Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę AG Service, UAB
Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę AG Service
Taip pat rekomenduojame
Novastar LTAdresas: Kareivių g. 12, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvėAdresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Autogarsas
Namų bei automobilių audio, video aparatūraAdresas: Armatūrininkų g. 1, LT-52373 Kaunas.
Veiklos sritys: video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; automobilių garso ir apsaugos sistemos; autoservisai; buitinė technika; interneto parduotuvės; vaizdo stebėjimo sistemos.
AUTOGARSAS - namų bei automobilių garso (audio), vaizdo (video) aparatūros prekyba ir montavimas. Automobilių elektrinės dalies remontas, apsaugos sistemos, komforto įranga. Protingų namų įrengimas. Mes galime padėti jums išsirinkti kas geriausia jūsų namams, automobiliui bei laisvalaikiui. Daugiau nei 24 metus...
Muzikinis garažas, D. Kubiliaus firma
audiovideo.lt namų bei automobilių garso sistemosAdresas: Armatūrininkų g. 1, LT-52373 Kaunas.
Veiklos sritys: video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; automobilių garso ir apsaugos sistemos; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
MUZIKINIS GARAŽAS - specializuotų garso aparatūros lyderių, tokių kaip Dynaudio, Hertz, Audison, Ground Zero, Helix, Brax, Morel, Focal, Proson, Dynavoice oficialūs atstovai Lietuvoje. Esame oficialūs dyleriai prekinių ženklų JBL, Yamaha, Pioneer, Bose, Dali, Denon, Harman Kardon, Marantz, Heos, Jamo, Rega, Revel...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.ltAdresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Prisijungti prie katalogo
Goodyear
|
13,23
|
+5,25%
|
Twitter
|
42,52
|
+3,56%
|
ConocoPhillips
|
92,85
|
+3,30%
|
JPMorgan
|
115,76
|
+3,03%
|
Starbucks
|
85,73
|
-1,32%
|
Walt Disney
|
106,63
|
-1,38%
|
Meta
|
167,11
|
-2,03%
|
Western Digital
|
47,09
|
-5,65%
|
Vištiena
|
3,67
|
-0,81%
|
Dyzelis
|
4,36
|
-6,24%
|
Kava
|
6,03
|
+5,05%
|
Nafta
|
88,54
|
-2,34%
|
Sidabras
|
21,56
|
-1,60%
|
Varis
|
9024,46
|
-3,76%
|
Anglis
|
196,95
|
+16,09%
|
Auksas
|
1836,57
|
-0,65%
|
2022-07-21 20:24:38 IP 2nom5a8o
2022-06-29 22:46:27 IP 2e7r4559
2022-06-15 17:46:06
Kaip spresti garantini atveji kai tiesiog prisiskambint neimanoma? Gal uz toki tragiska servisa reikia kreiptis i VVTAT? Tegul uzdeda bauda kazkokie uz visiska klientu ignoravima.
2022-06-13 10:32:22
Patarimas įmonei:
vietoj to, kad tyčiotumėtės iš žmonių, pasamdykite daugiau operatorių ir nedarykite sau gėdos.
2022-05-30 11:46:15 IP 4lji02b
Noriu parašyti atsiliepimą apie AG Service, UAB aptarnavimą. Visų pirma prisiskambinti duotu telefonu užtruko apie valandą laukimo.Antra, pradėjus bendrauti telefonu su darbuoju, buvo is karto pasiūlyta nesikreipti į šią bendrovę, nes bendrovė ir taip turi daug darbo ir geriau pasiieškoti kito paslaugų teikėjo.Buvo nurodyta, kad geriausiu atveju meistras į namus atvyks maždaug po mėnesio.Komunikacijos, supratimo, aptarnavimo prasme bendrovės lygis zemiau nulio. Jeigu yra galimybė niekad nesikreipkit. (Ko verti šie žodžiai"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę.")
2022-04-23 14:13:12 IP 2fcphmtj
2022-04-23 00:03:54 IP 2e8b8m9q
2022-03-02 14:43:52 IP 28m90qii
2022-02-28 14:23:11 IP 2e7r4165
2022-01-24 11:41:56 IP 28mdnofv
2021-12-17 14:23:01 IP 66holqu8
2021-12-17 11:32:47 IP 28m905u8
Sulūžio stalčiaus teko laukti nuo Rugpjūčio mėnesio, iki Gruodžio, nors galiausiai prekė taip ir nebuvo pristatyta.
Visuomet buvo pasiteisinimai, kad tiekėjai turi problemų su prekių tiekimu ir pan. Trūkus kantrybei susisiekiau tiesiogiai su BEKO atstovais Lenkijoje (kurie atsakingi už visą Baltijos šalių regioną), stalčius buvo pristatytas per trumpiau negu savaitę, tiesiogiai iš Lenkijos sandelio.
Parašytas oficialus skundas apie AG Service (oficialų atstovą Lietuvoje), neįgaluma dirbti.
2021-11-03 13:07:28 IP 2cfq5nji
Sugedo siurblio baterijos ikroviklis, rugsejo pradzioje uzsakiau nauja is AGservice zadejo, jog pristatymas iki dvieju savaiciu. Siuo metu praejo jau beveik 2menesiai ir siandiena paklausus kada galiu tiketis to pazadeto ikroviklio, gavau atsakyma jog ir vel nukeltas pristatymas/tiekimas iki 11/29..
Papraso sumoket uz neegzistuojanti daigta pilna suma ir terminai lieka tiesiog pazadais kuriu niekada neigyvendina..
Tai taip iseina jog siurblys nenaudojamas jau 2menesius ir nezinia ar isvis kazkada pristatys dali..
2021-10-18 15:35:06 IP 29mjpsh2
2021-10-14 18:47:59 IP 2h85auii
2021-07-23 11:13:36 IP 2ju3l6pf
2021-07-19 16:53:19 IP 2fbap53m
2021-05-09 13:28:34 IP 2devm0v8
2021-03-31 16:45:40 IP 2i23v36n
Tiesiog kompanija iš mano pusės vertinama pačiu žemiausiu balu.
2020-12-22 19:52:24 IP 28mbuhgn
Teko apturėti laimės bendraujant su šiuo servisų, jei jį servisu galima būtų pavadinti. Kaitlentę įjungus vieną kaitvietę pradėjo spragsėti ir puslankiu paaižėjo, paskilo ir pasilydė stiklas. Nuotoliniu būdu pagal foto nustatė, kad reikia valyti kaitlentę atsiuntė iš instrukcijos ištrauką. Tipo kaitlentė nešvari, todėl taip ir atsitiko! Meistro atsiųsti negali vakare, nes dirba iki 17.00, o mes dirbame iki 18.00. Klausimas kur tokio autorinio serviso budintis darbuotojas?Kaitlentė tuo metu buvo švari, nes naudota buvo tris ar keturis kartus, taipogi išvalyta ir švari. Kompetencijos NULIS visiškas ! Stumdo iš vieno galo į kitą. O gero garažiniai meistrai sąžiningiau dirba nei autorizuotas AG servisas. Pagalbos jokios! Lieka kreiptis į vartotojų teises! Tą sėkmingai ir padarysime!
2020-11-29 19:12:21 IP 2ju3kq2p
2020-11-16 10:39:45 IP 2cfutpqu
2020-10-23 10:05:27 IP 2cfq5dpm
2020-07-22 11:22:36 IP 2be6cc67
Čia paskaičius, atrodo, kad servisas - puikus.
Kiek teko pabendraut dėl Elektrolux - nei meistras, nei įmonė tikrai nėra geri. Deja..
2020-05-14 01:21:39 IP 2eehh0tt
Sugedo indaplovė (nustojo šildyti vandenį), atvažiavo meistras, sakė gali būti, kad sugedo temperatūros daviklis, liepė stebėti ar nuolat nustoja šildyti po tam tikro laiko. Sumokėjom už vizitą ir po kurio laiko pranešėm rezultatus. Toliau jokių veiksmų iš serviso nesulaukėm, susisiekti su meistru nepavykdavo, teko vėl skambinti į servisą. Jie atsiuntė kitą meistrą, kuris po patikros įtarė, kad sugedo visa plokštė, žadėjo susisiekti ir pranešti plokštės keitimo kainą. Jau savaitė jokių žinių.. Du kartus sumokėta už vizitą, rezultato nėra..
2020-03-05 21:25:21 IP 2ivrptke
2019-12-24 14:37:39 IP 2ju7it4v
2019-10-24 12:43:32 IP 28mctemu
2019-09-10 21:43:04 IP 2ju3kstp
Labai gailiuosi, kad pirkau daikta ir papildomai mokejau pinigus uz pratesta garantija. Palieki daikta remontuoti, nesugebate net kliento informuoti apie eiga po keliu savaiciu. Jums prisiskambinti NEIMANOMA. Toks vaizdas kad specialiai nekeliate. Net vemt vercia nuo tokiu imoniu
2019-09-09 09:24:28 IP 2i24usp2
dėl Skalbimo mašinos Electrolux EWS1066SEU, į laišką atsakė vieną kartą tik pasiteirauti adreso, po ko dar kelis kartus rašiau/skambinau ir jokio atsako...
2019-09-05 12:23:17 IP 2e7r4327
2019-08-23 21:38:25 IP 28ma27na
2019-07-30 13:46:02 IP 2e7r3rco
2019-06-20 12:10:20 IP 2e8onhek
Dar viena mano nuomone apgaulės - pasipelnymo schema prieš klientus.
Po kelių elektroninių laiškų negaunu defektinio akto pinigai sumokėti, o paslaugos negauta.
Nemokėkite iš anksto pinigų, kol neatlikti pavesti (sutarti) darbai.
Monopolija rinkoje kenkia kitoms remonto įmonėms nesiskaito netik su klientais bet ir savo partneriais.
Draudimo įvykis įvykęs gegužės mėnesį ir draudimo kompanija pateikusi duomenis, paskambina iš UAB AG SERVICE ir be prisistatymo negeru tonu paminėjo mes atvyksime iki jūsų namų ir paimsime jūsų kavos aparatą, kai paklausta kas atvažiuos, po negražaus bendravimo buvo paminėta, kad neprivalau nieko duoti ir neprivalau jums duoti apžiūrėti savo namuose savo kavos aparato. Toks jausmas, kad su manimi kalbėjo statutiniai pareigūnai.
Kitas įvykis dar įdomesnis, atvykus iki AG serviso su kitu nauju, bet negarantiniu kavos aparatu, buvo aiškiai pabrėžta negarantinis ir aiškiai nurodžiau atlikti defektaciją ir surašyti tik defektinį aktą, sumokėjau 23 eurus, kitos dienos popietę paskambino meistras ir pranešė problemą ir paminėjo pareguliavau kavos aparato malūnėlį ir tai papildomai man kainuos dar 30 eurų. Atvykus pasiimti kavos aparato po valandos kai skambino meistras, priėmėja pareiškia, kad aš esu niekas, nieko nežinau ir turite mokėti dar 30 eur., paklausta dar kartą kas nurodė jiems remontuoti ir kur mano defektinis aktas vėl atsakymas aš nieko nežinau kavos aparato neatiduosiu kol nesumokėsite, toliau ji pasikvietė vadovą, atėjo mano nuomone agresyvus žmogus, kuris taip pat teigė, kad pasiims mano kavos aparatą, nes turiu sumokėti. Aš pareiškiau, kad sumokėjau tik už defektinį aktą, tačiau remonto neprašiau atlikti, prasidėjo agresyvūs veiksmai prieš klientą iš vadovo pusės. Vėliau vadovas pradėjo plėšyti ir atiminėti dokumentus. Dar kartą paminėjau aš sumokėjau už defektinį aktą ir atsisakau mokėti papildomus 30 eurų, šiaip ne taip atidavė mano kasos čekį, bet jokių dokumentų negauta.
Atvykęs namo po 2 kartų važiavimo sumokėjęs už defektinį aktą, kurio neturiu, toliau kavos aparatas neveikia, nesuprantu AG servisas mano nuomone apgaudinėja klientus ima pinigus, o remonto neatlieka.
MANO ASMENINĖ NUOMONĖ UAB AG SERVICE UŽSIIMINĖJA KLIENTŲ APGAULĖ.
2019-01-29 16:05:19 IP 2noao6qp
2019-01-25 11:33:11 IP 2i2413ei
Labai gailimės, kad kreipėmės į šią nekompetetingą įmonę, kuri visiškai negerbia kliento. Nemanau, kad jai turėtų būti suteiktas autorizuoto serviso vardas. Registruojantis buvo nurodytas skalbyklės modelis, susiųstos visos nuotraukos mašinos remontui reikalingoms detalėms užsakyti (gedimas buvo apsauginės gumos plyšimas). Pirmasis vizitas buvo sutartas ir užregistruotas mums patogiu laiku (darbo pabaigoje, kad būtų lengviau ir nereikėtų išeiti iš darbo visai dienai), vizitas be jokio pasitikslinimo buvo atšauktas likus nepilnai dienai iki termino. ATŠAUKTAS SMS ŽINUTE, net nederinant laiko su klientu. Aš jau nekalbu apie atsiprašymą. Antrojo vizito laikas, siųstas SMS žinute buvo suplanuotas dienos viduryje, likus porai valandų iki vizito su mumis susisiekė meistras ir apšaukė ne va tai mes turėtume turėti visas atsargines dalis reikalingas remontui, nes jam niekas nesakė, kad tokias dalis jis pats turi atsivežti, taip pat puolė kaltinti, kad ne va tai mes turėjome visą tvarką žinoti. Taigi, šiai minutei turime visiškai paprastą naujos skalbimo mašinos gedimą, kuris jau savaitę nėra pašalintas, dėl įmonės nekompetencijos.
Išvadas pasidarėme ir šiandien suderinome su kita įmone. Dar tikrai turite kur tobulėti!
Tiesa, kad būtų lengviau suprasti kartu siunčiu ir registracijos kodą: TCP000190117099
2018-11-17 10:39:30 IP 28ma1m4f
2018-10-30 10:17:12 IP 2i250n5i
TCP000180822084
2018-09-28 18:23:03 IP 28ma0j6b
2018-07-26 21:31:57 IP 2g5vdojq
2018-06-21 18:14:23 IP 27q30d82
2018-05-11 23:52:57 IP 66jd4lpt
Apmaudu, kad SAMSUNG savo puslapyje skelbia, jog AG Service yra autorizuotas jų servisas, nors AG Service šaldytuvų meistrai (bent jau iš Kauno) Samsung šaldytuvų taisyti nesugeba.
2018-04-25 13:58:25 IP 2e7r3u9f
Meistras atvykęs apžiūri prietaisą, nustato arba nenustato gedimo, pataiso arba nepataiso prietaiso ir, tuomet, paprašo pasirašyti ant jo dokumento, neva, dėl apsilankymo. Atrodo paprastas ir nekaltas dalykas, bet klientui niekada nepaliekama to dokumento kopija. Jau žinant šio dalyko tendenciškumą ir paprašius pateikti kopiją, meistras ima taisyti savo paties užpildytą dalį ir pasiūlo nusipaveiksluoti tą dokumentą. Paaiškinimas paprastas - mes visada taip dirbame.
Todėl visiems labai siūlau atkreipti dėmesį, kad dokumentas turi būti pateikiamas ir klientui! Kitas labai svarbus dalykas: meistras išeidamas žodiškai pasako, kad atliko ką galėjo ir paprašo kliento pasirašyti, kur aiškiai nurodoma, kad darbai atlikti gerai, tinkamai ir klientas jokių pretenzijų neturi. Net, jei tik išvykus meistrui, paaiškėja, kad darbas atliktas apgailėtinai blogai, tai ši kompanija pasilieka sau teisę 'mojuoti' Jūsų pasirašytu dokumentu, kuriame nurodoma, kad Jūs pretenzijų neturite.
Tikrai nenormali praktika, bet, matyt, kadangi kompanijai netrūksta klientų, tai jos darbuotojai prioritetu laiko naujų ir dar žalių klientų aptarnavimą, nei bandymus visiems suteikti maksimaliai gerą, kokybišką servisą.
2018-03-11 21:32:55 IP 28merj4l
2018-02-14 10:17:57 IP 28merjtr
UAB "AG Service" administracija
2018-02-12 12:27:13 IP 2be6c2e4
2017-11-20 00:29:57 IP 2e7r40a1
Matyt kaip ir visose kompanijose yra visokių darbuotojų ir visokių situacijų.
Man asmeniškai, teko sykį nusivilti, kai Topo centre nusipirkau šaldytuvą AEG ir reikėjo pakeisti durelių pusę. Paskambinau, užsiregistravau, reikėjo pasakyti konkrečiai koks gaminys, jo modelį ir sulaukiau atsakymo, kad meistras atvyks, o kaina 30 eurų.
Kai sulaukiau meistro, tai kitaip kaip chamu, jo pavadinti negalėjau. Meistras atvykęs kreipėsi 'tu' ir iš karto pareiškė: 'kainą žinai?' Atsakiau taip - viską telefonu man paaiškino - sakė kaina 30 eur. Meistras atšovė: 'be 60 eur. nieko nedarysiu'. Susirinko įrankius ir išėjo. Paskambinau bendruoju telefonu, tai man paaiškino kad taip neturėtų būti, bet nėra kitų meistrų.
2017-10-23 20:25:30 IP 28m95hpm
2017-07-21 13:26:45 IP 65fr7g2i
Kreipiausi į jūsų įstaigą dėl šaldytuvo gedimo. Aišku su terminais pas jus sudėtinga, nes sakė, kad 3-jų dienų laikotarpyje, o išėjo visi du mėnesiai. Kiek supratau visi meistrai atostogauja vasarą :). Man atsiuntė jauną, tik pradedantį meistriuką, Aivarą Dailidę, tai žinokit vertėjo laukti tų 2-jų mėn. Pareigingas, atsakingas, mandagus ir išvis jaunas, nesugadintas žmogus. Linkiu jūsų įmonei daugiau tokių meistrų, kurie myli ir supranta savo darbą. Ačiū Aivarai, kad nepavedei manęs ir savo vadovų. Tu esi pavyzdys meistrams, kurie dirba, kad dirbtų...
2017-05-19 16:20:46 IP 2i24uc1j
Nerekomenduoju. Diletantai. paskambinus telefonu paklausiau, ar remontuoja elektonikos gedimus? Man patvirtino, kad remontuoja. Nuvežiau orkaitę su akivaizdžiai matomu mechaniniu mikroschemos pažeimu. Paskambinęs meistras informavo, kad modelis senas, detalės nebegaminamos, reikia keisti visą bloką, o jo gauti neįmanoma. Nereikia būti mokslų daktaru, kad nusirašius mikroschemos numerį paieškoti internete. Pasirodo, ta mikroschema kainuoja 50 centų ir jų yra visose radijo detalių parduotuvėse. Pakako nunešti plokštę į pirmas pasitaikiuses dirbtuves, ir detalė buvo pakeista. Viso remonto samata buvo 10 eurų, nors "AG servisas" įrenginį nurašė kaip nepataisomą. Ir dar. Už pirminę apžiūra servisas paėmė 12 eurų ir buvo pasakyta, kad jei bus remontuojama pas juos, ta suma bus minusuota. Nieko panašaus. Suremontuot nesugebėjo, bet pinigų negražino.
Prietaisą grąžinome su išlituota mikroschema. Tuo įrodėme, kad meistras bandė remontą atlikti perlituodamas mikroschemą. Plokštės “takelių” būklė buvo tokia prasta, kad kokybiškai įlituoti naują mikroschemą nepavyko. Matėme, kad negalėsime atliktiems darbams suteikti garantiją, toks remontas būtų nekokybiškas. Informavome, kad remiantis gamintoju visa plokštė jau netiekiama. Telefoninio pokalbio metu teigėte, kad “pirmos pasitaikiusios dirbtuvės” atliko darbus, bet neišdavė čekio ir nesuteikė garantijos, o mūsų įmonei net nebuvote pateikęs prašymo grąžinti pinigus. Manytina, kad prietaisą į servisą pridavęs ir pinigus už apžiūrą įmokėjęs klientas tuo ir patvirtina, kad jam priimtina mūsų paslauga, bei jos įkainis. Savo ruožtu įmonė atlieka prietaiso patikrą, bei pateikia jos rezultatus. Tai yra mokama paslauga, kurią atlikome (kodėl turėtume grąžinti pinigus?). Remonto neatlikome, bet už remontą pinigai ir nebuvo paimti. Nemanome, kad yra teisinga lyginti oficialų serviso centrą (išduotas čekis, mokami mokesčiai, suteikiamos garantijos) su „pirmom pasitaikiusiom dirbtuvėm“ (neišduotas čekis, nesuteikta garantija, padarytas trumpalaikis sprendimas […]). Kliento teisė rinktis.
Naudodamasis proga dėkoju p. Giedrei už pozityvų komentarą. Įmonės administraciją pasiekia kur kas daugiau pozityvių atsiliepimų, nei matoma viešojoje erdvėje. Ačiū už kritiką, už padėkas, bei gerus žodžius.
Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822