VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Affidea Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Affidea Lietuva

Atsiliepimai apie Affidea Lietuva, UAB

Gydytojų konsultacijos. Tyrimai. Sporto medicina

– sveikata svarbiausia!
ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie Affidea Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
MB ''Klinika tau"
2020-12-23 13:03:32 IP 2g44dlm0
Atsakyti
Esu labai dėkinga ir kaip gydytoja, ir kaip įmonės vadovė, ir kaip žmogus už labai puikų Jūsų įmonės darbą, labai aukštas Jūsų įmonės darbuotojų, gydytojų konsultacijas!
Ačiū! Ačiū! Ačiū ir šimtų šimtus kartų ačiū!
Linksmų Švenčių!
Pagarbiai.
MB '' Klinika tau'' direktorė, gydytoja neurologė Palmira Ruikaitė,
Atsakyti
Dèkoju Affidea darbuotojams Birutei ir Aldutei (Sveikatos g. 30, Druskininkai), registruojantis paaiškino, kaip teisingai pasiruošti tyrimui, atvykus - maloniai paaiškino, kaip vyks tyrimas. Malonios, kompetentingos darbuotojos. Ačiū. Linkiu gražių sveikų
ateinančių švenčių.
Atsakyti
Laba diena, dèkoju Affidea darbuotojams (Santariškių g. 1, Vilnius), registruojantis paaiškino, kaip teisingai pasiruošti tyrimui, atvykus - maloniai paaiškino, kaip vyks tyrimas. Malonios kompetentingos darbuotojos. Ačiū. Linkiu gražių sveikų
ateinančių švenčių.
Atsakyti
"Affidea Lietuva" 2020-10-05 14:04:10
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dedame visas pastangas, siekdami užtikrinti aukštos kokybės pacientų aptarnavimą ir tinkamą paslaugų suteikimą.

Jei turėtumėte papildomų komentarų - lauktume jų el. paštu kokybe@affidea.lt
Bent jau išmokite prisiimti atsakomybę, o ne bandykite perkelti atsakomybę ant "susiklosčiusios situacijos".Kas tą situaciją suklostė, gal horoskopas? O nukentėjusiam pacientui - kokia paguoda iš jūsų apgailestavimo?
"Affidea Lietuva"
2020-10-05 14:04:10 IP 29mbalt0
Atsakyti
Audrius 2020-10-05 08:24:37
Utenos skyriuje nesugebėjo vaizdų įrašyti į kompaktinį diską. Suvažinėjau virš 200 km, gydytojas gaišo, bandydamas atsidaryti diskelį, bet nepavyko. Kitiems pacientams susidarė papildoma eilė. Konsultacija nuėjo šuniui ant uodegos. Dėl higienos - net kirpykloje sugeba panaudoti vienkartinės paklodėles, o afidea nesugeba, siūlo nusipirkti kažkokias vienkartines drapanas. Jeigu turite galimybę, darykitės tyrimus kitur, afidea darbuotojai Utenoje sudarė įspūdį nemandagių, pasipūtusių, nesugebančių teisingai atlikti pareigų.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Dedame visas pastangas, siekdami užtikrinti aukštos kokybės pacientų aptarnavimą ir tinkamą paslaugų suteikimą.

Jei turėtumėte papildomų komentarų - lauktume jų el. paštu kokybe@affidea.lt
Atsakyti
Utenos skyriuje nesugebėjo vaizdų įrašyti į kompaktinį diską. Suvažinėjau virš 200 km, gydytojas gaišo, bandydamas atsidaryti diskelį, bet nepavyko. Kitiems pacientams susidarė papildoma eilė. Konsultacija nuėjo šuniui ant uodegos. Dėl higienos - net kirpykloje sugeba panaudoti vienkartinės paklodėles, o afidea nesugeba, siūlo nusipirkti kažkokias vienkartines drapanas. Jeigu turite galimybę, darykitės tyrimus kitur, afidea darbuotojai Utenoje sudarė įspūdį nemandagių, pasipūtusių, nesugebančių teisingai atlikti pareigų.
Atsakyti
2020-09-23 lankiausi Affidea Santariškių skyriuje, nors buvau pirmas žmogus kuriam buvo atliekamas tą dieną MRT, personalas pasitiko labai maloniai su šypsena ir viskas išaiškinta smulkmeniškai. Išties esu maloniai nustebintas operatyvumu ir geranoriškumu suteikiant paslaugas ir nuoširdžiu bendravimu. Atsakymą su aprašymu gavau kitą dieną el. paštu. Sėkmės Affidea kolektyvui.

Ačiū.
Atsakyti
Kai už magnetinio rezonanso tyrimą moki beveik 300 eurų tai norisi aukštesnio lygio ir aptarnavimo. Deja - nuvylė. Tyrimas vėlavo pusė valandos. Po jo nebuvau perspėta, kad reikia gerti daugiau skysčių. Kitą dieną paskambinusi paklausiau ar būtų galima išrašą dariusios gydytojos pasiteirauti dėl kelių man neaiškių terminų tyrimo atsakyme...Atsakymą gavau, kad ne. Pasiūlė nusipirkti už 90 eur konsultaciją pas jų gydytoją, kuris ir galės pakomentuoti Pasakiau, kad gydausi ne Lietuvoje ir tuomet paprašiau vakarykščio tyrimo išrašo anglų kalba. Atsakymas buvo toks, kad "prieš tyrimą reikėjo prašyti, nes vėliau gydytojai nenori to daryti. Ir už išrašą anglų kalba reikia susimokėti dar 38 eurus." Esu nustebinta privačios įstaigos nelankstumu. Lygis tas pats kaip ir valdiškoje įstaigoje. Daro viską gerai formaliai ir piršto nepajudins papildomai. NEREKOMENDUOJU.
Atsakyti
Laba diena, deja, ir man teko patirti nemalonią situaciją su šia klinika Antakalnyje. Buvau užsiregistravusi kompiuterinei tomografijai jau seniai, dar prieš paskelbiant karantiną. Praeitą savaitę man paskambino, kad vėl priima pacientus ir vakar (sekmadienį) gavau dar žinutę kad mano vizitas būtent šiandien (pirmadienį) 7h ir kad niekas nesikeičia. Žodžiu... Atvažiuoju aš gerokai prieš septynias - lauke lyja, vėjuota ir šalta. Jau 7.10 atidaro administratorė duris ir liepia vėl laukti lauke (į vidų neįleidžia, dėl viruso). Po kiek laiko išlindus ji man aiškina, kad manęs nepriims nes nėra gydytojo neva jis dirba tik nuo 10h. Tai kaip taip būna... Turiu taloną, jų žinutę nuo sekmadienio gauta dėl vizito 7h ryto patvirtinimo ir jie man aiškina kad gydytojas dirba nuo 10h. Administratorės grubumas neapsakytas... Aiškinu jai dėl jų pačių siųstos vakarykštės žinutės, o ji man sako kad čia jų sistemos klaida ir liepia arba atsisakyti vizito aplamai pas juos klinikoj arba tiesiog persirašyti kitai dienai. Labai nusivyliau jų neatsakingumu, nemandagumu ir gaila kad tokiais atvejais žmonėms trūksta supratimo atsiprašyti už jų pačių daromas klaidas. O aš šiandien nenuvažiavau į darbą, sušalau ir susigadinau nuotaiką visai dienai jų neapdairumo.
Atsakyti
Laba diena labai noreciau suzinoti, kada baigs uzsiimineti NELEGALIA RINLIAVA uz vienkartinius rubus, darant magnetini rezonansa su siuntimu Registratores nepaaiskina, kad rubu pirkti NERA PRIVALOMA ir juos turi duoti NEMOKAMAI, nes tai yra kompensuojama ligoniu kasu Ta suzinojau paskambinus i VLK bendruoju numeriuTikiuosi atsakymo
Atsakyti
Ačiū Kauno kolektyvui, už greitą darbą ir malonu bendravimą. Tikiuosi greito atsakymo. Laukiu. Didelis Ačiū!!!
TAMARA MAKSIMYCEVA
2020-03-07 20:10:30 IP 28m86bnn
Atsakyti
Laba diena, Gerb.Vadovai, noreciau padekoti kolektyvui, kuris dirbo 2020.03.06.Vilniuje, Antakalnio 57.labai gaila nezinau mergaites pavardes, kurios paprasius, kuo skubiau gauti atsakyma, nes 09d.turejau buti pas gydytoja su atsakymu.Mergaite, maloniai, be problemu su didziausia pagarba ir sypsena viska atliko...isiunte elektroniniu pastu laiska...Taciau as pagalvojus, kad dar jo nebus.Nuvaziavau 2020.03.07 paprasyti, gal imanoma gauti kuo skubiau.Dirbo Migle Ambrasaite, kuri maloniai atsake, kad ikrai emailu yra issiuntas laiskas su visa informacija, bet Ji nepatingejo ir be jokio prasymo pasiule atspausdinti ir duoti man kopija i rankas.TAD DAR KARTA TARIU DIDELI ACIU JUSU KOLEKTYVUI..MERGAITES VISOS SAUNULES.Grazu ziureti, koks aptarnavimas, pasitikimas ir islydejimas.SEKMES JUMS.
Atsakyti
Vakar teko lankytis Lazdynų filiale, nustebino labai, labai aišku iš blogos pusės, esu į ten lydėjęs kelis žmones bent jau kokius 3 kartus ir viskas buvo normalu, bet vakar tai nesąmonių viršūnė, nesupratimo, nesąmoningo užspyrimo ir nenoro padėti 81-erių metų žmogui, dar neteko matyti. Ačiū Santaros klinikos gydytojai ir jos padėjėjai, tik jos išgelbėjo.
Situacija, atvykom į Šiltnamių g. 29 kliniką su siuntimu, 40min. ankščiau pasiėmėm talonėlį sulaukėm eilės, gavom pildyti anketą ir po minutės kitos išgirstam jog jūsų siuntimas negeras, neva tai nėra ant jo datos ir vienas pasiūlymas važiuokit atgal atsivežti kito paklausus iš kur ir kaip tyla, juk jį gauti reikia vėl užsirašyti pas gydytoją, pas kurią laukėm 2mėn. paskui vėl užsiregistruoti pas juos tam pačiam tyrimui, o tai kaip minimum 3mėnesiai, na gal ir mažiau čia jau kaip pasiseks, kuo jos galvoja nesuprantu, 110 % garantuoju, jei būčiau pasiskambinęs gydytojai ir įrašęs tą datą pats niekas nebūtų nuo to nenukentėjęs ir niekas būtų to nepastebėjęs, bet to nepadariau, galvojau jog priėmėja susisieks su Gydytoja ir viską išspręs, bet kur tau, ji gi ponia, ambicijos neleidžia, kaip gi ji padarys papildoma judesį, teko skambintis pačiam, na Gydytoja sutiko pagelbėti, bet kur Santariškės kur Lazdynai, pasiūliau išspręsti tą klausimą elektroniniu būdu, kur tau, reikia originalo, nes tai toks svarbus dokumentas, kad man pasirodė, jog iš banko paskolą imu, o laikas tai tiksi, eilė tai eina, paskui šiaip ne tai įkalbėjom, kad palauktų kol iki Santariškių suvažinėsim, tai visa laimė, kas radom tą pačią Gydytoja ir jos padėjėją, kol mes važiavom jos paruošė kitą siuntimą, bet dėl visa ko nunešiau ir tą seną kad pataisytų datą. Grįžę iš pradžių padavėm taisytą, kaip didžiausi ekspertai nustatė jog tai taisytas, bet to aš ten ir važiavau, pamačiau jog beviltiška, padaviau naują, tiko, aišku kaip turguje pardavė diedukui ant 19€ prekių ir priėmė. O jei tas 81-nerių diedukas būtų atvaževęs autobusu, tai viskas, tyrimas būtų baigtas, nors variantų, kaip tą sutvarkyti, buvo ne vienas, bent 4 tikrai.
Vyresnio amžiaus žmonės būkit atsargūs su šia klinika, nes prarasit kelionės išlaidas ir dar dasidės du kart tiek kelionės išlaidų, nes priėmėjoms už tai mokėt nereikia.
Atsakyti
SV. vasario 3 diena buvau Druskininku Affidea, atlikti MRT, tai tikrai esu dekingas uz gera aptarnavima, ir puiku kolektyva ACIU jiems, nors ir buvo siuntimas neteisingai surasytas, susiskambino su ligonone ir viska puikei issprende, dar karta ACIU
Atsakyti
Simona 2019-11-05 08:27:58
Prisiskambinti neįmanoma, gali skambinti valandų, valandas...
Pritariu
Atsakyti
Dariausi magn.rezonansą Utenoje.Registratorė bei kita sutikta darbuotoja buvo mandagios.Likau patenkinta.
Tik norėjau pastebėti, kad iš kito miesto atvykusiam žmogui rasti Affidea labai sunku, mes buvome vakare, joks užrašas nešvietė, nei prie durų nei lauke lemputė.Manau turėtumėte tuo pasirūpinti, nes yra l.nesaugu.
Atsakyti
Užsiiminėja NELEGALIA RINKLIAVA už vienkartinius rūbus, registratorės nepaaiškina kad rūbų pirkti nėra privaloma ir juos duoda nemokamai nes tai yra kompensuojama ligonių kasų. Tą sužinojau paskambinęs į VLK bendruoju numeriu. Kai pasakiau direktoriaus pavaduotojai Antakalnio g. 57 ką sužinojau iš Ligonių kasų, jos atsakymas buvo kad Ligonių kasose dirba melagiai. Man buvo nuolatos kartojama kad tai yra privati firma ir už viską reikia susimokėti, ligonių kasos nė cento nemoka už tai. Gaila kad dėl monopolijos nėra kitos alternatyvos dėl tyrimų. Pildant anketa yra klausimas ar sutinkate pirkti rūbus, ir atsakymo variantai taip arba ne, paklausus kas bus jei pažymėsiu jog nesutinku atsakymas būna jog į tyrimą neįeisite, o tereikia pažymėti kad nesutinkate ir tuos rūbus vistiek jie privalės suteikti nemokamai. Rūbų pirkimą motyvuoja tuo, kad dažnai pacientams yra atliekamos venų punkcijos, prisitaško kraujo, o rūbai apsaugo nuo prieš tai buvusio paciento kraujo. Vadinasi po kiekvieno paciento paviršiai nėra valomi. Atseit rūbai apsaugo nuo spinduliuotės. Suprask, paprasta marlinė mazgotė su laiko radiacijos spindulius. Melagių melagiai. Laikosi įsikibę tų 4 eurų. Daugiau niekada ten nesidarysiu tyrimų ir niekam nerekomenduosiu.
Atsakyti
Laba diena piar kiek laiko atsinčia registrotu laišku tirimu išrašus.
Atsakyti
Prisiskambinti neįmanoma, gali skambinti valandų, valandas...
Atsakyti
Užsiiminėja NELEGALIA RINKLIAVA už vienkartinisu rūbus, registratorės nepaaiškina kad rūbų pirkti nėra privaloma ir juos duoda nemokamai nes tai yra kompensuojama ligonių kasų. Pildant anketa yra klausimas ar sutinkate pirkti rubus, ir atsakymo vairantai taip arba ne, paklausus kas bus jei pažymėsiu jog nesutinku atsakymas būna jog į tyrimą neįeisite, o tereikia pažymėti kad nesutinkate ir tuos rubus vistiek jie privalės suteikti nemokamai.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju šios įstaigos. Buvau užsirašiusi magnetinio rezonanso tyrimams šioje klinikoje (Vilniuje, Santariškėse). Dieną prieš atvykstant skambino iš jos, ragelio pakelti negalėjau, tad paskambinau kitą dieną ryte. Nenutraukdama skambučio skambinau valandą, tačiau niekas nepakėlė ragelio. Į tyrimą atvykau 20 min. anksčiau, kaip ir buvo pranešusi administratorė dar prieš kurį laiką, kai registravausi tyrimui. Atvykus man buvo pranešta, jog vietoj manęs buvo įkeltas kitas žmogus, nes aš nepakėliau ragelio, kai jie man skambino (tačiau, atsižvelkime į faktą, jog pati bandžiau po praleisto skambučio jiems prisiskambinti valandą). Iš administratorės išgirdau, jog jie padarė išvadas, kad kadangi aš nepakėliau ragelio, neatvyksiu (neva 90% pas juos užsiregistravusių klientų neatvyksta, todėl jie taip ir pagalvojo). Taip, ragelio nepakėliau, bet bandžiau pati su jais susisiekti. Jei tai būtų buvęs senyvo amžiaus žmogus, kuris tiesiog negirdi mobilaus telefono skambėjimo ir būtų atvykęs. Su juo irgi padaromos tokios išvados, jog jis 90%, kad neatvyks, nes nepakėlė ragelio?? Ties šia situacija viskas dar nesibaigė. Mane užregistravo ateinančiai savaitei, kitai dienai.
Taigi, antrą kartą turėjau važiuoti į šią kliniką pasidaryti magnetinio rezonanso. Dieną prieš vėlgi gavau skambutį. Atsiliepiau, pasakiau, kad tikrai atvažiuosiu. Jie pasižymėjo, jog atvyksiu. Kitą dieną atvažiavau 20 min. anksčiau. Man buvo pranešta, jog reikės laukti 2 valandas, nes kažkoks klientas vėlavo ir prieš mane laukia dar 2 žmonės. Taip pat teigė, jog man prieš tai skambino norėdami pranešti, jog galiu atvykti vėliau. Esmė tame, jog niekas man iš tiesų neskambino. Pralaukusi 2 valandas pagaliau man buvo atliktas tyrimas. Niekam nerekomenduoju šios klinikos. Jaučiau didelę nepagarbą kaip klientui ir galų gale, kaip žmogui.
Atsakyti
Birutė Balčiūnienė 2019-10-10 23:18:39
2019.10.10 Affidea Panevėžio filiale dariausi kaklinės stuburo dalies radeologinį tyrimą.Dėkoju personalui už profesionalų ir malonų aptarnavimą. Ačiū registratorei Ingridai už dėmesį, supratingumą, kompetenciją ir šypseną.
Laba diena,
Dėkojame už teigiamą atsiliepimą ir džiaugiamės, kad esate patenkinti suteiktomis paslaugomis! Būtinai perduosime padėkas Ingridai!
Atsakyti
Daiva Valentukoniene 2019-10-10 10:17:31
Laba diena. Norėčiau padekoti Druskininkų filiale dirbusiam personalui už malonu priemima ir jaukią aplinka. Tyrima dariausi 10.09 diena. Pirma karta lankiausi atsinaujinusiam padalinyje. Paniškai bijau uždarų patalpų, ir šio tyrimo kai reikia išbūti uždarame įrenginyje, bet tik nuoširdaus personalo dėka man pavyko. Ačiū
Laba diena,
Dėkojame už teigiamą atsiliepimą ir džiaugiamės, kad esate patenkinti suteiktomis paslaugomis!
Atsakyti
Ewa 2019-10-08 08:11:04
Labai noriu padėkoti ir visiems rekomenduoti Panevėžyje dirbantį personalą.Labai malonus aptarnavimas.sėkmės visiems
Laba diena,
Dėkojame už teigiamą atsiliepimą ir džiaugiamės, kad esate patenkinti suteiktomis paslaugomis!
Birutė Balčiūnienė
2019-10-10 23:18:39 IP 2ju3l2s7
Atsakyti
2019.10.10 Affidea Panevėžio filiale dariausi kaklinės stuburo dalies radeologinį tyrimą.Dėkoju personalui už profesionalų ir malonų aptarnavimą. Ačiū registratorei Ingridai už dėmesį, supratingumą, kompetenciją ir šypseną.
Daiva Valentukoniene
2019-10-10 10:17:31 IP 28ma29ri
Atsakyti
Laba diena. Norėčiau padekoti Druskininkų filiale dirbusiam personalui už malonu priemima ir jaukią aplinka. Tyrima dariausi 10.09 diena. Pirma karta lankiausi atsinaujinusiam padalinyje. Paniškai bijau uždarų patalpų, ir šio tyrimo kai reikia išbūti uždarame įrenginyje, bet tik nuoširdaus personalo dėka man pavyko. Ačiū
Atsakyti
Labai noriu padėkoti ir visiems rekomenduoti Panevėžyje dirbantį personalą.Labai malonus aptarnavimas.sėkmės visiems
Atsakyti
Teko susidurti su affidea klinikose Antakalnyje. Aptarnauja trys merginos, kad padaryti rengėja teko laukti ko ne val popierizmo daug, belaukdamas gali ir numirti, nežinau kam suteikti toky padalinį...?????
Atsakyti
Sveiki. Man buvo atliktas tyrimas Affidea Druskininkuose. Nuo pat registracijos skambučio viskas vyko sklandžiai. Laikas tyrimui buvo paskirtas po kelių dienų. Nuvykus registracijoje viską paaiškino, greitai aptarnavo. Negalėjo pilnai užbaigti tyrimo, nes maitinu kūdikį. Kadangi negalėjo suleisti kontrasto, pasiūlė atvykti kitą dieną. Turėjau tik išsispręsti kūdikio maitinimo klausimą, kadangi 24 val. po tyrimo to daryti nerekomenduoja. Esu labai dėkinga maloniam petsonalui už palaikymą ir supratimą.
Atsakyti
Esu dėkingas Panevėžio respublikinės ligoninės affidea kolektyvui ypač registratorei Ingridai už nuostabų ir malonų aptarnavimą. Tai malonus ir darbui atsidavė žmonės. Didelis jiems AČIU.....q
Atsakyti
Gyvename Europoje, bet atrodo, kad akmens amžiuje...Apie invalidus visai nepagalvota, savo automobiliais privažiuojate prie pastato per šlagbaumus, o lankytojais nesirūpinate Apsistatėte šlagbaumais, invalidų reikėjo eiti ratais, paprašėm merginų registratūroje pagalbos, tai nieko ne organizavo! Baisu, pagalvokite pagaliau, kad ir jūs kada nors galite tapti invalidais!!!
Kęstutis Masionis
2019-06-28 18:18:04 IP 2ju3kt35
Atsakyti
Sveiki, esu labai nepatenkintas susiklosčiusia situacija dėl registravimosi į magnetinio rezonanso tyrimą. Buvau užregistruotas telefonu tyrimui, penktadienį 28 dieną, 18.30 val., pasakė ateiti ankščiau - 18 val, bet man atvykus registratūroje pasakė, kad esu užregistruotas rugpjūčio 28 dieną penktadienį, nors nei liepos nei rugpjūčio mėn. 28 diena nėra penktadienis.
UAB "Affidea Lietuva"
2019-06-12 10:06:19 IP 2i24036a
Atsakyti
Zita Sankauskienė 2019-06-07 11:41:37
Esu nepatenkinta Šiaulių Affidea darbu.Antrą kartą per metus buvo atliktas MOKAMAS tyrimas ir nė karto nesulaukiau pranešimo, kad yra paruoštas atsakymas, abiem atvejais pati turėjau skambinėti, nors po tyrimo buvo pasakyta, kad informuos žinute.Dabar paskambinau ir sužinojau, kad stsakymas jau paruoštas.Padirodo, siunčia žinutes numeriu, kuris prieš metus atjungtas.Pildant dokumentus esu pateikusi VISĄ reikalaujamą informaciją.Prašau sutvarkyti registratūros darbą !
Laba diena,
Atsiprašome dėl kilusių nepatogumų.

Apie jūsų atvejį informavome diagnostikos centrą, kuris užtikrino, kad informacija sistemoje atnaujinta pagal jūsų prašymą.
"Affidea Lietuva"
2019-06-12 09:50:41 IP 2i24036a
Atsakyti
zina 2019-06-10 05:07:55
turiu toki klausima, kaip pasidaryti magnetini rezonansa, jei paniskai bijau uzdaru patalpu, o butinai reikia darytis
Laba diena,
Visų pirma rekomenduojame pasikonsultuoti su Jus gydančiu gydytoju specialistu ir pasikalbėti apie esamą situaciją. Kai kurie pacientai prieš tyrimą vartoja raminamųjų preparatų (pagal gydytojo rekomendaciją) ir tai jiems padeda.

Taip pat reikėtų žinoti, kurią kūno dalį jums reikia tirti, nes atliekant tam tikrų sričių tyrimus galima į aparatą pacientą paguldyti kojomis į priekį ir kai kuriems pacientams tai padeda, kadangi viršūtinė kūno dalis lieka aparato išorėje.
Atsakyti
turiu toki klausima, kaip pasidaryti magnetini rezonansa, jei paniskai bijau uzdaru patalpu, o butinai reikia darytis
Zita Sankauskienė
2019-06-07 11:41:37 IP 5f4soq09
Atsakyti
Esu nepatenkinta Šiaulių Affidea darbu.Antrą kartą per metus buvo atliktas MOKAMAS tyrimas ir nė karto nesulaukiau pranešimo, kad yra paruoštas atsakymas, abiem atvejais pati turėjau skambinėti, nors po tyrimo buvo pasakyta, kad informuos žinute.Dabar paskambinau ir sužinojau, kad stsakymas jau paruoštas.Padirodo, siunčia žinutes numeriu, kuris prieš metus atjungtas.Pildant dokumentus esu pateikusi VISĄ reikalaujamą informaciją.Prašau sutvarkyti registratūros darbą !
Paulius Stravinskas
2019-05-31 07:43:19 IP 2i24036a
Atsakyti
Olga 2019-05-29 17:26:50
As isvis sokiruota ankiek ant zmoniu nusipjauti! Gerai, kad mama paprate, paskambinti ir patikslinti data ir laika. Skambinau numeriu kuris buvo priskirtas Antakalnio klinikineje ligonineje, Centro poliklinika bei Lazdynai turi kitoki numeri, man pareiskia, kad uzregistravo i Lazdynus, o ne i Antakalni, butumem kaip dvi durnes nuvaziavusios i Antakalni. O pasakyti nereikia? Atseit skambinai bendruoju numeriu! I Lazdynus atvykti negalim, mums toli, taksi kainuoja 20 euru pirmyn atgal. Ir problemos nieks sprest NENORI! Jeigu neatvyksite praneskite, maza to, kad du menesius laukem, tai ir dabar tyrimo pasidaryti neiseina? Kodel tokios darbuotojos dirba neatsakyngos?? Liko dvi dienos?kodel as turiu galvoti kaip kas? Prasau spreskite problema, kodel mes turim kentet del jusu zioplumo? Raskite vieta birzelio 1 Antakalnyje, o nesakykite, kad priimt negalim ir cia musu problemos!
Laba diena,
Apgailestaujame ir atsiprašome dėl susidariusios situacijos. Jūsų atvejis perduotas atsakingiems asmenims ir su jumis artimiausiu metu turėtų susisiekti ir pasiūlyti Jums patogų laiką Antakalnio diagnostikos centre.
Atsakyti
As isvis sokiruota ankiek ant zmoniu nusipjauti! Gerai, kad mama paprate, paskambinti ir patikslinti data ir laika. Skambinau numeriu kuris buvo priskirtas Antakalnio klinikineje ligonineje, Centro poliklinika bei Lazdynai turi kitoki numeri, man pareiskia, kad uzregistravo i Lazdynus, o ne i Antakalni, butumem kaip dvi durnes nuvaziavusios i Antakalni. O pasakyti nereikia? Atseit skambinai bendruoju numeriu! I Lazdynus atvykti negalim, mums toli, taksi kainuoja 20 euru pirmyn atgal. Ir problemos nieks sprest NENORI! Jeigu neatvyksite praneskite, maza to, kad du menesius laukem, tai ir dabar tyrimo pasidaryti neiseina? Kodel tokios darbuotojos dirba neatsakyngos?? Liko dvi dienos?kodel as turiu galvoti kaip kas? Prasau spreskite problema, kodel mes turim kentet del jusu zioplumo? Raskite vieta birzelio 1 Antakalnyje, o nesakykite, kad priimt negalim ir cia musu problemos!
UAB "Affidea Lietuva"
2019-04-30 13:07:54 IP 2i24036a
Atsakyti
Asta 2019-04-29 14:21:46
Laba diena. Sausio mėn. Klaipėdoje dariau MRT ir pasiėmiau tik aprašymą. Balandžio mėn. atvykau, kad įrašytų vaizdus į laikmeną. Aptarnavo greitai ir maloniai, sumokėjau 15 EUR. Nuvykau į Kauną į privatų traumatologo kabinetą. Gydytojas laikmenoje įrašų nerado. Tikrino dviejuose kompiuteriuose. LAIKMENA TUŠČIA.
Paskambinau į Klaipėdą. Pasakė, kad atvykčiau ir jie įrašys, o siųsti tai nesiunčia (o galėtų į e.paštą gal). Reiktų kažkaip taisyti klaidas ne į nuostolį klientui. Aš gyvenu Tauragėj.
Laba diena
Dėkojame už Jūsų pastabą, tačiau pažymime, kad visas situacijas stengiamės išspręsti taikiai ir pacientų naudai. Informuojame, kad Affidea diagnostikos centruose vykdoma dviejų lygių tyrimo vaizdų patikra siekiant užtikrinti, kad pacientui būtų pateikti tinkamai įrašyti tyrimo vaizdai. Papildomai pažymime, kad tyrimo vaizdų patikrinimo ar surinkimo ir įrašymo paslauga gali būti teikiama bet kuriame Affidea diagnostikos centre.
Apgailestaujame, tačiau tyrimo vaizdų siuntimas elektroninėmis priemonėmis nėra galimas dėl didelio duomenų kiekio ir jų saugumo. Mums rūpi mūsų pacientai, todėl esame įsipareigoję saugoti ypatingus mūsų pacientų duomenis.
Atsakyti
Laba diena. Sausio mėn. Klaipėdoje dariau MRT ir pasiėmiau tik aprašymą. Balandžio mėn. atvykau, kad įrašytų vaizdus į laikmeną. Aptarnavo greitai ir maloniai, sumokėjau 15 EUR. Nuvykau į Kauną į privatų traumatologo kabinetą. Gydytojas laikmenoje įrašų nerado. Tikrino dviejuose kompiuteriuose. LAIKMENA TUŠČIA.
Paskambinau į Klaipėdą. Pasakė, kad atvykčiau ir jie įrašys, o siųsti tai nesiunčia (o galėtų į e.paštą gal). Reiktų kažkaip taisyti klaidas ne į nuostolį klientui. Aš gyvenu Tauragėj.
Atsakyti
laba naktis, 23, 30 grįzau iš tyrimo namo, neduok dieve tokio aptarnavimo, nors atsiprašytų, tokioj dienoj ir dar d******s vietoj laiko ar nėbėra dienų darbui ir taip laukiau beveik mėnesį, tokius pinigus lupa, gerai šalia vietinis zmogus pasakė, kad išeiti galima tik pro priėmimą, otai dar ilgai būčiau koridoriais vaikščiojus, otaip skauda....nuvaziavau 19 20 priėmė 19 35 tyrimą padarė apie 21...... ar dekot Verygai, ar rašyti toliau....
UAB "Affidea Lietuva"
2019-04-15 13:04:10 IP 2i24036a
Atsakyti
Virgis 2019-04-08 16:39:22
Kodėl pas jus tyrimai tik vakarais?Kiti sako jei nori ankščiau, reikia kyši duoti?
Laba diena,

Dėkojame, kad kreipėtės.
Informuojame, Jus, kad diagnostikos centrai pradeda dirbti nuo 6 - 8 val. ryto. Išsamesnę informaciją, susijusią su konkretaus diagnostikos centro darbo laiku, galite matyti paspaudus šią nuorodą:
https://www.affidea.lt/raskite-mus/

Norime pabrėžti, kad Affidea labai griežtai laikosi kovos su korupcija politikos, tad asmenys, siūlantys kyšius, yra perduodami atsakingoms institucijoms.
Atsakyti
Kodėl pas jus tyrimai tik vakarais?Kiti sako jei nori ankščiau, reikia kyši duoti?
UAB "Affidea Lietuva"
2019-03-07 13:51:47 IP 2i24036a
Atsakyti
juozas 2019-03-07 12:01:53
Dekoju uz atsakyma. Patikslinkit prasau, kiek % maziau gausiu spinduliuotes jusu istaigose palyginus su kitais aparatais, kuriuose nenaudojama "Apsvitos dozes mazinimo programa" ?.
Vienareikšmiškai atsakyti į jūsų pateiktą klausimą neįmanomą. Apšvitos dydis priklauso daugelio faktorių, tačiau svarbiausi: paciento ūgis ir svoris, raumeninės ir riebalinės masės santykis, tiriamoji sritis, tyrimo apimtis ir klinikinis klausimas, kurį kelia gydytojas siuntėjas, bei tyrimui naudojami protokolai. Kokie protokolai naudojami kitose gydymo įstaigose, deja, nežinome.

"Apšvitos dozės mažinimo" programos dėka mūsų diagnostikos centruose pavyko KT tyrimų metu paciento gaunamos apšvitos dozę sumažinti iki vidutiniškai 40 proc. (lyginant su tuo, kokios apšvitos dozės buvo taikomos anksčiau) be jokio neigiamo poveikio tyrimo vaizdų kokybei. Tai gi, galime garantuoti, kad gausite optimaliai mažą apšvitos dozę - tiek, kiek užtenka gerai vaizdo kokybei gauti.
Atsakyti
UAB "Affidea Lietuva" 2019-03-07 11:08:46
Laba diena,
Vilniaus diagnostikos centruose, kuriuose atliekame kompiuterinės tomografijos tyrimus (Šiltnamių g. 29 ir Antakalnio g. 57) yra įgyvendinama "Apšvitos dozės mažinimo programa", todėl gaunami apšvitos dozių lygiai, atliekant juosmens kompiuterinę tomografiją, bus vienodai optimizuoti pagal standartizuotus tyrimo protokolus.
Dekoju uz atsakyma. Patikslinkit prasau, kiek % maziau gausiu spinduliuotes jusu istaigose palyginus su kitais aparatais, kuriuose nenaudojama "Apsvitos dozes mazinimo programa" ?.
UAB "Affidea Lietuva"
2019-03-07 11:08:46 IP 2i24036a
Atsakyti
juozas 2019-03-07 11:01:22
Sveiki, noriu suzinoti kurioje jusu gydymo istaigoje Vilniuje gausiu maziausia spinduliuote atliekant juosmens kompiuterine tomografija ?. Aciu.
Laba diena,
Vilniaus diagnostikos centruose, kuriuose atliekame kompiuterinės tomografijos tyrimus (Šiltnamių g. 29 ir Antakalnio g. 57) yra įgyvendinama "Apšvitos dozės mažinimo programa", todėl gaunami apšvitos dozių lygiai, atliekant juosmens kompiuterinę tomografiją, bus vienodai optimizuoti pagal standartizuotus tyrimo protokolus.
Atsakyti
Sveiki, noriu suzinoti kurioje jusu gydymo istaigoje Vilniuje gausiu maziausia spinduliuote atliekant juosmens kompiuterine tomografija ?. Aciu.
UAB "Affidea Lietuva"
2019-02-15 17:07:12 IP 2i24036a
Atsakyti
Greta Parker 2019-02-15 16:26:56
Visų pirma neįmanoma Vilniaus padaliniams prisiskambinti, teko daug kartų ir ilgai klausytis muzikėlės. Pagaliau užsiregistravus Šiltnamių g.29 Vilniuje ir atvykus anksčiau, kaip prašyta užpildyti anketoms- tenka laukti valandą iki kol atliks tyrimą. Nežinau kam yra laiko skyrimo sistema, jeigu mokant pinigus sėdi lauki ir matai, kaip užleidžiami žmonės atvykę ne savo laiku. Rekomenduočiau apsvarstyti registraciją ne tik telefonu ir skirti laikus atsižvelgiant į užimtumą, juk visi žinote kiek tiksliai laiko trunka vienas ar kitas tyrimas ir jokių ekstra atvejų nebūna. Netgi atlikus tyrimą buvo pranešta, kad gausime laikmeną po 10min, laukėme pusvalandį. Pasirinkom privatų diagnostikos centrą, bet likom nuvilti paslaugų kokybe.
Laba diena,
Atsiprašome dėl kilusių nesklandumų. Šiuo metu nemaža dalis darbuotojų serga, todėl susiduriame su situacija, kuomet bandantiems prisiskambinti į diagnostikos centrus tenka ilgiau palaukti.
Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad tyrimai kartais užsitęsia dėl jų sudėtingumo ar atlikimo specifikos, o sunkios būklės pacientus, kuriems teikiamos stacionarinės asmens sveikatos priežiūros paslaugos, esame įsipareigoję priimti tyrimams nedelsiant.
Tačiau suprantame jūsų nepasitenkinimą ir dar kartą atsiprašome dėl susiklosčiusios situacijos. Jei turėtumėte papildomų pastebėjimų - lauktume jų el. paštu kokybe@affidea.lt
Atsakyti
Visų pirma neįmanoma Vilniaus padaliniams prisiskambinti, teko daug kartų ir ilgai klausytis muzikėlės. Pagaliau užsiregistravus Šiltnamių g.29 Vilniuje ir atvykus anksčiau, kaip prašyta užpildyti anketoms- tenka laukti valandą iki kol atliks tyrimą. Nežinau kam yra laiko skyrimo sistema, jeigu mokant pinigus sėdi lauki ir matai, kaip užleidžiami žmonės atvykę ne savo laiku. Rekomenduočiau apsvarstyti registraciją ne tik telefonu ir skirti laikus atsižvelgiant į užimtumą, juk visi žinote kiek tiksliai laiko trunka vienas ar kitas tyrimas ir jokių ekstra atvejų nebūna. Netgi atlikus tyrimą buvo pranešta, kad gausime laikmeną po 10min, laukėme pusvalandį. Pasirinkom privatų diagnostikos centrą, bet likom nuvilti paslaugų kokybe.
Atsakyti
Įmonė, deklaruojanti, kad atitinkanti aukščiausius tarptautinius standartus, bet....personalo atrankos specialistės nelabai kompetetingos. Teko bendrauti su jomis, tai net pokalbio metu buvo jaučiama arogancija. Ejau į pokalbį dėl darbo. Po jo abi specialistės pažadėjo, jog po kelių dienų paskambins dėl pokalbio rezultatų (nesvarbu koks atsakymas bus). Deja, nei laisko, nei skambučio taip ir nesulaukiau. Tiesiog rašau dėl to, jog įmonei labai svarbu kiekvieno kliento atsiliepimai ir nuomonė, tai, manau, jog to paties žmonės tikisi ir is Affidea Lietuva personalo skyriaus. Taigi, specialistėms yra kur dar stengtis ir tobulėti

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Išleidžiamas pašto ženklas archeologei B. M. Alseikaitei-Gimbutienei atminti
Išleidžiamas pašto ženklas archeologei B. M. Alseikaitei-Gimbutienei atminti 01-21 20:53
2021 m. keliose šalyse bus minimas garsios lietuvių archeologės Birutės Marijos Alseikaitės-Gimbutienės šimtmetis (1921-2021), ta proga Lietuvos paštas serijoje "Garsūs pasaulio žmonės, kilę iš...
J. Bidenas siūlo penkeriems metams pratęsti branduolinę sutartį su Rusija
J. Bidenas siūlo penkeriems metams pratęsti branduolinę sutartį su Rusija 01-21 20:45
JAV prezidento Joe Bideno administracija siūlo Maskvai penkeriems metams pratęsti naujosios Strateginės ginkluotės mažinimo sutarties (START), ribojančios Amerikos ir Rusijos branduolinių arsenalų...
Glastonberis nerizikuoja – nevyks ir šiemet
Glastonberis nerizikuoja – nevyks ir šiemet 01-21 20:36
Pietvakarių Anglijoje kasmet organizuojamas Glastonberio muzikos festivalis paskelbė dėl koronaviruso pandemijos jį atšaukiantis antrus metus iš eilės.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Ford 10,86 +8,38%
Google 1886,90 +5,36%
Amazon.com 3263,38 +4,57%
Microsoft 224,34 +3,65%
JPMorgan 135,97 -1,50%
Hasbro 94,74 -1,61%
Western Union 21,96 -1,83%
Macy's 12,34 -1,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 24,08 -0,62%
Auksas 1866,30 -1,79%
Varis 7068,91 +5,29%
Benzinas 1,19 -0,83%
Vištiena 1,70 +13,33%
Ryžiai 489,00 +3,82%
Dyzelis 1,24 +7,83%
Jautiena 4,40 -0,45%