Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Autoaibė

Atsiliepimai apie Autoaibė, UAB

Automobilių dalys internetu

"Lengva rūpintis automobiliu"
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie Autoaibė, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Paulius 2022-04-30 11:56:07
Sveiki žmonės,
Noriu pasidalinti atsiliepimų apie darbo pokalbi telefonu.
Žodžiu paskambino man personalo vadybininkė ir pradėjo pasakoti apie darba kaip ir gerai pradžiai buvau suinteresuotas, ir iš nieko pakeitė tema ir pradėjo klausinėti visokiu nesąmonių. Pvz apie asmeninį gyvenimą su šeima ar be, kodėl išėjau iš kito darbo, kas nepatiko praeitam darbe, gal vairuotojo pažymėjimą praradau, ar taip gal nepatiko kažkas ? (Aš apakęs ????). Atsakymas buvo aiškiai pasakytas, bet nė ir užduoda ta pati klausima bet biški kitaip, ir pati bando dar atsakymus man duoti. Toks įspūdis susidaro kad apklausoje sėdžiu pas daktare.. Nu tikrai juokinga....
Aš ka į banka einu darbintis kad jus turite žinoti visa mano gyvenimo istorija ?! Tikrai nemandagu buvo išgirsti. Aš gi neklausiau pas jus personalo vadybininkė kodėl žmogus išėjo iš jusu darbo, gal jus jam nesumokėjote už kažka ?? O gal jus nevertinote kaip darbuotoja ? O gal apgavote su atlyginimu ? O gal nemandagiai bendravote? Tokiu klausimu pas mane yra daug.
Tikrai pas mane dingo noras kalbėti su jumis telefonu, taip pat dingo noras kondiduoti į šią darbo poziciją.
Linkiu jums dar geriau praktikuotis, ir bendrauti telefonu su atrinktais kondidatais tiktai apie darbo patirti!!!
O ne apie asmenine gyvenima su kuom aš gyvenu ir ka aš turiu ar neturiu. Jūsu klausimai nekaip nesusiję su pasiūlytų pareigas !!!
Sėkmės ateityje!
Dėkojame Jums už nuomonę ir atsiprašome, jei tai Jus privertė pasijusti blogai. Kalbantis su kandidatais telefonu ar susitikimo metu mums tikrai svarbios Jūsų darbo patirtys, nemažiau reikšminga žinoti, kokius lūkesčius turite ieškant naujo darbo, mes norime kandidatą pažinti įvairiapusiškai. Mums svarbu, kad žmogus išvengtų to, nuo ko atsitraukė ir pasirinktų dirbti tikrai ten, kur sąlygos ir darbo turinys jam tiks ir patiks. Taip branginam kandidatų ir tuo pačiu savo komandos, kuri moko ir ugdo naujus kolektyvo narius, darbą. Dėkoju už suteiktą galimybę tobulėti.
Atsakyti
Tomas 2022-04-28 12:54:32
NUSIVYLAIU! DAUGIAU NIEKADA NESISAKYSIU DETALIU IS AUTOAIBES!
DETALES LAUKIU JAU 2 DIENOS RYT BUS TRECIA ! SUPAKUOT IR ISSIUST KURJERIU NESUGEBA !
ZODZIU NUSIVYLIAU ! GERIAU BRANGIAU SUSIMOKET KELIAIS EURAIS IR PRISTATYS PER 24 VALANDAS DAR GREICIAU !
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Sveiki žmonės,
Noriu pasidalinti atsiliepimų apie darbo pokalbi telefonu.
Žodžiu paskambino man personalo vadybininkė ir pradėjo pasakoti apie darba kaip ir gerai pradžiai buvau suinteresuotas, ir iš nieko pakeitė tema ir pradėjo klausinėti visokiu nesąmonių. Pvz apie asmeninį gyvenimą su šeima ar be, kodėl išėjau iš kito darbo, kas nepatiko praeitam darbe, gal vairuotojo pažymėjimą praradau, ar taip gal nepatiko kažkas ? (Aš apakęs ????). Atsakymas buvo aiškiai pasakytas, bet nė ir užduoda ta pati klausima bet biški kitaip, ir pati bando dar atsakymus man duoti. Toks įspūdis susidaro kad apklausoje sėdžiu pas daktare.. Nu tikrai juokinga....
Aš ka į banka einu darbintis kad jus turite žinoti visa mano gyvenimo istorija ?! Tikrai nemandagu buvo išgirsti. Aš gi neklausiau pas jus personalo vadybininkė kodėl žmogus išėjo iš jusu darbo, gal jus jam nesumokėjote už kažka ?? O gal jus nevertinote kaip darbuotoja ? O gal apgavote su atlyginimu ? O gal nemandagiai bendravote? Tokiu klausimu pas mane yra daug.
Tikrai pas mane dingo noras kalbėti su jumis telefonu, taip pat dingo noras kondiduoti į šią darbo poziciją.
Linkiu jums dar geriau praktikuotis, ir bendrauti telefonu su atrinktais kondidatais tiktai apie darbo patirti!!!
O ne apie asmenine gyvenima su kuom aš gyvenu ir ka aš turiu ar neturiu. Jūsu klausimai nekaip nesusiję su pasiūlytų pareigas !!!
Sėkmės ateityje!
Atsakyti
NUSIVYLAIU! DAUGIAU NIEKADA NESISAKYSIU DETALIU IS AUTOAIBES!
DETALES LAUKIU JAU 2 DIENOS RYT BUS TRECIA ! SUPAKUOT IR ISSIUST KURJERIU NESUGEBA !
ZODZIU NUSIVYLIAU ! GERIAU BRANGIAU SUSIMOKET KELIAIS EURAIS IR PRISTATYS PER 24 VALANDAS DAR GREICIAU !
Atsakyti
Likau nustebintas kaip šauniai, operatyviai ir profesionaliai vadovas Arūnas sureagavo į susiklosčiusią probleminę situaciją. Suprantama, kad ne visi darbuotojai gali turėti profesionalų ir etišką požiūrį į klientą, tačiau Arūno požiūris ir yra tas tikro lyderio bruožas ir sektinas pavyzdys!.. Dar kartą dėkoju už pagalbą!
Atsakyti
Tomas 2018-12-24 23:13:32
Prieš keletą dienų patartas konkurentų atėjau y Raudondvario pl. esančią parduotuvę tikėdamasis nusipirkti šakiu sarnyru apsaugines gumas. Konsultantas pasakė kad būtų gerai jei pasimatuociau piršto story, nes jis negali tiksliai parinkti apsauginės gumos. Sakau kaip aš tau pamatuosiu lauko sąlygomis? Taip ir išėjau nieko nenusipirkes. Kitą dieną gavoju pameginsiu pakelės ant donkrato pamatuoti. Lauke pilna sniego. Pasikeliu mašina nuimu ratą ir gavoju pasiziuresiu, kaip čia pavyks pamatuoti. Vos pakisu galva po sparnu automobilis slysta nuo donkrato. Aš gaunu su arka per pakaušį. Ačiū dievui y stabdžių diska neissimusu dantu. Rezultatas toks, kad donkratas sulaužo plastikine slenksčio apdaila esančią žemiau durų ir kiaurai praduria slenkstį. Žinoma pamatuoti ką reikia pamatuoju. Gryztu y minėta parduotuve. Paklausiu to paties konsultanto ar nebuvo galima to piršto story pamatuoti nuo kitos šakės esančios sandėlyje?
-Aiti čia dabar atsinesineti tą sake... Toks buvo konsultanto atsakymas. Apie visą šią situaciją papasakojau vienam pazystamam kuris dirba vadybininku prie sunkvežimių detalių. Pasirodo konsultantas privalėjo atsinešti šake ir pagal ja parinkti tinkančią apsaugine guma. Jei toks požiūris y klientą, kuriam snd reikia poros smulkmenų. Tuomet kai prireiks pvz stabdžių diskų as geriau nuaisiu pas jūsų konkurentus. Gal ten nesakys, kad tu aik ir palindes po mašina kažką matuok.
Dėkojame Jums už nuomonę apie mūsų aptarnavimą. Raudondvario kolektyvas gana naujas, tad turime kur tobulėti. Skaitant Jūsų komentarą kyla keletas klausimų, jei neapsunkintų jūsų, susisiekite su mumis el. paštu: [email protected], kad galėtumėme išsiaiškinti pačią situaciją ir pardavėjo aptarnavimo veiksmus, kad būtų galima priimti tinkamą sprendimą šiai problemai spręsti.
Atsakyti
Prieš keletą dienų patartas konkurentų atėjau y Raudondvario pl. esančią parduotuvę tikėdamasis nusipirkti šakiu sarnyru apsaugines gumas. Konsultantas pasakė kad būtų gerai jei pasimatuociau piršto story, nes jis negali tiksliai parinkti apsauginės gumos. Sakau kaip aš tau pamatuosiu lauko sąlygomis? Taip ir išėjau nieko nenusipirkes. Kitą dieną gavoju pameginsiu pakelės ant donkrato pamatuoti. Lauke pilna sniego. Pasikeliu mašina nuimu ratą ir gavoju pasiziuresiu, kaip čia pavyks pamatuoti. Vos pakisu galva po sparnu automobilis slysta nuo donkrato. Aš gaunu su arka per pakaušį. Ačiū dievui y stabdžių diska neissimusu dantu. Rezultatas toks, kad donkratas sulaužo plastikine slenksčio apdaila esančią žemiau durų ir kiaurai praduria slenkstį. Žinoma pamatuoti ką reikia pamatuoju. Gryztu y minėta parduotuve. Paklausiu to paties konsultanto ar nebuvo galima to piršto story pamatuoti nuo kitos šakės esančios sandėlyje?
-Aiti čia dabar atsinesineti tą sake... Toks buvo konsultanto atsakymas. Apie visą šią situaciją papasakojau vienam pazystamam kuris dirba vadybininku prie sunkvežimių detalių. Pasirodo konsultantas privalėjo atsinešti šake ir pagal ja parinkti tinkančią apsaugine guma. Jei toks požiūris y klientą, kuriam snd reikia poros smulkmenų. Tuomet kai prireiks pvz stabdžių diskų as geriau nuaisiu pas jūsų konkurentus. Gal ten nesakys, kad tu aik ir palindes po mašina kažką matuok.
Atsakyti
Teko apsilankyti Kretingoje Autoaibėje. Bendradarbė pastebėjo, jog nežiba atbulinės eigos lemputė. Nuvažiavus bei paprašius lemputės, paslaugus pardavėjas Edgaras palydėjo mane iki automobilio, kur kartu išsiaiškinome, jog atbulinės eigos lemputė dega, o nedeganti yra priešrūkinio žibinto lemputė. Labai džiugu, jog Autoaibėje nėra svarbiausia parduoti prekę, bet jie mėgina išsiaiškinti ar klientui tos prekės tikrai reikia. O kas liečia paslaugumą, kai išsiaiškinome dėl lemputės, paslaugų vaikiną pagalbėti pakvietė kiti klientai, dar esant jam lauke...
Atsakyti
Ina 2018-11-25 09:29:36
Tik blogi atsiliepimai, pries 8men po serviso Minijos g. Klaipeda automob. garso signalas sugadintas, peciukas cypia ir karts nuo karto ko gero svyla, nes pasmirsta visam salone svilesiais, taise stiklo pakeleja, kaip nekelia taip nekelia, dbr jau ir abieju stiklu. Karts nuo karto dingsta trauka, ko pries servisa visai nebuvo.. "aciu" - aplenksiu tokius remontininkus.
Labai gaila, kad rašote praėjus 8 mėn., po remonto. Mes nevengiame atsakomybės ir suteikiame garantijas mūsų servise atliekamiems darbams, tad kreipiantis iškarto ar garantinio termino laikotarpyje, visada prisiimame atsakomybę už savo klaidas. Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Tik blogi atsiliepimai, pries 8men po serviso Minijos g. Klaipeda automob. garso signalas sugadintas, peciukas cypia ir karts nuo karto ko gero svyla, nes pasmirsta visam salone svilesiais, taise stiklo pakeleja, kaip nekelia taip nekelia, dbr jau ir abieju stiklu. Karts nuo karto dingsta trauka, ko pries servisa visai nebuvo.. "aciu" - aplenksiu tokius remontininkus.
Atsakyti
Linkiu daugiau lankstumo ir dėmesio klientui.Po to, kai autoaibės dalių parduotuvėje Panevėžyje išklausiau išsiviepusio konsultanto kalbą apie tai, jog mano automobilis senas ir dalių jam niekas jau nebeveža, reikiamas dalis užsisakiau internetu kitoje Įmonėje ir gavau į namus po trijų dienų.Bendra užsakymo suma siekė 360 eurų.Jokių problemų...
PATENKINTA KLIENTĖ
2018-03-14 13:29:54 IP 5los4no4
Atsakyti
Esu labai patenkinta autoserviso Klaipėdoje darbuotojų darbu. Kiekvieną kartą paskambinus telefonu susitarti dėl mašinos remonto, serviso administratorė maloniai atsako į visus rūpimus klausimus. Atvykus į vietą ta pati administratorė maloniai bendrauja ir aptarnauja su šypsena. Meistriukai savo darbą atlieka puikiai! Sėkmės Jums!
Atsakyti
Nedirbu aš autoaibėj, bet puikiai žinau, kad ten sėdėti žmonės neturi laiko. Parašyk dar ir pavardę savo, įspėsiu saviškius, jei pas mus klientas esat, kad maniškiai jums specialiai nekeltų.
Kalbant apie teises, tai ir jie, ir aš turime teisę debilavotų klientų visai neaptarnauti.
Kiekvienas sprendžiame apie kitus pagal savo supratimą. Jei tamsta per dienas nieko neveikiate, savo laiko netaupote, jo neorganizuojate, pats kompiuteriu dirbti nesimokote, o skambinėjate kvailais klausimais ir rašinėjate bjaurius, bukus atsiliepimus, tai nereiškia, kad visi tokie.
P.S. "Nuo savęs nepabėgsi." Rekomenduočiau rimtai apgalvoti šiuos žodžius.
Atsakyti
Vytautas 2018-02-21 15:02:58
Gal nebesusireikšmink taip. Nesėdi ten jie susėdę ir kavos negeria. Yra darbo ir be tavęs. Tam ir yra e-shop'as, kad pats užsisakinėtum internetu.
Seip kiekvienas zmogus turi teise paskambint ir pasiklaust apie kazkokia tai detale pries uzsakydamas internetu.seip ir yra duotas jusu tel numeris tam kad zmones skambintu.greiciausiai turbut taip ir yra kad jus ten tik sedyt ir gerist ksvs.geros dienos.
Atsakyti
Albertas 2017-04-10 21:51:05
iki sios dienos buvo idealiausio imone priekiaujancia autodetalemis.siandien labai nusiviliau.norejau pateikt uzsakyma telefonu paskambinau bet nieks neatsiliepe, autoatsakiklis pasake kad su jumis greit susisieks.taip ir toliau bandziau susisiekt gal kokiu 10 kartu.taip nieks ir net neatskambino.daugiau sitoj elektroniniej parduotuvei neuzsakynesiu ir kitiems nerekomendoju.tegul ateiciai zino kad pirkiejai pirmoj vietoj o poto jau savo reikalai jei negali net pakelt ragelio.
Gal nebesusireikšmink taip. Nesėdi ten jie susėdę ir kavos negeria. Yra darbo ir be tavęs. Tam ir yra e-shop'as, kad pats užsisakinėtum internetu.
Atsakyti
Apie meistru darba galiu tik gerus zodzius pasakyt. Tvarko kokybiškai, klientu aptarnavimo lygis tikrai aukstas. Mandagus bendravimas, aiskiai ir issamiai isdestomos visos pastebetos problemos. Na bet jau ADMINISTRATORE... toks jausmas, kad esi ismaldos prasytojas.. o ka jau bekalbet apie bendravimo kultura. Nors esame meistru paslaugom patenkiti 110 %, bet abejoju, kad zeminsimes dar karta. (klaipeda)
Atsakyti
Perku auto detales Raudondvario pl. Kaune. Aptarnavimas, konsultacijos ir detalės aukščiausios kokybės!
Atsakyti
UAB "Autoaibė" 2017-05-09 12:23:33
Laba diena, tikrai pasitaiko visko su prekių kokybe, šiais laikais niekas nuo to neapsaugotas, o priežastys įvairios, todėl lanksčiai reaguojame į prekių grąžinimus ir prekėms suteikiame garantiją. Skaitant Jūsų komentarą, neaišku ar jūs kreipėtės, dėl brokuotos prekės nustatymo, pakeitimo ar grąžinimo... Detalesnė informacija telefonu 8 610 06 088, atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
SVEIKI as dar nesikreipiau del prekes grazinimo nes dar neisardziau nes reikia kazka vel ipresoti nes ta goli priekinio rato taip neina paprastai pakeisti man automobilis reikalingas ir laukiu gal prades kito rato guolis balsa ruodyti nes kai pirkau tebuvo vienas veliau parveze kita tai kokie 300km skirtumas paziuresim rezultatus o tada as itariu reiks abu keisti nes nei as cekiu issaugojau negalvojau kad tokius guolius leidzia pas mus pardavineti cia turi vartotoju teises uzsimti jei pas meistrus rasiu rasiu cekius su dezute tai kazka galvosiu
Atsakyti
kestas 2017-05-08 09:56:26
PIRKAU AUTOAIBEJE AVENSIS PRIEKINIUS RATO GUOLIUSPAVADINIMAS STARMAN RASO KAD VOKIECIU BET NEZINAU KOKIAM SKLEPE PADARYTI NES PRAVAZIAVAU KOKIUS 800KMVAZIOTI VEL NEIMANOMA KEICIAU ABU TAI LAUKSIU KADA PAREIS ANTRAS TAI TOKIA PAS MUS DETALIU KOKYBE
Laba diena, tikrai pasitaiko visko su prekių kokybe, šiais laikais niekas nuo to neapsaugotas, o priežastys įvairios, todėl lanksčiai reaguojame į prekių grąžinimus ir prekėms suteikiame garantiją. Skaitant Jūsų komentarą, neaišku ar jūs kreipėtės, dėl brokuotos prekės nustatymo, pakeitimo ar grąžinimo... Detalesnė informacija telefonu 8 610 06 088, atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
PIRKAU AUTOAIBEJE AVENSIS PRIEKINIUS RATO GUOLIUSPAVADINIMAS STARMAN RASO KAD VOKIECIU BET NEZINAU KOKIAM SKLEPE PADARYTI NES PRAVAZIAVAU KOKIUS 800KMVAZIOTI VEL NEIMANOMA KEICIAU ABU TAI LAUKSIU KADA PAREIS ANTRAS TAI TOKIA PAS MUS DETALIU KOKYBE
Atsakyti
iki sios dienos buvo idealiausio imone priekiaujancia autodetalemis.siandien labai nusiviliau.norejau pateikt uzsakyma telefonu paskambinau bet nieks neatsiliepe, autoatsakiklis pasake kad su jumis greit susisieks.taip ir toliau bandziau susisiekt gal kokiu 10 kartu.taip nieks ir net neatskambino.daugiau sitoj elektroniniej parduotuvei neuzsakynesiu ir kitiems nerekomendoju.tegul ateiciai zino kad pirkiejai pirmoj vietoj o poto jau savo reikalai jei negali net pakelt ragelio.
Atsakyti
Pirkau Laisves pr. Vilniuje esančioje parduotuvėje žvakių laidus, sumontavus paaiškėjo, kad jie kiauresni už mano senus, vakare papurškus vandens buvo akivaizdu kad jie kiauri nuo pradžios iki pabaigos, net visiškas berankis nesugebėtų jų taip sugadint montuodamas tad akivaizdu, kad prekė brokuota. Atvykus į parduotuvę nepradėjau reikalaut pinigų, o jie net nesugebėjo atsiprašyti už parduotą blogą prekę. Prekė keičiama jei yra čekis iš autoserviso kuris keitė, koks vyras važiuoja į servisą keist laidus žvakėm, jei tai galima padaryti kieme per dvi minutes. Išvada: iki šio karto buvau pastovus klientas, bet daugiau nekelsiu kojos į šią parduotuvę.
Atsakyti
Atsakymas 2017-02-09 09:40:02
Na klausykit, jei jus ten nebuvot iš kur žinot situaciją? Aš situacijos apskritai neaprašiau. Darbuotojo nepaskundžiau. Parašiau pastebėjimus apie aptarnavimą. Tas darbuotojas tiek žinojo kiek jam programa parodė prekių pagal mano automobilio modelį. Jis man pasiulė nusipirkti viena valytuvą už 50eur. Man atsakius, kad aš ne iš tų kurie dedasi vien valytuvus už 100eur (visgi mano automobilio vertė nesiakia 2000eur), darbuotojas šaipėsi, kad tokie kaip aš apskritai nesupranta kas yra geri valytuvai, nes pastoviai perka kiniškus po 3eur ir aš apskritai nežinau kas yra švarus langai tada. Salėje aš skandalo nekėliau. Ir i pašaipas dėmesio nekreipiau. Parašiau atsiliepima valdžiai kad atkreiptu demesi i tai. Paaiškinau nors tai visiškai ne jusu reikalas. Panašu, kad esat vienas iš tų susiraukusių ir napatenkintu pardavėjų kurie nenori tobulėti, išmokti bendrauti ir taip kelti savo pardavimus.
Atsiprašau, manau Jūs savo atveju esate teisi, pardavėjas labai netinkamai pasielgė.

P.s. pirmame komentare nesukonkretizavau Jūsų atvejo, tiesiog tai buvo retorinis kreipinys i trečuosius asmenis, t.y. tam tikrą pirkėjų tipą.

Sėkmės Jums :)
Atsakyti
Omg... 2017-02-09 09:21:02
Va va ponia, Jūs geriau žinote, kieno aš buvau ir esu darbuotojas. Aš įsitikinęs, kad Jūs ir tada autoaibėje viską geriau žinojote, nei pardavėjas, neklausėte "peršamos" nuomonės, to pasekoje taip ir įvyksta... Dabar vėl, susigalvojot, kad aš tas darbuotojas ir, KAS SVARBIAUSIA, tuo TIKITE. Gal tai ir yra Jūsų problema - turėti gilų įsitikinimą išsigalvotais dalykais?
Na klausykit, jei jus ten nebuvot iš kur žinot situaciją? Aš situacijos apskritai neaprašiau. Darbuotojo nepaskundžiau. Parašiau pastebėjimus apie aptarnavimą. Tas darbuotojas tiek žinojo kiek jam programa parodė prekių pagal mano automobilio modelį. Jis man pasiulė nusipirkti viena valytuvą už 50eur. Man atsakius, kad aš ne iš tų kurie dedasi vien valytuvus už 100eur (visgi mano automobilio vertė nesiakia 2000eur), darbuotojas šaipėsi, kad tokie kaip aš apskritai nesupranta kas yra geri valytuvai, nes pastoviai perka kiniškus po 3eur ir aš apskritai nežinau kas yra švarus langai tada. Salėje aš skandalo nekėliau. Ir i pašaipas dėmesio nekreipiau. Parašiau atsiliepima valdžiai kad atkreiptu demesi i tai. Paaiškinau nors tai visiškai ne jusu reikalas. Panašu, kad esat vienas iš tų susiraukusių ir napatenkintu pardavėjų kurie nenori tobulėti, išmokti bendrauti ir taip kelti savo pardavimus.
Atsakyti
Atsakymas 2017-02-09 06:58:51
Na mano bukumo užtenka suprasti, kad esate autoaibes darbuotojas. Apskritai nemanau kad esate kompetetingas spresti apie mano išsilavinimą bei kompetenciją. Patarimas jums. Galbut jums laikas pasiklausyti "bukų ponų patarimų", nes taip ir liksit ilgametis autodetalių pardavėjas.
Va va ponia, Jūs geriau žinote, kieno aš buvau ir esu darbuotojas. Aš įsitikinęs, kad Jūs ir tada autoaibėje viską geriau žinojote, nei pardavėjas, neklausėte "peršamos" nuomonės, to pasekoje taip ir įvyksta... Dabar vėl, susigalvojot, kad aš tas darbuotojas ir, KAS SVARBIAUSIA, tuo TIKITE. Gal tai ir yra Jūsų problema - turėti gilų įsitikinimą išsigalvotais dalykais?
Atsakyti
Baisu 2017-02-08 22:43:37
Aš persiprašau, bet kaip buvęs ilgametis autodalių parduotuvės darbuotojas (ne autoaibės), galiu pasakyti, kad Jūs ponai (ir ponios), "patys svarbiausi" klientai, kartais tiesiog užp***te savo bukumu, negirdėjimu TO, kas Jums SAKOMA, visiškai bukaprotišku elementarių dalykų nesuvokimu!!!!!! Ir kai tokių per dienas ateina daug, tai tiesiog išsenka kantrybė.. Geriau mažiau balbatuot, paklausyt pardavėjo "peršamos" nuomonės, nes jis ten sėdėdamas žino ką sako...
Laikas susiimti ir suprasti.
Na mano bukumo užtenka suprasti, kad esate autoaibes darbuotojas. Apskritai nemanau kad esate kompetetingas spresti apie mano išsilavinimą bei kompetenciją. Patarimas jums. Galbut jums laikas pasiklausyti "bukų ponų patarimų", nes taip ir liksit ilgametis autodetalių pardavėjas.
Atsakyti
Gaila 2017-01-19 19:33:09
Sveiki. Skaitau komentarus ir suprantu, kad ne aš viena tokia išėjau su sugadinta nuotaika iš šios parduotuves. Vilnius laisvės pr. kai kuriem vaikinukam reikėtų išmokti aptarnauti klientus. Nežinau ar jūsų imonėje egzistuoja toks paprastas dalykas kaip klientų aptarnavimo standartas. Jei ne- patarčiau susikurti. Jei taip- labai gaila, bet kai kurie darbuotojai jo nežino. Visų pirma nemanau, kad pardavėjas turi iš aukšto žiūrėti į pirkėją ir jį menkinti. Manau jūsų darbas kaip profesionalų patarti, paaiškinti ir pasiūlyti kelis variantus, o ne piršti savo nuomone. Kaip sakoma "kas tinka man, nebutinai tinka mano pirkėjui". Kiekviena prekė turi savo pirkėją. Šiuo atveju iš manes buvo pasišaipyta. Atmosfera slogi. Visi susirauke. Nebent kažką tarpusavį šnekasi (tik tada pasigirsta juokas). Visos situacijos neaprašinėsiu. Tik laikas susiimti. Nes prarandate klientus. Pirkdavau, nes arčiau namų. Bet po tokių nemalonių ispudžių noras ten eiti dinksta :)
Aš persiprašau, bet kaip buvęs ilgametis autodalių parduotuvės darbuotojas (ne autoaibės), galiu pasakyti, kad Jūs ponai (ir ponios), "patys svarbiausi" klientai, kartais tiesiog užp***te savo bukumu, negirdėjimu TO, kas Jums SAKOMA, visiškai bukaprotišku elementarių dalykų nesuvokimu!!!!!! Ir kai tokių per dienas ateina daug, tai tiesiog išsenka kantrybė.. Geriau mažiau balbatuot, paklausyt pardavėjo "peršamos" nuomonės, nes jis ten sėdėdamas žino ką sako...
Laikas susiimti ir suprasti.
Atsakyti
Sveiki. Skaitau komentarus ir suprantu, kad ne aš viena tokia išėjau su sugadinta nuotaika iš šios parduotuves. Vilnius laisvės pr. kai kuriem vaikinukam reikėtų išmokti aptarnauti klientus. Nežinau ar jūsų imonėje egzistuoja toks paprastas dalykas kaip klientų aptarnavimo standartas. Jei ne- patarčiau susikurti. Jei taip- labai gaila, bet kai kurie darbuotojai jo nežino. Visų pirma nemanau, kad pardavėjas turi iš aukšto žiūrėti į pirkėją ir jį menkinti. Manau jūsų darbas kaip profesionalų patarti, paaiškinti ir pasiūlyti kelis variantus, o ne piršti savo nuomone. Kaip sakoma "kas tinka man, nebutinai tinka mano pirkėjui". Kiekviena prekė turi savo pirkėją. Šiuo atveju iš manes buvo pasišaipyta. Atmosfera slogi. Visi susirauke. Nebent kažką tarpusavį šnekasi (tik tada pasigirsta juokas). Visos situacijos neaprašinėsiu. Tik laikas susiimti. Nes prarandate klientus. Pirkdavau, nes arčiau namų. Bet po tokių nemalonių ispudžių noras ten eiti dinksta :)
Atsakyti
Sveiki kompanija rimta zmones normalus ir kompetetingi mandagus.Visu pirmiausia del rimtesniu detaliu pirkimo ne klijentas turi rupintis o tas kas remontuoja tada isvengsime daug nesusipratimu ir stumdymo man'' meistras sake pirk ten kazkoki''.
Atsakyti
Issiimti lempute ir istatyti nauja atrodo smulkmena, bet tik ne man. Minijos g. Autoaibe dirba puikus darbuotojas Ernestas. Buvau maloniai nustebinta puiku aptarnavimu ir suteikta pagalba. Aciu uz pagalba.
Atsakyti
Pasityčiojimas iš klientų esamų TOTALUS!!!
Gaunu žinute kad tokiom ir tokiom dienomis nuolaida "asmeniškai jums" -25%
pagalvojau šaunu kaip tik reikia valytuvų komplekto
el. parduotuvėje pasižiūriu yra ne vienas variantas tik gan aukštomis kainomis jau su nuolaida 39Eur, be nuolaidos NET 59
suabejojes kainomis greitai peržiūriu kitu el. parduotuvių pasiūlymus, ir ka jus manote?
Be jokių ASMENINIŲ nuolaidų analogiškų valytuvų kainos max 32Eur, dauguma siulo po 26-28Eur

Miela AUTOAIBE ar Jūs tikrai manote kad visi Jūsų klientai tokie naivūs? ir iš jų galima taip tyčiotis siulant prekes KOSMINEMIS kainomis????
Atsakyti
Mes lankėmės Kaune, Raudondvario parduotuvėje ir buvome labai maloniai nustebinti vaikinų operatyviu aptarnavimu ir kompetencija. "Senukų" aptarnavimo lygis užauginęs baimę, kad kažko reikės ten ieškoti ir kaip pasigauti konsultantą... o čia- kaip kitam pasaulyje!! Iš to džiaugsmo nesusilaikiau ir užklausiau to mielo žmogeliuko, ar valdžia jų neskriaudžia. Atsakymas buvo : "tikrai ne !! ". Labai norėtųsi, kad taip ir būtų iš tikrųjų. Saugokite, darbdaviai, žmonės, kurie stengiasi ir nori dirbti !! Sėkmės visiems!
Atsakyti
Miela 'Autoaibe', jeigu siekiate geresnio klientų aptarnavimo, turite pirma pasirūpinti savo darbuotojais. Aš, kaip 'Autoaibės' darbuotojo žmona, esu pasipiktinusi, kad ne tik mano vyras, bet ir kiti jo bendradarbiai neturi laiko pavalgyti pietų, nors darbo grafike rašoma, kad pietų pertraukai skiriama net valanda. Tačiau realiai darbuotojai turi tik apie 10 minučių, privalo valgyti paskubomis, pietūs kartais šildomi net 3 kartus, nes nespėjama visko suvalgyti iškart, nes arba kažkas skambina, arba užeina klientų bumas. Ar Jums tai atrodo geras aptarnavimas, jei darbuotojas turi bėgti aptarnauti klientą su pilna burna nesukramtyto maisto? Nekart esu atvežusi jiems maisto, nes buvo tokių atvejų, kad jie net neturėjo laiko užsisakyti ir nuvykti pasiimti užsakymo, ir mačiau savo akimis, kokia situacija ten vyksta. Aš neabejoju, kad tai vyksta ne tik vienoje parduotuvėje, bet, manau, kad ir daugelyje kitų. Privalote šią problemą bent jau aptarti susirinkimuose. Normaliai pavalgęs darbuotojas - laimingi klientai, ar ne?
UAB "Autoaibė" administracija
2016-11-14 11:58:17 IP 65fr787e
Atsakyti
Jaučiantis pareigą įspėti: NEPATIKIMA PARDUOTUVĖ! 2016-11-05 08:19:46
Vos tik nusipirkome automobilį su vasarinėm padangom, lauke jau ėmė spausti šaltukas, tad skubiai reikėjo naujų žieminių padangų. Nors mirga marga elektroninių parduotuvių, siūlančių geras padangas už patrauklią kainą, abejodami jų operatyviu pristatymu nutarėme pirkti "Autoaibė" parduotuvėje Raudondvario pl. Kaune, kurioje užgarantavo, kad norimas padangas atsiveš per 1 dieną. Šeštadienį sumokėjus parduotuvėje 100% sumos avansu, buvo pasakyta, kad padangos bus pirmadienį; na jei ne pirmadienį, tuomet tikrai trečiadienį 11-tą val (antradienis - lapkričio 1-ji). Žadėjo pranešti telefonu, kai gaus padangas į parduotuvę. Deja niekas nepaskambino nei pirmadienį, nei trečiadienį. Paskambinus patiems, buvo atsakyta, kad atvyko tik 3 padangos iš 4, o nepranešė mums todėl, kad pametė tel. numerį... Tuomet prižadėjo, kad padangos tikrai tikrai bus ketvirtadienį 11-tą val. bet ir ketvirtadienį, ir penktadienį nesulaukus žinių, teko patiems skambini į parduotuvę ir klausinėti, nes vis reikėjo perrezervuoti laiką padangų montavimui. Atsirado visos padangos penktadienį vakare, tačiau nė vienas servisas jų jau nebesumontuoja...
Pardavėjas teigia, kad šis vėlavimas dėl nepatikimo tiekėjo, todėl išvada tokia: NEPATIKIMAS PARDAVĖJAS, NES NEPATIKIMAS JO TIEKĖJAS. Būkite atsargūs arba nusiteikite, kad gali tekti nusivilti.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus ir sugaištą, Jūsų laiką, taip pat norime padėkoti už išsakytą nuomonę apie mūsų aptarnavimą, mums tai svarbu siekiant geresnio klientų aptarnavimo.
Jaučiantis pareigą įspėti: NEPATIKIMA PARDUOTUVĖ!
2016-11-05 08:19:46 IP 28mdo1e9
Atsakyti
Vos tik nusipirkome automobilį su vasarinėm padangom, lauke jau ėmė spausti šaltukas, tad skubiai reikėjo naujų žieminių padangų. Nors mirga marga elektroninių parduotuvių, siūlančių geras padangas už patrauklią kainą, abejodami jų operatyviu pristatymu nutarėme pirkti "Autoaibė" parduotuvėje Raudondvario pl. Kaune, kurioje užgarantavo, kad norimas padangas atsiveš per 1 dieną. Šeštadienį sumokėjus parduotuvėje 100% sumos avansu, buvo pasakyta, kad padangos bus pirmadienį; na jei ne pirmadienį, tuomet tikrai trečiadienį 11-tą val (antradienis - lapkričio 1-ji). Žadėjo pranešti telefonu, kai gaus padangas į parduotuvę. Deja niekas nepaskambino nei pirmadienį, nei trečiadienį. Paskambinus patiems, buvo atsakyta, kad atvyko tik 3 padangos iš 4, o nepranešė mums todėl, kad pametė tel. numerį... Tuomet prižadėjo, kad padangos tikrai tikrai bus ketvirtadienį 11-tą val. bet ir ketvirtadienį, ir penktadienį nesulaukus žinių, teko patiems skambini į parduotuvę ir klausinėti, nes vis reikėjo perrezervuoti laiką padangų montavimui. Atsirado visos padangos penktadienį vakare, tačiau nė vienas servisas jų jau nebesumontuoja...
Pardavėjas teigia, kad šis vėlavimas dėl nepatikimo tiekėjo, todėl išvada tokia: NEPATIKIMAS PARDAVĖJAS, NES NEPATIKIMAS JO TIEKĖJAS. Būkite atsargūs arba nusiteikite, kad gali tekti nusivilti.
Atsakyti
Gediminas Raila labai maloniai ir puikiai aptarnavo, pasidalijo savo patirtimi ir ziniomis, pasiule geriausia varianta is man reikiamu detaliu.
Atsakyti
Perku kitur, internetu. 20-25 proc. pigiau lygiai tos pačios (pagal detalės gamintojų kodus) prekės.
Atsakyti
Daznai tenka lankytis priestocios autoaibeje. Saunus ir profesionalus kolektyvas. Ypatingai maloniai visada aptarnauja Edvinas ir Vilma. Sekmes! Taip ir toliau :)
Atsakyti
Daznai tenka lankytis Klaipedoje priestocio g. "autoaibeje", galiu pasakyti ten dirba tikri sios srities specialistai, visada kokybiskas, greitas aptarnavimas ir gera nuotaika, gaunu viska ko reikia vienoje vietoje uz prieinama kaina. Taip ir toliau! :)
Atsakyti
Dažnai tenka lankytis įvairiose autodalių parduotuvėse ir ten sutikti įvairiausių susiraukusių "kaušų" tačiau Kaune esanti Autoaibės parduotuvė tikrai nustebino. Operatyviai ten dirbantis kolektyvas itin sparčiai aptarnauja, pakonsultuoja įvairiais klausimais ir nuolatos pozityvūs, žodžiu kitoms parduotuvėms reikėtų paimt pavyzdį.
Skyriaus vadovas
2016-04-22 09:22:18 IP 4ljkf5a
Atsakyti
Mantas 2016-04-08 13:44:20
Trūksta žodžių apibūdint vilniuje laisvės.pr dirbantį darbuotoją iškart atskiriama pagal lenkišką akcentą, surauktą, pilna nepasitenkinimo snukį ir nutukimą. Pastoviai parenka visiškai ne tai ką reikia, šneka nesąmones, visada nepatenkintas, kančia jam ten mat nutukusiam prie kėdės sėdėt. Nesuprantu kas priima į darbą zafiros vairuotoją, kuriam tik burokus kaime ravėt skirta. Visiškai aišku kodėl prie jo niekad eilių nebūna, apie kitus laisvės.pr darbuotojus nieko blogo pasakyti negalima, bet vien dėl šito susiraukusio lenko tikrai ten daugiau nevažiuosiu
Laba diena Mantai,

Dėkojame Jums, kad netylite ir išsakote savo nuomonę apie mūsų aptarnavimą. Tai tik parodo, kad tikrai turime kur tobulėti. Skaitant Jūsų komentarą kyla keletas klausimų, todėl prašau Jūsų susisiekti su manimi el. paštu: [email protected], kad galėtumėme išsiaiškinti pačią situaciją ir pardavėjo aptarnavimo veiksmus, kad būtų galima priimti tinkamą sprendimą šiai problemai spręsti.
Atsakyti
Trūksta žodžių apibūdint vilniuje laisvės.pr dirbantį darbuotoją iškart atskiriama pagal lenkišką akcentą, surauktą, pilna nepasitenkinimo snukį ir nutukimą. Pastoviai parenka visiškai ne tai ką reikia, šneka nesąmones, visada nepatenkintas, kančia jam ten mat nutukusiam prie kėdės sėdėt. Nesuprantu kas priima į darbą zafiros vairuotoją, kuriam tik burokus kaime ravėt skirta. Visiškai aišku kodėl prie jo niekad eilių nebūna, apie kitus laisvės.pr darbuotojus nieko blogo pasakyti negalima, bet vien dėl šito susiraukusio lenko tikrai ten daugiau nevažiuosiu
daugiau nebepirksiu
2016-02-28 20:42:03 IP 2g5vd37t
Atsakyti
Pries dvi savaites Kretingoje, autoaiba parduotuvee pirkau LED zibintus automobiliui, Pagal kaina pardavejas garantavo, kad gera kokybe ir ilgai tarnaus, bet deja, Garantijos jokios rastiskos negavau, preke kainavo 45 Eur su centais. Bet neteko ilgai dziagtis. Po poros savaiciu nustojo degti kaires puses zibintas, veliau ir desines. Kreipiausi i pardaveja, bet deja jokios naudos. Sako elektros prekems garantijos nera, tipo ne musu problema. Gaila ismestu pinigu...
Tad i tokia istaiga daugiau nebekelsim kojos ir kitiems papasakosim..........
Atsakyti
Absurdas 2015-04-17 22:24:48
Labai prastas "autoservisas".Kreipiausi su prasymu, kad ivertintu vaziuokle ir paruostu techninei apziurai. Masina remontavo 2dienas, keite stabdzius. Sugaisau gera pusdieni apziuros centre, kol galiausiai paaiskejo, kad butent del autoaibes remontuotu stabdziu, masina netinkama eksplotuoti. Grizau su pretenzija i servisa, laukiau pora valandu, kol pasalins savo broka, pasalino.... Tecnines apziuros ir vel nepraejau del stabdziu. Servisas atlieka vaziuokles diagnostika, bet gedimu taip ir nesugeba pasalinti. Kam neteko susidurti, tas nesupras, ka reiskia pora dienu buti be automobilio, po to sugaisus dar dvi dienas, suzinoti, kad TA nepraeita, del tokiu zaliu blasteriu kurie nenutuokia, ka ir kaip reikia remontuoti. Rezultatas, beprasmiskai praleistas laikas stovint eileja prie TA ir prarasti pinigai uz papildomas apziuras. Patarciau nepasitiketi meistru kompetencija, o dar geriau apvaziuoti si servisiuka Klaipedoje Minijos gatveje.
Ten ir as remontavausi. Tvarke stabdziu suportus ir keite kaladeles. Stabdziu suportu pirstai buvo sausi, jokio sutepimo, tas pats ir su kaladelemis. Teko paciam is naujo ardyt viska sutept ir atgal surinkt, Ir masina laike 3 dienas kol padare... Daugiau ten tikrai kojos nekelsiu. O ir kainos stebetinai kosmines.
Atsakyti
Buvau maloniai nustebintas kai nusiuntus el. paštu užklausą, kurioje aprašiau Volkswagen Bora trūkstamą detalę, kuri yra ganėtinai specifinė - temperatūros daviklio špilka, gavau tiksliai parinktą kaip tik tinkamą detalę, kurios kaina nesiekia 1Eur. Itin džiugina tai, kad sulaukiama profesionali pagalba net perkant labai pigią prekę. Jei ne autoaibė, būčiau turėjęs daug problemų, kol būtų pavykę gauti šią detalę, nes autolaužynuose manau atsisakytų net ieškoti automobilio, kuriame galėtų būti tokia špilka. Už tokią kainą reikia nebent pačiam susirasti, o tai užima daug laiko. Autoaibė išsprendė šį galvos skausmą, manau sutaupė man visą dieną paieškų. Ačiū Jonui Žiliui, kuris atsakė į mano užklausą.
Atsakyti
Šiandiena važiavau į Autoaibės parduotuvę pirkti lemputės Vilniuje Laisvės pr Nr.125, nepatikėsite koks atsitiko įvykis, stačiau atbulinę eiga savo mašinytę, išgirdau rėkiantį užnugaryje žmogų STOP STOP ir suveikiančią mašinos signalizaciją, tuo metu aš jau buvau sustojusi, Tasai kur rėkė STOP ir sako "Jūs nenuvažiuokite, nes mašinos savininkas matė, kad Jūs įvažiavote į jo mašiną (Parduotuvės darbuotojo).Sueina beveik visos Autoaibės parduotuvės darbuotojai, nes po to tik supratau, pagal aprangą, kad tos parduotuvės darbuotojai ir pradėjo mane kaltinti, kad įvažiavau į už mano mašinos stovinčią mašiną, mano mašina stovėjo atstumu maždaug 1metrą, jie pradėjo kalbėti ant manęs kad aš mašiną patraukiau į priekį, nors tiksliai žinau kad netraukiau savo mašinos į priekį, "sugulė" visi prie savo tos mašinos pradėjo žiūrėti, šluostyti ar tikrai aš įvažiavau į mašiną Jų (Autoaibės darbuotojo) jokio įvažiavimo nebuvo pradėjo savininkas žiūrinėti savo tą mašiną, netgi iš vidinės sparno pusės ir vistiek sako, "kad tikrai įvažiavau yra liūdininkas kad įvažiavau", (kuris rėkė Stop) nors aš pati, kai parkavausi, puikiausiai mačiau tą mašiną, jokios žymės nebuvo, jokio patraukimo mašinos, sustojus- nebuvo, bet kaltinimai įžulūs, tada sakau kviečiame policiją, jie sako kviečiame, yra liudininkas kad įvažiavai, nors jokio, jokio net mažiausio įbrėžimo nei mano mašinoje nei jų nebuvo, bet suveikė jų mašinos signalizacija (matyt netvarkinga), aš sakau, nekviesiu nes bus melagingas pranešimas, kvieskite JŪS, tada vyrų pulkas aprimo, užėjau į parduotuvę nusipirkau lemputę vis dar vyko debatai, kad aš tikrai įvažiavau, nors jokios žymės nepalikau, dar karta nuėjo vienas vaikinas prie mašinos apžiūrėjo ir grįžęs sako "Ponia jūs nepergyvenkite žymės jokios nėra, bet Jūs vistiek įvažiavote į kolegos mašiną, gal į ratą atsitrenkė jūsų mašina" Į ratą atsitrenkė?, o mašinos nepalietė??? Man toks vaizdas susidarė, kad vaikinai norėjo išplėšti pinigėlių, daugiau nieko, gal taip uždirbami pietūs ar kas taip ir nesupratau, bet manęs DEJA, DEJA niekas neatsiprašė, tik išėjau iš parduotuvės kaltinama, kad "ĮVAŽIAVAU" (be žymių), nes policijos "nukentiusysis" nesutiko kviesti, nors aišku reikėjo man paiimti raštišką paaiškinimą, kad pretenzijų neturi, Maža ką. (visi tai žinokite), nes su tokiais gali visko atsitikti, gali dar ką nors prigalvoti, tad būkite atsargūs važiuodami į Laisvės pr. 125 Vilniuje Autoaibės parduotuvę, nes gali būti ten ir klastos. Man dar pyktis neatslūgo, nežinau ar toliau nutilsiu???
Atsakyti
tik jau nereikia kainas girti, ieskojau oro srauto vamzdzio i interkuleri, tai kaina 158 eu su pristatymu, latvijoje tokia pacia radau 90 euru pigiau, nu aisku ten reikes gal 10 eu damoketi uz pristatyma. tai neisivaizduoju kai parduotuve turi toki asortimenta ir nesiulo konkurencingu kainu
Atsakyti
Labai prastas "autoservisas".Kreipiausi su prasymu, kad ivertintu vaziuokle ir paruostu techninei apziurai. Masina remontavo 2dienas, keite stabdzius. Sugaisau gera pusdieni apziuros centre, kol galiausiai paaiskejo, kad butent del autoaibes remontuotu stabdziu, masina netinkama eksplotuoti. Grizau su pretenzija i servisa, laukiau pora valandu, kol pasalins savo broka, pasalino.... Tecnines apziuros ir vel nepraejau del stabdziu. Servisas atlieka vaziuokles diagnostika, bet gedimu taip ir nesugeba pasalinti. Kam neteko susidurti, tas nesupras, ka reiskia pora dienu buti be automobilio, po to sugaisus dar dvi dienas, suzinoti, kad TA nepraeita, del tokiu zaliu blasteriu kurie nenutuokia, ka ir kaip reikia remontuoti. Rezultatas, beprasmiskai praleistas laikas stovint eileja prie TA ir prarasti pinigai uz papildomas apziuras. Patarciau nepasitiketi meistru kompetencija, o dar geriau apvaziuoti si servisiuka Klaipedoje Minijos gatveje.
Atsakyti
Sveiki,

Esu klaipėdietis, teko ne kartą apsilankyti dalių parduotuvėje autoaibė, kol... Dažnai pirkdavau automobiliui prekes autoaibėje, ten visai padorios kainos, nors galima rasti ir pigiau, bet kažkaip įpratimas buvo pirkti ten. Tačiau vieną dieną teko tvarkyti automobilį, autoaibės autoservise, buvo sugedęs mano automobilio generatoriaus guolis, kaip pasakė servizo meistras ar vadybininkas. Palikau automobilį Jų rankose ir laukiau skambučio, kokią naujieną praneš apie automobilį, kas jam ir kokią kainą reiks pakloti. Sulaukiau skambučio, išgirdęs, kad tai generatoriaus guolis, pasiteiravau kainos, su visu aptarnavimu ir detale, paklausęs kodėl taip brangiai, pasakė kad brangi detalė, tuomet sakiau palaukti mano skambučio ar tvarkom ar ne, nes norėjau pasidomėti kiek iš tiesų detalė gali kainuoti. Todėl pasiskambinęs į kitą autodalių parduotuvę, kurioje dažnai pradėjau pirkti detales, pasakė, kad geriausią vokiška detalė tikrai tiek nekainuotų kiek nurodė autoaibėje. Aš jiems perskambinau ir sakiau, kad pasimsiu mašiną ir susirasiu kur pigiau, nes kažkaip labai skiriasi kainos ir gausių detalę pigiau, tačiau tada man iškart numetė kainą 150-200lt ir sakė bus pigiau ant tiek, tai sakau tvarkom. Tačiau, kai atvykau į servisą pasiimti sutvarkyto automobilio, jie man nurodė aukštesnė ankstesnę kainą, negu buvo susitarta telefonu. Taigi sumokėjau žymiai, brangiau, negu jie sakė, nors nieko daugiau nekeitė. Nusivyliau labai ir daugiau automobilio ten tikrai nevarysiu tvarkyti. Kaip sakoma apgavo vidurį baltos dienos.
Atsakyti
Tas kur valytutu nerado tai arba visiskas zioplys arba specialiai stumia ant parduotuves, visa vitrina tiem valytuvam skirta :D