VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Audimas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Audimas

Atsiliepimai apie Audimas, AB

ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Audimas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
e-audimas 2021-03-05 13:23:45
Pritarsiu ankstesniam komentarui - jei pirksite elektroninėje parduotuvėje ir reikės grąžinti, tai turėsite problemų atgaunant pinigus. Kai dauguma elektroninių parduotuvių perveda per kelias dienas, iš Audimo jau 3 savaitę neatgaunu pinigų. Matomai, turi finansinių problemų ir naudoja tuos pinigus, kuriuos turėtų grąžinti, kaip apyvartines lėšas.
Laba diena. Deja, užsakymo, susijusio su Jūsų elektroniniu paštu, sistemoje neradome. Prašome, susisiekite su mumis elektroniniu paštu eparduotuve@audimas.lt ir patikslinkite savo grąžinimo užsakymo numerį, kad galėtume išspręsti Jūsų situaciją.
Atsakyti
Pritarsiu ankstesniam komentarui - jei pirksite elektroninėje parduotuvėje ir reikės grąžinti, tai turėsite problemų atgaunant pinigus. Kai dauguma elektroninių parduotuvių perveda per kelias dienas, iš Audimo jau 3 savaitę neatgaunu pinigų. Matomai, turi finansinių problemų ir naudoja tuos pinigus, kuriuos turėtų grąžinti, kaip apyvartines lėšas.
Atsakyti
buves klientas 2021-02-03 18:04:10
Nerekemenduoju turėti su jais reikalų. Jau trečia savaitė kaip laukiam pinigų grąžinimo už netikusią prekę. Tai parašo, kad laukite 14dienų. Pralaukus- pinigų nėra. Tada rašo, kad atsiprašo ir ivyko klaida, informacija perduota buhalterijai ir tuoj tuoj gausite. Kitą dieną parašo, kad pinigai pervesti. Praeina dar 2 dienos-pinigų nėra. Paklausus iš kur gi tą pavedimą darė, kad jis per 2 dienas nepasirodė į el. laiškus nebeatsakinėja. Tiesiog sunku patikėti, kad taip elgiasi ne kažkoks Urugvajaus retaileris, o viena iš didesnių LT kompanijų. Apgailėtina- kreipsimes i vartotojų teises
Sveiki, atsiprašome dėl susidariusios situacijos, tačiau plačiau pakomentuoti negalime, kadangi jokio užsakymo, susijusio su Jūsų el.paštu neradome. Prašome susisiekti su mumis ir patikslinti savo duomenis. Kontaktus rasite čia: https://www.audimas.lt/apie-mus/kontaktai/
Atsakyti
G.V. 2021-02-03 13:26:49
Antrąją užsakytą prekę gavau labai greitai, taip pat buvo atgalinis ryšys bendraujant elektroniniais laiškais. Taip pat patobulinta prekių grąžinimo sistema, nebereikia spaudinti grąžinimo aktų ir prekės nešti į paštą, o galima išsiųsti per paštomatą.
Dėkojame už gerą žodį ir įvertinimą!
Atsakyti
Nerekemenduoju turėti su jais reikalų. Jau trečia savaitė kaip laukiam pinigų grąžinimo už netikusią prekę. Tai parašo, kad laukite 14dienų. Pralaukus- pinigų nėra. Tada rašo, kad atsiprašo ir ivyko klaida, informacija perduota buhalterijai ir tuoj tuoj gausite. Kitą dieną parašo, kad pinigai pervesti. Praeina dar 2 dienos-pinigų nėra. Paklausus iš kur gi tą pavedimą darė, kad jis per 2 dienas nepasirodė į el. laiškus nebeatsakinėja. Tiesiog sunku patikėti, kad taip elgiasi ne kažkoks Urugvajaus retaileris, o viena iš didesnių LT kompanijų. Apgailėtina- kreipsimes i vartotojų teises
Atsakyti
Antrąją užsakytą prekę gavau labai greitai, taip pat buvo atgalinis ryšys bendraujant elektroniniais laiškais. Taip pat patobulinta prekių grąžinimo sistema, nebereikia spaudinti grąžinimo aktų ir prekės nešti į paštą, o galima išsiųsti per paštomatą.
Atsakyti
Daumantas 2021-01-30 09:32:53
Atleiskite, apie kokią kompensaciją kalbate? Nejuokinkit gal!
Sveiki, Daumantai, sprendžiant situaciją, gruodžio 21d. el. paštu Jums buvo išsiųstas dovanų kuponas, kuriuo galėjote pasinaudoti iki sausio 21d. apsiperkant Audimo elektroninėje parduotuvėje suvedus laiške nurodytą nuolaidos kodą. Jei nespėjote juo pasinaudoti, susisiekite nurodytais kontaktais: https://www.audimas.lt/apie-mus/kontaktai/
Atsakyti
Audimas 2021-01-13 18:46:11
Sveiki Daumantai,
Pavėluotai, bet dar kartą Audimo vardu atsiprašome, kad teko laukti daug ilgiau nei jums buvo žadėta. Jūsų situacija susisiekus telefonu buvo taikiai išspręsta ir pasiūlyta kompensacija už patirtus nepatogumus.
Atleiskite, apie kokią kompensaciją kalbate? Nejuokinkit gal!
Atsakyti
Esu labai patenkinta greitu prekių pristatymu. Vieną iš jų teko grąžinti ir per keleta dienų buvo grąžinti pinigai. Esu tikrai labai patenkinta. Šaunuoliai!
Atsakyti
Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą grąžinami per 14 dienų vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu.
Atsakyti
Egidija 2021-01-27 17:04:35
Teko ir man nusivilti Audimu. Prekės laukiau savaitę. Finale gavau pranešimą, kad buvo sisteminė klaida, atsiprašo, prekės negausiu, pinigus atgausiu greitu metu. Įdomu, kiek laiko, tas jų greitu metu?Jau laukiu tris dienas, neskaitant savaitės, kai laukiau prekės. Liūdna. Kažkas su tuo Audimu pasidarė netaip.
Po komentaro pinigėliai į sąskaitą įkrito. Ačiū Audimui.
Atsakyti
Teko ir man nusivilti Audimu. Prekės laukiau savaitę. Finale gavau pranešimą, kad buvo sisteminė klaida, atsiprašo, prekės negausiu, pinigus atgausiu greitu metu. Įdomu, kiek laiko, tas jų greitu metu?Jau laukiu tris dienas, neskaitant savaitės, kai laukiau prekės. Liūdna. Kažkas su tuo Audimu pasidarė netaip.
Atsakyti
Indre 2021-01-22 17:14:39
Sveiki, esu labai nusivylusi Audimu. Buvau uzsakiusi liemene kuria pristate ta pacia diena su zitycity i Vilniaus rajona. Taciau veliau kai uzsakiau prekes kitu adresu, man veze daugiau nei savaite, i laiskus atrasydavo kita diena, o paskutinius kartus isvis neatrase. Pasiskambinti nurodytu telefonu isvis misija neimanoma. As norejau pakeisti pristatymo adresa, nes neplanavau tiek ilgai sodyboje buti, taciau niekaip nepavykdavo susisiekti. Kai vis rasiau, kad pristatytu i Vilniaus raj kur pries tai pristate ta pacia diena, negavau jokio atsakymo. Gaila kad prekes kokybiskos o aptarnavimas baisus!
Sveiki, Indre, atsiprašome už patirtus sunkumus bandant su mumis susisiekti. Šiuo metu klientų aptarnavimo specialistai gauna ypatingai daug užklausų, bet stengiasi kuo įmanoma giliau išnagrinėti kiekvieną situaciją, todėl atsakymas į laiškus gali užtrukti ilgiau, nei įprasta - iki 1-2d.d.
Atsakyti
Sveiki, esu labai nusivylusi Audimu. Buvau uzsakiusi liemene kuria pristate ta pacia diena su zitycity i Vilniaus rajona. Taciau veliau kai uzsakiau prekes kitu adresu, man veze daugiau nei savaite, i laiskus atrasydavo kita diena, o paskutinius kartus isvis neatrase. Pasiskambinti nurodytu telefonu isvis misija neimanoma. As norejau pakeisti pristatymo adresa, nes neplanavau tiek ilgai sodyboje buti, taciau niekaip nepavykdavo susisiekti. Kai vis rasiau, kad pristatytu i Vilniaus raj kur pries tai pristate ta pacia diena, negavau jokio atsakymo. Gaila kad prekes kokybiskos o aptarnavimas baisus!
Atsakyti
Sveiki, Siunta jūsų nepasiekė numatytu laiku, kadangi vietoje miesto buvote nurodžiusi savo vardą ir pavardę. Kad tai sutrikdė pašto sistemą išsiaiškinome nagrinėdami Jūsų skundą. Dėl adreso patikslinimo su jumis susisiekta el. paštu. Gavus atnaujintus duomenis, perduosime paštui, kad siunta būtų kuo greičiau pristatyta. Atsiprašome už nesklandumus.
Atsakyti
Audimas 2021-01-21 14:40:44
Sveiki, Daiva, atsiprašome, kad siuntos tenka laukti ilgiau, negu tikėtasi - vis dar susiduriame su milžiniškais užsakymų kiekiais. Siuntų paruošimo komanda dirba kaip įmanoma operatyviau. Jūsų situacija buvo taikiai išsiaiškinta susisiekus asmeniškai, siunta išsiųsta.
Sveiki, po skambučio ir laiškų, situacija išsisprendė greitai. Suknelę gavau per 1dieną.Viskas tiko ir patiko, o dar labiau nustebino gauta dovana. Ačiū labai.Tobulėti yra kur, bet neklysta, kas nedirba. Sėkmės!
Atsakyti
Tiek neigiamų atsiliepimų ? Keista...Tikrai nesu Audimo darbuotojas ar didelis fanas (tad mano nuomonė išlieka obektyvi), bet nesenai teko užsisakinėti pūkinę striukę, kelnes ir kitas smulkmenas tai pristatymo laikas maždaug 8 dienos nuo užsakymo apmokėjimo pradžios (siunta buvo pristatytą į Vilnių). Manau, kaip tokiu metu dėl COVID 19 tai pakankamai normalus pristatymo terminas. Aišku gal pasitaiko nesklandumų šiuo metu, bet vienareikšmiškai teigti, kad Audimo internetinė parduotuvė yra š**** manau neteisinga, nes yra ir patenkintų bei suprantingų klientų :) Žinoma gal Audimui reikėtų labiau ištobulinti sekimo sistema ateityje, bet manau su laiku pasitvarkys:) O šiaip dar siuntinio viduje galima rasti ir smulkę dovanėlę dovanų nuo Audimo, kas žinoma maloniai nustebino.
Atsakyti
aida 2021-01-19 17:12:34
Esu nuivylusi, uzsisakiau Kaledoms dovana, taciau dydis neatitiko, norejau pasikeisti i mazesni taciau mazesnio dydzio pardavime neturejo, skambinau i el prekyba del keitimo ar grazinimo, tai pasiule atsiusti jiems gamini po Nauju metu ir bus grazinti pinigai. Preke issiunciau, taciau praejus 14d po issiuntimo, pinigai vis dar nepasieke mano saskaitos, el prekyba telefonas neatsiliepia, el laisku niekas neatraso. Labai nepatikima, tai yra paskutinis kartais kai perku is Audimo internetu. Kainos tikrai nera mazos, karantino laikotarpiu turetu vertinti kad klientai renkasi ju gaminius, uzsisako internetu, taciau lygiai taip pat turetu ir pakeisti netikusi daikta ar grazinti pinigus be "gumos tempimo".
Sveiki, Aida. Šiuo metu sulaukiame labai daug laiškų ir skambučių ir stengiamės įsigilinti į kiekvieną situaciją. Įprastai 14 dienų grąžinimo terminas yra skaičiuojamas nuo tos dienos kai siunta pasiekia mus. Atsiprašome, kad turite laukti ilgiau nei numatyta, Jūsų situaciją pasistengsime išspręsti kaip įmanoma greičiau, parašėme Jums el. laišką.
Atsakyti
Daiva 2021-01-21 10:50:42
Gaila, kad prieš pirkdama iš Audimo internetinės parduotuvės nepaskaičiau atsiliepimų apie jų darbelius...Būčiau net nepirkus....Užsisakiau interenetu suknelę iš Audimo parduotuvės.Baigus užsakymą, iįkart buvau nukreipta š į banką ir mokėjimą iš karto atlikau. Laukiu savo rūbo savaitę, nėra.pasi-iūriu prisijungus prie puslapio, kad mano užsakymas net nepatvirtintas.Skambinu bankui, pinigai tikrai pravesti Audimui.Tai taip ir lieku, nei suknelės, nei pinigų.Skambinau nurodytu telefonu, atsiliepusi darbuotoja liepė parašyti laišką ir prisegti apmokėjimo patvirtinimą. Tą ir padariau. laukiu keletą dienų, bet jokio atsakymo nėra.Vėl prisijungiu prie savo audimo paskyros ir ką jųs manot, mano visi užsakymai istrinti. Reiškia, nieko neužsakinėjau, o kaip banko patvirtinimas ir mokėjimo įrodymas audimui? Taigi, nei pinigų, nei prisiskambinti, nei atsakymo į laiškus...Tai taip...Pagalvokite, tautiečiai, žinomas vardas dar nieko nereiškia...
Sveiki, Daiva, atsiprašome, kad siuntos tenka laukti ilgiau, negu tikėtasi - vis dar susiduriame su milžiniškais užsakymų kiekiais. Siuntų paruošimo komanda dirba kaip įmanoma operatyviau. Jūsų situacija buvo taikiai išsiaiškinta susisiekus asmeniškai, siunta išsiųsta.
Atsakyti
Gaila, kad prieš pirkdama iš Audimo internetinės parduotuvės nepaskaičiau atsiliepimų apie jų darbelius...Būčiau net nepirkus....Užsisakiau interenetu suknelę iš Audimo parduotuvės.Baigus užsakymą, iįkart buvau nukreipta š į banką ir mokėjimą iš karto atlikau. Laukiu savo rūbo savaitę, nėra.pasi-iūriu prisijungus prie puslapio, kad mano užsakymas net nepatvirtintas.Skambinu bankui, pinigai tikrai pravesti Audimui.Tai taip ir lieku, nei suknelės, nei pinigų.Skambinau nurodytu telefonu, atsiliepusi darbuotoja liepė parašyti laišką ir prisegti apmokėjimo patvirtinimą. Tą ir padariau. laukiu keletą dienų, bet jokio atsakymo nėra.Vėl prisijungiu prie savo audimo paskyros ir ką jųs manot, mano visi užsakymai istrinti. Reiškia, nieko neužsakinėjau, o kaip banko patvirtinimas ir mokėjimo įrodymas audimui? Taigi, nei pinigų, nei prisiskambinti, nei atsakymo į laiškus...Tai taip...Pagalvokite, tautiečiai, žinomas vardas dar nieko nereiškia...
Atsakyti
Esu nuivylusi, uzsisakiau Kaledoms dovana, taciau dydis neatitiko, norejau pasikeisti i mazesni taciau mazesnio dydzio pardavime neturejo, skambinau i el prekyba del keitimo ar grazinimo, tai pasiule atsiusti jiems gamini po Nauju metu ir bus grazinti pinigai. Preke issiunciau, taciau praejus 14d po issiuntimo, pinigai vis dar nepasieke mano saskaitos, el prekyba telefonas neatsiliepia, el laisku niekas neatraso. Labai nepatikima, tai yra paskutinis kartais kai perku is Audimo internetu. Kainos tikrai nera mazos, karantino laikotarpiu turetu vertinti kad klientai renkasi ju gaminius, uzsisako internetu, taciau lygiai taip pat turetu ir pakeisti netikusi daikta ar grazinti pinigus be "gumos tempimo".
Atsakyti
Remigijus 2021-01-18 18:26:27
Taigi, Audimas sugalvojo naują klientų maudymo būda. Atsiuntė siuntos numerį, tipo siunta išsiųsta, Tačiau jau keturios dienos kaip siunta nejuda iš vietos. Gudragalviai a*******i, suformuoja siuntos numerį ir atsiunčia klientui, tipo išsiuntėm.
Audimas - tikrai apgailėtinas. Gal persirgote bukagalviškumo virusu, kurio išlikamieji reiškiniai visiškas abejingumas. Alio, pirkau prekę sezoninę, be nuolaidos.Striukė reikalinga šiandien, bet ne po mėnesio.
Per kiek laiko grąžinsite pinigus?Telefonu prisiskambinti neįmanoma. Baikit nesąmones, striukę pasilikite, pinigus grąžinkite.Ir nerašykite kvailų pasiaiškinimų.
Sveiki, Remigijau. Informuojame, kad savaitgalį jūsų siunta buvo užregistruota išsiuntimui, išsiųstas automatinis laiškas su siuntos sekimo kodu ir informacija, kad siunta bus pristatyta per 1-2 darbo dienas. Šiuo metu siunta yra perduota pristatymui.
Atsakyti
Taigi, Audimas sugalvojo naują klientų maudymo būda. Atsiuntė siuntos numerį, tipo siunta išsiųsta, Tačiau jau keturios dienos kaip siunta nejuda iš vietos. Gudragalviai a*******i, suformuoja siuntos numerį ir atsiunčia klientui, tipo išsiuntėm.
Audimas - tikrai apgailėtinas. Gal persirgote bukagalviškumo virusu, kurio išlikamieji reiškiniai visiškas abejingumas. Alio, pirkau prekę sezoninę, be nuolaidos.Striukė reikalinga šiandien, bet ne po mėnesio.
Per kiek laiko grąžinsite pinigus?Telefonu prisiskambinti neįmanoma. Baikit nesąmones, striukę pasilikite, pinigus grąžinkite.Ir nerašykite kvailų pasiaiškinimų.
Atsakyti
Lina 2021-01-18 11:14:26
Paaiškinkite kaip prisiskambinti duotu telefonu (+370 62078167) dėl prekės grąžinimo, jei vis1 savaitę niekas neatsiliepia?
Sveiki, Lina, atsiprašome, kad nepavyko su mumis susisiekti. Jūsų situacija buvo šiandien išspręsta pokalbio telefonu metu, siuntos grąžinimas bus vykdomas per kurjerius.
Atsakyti
Paaiškinkite kaip prisiskambinti duotu telefonu (+370 62078167) dėl prekės grąžinimo, jei vis1 savaitę niekas neatsiliepia?
Atsakyti
andrius 2021-01-16 12:46:50
Net Facebook savo puslapį komentaru nerodo, dar rodė kelios dienos atgal, gėdos neturite, kokybė gaidys, aptarnavimas gaidys.. klientų net nesugeba aptarnauti, prirenka vadybos iš rajonų už 500 o tie net dirbti nemoka.
Sveiki, Andriau, tiek įmonė, tiek nusiskundimą turėjęs klientas gali panaikinti komentarą po to, kai situacija buvo taikiai išspręsta. Prašome jūsų palikti savo telefono numerį užklausoje, kkurią siuntėte Facebook žinute, kad galėtume efektyviai išspręsti jūsų užklausą.
Atsakyti
Mantas 2021-01-16 12:10:47
Pirmą kartą bandėm el.parduotuvę. Nuo šiol audimas bus sinonimas kaip 4 kartus ilgesnio nei žadėto pristatymo termino bei visiško nesiskaitymo su klientais. Į prašymą atšaukti užsakymą išvis jokio atsakymo. Tokiai vadybai daugiau minimumo nemokėčiau, to ir palinkėsiu.
Sveiki, Mantai, šiuo metu susiduriame su itin dideliu kiekiu užsakymu, tad kai kurios siuntos gali vėluoti 2-5 darbo dienas nuo numatyto pristatymo termino (3-7 darbo dienos). Nepavykus susisiekti telefonu, perskambiname esant pirmai progai. Dėl didelio užklausų skaičiaus, atsakymo el. paštu gali tekti palaukti iki 3 darbo dienų. Atsiprašome, kad siuntos tenka laukti ilgiau ir didiname siuntų ruošimo komandą, kad darbai vyktų sparčiau.
Atsakyti
Net Facebook savo puslapį komentaru nerodo, dar rodė kelios dienos atgal, gėdos neturite, kokybė gaidys, aptarnavimas gaidys.. klientų net nesugeba aptarnauti, prirenka vadybos iš rajonų už 500 o tie net dirbti nemoka.
Atsakyti
Pirmą kartą bandėm el.parduotuvę. Nuo šiol audimas bus sinonimas kaip 4 kartus ilgesnio nei žadėto pristatymo termino bei visiško nesiskaitymo su klientais. Į prašymą atšaukti užsakymą išvis jokio atsakymo. Tokiai vadybai daugiau minimumo nemokėčiau, to ir palinkėsiu.
Atsakyti
Darius 2021-01-15 12:07:35
Nesitikejau kad AUDIMAS TOKIAS ISDAIGAS KRECIA PILNAS IGNORAS.DAR KART NESITIKEJAU.
Dariau, atsiprašome už patiriamus nepatogumus bandant su mumis susisiekti. Dėl didelio užsakymų skaičiaus išpardavimo metu gauname labai daug skambučių, tačiau perskambinsime esant pirmai galimybei. Jei bandėte susisiekti elektroniniu paštu, atsakysime per 1-2d.d.
Atsakyti
Nesitikejau kad AUDIMAS TOKIAS ISDAIGAS KRECIA PILNAS IGNORAS.DAR KART NESITIKEJAU.
Atsakyti
S. V. 2021-01-14 15:33:11
Prekė internetu užsakyta prieš 7d.d.ir vis dar negauta.Nieks jokios informacijos nesuteikia, prisiskambinti misija praktiškai neįmanoma.Prisiskambinus sako, kad akrova didelė daug užsakymų. Vadyba prastai dirba.Nesuprantu, kame reikalas....Nejaugi taip sunku informuoti el laišku?! Teršiat savo vardą! Ir pasirodo visiems taip vilkina kas perka internetu.Skelbiasi, kad į didžiuosius miestus pristato kitą dieną.O ką kitiems daryti?! Kitą kartą tikrai pagalvosiu prieš perkant pas jus.Apmaudu.
S.V., Stengiamės, kad siuntos kuo greičiau pasiektų pirkėjus, tačiau apkrovos išpardavimo metu yra milžiniškos. Dėl šių aplinkybių bei karantino apribojimų, siuntų paruošimo greitis yra sulėtėjęs, galimi siuntų vėlavimai 2-5d.d. Apie tai daugiau čia: https://www.audimas.lt/informacija-klientui/pristatymas-ir-grazinimas/ Apie siuntos vėlavimą buvo informuota atskiru laišku po užsakymo patvirtinimo. Atsiprašome, kad savo užsakymo tenka laukti ilgiau, nei numatyta.
Atsakyti
Prekė internetu užsakyta prieš 7d.d.ir vis dar negauta.Nieks jokios informacijos nesuteikia, prisiskambinti misija praktiškai neįmanoma.Prisiskambinus sako, kad akrova didelė daug užsakymų. Vadyba prastai dirba.Nesuprantu, kame reikalas....Nejaugi taip sunku informuoti el laišku?! Teršiat savo vardą! Ir pasirodo visiems taip vilkina kas perka internetu.Skelbiasi, kad į didžiuosius miestus pristato kitą dieną.O ką kitiems daryti?! Kitą kartą tikrai pagalvosiu prieš perkant pas jus.Apmaudu.
Atsakyti
Reda 2021-01-14 11:55:36
Laba diena, susidūriau su ta pačia situacija su eparduotuve, prekė pirkta 2021-01-05d. Nepriskambinu, neišsisiunčia laiškas elektroniniu paštu, suprantu kad yra šiuo metu problemų dėl didelės apkrovos, bet nors perskambinkite, ar žinutę parašykite, kada laukti prekės, tik tiek prašau.
Sveiki, Reda, dėl milžiniško užsakymų skaičiaus siuntas paruošti išsiuntimui užtrunka ilgiau nei paprastai, todėl galimi 2-5d.d. vėlavimai nuo nurodyto pristatymo termino. Apie galimus siuntų vėlavimus buvo informuota papildomu el. laišku po užsakymo patvirtinimo. Atsiprašome, kad patiriate sunkumų bandydama su mumis susisiekti. Nepavykus prisiskambinti, perskambiname pasitaikius pirmai progai.
Atsakyti
Aurelijus 2021-01-14 11:55:14
Laba diena. Niekados negalėjau pagalvoti, kad tokia įmonė kaip Audimas visiškai ignoruoja savo klientus. Užsakymo vykdymo terminai visiškai nesąmoningi, kadangi užsakytos prekės praranda savo prasmę, o jos vis dar ruošiamos siuntimui. Telefonu susisiekti neįmanoma, į el. laiškus neatsakoma. Kaltinti kurjerius nelogiška, nes pardavėjas paprasčiausia nepateikia siuntinio vežėjui. Nepasimaukit ant Audimo išpardavimų, nes savo pūkines striukes galėsim nešiot pavasarį. Suprantu, kai valstybė nesugeba pasiruošti Covid-19 situacijoms dėl per didelio biurokratinio aparato, bet kai privatus verslas, kurio pragyvenimo ir vardo išlaikymo pagrindinis šaltinis yra e.prekyba, taip elgiasi su savo klientais, tai neatleistina. Akcininkai alio!!! Jūsų įmonė užmigo letargo miegu.
Sveiki, Aurelijau, tiek sandėlio darbuotojai, tiek klientų aptarnavimo specialistai stengiasi kuo operatyviau susitvarkyti su užplūdusiais užsakymais ir užklausomis. Siekiame įsigilinti į kiekvieną situaciją - tai reikalauja laiko ir pastangų. Nepavykus susisiekti, bus perskambinta pirma atsiradusia proga. Atsiprašome, kad savo siuntos laukiate ilgiau, nei tikėjotės.
Atsakyti
Remigijus 2021-01-14 10:44:47
Tokia pati padėtis irsu mano užsakymu. Sumoki už žiemos sezono prekę 200 eur ir iš Kauno į Kauną neatsiunčia dvi savaites.
Kiek suprantu ne vienas Audimas susiduria su Covid19. Negaliu patikėti, kad šitiek zmonių išmaudyti. 100 procentų neįgalumo. Nesugebate ir nepasiruošę, tai uždarykite el.parduotuvę. Arba pateikite tikrovę atitinkančią informaciją. Kad siuntą Kaune gausite po trijų savaičių.
Remigijau, šiuo metu užsakymų skaičius itin didelis, tačiau sandėlio darbuotojai deda visas pastangas, kad siuntos būtų suruoštos ir išsiųstos kuo greičiau. Atsiprašome, kad laukiate ilgiau, negu įprasta. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, siuntos paprastai ateina per 3-7d.d. su galimu 2-5d.d. vėlavimu. Daugiau informacijos čia: https://www.audimas.lt/informacija-klientui/pristatymas-ir-grazinimas/
Atsakyti
Laba diena, susidūriau su ta pačia situacija su eparduotuve, prekė pirkta 2021-01-05d. Nepriskambinu, neišsisiunčia laiškas elektroniniu paštu, suprantu kad yra šiuo metu problemų dėl didelės apkrovos, bet nors perskambinkite, ar žinutę parašykite, kada laukti prekės, tik tiek prašau.
Atsakyti
Laba diena. Niekados negalėjau pagalvoti, kad tokia įmonė kaip Audimas visiškai ignoruoja savo klientus. Užsakymo vykdymo terminai visiškai nesąmoningi, kadangi užsakytos prekės praranda savo prasmę, o jos vis dar ruošiamos siuntimui. Telefonu susisiekti neįmanoma, į el. laiškus neatsakoma. Kaltinti kurjerius nelogiška, nes pardavėjas paprasčiausia nepateikia siuntinio vežėjui. Nepasimaukit ant Audimo išpardavimų, nes savo pūkines striukes galėsim nešiot pavasarį. Suprantu, kai valstybė nesugeba pasiruošti Covid-19 situacijoms dėl per didelio biurokratinio aparato, bet kai privatus verslas, kurio pragyvenimo ir vardo išlaikymo pagrindinis šaltinis yra e.prekyba, taip elgiasi su savo klientais, tai neatleistina. Akcininkai alio!!! Jūsų įmonė užmigo letargo miegu.
Atsakyti
Tokia pati padėtis irsu mano užsakymu. Sumoki už žiemos sezono prekę 200 eur ir iš Kauno į Kauną neatsiunčia dvi savaites.
Kiek suprantu ne vienas Audimas susiduria su Covid19. Negaliu patikėti, kad šitiek zmonių išmaudyti. 100 procentų neįgalumo. Nesugebate ir nepasiruošę, tai uždarykite el.parduotuvę. Arba pateikite tikrovę atitinkančią informaciją. Kad siuntą Kaune gausite po trijų savaičių.
Atsakyti
Karolis 2021-01-14 07:34:50
Nepirksiu daugiau niekada Audime. Pristatymas tragiškas. Laukiu jau 5 darbo dienas, o jie dar net neišsiuntę!!! Pastovus kalbėjimas, kad daug užsakymų ir kurjeriai vėluoja tai neįtikina, nes kitos įmonės pristato sekančią dieną. Problemos matyt su vadyba, žmogiškaisiais ištekliais ir kurerių pasirinkimu...Iš užsienio greičiau siuntinį gauni, nei iš Audimo, kurio sandėlys yra 50 km. atstumu.
Karoli, atsiprašome, kad siuntos tenka laukti ilgiau, nei tikėjotės. Pasirinkus pristatymą su Ziticity kurjeriais, pristatome tą pačią arba kitą darbo dieną. Pasirinkus kitus pristatymo būdus, siuntų tenka palaukti 3-7d.d. Šiuo metu patiriame itin didelį užsakymų skaičių, tačiau visi darbuotojai deda maksimalias pastangas, kad užsakymai jus pasiektu kaip įmanoma greičiau.
Atsakyti
Nepirksiu daugiau niekada Audime. Pristatymas tragiškas. Laukiu jau 5 darbo dienas, o jie dar net neišsiuntę!!! Pastovus kalbėjimas, kad daug užsakymų ir kurjeriai vėluoja tai neįtikina, nes kitos įmonės pristato sekančią dieną. Problemos matyt su vadyba, žmogiškaisiais ištekliais ir kurerių pasirinkimu...Iš užsienio greičiau siuntinį gauni, nei iš Audimo, kurio sandėlys yra 50 km. atstumu.
Atsakyti
andrius 2021-01-13 18:22:37
Audime daugiau nepirksiu, užsakymo nėra jau savaitę, skambinu nekelia telefono, buvo pakelia pašnekejo ir numetė, viskas daugiau nepirksiu yra daug gerų parduotuvių, ir dar draugu paprašysiu ir pats po arasysiu į FB puslapį kuo daugiau neigemi atsiliepimų ir jūs rašykite visi.
Andriau,
Labai atsiprašome, jog siuntos turite laukti ilgiau nei įprastai, dedame visas pastangas, kad siuntos jus pasiektų kaip įmanoma greičiau. Nepaisant to, dėl milžiniško užsakymų kiekio, galimas vėlavimas iki 2-5d.d. apie tai informuojame mūsų puslapyje. Jei nutinka taip, kad klientų aptarnavimo linija yra užimta, tuomet perskambiname esant pirmai galimybei.
Atsakyti
Violeta 2021-01-13 12:13:01
Užsakymai vėluoja. Matyt, prasta vadyba, jeigu per 9 dienas nuo užsakymo, jis vis dar ruošiamas išsiųsti.
Sveiki, Violeta, atsiprašome, kad tenka laukti užsakymo ilgiau, negu tikėjotės. Dėl itin padidėjusio užsakymų skaičiaus kai kurios siuntos gali vėluoti ir būti pristatomos ne per numatytą 3-7d.d. laikotarpį, o 2-5d.d. vėliau. Daugiau informacijos apie pristatymo terminus čia: https://www.audimas.lt/informacija-klientui/pristatymas-ir-grazinimas/
Atsakyti
Andrius 2021-01-13 10:41:08
Absurdas, uzsakyma pateikiau 2021-01-02 o siandiena yra 01-13 jokios info su uzsakymu, uzsakymo busena vis ruosiama kurjeriams. klientu aptarnavimas nekelia telefono, dvi dienas skambinau jokio atsako, ten dirba zmones??? Cia tikrai mano paskutinis uzsakymas is sitos parduotives.
Andriau,
Atsiprašome, jog siuntos turite laukti ilgiau nei įprastai, dedame visas pastangas, kad siuntos jus pasiektų kaip įmanoma greičiau. Nepaisant to, dėl milžiniško užsakymų kiekio, galimas vėlavimas iki 2-5d.d. Nuolatos atnaujiname informaciją savo puslapyje.
Atsakyti
Gražina 2021-01-13 10:00:02
Ar internetinėje prekyboje dar dirba kas, nes niekaip negaliu susisiekti nei telefonu, nei elektroniniu paštu.Laukiu kelnių pakeitimui, bet niekaip negaliu sulaukti.Labai nusivyliau "Audimu".
Sveiki, Gražina, karantino laikotarpiu elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimo komanda susiduria su milžinišku užklausų kiekiu. Dedame pastangas, kad į visas būtų maksimaliai įsigilinta, todėl atsakymo gali tekti palaukti ilgiau, nei paprastai. Atsiprašome!
Atsakyti
Jolanta 2021-01-13 08:35:25
Niekada nebepirksiu iš Audimas.LTKažkoks absurdas...Nei iš vienos parduotuvės nereikia tiek laukti pristatymo.
Penkta diena statusas:"Ruošiamas siuntimui"...Viena prekė!!!
Jolanta,
Atsiprašome, jog siuntos turite laukti ilgiau nei tikėjotės, dedame visas pastangas, kad siuntos klientus pasiektų kaip įmanoma greičiau. Nepaisant to, dėl milžiniško užsakymų kiekio, galimas vėlavimas iki 2-5d.d. Nuolatos atnaujiname informaciją mūsų puslapyje.
Atsakyti
Kestutis 2021-01-12 15:52:19
E-audimo parduotuvė stiprus nusivylimas. Užsakymą suformavau ir apmokėjau prieš savaitę, tačiau pasitikrinus po 7 dienų prekės dar neperduotos kurjeriams. Kreipiausi el paštu tačiau atsakymo kolkas jokio. Gaila sugaišto laiko ir nemalonių emocijų. Sprendžiant kad komentarai jau kurį laiką kartojasi Audimo vadyba taip pat neveikia.
Sveiki, Kęstuti. Stengiamės, kad siuntos atvyktų nustatytu laiku (per 3-7d.d.) Nepaisant to, dėl didžiulio užsakymų kiekio, kurį laiką galimi siuntų vėlavimai iki 2-5d.d. Atsiprašome, kad siuntos reikia laukti ilgiau, nei įprastai.
Atsakyti
Daumantas 2020-12-18 21:32:58
Žmonai žieminė striukė buvo užsakyta beveik prieš dvi savaites, gavom šiandien. Ne tik, kad vėlavo pristatyt, bet pradžiai neteikė jokios informacijos iki kol nepaskambinau. Paskambinus atsiprašė ir pažadėjo įdėt firminį rankšluostį, bet taip ir negavome. Pasirodo dar ir melagiai puikūs...
Sveiki Daumantai,
Pavėluotai, bet dar kartą Audimo vardu atsiprašome, kad teko laukti daug ilgiau nei jums buvo žadėta. Jūsų situacija susisiekus telefonu buvo taikiai išspręsta ir pasiūlyta kompensacija už patirtus nepatogumus.
Atsakyti
L.K. 2021-01-08 22:45:38
Nusivylem pristatymu! Turbut is USA greiciau ateitu.. Suprantama sventes ir t.t.., bet kam rasyti, kad per 3-5d. pristatymas, o paskambinus pazadeti, kad greituoju (vakariniu/naktiniu) kurjeriu pristatys, kai negavom, kita diena t.p. zadejo... zodziu, savaite baiges.. Mum skubiai reikejo, o db kada atves, aciu - mum nebereikes (istorijos nepletosim kodel nebetiks), isvada - siusim atgal... Nusiuntimas jiem atgal is savo lesu, ok, tiek to, tik tegu grazina.. bet jei taip ir grazinima darys, kaip pristatyma... Zodziu, audimo komandai pylos reikia! Jei kurjeriai prie to prisideda, tai ta tarnyba turi susimastyti, jei extriniai pristatymai sitaip "dirba". Nuvyle lb...
L.K., Šiuo metu susiduriame su milžinišku kiekiu užsakymų Dedame visas pastangas, kad užsakymai būtų apdoroti kiek įmanoma greičiau, tačiau siuntų pristatymas gali vėluoti 2-5d.d. Prekes grąžinti galima per 30 dienų nuo gavimo. Pinigai į pirkėjo nurodytą sąskaitą grąžinami per 14 dienų vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu.
Atsakyti
Audime daugiau nepirksiu, užsakymo nėra jau savaitę, skambinu nekelia telefono, buvo pakelia pašnekejo ir numetė, viskas daugiau nepirksiu yra daug gerų parduotuvių, ir dar draugu paprašysiu ir pats po arasysiu į FB puslapį kuo daugiau neigemi atsiliepimų ir jūs rašykite visi.

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Ukmergės g. 369, LT-06327 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba.
Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija kokybė, gera kaina ir pasirinkimo laisvė. Siekiame, kad mūsų internetinėje parduotuvėje visuomet rastumėte tai, ko ieškote, ir džiaugtumėtės maloniais pirkiniais. Feel.lt internetinėje parduotuvėje rasite visame pasaulyje gerai žinomų ir populiarių prekės ženklų...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Kalėdinių verslo dovanų katalogų ir teiraukitės giftika@giftika.lt Atnaujintas verslo dovanų asortimentas www.giftika.com

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

JAV Senatas priėmė 1,9 trln. USD ekonomikos skatinimo programą
JAV Senatas priėmė 1,9 trln. USD ekonomikos skatinimo programą 03-06 20:07
JAV prezidento Joe Bideno pasiūlytas 1,9 trln. USD (1,57 trln. Eur) šalies ekonomikos skatinimo planas šeštadienį po daugiau nei 25 valandas trukusių diskusijų ir balsavimų maratono buvo...
Pavasarį bus pradėtas tvarkyti Nemuno laivybos kelias
Pavasarį bus pradėtas tvarkyti Nemuno laivybos kelias 03-06 18:18
Vyriausybei planuojant modernizuoti vidaus vandenų kelius ir jų uostus bei prieplaukas, pavasarį bus pradėti pagrindinio laivybos kelio Nemuno upe tvarkymo darbai.
Vokiečiai greituosius COVID-19 testus išpirko per kelias valandas
Vokiečiai greituosius COVID-19 testus išpirko per kelias valandas 03-06 16:20
Šeštadienį vokiečiai plūstelėjo į prekybos centrų tinklo "Aldi" parduotuves, norėdami įsigyti parduotuvių lentynose pasirodžiusių pirmųjų greitųjų COVID-19 testų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur planuojate atostogauti šiais metais?

Akcijų kainos

Western Digital 68,07 +7,21%
Oracle 69,97 +6,65%
Hewlett-Packard 29,75 +5,99%
Manchester United 19,80 +5,15%
Macy's 15,12 -0,13%
Harley-Davidson 34,97 -0,43%
Goldman Sachs 327,37 -0,58%
Boeing 223,22 -0,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 3,54 +1,72%
Sidabras 25,88 +3,64%
Benzinas 1,56 +14,71%
Cukrus 0,63 0,00%
Ryžiai 545,00 +4,81%
Auksas 1866,98 +0,46%
Jautiena 4,46 +1,36%
Anglis 86,83 +4,58%