VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Armitana, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Armitana

Atsiliepimai apie Armitana, UAB

Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie Armitana, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai nuvylė 2021-06-13 vakare (apie 20h) Vilniaus Akropolio Step Top parduotuvėje dirbusios pardavėjos. Norėjome įsigyti kedus, paprašėme reikiamo dydžio. Gavome atsakymą, kad dydžio parduotuvėje nėra. Paprašėme, kad konsultantė patikrintų, ar reikiamas dydis yra kitose parduotuvėse. Taip pat užakcentavome, kad dieną prieš (06.12) reikalingą batų dydį matavomės Klaipėdos Akropolio Step Top parduotuvėje. Konsultantė užmtė akį į kompiuterį ir patikino, kad dydžio niekur nėra, kolekcija labai populiari. Tiesa, šiek tiek abejonių sukėlė ieškomas dydis, nes jo pardavėja ieškojo pagal US dydžių lentelę. Išėjęs iš parduotuvės vyras nusprendė pats susisiekti su Klaipėdos Akropoliu. Batai ten yra, užsisakėme jų atvežimą į Vilnių patys. Suprantu, kad sistemose ne visada viskas tiksliai rodoma, bet nejau tokio extra step, atsižvelgdama į mūsų pastebėjimą, kad batai dar vakar tikrai buvo Kalipėdoje, negalėjo atlikti pati konsultantė?
Atsakyti
UAB ARMITANA Kauno Akropolio Žygio batai.Šnd apie 15 val. rinkausi laisvalaikio batus, buvau sužavėta jaunos konsultantės nuoširdumu (gaila vardo nepaklausiau, mergina rudais plaukučiais)Motyvuokime, skatinkime gerus darbuotojus.
Atsakyti
Norėjau pasidalinti įspūdžiais, kuriuos patyriau, net neužėjus į parduotuvė “Tops!” kuri randasi PC “Akropolis”. Žvalgiausi kartu su antra pusė žieminių batų, labiausiai domino “Dr. Martens” prekinis ženklas, pamaniau, kad būtėnt čia galėčiau jį rasti, tuo metu, kai priejome parduotuve, pardavėja ją atidarinėjo po pertraukos ir jau buvo praktiškai atidarius, tačiau ir toliau kantriai laukiau, kol jį į mus nekreipe dėmėsio, kol pats nepasiklausiau ar galima užeit į ką gavau atsakymą “Pardavėjas dar neužėjo, reiškia ir parduotuvė dar nedirba”. Gaila, kad tokioje geroje parduotuvėje dirba tokie ne kompetentingi ir nemandagūs darbuotojai.
Atsakyti
norejau pasisakyti, kadangi esu pasibaisejusi pardaveju is step top bendravimu. Veiksmas vyko pries kelias savaites, Vilniaus Akropolio Steptope, ryte uzbegus apsidairyti, apziureti 30proc. reklamuojamu nuolaidu. Mane pasitiko piktas pardavejos zvilgsnis, vardo nezinau, taciau moteris buvo apie 60 metu, trumpais, sviesiais plaukais. jausmas buvo toks, jog trukdau jai, uzejusi i parduotuve, stovejo prie kompiuterio ir kreivai ziurejo. Paemus man bata i rankas, prisoko prie manes, griebe bata is ranku ir grubiai paklause, kokio dydzio reikia. Atsakiau, kad tik ziurineju, tuomet ji ikisusi galva i sandeli uzreke: islisk, klientas salej, is sandelio issoko kita pardaveja ir priejusi prie manes vel uzdave ta pati klausima: kokio dydzio reikia. Vel atsakiau, kad kol kas tik ziuriu. labai nejaukiai pasijauciau, saleje buvau viena, o mane piktai stebejo zvilgsnis is uz kompiuterio ir dar viena mergina sekiojanti is paskos, bet nezinanti, kaip prieiti. is kart pasimate poziuris i klienta, nei laba diena, nei ar galiu, kuo padeti, o tik paemus bata i rankas, prisokimas ir klausimas koki dydi atnesti.... biznis :) taip reklamuojate savo batus, nuolaidas, taciau reiketu demesio skirti pardaveju bendravimo apmokymams. nenoreciau daugiau grizti i sia parduotuve vien del tos tvyrancios itampos
Atsakyti
Šiandien vakare Vilniaus Akropolyje "Tops" parduotuvėje mane nemandagiai ir arogantiškai aptarnavo pardavėja. Ji tuščioje parduotuvėje į mane nekreipė dėmesio, užkalbinus, susierzino, nepasisveikino, liepė švarius grąžinamus (nekokybiškus) batelius dar kartą išplauti o išėjus su manim neatsisveikino. Maža to, kad aš patyriau daug nepatogumų, gaišaties atiduodant pamėgtus tačiau suplyšusius ankščiau laiko batelius, man dar sugadino nuotaiką. Mane išbarė kaip kokį vaiką ir dar kaip kvailelę išsiuntė plauti švarius batus, pasivargino pasisveikinti ir atsiveikinti. Aš buvau nusiteikus nusipirkti nužiūrėtus batelius tačiau po tokio elgesio tas noras prapuolė.
Atsakyti
Š.m birželio 11 d. apie 11 val, mums su mama teko apsilankyti Marijampoleje Žygio batų parduotuveje, norejome išsirinkti basutes ir batelius, mus aptarnavo tos parduotuvės vedėja, su tokiu nemaloniu žmogumi dar nebuvome susidurusios, pagarbos kliantui visiškai nebuvo, pirmiausia paprasius atnešti antrai kojai basutę, pabrėžė, kad koja pas jus, o batą atnešti galiu, kažkaip to nesureikšminome, antras jos išsišokimas buvo tuomet, kai jau pirkome mamai batelius, ant etiketes kaina su nuolaida buvo nurodyta 23.99 eur, tačiau ji pasakė jog turime sumoketi 28.99, mes pasakėme, kad kaina yra nurodyta kita, nei ji pasake, ponia Vedėja buvo labai nepatenkinta, kad tai jai pasakeme su baisiu nemalonumu įmušė nurodytą kaina ant etiketes ir pradejo kaltinti savo pardavėjas, kad blogas kainas sudėjusios ant batų. Taip pat norint atsiskaityti kortele ji keletą kartų pakėlusi toną sakė, , Aš jum sakau kišti kotelę, o ne glausti, juk garsiai sakau". Tie keli eurai didelio nuostolio butų nepadarę, bet įdomu kiek dar tokių buvo žmonių.
Atsakyti
Jei kas norės čia darbintiz, tai jokiu būdu, ne į hogl ar salamander parduotuves kauno akropolyje, vadovauja tokio slykstumo vadove, kad suzinosit kaip atrodo labai arogantiskas ir kitu zeminimu besimegaujantis zmogus, patariu isvengt.
Atsakyti
Dažnai lankausi Salamander parduotuvėje Panoramoje. Labai nemalonios pardavėjos, bet dažniausiai kai pradeda nemandagiai atsakinėti išeinu, tačiau praėjusį ketvirtadienį užėjau konkrečių batelių, vyresnio amžiaus pardavėja buvo labai nemaloni, atmestinai atsakinėjo į klausimus apie dydį ir kt. Savybes, jau nekalbu, kad nei pasisveikino nei atsisveikino. Tuo metu parduotuvėje buvo tik viena klientė, su kuria taip pat nenorom pardavėja bendravo. Išėjau iš parduotuvės ir nupirkau tokius pačius batelius hogl parduotuvėje, permokejau, bet iš principo nebeeisiu į tą parduotuvę
Atsakyti
Visada apsiperku Panoramos Step Tope, nes Akropolyje po 10 minučių norisi dingti iš parduotuvės. Oro trūksta, svaigsta galva ir konsultantė Jolanta labai nemaloniai su akcentu kažką burbą sau po nosei...
Nerekomenduoju.
Atsakyti
Praėjusį penktadienį 24d lankiausi Salamander parduotuveje Vilniuje, Akropolyje. Mane šokiravo kaip parduotuvės direktorė ar vadovė bendrauja su pardavėjomis, vargšelės moterys buvo apšauktos kam pardavė kažkokį purškalą iš lentynos neva gali atsinešti iš sandėlio. Tačiau tonas kuriuo buvo kalbama su darbuotojomis buvo tragiškas, visiška nepagarba tiek pačioms darbuotojoms tiek klientams. Vėliau pardavėjų užklausiau dėl vadovės elgesio jos manęs atsiprašė jei man buvo nemalonu klausytis bet prie tokios vadovės tono esą jos yra pripratę. Labai gaila, kad tokia nepagarba, pati dirbu vadovaujantį darbą, tačiau tokio tono gyvenime neleisčiau sau.
Atsakyti
Pirkome vyrišką avalynę Kaune, Prekybos centras Mega parduotuvė Geox, po 4 avėjimo mėnesių avalynė su plyšo, apsitrynė ir padas susidėvėjo.Kreipėmės dėl batukų grąžinimo arba pakeitimo į kitus. Bet sulaukėme neigiamo atsakymo, kad tai yra mažavertis brokas, ir jų meistras gali juos sutaisyti. Deja 113 eur yra nemaži pinigai ir norėjosi gauti kokybišką prekę. Šiuo atveju žadame kreiptis į vartotojų teisių tarnybą. Kaip elgtis tokiu atveju. Pirkėjams siūlau nepirkti avalynės, kadangi išlindus brokui ne atgausite pinigų už nekokybišką prekę.
Atsakyti
Matas 2019-09-12 13:38:23
Ne pirmas kartas kai darbuotojams nėra laiku sumokama alga, tikrai bus kreipiamasi į tam tikras instancijas kurios šiuo reikalu tikrai pasirūpins.
Ta pati žadejau daryt..
Atsakyti
Ne pirmas kartas kai darbuotojams nėra laiku sumokama alga, tikrai bus kreipiamasi į tam tikras instancijas kurios šiuo reikalu tikrai pasirūpins.
Atsakyti
Jau kur kur bet daugiau gyvenime nepirksime tops parduotuveje. Kiek esame pirke batus, visi toki blogi, plysta, nekokybiski, itariu sumaisyta padielku, priisiiimti atsakomybes nenori. Sakyciau vieni batai, bet kiek perki visi brokuoti!!!!!!
Atsakyti
Reikia batų ? Tik neikite jų pirkti į " Žygio Batai " Panevėžyje, bus tiesiog nuotaika jūsų sugadinta, tenais dirba pasipūtusios, nemandagios, save aukštinančios moterys... parduotuvę vertinu 1 iš 10.
Atsakyti
Dovilė 2018-05-26 08:44:49
Vieta: Parduotuvė TOPS! Vilniaus Akropolyje.

Vakar perkant batus mane aptarnavo ten dirbusi parduotuvės vadovė. Ši moteris yra labai pikta ir arogantiška, kalba kandžiai, nenori atsakyti į paprastus klausimus ir net nežiūri į akis kalbėdama. Negana to kažką neaiškiai burnoja panosėj. Ji tikrai nemyli šio darbo, bei kelia negatyvias emocijas pirkėjams. Norėčiau būti jos niekada nesutikus.
Taip mes irgi sita jau senai žinome !dirba ten jau senai vadove Rima!ji dar ne taip jums atsakytu ji reikia ant darbotojiu salėje prie klientų prie kasos, ir yra labai arogantiška moteris.laikas į pensiją jai.visada važiuojame į panoramą labai šaunus kolektyvas ir padeda ir atideda didi ir užsako iš kito miesto visada paskambina informuoja labai malonu ten grįžti.
Atsakyti
Tragiškai neprofesionalus personalas dirba PC Panoramoje “Žygio batuose”. Po 3 mėsesiu avėjimo (ofise, ne lauke) atsiklijavo vyriški aulinukai. Batu oda buvo nekokybiškai priklijuota prie gumos. Todėl atsirado plyšiai netgi ne vienoje vietoje, o keliose. Buvo kreiptasi į parduotuvę dėl nekokybiškos prekės, prekę priėmusi pardavėja, sutiko, jog tai brokas ir sutiko gražinti pinigus. Kadangi kasoje pinigu trūko, mūsu buvo paprašyta palikti banko saskaita ir 2 savaičiu bėgyje į saskaita turėjo būti pervesti pinigai. Tačiau po keliu dienu sulaukėme skambučio iš parduotuvės, jog batai nėra brokuoti, juos sutaisys meistras ir galėsime juos atsiiimti. Maža to, kad UAB “Armitana” klaidina savo klienta, dar tenka bendrauti su nekompetetingomis pardavėjomis. 2019-03-04 vakare atvažiavome atsiimti batų. Vaizdas tragiškas, batai suklijuoti siaubingai, ištepti klijais. Pasakius pardavėjai, jog batai atrodo neestetiškai ji tiesiog atšovė, jog ne ji juos klijavo. Tuomet išsakėme, pardavėjai savo nuomonę, jog parduotuvė negali šitaip klaidinti kliento, priimti brokuotą avalynę, po kelių dienų pranešti, kad tai ne brokas, batus sutaisyti (tiksliau pasakius bet kaip suklijuoti). Mergina kuri turbūt yra pamainos arba netgi parduotuvės vadovė (čia spėjimas, nes pati net neprisistatė) bandė permesti astakomybę kitai pardavėjai ir cituoju: “Taigi ne AŠ juos priėmiau, taigi ne AŠ juos apžiūrėjau”. Taip ne Jūs panele, bet kita karta malonėkite pristatyti, draskydama akis klientui. Priėmete ne Jūs, o kita pardavėja, dirbanti toje pačioje parduotuvėje. Taigi reziumuojant, nusipirkome nekokybiškus batus ir dar žiauriai susigadinome nuotaiką, nes pardavėju nemandagus akina. Nekelsime kojos į parduotuvę! Baisu!
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti Shoesonline.lt el. parduotuvėje. Išsirinkau batelius, kieki rodė, jog yra likę 3 poros, apmokėjau bankiniu pavedimu. Kita dieną parašė laišką, jog šių batelių nėra. Pinigus gražins per 10 d.d. Palaukit, kokia 10 dienų?? susigražint savo pinigus reikia laukti tiek laiko?? Kažkas naudojasi mano pinigais ir dar nesiteikia atsakyt į laiškus, jog pinigų reikia man dabar, nes už tuos pačius pinigus noriu nusipirkti kitus batus! Pralaukiau dvi savaites! Mes gyvename XXI amziuje, pavedima uztrunka padaryti per kelias minutes, o ne per dvi savaites! Galiausiai ir į skambučius neatsakė, kaip kokia vagiu kontora!
Atsakyti
Noriu paklaust įmonės vadovo, ar labai brangu ar sunku batų parduotuvėje esančioje klaipėdoje h. Manto 33, įjungti kondicionierius? Gelbėkit savo parduotuvės pardavėjas ir klientus.
Jūsų klientė jau 20 metų, Ramune
Atsakyti
Likau labai nusivylusi apsilankiusi Klaipėdoje esančioje H. Manto g. Salamander parduotuvėje.. Atėjusi per savo pietų pertrauką nustebau, kad parduotuvėje visiškai nebuvo klientų.. Ir kai pradėjau matuotis, rinktis batus, supratau kodėl.. Parduotuvėje visiškai nebuvo oro kvėpuoti.. net nebesinorėjo batų matuotis.. likau visa, , šlapia” išmušta prakaito.. Po to atėjo kitos moterys, liko pasipiktinos, kad neįmanoma matuotis batus tokiomis sąlygomis.. o jos klientei aptemo akys nuo tokio troškaus, karšto oro.. Man asmeniškai labai liūdna, kad parduotuvės generalinis direktorius suteikia tokias sąlygas pirkti ir rinktis batus.. o ką kalbėti apie darbuotojas?? Tokiomis nežmoniškomis sąlygomis dirbti visa dieną, nuo ryto iki vakaro.. Visos darbuotojos išsekusios, pavargusios nuo tokio troškaus oro.. Man į jas bežiūrint gaila pasidarė.. GĖDA parduotuvės generaliniam direktoriui, kad tokiomis sąlygomis verčia pirkėjus pirkti, rinktis batus batus, o darbuotojams dirbti.. GĖDA!!!
Atsakyti
Vieta: Parduotuvė TOPS! Vilniaus Akropolyje.

Vakar perkant batus mane aptarnavo ten dirbusi parduotuvės vadovė. Ši moteris yra labai pikta ir arogantiška, kalba kandžiai, nenori atsakyti į paprastus klausimus ir net nežiūri į akis kalbėdama. Negana to kažką neaiškiai burnoja panosėj. Ji tikrai nemyli šio darbo, bei kelia negatyvias emocijas pirkėjams. Norėčiau būti jos niekada nesutikus.
Atsakyti
Savaitgali Akropolio Step Top parduotuvėje likome labai nemaloniai nustebinti pardavėjos - konsultantės elgesiu. Paklausus ar vieno iš norimo modelio batų yra kitos spalvos mum buvo pasakyta : "nežinau, ieškokite", matyt mes labai sutrugdėm jai kalbėtis su kolege, atrodė, kad esame nematomi. Batai buvo ne iš paskutinių dydžių ir domino tiesiog ar aplamai buvo tokia spalva. Tiesiog be žodžių...gėda. Nuvažiavome į Ozą atnešė mums norimos spalvos modelį, maloniai aptarnavo ir likome patenkinti pirkiniu.
Atsakyti
Pirkau batus, pirmą sezoną pragulėjo dėžėje, antrus panešiojau ir atplyšo abu padai. Batų gamintojas Rieker. Batų apsiuvimas tik Imitacija. Jau ne pirmas kartas kai susiduriu su Rieker broku.
Praėjo beveik 2 metai nuo prikimo, gražinau batus. Su prašymu sutaisyti arba grąžinti pinigus. Po 10d.d. gražino pinigus.
Viskas vyko pagal protokolą, nors vadovė galėjo būti ir draugiškesnė. Bendraujant jautėsi, piktas tonas.
Visa kitą - jokių priekaištų įmonei, Personalas malonus, parduotuvė tvarkinga.
Suprantu, kad batų jie patys negamina.Tik parduoda. Tiesiog reikės pirkti kito gamintojo (ne Rieker)
Atsakyti
Dalyvavau žaidime "Pirk Vagabond batus ir laimėk dar vienus". Kadangi nebuvau asmeniškai informuotas apie laimėjimą, supratau, kad šį kartą nepasisekė. Tačiau po trijų mėnesių pamačiau, kad interneto svetainėj yra mano pavardė tarp laimėtojų. Parašiau laišką "Armitanos" biurui. O tada viskas vyko labai sklandžiai, greitai ir profesionaliai. Buvau labai maloniai nustebintas, nes tikrai abejojau, kad prabėgus trim mėnesiams ir pradėjus ieškoti teisybės, tą teisybę įmanoma rasti! Nuoširdžiai dėkoju "Armitanos" darbuotojams, o ypač maloniai bendravusiai administratorei ir gerb. Živilei. Problema buvo išspresta operatyviai ir profesionaliai. Jau džiaugiuosi nauja pora nuostabių Vagabond batų:) Nuoširdus ačiū!!!! Virgis
Atsakyti
Niekada nerašau neigiamų atsiliepimų, tačiau šį kart tiesiog negaliu tikėti, kai sumoki už batus 300eur, ir tave patikina, kad jie "ilgaamžiai, o neatlaikius, nei vieno sezono, padas atrodo katastrofiškai o visi dažai nueina, tai neturiu žodžių. Pinigų kaip ir pas kitus matau nesiteikė grąžinti. Sėkmės su vartotojų teisėmis :)
Atsakyti
Pirkau batus Panoramos prekybos centre esančioje Salamander parduotuvėje. Po vieno mėn. avėjimo suplyšo per siūlę oda. Pinigų grąžinti nenori, pasiūlė kreiptis į vartotojų teises. Taip ir darysime, jei ir minėta įstaiga nepadės - kreipsimės į Teismą, nes taip negalima palikti ir apgaudinėti žmonių. NIEKAM EREKOMENDUOJU ŠĮ PARDUOTUVIŲ TINKLĄ, NEPIRKITE TEN JŲ PARDUODAMŲ NEKOKYBIŠKŲ PRODUKTŲ.
Atsakyti
Neįmanoma atgauti pinigų už prekes, kurias parduoda, nors jų neturi, bet ir toliau pardavinėja.
Atsakyti
Įprastai nepuolu rašyti atsiliepimų, bet šį kart tikrai esu labai nusivylusi.
Internetinėje parduotuvėje WWW.SHOESONLINE.LT užsisakiau rankinę, kurios tikrai labai norėjau, ir už ją sumokėjau bankiniu pavedimu. Sekančią dieną man parašo ir praneša, kad rankinės nėra, įvyko klaida, o pinigai nuskaičiuoti.. Siūlo rinktis kitą, kadangi kitos nenoriu, paprašiau grąžinti pinigus. Viskas lyg ir būtų gerai, tačiau matau, kad ta pati rankinė vis dar yra jų puslapyje ir bet kas gali ją vėl nusipirkti, o tiksliau pervesti pinigus ir jos negauti, nes PREKĖS NĖRA.
Jeigu užsiimate internetiniu pardavimu - pairūpinkit, kad viskas vyktų sklandžiai, o pinigai nebūtų nuskaitomi už prekes, kurių NETURITE.
Atsakyti
Sveiki,

Pirkome batukus močiutei "Tamaris" parduotuvėje Oze. Mus nuostabiai aptarnavo mergina vardu Evelina. Padėjo išrinkti, pakonsultavo, pagarbiai elgėsi, šypsojosi. Todėl nusprendžiau parašyti gražų atsiliepimą, nes dažnai, grįžus į Lietuvą palieką liūdna, kai prekybos centruose itin nemandagiai bendrauja pardavėjos.

Sėkmės,
Justinas
Atsakyti
Laba diena,

2016.08.30 parduotuveje "Salamander", Gedimino pr. 24, pirkau moteriškus batelius. Labai patiko aptarnavimas. Noriu
padekoti konsultantei-pardavejai p.Giedrei už malonu ir puiku aptarnavimą, už profesionalumą ir supratingumą. P.Giedre kompetetinga darbuotoją, dirba nuoširdžiai ir su šypseną.:)
Linkiu sekmės p.Giedrei ir visam kolektyvui !
Atsakyti
Pirkau vaikui batus isparduotuve, viskas gerai, bet po pirmos dienos avejimo baltos petkelnes liko nudazytos tams. mel. spalva. Nuejas kita diena grazinti vedeja atsake kad jokio broko nemato ir tai normalu, liepe kreiptis i vartotoju teise nagrinejimui. Zodziu gyvenime ten pepirksiu ir pasirupinsiu, kad draugai nesilankytu sioje parduotuveje!
Atsakyti
Pirkdama batus UAB "Armitana", Salamder parduotuvėje Vilniaus Akropoly, aptarnvimu likau patenkinta, pardavėjos buvo malonios ir paslaugios. Grįžus namo su naujais brangiais batais ir juos pasimatavus kambaryje, supratau, kad negalesiu jų avėti, nes yra labai nepatogus. Atradus laiko nusprendziau nuvykti į parduotuvę, kad bent pakeistų į kitus, jos atsisakė, neva mato avėjimo požymių. Dingo visas malonumas ir paslaugumas, kai tik vartotojas susiduria su problema, Maniau su šia parduotuve nekils problemų, bet deja klydau. Daugiau tikrai ten niekada nieko nepirksiu ir kitiems nepatarsiu. O dėl pinigėlių dar pakovosim...
Atsakyti
O, kad Jus mieli klientai, zinotumete kaip viskas vyksta istikro, kokiom salygom dirba pardavejos ir ka jus istikro perkat ir kokia yra savikaina ir kokie antkainiai atsoktu zandikauliai... siaip ar taip sekmes Jums... tik pries kritikuodami pabandykitepabuti pardavejos vietoje... nes daugumoje armitanis parduotuviu vedejos yra tik tam kad butu grazios sedetu gertu kavute ir nieko neveiktu....
Atsakyti
Aš visuomet aplenksiu Salamander parduotuvę Vilniaus Akropolyje, nes ponia pardavėja, vardu Jūratė, pasiūlė man eiti į Deichmann'ą. Mat aš pasielgiau itin nerafinuotai- paliečiau vieną iš salono centre sukrautų batų dėžučių, o tai, pasirodo, griežtai draudžiama. Supratau, kad tai tiesiog pretenzijos "į kažką". Kada išmoksim elementaraus mandagumo...
Atsakyti
Labai gaila, kad seniems klientams tenka nusivilti SALAMANDER parduotuve. Visų pirma, nusipirkus Paul Green basutes, už dviejų dienų pasirodė jų brokas - buvusi apdaila (grandinėlė) pradėjo kristi, nes buvo prisiūta itin nekokybiškai. Taigi, vos išvydus šį broką, nusprendžiau nueiti į Kauno AKROPOLYJE esančią SALAMANDER parduotuvę (iš kurios ir pirkau basutes) ir pasiteirauti, kuom man galėtų padėti, buvau pasiryžusi basutes netgi grąžinti, nes basutės buvo pirktos prieš dvi dienas, o jų kaina tikrai neatitiko kokybės. Tuomet atsidūriau NEMALONIAUSIOJE situacijoje. Atėjusi parduotuvės VADOVĖ RASA parodė visišką nekompetenciją dirbti darbą paslaugų ir aptarnavimo sferoje. Su manimi ji kalbėjo itin grubiai, kreipėsi į mane “TU” ir pasakė keletą tikrai ĮŽEIDŽIANČIŲ frazių. Negana to, iš parduotuvės pagalbos nesulaukiau.
Atsakyti
2014.03.28pirkome moteriškus batus Kauno Akropolyje, , RENO"parduotuveje po antroapsiavimo suplyšo dešinys batas.Tai ivyko praejus vos savaitei nuo pirkimo dienos.Geranoriškai nusiteikia atvykom i parduotuvę pasiteirauti ką tokiu atveju daryti.Pardavėja paaiškino, kad reikia rašyti prašymą del gražinimo, nes sprendimus daro vedeja.Parašėme prašymą, sulaukėm žinutes iš parduotuves nuejom į parduotuvę, pardaveja padavė lapą su ATSAKYMU, paklausus kur vedėja atsakymas buvo jog vedėjos nera.Kadsprendimus daroVilniuje ir jie nieko negali padėti, nors brokas matosi akivaizdžiai, prastovėjus pusvalandį parduotuvėje''STEBUKLINGAI'' IŠ SANDELIO IŠLINDO parduotuvės vedėja.Į kalbas parduotuvės vedėja Daiva Savickienė nesileido, buvo nemandagi, kalbėjo pakeltu tonu, pasiūlė kreiptis į kokybės inspekciją arba teismą, traktuodamą, kad ji neatsakinga už broką, o viską sprendžia VILNIAUS skyrius (ofisas).
Atsakyti
2014.03.31d nusipirkau moteriskus batus, kurius po matavimo namuose jie netiko. Po dveju dienu nunesiau i pard. Salamander Akropolyje. Pard. darb.T. Chrustalioviene atsasake grazinti pinigus, nes pradejo tvirtinti, kad jie nesioti. Teko kreiptis i Kokybes inspekcija prie Ukio ministerijos. Jos atsrtovas patvirtino, kad batai ne nesioti.Tik po men. as atgavau pinigus. pard. net ne atsiprase uz savo neteisetus veiksmus. Teko 3 kartus vaikscioti su batais i pard. Daugiau as niekada ne pirksiu avalyne sioje pard. ir pranesiu visiems savo pazistamiems apie tai, kad tai ubogu UAB, kuri ne silaiko Lietuvos istatymu ir ne gerbia pirkejus.O tokie kaip Chrustalioviene, kuri net ne ziuri i akis, kalbedama su klientais reikia kaip greiciau vyti is prekybos!!!. Tai labai blogas ispudis apie jusu pard.
Pagarbiai Vladimiras
Atsakyti
Laba diena,
apsilankiusi Kauno Akropolio SALAMANDER parduotuveje likau labai patenkinta aptarnavimu. Pati gyvenu ne Lietuvoje ir gryzusi atostogu daznai lyginu aptarnavimo kultura Anglijoje ir gimtineje. Sioje parduotuveje pasijutau kaip namuose, labai maloniai ir kompetetingai buvau aptarnauta. Pardaveja puikiai ismano savo darba. Sioje parduotuveje gryzusi apsilankysiu dar ne karta.

Kristinai noriu dar karta padekoti ir linkiu visokeriopos sekmes!

Taip pat rekomenduojame

Inaigė
Didmeninė prekyba avalyne ir drabužiais

Adresas: Pusiasalio g. 29, Virbališkiai, LT-53458 Kauno r.
Veiklos sritys: avalynė, batai; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys.
DIDMENINĖ PREKYBA VYRIŠKA, MOTERIŠKA BEI VAIKIŠKA AVALYNE UAB „Inaigė“ vykdo žinomų pasaulinių prekių ženklų avalynės, drabužių ir aksesuarų didmeninę prekybą. Turėdami 15 metų patirtį galime pasiūlyti aukštos kokybes prekių už patrauklią kainą. Turime daug tiekėjų Europoje, todėl prekes gauname iš pirmų rankų...
Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
RM STOKAS
Didmeninė prekyba drabužiais, avalyne, aksesuarais

Adresas: Žalioji g. 1, Eišiškės, LT-17176 Šalčininkų r.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; eksportas; galanterija; importas; vaikų prekės.
UAB “RM Stokas” pagrindinė veikla - didmeninė prekyba vyriškais, moteriškais, vaikiškais drabužiais bei aksesuarais. Didmeninė prekyba STOCK kategorijos GEOX, DIESEL, ir MOSCHINO, ANTONY MORATO, TOMMY HILFIGER, bei RINASCIMENTO, STATE OF ART ir GANT, CAMEL, CALAMAR, JUICY COUTURE, BLUMARINE, GUESS, STEFANEL, CALVIN...
DSP Plius
Darbo saugos priemonės

Adresas: Kalvarijų g. 124, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: darbo apranga; apranga, drabužiai; avalynė, batai; darbo sauga; didmeninė prekyba; higienos reikmenys; konsultacijų paslaugos; mažmeninė prekyba; priešgaisrinė sauga, sistemos; švaros, valymo paslaugos.
UAB "DSP Plius" - 2007 m. Sausio 19 d. įkurta šeimos įmonė, skatinanti teisingai pasirinkti ir dėvėti darbo saugos priemones, prekiaujanti sertifikuotomis ir legaliomis priemonėmis, puoselėjanti šiltą bendravimą: tiek pačios komandos, tiek su klientais ar verslo partneriais. Tai yra pažangi įmonė, viena iš darbo...
Pirmas žingsnis, UAB
Ortopedijos prekės

Adresas: Vytauto pr. 37B, LT-44352 Kaunas.
Veiklos sritys: medicininė įranga; avalynė, batai; gamyba; mažmeninė prekyba; medicinos įstaigos, paslaugos; odos gaminiai; plastikas, guma, jų gaminiai.
UAB “Pirmas žingsnis” – tai profesionalus, kūrybingas kolektyvas, artimai bendradarbiaujantis su daugeliu Kauno, bei kitų Lietuvos gydymo ir reabilitacijos įstaigų bei vykdantis prevencines programas vaikų stuburo ir pėdų deformacijoms išvengti. Mūsų įstaiga “Pirmas žingsnis” yra įkurta 1993 spalio 29 dieną ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą?
Kaip išsirinkti tinkamiausią echoskopijos įrangą? 07-27 12:01
Echoskopija arba ultragarso tyrimas yra vienas populiariausių neinvazinių tyrimų metodų, kuris registruoja įvairių audinių struktūrinius pakitimus. Tyrimo metu greitai, be jokio skausmo ir...
Berlyne į gatves išėjo šimtai protestuotojų, įvyko susidūrimų su policija
Berlyne į gatves išėjo šimtai protestuotojų, įvyko susidūrimų su policija 08-01 19:30
Šimtai demonstrantų, protestuojančių prieš ribojamąsias priemonės, sekmadienį nepaisė teismo draudimo ir išėjo į Berlyno gatves, kur susigrūmė su policija.
"Pfizer" ir "Moderna" ženkliai padidino vakcinų kainas
"Pfizer" ir "Moderna" ženkliai padidino vakcinų kainas 08-01 15:30
"Pfizer" daugiau ne ketvirtadaliu, o "Moderna" daugiau nei dešimtadaliu padidino Covid-19 vakcinų kainas, rodo peržiūrėtos vakcinų tiekimo sąlygos naujausiose ES sutartyse.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar investuojate į įmonių akcijas?

Akcijų kainos

Macy's 17,00 +2,22%
Procter & Gamble 142,23 +1,97%
Keurig Dr Pepper 35,21 +0,74%
Western Digital 64,93 +0,73%
Ford 13,95 -3,06%
Colgate-Palmolive 79,50 -4,81%
eBay 68,21 -7,08%
Amazon.com 3327,59 -7,56%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 27,00 -1,82%
Anglis 129,97 +21,42%
Apelsinai 0,64 +4,92%
Nafta 73,62 +1,70%
Vištiena 2,38 +0,42%
Kava 4,24 +3,16%
Dyzelis 2,12 +4,95%
Dujos (JAV) 3,23 +11,76%