VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Autojuta, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Autojuta

Atsiliepimai apie Autojuta, UAB

VOLKSWAGEN | AUDI | SEAT

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Autojuta, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tiesiog papasakosiu savo susidūrimą su autojuta. Kai pardavinėjau automobilį, su klientu nuvažiavome į autojutą patikrą, nes niekada neapgaudinėju pirkėjų. Buvo nustatyti keli trūkumai, įrašė, net kad dugno apsauga buvo įtrūkusi apie 3cm. Galvoju tikrai pedantiškai tikrina, 5 žvaigždutės. Tačiau atėjo ir į mano kiemą problema, eismo įvykis, reikia dažyti ir tvarkyti visas šonas... draudimas žinoma pasiūlė juokingą išmoką. Automobilis apynaujis, galvoju tikrai nežaisiu ir nuvarysiu pagal mano atsiminimus pas pedantus tvarkyti.... čia ir pasaka pasibaigė. Priėmė tvarkingai, bendravimas puikus, viskas ok, 5 žvaigždutės. Automobiliui reikėjo keist pr. Sparnas, durys, atitampyt truputį galinį sparną, nes nesikeičia, dažosi priekinis galinis bamperis, nudažyt dalis vidurių. Radau praleistą skambutį nuo servizo, bet man nuvykus kėbulistų nebuvo, auto stovėjo kieme, beliko tik nuplaut.... pats turiu nemažą supratimą apie kėbulinius darbus, apsižiūriu auto, iškart spalva nepataikyta, o labiausia į akis krenta ne tos spalvos slenkstis, nes iš viso šono jo nedažė....kuro dantelis išsikišęs į išorę, užpilti du patronikai. Lijo lietus daugiau neapsižiūrinėjau... administratoriai parodžiau, ji pažymėjo mano pastabas. Skambina kitą dieną vadovas ar kas ten iš jų, čia prasideda grožis... labas, labas, bla bla, kodėl turit nusiskundimų, juk viskas gerai. Sakau, kas gerai, atsistok iš šono ir pažiūrėk. Sakau jei jau į spalvą nepataikėt, tai bent slenkstį galėjot prapūst, sužaist su užmetimais "mums kasko už tai nemoka". Sakau mano dažytas buvo priekis, ar skiriasi spalva, ar rėžia taip akį, ne neskiria. Sakau jūs turit technologus, kas parenka spalvą ar čia problema? Buvo trys variantai., sakau tai ar aš kaltas ar jūs kalti, kad ne tas variantas. Nu žodžiu, atsakymas - gerai atvažiuok, apsižiūrėk, aš nors nepriklauso bet nudažysiu ta slenkstį. Atvažiuoju, automobilis viduje... ir pradedu nuodugniai žiūrėt, rodau į parktronikus pirštu, kodėl užpilta? Ats, kitaip nėjo padaryt, gruntavom. Kodėl man pavyko visą bamperį užgruntuot ir nė vieno neužpyliau? Atidarau duris, keitėsi visas sparnas, tikras geras kėbulistas net nežiūrėjęs užsakytų visus naujus sparno laikiklius, renkomplektą naujų varžtų, o čia... ant akių paliktas surūdijęs varkštas, sakau ar sunku jau buvo bent patapšnot? Ats- koks buvo tokį ir palikom. Einam toliau... nuimu apdailas sparno, o aš žinau, kad kai remontavau buvau palikęs nenudažytą vieną sparno laikiklį, o jiems keičiant sparną, jį nudažyt vieni juokai... kodėl nenudažyta? Mums nepriklauso...einam toliau... viduriai, ant akių nudažyta, o net profesinėje mokina, jei dažai dalį vidurių, lakuoji iki siauriausios vietos... taip ir buvo... pirštu rodau...nuėmus duris dažant sunku bent normaliai nulakuot? Ats...aš galiu atpoliaruot... visas grožis ant galinio sparno... kantas turi būt ryškus, aštrus, o čia užapvalintas, beveik nesimato...kas čia? Užpyliau storiau dažais, taip gavos...galinis sparnas eina iki pat priekio kaip viena detalė, normalus meistras jam reikia dažyt nereikia, bet jis ją visą pašiaus ir bent nulakuos naujai, kad nereikt suvesdinėt ir poliaruot...o čia iki stogo nueina ir poliaruota....apžiūriu toliau... sparno tarpai nesureguliuota, žibintas lenda į šoną, sakau klausykit, jus juokaujat? Ats...nu dar galim pareguliuot.... žinoma...čia gražiai aprašiau...kalbėjimas buvo piktas, nemalonus. Reziumė... ačiū, kad po pykčių bent nudažė slenkstį, sureguliavo sparną, žibintą, patvarkė kelis varkštus... nesiskūsiu į vartotojų teises, savo lėšom ir laiku pasitaisysiu brokus, likusius, naujai dažytas detales kur ar bandyta poliaruot ar kas daryt, ant saulės net matos nesupoliaruota tinkamai, o jei jums 100g dažų ir lako problema, tai manau taip darant ne vieną klientą prarasit ir ne vieną tūkstantį.
Atsakyti
Šiandien Kauno autoJutos serviso vyrukai išgelbėjo mano automobilį, ir galėjau tęsti kelionę namo !
Didžiausias AČIŪ Jums !
Šaunuoliai !
Atsakyti
sveiki,
noriu papasakoti patirtį su Autojuta.
Galvojau pirkti naują auto, bet žinote patys, kad deficitas, apsisprendžiau išbandyti nusiperkant automobilį polizinginį tiesiai iš jų.
Įspūdžiai:
aptarnavimas OK.
Buvo viena problema, bluetooth neveikė, atvariau, sutvarkė, žemėlapius navigacijoje atnaujino, viskas nemokamai, dar papildomai pažiūrėjo kompą, nors to neprašiau.
Tada slapti varžtai, nežinojau kur paslėptas donkratas su slaptu varžtu, galvojau teks sukti lauk ir dėt paprastus, susimokėti pinigus, atvariau parodė, viskas ok, dar padangas pripūtė. - nemokėjau.
Man ant tiek patiko šita chebra, kad tikrai pas juos pirksiu naują auto.
Jie daugiau padaro nei prašai. Čia tau ne garažiukas, jokių bėdų, važiuoju viskas tobulai, aptarnavimas aukštam lygį, visi paprasti žmonės, - nepasikėlę. Baisiai patenkintas iki tiek, kad net bijau važiuoti padangas pasikeisti kitur, nes čia supranta ką daro ir kaip reikia dirbti bei aptarnauti.
p.s. buvau ir kitų gamintojų salonuose, bet ten pasirodė prastesnė padėtis, todėl rekomenduoju autojuta, kaip kokybišką aptarnavimą.

p.p.s. nei karto nemokėjau pinigų, nors visada galvojau nuplės dabar, bet tiesiog sąžiningi žmonės.

čia kalbėjau apie Kauno autojuta, linkiu jums toliau išlaikyti tokį lygį, garantuotai grįšiu, šį karą imsiu naują auto.

nes jei nuvarytumėte į garažus, tai pinigus sumokėtumėt ir gautumėt šūdą. Būčiau sumokėjęs už resetą Bluetooth, būčiau sumokėjęs už varžtų išsukimą, kai viskas buvo auto (tikrai nebūtų ieškoję ar kažką rodę ar tuo labiau GPS naujinę).

Plius aš daug googlinau prieš perkant servisus visus, tai jo, daug chalturkių prirašyta, o autojutoj mažiausia, tai faktiškai ir lėmė, kad būtent pas juos rinkausi auto ir matau, kad nesuklydau, bei žinau, kad tokių kaip aš čia ateina ieškoti infos, tai vat draugai mano, pasitikrinkite patys, bet autojuta Kaunas rekomenduoju tikrai!
Atsakyti
Profesionalai!
Pirkau AUTOJUTA, UAB, Kauno salone automibilį - Jeta. Nuo pirmo skambučio suformavo pasitikėjimo jausmą Vadybininkas - Lagirdas Lazauskas.
Atvykus į saloną, duota laisvė apžiūrėti automobilį, įsivertinti. Pasiteiravus dėl papildomų paslaugų ir klausimų buvo viskas atsakyta ir išspręsta. Didžiulį įspūdį padarė kaip kalba apie savo kolegas, "auksarankiai mūsų darbuotojai viskuo pasirūpins". Buvo padaryta tec. apžiūra, greitai sutvarkyta automobilio registracija. Procesas nestrigo. Patariamoji konsultacija lydėjo viso pasiruošimo/pirkimo metu. Buvau sužavėta!
ALGIRDAI, Dėjoku!
Tai yra tikrasis profesionalumas!
Atsakyti
Noriu pareikšti didžiausią Ačiū Karoliui Treigiui. Šaunus vadybininkas dėjo visas pastangas, kad užsakytas automobilis kuo greičiau pasiektų mane.
Atsakyti
Elvinas 2021-11-24 18:18:17
NEPASIKLIAUKITE!!!
Klientui pageidavus nuvezeme Audi patikrai i Autojuta Chemijos g. Kaune. Atsiememe automobili su degancia variklio ''check'' lempute, kurios pries tai nebuvo. Serviso priemejas aiskino, jog taip buvo pries atvezant automobili ir lempute dega del tam tikroje sistemoje esancios klaidos. Ataskaitoje pateikta tukstantines remonto sumos susijusios su pastaraja klaida. Pasigilinus ir padarius diagnostika paaiskejo, jog klaida atsiradus fiktyviai, iskarto pasinaikino ir jokio susijusio gedimo nera! Dideli autocentrai suinteresuoti, jog klientai pirktu is ju, nesvarbu ar deveta ar nauja automobili.
JEI VEZATE TIKRINTI, VEZKITE I AUTOCENTRUS/SERVISUS KURIE NEPREKIAUJA AUTOMOBILIAIS IR NERA TIESIOGINIAI KONKURENTAI!
Laba diena, Elvinai,
dėkojame už pastebėjimus. Kad suprastumėme visą susiklosčiusią situaciją, reikalinga detalesnė informacija, susijusiu su šiuo įvykiu. Labai prašome susisiekti su mumis, tel. Nr. +370 64044349 arba el.paštu [email protected] Dėkui.
Pagarbiai, Audi serviso vadovas Linas Damasickis
Atsakyti
NEPASIKLIAUKITE!!!
Klientui pageidavus nuvezeme Audi patikrai i Autojuta Chemijos g. Kaune. Atsiememe automobili su degancia variklio ''check'' lempute, kurios pries tai nebuvo. Serviso priemejas aiskino, jog taip buvo pries atvezant automobili ir lempute dega del tam tikroje sistemoje esancios klaidos. Ataskaitoje pateikta tukstantines remonto sumos susijusios su pastaraja klaida. Pasigilinus ir padarius diagnostika paaiskejo, jog klaida atsiradus fiktyviai, iskarto pasinaikino ir jokio susijusio gedimo nera! Dideli autocentrai suinteresuoti, jog klientai pirktu is ju, nesvarbu ar deveta ar nauja automobili.
JEI VEZATE TIKRINTI, VEZKITE I AUTOCENTRUS/SERVISUS KURIE NEPREKIAUJA AUTOMOBILIAIS IR NERA TIESIOGINIAI KONKURENTAI!
Atsakyti
Senokai naudojuosi Autojutos paslaugomis. Tiek Kauno filialas, iš kurio pirkau naudotą automobilį, tiek Vilniaus filialas, kuriame jį tvarkau, palieka tik geriausius įspūdžius. Paslaugų kokybė, aptarnavimo lygis - viskas aukštumoj.

Gal ir nebūčiau gyrusi viešai, bet neseniai apturėjau susidūrima su kitais oficialiais Audi atstovais Lietuvoje, tai supratau, kaip smarkiai man pasisekė, kad pasirinkau Autojutą. Ačiū, jūs puikūs.
Atsakyti
Patirtis neigiama, ir štai kodėl. Rinkausi Škoda Octavia gerą mėnesį, kol portale atsirado AutoJuta skelbimas, jog pardudoamas 2016 metų automobilis. Kaina buvo didesnė už vidutinę rinkos, bet kadangi pardavėjas atrodė solidus - nuvykau apžiūrėti. Nors automobilyje jautėsi keistų kvapų, gale esanti lemputė buvo pilna negyvų vabzdžių, visgi man automobilis nepasirodė pernelyg apleistas, nes ir rida buvo nedidelė, ir rimtesnių trūkumų neįžvelgiau. Visgi užkūrus variklį, pasigirdo papildomi garsai, kuriuos iš klausos ""atpažino" vadybininkas ir pasakė, kad nieko rimto, tikriausiai generatoriaus dirželis. Bandomojo važiavimo atlikti negalėjau, nes kaip tik tą dieną baigė galioti techninė apžiūra.

Visgi paprašiau, kad tiek tech.apžiūra būtų atlikta (kad galėčiau pavažinėti), tiek ir pašaliniai garsai po variklio dangčiu būtų pašalinti. Nepalikau jokio užstato (ačiū Dievui)a, tačiau tiek žodžiu, tiek el.paštu buvau patikintas, kad automobilis jau pirmadienį bus pristatytas į atstovybę sutvarkyti trūkumams ir pravaryta apžiūra (salone lankiausi šeštadienį). Taigi sulaukęs pirmadienio, susisiekiau el.paštu, kuriuo dar kartą buvau patikintas, kad automobilio trūkumų šalinimas jau prasidėjęs.
Kadangi buvau apsisprendęs, jog veikiausiai įsigysių būtent šį automobilį, sustabdžiau visas paieškas ir laukiau žinių iš salono. Antradienį ties skelbimu atsirado ženklelis "Rezervuota". Pamaniau, kad ji rezervuota būtent man. Sulaukęs kitos savaitės ir negavęs jokių žinių, parašiau dar kartą. Tada gavau atsakymą, kad automobilis mano prašymu nebėra tvarkomas, nes atsirado kitas klientas, kuriam tie trūkumai buvo nė motais ir jis jį rezervavosi.

Ir šioje istorijoje svarbiausia ne tai, kad automobilis buvo parduotas kitam žmogui (juk aš nepalikau jokio užstato, tad dėl to - jokių priekaištų), o tai, kad po žodinio susitarimo ir po patvirtinimo el.paštu, kad automobilio trūkumai bus tvarkomi, ir aš galėsiu jį išbandyti (jau kitą savaitę!), aš nesulaukiau jokio pranešimo iš vadybininko. Jeigu būčiau laukęs dar savaitę, veikiausiai vis tiek nebūčiau sulaukęs pranešimo "Sveiki. Automobilį nupirko kitas asmuo. Ačiū, kad apsilankėte." Be to, esu visiškai tikras, kad jie ir neplanavo nei automobilio trūkumų šalinti, nei tos tech.apžiūros varyti, nors automobilį, kaip ir minėjau vadybininkui, būčiau nupirkęs be jokio lizingo (kaina buvo maždaug 11 000 eur.), ką ir padariau vėliau iš kito salono.

Taigi mano, kaip kliento, įspūdžiai - nemalonūs. Ir tikrai priekaištas ne dėl to, jog automobilis turėjo trūkumų (juk ne naujas) ar dėl to, kad buvo parduotas kitam žmogui, kuris paliko užstatą, o tai, koks požiūris yra demonstruojamas kliento atžvilgiu. Vadybininkas ir pamelavo triskart, ir tuščius pažadus dalino, ir nesiteikė pranešti laukiančiam klientui, jog jis nebeturi ko laukti. O galų gale, kai parašiau "liūdno tono" laišką, tai buvau apkaltintas, kad pats nežinau, ko noriu ir kad esu kaltas, jog nepalikau užstato (nors automobilis tikrai turėjo trūkumų, o ir išbandyti jo negalėjau).

Tai va tokia mano patirtis. Pasirinkau kitą vietą įsigyti automobiliui.
Atsakyti
Justinas 2020-11-19 11:12:39
Sveiki,

Labai išrankūs darbams, ka dirbsime, ko nedirbsime. Aš už vienas rankas, kad mašina pilnumoje būtų prižiūrima viename autoservise, o ne latkstyti per keleta. Autojuta šios paslaugos pasiūlyti negali
Laba diena, Justinai,
dėkojame už pastebėjimus. Kad išsiaiškintume situaciją, reikalinga detalesnė informacija, susijusiu su šiuo įvykiu. Galbūt galėtumėte pateikti savo kontaktinį tel. Nr. arba labai prašome susisiekti su mumis, tel. Nr. +370 685 57 725. Dėkui.
Pagarbiai, Serviso klientų aptarnavimo vadovė Vaiva Krakauskienė
Atsakyti
Sveiki,

Labai išrankūs darbams, ka dirbsime, ko nedirbsime. Aš už vienas rankas, kad mašina pilnumoje būtų prižiūrima viename autoservise, o ne latkstyti per keleta. Autojuta šios paslaugos pasiūlyti negali
Atsakyti
Ratu suvedimas, darbas trunka 2 val. - melas, kaina - 100 euru už ratu suvedima. Cia serviso paslaugos. Cia Norvegijoje tiek kainuoja ratu suvedimas. Ar Vilnius ir yra jau norges dalis.
Marius Galadauskas
2019-12-02 11:37:22 IP 5f4sov02
Atsakyti
Rinkausi siemet nauja auto ne budget tad perejau per nemaza dali auto salonu tačiau būtent Vilniaus SEAT atstovybė ir.ypač vadybininkas Paulius padėjo man tinkamai apsispresti-masčiau apie ATECA tačiau gavau geresni nei isivaizduoti galima pasiulymą ir įsigijau TARRACO.Paulius padėjo neįkyriai bet argumentuotai apsispresti ir jo dėka vairuoju nuostabų SEAT.Turiu su kuo lyginti tad SEAT atstovybė dirba puikiai.
Atsakyti
Šaunus kolektyvas, puikiai dirba.
Atsakyti
Dėkojame Vilniaus SEAT atstovybei už kokybiškai suteiktas paslaugas - automobilio užsakymas, pristatymas ir pateikimas praėjo labai sklandžiai, atskira padėka už pastangas ir konsultacijas specialistui Pauliui Dailidėnui.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Signalizuoja augančią autodetalių vagysčių riziką: kaip ją valdyti verslui
Signalizuoja augančią autodetalių vagysčių riziką: kaip ją valdyti verslui 07-07 00:51
Lietuvos įmonių valdomos transporto priemonės dėl suintensyvėjusių audrų ir jų padarinių – hidrosmūgių, virstančių medžių ir krušos – šiemet patyrė net 6 kartus daugiau žalų nei tuo pačiu metu...
"Bentley" pristatys išskirtinę ir tvarią NFT kolekciją
"Bentley" pristatys išskirtinę ir tvarią NFT kolekciją 07-07 00:48
Geidžiamiausias pasaulyje prabangių automobilių prekės ženklas "Bentley Motors", praneša apie savo pirmą žingsnį į NFT rinką. Vienkartinė NFT kolekcija bus išleista rugsėjį neutraliame anglies...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Macy's 18,80 +4,62%
Google 2277,74 +4,41%
Amazon.com 113,50 +3,60%
Nike 104,32 +3,10%
Caterpillar 173,76 -2,54%
Chevron 142,66 -2,63%
Exxon Mobil 84,81 -3,13%
ConocoPhillips 84,64 -6,97%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 0,80 -1,23%
Auksas 1848,50 -4,56%
Dyzelis 4,65 +15,10%
Sidabras 21,91 -10,75%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Varis 9377,15 -7,72%
Vištiena 3,70 +0,82%
Dujos (JAV) 8,14 +24,66%