VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę AG Service, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę AG Service

Atsiliepimai apie AG Service, UAB

Juodasis gintaras
Parašyk savo nuomonę apie AG Service, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Baisiau ir būti negali. Klientui pačiam reikia ieškoti savo daikto. Į skambučius ar laiškus neatsako ir dar apsimeta, kad viskas gerai. Tesugeba pasakyti, kad detalės užsakytos, o kaip kas ir kur, aiškinkis pats. Priduosit ir galit pamiršk savo daiktus 2-3 mėnesiams.
Atsakyti
Neįmanoma prisiskambinti n laiko, į laiškus neatrašo. Rašėme prieš 27d, paprašėm atsakymo prieš kelias dienas, bet vis dar tyla visą MĖNESĮ. Dar neteko susidurti su TOKIO lygio įmonę. Visiškai nerekomenduoju ir nelinkiu susidurti.
Atsakyti
Per 2 dienas bendrai laukiau apie 2 valandas, kad prisiskambint ir galiausiai neprisiskambinau.
Kaip spresti garantini atveji kai tiesiog prisiskambint neimanoma? Gal uz toki tragiska servisa reikia kreiptis i VVTAT? Tegul uzdeda bauda kazkokie uz visiska klientu ignoravima.
Atsakyti
Skambinau nurodytu telefonu 8 700 55655 be pertraukos 29 min. ir prisiklausiau n kartų padėkų už kantrybę, kuri po pusvalandžio baIgėsi, NES TAIP NIEKAS IR NEATSILIEPĖ.
Patarimas įmonei:
vietoj to, kad tyčiotumėtės iš žmonių, pasamdykite daugiau operatorių ir nedarykite sau gėdos.
Atsakyti
Sveiki!
Noriu parašyti atsiliepimą apie AG Service, UAB aptarnavimą. Visų pirma prisiskambinti duotu telefonu užtruko apie valandą laukimo.Antra, pradėjus bendrauti telefonu su darbuoju, buvo is karto pasiūlyta nesikreipti į šią bendrovę, nes bendrovė ir taip turi daug darbo ir geriau pasiieškoti kito paslaugų teikėjo.Buvo nurodyta, kad geriausiu atveju meistras į namus atvyks maždaug po mėnesio.Komunikacijos, supratimo, aptarnavimo prasme bendrovės lygis zemiau nulio. Jeigu yra galimybė niekad nesikreipkit. (Ko verti šie žodžiai"UAB „AG Service“ plačiausias buitinės technikos remonto tinklas Lietuvoje ir Latvijoje, operatyviai reaguojantis į kliento pageidavimus, koncentruojasi į kliento poreikius ir paslaugų atlikimo kokybę.")
Atsakyti
Nuvežus garantinį televizorių į šį servizą, po beveik 2 savaičių sulaukiau skambučio ir pareiškė kad reikia sumokėti 35e, kad meistras apžiūrėtų ir nustatytų gedimą. Nesuprantu kam mokėti už garantinio tv apžiūrą, gal jis jau visai nepataisomas.
Atsakyti
Vilniuje š*******o skyrius, apeikit iš tolo, komunikacijos, bendravimo ir kliento supporto supratimas yra žemiau plintuso.
Atsakyti
ServizasAG, butent Kalantos g.32, Kaunas, dirba lb prastai, darbuotojai nekulturingi.Atidavus taisyti virtuvini kombaina buvo pazadeta kita diena paskambinti.Skambucio nesulaukiau.Nesulaukius, beveik po 5d., skambinau i klientu aptarnavimo linija. Ten pazadejo, kad paskambins i serviza, atskambins, neskambino.Galu gale nuvaziavus vyrui i vieta, buvo pareiksta, kad su manim buvo susisiekta telefonu, viskas pranesta. Jokio skambucio nebuvo., su niekuo nekalbejau...o gal telepatinis rysys pradejo veikti, o as juo nesinaudoju !? Vienu zodziu nuosirdziai rekomenduoju pasieskot kitos taisyklos, kur laikomasi zodzio, terminu, nesukama uodega stengiantis issukti savo uodega..!Toks vaizdas, kad grizai 30m atgal...
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė labai prastas. Telefonu neprisiskambinsi, komunikacijos nėra. Nežinai kada daiktas pataisytas ar taisomas ar kas jam. Turi važiuoti į vietą ir klausti...
Atsakyti
Sugedo dujinė viryklė, garantinis. Užregistravau gedimą per tinklapį. Kitą dieną susisiekė meistras, sutarėm patogų laiką. Atvyko du labai mandagūs vaikinai. 15 min ir sutvarkyta. Esu labai patenkintas.
Atsakyti
Sunku patikėti, kad dar veikia tokios kontoros su tokiu aptarnavimu. Prisiskambinti reikia laukti po 35 min, pridavus prekę per 10 laukimo dienų, keturis kartus skambinome klausti koks gedimas, nieks nieko nežino, laukia detalių...kokių??? defektavimo aktas neįkeltas į sistemą, nieks nieko nežino. Nuvykau i vietą, vien melas, kad Miele atstovybė netvirtina. Paprašiau Miele atstovybės tel nr....paskambinus nustebo, pirmą kart girdi..nieko panašaus jie netvirtina. Dabar vėl skambinu i servisą...skambinimas trunka 49 min....visi konsultantai užimti. Pardavėjas sutinka apkeisti kavos aparatą, nes savaitę turėjome, servisas nerašo defektavimo akto...? siūliau sumokėti už defektavimą ir akto parašymo...negalima. Teks konsultuotis Vartotojų teisių apsaugos tarnyboje.
Atsakyti
Pas blogiausas oficialus BEKO servisas Lietuvoje.

Sulūžio stalčiaus teko laukti nuo Rugpjūčio mėnesio, iki Gruodžio, nors galiausiai prekė taip ir nebuvo pristatyta.

Visuomet buvo pasiteisinimai, kad tiekėjai turi problemų su prekių tiekimu ir pan. Trūkus kantrybei susisiekiau tiesiogiai su BEKO atstovais Lenkijoje (kurie atsakingi už visą Baltijos šalių regioną), stalčius buvo pristatytas per trumpiau negu savaitę, tiesiogiai iš Lenkijos sandelio.

Parašytas oficialus skundas apie AG Service (oficialų atstovą Lietuvoje), neįgaluma dirbti.
Atsakyti
Kompanija kuri visiskai nesilaiko terminu savo paslaugu..
Sugedo siurblio baterijos ikroviklis, rugsejo pradzioje uzsakiau nauja is AGservice zadejo, jog pristatymas iki dvieju savaiciu. Siuo metu praejo jau beveik 2menesiai ir siandiena paklausus kada galiu tiketis to pazadeto ikroviklio, gavau atsakyma jog ir vel nukeltas pristatymas/tiekimas iki 11/29..
Papraso sumoket uz neegzistuojanti daigta pilna suma ir terminai lieka tiesiog pazadais kuriu niekada neigyvendina..
Tai taip iseina jog siurblys nenaudojamas jau 2menesius ir nezinia ar isvis kazkada pristatys dali..
Atsakyti
Nesuprantu kaip jie vis dar veikia, metai eina niekas nesikeicia. Pats turi issiaiskinti kokia detale tinkama tavo prietaisui su sku nuemriais, dar truksta tik to kad paciam saskaita issirasyti reiktu ir detale uzsisakyti. Antra diena niekaip nesugeba sakaitos israsyti ir detale uzsakyti.
Atsakyti
Remontavo beveik nenaudotą Electrolux virdulį (niekaip neužvirdavo vandens, reikėjo įjungti po kelių sekundžių veikimo, tai nelabai ir panaudosi). Kai atsiminėjau informavo, kad nuvalė kontaktą ir nukalkino (šiaip tai kalkių po kelių bandymų užvirti nebūna). Kai grįžau namo ir pabandžiau virti tai tiesiog apstulbau viskas taip pat kaip buvo, virdulys po keleto sekundžių išsijungia, nori užvirti vandenį stovėk ir junginėk kas keletą sekundžių. Reikia priduoti dar kartą tai yra nuvežti ir grįžti namo 1 val. atsiimti dar plius 1 val., o servisas dirba tik darbo laiku ir darbo dienomis. Patarimas būtų nepirkti Electrolux virdulių, jeigu Electrolux'as negali susirasti, kas gali suteikti tinkamą garantinio aptarnavimo paslaugą.
Atsakyti
Mano naujam Lg televizoriuj keite ekrana, brokas liko, veliau apkaltino kad blogai kabinau ant sienos, todel pats kaltas ((Kreipiausi i Vartotoju apsaugos tarnyba, byla laimejau, pinigus susigrazinau. Servisas labai nuvyle, dirba ne tinkami meistrai, nekulturingi.
Atsakyti
Prisiskambinti pasiteirauti kokiu nors klausimu dėl garantinio aptarnavimo - misija neįmanoma. Kažkurie vadovai visiškai negeba planuoti įmonės resursų tinkamam paslaugų teikimui. Ar dar ilgai jus būsit autorizuotas atstovas tokio kiekio prekės ženklų su tokiu nesugebėjimu organizuotis net kontaktinės linijos klientams?
Atsakyti
Pirkau paspirtuka Topo centra, Kaune... tik nusipirkus, pavazinejus keleta kartu jis pradejo trasketi, kazkas vaire priekyje.. galvoju turi garantini nuvesiu.. nuvezus i topo centra, paeme paspirtuka su deze, laimei ja as turejau ir neismeciau... po 2 savaiciu, gaunu zinute, kad jis yra sutvarkytas.. nuvaziuoju pasiimti i topo centra, kur ir pridaviau... paprasiau lapo, kad zinociau ka tvarke, kokia detale... o ten parasyta suvarzytas????.. tiesiog tokia problema.. negana to parsivezusi namo ispakavusi is dezes, buvau apakusi.. paspirtukas kaip is siukslyno... visas purvinas, smeliuotas, pajuodes, suteptas nezinia kuo.. atrodo kaip tepalas.. limpa vos prisilietus..vienu plemu.. paspirtikas visas pajuodes... pries atiduodama i garantini tvarkyma ji apvaliau, jis atrode kaip naujas, kadangi mazai naudojamas dar buvo.. esu pasibaisejusi... moki tokius pinigus, o garantinis jy sudarko tikraja ta zodzio prasme..
Atsakyti
Sveikinu, dėl tokios Jūsų kompetencijos tenka skambinti tiesiai į Beko atstovybe, kad jie suteiktų garantinį aptarnavimą. Jei sutariamas laikas dėl atvykimo eilinį kartą pasikeičia, reiškiasi Jūsų kompanija nesugeba dirbti, ka jau galima kalbėti apie kokybę, jei per mėnesį nesugebama išspresti problemos. Gal, kad naujai įrangai dar negaminamos detalės? Ar jos keliauja iš kito pasaulio krašto? Pirma kartą sutarus laiką neatvyko niekas, kol šiaip netaip pavyko prisiskambinti iš šimtojo karto, ir tada atvažiavo, pusės valandos darbas buvo daromas pusantros valandos, nes meistrui buvo įdomiau kalbet ir pasakoti istorijas, o ne remontuoti. Dabar vėl, susitartas laikas, ir vėl visa diena pralaukta ir jokių žinių, iš šimtojo gal ir daugiau meginimų prisiskambinti atsiliepė, pasakiau, kad ir vėl visa dieną praleista buvo belaukiant. Pasakė išsiaiškinsime ir netrukus susisieksime. Dvi valandas laukiau kol vėl iš kokia penkiasdešimto karto prisiskambinta buvo. Tada jau trūko kantrybė. Mes viska žinom ir susisieksime. Taip susisieks. Bet susisieks per Beko. Nes dabar tik per ten ir galės susisiekti, O šiuo metu geriau nusipirksiu nauja, nes su tokia kompanija vistiek už pusės metų tik garantinis atvažiuotų.
Tiesiog kompanija iš mano pusės vertinama pačiu žemiausiu balu.
Atsakyti
Pritariu!!! Visu 100 % aptarnavimas nulinis!
Teko apturėti laimės bendraujant su šiuo servisų, jei jį servisu galima būtų pavadinti. Kaitlentę įjungus vieną kaitvietę pradėjo spragsėti ir puslankiu paaižėjo, paskilo ir pasilydė stiklas. Nuotoliniu būdu pagal foto nustatė, kad reikia valyti kaitlentę atsiuntė iš instrukcijos ištrauką. Tipo kaitlentė nešvari, todėl taip ir atsitiko! Meistro atsiųsti negali vakare, nes dirba iki 17.00, o mes dirbame iki 18.00. Klausimas kur tokio autorinio serviso budintis darbuotojas?Kaitlentė tuo metu buvo švari, nes naudota buvo tris ar keturis kartus, taipogi išvalyta ir švari. Kompetencijos NULIS visiškas ! Stumdo iš vieno galo į kitą. O gero garažiniai meistrai sąžiningiau dirba nei autorizuotas AG servisas. Pagalbos jokios! Lieka kreiptis į vartotojų teises! Tą sėkmingai ir padarysime!
Atsakyti
Dabar kai pirksiu ką nors iškart klausiu kas atlieka garantinį servisą. Jei AG service tai daikto nepirksiu. Geriau jau kinietišką ką nors. Garantijos nenori atlikti, vaidina kad dirba. Jais turėtų susidomėti VDI, VMI ir FNTT. Jie tikrai kenkia visiems gamintojams. Labai bloga įmonė. Meistras atsilikęs protiškai.
Atsakyti
Šaraškinų kontora. Nusipirkom elektroliux įmontuojamą orkaitę (defektas iš karto). Kepimo metu, neatidarius durų bėga vanduo-kondensatas, taip sugadino naujus baldus.Meistras atvykęs paktaipė galva, užsakė naujus vyrius tarpinę, po kurio laiko pakeitė, bėda nepasišalino. Prašau defektuoti, tai ag servizo vadyba per dieną susikienė su gaimtoju (per dieną) ir LT kalba atseit atsiuntė nesutinkantys defektuoti. Išvada TOKIA TURI BŪTI ORKAITĖ. Ir mums ale kaip dundukams atsiuntė instrukcijos kopiją, kaip naudotis orkaite. Vadyba nežino kur atstovynė Vilniuje Ozo g o kur gamyba tikėtina Kinija. Atstovai ir nagli, aiškina kad nemokam naudotis, tokia turi būti. Viršūnė kad meistrai neturi patalpų testuoti įrangą ir pats klientas maldauja paimkite testuoti. Reziume, už pinigus nepriklausomas meistras pataisė. O ateity jai ką pirksim tik ne Elektroliux ir kad tik ne AG SERVIZAS teiktų garantiją. Kuri tik popierinė, kažkur ore. ŠARAŠKINAI
VŠĮsenelių namai "Užusaliai"
2020-10-23 10:05:27 IP 2cfq5dpm
Atsakyti
Paskambinus į servisą dėl sugedusios indaplovės buvau informuota, kad meistras atvažiuos po savaitės. Praėjus savaitei meistro nesulaukiau. Skambinu, klausiu kur meistras? Operatorė pažadėjo išsiaiškinti neatvykimo priežastį ir paskambinti. Sulaukus skambučio paaiškėjo, kad nesusimokėjom už paslaugą. Už kokią paslaugą? Kodėl niekas nepaaiškino kur? Kiek? Kam? Labai gaila, kad sugaišome visą savaitę laukdami "meistro".
Atsakyti
http://www.agservice.lt/Pages/AllResponse.aspx
Čia paskaičius, atrodo, kad servisas - puikus.
Kiek teko pabendraut dėl Elektrolux - nei meistras, nei įmonė tikrai nėra geri. Deja..
Atsakyti
Dėja, taip pat tenka prisidėti prie neigiamų vertinimų..
Sugedo indaplovė (nustojo šildyti vandenį), atvažiavo meistras, sakė gali būti, kad sugedo temperatūros daviklis, liepė stebėti ar nuolat nustoja šildyti po tam tikro laiko. Sumokėjom už vizitą ir po kurio laiko pranešėm rezultatus. Toliau jokių veiksmų iš serviso nesulaukėm, susisiekti su meistru nepavykdavo, teko vėl skambinti į servisą. Jie atsiuntė kitą meistrą, kuris po patikros įtarė, kad sugedo visa plokštė, žadėjo susisiekti ir pranešti plokštės keitimo kainą. Jau savaitė jokių žinių.. Du kartus sumokėta už vizitą, rezultato nėra..
Atsakyti
Tragiškas servisas. 1, 5 savaitės lauki, kol atvažiuos diagnozuot gedimą. Kai ateina sutarta diena, meistras skambina ir sako, kad už 15 min atvažiuos. Sakom, mes dirbam, nesėdim namuose ir nelaukiam visą dieną, niekas prieš 15 min. neįspėja. Tada pareiškia, kad jis išvažiuoja ir turim registruotis iš naujo, las reiškia dar 1, 5 savaitės. Paprašius patikrint, ar neturi atsarginės detalės, meistras pažada patikrint, o tada nekelia ragelio, neatskambina, į sms nereaguoja. Negaiškit laiko
Atsakyti
PYDER...TU !!! kontora
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. Prisiskambinti neįmanoma, turi rašyti tik elektroninį laišką, tada po kelių dienų atskambina. Meistrą išsikviesti yra sunku. Paskutinį kartą man taip patvarkė skalbimo mašiną, kad ją apskritai surinkti sugebėjo tik iš ANTRO karto, tai ką kalbėti apie jų gebėjimą taisyti rimtus gedimus. O galiausiai po antro bandymo surinkti tinkamai skalbimo mašiną, po 3 dienų sugedo dar labiau, žinoma jie kaltės savo nemato, nesvarbu, kai taisė tą pačią sistemą. Išsikvietus meistrą, po apžiūros jis net nesiteikia palaukti keletos minučių ir pažiūrėti ar gedimas vis dar liko - atsakymas buvo, kad aš nelauksiu čia kol skalbsis. Apskritai nesuprantu, kaip jie dar dirba...
Atsakyti
Klientas 2019-01-29 16:05:19
Labai gailiuosi, kad pirkau daikta ir papildomai mokejau pinigus uz pratesta garantija. Palieki daikta remontuoti, nesugebate net kliento informuoti apie eiga po keliu savaiciu. Jums prisiskambinti NEIMANOMA. Toks vaizdas kad specialiai nekeliate. Net vemt vercia nuo tokiu imoniu
Sveiki. Prisidedu prie neigiamų komentarų, nes rašoma tiesa. Mėnuo laiko (08.12), kaip esam užregistrave šaldytuvo gedimą (garantinis remontas). Meistras atvažiavo greitai. Pasiūlė du varijantus, grąžinti į parduotuvę prekę, arba dviejų savaičių bėgyje sutaisys, palaukti...Sutarėme taisyti. Tai didelė klaida, nes mėnuo laiko šaldytuvas nesutaisytas. Paskambinus, absurdiškas operatoriaus paaiškinimas : " AŠ KETURIS MĖNESIUS LAUKIAU KOL SUTAISĖ ŠALDYTUVĄ, NES DETALĖS ORIGINALIOS SIUNČIAMOS IŠ LENKIJOS, VOKIETIJOS GAMINTOJŲ ". Be komentarų... Kaip vasaros laikotarpio metu būti be šaldytuvo? Kvapas, musiukes. Kokius maisto produktus pirkti? Jokio žmogiškumo. Melas, melas, melas. P.S. Per šį laikotarpį nesame sulaukę iš AG serviso sms žinutės, skambučio kada sutaisys šaldytuvą.
Atsakyti
Su Jumis yra neįmanoma susisiekti. Kas kartą skambinant nuolatos ta pati melodija, kad visi konsultantai užimti, per mėnesį laiko taip ir nesugebėjau prisiskambinti nors laukdavau ir po 20 min. Rašiau Jums el. paštu prieš gerą mėnesį, buvo paprašyta pateikti adresą ir po to iki šiol jokios informacijos, nei iš meistro nei iš jūsų. Kaip galima teikti tokį atmestiną aptarnavimą? Patikslinimui, rašėme rugpjūčio 20 d. 11.37 val. laišką į [email protected]vice.lt
dėl Skalbimo mašinos Electrolux EWS1066SEU, į laišką atsakė vieną kartą tik pasiteirauti adreso, po ko dar kelis kartus rašiau/skambinau ir jokio atsako...
Atsakyti
Įdomu, jei sąskaita būtų pateikiama po remonto, o ne prieš... Kiek žmonių ją apmokėtų už tokį prastą aptarnavimą ir kokybę. Gera dirbti, kai nėra konkurentų...
Atsakyti
išsikvietėm meistrą iš Kauno filialo, kad apžiūrėtų ir suremontuotų naują, nenaudotą, bet neveikiančią Miele indaplovę, pirktą Norvegijoje. Atvažiavo, apžiūrėjo ir sako, kad sugedę visi "viduriai", tikriausiai ta prasme, kad elektronika visa neveikianti. Neapsimoka taisyti, patarė vežti atgal į parduotuvę. Sumokėjome 35e už vizitą ir atsisveikinome. Indaplovė iškeliavo atgal į parduotuvę Norvegijoje. Ten ją pataisė per pusdienį ir pasakė, kad buvo brokuota pompa. Tai kokio "aukšto" meistriškumo meistrai, atstovaujantys Miele Lietuvoje, dirba šiame servise? Absurdas. Tada jau galėtų ir pinigų už apžiūrą neimti, jei nieko nesupranta ir nesusigaudo. Tiesa, jokio apžiūros dokumento mums nepateikė, o mes net nežinojome, kad toks turėtų būti, tad negalime nieko įrodyti. Gaila, kad Lietuvoje egzistuoja tokios niekam tikusios įmonės su netikusiais "meistrais"
Atsakyti
Kavos aparatas, paimtas tvarkymui birželio 6 d.pagaliau pristatytas sutvarkytas 07.30 d. Labai jau greitas aptarnavimas
Atsakyti
Laba diena, visiems UAB AG SERVICE klientams ir bendradarbiaujančioms draudimo įmonėms, siūlyčiau peržiūrėti atidžiai su kokiais partneriais bendradarbiaujate.
Dar viena mano nuomone apgaulės - pasipelnymo schema prieš klientus.
Po kelių elektroninių laiškų negaunu defektinio akto pinigai sumokėti, o paslaugos negauta.
Nemokėkite iš anksto pinigų, kol neatlikti pavesti (sutarti) darbai.
Monopolija rinkoje kenkia kitoms remonto įmonėms nesiskaito netik su klientais bet ir savo partneriais.
Draudimo įvykis įvykęs gegužės mėnesį ir draudimo kompanija pateikusi duomenis, paskambina iš UAB AG SERVICE ir be prisistatymo negeru tonu paminėjo mes atvyksime iki jūsų namų ir paimsime jūsų kavos aparatą, kai paklausta kas atvažiuos, po negražaus bendravimo buvo paminėta, kad neprivalau nieko duoti ir neprivalau jums duoti apžiūrėti savo namuose savo kavos aparato. Toks jausmas, kad su manimi kalbėjo statutiniai pareigūnai.
Kitas įvykis dar įdomesnis, atvykus iki AG serviso su kitu nauju, bet negarantiniu kavos aparatu, buvo aiškiai pabrėžta negarantinis ir aiškiai nurodžiau atlikti defektaciją ir surašyti tik defektinį aktą, sumokėjau 23 eurus, kitos dienos popietę paskambino meistras ir pranešė problemą ir paminėjo pareguliavau kavos aparato malūnėlį ir tai papildomai man kainuos dar 30 eurų. Atvykus pasiimti kavos aparato po valandos kai skambino meistras, priėmėja pareiškia, kad aš esu niekas, nieko nežinau ir turite mokėti dar 30 eur., paklausta dar kartą kas nurodė jiems remontuoti ir kur mano defektinis aktas vėl atsakymas aš nieko nežinau kavos aparato neatiduosiu kol nesumokėsite, toliau ji pasikvietė vadovą, atėjo mano nuomone agresyvus žmogus, kuris taip pat teigė, kad pasiims mano kavos aparatą, nes turiu sumokėti. Aš pareiškiau, kad sumokėjau tik už defektinį aktą, tačiau remonto neprašiau atlikti, prasidėjo agresyvūs veiksmai prieš klientą iš vadovo pusės. Vėliau vadovas pradėjo plėšyti ir atiminėti dokumentus. Dar kartą paminėjau aš sumokėjau už defektinį aktą ir atsisakau mokėti papildomus 30 eurų, šiaip ne taip atidavė mano kasos čekį, bet jokių dokumentų negauta.
Atvykęs namo po 2 kartų važiavimo sumokėjęs už defektinį aktą, kurio neturiu, toliau kavos aparatas neveikia, nesuprantu AG servisas mano nuomone apgaudinėja klientus ima pinigus, o remonto neatlieka.
MANO ASMENINĖ NUOMONĖ UAB AG SERVICE UŽSIIMINĖJA KLIENTŲ APGAULĖ.
Atsakyti
Labai gailiuosi, kad pirkau daikta ir papildomai mokejau pinigus uz pratesta garantija. Palieki daikta remontuoti, nesugebate net kliento informuoti apie eiga po keliu savaiciu. Jums prisiskambinti NEIMANOMA. Toks vaizdas kad specialiai nekeliate. Net vemt vercia nuo tokiu imoniu
Atsakyti
Atsiliepimas dėl SAMSUNG skalbyklės (metų laiko naudojimo) remonto Kaune.
Labai gailimės, kad kreipėmės į šią nekompetetingą įmonę, kuri visiškai negerbia kliento. Nemanau, kad jai turėtų būti suteiktas autorizuoto serviso vardas. Registruojantis buvo nurodytas skalbyklės modelis, susiųstos visos nuotraukos mašinos remontui reikalingoms detalėms užsakyti (gedimas buvo apsauginės gumos plyšimas). Pirmasis vizitas buvo sutartas ir užregistruotas mums patogiu laiku (darbo pabaigoje, kad būtų lengviau ir nereikėtų išeiti iš darbo visai dienai), vizitas be jokio pasitikslinimo buvo atšauktas likus nepilnai dienai iki termino. ATŠAUKTAS SMS ŽINUTE, net nederinant laiko su klientu. Aš jau nekalbu apie atsiprašymą. Antrojo vizito laikas, siųstas SMS žinute buvo suplanuotas dienos viduryje, likus porai valandų iki vizito su mumis susisiekė meistras ir apšaukė ne va tai mes turėtume turėti visas atsargines dalis reikalingas remontui, nes jam niekas nesakė, kad tokias dalis jis pats turi atsivežti, taip pat puolė kaltinti, kad ne va tai mes turėjome visą tvarką žinoti. Taigi, šiai minutei turime visiškai paprastą naujos skalbimo mašinos gedimą, kuris jau savaitę nėra pašalintas, dėl įmonės nekompetencijos.
Išvadas pasidarėme ir šiandien suderinome su kita įmone. Dar tikrai turite kur tobulėti!
Tiesa, kad būtų lengviau suprasti kartu siunčiu ir registracijos kodą: TCP000190117099
Atsakyti
Žmonės, su kuriais man teko susidurti, dirbantys šioje įmonėje neturi nei mažiausios kompetencijos. Įmonės tinklalapyje skelbiami lozungai apie tai, kad įmonėje dirba kompetetingi darbuotojai ir svarbiausia yra aptarnavimo kokybė - yra reklaminis melas. Jeigu turėsite bent mažiausios galimybės, venkite turėti reikalų su šia įmone.
Atsakyti
Kažkas negerai su aptarnavimu. Mano Bosch skalbimo mašinos jau 40 dienų nesutaiso. Nesugeba net paskabinti. Turiu aš jiem skambinėti kas dieną kad būtų bent koks progresas. Nerekomenduoju.

TCP000180822084
Atsakyti
Šudarankių įmonė. Boch garantinės kaitlentės 2 mėn. nesugeba sutvarkyti. Atrodo jog detales reikėtų iš kito pasaulio krašto užsakinėti. Paskambinus telefonu, atsiliepia administratorė ir pasako, kad su jumis meistras susisieks per vieną darbo dieną. Bet niekas ir nepaskambina. Ir taip jau ne pirmas kartas.
Atsakyti
Neimanoma Jums priskambinti....jeigu ir atsiliepiat po 6 valandu, tai duodat kita telefono numeri... ten paskambini...ir vel kita numeri...Uzknisot juodai..
Atsakyti
AG servisas yra pati nepatikimiausia įmonė. Sugedo šaldytuvas, laukiau apie dvi savaites, bet taip ir nesulaukiau meistro atvykimo, nors buvo žadėta, kad meistras atvyks per 3 darbo dienas. Skambinau kiekvieną dieną dėl šaldytuvo remonto, vis buvo žadėta, kad meistras atvtyks kitą dieną... Taip ir nesulaukiau.... Įmonė yra nepatikima ir nevykdo savo įsipareigojimų.
Samsung šaldytuvas
2018-05-11 23:52:57 IP 66jd4lpt
Atsakyti
Mano patirtis su Kauno AG Service šaldytuvų meistrais. Galbūt, kituose filialuose jie gabesni. Sugedus kelių metų senumo šaldytuvui, AG Service meistrai (2) sutaisyti nesugebėjo. Vienas pabandė. Nepavyko. Kitas net nebandė, ko gero pamatęs, kad nesugebės, iš kart pareiškė, kad viskas čia normalu, kad taip turi būti. Informavome gamintojo atstovą Lietuvoje, atstovas patvirtino, kad taip neturi būti. Kito serviso meistras iškart (!) nustatė, kad šaldytuvas veikia netinkamai.

Apmaudu, kad SAMSUNG savo puslapyje skelbia, jog AG Service yra autorizuotas jų servisas, nors AG Service šaldytuvų meistrai (bent jau iš Kauno) Samsung šaldytuvų taisyti nesugeba.
Atsakyti
Dalinuosi asmenine ir ne vienkartine patirtimi:
Meistras atvykęs apžiūri prietaisą, nustato arba nenustato gedimo, pataiso arba nepataiso prietaiso ir, tuomet, paprašo pasirašyti ant jo dokumento, neva, dėl apsilankymo. Atrodo paprastas ir nekaltas dalykas, bet klientui niekada nepaliekama to dokumento kopija. Jau žinant šio dalyko tendenciškumą ir paprašius pateikti kopiją, meistras ima taisyti savo paties užpildytą dalį ir pasiūlo nusipaveiksluoti tą dokumentą. Paaiškinimas paprastas - mes visada taip dirbame.
Todėl visiems labai siūlau atkreipti dėmesį, kad dokumentas turi būti pateikiamas ir klientui! Kitas labai svarbus dalykas: meistras išeidamas žodiškai pasako, kad atliko ką galėjo ir paprašo kliento pasirašyti, kur aiškiai nurodoma, kad darbai atlikti gerai, tinkamai ir klientas jokių pretenzijų neturi. Net, jei tik išvykus meistrui, paaiškėja, kad darbas atliktas apgailėtinai blogai, tai ši kompanija pasilieka sau teisę 'mojuoti' Jūsų pasirašytu dokumentu, kuriame nurodoma, kad Jūs pretenzijų neturite.
Tikrai nenormali praktika, bet, matyt, kadangi kompanijai netrūksta klientų, tai jos darbuotojai prioritetu laiko naujų ir dar žalių klientų aptarnavimą, nei bandymus visiems suteikti maksimaliai gerą, kokybišką servisą.
Atsakyti
Mano asmeninė patirtis su skalbyklės GORENJE garantiniu remontu senoka (kokių dviejų metų senumo) ir ji dvejopa: užsakymas telefonu ir meistro atvykimas buvo sklandus, mašiną meistras išsivežė testavimui irgi sklandžiai. O paskui problemos kilo "pažaduko" lygmens - ir meistras ir darbuotoja nuolat kartojo, kad su manim bus susisiekta ir... visų "susisiekimu" iniciatoriumi turėjau būti aš. Vienintelis, kuris tesėjo pažadą, buvo serviso vadovas Giedrius - ir paskambino ir paaiškino situaciją. Bet būgno keitimas užtruko virš dviejų mėn., o skambinant klientų aptarnavimo telefonu atkakliai buvo žadama, kad meistras susisieks... ir nesusisiekdavo. Galiausiai atgavau savo suremontuotą skalbyklę ir... pakeistas būgnas toliau sėkmingai plėšo skalbinius. Na dar pasakysiu, kad eilę metų turėjau senesnį GORENJE modelį, kuriam amžinai dėkinga visa mūsų šeima... ir ji jokių skalbinių neplėšė. Dar va - pardavęs skalbyklę mums žmogus - senas šeimos bičiulis. Jis apklausė kitus savo klientus pirkusius tą patį modelį - neplėšo. Pakeitė mums pardavėjas tą skalbyklę - vėl šeima laiminga. Kodėl rašau tik dabar šią istoriją? Nagi sugedo man siurblys MIELE (smulkus gedimas, bet garantinis). Žiūriu - tas pats AG Service garantinio serviso vykdytojas... ir užsukau į atsiliepimus. Na iš patirties žinau, kad giria rečiau nei peikia :), bet man ir atsimenant savus potyrius ir skaitant naujausią kritiką kylą vienas klausimas: kodėl įmonė netalpina savo svetainėje garantinio remonto tvarkos aprašymo su terminais - kada po gedimo registracijos turi būti susisiekta su klientu, per kiek laiko turi būti atlikta diagnostika ir klientas gautų informaciją (t, y. nors pamatytų tinklapio sekcijoje "Remonto eiga" kas per gedimas ir kada jis planuojamas pašalinti), kad būtų konkrečiau apibrėžtas nei įstatyminiuose aktuose "protingas remonto laikotarpis", pvz. kaip tai padarę kai kurie kompiuterinės technikos remontininkai? Būtų aišku iš karto, kiek maksimaliai liksi be buitinės technikos, kas "sugrybavo" ir ko nepadarė iki galo, jei jau būtų vėluojama. Na mano minėtu atveju netikiu pvz. kad būgnas iš Slovėnijos iki Kauno keliavo mėnesį... Taigi mieli vadovai - gal vietoj atsirašinėjimo čia tiesiog paskelbkit "Remonto ir terminų tvarką"... tegul tas protingas laikotarpis bus pvz. 30 dienų, tegul detalės atsisiuntimui dar prireiks 15, aptarkit kliento informavimą, atsakingus už tai ir terminus vėl žinoma :). Juk tikrai protingo ir malonaus žmogaus įspūdį paliekat Giedriau ir už įmonę panašu sergat... Ar paskelbus taisykles bijot būti pririšti prie aiškumo?.... O siurblio visgi sevisan AG nevešiu - bijau likti be siurblio kokiems 2-3 mėn.:) - garantija jau į pabaigą, tai duodu negarantiniam remontui. Geriau žinot sumokėsiu (ir beje - kvitą ir aktą gausiu), bet nežaisiu aš to ping -pongo su Jūsų klientų aptarnavimo linija, O taisykles sukurkit - visiems bus aiškiau, kas, kaip ir kada. Sėkmės. P.S.atsakymo man nerašykit (parašykit tvarką).
UAB "AG Service" administracija
2018-02-14 10:17:57 IP 28merjtr
Atsakyti
Mieli klientai, Jūsų atsiliepimai aptariami darbuotojų susirinkimo metu. Pagyrimo atveju pagiriame darbuotoją, pasidžiaugiame, o pastabos atveju ieškome būdų pagerinti paslaugos kokybę. Esame dėkingi tiems, kurie atsiliepimus pateikia kartu su informacija, kurios pagalba sistemoje galime identifikuoti ir ištirti atvejį, apie kurį kalbama. Deja, bet neturime galimybės išnagrinėti abstrakčiai pateikiamų skundų. Ačiū už Jūsų laiką ir pastangas pateikiant mums grįžtamąjį ryšį.

UAB "AG Service" administracija
Atsakyti
Esu labai stipriai nusivylusi jūsų teikiamomis paslaugomis ir aptarnavimo kokybe ir greičiu.Buvo prižadėta kad susisieks greitu laiku, praėjus savaitėj laiko pati pasiskambinau tai buvo 2018-02-07d.buvo pasakyta kad jau yra patikrinta tik draudimui pateiks išvadas.Skambinau 2018-02-09 dar išvados nepateiktos.Skambinau 2018-02-12 paskambinus į draudimą išvadų neturėjo.O jiems paskambinus dar sugeba meluoti kad buvo pateiktos 2018-02-09...Iš vis nesugebat draudimiui laiku pateikti išvadų, o paskambinus dar meluoja, kad pateiktos.Atsakinga darbuojota Svetlana nevykdo savo pareigų.Nuo vasario 1d išsivežę prietaisą nesugeba nei išvados pateikti nei prietaiso grąžinti.Labai gaila kad draudimas dirba su tokiais partneriais
Atsakyti
Sveiki,
Matyt kaip ir visose kompanijose yra visokių darbuotojų ir visokių situacijų.
Man asmeniškai, teko sykį nusivilti, kai Topo centre nusipirkau šaldytuvą AEG ir reikėjo pakeisti durelių pusę. Paskambinau, užsiregistravau, reikėjo pasakyti konkrečiai koks gaminys, jo modelį ir sulaukiau atsakymo, kad meistras atvyks, o kaina 30 eurų.
Kai sulaukiau meistro, tai kitaip kaip chamu, jo pavadinti negalėjau. Meistras atvykęs kreipėsi 'tu' ir iš karto pareiškė: 'kainą žinai?' Atsakiau taip - viską telefonu man paaiškino - sakė kaina 30 eur. Meistras atšovė: 'be 60 eur. nieko nedarysiu'. Susirinko įrankius ir išėjo. Paskambinau bendruoju telefonu, tai man paaiškino kad taip neturėtų būti, bet nėra kitų meistrų.
Эдуард Устинович
2017-10-23 20:25:30 IP 28m95hpm
Atsakyti
Спасибо ! Специалист из Клайпеды Айварс Дайлиде очень толковый и сообразительный, на своём месте мастер. Спасибо Вам всем за него и за быстрое решение проблемы. в ремонте газового обогревателя. В котором была поломка до которой надо было ещё додуматься.
Atsakyti
Laba diena,
Kreipiausi į jūsų įstaigą dėl šaldytuvo gedimo. Aišku su terminais pas jus sudėtinga, nes sakė, kad 3-jų dienų laikotarpyje, o išėjo visi du mėnesiai. Kiek supratau visi meistrai atostogauja vasarą :). Man atsiuntė jauną, tik pradedantį meistriuką, Aivarą Dailidę, tai žinokit vertėjo laukti tų 2-jų mėn. Pareigingas, atsakingas, mandagus ir išvis jaunas, nesugadintas žmogus. Linkiu jūsų įmonei daugiau tokių meistrų, kurie myli ir supranta savo darbą. Ačiū Aivarai, kad nepavedei manęs ir savo vadovų. Tu esi pavyzdys meistrams, kurie dirba, kad dirbtų...
Atsakyti
Robertas 2017-05-12 09:17:04
Nerekomenduoju. Diletantai. paskambinus telefonu paklausiau, ar remontuoja elektonikos gedimus? Man patvirtino, kad remontuoja. Nuvežiau orkaitę su akivaizdžiai matomu mechaniniu mikroschemos pažeimu. Paskambinęs meistras informavo, kad modelis senas, detalės nebegaminamos, reikia keisti visą bloką, o jo gauti neįmanoma. Nereikia būti mokslų daktaru, kad nusirašius mikroschemos numerį paieškoti internete. Pasirodo, ta mikroschema kainuoja 50 centų ir jų yra visose radijo detalių parduotuvėse. Pakako nunešti plokštę į pirmas pasitaikiuses dirbtuves, ir detalė buvo pakeista. Viso remonto samata buvo 10 eurų, nors "AG servisas" įrenginį nurašė kaip nepataisomą. Ir dar. Už pirminę apžiūra servisas paėmė 12 eurų ir buvo pasakyta, kad jei bus remontuojama pas juos, ta suma bus minusuota. Nieko panašaus. Suremontuot nesugebėjo, bet pinigų negražino.
Gerb. Robertai,

Prietaisą grąžinome su išlituota mikroschema. Tuo įrodėme, kad meistras bandė remontą atlikti perlituodamas mikroschemą. Plokštės “takelių” būklė buvo tokia prasta, kad kokybiškai įlituoti naują mikroschemą nepavyko. Matėme, kad negalėsime atliktiems darbams suteikti garantiją, toks remontas būtų nekokybiškas. Informavome, kad remiantis gamintoju visa plokštė jau netiekiama. Telefoninio pokalbio metu teigėte, kad “pirmos pasitaikiusios dirbtuvės” atliko darbus, bet neišdavė čekio ir nesuteikė garantijos, o mūsų įmonei net nebuvote pateikęs prašymo grąžinti pinigus. Manytina, kad prietaisą į servisą pridavęs ir pinigus už apžiūrą įmokėjęs klientas tuo ir patvirtina, kad jam priimtina mūsų paslauga, bei jos įkainis. Savo ruožtu įmonė atlieka prietaiso patikrą, bei pateikia jos rezultatus. Tai yra mokama paslauga, kurią atlikome (kodėl turėtume grąžinti pinigus?). Remonto neatlikome, bet už remontą pinigai ir nebuvo paimti. Nemanome, kad yra teisinga lyginti oficialų serviso centrą (išduotas čekis, mokami mokesčiai, suteikiamos garantijos) su „pirmom pasitaikiusiom dirbtuvėm“ (neišduotas čekis, nesuteikta garantija, padarytas trumpalaikis sprendimas […]). Kliento teisė rinktis.

Naudodamasis proga dėkoju p. Giedrei už pozityvų komentarą. Įmonės administraciją pasiekia kur kas daugiau pozityvių atsiliepimų, nei matoma viešojoje erdvėje. Ačiū už kritiką, už padėkas, bei gerus žodžius.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822

Taip pat rekomenduojame

Novastar LT
Adresas: Kareivių g. 12, LT-09117 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Autogarsas
Namų bei automobilių audio, video aparatūra

Adresas: Armatūrininkų g. 1, LT-52373 Kaunas.
Veiklos sritys: video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; automobilių garso ir apsaugos sistemos; autoservisai; buitinė technika; interneto parduotuvės; vaizdo stebėjimo sistemos.
AUTOGARSAS - namų bei automobilių garso (audio), vaizdo (video) aparatūros prekyba ir montavimas. Automobilių elektrinės dalies remontas, apsaugos sistemos, komforto įranga. Protingų namų įrengimas. Mes galime padėti jums išsirinkti kas geriausia jūsų namams, automobiliui bei laisvalaikiui. Daugiau nei 24 metus...
Muzikinis garažas, D. Kubiliaus firma
audiovideo.lt namų bei automobilių garso sistemos

Adresas: Armatūrininkų g. 1, LT-52373 Kaunas.
Veiklos sritys: video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; automobilių garso ir apsaugos sistemos; importas; interneto parduotuvės; mažmeninė prekyba.
MUZIKINIS GARAŽAS - specializuotų garso aparatūros lyderių, tokių kaip Dynaudio, Hertz, Audison, Ground Zero, Helix, Brax, Morel, Focal, Proson, Dynavoice oficialūs atstovai Lietuvoje. Esame oficialūs dyleriai prekinių ženklų JBL, Yamaha, Pioneer, Bose, Dali, Denon, Harman Kardon, Marantz, Heos, Jamo, Rega, Revel...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Piliakalnio g. 23, Karmėlava, LT-54447 Kauno r.
Veiklos sritys: kompiuteriai ir programinė įranga; biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; vaizdo stebėjimo sistemos; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu
Lėtai įsibėgėjusi vasara tapo atradimų metu: Baltijos šalių pakrantės aktyvaus laisvalaikio mėgėjus užbūrė savo grožiu 08-04 07:27
Gerokai lėčiau nei pernai ar užpernai įsibėgėjęs šiltasis metų sezonas privertė nerimauti kurortų verslininkus ar pajūryje atostogas suplanavusius šalies gyventojus. Pasirinkusius poilsiauti...
"Bentley" skelbia finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus
"Bentley" skelbia finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus 08-03 14:48
Nepaisant šiuo metu visoje pasaulio rinkoje tvyrančio neužtikrintumo, "Bentley Motors" šiandien paskelbė optimistiškus finansinius 2022 metų pirmojo pusmečio rezultatus. Kol kas sunku prognozuoti...
Mažiau yra daugiau: ar šis posakis galioja renkantis IT tiekėją?
Mažiau yra daugiau: ar šis posakis galioja renkantis IT tiekėją? 08-02 18:37
Dešimt skirtingų tiekėjų – dešimt skirtingų nuomonių. Kai kurie iš mūsų susiduria su panašia situacija remontuodami savo namus: kiekvienas meistras turi savo know-how ir skuba nurodyti ankstesnių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl infliacijos teko apriboti savo išlaidas?

Akcijų kainos

Goodyear 13,23 +5,25%
Twitter 42,52 +3,56%
ConocoPhillips 92,85 +3,30%
JPMorgan 115,76 +3,03%
Starbucks 85,73 -1,32%
Walt Disney 106,63 -1,38%
Meta 167,11 -2,03%
Western Digital 47,09 -5,65%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,67 -0,81%
Dyzelis 4,36 -6,24%
Kava 6,03 +5,05%
Nafta 88,54 -2,34%
Sidabras 21,56 -1,60%
Varis 9024,46 -3,76%
Anglis 196,95 +16,09%
Auksas 1836,57 -0,65%