VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Autopretenzija, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Autopretenzija

Atsiliepimai apie Autopretenzija, UAB

Daugiau už Autopretenzija darbus kalba klientai ir rezultatai.
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Autopretenzija, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu dėkinga UAB Autopretenzija, jų konsultacijų dėka pavyko pasiruošti duomenis ir grąžinti automobilį pardavėjams ir atgauti pinigus už kokybės neatitikusį automobilį. Patarimas perkantiems ir iš autosalonų: nepamiršti budrumo.
Atsakyti
Tik geriausi atsiliepimai, p.Ramūnas profas;)
Autopretenzija padėjo, per labai trumpą terminą, iš automobilio pardavėjo atgauti didesnę dalį paslėptų dėfektų išlaidų.
Drąsiai kreipkitės ir tikrai nenuleiskite rankų, nes nesąžiningi pardavėjai to ir tikisi:)
Atsakyti
Automobilį įsigijau gruodžio pradžioje iš įmonės, kuri verčiasi automobilių perpardavinėjimu. Pardavėjas siūlė automobilį pirkti kauferiu, tačiau pasiūlymą atmečiau, nes norėjau automobilį įsigyti su tvarkinga lietuviška sutartimi. Pardavėjas automobilį prižadėjo pristatyti iš Panevėžio į Vilnių, kadangi būtent Panevėžyje automobilis buvo apžiūrėtas ir praėjo techninę apžiūrą. Sutartą dieną pardavėjas vėlavo atvykti į susitikimo vietą beveik 40 minučių. Prieš pasirašant sutartį pardavėjas patikino, jog jokių defektų nėra (ir jų nepastebėjo), tas buvo įrašyta ir į pirkimo-pardavimo sutartį. Laukiant eilėje prie Regitros, pastebėjau, jog neveikia salono šildymas, tačiau pamaniau, jog tai gali būti termostato problema - automobilis po kelių dienų vis tiek turėjo būti pristatytas į autoservisą įprastam remontui (tepalų, diržų keitimas), tad tikėjausi, jog šią problemą taip pat bus galima išspręsti. Tačiau meistrai apžiūrėdami variklį informavo, jog matosi, kad anksčiau buvo remontuota variklio galva, tai buvo pirmoji indikacija, jog problema nėra termostatas, o galimai variklio defektas. Išardžius termostatą paaiškėjo, jog jis nėra pilnos komplektacijos, apžiūrint variklį paaiškėjo, jog variklio galva buvo aptepta neaiškios konsistencijos koše, o variklio bloke buvo įtrūkę cilindrai. Serviso darbuotojai patikino, jog šie veiksmai galimai buvo daromi tam, kad būtų nuslėptas minėtasis variklio defektas ir norint išspręsti šį gedimą yra reikalingas variklio keitimas. Po šios serviso darbuotojų išvados buvo kreiptasi į pardavėją, tačiau šis nusikratė bet kokios atsakomybės ir bendradarbiauti nenorėjo. Tuomet internete ieškant informacijos ką tokiu atveju daryti, atradau UAB Autopretenziją ir pasidomėjęs jų vykdoma veikla kreipiausi pagalbos. Ramūnas bendravo labai korektiškai, profesionaliai ir suteikė visą pirminę informaciją, kokia turėtų būti veiksmų seka. Kadangi pirminė konsultacija paliko gerą įspūdį - nusprendžiau toliau bendradarbiauti ir spręsti šią problema kartu su profesionalais. Ramūnas padėjo rašyti pretenzijas, kreipimąsi į pardavėją bei skundą vartotojų teisėms. Dėl tikslių bei profesionalių konsultacijų visa proceso eiga buvo labai sklandi. Vartotojų teisių sprendimas buvo mano naudai, kadangi nustatyta, jog defektas tikrai buvo nuslėptas ir tai yra pardavėjo atsakomybė. Autopretenzijos dėka atgavau pilną remontui išleistą sumą (daugiau nei 2 tūkst. eurų), nors tikrai netikėjau, jog tai yra įmanoma.
Atsakyti
Jei esate apgautas nesąžiningo pardavėjo, labai rekomenduoju pasinaudoti Autopretenzijos paslaugomis. Nesąžiningas pardavėjas labai greitai pradeda dialogą ir pasiūlo priimtinus sprendimo būdus. Ačiū Jums, kad tokie esate ir ginate mus! Sėkmės!
Atsakyti
Vis dar netikiu kad įmanoma per tris dienas grąžinti automobilį ir susigražinti didesnę dalį išlaidų. Džiaugiuosi, kad draugai rekomendavo tikrus profesionalus, kurių klausiausi kiekviename žingsnyje ir viską pavyko taikiai susitarti su pardavėju. Faktas tokie dalykai nemalonūs abejom pusėm, bet savo teises reikia ginti, tam įstatymai ir sukurti. Tik geriausi atsiliepimai Ramūnui ir komandai. Nuoširdus Ačiū.
Atsakyti
Pasisakysiu savo nuomonę, kaip įmonės vadovas.
Prieš daugiau, nei pusmetį mūsų įmonė įsigijo automobilį darbiniams reikalams. Apie tai perkant pasakėme ir akcentavome pardavėjui. Pardavėjas, žinoma, išgyrė automobilį, kaip puikų pasirinkimą, nes pats juo naudojosi įmonės reikalams daugybę metų be rūpesčių.
Pirkinys tarnavo mažiau nei pusmetį, ir vieną gražią dieną, tiesiog variklis sugedo.
Skambučiai ir prašymai pardavėjui paieškoti bendro sprendimo, su simboline kompensacija, baigėsi durų parodymu mums.
Iš karto po pokalbio kilo pyktis, kuris vėliau perėjo į racionalias paieškas, kurias vainikavo rasta Autopretenzija.
Paminėsiu trumpai: Autopretenzija reikalus sutvarkė, nepaisant atsakovo pasamdyto teisininko, prirašiusio "paklodes" atsiliepimų.
Galiausiai pardavėjui kainavo beveik tris kartus tiek, nei siūlėme susitarti taikiai. Tačiau įdomiausia, kad pardavėjas sumokėjo savo atstovui 2/3 savo patirtų išlaidų sumos.
Nors turėjau daug abejonių, bet jos išsisklaidė ir pasitvirtino, kad Autopretenzija dirba klientams.
Rekomenduoju.
Diana Babianskyte
2021-05-21 10:12:13 IP 5f4sossi
Atsakyti
Rekomenduoju ne 100% o 1000%.padejo man išspręsti keblia situacija.pries 3 men pirkau auto.teko grazint del asmeniniu priežasčių.grazinau pardavejui.jis pareiske kad bus atliekama defektacija.praejo kazkiek laiko.gaunu laiska i el pasta kad man priskaičiuota apmokėti suma uz tariamus apgadinimus kuriu as nepadariau. Tie apgadinimai jau buvo pries perkant auto.viskas fiksuota dokumentuose.kreipiausi i autopretenzija kuria man rekomendawo zmogus kuris patikrina auto pries perkant, beje ji irgi rekomenduoju, gawau daug patarimų is jo.taigi paskambinus i autopretenzija jos atstovas labai maloniai bendravo ir pasake ka tureciau padaryt.padariau kaip sakė.ir ka jus manot pardavejas paskambino kita diena ir viska sutarem graziuoju.anuliavo suma kuria man buvo atsiuntes moket.todel jei kils bedu ar jus apgaus del auto kreipkites tik i juos????????????????
Atsakyti
Susidūrus su nuslėptais automobilio defektais ir priešišku pardavėju, apėmė šioks toks nerimas, kad reikės pakloti solidžią sumą remontui ir patirtį nuostolį, tačiau šios įmonės atstovas, su kuriuo teko bendrauti per visą laikotarpį, taip užmotyvavo nenuleisti rankų, kad dabar belieka pasakyti didelį AČIŪ, nes ne tik, kad susigražinau pinigus, bet ir supratau, kad niekada nereikia nuleisti rankų ir eiti pirmyn. Labai rekomenduoju šią firmą, nes sulauksit visokeriopos pagalbos ir malonų bei šiltą bendravimą.
Atsakyti
Wow!✨Ačiū Jums labai! Tik patys geriausi atsiliepimai ir rekomendacijos!
Atsakyti
Įmonės savininkas yra labai malonus, šiltas ir fainas žmogus. Turėti su juo reikalų yra labai lengva bei paprasta. Žmogus labai vertina kito laiką ir stengiasi padėti bei suprasti abi puses kuo greičiau bei lengviau.
Jeigu kamnors kyla abejonių tikrai nedvejokite.
Atsakyti
Pirkau iš JAV grįžusį automobilį. Pardavėjas teigė, jog automobilis neturi jokių trūkumų ar defektų. Pirkimo-pardavimo sutartį supildėme daugiau nei dvigubai mažesne suma nei sumokėjau iš tikrųjų, pasak pardavėjo - negalėjome rašyti tikros sumos, nes mokesčiai iš už Atlanto grįžusiems automobiliams būtų labai dideli. Važiuojant su nauju automobiliu atgal greitkeliu pastebėjau, jog stipriai „traukia“ į vieną pusę. Galvojau, kad gal reikalingas tik ratų suvedimas, tad per daug galvos nesukau. Kitą dieną nuvykus į autoservisą ir atlikus ratų suvedimą mechanikas pasakė, kad panašu, jog automobilis yra patekęs į avariją. Ratų ir važiuoklės geometrija buvo gerokai iškrypusi ir paprastas ratų suvedimas čia nieko nepadės. Susisiekus su pardavėju jis neneigė, jog automobilis buvo patekęs į avariją, tačiau tvirtino, kad tokius dalykus turiu suprasti pats atlikdamas apžiūrą. Pareiškus, kad manęs automobilis netenkina, pinigus grąžinti atsisakė ir pradėjo ciniškai meluoti. Teigė, jog pilnos sumos niekada akyse nematė, gavo tik tiek, kiek turėjome parašę pirkimo-pardavimo sutartyje.

Suprasdamas, kad situacijos gražiuoju neišspręsiu, atlikau internetinę paiešką ir tarp rezultatų radau „Autopretenzija“. Paskaitęs keletą straipsnių apie juos ir įsitikinęs autentiškumu, kreipiausi pagalbos. Ramūnas ne tik operatyviai pakonsultavo, persiuntė reikalingą informaciją, bet ir maloniai atsakė į visus kilusius klausimus. Dar kitą dieną po pradėtų procedūrų su manimi susiekė pats automobilio pardavėjas ir jau maloniai pasiūlė išspręsti problemas. Galiausiai savo pačio lėšomis atvyko į mano nurodytą vietą, o aš susigrąžinau visus savo pinigus. Esu dėkingas Autopretenzijai už profesionalumą ir efektyvumą, o skaitantiems linkiu į ginčus nenumoti ranka ir kovoti už save.
Atsakyti
Laba diena visiems, kurie nusipirkote ar planuojate pirkti naudotą automobilį.
Papasakosiu Jums istoriją, kuri prasidėjo 2020 spalį ir pasibaigė 2021 balandžio 08d. Pasistengsiu kuo trumpiau, bet nepažadu ;)
Šeimai prireikė automobilio. Po ilgų paieškų radome Audi, kuri patiko tiek iš išvaizdos, tiek iš aprašymo. Buvo paminėta, kad ekonomiškas automobilis, nes sumontuota dujinė įranga ir šiaip daug privalumų.
Susiskambinome pardavėjui (turiu paminėti, kad pardavėjas- įmonė, MB Autoregis (buvusi R. Dimgailos II). Kadangi įmonė oficiali ir turi savo aikštelę, tikrai neturėjome jokių minčių, kad kažkas gali būti su ja blogai ar jos parduodami automobiliai kitokie, nei aprašymuose. Tačiau vėliau pradėjus domėtis, kai jau šaukštai po pietų ir Automobilis stovėjo (pabrėžiu STOVĖJO) kieme, nes Automobilis turėjo daugiau važiuoti, šią įmone paaiškėjo: https://rekvizitai.vz.lt/imone/r_dimgailos_ii/atsiliepimai/. Rekomenduoju Jums paskaityti šią nuorodą, prieš perkant automobilį.
Na ką. Nusipirkome. Susimokėjome ir dar grįžtant namo jau kilo įtarimų, kad kažkas su automobiliu blogai.
Pasiskambinome pardavėjui. Pardavėjas buvo tiek "malonus", kad teikėsi atvykti pasiimti automobilį ir jį remontavo net dvi savaites. O į mano kasdieninius skambučius, kodėl taip ilgai, vis sekė pasakas, kad trūksta ano, o dar rado tą, ir užsakė kitą ir tt. Dvi savaites pardavėjas man "kabino makaronus". Ilgiau laukti pavargau ir suradau Autopretenziją. Apie šios įmonės darbą galėčiau parašyti visą romaną, nes tiesiog viską sutvarkė puikiai.
Po to, kai į darbą kibo Autopretenzija, reikalai pradėjo judėti į priekį. Staiga, automobiliu, kuriam trūko detalių, jos atsirado ir automobilis atsirado mano kieme. Tačiau atvežtas jis vis tiek ožiavosi ir nevažiavo, kaip turėtų. Sunkiai kūrėsi. Bildėjo važiuojant. Elektronika tai veikdavo, tai ne. Galiausiai dingo trauka...
Pasakojant glaustai: nuvežiau automobilį į servisą patikrai, nes vis kažkas sustreikuodamo, tai elektronika, tai spynos, tai variklis pradėjo kvailioti ir tt. Serviso meistrai apžiūrėjo automobilį iš išorės, išklausė mano nusiskundimus apie iš pažiūros menkus gedimus, ir ėmėsi jo tikrinimo. Galima pasakyti trumpai: atvėrus kai kurias automobilio dalis- atsivėre Pandoros skrynia. Kur beprisiliesdavo ir ką betikrindavo serviso meistrai, visur rasdavo klaidų, gedimų, ir požymių, kurie liudijo, kad prieš juos šiuos mechanizmus ar dalis jau kažkas krapštė ir maskavo defektus.
Autopretenzija padėjo man. Ar tai pavyko greitai, ar lėtai, manau, kad taip turėjo būti. Pardavėjas pasisamdė advokatą, kuris pradžioje man skambino ir mane visaip koneveikė, kad pasak jo: "aš pati kalta, kad neapsižiūrėjau, o pardavėjas pardavė puikios kokybės automobilį, ir suprask pirkėja- durys ten..." Nekalbant apie Pardavėjo ir jo advokato išsisukinėjimus, Autopretenzijos komanda visada manęs išklausydamo, paguosdavo ir duodavo labai aiškius nurodymus, kaip reikia elgtis. Tik vėliau supratau, kad jų, kaip ir kitų specialistų reikia tiesiog klausyti ir daryti taip, kaip jie pataria.
2021-04-08 11.25val. stovėdama kieme ir matydama, kaip pardavėjas išsiveža automobilį ir žinodama, kad dar vakar į sąskaitą susigrąžinusi automobilio pirkimo kainą ir pinigus už patirtas papildomas išlaidas, žinau ką padarysiu: 1. Nusipirksiu brangaus vyno ir su savo vyru pavakarosiu; 2. Prie namo įsirengsiu terasą.
Nemoralizuosiu, nes tokioje situacijoje gali atsidurti kiekvienas. Tik pasakysiu: Jei ir Jums taip nutiko, paieškokite informacijos internete, o šiaip tiesiog suveskite www.autopretenzija.eu
Dėkoju Jums už tai, kad perskaitėte šią istoriją iki pabaigos.
Tiesiog norėjau išdėstyti jausmą, kaip jaučiuosi dabar. Jaučiuosi-puikiai.
Autopretenzijai dėkoju iš visos širdies.
Kristina
Atsakyti
Pirkau automobilį iš Kretingos. Ne iš perikūpo bet iš ĮMONĖS, kaip ir buvo žadėta kad važiuosiu ilgai. Deje. Praėjo 3 menesiai ir automobilis sugedo, subyrėjo variklis. Pasirodo viduje trūko detalių dėl kurių atomobilis nustojo veikti. Pareiškęs pretenzija pardavėjui jis pasakė kad defektų nebuvo ir pasirašiau jog su viskuo susipažinau. Atsisakė atlyginti patirtą žalą, nors prašiau tik kad mažesnę dalį padengtų išlaidų bet nesutiko. Ieškodamas kas galėtų man padėti, parekomendavo žmogus Autopretenzija, nes ji padeda nukentėjusiems auto savininkams nuo NESĄŽININGŲ PARDAVĖJŲ. Truputį kantrybės reikėjo ir VALIO, PADENGĖ VISAS IŠLAIDAS PARDAVĖJAS. Tikrai rekomenduoju AUTOPRETENZIJA. IŠMANO savo darbą ir Šaunus vyrukas dirba kuris viską puikiai pakonsultuoja. NUKENTĖJAI NUO NESĄŽININGO PARDAVĖJO? KREIPKITĖS Y AUTOPRETENZIJA PADĖS IŠSPRĘSTI PROBLEMAS!!!
Atsakyti
Ndt nesitikėjau tokių profesionalių konsultacijų - operatyvi pagalba per kelias valandas. Klausimą išsprendėme per pusdienį. Ačiū Jums labai.
Atsakyti
Kreipiausi pagalbos į šią įmonę ir likau maloniai nustebintas kaip greitai ir efektyviai buvo pagelbėta mano situacijoje. Grąžinau prieš pusę metų pirktą automobilį per tris dienas. Rekomenduoju.
Atsakyti
Nusipirkau naudotą automobilį, tikėjausi juo ilgai ir sėkmingai važinėti. Bet sugedus automobiliui džiaugsmas praėjo. Patikrinęs jį nuodugniai pasijaučiau apgautas. Nusprendžiau ieškoti pagalbos internete, taip susisiekiau su Autopretenzija. Vadovas Ramūnas išsamiai ir aiškiai pakonsultavo, patarė kaip elgtis. Kruopščiai surinko visus dokumentus. Visada atsiliepė į mano skambučius ir rasdavo priimtiną sprendimą. Labai greitai išspendė visus klausimus iki teismo. Su pardavėju pavyko susitarti taikiai, pinigus atgavau labai greitai. Esu labai patenkintas. Ramūnas tikras profesionalas savo srityje. Didelis AČIŪ!!!
Atsakyti
Nusipirkome automobilį su variklio defektu, kurį pastebėjome tik 2 mėn. po įsigijimo. Variklis „degino“ ~1L alyvos / 1000 km, tad buvo reikalingas kapitalinis variklio remontas. Pardavėjas atsisakė kompensuoti bet kokias išlaidas, nes jis, neva, nieko apie tai nežinojo. Tuomet ir kreipėmės į Autopretenzija, kurios atstovas Ramūnas, mūsų šeimai padėjo išspręsti visą šią nemalonią situaciją civilizuoti ir demokratijos būdu. Rezultate susigrąžinome 50% defekto šalinimo išlaidų. Niekam nelinkiu pakliūti į panašią situaciją, tačiau jeigu jau tapote šių aplinkybių auka - tai tik su Ramūno pagalba iš jos išeisite. Rekomenduoju.
Atsakyti
Rekomenduoju visiems, kas susiduria su problemomis nusipirkus automobilį... Nustebino vadovo (Ramūno) rūpestis, nuoširdžiai stengėsi padėti ir patarti, konsultavo, kas įdomiausia ir reta šiais laikais - nepaprašė JOKIO mokesčio už patarimus ir sugaištą laiką mano atveju (galų gale su pardavėju pavyko susitarti draugiškai, ir tik dėka autopretenzijos patarimų kaip ir ką daryti).
Gerų ir darbingų metų autopretenzijai, rekomenduočiau nebijoti kreiptis ir kitiems !
Atsakyti
Ačiū už konsultacijas, jos mums buvo aukso vertės. Taigi, jei kas nusipirksite automobilį ir išlys paslėpti automobilio defektai, rekomenduoju kreiptis į "Autopretenziją, ten dirba savo srities profesionalai. Patars, pakonsultuos ir padės išspręsti kilusias problemas. Dar kartą ačiū. Sėkmės darbuose
Atsakyti
Nusipirkau mašiną, bet džiaugiausi neilgai. Po mažiau, nei savaitės sugedo motoras. Teko varyt pas meistrus jo remontuoti. Gerai, kad servise meistrai patarė pabandyt pasikreipt į Autopretenziją. Užtrukau 7 mėnesius, bet nesigailiu to laiko, nes atgavau didesnę dalį remontui skirtų pinigų.
Atsakyti
Dirba greitai ir aiškiai. Sutvarkė klausimus per 3mėnesius. Rekomenduoju.

Taip pat rekomenduojame

Galimybių arsenalas
Adresas: Graužupių g. 12C, LT-14187 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo paieška, įdarbinimas; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; personalo atranka; psichologai, psichoterapeutai; tyrimai, ekspertizės.
UAB „Galimybių Arsenalas“ sėkmingai dirba nuo 2006 m. Įmonėje dirba trykštantys energija, entuziazmu, idėjomis, turintys didelę darbo patirtį profesionalūs psichologai. Savo klientams suteikiame ne tik žinias, galimybę jas panaudoti praktiškai, bet ir geros nuotaikos dozę. Tai ir yra mūsų sėkmės paslaptis. Mūsų...
Mažeika ir partneriai
Verslo valdymo partneriai

Adresas: Olimpiečių g. 1-49, LT-09235 Vilnius.
Veiklos sritys: konsultacijų paslaugos.
Esame efektyvios vadybos ir pokyčių įgyvendinimo profesionalai, turintys didesnę nei 10 metų vadovavimo tarptautinėms ir vietinio kapitalo skirtingų veiklų įmonėms bei jų padaliniams. Mūsų komandos tikslas – dirbant kartu su įmonių savininkais, vadovais išspręsti pačius sudėtingiausius verslo valdymo klausimus ir...
Noviti
Sąžininga verslo paskola.

Adresas: Konstitucijos pr. 26, Forum Palace, LT-08106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; konsultacijų paslaugos.
Verslo paskolos iki 50 000 EUR smulkiam ir vidutiniam verslui finansuoti. Sąžininga verslo paskola – saugumą garantuojančios sąlygos ir jokių paslėptų mokesčių. Ką svarbu žinoti apie „Noviti finance“ verslo paskolą? 9,5 % vidutinės palūkanos per metus. Paskolos grąžinimo terminas nuo 12 iki 36 mėnesių. Paskolos...
Elis Textile Service
Adresas: Jankiškių g. 52, LT-02300 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo apranga; darbo sauga; higienos reikmenys; kita veikla; konsultacijų paslaugos; švaros, valymo paslaugos.
Elis Textile Service, UAB priklauso Elis įmonių grupei, kuri yra pirmaujanti Europoje tekstilės nuomos paslaugų teikėja. Elis veiklą vysto nuo 1883 m. ir šiuo metu siūlo tekstilės, higienos bei saugumo sprendimus 28 pasaulio šalyse. Elis Textile Service, UAB specializuojasi teikti kilimėlių, darbo drabužių nuomos...
Baltic Tours Group
Skrendu.lt, Lektuvubilietai.lt, Aero.lv

Adresas: Vašingtono a. 1-66, LT-01108 Vilnius.
Veiklos sritys: kelionės; konsultacijų paslaugos; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Baltic Tours Group, UAB – kelionių organizatorius ir lėktuvo bilietų platintojas, sėkmingai veikiantis nuo 1991 m. ir tęsiantis veiklą pandeminėmis aplinkybėmis. Įmonei priklauso registruoti prekės ženklai: poilsinių ir pažintinių kelionių rezervavimo sistema Baltictours.lt, atvykstamojo turizmo kelionių...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Magrės baldams“ 25-eri. Ką reiškia augti kartu su Lietuva?
„Magrės baldams“ 25-eri. Ką reiškia augti kartu su Lietuva? 07-14 11:11
Šįmet „Magrės baldai" mini 25-erių metų jubiliejų - įmonė jau ketvirtį amžiaus auga kartu su vis modernesne Lietuva. Tai įdomių atradimų kupina kelionė, simboliškai atspindinti...
D. Rapšys Tokijuje pateko į pusfinalį, gerai pasirodė K. Teterevkova
D. Rapšys Tokijuje pateko į pusfinalį, gerai pasirodė K. Teterevkova 07-25 14:19
Sekmadienį vykusiose Tokijo olimpinių žaidynių 200 m plaukimo laisvuoju stiliumi atrankos varžybose Danas Rapšys distanciją įveikė per 1 min. 45, 84 sek. ir pateko į varžybų pusfinalį, kuris vyks...
Plaukikas Andrius Šidlauskas į finalą nepateko
Plaukikas Andrius Šidlauskas į finalą nepateko 07-25 12:51
Sekmadienį rytinėse Tokijo olimpinių žaidynių plaukimo varžybose vienintelis iš Lietuvos olimpiečių startavęs Andrius Šidlauskas plaukė lėčiau nei išvakarėse vykusiose atrankos lenktynėse ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Facebook 369,79 +5,30%
Google 2756,32 +3,37%
Twitter 71,69 +3,05%
Starbucks 125,97 +2,72%
Macy's 16,66 -1,77%
ConocoPhillips 55,34 -2,35%
Oracle 87,69 -3,31%
Intel 53,00 -5,29%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1834,57 -0,85%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Varis 9631,50 -5,22%
Ryžiai 466,00 -5,48%
Anglis 129,97 +21,42%
Jautiena 5,68 +3,65%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%
Vištiena 2,38 +0,42%