VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę AG Service, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę AG Service

Atsiliepimai apie AG Service, UAB

Ko gero geriausias sporto klubas Vilniuje! 💪 Ateik ir įsitikink!
Parašyk savo nuomonę apie AG Service, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Klientas 2019-01-29 16:05:19
Labai gailiuosi, kad pirkau daikta ir papildomai mokejau pinigus uz pratesta garantija. Palieki daikta remontuoti, nesugebate net kliento informuoti apie eiga po keliu savaiciu. Jums prisiskambinti NEIMANOMA. Toks vaizdas kad specialiai nekeliate. Net vemt vercia nuo tokiu imoniu
Sveiki. Prisidedu prie neigiamų komentarų, nes rašoma tiesa. Mėnuo laiko (08.12), kaip esam užregistrave šaldytuvo gedimą (garantinis remontas). Meistras atvažiavo greitai. Pasiūlė du varijantus, grąžinti į parduotuvę prekę, arba dviejų savaičių bėgyje sutaisys, palaukti...Sutarėme taisyti. Tai didelė klaida, nes mėnuo laiko šaldytuvas nesutaisytas. Paskambinus, absurdiškas operatoriaus paaiškinimas : " AŠ KETURIS MĖNESIUS LAUKIAU KOL SUTAISĖ ŠALDYTUVĄ, NES DETALĖS ORIGINALIOS SIUNČIAMOS IŠ LENKIJOS, VOKIETIJOS GAMINTOJŲ ". Be komentarų... Kaip vasaros laikotarpio metu būti be šaldytuvo? Kvapas, musiukes. Kokius maisto produktus pirkti? Jokio žmogiškumo. Melas, melas, melas. P.S. Per šį laikotarpį nesame sulaukę iš AG serviso sms žinutės, skambučio kada sutaisys šaldytuvą.
Atsakyti
Su Jumis yra neįmanoma susisiekti. Kas kartą skambinant nuolatos ta pati melodija, kad visi konsultantai užimti, per mėnesį laiko taip ir nesugebėjau prisiskambinti nors laukdavau ir po 20 min. Rašiau Jums el. paštu prieš gerą mėnesį, buvo paprašyta pateikti adresą ir po to iki šiol jokios informacijos, nei iš meistro nei iš jūsų. Kaip galima teikti tokį atmestiną aptarnavimą? Patikslinimui, rašėme rugpjūčio 20 d. 11.37 val. laišką į vilnius@agservice.lt
dėl Skalbimo mašinos Electrolux EWS1066SEU, į laišką atsakė vieną kartą tik pasiteirauti adreso, po ko dar kelis kartus rašiau/skambinau ir jokio atsako...
Atsakyti
Įdomu, jei sąskaita būtų pateikiama po remonto, o ne prieš... Kiek žmonių ją apmokėtų už tokį prastą aptarnavimą ir kokybę. Gera dirbti, kai nėra konkurentų...
Atsakyti
išsikvietėm meistrą iš Kauno filialo, kad apžiūrėtų ir suremontuotų naują, nenaudotą, bet neveikiančią Miele indaplovę, pirktą Norvegijoje. Atvažiavo, apžiūrėjo ir sako, kad sugedę visi "viduriai", tikriausiai ta prasme, kad elektronika visa neveikianti. Neapsimoka taisyti, patarė vežti atgal į parduotuvę. Sumokėjome 35e už vizitą ir atsisveikinome. Indaplovė iškeliavo atgal į parduotuvę Norvegijoje. Ten ją pataisė per pusdienį ir pasakė, kad buvo brokuota pompa. Tai kokio "aukšto" meistriškumo meistrai, atstovaujantys Miele Lietuvoje, dirba šiame servise? Absurdas. Tada jau galėtų ir pinigų už apžiūrą neimti, jei nieko nesupranta ir nesusigaudo. Tiesa, jokio apžiūros dokumento mums nepateikė, o mes net nežinojome, kad toks turėtų būti, tad negalime nieko įrodyti. Gaila, kad Lietuvoje egzistuoja tokios niekam tikusios įmonės su netikusiais "meistrais"
Atsakyti
Kavos aparatas, paimtas tvarkymui birželio 6 d.pagaliau pristatytas sutvarkytas 07.30 d. Labai jau greitas aptarnavimas
Atsakyti
Laba diena, visiems UAB AG SERVICE klientams ir bendradarbiaujančioms draudimo įmonėms, siūlyčiau peržiūrėti atidžiai su kokiais partneriais bendradarbiaujate.
Dar viena mano nuomone apgaulės - pasipelnymo schema prieš klientus.
Po kelių elektroninių laiškų negaunu defektinio akto pinigai sumokėti, o paslaugos negauta.
Nemokėkite iš anksto pinigų, kol neatlikti pavesti (sutarti) darbai.
Monopolija rinkoje kenkia kitoms remonto įmonėms nesiskaito netik su klientais bet ir savo partneriais.
Draudimo įvykis įvykęs gegužės mėnesį ir draudimo kompanija pateikusi duomenis, paskambina iš UAB AG SERVICE ir be prisistatymo negeru tonu paminėjo mes atvyksime iki jūsų namų ir paimsime jūsų kavos aparatą, kai paklausta kas atvažiuos, po negražaus bendravimo buvo paminėta, kad neprivalau nieko duoti ir neprivalau jums duoti apžiūrėti savo namuose savo kavos aparato. Toks jausmas, kad su manimi kalbėjo statutiniai pareigūnai.
Kitas įvykis dar įdomesnis, atvykus iki AG serviso su kitu nauju, bet negarantiniu kavos aparatu, buvo aiškiai pabrėžta negarantinis ir aiškiai nurodžiau atlikti defektaciją ir surašyti tik defektinį aktą, sumokėjau 23 eurus, kitos dienos popietę paskambino meistras ir pranešė problemą ir paminėjo pareguliavau kavos aparato malūnėlį ir tai papildomai man kainuos dar 30 eurų. Atvykus pasiimti kavos aparato po valandos kai skambino meistras, priėmėja pareiškia, kad aš esu niekas, nieko nežinau ir turite mokėti dar 30 eur., paklausta dar kartą kas nurodė jiems remontuoti ir kur mano defektinis aktas vėl atsakymas aš nieko nežinau kavos aparato neatiduosiu kol nesumokėsite, toliau ji pasikvietė vadovą, atėjo mano nuomone agresyvus žmogus, kuris taip pat teigė, kad pasiims mano kavos aparatą, nes turiu sumokėti. Aš pareiškiau, kad sumokėjau tik už defektinį aktą, tačiau remonto neprašiau atlikti, prasidėjo agresyvūs veiksmai prieš klientą iš vadovo pusės. Vėliau vadovas pradėjo plėšyti ir atiminėti dokumentus. Dar kartą paminėjau aš sumokėjau už defektinį aktą ir atsisakau mokėti papildomus 30 eurų, šiaip ne taip atidavė mano kasos čekį, bet jokių dokumentų negauta.
Atvykęs namo po 2 kartų važiavimo sumokėjęs už defektinį aktą, kurio neturiu, toliau kavos aparatas neveikia, nesuprantu AG servisas mano nuomone apgaudinėja klientus ima pinigus, o remonto neatlieka.
MANO ASMENINĖ NUOMONĖ UAB AG SERVICE UŽSIIMINĖJA KLIENTŲ APGAULĖ.
Atsakyti
Labai gailiuosi, kad pirkau daikta ir papildomai mokejau pinigus uz pratesta garantija. Palieki daikta remontuoti, nesugebate net kliento informuoti apie eiga po keliu savaiciu. Jums prisiskambinti NEIMANOMA. Toks vaizdas kad specialiai nekeliate. Net vemt vercia nuo tokiu imoniu
Atsakyti
Atsiliepimas dėl SAMSUNG skalbyklės (metų laiko naudojimo) remonto Kaune.
Labai gailimės, kad kreipėmės į šią nekompetetingą įmonę, kuri visiškai negerbia kliento. Nemanau, kad jai turėtų būti suteiktas autorizuoto serviso vardas. Registruojantis buvo nurodytas skalbyklės modelis, susiųstos visos nuotraukos mašinos remontui reikalingoms detalėms užsakyti (gedimas buvo apsauginės gumos plyšimas). Pirmasis vizitas buvo sutartas ir užregistruotas mums patogiu laiku (darbo pabaigoje, kad būtų lengviau ir nereikėtų išeiti iš darbo visai dienai), vizitas be jokio pasitikslinimo buvo atšauktas likus nepilnai dienai iki termino. ATŠAUKTAS SMS ŽINUTE, net nederinant laiko su klientu. Aš jau nekalbu apie atsiprašymą. Antrojo vizito laikas, siųstas SMS žinute buvo suplanuotas dienos viduryje, likus porai valandų iki vizito su mumis susisiekė meistras ir apšaukė ne va tai mes turėtume turėti visas atsargines dalis reikalingas remontui, nes jam niekas nesakė, kad tokias dalis jis pats turi atsivežti, taip pat puolė kaltinti, kad ne va tai mes turėjome visą tvarką žinoti. Taigi, šiai minutei turime visiškai paprastą naujos skalbimo mašinos gedimą, kuris jau savaitę nėra pašalintas, dėl įmonės nekompetencijos.
Išvadas pasidarėme ir šiandien suderinome su kita įmone. Dar tikrai turite kur tobulėti!
Tiesa, kad būtų lengviau suprasti kartu siunčiu ir registracijos kodą: TCP000190117099
Atsakyti
Žmonės, su kuriais man teko susidurti, dirbantys šioje įmonėje neturi nei mažiausios kompetencijos. Įmonės tinklalapyje skelbiami lozungai apie tai, kad įmonėje dirba kompetetingi darbuotojai ir svarbiausia yra aptarnavimo kokybė - yra reklaminis melas. Jeigu turėsite bent mažiausios galimybės, venkite turėti reikalų su šia įmone.
Atsakyti
Kažkas negerai su aptarnavimu. Mano Bosch skalbimo mašinos jau 40 dienų nesutaiso. Nesugeba net paskabinti. Turiu aš jiem skambinėti kas dieną kad būtų bent koks progresas. Nerekomenduoju.

TCP000180822084
Atsakyti
Šudarankių įmonė. Boch garantinės kaitlentės 2 mėn. nesugeba sutvarkyti. Atrodo jog detales reikėtų iš kito pasaulio krašto užsakinėti. Paskambinus telefonu, atsiliepia administratorė ir pasako, kad su jumis meistras susisieks per vieną darbo dieną. Bet niekas ir nepaskambina. Ir taip jau ne pirmas kartas.
Atsakyti
Neimanoma Jums priskambinti....jeigu ir atsiliepiat po 6 valandu, tai duodat kita telefono numeri... ten paskambini...ir vel kita numeri...Uzknisot juodai..
Atsakyti
AG servisas yra pati nepatikimiausia įmonė. Sugedo šaldytuvas, laukiau apie dvi savaites, bet taip ir nesulaukiau meistro atvykimo, nors buvo žadėta, kad meistras atvyks per 3 darbo dienas. Skambinau kiekvieną dieną dėl šaldytuvo remonto, vis buvo žadėta, kad meistras atvtyks kitą dieną... Taip ir nesulaukiau.... Įmonė yra nepatikima ir nevykdo savo įsipareigojimų.
Samsung šaldytuvas
2018-05-11 23:52:57 IP 66jd4lpt
Atsakyti
Mano patirtis su Kauno AG Service šaldytuvų meistrais. Galbūt, kituose filialuose jie gabesni. Sugedus kelių metų senumo šaldytuvui, AG Service meistrai (2) sutaisyti nesugebėjo. Vienas pabandė. Nepavyko. Kitas net nebandė, ko gero pamatęs, kad nesugebės, iš kart pareiškė, kad viskas čia normalu, kad taip turi būti. Informavome gamintojo atstovą Lietuvoje, atstovas patvirtino, kad taip neturi būti. Kito serviso meistras iškart (!) nustatė, kad šaldytuvas veikia netinkamai.

Apmaudu, kad SAMSUNG savo puslapyje skelbia, jog AG Service yra autorizuotas jų servisas, nors AG Service šaldytuvų meistrai (bent jau iš Kauno) Samsung šaldytuvų taisyti nesugeba.
Atsakyti
Dalinuosi asmenine ir ne vienkartine patirtimi:
Meistras atvykęs apžiūri prietaisą, nustato arba nenustato gedimo, pataiso arba nepataiso prietaiso ir, tuomet, paprašo pasirašyti ant jo dokumento, neva, dėl apsilankymo. Atrodo paprastas ir nekaltas dalykas, bet klientui niekada nepaliekama to dokumento kopija. Jau žinant šio dalyko tendenciškumą ir paprašius pateikti kopiją, meistras ima taisyti savo paties užpildytą dalį ir pasiūlo nusipaveiksluoti tą dokumentą. Paaiškinimas paprastas - mes visada taip dirbame.
Todėl visiems labai siūlau atkreipti dėmesį, kad dokumentas turi būti pateikiamas ir klientui! Kitas labai svarbus dalykas: meistras išeidamas žodiškai pasako, kad atliko ką galėjo ir paprašo kliento pasirašyti, kur aiškiai nurodoma, kad darbai atlikti gerai, tinkamai ir klientas jokių pretenzijų neturi. Net, jei tik išvykus meistrui, paaiškėja, kad darbas atliktas apgailėtinai blogai, tai ši kompanija pasilieka sau teisę 'mojuoti' Jūsų pasirašytu dokumentu, kuriame nurodoma, kad Jūs pretenzijų neturite.
Tikrai nenormali praktika, bet, matyt, kadangi kompanijai netrūksta klientų, tai jos darbuotojai prioritetu laiko naujų ir dar žalių klientų aptarnavimą, nei bandymus visiems suteikti maksimaliai gerą, kokybišką servisą.
Atsakyti
Mano asmeninė patirtis su skalbyklės GORENJE garantiniu remontu senoka (kokių dviejų metų senumo) ir ji dvejopa: užsakymas telefonu ir meistro atvykimas buvo sklandus, mašiną meistras išsivežė testavimui irgi sklandžiai. O paskui problemos kilo "pažaduko" lygmens - ir meistras ir darbuotoja nuolat kartojo, kad su manim bus susisiekta ir... visų "susisiekimu" iniciatoriumi turėjau būti aš. Vienintelis, kuris tesėjo pažadą, buvo serviso vadovas Giedrius - ir paskambino ir paaiškino situaciją. Bet būgno keitimas užtruko virš dviejų mėn., o skambinant klientų aptarnavimo telefonu atkakliai buvo žadama, kad meistras susisieks... ir nesusisiekdavo. Galiausiai atgavau savo suremontuotą skalbyklę ir... pakeistas būgnas toliau sėkmingai plėšo skalbinius. Na dar pasakysiu, kad eilę metų turėjau senesnį GORENJE modelį, kuriam amžinai dėkinga visa mūsų šeima... ir ji jokių skalbinių neplėšė. Dar va - pardavęs skalbyklę mums žmogus - senas šeimos bičiulis. Jis apklausė kitus savo klientus pirkusius tą patį modelį - neplėšo. Pakeitė mums pardavėjas tą skalbyklę - vėl šeima laiminga. Kodėl rašau tik dabar šią istoriją? Nagi sugedo man siurblys MIELE (smulkus gedimas, bet garantinis). Žiūriu - tas pats AG Service garantinio serviso vykdytojas... ir užsukau į atsiliepimus. Na iš patirties žinau, kad giria rečiau nei peikia :), bet man ir atsimenant savus potyrius ir skaitant naujausią kritiką kylą vienas klausimas: kodėl įmonė netalpina savo svetainėje garantinio remonto tvarkos aprašymo su terminais - kada po gedimo registracijos turi būti susisiekta su klientu, per kiek laiko turi būti atlikta diagnostika ir klientas gautų informaciją (t, y. nors pamatytų tinklapio sekcijoje "Remonto eiga" kas per gedimas ir kada jis planuojamas pašalinti), kad būtų konkrečiau apibrėžtas nei įstatyminiuose aktuose "protingas remonto laikotarpis", pvz. kaip tai padarę kai kurie kompiuterinės technikos remontininkai? Būtų aišku iš karto, kiek maksimaliai liksi be buitinės technikos, kas "sugrybavo" ir ko nepadarė iki galo, jei jau būtų vėluojama. Na mano minėtu atveju netikiu pvz. kad būgnas iš Slovėnijos iki Kauno keliavo mėnesį... Taigi mieli vadovai - gal vietoj atsirašinėjimo čia tiesiog paskelbkit "Remonto ir terminų tvarką"... tegul tas protingas laikotarpis bus pvz. 30 dienų, tegul detalės atsisiuntimui dar prireiks 15, aptarkit kliento informavimą, atsakingus už tai ir terminus vėl žinoma :). Juk tikrai protingo ir malonaus žmogaus įspūdį paliekat Giedriau ir už įmonę panašu sergat... Ar paskelbus taisykles bijot būti pririšti prie aiškumo?.... O siurblio visgi sevisan AG nevešiu - bijau likti be siurblio kokiems 2-3 mėn.:) - garantija jau į pabaigą, tai duodu negarantiniam remontui. Geriau žinot sumokėsiu (ir beje - kvitą ir aktą gausiu), bet nežaisiu aš to ping -pongo su Jūsų klientų aptarnavimo linija, O taisykles sukurkit - visiems bus aiškiau, kas, kaip ir kada. Sėkmės. P.S.atsakymo man nerašykit (parašykit tvarką).
UAB "AG Service" administracija
2018-02-14 10:17:57 IP 28merjtr
Atsakyti
Mieli klientai, Jūsų atsiliepimai aptariami darbuotojų susirinkimo metu. Pagyrimo atveju pagiriame darbuotoją, pasidžiaugiame, o pastabos atveju ieškome būdų pagerinti paslaugos kokybę. Esame dėkingi tiems, kurie atsiliepimus pateikia kartu su informacija, kurios pagalba sistemoje galime identifikuoti ir ištirti atvejį, apie kurį kalbama. Deja, bet neturime galimybės išnagrinėti abstrakčiai pateikiamų skundų. Ačiū už Jūsų laiką ir pastangas pateikiant mums grįžtamąjį ryšį.

UAB "AG Service" administracija
Atsakyti
Esu labai stipriai nusivylusi jūsų teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimo kokybe ir greičiu.Buvo prižadėta kad susisieks greitu laiku, praėjus savaitėj laiko pati pasiskambinau tai buvo 2018-02-07d.buvo pasakyta kad jau yra patikrinta tik draudimui pateiks išvadas.Skambinau 2018-02-09 dar išvados nepateiktos.Skambinau 2018-02-12 paskambinus į draudimą išvadų neturėjo.O jiems paskambinus dar sugeba meluoti kad buvo pateiktos 2018-02-09...Iš vis nesugebat draudimiui laiku pateikti išvadų, o paskambinus dar meluoja, kad pateiktos.Atsakinga darbuojota Svetlana nevykdo savo pareigų.Nuo vasario 1d išsivežę prietaisą nesugeba nei išvados pateikti nei prietaiso grąžinti.Labai gaila kad draudimas dirba su tokiais partneriais
Atsakyti
Sveiki,
Matyt kaip ir visose kompanijose yra visokių darbuotojų ir visokių situacijų.
Man asmeniškai, teko sykį nusivilti, kai Topo centre nusipirkau šaldytuvą AEG ir reikėjo pakeisti durelių pusę. Paskambinau, užsiregistravau, reikėjo pasakyti konkrečiai koks gaminys, jo modelį ir sulaukiau atsakymo, kad meistras atvyks, o kaina 30 eurų.
Kai sulaukiau meistro, tai kitaip kaip chamu, jo pavadinti negalėjau. Meistras atvykęs kreipėsi 'tu' ir iš karto pareiškė: 'kainą žinai?' Atsakiau taip - viską telefonu man paaiškino - sakė kaina 30 eur. Meistras atšovė: 'be 60 eur. nieko nedarysiu'. Susirinko įrankius ir išėjo. Paskambinau bendruoju telefonu, tai man paaiškino kad taip neturėtų būti, bet nėra kitų meistrų.
Эдуард Устинович
2017-10-23 20:25:30 IP 28m95hpm
Atsakyti
Спасибо ! Специалист из Клайпеды Айварс Дайлиде очень толковый и сообразительный, на своём месте мастер. Спасибо Вам всем за него и за быстрое решение проблемы. в ремонте газового обогревателя. В котором была поломка до которой надо было ещё додуматься.
Atsakyti
Laba diena,
Kreipiausi į jūsų įstaigą dėl šaldytuvo gedimo. Aišku su terminais pas jus sudėtinga, nes sakė, kad 3-jų dienų laikotarpyje, o išėjo visi du mėnesiai. Kiek supratau visi meistrai atostogauja vasarą :). Man atsiuntė jauną, tik pradedantį meistriuką, Aivarą Dailidę, tai žinokit vertėjo laukti tų 2-jų mėn. Pareigingas, atsakingas, mandagus ir išvis jaunas, nesugadintas žmogus. Linkiu jūsų įmonei daugiau tokių meistrų, kurie myli ir supranta savo darbą. Ačiū Aivarai, kad nepavedei manęs ir savo vadovų. Tu esi pavyzdys meistrams, kurie dirba, kad dirbtų...
Atsakyti
Robertas 2017-05-12 09:17:04
Nerekomenduoju. Diletantai. paskambinus telefonu paklausiau, ar remontuoja elektonikos gedimus? Man patvirtino, kad remontuoja. Nuvežiau orkaitę su akivaizdžiai matomu mechaniniu mikroschemos pažeimu. Paskambinęs meistras informavo, kad modelis senas, detalės nebegaminamos, reikia keisti visą bloką, o jo gauti neįmanoma. Nereikia būti mokslų daktaru, kad nusirašius mikroschemos numerį paieškoti internete. Pasirodo, ta mikroschema kainuoja 50 centų ir jų yra visose radijo detalių parduotuvėse. Pakako nunešti plokštę į pirmas pasitaikiuses dirbtuves, ir detalė buvo pakeista. Viso remonto samata buvo 10 eurų, nors "AG servisas" įrenginį nurašė kaip nepataisomą. Ir dar. Už pirminę apžiūra servisas paėmė 12 eurų ir buvo pasakyta, kad jei bus remontuojama pas juos, ta suma bus minusuota. Nieko panašaus. Suremontuot nesugebėjo, bet pinigų negražino.
Gerb. Robertai,

Prietaisą grąžinome su išlituota mikroschema. Tuo įrodėme, kad meistras bandė remontą atlikti perlituodamas mikroschemą. Plokštės “takelių” būklė buvo tokia prasta, kad kokybiškai įlituoti naują mikroschemą nepavyko. Matėme, kad negalėsime atliktiems darbams suteikti garantiją, toks remontas būtų nekokybiškas. Informavome, kad remiantis gamintoju visa plokštė jau netiekiama. Telefoninio pokalbio metu teigėte, kad “pirmos pasitaikiusios dirbtuvės” atliko darbus, bet neišdavė čekio ir nesuteikė garantijos, o mūsų įmonei net nebuvote pateikęs prašymo grąžinti pinigus. Manytina, kad prietaisą į servisą pridavęs ir pinigus už apžiūrą įmokėjęs klientas tuo ir patvirtina, kad jam priimtina mūsų paslauga, bei jos įkainis. Savo ruožtu įmonė atlieka prietaiso patikrą, bei pateikia jos rezultatus. Tai yra mokama paslauga, kurią atlikome (kodėl turėtume grąžinti pinigus?). Remonto neatlikome, bet už remontą pinigai ir nebuvo paimti. Nemanome, kad yra teisinga lyginti oficialų serviso centrą (išduotas čekis, mokami mokesčiai, suteikiamos garantijos) su „pirmom pasitaikiusiom dirbtuvėm“ (neišduotas čekis, nesuteikta garantija, padarytas trumpalaikis sprendimas […]). Kliento teisė rinktis.

Naudodamasis proga dėkoju p. Giedrei už pozityvų komentarą. Įmonės administraciją pasiekia kur kas daugiau pozityvių atsiliepimų, nei matoma viešojoje erdvėje. Ačiū už kritiką, už padėkas, bei gerus žodžius.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Nerekomenduoju. Diletantai. paskambinus telefonu paklausiau, ar remontuoja elektonikos gedimus? Man patvirtino, kad remontuoja. Nuvežiau orkaitę su akivaizdžiai matomu mechaniniu mikroschemos pažeimu. Paskambinęs meistras informavo, kad modelis senas, detalės nebegaminamos, reikia keisti visą bloką, o jo gauti neįmanoma. Nereikia būti mokslų daktaru, kad nusirašius mikroschemos numerį paieškoti internete. Pasirodo, ta mikroschema kainuoja 50 centų ir jų yra visose radijo detalių parduotuvėse. Pakako nunešti plokštę į pirmas pasitaikiuses dirbtuves, ir detalė buvo pakeista. Viso remonto samata buvo 10 eurų, nors "AG servisas" įrenginį nurašė kaip nepataisomą. Ir dar. Už pirminę apžiūra servisas paėmė 12 eurų ir buvo pasakyta, kad jei bus remontuojama pas juos, ta suma bus minusuota. Nieko panašaus. Suremontuot nesugebėjo, bet pinigų negražino.
Atsakyti
Paskambinau į AGService dėl Miele gedimo ir likau labai patenkinta meistro Vitalijaus darbu: ne tik, kad operatyviai, profesionaliai atliko remonto darbus, bet ir konsultavo telefonu nedarbo laiku. Prie viso to atvyko laiku, bendravo labai mandagiai, atsakė į visus klausimus ir užsakė detalę, kurią atvežė skubiu paštu. Sėkmės, vertinu tokį profesionalumą. Nepaleiskit gerų darbuotojų!
Atsakyti
Gerb. Rolandai,

apgailestauju, kad teko nusivilti aptarnavusių darbuotojų bendravimu. Kaip jau minėjau telefonu, toks darbuotojų elgesys nesuderinamas su įmonės požiūriu į klientų aptarnavimą. Atlikome vidinį tyrimą ir nustatėme tobulintinas vietas, dėkojame už Jūsų pastabas. Jeigu manote, kad liko neatsakytų ar neišspręstų klausimų, sukontaktuokite su manimi.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Kaip matau situacija nuo 2014 metų nesikeičia.... Labai gaila, bet ir man šiandien teko susidurti su šios įmonės darbuotojų aplaidumu, nekorektišku bendravimu, bei netinkamo leksikono vartojimo. Situacija prasidėjo nuo to jog buvo pristatytas virdulys dėl to jog pro jo apačią lašą. Gavome SMS žinutę, kad prietaisas paruoštas atidavimui. Nuvykęs pasiimti sužinojau, jog problema nenustatyta. Pasakius, kad taip būti negali, nes problema yra akivaizdi, pasiūlė pasikalbėti su serviso darbuotoju, jis nuo pat pradžių elgėsi nemandagiai, pasakius, kad aš neimsiu prekės, tegul bus vertinama antrą kartą, pasiūlė kad galime ištestuoti kartu. Pasakiau jog tam neturiu laiko, priėmėja sureagavo į mano žodžius ir pasakė, kad aš nusišneku, noriu, kad būtų ištestuota, bet tam neturiu laiko. Sutikau laukti. Serviso darbuotojas jungdamas virdulį testavimui pasakė: "Gal man su galvą į sieną daužyti jog rasti tą gedimą?" Atsakiau: "Jei tai padės, prašau." Tada jo įžūlumas peržengė visas ribas ir Jis manęs paklausė, ar aš trenktas? Toks elgesys šokiravo, ir man atsakius, kad reikėtų įgyti kultūros, Jis apsisuko ir išėjo, kadangi pamačius kad situacija nesisprendžia, sprendimo būdo pabandžiau ieškoti su prekės pardavėju. Virdulys tuo metu virino vandenį. Pabaigus telefoninį pokalbį, paprašiau, kad prietaisas būtų parengtas atsiėmimui, ir priėmėja pasakė, jog pats testavau pats turiu ir susitvarkyti. Na čia irgi ne itin kultūringa, mano nuožiūra. Pakėlus virdulį nuo kaitinimo pado pastebėjau vandens lašus, nunešiau parodyti priėmėjai, kadangi serviso darbuotojas jau buvo išėjęs. Ir ji neišlemeno jokio žodžio, kad galbūt pakviestų Jį ir Jis pats tuo galėtų įsitikinti. Tad visiems patarčiau nesikreipti į šią įmonę jei tik galima to išvengti.
Atsakyti
Viktoras 2016-11-21 12:51:37
Siūlau netūrėtu reikalų su agservisu.Neteikia jie jokio pogarantinio serviso, kaip viešai yra deklaruojama, o vietoj sprendimo siūlo keisti nauja preke kuriai tik 3metai kaip naudojama.Gėda tokiai ''profesionalų'' komandai.Ir jus nepasakokit kad tik mano atveju taip, nes atsiliepimai kalba patys už save.GĖDA JUM.
Gerb. Viktorai,

Telefonu Jums paaiškinau, kad detalių negaminame, esame tarpininkas tarp gamintojo ir kliento. Mūsų galimybės sutaisyti seną prietaisą tiesiogiai remiasi į gamintojo detalių tiekimą. Kiekvieną mėnesį padedame tūkstančiams klientų, todėl tvirtai teigiame, kad pogarantinį servisą vykdome. Nemanome, kad turėtume jaustis neprofesionalais arba jausti gėdą atvejais, kai rezultatas priklauso ne nuo mūsų. Suprantame Jūsų apmaudą, kad dėl netiekiamos detalės seną prietaisą tenka pakeisti nauju, tačiau nemanome, kad tai pateisina tokius kategoriškus komentarus.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Siūlau netūrėtu reikalų su agservisu.Neteikia jie jokio pogarantinio serviso, kaip viešai yra deklaruojama, o vietoj sprendimo siūlo keisti nauja preke kuriai tik 3metai kaip naudojama.Gėda tokiai ''profesionalų'' komandai.Ir jus nepasakokit kad tik mano atveju taip, nes atsiliepimai kalba patys už save.GĖDA JUM.
Atsakyti
Tadas 2016-08-23 16:51:30
Užsisakius detale, buvo pasakyta jog ji pasieks namus per 2-3sav. Praėjus 3 savaitėms, kreipiausi el. paštu dėl detalės, pasakė jog detalė gauta, yra sandėlyje ir laukia išsiuntimo ir paspartins išsiuntimą. Praėjus savaitei kreipiausi dar, gavau atsakymą jog gamintojas atsiuntė sudužusią detalę ir laukiame dabar naujos. Visko pasitaiko, bet taip negali vykt, o dar agservice šūkis profesionalų komanda, tik įdomu kuriuos srities profesionalai? Nerekomenduoju turėti jokių reikalų su šia profesionalų komanda.
Gerb. Tadai,

Malonu, kad paminėjote, jog dalį gavome per tą laiką, kurį ir žadėjome.Gaila, kad detalė atvyko sudužusi. Mes patys detalių negaminame ir iš užsienio savo automobiliais netransportuojame. Deja kartais nutinka taip, kad dėl su AG Service įmone nesusijusių veiksnių siuntinys mus pasiekia pažeistas. Apgailestaujame, kad teko palaukti, kol bus įvykdytas pakartotinas užsakymas.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Užsisakius detale, buvo pasakyta jog ji pasieks namus per 2-3sav. Praėjus 3 savaitėms, kreipiausi el. paštu dėl detalės, pasakė jog detalė gauta, yra sandėlyje ir laukia išsiuntimo ir paspartins išsiuntimą. Praėjus savaitei kreipiausi dar, gavau atsakymą jog gamintojas atsiuntė sudužusią detalę ir laukiame dabar naujos. Visko pasitaiko, bet taip negali vykt, o dar agservice šūkis profesionalų komanda, tik įdomu kuriuos srities profesionalai? Nerekomenduoju turėti jokių reikalų su šia profesionalų komanda.
Atsakyti
Ovidijus 2015-06-22 18:50:06
Sveiki,

Mano istorija tokia, jog nusipirkau siurblį, kurio baterija turėjusi viekti 35 min., veikė tik 14 min. Po siurblio apžiūros gavau pranešimą, jog gedimas gamyklinis ir man bus pakeista baterija į naują ir tai truks 2 savaites. Po 3-jų savaičių nesulaukęs jokio pranešimo, pats paskambinau ir gavau patvirtinimą, kad prekė sutaisyta ir galiu atsiimti. Atsiėmęs siurblį, pasikroviau pilnai ir ką gi. Jis vėl nulūžo po 14 min. Kitaip sakant, niekas to siurblio netvarkė ir tikrai netikrino kiek laiko jis tarnauja. Dar atsiimant aiškino, kad jis TURI laikyti tik 15 minučių, nors juoda ant balto parašyta siurblio dokumentuose, kad darbo laikas iki 35 minučių. Atidavė siurblį dar ir apibraižytą. Rytoj važiuosiu jau 3 kartą į servisą ir pamokytas reikalausiu nurašymo akto su kuriuo galėsiu atgauti pinigus iš pardavėjo.

Taigi paantrinsiu komentatorei Vilmai. NEPIRKIT prekių, kuriose garantinio servisu įvardintas AG SERVISAS.
Ovidijau, veikimas iki 35 minučių reiškia ilgiausią įmanomą veikimą, esant mažiausiam energijos naudojimui - palankiausiems apkrovos, pasirinkto galingumo pasirinkimams. Jei jūsų naudojimo būdui baterijos energijos pakanka tik 14 min., tai savaime dar neprasilenkia su deklaracija. Juo labiau, kad AG Service negamina prietaisų, ir nedeklaruoja bei nekeičia jų parametrų.
Atsakyti
Panelė Agnė rašo, kad trečią kartą į servisą pristatė kavos aparatą, bei kartu įteikė prašymą raštu. Primename, kad į klientų pateiktus raštus įmonė turi teisę atsakyti per dešimt dienų. Tiek laiko turėjome prietaiso testavimui. Klientė patvirtina, jog žinojo apie tai, kad pirmų trijų testavimo dienų bėgyje gedimas nepasireiškė. Gedimas pasireiškė šiek tiek vėliau. Apgailestaujame, kad dėl pasitaikiusių nedarbo dienų atsakymo teko laukti ilgiau, nei tikėjotės. Problema išspręsta klientės naudai. Klientė prietaisą atsiėmė.

Mieli mūsų klientai, Jūsų atsiliepimai aptariami darbuotojų susirinkimo metu. Pagyrimo atveju pagiriame meistrą, pasidžiaugiame, o pastabos atveju ieškome būdų pagerinti paslaugos kokybę. Ačiū už Jūsų laiką ir pastangas pateikiant mums grįžtamąjį ryšį.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Kavos aparatą vežėme tvarkyti 3 kartus, pirmą kartą pralaikė 1 mėn pakeitė bakelį, po savaitės vėl pradėjo kartotis problema, tada vežėme antrą kartą pralaikė 1, 5 mėn pasakė, kad pakeitė žarnelės, vos tik parsivežiau namo kitą rytą radau vėl didžiausią balą, tada vežiau 3 kartą ir pasakiau, kad noriu atgauti pinigus pateikiau prašymą, sakė per savaitę laiko susisieks i ir ką jūs galvojat? praėjo 2 savaitės nieks nesiteikė paskambint. Kai pati paskambinau man pasakė, kad meistras testavo 3 dienas ir jokių gedimų nerado. Kaip taip gali būti? jei pas mane namie bėga aš net nuotraukas turiu. Tas meistras gal testavo su tuščiu bakeliu???? Jei su manim niekas nesusisieks iš vadovybės busiu priversta kreiptis į nemaisto produktų inspekciją.
Atsakyti
Sveiki, nezinau kodel visi taip blogai atsiliepia, bet man sugedo skalbimo masina.Buvo pektadienio vakaras paskabinau i AG serviza uzregistravo gedima.Pirmadienio ryta jau skambino meisras is musu miesto, atvaziavo paziurejo ko reikia, uzsake detales.Galvoju nu dabar lauksiu menesi ir dar garantinis tikrai neskubes...bet ne po triju dienu vel meistrelis pas mane su detalem, sutvarke vel sukasi mano masinyte.Labai aciu AGservizui uz gera organizavima, meisrui uz puikiai atlikta darba.Sekmes Jusu visai komandai.
Atsakyti
Čia taip pat galiu pasikartoti, kad vadovo telefonas skelbiamas įmonės svetainėje, kontaktų skiltyje. Vilniaus padalinio vadovės telefoną galite rasti tarp šių komentarų. Esame dėkingi tiems, kurie pastabas pateikia kartu su informacija, kurios pagalba sistemoje galime identifikuoti ir ištirti atvejį, apie kurį kalbama. Esame pasiekiami kiekvienam.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Sveiki,

Mano istorija tokia, jog nusipirkau siurblį, kurio baterija turėjusi viekti 35 min., veikė tik 14 min. Po siurblio apžiūros gavau pranešimą, jog gedimas gamyklinis ir man bus pakeista baterija į naują ir tai truks 2 savaites. Po 3-jų savaičių nesulaukęs jokio pranešimo, pats paskambinau ir gavau patvirtinimą, kad prekė sutaisyta ir galiu atsiimti. Atsiėmęs siurblį, pasikroviau pilnai ir ką gi. Jis vėl nulūžo po 14 min. Kitaip sakant, niekas to siurblio netvarkė ir tikrai netikrino kiek laiko jis tarnauja. Dar atsiimant aiškino, kad jis TURI laikyti tik 15 minučių, nors juoda ant balto parašyta siurblio dokumentuose, kad darbo laikas iki 35 minučių. Atidavė siurblį dar ir apibraižytą. Rytoj važiuosiu jau 3 kartą į servisą ir pamokytas reikalausiu nurašymo akto su kuriuo galėsiu atgauti pinigus iš pardavėjo.

Taigi paantrinsiu komentatorei Vilmai. NEPIRKIT prekių, kuriose garantinio servisu įvardintas AG SERVISAS.
Atsakyti
Tikrai netikusi įmonė, pranešus apie gedimą pažadėjo per 3 dienas susisiekti, bet neskambino, tai po 4 dienų vėl paskambinau. Susisiekė po 2 valandų, bet kadangi nepavyko suderinti laiko, pažadėjo paskambinti kitą dieną, bet taip ir nepaskambino. Keistai dirba.
Atsakyti
vilma 2014-07-31 11:12:19
baisi firma, baisus aptarnavimas, melagiu melagiai, viskas visiems nezmoniskai dzin. ateityje perkant prekes svarbiausia bus susizinot kur bus remontuojamos prekes garantiniu laikotarpiu, jei siame servise, NIEKADA nieko neimsiu net uz dyka ir kitiems nesiulau!!!!!!!!!!!
Laba diena, labai norėtumeme gauti Jūsų nuomonę dėl įvykio ar situacijos, kuri sukėlė tokį didžiulį nusivylimą visa įmone. Kaip ir kiekvienoje įmonėje pas mus dirba įvairūs žmonės, - vieni stengiasi daugiau, kiti galėtų ir labiau pasistengti ir toks didelis Jūsų nusivylimas mūsų dideliam kolektyvui garbės nedaro. Būtumėme dėkingi, jei rastumėte laiko parašyti dėlko būtent Jums susidarė toks įspūdis. Mano darbo telefonas 8 600 35605.
Pagarbiai,
Vilniaus padalinio vadovė
Diana Manculevičienė
Atsakyti
baisi firma, baisus aptarnavimas, melagiu melagiai, viskas visiems nezmoniskai dzin. ateityje perkant prekes svarbiausia bus susizinot kur bus remontuojamos prekes garantiniu laikotarpiu, jei siame servise, NIEKADA nieko neimsiu net uz dyka ir kitiems nesiulau!!!!!!!!!!!
Dalia Bagdonien4
2014-06-20 16:25:15 IP 2cfq7gbf
Atsakyti
Laba diena,
I jus buvo kreiptasi 2014 06 17 dien del saldytuvo gedimo.gedimas uzregistruotas ir meistras turejo atvykti per 3 darbo dienas.nei per 3 nei ketvirta jo nera.Pranesimo nera.Paskambinus i jusu imone gavau tuo pacius standartinius atsakymus, kad su "jumis sisisieks per sekancia darbo diena".Buvo suteikta prasta informacija, neatliktas darbas, ko pasekoje sugadinta nuoitaika.Jusu darbuotaojai dirba labai prastai.I klausimus sugeba atsakyti tik standartiskai.Aplaidumas, nesugebejimas suprasti vartotojo problemos.Doviles Bartkutes atsakymai tusti ir nieko nesakantys.Labai nusivyliau aptarnaujanciu personalu, nes jie nieko nezino, nei vadovo pavardes, neis serviso vadovo, nei atsakingu darbuotoju, kai kyla problemos sprendimo.Sis atvejis parodo jusu zema aptarnavimo lygi.Jeigu slepaimas vadobas tai ir darbo kokybe nieko gero nezada

Taip pat rekomenduojame

MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
Serviso kontraktų centras
Pratęstos garantijos paslaugos

Adresas: Savanorių pr. 1, LT-03116 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Serviso kontraktų centras“ sėkmingai veikia nuo 2003 m. Pagrindinė įmonės veiklos kryptis – Pratęsto garantinio aptarnavimo sertifikatų pardavimas ir administravimas. UAB „Serviso kontraktų centras“ tikslas – teikti aukštos kokybės buitinės technikos, kompiuterinės įrangos, sodo/daržo technikos, įrankių...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Sostinės Savanorių prospekte suplanavo 9 aukštų biurų pastatą
Sostinės Savanorių prospekte suplanavo 9 aukštų biurų pastatą 09-15 13:45
Vilniaus Savanorių pr. 22A projektuojamas 6.000 kv. m administracinės paskirties pastatas.
Rusija naikina tūkstančius tebegaliojančių sovietinių teisės aktų
Rusija naikina tūkstančius tebegaliojančių sovietinių teisės aktų 09-15 13:44
Rusijos vyriausybės vadovas Dmitrijus Medvedevas nurodė iki 2020 m. vasario išanalizuoti tebegaliojančius sovietų laikų teisės aktus, pasenusius panaikinti, o vis dar aktualius reikalavimus...
Šilutė ieško, kas už 1,5 mln. Eur sutvarkytų erdvę miesto centre
Šilutė ieško, kas už 1,5 mln. Eur sutvarkytų erdvę miesto centre 09-15 13:43
Šilutėje ketinama imtis Šilokarčemos kvartale esančios Turgaus gatvės ir jos aplinkos tvarkymo darbų.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

"Brexit" įvyks..

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Humana 274,69 +2,35%
JPMorgan 120,23 +1,97%
AutoZone 1149,26 +1,79%
Hewlett-Packard 19,08 +1,76%
Starbucks 90,48 -1,72%
Apple 218,75 -1,95%
Colgate-Palmolive 70,71 -2,19%
Philip Morris 73,05 -2,47%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 72,08 -0,57%
Kava 2,99 +4,55%
Jautiena 4,63 0,00%
Dyzelis 1,92 +3,78%
Dujos (JAV) 2,36 -1,67%
Apelsinai 0,54 0,00%
Benzinas 1,89 +8,62%
Nafta 55,09 -1,18%