VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Autopretenzija, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Autopretenzija

Atsiliepimai apie Autopretenzija, UAB

Daugiau už Autopretenzijos darbus kalba klientai ir rezultatai.
Greater Outdoors
Parašyk savo nuomonę apie Autopretenzija, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkoju aukščiausio lygio profesionalams! Maloniai atsakydavo, padėdavo bet kokiu klausimu, bet kuriuo metu! Rekomenduosiu Jus visiems nukentėjusiems nuo nesąžiningų automobilių pardavėjų :)
Atsakyti
Nusipirkus naudotą automobilį, paaiškėjo, kad jame yra paslėptų defektų. Pardavėjas - fizinis asmuo, ne iš karto, bet sutiko nutraukti sutartį ir grąžinti pinigus. Sutarties nutraukimo koregavimas vyko apie porą savaičių. Tiesa, visą tą laiką buvo pasamdyti advokatai iš mano ir nesąžiningo pardavėjo pusių. Kvaišino man galvą su ta sutartimi jie visi (kas baisiausia, jog advokatai nematė skirtumo: reikia naują pirkimo pardavimo sutartį pildyti ar nutraukti seną). Vieną dieną man pritrūko kantrybės bendrauti su nesąžiningo pardavėjo atstovu ir, mano laimei, radau internete UAB “Autopretenzija”. Nuo tos minutės galvos skausmai ir nervinė įtampa pradingo (nes jau beveik buvau nusiteikęs pasirašyti tą “kreivą” sutarties nutraukimo variantą). Autopretenzijos darbuotojas Ramūnas man išsamiai viską išaiškino telefonu, persiunčiau jam sutarties nutraukimo kopiją, jis ją profesionaliai pakoregavo, patvirtino, kad tiesa - mano pusėje, ir, kad nei vieno žodelio netaisyčiau atnaujintoje sutartyje. Esu begalo dėkingas tiek Autopretenzijai, tiek Ramūnui už puikų, nepriekaištingą bei profesionalų darbą!
Dėkoju!
Sveikatos Jums, Ramūnai, ir Jūsų kolegoms!
Atsakyti
Ačiū “AUTOPRETENZIJA” komandai, už suteikta pagalbą, dėka Jūsų automobilis su pasleptais defektais, grįžo pas pardavėja, o aš atgavau savo pinigus.
Atsakyti
Dėkoju AUTOPRETENZIJA komandai už pagalbą. Nusipirkau automobilį su paslėptais defektais ir pardavėjas pasiuntė mane.... toli :) ir dingo "kaip į vandenį". AUTOPRETENZIJA dėka pinigus atgavau ir automobilis grįžo pas pardavėją.
Labai rekomenduoju AUTOPRETENZIJĄ, Jos kompetentinga komanda rengia dokumentus, konsultuoja, pataria, tarpininkauja, kontaktuoja su Pardavėju, Jo advokatu, Teismu ir t.t.
Atsakyti
Mam na imię Łukasz i na stałe mieszkam w Polsce jednak pracuje na Litwie w Wilnie.
Chciałbym podzielić się ze wszystkim moją opinią na temat litewskiej firmy Autopretenzja tym samym podziękować powyższej firmie za pomoc jaką uzyskałem. Poniżej krótko postaram się opisać moją historię mając nadzieję, że komuś kto znajdzie się w podobnej sytuacji, bądź już w niej jest otworzy drogę i zapali przysłowiowe „światło w tunelu” do rozwiązania sytuacji i pozbycia się problemu.
Mój problem rozpoczął się od zakupu samochodu VV Passat 2015 rok. Auto sprowadzone z USA jako powypadkowe. Wyboru auta i zakupu dokonała moja dziewczyna, która znalazła dane auto w firmie BRC z siedzibą w Wilnie. Auto zakupiła wybierając leasing jako formę finansowania.
Po bardzo krótkim okresie użytkowania wyżej wymienionego pojazdu okazało się, że samochód posiada cały szereg wad ukrytych za które firma BRC nie chciała wziąć odpowiedzialności.
Koszt naprawy auta w trakcie 6 miesięcy eksploatacji wyniósł około 5000 euro przy czym auto nie przejechało więcej jak 1000km. Firma BRC nie zaproponowała żadnego rozwiązania kompromisowego opisanego wyżej problemu.
Wtedy znalazłem wspólnie z moją dziewczyną pomoc ze strony firmy Autopretenzja.
Firma ta po wysłuchaniu naszej historii i zapoznaniu się z całą dokumentacją zajęła się całą sprawą nie pobierając żadnej opłaty. Mogliśmy liczyć na wsparcie prawników z firmy Autopretenzja udzielających nam jasnych porad i prowadzących naszą sprawę.
Po zleceniu naszej sprawy firmie Autopretenzja do całkowitego zamknięcia minęło około 12 miesięcy. Natomiast co najważniejsze wszystko rozstrzygnęło się na naszą korzyść. Przez wspomniany okres czasu otrzymywaliśmy wszelkie informacje na bierząco. Informację wymienialiśmy drogą mailowa lub telefonicznie. Nie było żadnego problemu z komunikacją jak i dostępnością prawników.
Z mojej strony z pełną odpowiedzialnością chciałbym wszystkim polecić firmę Autopretezja osobą które zostały „oszukane” podczas zakupu pojazdu. Nie ma się czego bać jeśli już straciliśmy pieniądze, a jest to szansa i to naprawdę skuteczna do ich odzyskania, legalnie i w świetle prawa. Firma Autopretenzja nie pobiera żadnych opłat na wstępie a naprawdę jest skuteczna, wiem to na własnym przykładzie i czasami sprawa może trwać długo, ale warto poczekać. Ja i moja dziewczyna wygraliśmy z firmą BRC która jest największym komisem samochodowym na Litwie oferującym zakup aut używanych. Uważam to osobiście za sukces, jednakże bez pomocy i wsparcia przez Autopretenzje nie byłoby to możliwe. Personalnie chciałem podziękować Panu Ramunasowi… Osoby profesjonalna, ptrafiąca podnieść na duchu, udzielić wsparcia emocjonalnego i obudzić nadzieję w sytuacji na początku wyglądającej beznadziejnie.
Autopretezja wielkie dzięki raz jeszcze, robicie niesamowitą pracę i tak dalej trzymajcie bo dzisiejszych czasach takie firmy jak wasza są na wagę złota.

Pozdrawiam/Regards

Łukasz Skrobutan

Mano vardas Łukasz, aš gyvenu Lenkijoje, bet dirbu Lietuvoje, Vilniuje.
Noriu su visais pasidalinti savo nuomone apie lietuvišką įmonę Autopretenzja, taip dėkodamas minėtai įmonei už suteiktą pagalbą. Žemiau pabandysiu trumpai apibūdinti savo istoriją, tikėdamasis, kad kas nors, atsidūręs panašioje situacijoje arba jau atsidūręs joje, atvers kelią ir įžiebs patarlę „šviesa tunelyje“ situacijai išspręsti ir atsikratyti. problema.
Mano problema prasidėjo nuo VV Passat 2015 pirkimo. Automobilis buvo įvežtas iš JAV kaip avarija. Automobilį pasirinko ir pirko mano mergina, kuri automobilį rado Vilniuje įsikūrusioje BRC įmonėje. Automobilį ji įsigijo kaip finansavimo būdą pasirinkusi lizingą.
Po labai trumpo naudojimosi minėtu automobiliu paaiškėjo, kad automobilis turi nemažai paslėptų defektų, dėl kurių BRC įmonė nenorėjo prisiimti atsakomybės.
Automobilio remontas per 6 eksploatacijos mėnesius kainavo apie 5000 Eur, tačiau automobilis nenuvažiavo daugiau nei 1000 km. BRC įmonė nepasiūlė jokio kompromisinio aukščiau aprašytos problemos sprendimo.
Tada kartu su mergina suradau pagalbą iš „Autopretenzja“ įmonės.
Ši įmonė, išklausiusi mūsų istoriją ir perskaičiusi visą dokumentaciją, išsprendė visą reikalą, neimdama jokių mokesčių. Galėjome pasikliauti įmonės „Autopretenzja“ teisininkų, kurie suteiks mums aiškias konsultacijas ir nagrinės mūsų bylą, palaikymo.
Po to, kai perdavėme savo bylą įmonei Autopretenzja, prireikė maždaug 12 mėnesių, kol ji buvo visiškai uždaryta. Tačiau, svarbiausia, viskas buvo nuspręsta mūsų naudai. Per minėtą laikotarpį visą informaciją gaudavome nuolat. Apsikeitėme informacija el. paštu arba telefonu. Dėl bendravimo ir teisininkų prieinamumo problemų nekilo.
Savo ruožtu visiems, kurie buvo „apgauti“ perkant transporto priemonę, norėčiau rekomenduoti įmonę „Autopretezja“. Nėra ko bijoti, jei jau praradome pinigus, o tai yra galimybė ir tikrai efektyvu juos susigrąžinti legaliai ir teisiškai. Įmonė Autopretenzja pradžioje netaiko jokių mokesčių ir tai tikrai efektyvu, tai žinau savo pavyzdžiu ir kartais reikalas gali užtrukti, bet palaukti verta. Aš ir mano mergina laimėjome prieš BRC bendrovę, kuri yra didžiausia automobilių prekybos įmonė Lietuvoje, siūlanti naudotus automobilius. Aš asmeniškai tai laikau sėkme, tačiau be savarankiško mokymosi pagalbos ir paramos tai nebūtų buvę įmanoma. Asmeniškai norėčiau padėkoti ponui Ramūnui... Profesionalus žmogus, galintis pakelti nuotaiką, suteikti emocinę paramą ir pažadinti viltį iš pradžių beviltiškoje situacijoje.
Savęs kartojimas dar kartą labai ačiū, jūs darote nuostabų darbą ir tęsite darbą, nes tokios įmonės kaip jūsų šiais laikais yra aukso vertės.

Pozdrawiam / Pagarbiai

Łukaszas Skrobutanas
Atsakyti
Pirkau Peugoet 206 CC.Nežinojau.kokia turi būti sutartis.Pasirašiau vokišką.Kaip vėliau supratau, kad pati mašiną nusipirkau Vokietijoje.Ji neturėjo SDK kodo.Neregistravau Regitroje, nes tokios valstybės įteisintos melagystės iš principo nedariau.Ji praėjusi TA, nors nuvarius ją per naujo į TA, mašina jos tikrai nepraeitų.Servize jos gedimus pašalinti reikėtų beveik tiek pat lėšų, kiek ji kainavo.Kur tik nesikreipiau (net į policiją), niekas nepadėjo.Bemiegės naktys, sušlubavusi sveikata.Radau Autopretenziją.Mane išklausė, nuramino ir padėjo paruošti dokumentus.P.Ramūnas visada rado laiko atsiliepti ir patarti.Jo geranoriškumas stebina.Juk kažkas turi padėti žmogui, papuolusiam į bėdą dėl nežinojimo.Tai padarė Autopretenzija.Mokėjimas bendrauti yra pavyzdys kaip tai turėtų daryti įstaigos.Esu labai dėkinga, nes vėl atsirado tikėjimas žmonėmis.
UAB Autokrantas
2022-06-22 17:51:34
Atsakyti
Nuoširdžiai dėkojame UAB "Autopretenzija" už puikiai atliktą darbą, profesionalią pagalbą, konsultacijas ir patarimus susigrąžinant pinigus už automobilį, kurį įsigijome su defektais. Rekomenduojame UAB "Autopretenzija" kaip patikimą ir atsakingą įmonę.
Atsakyti
Pirkėjas 2022-06-17 13:16:13
NEREKOMENDUOJU, veltui išleisit ~200 Eur. Pradėkim nuo to, kad Autopretenzija neturi jokios teisinės galios. Jūs už savo pinigus atliekate automobilio defektaciją servise, Autopretenzija užpildo šabloninę pretenziją, kurią jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas nekreipia dėmesio, tada Autopretenzija dar kartą užpildo šabloninę pakartotinę pretenziją, kurią vėlgi jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas ir vėl nekreipia į tai dėmesio - sveikinu, veltui išleidote ~200 Eur, Autopretenzija rekomenduoja kreiptis į teismą. Pardavėjas neprataręs nė žodžio laimėjo "mūšį" :) Jie su pardavėju net nekontaktuoja. Verslas paremtas 2 šabloninėmis pretenzijų formomis, kurias jie turi pasidarę ir užpildo pagal jūsų duomenis. Už papildomus ~400 Eur jie gali padėti paruošti ieškinį teismui, bet iš tikrųjų jie yra tik tarpininkai, todėl mano patarimas būtų toks: nusipirkus automobilį atlikit servise defektaciją, susisiekit su pardavėju, jeigu jis nesutinka tartis - kreipkitės tiesiogiai į teismą, venkit tokių tarpininkų ir konsultantų, nes jie nieko nepadarys geriau. Aš kreipiausi, nes neturėjau laiko užsiimti pats, galvojau geriau susimokėsiu ir už mane viską padarys, bet nepadarė nieko ir panašu, kad net ir nelabai stengėsi.
Laba diena p. EG
Dėkojame Jums už ir už tokį atsiliepimą. Labai apmaudu, kad Autopretenzija nesugebėjo padaryti viena viso darbo, kurį sutartimi ir susitarimais, turėjome daryti kartu.
Patikrinome buhalteriją 3 kartus ir neradome Jums išrašytų sumų, kurios Jūsų teigimu 200€ ir/arba 400€.
Na. Kartais ir geriausiems tenka nuryti karčią piliulę ir kitą kartą panašiais į Jūsų atvejais imsimės kitokių veiksmų.
Atsiliepimas, koks jis bebūtų- atsiliepimas, nepaisant to, kad skaudu skaityti sutirštintas spalvas ir nepagrįstą nuomonę, bet šį kartą turime tai, ką turime. Tik primename, kad tokias pačias paslaugas teikia ir advokatai ir kaip Jūs minėjote- visai variantas kreiptis į juos iš karto, už šiek tiek "kitokias" kainas (švelniai tariant).
Dėkojame EG už atsiliepimą ir tikimės, kad kitą kartą pirkdamas automobilį, jį išsirinksite tinkamą ir rūpesčių bekils ir nusivylimo bei apmaudo neperkelsite ant kitų..
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU, veltui išleisit ~200 Eur. Pradėkim nuo to, kad Autopretenzija neturi jokios teisinės galios. Jūs už savo pinigus atliekate automobilio defektaciją servise, Autopretenzija užpildo šabloninę pretenziją, kurią jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas nekreipia dėmesio, tada Autopretenzija dar kartą užpildo šabloninę pakartotinę pretenziją, kurią vėlgi jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas ir vėl nekreipia į tai dėmesio - sveikinu, veltui išleidote ~200 Eur, Autopretenzija rekomenduoja kreiptis į teismą. Pardavėjas neprataręs nė žodžio laimėjo "mūšį" :) Jie su pardavėju net nekontaktuoja. Verslas paremtas 2 šabloninėmis pretenzijų formomis, kurias jie turi pasidarę ir užpildo pagal jūsų duomenis. Už papildomus ~400 Eur jie gali padėti paruošti ieškinį teismui, bet iš tikrųjų jie yra tik tarpininkai, todėl mano patarimas būtų toks: nusipirkus automobilį atlikit servise defektaciją, susisiekit su pardavėju, jeigu jis nesutinka tartis - kreipkitės tiesiogiai į teismą, venkit tokių tarpininkų ir konsultantų, nes jie nieko nepadarys geriau. Aš kreipiausi, nes neturėjau laiko užsiimti pats, galvojau geriau susimokėsiu ir už mane viską padarys, bet nepadarė nieko ir panašu, kad net ir nelabai stengėsi.
Atsakyti
Norėčiau padėkoti UAB "Autopretenzija" už suteiktą tarpininkavimą, konsultacijas, įsigijus naudotą automobilį BMW su paslėptu variklio defektu. Dėkoju už visas Gerb. Ramūno pastangas ir pagalbą.
Autopretenzijos komandos darbas labai operatyvus, dėka jų pardavėjas sutiko grąžinti pinigus. Labai ačiū!
Atsakyti
Labai malonus bendravimas, betkuriuo paros metu susiskambinus. Tikrai professionaliai dirba, visus dokumentus, ieskinius, viska patys sutvarke. Didelis aciu uz pagalba. Rekomenduoju. Jeigu kas vel nepasisektu, beabejones kreipciausi vel.
Atsakyti
Labai noriu padekoti Autopretenzijos kolektyvui uz puiku darba, uz pagalba, ir palaikyma. Jeigu ne ju pagalba tikri tokio didelio ir sekmingo darbo gal neuztektu ryzto padaryt. Procesas buvo ilgas ir sunkus, bet rezultatas puikus, byla laimeta, su ju pagalba dar minus 1 nesaziningas pardavejas. Aciu Ramunui uz visada silta bendravima, ir patarimus. Su Jusu pagalba daug zmoniu liko neapgauti, Aciu Jums, tik patys geriausi atsiliepimai!!!
Atsakyti
Neturiu nei vieno priekaisto Autopretenzijos komandai, darbo emesi nedelsdami, konsultavo kantriai ir atsake i visus kilusius klausimus tiek pasiruosiant bylai, tiek bylos metu.Byla laimeta, ”apgavikas”pamokytas.Tikrai rekomenduoju Autopretenzijos komanda. Aciu jiems.
Atsakyti
Reikėjo automobilio greitai, todėl pirkau nepatikrinusi autoservise. Išperkamoji nuoma-pardavėjas įsipareigoja bet kokiems gedimams tvarkymą ir pan. Pasitikėjau. Po mėnesio pakeitus tepalus pradėjo “kalti” variklį. Iki šio momento nuvažiuota buvo ~500km. Už mašiną visi pinigai sumokėti. Išskyrus administracinį. Kreipiuosi į pardavėjus, atsakymas “pati kalta”- atlikus defektaciją, patikrinus CarVertical-išlindo daug defektų, kurie buvo paslėpti- pardavėjas mašinos atsiimti nenorėjo. Į kalbas nesileido. Autopretenzijai dėkinga už pagalbą ruošiant dokumentus, bei konsultaciją! Į teismą kreiptis neprireikė nors atrodė, kad nieko nepasieksime tik taikos sutartimi. Po dviejų mėn. atgavau sumokėtus pinigus, mašiną atsiėmė. PAVYKO. Jeigu kada reikės ateityje pagalbos kreipsiuosi dar kartą! Dėkoju Jums, kad esate! Rekomenduoju visiems!
Atsakyti
Tik patys geriausi atsiliepimai. Nusipirkau automobilį su dėžės ir kitais įvairiais defektais,. Po ilgų diskusijų su meistrais ir pardavėju, supratau, kad reikia ieškoti teisininko kuris galėtų padėti grąžinti automobilį. Draugas patarė kreiptis į Autopretenziją, nes pats naudojosi jų paslaugomis. Dėkoju už visas Gerb. Ramūno pastangas užtikrinant, kad viskas vyktų teisėtai. Ačiū už visas konsultacijas, ir patirtį kurias gavau iš Autopretenzijos. Jos man padėjo atgauti pinigus už automobilį su defektu. Jei Jums atsitiko kažkas panašaus, patariu kreiptis.
Atsakyti
Esu be galo Dėkingas šiai įmonei ir asmeniškai Ramūnui.
Kreipiausi dėl problemos su kuria susidūriau, nusipirkęs automobilį radau krūvą defektų.
Ramūnas su manimi bendravo gan ilgai, skambinau daugiau nei 20 kartų tą pačią dieną.
Ši įmonė turi būti pavyzdys kitoms įmonėms, toks turi būti klientų aptarnavimas.
Nežinau ką būčiau daręs, jau buvau praradęs į viltį ir ketinau parduoti automobilį pusvelčiau, bet rezultatas nuostabus: atgavau pinigus ir ramybę. Jeigu dvejojate ką daryti, pirmiausiai siūlau pasikonsultuoti su ekspertais šioje srityje. Autopretenzija UAB išspręs jūsų visus rūpesčius. Didelis dėkui !!
Atsakyti
Noriu nuoširdžiai padėkoti šitai profesionalu komandai !!! Pirmą ir paskutinį kartą nupirkau mašiną be autoserviso patikros ir kaip sakoma " papuoliau".Pardavėjas pasitaikė labai nesąžiningas. Po pirkimo autoservise paaiškėjo kad nupirktas Subaru visiškas "lavonas".... Dugnas surūdijęs taip, kad keliose vietose matėsi salonas ir iš apačios beveik pilnai matėsi atsarginis ratas gulintis bagažinėje, galvos tarpinės pramuštos, vadinamas "televizorius" supūvo taip, kad betkada pusė priekio galėjo nukristi ant žemės ir dar daug smulkesniu defektų, nors tech.apžiūra buvo praeita priėš pusmeti..... (kas greičiausiai mane ir suklaidino) Prie to paties kažkaip nepastebėjau, kad pardavėjas vietoj 2900 į sutartį irašė tiktai 1000 eur. Išpradžiu aišku buvo šokas pereinantis į paniką. Bet sugebėjau ikviept-iškviept ir pradėt mastyt ką dabar daryt. Daug naršiau internete straipsius, teismų nagrinėjimo išvadas ir priimtus sprendimus ir netyčia pasitaikė video interviu su autopretenzijos atstovu. Googlas padėjo man surasti kontaktus.Taip aš susipažinau su šitais profesionalais, kurie tikrai puikiai išmano savo darbą, dirba operatyviai ir tiksliai...Paskambinau jiems ir gavau pačia išsamiausia informacija nuo A iki Z, tiksliai, aiškiai ir puikiai suprantamai, paaiškino kaip mes ka darysim ir kuo man išvis tikėtis. Taip mes ir pradėjom bendradarbiaut.
Autopretenzija parengė pretenzijas pardavėjui, bet dėja pardavėjas taikiai susitart visiškai nenorėjo. Teko kreiptis į teismą. Visus reikalingus dokumetus parengė Autopretenzija, man liko juos tiktai pasirašyti ir išsiuūsti. Visą šitą laikotarpį Autopretenzija "laikė mane už rankos ", konsultavo visais klausimais, duodavo patarimus kurie tikrai buvo naudingi, netgi morališkai palaikydavo.
Visi mano bendradarbiai ir pažįstami sakė kam tu dar labiau varai save į minusą ? Vistiek nieko nelaimėsi. Tau gražins tą 1000 kuris įrašytas į sutartį ir liksi ant ledo ir prarasi dar daugiau.Matytumet ju veidus kai jie sužinojo kad laimėjau....

Autopretenzija padėjo man surinkti tiek įrodymų ir argumentu, kad pardavėjui nebuvo kitos išeities kaip pilnai grąžinti man pinigus sumokėtus už mašiną, pasiimti atgal automobilį (jeigu ji taip galima pavadint) ir kompensuoti visas mano patirtas išlaidas.Prie to paties, mes atstatėm teisingumą, kas irgi manau yra svarbu.

Jeigu kam nors, ne duok Dieve, atsitiktu panaši nelaimė rekomenduoju nedviejoti ir kreiptis pas šitus specialistus. Tikrai gausit profesionalią pagalbą, pilną ir suprantamą informaciją, nepriekaištingai parengtus dokumentus,

Dar karta AČIU Autopretenzijos kolektyvui už puikią ir profesionalią pagalbą !!!!!!!!
Autopretenzijai VALIO !!! VALIO !!! VALIO !!!
Atsakyti
Autopretenzija yra nuostabūs ir išmano savo darbą nepriekaištingai. Štai mano istorija trumpai. Kreipiausi į juos kai nusipirkau automobilį su defektu, buvo labai didelis dūmingumas. Nuvažiavus į tech apžiūrą visa tai ir paaiškėjo. Kreipiausi į pardavėja paaiškindamas problema ir pasiūliau gražinti automobilį atgal, bet jis nesutiko. Tada sužinojau apie auto pretenziją ir kreipiausi į juos. Paskambinus pirmą kartą ir pasikalbėjus apie problemą supratau kad pataikiau būtent ten kur ir reikia, jie suteikė labai daug naudingos informacijos, po kurios nusprendžiau, kad noriu bendradarbiauti. Autopretenzija sudarė pardavėjui pretenziją kuri buvo tiesiog nuostabi. Bet į ja atsakymo iš pardavėjo negavau. Tada jie surašė pakartotine pretenziją pardavėjui po kurios pardavėjas parašė atsakymą, kad nesutinka su jam skirtomis pretenzijomis dėl automobilio. Bet autopretenzija nepasidavė ir parašė atsakymą į pardavėjo nesutikimą nutraukti pirkimo pardavimo sutarties. Bet iš pardavėjo vėl nesulaukiau jokios reakcijos. Teko kreiptis į teismą kadangi dar neturėjau tokios patirties autopretenzija buvo visada pasiruošę padėti. Jie viską paaiškino ir informavo taip detaliai kaip pirmokui. Jie paruošė visus dokumentus teismui nepriekaištingai. Kai teismas pardavėjui nusiuntė dokumentus ir ieškinį pardavėjui, pardavėjas sutiko su ieškiniu ir visa situacija išsisprendė taikiai. Tuomet autopretenzija sudarė taikos sutartį ir viskas baigėsi laimingai. Noriu pasakyti dar kartą šiai nuostabiai komandai kurie yra tikri savo srities specai. Jei nutiktu panaši situacija giminėm, draugam, ar pažystamiem rekomenduočiau autopretenziją net nesuabejojas. ĄČIŪ AUTO PRETENZIJAI UŽ NEPRIEKAIŠTINGĄ DARBĄ.
Atsakyti
Mano atvejis sakyčiau idomus tuo, kad aš automobilį nusprendžiau įsigyti su profesionalo pagalba, kuris atvažiuoja i bet kurį miestą ir automobilį apžiūri, ar neatsukta rida, ar nedaužtas, ar tvarkingi dokumentai, žodžiu viską iš išorė ir vidaus išsamiai patikrina. FB puslapy, instagrame, youtube šis žmogus užsivadinęs “ važiuojam auto”, savo puslapi turi “autopatikros.lt “. Paslauga nepigi, bet pažiūrėjus jo įrašus, suvokiau, kad pati viena nesusitvarkysiu nes tame nesigaudau ir jau buvau pavargus dviejų menesių automibilio paieškoj, nusprendžiau paslaugą užsisakyt, ir praktiškai buvau rami, kad rasiu patį geriausią variantą ir tikrai neprašausiu.
Galutiniam rezultate įsigijau šio “experto” pagalba automobilį už 9200€ su 200 000 km atsukta rida, išbėgusiais tepalais, atsilupusiu kebulu ir dar daug visko…
Pirma mintis buvo “papuoliau”. Niekiap negalėjau suprast kaip taip galima, likau apgauta ne tik pardavėjo, bet ir “experto”, kuriam už paslaugą buvo sumokėta.
Puoliau ieškoti, googlinti, ką daryti tokiu atveju. Radau “Atopretenziją”. Paklausiau darytų video įrašų, atsiliepimų, kur žmonės rekomendavo kreiptis bet kokiu atveju į šią įmonę, nes ne vienam yra pagelbėjus.
Praėjus parai po automobilio įsigijimo aš paskambinau į UAB Autopretenzija. Mane sužavėjo profesionalumas, komunikacija, teisinė pagalba, psichologinis palaikymas, labai tikslūs ir konkretūs nurodymai ką daryti, kaip elgtis vienoj ar kitoj situacijoj ir žmogiškumas!!!!
Visiems rekomenduoju, nedvejokit kreipkitės, čia dirba žmonės, kuriems jūs rūpit, kurie padarys viską, kad teisybė nugalėtų!!!
Mano atveju po gero mėnesio automobilio įsigijimo, pardavėjas grąžino visus pinigus už automobilį ir patirtas išlaidas, o expertas” gražino pinigus už neatliktas paslaugas.
Aš esu be galo dėkinga UAB Autopretenzijai !!!!
Atsakyti
Mums Autopretenziją rekomendavo draugė, kai ieškojome advokatų, nes nebesitikėjome be teismo išspręsti mūsų problemos. Likau maloniai nustebinta operatyvumu, maloniu bendravimu ir labai greitu problemos sprendimu. Esu Autopretenzijai labai dėkinga ir nuoširdžiai rekomenduoju!
Atsakyti
Esu labai dekinga UAB "Autopretenzijai" uz suteikta tarpininkavima bei gynima, isigijus naudota automobili Peugeot, mano atveju, atsirado motoro kalimas po 2.5 menesio, keitimas variklio butu kainave apie 2000 euru..veliau sugedo termostatas..Sauni komanda, viskas buvo paaiskinama ir ka reikia daryti, as nepasimeciau situacijose:)buvo teikiamos profesionalios teisines zinios, kruopsciai atrinkti reikiami dokumentai, pagarba klientui, atsakoma laiku, jauciausi uztikrintai!! Rezultatas SAUNUS- greit buvo pradetas dialogas su automobilio pardavejais (vyras ir z, mona) ir buvo pateikti priimtini sprendimo budai, radom derybas su pardavejais, isspresti visi klausimai iki teismo, GRAZINTAS automobilis atgal pardavejams ir grazinta pilna suma automobilio kainos, viskas vyko per pora menesiu, iskaitant ir vasaros laikotarpi, atostogu meta:))

Tad drasiai rekomenduoju!!kreipkites visi kam reikalinga pagalba arba jei jus apgavo nesaziningas automobilio pardavejas!! kreiptis tikrai 100 proc verta jei jus apgavo!!DIDELIS ACIU REKOMENDUOJU 100 PROC NEABEJOKITE TAI VERTA!!
Atsakyti
Sveiki. Jeigu svarstote ar kreiptis, tai turiu keletą argumentų, kurie manau padės jums apsispręsti. Visų pirma komanda dirba profesionaliai, viskas nuo A iki Z paaiškinama, sudeliojami visi taškai ir yra paaiškinama ką reikia daryti, ko pasekoje, jūs nepasimetate ir žinote ką ir kada reikia daryti. Antra, jeigu jums sako - "čia yra nesamonė, tu neatgausi nieko", liepkite tam žmogui nekvaršinti galvos ir pasitraukti į šalį. Trečia, ši komanda žino kas turi būti daroma ir kaip - pasitikėkite, nors iš pirmo žvilgsnio atrodo nepatikima. Galutinis rezultatas - tikslas pasiektas. Mano atveju, nupirktam automobiliui "užkalė motoras", reikėjo keisti variklį kurio remontas kainavo 1600 eur. Rezultatas - susigražinta iš pardavėjo 75%. Rekomenduoju ir rekomenduosiu. Kreipkitės visi kas susidurėte su panašiomis situacijomis.
Atsakyti
Autopretenziją man parekomendavo pažįstami, kai turėjau bėdų su automobiliu. Jie sakė "parašyk Autopretenzijai būtinai, pamatysi, Ramūnas profas, viską išspręs".
Nieko per daug nesitikėdama kreipiausi į juos su pagalbos prašymu.
Nuoširdžiai, nesitikėjau tokio operatyvumo (į laiškus, skambučius komanda atsako iškart), o jų teisinės žinios, pagalba ir gebėjimas komunikuoti yra vertos pačių aukščiausių įvertinimų.
Mano nuoširdžiausios rekomendacijos!
Atsakyti
Rekomenduoju visiems, kuriuos apgavo nesąžiningi automobilių pardavėjai, parduodantys automobilius su paslėptais defektais. Autopretenzija ne tik padėjo parengti reikalingus dokumentus, bet ir konsultavo visais klausimais, padėjo spręsti kilusias problemas. Dėl jų konsultacijų tiksliai žinojau ką ir kaip reikia daryti, kad atgaučiau pinigus, jaučiausi drąsiai ir užtikrintai, kad pavyks apginti savo teises. Puikiai išmanantys savo darbą žmonės.
Atsakyti
Rekomenduoju. Rimta imone, profesionalus darbuotojai. Visada pades ir patars.
Atsakyti
Povilas 2021-11-04 10:09:31
Sveiki, dėkojame Jums už atsakymą, tik galėjote protingiau ir ilgiau pagalvoti ką man atsakyti, jūs kaip paprasti žmonės nuo žagrės, turbūt ir mąstote neadekvačiai ir dar negyvenate turbūt teisinės valstybės principais o tik praeityje populiariais gąsdinimais ir savo naudos ir gerovės siekime, pasinaudojate kito nežinomybe.
Ką jūs rašote, ar suvoket ? “žūsta žmonės, nuo tokių pardavėjų kaip mes? murzina sąžinė, advokatai skalbia? skamba tikrai negražiai, bet turbūt kiekvienam savas Lygis, ar jūs suvokiat savo pykčio ir savo darbe tokį viešą šmeižtą kito asmens atžvilgiu?
O prie ko yra mano dirbama sfera ir veikla? visiskai nesuprantu? paaiskinkite? ar Laisvoje teisinėje valstybėje negalima dirbti ka nori ir kada nori? kaip jus?
Mes apsvarstysime visus teisinius veiksmus ir kreipsimes į atitinkamas instancijas kad nebūtume šmeižiami vyro ir žmonos uab kurie pusryčiaudami sprendžia kas yra patikimas pardavėjas Lietuvoje ir sudarinėja sarašus.
Sėkmės jums darbuose, jūsų darbas tikrai geras ir reikalingas kuris padeda apsisaugoti nuo nesažiningų pardavėjų, tik jūs išmokite atskirti nesąžiningą pardavėją, kada jis kaltas, o kada ne, nes jau 21 amžius ir gyvename TEISINĖJE VALSTYBĖJE KUR VISIEMS GALIOJA TIE PATYS ĮSTATYMAI.
Gražios dienos
Laba diena
Kaip Jūs parašėte, kokiu tonu uždavėte akordą, tokį ir gavote atsakymą.
Jei norite kažką asmeniško pasiklausti- esate laisvas visada pasiskambinti ir išsakyti savo nuomonę. Jei norite viešai pasišpaguoti- Jūsų valia.
Mes darome darbą, kaip ir Jūs tokį, kokį pasirinkome. Tikimės, kad ir Jūs savo darbą darote taip, kad apie Jus bus tik geri atsiliepimai iš Jūsų klientų.
Jūs turite teisę, kaip ir sakėte: į savo nuomonę.
Linkime sėkmės Jums Jūsų darbinėje veikloje ir asmeniniame gyvenime.
Atsakyti
CEO 2021-11-04 07:06:01
Laba diena
Ilgai svarstėme ką Jums atsakyti, bet manome, kad Jūsų reklama Autopretenzijai yra pati geriausia.
Na, mes žmonės nuo žagrės, kurie gina tokių pačių, kaip mes žmonių interesus nuo nesąžiningų pardavėjų, kaip Jūs. Tie patys nesąžiningi pardavėjai parduoda automobilius, kuriais susižaloja ir žūsta žmonės. Klausimas, kaip tokie pardavėjai gali gyventi su tokia murzina sąžine (jei tokią turi). Kažkada taip nutiks, kad tie advokatai, kurie skalbia pardavėjų mundūrus, nuspirks automobilį ir patys (ar jų artimieji) pateks į tokią situaciją. Lazda apsisuks kitu galu.
Vieno dalyko nesuprantame, paaiškinkite prašome: kaip Povilas Puzara, kurio veikla visai kitoje sferoje https://rekvizitai.vz.lt/imone/kristinos_gvaizdikienes_audito_firma/povilas_puzara_direktorius/ sutiko parašyti už Tą patį Autometrą, o gi va- https://rekvizitai.vz.lt/imone/megain/ pasirodo kažkada vykdė veiklą šioje srityje. Na ką- sveikiname ;) kad pagaliau pakeitėte profilį į kur kas naudingesnį. Tikimės, kad čia veiklą vykdote sąžiningai.
Sėkmės Jums.
Sveiki, dėkojame Jums už atsakymą, tik galėjote protingiau ir ilgiau pagalvoti ką man atsakyti, jūs kaip paprasti žmonės nuo žagrės, turbūt ir mąstote neadekvačiai ir dar negyvenate turbūt teisinės valstybės principais o tik praeityje populiariais gąsdinimais ir savo naudos ir gerovės siekime, pasinaudojate kito nežinomybe.
Ką jūs rašote, ar suvoket ? “žūsta žmonės, nuo tokių pardavėjų kaip mes? murzina sąžinė, advokatai skalbia? skamba tikrai negražiai, bet turbūt kiekvienam savas Lygis, ar jūs suvokiat savo pykčio ir savo darbe tokį viešą šmeižtą kito asmens atžvilgiu?
O prie ko yra mano dirbama sfera ir veikla? visiskai nesuprantu? paaiskinkite? ar Laisvoje teisinėje valstybėje negalima dirbti ka nori ir kada nori? kaip jus?
Mes apsvarstysime visus teisinius veiksmus ir kreipsimes į atitinkamas instancijas kad nebūtume šmeižiami vyro ir žmonos uab kurie pusryčiaudami sprendžia kas yra patikimas pardavėjas Lietuvoje ir sudarinėja sarašus.
Sėkmės jums darbuose, jūsų darbas tikrai geras ir reikalingas kuris padeda apsisaugoti nuo nesažiningų pardavėjų, tik jūs išmokite atskirti nesąžiningą pardavėją, kada jis kaltas, o kada ne, nes jau 21 amžius ir gyvename TEISINĖJE VALSTYBĖJE KUR VISIEMS GALIOJA TIE PATYS ĮSTATYMAI.
Gražios dienos
Atsakyti
Povilas 2021-11-03 19:22:32
Autopretenzija darbas- padėti Jums pinigus atgauti iki teismų.
čia jūsų šūkis, misija, vizija … ar …
Jūsų įmonė dirba virš dviejų 2 metų, Aišku nėra žinoma mums kokia yra Jūsų patirtis kaip teisininko, ir būtų gerai pamatyti diplomą ir diplomo numerį ar jūs estate teisininkas ar tik geras savo paslaugos pardavėjas? Ar jūs samdote teisininkus ?
Autopretenzija UAB DIRBA DU DARBUOTOJAI Jūs Ramūnas Mackevičius Pardavimų direktorius kaip rašoma video reportaže info.tv ir Jūsų žmona Jurga Mackevičienė Direktorė.
Noriu jus pagirti už novatorišką puslapy autopretenzija.lt visur skatinama pildyti uzklausa ir tapti klientu, bet informacijos naudingos mažai visur sukuriama marketingo iliuzija nusipirkus naudotą automobilį praturtėti ir Jums neįdomu koki defektai paslėpti ar nepaslėpti, jums svarbiau matau yra parduoti savo paslaugą, jug ne jūs mokate teisininkams o jūsų klientai,
Kas jūs tokie, kad facebook grupeje, galit kurti patikimų ir nepatikimų pardavėjų sarašus? kokia yra imtis?
Pasidalinkite prašau kiek esate Laimėję vartotojų teisių skundų?
Kiek esate Laimėję teismų, ginčų.
Kiekvienas gali sukurti facebook grupe ir ten pavyzdziui sukelti daugiausia pralaiminčius arba Laimincius asmenis ar įmones auto pirkimo ir pardavimo santykiuose.
Ir tuoj tai padarysime siais Laikais tai nesunku jus matau taip pat puikiai mokate naudotis google reklama ir facebooku
Zmones turi viska zinoti o ne tik marketingo iliuzija,
Jūs ar jūsų teisininkas pries UAB Autometras dar nelaimėjote nei vieno ginčo, skundo, teismo, vartotojų teisių, o uždirbote turbūt tik jūs.
Mes su malonumu paviešinsime visas detales ir visą medžiagą, dėl ko buvo kreipiamasi ir t.t. Naujoje Facebook grupeje ir kitur
Laba diena
Ilgai svarstėme ką Jums atsakyti, bet manome, kad Jūsų reklama Autopretenzijai yra pati geriausia.
Na, mes žmonės nuo žagrės, kurie gina tokių pačių, kaip mes žmonių interesus nuo nesąžiningų pardavėjų, kaip Jūs. Tie patys nesąžiningi pardavėjai parduoda automobilius, kuriais susižaloja ir žūsta žmonės. Klausimas, kaip tokie pardavėjai gali gyventi su tokia murzina sąžine (jei tokią turi). Kažkada taip nutiks, kad tie advokatai, kurie skalbia pardavėjų mundūrus, nuspirks automobilį ir patys (ar jų artimieji) pateks į tokią situaciją. Lazda apsisuks kitu galu.
Vieno dalyko nesuprantame, paaiškinkite prašome: kaip Povilas Puzara, kurio veikla visai kitoje sferoje https://rekvizitai.vz.lt/imone/kristinos_gvaizdikienes_audito_firma/povilas_puzara_direktorius/ sutiko parašyti už Tą patį Autometrą, o gi va- https://rekvizitai.vz.lt/imone/megain/ pasirodo kažkada vykdė veiklą šioje srityje. Na ką- sveikiname ;) kad pagaliau pakeitėte profilį į kur kas naudingesnį. Tikimės, kad čia veiklą vykdote sąžiningai.
Sėkmės Jums.
Atsakyti
Autopretenzija darbas- padėti Jums pinigus atgauti iki teismų.
čia jūsų šūkis, misija, vizija … ar …
Jūsų įmonė dirba virš dviejų 2 metų, Aišku nėra žinoma mums kokia yra Jūsų patirtis kaip teisininko, ir būtų gerai pamatyti diplomą ir diplomo numerį ar jūs estate teisininkas ar tik geras savo paslaugos pardavėjas? Ar jūs samdote teisininkus ?
Autopretenzija UAB DIRBA DU DARBUOTOJAI Jūs Ramūnas Mackevičius Pardavimų direktorius kaip rašoma video reportaže info.tv ir Jūsų žmona Jurga Mackevičienė Direktorė.
Noriu jus pagirti už novatorišką puslapy autopretenzija.lt visur skatinama pildyti uzklausa ir tapti klientu, bet informacijos naudingos mažai visur sukuriama marketingo iliuzija nusipirkus naudotą automobilį praturtėti ir Jums neįdomu koki defektai paslėpti ar nepaslėpti, jums svarbiau matau yra parduoti savo paslaugą, jug ne jūs mokate teisininkams o jūsų klientai,
Kas jūs tokie, kad facebook grupeje, galit kurti patikimų ir nepatikimų pardavėjų sarašus? kokia yra imtis?
Pasidalinkite prašau kiek esate Laimėję vartotojų teisių skundų?
Kiek esate Laimėję teismų, ginčų.
Kiekvienas gali sukurti facebook grupe ir ten pavyzdziui sukelti daugiausia pralaiminčius arba Laimincius asmenis ar įmones auto pirkimo ir pardavimo santykiuose.
Ir tuoj tai padarysime siais Laikais tai nesunku jus matau taip pat puikiai mokate naudotis google reklama ir facebooku
Zmones turi viska zinoti o ne tik marketingo iliuzija,
Jūs ar jūsų teisininkas pries UAB Autometras dar nelaimėjote nei vieno ginčo, skundo, teismo, vartotojų teisių, o uždirbote turbūt tik jūs.
Mes su malonumu paviešinsime visas detales ir visą medžiagą, dėl ko buvo kreipiamasi ir t.t. Naujoje Facebook grupeje ir kitur
Atsakyti
Tomas 2021-10-26 10:32:18
Naudojasi mazais neisprususiais pardavejais, kad kuo daugiau iskaulyt pinigu savo klientams, net gi beviltiskose situacijose savo klientams siulo kreiptis i teismus, kad tik gaut mokejima uz paslauga. Pries dideles imones visus skundus vartotoju teisem ir teismuose pralaimi. Itikineja zmones kad naudoti auto turi atitikti naujo savybes ir uz tai atsako pardavejas arba vadina pasleptu defektu.
Gerbiamas NETomai
Pradžioje pristatysime Jus Jūsų tikruoju Vardu ir Pavarde KIRIL SOKOL, kad būtų aiškiau- UAB Autometras direktorius. Ir pasidalinsime apie Jūsų įmonę atsiliepimais:
https://rekvizitai.vz.lt/imone/autometras/atsiliepimai/
Labai džiaugiamės, kad Jūs iniciavote šį pranešimą, todėl galime atsiliepti ir išsakyti žmonių nuomonę apie Jus.
Pradėsime nuo to, kad linkime pradėti pardavinėti automobilius sąžiningai ir neslėpti defektų, dėl kurių klientai kreipiasi į Jus ir reikalauja kompensacijų.
Jei anksčiau dar kažkur giliai kirbėjo mintis, kad kažkada Jus reikėtų pašalinti iš Nepatikimų automobilių pardavėjų grupės Autopretenzija Konsultacijos puslapyje, tai po Jūsų šio prisipažinimo, manome, kad Jus ten paliekame.
Taip pat viliamės, kad ateis laikas, kai Jūs suprasite, kad parduoti automobilius sąžiningai ir kaip to reikalauja įstatymas yra kur kas naudingiau Jums patiems, nei vėliau mokėti pinigus Jūsų advokatams, kurie už Jus skalbia Jūsų mundurą.
Ir kadangi norime pabaigti atsiliepimą pozityvu, tikime, kad Jūs pagaliau suprasite sąžiningumo vertę ir pajusite malonumą, kai pardavę automobilį sąžiningai, sulauksite pagaliau pirmo teigiamo atsiliepimo apie Jus iš kliento, kuris atsives pas Jus savo pažįstamą, nes iš Jūsų pirktas automobilis pagaliau bus be paslėptų defektų.
Su pagarba Autopretenzija kolektyvas.
Atsakyti
Naudojasi mazais neisprususiais pardavejais, kad kuo daugiau iskaulyt pinigu savo klientams, net gi beviltiskose situacijose savo klientams siulo kreiptis i teismus, kad tik gaut mokejima uz paslauga. Pries dideles imones visus skundus vartotoju teisem ir teismuose pralaimi. Itikineja zmones kad naudoti auto turi atitikti naujo savybes ir uz tai atsako pardavejas arba vadina pasleptu defektu.
Atsakyti
Esu be galo dėkinga "Autopretenzijai" ir jos vadovui p. Ramūnui, už suteiktas paslaugas, ir pažaboti nesąžiningą pardavėją. Taigi mano istorija trumpai: dukra pirko auto bmw 1 klasės, aišku nenaujas ir kaina nekosminė, apžiūrėjom kiek supratom, deklaravo pardavėjas kad defektų jokių neturi žodžiu sėdi ir važiuoji. Ir dar sumos visos sutartyje nerašė. Taigi o pastebėjom jau kad galbūt kažkas yra važiuojant namo, kitą dieną ir dūmais apsipylė, pasidarė neramu ir mašiną nuvarėm pas savo meistriuka kad užmestų akį, ir aišku naujienos buvo nekokios, važiuoklė baisi, katalizatoriaus nėra, variklis irgi ardytas ir t.t. Pranešėm pardavėjui, bet gero neišgirdome aišku. Na galvojom arba į metalo laužą, arba taisyti ir tai kainuotų nemažai. Dar įlindau į googl su maža viltim kažką rasti, ir užmačiau žmonių atsiliepimus apie Autopretenziją, galvoju pabandysiu juk nieko neprarasiu. Susisiekiau, mane išklausė, gavau instrukcijas, ir paruošė pretenziją pardavėjui. Pardavėjas aišku bandė išsisukti, bet po dviejų dienų nuo gautos pretenzijos pasiėmė automobilį, i mes atgavome visą sumą. Pirkimo pardavimo sutartis buvo nutraukta.
Taigi, kas dvejojate ar verta, taip taip taip verta!!! Jaigu tikrai supratote kad jus apgavo kreipkites net nedvejokite.
Ir dar Ačiū Autopretenzijai už malonų bendravimą bet kuriuo paros metu, patarimus, konsultacijas, ir žinomą motivaciją nenuleisti rankų????.
Sėkmės????
Atsakyti
Rekomenduoju pasinaudoti UAB "Autopretenzija" paslaugomis, kai jaučiatės apgautas, dėl įsigyto automobilio. Trumpai mūsų istorija. Su šeima nusipirkom automobilį Volvo XC 90. Po trijų savaičių džiaugsmo įsigytu nauju auto, išlindo variklio problema, informavus apie tai pardavėją, sulaukėm atsakymo: jo žmona keturis metus važinėjo ir viskas buvo OK, o mes ją sugadinom ir velniai žino ko dabar norim. Servise rado dar daugiau trūkumų, nors auto pirkom be defektų, surašė automobilio defektaciją. El. žinute nusiunčiau pardavejui dokumentus. Po ilgų diskusijų, lyg ir sutiko, dėl grąžinimo. Susitikom, grąžino pinigus, mes jam auto, pasirašėm grąžinimo popierius ir išsiskirstėm. Skambina pardavėjas po 10 min. ir rėkia balsu atseit automobilis išrinktas ir jis važiuot negali, grįžom, pradėjom aiškintis, nepavyko. Išsikvietėm policiją, policija liepė grąžinti pinigus, ir aiškintis teisme. Kitą rytą po įvykio susiradau Autopretenzijos kontaktus, ir problema galutinai išsisprendė per pusantros savaitės, pinigus atgavom, automobilį grąžinom.
Ačiū Ramūnui 100% atsidavusiam darbui, už betarpišką bendravimą, palaikymą, patarimus ir suteiktą informaciją. Taip pat gavome patarimą, kur įsigyti patikimą automobilį.
Sėkmės!!!!!!
Atsakyti
Labai džiaugiamės atradę UAB "Autopretenzija". Per palyginti trumpą laiką, t.y. 2 mėnesius, jų dėka, pavyko iš pardavėjo atgauti dalį paslėptų automobilio šalinimo defektų išlaidų. Ačiū p. Ramūnui už jo malonų bendravimą, konsultacijas, profesionalumą savo srityje.
Labai rekomenduojame!
Atsakyti
Rekomenduoju 100%, tik patys geriausi atsiliepimai, drąsiai kreipkitės jie puikūs savo srities specialistai.Sulaukiau visakeriopos pagalbos, šilto ir malonaus bendravimo.Jūs nuostabūs ir dirbate 24val per parą, 7dienas per savaitę????????
Trumpai mano istorija:
Nusipirkau auto su netikra rida.Kreipiausi i Autopretenziją, Ramūnas viską puikiai išaiškino, pakonsultavo ir patarė kaip elgtis.Jo dėka automobilis buvo grąžintas pardavėjui, o aš atgavau visus sumokėtus eurus.
Ačiū jums, kad jūs tokie esate!!!Sėkmės!!!????
Atsakyti
Esu dėkinga UAB Autopretenzija, jų konsultacijų dėka pavyko pasiruošti duomenis ir grąžinti automobilį pardavėjams ir atgauti pinigus už kokybės neatitikusį automobilį. Patarimas perkantiems ir iš autosalonų: nepamiršti budrumo.
Atsakyti
Tik geriausi atsiliepimai, p.Ramūnas profas;)
Autopretenzija padėjo, per labai trumpą terminą, iš automobilio pardavėjo atgauti didesnę dalį paslėptų dėfektų išlaidų.
Drąsiai kreipkitės ir tikrai nenuleiskite rankų, nes nesąžiningi pardavėjai to ir tikisi:)
Atsakyti
Automobilį įsigijau gruodžio pradžioje iš įmonės, kuri verčiasi automobilių perpardavinėjimu. Pardavėjas siūlė automobilį pirkti kauferiu, tačiau pasiūlymą atmečiau, nes norėjau automobilį įsigyti su tvarkinga lietuviška sutartimi. Pardavėjas automobilį prižadėjo pristatyti iš Panevėžio į Vilnių, kadangi būtent Panevėžyje automobilis buvo apžiūrėtas ir praėjo techninę apžiūrą. Sutartą dieną pardavėjas vėlavo atvykti į susitikimo vietą beveik 40 minučių. Prieš pasirašant sutartį pardavėjas patikino, jog jokių defektų nėra (ir jų nepastebėjo), tas buvo įrašyta ir į pirkimo-pardavimo sutartį. Laukiant eilėje prie Regitros, pastebėjau, jog neveikia salono šildymas, tačiau pamaniau, jog tai gali būti termostato problema - automobilis po kelių dienų vis tiek turėjo būti pristatytas į autoservisą įprastam remontui (tepalų, diržų keitimas), tad tikėjausi, jog šią problemą taip pat bus galima išspręsti. Tačiau meistrai apžiūrėdami variklį informavo, jog matosi, kad anksčiau buvo remontuota variklio galva, tai buvo pirmoji indikacija, jog problema nėra termostatas, o galimai variklio defektas. Išardžius termostatą paaiškėjo, jog jis nėra pilnos komplektacijos, apžiūrint variklį paaiškėjo, jog variklio galva buvo aptepta neaiškios konsistencijos koše, o variklio bloke buvo įtrūkę cilindrai. Serviso darbuotojai patikino, jog šie veiksmai galimai buvo daromi tam, kad būtų nuslėptas minėtasis variklio defektas ir norint išspręsti šį gedimą yra reikalingas variklio keitimas. Po šios serviso darbuotojų išvados buvo kreiptasi į pardavėją, tačiau šis nusikratė bet kokios atsakomybės ir bendradarbiauti nenorėjo. Tuomet internete ieškant informacijos ką tokiu atveju daryti, atradau UAB Autopretenziją ir pasidomėjęs jų vykdoma veikla kreipiausi pagalbos. Ramūnas bendravo labai korektiškai, profesionaliai ir suteikė visą pirminę informaciją, kokia turėtų būti veiksmų seka. Kadangi pirminė konsultacija paliko gerą įspūdį - nusprendžiau toliau bendradarbiauti ir spręsti šią problema kartu su profesionalais. Ramūnas padėjo rašyti pretenzijas, kreipimąsi į pardavėją bei skundą vartotojų teisėms. Dėl tikslių bei profesionalių konsultacijų visa proceso eiga buvo labai sklandi. Vartotojų teisių sprendimas buvo mano naudai, kadangi nustatyta, jog defektas tikrai buvo nuslėptas ir tai yra pardavėjo atsakomybė. Autopretenzijos dėka atgavau pilną remontui išleistą sumą (daugiau nei 2 tūkst. eurų), nors tikrai netikėjau, jog tai yra įmanoma.
Atsakyti
Jei esate apgautas nesąžiningo pardavėjo, labai rekomenduoju pasinaudoti Autopretenzijos paslaugomis. Nesąžiningas pardavėjas labai greitai pradeda dialogą ir pasiūlo priimtinus sprendimo būdus. Ačiū Jums, kad tokie esate ir ginate mus! Sėkmės!
Atsakyti
Vis dar netikiu kad įmanoma per tris dienas grąžinti automobilį ir susigražinti didesnę dalį išlaidų. Džiaugiuosi, kad draugai rekomendavo tikrus profesionalus, kurių klausiausi kiekviename žingsnyje ir viską pavyko taikiai susitarti su pardavėju. Faktas tokie dalykai nemalonūs abejom pusėm, bet savo teises reikia ginti, tam įstatymai ir sukurti. Tik geriausi atsiliepimai Ramūnui ir komandai. Nuoširdus Ačiū.
Atsakyti
Pasisakysiu savo nuomonę, kaip įmonės vadovas.
Prieš daugiau, nei pusmetį mūsų įmonė įsigijo automobilį darbiniams reikalams. Apie tai perkant pasakėme ir akcentavome pardavėjui. Pardavėjas, žinoma, išgyrė automobilį, kaip puikų pasirinkimą, nes pats juo naudojosi įmonės reikalams daugybę metų be rūpesčių.
Pirkinys tarnavo mažiau nei pusmetį, ir vieną gražią dieną, tiesiog variklis sugedo.
Skambučiai ir prašymai pardavėjui paieškoti bendro sprendimo, su simboline kompensacija, baigėsi durų parodymu mums.
Iš karto po pokalbio kilo pyktis, kuris vėliau perėjo į racionalias paieškas, kurias vainikavo rasta Autopretenzija.
Paminėsiu trumpai: Autopretenzija reikalus sutvarkė, nepaisant atsakovo pasamdyto teisininko, prirašiusio "paklodes" atsiliepimų.
Galiausiai pardavėjui kainavo beveik tris kartus tiek, nei siūlėme susitarti taikiai. Tačiau įdomiausia, kad pardavėjas sumokėjo savo atstovui 2/3 savo patirtų išlaidų sumos.
Nors turėjau daug abejonių, bet jos išsisklaidė ir pasitvirtino, kad Autopretenzija dirba klientams.
Rekomenduoju.
Diana Babianskyte
2021-05-21 10:12:13 IP 5f4sossi
Atsakyti
Rekomenduoju ne 100% o 1000%.padejo man išspręsti keblia situacija.pries 3 men pirkau auto.teko grazint del asmeniniu priežasčių.grazinau pardavejui.jis pareiske kad bus atliekama defektacija.praejo kazkiek laiko.gaunu laiska i el pasta kad man priskaičiuota apmokėti suma uz tariamus apgadinimus kuriu as nepadariau. Tie apgadinimai jau buvo pries perkant auto.viskas fiksuota dokumentuose.kreipiausi i autopretenzija kuria man rekomendawo zmogus kuris patikrina auto pries perkant, beje ji irgi rekomenduoju, gawau daug patarimų is jo.taigi paskambinus i autopretenzija jos atstovas labai maloniai bendravo ir pasake ka tureciau padaryt.padariau kaip sakė.ir ka jus manot pardavejas paskambino kita diena ir viska sutarem graziuoju.anuliavo suma kuria man buvo atsiuntes moket.todel jei kils bedu ar jus apgaus del auto kreipkites tik i juos????????????????
Atsakyti
Susidūrus su nuslėptais automobilio defektais ir priešišku pardavėju, apėmė šioks toks nerimas, kad reikės pakloti solidžią sumą remontui ir patirtį nuostolį, tačiau šios įmonės atstovas, su kuriuo teko bendrauti per visą laikotarpį, taip užmotyvavo nenuleisti rankų, kad dabar belieka pasakyti didelį AČIŪ, nes ne tik, kad susigražinau pinigus, bet ir supratau, kad niekada nereikia nuleisti rankų ir eiti pirmyn. Labai rekomenduoju šią firmą, nes sulauksit visokeriopos pagalbos ir malonų bei šiltą bendravimą.
Atsakyti
Wow!✨Ačiū Jums labai! Tik patys geriausi atsiliepimai ir rekomendacijos!
Atsakyti
Įmonės savininkas yra labai malonus, šiltas ir fainas žmogus. Turėti su juo reikalų yra labai lengva bei paprasta. Žmogus labai vertina kito laiką ir stengiasi padėti bei suprasti abi puses kuo greičiau bei lengviau.
Jeigu kamnors kyla abejonių tikrai nedvejokite.
Atsakyti
Pirkau iš JAV grįžusį automobilį. Pardavėjas teigė, jog automobilis neturi jokių trūkumų ar defektų. Pirkimo-pardavimo sutartį supildėme daugiau nei dvigubai mažesne suma nei sumokėjau iš tikrųjų, pasak pardavėjo - negalėjome rašyti tikros sumos, nes mokesčiai iš už Atlanto grįžusiems automobiliams būtų labai dideli. Važiuojant su nauju automobiliu atgal greitkeliu pastebėjau, jog stipriai „traukia“ į vieną pusę. Galvojau, kad gal reikalingas tik ratų suvedimas, tad per daug galvos nesukau. Kitą dieną nuvykus į autoservisą ir atlikus ratų suvedimą mechanikas pasakė, kad panašu, jog automobilis yra patekęs į avariją. Ratų ir važiuoklės geometrija buvo gerokai iškrypusi ir paprastas ratų suvedimas čia nieko nepadės. Susisiekus su pardavėju jis neneigė, jog automobilis buvo patekęs į avariją, tačiau tvirtino, kad tokius dalykus turiu suprasti pats atlikdamas apžiūrą. Pareiškus, kad manęs automobilis netenkina, pinigus grąžinti atsisakė ir pradėjo ciniškai meluoti. Teigė, jog pilnos sumos niekada akyse nematė, gavo tik tiek, kiek turėjome parašę pirkimo-pardavimo sutartyje.

Suprasdamas, kad situacijos gražiuoju neišspręsiu, atlikau internetinę paiešką ir tarp rezultatų radau „Autopretenzija“. Paskaitęs keletą straipsnių apie juos ir įsitikinęs autentiškumu, kreipiausi pagalbos. Ramūnas ne tik operatyviai pakonsultavo, persiuntė reikalingą informaciją, bet ir maloniai atsakė į visus kilusius klausimus. Dar kitą dieną po pradėtų procedūrų su manimi susiekė pats automobilio pardavėjas ir jau maloniai pasiūlė išspręsti problemas. Galiausiai savo pačio lėšomis atvyko į mano nurodytą vietą, o aš susigrąžinau visus savo pinigus. Esu dėkingas Autopretenzijai už profesionalumą ir efektyvumą, o skaitantiems linkiu į ginčus nenumoti ranka ir kovoti už save.
Atsakyti
Laba diena visiems, kurie nusipirkote ar planuojate pirkti naudotą automobilį.
Papasakosiu Jums istoriją, kuri prasidėjo 2020 spalį ir pasibaigė 2021 balandžio 08d. Pasistengsiu kuo trumpiau, bet nepažadu ;)
Šeimai prireikė automobilio. Po ilgų paieškų radome Audi, kuri patiko tiek iš išvaizdos, tiek iš aprašymo. Buvo paminėta, kad ekonomiškas automobilis, nes sumontuota dujinė įranga ir šiaip daug privalumų.
Susiskambinome pardavėjui (turiu paminėti, kad pardavėjas- įmonė, MB Autoregis (buvusi R. Dimgailos II). Kadangi įmonė oficiali ir turi savo aikštelę, tikrai neturėjome jokių minčių, kad kažkas gali būti su ja blogai ar jos parduodami automobiliai kitokie, nei aprašymuose. Tačiau vėliau pradėjus domėtis, kai jau šaukštai po pietų ir Automobilis stovėjo (pabrėžiu STOVĖJO) kieme, nes Automobilis turėjo daugiau važiuoti, šią įmone paaiškėjo: https://rekvizitai.vz.lt/imone/r_dimgailos_ii/atsiliepimai/. Rekomenduoju Jums paskaityti šią nuorodą, prieš perkant automobilį.
Na ką. Nusipirkome. Susimokėjome ir dar grįžtant namo jau kilo įtarimų, kad kažkas su automobiliu blogai.
Pasiskambinome pardavėjui. Pardavėjas buvo tiek "malonus", kad teikėsi atvykti pasiimti automobilį ir jį remontavo net dvi savaites. O į mano kasdieninius skambučius, kodėl taip ilgai, vis sekė pasakas, kad trūksta ano, o dar rado tą, ir užsakė kitą ir tt. Dvi savaites pardavėjas man "kabino makaronus". Ilgiau laukti pavargau ir suradau Autopretenziją. Apie šios įmonės darbą galėčiau parašyti visą romaną, nes tiesiog viską sutvarkė puikiai.
Po to, kai į darbą kibo Autopretenzija, reikalai pradėjo judėti į priekį. Staiga, automobiliu, kuriam trūko detalių, jos atsirado ir automobilis atsirado mano kieme. Tačiau atvežtas jis vis tiek ožiavosi ir nevažiavo, kaip turėtų. Sunkiai kūrėsi. Bildėjo važiuojant. Elektronika tai veikdavo, tai ne. Galiausiai dingo trauka...
Pasakojant glaustai: nuvežiau automobilį į servisą patikrai, nes vis kažkas sustreikuodamo, tai elektronika, tai spynos, tai variklis pradėjo kvailioti ir tt. Serviso meistrai apžiūrėjo automobilį iš išorės, išklausė mano nusiskundimus apie iš pažiūros menkus gedimus, ir ėmėsi jo tikrinimo. Galima pasakyti trumpai: atvėrus kai kurias automobilio dalis- atsivėre Pandoros skrynia. Kur beprisiliesdavo ir ką betikrindavo serviso meistrai, visur rasdavo klaidų, gedimų, ir požymių, kurie liudijo, kad prieš juos šiuos mechanizmus ar dalis jau kažkas krapštė ir maskavo defektus.
Autopretenzija padėjo man. Ar tai pavyko greitai, ar lėtai, manau, kad taip turėjo būti. Pardavėjas pasisamdė advokatą, kuris pradžioje man skambino ir mane visaip koneveikė, kad pasak jo: "aš pati kalta, kad neapsižiūrėjau, o pardavėjas pardavė puikios kokybės automobilį, ir suprask pirkėja- durys ten..." Nekalbant apie Pardavėjo ir jo advokato išsisukinėjimus, Autopretenzijos komanda visada manęs išklausydamo, paguosdavo ir duodavo labai aiškius nurodymus, kaip reikia elgtis. Tik vėliau supratau, kad jų, kaip ir kitų specialistų reikia tiesiog klausyti ir daryti taip, kaip jie pataria.
2021-04-08 11.25val. stovėdama kieme ir matydama, kaip pardavėjas išsiveža automobilį ir žinodama, kad dar vakar į sąskaitą susigrąžinusi automobilio pirkimo kainą ir pinigus už patirtas papildomas išlaidas, žinau ką padarysiu: 1. Nusipirksiu brangaus vyno ir su savo vyru pavakarosiu; 2. Prie namo įsirengsiu terasą.
Nemoralizuosiu, nes tokioje situacijoje gali atsidurti kiekvienas. Tik pasakysiu: Jei ir Jums taip nutiko, paieškokite informacijos internete, o šiaip tiesiog suveskite www.autopretenzija.eu
Dėkoju Jums už tai, kad perskaitėte šią istoriją iki pabaigos.
Tiesiog norėjau išdėstyti jausmą, kaip jaučiuosi dabar. Jaučiuosi-puikiai.
Autopretenzijai dėkoju iš visos širdies.
Kristina
Atsakyti
Pirkau automobilį iš Kretingos. Ne iš perikūpo bet iš ĮMONĖS, kaip ir buvo žadėta kad važiuosiu ilgai. Deje. Praėjo 3 menesiai ir automobilis sugedo, subyrėjo variklis. Pasirodo viduje trūko detalių dėl kurių atomobilis nustojo veikti. Pareiškęs pretenzija pardavėjui jis pasakė kad defektų nebuvo ir pasirašiau jog su viskuo susipažinau. Atsisakė atlyginti patirtą žalą, nors prašiau tik kad mažesnę dalį padengtų išlaidų bet nesutiko. Ieškodamas kas galėtų man padėti, parekomendavo žmogus Autopretenzija, nes ji padeda nukentėjusiems auto savininkams nuo NESĄŽININGŲ PARDAVĖJŲ. Truputį kantrybės reikėjo ir VALIO, PADENGĖ VISAS IŠLAIDAS PARDAVĖJAS. Tikrai rekomenduoju AUTOPRETENZIJA. IŠMANO savo darbą ir Šaunus vyrukas dirba kuris viską puikiai pakonsultuoja. NUKENTĖJAI NUO NESĄŽININGO PARDAVĖJO? KREIPKITĖS Y AUTOPRETENZIJA PADĖS IŠSPRĘSTI PROBLEMAS!!!
Atsakyti
Ndt nesitikėjau tokių profesionalių konsultacijų - operatyvi pagalba per kelias valandas. Klausimą išsprendėme per pusdienį. Ačiū Jums labai.
Atsakyti
Kreipiausi pagalbos į šią įmonę ir likau maloniai nustebintas kaip greitai ir efektyviai buvo pagelbėta mano situacijoje. Grąžinau prieš pusę metų pirktą automobilį per tris dienas. Rekomenduoju.

Taip pat rekomenduojame

Mažeika ir partneriai
Verslo valdymo partneriai

Adresas: Olimpiečių g. 1-49, LT-09235 Vilnius.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos.
Esame efektyvios vadybos ir pokyčių įgyvendinimo profesionalai, turintys didesnę nei 10 metų vadovavimo tarptautinėms ir vietinio kapitalo skirtingų veiklų įmonėms bei jų padaliniams. Mūsų komandos tikslas – dirbant kartu su įmonių savininkais, vadovais išspręsti pačius sudėtingiausius verslo valdymo klausimus ir...
Elis Textile Service
Adresas: Jankiškių g. 52, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo apranga; darbo sauga; higienos reikmenys; kita veikla; konsultacijų paslaugos; švaros, valymo paslaugos.
Elis Textile Service, UAB priklauso Elis įmonių grupei, kuri yra pirmaujanti Europoje tekstilės nuomos paslaugų teikėja. Elis veiklą vysto nuo 1883 m. ir šiuo metu siūlo tekstilės, higienos bei saugumo sprendimus 28 pasaulio šalyse. Elis Textile Service, UAB specializuojasi teikti kilimėlių, darbo drabužių nuomos...
Tęstinių mokymų centras
DaVinci 365® ARCHITECTUS | PHRONESIS

Adresas: Savanorių pr. 1-149 (18 aukštas) „Helios City“, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: mokymo kursai; aukštesniojo ir profesinio mokymo įstaigos; aukštosios mokyklos, universitetai; institutai, moksliniai tyrimai; konsultacijų paslaugos; renginių organizavimas; tyrimai, ekspertizės.
TĘSTINIŲ MOKYMŲ CENTRAS – tai pirmoji tęstinių mokymų kompanija Lietuvoje, įkurta 2008 metais. Teikdami aukščiausios kokybės mokymų paslaugas, padedame žmonėms bei įmonėms kurti realius ir pamatuojamus pokyčius, išugdant reikiamus įgūdžius ir įpročius, kurie padeda įgyvendinti net ir ambicingiausius asmeninius bei...
Personalas
Darbas užsienyje!

Adresas: Pulko g. 5, LT-62135 Alytus.
Veiklos sritys: darbo paieška, įdarbinimas; konsultacijų paslaugos; personalo atranka.
UAB Personalas - Įmonė teikianti personalo atrankos bei laikinojo įdarbinimo paslaugas Lietuvoje bei kitose Europos šalyse. Pagrindinės šalys kuriose dirbame : Lietuva, Vokietija, Švedija, Suomija, Danija, Austrija. Mūsų citata : "Suprantame, kad darbas žmogui yra neatsiejama gyvenimo dalis, todėl visada savo...
Enila
Adresas: Smiltynės g. 15, LT-93100 Klaipėda.
Veiklos sritys: miškininkystė; didmeninė prekyba; konsultacijų paslaugos; logistikos paslaugos; malkos, kuras šildymui; mediena, jos gaminiai.
UAB “Enila” savo veiklą miškininkystės srityje sėkmingai vysto jau ne vienerius metus. Nuo pat bendrijos įsteigimo pradžios perkame miškus ir siūlomeb geriausią kainą rinkoje už mišką, medieną ir biokuro žaliavą. Mūsų veikloje itin svarbu gerų santykių su klientais vystymas ir palaikymas, todėl pasirinkę mus...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

GOD – naujas žaidėjas "įkaitusioje" Lietuvos IT rinkoje
GOD – naujas žaidėjas "įkaitusioje" Lietuvos IT rinkoje 10-03 01:49
"Vokietija yra didelė šalis, bet joje nėra lengva rasti tinkamų darbuotojų, todėl vis dažniau ieškome talentų iš Europos Sąjungos. Lietuvą pasirinkome dėl puikios jos universitetų reputacijos", –...
"Arrow Electronics" tapo "Cohesity" atstovais Lietuvoje
"Arrow Electronics" tapo "Cohesity" atstovais Lietuvoje 10-03 01:38
"Arrow Electronics" tapo duomenų valdymo lyderio "Cohesity" platintoju ir nuo šiol taip suteiks pridėtinę vertę "Cohesity" duomenų valdymo ir apsaugos pasiūlymais besidomintiems Baltijos šalių...
"Adampolis Shop": parduotuvės tapo kompetencijų centrais
"Adampolis Shop": parduotuvės tapo kompetencijų centrais 10-03 01:35
Viena didžiausių komercinio ir nekomercinio transporto bei spec. technikos pardavimo, nuomos ir aptarnavimo įmonių grupių "Adampolis Group" šiemet pristato naują "Adampolis Shop" prekės ženklą ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

Manchester United 13,27 +3,19%
Twitter 43,84 +2,57%
Western Digital 32,55 +1,15%
Nokia 4,27 -0,23%
Boeing 121,08 -3,39%
Philip Morris 83,01 -3,58%
Goodyear 10,09 -3,81%
Nike 83,12 -12,81%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 3,70 -15,14%
Benzinas 3,48 -14,71%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Dujos (JAV) 7,26 -5,35%
Auksas 1732,74 -5,65%
Vištiena 3,54 -3,54%
Sidabras 19,08 -11,50%
Nafta 81,23 -1,12%