Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Autopretenzija

Atsiliepimai apie Autopretenzija, UAB

Vienintelė įmonė Lietuvoje ir Latvijoje, kurios klientų atsiliepimai kalba išsamiausiai.

Parašykite savo atsiliepimą apie Autopretenzija, UAB

Jūsų įvertinimas*
0
/
10

Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!

Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.

    Saugos kodas

    Lankytojų nuomonės ir komentarai

    10

    Turėjau sudėtingą atvejį su ganėtinai brangaus automobilio suklastotu kilometražu, kuris išaiškėjo tik po 3 metų transporto priemonės eksplotavimo. Surinkti visus tai patvirtinančius faktus, užtikrinti sklandžią komunikaciją ir veiksmų planą atrodė kaip didžiulis iššūkis, tačiau su įmonės specialistų pagalba viskas įvyko stebėtinai sklandžiai, aiškiai bei svarbiausia - su laiminga pabaiga. Automobilis grąžintas, pinigai atgauti - klientas patenkintas. Ačiū AutoPretenzijai už pagalbą. Geriausi atsiliepimai!

    1
    Autopretenzija
    2023-09-12 09:27:22

    Laba diena p. Liudai
    Jei jau pasakėte "A", tai prašytume pasakyti ir "B".
    Pritariame, kad įstatymai netobuli ir juos reikėtų keisti, kad vieną kartą pagautas pardavėjas galėtų būti įspėtas, antrą kartą- paskirtą bauda, o trečią- visam gyvenimui atimta teisė bet kokia forma prekiauti tuo, kuo jis apgavo kitą.
    Dar pamiršote paminėti, kad Jūsų minimas straipsnio komentatorius kartu su savo klientu, į teismą išsikvietė liudyti asmenį, kuris atsakovui ir jo advokatui padėjo suprasti, kad atsakovas ir advokatas melu nieko nepasieks.
    Taip pat nuoširdžiai tikimės, kad Jūs VISADA perkate automobilius TIK nauju ir su gamintojo garantijomis ir Jums NIEKADA nenutiks taip, kaip prieš kelis metus nutiko 4 jaunuoliams ant Valakupių tilto, kai eismo įvykio metu nesuveikė nei viena pagalvė. LABAI tikime, kad Jums NIEKADA neteks pereiti į Autopretenzijos ginamų pusę, nes Jūs savo gyvenime VISADA elgiatės taip, kaip norėtumėte, kad elgtūsi su Jumis.
    Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, nes Jūs dar kartą patvirtinote, kad darome gerą ir naudingą darbą.

    Labai gerai, jog sutinkate su tuo, jog šiame kontekste įstatymai tikrai nėra tobuli, ir jais piknaudžiauti gali bet kuris prieš tvakingus automobilių prekybininkus. Tad nemalkit kelių dalykų į vieną, ir, kaip minėjot, "jei jau pasakėte "A", tai prašytume pasakyti ir "B", nes jūs nesiimat jokių priemonių inicijuoti pakeitimų susijusiems įstatymams, o tik tylit, ir virinant po 200 už pretenziją tol, kol tokios spragos yra :):) Cha cha cha !!! :)

    Tad dar kartą trumpa instrukcija jūsų esamiems ir būsimiems klientams:

    Jeigu įsigijote automobilį, kuris po savaitės ar vienų metų jums nebepatinka, o www.carvertical.lt arba www.autoistorija.lt rodo, jog buvo suveikę oro pagalvės, tuomet inicijuojte situaciją, jog užsidegė "airbag" (meistras išima, suprogramuoja ar pan).
    Tuomet kreipiatės į šią įmonę, kuri iš šių įstatymo spragų vykdo veiklą. Ir urą - jūs turite beveik 100% atgauti visus pinigus.

    Autopretenzija, UAB Super šaunauliai taip ir toliau, superinė komanda.

    Komanda Wow Ervinas ir Aušra tikrai nuoširdus žmonės su malonumu padeda žmonėm biednesnem, valdžia galėtu taip rupitis Lietuvos žmonėm, Nuoširdus jiem Ačiu, labai labai malonu iš ju pusės.Tikrai kriepkitės kam reikia padės.Dideli didelis AČIU. ????????????

    Liudas V.
    2023-09-12 08:23:19

    Ši kontora dirba pagal du pretenzijų šablonus. Tiesiog naudojasi įstatymų netobulu ir taip "kuria verslą".

    Tarkime, jeigu įsigijote automobilį, kuris praeityje turėjo eismo įvykį - sveikinu. Nes pavažinėję pusantrų metų galite automobilį grąžinti ir be didesnių išlaidų. Net jeigu viskas su automobiliu gerai, bet galbūt pasikeitė aplinkybės, jo jums nereikia ar teisiog atsibodo, kreipkitės į Autopretenzija ir jie jums padės, pvz:

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/2023/01/03/news/automobiliu-patikros-programele-nepadejo-net-patiems-kurejams-bando-prisiteisti-is-elektromobili-pardavusio-vilniecio-25679665

    Advokato​ Ramūno Mikulsko komentaras: „Manau, kad teismų praktika krypsta bloga linkme. Po daugiau kaip pusantrų metų pirkėjai ieško pretenzijų, nors patys verčiasi tuo, kad tikrina automobilius. O teismas jais patiki ir nubaudžia niekuo dėtą verslininką. Aš suprantu, kad reikia vartotojus ginti nuo visokiausių sukčių. Tačiau šis atvejis kitoks. Tarkime, kad ir sąžiningai jūs parduosite seną automobilį, pirkėjai po metų ar daugiau nuvairuos jį į servisą, aptiks kokį nors broką ir galės per teismus reikalauti pinigų.“ Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-eismas/2023/09/11/news/klaipeda-pradeda-kova-su-vandens-stichija-parenge-plana-kaip-isvengti-apsemtu-gatviu-28269297

    Laba diena p. Liudai
    Jei jau pasakėte "A", tai prašytume pasakyti ir "B".
    Pritariame, kad įstatymai netobuli ir juos reikėtų keisti, kad vieną kartą pagautas pardavėjas galėtų būti įspėtas, antrą kartą- paskirtą bauda, o trečią- visam gyvenimui atimta teisė bet kokia forma prekiauti tuo, kuo jis apgavo kitą.
    Dar pamiršote paminėti, kad Jūsų minimas straipsnio komentatorius kartu su savo klientu, į teismą išsikvietė liudyti asmenį, kuris atsakovui ir jo advokatui padėjo suprasti, kad atsakovas ir advokatas melu nieko nepasieks.
    Taip pat nuoširdžiai tikimės, kad Jūs VISADA perkate automobilius TIK nauju ir su gamintojo garantijomis ir Jums NIEKADA nenutiks taip, kaip prieš kelis metus nutiko 4 jaunuoliams ant Valakupių tilto, kai eismo įvykio metu nesuveikė nei viena pagalvė. LABAI tikime, kad Jums NIEKADA neteks pereiti į Autopretenzijos ginamų pusę, nes Jūs savo gyvenime VISADA elgiatės taip, kaip norėtumėte, kad elgtūsi su Jumis.
    Dėkojame už Jūsų atsiliepimą, nes Jūs dar kartą patvirtinote, kad darome gerą ir naudingą darbą.

    Ši kontora dirba pagal du pretenzijų šablonus. Tiesiog naudojasi įstatymų netobulu ir taip "kuria verslą".

    Tarkime, jeigu įsigijote automobilį, kuris praeityje turėjo eismo įvykį - sveikinu. Nes pavažinėję pusantrų metų galite automobilį grąžinti ir be didesnių išlaidų. Net jeigu viskas su automobiliu gerai, bet galbūt pasikeitė aplinkybės, jo jums nereikia ar teisiog atsibodo, kreipkitės į Autopretenzija ir jie jums padės, pvz:

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/2023/01/03/news/automobiliu-patikros-programele-nepadejo-net-patiems-kurejams-bando-prisiteisti-is-elektromobili-pardavusio-vilniecio-25679665

    Advokato​ Ramūno Mikulsko komentaras: „Manau, kad teismų praktika krypsta bloga linkme. Po daugiau kaip pusantrų metų pirkėjai ieško pretenzijų, nors patys verčiasi tuo, kad tikrina automobilius. O teismas jais patiki ir nubaudžia niekuo dėtą verslininką. Aš suprantu, kad reikia vartotojus ginti nuo visokiausių sukčių. Tačiau šis atvejis kitoks. Tarkime, kad ir sąžiningai jūs parduosite seną automobilį, pirkėjai po metų ar daugiau nuvairuos jį į servisą, aptiks kokį nors broką ir galės per teismus reikalauti pinigų.“ Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-eismas/2023/09/11/news/klaipeda-pradeda-kova-su-vandens-stichija-parenge-plana-kaip-isvengti-apsemtu-gatviu-28269297

    2022 m. rugsėjo mėn. Tauragės automobilių turguje įsigijome naudotą automobilį, kurį pardavėjas - įmonė apibūdino kaip techniškai tvarkingą. Praėjus 4d. po automobilio įsigijimo išaiškėjo automobilio trūkumas, dėl kurio negalėjome praeiti TA ir automobilio užregistruoti.
    Automobiliu negalėjome naudotis. Automobilio remonto kaina preliminariai galėjo viršyti 1/2 automobilio kainos.
    Kreipiausi į “Autopretenziją” nežinodama, ką daryti.
    Iš “Autopretenzijos” gavome aiškias instrukcijas ir veiksmų planą, ką ir kaip daryti. Buvo paruoštos dvi pretenzijos. Mūsų atveju, deja, automobilio pardavėjas abi pretenzijas atmetė, nesutiko nei kompensuoti automobilio remonto išlaidų, nei anuliuoti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti pinigų už automobilį. Apsisprendėme kreiptis į teismą. “Autopretenzija” rekomendavo puikų, labai kvalifikuotą advokatą, su kurio pagalba pavyko grąžinti automobilį pardavėjui ir atgauti pinigus.

    Mano situacija buvo kiek sudėtingesne negu daugumos. Nuprikome automobilį su greičiu dėžės defektu. Autopretenzija rekomenduotas advokatas tik per apeliacinį teisma įrodė teisybę ir po beveik metu atgavome remontui išleistus pinigus bei kitas išlaidas patirtas teismuose. 100% rekomendacija. P.S. nežinau daugiau tokios į klienta orientuotos įmonės!

    Pirkau automobilį ir labai nusivyliau, išlindus defektams įmonė kratosi atsakomybės, pakeisti į kitą tokį patį irgi nenori.

    Atomobily pirkome sestadieny ir nuvaziavus 100km.uzkale variklis. Savininkai nenorejo grazinti pinigu ir visaip venge kontakto. Tai buvo nuslepti variklio defektai kaip teige mehanikai tiek musu tiek ju atsivestas. Ir po vizito jie nenorejo mums grazinti pinigu. Tik sio zmogaus pagalba mes atgavome visa suma. Kertinis taskas padetas buvo kaip i pokalby telefonu isitrauke ir auto grazinimas tada jie pasimete ir suprato jog niekas cia nejuokauja. Didelis aciu ir 100%rekomeduoju visiems konsultuotis.! As visa savaite jam skambinejau o zmogus net pinigu nepajeme uz tai.!

    Labai gerai atlikti visi darbai, automobilis grązintas, pinigai gauti, rekomenduojame visiems, tiems kuriems buvo parduoti automobiliai su nuslėptais defektais, atsuktomis ridomis ir panašiai! Dirba profesionalai!

    Nuoširdus ačiū Autopretenzijai už išsamias, informatyvias ir kompetentingas konsultacijas. Situacija tokia, kad buvau kreipiasis į "teisininką" NE iš Autopretezijos, kuris visiškai neišmanė, ką daro. Ir tik AUTOPRETENZIJOS konsultacija ir patarimų dėka, mokant savo teisininką, pavyko grąžinti automobilį su užslėptais defektais. Tikiu, kad jeigu būtume bendradarbiavę ir sutartį sudarę su AUTOPRENZIJA tas procesas užtruktų ne 7 mėnesius, o žymiai greičiau. Todėl jeigu pats arba kas nors iš draugų nusipirks automobilį iš nesąžiningų pardavėjų bendradarbiausime tik su AUTOPRENZIJA. DAR KARTĄ AČIŪ!

    Atsakymo į kilusį klausimą sulaukiau labai greitai, išsamiai buvo paaiškinta kaip reikėtų elgtis iškilusioje situacijoje.

    Rekomenduoju.

    Labai ačiū už greitą sureagavimą! Jei ateityje iškils problemų su nupirktais automobiliais, visada žinisiu, kur kreiptis. Dar kartą ačiū ir sėkmės darbuose! ❤️

    Labai esu dėkingas už pagalba, kantrybė, bendradarbiavimą už visas pastangas, už visas suteiktas informacijas ir žinias, likau labai patenkintas jūsų darbu, pastangomis, suteikta pagalba labai greitai ir efektyviai, rekomenduoju nebijoti kreiptis pagalbos kai nežinote ką daryti. Jie ne tik profesionaliai ir atkakliai kovojo už mano teises, bet ir parodė, kad niekada neturėtumėte bijoti reikalauti teisingumo. Jei susidursite su panašiomis problemomis, kai nevykusiu automobilio pirkimu, drąsiai kreipkitės į šią įmonę - jie iš tiesų dirba Jūsų naudai ir padės rasti geriausią sprendimą.

    Šiai konsultacinei įmonei skiriu 10 balų už nepriekaištingą darbą, sprendžiant sudėtingą situaciją su nepavykusiu automobilio pirkimu. Jie ne tik profesionaliai ir atkakliai kovojo už mano teises, bet ir parodė, kad niekada neturėtumėte bijoti reikalauti teisingumo. Jei susidursite su panašiomis problemomis, drąsiai kreipkitės į šią įmonę - jie iš tiesų dirba Jūsų naudai ir padės rasti geriausią sprendimą. Jų pagalba man suteikė vilties ir drąsos nelikti nuošalyje, kai buvo pažeistas mano vartotojo interesas.

    Įsigytam automobiliui po trijų mėnesių pradėjo kalti variklis. Pirkimo sutartyje buvo nurodyta, kad nusiskundimų neturiu ir neturėsiu ateityje. Pardavėjas nebuvo linkęs tartis sakydamas, kad po trijų mėnesių jis jau nebėra atsakingas ir pasimetę kreipėmės į Autopretenziją. Profesionalai iš autopretenzijos iškart pasikreipus nuramino dėl laiko praėjusio nuo įsigijimo ir dėl to kas parašyta pirkimo sutartyje, nes pardavėjo atsakomybė už nuslėptą defektą yra svarbesnė. Situacija išspręsta mažiau nei per mėnesį.
    Taupant savo laiką ir nervus, visiems rekomenduočiau kreiptis į autopretenziją patekus į tokią ar panašią situaciją.

    Įsigijus automobilį nemaniau, kad per kelias savaites automobilis nebevažiuos. Nežinant ką daryti kreipiausi būtent į Autopretenziją. Bendradarbiaujant su šia įmone pavyko iš pardavėjo išsireikalauti, kad sutvarkytų automobilį.
    Ačiū Jums! Tikrai kokybiškai atliktas darbas. Esu patenkintas! Rekomenduoju!

    Greita ir labai išsami konsultacija, reikalus išsprendė per labai trumpą laiką. Rekomenduoju 110%

    Darbas atliktas neblogai neskaitant ką turi daryti pats nukentėjęs žmogus tik tie pergalės mokesčiai galėtų būti priskaičiuojami irgi tam kas apgavo

    Sveiki, visų pirma noriu pasidžgiauti ir dar kartą padėkoti įmonei “Autopretenzija” už profesionaliai atliktą darbą! Lygiai prieš mėnesį įsigijau ilgai norėto automobilio, kuris per savaitę laiko tapo tikru pragru ir galvos skausmu. Dėka “Autopretenzija” įmonės pagalba automobilis buvo sėkmingai grąžintas pardavėjui. Įmonės darbą vertintu tik aukščiausiais balais - nuo pat pirmų dienų šios įmonės atstovai žaibiškai regavo į iškilusią problemą, visada sulaukdavau greito atsako ir puikių patarimų, kurie padėjo susigrąžinti didelius pinigus už įsigytą automobilį! Neatsižvelgiant į paros laiką - ar tai būtų ankstyvas rytas ar vėlyvas vakaras, visados sulaukdavau aiškių nurodymų ir tolimesnių etapų. Nors ir pardavėjas buvo užsispyręs ir nesutinkantis su paslėptais defektais, “Autopretenzija” sugebėjo palaužti pirkėją ir sutikti pasirašyti Taikos sutartį. Situacija, kuri rodėsi, jog užsitęs labai ilgai, išsisprendė per vieną mėnesį, kas yra išties įspūdinga! Su šios įmonės pagalba, atidavus automobilį pardavėjui, nesigailiu nei vieno išleisto cento už suteiktas įmonės paslaugas.
    Dar kartą didelis AČIŪ “Autopretenzijai” už jų palaikymą, profesionalų darbą bei suteiktą progą košmarą paversti į laimingą pabaigą!
    O asmenims, kurie yra susidūrę su panašia situacija, jaučiasi lygiai taip pat, kaip aš prieš mėnesį laiko, raginu ir patariu kreiptis į šią įmonę, nes jos atnešti rezultatai ją padaro išties išskirtinę!

    Romanas
    2023-04-11 00:04:48

    Likau visiškai nepatenkintas "Autopretenzija" suteiktom paslaugom; sugaišo daug mano laiko, suteikė viltį atgauti pinigus tiek iš automobilio pardavėjo, tiek iš po to remontavusios tą automobilį "įmonės", baigėsi kad pasiūlė kreiptis į vartotojų teisių atstovus. Sumokejau 240 € ir susidarė pagrįstas jausmas apie vadibininkų niekompetetingumą, aplaidumą, nesusidomejimą klientų. Nepatariu niekam...

    Laba diena p. Romanai
    Visiškai su Jumis sutinkame, kad esate nusivylęs pridaręs tiek daug klaidų ir tiek problemų iš kurių Autopretenzija dėjo pastangas Jus ištraukti. Tenka pripažinti, kad LABAI sudėtinga padėti, kai:
    1. Nuo pat pirmo kreipimosi gauname ne visą informaciją;
    2. Kad ir kaip norime ir prašome, kai kurie klientai atkakliai neklauso mūsų patarimų ;)
    Todėl apgailestaujame, kad mums nepavyko iš karto aiškiai paaiškinti, kad tam, kad imtumės darbų reikalinga VISA informacija ir šio įvykio paskatinti, klientams paaiškinsime, kad jei nesilaikys mūsų patarimų- Autopretenzija padėti bus bejėgė.
    Kaip bebūtų, Jūsų atsiliepimas skatina mus dar labiau didinti efektyvumą.
    Dėkojame, kad kreipėtės.

    Likau visiškai nepatenkintas "Autopretenzija" suteiktom paslaugom; sugaišo daug mano laiko, suteikė viltį atgauti pinigus tiek iš automobilio pardavėjo, tiek iš po to remontavusios tą automobilį "įmonės", baigėsi kad pasiūlė kreiptis į vartotojų teisių atstovus. Sumokejau 240 € ir susidarė pagrįstas jausmas apie vadibininkų niekompetetingumą, aplaidumą, nesusidomejimą klientų. Nepatariu niekam...

    Noreciau padekoti uz sekminga pagalba kilus problemai su automobiliu. Nuo pat pradziu isigilino i problema, pavyko isspresti istorija su pirkeju taikiai. Labai aciu uz viska, sauni imone rekomenduoju ir kitiems kreiptis prireikus pagalbos. :)

    Uab AUTOPRETENZIJA
    Nuo pat pradziu viska isklause, patare, bei padejo ka kaip daryti ir ko ne
    Rezultas …realiai beveik per viena menesi ispresta situacija ir pasiektas tikslas be teismu susitarta su pardaveju del automobilio grazinimo kuris buvo su pasleptu defektu, dar po menesio automobilis grazintas pardavejui -pasirasyta taikos sutartis
    Super Komanda tikrai rekomenduoju UAB AUTOPRETENZIJA
    Kurie visada rupinasi savo klientais
    Aciu Autopretenzija ir jos visai komandai

    Tikrai jokių asmeniškumų, o tik patirta situacija. Įsigijome automobilį su defektu (variklio). Pardavėjas nesileido į kalbas dėl gražinimo. Visai netikėtai radus "Autopretenzija", kreipėmės nedelsiant. Na ir ką gi. Pirmas žingsnis - raštas į Vartotojų teises - laimėjome. Antras žingsnis - pirmos instancijos teismas - laimėjome. Pardavėjas padavė apeliacijai. Trečias žingsnis - apeliacija - laimėjome. Wualia !!!! O kas svarbiausia, Ramūnas nepalieka savo kliento nežinioje. Pastoviai bendrauja, domisi kaip ir kas. Visuomet išgyvena kliento emocijas, lyg tai būtų jo problema. Turi tikrai patikimą ir profesionalią advokatų komandą. Ačiū labai už paslaugas ir sąžiningą, malonų ir nuoširdų darbą. Tik sėkmės ir pirmyn. Padėkite visiems, kas susiduria su tokiomis situacijomis.

    Labai operatyviai ir kokybiškai atlieka savo darbą. Labai esame patenkinti.

    Labai patiko, kad gavome aiškius nurodymus, kaip elgtis. Visada prisiskambindavome, kai tik reikėjo pagalbos. O reakcija tokia, kad kitoms įmonėms reikėtų mokytis iš Autopretenzijos.
    Linkime sėkmės ir kviečiame kitus, drąsiai kreiptis į patikimus specialistus.

    Turbūt, kaip ir daugumai, su "Autopretenzija", o mano atveju konkrečiai su Ramūnu, teko susipažinti ne dėl malonių aplinkybių. Nusipirkau iš gerai žinomos, automobiliais prekiaujančios įmonės Vilniuje, vogtą automobilį. Kad automobilis vogtas, paaiškėjo kažkur po mėnesio, apsilankius autorizuotame autoservize pašalinti laisvų rankų įrangos gedimo, tiksliau mikrofono gedimo. Tada viskas ir prasidėjo...Ilga istorija trumpai - automobilį konfiskavo policija, nors automobilį Lietuvos Regitra buvo užregistravusi. Iš karto supratau, jog reikia pradėti ruožtis ir reikalauti pardavėjo gražinti pinigus už vogtą automobilį, tuo tarpu sudarytą sutartį su banko lizingu laikyti negaliojančia bei nutraukti lizingo sutartį. Kai tokia ''neeilinė" situacija, tikrai žmogus nežinai nei nuo ko pradėti, nei kur kreiptis. Pradėjus ieškoti informacijos internete bei paskaičius gerus atsiliepimus, paskambinau nurodytu numeriu ir atsiliepė Ramūnas. Iš karto maloniai nuteikia tai, jog žmogus greitai orentuojasi situacijoje, užduoda teisingus ir tikslius klausimus ir supratęs problema NEDELSIANT imasi veiksmų. Aš kartais nespėdavau su dokumentų pateikimais, kai jau eidavome prie kito problemos etapo, nuosekliai, žingsnis po žingsnio. Tikrai Ramūnas dirba šitą darbą su dideliu entuziazmu, nedelsia su problemos sprendimu ir gina nukentėjusias puses. Kadangi mano situacija nuėjo iki pat teismo, "Autopretenzija" padėjo ne tik su konsultacijomis, tačiau taip pat kartu su manimi vyko pas pardavėją ir bandėme sudaryti taikos sutartį, išsireikalaudavo bei parašydavo tekstus kuriuos man reikėdavo tik persiųsti tyrėjai arba prokurorams. Mano subjektyviu vertinimu, atliekant paslaugas ar vystant verslą, įmones išskiria du aspektai kuriais aš vadovaujuosi. 1) Naudos ir kaštų santykis. Patikėkite, sumokama suma už paslaugas tikrai nėra didelė, o Jums sukuriama pridetinė vertė akivaizdi. 2) Kaip įmonė elgiasi, kuomet iškyla problemos. Visi geri kol viskas gerai, o kaip elgiasi kuomet reikia spręsti problemas? Šitoje vietoje, įmonė kuri man pardavė automobilį, parodė savo verslo veidą prieš nukentėjųsį klientą. Tuo tarpu "Autopretenzija", padeda toms nukentėjusioms pusėms, apginti savo interesą bei sukuria saugumo jausmą, kas tokioje situacijoje labai svarbu. Su advokatų pagalba pavyko apginti savo teises ir situacija man baigėsi palankiai. Dėkingas "Autopretenzija" bei Ramūnui asmeniškai.

    Drąsiai kreipkitės į "Autopretenziją". Profesionali konsultacija ir pagalba per visą reikalingą laikotarpį. Daug nervų ir jėgų sutaupysit kreipdamiesi į juos. Šaunuoliai.

    Pirkome automobili. Po keletos savaičių sugedo. Pardavėjas atsisakė sumokėti už atsiradusius defektus (variklis buvo nepataisomas). Netikėtai atradome įmonę Autopretendzija laiku ir vietoj :), jų dėka ir pastangomis susigražinome pinigus iš pardavėjo už remontą. Šią įmonę 100% rekomenduoju visiems! Mums padėjo. Bendravome su Evelina, bet prisidėjo visa komanda Autopretenzijos. Iškilus klausimams pakeldavo ragelį nesvarbu ar po darbo valandų ar tai būdavo savaitgalis. Galite tikrai kreiptis į šią įmonę nedvejodami, tikrai rekomenduosiu kitiems:) Dar kartą ačiu Evelinai ir visai Autopretendzijos komandai, mašina po 3mėn. Vėl riedės gatvėmis;)

    Po automobilio įsigijimo kasdien vis aiškėjo naujos jo bėdos, krito nuotaika bet ką remontuoti, nesinorėjo tokiu automobiliu važinėti, kai nežinai ko tikėtis. Automobilis brangus, todėl nebesitikėjome atgauti jo vertės. Tačiau pasikonsultavus su Autopretenzija specialistais supratome, kad dar ne viskas prarasta yra šansų automobilį grąžinti pardavėjui. Tik Autopretenzija dėka, viska darant kaip jie nurodė, automobilį labai greitai grąžinome pardavėjui :) ir pinigus atgavome. Norėčiau padėkoti - Autopretenzija komandai už gerą darbą, malonų bendravimą. Rekomenduoju, geriausi linkėjimai Autopretenzija kolektyvui :)

    Noriu padėkoti Autopretenzijai ir ypač Ramūnui už visą darbą ir palaikymą, kurį gavau nelengvo proceso metu. Be jų būčiau praradus motyvaciją ir viltį eiti toliau ir kovoti - tad labai ačiū už daugybę valandų bendradarbiavimo ir darbo kartu.
    Iš Ramūno sulaukiau daug daugiau palaikymo nusipirkus defektuotą automobilį nei kad iš artimųjų ir draugų.

    Viename komentare skaičiau, kad žmogus nerekomenduoja Autopretenzijos ir sako, kad pinigai sumokėti už nieką, o aš nuo savęs sakyčiau, kad nesigailiu nei vieno euro, kurį išleidau Autopretenzijai - ir netgi labai džiaugiuosi sumokėjusi už jų paslaugas.

    Šiandien procesas pilnai baigtas, tad galiu pasidžiaugti laimėjimu, bet tuo pačiu truputį ir liūdna, kad taip dažnai telefone nebeišgirsiu visas negandas išsklaidančio "Sveiki Lina, kaip jūs gyvuojate? <...>".

    Dar kartą ačiū už viską, ką darote. Tikiuosi jūsų paslaugų daugau nebereikės ir galėsim susiskambinti kaip draugai, bet jei kada prireiktų, kreipsiuosi pas jus be jokių dvejonių.

    Sekmės darbuose ir tikiuosi, kad susitiksim ant motociklo! ;)

    Norėčiau padėkoti - Autopretenzija.lt komandai už puikų darbą. Žmonės tikrai ismanantys savo darbą, viskas visada laiku ir vietoje :) Mano situacija buvo tikrai ne eiline, automobilio pardavejas dokumentuose niekur neegzistavo tačiau Autopretenzija kolektyvas sugebejo netik viską atkasti ir išsiaiskinti tikrajį automobilio pardavėja, bet ir padėjo atgauti mano prarastus pinigus. Realiai nelabai tikejausi jog tai apskritai įmanoma, bet dabar aisku, kad kreipiausi į šią įmonę ir neprašoviau.

    Labai Jums ačiū, gerų darbų.

    Rekomenduoju visiems, kurie jaučiates apgauti šiuokaikinių auto pardavėju ir nerandate teisybės manau jog Autopretenzija tikrai šiuo klausimu padės :)

    Sekmės darbuose! :)

    Širdingai noriu padėkoti Ramūnui už pagalbą, kantrybę, profesionalumą, patarimus. Bei psichologinę pagalbą. :) Problema dėl automobilio buvo greitai išspręsta, automobilis su paslėptais defektais grąžintas pardavėjui. 100% rekomenduoju.

    Puikiai atliko savo darba.Labai paslaugus ir tikrai padeda darbais, o ne kalbomis.Zodziu, viskas super ir tikrai rekomenduoju kitiems

    Nuoširdžiai dėkoju aukščiausio lygio profesionalams! Maloniai atsakydavo, padėdavo bet kokiu klausimu, bet kuriuo metu! Rekomenduosiu Jus visiems nukentėjusiems nuo nesąžiningų automobilių pardavėjų :)

    Nusipirkus naudotą automobilį, paaiškėjo, kad jame yra paslėptų defektų. Pardavėjas - fizinis asmuo, ne iš karto, bet sutiko nutraukti sutartį ir grąžinti pinigus. Sutarties nutraukimo koregavimas vyko apie porą savaičių. Tiesa, visą tą laiką buvo pasamdyti advokatai iš mano ir nesąžiningo pardavėjo pusių. Kvaišino man galvą su ta sutartimi jie visi (kas baisiausia, jog advokatai nematė skirtumo: reikia naują pirkimo pardavimo sutartį pildyti ar nutraukti seną). Vieną dieną man pritrūko kantrybės bendrauti su nesąžiningo pardavėjo atstovu ir, mano laimei, radau internete UAB “Autopretenzija”. Nuo tos minutės galvos skausmai ir nervinė įtampa pradingo (nes jau beveik buvau nusiteikęs pasirašyti tą “kreivą” sutarties nutraukimo variantą). Autopretenzijos darbuotojas Ramūnas man išsamiai viską išaiškino telefonu, persiunčiau jam sutarties nutraukimo kopiją, jis ją profesionaliai pakoregavo, patvirtino, kad tiesa - mano pusėje, ir, kad nei vieno žodelio netaisyčiau atnaujintoje sutartyje. Esu begalo dėkingas tiek Autopretenzijai, tiek Ramūnui už puikų, nepriekaištingą bei profesionalų darbą!
    Dėkoju!
    Sveikatos Jums, Ramūnai, ir Jūsų kolegoms!

    Ačiū “AUTOPRETENZIJA” komandai, už suteikta pagalbą, dėka Jūsų automobilis su pasleptais defektais, grįžo pas pardavėja, o aš atgavau savo pinigus.

    Dėkoju AUTOPRETENZIJA komandai už pagalbą. Nusipirkau automobilį su paslėptais defektais ir pardavėjas pasiuntė mane.... toli :) ir dingo "kaip į vandenį". AUTOPRETENZIJA dėka pinigus atgavau ir automobilis grįžo pas pardavėją.
    Labai rekomenduoju AUTOPRETENZIJĄ, Jos kompetentinga komanda rengia dokumentus, konsultuoja, pataria, tarpininkauja, kontaktuoja su Pardavėju, Jo advokatu, Teismu ir t.t.

    Mam na imię Łukasz i na stałe mieszkam w Polsce jednak pracuje na Litwie w Wilnie.
    Chciałbym podzielić się ze wszystkim moją opinią na temat litewskiej firmy Autopretenzja tym samym podziękować powyższej firmie za pomoc jaką uzyskałem. Poniżej krótko postaram się opisać moją historię mając nadzieję, że komuś kto znajdzie się w podobnej sytuacji, bądź już w niej jest otworzy drogę i zapali przysłowiowe „światło w tunelu” do rozwiązania sytuacji i pozbycia się problemu.
    Mój problem rozpoczął się od zakupu samochodu VV Passat 2015 rok. Auto sprowadzone z USA jako powypadkowe. Wyboru auta i zakupu dokonała moja dziewczyna, która znalazła dane auto w firmie BRC z siedzibą w Wilnie. Auto zakupiła wybierając leasing jako formę finansowania.
    Po bardzo krótkim okresie użytkowania wyżej wymienionego pojazdu okazało się, że samochód posiada cały szereg wad ukrytych za które firma BRC nie chciała wziąć odpowiedzialności.
    Koszt naprawy auta w trakcie 6 miesięcy eksploatacji wyniósł około 5000 euro przy czym auto nie przejechało więcej jak 1000km. Firma BRC nie zaproponowała żadnego rozwiązania kompromisowego opisanego wyżej problemu.
    Wtedy znalazłem wspólnie z moją dziewczyną pomoc ze strony firmy Autopretenzja.
    Firma ta po wysłuchaniu naszej historii i zapoznaniu się z całą dokumentacją zajęła się całą sprawą nie pobierając żadnej opłaty. Mogliśmy liczyć na wsparcie prawników z firmy Autopretenzja udzielających nam jasnych porad i prowadzących naszą sprawę.
    Po zleceniu naszej sprawy firmie Autopretenzja do całkowitego zamknięcia minęło około 12 miesięcy. Natomiast co najważniejsze wszystko rozstrzygnęło się na naszą korzyść. Przez wspomniany okres czasu otrzymywaliśmy wszelkie informacje na bierząco. Informację wymienialiśmy drogą mailowa lub telefonicznie. Nie było żadnego problemu z komunikacją jak i dostępnością prawników.
    Z mojej strony z pełną odpowiedzialnością chciałbym wszystkim polecić firmę Autopretezja osobą które zostały „oszukane” podczas zakupu pojazdu. Nie ma się czego bać jeśli już straciliśmy pieniądze, a jest to szansa i to naprawdę skuteczna do ich odzyskania, legalnie i w świetle prawa. Firma Autopretenzja nie pobiera żadnych opłat na wstępie a naprawdę jest skuteczna, wiem to na własnym przykładzie i czasami sprawa może trwać długo, ale warto poczekać. Ja i moja dziewczyna wygraliśmy z firmą BRC która jest największym komisem samochodowym na Litwie oferującym zakup aut używanych. Uważam to osobiście za sukces, jednakże bez pomocy i wsparcia przez Autopretenzje nie byłoby to możliwe. Personalnie chciałem podziękować Panu Ramunasowi… Osoby profesjonalna, ptrafiąca podnieść na duchu, udzielić wsparcia emocjonalnego i obudzić nadzieję w sytuacji na początku wyglądającej beznadziejnie.
    Autopretezja wielkie dzięki raz jeszcze, robicie niesamowitą pracę i tak dalej trzymajcie bo dzisiejszych czasach takie firmy jak wasza są na wagę złota.

    Pozdrawiam/Regards

    Łukasz Skrobutan

    Mano vardas Łukasz, aš gyvenu Lenkijoje, bet dirbu Lietuvoje, Vilniuje.
    Noriu su visais pasidalinti savo nuomone apie lietuvišką įmonę Autopretenzja, taip dėkodamas minėtai įmonei už suteiktą pagalbą. Žemiau pabandysiu trumpai apibūdinti savo istoriją, tikėdamasis, kad kas nors, atsidūręs panašioje situacijoje arba jau atsidūręs joje, atvers kelią ir įžiebs patarlę „šviesa tunelyje“ situacijai išspręsti ir atsikratyti. problema.
    Mano problema prasidėjo nuo VV Passat 2015 pirkimo. Automobilis buvo įvežtas iš JAV kaip avarija. Automobilį pasirinko ir pirko mano mergina, kuri automobilį rado Vilniuje įsikūrusioje BRC įmonėje. Automobilį ji įsigijo kaip finansavimo būdą pasirinkusi lizingą.
    Po labai trumpo naudojimosi minėtu automobiliu paaiškėjo, kad automobilis turi nemažai paslėptų defektų, dėl kurių BRC įmonė nenorėjo prisiimti atsakomybės.
    Automobilio remontas per 6 eksploatacijos mėnesius kainavo apie 5000 Eur, tačiau automobilis nenuvažiavo daugiau nei 1000 km. BRC įmonė nepasiūlė jokio kompromisinio aukščiau aprašytos problemos sprendimo.
    Tada kartu su mergina suradau pagalbą iš „Autopretenzja“ įmonės.
    Ši įmonė, išklausiusi mūsų istoriją ir perskaičiusi visą dokumentaciją, išsprendė visą reikalą, neimdama jokių mokesčių. Galėjome pasikliauti įmonės „Autopretenzja“ teisininkų, kurie suteiks mums aiškias konsultacijas ir nagrinės mūsų bylą, palaikymo.
    Po to, kai perdavėme savo bylą įmonei Autopretenzja, prireikė maždaug 12 mėnesių, kol ji buvo visiškai uždaryta. Tačiau, svarbiausia, viskas buvo nuspręsta mūsų naudai. Per minėtą laikotarpį visą informaciją gaudavome nuolat. Apsikeitėme informacija el. paštu arba telefonu. Dėl bendravimo ir teisininkų prieinamumo problemų nekilo.
    Savo ruožtu visiems, kurie buvo „apgauti“ perkant transporto priemonę, norėčiau rekomenduoti įmonę „Autopretezja“. Nėra ko bijoti, jei jau praradome pinigus, o tai yra galimybė ir tikrai efektyvu juos susigrąžinti legaliai ir teisiškai. Įmonė Autopretenzja pradžioje netaiko jokių mokesčių ir tai tikrai efektyvu, tai žinau savo pavyzdžiu ir kartais reikalas gali užtrukti, bet palaukti verta. Aš ir mano mergina laimėjome prieš BRC bendrovę, kuri yra didžiausia automobilių prekybos įmonė Lietuvoje, siūlanti naudotus automobilius. Aš asmeniškai tai laikau sėkme, tačiau be savarankiško mokymosi pagalbos ir paramos tai nebūtų buvę įmanoma. Asmeniškai norėčiau padėkoti ponui Ramūnui... Profesionalus žmogus, galintis pakelti nuotaiką, suteikti emocinę paramą ir pažadinti viltį iš pradžių beviltiškoje situacijoje.
    Savęs kartojimas dar kartą labai ačiū, jūs darote nuostabų darbą ir tęsite darbą, nes tokios įmonės kaip jūsų šiais laikais yra aukso vertės.

    Pozdrawiam / Pagarbiai

    Łukaszas Skrobutanas

    Pirkau Peugoet 206 CC.Nežinojau.kokia turi būti sutartis.Pasirašiau vokišką.Kaip vėliau supratau, kad pati mašiną nusipirkau Vokietijoje.Ji neturėjo SDK kodo.Neregistravau Regitroje, nes tokios valstybės įteisintos melagystės iš principo nedariau.Ji praėjusi TA, nors nuvarius ją per naujo į TA, mašina jos tikrai nepraeitų.Servize jos gedimus pašalinti reikėtų beveik tiek pat lėšų, kiek ji kainavo.Kur tik nesikreipiau (net į policiją), niekas nepadėjo.Bemiegės naktys, sušlubavusi sveikata.Radau Autopretenziją.Mane išklausė, nuramino ir padėjo paruošti dokumentus.P.Ramūnas visada rado laiko atsiliepti ir patarti.Jo geranoriškumas stebina.Juk kažkas turi padėti žmogui, papuolusiam į bėdą dėl nežinojimo.Tai padarė Autopretenzija.Mokėjimas bendrauti yra pavyzdys kaip tai turėtų daryti įstaigos.Esu labai dėkinga, nes vėl atsirado tikėjimas žmonėmis.

    UAB Autokrantas

    Nuoširdžiai dėkojame UAB "Autopretenzija" už puikiai atliktą darbą, profesionalią pagalbą, konsultacijas ir patarimus susigrąžinant pinigus už automobilį, kurį įsigijome su defektais. Rekomenduojame UAB "Autopretenzija" kaip patikimą ir atsakingą įmonę.

    Pirkėjas
    2022-06-17 13:16:13

    NEREKOMENDUOJU, veltui išleisit ~200 Eur. Pradėkim nuo to, kad Autopretenzija neturi jokios teisinės galios. Jūs už savo pinigus atliekate automobilio defektaciją servise, Autopretenzija užpildo šabloninę pretenziją, kurią jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas nekreipia dėmesio, tada Autopretenzija dar kartą užpildo šabloninę pakartotinę pretenziją, kurią vėlgi jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas ir vėl nekreipia į tai dėmesio - sveikinu, veltui išleidote ~200 Eur, Autopretenzija rekomenduoja kreiptis į teismą. Pardavėjas neprataręs nė žodžio laimėjo "mūšį" :) Jie su pardavėju net nekontaktuoja. Verslas paremtas 2 šabloninėmis pretenzijų formomis, kurias jie turi pasidarę ir užpildo pagal jūsų duomenis. Už papildomus ~400 Eur jie gali padėti paruošti ieškinį teismui, bet iš tikrųjų jie yra tik tarpininkai, todėl mano patarimas būtų toks: nusipirkus automobilį atlikit servise defektaciją, susisiekit su pardavėju, jeigu jis nesutinka tartis - kreipkitės tiesiogiai į teismą, venkit tokių tarpininkų ir konsultantų, nes jie nieko nepadarys geriau. Aš kreipiausi, nes neturėjau laiko užsiimti pats, galvojau geriau susimokėsiu ir už mane viską padarys, bet nepadarė nieko ir panašu, kad net ir nelabai stengėsi.

    Laba diena p. EG
    Dėkojame Jums už ir už tokį atsiliepimą. Labai apmaudu, kad Autopretenzija nesugebėjo padaryti viena viso darbo, kurį sutartimi ir susitarimais, turėjome daryti kartu.
    Patikrinome buhalteriją 3 kartus ir neradome Jums išrašytų sumų, kurios Jūsų teigimu 200€ ir/arba 400€.
    Na. Kartais ir geriausiems tenka nuryti karčią piliulę ir kitą kartą panašiais į Jūsų atvejais imsimės kitokių veiksmų.
    Atsiliepimas, koks jis bebūtų- atsiliepimas, nepaisant to, kad skaudu skaityti sutirštintas spalvas ir nepagrįstą nuomonę, bet šį kartą turime tai, ką turime. Tik primename, kad tokias pačias paslaugas teikia ir advokatai ir kaip Jūs minėjote- visai variantas kreiptis į juos iš karto, už šiek tiek "kitokias" kainas (švelniai tariant).
    Dėkojame EG už atsiliepimą ir tikimės, kad kitą kartą pirkdamas automobilį, jį išsirinksite tinkamą ir rūpesčių bekils ir nusivylimo bei apmaudo neperkelsite ant kitų..

    NEREKOMENDUOJU, veltui išleisit ~200 Eur. Pradėkim nuo to, kad Autopretenzija neturi jokios teisinės galios. Jūs už savo pinigus atliekate automobilio defektaciją servise, Autopretenzija užpildo šabloninę pretenziją, kurią jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas nekreipia dėmesio, tada Autopretenzija dar kartą užpildo šabloninę pakartotinę pretenziją, kurią vėlgi jūs turit išsiųsti pardavėjui. Jeigu pardavėjas ir vėl nekreipia į tai dėmesio - sveikinu, veltui išleidote ~200 Eur, Autopretenzija rekomenduoja kreiptis į teismą. Pardavėjas neprataręs nė žodžio laimėjo "mūšį" :) Jie su pardavėju net nekontaktuoja. Verslas paremtas 2 šabloninėmis pretenzijų formomis, kurias jie turi pasidarę ir užpildo pagal jūsų duomenis. Už papildomus ~400 Eur jie gali padėti paruošti ieškinį teismui, bet iš tikrųjų jie yra tik tarpininkai, todėl mano patarimas būtų toks: nusipirkus automobilį atlikit servise defektaciją, susisiekit su pardavėju, jeigu jis nesutinka tartis - kreipkitės tiesiogiai į teismą, venkit tokių tarpininkų ir konsultantų, nes jie nieko nepadarys geriau. Aš kreipiausi, nes neturėjau laiko užsiimti pats, galvojau geriau susimokėsiu ir už mane viską padarys, bet nepadarė nieko ir panašu, kad net ir nelabai stengėsi.

    Norėčiau padėkoti UAB "Autopretenzija" už suteiktą tarpininkavimą, konsultacijas, įsigijus naudotą automobilį BMW su paslėptu variklio defektu. Dėkoju už visas Gerb. Ramūno pastangas ir pagalbą.
    Autopretenzijos komandos darbas labai operatyvus, dėka jų pardavėjas sutiko grąžinti pinigus. Labai ačiū!

    Labai malonus bendravimas, betkuriuo paros metu susiskambinus. Tikrai professionaliai dirba, visus dokumentus, ieskinius, viska patys sutvarke. Didelis aciu uz pagalba. Rekomenduoju. Jeigu kas vel nepasisektu, beabejones kreipciausi vel.

    Labai noriu padekoti Autopretenzijos kolektyvui uz puiku darba, uz pagalba, ir palaikyma. Jeigu ne ju pagalba tikri tokio didelio ir sekmingo darbo gal neuztektu ryzto padaryt. Procesas buvo ilgas ir sunkus, bet rezultatas puikus, byla laimeta, su ju pagalba dar minus 1 nesaziningas pardavejas. Aciu Ramunui uz visada silta bendravima, ir patarimus. Su Jusu pagalba daug zmoniu liko neapgauti, Aciu Jums, tik patys geriausi atsiliepimai!!!

    Neturiu nei vieno priekaisto Autopretenzijos komandai, darbo emesi nedelsdami, konsultavo kantriai ir atsake i visus kilusius klausimus tiek pasiruosiant bylai, tiek bylos metu.Byla laimeta, ”apgavikas”pamokytas.Tikrai rekomenduoju Autopretenzijos komanda. Aciu jiems.

    Reikėjo automobilio greitai, todėl pirkau nepatikrinusi autoservise. Išperkamoji nuoma-pardavėjas įsipareigoja bet kokiems gedimams tvarkymą ir pan. Pasitikėjau. Po mėnesio pakeitus tepalus pradėjo “kalti” variklį. Iki šio momento nuvažiuota buvo ~500km. Už mašiną visi pinigai sumokėti. Išskyrus administracinį. Kreipiuosi į pardavėjus, atsakymas “pati kalta”- atlikus defektaciją, patikrinus CarVertical-išlindo daug defektų, kurie buvo paslėpti- pardavėjas mašinos atsiimti nenorėjo. Į kalbas nesileido. Autopretenzijai dėkinga už pagalbą ruošiant dokumentus, bei konsultaciją! Į teismą kreiptis neprireikė nors atrodė, kad nieko nepasieksime tik taikos sutartimi. Po dviejų mėn. atgavau sumokėtus pinigus, mašiną atsiėmė. PAVYKO. Jeigu kada reikės ateityje pagalbos kreipsiuosi dar kartą! Dėkoju Jums, kad esate! Rekomenduoju visiems!

    Taip pat rekomenduojame

    Olimpiečių g. 1-49, LT-09235 Vilnius.
    Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos.
    Esame efektyvios vadybos ir pokyčių įgyvendinimo profesionalai, turintys didesnę nei 10 metų vadovavimo tarptautinėms ir vietinio kapitalo skirtingų veiklų įmonėms bei jų padaliniams. Mūsų komandos tikslas – dirbant kartu su įmonių savininkais, vadovais išspręsti pačius sudėtingiausius verslo valdymo klausimus ir...
    Žemaitės g. 21-101, LT-03118 Vilnius.
    Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės; informacijos teikimas; konsultacijų paslaugos; reklamos paslaugos; skolų išieškojimas; tarpininkavimas; tyrimai, ekspertizės.
    Planas Chuliganas – kontaktų centras, kuriame daugiau nei 400 darbuotojų Vilniaus, Kauno, Rygos ir Talino ofisuose užsiima: Klientų aptarnavimu Telemarketingu Pardavimo vizitų organizavimu Skolų valdymu Mes turime būti partneriais, jei: Jums svarbu, kad dirbame visą parą, nepriklausomai nuo to ar tai Kūčių vakaras...
    Konstitucijos pr. 18, LT-09308 Vilnius.
    Veiklos sritys: kriptovaliutos; žiniasklaida.
    Jankiškių g. 52, LT-02300 Vilnius.
    Veiklos sritys: darbo apranga; darbo sauga; higienos reikmenys; kita veikla; konsultacijų paslaugos; švaros, valymo paslaugos.
    Elis Textile Service, UAB priklauso Elis įmonių grupei, kuri yra pirmaujanti Europoje tekstilės nuomos paslaugų teikėja. Elis veiklą vysto nuo 1883 m. ir šiuo metu siūlo tekstilės, higienos bei saugumo sprendimus 28 pasaulio šalyse. Elis Textile Service, UAB specializuojasi teikti kilimėlių, darbo drabužių nuomos...
    Jovarų g. 8, Karkazų k., LT-53277 Kauno r.
    Veiklos sritys: nekilnojamasis turtas; konsultacijų paslaugos; projektavimas; statyba; tarpininkavimas; turto vertinimas.
    Įmonė savo klientams padeda visais nekilnojamojo turto klausimais - pradedant pagalba surandant, parduodant ar išnuomojant nekilnojamąjį turtą, iki konsultacijų ir pagalbos teisiniais, valstybės paramų gavimo, paskolų bankuose ar kredito įstaigose bei dokumentų tvarkymo klausimais. Mūsų klientai konsultuojami nuo...