VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Avitelos prekyba, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Avitelos prekyba

Atsiliepimai apie Avitelos prekyba, UAB

AVITELA

Parašyk savo nuomonę apie Avitelos prekyba, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nusipirkau 65" Samsung TV per Avitelos elektroninę parduotuvę. Pristatė patys Avitelos vairuotojai. Pakuotė iš pažiūros tvarkinga. Išpakavus laikantis visų atsargumo reikalavimų ir pajungus paaiškėjo, kad TV ekranas sutrūkęs. Akivaizdžiai buvo trinktelėta į grindis taip, kad pakuotės polistirolas netrūko, bet TV matrica suskilo. Avitela atsisakė prisiimti kaltę, nes "TV akivaizdžiai buvo išpakuotas, pajungtas ir naudotas". Kaip kitaip sužinoti, ar TV veikia, jo neišpakavus ir nepajungus? Absurdas. Nerekomenduoju pirkti didelių televizorių iš Avitelos.
Atsakyti
2 teigiami komentarai is to paties IP. Kazkaip neitikinot.
Atsakyti
Labai norėjau padėkoti UAB “Avitelos prekyba”, ypač internetinei prekybai. Su vyru susiradome tikrai išskirtinį LG modelio šaldytuvą ir matėme, kad Avitela jį turi, kaina tenkino. Svarbiausia buvo, kad jis būtų kuo talpesnis. Susisiekėme su internetine prekyba, atsiliepė vadybininkas malonus balsas, paslaugus aptarnavimas, papasakojo apie garantiją ir serviso aktualumus, patarė prasitęsti garantija, šiuo klausimu dar svarstome. Darbuotojas iš karto perspėjo kiek vienetų ir kokius turi šiuo šaldytuvus, kuriuose miestuose. Pasakė, kad gauti visai neseniai ir pasisiūlė nufotografuoti gyvai šaldytuvą ir patiems nuspręsti ar mums tenkina išpakuota prekė. Su vyru ilgai nedvejojome atlikome mokėjimą. Ir jau vos po keletos valandų gavome laišką, kad mūsų prekė jau rezervuota ir ruošiama išsiuntimui. Labai greitai atkeliavo realiai per dvi paras. Net nesitikėjome. Atvyko saugiai supakuota, ant paletės, net buvo likusios gamyklinės apsaugos. Pasitikėjome darbuotuoju ir ramia širdimi naudojamės puikiu LG šaldytuvu. Šaunus aptarnavimas, greitas pristatymas, paslaugumas, toks jausmas, kad net nėra jokio karantino. Ačiū internetinei prekybai!
Atsakyti
Nerekomenduoju prasidėti su Avitela/Elektromarkt (jie dabar susijungė) elektronine prekyba. Užsakius prekes ir už jas sumokėjus, Avitela nepriima jokios atsakomybės dėl prekės pristatymo prievolės vykdymo. Pristatymas vyksta per kurjerių dpd tarnybą, kurie patys taip pat nusipelno "gerų" epitetų savo apgailėtina veikla. Atsiunčiamos žinutės, kad prekė atvyks, nurodoma diena, tačiau prekė nepristatoma. Kurjeris paskambinęs papasakoja, kad jam nepakeliui ir jis nevažiuos, gal kitą dieną, gal kitą savaitę. Po kelių dienų, neva, skambino, bet niekas neatsiliepė, paskui el. paštu prašo patikslinti telefoną, nors jokios klaidos nurodant tel. nr. nebuvo ir anksčiau nesyk skambinta, gautos SMS. Avitelai rašant ir skambinant ten nuolat kartojama, kad už pristatymą jie neatsako, tai daro dpd (nors pinigai sumokėti Avitelai). Daugybė skambučių, sms, el. laiškų ir pikti pokalbiai tęsėsi pusantros savaitės, kol prekė pagaliau pasiekė pirkėją (nors aprašyme nurodyta - iki 5 darbo dienų). Jokio bent minimalaus atsiprašymo iš Avitelos ar dpd nesulaukta ir net nesitikėta.
Atsakyti
Sveiki,
2020-08-04 susidūriau su pasibaisėtinu aptarnavimu Jūsų parduotuvėje Ukmergės g. Vilniuje. Parduotuvės darbuotojas, prisistatęs Dainiumi, pareikalavo antrą sykį pateikti lygintuvo pirkimo čekį. Čekis jau buvo pateiktas, atiduodant lygintuvą garantiniam aptarnavimui, visi duomenys suvesti į sistemą, dokumentai pasirašyti tiek mano, tiek parduotuvės darbuotojo. Iš garantinio aptarnavimo prekė grįžo su rezoliucija "netaisomas", vadinasi pardavėjas turi vienintelę išeitį- grąžinti pinigus, apie tai neturėjau jokios informacijos, tiesiog žinute buvau paraginta atvykti į parduotuvę. Pirkėjai tikrai neturėtų būti verčiami patiekti tuos pačius dokumentus po keltą kartų, jeigu darbuotojai negeba pasidaryti reikiamo skaičiaus dokumentų kopijų arba apie privalomus turėti dokumentus galima informuoti žinute, raginančia atvykti į parduotuvę, nes prekė grįžo iš serviso. Jokio atsiprašymo už nekokybišką prekę, sugaištą laiką važinėjant po keltą kartų, bendraujama buvo itin atsainiai ir grubiai. Manyčiau, kad tokiems darbuotojams kaip Dainius nederėtų apskritai dirbti aptarnavimo srityje.
Atsakyti
Kaip ir rašiau tragedija
Atsakyti
Didelis ačiū Avitelai už operatyviai atsiųstus naujus kavos puodelius vietoj dužusio
Atsakyti
Internetinė prekybą, trūksta žodžiu.. Užsisakai, pervedi pinigus, po kelių dienų gauni el. laišką, kad prekė bus išsiųsta, paskui vėl gauni laišką kad tokios prekės nebėra, atsiųskite kur gražinti pinigus.. Paskambinus niekas nekelia ragelio, o pasako artimiausiu metu perskambinsime.. Aišku niekas neperskambina.. Paskui po dienos pavyksta prisiskambinti ir sužinai, kad prekė išimta iš prekybos, (bet jų psl. vis dar prekė pardavinėjama, ir galima užsisakyti, bei padaryti apmokėjimą).. savaitei praėjus dar negauni pinigų... Nei prekės, nei pinigų neturi.. Kaip gali veikti toks tinklas... Niekam nerekomenduoju pirkti internetu iš jų psl.!
Atsakyti
Siūlau apeiti Avitelą ir Elektromarkt, jei tik įmanoma, nes apgailėtinas ir per švelnus žodis apibūdinti garantinio serviso aptarnavimą. Pridaviau taisymui brangias ausines, niekas nesiteikė informuoti, kad jos buvo pataisytos po kelių savaičių. Prekę pralaikė ilgiau nei mėnesį apie situaciją nieko neinformuodami, nors pats teiravausi e. paštu keletą kartų. Kai pats fiziškai pasiteiravau parduotuvėje po daugio nei mėnesio, paaiškėjo, kad ausinės jau buvo pataisytos. Po daugiau nei mėnesio, kai pilnai išsikrovė baterija (nes ausinės buvo mažai naudojamos), pastebėjau, kad garantinio remonto priduotas pakrovimo laidas nebuvo grąžintas prekės atsiėmimo metu. Apie laidą pasiteiravus e. paštu negavau jokio atsakymo, parduotuvėje konsultantė irgi tik skėsčiojo rankom. Šiuo metu neturiu kuo įkrauti ausinių, o naujas laidas užsisakytas iš Ebay keliaus mėnesį laiko! Apeikite šią parduotuvę kas tik galite, nes tai totali tragedija.
Atsakyti
Uzsisakiau el. Scootery susimoki uz delivery kur parasyta kad ateis siuntinys per 1-5d.d. Ir dar tu jo nesulauki daugiau negul savaite.nerekimenduoju sito puslapio niekam 25m patirties, bet dar jiem mokytis ir mokytis. Geriausiai parasai el.laiska pirma jiems su uzklausa, o jie atsako kad issius tikriaussiai ketvirtadieny jei tures sandely like
Atsakyti
Pirkau kavos aparatą už 500 Eur iki parduotuvės darbo laiko pabaigos 30 min. Parsivežu namo, paruošia darbui pagal instrukciją. Neveikia 5 funkcijos iš 6. Žodžiu juoda kava vos vos čiurlena, o kitos kavos (late, kapučinas. Macchiato) bei karštas vanduo visai neveikia. Garai virsta per visą korpusą, vanduo bėga į padėklą. Kitą dieną nuvežu grąžinti, pateikiu prašymą kad keistų į naują arba grąžintų pinigus, priima. Ir ką- skambina po 2 sav. atvažiuokite pasiimti sutaisyto. Va taip - tipo mažareikšmis gedimas, kai neveikia 5 kavų gaminimas iš 6
Atsakyti
Akivaizdu, kad įmonė renka apyvartines lėšas naudodamasi internetiniais užsakymais, kurių neketina vykdyti. Teko, prašyti, kad grąžintų pinigus už prekę, kurios nepristatė MĖNESĮ laiko. Nors kas savaitę, paskambinus melavo, kad už kelių dienų turi gauti prekę.
Venkite šios įmonės paslaugų!
Atsakyti
Kristina 2020-04-15 18:39:02
Klaidina klientus, el. parduotuveje prekes parodytos, jas uzsisakius atsiuncia uzsakymo koda, po to pranesa kad prekes kiekis ribotas, pasako kad patikrins likuti ir pranes o patys dingsta be ziniu. Negalima pasitiketi.
Sveiki, kad ir įvyko nesusipratimas, bet klaidą ištaisė ir kompensavo!
Atsakyti
2020.05.30 pirkau skalbimo mašina Klaipėdos Aviteloje - aptarnavimas superinis. Konkretus AČIŪ Vaidui.
Atsakyti
Panevėžyje Ryo aviteloj nematytas (gal naujas), jaunas konsultantas MANTAS labai paslaugus. Ilgai rinkausi televizoriu, savo laikmenas atsineses leidau ta pati filma tuo paciu metu per du Tv kokybej nustatyti, tv programas lyginau kaip rodo, spalvu kontrastus reguliavom - vienodinom ir t.t. Ilgai pilde mano norus, kol issirinkau ir nusipirkau televizoriu.
Žodžiu toki klienta as senai buciau pasiuntes, bet jis kantriai, profesionaliai aptarnavo. 10 balu!
Seniau ilga laika dirbdavo seniai gyvenimu nepatenkinti, tai parduotuve apeidavau, dabar jau kelis kart buvau apsipirkti pas Manta
Atsakyti
Ne, ne, ne ir dar karta ne... Pirmas ir paskutinis apsipirkinejimas eparduotuve.. Nu katastrofa!! Susiplanuoji ir siuntos negauni laiku! Sako perskambint uz poros val. Ir poto nebekelia ragelio!!. 1-5d d. Tai cia tik sudinas atsiprasant akiu dumimas.
Atsakyti
Prieš pora dienų internetu pirkau televizorių iš Avitelos ir esu labai patenkintas aptarnavimu. Konsultantas, pagal visus mano išvardintus kriterijus, pasiūlė puikų variantą. Esu patenkintas tiek prekės kokybę, tiek operatyviu pristatymu!
Atsakyti
Niekam nepatariu pirkti Avitela el. prekyboje, nes prekės teko laukti 22 dienas po užsakymo pateikimo, nors buvo nurodyta, kad pristatymas 1-5 d.d. Iš Avitelos gavau tik vieną laišką su užsakymo patvirtinimu ir viskas. Tris savaites iš eilės teko pačiai skambinti ir ieškoti savo prekės. Konsultantai žada perskambinti ir pateikti informaciją, tačiau taip ir neperskambina. Toks įspūdis, kad įmonei svarbu tik pasipelnyti, o klientų poreikiai ar interesai visiškai nerūpi. Žinau viena, kad daugiau Aviteloj tikrai niekada nepirksiu.
Atsakyti
Labai noriu padėkoti Avitelos darbuotojams už kompetetinga konsultacija renkantis prekę internetu ir Panevėžio darbuotojams už operatyvų prekės atvažimą.
Atsakyti
Avitelos prekyba, ko tylit? Kada planuojate pagerinti aptarnavimo kultūrą, sumažinti klaidų skaičių, pakeisti požiūrį į klientą? Klientams sudarysit įspūdį, kad ir fizinėse parduotuvėse toks pats chaosas.
Atsakyti
Gyvenime daugiau nieko nepirksime ir neužsisakysime iš šitos įmonės. Balandžio 15 d. internetinėje parduotuvėje užsisakėme mikrobangų krosnelę mamai dovanų (mamos gimtadienis buvo balandžio 22 d.), nes palyginus su kitomis internetinėmis parduotuvėmis, šioje buvo nurodytas trumpiausias prekės pristatymo laikas (iki 5 d.d.), vyras atliko pavedimą už prekę, užsakyme buvo patvirtinta, kad pinigai už prekę gauti, todėl ramiai sau laukėme kada pristatys siuntą ir galėsime pasveikinti mylimą mamytę jos gimimo dieną, bet... Suėjo 5 d.d. terminas, praėjo mamos gimtadienis ir niekas nieko nei riukt nei kriukt, kaip gavo vyras laišką, kad apmokėjimas gautas taip nuo tos dienos niekas ir nepasikeitė, nei siunta vykdoma, nei perduota kurjeriui įteikimui, nieko absoliučiai, vyras paskambino aiškintis, kur gi ta siunta tai tik apsiprašinėjo visi ir niekas nieko, deja, nežino... pažadėjo, kad pristatys siuntą pirmadienį (balandžio 27 d.), t.y. šiandien, kai rašau šį atsiliepimą, bet deja, negavome jokios žinutės iš kurjerio, kad šiandien bus pristatyta siunta, todėl vyras skambins, kad būtų grąžinti pinigai, nusibodo šitas vaikų darželis ir įmonės neatsakingumas, jei nesugebate įvykdyti nurodytų sąlygų, kad prekę pirkėją pasieks laiku geriau tada iš viso nenurodykite jokių terminų, svarbu pinigus gavote, o daugiau viskas vienodai, tegul ieško pirkėjas savo prekes, jei jau jam taip reikia... "Ačiū" Jums UAB "Avitela" už sugadintą gimtadienio staigmeną mamai, daugiau tokias įmones stengsimės apeiti didžiausiu lanku ir niekam nerekomenduosime joje apsipirkti, ypač, kai yra geresnis pasirinkimas, kitą kartą rinksimės patikimesnę internetinę parduotuvę (pvz., pigu.lt), kurioje būna nurodytas ilgesnis pristatymo laikas, bet prekę visada pristato laiku arba net anksčiau, nei nurodytas terminas, taip pat tokios įmonės atsakingiau žiūri į savo klientus.
Atsakyti
Puiki patirtis apsiperkant Aviteloje. Prekes gavau žaibišku greičiu, greičiau negu buvo nurodyta puslapyje. Lanksčiai pakeitė pristatymo adresą. Dėkoju Avitelos darbuotojams už greitį ir supratingumą!
Atsakyti
Labai dėkoju Erikai už pagalbą renkantis dulkių siurblį. Konsultacija telefonu labai padėjo. Konsultacija tiksli ir aiški, išsakiau savo poreikius, ir dabar džiaugiuosi Miele dulkių siurbliu kuris viršijo mano lūkeščius!
Atsakyti
Apie prekes pirkta internetu - absoliuciai jokios informacijos, tik “uzsakymas priimtas”, o visa kita - ieskokis pats. Dvi dienas “preke perduodama kurjeriui”, jau net nebetikiu, kad is vis ji issiusta. Slykstesnio ir tokio neatsakingo reagavimo i klienta - nesu mates.
Atsakyti
Užsisakiau prekę, nurodyta kad prekės atsiėmimas per dvi valandas, po triejų dienų gaunu pranešimą, kad užsakymas atšauktas ir jokio paaiškinimo. Gerai, kad buvau nurodęs apmokėjimą atsiimant prekę, nes pinigus susigrąžinti iš šios įmonės trunka labai ilgai. Nerekomenduoju, viena iš silpnesnių internetinių parduotuvių.
Atsakyti
Gavau preke be saskaitos.
Paprašau persiusti saskaita ir gavau atsakyma:
Prekė buvo siunčiama tiesiogiai iš tiekėjo, tad sąskaita faktūra bus atsiųsta vėliau, kai gausime pratvirtus duomenis iš tiekėjų.
Pagarbiai,

Praejo jau ų savaites!!! Vis dar žada atsiusti saskaita.
Aptarnavmas - ne lygis kitiems interneto parduotuves. NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Tokios neatsakingos įmonės dar neesu mačiusi. Ketvirtadienį mamos dienai užsakiau 2 vienodus kavos aparatus, prieš užsakant paskambinau patikslinau, kad tie aparatai tikrai yra Vilniuje. Žada, kad atsiimti prekes galima jau per 2 val. jeigu yra vietoje. Jau šeštadienis, jokių žinių, į skambučius neatsiliepia.
Ačiū, už sugadintą staigmeną.
Atsakyti
Sveiki, užsisakiau prekę, praėjus 5 dienoms jos kaip negavau taip negavau, parašiau laišką, atrašė, jog užsakymas vykdomas, na galvoju kitą dieną paskambinsiu, pasirodo tos prekės jie jau net kurį laiką neturi ir siūlo už tą pačią naujo daikto kainą įsigyti panaudotą, kuri buvo ekspozicinė prekė, o ir tai bėda ta, kad ji Panevėžyje, tai dar savaitę laukti tektų. Užsakymą atšaukė, o ir prasidėjo linksmumai su pinigų grąžinimu, žadėjo penktadienį, negrįžo, paskambinus žadėjo antradienį, taipogi nėra, eina antra savaitė, o pinigų kaip nėra taip nėra. Siūlyčiau neturėti reikalų su avitela.
Atsakyti
Nusipirkau internetu prekę, gavau laišką jog užsakymas vykdomas.. Po 5 dienų, kai jau galvoju, turėčiau gauti prekę, gaunu laišką, kad užsakymas atšauktas, nes nepakankamas prekės likutis.. Nurodžiau duomenis pinigų grąžinimui, bet trečia diena neatgaunu sumokėtų pinigų.. Siūlau gerai pagalvoti prieš perkant internetu.
Atsakyti
Klaidina klientus, el. parduotuveje prekes parodytos, jas uzsisakius atsiuncia uzsakymo koda, po to pranesa kad prekes kiekis ribotas, pasako kad patikrins likuti ir pranes o patys dingsta be ziniu. Negalima pasitiketi.
Atsakyti
Laba diena,
Noriu pasidalinti savo nesmagia istorija su šia įmone. Balandžio 7 d. iš pat ryto užsisakiau šaldytuvą. Tos pačios dienos popietę gaunu el.paštu žinutę, kad užsakymas atšauktas, parašykit, kur gražinti pinigus. Puolu skambinti. Darbuotoja Romai paaiškinu, kad šaldytuvo man labai reikia, kad gražintų pinigus skubiau, juk artėja šventės, o tai reikalingas daiktas. Roma pažada, kad sekančią dieną pinigus atgausiu. Sekančią dieną pinigų nėra. Kantriai laukiu, maža ką, gal iš kito banko vedė. Trečią dieną ryte nėra. Parašau laišką - tylą. Skambinu. Atisliepia Brigita. Ir tada prasideda linksmoji dalis. Brigita man padėti negali, nes tai sprendė Roma, o Roma išeiginėse, pasiūlo paskambinti Balandžio 10. Bandau paaiškinti, kad man reikia pinigų, aš juk be šaldytuvo. Neturiu kur produktų laikyti. Ramus sarkazmo pilnas tonas, , niekuo negaliu padėti, ,. Sakau tai duokit buhalterės telefoną, aš pati jos paprašysiu, Neduos, sakau duokit kitą telefoną, kas gali padėti neduos. Jau pradedu nervuotis, sakau aš jumis pasiskūsiu. Ramus pasakymas, , skūskitės''. Ok. neviltyje bandau skambinti internete rastu kitu telefonu. Nors jau suprantu, kodel Brigita tokia rami, nes matyt kitu telefonu atisliepia šalia sėdinti kolėgė jau žinanit, kad skambins, , neadekvati''. Vėl paaiškinu situaciją. Sako, kad mano telefoną perduos kitam asmeniniu iir su manimi susisieks. Atspėkit? Niekas su manimi nesusisiekė. Šiandien ryte vėl rašau laišką Romai, nes juk šiandien ji turėtų dirbti. Ir vėl jokio atsakymo. Mintyse kirba visokios mintys. Ar tai nėra tiesiog bepalūkanis pasiskolinimas iš naivų klientų šiuo krizės laikotarpiu? Kaip galima parduoti prekę, kruios nėra. Nors visai patogu, susirenki iš klientų pinigus, išsimoki algas, o paskui spręsi, kada juos gražinti. Gal po velykų, gal po savaitės, o gal galimai ištiks Elektromarkt likimas ir prisidengiant karantinu išvis galima bus paskelbti bankrotą ir išvis niekam nieko negąžinti. Kaip kitaip suprasti tokį požiūrį į klientą? Juk tai ne 10 ir ne 100 eur. Tai virš 500 eur. Kaip nesuprasti kliento, kad šita prekė yra pirmo būtinumo, kad joje kaupiami produktai, ypač šiuo laikotarpiu, kai į parduotuves stengiamasi eiti kuo rečiau. Kaip tai įmanoma paimti pinigus vienu spustelėjimu, o atgal jų negebėti operatyviai gražinti? Kyla tik viena, minti, kad mano pinigai tiesiog buvo panaudoti kitom įmonės reikmėm, o aš tiesiog palikta likimo valiai laukti neaišku kiek. Todėl, mielieji, būkite atsargųs ir pagalvokite prieš užsisakydami iš jū prekes, nes Avitelai jūs reikalingi kol sumokate pinigus, o paskui kaip fortūna jum pasisuks.
Atsakyti
Užsisakiau televizorių internetu suatsiėmimu parduotuvėje rašote kad termina0-1 d.d..kai pervedžiau pinigus gaunu pranešima.kad bus per 5d.d.
Atsakyti
Iškilo klausimas kodel Rokiškio avitela nebeturi nesiojamo kompiuterio Lenovo Legion Y530 su windows 10 o dar pries kelis menesius atgal buvo tas pats kompas su kaina 699 as kaip tik ruosiausi ji pirkt ir jo nebeliko ir dabar taip pat jo nebera ir kodel nera atnaujinamas sios prekes skaicius Rokiskio aviteloje negi norite prarasti savo parduotuves klientus
Atsakyti
Jonavos skyriuje Puikus konsultantai. Pades visada puikiu patarimu. Pirkau svarstykles ir buvau patenkintas aptarnavimu. Daugiau tokiu darbuotoju jusu prekybos tinkle
Atsakyti
Perkant internetu tai pristatymo laikas tragiskas. Per 3 dienas niekaip nepajegia perduot prekes kurjeriui.
Atsakyti
Rekomenduoju visiems apsilankyti Joniškio Aviteloje. Labai draugiški ir malonūs vaikinai dirba! Tėvai pirko telefoną, įdėjo sim kortelę, pajungė, padarė viską, kad mano tėvams liko tik naudoti pagal paskirtį. :) labai malonu, kai vyresnis, ar jaunesnis žmogus sulauki deramo ir pilno aptarnavimo! Super! Pati pirkau televizorių ir lygiai taip pat maloniai aptarnavo, patarė, paaiškino viską, kas mums kėlė klausimų. Tik teigiama patirtis! Šaunuoliai!
Atsakyti
Per sventini laikotarpi pirkome televizoriu Joniskio Aviteloje, issaiskino viska nuo A iki Z, dave daug patarimu ir panasiai. Kiek mateme is sono, tai pardavejas - konsultantas Mantas labai maloniai bendravo su visais klientais, ir su Latvijos pilieciais taip pat. Rekomenduoju visiems, grysim ne karta. Sekmes.
Atsakyti
2020.01.19 Kaune savanorių pr Avitelos parduotuvėj pirkome plaktuvą.Buvome sužavėti Pardavėjos-konsultantės Irmos darbu...nuoširdumas, kantrybė, išmanymas apie prekę. Galima tik Ačiū pasakyti...už tokius darbuotojus...
Atsakyti
Labai malonus vadovas aptarnavo molo Aviteloj daugiau tokių darbuotoju
Juozapas Česonis
2020-01-08 14:58:48 IP 28mdskpa
Atsakyti
Avitelos prekyba 2019-09-10 11:00:27
Sveiki,

Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas ir prekybos spragas, ir, žinoma, jas pašalinti.
Gal galite patikslinti kokiame mieste pridavėte telefoną remontuoti. Kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir atsakyti Jums tiksliau reikia Jūsų patikslinimo.
Tą pati situacija, kaip pas Darių, 2019.09.10, jo aprašyta situaciją. Nunešėm, aviteloi pirktą, tel garantiniam remontui, pralaikė mėn ir surado jį, tik mums pareikalavus-mes kalti..Pirmiausia-ne mūsų amžiui landžiot tefone, net atidarėm jį tik parduotuvėje, Jonavoje, tipo sugadinta vieta, kur įdedama kortelė!!! Kortelę išėmė pard darbuotojas, nemokėjom nei išimt jos.Garant remonto meistrai yra parduotuvės informuoti, kaip elgtis tokiais atvėjais. Tikra Lietuvos gėda, tokie biznieriai.Tel remontas įkainuotas 70e, kai tel kainavo 87...Priėmimo akto nr 15200. Ir kam laikyt jį mėn???
Avitelos prekyba
2019-12-31 13:35:31 IP 2i24ujrl
Atsakyti
A. 2019-12-30 21:00:50
2019-12-29 Vilniaus Ukmergės Avitela.

Pasirodo mūsų laikais gali būti taip:

Nueni į parduotuvę, išsirenki prekę, pats susipakuoji (nes per visą salę dirba tik vaikinas ir mergina, kurie laksto kaip nuplikyti) konsultantas paprašė susipakuoti patiems.Sugaišti nemažai laiko. Tai dar jos neparduoda tau. O AŠ NAIVIAI GALVOJAU, KAD PARDUOTUVES TAM IR YRA, KAD PARDAVINĖTŲ SAVO PREKES. O PASIRODO...

O buvo taip: 2019-12-29 išsirinkome senelei į virtuvę televizoriuką. Patiko, kad televizorius turi kolonėlę. Senelė prastai girdi. Šis televizorius idealus variantas. Apsidžiaugėme radę puikų variantą. Paskambinau senelei, nudžiuginau, kad turės naują televizorių su kolonėle. Paprašiau konsultanto, kad paduotų televizorių. Pasirodė, kad yra paskutinis iš vitrinos... Na labai jau jis mums tiko, sutikome paimti iš vitrinos. Tuomet pasirodė, kad jo nemuša kasa. Bet konsultantas skambino savo vadovui telefonu ir po pokalbio pasakė, kad išrašys išankstinį kvitą ir garantinis galios kaip ir perkant su čekiu. SUPER. Mums nesvarbu kokios formos bus čekis, svarbu galioja garantija. Dar paprašėm pajungti, kad pamatyti ar veikia. Pajungė-veikia. Konsultantas pasakė mums susipakuoti prekę. Na... ne bėda tikrai 2 konsultantų per visą salę per mažai. Vyras kruopščiai pakuoja, konsultantas prie kasos pradeda pardavimo operaciją. Ir sako, kad susidūrė su bėda, nes kažkokioje jo eletroninėje sistemoje rodo kad prekė 196 eurus kainuoja, nors prie televizoriaus aiškiai stovėjo prekės kaina 199, 99 užbraukta ir 149, 99 AKCIJA. Iš karto giebiasi telefono ir ilgai kalba su vadovu. Vadovo sprendimas GENIALUS!!! Pasakyti prikėjui, kad prekės jis negaus. T.Y išvis neparduoti prekės. Aš pasipiktinau. Kad ne mano bėdos, kad kažkur, kažkokioj sistemoj, kaina nesutampa. Yra prekė, yra kaina, esu aš (pirkėjas) ir pardavėjas. Noriu gauti prekę ta kaina, kuri buvo prie televizoriaus kai jį rinkomės. Juk iki kol nepamatė, kad skiriasi kaina, sakė, kad parduos su išankstiniu. O dabar sugalvojo milijoną priežasčių, kodėl negali man parduoti. Man pasakius, kad šios priežastys išgalvotos. Konsultantas pasakė, nieko nežinau aš jums nieko neparduosiu. VISO GERO. Mat jiems reikės kažkokių kodų, kad sutvarkyti klaidą. Pasakiau, kad prašau nusifotografuokite kodus, serijinius ir rytoj tvarkykitės. Nereikia fiziškai prekės turėti vietoje. Tada konsultantas dar kartą kalbėjo su vadovu. Atsakymas tas pats. Atvažiuokit gal rytoj, gal kažkas paaiškės. Nesuprantu, kas gali paaiškėti, kai ir šiandien viskas aišku. Klaidos savo nepripažįsta, išgalvoja priežasčių. O lakstyti ten atgal nėra jokio noro ir laiko.Po pokalbio pareiškiau norą kalbėtis su vadovu. Konsultantas paskambino vadovui pasakė, kad pirkėja nori kalbėtis. Spėkit koks buvo atsakymas? Vadovas, kuris atsakingas už parduotuvę, nesutiko su pirkėju sutvarkyti situacijos. Tiesiog pasakė neparduoti ir viskas.

Atsakingas žmogus yra visiškai nekompetetingas, 4kartus kalbėjęs su konsultantu. Atsisakė prisiimti atsakomybę ir pakalbėti su pirkėju. Rasti kompromisą ir išspręsti iškilusią problemą. Kyla klausimas kokia nauda iš tokio vadovo.

Pasielgė paprasčiau...gražiai pasiuntė pirkėją. 10 balų!

Sugaišome laiką, padirbome pakuotojais ir su sugadinta nuotaika išėjome

Tai ačiū.
Laba diena,
Nuoširdžiai atsiprašome už nemalonią patirtį, už mūsų darbuotojų nesupratingumą ir nesugebėjimą išspręsti situacijos bei tinkamai parduoti prekę ir aptarnauti klientą. Garantuojame, kad bus imtasi griežtų veiksmų, užtikrinančių, kad tokia situacija daugiau nepasikartotų.

Dar kartą atsiprašome.
Atsakyti
2019-12-29 Vilniaus Ukmergės Avitela.

Pasirodo mūsų laikais gali būti taip:

Nueni į parduotuvę, išsirenki prekę, pats susipakuoji (nes per visą salę dirba tik vaikinas ir mergina, kurie laksto kaip nuplikyti) konsultantas paprašė susipakuoti patiems.Sugaišti nemažai laiko. Tai dar jos neparduoda tau. O AŠ NAIVIAI GALVOJAU, KAD PARDUOTUVES TAM IR YRA, KAD PARDAVINĖTŲ SAVO PREKES. O PASIRODO...

O buvo taip: 2019-12-29 išsirinkome senelei į virtuvę televizoriuką. Patiko, kad televizorius turi kolonėlę. Senelė prastai girdi. Šis televizorius idealus variantas. Apsidžiaugėme radę puikų variantą. Paskambinau senelei, nudžiuginau, kad turės naują televizorių su kolonėle. Paprašiau konsultanto, kad paduotų televizorių. Pasirodė, kad yra paskutinis iš vitrinos... Na labai jau jis mums tiko, sutikome paimti iš vitrinos. Tuomet pasirodė, kad jo nemuša kasa. Bet konsultantas skambino savo vadovui telefonu ir po pokalbio pasakė, kad išrašys išankstinį kvitą ir garantinis galios kaip ir perkant su čekiu. SUPER. Mums nesvarbu kokios formos bus čekis, svarbu galioja garantija. Dar paprašėm pajungti, kad pamatyti ar veikia. Pajungė-veikia. Konsultantas pasakė mums susipakuoti prekę. Na... ne bėda tikrai 2 konsultantų per visą salę per mažai. Vyras kruopščiai pakuoja, konsultantas prie kasos pradeda pardavimo operaciją. Ir sako, kad susidūrė su bėda, nes kažkokioje jo eletroninėje sistemoje rodo kad prekė 196 eurus kainuoja, nors prie televizoriaus aiškiai stovėjo prekės kaina 199, 99 užbraukta ir 149, 99 AKCIJA. Iš karto giebiasi telefono ir ilgai kalba su vadovu. Vadovo sprendimas GENIALUS!!! Pasakyti prikėjui, kad prekės jis negaus. T.Y išvis neparduoti prekės. Aš pasipiktinau. Kad ne mano bėdos, kad kažkur, kažkokioj sistemoj, kaina nesutampa. Yra prekė, yra kaina, esu aš (pirkėjas) ir pardavėjas. Noriu gauti prekę ta kaina, kuri buvo prie televizoriaus kai jį rinkomės. Juk iki kol nepamatė, kad skiriasi kaina, sakė, kad parduos su išankstiniu. O dabar sugalvojo milijoną priežasčių, kodėl negali man parduoti. Man pasakius, kad šios priežastys išgalvotos. Konsultantas pasakė, nieko nežinau aš jums nieko neparduosiu. VISO GERO. Mat jiems reikės kažkokių kodų, kad sutvarkyti klaidą. Pasakiau, kad prašau nusifotografuokite kodus, serijinius ir rytoj tvarkykitės. Nereikia fiziškai prekės turėti vietoje. Tada konsultantas dar kartą kalbėjo su vadovu. Atsakymas tas pats. Atvažiuokit gal rytoj, gal kažkas paaiškės. Nesuprantu, kas gali paaiškėti, kai ir šiandien viskas aišku. Klaidos savo nepripažįsta, išgalvoja priežasčių. O lakstyti ten atgal nėra jokio noro ir laiko.Po pokalbio pareiškiau norą kalbėtis su vadovu. Konsultantas paskambino vadovui pasakė, kad pirkėja nori kalbėtis. Spėkit koks buvo atsakymas? Vadovas, kuris atsakingas už parduotuvę, nesutiko su pirkėju sutvarkyti situacijos. Tiesiog pasakė neparduoti ir viskas.

Atsakingas žmogus yra visiškai nekompetetingas, 4kartus kalbėjęs su konsultantu. Atsisakė prisiimti atsakomybę ir pakalbėti su pirkėju. Rasti kompromisą ir išspręsti iškilusią problemą. Kyla klausimas kokia nauda iš tokio vadovo.

Pasielgė paprasčiau...gražiai pasiuntė pirkėją. 10 balų!

Sugaišome laiką, padirbome pakuotojais ir su sugadinta nuotaika išėjome

Tai ačiū.
Avitelos prekyba
2019-12-27 15:34:29 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Karolina 2019-12-16 23:04:34
Sveiki. Pats prasčiausias aptarnavimas Panevėžio RYO aviteloje. Norėjome pirkti daugiafunkcinį puodą ir norėjome apie jį daugiau sužinoti, bet deje konsultantai gėrė sau kavute ir net nesiteikė prieiti nors ir buvome priėja paprašyti, kad prieitų. Pralaukus ilgai pagaliau priėjo, bet nenorėdama ir piktai atsakinėjo į klausimus.
Kita dar situacija buvo, kad konsultantas pamelavo, kad tik įkištų prekę. Pirkome nešiojama kompiuterį žadėjo, kad tinka intensyviems darbas, greitai dirba ir pnš. Dar konsultanto klausėme ar tikrai tiks jis žadėjo, kad tiks. Sakė jei netiks galėsime gražint. Parsineše namo išbandėme ir visiška priešingybė jo žodžiams. Ir neigia, kad taip sakė. Norėjo tik prekę įkišti, bet kokia kaina. Turėtu būti gėda jiems taip meluoti. Daugiau net kojos į avitela nekelsime kai taip jie dirba...
Laba diena Karolina,
Dėkojame už laišką, Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Kiekvienas kliento skundas - tai galimybė pastebėti klaidas ir prekybos spragas, ir, žinoma, jas pašalinti.
Atsiprašome už darbuotojo elgesį ir netinkamą konsultaciją.
Tikėkimės, kad ši situacija nesudarys blogo įspūdžio apie mūsų įmonę.
Avitelos prekyba
2019-12-27 13:33:07 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Paulius 2019-12-21 20:52:03
Norėčiau padėkoti už tokį operatyvų darbą internetinės parduotuvės vadybininkams ir Savanorių pr. Kaune esančios Avitelos parduotuvės kasininkei (maža, šviesiai plaukais). Nors užsakymas internetu buvo padarytas tą pačią dieną, darbuotojai nepagailėjo laiko ir suorganizavo labai greitą ir malonų prekės atidavimą. Ačiū. Paliko labai gerą Avitelos kaip įmonės įspūdį šie nuostabūs darbuotojai. Pirksime dar ne kartą.
Laba diena Pauliau,

Dėkojame už parašytą atsiliepimą, Mums labai svarbi Jūsų nuomonė.

Nuoširdžiai tikime, kad ir kiti pirkiniai įsigyti „Avitelos prekyba“ atneš Jums tik pačias geriausias emocijas.
Avitelos prekyba
2019-12-27 13:28:34 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Jurgita 2019-12-23 16:18:11
Aviteloj. KAUNE.savanorių pr.labai malonus.operatyvus aptarnavimas.žmonių begalė.bet visi stengiasi padėt.pakonsultuot.ypač maloni mergaitė.Aušrinė lygtai.labai maloniai aptarnavo.sutvarkė operatyviai internetinį užsakymą.kantriai viską išaiškino.nereikėjo laukti ilgai eilėje.super visam kolektyvui.SEKMĖS!!!
Laba diena Jurgita,

Dėkojame už Jūsų laiką ir parašytą atsiliepimą, apie mūsų darbuotoją.

Linkime kad naujasis pirkinys Jus džiugintų kiekvieną akimirką!
Atsakyti
Aviteloj. KAUNE.savanorių pr.labai malonus.operatyvus aptarnavimas.žmonių begalė.bet visi stengiasi padėt.pakonsultuot.ypač maloni mergaitė.Aušrinė lygtai.labai maloniai aptarnavo.sutvarkė operatyviai internetinį užsakymą.kantriai viską išaiškino.nereikėjo laukti ilgai eilėje.super visam kolektyvui.SEKMĖS!!!
Atsakyti
Norėčiau padėkoti už tokį operatyvų darbą internetinės parduotuvės vadybininkams ir Savanorių pr. Kaune esančios Avitelos parduotuvės kasininkei (maža, šviesiai plaukais). Nors užsakymas internetu buvo padarytas tą pačią dieną, darbuotojai nepagailėjo laiko ir suorganizavo labai greitą ir malonų prekės atidavimą. Ačiū. Paliko labai gerą Avitelos kaip įmonės įspūdį šie nuostabūs darbuotojai. Pirksime dar ne kartą.
Atsakyti
Sveiki. Pats prasčiausias aptarnavimas Panevėžio RYO aviteloje. Norėjome pirkti daugiafunkcinį puodą ir norėjome apie jį daugiau sužinoti, bet deje konsultantai gėrė sau kavute ir net nesiteikė prieiti nors ir buvome priėja paprašyti, kad prieitų. Pralaukus ilgai pagaliau priėjo, bet nenorėdama ir piktai atsakinėjo į klausimus.
Kita dar situacija buvo, kad konsultantas pamelavo, kad tik įkištų prekę. Pirkome nešiojama kompiuterį žadėjo, kad tinka intensyviems darbas, greitai dirba ir pnš. Dar konsultanto klausėme ar tikrai tiks jis žadėjo, kad tiks. Sakė jei netiks galėsime gražint. Parsineše namo išbandėme ir visiška priešingybė jo žodžiams. Ir neigia, kad taip sakė. Norėjo tik prekę įkišti, bet kokia kaina. Turėtu būti gėda jiems taip meluoti. Daugiau net kojos į avitela nekelsime kai taip jie dirba...
Avitelos prekyba
2019-12-16 12:04:37 IP 2i24ujrl
Atsakyti
Antanas 2019-12-13 15:16:15
Sveiki. Prasčiausias aptaranavimas koks tik buvo. Rašo, kad turi prekę, bet nusipirkti internetu neina.
Laba diena Antanai,

Dėkojame už laišką, Mums labai svarbi Jūsų nuomonė. Prekė buvo likusi paskutinis vienetas, todėl Jūs negalėjote jos įsigyti, be konsultanto patvirtinimo. Atsiprašome už susiklosčiusią situaciją.
Atsakyti
Sveiki. Prasčiausias aptaranavimas koks tik buvo. Rašo, kad turi prekę, bet nusipirkti internetu neina.

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Daneka
Virtuvės ir vonios kambario buitinė technika

Adresas: Vinkšnų tak. 13, LT-52317 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; restoranų, kavinių, barų įranga.
Daneka, UAB - didmeninė prekyba buitine technika bei mažmeninė prekyba buitine technika Kaune, prekyba virtuvės įranga ir kitomis elektros prekėmis virtuvei ir buitinė technika voniai. Naudota buitinė technika ir buitinė technika su defektais prekyba Kaune bei įmontuojama buitinė technika Daneka, UAB virtuvės ir...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: J. Basanavičiaus g. 51, LT-57283 Kėdainiai.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Vienybės g. 102, LT-70152 Vilkaviškis.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

EK vadovė U. von der Leyen ragina paskelbti sankcijų Baltarusijai
EK vadovė U. von der Leyen ragina paskelbti sankcijų Baltarusijai 08-14 13:33
Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen penktadienį paragino Europos Sąjungą paskelbti sankcijų "pažeidusiems demokratines vertybes... ir varžiusiems žmogaus teises" Baltarusijoje.
Baltarusijos URM vadovas: Minskas pasirengęs "konstruktyviam dialogui" dėl rinkimų
Baltarusijos URM vadovas: Minskas pasirengęs "konstruktyviam dialogui" dėl rinkimų 08-14 12:50
Baltarusijos užsienio reikalų ministras Vladzimiras Makėjus pareiškė, kad Minskas pasiruošęs "konstruktyvioms ir objektyvioms" deryboms su užsienio šalimis dėl ginčijamų prezidento rinkimų ir po...
Prabilo S. Cichanouskaja: ragina merus organizuoti taikius mitingus
Prabilo S. Cichanouskaja: ragina merus organizuoti taikius mitingus 08-14 12:39
Opozicijos kandidatė rinkimuose Sviatlana Cichanouskaja kreipėsi į baltarusius. "Youtube" platformoje patalpintame vaizdo įraše ji ragina nutraukti smurtą, o merus savaitgalį organizuoti taikius...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar pritariate Sausio 13-ąją skelbti nedarbo diena?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Harley-Davidson 28,21 +3,79%
CBS 40,77 +3,63%
Apple 460,04 +1,77%
Symantec 23,75 +1,45%
Exxon Mobil 43,01 -2,45%
ConocoPhillips 40,63 -2,47%
Western Digital 35,74 -2,80%
Cisco 42,72 -11,19%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,59 +3,51%
Kava 3,24 +3,85%
Nafta 42,67 +2,55%
Anglis 51,56 -1,24%
Apelsinai 0,66 +1,54%
Vištiena 1,51 -3,82%
Jautiena 4,70 -7,84%
Auksas 1846,51 +6,60%