VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Accanto group, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Accanto group

Atsiliepimai apie Accanto group, UAB

Kulik Company LT Užsisakykite ergonominių kėdžių Test-Drive nemokamai!
Parašyk savo nuomonę apie Accanto group, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Stebuklingas stalas arba neivykes pardavimas 2019-10-06 10:11:49
Na, kad šios įmonės pirkimų skyrius dirba puikiai - galime įsitikinti peržvelgę prekes - visi baldai stlingi, gražūs, šiuolaikiški. Tačiau pardavimų skyrius linkęs pats tais daiktais grožėtis ir poreikio parduoti net užuomazgų neturi. Radau aš Vilniaus Accanto baldų salone stalą, kuris man idealiai tiko prie naujo interjero. Kelis kartus užsukau į baldų saloną, iš visų pusių apžiūrėjau - idealiai mano, tik kaina arti kosmoso (1000 EUR), kaip už nelabai didelį stalą. Bet norai yra norai - geriau vieną kartą turėti, nei visą gyvenimą norėti. Sakau pardavėjoms: - perku. Jos sako:-ne, neparduodam iš ekspozicijos. Galite užsisakyti. Na, bandom užsisakyti - terminas - 5 mėnesiai! Nuoširdžiai sakau - galvojau, kad juokauja. Kokio dydžio noras turėtų būti, kad nediduko stalo už 1000 EUR lauktum 5 mėnesius?! Sakau:-ne, ne, ne, negaliu tiek laukti, parduokit iš ekspozicijos. Sako pirkit kita, lygiai tokį patį bet su rudais įntarpais. Ne, man tinka tik šitas. Neparduosim, turim tur4ti ekspozicijoje, kad žmonės matytų. Jūs man geriau pasakykit, kur jūs mokėtės tokios pardavimų strategijos? 20 metų dirbu pardavimuose, tokio cirko nemačiau :D Bet yra lietuviška mįslė, idealiai tinkanti jūsų pardavimo stiliui: "nei pats valgo, nei kitam duoda". Kas? - Spyna. Na, bet esu atkakli, randu accanto baldų interneto puslapyje šį stalą ir matau "o dangau, užsakymo laikas - 45 d.d. Na, čia jau kaip ir norma šiais laikais. Susirašau el. paštu, bet vėl išgirstu - "ne", atvežimo terminas - 90 d.d., po dienos buvo pataisyta į 150 d.d. Nedidelis, niekuo neišsiskiriantis stalas, už 1000 EUR, su laukimo terminu 150 d.d.! Parašykite, prašau atsakymą, kai parduosite pirmąjį stalą. Linkiu neblėstančio optimizmo! Labai labai prašiau, kad parduotų iš ekspozicijos, bet ambicijos juk svarbiau už kliento norus :) Internetas visagalis, gerai padirbėjus, randu tokių pačių, o ir gražesnių stalų, trigubai pigiau! Net perėjus per kelią į Domus galeriją pasirinkimo laisvė išsiplečia iki begalybės su ženkliai mažesnėmis kainomis ir trumpesniais terminais. Bet ačiū jums, parsisiųsiu aš pati stalą iš už jūrų marių žymiai greičiau ir ženkliai pigiau. Už likusius pinigus man dar nebloga komoda su kvos staliuku išeina ;) O jūs tausokite tą stalą už 1000 EUR ir gink dieve, niekam neparduokite :D
Sveiki,

dėkojame už mums skirtą laiką. Jūs supratote teisingai, pasirinktas stalas iš ekspozicijos nėra parduodamas ir galimi tik užsakymų priėmimai. Mes patys norėtume, kad viskas būtų čia ir dabar, bet gamybos laiką nustato gamintojas ir jo įtakoti neturime galimybės. Vieni tiekėjai prekes pristato labai greitai, tačiau dalis turi ilgus pristatymo terminus.

Džiugu, kad radote sau priimtiną sprendimą.

Su geriausiais linkėjimais,
UAB Accanto kolektyvas
Atsakyti
Pirkom Klaipedoje pries kelis metus klasikinius baldus: stala su kedem, komoda ir tv spintele. Kokybe - tragedija, nors kaina kosmosas...
Stebuklingas stalas arba neivykes pardavimas
2019-10-06 10:11:49 IP 28m82hr4
Atsakyti
Na, kad šios įmonės pirkimų skyrius dirba puikiai - galime įsitikinti peržvelgę prekes - visi baldai stlingi, gražūs, šiuolaikiški. Tačiau pardavimų skyrius linkęs pats tais daiktais grožėtis ir poreikio parduoti net užuomazgų neturi. Radau aš Vilniaus Accanto baldų salone stalą, kuris man idealiai tiko prie naujo interjero. Kelis kartus užsukau į baldų saloną, iš visų pusių apžiūrėjau - idealiai mano, tik kaina arti kosmoso (1000 EUR), kaip už nelabai didelį stalą. Bet norai yra norai - geriau vieną kartą turėti, nei visą gyvenimą norėti. Sakau pardavėjoms: - perku. Jos sako:-ne, neparduodam iš ekspozicijos. Galite užsisakyti. Na, bandom užsisakyti - terminas - 5 mėnesiai! Nuoširdžiai sakau - galvojau, kad juokauja. Kokio dydžio noras turėtų būti, kad nediduko stalo už 1000 EUR lauktum 5 mėnesius?! Sakau:-ne, ne, ne, negaliu tiek laukti, parduokit iš ekspozicijos. Sako pirkit kita, lygiai tokį patį bet su rudais įntarpais. Ne, man tinka tik šitas. Neparduosim, turim tur4ti ekspozicijoje, kad žmonės matytų. Jūs man geriau pasakykit, kur jūs mokėtės tokios pardavimų strategijos? 20 metų dirbu pardavimuose, tokio cirko nemačiau :D Bet yra lietuviška mįslė, idealiai tinkanti jūsų pardavimo stiliui: "nei pats valgo, nei kitam duoda". Kas? - Spyna. Na, bet esu atkakli, randu accanto baldų interneto puslapyje šį stalą ir matau "o dangau, užsakymo laikas - 45 d.d. Na, čia jau kaip ir norma šiais laikais. Susirašau el. paštu, bet vėl išgirstu - "ne", atvežimo terminas - 90 d.d., po dienos buvo pataisyta į 150 d.d. Nedidelis, niekuo neišsiskiriantis stalas, už 1000 EUR, su laukimo terminu 150 d.d.! Parašykite, prašau atsakymą, kai parduosite pirmąjį stalą. Linkiu neblėstančio optimizmo! Labai labai prašiau, kad parduotų iš ekspozicijos, bet ambicijos juk svarbiau už kliento norus :) Internetas visagalis, gerai padirbėjus, randu tokių pačių, o ir gražesnių stalų, trigubai pigiau! Net perėjus per kelią į Domus galeriją pasirinkimo laisvė išsiplečia iki begalybės su ženkliai mažesnėmis kainomis ir trumpesniais terminais. Bet ačiū jums, parsisiųsiu aš pati stalą iš už jūrų marių žymiai greičiau ir ženkliai pigiau. Už likusius pinigus man dar nebloga komoda su kvos staliuku išeina ;) O jūs tausokite tą stalą už 1000 EUR ir gink dieve, niekam neparduokite :D
Atsakyti
Didelis Ačiū už toki gera ir profesionalu aptarnavima!!! Vilniaus Accanto baldu salono vadovei! Viskas aiskiai išsamiai ir maloniai! Rekomenduoju ši salona! Džiaugemes naujais baldeliais
Atsakyti
Labai malonus bendravimas bei sklandus prekės užsakymas /atsiėmimas. Kokybė taip pat puiki. Ačiū
Atsakyti
Dėkoju Vilniaus salono komandai ir jos vadovei Neringai už profesionalias konsultacijas, malonų aptarnavimą ir operatyvius veiksmus sprendžiant problemines situacijas. Linkiu pasirinkti kuo geresnius tiekėjus, kad būtų mažiau rūpesčių Jums, kaip pardavėjams ir mums kaip klientams. Sėkmės
Atsakyti
Aptarnavimas jūsų salone Ogmios miesteli yra tragiškas. Mergina kuri priaistatė ale "vadovė" turėtų pagalvoti ir pasimokinti kaip bendrauti su klientais :) o ponui direktoeiui apie tai susimastyti, nes matau ne vienas toks komentaras jau yra. Norėjome ne viena balda iš jūsų nusipirkt, bet deja, sekmes darbuose. ;)
Atsakyti
Pirkome Kauno NIC parduotuvėje du stalus ir kėdes, esame patenkinti darbuotojų aptarnavimu ir bendravimu su pirkėjais, tai yra mumis. Nuoširdžiai pagelbėjo pristatant baldus į Marijampolę, linkiu jūsų kolektyvui sėkmės :)
Atsakyti
Pirkome svetainės ir valgomojo baldus. Labai patenkinti ir baldais, ir aptarnavimo kokybe. Dėkui!
Atsakyti
Pirkome valgomojo stalą su kėdėmis, neva geros kokybės ir už nemažus pinigus. Prie stalo vakarieniavome du suaugę žmonės, pasitiesę padėkliukus, bet po mėnesio jis atrodė taip, tarsi prie jo triskart dienoje valgytų vaikų darželio grupė - jis susibraižė vos pastačius gėlių vazą ar dubenį! Kreipėmės į pardavėją, paaiškinimas - stalą reikėjo ypač saugoti... na žinote, valgomojo stalas tikrai ne tas baldas, dėl kurio turėčiau sukti galvą kasdien. Paskui jau žadėjo pasiaiškinti su gamintoju, pamėginti kažką padaryti, bet taip nieko ir neatsakė į keliskart rašytus laiškus. Esu nusivylusi tokia pardavėjo pozicija, svarbiausia parduoti, suprantu, kad kokybiška preke patenkintas pirkėjas ir jo rekomendacijos bei reputacija nesvarbu.
Atsakyti
Rašau dė Vilniaus baldų salono (P. Lukšio g. 19 Ogmios miestas) apgailėtino aptarnavimo ir kokybės nuo pat pirmos dienos ir bendravimo salono darbuotojos (prisistatė Vilniaus salono vadovė).
Mūsų pati pirma pažinti su Jūsų darbuotoja (negaliu įvardinti kuri) kurios turėjom ilgai ir nuobodžiai prašyti (skambinti) ir laukti stalo ir kėdžių pasiūlymo (kalba eina ne apie vieną dieną). Pagaliau gavus apmokėjus atvažiavome jo pasiimti kur buvom sutikti tikrai ne iš maloniausiai, po apmokėjimo buvo parodyta pirštu stalas stovi ten, paklausus ar gali kas padėti įkrauti gavome atsakymą reikia susimokėti... parvežus stalą po kurio laiko jį išpakavome ir neradome jokių varžtų prie to stalo.. paskambinus salono darbuotojai pokalbis prasidėjo labai arogantiškai, vis po kelių skambučių buvo tas pats, kad varžtų nėra.. paprašius sprendimo būdo nuo to ir viskas ir prasidėjo, kad Jūs nieko nepasieksite nieko negražinsite, kreipkitės į vartotojų teises ir suprasit, kad pralaimėjot, tokio sutikimo nesitikėjau.... Dar kartą paklausus su kuo bendrauju įvardino, kad tai ne mano reikalas su kuo aš bendrauju, paprašiau bendrauti su kitu viršesniu žmogumi gavau atsakyma, kad ta moteris ir yra vadovė, paklausiau ar galiu bendrauti su direktoriumi, atsakymas buvo tokio nėra...
Antra dieną buvo rastas sprendimas dėl stalo varžtų ir pasiskambinus pasiklausus kas kaip, gavau dar vieną naujieną, kad kėdžių nebus kaip buvau informuotas, kad bus 18d. (buvo užsakytas transportas), o manęs informavę nebuvo... pradėjus aiškintis (su ta pačia skyriaus vadove) gavau atsakyma, kad nesiskūsti man, nes šiais laikais yra kur dirbti ir ji nebijo nieko, galiu skambinti kur tik noriu...

Nuoširdžiai pirmą kartą sutinku tokį žmogų kuris taip arogantiškai bendrautų telefonu ir nesiskaitytų su klientu ir per aplinkui (ne tiesiogine forma) siųstų toli...
Atsakyti
Gerb. Sandra,

dėkojame už pastabas. Apgailestaujame bet Jūsų salone pasirinktų produktų nėra spausdintuose kataloguose. Dalis gamintojų nuolatos atnaujina asortimentą ir nespausdina katalogų. Jie tiesiog visą informaciją pateikia internetinėje svetainėje, o mes turime dalies gaminių pavyzdžius.

Su geriausiais linkėjimais,
UAB Accanto kolektyvas
Atsakyti
Sveiki, noriu pasakyti keletą pastebėjimų dėl jūsų įmonės darbuotojų. Esu interjero dizainerė, dirbu su įvairiais salonais, bet kas kart nusiviliu apsilankymu pas jus. Kauno salone "NIC" centre, atėjau su klientais, nes norėjau parodyti keletą baldų, kuriuos galbūt būtume užsakę. bet... Tuo metu salone buvo 3 darbuotojos. Vaikščiojom su klientais netrumpai, jiems rodžiau kėdes, tada klientams pasiūliau pasėdėti vienoje, antroje, trečioje kėdėje. Jie rinkosi. Nei viena darbuotoja net nepriėjo paklausti, ar reikia informacijos ir t.t. Tada pati nuėjusi pasiteiravau, ar galiu gauti peržiūrėti kėdžių katalogą - ir man buvo atsainiai pasakyta, kad internete pasižiūrėkit. Ok, nenusileidau, paprašiau kad parodytų bent gobelenų spalvinius pavyzdžius - buvo pasakyta, kad tokių neturi ir internete pasižiūrėkit.
Žinot, jei taip jūs darot pardavimus - tai sėkmės jums versle. Arba veskit savo mielas darbuotojas į mokymus, kaip reikia su klientais ir architektais bendrauti, nes tai kaip jūs tai darot dabar - katastrofa.
Geros dienos linkėdama, Sandra
Atsakyti
Gerb. Accanto koletyve,
džiaugiausi radusi tikrai iškirtinų baldų, tačiau džiaugsmas netruko tęstis kai susidūriau su problema. Gavau staliuką, kurio išvaizda man sukėlė abejonių, ar jis nėra brokuotas. Tą pačią dieną po atsiėminimo atvežiau Jums jį atgal (keista aišku, kad jūs nepatikrinate ką gaunate ir iškart nepamatote, o gal galvojate kad praslįs ir taip?), kad parodyti. Pasiūlytas sprendimo variantas man patiko- kol kas staliukas lieka pas mus naudojimuisi, tačiau jūs iškart imsitės spręsti problemą, susisieksite su tiekėjais, užklausite apie broką ir jei jie nepadės išspręsti šios situacijos, užsakysite man naują staliuką savo vardu. Atrodė viskas tikrai puiku. Tačiau po šio pokalbio jei pati nesikreipčiau beklausdama kokia situacija, turbūt taip ta problema ir nebūtų sprendžiama (nors susidarė dabar vaizdas, kad spręsti niekas net ir nepradėjo). Būčiau tiesą sakant ir toliau kantriai laukusi, jei ne šiandienos pokalbis su jūsų arogantiška Vilniaus salono darbuotoja. Po šio pokalbio pasijutau, kad nusipirkau tokį menką daiktą, kurio vertė tokia maža, kad net neverta dėl jo gaišti laiko, nes be mano staliuko yra dar krūva kitų darbų, kuriuos reikia dirbti ir cijuotu "negalvokite, kad mes visą dieną apie jūsų staliuką ir tegalvojame. Atėjo daug naujų užsakymų, turime kitų klientų, tad neturime laiko užsiimti jūsų staliuku". O kada turėsit irgi neaišku. Po prekės pasiėmimo praėjo mėnuo. patys žinote, jog prekės kartas nuo karto dingsta iš jūsų asortimento, kitokio staliuko aš gauti nepageidauju. Noriu turėti būtent tokį, kokį užsakiau ir už kokį sumokėjau. Tiesa, arogantiškąjai matyt milijonus uždirbančiai pardavėjai mano užsakymas pasirodė tikrai nereikšmingas, nes gavau tokį atsakymą "žinote, tas jūsų staliukas 100 eurų tekainavęs...". Atleiskit, taip, gal jis lyginant su kokia sofa ir atrodo ne toks brangus, bet visų pirma jis kainavo ne 100 eur, o beveik 200 eur (matyt skaičiukai gali atrodyi maži, bet pabandykite pasiversti į buvusią valiutą, ar tokia kaina yra tikrai maža už šoninį staliuką?), visų antra pas jus mes pirkome ir kitą stalą, ir bendrai sumoje išleidome apie 400 Eur, visų trečia, planavome pirkti ir toliau, bet po tokio bendravimo man net nebesinori kelti kojos į jūsų saloną, o visų ketvirtą, 100 eur ir kiek daugiau kai kuriems žmonėms reiškia labai daug ir yra pusė ar net visos mėnesio gaunamos pajamos. Tad būkit malonūs, jei jums ne 100 eur, o vistik beveik 200 eur yra tokia menka suma, paaukokit juos kursams kaip maloniai aptarnauti klientus, kaip geranoriškai spręsti problemas, nes jei jūs ir toliau laikysite tokias arogancijas pas save ir leisite joms šitaip "žeminti" klientus, jūs nebeužsidirbsite greitai net ir to 100 Eur. Kas keisčiausia, jog po šito pokalbio, aš nesulaukiau net elementaraus atsiprašymo, nors minėjau, kad jūs kalbate su manimi taip kad aš jaučiuosi nusipirkusi tokį "lievą" daiktą ir jaučiuosi tokia menka, jokio atsiprašymo, kad pažadėtais terminais su manim niekas nesusisiekė (žadėjo perskambinti, praėjus porai savaičių jokio skambučio, jau nekalbu, kad praėjo visas mėnuo nuo to laiko, kai kreipiausi į jus), kad nesugebėjo atsakyti per tiek laiko į mano el. laišką. Sulaukiau tik pasiteisinimo "gal aš ir per žiauriai kalbu, bet prieš kalėdas labai daug darbo". Čia turiu suprasti kad čia normali jūsų bendravimo kultūra ir aš pati kalta jog kreipiausia, užsakymus dariau būtent tada, kada jūs turit daug darbo? Turiu "atsikabinti" ir džiaugtis tuo, pasak jūsų, menkaverčiu staliuku? Pažiūrėjus š jūsų saloną ir jame parduodamas prekes, tikrai negalėčiau susidaryti įspūdžio, kad ten dėmesio verti tik tie, kurie palieka tūkstančiais (o gal ir tai per mažai, gal ten reikia palikti šimtais tūkstančių, kad būtum vertas dėmesio?), gaila, bet būsiu matyt ne taip supratusi ir kreipiausi matyt ne ten.
Atsakyti
Gerb. Ieva ir Ramute,

dėkojame už išsakytas pastabas dėl mūsų salono darbo.

Gerb. Ieva, suprantame Jūs nepasitenkinimą dėl išpirktų nukainotų kėdžių, tačiau iš gamintojų tokias kėdes gauname ribotais kiekiais ir ribotą laikotarpį. Gerb. Ramute, salono darbuotojai aprašytą situaciją Jums išsprendė ir mums malonu, kad Jūs likote patenkinta mūsų kliente. Ačiū!

Su geriausiais linkėjimais,
UAB Accanto kolektyvas
Atsakyti
Uzsisakiau kedes, susigundziau del termino, kuri nurodo pardavejas 2-3 dienos. Gavau visus patvirtinimus, kad preke yra ir kad bus issiusta kai apmokesiu saskaita. Kai apmokejau, paskambino pardaveja ir pareiske, kad per savaitgali parduotos, bet nepazymetos. Pasiule priesingos spalvos, kurios man nebuvo tinkamos.. Tuomet paprasiau, kad uzsakytu kiek truksta, pareiske, kad jau bus be nuolaidos, nors jie ir kalti... Tai normaliai kiti baldu pardavejai siulo apmoketi kai pristatys preke, tai linkiu ir siems toki pasirinkima tureti. Kartais atsiliepimus apie pardavejus butina perskaityti. Mane nuvyle, tikejausi profesionalumo.
Ramute Merfeliene
2016-07-04 14:49:56 IP 2ktirojs
Atsakyti
Uzsakytos kedes balandzio 28d. Pristatymo data birzelio 15-20d. Liepos 4d.dar kedziu neturiu ir neaisku kada bus. O be to vadybininke labai arogantiska.
Panevezys
Atsakyti
Gerb. Egle ir Agne,

dėkojame už išsakytas pastabas. Šiuo metu dalies Europos gamintojų produktų kilmės šalis yra Kinija, Vietnamas, Malaizija ir pan. Kilmės šalis yra niekuo nesusijusi su produkto kokybe ir kaip pastebėjote paprastai ji yra nurodoma ant produkto ar pakuotės. Juk praktiškai visi Jūsų naudojami elektronikos prietaisai taip pat yra pagaminti Azijoje, tačiau prekinio ženklo savininkas užtikrinta produkto išskirtinį dizainą, kokybę ir naudojasi jam priklausančiais patentais. Jūsų minima Vokietijos kompanija KARE DESIGN (www.kare-design.com) yra viena žinomiausių išskirtinio dizaino interjero prekių gamintojų pasaulyje. Ji savo produktus gamina Kinijoje, Indijoje ir kitose šalyse. Dalis medžiagų yra originaliai kilusios iš Azijos šalių ir nėra randamos Europoje. KARE DESIGN produktų rasite pagrindiniuose Europos ir Lietuvos interjero centruose.

Pagal Accanto užsakymą dalis baldų yra gaminama ir Lietuvoje. Mums labai malonu dirbti su Lietuvos gamintojais. Informacija apie tai nurodyta kainų kortelėse. Jei kas būna nekokybiška, tai mes remontuojame arba gražiname pinigus. Jums buvo pasiūlyti abu variantai. O kam gi nepasitaiko tokių situacijų, svarbu jas išspręsti :)

Atsiprašome, kad nauja darbuotoja Jums netinkamai paaiškino apie mūsų atstovaujamų gamintojų produktų gamybos subtilybes.

Su geriausiais linkėjimais,
UAB Accanto kolektyvas
Atsakyti
Accanto pardavinėja Lietuvoje (siauliuose) gamintus baldus, o deklaruoja kad jie itališki. Sofa pradėjo dubti po metų naudojimo, taisė 2kartus, 3ia kartą to daryti jau atsisako ir problemos niekaip nesprendžia. Vilkina laiką, o direktorė pati nesusisiekia. Tikrai nepatariu čia ko nors pirkti, daiktai nekokybiški už labai aukšta kaina.
Atsakyti
Nepatarciau pikrti baldu is sios imones. Imone apgaudineja klietus!!! Prekiauja Lietuvoje ar dar kur kitur pagamintais baldais ir prisidengia ivairiu gamintoju vardais. Salone Vilniuje buvo parduodama sofa, kuri neva pagaminta italu gamintojo Delta Salotti, nukainuota nuo 4000 eur iki 1500 EUR, atseit sena kolekcija. Kadangi patyrinejus sofos vidu, pasimate, kad ji pagaminta is atlieku ir labai zemos kokybes, taip pat jokiu etikeciu nieko zymincio, kad produktas sio gamintojo (kas tikrai turetu buti), pasiteiravus pardavejos del produkto orginalumo, ji pradejo lb metytis, paprasyta parodyti ipakavima isvis pasimete ir tada pasake, kad susisieks direktore. Direktore paskambino ir pripazino, kad sofa pagamino lietuvoje ir neva, kadangi lb papuliarus modelis ir gamintojas jo nebegamina, tai va jie patys Lietuvoje pagamino ir pardavineja su gamintojo vardu. Ir siaip visi daiktai parduotuveje atrodo lb prastai, viskas kinietiska, paprasius parodyt dar viena preke ir paklausus kodel parasyta made in china, jei cia vokieciu gamintojas, tai ir pasiaiskino aj cia kaip kada buna. Nu zodziu prisidengiat ivairiais gamintojais salone bandoma parduoti kinietiskus prastos kokybes daiktus uz tikrai nemaza kaina.
Atsakyti
Gerb. Petrai,

labai apgailestaujame, kad turite nusiskundimų mūsų įmone. Patikrinome visus savo užsakymus ir neradome jokių vėluojančių užsakymų Jūsų nurodytomis datomis. Be abejonės mūsų įmonė nėra išskirtinė ir gamintojai kartais vėluoja pagaminti produktus, tačiau tokiais atvejais visada randame bendrą sprendimą su savo klientais.

Pagarbiai,
UAB Accanto Group kolektyvas
Atsakyti
Tai ne verslas. Nesugebate pristatyti baldų laiku, vėluojate ir meluojate. Vėluodami nepaskambinate. Net jeigu tektų miegoti ant grindų, niekada nesikreipčiau į atsiprašant tokius verslininkus. Baldau užsakyti rugsėji, iki metų pabaigos nieko nepavyko, žadama sausio vidury, bet tikėti sunku.

Taip pat rekomenduojame

ZBIGA
Magrės baldai

Adresas: Beržų g. 2B, Riešė, LT-14266 Vilniaus r.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); baldų gamybos medžiagos, furnitūra; eksportas; gamyba; interneto parduotuvės.
BALDAI KURIANTIEMS ŠEIMĄ „Magrės baldų“ apskritai nebūtų, jei Lietuvoje nebūtų tvirtų, modernių, savo namus mylinčių šeimų. Tačiau lygiai taip pat neįsivaizduojame, kad tvirta šeima apskritai įmanoma be tvirtų, modernių ir namus puošiančių minkštųjų baldų! Kitaip tariant, galima sakyti, kad kokybiški „Magrės...
Dusėtai
Baldai namams

Adresas: Savanorių pr. 192B, LT-44151 Kaunas.
Veiklos sritys: baldai (prekyba); interjero apdailos medžiagos; kita veikla; mažmeninė prekyba; projektavimas; šviesos sistemos, šviestuvai.
Baldai Namams atstovauja daugiau nei 60 skirtingų Italijos baldų gamintojų. Daugiau kaip 20 metų Lietuvoje bei už jos ribų veikiantis baldų salonų tinklas prekiauja baldais iš Italijos, Vokietijos ir Lenkijos. Visi baldai gali būti tiek modernaus, tiek klasikinio stiliaus. Atstovaujamų gamintojų asortimentas...
Baltic Master
Mūsų nauja el. parduotuvė! www.e-gastro.lt

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 175, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pardavimo automatai; pramonės įrengimai; prekybos įranga; projektavimas; restoranų, kavinių, barų įranga; statyba; šaldymo įrenginiai; šildymas, įrenginiai; ventiliacija, kondicionavimas.
UAB "Baltic Master" veiklą pradėjo 1993 metais. Solidus kompanijos specialistų žinių bagažas, išplėtota logistikos sistema, platus tiekėjų ratas, 26 metų darbo patirtis, leido kompanijai tapti pripažintu Partneriu daugeliui Lietuvos ir užsienio įmonių, dirbančių prekybos, gamybos, pramonės, restoranų verslo...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Algonika
Plieno sprendimai interjerui

Adresas: Liepų g. 12, Zapyškis, LT-53416 Kauno r.
Veiklos sritys: baldai (gamyba); baldai (prekyba); eksportas; gamyba; metalas, apdirbimas, gaminiai.
"UAB „Algonika“ – tai metalo apdirbimo įmonė, įkurta 2002 metais. Pagrindinė įmonės veikla yra metalo produktų gamyba baldų pramonei ir miltelinio dažymo paslaugos. Įmonė nuo įkūrimo sėkmingai dirba metalo apdirbimo srityje: gamina baldų furnitūrą ir nestandartinius metalo gaminius baldų pramonei, įvairias...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių
„Skrendu.lt“ paskelbė TOP 15 lietuvių mėgstamiausių skrydžių krypčių 11-11 15:17
Nepaisant nusistovėjusių tarp Lietuvos žmonių pamėgtų krypčių, lėktuvu lankomos šalys kasmet keičiasi. Pigių skrydžių paieškos ir pardavimo sistema „Skrendu.lt" suskaičiavo 15...
Dėl pensijų reformos Estijos ekonomika gali sulaukti trumpalaikio impulso
Dėl pensijų reformos Estijos ekonomika gali sulaukti trumpalaikio impulso 11-13 16:08
Kitais metais Estijos ekonomikos augimas turėtų sulėtėti iki 2%, nuo 3,2% šiemet, naujausioje apžvalgoje prognozuoja SEB banko analitikai. Tačiau šalyje vykstanti antros pakopos pensijų sistemos...
ES Teisingumo Teismas: Lietuva pieno kainas reguliuoja teisėtai
ES Teisingumo Teismas: Lietuva pieno kainas reguliuoja teisėtai 11-13 16:03
Trečiadienį Europos Sąjungos Teisingumo Teismas paskelbė sprendimą byloje dėl Lietuvos Respublikos ūkio subjektų, perkančių – parduodančių žalią pieną ir prekiaujančių pieno gaminiais, nesąžiningų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reikia apmokestinti bankus papildomai?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Facebook 194,47 +2,56%
Symantec 23,75 +1,45%
Walt Disney 138,58 +1,35%
Starbucks 83,32 +1,08%
Xerox 37,45 -2,37%
Western Union 26,65 -2,60%
CBS 37,76 -3,62%
Avon 4,52 -3,62%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 68,92 +4,50%
Jautiena 4,86 +4,52%
Ryžiai 424,00 -0,70%
Nafta 56,86 -0,66%
Dujos (JAV) 2,33 -9,69%
Kava 2,80 -1,41%
Benzinas 1,73 0,00%
Dyzelis 1,94 0,00%