VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Avitelos prekyba, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Avitelos prekyba

Atsiliepimai apie Avitelos prekyba, UAB

AVITELA

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Avitelos prekyba, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Visada šį parduotuvė, Kaune Rimi, pateisindavo lūkesčius, bet vakar, vasario 19d. užėjęs pro šalį pasiteirauti, likau nesusipratęs, kai pamačiau vaizdelį.
Kasos plote sangrūdis, nei atstumo laikomasi, gal 4 darbuotojai 5kvm plote, o labiausia nustebino vyresnis, stambaus sudėjimo konsultantas, nuplikęs, sėdintis ant stalo ir išsiskėtęs, kažką itiin įdomiai pasakojantis kitam, matyt skaičiuoja srautus ir vėduojasi "aparatūrą". Suprantu, klientūros ne itin, bet Nu žinokit visu "gražumu" pasitinkami klientai, karantino metu. :)
Atsakyti
Preke uzsakyta 2021.02.14. Kadangi neturejo vietoje siunte is Panevezio. Preke gavau 2021.02.16. Greita, patogu, supakuota tvarkingai. Kai reiks kito pirkinio - butinai grisiu. Vien tik geriausi atsiliepimai.
Atsakyti
Noriu pagirtis vyrus, kurie dirba savanoriu prospekte, labai operatyviai suruose, patikrino samsung televizoriaus uzsakyma. Aciu.
Atsakyti
Įmonė su kuria nebenoriu turėt jokių reikalų ir nepatariu ateityje niekam turėt.
Pirkau telefona spalio mėn internetu, nuo pat pradžių keistai veikė. Gruodį situacija visiškai pasidarė nebepakeliama telefonu nebeįmanoma normaliai naudotis, dėl netikslaus veikimo dar ir nuostolius patiriu. Pasikreipus per karantiną iš pradžių gražiai atrašė mail susirinko info, paimė diagnostikai okej. Praėjo pusė mėn nieks nieko nebeatrašo, galiausiai jau ir mėnesis prabėgo telefono nėr pinigų nėr, pakaitinio nedavė, visai nekomunikuoja, atsiprašau bet normaliam pasaulyje taip nesidaro. Nervai sukilę, negaliu be telefono nieko daryt pakaitinio nedavė, yra dingę, patiriu didelius nuostolius be telefono, nepatogumus o jie tiesiog dinge. Įdomu kas man konpensuos viską? Bekit nuo tokios įmonės tokios turėtų būti uždarytos.
Atsakyti
Uzsisakeme internetu dujine virykle.Gavome visai netokia kada parasiau kad neatitinka isvaizda atrase kad parametrai atitinka ir gavot ta preke kur buvome uzsisake☹☹nors akivaizdziai matoma kad preke ne taip atrodo.
Avitelos prekyba
2021-01-11 10:00:50 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Modestas 2021-01-06 11:20:19
Pirkome gartraukį rugsėjo mėnesį, tuo metu jam skirto filtro parduotuvėje neturėjo, tad pasakė, kad užsakys ir po poros dienu kurjeriu pristatys i namus, nes esame ne iš Alytaus miesto, bet iki sausio pradžios taip nieko ir negavome ir kiek paskambinu taip niekad neturi, jokios informacijos patys neparneša kol pats nepaskambinu, nesuvokiu kaip tokiam prekybos tinkle dirba toki neatsakingi darbuotojai. Daiktas nupirktas ir stovi nenaudojamas 4mėnesiai, garantijos laikas eina o daiktas net neišbandytas!!! Niekam nepatariu pirkti Aviteloje!!!
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus ir užtrukusį prekės pristatymą.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę ir sėkmingai naudositės įsigytomis prekėmis.
Avitelos prekyba
2021-01-11 08:40:03 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Vilma 2020-12-27 13:15:15
Nerandu tinkamo žodžio apibūdinti Avitelos prekybos centro poelgį. Reklamos gražios, pvz. "Užsisakyk ir guk tą pačią dieną", bet paslaugų suteikimo kokybė žemiau nulio.
Užsisakiau prekę gruodžio 17 d., pavedimą padariau tą pačią dieną. Šiandien jau gruodžio 27, bet prekės dar nėra, nors rašė, kad prekės paruošia per 2 val. atsiėmimui. Seku užsakymą: rašo vykdomas... po 2 d. skambinu, klausiu.... sako Jūsų prekės nėra, rinkitės kitą. Išsirinkau.... pažadėjo, kad iki švenčių tikrai gausiu.... Skambinu, klausiu kur? kada? kodėl? pasirodo, kad jie tarpusavyje nebesusišneka. Vienas konsultantas sako, kad Jūsų prekė Baršausko g., Kaunas, kitas sako, kad Savanorių g., Kaunas buvo, kuris išsiuntė į Kėdainius.... dirbame ir per šventes, gausite.... Skambinu vėl... konsultantas paaiškina, kad pasiaiškinęs atskambins. Atskambina ir džiaugsmingu balsu praneša, kad viskas gerai, kitą savaitę gausite. Konkrečiai nebesako kurią savaitės dieną.... ir taip toliau....
Prekės dar negavau ir nebežinau ar gausiu.... šventės sugadintos, nes tai turėjo būti gimtadienio ir Kalėdų dovana. Prekybos vadyba šiame UAB minusinė. Užsisakydama prekę internetu daugiau niekada nepasirinksiu šio UAB.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Atsakyti
Pirkome gartraukį rugsėjo mėnesį, tuo metu jam skirto filtro parduotuvėje neturėjo, tad pasakė, kad užsakys ir po poros dienu kurjeriu pristatys i namus, nes esame ne iš Alytaus miesto, bet iki sausio pradžios taip nieko ir negavome ir kiek paskambinu taip niekad neturi, jokios informacijos patys neparneša kol pats nepaskambinu, nesuvokiu kaip tokiam prekybos tinkle dirba toki neatsakingi darbuotojai. Daiktas nupirktas ir stovi nenaudojamas 4mėnesiai, garantijos laikas eina o daiktas net neišbandytas!!! Niekam nepatariu pirkti Aviteloje!!!
Atsakyti
Nerandu tinkamo žodžio apibūdinti Avitelos prekybos centro poelgį. Reklamos gražios, pvz. "Užsisakyk ir guk tą pačią dieną", bet paslaugų suteikimo kokybė žemiau nulio.
Užsisakiau prekę gruodžio 17 d., pavedimą padariau tą pačią dieną. Šiandien jau gruodžio 27, bet prekės dar nėra, nors rašė, kad prekės paruošia per 2 val. atsiėmimui. Seku užsakymą: rašo vykdomas... po 2 d. skambinu, klausiu.... sako Jūsų prekės nėra, rinkitės kitą. Išsirinkau.... pažadėjo, kad iki švenčių tikrai gausiu.... Skambinu, klausiu kur? kada? kodėl? pasirodo, kad jie tarpusavyje nebesusišneka. Vienas konsultantas sako, kad Jūsų prekė Baršausko g., Kaunas, kitas sako, kad Savanorių g., Kaunas buvo, kuris išsiuntė į Kėdainius.... dirbame ir per šventes, gausite.... Skambinu vėl... konsultantas paaiškina, kad pasiaiškinęs atskambins. Atskambina ir džiaugsmingu balsu praneša, kad viskas gerai, kitą savaitę gausite. Konkrečiai nebesako kurią savaitės dieną.... ir taip toliau....
Prekės dar negavau ir nebežinau ar gausiu.... šventės sugadintos, nes tai turėjo būti gimtadienio ir Kalėdų dovana. Prekybos vadyba šiame UAB minusinė. Užsisakydama prekę internetu daugiau niekada nepasirinksiu šio UAB.
Avitelos prekyba
2020-12-07 09:49:39 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Jolita 2020-12-04 18:42:24
Norėčiau padėkoti Alytaus Avitelos skyriaus darbuotojams Ričardui ir Rasai - patarimai, dėmesys klientui, kantrybė atsakinėjant į klausimus ir greitas aptarnavimas. Ačiū, sėkmės darbe.
Laba diena, Jolita,

Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.
Nuoširdžiai tikime, kad pirkiniai įsigyti „Avitelos prekyba“ atneš Jums tik pačias geriausias emocijas.
Gražios dienos
Atsakyti
Idomu pasidare, per praeita savaite teko tris kart apsipirkt aviteloj, du is tu pirkimu pardavejas neturejo 1ct grazos, trecia karta graza buvo 2ct ir ju irgi neturejo. Cia taip nurodyta darbuotojam, ar patys susigalvoja?
Atsakyti
Norėčiau padėkoti Alytaus Avitelos skyriaus darbuotojams Ričardui ir Rasai - patarimai, dėmesys klientui, kantrybė atsakinėjant į klausimus ir greitas aptarnavimas. Ačiū, sėkmės darbe.
Avitelos prekyba
2020-11-17 09:46:05 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Pirkėjas 2020-11-15 19:58:52
Užsakiau kompiuterio kolonėles, išpakavus paaiškėjo kad jos nenaujos - dėžė perklijuota, suplėšyti laidų įpakavimo maišeliai, korpusas nučiupinėtas ir subraižytas. Perkant nebuvo nurodyta kad jos "iš vitrinos" ar "refurbished". Nenoriu gaišti laiko su šitais sukčiais, bet daugiau Aviteloje mano nei kojos nebus, ir kitiems nepatariu ten ką nors pirkti.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusį nesusipratimą.
Tikėkimės, kad ši klaida nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2020-11-17 09:45:16 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Darius 2020-11-13 10:43:03
Zmona uzsake PS5, pasake teks palaukti. Ji 12 eileje. Gal iki nauju metu gaus. Ji sutiko, sumokejo simbolini avansa. Sulauke skambucio, nuvyko atsiimti. Prikabino moteriai makaronu, kad PS5 ji negaus, bet tik kaip jai pagal spec uzsakyma atveze PS4. Namie buvo kruva asaru. Teko vaziuoti grazinti ir bartis kodel taip elgiasi? Antra istorija. Kadangi jau pasimokem, skambinam ir klausiam ar turi palnsete vaikui. Patikino, kad taip ir atsiunte nuoroda kaip padaryti uzsakyma. Apmokejimo ir tyla. Po dviju savaiciu prasideda paieska. Paiskino kad pats kaltas, prekes nebera. Ji buvo brokuota, parasykit prasyma kad grazintu pinigus. NIEKO NEPIRKIT AVITELOJ JAI NETURI CIA IR DABAR. Galite nedekoti uz atsiliepima.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Atsakyti
Užsakiau kompiuterio kolonėles, išpakavus paaiškėjo kad jos nenaujos - dėžė perklijuota, suplėšyti laidų įpakavimo maišeliai, korpusas nučiupinėtas ir subraižytas. Perkant nebuvo nurodyta kad jos "iš vitrinos" ar "refurbished". Nenoriu gaišti laiko su šitais sukčiais, bet daugiau Aviteloje mano nei kojos nebus, ir kitiems nepatariu ten ką nors pirkti.
Atsakyti
Zmona uzsake PS5, pasake teks palaukti. Ji 12 eileje. Gal iki nauju metu gaus. Ji sutiko, sumokejo simbolini avansa. Sulauke skambucio, nuvyko atsiimti. Prikabino moteriai makaronu, kad PS5 ji negaus, bet tik kaip jai pagal spec uzsakyma atveze PS4. Namie buvo kruva asaru. Teko vaziuoti grazinti ir bartis kodel taip elgiasi? Antra istorija. Kadangi jau pasimokem, skambinam ir klausiam ar turi palnsete vaikui. Patikino, kad taip ir atsiunte nuoroda kaip padaryti uzsakyma. Apmokejimo ir tyla. Po dviju savaiciu prasideda paieska. Paiskino kad pats kaltas, prekes nebera. Ji buvo brokuota, parasykit prasyma kad grazintu pinigus. NIEKO NEPIRKIT AVITELOJ JAI NETURI CIA IR DABAR. Galite nedekoti uz atsiliepima.
Avitelos prekyba
2020-11-13 10:24:32 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Šarūnė 2020-11-12 16:59:55
11.06 Avitelos e-parduotuvėje užsakiau viryklę. Ji buvo su nežymiu broku, taigi pakalbėjus su vadybininku, ši prekė buvo rezervuota man. Vadybininkas atsiuntė specialią nuorodą užsakant šią prekę su nuolaida. Na žodžiu viskas buvo suderinta ir patinkinta, kad maždaug per 3-5 d.d. prekė bus pristatyta. Laikui einant vis tikrinau užsakymo būseną ir mane nustebino, kad labai ilgą laiką ši prekė neperduodama kurjeriui. Būsena - vykdoma. Taigi nuspręndžiau paskambinti ir pasiteirauti. Tiesa ir prisiskambinti buvo ne taip paprasta. Pirmą kartą visi konsultantai buvo užimti ir anot automatinio atsakiklio buvo pranešta, kad su manimi susisieks netrukus. Po maždaug valandos, vėl paskambinau nesulaukusi skambučio ir vėl tas pats. Dar po daugiau nei valandos paskambinus galų gale pavyko susisiekti. Vis dėlto paaiškėjo, kad mano užsakymas atšauktas, tačiau apie tai negavau jokios informacijos, o užsakymo būsena kaip jau minėjau nurodyta "Vykdoma". Apibendrinus Avitela atšaukė mano užsakymą, apie tai neinformavo, na ir aišku tikiuosi, kad greitai grąžins pinigus. Manau, kad daugiau iš šios parduotuvės nieko nebepirksiu.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusį nesusipratimą ir ilgą užsakymo vykdymo laiką.
Tikėkimės, kad ši klaida nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Atsakyti
11.06 Avitelos e-parduotuvėje užsakiau viryklę. Ji buvo su nežymiu broku, taigi pakalbėjus su vadybininku, ši prekė buvo rezervuota man. Vadybininkas atsiuntė specialią nuorodą užsakant šią prekę su nuolaida. Na žodžiu viskas buvo suderinta ir patinkinta, kad maždaug per 3-5 d.d. prekė bus pristatyta. Laikui einant vis tikrinau užsakymo būseną ir mane nustebino, kad labai ilgą laiką ši prekė neperduodama kurjeriui. Būsena - vykdoma. Taigi nuspręndžiau paskambinti ir pasiteirauti. Tiesa ir prisiskambinti buvo ne taip paprasta. Pirmą kartą visi konsultantai buvo užimti ir anot automatinio atsakiklio buvo pranešta, kad su manimi susisieks netrukus. Po maždaug valandos, vėl paskambinau nesulaukusi skambučio ir vėl tas pats. Dar po daugiau nei valandos paskambinus galų gale pavyko susisiekti. Vis dėlto paaiškėjo, kad mano užsakymas atšauktas, tačiau apie tai negavau jokios informacijos, o užsakymo būsena kaip jau minėjau nurodyta "Vykdoma". Apibendrinus Avitela atšaukė mano užsakymą, apie tai neinformavo, na ir aišku tikiuosi, kad greitai grąžins pinigus. Manau, kad daugiau iš šios parduotuvės nieko nebepirksiu.
Avitelos prekyba
2020-11-09 16:49:49 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Saulena 2020-11-06 11:20:51
20-10-13 užsisakiau vaizdo registratorių. Tinklalapyje buvo nurodyta, kad pristatymas užtruks 2- 14 darbo dienas, ir apie tolimesnę eigą aš būsiu informuojama. Praėjus nurodytam terminui, negavau nei prekės, nei el. laiško apie užsakymo būklę. Skambinau info telefonu, man buvo nurodyta, kad su manim tą pačią dieną susisieks ir praneš, kas vyksta su mano preke. Praėjo beveik mėnuo, tačiau jokios informacijos negavau. Kantrybė baigėsi, skambinau antrą kartą. Konsultantė paprašė parašyti laišką. Gavau atsakymą, kad prekė buvo užsakoma tiesiai iš tiekėjų, o pastarieji jos NETURI. Man apie tai pranešta nebuvo, nors per mėnesį laiko buvo sočiai. Gal galvojote, jog pamiršiu? Ačiū nors už tai, jog pinigus grąžinote, bet daugiau jokių pirkimų pas jus nebus. Nepatikimi, neatsakingi. Geros dienos
Laba diena, Saulena
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusį nesusipratimą.
Tikėkimės, kad ši klaida nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Atsakyti
Valdas 2020-10-24 06:23:04
Pirkau Kėdainių aviteloj skalbimo mašiną, pirmą kartą kaip reikalauja instrukcija prasukom tuščia ją, jau antrą kartą idejom vaiko drabužius išskalbt, po kažkiek laiko prasidėjo kažkokie keisti garsai, nuėjau pažiūrėti kad koks vanduo kur neisbegtu, o ten vonios kambarį, pilna dūmų, tai gerai kad nenuejom miegot, nes norėjom pastatyt naktinį režimą, ir kagi prasidėjo idomioji dalis.Kita dieną nuvezem i parduotuvę atgal šią prekę, nes tikrai mes jos nenorim atgal pasiimti, sakem grąžinti pinigus, bet parduotuvej pasakė atvažiuos ekspertas apziures, ir įvertins kas nutiko, ir tada grąžins pinigus, bet, pasirodo atvažiavo, , meistras jis nusprendė man paskambines kad pridejom daug drabužių, ir todėl nutrūko dirželis, paskiau ir tikrai žinau kiek idėjau, kelis vaiko rubelius, meistras sako, tu čia vistiek nieko neirodysi, nieko nelaimesi, jūs kaimiečiai tokie esat, žinoma labai mane įžeidė tokios jo kalbos, padėjo ragelį, o atgal jam priskambint nebeina, skambinau i serviso paslaugas, , avitelos, , ten atsiliepe moteris pradėjo šnekėt kad viską suprantu, darysim kad grąžinti pinigus, bet aš jai paskambinau po kelių dienų, ji pradėjo šnekėt kad mes pridejom batų skalbti, ir pinigų negrazinsim pasiimkit ją atgal, bet kaip galima tik nusipirkus skalbimo mašiną pirmą pirmo skalbimo jau remontuoti, r kaip dabar išeina sėdėti prie jos ir žiūrėt, kad vėl neuzsidegtu, baisu, aš tik tiek žinau, kreipsiuos kur tik reikės, bet jos, tai yra skalbimo mašinos, neumsiu atgal, kad remontuoti pastoviai, aviteloj taip išeina negalima pirkti, kaip isiulit netgi ekspozicinė prekę isiule, kuri yra brokuota, o pinigų grąžinti nenori
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų laiką ir atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Atsiprašome už nesklandžią patirtį ir tikimės, kad ateityje Jūsų patirtis "Aviteloje" bus kelianti tik teigiamas emocijas.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsakyti
20-10-13 užsisakiau vaizdo registratorių. Tinklalapyje buvo nurodyta, kad pristatymas užtruks 2- 14 darbo dienas, ir apie tolimesnę eigą aš būsiu informuojama. Praėjus nurodytam terminui, negavau nei prekės, nei el. laiško apie užsakymo būklę. Skambinau info telefonu, man buvo nurodyta, kad su manim tą pačią dieną susisieks ir praneš, kas vyksta su mano preke. Praėjo beveik mėnuo, tačiau jokios informacijos negavau. Kantrybė baigėsi, skambinau antrą kartą. Konsultantė paprašė parašyti laišką. Gavau atsakymą, kad prekė buvo užsakoma tiesiai iš tiekėjų, o pastarieji jos NETURI. Man apie tai pranešta nebuvo, nors per mėnesį laiko buvo sočiai. Gal galvojote, jog pamiršiu? Ačiū nors už tai, jog pinigus grąžinote, bet daugiau jokių pirkimų pas jus nebus. Nepatikimi, neatsakingi. Geros dienos
Avitelos prekyba
2020-10-26 09:45:27 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Daiva 2020-10-25 21:47:18
Norėjome padėkoti buitinės technikos skyriaus ekspertui Vaidui iš Klaipėdos. Parinko skalbimo mašina, išsiaiškino poreikius, aiškiai argumentavo skalbimo mašinu pranašumus lyginant skirtingus brendus. Prekybinėje salėje pastebėjo iš karto, laukti neteko. Avitelos prekyba turėtu didžiuotis tokiais kompetetingais darbuotojais, kurie kuria pridėtinę įmonės vertę. Paliktas labai geras įspūdis, sugrįšime dar ne karta ir rekomenduosime kitiems! BRAVO!
Laba diena Daiva,
Dėkojame už Jūsų laiką ir parašytą atsiliepimą, apie mūsų darbuotoją, Vaidą. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.

Linkime kad naujasis pirkinys Jus džiugintų kiekvieną akimirką!
Atsakyti
Norėjome padėkoti buitinės technikos skyriaus ekspertui Vaidui iš Klaipėdos. Parinko skalbimo mašina, išsiaiškino poreikius, aiškiai argumentavo skalbimo mašinu pranašumus lyginant skirtingus brendus. Prekybinėje salėje pastebėjo iš karto, laukti neteko. Avitelos prekyba turėtu didžiuotis tokiais kompetetingais darbuotojais, kurie kuria pridėtinę įmonės vertę. Paliktas labai geras įspūdis, sugrįšime dar ne karta ir rekomenduosime kitiems! BRAVO!
Atsakyti
Pirkau Kėdainių aviteloj skalbimo mašiną, pirmą kartą kaip reikalauja instrukcija prasukom tuščia ją, jau antrą kartą idejom vaiko drabužius išskalbt, po kažkiek laiko prasidėjo kažkokie keisti garsai, nuėjau pažiūrėti kad koks vanduo kur neisbegtu, o ten vonios kambarį, pilna dūmų, tai gerai kad nenuejom miegot, nes norėjom pastatyt naktinį režimą, ir kagi prasidėjo idomioji dalis.Kita dieną nuvezem i parduotuvę atgal šią prekę, nes tikrai mes jos nenorim atgal pasiimti, sakem grąžinti pinigus, bet parduotuvej pasakė atvažiuos ekspertas apziures, ir įvertins kas nutiko, ir tada grąžins pinigus, bet, pasirodo atvažiavo, , meistras jis nusprendė man paskambines kad pridejom daug drabužių, ir todėl nutrūko dirželis, paskiau ir tikrai žinau kiek idėjau, kelis vaiko rubelius, meistras sako, tu čia vistiek nieko neirodysi, nieko nelaimesi, jūs kaimiečiai tokie esat, žinoma labai mane įžeidė tokios jo kalbos, padėjo ragelį, o atgal jam priskambint nebeina, skambinau i serviso paslaugas, , avitelos, , ten atsiliepe moteris pradėjo šnekėt kad viską suprantu, darysim kad grąžinti pinigus, bet aš jai paskambinau po kelių dienų, ji pradėjo šnekėt kad mes pridejom batų skalbti, ir pinigų negrazinsim pasiimkit ją atgal, bet kaip galima tik nusipirkus skalbimo mašiną pirmą pirmo skalbimo jau remontuoti, r kaip dabar išeina sėdėti prie jos ir žiūrėt, kad vėl neuzsidegtu, baisu, aš tik tiek žinau, kreipsiuos kur tik reikės, bet jos, tai yra skalbimo mašinos, neumsiu atgal, kad remontuoti pastoviai, aviteloj taip išeina negalima pirkti, kaip isiulit netgi ekspozicinė prekę isiule, kuri yra brokuota, o pinigų grąžinti nenori
Avitelos prekyba
2020-10-22 08:07:51 IP 2i24ujrl
Atsakyti
ra 2020-10-21 13:46:06
Užsakymas priimtas buvo per 5 d.d., ir nurodytas jog pasiimsime patys prekes, tai niekas nesugebėjo net pranešti, kada, kur, kaip, kol patys nepradėjome ieškoti, nu aptarnavimas tai tragedija
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusį nesusipratimą ir ilgą užsakymo vykdymo laiką.
Tikėkimės, kad ši klaida nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Atsakyti
Užsakymas priimtas buvo per 5 d.d., ir nurodytas jog pasiimsime patys prekes, tai niekas nesugebėjo net pranešti, kada, kur, kaip, kol patys nepradėjome ieškoti, nu aptarnavimas tai tragedija
Avitelos prekyba
2020-10-20 16:39:25 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Jolita 2020-10-20 15:58:53
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti darbuotojai Marytei, dirbančiai Panevėžio RYO prekybos centre, kuri labai išsamiai papasakojo apie dominančius kavos aparatus, atsakė į visus rūpimus klausimus. Nuoširdus ačiū ir sėkmės Jums!
Jolita
Laba diena Jolita,
Dėkojame už Jūsų laiką ir parašytą atsiliepimą, apie mūsų darbuotoją, Marytę. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.

Linkime kad naujasis pirkinys Jus džiugintų kiekvieną akimirką!
Atsakyti
Noriu pasidžiaugti ir padėkoti darbuotojai Marytei, dirbančiai Panevėžio RYO prekybos centre, kuri labai išsamiai papasakojo apie dominančius kavos aparatus, atsakė į visus rūpimus klausimus. Nuoširdus ačiū ir sėkmės Jums!
Jolita
Avitelos prekyba
2020-09-28 11:41:34 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Ramunė 2020-09-26 12:11:02
Niekam nerekomenduoju Utenos "Avitelos". Prieš 4 mėnesius buvo priduotas garantiniui Sony PlayStation 4, ir iki šiol aš dar jo neatgaunu. Rašiau skundą dėl šios situacijos Aviteloj, bet į tai niekas nereguoja, o tik girdžiu pažadus ir melą. Pasakė, kad yra atvežtas naujas man Playstation. Nuvažiavusi į parduotuvę atsiimti, pasirodo, kad niekas nieko ten nežino, o tik pasakė, kad įvyko klaida. Liepė laukti toliau. Nei gražina pigigus, nei negaliu atgauti savo prekės. Pirmadienį kreipsiuosi į vartotojų teises, nes iš Utenos Avitelos girdžiu tik pažadus ir melą!
Laba diena, Ramune,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Atsiprašome už darbuotojų elgesį, ir klaidinančią informaciją.
Situaciją išsiaiškinsime ir stengsimės kuo greičiau ją išspręsti.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju Utenos "Avitelos". Prieš 4 mėnesius buvo priduotas garantiniui Sony PlayStation 4, ir iki šiol aš dar jo neatgaunu. Rašiau skundą dėl šios situacijos Aviteloj, bet į tai niekas nereguoja, o tik girdžiu pažadus ir melą. Pasakė, kad yra atvežtas naujas man Playstation. Nuvažiavusi į parduotuvę atsiimti, pasirodo, kad niekas nieko ten nežino, o tik pasakė, kad įvyko klaida. Liepė laukti toliau. Nei gražina pigigus, nei negaliu atgauti savo prekės. Pirmadienį kreipsiuosi į vartotojų teises, nes iš Utenos Avitelos girdžiu tik pažadus ir melą!
Avitelos prekyba
2020-09-25 09:01:45 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Liucija 2020-09-24 17:35:57
Esu pasibaisėjusi, Utenos „Avitelos” darbu ir aptarnavimu. Nuvežiau kovos aparatą kuris yra su garantija rugpjūčio 28d. Konsultantė teigia, kad tvarkyti kavos aparatas bus išsiųstas greitu metu. Praėjus 24d. gavau sms žinutę „ Gerbiamas Kliente, Jūsų prekė išsiųsta į serviso centrą. “ Paskambinus į Utenos Avitelos parduotuvę, paklausiau kodėl aparatas buvo išsiųstas vos ne po mėnesio. Konsultantė pasakė, kad daug kas gavo tokias žinutes ir nekreipti į jas dėmesio, tai yra tiesiog klaidinga žinute ir, kad aparatas išsiųstas senai. Konsultante teigia, kad praneš kitą dieną koks mūsų aparato gedimas. Nesulaukus kitą dieną jos skambučio, paskambinau pati. Jau kalbėjo konsultantas, jis sakė, kad padaryta diagnostika, bet koks gedimas nežino. Paprašiau duodi serviso kontaktus. Paskambinus į servisą, sužinojau, kad aparatas yra gautas prieš dieną t.y rugsėjo 22d. Kur 24 dienas buvo aparatas? Kodėl jis buvo neišsiųstas? Gėda už Utenos Avitelos darbuotojus, kurie sugeba sakyti melaginga informaciją.
Sveiki Liucija,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už darbuotojų elgesį, ir pateiktą melagingą informaciją.
Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi, Utenos „Avitelos” darbu ir aptarnavimu. Nuvežiau kovos aparatą kuris yra su garantija rugpjūčio 28d. Konsultantė teigia, kad tvarkyti kavos aparatas bus išsiųstas greitu metu. Praėjus 24d. gavau sms žinutę „ Gerbiamas Kliente, Jūsų prekė išsiųsta į serviso centrą. “ Paskambinus į Utenos Avitelos parduotuvę, paklausiau kodėl aparatas buvo išsiųstas vos ne po mėnesio. Konsultantė pasakė, kad daug kas gavo tokias žinutes ir nekreipti į jas dėmesio, tai yra tiesiog klaidinga žinute ir, kad aparatas išsiųstas senai. Konsultante teigia, kad praneš kitą dieną koks mūsų aparato gedimas. Nesulaukus kitą dieną jos skambučio, paskambinau pati. Jau kalbėjo konsultantas, jis sakė, kad padaryta diagnostika, bet koks gedimas nežino. Paprašiau duodi serviso kontaktus. Paskambinus į servisą, sužinojau, kad aparatas yra gautas prieš dieną t.y rugsėjo 22d. Kur 24 dienas buvo aparatas? Kodėl jis buvo neišsiųstas? Gėda už Utenos Avitelos darbuotojus, kurie sugeba sakyti melaginga informaciją.
Avitelos prekyba
2020-09-07 10:25:10 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Kristina 2020-08-04 21:36:41
Sveiki,
2020-08-04 susidūriau su pasibaisėtinu aptarnavimu Jūsų parduotuvėje Ukmergės g. Vilniuje. Parduotuvės darbuotojas, prisistatęs Dainiumi, pareikalavo antrą sykį pateikti lygintuvo pirkimo čekį. Čekis jau buvo pateiktas, atiduodant lygintuvą garantiniam aptarnavimui, visi duomenys suvesti į sistemą, dokumentai pasirašyti tiek mano, tiek parduotuvės darbuotojo. Iš garantinio aptarnavimo prekė grįžo su rezoliucija "netaisomas", vadinasi pardavėjas turi vienintelę išeitį- grąžinti pinigus, apie tai neturėjau jokios informacijos, tiesiog žinute buvau paraginta atvykti į parduotuvę. Pirkėjai tikrai neturėtų būti verčiami patiekti tuos pačius dokumentus po keltą kartų, jeigu darbuotojai negeba pasidaryti reikiamo skaičiaus dokumentų kopijų arba apie privalomus turėti dokumentus galima informuoti žinute, raginančia atvykti į parduotuvę, nes prekė grįžo iš serviso. Jokio atsiprašymo už nekokybišką prekę, sugaištą laiką važinėjant po keltą kartų, bendraujama buvo itin atsainiai ir grubiai. Manyčiau, kad tokiems darbuotojams kaip Dainius nederėtų apskritai dirbti aptarnavimo srityje.
Laba diena, p.Kristina,

Nuoširdžiai atsiprašome už patirtus nepatogumus, už mūsų darbuotojų netoleranciją. Bus imtasi veiksmų, užtikrinančių, kad tokia situacija daugiau nepasikartotų.
Avitelos prekyba
2020-09-07 10:16:47 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Rimas 2020-08-05 16:36:04
Nerekomenduoju prasidėti su Avitela/Elektromarkt (jie dabar susijungė) elektronine prekyba. Užsakius prekes ir už jas sumokėjus, Avitela nepriima jokios atsakomybės dėl prekės pristatymo prievolės vykdymo. Pristatymas vyksta per kurjerių dpd tarnybą, kurie patys taip pat nusipelno "gerų" epitetų savo apgailėtina veikla. Atsiunčiamos žinutės, kad prekė atvyks, nurodoma diena, tačiau prekė nepristatoma. Kurjeris paskambinęs papasakoja, kad jam nepakeliui ir jis nevažiuos, gal kitą dieną, gal kitą savaitę. Po kelių dienų, neva, skambino, bet niekas neatsiliepė, paskui el. paštu prašo patikslinti telefoną, nors jokios klaidos nurodant tel. nr. nebuvo ir anksčiau nesyk skambinta, gautos SMS. Avitelai rašant ir skambinant ten nuolat kartojama, kad už pristatymą jie neatsako, tai daro dpd (nors pinigai sumokėti Avitelai). Daugybė skambučių, sms, el. laiškų ir pikti pokalbiai tęsėsi pusantros savaitės, kol prekė pagaliau pasiekė pirkėją (nors aprašyme nurodyta - iki 5 darbo dienų). Jokio bent minimalaus atsiprašymo iš Avitelos ar dpd nesulaukta ir net nesitikėta.
Laba diena Rimai,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Atsiprašome už patirtus nemalonumus. Tikėkimės, kad ši klaida nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2020-09-07 10:10:08 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Rikas 2020-08-25 12:47:06
Įmonė paemė mano pinigus, neužsakė prekės, po savaitės ale atšaukė užsakymą ir ale man apie tai pranešė sms ir email, nors nei vieno negavau ir dabar dar sako parašykit email ir po 2 sav pervesim pinigus. Be viso to prieš tai dar sugebėjo meluot kad prekė jau yra tik kitam miesto gale ir per kamščius turėjau važinėt per visą vilnių dėl šių idijotų bandos. Įmonė neverta pasitikęjimo, teko bendrauti su parduotuvės vadove kuri irgi nesupranta kas pas ją įmonėj darosi, ši įmonė tikėtinai skolinasi pinigus ir su jais bando išgyvent.
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.

Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2020-09-07 10:04:12 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Mantvidas 2020-08-27 19:29:41
Pirkau Aviteloj televizoriu SONY 49xg9005 ir likau maloniai nustebintas internetines prekybos konsultanto suteikta informacija.Rinkausi tarp dvieju modeliu, todel norejau isgirsti specialisto nuomone, kuri televizoriu rinktis geriau. Suzavejo konsultanto zinios, viska papasakojo tikrai issamiai ir aiskiai. Bendravimas buvo labai malonus. I mano uzsakyma buvo sureaguota greitai. Televizoriu gavau nepilnai per savaite. Aciu Klaipėdos Avitelai uz tokius puikius ir savo darba ismanancius darbuotojus! Pirksiu ir toliau tik pas jus ir dar pazystamiems rekomenduosiu!
Laba diena Mantvidai,

Dėkojame už Jūsų laiką ir parašytą atsiliepimą. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.
Nuoširdžiai tikime, kad ir kiti pirkiniai įsigyti „Avitelos prekyba“ atneš Jums tik pačias geriausias emocijas.
Avitelos prekyba
2020-09-07 10:01:17 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Ugnė 2020-09-06 15:41:38
Iš avitelos internetinės parduotuvės siunčiausi pakrovėjo laidą ir viskas tvarkoje:) tik kas labai nepatiko, jog gavau milžinišką dėžę prigrūstą plastiko ir tik tada mažą dėžutę su pakrovėju.Ką noriu visu šituo pasakyti: jog nereikia siųsti max didelės dėžės su nereikalingomis “šiukšlėmis” vien dėlto, kad gaučiau pakrovėją. Suprasčiau, jeigu daiktas būtų dūžtantis (bet ir tokiam dūžtančiam daiktui niekad tiek plastiko neprireiktų). Tikiuosi, kad ateityje įmonė apmastys savo sprendimus prieš siunčiant siuntas ir pataupys resursus:)
Laba diena Ugne,

Dėkojame už atsiliepimą, Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas ir prekybos spragas, ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už patirtą nemalonų įspūdį.
Atsakyti
Iš avitelos internetinės parduotuvės siunčiausi pakrovėjo laidą ir viskas tvarkoje:) tik kas labai nepatiko, jog gavau milžinišką dėžę prigrūstą plastiko ir tik tada mažą dėžutę su pakrovėju.Ką noriu visu šituo pasakyti: jog nereikia siųsti max didelės dėžės su nereikalingomis “šiukšlėmis” vien dėlto, kad gaučiau pakrovėją. Suprasčiau, jeigu daiktas būtų dūžtantis (bet ir tokiam dūžtančiam daiktui niekad tiek plastiko neprireiktų). Tikiuosi, kad ateityje įmonė apmastys savo sprendimus prieš siunčiant siuntas ir pataupys resursus:)
Atsakyti
Pirkau Aviteloj televizoriu SONY 49xg9005 ir likau maloniai nustebintas internetines prekybos konsultanto suteikta informacija.Rinkausi tarp dvieju modeliu, todel norejau isgirsti specialisto nuomone, kuri televizoriu rinktis geriau. Suzavejo konsultanto zinios, viska papasakojo tikrai issamiai ir aiskiai. Bendravimas buvo labai malonus. I mano uzsakyma buvo sureaguota greitai. Televizoriu gavau nepilnai per savaite. Aciu Klaipėdos Avitelai uz tokius puikius ir savo darba ismanancius darbuotojus! Pirksiu ir toliau tik pas jus ir dar pazystamiems rekomenduosiu!
Atsakyti
Įmonė paemė mano pinigus, neužsakė prekės, po savaitės ale atšaukė užsakymą ir ale man apie tai pranešė sms ir email, nors nei vieno negavau ir dabar dar sako parašykit email ir po 2 sav pervesim pinigus. Be viso to prieš tai dar sugebėjo meluot kad prekė jau yra tik kitam miesto gale ir per kamščius turėjau važinėt per visą vilnių dėl šių idijotų bandos. Įmonė neverta pasitikęjimo, teko bendrauti su parduotuvės vadove kuri irgi nesupranta kas pas ją įmonėj darosi, ši įmonė tikėtinai skolinasi pinigus ir su jais bando išgyvent.
Avitelos e.prekyba-
2020-08-21 11:48:33 IP 2eehh4t2
Atsakyti
negalima pasitikėti. Užsakinėjau prekes e.prekyboje, norėjau atsiimti pats, parduotuvėje. Vienos prekės toje parduotuvėje nebuvo, o pristatymas į ją iš kitos parduotuvės 2, 99 euro!? Pasirenku pristatymą į paštomatą, sumoku už prekes, patvirtinimą gaunu tik kitą dieną, o prekių laukiu antrą savaitę. Nemanau, kad kada nors norėsiu čia pirkti.
Atsakyti
Tautvydas 2020-08-20 00:36:11
Birželio 2 d. buvo nupirkta JBL Xtreme 2 kolonėlė, kuri liepos 13 d. buvo nuvežta į garantinį, nes įsijungia tik įkišus pakrovėją, o išsijungia ištraukus laidą. Paklausus per kiek įprastai sutvarkoma, parduotuvės darbuotojai teigė, jog įprastai servisas sutvarko per 2-3 sav. Nuvažiuoju po maždaug tiek praėjusio laiko, pasiklausti, ar galbūt jau sutvarkė, tačiau darbuotojai pasakė, kad laukiama detalė servize. Tiek jau to. Nuvažiuoju rugpjūčio 12 dieną. t.y. po mėnesio, vėl klausiu, kokia esama situacija, tai parduotuvės darbuotojas pateigė, kad įprastai servisas detalės laukia mėnesį laiko, tai galbūt greitu metu jau bus. Na tiek to, vasara jau į pabaigą, o šventės bei smagūs vasaros vakarai praleisti be kolonėles ir muzikos, tačiau čia neesmė. Visą savaitę tikiuos ir laukiu skambučio, kad galite atvažiuoti pasiimti ar pnš. Nuvažiuoju vėl ir klausiu, kokia esama situacija, darbuotoja žvilgteli į kompiuterį ir pasako, jog situacija tapati. Laukiama detalė Vilniaus servize, tad greitu metu tikrai nebus. Darbuotojas pilnai supranta mane, pasiema telefoną ir skambina kažkokiai vadybininkei, kuri, galų gale, vistiek negali nieko padaryti ir situacija išlieka tapati. Esmė tokia, jog lieku tikrai nepatenkintas klientas ir apsipirkinėju per Avitelą paskutinį sykį, kadangi nesugebama kažkaip kompensuoti tą laukimą. Galų gale, duotų naują arba tiesiog sužinojus servise, jog daiktas turi gamyklinį broką ar pnš., grąžintų pinigus. Pagirtina tik tai, jog parduotuvės darbuotojai bendrauja gražiai, bando suprasti klientą, stengiasi (turiu omenyje, jog skambina, domisi, galbūt galėtų duoti naują), tačiau kas kalbama apie pačią sistemą, servisą, galbūt vadovybė kažkaip galėtu kompensuoti tai (įvesti tokią taisyklę, kad duoti naują bent) ar paspartinti viską. Vienu žodžiu - tragedija.
Sulyg sekančia diena gavau skambutį iš Avitelos darbuotojų, kad atvykčiau atsiimti naujos kolonėlės. Labai džiugu ir smagu, kad buvo labai greitai atsižvelgta į šį atsiliepimą. Ačiū. :)
Atsakyti
Birželio 2 d. buvo nupirkta JBL Xtreme 2 kolonėlė, kuri liepos 13 d. buvo nuvežta į garantinį, nes įsijungia tik įkišus pakrovėją, o išsijungia ištraukus laidą. Paklausus per kiek įprastai sutvarkoma, parduotuvės darbuotojai teigė, jog įprastai servisas sutvarko per 2-3 sav. Nuvažiuoju po maždaug tiek praėjusio laiko, pasiklausti, ar galbūt jau sutvarkė, tačiau darbuotojai pasakė, kad laukiama detalė servize. Tiek jau to. Nuvažiuoju rugpjūčio 12 dieną. t.y. po mėnesio, vėl klausiu, kokia esama situacija, tai parduotuvės darbuotojas pateigė, kad įprastai servisas detalės laukia mėnesį laiko, tai galbūt greitu metu jau bus. Na tiek to, vasara jau į pabaigą, o šventės bei smagūs vasaros vakarai praleisti be kolonėles ir muzikos, tačiau čia neesmė. Visą savaitę tikiuos ir laukiu skambučio, kad galite atvažiuoti pasiimti ar pnš. Nuvažiuoju vėl ir klausiu, kokia esama situacija, darbuotoja žvilgteli į kompiuterį ir pasako, jog situacija tapati. Laukiama detalė Vilniaus servize, tad greitu metu tikrai nebus. Darbuotojas pilnai supranta mane, pasiema telefoną ir skambina kažkokiai vadybininkei, kuri, galų gale, vistiek negali nieko padaryti ir situacija išlieka tapati. Esmė tokia, jog lieku tikrai nepatenkintas klientas ir apsipirkinėju per Avitelą paskutinį sykį, kadangi nesugebama kažkaip kompensuoti tą laukimą. Galų gale, duotų naują arba tiesiog sužinojus servise, jog daiktas turi gamyklinį broką ar pnš., grąžintų pinigus. Pagirtina tik tai, jog parduotuvės darbuotojai bendrauja gražiai, bando suprasti klientą, stengiasi (turiu omenyje, jog skambina, domisi, galbūt galėtų duoti naują), tačiau kas kalbama apie pačią sistemą, servisą, galbūt vadovybė kažkaip galėtu kompensuoti tai (įvesti tokią taisyklę, kad duoti naują bent) ar paspartinti viską. Vienu žodžiu - tragedija.
Atsakyti
Nusipirkau 65" Samsung TV per Avitelos elektroninę parduotuvę. Pristatė patys Avitelos vairuotojai. Pakuotė iš pažiūros tvarkinga. Išpakavus laikantis visų atsargumo reikalavimų ir pajungus paaiškėjo, kad TV ekranas sutrūkęs. Akivaizdžiai buvo trinktelėta į grindis taip, kad pakuotės polistirolas netrūko, bet TV matrica suskilo. Avitela atsisakė prisiimti kaltę, nes "TV akivaizdžiai buvo išpakuotas, pajungtas ir naudotas". Kaip kitaip sužinoti, ar TV veikia, jo neišpakavus ir nepajungus? Absurdas. Nerekomenduoju pirkti didelių televizorių iš Avitelos.
Atsakyti
2 teigiami komentarai is to paties IP. Kazkaip neitikinot.
Atsakyti
Labai norėjau padėkoti UAB “Avitelos prekyba”, ypač internetinei prekybai. Su vyru susiradome tikrai išskirtinį LG modelio šaldytuvą ir matėme, kad Avitela jį turi, kaina tenkino. Svarbiausia buvo, kad jis būtų kuo talpesnis. Susisiekėme su internetine prekyba, atsiliepė vadybininkas malonus balsas, paslaugus aptarnavimas, papasakojo apie garantiją ir serviso aktualumus, patarė prasitęsti garantija, šiuo klausimu dar svarstome. Darbuotojas iš karto perspėjo kiek vienetų ir kokius turi šiuo šaldytuvus, kuriuose miestuose. Pasakė, kad gauti visai neseniai ir pasisiūlė nufotografuoti gyvai šaldytuvą ir patiems nuspręsti ar mums tenkina išpakuota prekė. Su vyru ilgai nedvejojome atlikome mokėjimą. Ir jau vos po keletos valandų gavome laišką, kad mūsų prekė jau rezervuota ir ruošiama išsiuntimui. Labai greitai atkeliavo realiai per dvi paras. Net nesitikėjome. Atvyko saugiai supakuota, ant paletės, net buvo likusios gamyklinės apsaugos. Pasitikėjome darbuotuoju ir ramia širdimi naudojamės puikiu LG šaldytuvu. Šaunus aptarnavimas, greitas pristatymas, paslaugumas, toks jausmas, kad net nėra jokio karantino. Ačiū internetinei prekybai!
Atsakyti
Nerekomenduoju prasidėti su Avitela/Elektromarkt (jie dabar susijungė) elektronine prekyba. Užsakius prekes ir už jas sumokėjus, Avitela nepriima jokios atsakomybės dėl prekės pristatymo prievolės vykdymo. Pristatymas vyksta per kurjerių dpd tarnybą, kurie patys taip pat nusipelno "gerų" epitetų savo apgailėtina veikla. Atsiunčiamos žinutės, kad prekė atvyks, nurodoma diena, tačiau prekė nepristatoma. Kurjeris paskambinęs papasakoja, kad jam nepakeliui ir jis nevažiuos, gal kitą dieną, gal kitą savaitę. Po kelių dienų, neva, skambino, bet niekas neatsiliepė, paskui el. paštu prašo patikslinti telefoną, nors jokios klaidos nurodant tel. nr. nebuvo ir anksčiau nesyk skambinta, gautos SMS. Avitelai rašant ir skambinant ten nuolat kartojama, kad už pristatymą jie neatsako, tai daro dpd (nors pinigai sumokėti Avitelai). Daugybė skambučių, sms, el. laiškų ir pikti pokalbiai tęsėsi pusantros savaitės, kol prekė pagaliau pasiekė pirkėją (nors aprašyme nurodyta - iki 5 darbo dienų). Jokio bent minimalaus atsiprašymo iš Avitelos ar dpd nesulaukta ir net nesitikėta.
Atsakyti
Sveiki,
2020-08-04 susidūriau su pasibaisėtinu aptarnavimu Jūsų parduotuvėje Ukmergės g. Vilniuje. Parduotuvės darbuotojas, prisistatęs Dainiumi, pareikalavo antrą sykį pateikti lygintuvo pirkimo čekį. Čekis jau buvo pateiktas, atiduodant lygintuvą garantiniam aptarnavimui, visi duomenys suvesti į sistemą, dokumentai pasirašyti tiek mano, tiek parduotuvės darbuotojo. Iš garantinio aptarnavimo prekė grįžo su rezoliucija "netaisomas", vadinasi pardavėjas turi vienintelę išeitį- grąžinti pinigus, apie tai neturėjau jokios informacijos, tiesiog žinute buvau paraginta atvykti į parduotuvę. Pirkėjai tikrai neturėtų būti verčiami patiekti tuos pačius dokumentus po keltą kartų, jeigu darbuotojai negeba pasidaryti reikiamo skaičiaus dokumentų kopijų arba apie privalomus turėti dokumentus galima informuoti žinute, raginančia atvykti į parduotuvę, nes prekė grįžo iš serviso. Jokio atsiprašymo už nekokybišką prekę, sugaištą laiką važinėjant po keltą kartų, bendraujama buvo itin atsainiai ir grubiai. Manyčiau, kad tokiems darbuotojams kaip Dainius nederėtų apskritai dirbti aptarnavimo srityje.
Atsakyti
Didelis ačiū Avitelai už operatyviai atsiųstus naujus kavos puodelius vietoj dužusio
Atsakyti
Internetinė prekybą, trūksta žodžiu.. Užsisakai, pervedi pinigus, po kelių dienų gauni el. laišką, kad prekė bus išsiųsta, paskui vėl gauni laišką kad tokios prekės nebėra, atsiųskite kur gražinti pinigus.. Paskambinus niekas nekelia ragelio, o pasako artimiausiu metu perskambinsime.. Aišku niekas neperskambina.. Paskui po dienos pavyksta prisiskambinti ir sužinai, kad prekė išimta iš prekybos, (bet jų psl. vis dar prekė pardavinėjama, ir galima užsisakyti, bei padaryti apmokėjimą).. savaitei praėjus dar negauni pinigų... Nei prekės, nei pinigų neturi.. Kaip gali veikti toks tinklas... Niekam nerekomenduoju pirkti internetu iš jų psl.!

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Technikos remontas
Buitinės technikos remontas

Adresas: J. Aiščio 16, Rumšiškės, LT-56335 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: buitinė technika.
Buitinės technikos remontas Profesionalus įvairių gamintojų buitinės technikos remontas. Naudojame išskirtinės kokybės, naujas detales. Greitai ir kokybiškai taisome buitinę techniką, galime suremontuoti ir jūsų namuose. Atsakome už savo darbo kokybę, todėl visiems darbams ir detalėms suteikiame garantiją. Mūsų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kinijos kibernetinio šnipinėjimo padalinys aktyviai atakuoja JAV organizacijas
Kinijos kibernetinio šnipinėjimo padalinys aktyviai atakuoja JAV organizacijas 03-06 15:33
Mažiausiai 30 tūkst. JAV organizacijų, įskaitant vietos valdžios institucijas, pastarosiomis dienomis tapo "neįprastai agresyvios" Kinijos kibernetinio šnipinėjimo kampanijos taikiniais, pranešė...
FNTT tyrime dėl galimo sukčiavimo atliko kratas Biržų mieste ir rajone
FNTT tyrime dėl galimo sukčiavimo atliko kratas Biržų mieste ir rajone 03-06 13:01
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) tyrime dėl galimo sukčiavimo šią savaitę atliko kratas Biržų mieste ir rajone, dokumentų poėmiai atlikti su buvusiu Seimo nariu, "valstiečiu" Viktoru...
Marsaeigis "Perseverance" sėkmingai atliko pirmąjį bandomąjį važiavimą
Marsaeigis "Perseverance" sėkmingai atliko pirmąjį bandomąjį važiavimą 03-06 12:35
Marsaeigis "Perseverance" sėkmingai atliko pirmąjį bandomąjį važiavimą Raudonojoje planetoje ir atsiuntė savo ratų atspaudų grunte nuotraukų, penktadienį pranešė JAV kosmoso agentūra NASA.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur planuojate atostogauti šiais metais?

Akcijų kainos

Western Digital 68,07 +7,21%
Oracle 69,97 +6,65%
Hewlett-Packard 29,75 +5,99%
Manchester United 19,80 +5,15%
Macy's 15,12 -0,13%
Harley-Davidson 34,97 -0,43%
Goldman Sachs 327,37 -0,58%
Boeing 223,22 -0,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,46 +1,36%
Auksas 1866,98 +0,46%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Anglis 86,83 +4,58%
Dyzelis 1,58 +9,72%
Nafta 63,83 +4,16%
Varis 7972,15 +2,57%
Sidabras 25,88 +3,64%