VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Avitelos prekyba, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Avitelos prekyba

Atsiliepimai apie Avitelos prekyba, UAB

AVITELA

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie Avitelos prekyba, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Paskambinome į įmonę ir paklausėme ar turi prekių likučių (monitorių) atsakymas buvo teigiamas. Iš karto padarėme pavedimą už prekes ir gauname sekančią dieną atsakymą, kad deja prekių jau neturime... Kaip pirkti prekes ir žinoti, kad jas gausi??? 25 metų patirtis į niekur....
Avitelos prekyba
2021-09-15 15:02:26 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Jolita 2021-09-14 19:04:36
Labai Ačiū Kėdainių AVITELA parduotuvės kolektyvo nariams Loretai ir Kęstučiui už gerą aptarnavimą, išsamią ir aiškią konsultaciją. Jų dėka esu labai pradžiuginta įsigytais pirkiniais, kurie tikrai pateisino mano asmeninius poreikius.
Gerbiama Jolita,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą apie mūsų konsultantus Kėdainių parduotuvėje. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.
Lauksime Jūsų sugrįžtant!
Avitelos prekyba
2021-09-15 14:58:07 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Renata 2021-09-04 10:35:19
Labai dėkoju Deividui už pagalbą. Labai mandagus darbuotojas
Gerbiama Renata,
dėkojame už Jūsų atsiliepimą apie mūsų konsultantą Deividą. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.
Linkime malonių apsipirkimo akimirkų su "Avitelos prekyba"!
Atsakyti
Labai Ačiū Kėdainių AVITELA parduotuvės kolektyvo nariams Loretai ir Kęstučiui už gerą aptarnavimą, išsamią ir aiškią konsultaciją. Jų dėka esu labai pradžiuginta įsigytais pirkiniais, kurie tikrai pateisino mano asmeninius poreikius.
Atsakyti
Labai dėkoju Deividui už pagalbą. Labai mandagus darbuotojas
Avitelos prekyba
2021-08-24 14:36:44 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Kristina Mendeliene 2021-08-23 13:29:44
Laba diena, rugpjūčio 14 diena buvo užsakytas paspirtukas buvo likęs paskutinis iš ekspozicijos, mes sutikome viskas tenkino. Labai keista pasidarė kad jau 10 dienų ir jo nėra jokio pranešimo negavau telefono numeris buvo nurodytas jokio skambučio negavome... Kreipiausi el. Paštu kodėl paspirtukas vis dar ne išsiųstas. Gavau atsakyma, kad jo nebėra nors ta diena, kai dariau užsakymą jis stovėjo vitrinoje net siūlė nuvykti į, , Depo '' ji apžiūrėti... Pranešimo, kad kažkas ne taip negavau kol pati nepradėjau ieškoti... Prašiau kontaktų kur galėčiau skundą parašyti, kad pas jus stebuklingai dingsta daigtai...idomu kada pinigus praves kiek kartų reikės dar kreiptis ir is vis ar kam įdomus toks aptarnavimas dabar vaikas liks be dovanos nes dingo paspirtukas labai ačiū jums už sudaužyta maza širdele...
Laba diena Kristina,

Ačiū už Jūsų sugaištą laiką ir parašytą atsiliepimą. Labai atsiprašome už šitą nesusipratimą ir labai nemalonią situaciją.
Jūsų prekę pardavė parduotuvėje, kol buvo vykdomas užsakymas. Laiku nebuvo atliktas tinkamai užsakymo procesas dėl žmogiškos klaidos.
Dar kartą labai atsiprašome, kad Jus nuvylėme.
Avitelos prekyba
2021-08-24 08:56:35 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Antanas 2021-08-23 13:18:08
Paskutiniu metu Aviteloje kainos didesnės nei kitur, o dar yra funkcija "Radote pigiau". Užpildžius šią formą, gautas atsakymas "Dėkoju, kad kreipiatės. Apgailestaujame, bet šiuo metu šiai prekei papildomos nuolaidos pritaikyti negalime". Aviteloje kaina su akcija didesnė nei kitur reguliari kaina, kam tada funkcija "Radote pigiau", koks šios funkcijos tikslas?
Laba diena Antanai,

Ačiū už Jūsų sugaištą laiką ir parašytą atsiliepimą.
Ne visais atvejais galime klientams pasiūlyti geresnę kainą, kai klientas užpildo nuorodą.
Klientas visada apie tai informuojamas, " Jei bus galimybė, pasiūlysime patrauklesnę kainą".
Jūsų pasirinktai prekei nuolaidos pasiūlyti jau nebegalėjome.

Gražios Jums dienos.
Kristina Mendeliene
2021-08-23 13:29:44 IP 55qar199
Atsakyti
Laba diena, rugpjūčio 14 diena buvo užsakytas paspirtukas buvo likęs paskutinis iš ekspozicijos, mes sutikome viskas tenkino. Labai keista pasidarė kad jau 10 dienų ir jo nėra jokio pranešimo negavau telefono numeris buvo nurodytas jokio skambučio negavome... Kreipiausi el. Paštu kodėl paspirtukas vis dar ne išsiųstas. Gavau atsakyma, kad jo nebėra nors ta diena, kai dariau užsakymą jis stovėjo vitrinoje net siūlė nuvykti į, , Depo '' ji apžiūrėti... Pranešimo, kad kažkas ne taip negavau kol pati nepradėjau ieškoti... Prašiau kontaktų kur galėčiau skundą parašyti, kad pas jus stebuklingai dingsta daigtai...idomu kada pinigus praves kiek kartų reikės dar kreiptis ir is vis ar kam įdomus toks aptarnavimas dabar vaikas liks be dovanos nes dingo paspirtukas labai ačiū jums už sudaužyta maza širdele...
Atsakyti
Paskutiniu metu Aviteloje kainos didesnės nei kitur, o dar yra funkcija "Radote pigiau". Užpildžius šią formą, gautas atsakymas "Dėkoju, kad kreipiatės. Apgailestaujame, bet šiuo metu šiai prekei papildomos nuolaidos pritaikyti negalime". Aviteloje kaina su akcija didesnė nei kitur reguliari kaina, kam tada funkcija "Radote pigiau", koks šios funkcijos tikslas?
Avitelos prekyba
2021-08-19 15:54:35 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Lina 2021-08-16 13:11:01
Šiauliuose Aviteloje (Ateities g.1) šiandien atvažiavome pirkti dviejų el.paspurtukų (suma 680 e) pasitiko nepaprastai arogantiškas, itin įžūliai bendraujantis vyr.pardavėjas Vidmantas, kuris į klausimus taip įžūliai, nemndagiai atsakinėjo, kad norėjosi iškart apsisukti ir išeiti tuojau pat. Kaip dar gali būti vyr.pardavėju žmogus be kultūros, nemokantis su klientais bendrauti. Pasibaisėjome aptarnavimu ir elgesiu su klientais. Į šią parduotuvę tikrai nebegrįšime ir kitiem nerekomenduosime. Gėda...
Laba diena Lina,

Dėkojame už sugaištą laiką ir parašytą atsiliepimą, Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas tai galimybė pamatyti spragas mūsų aptarnavime. Atsiprašome už nemandagų ir nekompetetingą darbuotojo aptarnavimą.

Gražios Jums dienos.
Avitelos prekyba
2021-08-19 15:48:19 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Armindas 2021-08-17 15:14:15
Š.m. rugpjūčio 4d. Kaune (Savanorių pr.) buvo pirktas šaldytuvas Samsung. Buvo sutarta ir sumokėta už tai, kad šaldytuvas bus pristatytas ir užneštas į IIa. privataus namo, taip pat bus paimtas senas šaldytuvas utilizacijai.
Sekančią dieną šaldytuvas pristatytas į namus, bet darbuotojams pasirodė, kad jiems yra neįveikiama užduotis užnešti šaldytuvą, nes netelpa ir t.t., o paprasčiausiai nebuvo noro. Seno šaldytuvo išnešimas taip pat pasirodė "misija neįmanoma". Vienu žodžiu pasišalino. Kitą dieną šaldytuvas buvo užneštas, o senas išneštas į privataus namo kiemą (aišku, kad ne "Avitela" darbuotojų). Rugpjūčio 6d., o paskui 11d., 12d., 13d. buvo skambinta į parduotuvę Kaune, ir priminta, kad bent jau pasiimtų seną šaldytuvą iš kiemo, pagal sutarimą, bet iš pradžių buvo pažadai, o paskui jau ir jų neliko... Vienu žodžiu ir vėl "misija neįmanoma".
O paprasčiausiai, šį pirmadienį 08.16d.ryte paskambinus į įmonę Kaune, kurį surenka seną buitinę techniką, šaldytuvas buvo paimtas jau po pietų tą pąčią dieną ir jokių ten problemų.
Gaila sugadintų nervų keliems žmonėms ir sugaišto laiko, o viskas išsirutuliavo iš darbuotojų abuojumo, tingumo ir požiūrio į pirkėjus.
Tai buvo mūsų paskutinis pirkinys šioje firmoje.
Laba diena Armindai,

Labai atsiprašome už darbuotojų požiūrį į klientą ir nesugebėjimą operatyviai išspręsti situacijos. Mums tikrai svarbus kiekvienas klientas ir mes stengiamės išspręsti visas keblias situacijas.

Dar kartą atsiprašome.
Linkime geros dienos
Atsakyti
Š.m. rugpjūčio 4d. Kaune (Savanorių pr.) buvo pirktas šaldytuvas Samsung. Buvo sutarta ir sumokėta už tai, kad šaldytuvas bus pristatytas ir užneštas į IIa. privataus namo, taip pat bus paimtas senas šaldytuvas utilizacijai.
Sekančią dieną šaldytuvas pristatytas į namus, bet darbuotojams pasirodė, kad jiems yra neįveikiama užduotis užnešti šaldytuvą, nes netelpa ir t.t., o paprasčiausiai nebuvo noro. Seno šaldytuvo išnešimas taip pat pasirodė "misija neįmanoma". Vienu žodžiu pasišalino. Kitą dieną šaldytuvas buvo užneštas, o senas išneštas į privataus namo kiemą (aišku, kad ne "Avitela" darbuotojų). Rugpjūčio 6d., o paskui 11d., 12d., 13d. buvo skambinta į parduotuvę Kaune, ir priminta, kad bent jau pasiimtų seną šaldytuvą iš kiemo, pagal sutarimą, bet iš pradžių buvo pažadai, o paskui jau ir jų neliko... Vienu žodžiu ir vėl "misija neįmanoma".
O paprasčiausiai, šį pirmadienį 08.16d.ryte paskambinus į įmonę Kaune, kurį surenka seną buitinę techniką, šaldytuvas buvo paimtas jau po pietų tą pąčią dieną ir jokių ten problemų.
Gaila sugadintų nervų keliems žmonėms ir sugaišto laiko, o viskas išsirutuliavo iš darbuotojų abuojumo, tingumo ir požiūrio į pirkėjus.
Tai buvo mūsų paskutinis pirkinys šioje firmoje.
Atsakyti
Šiauliuose Aviteloje (Ateities g.1) šiandien atvažiavome pirkti dviejų el.paspurtukų (suma 680 e) pasitiko nepaprastai arogantiškas, itin įžūliai bendraujantis vyr.pardavėjas Vidmantas, kuris į klausimus taip įžūliai, nemndagiai atsakinėjo, kad norėjosi iškart apsisukti ir išeiti tuojau pat. Kaip dar gali būti vyr.pardavėju žmogus be kultūros, nemokantis su klientais bendrauti. Pasibaisėjome aptarnavimu ir elgesiu su klientais. Į šią parduotuvę tikrai nebegrįšime ir kitiem nerekomenduosime. Gėda...
Atsakyti
Pardavineja defektotus telefonus. Po dveju denu vargsto nupirkau Topocentre nauja telefona. Sena atgal neprimineja sjulo taisit.kam toks telefonas kad jo iskartu taisit rejkia???
Avitelos prekyba
2021-08-09 10:24:48 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Diana ir Virgilijus 2021-08-08 20:02:47
Malonus ir profesionalus aptarnavimas, puikūs patarimai bei pagalba. Tik geriausi žodžiai ir padėka Vaidai (J.Basanavičiaus127, Utena.) už kavos aparatą DeLonghi.
Sveiki, dėkojame už Jūsų atsiliepimą apie mūsų aptarnavimą Utenos parduotuvėje ir apie jos darbuotoją Vaidą. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.
Lauksime sugrįžtant!
Avitelos prekyba
2021-08-09 10:15:00 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Sigitas 2021-07-30 08:38:49
Laba diena. Pirkau ekspozicini Jura D60. Visur skelbė ir dar dave tel. Vilniaus parduotuvės Ukmergės gatvėje darbuotojas užtikrino kad pilnos komplektacijos tik ibrėžimas 1 cm. Ok nupirkome. Pagal instrukcija su filtru isbandeme kavos gamybos funkcijas ir tik kai atejo eilė gaminti kapucino kava prasidejo purškimas pusmetri i visas puses. Tada perziureje instrukcija pamatėme kad nera dalies kapucinatoriaus (putu plakiklio). Informavome Avitela, Ju prasimu atsiunteme net nuotraukas, pazadejo perziureti parduotuve, jei neras užsakis servise. OK. Grazu. Bet deja, uz keliu valandu, supratome, kad Avitela, kai 90-tųjų rusų kompanijos, veikia sukciavimo budu. Jie zinojo kad nėra detalės, pareiškė kad buvo suteikta nuolaida, tai dabar galite nusipirkti ta dalį Jų kitoje Elektromark parduotuvėje už 50EUR, jie 5EUR nuleis. Gražinti nebegalima, nes jau išbandei. Kaip Jums, ar tai rimta imonė, kiek žmonių per tuos 25 metus išdurė, a? Idomu ar JURA žino su kokiais sukčiais dirba?
Gerbiamas Sigitai, be galo apgailestaujame dėl nemalonios apsipirkimo patirties ir atsiprašome už parduotuvės darbuotojus, kurie Jūsų neinformavo dėl trūkstamos detalės bei tinkamai nepaaiškino suteiktos prekei nuolaidos dydžio. Iš tiesų, gamintojas dėl labai numažintos prekės kainos nesutiko kompensuoti putų plakiklio vertės. Tad labai apgailestaujame, kad Jums teko atskirai įsigyti trūkstamą detalę ir dar kartą labai atsiprašome už patirtus nesklandumus. Linkime, kad kavos aparatas JURA tarnautų Jums kuo ilgiau!
Diana ir Virgilijus
2021-08-08 20:02:47 IP 28mcsmdr
Atsakyti
Malonus ir profesionalus aptarnavimas, puikūs patarimai bei pagalba. Tik geriausi žodžiai ir padėka Vaidai (J.Basanavičiaus127, Utena.) už kavos aparatą DeLonghi.
Avitelos prekyba
2021-08-06 16:13:22 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Saulius 2021-08-04 13:27:06
Norėčiau duoti patarimą - nepirkti papildomo garantijos sertifikato ! Jis yra niekinis, kadangi sugedus pavyzdziui dulkių siurblio pakrovėjui, ar dar kokiai "įpatingai" detalei, , paprasčiausiai jam netaikoma garantija iš "paties gamintojo" ????... Patariu neleisti savo pinigėlių tokiems papildomiems "gatantijų" sertifikatams...
Gerbiamas Sauliau, dėkojame už Jūsų nuomonę. Iš tiesų, elektronikos gamintojai tam tikriems nesertifikuotiems prietaiso elementams ar komponentams (pvz. el. lemputės, filtrai, maitinimo elementai, akumuliatoriai, el. krovikliai, dažai, dirželiai ir t.t.) nesuteikia garantinio aptarnavimo paslaugos, todėl ir Pratęstos garantijos atveju tokie komponnetai nebus remontuojami ar keičiami nemokamai. Visos nemokamų paslaugų teikimo išimtys yra aprašytos Pratęstos garantijos sertifikatą užduodančios įmonės sutartyje. Turime labai daug klientų, kurie džiaugiasi įsigiję Pratęstos garantijos sertifikatą, kadangi priešingu atveju jie būtų sumokėję žymiai brangiau už prietaisų remontą ar detalių keitimą nei sertifikato kaina. Ypač mums dėkingi tie klientai, kurie pasirinko Pratęstos garantijos Keitimo planą ir, sugedus prietaisui, nemokamai gavo naują tokį patį arba analogišką prietaisą. Linkime, kad Jūsų siurblys tarnautų Jums kuo ilgiau!
Atsakyti
Norėčiau duoti patarimą - nepirkti papildomo garantijos sertifikato ! Jis yra niekinis, kadangi sugedus pavyzdziui dulkių siurblio pakrovėjui, ar dar kokiai "įpatingai" detalei, , paprasčiausiai jam netaikoma garantija iš "paties gamintojo" ????... Patariu neleisti savo pinigėlių tokiems papildomiems "gatantijų" sertifikatams...
Atsakyti
Laba diena. Pirkau ekspozicini Jura D60. Visur skelbė ir dar dave tel. Vilniaus parduotuvės Ukmergės gatvėje darbuotojas užtikrino kad pilnos komplektacijos tik ibrėžimas 1 cm. Ok nupirkome. Pagal instrukcija su filtru isbandeme kavos gamybos funkcijas ir tik kai atejo eilė gaminti kapucino kava prasidejo purškimas pusmetri i visas puses. Tada perziureje instrukcija pamatėme kad nera dalies kapucinatoriaus (putu plakiklio). Informavome Avitela, Ju prasimu atsiunteme net nuotraukas, pazadejo perziureti parduotuve, jei neras užsakis servise. OK. Grazu. Bet deja, uz keliu valandu, supratome, kad Avitela, kai 90-tųjų rusų kompanijos, veikia sukciavimo budu. Jie zinojo kad nėra detalės, pareiškė kad buvo suteikta nuolaida, tai dabar galite nusipirkti ta dalį Jų kitoje Elektromark parduotuvėje už 50EUR, jie 5EUR nuleis. Gražinti nebegalima, nes jau išbandei. Kaip Jums, ar tai rimta imonė, kiek žmonių per tuos 25 metus išdurė, a? Idomu ar JURA žino su kokiais sukčiais dirba?
Avitelos prekyba
2021-07-20 15:24:20 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Tekstilinė šviesa 2021-07-20 11:42:36
Esu sužavėta, už taip greitai pristatytą prekę, vakar tik užsakiau ir šiandien jau turiu savo rankose, o gyvenu kaimo gyvenvietėje. Ačiū Jums!:)
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Geriausias mūsų pastangų įvertinimas - laimingas klientas.
Linkime daug malonių apsipirkimo akimirkų ateityje!
Tekstilinė šviesa
2021-07-20 11:42:36 IP 2deto2em
Atsakyti
Esu sužavėta, už taip greitai pristatytą prekę, vakar tik užsakiau ir šiandien jau turiu savo rankose, o gyvenu kaimo gyvenvietėje. Ačiū Jums!:)
Avitelos prekyba
2021-07-16 09:30:40 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Kęstutis 2021-07-13 12:57:26
Kaip ir daugumas Avitelos pirkėjų esu nusivylęs ir nepatenkintas jų politiką, įsiūlyt ir parduoti prekę super meistrai, o grąžint nekokybišką prekę ir išspręst problemų neįmanoma, visi patampa teisininkai, telefonu mandagiai bendrauja, o atvykus priduoti prekę elgiasi, kaip carai, tave skaito kaip kokį triačiarūšį niekam tikusį padarą, tikrai daugiau nepirksiu šioje š*******o KONTOROJE ir niekam nerekomenduosiu jos, tik blogi atsiliepimai, o atsiliepimuose super atrašymas:
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Imsimės priemonių, kad ateityje panašūs atvejai nepasikartotų. VISIŠKAS š***s O NE PREKYBOS SALONAS
Sveiki, Kęstuti
Dėkojame už Jūsų nuomonę. Labai atsiprašome už patirtus nesklandumus ir prašome savo pastebėjimais ar nusiskundimais pasidalinti su mumis el. paštu: aptarnavimas@avitela.lt. Tokiu būdu galėsime greičiau sužinoti, kurioje būtent parduotuvėje susidūrėte su netinkamu aptarnavimu, ir tiksliau išsiaiškinti, kur iškilo problema, bei rasti Jums tinkamiausią sprendimą.
Linkime daug malonių apsipirkimo akimirkų ateityje!
Atsakyti
Kaip ir daugumas Avitelos pirkėjų esu nusivylęs ir nepatenkintas jų politiką, įsiūlyt ir parduoti prekę super meistrai, o grąžint nekokybišką prekę ir išspręst problemų neįmanoma, visi patampa teisininkai, telefonu mandagiai bendrauja, o atvykus priduoti prekę elgiasi, kaip carai, tave skaito kaip kokį triačiarūšį niekam tikusį padarą, tikrai daugiau nepirksiu šioje š*******o KONTOROJE ir niekam nerekomenduosiu jos, tik blogi atsiliepimai, o atsiliepimuose super atrašymas:
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Imsimės priemonių, kad ateityje panašūs atvejai nepasikartotų. VISIŠKAS š***s O NE PREKYBOS SALONAS
Atsakyti
Kas per šaraškina kontora, negali net faktūra paštu atsiusti
Avitelos prekyba
2021-06-29 17:13:06 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas ir, žinoma, jas pašalinti.
Apgailestaujame, kad dėl šventinės dienos Jūsų užsakymo pristatymas į Kretingą užtruko, ir labai atsiprašome, kad patyrėte nepatogumų, laukdami atsakymo dėl Jūsų užsakymo būsenos. Pirmadienio užklausos iš Jūsų, deja, nematome. Tačiau šiandien (antradienį) sureagavome į Jūsų užklausą el.paštu ir iškarto ėmėmės žingsnių, kad kuo greičiau išspręsti Jūsų klausimą.
Esame tikri, kad pirkiniai jau pas Jus! Gero ir ilgo naudojimo!
Avitelos prekyba
2021-06-29 16:38:21 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Audrius 2021-06-28 11:18:31
Uzsisakiau kamado bono kepsnine, atejo iskelta. Paskambinau, kaip prase nusiunciau nuotraukas ir filmuota medziaga (aciu kurjeriui kad parekomendavo taip daryt) kaip ispakuojama atvezda siunta. Tai atejo emeilas gal norit kompensacijos. Paklausus ar uzteks dangciui pakeist tyla 2 savaites. Per jas dar 4 kart skambinau ir issiunciau bent emeila per diena kur kreiptis ka daryt kad pakeistu i kita.Jokio atsakimo tik stumdo cia i garantini cia i e- prekyba tai dubliuodavau abiem. Mergaites kartoja perdaviau iskart po emeilo laukit susisieks.
Turguj geresnis aptarnavimas ir malonesnis bendravimas nes bent jau supranta ka sneka zmones!
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Imsimės priemonių, kad ateityje panašūs atvejai nepasikartotų.
Tikime, kad kepsninės dangtis jau pakeistas, ir linkime, kad naujas pirkinys Jums ilgai tarnautų ir džiugintų!
Atsakyti
Kazkokia tragedija su aptarnavimu.Uzsisakiau prekes internetu trečiadieni.Parase, kad penktadieni issiunte i Kretinga (norejau atsiimti parduotuveje) Pirmadieni rasau i chat niekas neatraso.Antradienis rasau el.pastu ir i masanger facebook.Kapu tyla.Alio hebryte tai nors nesireklamuokite kad viska greit padarote.Labai blogas servisas.
Avitelos prekyba
2021-06-28 11:48:14 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Eimantas 2021-06-28 10:00:40
Paskambinus, konsultantas Devi (y)das operatyviai ir labai mandagiai, padejo isspresti situacija, aciu jam <3
Sveiki,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą apie mūsų konsultantą Deividą. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.

Deividui Jūsų pagyrimas perduotas!
Atsakyti
Uzsisakiau kamado bono kepsnine, atejo iskelta. Paskambinau, kaip prase nusiunciau nuotraukas ir filmuota medziaga (aciu kurjeriui kad parekomendavo taip daryt) kaip ispakuojama atvezda siunta. Tai atejo emeilas gal norit kompensacijos. Paklausus ar uzteks dangciui pakeist tyla 2 savaites. Per jas dar 4 kart skambinau ir issiunciau bent emeila per diena kur kreiptis ka daryt kad pakeistu i kita.Jokio atsakimo tik stumdo cia i garantini cia i e- prekyba tai dubliuodavau abiem. Mergaites kartoja perdaviau iskart po emeilo laukit susisieks.
Turguj geresnis aptarnavimas ir malonesnis bendravimas nes bent jau supranta ka sneka zmones!
Atsakyti
Paskambinus, konsultantas Devi (y)das operatyviai ir labai mandagiai, padejo isspresti situacija, aciu jam <3
Atsakyti
Malonus ir profesionalus aptarnavimas, puikūs patarimai bei pagalba. Kornelijui (Ukmergės g. Vilnius padalinys) tik geriausi žodžiai ir padėka ;)
Atsakyti
Savanoriu 321 Kaunas avitela pasibaisejau. Pardavejai nemoka nei prekes norimos paduoti, nei atsiprasyti uz padarytas klaidas. Issirinkau mikrobangu krosnele, paprasiau man ja paduoti, duoda deze matau, kad ant dezes ne ta, 4 kartus klausiau ar tikrai cia bus ta mano mikrobangu krosnele, 4 kartus atsake, kad tikrai bus ta, cia dezes visu vienodos eina ir ta pati nupiesta. Na gerai galvoju, parsivezam namo, issipakuojam - siurprizas, net nepanasi i ta kur nusipirkom. Na gerai, visi klysta, nuvezam apsikeist, ceki turim, pasirodo imusta net ne ta mikrobangu krosnele, mums aiskina, kad tokia kokios mes norejom cia net nebuvo (grynai jausmas, kad durnais nori padaryt) toliau ginasi, tos mikrobangu krosneles istikruju jau nebuvo, bet kai mes pirkom tikrai zinom ka ziurejom. Matome, kad viskas linksta link to, kad negausim nei norimos mikrobangu krosneles nei pinigu, pasiuleme atsisukti kameras, kad mes nes neziurejome i tokia kokia gavome ir i kuria ziurejome, tada pasake ateis vadybininke ir paziures ar grazint pinigus ar ne, laukdami suradome avitelos internetineje svetaineje kokia bent jau maneme kad nusipirkome, nieko neatsake pamacius. Tada laukeme ir mums tiesiog padave pinigus. Nepasake nei atsiprasau, nei viso gero, nei nepasiule kurioje aviteloje galetume isigyti savo norima mikrobangu krosnele. Ai ir dar 10 min laukem isvis kol ateis konsultante. Tokiose situacijose ne tik normalus atsipraso ir palinki grazios dienos, bet dar ir nuolaida duoda sekanciam apsipirkimui. Vienu zodziu tragedija, tikrai niekam nerekomenduoju avitelos
Avitelos prekyba
2021-05-05 11:00:31 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Diana B 2021-05-05 10:54:40
Bet tai kokie Jūsų atsakymai. Siaubas. Siunčiamas vienas ir tas pats šablonas visiems nusiskundimams :)) nė žodžio apie situacijas ir jų sprendimą. Ir kaip reikia tikėti Jūsų įmonės atsakingumu ir kompetencija?
Laba diena, Diana,

kiekviena situacija yra išsprendžiama ir sprendimas randamas individualiai su kiekvienu nepatenkintu klientu.
Tikrai nei vienas klientas nėra paliekamas be sprendimo ir tik su komentaru. Dėkui, kad rūpinatės :)
Atsakyti
Avitelos prekyba 2021-04-06 11:14:54
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus ir užtrukusį prekės pristatymą.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę ir sėkmingai naudositės įsigytomis prekėmis.
Bet tai kokie Jūsų atsakymai. Siaubas. Siunčiamas vienas ir tas pats šablonas visiems nusiskundimams :)) nė žodžio apie situacijas ir jų sprendimą. Ir kaip reikia tikėti Jūsų įmonės atsakingumu ir kompetencija?
Atsakyti
Esu labai nusivylęs Avitela servisu. Įmonę nusipirko spausdintuvą ir šis per 2mėn sugedo. Atidavus tvarkyti nebuvo pasiūlytas joks pakaitinis spausdintuvas, nors tai yra vienas pagrindinių darbo įrankių. Turime patys suktis iš padėties ir jau laukiame mėnesį ir nežinia kiek dar lauksime.

Daugiau prekių iš čia nepirksime. Ačiū.
Atsakyti
Gabijos g.2. Parokiškės km. Rokiškio raj. Labai malonus aptarnavimas. Puiki vedėja. Ir kiti darbuotojai. Viskas operatyvu. Paslaugūs ir kantrūs žmonės. Visada su nuotaika.. gera ir i tokia parduotuvę užsukti..
Atsakyti
Avitelos prekyba 2021-04-06 11:19:28
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų laiką ir parašytą atsiliepimą, apie mūsų darbuotoją, Girmantę. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.

Girmantei Jūsų pagyrimas perduotas!
Pirkau siurblį.norejau grąžinti kitą diena, nes per klaidą, skubedama ne tą nusipirkau, gaila kad prekės grąžinti nepriima.
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:19:49 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Simona 2021-03-17 18:15:29
Noriu pagirti panoramos avitelos kolektyvą, malonus bendravimas, viską informatyviai paaiškina nuo A iki Z, didelis ačiū už kantrybe padedant išsirinkti skalbimo mašina.
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:19:28 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Viktorija 2021-03-24 10:29:16
Noriu pasakyti didelį AČIŪ Girmantei Z. už nuoširdų bendravimą, puikias rekomendacijas ir paaiškinimus. Matosi, kad supranta apie ką kalba, esu labai patenkinta prekėmis.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų laiką ir parašytą atsiliepimą, apie mūsų darbuotoją, Girmantę. Didžiuojamės savo darbuotojais, kurie yra savo srities specialistai ir džiaugiamės jų atsakingu, nuoširdžiu ir profesionaliu darbu.

Girmantei Jūsų pagyrimas perduotas!
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:18:49 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Irmantas 2021-03-26 13:02:07
Reklamuoja express prekiu paruosima per 2 valandas, TIK DEL SIOS PRIEZASTIES PIRKOME TELEVIZORIU.

Jau laukiame 2 dienas, patys turime skambineti, gaudyti uzsakyma, o paskambinus toks jausmas, kad darbuotojams trukdome. Patys darbuotojai netgi nezino apie 2 valandu uzsakymo paruosimo politika kuri aiskiai isdestyta ju internetineje svetaineje: https://avitela.lt/prekiu-atsiemimas-per-2-val. Paskambinus sulaukiau komentaro "O is kur istraukete, kad 2 valandas? Juk niekur neparasyta", tai likau be zodziu.

Jeigu buciau zinojes, kad kas yra parasyta ju internetineje svetaineje tai tik marketingo triukas, buciau is tolo apejes sita kompanija.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:18:25 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Remigijus 2021-03-06 23:35:44
Šita įmonė man paliko tikrai blogą įspūdį ir ateityje iš jos ne tik nieko nepirksiu bet ir niekam iš savo draugų nerekomenduosiu bei patarsiu nesidairyti į tą pusę. Prekę pirktą internetu iš Klaipėdos Avitela parduotuvės man atsiuntė nekokybišką, nepraėjus gražinimo terminui per 14d. šią nekokybišką prekę gražinau savo lėšomis 22.02.2021. atgal į tą pačią parduotuvę esančią Klaipėdoje iš anksto pranešęs raštu parduotuvės vadybininkui kad norėčiau atgauti sumokėtus pinigus. Sugebėjo dar ir datą užsakymo įvykdymo pakeisti. Užsakymą pasiėmiau ir buvo įvykdytas 10.02.2021. tačiau pas juos užsakymo informacijoje užsakymas įvykdytas 25.02.2021. Per dvi savaites niekas iš vadybininkų taip ir nesugebėjo su manimi susisiekti šiuo klausimu, nors parašiau gal 4 laiškus. Nei prekės nei pinigų. Žodžiu, kas norite pataupyti savo sveikatą bei laiką, ieškokite savo prekių apsipirkimui patikimesnės parduotuvės negu Avitela.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:17:50 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Ramuns 2021-03-06 17:12:07
Laba diena, esu uzsisakes kirpimo masinele vasario 5 diena o jau kovas, tai nei masineles kirpimo nei pinigu
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:17:25 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Rimantas M. 2021-02-20 13:37:14
Visada šį parduotuvė, Kaune Rimi, pateisindavo lūkesčius, bet vakar, vasario 19d. užėjęs pro šalį pasiteirauti, likau nesusipratęs, kai pamačiau vaizdelį.
Kasos plote sangrūdis, nei atstumo laikomasi, gal 4 darbuotojai 5kvm plote, o labiausia nustebino vyresnis, stambaus sudėjimo konsultantas, nuplikęs, sėdintis ant stalo ir išsiskėtęs, kažką itiin įdomiai pasakojantis kitam, matyt skaičiuoja srautus ir vėduojasi "aparatūrą". Suprantu, klientūros ne itin, bet Nu žinokit visu "gražumu" pasitinkami klientai, karantino metu. :)
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus. Jūsų pastebėjimas perduotas konkrečiai parduotuvei.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:16:12 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Audrius 2021-02-16 22:22:43
Preke uzsakyta 2021.02.14. Kadangi neturejo vietoje siunte is Panevezio. Preke gavau 2021.02.16. Greita, patogu, supakuota tvarkingai. Kai reiks kito pirkinio - butinai grisiu. Vien tik geriausi atsiliepimai.
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:15:35 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Lukoska 2021-02-03 17:35:41
Noriu pagirtis vyrus, kurie dirba savanoriu prospekte, labai operatyviai suruose, patikrino samsung televizoriaus uzsakyma. Aciu.
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų įvertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Didžiausias įvertinimas - laimingas klientas.
Gražios dienos
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:14:54 IP 2i24ujrl
Atsakyti
X-sas 2021-01-25 20:36:53
Įmonė su kuria nebenoriu turėt jokių reikalų ir nepatariu ateityje niekam turėt.
Pirkau telefona spalio mėn internetu, nuo pat pradžių keistai veikė. Gruodį situacija visiškai pasidarė nebepakeliama telefonu nebeįmanoma normaliai naudotis, dėl netikslaus veikimo dar ir nuostolius patiriu. Pasikreipus per karantiną iš pradžių gražiai atrašė mail susirinko info, paimė diagnostikai okej. Praėjo pusė mėn nieks nieko nebeatrašo, galiausiai jau ir mėnesis prabėgo telefono nėr pinigų nėr, pakaitinio nedavė, visai nekomunikuoja, atsiprašau bet normaliam pasaulyje taip nesidaro. Nervai sukilę, negaliu be telefono nieko daryt pakaitinio nedavė, yra dingę, patiriu didelius nuostolius be telefono, nepatogumus o jie tiesiog dinge. Įdomu kas man konpensuos viską? Bekit nuo tokios įmonės tokios turėtų būti uždarytos.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus ir užtrukusį prekės pristatymą.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę ir sėkmingai naudositės įsigytomis prekėmis.
Avitelos prekyba
2021-04-06 11:14:13 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Rasa 2021-01-20 19:52:25
Uzsisakeme internetu dujine virykle.Gavome visai netokia kada parasiau kad neatitinka isvaizda atrase kad parametrai atitinka ir gavot ta preke kur buvome uzsisake☹☹nors akivaizdziai matoma kad preke ne taip atrodo.
Laba diena,
Dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.
Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas bei prekybos spragas ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už įvykusius nesusipratimus ir užtrukusį prekės pristatymą.
Tikėkimės, kad šios klaidos nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę ir sėkmingai naudositės įsigytomis prekėmis.
Atsakyti
Reklamuoja express prekiu paruosima per 2 valandas, TIK DEL SIOS PRIEZASTIES PIRKOME TELEVIZORIU.

Jau laukiame 2 dienas, patys turime skambineti, gaudyti uzsakyma, o paskambinus toks jausmas, kad darbuotojams trukdome. Patys darbuotojai netgi nezino apie 2 valandu uzsakymo paruosimo politika kuri aiskiai isdestyta ju internetineje svetaineje: https://avitela.lt/prekiu-atsiemimas-per-2-val. Paskambinus sulaukiau komentaro "O is kur istraukete, kad 2 valandas? Juk niekur neparasyta", tai likau be zodziu.

Jeigu buciau zinojes, kad kas yra parasyta ju internetineje svetaineje tai tik marketingo triukas, buciau is tolo apejes sita kompanija.
Atsakyti
Noriu pasakyti didelį AČIŪ Girmantei Z. už nuoširdų bendravimą, puikias rekomendacijas ir paaiškinimus. Matosi, kad supranta apie ką kalba, esu labai patenkinta prekėmis.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Pramonės pr. 8E, LT-51223 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Technikos remontas
Buitinės technikos remontas

Adresas: J. Aiščio 16, Rumšiškės, LT-56335 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: buitinė technika.
Buitinės technikos remontas Profesionalus įvairių gamintojų buitinės technikos remontas. Naudojame išskirtinės kokybės, naujas detales. Greitai ir kokybiškai taisome buitinę techniką, galime suremontuoti ir jūsų namuose. Atsakome už savo darbo kokybę, todėl visiems darbams ir detalėms suteikiame garantiją. Mūsų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvoje lankosi JAV Pensilvanijos nacionalinės gvardijos vadas
Lietuvoje lankosi JAV Pensilvanijos nacionalinės gvardijos vadas 09-20 06:39
Lietuvoje lankosi JAV Pensilvanijos nacionalinės gvardijos vadas generolas majoras Markas J. Schindleris.
G. Nausėda dalyvauja Jungtinių Tautų Generalinėje Asamblėjoje
G. Nausėda dalyvauja Jungtinių Tautų Generalinėje Asamblėjoje 09-20 06:35
Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda nuo pirmadienio iki trečiadienio dalyvaus Jungtinių Tautų Generalinės Asamblėjos (JTGA) 76-ojoje sesijoje Niujorke, vėliau vyks į Čikagą susitikti su lietuvių...
"AIMS International Lietuva" vadovas Š. Dyburis: komandinių darbostogų naudos atsveria jų problematiką
"AIMS International Lietuva" vadovas Š. Dyburis: komandinių darbostogų naudos atsveria jų problematiką 09-20 01:38
Ruduo ne veltui laikomas darbingo sezono startu. Intensyvus periodas sutelkia verslą spręsti naujus iššūkius bei įgyvendinti ambicingus planus. Atostogų džiaugsmai praėjo kartu su vasara, todėl...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate pasiskiepijęs nuo gripo?

Akcijų kainos

Humana 407,79 +2,16%
Manchester United 17,99 +2,10%
Ford 13,55 +1,12%
Goodyear 16,98 +1,01%
Nokia 5,50 -2,14%
Facebook 364,72 -2,24%
Western Union 20,80 -2,30%
Moody's 370,00 -2,72%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 2,38 0,00%
Benzinas 2,24 -0,88%
Kava 4,77 +6,00%
Sidabras 23,99 -6,58%
Jautiena 5,61 +0,36%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Apelsinai 0,72 +4,35%