VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Agrofirma SĖKLOS, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Agrofirma SĖKLOS, UAB

Atsiliepimai apie Agrofirma SĖKLOS, UAB

„Žalia stotelė“ ir „Žaliasis centras“

Augink lengviau!
Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie Agrofirma SĖKLOS, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Netenka labai dažnai lankytis šioje parduotuvėje, bet kiekvieną kartą apsilankius tenka nusivilti. Paskutinis apsilankymas buvo "vyšnia ant torto" dėl ko nusprendžiau parašyti apie savo neigiamą patirtį fizinėje Žalios stotelės parduotuvėje esančioje Klaipėdoje, Studlendo PC. Specialiai vykau į specializuotą parduotuvę tikėdamasi gauti konsultaciją ir įsigyti prekių savo bėdai išspręsti (pomidorų žiedeliai vysta ir krenta). Konsultantei papasakojus savo nusiskundimą jį nemaloniu tonu man pasakė, jog "pasiskaityčiau internete ką reikia daryti", o jos kolegė tuo metu taip pat nemandagiai bendravo su kitais klientais. Kiekvieną kartą ten nuvykus pasijauti kaltas, jog atėjai kažko įsigyti ir sutrukdei konsultantėms jų darbo dieną. Labai gaila, kad specializuotoje parduotuvėje dirba nekompetetingi, nemandagūs ir savo darbu nepatenkinti darbuotojai.
Atsakyti
Nerekomenduoju!!!Pirkome lauko baldų komplektą naują su akcija, negana to, kad netilpo į atsiėmimo terminą, bet dar ir patiems reikėjo ieškoti užsakymo, buvo gautas pranešimas, kad prekė paruošta atsiėmimui, o realybėje jie buvo sumaišę prekių kodus ir tos prekės kurią užsakėme toj parduotuvėje neturėjo, sureguliavo mums iš kitos parduotuvės.. pasakė, kad bus nauja, bet kai nuvažiavome net į kitą miestą (nes jie nesutiko atsiųsti į savo filialą kuriame buvome užsisakę!!!) paaiškėjo, kad jie ekspoziciniai ir dar su subraižytu stalo stiklu..paprašėme kompensacijos už tai, kad netilpo į terminus, prekę reikėjo važiuoti atsiimti į kitą miestą, ir kad prekė ne nauja ir su broku, tai pasiūlė tik 15 procentų arba grąžinti komplektą, ta prasme vėl vežti į kitą miestą, samdytis transportą ir pan..esmė, kad patiems teko skambinėtis gal tris dienas, niekada nesu susidūrusi su tokiu aptarnavimu ir tokia balaganu!! Verčiau rinkitės kitą internetinę parduotuvę, arba nebent pirkite tik fizinėse parduotuvėse Žalioje stotelėje..
Atsakyti
"Žalia stotelė" dabar prekiauja per pigu.lt, nes turbūt kitaip nebeina žmonių apgaudinėt. Pirkta dėžučių komplektas 3 vnt, gauta 1vnt: dangtis taškuotas, šonai apibraižyti. Brokas įdėtas specialiai. s*****i, visada gausit vietoj prekių nesąmonių ir nervų komplektą.
Atsakyti
Aptarnavimas baisus, internetinėje svetainėje kaina buvo nurodyta su nuolaida, įsidėjus į krepšelį prekes, nuolaidos nebeliko :) Paskambinu į informaciją, pareiškė, jog IT klaida ir prekėms nuolaidos netaikomos. Užsisakius prekes, prekės buvo sumaišytos, išsiuntimas užtruko ilgiau nei savaitę, prieš išsiunčiat prekes, parašė, kad vienos pozicijos neturi ir grąžins pinigus, nors nuvažiavus į fizinę parduotuvę prekę radome. Tikrai nerekomenduoju pirkti iš jų e-shop, visiška nekompetencija- ir nesupratimas ką kas daro. Šiaip vadovai, jeigu ten tokie yra, turėtu rimtai susimąstyti, ka jie ten veikia :)
Atsakyti
Dar tokio siaubingo aptarnavimo nemačiau : užsakai prekes, tai neužtenka lauki savaitę, bet dar ir nesugeba išsiųsti tinkamų arba pati pas kurjerius ieškai..
Atsakyti
Sveiki,
š. m. kovo 8 d. užsisakėme prekes atsiimant H. Manto g.3 stotelėje. Kovo 10 d. gavome žinutę telefonu, kad užsakymas jau paruoštas atsiėmimui, dar buvo nurodytas atsiėmimo vietos adresas ir darbo laikas. Atvykus į parduotuvę, darbuotoja išdavinėjanti užsakymus, labai nepatenkinta klausė ko čia atvažiavot, ar skambino kas nors? Pasakius, kad gavom žinutę, jog užsakymas paruoštas, ji nieko nenorėjo girdėti. Parodžius žinutę ir pasakius užsakymo Nr., pagaliau pažiūrėjo kompiuteryje ir pasakė, kad tokio užsakymo išvis nėra. Po kiek laiko pagaliau užsakymą surado, bet sakė, kad užsakymas dar neparuoštas. Darbuotoja vis pyko ir aiškino ko čia atvažiavom jeigu niekas neskambino, sakė jūsų tokių čia tiek daug, negalvokit, kad jūs vieni. Nors užsakymo atsiimti tikrai buvome vieni. Geriau pažiūrėjus kompiuteryje, darbuotoja pagaliau rado, kad užsakymas tikrai paruoštas. Vis bambėdama atidavė užsakymą nepažiūrėjusi ir neprašydama jokio asmens dokumento, nors taisyklėse parašyta, kad užsakymai atiduodami, tik pateikus asmens dokumentą. Taip ir liko neaišku, ar galima tikėti Zaliastotele.lt atsiųsta žinute apie paruoštą atsiėmimui užsakymą, ar reikia laukti skambučio? Kodėl tada klaidinami užsakovai. Ar pikta, viskuo nepatenkinta ir savo darbo vietoje nesiorientuojanti darbuotoja gali aptarnauti klientus? Apsipirkimas buvo labai nemalonus. Daugiau nenorėčiau pirkti šioje Jūsų parduotuvėje (H.Manto 3) ir kitiems nerekomenduočiau.
Livija Krivickaitė
2022-03-05 11:36:14 IP 5f4soq2g
Atsakyti
Kiek užsakymų padaryčiau- visada tad pats- susimoku, užsakau ir jau net žinau, kad kitą dieną sulauksiu skanbučio kad dalies mano prekių tiesiog neturi.. nors užsakant turėjo. Taip kaip 21 amžiuje galima užsakytą prekę kažkam kitam parduoti? ???? nesuprantama man jų darbo specifika, gaila darbuotojų kurie turi atsiprašinėti ir pinigus atgal vedžioti. Gal kažkaip susiimkit ir pakeiskit sistemą? Ar jau visiškai klientas nesvarbus?
Atsakyti
Jau kelinti metai esu nemaloniai nustebinta Aleksoto stotelės aptarnavimu. Šiandien užėjus į šią parduotuvę ir pradėjus skaityti veisles, niekas net nepakausė " ar galiu kuo padėti". O pagalbos tikrai reikėjo.Pakausus apie Rover veislę, gavau atsakymą:- čia ne mūsų!. Gaila buvo laiko važiuoti kur nors kitur, todėl pradėjau googlinti ir rinktis reikiamų sėklų veisles. Taip stovėjau apie valandą, lyg " raupsuota", nor parduotuvėje buvau vienintelė pirkėja. Pasiėmiau tiek, kiek pavyko pagooglinti, o norėjau daug daugiau. Daugiau niekada, niekada neužsuksiu į šį tinklą.
Atsakyti
Nerekomenduoju rinktis "žalią stotelę" užsakymai eina labai ilgai, kol ateina gali tų sėklų ir nebereikėti, maža to mano užsakyme pusė prekių nebuvo įdėta, negavau jokio paaiškinimo, o pinigus nuskaičiavo ir grąžint nenori????
Pirkit iš kitų įmonių ir problėmų neturėsit, pristato greitai ir sėklos visos būna sudėtos, o čia š*******o kontora totali
Atsakyti
Grąžinau prekes, pirktas internete, parduotuvėje Panevėžyje. Labai nemandagiai bendravo, replikavo dėl mano sprendimo grąžinti prekes, kurios, beje, neatitiko internete pateikto paveiksliuko. Sunku suprasti, kad šiais laikas dar kažkam kyla problemų dėl prekių grąžinimo.
Atsakyti
Prekes gavau greitai, kokias užsakiau. Viskas ok.
Atsakyti
Laba diena,
Kaune, prie Savo prekybos centro pirkau Kalėdų eglutę. Grįžau, nes praėjusiais metais ją pirkau ir ji buvo labai graži bei išsilaikė visą šventinį laikotarpį. Kitais metais grįšiu dėl labai ypatingai malonaus aptarnavimo. Darbuotojas (vaikinukas) labai malonus, patarimus išvien dalino. Eglutę iškart paruošė transportavimui. Matosi, kad šiltas ir tvarkingas žmogus. Kasoje dirbanti moteris taip pat labai maloni, mandagi. Dar ne šventės, bet palinkėjimais apsikeitėm.
Siūlyčiau vertinti tokius darbuotojus, nes matėsi, jog nuoširdumas nebuvo suvaidintas. Padėkokite jiems už mane.
Atsakyti
Pati prasčiausia pirkimo internetu patirtis ever.
Užsakiau gertuvę dovanų (vaikui keistis dovanėlėm mokykloje). Kadangi kaina buvo mažesnė nei minimalus užsakymas prisidėjau papildomai menkaverčių prekių, kad pasiekti minimumą. Tai spėkite? Gavau tas papildomas prekes (tualetinis popierius ir pan), o gertuvės ne. Paskambinus patikino, kad mūsų užsakymą padalino į dvi dalis ir gertuvę tikrai gausime ryt (poryt jau jos reikėjo šventei). Kitą dieną jau po pietų gavau žinutę, kad gertuvės negausime, nes jos nebeturi sandėly.
Teko paskutiniu momentu viską mesti ir lėkti ieškoti dovanos. Niekada daugiau nieko iš ten neužsakinėsiu ir niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Netikėtai internete pamačiau, man reikalingą kačių sausą ėdalą žalioje stotelėje su akcija. Žinoma užsisakiau ir atlikau pavedima. Bet gavosi taip, kad reikėjo dirbti daug dienų be išeiginių dėl karantino ir nepavyko nuvykti pasiimti. Sulaukiu skambučio iš darbuotojos pirmos dienos pusėje (beje kaip tik tą dieną, kai turėjau nuvykti pasiimti į vakaro pusę). Prašo atvykti atsiimti. Mano atsakymas: atvyksiu kai galėsiu. Tai pradeda klausinėti kodėl, gal žinučių negavau. Atsakau: žinutes gavau, dirbau ir nebuvo kada. Tai pradeda reikalauti, kad atvykčiau ir pasiimčiau, nes vietos nėra laikyti. Pretekstus man teigia? Galvoju dzin, suprantu, bet kai tonas pasidarė nemalonus skambintojos..... Kas čia per bairiai? Bendravimas telefonu, pats baisiausias, daugiau gyvenime nieko neiimsiu. Žiauriai žemo lygio bendravimas iš pardavėjos telefonu. Beje čia Klaipėdos H. Manto gatvėje. Tikiuosi paskaitysi ir suprasi, kad kaip tu bendrausi, taip su tavimi bendraus aplinkiniai. O žinok tikrai neoavyko atvykti anksčiau atsiimti. Dirbau 8 dienas iš eilės... Atsiprašau, už užimtą vietą.
Užknisot visi su tokiu savo mąstymu
2021-08-26 20:39:24 IP 2e7r444l
Atsakyti
Klystate, tiesiog esu mačiusi ir girdėjusi situacijų (mano darbas stebėti ir vertinti) kaip vos tik įžengęs susireikšminęs klientas pradeda rėkti kodėl jam "nepatiestas raudonas kilimas" ir vargšė konsultantė pasitikslinusi dėl pavadinimo buvo aprėkta, kad yra debilė, nes nežino kokias prekes turi parduotuvėje.Kita situacija kai "ponas" atrodantis kaip keturių durų spinta ateina pirkti vazono ar tai statulos aprėkia nėščią pardavėją, kad jam ji neatnešė to daikto prie kasos ir išeidamas pagrasina, kad ji čia nebedirbs, nes jis parašys tokį skundą, kad sužinos visi ir dar begalė situacijų, iš kurių būtų galima parašyti knygą-pokarantininių deb*** kronikos.Suprantu kai ir pats žmogus (pardavėjas, konsultantas išprovokuoja nemandagiai bendraudamas konfliktą), bet... tendencija dabar tokia, kad klientai jau nebežino patys ko nori ir kas jiem darosi
Atsakyti
Užknisot visi su tokiu savo mąstymu 2021-08-20 18:45:30
O pačiai nekyla minčių, kad augalai važiuodami apsidaužo, išdžiūsta jei per savaitgalį stovi terminale DPD ar kitur, tai gal dar šuniukus ir kačiukus pirkit internetu, tegul ir juos 2-4 d.tampo visur ir mėto. Svarbiausia tik parašyt atsiliepimą ir pasijaust kokia aš faina, kažką šūdais apipyliau, bet kad patys darot nelogiškus sprendimus, tik po to kaltų ieškot.Ir tik nepradėkit sakyt, kad jei siunčia internetu turi pasirūpint kaip įpakuot ir kad nenumirtų -viskas yra padaroma. Tiek komentarai, kad kažkas nemaloniai aptarnavo ar pnš.tai pirmiausiai patys pasižiūrėkit kaip elgiatės užsukę į betkokią parduotuvę, kaip šokdinat, kaip paklausiat, kokiu balso tonu patys kalbat, nors patys esat tik susireikšminę š...nesižinot, kas darosi po karantino, kai paleido visus tai ir lojat kaip šunys nutrūkę nuo grandinės
Matosi pagal komentarą, kad pati dirbat tokį darbą ir š.. Žmonėms parduodat, o parduotuvė neturėtų pardavinėti žmonėms prekių apgailėtinos kokybės! Augalas buvo tvarkingai supakuotas, dėžėje su dangčiu, o kurjeriui atidarius automobilio durys deze gražiai buvo prisegta, kad ne judėtų, DPD ji pristatė kita diena po užsakymo, šiai įmonei tik pagyrima galiu skirti, ko negalėčiau pasakyti apie „žalia stotele“ buvo užsakytos 2 hortenzijos „strawbery BLOSSOM“ ant stiebo, viena tik gavau, nors gerai kad likutį už kitą grąžino, turbūt gėda buvo pakuot tokios būklės augalą tad nutarė kad išsiųs viena, nes likutį patikrinus rodė kad jų yra dar. Tikiuosi niekas daugiau negavo tokiu ne prižiūrėtų augalų iš žalios stotelės.
Aš tiesiog norėjau pasipuošti savo gelyna, o likau nuliūdusi ????
Užknisot visi su tokiu savo mąstymu
2021-08-20 18:45:30 IP 2e7r4131
Atsakyti
Jurgita 2021-08-19 12:47:57
Nupirkau hortenzija ant koto, kurjeris atvežė net baisu buvo žiūrėt, augalas nuvytes, be lapų žiedai jau tik nū kirpimui, baisu ką jūs parduodat, toks augalas turėtų būt jau nurašytas o jus man ji pardavė. Gėda jums!
O pačiai nekyla minčių, kad augalai važiuodami apsidaužo, išdžiūsta jei per savaitgalį stovi terminale DPD ar kitur, tai gal dar šuniukus ir kačiukus pirkit internetu, tegul ir juos 2-4 d.tampo visur ir mėto. Svarbiausia tik parašyt atsiliepimą ir pasijaust kokia aš faina, kažką šūdais apipyliau, bet kad patys darot nelogiškus sprendimus, tik po to kaltų ieškot.Ir tik nepradėkit sakyt, kad jei siunčia internetu turi pasirūpint kaip įpakuot ir kad nenumirtų -viskas yra padaroma. Tiek komentarai, kad kažkas nemaloniai aptarnavo ar pnš.tai pirmiausiai patys pasižiūrėkit kaip elgiatės užsukę į betkokią parduotuvę, kaip šokdinat, kaip paklausiat, kokiu balso tonu patys kalbat, nors patys esat tik susireikšminę š...nesižinot, kas darosi po karantino, kai paleido visus tai ir lojat kaip šunys nutrūkę nuo grandinės
Atsakyti
Nupirkau hortenzija ant koto, kurjeris atvežė net baisu buvo žiūrėt, augalas nuvytes, be lapų žiedai jau tik nū kirpimui, baisu ką jūs parduodat, toks augalas turėtų būt jau nurašytas o jus man ji pardavė. Gėda jums!
Atsakyti
Pirkau mamai dovanų gėlių, net gėda buvo ką gavo. Visos seniausiai mirę, jokių gyvybės ženklų. Niekada nebepirksiu internetu ir draugus perspėsiu, kad nedarytų tokios klaidos.
Atsakyti
Nerekomenduoju, jau kelintą kartą perkant vis pritaiko ne tą kainą, problemų nesprendžia, o dabar nupirkus žoliapjovę po savaitės praneša, kad prekės nebus, nes per daug populiari ir pinigus gražins po 20 darbo dienų. What???!!! Ir bendrauja kaip robotai... padėti negalime! Tą pačią žoliapjovę vis dar galima eshop nupirkti, o tai kaip- jei jų nėra. Nesueina galai. Tai ir daikto nėra, ir pinigų nėra. Fee.
Nustebęs klientas
2021-06-12 19:06:19 IP 2i23vmmn
Atsakyti
2012.06.12 Molėtų plente apsilankiau jūsų parduotuvėje esančioje parduotuvės Iki Molėtai.
Iki uždarumo buvo 20min. Norėjau įsigyti piktžolių naikinimo chemija ir purkštuka. Kol apėjau pažiūrėti ką kito gero turite kas galėtų prireikti.
Užgęsta šviesos. Prieina darbuotoja neaukšta apie 50+ metu tamsiai rudos spalvos plaukų.
-mes dirbam iki 18valandos. Iki parduotuvės uždarymo liko 2min. Turite išeit.
-a gerai, man reikia pursktuko ir žolės naikinimo priemonės kuri yra vitrinoje ir negaliu pasiimti.
-deja mes uzsidarinejam.
-rimtai jus čia? Va taip pirkėją ir išvarysit jau esanti parduotuvėje ir kuris nori pirkti?
-mes baigiam darbą.
Aš paminėjau kad rašysiu su klausimu ar taip yra normalu ir pasiūliau pagalvoti.
Man teko važiuoti 20km is Molėtų plento pusės iki jūsų parduotuvės ir grįžti be nieko. Tai bent. Suprasčiau jei atvyksciau 1min iki uždarymo ir neįleistu. O aš jau buvau parduotuvėje. Įdomu ar pagal jūsų politika čia yra taip normalu kad likus 2minutem visi kas parduotuvėje yra eina lauk o mum ne motais laikas darbo baigėsi?
Jeigu taip, tai skubantiems žmonėms kurie bando spėti atvažiuoti ir apsipirkti ko reikia tikrai nėra prasmės važiuoti į tokį požiūrį į pirkėją turinti parduotuvės darbuotojus.
Mielai išgirsciau is parduotuvės vadovybės atsakymą čia. ar tai yra normalu.
Gražios dienos.
Atsakyti
Praitais metai pirkau mėlynu tulpiu laukiau laukiau ir sulaukiau apgavystės jokios mėlynos tulpes nesužydėjo pasirodo ir tokios firmos pelnos is žmoniu Gėda.Tik tik galiu pasakyti. O pirkau 5 pakelius.
Atsakyti
Pirkau Utenoje agurkų Mirabelle sėklas, 0, 4 g. Pardavėja pasakė, kad pakelyje yra 20 sėklų. Parsinešusi namo, kitą dieną norėdama sėti agurkus, išplėšusi pakelį radau 4 sėklas.
Nuvažiavau į tą pačia parduotuvę esančią Kauno g. paprašiau pardavėjos vėl tų pačių agurkų sėklų, buvo pasakyta, kad sėklų yra 20 vnt. Jos akyse išplėšus pakelį radome 9 vnt. sėklų...
Kai moki virš 4 Eurų ir randi tik 4 ar 9 vietoje 20 sėklas, kažkaip automatiškai jautiesi apgautas. Ir čia jau ne pirmas kartas ir anksčiau trūkdavo, tai vienos, tai dviejų sėklų pakelyje, bet dar nekreipdavau dėmesio. Dabar jau taurė perpildyta. Daugiau tiesiog nepirksiu Jūsų parduotuvėje. O Primula denticulata / Dantytalapė raktažolė visai nesudygo, irgi apie 3 Eur.
Nepatenkintas klientas
2021-05-02 22:20:33 IP 2df6a7th
Atsakyti
El parduotuvėje rašo kad prekių pristatymas per 2-3dienas...
Jau daugiau kaip savaite laukiu užsakymo ir niekas net nežino kur dabar mano prekės.Susikūre pagalbos tel linija bet net patys sau negali padėti.
Atsakyti
Praeita savaite teko apsilankyti ir apsipirkti jusu parduotuveje Panevezyje.Ten dirba tikrai puikios ir kompetentingos darbuotojos.Tik vel teko nusivilti seklu kokybe ir ne tik.Pirkau agurociu Zloty cepelin seklas.Pakelyje turejo buti 2g seklu, o radau tik viena ir ta pacia aptrupejusia sekla, moki kaip uz gera....
Atsakyti
Pirkdavau Jūsų parduotuvėse, bet po paskutinio apsilankymo vienoje iš Kaune esančių parduotuvių teko nusivilti. Jei jau parduotuvėje dirbantis žmogus sakosi esąs specialistas ir ateina klientas su patarimu, tai reikia suteikti kažkokią bent informaciją, o dabar? Atsistojusi 10 min turėjau klausytis ne patarimo, o priekaištų ir moralizavimo vienu ar kitu klausimu iš jūsų parduotuvėje dirbančios "specialistės". Susidarė žmonių eilė, o moralai nesibaigė. Ir atklausiusi moralų ir nemalonaus bendravimo jokio patarimo realiai ir negavau, nes pati "specialistė" nežinojo. Geras klientų aptarnavimas yra bet kurio verslo pagrindas. Apskritai visas aptarnavimas yra susijęs su klientų sugrąžinimu. Ir tie patys klientai bus patenkinti, jei bus kokybiškas aptarnavimas ir norės sugrįžti apsipirkti ir dar naujų klientų atsivestų. Ir va tada ir verslas būtų pelningas. Geriau tegul darbuotojos užuot laiko skyrusios pamokslams, daugiau laiko skiria mokslui apie bendravimo etiketą su klientais.
Atsakyti
Jūsų firmos vadyba apgailėtina, garantuoja, kad prekių turima, papildžiau užsakymą, primokėjau, o pasirodo kaip tyčia akcijinių prekių nėra. Būtų informavę būčiau pakeitęs prekes ar atsisakęs. Vienu žodžiu eilinė afera.
Atsakyti
LUNA 2021-02-20 12:55:29
UŽSISAKYKIT Į NAMUS IR NEBUS PROBLEMŲ.....
Kad ir į namus neina... norėjau užsisakyti nemažai prekių, kurių dauguma atsiimimas buvo tik pick-up.. na gerai, ne problema, iki parduotuvės galiu nuvažiuoti. tačiau iškilo kita problema - atsiimti pick-upe galima tik toje parduotuvėje, kurioje tos prekės randasi, o jas persiųsti jie nemoka. man reikėjo kelių vnt tos pačios prekės, tai viena buvo kitam Lietuvos gale, kita kažkur kitur.. ir turėčiau pati važinėti ieškotis, nes jiems sunku suorganizuoti savo vidinį pervežimą iš vienos parduotuvės į kitą. Ir kadangi prekes galima atsiimti tik pick-upe, joms neleidžia patekti užsakymą su kitokiu atsiemimu... va jums ir užskymas į namus be problemu :)
Atsakyti
Esu labai nusivylusi, tikrai negaliu patiketi, kad taip dirbama. Vakar uzsisakiau vazonus, gele, zemes el. parduotuveje ir uz jas sumokejau. Siandien man skambina is moletu parduotuves, Vilniuje ir sako, kad is mano uzsakymo liko tik zemes, bet ir tai ne 6l, o 3l, o vazonas is dvieju tik vienas ir geles nera. Kaip taip galima dirbti jei uzsakymas pateiktas ar neturetu buti rezervacija prekiu? Kam tada internetine parduotuve jei ji neatlieka savo funkcijos? O beje, darbuotojai irgi panasu nelabai idomu, sake, kad ji tik po paros laiko mato mano uzsakyma ir jau viskas parduoda ir tiek ziniu, padejo telefona. Nuostabus bendravimas su klientais! Galiu pasakyti tik tiek, kad daugiau jokiu reikalu su siomis parduotuvemis neturesiu ir niekam nerekomenduosiu tureti.
Atsakyti
Beata 2021-02-16 00:43:47
Visiskai nesamoninga ir nepatogi el pardotuve klientu atzvilgiu. Surinkusi nemaza prekiu krepseli veliau turi pasalinti puse prekiu nes ju nera vienam ar kitam sandelyje. Rimtai? Klientai kalti kad per 5 pardotuves reikia prekes atsiminet? nejuokaukit. Atrodo sistema sukurta tik tam kad klientui atsirastu kuo daugiau priezasciu daryti uzsakyma is jusu viena vieninteli karta gyvenime. Gaila sugaisto laiko.
UŽSISAKYKIT Į NAMUS IR NEBUS PROBLEMŲ.....
Atsakyti
Visiskai nesamoninga ir nepatogi el pardotuve klientu atzvilgiu. Surinkusi nemaza prekiu krepseli veliau turi pasalinti puse prekiu nes ju nera vienam ar kitam sandelyje. Rimtai? Klientai kalti kad per 5 pardotuves reikia prekes atsiminet? nejuokaukit. Atrodo sistema sukurta tik tam kad klientui atsirastu kuo daugiau priezasciu daryti uzsakyma is jusu viena vieninteli karta gyvenime. Gaila sugaisto laiko.
Atsakyti
Kaune Baltijos g.2A dirba jauna, labai ilgais šviesiais plaukais pardavėja.Sunku patikėti, kad iš pažiūros toks jaunas žmogus gali tiek daug žinoti apie viską-augalai, trąšos, chemija.Pakonsultavo daug ir aiškiai, pasijutau tikra kvailė nugyvenusi tiek metų, kad nežinanti tiek daug.Sugrįšiu tik dėl jos, gaila nežinau kokiomis dienomis ji dirba
Atsakyti
Kaune Baltijos g. dirba nuostabi šviesi labai ilgais plaukais jauna pardavėja.Sunku patikėti, kad iš pažiūros toks jaunas žmogus gali tiek daug žinoti apie augalus, chemiją ir visa kita.Pakonsultavo puikiai ir aiškiai.Sugrįšiu dar ne kart vien dėl jos, gaila tik nežinau kuriomis dienomis ji dirba
Atsakyti
Na keista kai nuvažiuoji į Kaune didžiausia žalia stotelė baltijos g Kaune ir paprasai Tujom plėvelės siūlo vienos rūšies kuri skirta braškem, o kai paprasai durpiu su zeve medžio siūlo paprasta žemę pasirinkimo nulis neverta laikytis spec parduotuvė vadinasi, silpni ermitaze nusipirkau viską ką norėjau.
Atsakyti
Užsisakant internetu atsiųstos ne visos prekės, nors jos vis dar sandėlyje. Priežastis - jos skirtingose sandėliuose ir leista suprasti, jog 2 kartus jie už siuntimą nemokės ir nieko negali padaryti. 5 minutes aiškinus konsultantei, kad tuomet man prekės nereikalingos, nes jas komplektavausi kartu ir tai yra vartotojų teisių pažeidimas, jog jie patys nusprendžia už šias prekes grąžinti pinigus, pagaliau sutiko atsiųsti šias prekes. Tikras absurdas. Jei jau turite e-parduotuvę, privalote atsiųsti visas kliento pasirinktas prekes, o ne kurias norite jūs.
Atsakyti
Sveiki, atėjus į Žalios stotelės parduotuvę pasakiau kad svogūnus užpuolė miltligė, paprašiau kuo būtų galima nupurkšti. Padavė pardavėja pasitikėjau, dar paprašiau špinatų sėklų tai tik namo parėjus pamačiau kad sėklos pačios brangiausios. Svogūnus nupurškiau bet po savaitės jokio efekto. Grįžus į tą pačią parduotuve radau kitą pardavėją man pasiskundus pasakė kad ji tokių būtų ne davusi nes jie netinka. Ir informavo kad ta dieną dirbo direktorė. Gaila kai įmonės galva negali klientui pasiūlyti reikiamos prekės. Daugiau neisiu ir kitiems pasakysiu.
Atsakyti
Labai nemaloni patirtis perkant internetu - pardavėjas suklydo ir atsiuntė ne tą prekę, kreipiausi į [email protected], pradžioje taremes, kad prekės bus keičiamos, bet paaiškėjus, kad fizinėje parduotuvėje, į kurią būtų man patogu grąžinti prekes, mano užsakytų prekių nėra, man pasiūlyta tiesiog grąžinti prekes ir laukti 14 dienų pinigų. Apie mano užsakyta prekę ir kurjeriui sumokėta mokestį "pamiršo" parašyti. Bendravimas labai nemandagus.
Atsakyti
Nijolė 2020-05-08 13:30:03
Nusivyliau 6ia parduotuve Žalia stotelė". Pirkau sėklas vejai atsėti.Laisčiau, prižiūrėjau apie 3 savaites, o vaizdas toks, tarsi lukštus būčiau pasėjusi, nes nesudygo nei viena sėkla. Daugiau nepirksiu ir kitiems patarsiu nesilankyti šioje parduotuvėje
Sėklos dažniausiai sudygsta ir po mėn ir po pusantro.Tam įtakos gali turėti temperatūros svyravimai, dirvos fizinė branda, bei jos temperatūra, drėgnumas
Atsakyti
Nusivyliau 6ia parduotuve Žalia stotelė". Pirkau sėklas vejai atsėti.Laisčiau, prižiūrėjau apie 3 savaites, o vaizdas toks, tarsi lukštus būčiau pasėjusi, nes nesudygo nei viena sėkla. Daugiau nepirksiu ir kitiems patarsiu nesilankyti šioje parduotuvėje
Atsakyti
Gvaizdūnių "Luminosa" 4770168220270 ir "Scarlet Flame" 4770168220119 nesudygo nei viena sėkla.
Pakelio kaina nėra didelė, bet gaila buvo tikėtasi.
Atsakyti
Tiesiog tarybų Lietuvos veiksmas. Prekės po dvejų savaičių ir su papildomu pasityravimu. Ne visos prekės atsiųstos, ta parasme, jų neturėjo. Šiuo atveju gražinimas per 14 dienų (kokių dienų paaiškėtų, kad d.d.), tačiau kurjeris vežė lengvesnį krovinį nei sumokėta už sunkesnį. Tad ši kompanija nerimta.
Atsakyti
Dvi savaites laukiau užsakytų prekių, paskambinau pasiteiravimui dėl užsakymo, nieko negalėjo pasakyti, vienintelis atsakymas laukite dar :D
Atsakyti
Tikra ragų ir kanopų kontora. Padariau užsakymą internetu. Suprantu, kad karantinas, sezoni įkraštis, turi daug užsakymų tad reikia palaukt. Bet ar sunku paskambint ar elektroniu brūkštelt žinutę, kad neturit didžiosios dalies prekių užsakyme?! Dabar viskas suplanuota, kantriai lauki užsakymo pristatymo, o kai atveža supranti, kad visi planai šuniui ant uodegos. Pristato dalį prekių, telefono nekelia, pinigų negrąžina. Reikės ką pirkt, į kitą miesto galą važiuosiu (ar į kitą miestą), bet jūsų š*******o kontoroj tikrai nieko bebepirksiu.
Atsakyti
Aptarnavimas vertas vieno žodžio - PASITYČIOJIMAS. Dvi savaites rinko užsakymą: 3 bijūnų daigus, 1 sėklų ir vieną trašų pakelį. Tik tiek? Taip, tik tiek, nes kitų prekių neatidavė, kažkada žada grąžint pinigus. O su tais pažadais mes visi žinom kaip būna... Bet čia dar ne viskas - visi trys bijūnai sudžiūvę, iš jų jau tikrai nuekas niekada neužaugs. O va ant užsakymo informacinio lapelio puikuojasi žodis: SKUBUS. Turbūt vis gi stengtasi, kad spėčiau juos pasodint, tik va man atrodo, kad jie be gyvybės ženklų gal jau pusę metų kažkokiam sandėly praleido... (Mano klaida: nepatikrinau vos tik gavus prekes, bet budrumą sudrumstė būtinybė pirmiausia išsiaiškinti kodėl ne viską gavau ir kas bus toliau.) Taigi, IŠVADA: jei mėgstat "mėtyt" pinigus - pirmyn, bet gal tada geriau juos paaukoti kokiai kilnaus tikslo vedinai organizacijai?
Atsakyti
Nuostabu, “kaip Žalia stotelė rūpinasi savo klientais“.
• Lauki užsakymo dvi savaites, nes supranti, kad karantinas.
• Atvykęs atsiimti užsakymo, lauki visą valandą kartu su pasivaikšiotojais.
• Ir Ups, pasirodo pusės užsakymo nėra, nors rodo, kad prekė sandėlyje yra;
• Pinigėlius grąžins dar po dviejų savaičių ir negaliu jų panaudoti apsipirkdama;
• Pasirodo, kad mes kaip kredito bankas, kuriam palūkanų nemoka;
• Ir dar nuostabiai perduoda, jeigu nepatinka išeikit
Atsakyti
Absurdas, pirkta internetu, bet gautos ne visos prekės, už kurias sumokėta. Darbas visiškai neoperatyvus. Įdomu kaip kitoms įmonėms pavyksta susitvarkyti su užsakymų kiekiais bei pristatyti prekes laiku - nepalyginsi su šia įmone. Laukiau užsakymo 12 dienų, tikėjausi bus visos prekės, tačiau labai nusivyliau. Daugiau niekad nebepirksiu iš šios įmonės jokių prekių tą patariu ir kitiems.
Atsakyti
Labai gaila, kad nepaskaičiau atsiliepimų anksčiau. Užsisakiau prekes internetinėje parduotuvėje. Žiūrėjau, kad prekė būtų sandėlyje. Kad nereiktų laukti ir greitai būtų suruošta siunta. Labai dažnai apsipirkinėju internetinėse parduotuvėse, bet tokios betvarkės nesu sutikusi.
Darau išvadą, kad sėklos sandėlyje, bet ne Lietuvoje. Todėl ir iškilo problema su suruošimu siuntinio. Praėjus 10 dienų po apmokėjimo užsakymo būsena vis dar tik apmokėjimas priimtas. Susisiekus su konsultantu, rašo užsakymas ruošiamas.
Neįsivaizdavau, kad laikyta tokia normali firma „Žalia stotelė“, gali būti kokia nepatikima. Reikia tikėtis, kad sėklas gausiu ne rudens sėjai.
Kuo toliau nuo tokios parduotuvės
Atsakyti
As ir prisijungsiu, nes tragedija! Jokio bendravimo, uzsakymo puse nera suruosta, o pinigus grazins tik po 14 dienu!!! Apsurdas. Nei prekiu nei pinigu tai kaip sodinti reikia? Paskutinis kartas cia.
Atsakyti
Taipogi prisijungsiu. Prekių antra savaitė nėra, niekaip neina susisiekti. Reikia persodinti, o nėra kur, pasinaudojau kita parduotuve, nes jei taip tai reiktų sodinti rudent greičiausiai. Paskutinį kartą perku žalioje stotelėje!
Atsakyti
Prisijungsiu. Užsakytų prekių nėra, į mailus neatrašo, telefono nekelia. Savininkai/vadovai arba atsistatydinkite, arba keiskitės....

Taip pat rekomenduojame

GOTAS
Statybos technikos nuoma | Higienos reikmenys

Adresas: Linkmenų g. 37, LT-08217 Vilnius.
Veiklos sritys: statybos technika, įranga, nuoma; apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; buitinė technika; daržininkystė, sodininkystė; elektros dalys ir įranga; hidraulika, pneumatika; higienos reikmenys; įrankiai; kompresoriai, siurbliai; komunalinė technika; krautuvai, keltuvai, liftai; matavimo prietaisai; miško, sodo, vejos technika; statyba; suvirinimas ir suvirinimo aparatai; švaros, valymo paslaugos; tvirtinimo detalės, elementai; žemės ūkio technika.
UAB “GOTAS” pirmoji įmonė Lietuvoje nuo 1993 m. pradėjusi teikti statybos įrankių nuomos paslaugas. Statybinės įrangos nuoma – tai naudingesnis pasirinkimas tiek privatiems klientams, tiek stambioms statybų bendrovėms. GOTAS teikia ir statybos technikos remonto paslaugas, atlieka įrankų aptarnavimą, parduoda naują...
Tokeda
Apželdinimo ir aplinkos tvarkymo paslaugos

Adresas: Urvikių g. 21, LT-89213 Mažeikiai.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interjero apdailos medžiagos; inžineriniai tinklai ir sistemos; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB TOKEDA įmonės kelias į sėkmę – kokybiškai atlikti darbai ir gautos rekomendacijos iš klientų. Profesionaliai dirbdami mes galima pasiūlyti optimalius aplinkos tvarkymo sprendimus – kiek įmanomą greitesnį rezultatą ir puikų kainos bei kokybės santykį. Profesionalios aplinkos grąžinimo paslaugos Ruloninės vejos...
Eneka
Nuotekų valymo įrenginiai

Adresas: Vandžiogalos pl. 94D, LT-47467 Kaunas.
Veiklos sritys: vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas; daržininkystė, sodininkystė; gamyba; plovyklų, autoservisų, degalinių įranga; pramonės įrengimai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB ENEKA yra lietuviško kapitalo gamybinė įmonė veikianti nuo 1994 m. Moderniu sukamojo formavimo metodu gaminanti polietileno talpyklas, pasižyminčias ypatingu sandarumu ir tvirtumu išlaikant nedidelį gaminio svorį. Klientams Lietuvoje ir užsienyje tiekiame ne tik talpyklas, tačiau ir juose sumontuotus nuotekų...
Madaris
Adresas: Nemuno g. 115-7, LT-93249 Klaipėda.
Veiklos sritys: apželdinimas ir aplinkos tvarkymas; daržininkystė, sodininkystė; gėlės ir dekoratyviniai augalai; interjero apdailos medžiagos; inžineriniai tinklai ir sistemos; kelių tiesimas, remontas, tiltai; statyba; statybos technika, įranga, nuoma; vamzdynai, vandentiekis, nuotekų valymas.
UAB „Madaris“ įkurta 2008 metais. Įmonėje dirba tik patyrę atestuoti specialistai ir mechanizatoriai. Madaris įsikūrusi Klaipėdoje, bet paslaugas teikia visame vakarų Lietuvos regione. Dirbame su europiniais ir privačių investuotojų objektais. Atliekame paruošiamuosius statybos ir aplinkos tvarkymo darbus. Turime...
Eldalita
Technika pašarų ruošimui,žemės ūkiui,buitinė tech.

Adresas: Liepkalnio g. 143, LT-02213 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; daržininkystė, sodininkystė; įrankiai; komunalinė technika; miško, sodo, vejos technika; statybos technika, įranga, nuoma; ūkio prekės.
Prekiaujame sodo-daržo įrankiais, daržo technika pašarų paruošimui, žemės ūkiui; buitiniai prietaisai, tandyrai,ketaus kazanai, krosnelės kazanui, šašlykinės, turistinės krosnelės, iešmų rinkiniai ir kt. prekyba internetu, www.eldalita.lt , +37061985888 Liepkalnio g. 143, LT-02213 VILNIUS, LIETUVA Prekės...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Augantis franšizių populiarumas – saugesnė verslo pradžia sudėtingu metu?
Augantis franšizių populiarumas – saugesnė verslo pradžia sudėtingu metu? 08-16 22:56
Šie neramūs laikai sukuria daug ir įvairių verslo galimybių, tačiau tuo pat metu išaugusi infliacija, medžiagų trūkumai ir net prastėjančios nuotaikos, ne tik apkartina naujo verslo pradžią, bet...
Ką verslui rinktis kibernetinių grėsmių kontekste: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą ar paslaugą
Ką verslui rinktis kibernetinių grėsmių kontekste: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą ar paslaugą 08-16 22:52
Augančių kibernetinių grėsmių kontekste vis daugiau įmonių susiduria su dilema, ką pasirinkti: nuosavą saugumo įvykių valdymo sprendimą (SIEM) ar SIEM kaip paslaugą? Kas geriau – visiška duomenų...
Žalą bendrovei padariusius vadovus ir net valdybų narius asmeninė atsakomybė gali pasivyti net ir po kelerių metų po įmonės nemokumo bylos iškėlimo ar akcijų perleidimo
Žalą bendrovei padariusius vadovus ir net valdybų narius asmeninė atsakomybė gali pasivyti net ir po kelerių metų po įmonės nemokumo bylos iškėlimo ar akcijų perleidimo 08-16 09:27
Per pastarąjį pusmetį Lietuvos Aukščiausiais Teismas (toliau – LAT) ne kartą nagrinėjo ne tik vadovų, bet ir įmonių dalyvių (akcininkų) bei valdybų narių asmeninės civilinės atsakomybės ir žalos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Macy's 21,11 +5,76%
Walmart 139,37 +5,11%
Harley-Davidson 42,15 +3,56%
Hasbro 82,42 +2,23%
Meta 179,47 -0,79%
NVIDIA 188,79 -0,80%
Exxon Mobil 91,46 -0,93%
Texas Instruments 183,36 -1,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 6,03 +5,05%
Anglis 196,95 +16,09%
Jautiena 5,98 -1,64%
Cukrus 0,79 -1,25%
Ryžiai 444,00 -4,31%
Apelsinai 0,94 +2,17%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Nafta 92,89 +1,04%