VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Agrofirma SĖKLOS, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Agrofirma SĖKLOS, UAB

Atsiliepimai apie Agrofirma SĖKLOS, UAB

„Žalia stotelė“ ir „Žaliasis centras“

Augink lengviau!
Columbia SMAGIAM LAIKUI LAUKE Hiatus
Parašyk savo nuomonę apie Agrofirma SĖKLOS, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kaune Baltijos g.2A dirba jauna, labai ilgais šviesiais plaukais pardavėja.Sunku patikėti, kad iš pažiūros toks jaunas žmogus gali tiek daug žinoti apie viską-augalai, trąšos, chemija.Pakonsultavo daug ir aiškiai, pasijutau tikra kvailė nugyvenusi tiek metų, kad nežinanti tiek daug.Sugrįšiu tik dėl jos, gaila nežinau kokiomis dienomis ji dirba
Atsakyti
Kaune Baltijos g. dirba nuostabi šviesi labai ilgais plaukais jauna pardavėja.Sunku patikėti, kad iš pažiūros toks jaunas žmogus gali tiek daug žinoti apie augalus, chemiją ir visa kita.Pakonsultavo puikiai ir aiškiai.Sugrįšiu dar ne kart vien dėl jos, gaila tik nežinau kuriomis dienomis ji dirba
Atsakyti
Na keista kai nuvažiuoji į Kaune didžiausia žalia stotelė baltijos g Kaune ir paprasai Tujom plėvelės siūlo vienos rūšies kuri skirta braškem, o kai paprasai durpiu su zeve medžio siūlo paprasta žemę pasirinkimo nulis neverta laikytis spec parduotuvė vadinasi, silpni ermitaze nusipirkau viską ką norėjau.
Atsakyti
Užsisakant internetu atsiųstos ne visos prekės, nors jos vis dar sandėlyje. Priežastis - jos skirtingose sandėliuose ir leista suprasti, jog 2 kartus jie už siuntimą nemokės ir nieko negali padaryti. 5 minutes aiškinus konsultantei, kad tuomet man prekės nereikalingos, nes jas komplektavausi kartu ir tai yra vartotojų teisių pažeidimas, jog jie patys nusprendžia už šias prekes grąžinti pinigus, pagaliau sutiko atsiųsti šias prekes. Tikras absurdas. Jei jau turite e-parduotuvę, privalote atsiųsti visas kliento pasirinktas prekes, o ne kurias norite jūs.
Atsakyti
Sveiki, atėjus į Žalios stotelės parduotuvę pasakiau kad svogūnus užpuolė miltligė, paprašiau kuo būtų galima nupurkšti. Padavė pardavėja pasitikėjau, dar paprašiau špinatų sėklų tai tik namo parėjus pamačiau kad sėklos pačios brangiausios. Svogūnus nupurškiau bet po savaitės jokio efekto. Grįžus į tą pačią parduotuve radau kitą pardavėją man pasiskundus pasakė kad ji tokių būtų ne davusi nes jie netinka. Ir informavo kad ta dieną dirbo direktorė. Gaila kai įmonės galva negali klientui pasiūlyti reikiamos prekės. Daugiau neisiu ir kitiems pasakysiu.
Atsakyti
Labai nemaloni patirtis perkant internetu - pardavėjas suklydo ir atsiuntė ne tą prekę, kreipiausi į pagalba@zaliastotele.lt, pradžioje taremes, kad prekės bus keičiamos, bet paaiškėjus, kad fizinėje parduotuvėje, į kurią būtų man patogu grąžinti prekes, mano užsakytų prekių nėra, man pasiūlyta tiesiog grąžinti prekes ir laukti 14 dienų pinigų. Apie mano užsakyta prekę ir kurjeriui sumokėta mokestį "pamiršo" parašyti. Bendravimas labai nemandagus.
Atsakyti
Nijolė 2020-05-08 13:30:03
Nusivyliau 6ia parduotuve Žalia stotelė". Pirkau sėklas vejai atsėti.Laisčiau, prižiūrėjau apie 3 savaites, o vaizdas toks, tarsi lukštus būčiau pasėjusi, nes nesudygo nei viena sėkla. Daugiau nepirksiu ir kitiems patarsiu nesilankyti šioje parduotuvėje
Sėklos dažniausiai sudygsta ir po mėn ir po pusantro.Tam įtakos gali turėti temperatūros svyravimai, dirvos fizinė branda, bei jos temperatūra, drėgnumas
Atsakyti
Nusivyliau 6ia parduotuve Žalia stotelė". Pirkau sėklas vejai atsėti.Laisčiau, prižiūrėjau apie 3 savaites, o vaizdas toks, tarsi lukštus būčiau pasėjusi, nes nesudygo nei viena sėkla. Daugiau nepirksiu ir kitiems patarsiu nesilankyti šioje parduotuvėje
Atsakyti
Gvaizdūnių "Luminosa" 4770168220270 ir "Scarlet Flame" 4770168220119 nesudygo nei viena sėkla.
Pakelio kaina nėra didelė, bet gaila buvo tikėtasi.
Atsakyti
Tiesiog tarybų Lietuvos veiksmas. Prekės po dvejų savaičių ir su papildomu pasityravimu. Ne visos prekės atsiųstos, ta parasme, jų neturėjo. Šiuo atveju gražinimas per 14 dienų (kokių dienų paaiškėtų, kad d.d.), tačiau kurjeris vežė lengvesnį krovinį nei sumokėta už sunkesnį. Tad ši kompanija nerimta.
Atsakyti
Dvi savaites laukiau užsakytų prekių, paskambinau pasiteiravimui dėl užsakymo, nieko negalėjo pasakyti, vienintelis atsakymas laukite dar :D
Atsakyti
Tikra ragų ir kanopų kontora. Padariau užsakymą internetu. Suprantu, kad karantinas, sezoni įkraštis, turi daug užsakymų tad reikia palaukt. Bet ar sunku paskambint ar elektroniu brūkštelt žinutę, kad neturit didžiosios dalies prekių užsakyme?! Dabar viskas suplanuota, kantriai lauki užsakymo pristatymo, o kai atveža supranti, kad visi planai šuniui ant uodegos. Pristato dalį prekių, telefono nekelia, pinigų negrąžina. Reikės ką pirkt, į kitą miesto galą važiuosiu (ar į kitą miestą), bet jūsų š*******o kontoroj tikrai nieko bebepirksiu.
Atsakyti
Aptarnavimas vertas vieno žodžio - PASITYČIOJIMAS. Dvi savaites rinko užsakymą: 3 bijūnų daigus, 1 sėklų ir vieną trašų pakelį. Tik tiek? Taip, tik tiek, nes kitų prekių neatidavė, kažkada žada grąžint pinigus. O su tais pažadais mes visi žinom kaip būna... Bet čia dar ne viskas - visi trys bijūnai sudžiūvę, iš jų jau tikrai nuekas niekada neužaugs. O va ant užsakymo informacinio lapelio puikuojasi žodis: SKUBUS. Turbūt vis gi stengtasi, kad spėčiau juos pasodint, tik va man atrodo, kad jie be gyvybės ženklų gal jau pusę metų kažkokiam sandėly praleido... (Mano klaida: nepatikrinau vos tik gavus prekes, bet budrumą sudrumstė būtinybė pirmiausia išsiaiškinti kodėl ne viską gavau ir kas bus toliau.) Taigi, IŠVADA: jei mėgstat "mėtyt" pinigus - pirmyn, bet gal tada geriau juos paaukoti kokiai kilnaus tikslo vedinai organizacijai?
Atsakyti
Nuostabu, “kaip Žalia stotelė rūpinasi savo klientais“.
• Lauki užsakymo dvi savaites, nes supranti, kad karantinas.
• Atvykęs atsiimti užsakymo, lauki visą valandą kartu su pasivaikšiotojais.
• Ir Ups, pasirodo pusės užsakymo nėra, nors rodo, kad prekė sandėlyje yra;
• Pinigėlius grąžins dar po dviejų savaičių ir negaliu jų panaudoti apsipirkdama;
• Pasirodo, kad mes kaip kredito bankas, kuriam palūkanų nemoka;
• Ir dar nuostabiai perduoda, jeigu nepatinka išeikit
Atsakyti
Absurdas, pirkta internetu, bet gautos ne visos prekės, už kurias sumokėta. Darbas visiškai neoperatyvus. Įdomu kaip kitoms įmonėms pavyksta susitvarkyti su užsakymų kiekiais bei pristatyti prekes laiku - nepalyginsi su šia įmone. Laukiau užsakymo 12 dienų, tikėjausi bus visos prekės, tačiau labai nusivyliau. Daugiau niekad nebepirksiu iš šios įmonės jokių prekių tą patariu ir kitiems.
Atsakyti
Labai gaila, kad nepaskaičiau atsiliepimų anksčiau. Užsisakiau prekes internetinėje parduotuvėje. Žiūrėjau, kad prekė būtų sandėlyje. Kad nereiktų laukti ir greitai būtų suruošta siunta. Labai dažnai apsipirkinėju internetinėse parduotuvėse, bet tokios betvarkės nesu sutikusi.
Darau išvadą, kad sėklos sandėlyje, bet ne Lietuvoje. Todėl ir iškilo problema su suruošimu siuntinio. Praėjus 10 dienų po apmokėjimo užsakymo būsena vis dar tik apmokėjimas priimtas. Susisiekus su konsultantu, rašo užsakymas ruošiamas.
Neįsivaizdavau, kad laikyta tokia normali firma „Žalia stotelė“, gali būti kokia nepatikima. Reikia tikėtis, kad sėklas gausiu ne rudens sėjai.
Kuo toliau nuo tokios parduotuvės
Atsakyti
As ir prisijungsiu, nes tragedija! Jokio bendravimo, uzsakymo puse nera suruosta, o pinigus grazins tik po 14 dienu!!! Apsurdas. Nei prekiu nei pinigu tai kaip sodinti reikia? Paskutinis kartas cia.
Atsakyti
Taipogi prisijungsiu. Prekių antra savaitė nėra, niekaip neina susisiekti. Reikia persodinti, o nėra kur, pasinaudojau kita parduotuve, nes jei taip tai reiktų sodinti rudent greičiausiai. Paskutinį kartą perku žalioje stotelėje!
Atsakyti
Prisijungsiu. Užsakytų prekių nėra, į mailus neatrašo, telefono nekelia. Savininkai/vadovai arba atsistatydinkite, arba keiskitės....
Atsakyti
As irgi uzsakyma padariau, bandziau skambinti, bet telefonas atjungtas nesiteikia atsiliepti.Parasiau i elekrtronini pasta, jokio atsakymo.Daugiau nebepirksiu is zalios stoteles ir kitiems nesiulysiu.
Atsakyti
Per 10 dienu nesugeba atrinkti uzsakymo, kuris buvo pateiktas internetu, bei uz kuri yra sumoketa. Pareikalavus grazinti pinigus, paaiskinta, kad jie bus grazinti per 14 dienu. Buvau istikimas klientas, bet daugiau kojos i sita parduotuve nekelsiu ir kitiems parekomenduosiu. Kad yra daug uzsakymu, kaip jie aiskina, tai ne pasiteisinimas. Tos moteriskes anoj pusej ragelio tiesiogiai nekaltos, bet vadovai, kurie sukure tokia sistema karantino metu, nejaucia jokios pagarbos savo klientams. Buvusiems jau, reiketu pamineti. Nebutu pikta, jei internete perkant buciau tuo metu informuotas, kad uzsakymo atidavimas truks minimum dvi savaites, tuomet tai jau butu mano pasirinkimas. Konkreciu atveju buvo net laukelis "patikrinti ar yra sandelyje", kuriame matyti, ar prekes mano pasirinktame punkte yra ar ne. Buvo norodyta, kad TAIP YRA. Akivaizdu, kad ju ten nebuvo. Vadinai, is klientu yra tyciojamasii. 10 dienu neatrinti 4 trasu maiseliu yra apgailetina. Zemesnio aptarnavimo lygio nesugalvosi.
Atsakyti
NEPIRKITE PREKIŲ ŠIOJE PARDUOTUVĖJE. Užsakymas priimtas kovo pabaigoje, o balandžio 14 d.dar prekių nėra. Susisiekti jokiais kanalais neįmanoma. Neatsiliepia neatrašo.Teks, matyt, į policiją kreiptis...
Atsakyti
Neina susisiekti, kada prekės bus neaišku, prekės užsakytos 04.06.Kodėl prekiaujate internetu, jei nesugebate????Gyvenime neisiu į Jūsų parduotuves, labai nusivyliau......
Atsakyti
Buvau ilgametė klientė-viskas! Atvykau šiandien pasiimti prekes iš pick up Kaune Šilainiuose, atstūmė krepšelį su ratukais pilnutėlį palaidų, nesupakuotų prekių su suplyšusiomis pakuotėmis, per skyles byra, rūbai balti. Sako visada toks įpakavimas, už durną laiko, kiekvienais metais perku tą patį produktą ir žinau. Suprantu, suplyšta pakuotės, tai gal įmanoma į maišelį įdėti, elementari pagarba pirkėjui.Atsiprašymo nesulaukiau-nusisuko ir nuėjo.
Atsakyti
Nerekomenduoju prekes užsakinėti internetinėje parduotuvėje. Prekės užsakytos ir apmokėtos, atsiėmimas užsakytas parduotuvėje, tačiau kada galima bus prekes gauti neaišku, jokios informacijos, tiesiog atsakymas "dar nesuruoštas.." ilga užsakymų eilė". Išvada viena, blogai ir nekokybiškai organizuotas klientų aptarnavimas.
Atsakyti
labai gaila, kad nepaskaiciau atsiliepimu pries uzsakydamas. TRAGEDIJA!!! uzsakyma dariau 04-04. pasirinkau atsiemima is aiksteles. uzsakiau trasas. buvo info, kad pora dienu terminas. pirmadieni gaunu laiska: 5-14 DARBO dienu! tai terminas iki 3 savaiciu prailgsta. rasau laiska kad patikslintu laika, nes jei 3 savaites laukti-atsisakau pirkimo ir prasau grazinti pinigus. penkias dienas rasiau-jokios reakcijos! ir ka dabar? isaldziau 80 eur. trasas senukuose nusipirkau (per 1diena!) tai zinokit #zaliastotele -tokiu versluninku ir praejus karantinui zmones NEPAMIRŠ! gyvenime nieko nepirksiu is sitos kontoros ir visus dabar atkalbineju. pasamdykit pora zmoniu kurie bent i meilus kazka atsakytu. nes su tokiu poziuriu tai tik uzsilenkt. to ir linkiu. ir kuo greiciau. kad maziau nepatenkintu pirkeju generuotumet.
Atsakyti
Sveiki. Norėjau pasakyti, kad gaištate pirkėjų laiką ir juos apgaudinėjate. Jūsų internetinėje parduotuvėje parašyta, kad jau veikia lauko prekyba ir galima įsigyti reikiamų prekių, tačiau atvykus į parduotuvę Verkių g. 29 2020-04-10 apie 11 val. niekas net neparuošęs erdvės lauko prekybai ir ir pardavėja pasakė, kad nėra mokėjimų aparatų, kad klientai galėtų pas Jus atsiskaityti. Ar nebūtų logiškiau pasiruošt viską ir tada skelbtis, kad dirbate. Labai nusivyliau Jūsų parduotuve.
Atsakyti
Na ir as papuoliau su e-prekyba! Zmones, nepirkit nieko is cia! Laukiau uzsakymo beveik 14 dienu ir tai sumaise dezes, telefonu nekelia, emailu neatraso. Dabar mano rupestis kad pas mane kito zmogaus prekes. Tokio kosmarisko aptarnavimo jau senai neteko matyti. Zodziu, bukit protingi, tausokit savo nervus ir rinkites kitus tiekejus.
Atsakyti
Šiandien gavau prekes, deja ne visas
Atsakyti
Pinigus negrazina, ragelio nekelia, i el. laiskus neatrasineja. Spreskite patis ar verta naudotis paslaugomis sioje "imoneje"
Atsakyti
Labai gailiuosi, kad prieš užsakydama prekes neperskaičiau komentarų. Trūko prekių, pinigus grąžins per 14 d. Viršūnė! Problemų nebūtų, jei susitvarkytų internetinės prekybos programą: jei prekės nėra, neleidžia pirkti. Gyvenime ten nieko nebepirksiu!
Atsakyti
Pritariu, internetinė parduotuvė "Žalia stotelė' labai prasta internetinė parduotuvė.Prieš kelias dienas gavau užsakymą, trūko prekių, telefonu neina prisiskambint, į laiškus neatsakinėja, galiausiai iš vis nebeina išsiūst, nes neberanda tokio adreso...Kabo dar vienas užsakymas, gavau pranešimą, kad gali vėluoti iki 14 d., kažkoks košmaras...turėtų informuot pirkejus apie tokius ilgus pristatymo terminus, manau niekas nebesakytūsi...Norėčiau atšaukt užsakymą, bet kaip jau minėjau-nebeina susisiekt..Aplenkit iš tolo šią internetinę parduotuvę.
Atsakyti
Pritariu, kad Žalia stotelė" visiškai nepasiruošusi prekybai internetu. Užsakymo metu nurodytos 5-7 dienos po savaitės prailgintos iki 14 dienų, nors atsiėmimas pick-up punkte, tai turbūt per dpd siunta greičiausiai atkeliautų po mėnesio ar vėliau.... Prekės specifinės, jų reiktų kuo greičiau, tad vieną užsakymą atšaukiau, pinigai kol kas negrįžo į sąskaitą. Atšaukčiau ir šį užsakymą, bet gal ir tų pinigų nesulauksiu sugrąžinant? Todėl pritariu, kad nepirkit iš šios įmonės, jei prekės reikalingos greitu laiku.
Atsakyti
Visiškai nepasiruošusi ir neįgali įmonė. Daugiau nei 10 dienų nesugeba nei pristatyt užsakymo, nei leisti atsiimti pačiam. Nepirkit niekas internetu, geriau jau kiti pardavėjai, kurie pristato per 4 dienas net ir karantino laikotarpiu.
Atsakyti
Košmaras su internetiniu užsakymu. Jei nepasiruošę - NEDARYKIT. Nes dabar reitingas krenta akyse.
Užsakyta trąšų maišelis, kurį "turi vietoje". Su atsiėmimu. Savaitė laiko - jokių žinių. Kažkoks košmaras. Tai jei būtų su pristatymu, tai pavasarines trąšas turbūt rudenį pristatytų.
Rašai ar skambini - niekas nieko nežino.
Tikrai, kažkoks košmaras.
Atsakyti
Įmonė visai nepasiruošusi internetinei prekybai karantino metu. Pateikiau užsakymą, gavau informaciją, kad vykdymo terminas 2-5 dienos (neišskirta, kad darbo dienos, tai gaunasi, kad kalendorinės). Ties 5 diena pasiteiravus, užsakymo laikas komunikuojamas kaip 2-7 dienos. Šiandien jau 8-a diena, tačiau toliau žadama, kad bus šiandin arba rytoj. Pabrėžiu, kad užsakymas pateiktas atsiimti prekes pačiam, tad čia grynai įmonė neatlieka laiku jo, o ne ta situacija kai pvz kurjeris delsia atvežti. Vieno didžiojo prekybos centro pasirengimas visai kitoks - paskambinus telefonu yra galimybė gauti užsakymą kitą darbo dieną.
Atsakyti
Šilainiai. Baltijos g. 2a. Baisu... Esu pirkusi čia anksčiau, viskas buvo gerai. Taip jau sutapo, kad dabar čia važiuoti teko gal 4 kartus per kelias savaites. Kas yra pardavėjoms??? Joms algos nemokamos, ar jas čia prievarta dirbti verčiate??? Atsakymai "Nu tai patys išsirinkit", arba "Nu ar jūs nematot?", arba "Nu jei nematot, tai neslepiam" yra mažų mažiausiai net negalmi. Ir visiems taip. Nesvarbu, jauni, seni, vos mato ar vos girdi. Visos nepatenkintos, arogantiškos, su baisiais tonais. Pagalbos net neverta prašyti. Nors tai gana specifinė parduotuvė, kur be pagalbos ne visada išsiversi. Rekomenduodavau būtent šitą parduotuvę, bet... visi tiesiog nusivylė ir važiuoja kitur. Hmmm...gal bankrotu kvepia su tokiais darbuotojais ir todėl visos sau tiek leidžia...
Atsakyti
Esu labai pasipiktinusi ir nusivylusi "žalios stotelės" esančios Jurbarke, vedėja. Kada beateitum, ji tai kirpykloje, tai pas manikiūrininkę, tai dar kažkur išėjusi! Ir visada darbo metu. Niekaip nepagaunu, kad man sąskaitą išrasytų. Ta jauna pardavėja nerašo be vedėjos. Manau reik atsakingesnio žmogaus tokioms pareigoms!
Dalia Juškienė
2018-06-14 10:23:33 IP 2fbavbbg
Atsakyti
Labas rytas. Šiandien, t.y. 2018 birželio 14 d turejau labai nemalonią situaciją Žalios stotelės parduotuveje, Panevėžyje, Ukmergės 27. Internete paskaičius, kad minėta parduotuvė dirba nuo 7.30 nuvažiavau. Radau atidarytas duris. Žinoma iejau. Viduje buvo kažkoks vyras ir pardaveja. Iškart iejus gavau repliką iš vyro, kad dar nera 8 valandų. Sakau durys praviros ir iejau. Vyriškis pasake, kad dar 3 minutes iki 8. Ir man dar pasake, kad užsidečiau akinius jei namatau (beje kreipėsi i mane TU). Parodžiau rankas, kad neturiu laikrodžio ir paklausiau ar išeit ir palaukt tas 3 min už durų. Visą nemalonią situaciją užglaistė pardavėja. Ji ir pasakė, kad internete netiksli informacija. Todėl butų malonu, kad ją pakeistų. Gal nebutų tokių nemalonių situacijų ateityje. Beje pirkau už 15 e, todėl buvau potenciali pirkeja. Ne pirmi metai čia apsiperku, pardavejoms dedu tik pliusus, malonu bendraut. To vyriškio pareigų aš nežinau, bet manau vadovai turetų pasidomėti. Nes kitą kart iejus ir jį pamačius tikrai eisiu pirkt kitur...jei vadovai norės su manim susisiekt, mano telefonas 8620 56069
Atsakyti
Pats geriausias aptarnavimas Kuršių g. 2A visam Kaune iš visų parduotuvių kiek tik teko lankytis. Ačiū Jums labai už pagalbą.
Atsakyti
Praėjusių metų pavasarį pirkau dygiosios kleomės, , Rose queen'' (Cleome hassleriana Chodat) sėklų ir tikėjausi puikaus gėlyno po langu. Deja, gražiai sužėlusios ir dar gražiau paaugusios kleomės pražydo mėlynų rugiagėlių žiedais. Pradžioje maniau, kad čia kokia priklydėlė įsitaisė, bet kai visas gėlyno kraštas, , pamėlo'', likau labai nusivylusi.
Kas galėtų paaiškinti, ar ženklas, , Quality Control, , ant sėklų pakelio iš tiesų garantuoja įsigytų sėklų kokybę, ar yra tik, , dėl akių''
Atsakyti
UAB Sėklos kviečia dirbti Vilniuje (H. Manto g.). 6 dienos - 55 val. per savaitę - atlyginimas MMA (300). Atspėkite mįslę: kiek laiko turėtumėte pietauti, jeigu įsidarbintumėte?
Atsakyti
Prieš porą savaičių nusipirkau didžiųjų serenčių (tagetes erecta L)agrofirmos Sėklos sufasuotą pakelį, kuris tinkamas iki 2016-07.Toliau dar eina skaičiai 2/466 0, 5 g 2. Pamaniau, kad čia rasiu pusę gr. šių sėklų. Atspėkit, kiek radau- ogi vieną apipešiotą sėklytę. Nors neturiu tokių svarstyklių, bet manau, kad ji gali sverti gerokai mažiau, nei pusę gramo. Gal kam nors pasisekė labiau, gal kas rado pusantros sėklytės, prašau pasidalinti laime.
Įdomu, ką apie tai pasakytų fasuotojai ir pardavimų vadybininkai iš šios supergudrios firmos.
Atsakyti
Aš labai dažnai (ypač sezono metu)lankausi Žalioje stotelėje Kaune (kalantos g) ir esu labai labai patenkinta parduotuve ir jos darbuotojomis, jos tikrai viską viską žino kas susiję su augalų "problemomis" ir visada yra mandagios ir išklauančios bei patariančios.
Atsakyti
Lankantis jūsų centre Klaipėdoje Liepojos g. 27 susidūriau su grubiu vienos pardavėjos elgesiu.Pakausus, ar turit kokių nors nolaidų gėlių sodinukams pvz. kaip "Senukai", pardavėja grubiu tonu atrėžė: Mes ne "Senukai', nuolaidų netaikom, eikit ir pirkit "Senukuose".Beje taip ir padariau.Kitas atvejis dar keistesnis.Stovint eilėje susimokėti prie kasos už prekę, kasininkė klausia: Ar reikalingas čekis?Tai gerai, kad aš ne iš VMĮ.Manau, kad tokie atvejai garbės jūsų firmai nedaro. Pardavėjos turėtų būti lankstesnės su pirkėjais, turėti psichologinių žinių, bei imtis kitų gudrybių, kad pritraukti pirkėją ir didinti pardavimus.Pagarbiai - Pirkėja

Taip pat rekomenduojame

Arvikta
STIHL | VIKING

Adresas: Kareivių g. 7, 1 korpusas, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: miško, sodo, vejos technika; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; įrankiai; komunalinė technika; miškininkystė; plovyklų, autoservisų, degalinių įranga; statybos technika, įranga, nuoma; ūkio prekės; žemės ūkio technika.
UAB “ARVIKTA” įgaliotas STIHL ir VIKING pardavėjas siūlantis didžiulį naujausių prietaisų bei jų priedų asortimentą. Atliekame pilną VIKING ir STIHL įrangos servisą, remontą, prekiaujame atsarginėmis dalimis ir aptarnaujame bei prižiūrime turimą techniką, o mūsų specialistų komanda atsakys į visus jūsų klausimus...
GOTAS
Statybos technikos nuoma | Higienos reikmenys

Adresas: Linkmenų g. 37, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: statybos technika, įranga, nuoma; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; buitinė technika; daržininkystė, sodininkystė; elektros dalys ir įranga; hidraulika, pneumatika; higienos reikmenys; įrankiai; kompresoriai, siurbliai; komunalinė technika; krautuvai, keltuvai, liftai; matavimo prietaisai; miško, sodo, vejos technika; statyba; suvirinimas ir suvirinimo aparatai; švaros, valymo paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai; žemės ūkio technika.
UAB “GOTAS” pirmoji įmonė Lietuvoje nuo 1993 m. pradėjusi teikti statybos įrankių nuomos paslaugas. Statybinės įrangos nuoma – tai naudingesnis pasirinkimas tiek privatiems klientams, tiek stambioms statybų bendrovėms. GOTAS teikia ir statybos technikos remonto paslaugas, atlieka įrankų aptarnavimą, parduoda naują...
Eneka
Nuotekų valymo įrenginiai

Adresas: Vandžiogalos pl. 94D, LT-47467 Kaunas.
Veiklos sritys: vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; daržininkystė, sodininkystė; gamyba; plovyklų, autoservisų, degalinių įranga; pramonės įrengimai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB ENEKA yra lietuviško kapitalo gamybinė įmonė veikianti nuo 1994 m. Moderniu sukamojo formavimo metodu gaminanti polietileno talpyklas, pasižyminčias ypatingu sandarumu ir tvirtumu išlaikant nedidelį gaminio svorį. Klientams Lietuvoje ir užsienyje tiekiame ne tik talpyklas, tačiau ir juose sumontuotus nuotekų...
Madaris
Adresas: Mockaičių k. 9, Mockaičiai, LT-96260 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interjero apdailos medžiagos; inžineriniai tinklai ir sistemos; kelių tiesimas, remontas, tiltai; statyba; statybos technika, įranga, nuoma; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB „Madaris“ įkurta 2008 metais. Įmonėje dirba tik patyrę atestuoti specialistai ir mechanizatoriai. Madaris įsikūrusi Klaipėdoje, bet paslaugas teikia visame vakarų Lietuvos regione. Dirbame su europiniais ir privačių investuotojų objektais. Atliekame paruošiamuosius statybos ir aplinkos tvarkymo darbus. Turime...
Emolus
Activit organinės trašos | Hecht sodo technika

Adresas: A. Stulginskio g. 41A, LT-48313 Kaunas.
Veiklos sritys: trąšos; chemijos pramonė, gaminiai; darbo apranga; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interneto parduotuvės; kompresoriai, siurbliai; mažmeninė prekyba; miško, sodo, vejos technika; statybos technika, įranga, nuoma; ūkio prekės.
Didmeninė ir mažmeninė prekyba sodo bei daržo prekėmis, pagrindinė “Emolus” firmos veikla. Esame ekologiškų organinių trąšų Activit importuotojai ir atstovai Lietuvoje. Taip pat oficialūs Čekų kompanijos prekinio ženklo Hecht atstovai Lietuvoje. “EMOLUS” VEIKLOS KRYPTYS DIDMENINĖ, MAŽMENINĖ PREKYBA TRĄŠOMIS...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius susibūrimus prie eglučių 11-29 16:55
Epidemiologai sako su pasibaisėjimu stebintys masinius gyventojų susibūrimus prie šeštadienį įžiebtų kalėdinių eglių didmiesčiuose ir perspėja, kad tai netrukus gali dar padidinti užsikrėtusiųjų...
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę
"Panevėžio ketus" senas lydymo krosnis paliks kaip muziejinę vertybę 11-29 16:10
Nuo praėjusių metų lapkričio ketaus liejinių gamybos UAB "Panevėžio ketus" nutraukė senų koksu kūrenamų ketaus lydymo krosnių eksploatavimą. Tačiau senosios dėl išliekamosios muziejinės vertės...
FNNT ir STT žada padėti nacionalinei laboratorijai skubiai vykdant priemonių pirkimus
FNNT ir STT žada padėti nacionalinei laboratorijai skubiai vykdant priemonių pirkimus 11-29 15:36
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) ir Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) nedalyvaus Nacionalinės visuomenės sveikatos priežiūros laboratorijos (NVSPL) pirkimų procese, tačiau sako, kad...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Karantino metu Jūs:

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

CBS 40,77 +3,63%
Pfizer 37,23 +1,92%
eBay 51,34 +1,76%
Adobe Systems 477,03 +1,48%
Macy's 10,85 -1,36%
Exxon Mobil 40,19 -1,52%
ConocoPhillips 42,78 -1,95%
Manchester United 15,79 -2,53%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,15 +2,68%
Apelsinai 0,61 0,00%
Benzinas 1,20 -2,44%
Vištiena 1,50 +2,04%
Nafta 44,91 +4,30%
Cukrus 0,61 +3,39%
Dujos (JAV) 2,17 +13,02%
Kava 3,35 -8,72%