit apie skysčių garavimą. Ypatingai nuo tokių paviršių, kurie dar ir pašildomi, veikiant kompiuteriui.
Pasirodo, kad ji nežino dar ir Jūsų taisyklių, jei pažada tai, ko negali.