VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Aukso Lyra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Aukso Lyra

Atsiliepimai apie Aukso Lyra, UAB

BATUKAS.LT

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Aukso Lyra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
El parduotuveje buvo parasyta kad perkant uz 79 eur vaikui bus dovana. Ne visi vaikai vienodi? Ar 99 eur yra maziau nei 79 ?
Parasytas laiskas negavus reklamuojamos dovanos, 2022 06 26 d. atsakymo po siai dienai nera jokio. Aiksu ne dovanoje esme, bet įmonės politikoje, jei jau reklamuoji kad visi vaikai gaus dovana tai ir duok visiems, o ne neduok.
Atsakyti
Batukas.lt 2022-05-30 16:30:35
Laba diena,
Jūsų įsigyta avalyne buvo parduodama su 50 proc. nuolaida, jos pilna kaina yra 74.99 eur.

Nauju prekių gražinimo/keitimo taisykles nustato LR įstatymai, apie jų tvarką galite pasiskaityti LR prekių gražinimo/keitimo taisyklėse. Naujos prekės be originalios pakuotes pardavėjas gali išvis nepriimti, tačiau norėdami padėti klientams, kurie nebeturi prekės pakuotės, bet vis tiek nori naują prekę gražinti - užsakome naujas papildomas prekių pakuotes iš gamintojo. Tad ši 7, 5 eur suma susideda is naujos originalios pakuotes kainos, jos siuntimo kaštų, sandėliavimo kaštų, pakuotės apipavidalinimo pagal konkrečią prekę kaštų.
Grąžinau vakare, o per naktį naują pakuotę pagaminote ???? Ar rodote parduotuvėje mano kuri pasiliko pas pardavėja. Aš pakuotės nepamečiau, pirkau parduotuvėje be jos ir grąžinau irgi be dėžutės. Kreipiuosi i Jus su prašymu grąžinti mano pinigus 7, 50 eur. Nes batus kuriuos grąžinau atgavau 30 eur; ir juos vėl pardavėt už 37, 50 eur. Apgavystė klientų
Atsakyti
Audronė 2022-05-30 15:03:20
Rašau BLOGĄ ATSILIEPIMĄ !! pirkau kedukus, (nupirkau juos paskutinę porą su 50proc. nuolaida) bet parduotuvėje nepaėmiau dėžutės, pamatus tik vieną batą namie - maži. Nunešiau grąžinti, kadangi beturėjau batų dėžutės (ji liko parduotuvėje) man nuo batų mokėtos sumos atskaičiavo 20 %. Tai iš mokėtos batų kainos 37, 50 eur. gavau 30 eur. Aišku aš parašiau raštišką pretenziją, taip pat rašiau ir laiškus, gavau vieną atsakymą kad batų galėjome iųvis nepriimti, nes jos buvo grąžintos be batų dežės, bet priėmė atskaičiavus 20 proc. nuo mokėtinos kainos.
Ir kas svarbiausia poto sekančią dieną tie patys batai prekyboje atsirado su ta pačia kaina 37, 50 su dėžute. o aš atgavau pinigus tik 30 eur. ir į tai parašiusi laišką su prašymu grąžinti pinigų skirtumą, jokio atsakymo negavau.
a*******i, v***s, nesažiningi pardavėjai, i šią parduotuvuvę net neatsigešiu ir kojos nekelsiu, siūlai ir kitiems..
Laba diena,
Jūsų įsigyta avalyne buvo parduodama su 50 proc. nuolaida, jos pilna kaina yra 74.99 eur.

Nauju prekių gražinimo/keitimo taisykles nustato LR įstatymai, apie jų tvarką galite pasiskaityti LR prekių gražinimo/keitimo taisyklėse. Naujos prekės be originalios pakuotes pardavėjas gali išvis nepriimti, tačiau norėdami padėti klientams, kurie nebeturi prekės pakuotės, bet vis tiek nori naują prekę gražinti - užsakome naujas papildomas prekių pakuotes iš gamintojo. Tad ši 7, 5 eur suma susideda is naujos originalios pakuotes kainos, jos siuntimo kaštų, sandėliavimo kaštų, pakuotės apipavidalinimo pagal konkrečią prekę kaštų.
Atsakyti
Rašau BLOGĄ ATSILIEPIMĄ !! pirkau kedukus, (nupirkau juos paskutinę porą su 50proc. nuolaida) bet parduotuvėje nepaėmiau dėžutės, pamatus tik vieną batą namie - maži. Nunešiau grąžinti, kadangi beturėjau batų dėžutės (ji liko parduotuvėje) man nuo batų mokėtos sumos atskaičiavo 20 %. Tai iš mokėtos batų kainos 37, 50 eur. gavau 30 eur. Aišku aš parašiau raštišką pretenziją, taip pat rašiau ir laiškus, gavau vieną atsakymą kad batų galėjome iųvis nepriimti, nes jos buvo grąžintos be batų dežės, bet priėmė atskaičiavus 20 proc. nuo mokėtinos kainos.
Ir kas svarbiausia poto sekančią dieną tie patys batai prekyboje atsirado su ta pačia kaina 37, 50 su dėžute. o aš atgavau pinigus tik 30 eur. ir į tai parašiusi laišką su prašymu grąžinti pinigų skirtumą, jokio atsakymo negavau.
a*******i, v***s, nesažiningi pardavėjai, i šią parduotuvuvę net neatsigešiu ir kojos nekelsiu, siūlai ir kitiems..
Atsakyti
Pirkau batukus internetu, gavau batus per didelius, išmatavimai kurie skelbiami visiskai neatitinka realybės. Nusprendžiau gražinti, i laiškus el.pastu neatsako, parasiau per fb, ten atsake ir atsiunte el.pastu reikiama grazinimo forma, paklausus i koki pastomata gražinti nesugebėjo pasakyti pasto kodo, nurodytame rajone yra labai daug DPD pastomatu, o DPD savo psl.neskelbia adresu, tik rajono pavadinima ir pasto koda, kelis kartus klausiau pasto kodo batukas.lt darbuotojų, bet nesugebėjo atsakyti, todel issiunciau i tame rajone esanti atsitiktini pastomata, tačiau siandien mane nudžiugino tai, kad batukai buv gražinti atgal, nes gavėjas siuntos is pastomato neatsieme. Visiskas absurdas, daugiau sioje parduotuvėje nieko nepirksiu ir tikrai kreipsiuosi i vartotojų teises, nes klientas uz nosies negali buti vedziojamas
Atsakyti
Pirkome vaikiškus batus "GEOX", po nepilno mėnesio nešiojimo paviršių išmėtė puslėmis, šonai apsitrynė, nors perkant garantavo, kad labai geri batai, odiniai ir t.t.
Blogiausias dalykas, kad neturime išsisaugoję pirkimo čekio (net nepagalvojom, kad jo gali prireikti, juk pirkom brangius firminius ir pardavėjų išgirtus batus) ir parduotuvėje net neina į kalbas apie gražinimą ar pakeitimą.
NEREKOMENDUOJU šios parduotuvės.
Atsakyti
Darius 2017-04-03 11:02:25
Apie imones poziuri i vartotoja: nori atgauti pinigus uz nekokybiskus EMU gamintojo batukus arba kitas ju kinietiskas prekes kurios kainuoja ne 20euru, o visa 100, turite praeiti kancios kelius, bet vistiek savo pasieksite. Kreipkites i Valstybine vartotoju teises apsaugos tamyba, jug tai nieko nekainuoja ir gausite teisingas isvadas. PVZ:

Patikrinimo isvada:

Vaikiski aulinukai art. 11327333 del kietiesiems uzkulniams panaudotos
netinkamo kietumo medziagos, del ko batvirsiai uzkulnio dalyje trumpalaikio avejimo metu
deformavosi ir aulinukai prarado prekine isvaizda neatitinka kokybes rodikliu, kuria pirkejas
galejo protingai tiketis, t. y. kurie butini daiktui, kad ji butq galima naudoti pagal iprastine paskirti,
kaip numatyta Civilinio kodekso 6.333 str. 6 d..

Sekantis zingsnis turi buti pas antstoli su sykdomuoju rastu, su kuriuo privales grazinti pinigus. Nepamirskite, kad batams EU galioja 2 metu garantija. Tai reiskia, kad po 23menesiu sudils padelis ir Jus turite pilna teise reikalauti juos pakeisti i naujus arba susugrazinti pinigus. Saugokite kasos kvitus! Ju prireiks!

O geriau nepirkite sitose parduotuvese, nes pardaveju sypsenos yra apgaulingos, o valdziai viskas p....ui.
Susidūriau absoliučiai su tokiu pačiu požiūriu į vartotoją. Kančios kelius irgi šiuo metu einu, nes neturiu kažkokio nekokybiškos prekės grąžinimo čekio, kurį saugoti ir turėti atvykus pasiimti pinigų man niekas nepasakė. Be to, atsisakoma grąžnti pinigus už nekokybišką prekę į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už tą prekę. Nori grąžinti grynais (XIX amžius...).

Turbūt čia ir baigiasi mano kelias į šią parduotuvę.
Atsakyti
Nupirkome GEOX pavasarinius batus. Per 3 mėn. padas nusitrynė, nuėjo "bangomis", atsirado duobės, sutrūkinėjo.
Pradėjo leisti vandenį. Teko kreiptis dėl broko, buvo pažadėta išsiųsti prekę gamintojui įvertinimui.
Atėjus atsakymui iš Batukas.lt tapo aišku, kad batai nebuvo niekur siųsti, parašytas lakoniškas atsakymas, iš temos "patys sugadinot, nes vaikščiojote kieta danga". Žinoma gatvėje ne pagalvėmis vaikštome.
Paprašius pateikti el. laišką iš gamintojo ar kitą įrodymą apie patikrą, tai buvo ignoruota.
Maža to buvo nurodyta spausdintinėm raidėm atsiimti prekę per 2 sav, kitaip PREKĖ BUS SUNAIKINTA. Toks yra bendravimo tonas, tokia aptarnavimo kultūra.
Nuvykus atsiimti batų į parduotuvę, pardavėja ilgai ieškojo. Po atsisėdimo pufais pridėtos krūvos brokuotų batų porų. Paklausus ar čia vien brokas, atsakymas TAIP. Įspūdinga.
Gaila, kad geri prekiniai ženklai turi TOKIUS atstovus Lietuvoje, kuriems nerūpi nei geras aptarnavimas, nei kokybiškas atstovavimas.
Atsakyti
Pirkome Batuko parduotuvėje žieminius batus. Per porą dienų pasimatė, kad vienas batas sunkiai užsimauna ir kai užsideda susiraukšlėja. Kitas batas buvo idealus. Nunešėme atgal į Vilniaus Akropolio parduotuvę. Parodėme gyvai ant vaiko, kas blogai su vienu batu. Pardavėja iškart pasakė, kad batų niekas nekeis, nes brokas nėra matomas, kai neužmautas ant vaiko kojos. Plius mūsų kaltė, kad batus pirkome be vaiko, nes būtume pamatė jau parduotuvėje broką. Aptarnavimas tikrai buvo tuo metu labai nemalonus. Surašmėne pretenziją, paėmė batus ekspertizei. Po dviejų savaičių gavome atsakymą, nėra jokio broko. Grąžino batus. Nenuleidau rankų ir išsiunčiau el. laišką gamintojui su nuotraukomis. Gamintojas buvo nustebęs, kodėl batai nebuvo pakeisti, nes brokas akivaizdus. Atsiprašė už aptarnavimą Batukas parduotuvėje ir atsiuntė į namus naujus tokius pat batus. Gaila, kad Lietuvoje negauname tokio aptarnavimo. O batai tikrai geri, bet daugiau šitos batų firmos nebepirksiu Batukas parduotuvėje.
Atsakyti
Pirkome Batuko parduotuvėje Akropolyje pasidabruotą vaikišką grandinėlę. Po valandos tvarkingo nešiojimo viena detalė iškrito. Tuo metu buvome Akropolyje, iš karto nuėjome į parduotuvę su prašymu pakeisti į kitą kokybišką grandinėlę arba grąžinti pinigus. Pardavėjos dar mus net ir prisiminė :) Kadangi tai buvo pripažintas brokas, tai nei pakeisti, nei grąžinti pinigų už nekokybišką daiktą negalėjo. Ale reikėjo siųsti gamintojui ir laukti atsakymo iš ofiso. Praėjo jau 2, 5 mėn, tai nei grandinėlės neturime, nei pinigus grąžino. Juokas per ašaras :) Suprantu, kad būtų pirkinio suma didesnė. Bet dėl 11 Eur savo reputaciją tikrai susigadinote. Labai mėgome Jūsų parduotuvę, bet dabar didžiausiu lanku aplenkiame :) Versle vardą susigadinti labai lengva, o tuos 11 Eur Jums dovanojame!!! Galbūt būsite šiek tiek laimingesni žmones, o šiuo atveju vaikus, apgaudinėdami. Sėkmės Jums :)
Atsakyti
Nusipirkome vaikiškus batelius "Garvalin" kaina 49.99. Po keliu mėnesiu nešiojimo atsiklijavo betelių nosytės. Pasirodo tai įvyko dėlto kad vaikas sunešiojo batelių padus, įdomu iš kokio kartono pagaminti batų padai kad jų kraštai nudyla nešiojant batelius tik į choro repeticijas ir nevaikštant lauke. Parduotuvės "batukas" išvada normalus nusidėvėjimas. Šioje parduotuvėje kaina ir kokybė nieko bendro neturi. Vartotojai būkite atsargus nepirkite nes ginčytis kreipianti Į Vartotojų teises užtruks 90 dienų min.
Atsakyti
Deja ir mes pirkom Geox basutes, kurios plyšo po 6 mėn. Teko kreiptis į parduotuvę dėl broko, Liepos 1 dieną. Iki šiol dar atsakymo negavom. Sory chevba, bet Maximoj servizas net geresnis nei pas Jus!! Nei vasarinių basučių nei pinigų.
Atsakyti
Pirkau dukrai šlepetes, vos po kelių dienų avėjimo išdilo viduje mutonas. Nelaimei pamečiau čekį. Kreipiausi į parduotuvę dėl apkeitimo arba pinigų grąžinimo. Kontrolinėje juostoje mato mano pirkimo dieną ir, kad man buvo pritaikyta nuolaida, tačiau nei apkeisti, nei pinigus grąžinti atsisako.Venkite pirkti šioje parduotuvėje, nors prekių ženklai yra žymus, tačiau prekės nepasižymi kokybe.
Atsakyti
Nusipirkome vaikui tapkutes/batukus į darželį ir po nepilnų trijų savaičių naudojimo, jos atrodė kaip nešiotos pusmetį. Kai kreipėmės į pardavėją, jis atsakė, kad čia normalus nusidėvėjimas. Pridedu foto, kad suprastumėte ką jie laiko normaliu nusidėvėjimu per keletą dienų :) Dabar mūsų ginčą spręs Vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Nerokemenduoju niekam iš jų ką nors pirkti!
Atsakyti
Pirkau superfit žieminius batukus mergaitei. Su 12proc nuolaida mokėjau beveik 80eur. Panešiojus išlindo brokas. Avint batukus dešinio batuko liežuvėlis smunka žemyn, sudaro nepatogias klostes ir trina vaikui kojytę. Pataisius liežuvėlį po kelių žingsnių liežuvėlis vėl susistumia į pradinę padėtį. Taigi nusprendžiau pakeisti avalynę. Tačiau Klaipėdos akropolio konsultantė broko čia neįžvelgė. Išvertus liežuvį prieš akis rodė jog siūlės lygios. Tačiau kodėl kairės kojos liežuvėlis tiesus, o dešinės susisukęs?..Teigė gal mano vaiko koja kreiva.Tačiau palyginus parduotuvėje to pačio modeliuko batuką, dešiniojo batuko liežuvėlis buvo taip pat brokuotas, metė tokias pat klostes. Teigė jog mes čia galim rašyti ką norim, vargu ar bus pripažinta jog tai brokas. Gali būti, kad net siūs batukus į Austriją. Visgi sutarėm, jog siunčiam ekspertam. Užpildžiau prašymą ir išėjau. Po 5 min grįžau norėdama nupaveiksluoti brokuotą prekę ir ispėjau, kad ikelsiu į jų oficialų psl. Tuomet man batų nenorėjo gražinti, teigdama, kad neturiu teisės daryti antireklamą. Po to išreikalavus gražinti batus, nes turiu čekį. Gražino, bet liepė iš naujo pildyti prašyma dėl prekės siuntimo ekspertizei. Žodžiu kol nera konflikto bendrauja gražiai bet kai atsiranda tokia bėda gražinti prekės neįmanoma. Db lauksim dvi savaites atsakymo ir ko gero teks kreiptis į vartotojų teises.
Atsakyti
Savo dukrai pirkau žieminius batukus ir tikrai likau patenkinta. Dar ir antrą sezoną taip pat sėkmingai dėvi, kailis viduje per daug nenusidėvėjo, spalvos išliko tokios pat ryškios. Žinoma, bet kokią avalynę reikia prižiūrėti - impregnuoti ir pan., kad ilgiau išsilaikytų.
Atsakyti
Apie imones poziuri i vartotoja: nori atgauti pinigus uz nekokybiskus EMU gamintojo batukus arba kitas ju kinietiskas prekes kurios kainuoja ne 20euru, o visa 100, turite praeiti kancios kelius, bet vistiek savo pasieksite. Kreipkites i Valstybine vartotoju teises apsaugos tamyba, jug tai nieko nekainuoja ir gausite teisingas isvadas. PVZ:

Patikrinimo isvada:

Vaikiski aulinukai art. 11327333 del kietiesiems uzkulniams panaudotos
netinkamo kietumo medziagos, del ko batvirsiai uzkulnio dalyje trumpalaikio avejimo metu
deformavosi ir aulinukai prarado prekine isvaizda neatitinka kokybes rodikliu, kuria pirkejas
galejo protingai tiketis, t. y. kurie butini daiktui, kad ji butq galima naudoti pagal iprastine paskirti,
kaip numatyta Civilinio kodekso 6.333 str. 6 d..

Sekantis zingsnis turi buti pas antstoli su sykdomuoju rastu, su kuriuo privales grazinti pinigus. Nepamirskite, kad batams EU galioja 2 metu garantija. Tai reiskia, kad po 23menesiu sudils padelis ir Jus turite pilna teise reikalauti juos pakeisti i naujus arba susugrazinti pinigus. Saugokite kasos kvitus! Ju prireiks!

O geriau nepirkite sitose parduotuvese, nes pardaveju sypsenos yra apgaulingos, o valdziai viskas p....ui.
Atsakyti
2016.11.26 diena nuriokau savo vaikui EMU zieminius batukus, dydi parinkome su konsultantes pagalba. Kaip nekeista sie batukai po fvieju savaiciu neteko savo zaido, isbluko pavisius, sukrito vidinis kailiukas, susigariunsiavo kulnas. 2017.01.09 kreipemes i parduotuve del nekokhbisku batuku, kaip priklauso jie paeme juos broko nustatymui, bet po dvieju svaiciu gavome atsakyma kad batai kokybiski ir kalti mes, nes nusipirkome netinkama dydi. Tada paraseme antra prasyma del nekokybosku prekiu grazinimo, bet iki siol 2017.02.18 dienos neatgavome nei priduotu batuku nei atsakymo. Esate neatsakingi prekybininkai ir tikrai nesiulyciau jusu parduotuvese apsipirkineti kitiems. Pagal istatymus jus turite per 14 dienu sutvarkyti visas problemas. Dabar gaunas kad nuoirkom batus ziema o atgausime vasara!
Atsakyti
Esu nepatenkinta jusu parduotuves "batukas" veikla. Spalio 1diena pirkau batus batus vaikui "batuke" Kaune Akropolyje. Mane informavo, kad batus galiu grazinti bet kurioje "batukas" parduotuveje. Grizusi namo i Klaipeda nusprendeme grazinti batus. Spalio 5 diena is ryto nunesiau batus i Klaipeda i "batuka" ir likau apstulbusi, pardaveja pareiske, kad batu nepriims, nes jie nunesioti, o pinigus grazina tik naujai avalynei. Mes batu nenesiojome ir man jie atrodo nauji. Paemusi bato pada apziurinejo vos ne per padidinimo stikla ieskojo ibrezimu, po to istrauke vidpadi ir ieskojo ten pedsaku.Pardaveja pareiske, kad perkant pirkejas turi batus apziureti nuodugniai ir vidpadzius ir pado dugna... Mes batus pirkome is vitrinos kuriuos matuojasi vaikai, tokiu atveju parduotuve turetu parduoti tik nematuotus batus. As kaip kliente jauciuosi apgauta todel kreipiausi i vartotoju teises

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
Kotryna Group
Baby City/ Toy City, Žaislų planeta, Kidzone

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 34, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: vaikų prekės; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; žaislai.
„Kotryna Group“ – daugiau nei 28 metus veikianti įmonių grupė, atstovaujanti didžiausius prekių vaikams gamintojus , taip pat ir žinomiausius prekių ženklus vaikams „Britax“, „X-lander“, „Joolz“, „Mili“, „Coccodrillo“, „Mothercare“, „OVS kids“, „NEXT“, „Canpol“, „Tommee Tippee“, „Moony“, „Globber“, Quurio“, „Paw...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris
"Kalnapilio-Tauro grupė" klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris 08-10 00:31
Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja "Kalnapilio-Tauro grupė" buvo įvertinta verslo klientų kaip tvari, aukščiausią reputacijos indeksą Lietuvoje turinti partnerė.
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje
E-komercijos rinka keičiasi iš esmės: "Siųsk24" žengia permainų priešakyje 08-10 00:15
Lietuvos e-prekybos rinkos dalyviams pasaulis tampa pasiekiamas vis paprasčiau ir greičiau – tokias galimybes elektroninių platformų prekeiviams atveria efektyvūs logistikos sprendimai. Vis dėlto...
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus?
"Norfos" efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus? 08-10 00:14
Nuo sumažinto apšvietimo iki išjungiamų šaldytuvų – mažmeninės prekybos tinklai šiandien priversti ieškoti įvairių sprendimų, kurie padėtų atlaikyti augančias energetikos ir žaliavų kainas...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Macy's 19,53 +6,72%
Walt Disney 117,69 +4,68%
ConocoPhillips 100,36 +4,56%
Goodyear 14,52 +3,86%
Moody's 317,60 -1,53%
Keurig Dr Pepper 39,02 -1,71%
Pfizer 48,29 -3,32%
Manchester United 12,28 -3,69%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,67 -0,81%
Jautiena 5,98 -1,64%
Anglis 196,95 +16,09%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Nafta 91,93 +1,58%
Kava 6,03 +5,05%
Cukrus 0,79 -1,25%
Dujos (JAV) 7,67 -5,77%