VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Apranga, APB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Apranga

Atsiliepimai apie Apranga, APB

E-zoo.lt Sutaupyk 3 Eur su kodu 3-MINUS
Sutaupyk 5 Eur su kodu 5-MINUS
Parašyk savo nuomonę apie Apranga, APB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Valflistu parduodute
2021-07-28 20:58:03 IP 2e7r3qbg
Atsakyti
Nepirkit nieko situ pediku parduotuvej.Pardavineja nekokybiskus daiktus velniai
Atsakyti
Labai nusivyliau nes jau apie 3 savaites laukiu prekiu, rasiau virs 5 laisku i pagalba programeleje - jokio atsakymo kur mano prekes ir kada bus negavau. Rasiau taip pat i klijentu pagalbos gmaila nurodyta parduotuves nuostatuose, man atsiunte nuoroda (kuri neatsidaro) ir numeri i kuri neimanova prisiskambint nes atsiliepia robotas sakydamas kad siuo metu jie nedirba. Noriu atsisakyti savo uzsakymo kaip galeciau ta padaryti? Dabar jau 27-06-21 o turejo pristatytj 15-16 dienomis.
Atsakyti
Apgailėtinas jūsų e-shopas (Soulz.lt). Rašote vienas kainas prie prekių, įsidėjus į krepšelį kainos pasikeičia į pradines be nuolaidų. O nusipirkus prekę ir jums nuskaičius pinigus dar sugebate atšaukti užsakymą (jūsų pasiteisinimas, kad paskutinė prekė ir brokuota, todėl atšaukėtė) nors e-shope vistiek prekiaujate ta paskutine, brokuota preke ir leidžiate toliau pirkti Sugaištas laikas, neprofesionalus e-parduotuvės darbas.
Atsakyti
2021-05-20 dieną lankiausi Akropolio -
"pool and beer", Parduotuvėje.
Ko pasakoje, nesulaukiau iš pardavėjos vardu Ramunė, jokios pagalbos,
Mergina visiškai nemoka dirbti savo darbo, ir tikrai negali dirbti su žmonėmis.
Išsirinkęs tinkamas kelnes, paprašiau minėto žmogaus maišelio, pirkiniui įsidėti, tačiau buvau pasiųstas į visas puses.
Man labai Gaila, kad savo komandoje turite tokių neišaukletu žmonių kuriems reikia psichologo pagalbos.
Artimiausiu metu būtent dėl šito žmogaus vengsiu jusu Brendo !
Atsakyti
Labai nusivyliau Stradivarius parduotuve. Internetu prekės užsakytos 2021-04-23 dieną, tačiau šiai dienai net nežinau kur jos randasi. Prieš savaitę buvo kreiptasi, buvo paminėta, kad duos atsakymą, bet jo dar nėra. Šiandieną, taip pat kreipiausi, vėl nieko gero iš atsakymo. Tik tiek, kad sužinos, kodėl mano prekės dar sandėlyje ir duos atsakymą. Jei bučiau žinojusi, kad taip vysta visai nebučiau užsakinėjusi Stradivarius prekių, geriau būčiau pasirinkus kitur. Tikriausiai jas gausiu, kaip jau nereikalingos bus, jeigu dar gausiu. Laaaabai nuvylė!!!!!!!!
Atsakyti
Vakar t.y 2021-04-28 buvau Vilniuje Ozas prekybos centre, Tom Tailor parduotuvėje, dirbantis personalas labai malonus ir kas svarbiausia neįkirus kaip būna daugelyje parduotuvių, sulaukiau patarimo ir padėjimo reikiamu momentu, ačiū dirbusiom panelėm, BET! parduotuvės kabinų apšvietimas tragiškas, jau kelintą kartą ten lankausi ir vis ta pati problema, neįmanoma normaliai įžiūrėti prekės spalvos bei kaip atrodo ant žmogaus. Norėjau pirkti laisvalaikio treningų kostiumą, bet dėl tragiško apšvietimo susilaikiau, nesupratau kaip atrodysiu dienos šviesoje.
Atsakyti
Pirkau preke dar fiziskai vekiancioje parduotuveje (Stradivarius, pries karantina). Pradejus deveti, po pirmojo skalbimo pastebejau kad laaabai sunesiota uzpakaline dalis (daugybe smulkiu gumuleliu ant trikotazines medzigos = kokybe sss). I parduotuve negrazinsi - nedirba. Internetu rast tokio dalyko neimanoma, tik pirktas inetrenu. Prisiskambint - neimanoma. Per vieninteli Stradivarius psl kontaktini tel (pasirinkus LT regiona) kalba tik angliskai ar rusiskai. Uzpildziu internete forma, po savaites atsiuncia atsakym a kuris nei kiek neatitinka uzklausos temos (mazdaug jei dar negavot prekes, tai artimiausiu metu ja gausit). Zodziu kokybe ir aptarnavimas = -10 balu (minus desimt balu).
Kitas ne pirma karta pasitaikantis dalykas - aprangos grupes psl ir brando psl pasirinkus parduotuves kontaktus rodomas skirtingas darbo laikas (pvz sikart Mango). Tai gal susitvarkykit per eile metu...!
Atsakyti
Sveiki. Noriu pasidžiaugti ir padėkoti už operatyvius pristatymus, už tvarkingus įpakavimus, nežinau, ar aš pasirenku teisingą brendą, ar modelį, bet visada dydžiai atitinka (su vienu rūbu tik nepataikiau):)Ačiū kolektyvams už dėmesį ir požiūrį į pirkėją. Likite sveiki!
Atsakyti
Kolibris 2021-02-05 17:55:48
Visiškai palaikau Jūsų komentarą, nes mano patirtis tokia pati - nuo sausio vidurio bandau grąžinti internetu užsakytas prekes per kurjerį, nes tai pandemijos metu, kaip suprantu, tėra vienintelis galimas būdas, bet kurjerio iki šiol dar niekas neatsiuntė. Yra pateikta jau n grąžinimo prašymų, į kuriuos kurjeris privalo sureaguoti per 24-48 val., bet tiesiog nieko nevyksta - šis būdas yra visiškai neveiksnus, o kito nėra. Grąžinimo terminas eina į pabaigą, info@apranga.lt. į laiškus nereaguoja - įdomu, kuo viskas pasibaigs. Per visą apsipirkimo internetu patirtį dar neteko susidurti su tokiu aplaidumu ir neprofesionalumu. Apgailėtina.
Tai ir neatrašys jums nieko, nes ju mail box bouncina su ispanišku atsakymu

"The recipient's mailbox is full and cannot accept messages at the moment. Try to resend this message later, or contact the recipient directly."

Skambinkite į jų linija merginos angliškai arba rusiškai jums padės, jei norite grąžinti iškvies kurjerį į namus. Bent jau taip sako, o ar iškvies pamatysime :)
Atsakyti
Dzoneta 2021-02-01 14:51:10
ZARA grąžinimo sąlygos absurdiškos. Į parduotuvę grąžinti prekių negali (nors atsiimti prekes gali), tad galimybė tik paėmimas iš namus. Aišku į namus niekas neatvažiuoja, nes kurjerio niekas nesiteikia užsakyti. Susisiekti dėl grąžinimo ir lietuviškai pakalbėti apie procesus neįmanoma (tik anglų ir rusų kalba - priminkite kur mes gyvename??). Net ir bandant prisiskambinti - niekas nekelia ragelio. Paskambinus į parduotuvę - jokios pagalbos ir informacijos nesulaukiu. Atsakymas paprastas - puslapyje viskas parašyta, į parduotuvę grąžinimas negalimas, tik iš namų, jiems ir skambinkit jei kuo nepatenkinti - kam????
Esu labai pasipiktinusi ir nusivylusi tokia komunikacija. Niekad internetu nebeužsakinėsiu prekių ir kitiekms rekomduosiu to nedaryti. Apmaudu...
Visiškai palaikau Jūsų komentarą, nes mano patirtis tokia pati - nuo sausio vidurio bandau grąžinti internetu užsakytas prekes per kurjerį, nes tai pandemijos metu, kaip suprantu, tėra vienintelis galimas būdas, bet kurjerio iki šiol dar niekas neatsiuntė. Yra pateikta jau n grąžinimo prašymų, į kuriuos kurjeris privalo sureaguoti per 24-48 val., bet tiesiog nieko nevyksta - šis būdas yra visiškai neveiksnus, o kito nėra. Grąžinimo terminas eina į pabaigą, info@apranga.lt. į laiškus nereaguoja - įdomu, kuo viskas pasibaigs. Per visą apsipirkimo internetu patirtį dar neteko susidurti su tokiu aplaidumu ir neprofesionalumu. Apgailėtina.
Atsakyti
ZARA grąžinimo sąlygos absurdiškos. Į parduotuvę grąžinti prekių negali (nors atsiimti prekes gali), tad galimybė tik paėmimas iš namus. Aišku į namus niekas neatvažiuoja, nes kurjerio niekas nesiteikia užsakyti. Susisiekti dėl grąžinimo ir lietuviškai pakalbėti apie procesus neįmanoma (tik anglų ir rusų kalba - priminkite kur mes gyvename??). Net ir bandant prisiskambinti - niekas nekelia ragelio. Paskambinus į parduotuvę - jokios pagalbos ir informacijos nesulaukiu. Atsakymas paprastas - puslapyje viskas parašyta, į parduotuvę grąžinimas negalimas, tik iš namų, jiems ir skambinkit jei kuo nepatenkinti - kam????
Esu labai pasipiktinusi ir nusivylusi tokia komunikacija. Niekad internetu nebeužsakinėsiu prekių ir kitiekms rekomduosiu to nedaryti. Apmaudu...
Atsakyti
Vilniuje Parkas Outlet parduotuvėje pardavėjos elgesys tragiškas. Šiandien ėjau matuotis 7 rūbų, man buvo pareikšta, kad max galiu 5, jei noriu daugiau, tai turėsiu pasimatuoti 5, o tada apsirengti, nueiti vėl į salę, pasiimti likusius du, ir tada juos pasimatuoti :) Tarytum žmonės į parduotuvę ateina ne pirkti, o šiaip iš neturėjimo ką veikti laiko praleisti. Ypač šaltuoju sezonu, kai dar tų drabužių nusirenginėti-apsirenginėti daugiau. O iš tų 7, ten tebuvo keli rūbai skirtingų dydžių. Pirmą kart tokia situacija. Teko išeiti nieko nesimatavus ir nepirkus, buvo labai nemalonu : (
Atsakyti
Vilniaus akropolio Apranga. Sumokėjau už kelnes 39.99 eurus, po dviejų kartų pradėjo burbuliuotis. Mugėje už 24 eurus kelnės laiko ilgiau. Gaila tiek pinigų už nekokybišką prekę.
Atsakyti
Pirkau prekę Aprangos išparduotuvės parduotuvėje, Kaune Mole. Reikėjo izoliuotis mano mokyklos tam tikrai daliai, į kurią pakliuvau ir aš, todėl negalėjau 2 savaites grąžinti visiškai nepanaudoto rūbo. Dėl tokios susidariusios situacijos pavėlavau grąžinti prekę vos 2 dienom, ir nors preke yra idealios būklės prekės grąžinti negalėjau. Suprantu, kad grąžinimo terminas yra 14 dienų, tačiau, manau, kad turėtų būti labiau atsižvelgiama į COVID-19 situaciją.
Atsakyti
Klaipėdos MANGO parduotuvė prekiauja dėvėtais rūbais. Nusipirkus daikta ir dėl jo netinkamo dydžio neapsimovus jo preke buvo nepriimta, neva dėvėjau ja, nors tokia nusipirkau jau ju parduotuveje ir neapsimoviau nei vieno karto. Pardaveju bendravimas klaikus, parduotuves vadoves taip pat. Mandagumo nerasta. Parduotuve likusi zemiausio lygio, nors anksciau tikrai budavo gera. Taip pat parduotuveje truksta tvarkos, rubai sukabinti betkaip, ismetyti, net ir apsilankius tik atsidarius parduotuvei.
Atsakyti
“Orsay” p-vėje Vilniuje Akropolyje esančioje parduotuvėje pardavėja Gerda nepriėmė naujo, nenešioto pirkto prieš 3 d. mot. švarko nes nebuvo prikabinta o tik tvarkingai kartu su prekiniu čekiu tvarkingai pridėta prekės etiketė. Priežastis jos pačios pateiktos vidaus taisyklės, kuriose net tokio žodžio, kad prekės etiketė privalo būti prisegta, pririšta ar pan. nėra.., buvo labai nemandagi, elgėsi iššaukiančiai, tvirtino esanti kažkieno pavaduotoja, todėl gali pati priimti bet kokius pirkėjui nepalankius sprendimus. Skyriuje drabužiai atrodo neestetiškai, kabo suglamžyti nors pastatytas garintuvas, bet matyt”pavaduotoja” tingi pasitvarkyti. Teko nuvykti i kt. “Orsay” esančia “Europos” prekybos centre kur nustebino ne tik puikus estetinis prekiu vaizdas, bet it puikus ir kvalifikuotas pardavėjos darbas, ir garintojo skyriuje nesimatė. Švarka žinoma priėmė, bet likau labai nustebinta, kad šiais laikais dar yra tokiu”Gerdų” kurioms jų ambicijos yra aukščiau už visiems gerai žinomas taisykles. Norėčiau sulaukti atsakymo iš administracijos ši “pavaduotoja” gali dirbti, nes jai tikrai reikia pasimokyti ir prekybos ir elgesio su pirkėjais taisykliu. Ačiū
Atsakyti
1. Mango parduotuvėse niekad nebūna 34/xs dydžio rūbų.
2. Kauno Akropolio Mango darbuotoja pažadėjo užsakyti norimą prekę iš Vilniaus PC ir informuoti. Skambučio nesulaukiau.
Atsakyti
Nusprendžiau pirmą kartą nusipirkti kelnes Vilniaus Ozo Pull&Bear. Po 2mėn per siūlę suplyšo kišenė. Atnešiau, kad apkeisti, nes juk būtų juokinga siūti naujus džinsus, o džinsai tikrai puikūs, stilingi, gera medžiaga ir dydis idealiai tinka.
Ozo parduotuvėje apžiūrėjo darbuotoja garbanotais plaukais, nusiuntė nuotrauką “kažkam” ir “kažkas” atsakė, kad aš pats suplėšiau. Dar pasiūlė parašyti pretenziją, palaukti 10 dienų, kad vėl “kažkas” įvertintų ir duotų atsakymą.
Džinsai kainuoja 20€ ir parduotuvė nesugeba prisiimti atsakomybės už nekokybiškus produktus. Būtų apkeitę džinsus į tokius pačius ir būtų dar gavę mažiausiai 5 klientus mano rekomenduotus, bet dabar bus atvirkščias efektas ir -10 klientų.
Atsakyti
Pirmą kartą isigyjau prekių aprangos galerijos internetinėje parduotuvėje.Labai džiugino tvarkinga pakuotė, labai tvarkingi, išlyginti, deramai supakuoti, kokybiški rūbai.Taip pat labai maloniai aptarnavo Šiaulių Akropolio Aprangos parduotuvėje tą dieną dirbęs kolektyvas.Likau labai patenkinta.Sėkmės!
Atsakyti
2019 10 13dieną pirkome Klaipėdoje APB Apranga vyriškus marškinius. Deja dar tą patį vakarą lyginant pastebėjau skylę prie apykaklės. Sekančią dieną nunešiau į parduotuvę pakeitimui. Na ir prasidėjo beveik dviejų savaičių kuriozai. Darbuotojų nekompetencija nemaloniai nustebino. Bėgioja tai viena tai kita tai trečia prie marškinių, apžiūrinėja...sprendimai skirtingi. Skambina, kad atsiųstų iš Kauno, tai ne tuo numeriu pataiko, tai vėl ne tuo numeriu, prisikambinus diskutuoja kokia spalva ir raštas, niu manau tam yra bar kodai. Po savaitės, pažadėjo, kad jau bus. Nei skambučio nei žinutės nei marškinių. 10 22 pati jau pradėjau ieškoti-pasiskambinau. Ragelį perduoda tai vienai tai kitai..kiekvienai turi aiškinti tą pačią situaciją, nu absurdo teorija kažkokia. Ir galutinis nusivylimas-net neatiprašė už nepatogumus už sugaištą laiką už transporto išlaidas. Ir be abejo net viso gero nepasakė. Apgailėtina.
Atsakyti
Norėtume padėkoti visam City Men & Women kolektyvui Panoramos PC. Merginos jus tobulos, ačiū už puikų aptarnavimą, ypač šviesiaplaukei merginai (deja neužklausėm vardo).
Atsakyti
Ačiū už puikų aptarnavimą ir darbą. Pirkau suknelė Europos centre, Konstitucijos pr. Vilniuje. Ačiū visam kolektyvui už galimybę būti gražiai ir stilingai.
Atsakyti
Nusipirkus batus PC MEGA iŠPARDUOTUVĖJE, po kelių užsidėjimų ale, , armani" batai už kuriuos sumokėti 300 eur. pakeičia spalvą iš juodos į balta, ar tai normalu? Nunešus grąžinti po 14 dienų ekspertizės išaiškėja, kad čia viskas normalu, tai tikrai ne gamybinis brokas:))) kokybės 0, klausimas ar pardavinėja originaliias prekes......
Atsakyti
Nuvylė MARELLA parduotuvė. Pirkau brangią žieminę striukę, o ji pasirodė nekokybiška, nes leidžia pūkus. Gavau raštą iš Aprangos, kad striukė yra kokybiška ir pūkavimasis yra natūralus dalykas.
Atsakyti
Blogesnio aptarnavimo rūbų parduotuvėje dar neteko patirti. Kauno Akropolio parduotuvėje "Apranga" spalio 29 dieną dirbusi konsultantė-pardavėja labai netaktiška ir nepaslaugi. Paprašius nuimti pozicionuojamą vyrišką žieminę striukę nuo manekeno, nes tik ant manekeno buvo tinkamo dydžio (XL) striukė, pardavėja pasakė, kad tai padaryti labai sudėtinga ir net neketino pasivarginti. Tik antrą kartą paprašius sureagavo ir davė pasimatuoti XXL dydžio striukę, kuri buvo kaip maišas. Apsirengus striukę prasidėjo replikos, kad ši striukė jums netinka, ji skirta vyresnio amžiaus vyrams ir pridūrė: "O ir pažiūrėkit į kainą, 179 Eurai, ar gi jūs pirksit tokią brangią?" Po tokių kalbų, bet kokios fantazijos pirkti dingsta ir norisi kuo greičiau bėgti iš tokios parduotuvės ir daugiau niekada nebesugrįžti.
Atsakyti
Aš irgi labai nusivylusi APB Apranga. 2018 liepos mėnesį parduotuvėje Pennyblack esančioje PC Europa pirkau marškinėlius. Po vieno karto nešiojimo medžiaga apsiburbuliavo, apsivėlė. Gavau Aprangos kokybes ir popardaviminio aptarnavimo vadoves Ingos Liaukevičienės pasirašytą raštą, kad " matomas medžiagos pažeidimas (pilingas)" Anot I. Liaukevičienes tai del neatsargios gaminio eksploatacijos devejimo metu. Manau, tai labai įžūlus pareiškimas. Kaip įmanoma, anot Ingos, neatsargiai nesioti marskinelius ir benesiojant jie susigadina per vieną dieną. Galvojau, kad tokia įmonė brangina savo gerą vardą ir taip įžūliai neatsakinėja savo nuolatiniams pirkėjams dėl atsivežtų nekokybiškų prekių.
Atsakyti
Labai gaila, jog toks prekybos tinklas, kaip APB "Apranga" prekiauja nekokybiškomis prekėmis. Dar blogiau, kad atsiradus gamykliniams defektams atsisako juos pripažinti. Lietpaltis akivaizdžiai nekokybiškas, nes pašlapinus paprastu vandeniu jis palieka dėmes, visi dažai nusiplauna! O įvertinta kaip naudotojo neatsargumas! Nors nurodyta, kad paltuka galima net skalbti.Tai yra akivaizdus pasityčiojimas!!! Tikrai šito viso reikalo nepaliksiu! Ne dėl pinigų, o iš principo, nes šitaip elgtis su klientais negalima! Kainos kosminės, o kokybės nulis ir dar nepripažįsta!!!! Baisu baisu baisu!!!
Atsakyti
Labai gaila, jog toks prekybos tinklas, kaip APB "Apranga" prekiauja nekokybiškomis prekėmis. Dar blogiau, kad atsiradus gamykliniams defektams atsisako juos pripažinti.
Kokybės ir popardaviminio aptarnavimo vadovės Ingos Liaukevičienės nuomone, striukėje įvairiose vietose iširusios siūlės yra viso labo tik mažareikšmis prekės trūkumas. Ar tokio lygio "Aprangos" vadovai mano, kad visi raštingi žmonės emigravo iš Lietuvos? Norėčiau priminti, kad Lietuvos respublikoje dar vis ginamos vartotojų teisės. (Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklių 2 dalies 5 punktas nusako, kas yra mažareikšmiai trūkumai)
Atsakyti
Jau antra karta nusiviliu sios imones teikiamomis paslaugomis. Kai pardavejos pasako, kad yra brokas, bet niekas nieko negali padaryt tik atsipraso ir pasiulo ismest ruba, tai tikrai vercia susimastyt ar dar bus kada noro kazka turet bendro su jumis.. linkiu sekmes tobulejant bendravime su klientais:)

Taip pat rekomenduojame

Greater Outdoors
HIATUS, COLUMBIA, DIDRIKSONS, JACK WOLFSKIN

Adresas: Ozo g. 18, LT-08243 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; avalynė, batai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba; pramogos ir poilsis; sporto, turizmo reikmenys; vaikų prekės.
UAB „Greater Outdoors“ valdo specializuotas parduotuves „Hiatus“ ir „Hiatus Go“, kuriose prekiaujama pasaulyje gerai žinomų ir pripažintų prekės ženklų „Columbia“, „Didriksons“, „Jack Wolfskin", „Picture“, „Zo-on“, SIGG ir kt. aktyviam laisvalaikiui skirtais drabužiais, avalyne ir aksesuarais vyrams, moterims ir...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Feel Group
TOP SECRET

Adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba.
Fizinės parduotuvės rekvizitai: Drabužių, avalynės ir aksesuarų parduotuvė Vilniuje: Parduotuvės adresas: Perkūnkiemio gatvė 19, LT-12120 Vilnius Telefonas: +370 618 70389 El. paštas: perkunkiemis@feel.lt Parduotuvės darbo laikas: I–V 11.00–20.00, VI-VII 11.00–17.00 Feel.lt – apsipirkimo erdvė, kurioje susivienija...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
GIFTIKA
VERSLO DOVANŲ GIDAS

Adresas: Pramonės g. 15, LT-78137 Šiauliai.
Veiklos sritys: dovanos; apranga, drabužiai; keramikos gaminiai; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
Giftika - verslo dovanos, firminė atributika. Visus katalogus rasite paspaudę ant nuorodų apačioje! Juosteles.lt - kontrolinės juostelės, kaklajuostės, apyrankės, raktų pakabukai, ženkliukai, atšvaitiniai gaminiai, vardo kortelės ir kt. Puodeliai.eu - didžiulis pasirinkimas puodelių, kuriuos galime apipavidalinti...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

FED ruošiasi skatinimo lėtinimui, didina infliacijos prognozę
FED ruošiasi skatinimo lėtinimui, didina infliacijos prognozę 09-22 22:16
Kaip ir tikėtasi, JAV Federalinio rezervų bankas (FED) rugsėjo susitikimo metu nepakeitė bazinių palūkanų normų, tiesa, daugiau komiteto narių, nei liepą, mano, kad tai įvyks kitąmet. Bankas...
Teismas laikinai uždraudė "Klaipėdos naftos" darbuotojams parduoti įmonės akcijų
Teismas laikinai uždraudė "Klaipėdos naftos" darbuotojams parduoti įmonės akcijų 09-22 21:49
Klaipėdos teismas prokurorų prašymu laikinai uždraudė valstybės valdomos bendrovės "Klaipėdos nafta" darbuotojams parduoti ar kitaip perleisti jų turimas bendrovės akcijas, nemokamai gautas iš...
"Achema": įmonės veikla tapo nuostolinga, į prastovas išleidžiama apie 400 žmonių
"Achema": įmonės veikla tapo nuostolinga, į prastovas išleidžiama apie 400 žmonių 09-22 21:41
Didžiausia dujų vartotoja šalyje Jonavos azotinių trąšų gamintoja "Achema" pranešė, kad jos veikla dėl brangstančių dujų ir kitų energetikos šaltinių tapo nuostolinga.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate pasiskiepijęs nuo gripo?

Akcijų kainos

ConocoPhillips 59,33 +3,96%
AutoZone 1643,07 +3,65%
Twitter 62,78 +3,00%
Manchester United 18,14 +2,02%
Western Union 19,84 -2,98%
General Electric 96,82 -3,00%
Xerox 20,18 -3,40%
Walt Disney 171,17 -4,17%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 4,05 +6,86%
Dyzelis 2,07 -2,82%
Anglis 168,75 +11,04%
Vištiena 2,38 0,00%
Ryžiai 403,00 -2,66%
Apelsinai 0,72 +4,35%
Nafta 70,29 -2,33%
Cukrus 0,76 -5,00%