VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Citadele bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Citadele" bankas, AB

Atsiliepimai apie „Citadele" bankas, AB

Išregistruotas: Juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Parašyk savo nuomonę apie „Citadele" bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Buvusi klientė 2021-03-17 14:33:22
Nu blogaiusias bankas Lietuvoj. Patys nesusitvarko savo sistemų, žmogui prirašo skolų, ir sako kad negali panaikinti.
Cirkas kažkoks. Per šitą banką sugadintas kreditingumo reitingas. Nes negavau jokių žinučių apie tai, kad jau laikas mokėti už paslaugą, kuri man nieko nedavė.
Turėjau kreditinę kortelę, tai kad atsiimti pinigus iš kelionės sveikatos draudimo, visą dieną bandžiau pateikti paraišką, iššvaisčiau daugybę laiko ir galų gale vis tiek nepavyko pilnai paraiškos užpildyti, nes neveikė sistema.
Čia yra cirkas, o ne bankas, ir iš kitų žmonių komentarų matau, kad ne man vienai problemos su Citadele.
Išėjau ir niekuomet negrįšiu į šitą banką. Ir kitiems nelinkiu.
Taip ne jums vienai... as pirma karta taip nukentejau net tyrėjai skambinausi kad padetu susigrąžinti vaiku pinigus bet neina i kalbas
Atsakyti
Blogiausias bankas tikrai manau situacijų visi turime bet mano irgi ne is gerųjų..mano vyras pervede iki 3000 € suma ir užblokavo neketina grazinti vaikų pinigu ir neina net i kalbas tai parasiau i Lietuvos banka skunda labai abejoju ar ka nors jie padės nes siuo atveju neturiu padarius jokio sukčiavimo ar dar kazko panašaus kol neperskaičiau visu komentarų pridėsiu ir savo.. nezaisiu su jais bus dar blogiau kol neatiduos vaikų pinigu nes neturi teises jie blokuoti
Atsakyti
Buvau šio banko klientė 12 metų. Kol nebuvo problemų su sankcijomis, banką tenkino, kad mano įmonės sąskaitoje visada būdavo pinigėlių ir pretenzijų jokių nebuvo. Darbas susijęs su ekspedijavimu. Tikriausiai visiems kas supranta, tai reiškia kad krovinio pristatymas iš taško A į tašką B. Taip ir buvo padaryta, tik kai įvedė sankcijas teko vežti per tris taškus, tai A-B, B-C. Citadėlės bankas gavus pinigus iš Rusijos kliento ir pasinaudojus 5 savaites nutarė užskaityti į įmonės sąskaitą tik už krovinio atvežimą iš A iki B, o štai iš B iki C pasinaudojus nemaža euru suma po penkių savaičių nutarė grąžinti atgal į Rusiją, nors vėžėjui aš jau buvau sumokėjusi 8400 eurų. Darbuotojai nei į vieną klausimą atsakyti nesugebėjo met 5 savaites. Dokumentai visi persiūsti ir nuvežti, tačiau tokiems, kurie nesupranta šio darbo išaiškinti nieko megali. Tikiuosi, kad visi vėžėjai ir ekspeditoriai, bei gerbiantys save žmonės, iš jūsų pabėgs...
Atsakyti
Normalus bankas, pas mane veikia viskas puikiai.
Atsakyti
Kol kas neturiu jokių pretenzijų bankui tik jų darbuotojai.
Liepos 1, 17.00 val atėjau į Citadelės upės g. filialą atidaryti sąskaitą. Turiu ES pasą. Du kartus skambinau telefonu pasiteirauti dėl reikalingų dokumentų ir skirtingi konsultantai sakė, kad užtenka leidimo gyventi Lietuvoje ir tapatybės patvirtinantį dok., viena konsultantė sakė, kad ir darbo sutartis reikalinga tai dėl visa ko ją atnešiau.
Banke jauna konsultantė nežinojo kaip man atidaryti sąskaitą. Paprašė pagalbos kitos kolegės. Rods jos vardas Irmina - šviesiaplaukė, trumpi plaukai, apie 50 metų. Ji pradėjo mane kritikuoti sakydama, kad mano laikinas, 4metams išduotas, leidimas gyventi Lietuvoje yra nerimtas dokumentas nes, kad atidaryti sąskaitą reikia turėti nuolatinį leidimą gyventi šalyje. Irgi sukritikavo mano Verslo liudijimą išvadinus tai nerimtu įrodymu nes sutartis 1 menesiui (kol įsidarbinsiu oficialiai) nėra rimtas darbas ir, kad turint tokį menką dokumentą, reikėtų papildomai pildyti kažkokius prašymus, popierius, juos kažkur siųsti ir laukti kol nuspręs ar man leisti naudotis banko paslaugomis ar ne bet šansų mažai.
Aišku irgi sukritikavo mano asmens tapatybės kortelę pavadindama tai kažkokiu laminuotu popieriuku. Aiškino, kad turiu atnešti pasą o ne laminates. Netikėjo mano aiškinimais. Prancūzijos asmens kortelė yra laminuota! Konsultantei tiesiog nepatiko paso dizainas tai atmetė mano prašymą atidaryti sąskaitą nežiūrėdama net į asmens dokumentą. Švelniai tariant, buvau išvaryta iš banko.
Reikalavo darbo sutarties ko net nereikia norint atidaryti sąskaitą, nepatiko 4metų terminas leidime gyventi Lietuvoje ir aišku mano asmens tapatybės kortelės dizainas.
Stebiuosi kaip žmogus dirbantis banke gali būti tokių nekompetetingu ir nemandagiu. Norėjau pakeisti banką bet draugai gražiai atsiliepia apie banko paslaugas tai nusprendžiau dar pabandyti nes vienas piktas neišmanantis konsultantas tai ne bankas. Gaila kai vienas paprastas darbuotojas gali sugadinti visos įstaigos reputaciją. konsultantas telefonu padėjo išspręsti dilemą, skambino išaiškinti reikalą į upės g. ir užrašė susitikimui Akropolio padalinyje. Tikiuosi ateityje nebebus jokių nesklandumų.
Atsakyti
Sveiki.Siūlyčiau pasidomėti jūsų klientė Irena Beliacic.Apgaudinėje žmonės išviliotadama pinigus.
Atsakyti
Nu blogaiusias bankas Lietuvoj. Patys nesusitvarko savo sistemų, žmogui prirašo skolų, ir sako kad negali panaikinti.
Cirkas kažkoks. Per šitą banką sugadintas kreditingumo reitingas. Nes negavau jokių žinučių apie tai, kad jau laikas mokėti už paslaugą, kuri man nieko nedavė.
Turėjau kreditinę kortelę, tai kad atsiimti pinigus iš kelionės sveikatos draudimo, visą dieną bandžiau pateikti paraišką, iššvaisčiau daugybę laiko ir galų gale vis tiek nepavyko pilnai paraiškos užpildyti, nes neveikė sistema.
Čia yra cirkas, o ne bankas, ir iš kitų žmonių komentarų matau, kad ne man vienai problemos su Citadele.
Išėjau ir niekuomet negrįšiu į šitą banką. Ir kitiems nelinkiu.
Atsakyti
Nerekomenduoju tapti šio banko verslo klientu, labai gerai pagalvokite prieš pasirašant sutartį, nepagailėkite pinigų geram teisininkui. Šis bankas visiškai nėra suinteresuotas verslo plėtra ypač smulkaus ir vidutinio. Labai nepargarbus aptarnavimas kai kurių darbuotojų (vadovų). Žinant kad šis bankas tik filialas latvijoje esančio, pradėjo visiškai nesiskaityti, nes teisiškai, jiems yra lengvesnės atsakomybės. Niekas netikėkite banko skaičiuoklė. Netikėkite pažadais, gražiom kalbomis. Ir niekas negarantuoja konfidencialumo, kad jūsų info apie įmonę nepatenka, tretiems asmenims pvz.konkurentams. Šiam bankui labai reikia susirupinti asmens duomenu saugumu, dėl abejotinos reputacijos darbuotojų.
Atsakyti
Tadeus 2021-01-11 13:16:21
Turejau banke indeli, ineses dolerius grynaisiais. Pasibaigus terminui grynuju bankas negrazino. Kreipiausi i prokuratura, o ten, kaip visada, "padejo". Galutinai pinigus man pervede i saskaita. Ismoketa suma sumazino man 14.5$.Sugadinta nuotaika, sveikata ir nuostoliai. Potencialius klientus perspeju: atsargiai - "Citadele"!
Dėkui už informaciją, jai negali atgauti savo pinigų. APSURDAS
Atsakyti
Kiek bankų lietuvio, šitam net žodžiu trūksta eigu firma ne šitame banke net neprasidečiau takia hreniatina, gaila ne nuo manęs priklauso?!!!!!
Atsakyti
Atsargiai su pinigu isgryninimu kosmines palukanos jei imsit daugiau negu 700. Man asmeniskai nuskaiciavo 32 e. Kosmonautai.
UAB Sėkmės sala
2021-01-26 11:41:19 IP 28m94phj
Atsakyti
Citadelės bankas vykdydamas pinigų plovimo prevenciją blokuoja pavedimus Sodrai. Jiems netinka klausimynas užpildytas online jų puslapyje. Reikia išsisaugoti ant destop ir siųsti. O laiškų per [email protected] galit net nesiųsti. Pasakė, kad jie neskaitomi. Bankas savivaliauja kip nori. Per karantiną verčia ateiti į skyrių. Atnaujintas korteles siunčia paprastu paštu paskutinę ir jos nepasiekia adresato O tada pasiūlo pinigų pasiskolinti, kol iš naujo jas pagamins.Susidėkit su tokiu banku ir galėsit tik į savo sąskaitas pasižiūrėti.
Atsakyti
Turejau banke indeli, ineses dolerius grynaisiais. Pasibaigus terminui grynuju bankas negrazino. Kreipiausi i prokuratura, o ten, kaip visada, "padejo". Galutinai pinigus man pervede i saskaita. Ismoketa suma sumazino man 14.5$.Sugadinta nuotaika, sveikata ir nuostoliai. Potencialius klientus perspeju: atsargiai - "Citadele"!
Atsakyti
Tikriausiai pats blogiausias bankas LT. užpildėm paraišką būsto paskolai, paskambino greit, viskas gerai, telefonu sakė suteikti tokią sumą tikrai gali, apsvarstys per 2-3 dienas ir pateiks galutinį pasiūlymą. Laukiam, dvi tris dienas, jau ir šešias ir dar...po beveik dviejų savaičių net nepaskambina, o parašo laišką, kad suteikti paskolos negali, paklausus kokia priežastis atsakymas, kad tokios informacijos suteikti negali :DDDD Jiems labai dar toli iki kitų bankų tokių kaip SWED ar SEB, kurie labai greitai viską mums pateikė ir jau greitai galėsim džiaugtis naujais namais.
Atsakyti
Sveikinu
Is visu banku, pagal atselipimais Jusu bankas geriasenis, gal ir tapciu jusu klijentu.Laisve baltiju salems !!!Molaciai!
Vladas jurkevicius
2020-05-21 14:41:44 IP 28met4q0
Atsakyti
Skambino man is citadeles banko as nesuprantu kas nutiko
Airidas Vaitonis
2020-05-04 03:12:23 IP 5juc09et
Atsakyti
Idealus bankas, aptarnavimas, žmogiškumas auksčiausio lygio. !
Atsakyti
Per jų sistemos klaida neleido pavedimo padaryti i kitą banką, ko pasekoje užblokavo internetinę bankininkystę. Tris kartus skambinau į jų aptarnavimo skyrių ir buvo jau atblokuosime už 20 min pabandykite, bet nieko neatblokavo. Trečia kartą paskambinus sugebėjo pasakyti kad reikia išsiimti naują kodų lentelę kitaip nieko nebus, Kadangi jų sistema nesugebėjo atlikti mano operacijos aš turiu skambinėti kažkur ir po to sugeba pasakyti kad nieko padaryti negali.Kodų kortelę reikia pasiimti naują tik banke, kurie dabar visai nedirba. Kyla klausimas tai koki darbuotojai surinkti kad čia turi skambinėti o jie kažką buria ir tiek.
Yra paimta paskola ją kažkodėl citadelė nuskaičiuoja nuo kitos sąskaitos nei paskola duota nors anksčiau nuskaičiuodavo nuo tos pačios sąskaitos, o dabar reikia daryti pervedimus nes kitaip delspinigius skaičiuoja tipo nėra pinigų. O kas man dabar kompensuos kad per jų klaida užblokavo internetinę bankininkystę ir aišku delspinigius jie paims nes juk jie nekalti atseit.
Baigėsi korteles galiojimo laikas, užsisakiau pristatymą į namus, kortele pristatė į Kauno banko skyrių nors pats esu iš Alytaus, turėjau skambinti kad pristatytų į Alytaus banko skyrių, nes nurodo paslaugas kurių nesugeba teikti.
Aptarnavimas tai patyliu
Atsakyti
Nuo siu metu bankas CITADELE pradejo tkrinti zmoniu gaunamas ir iseinamas pajamas. Kas siuncia kur jus isleidziate kokie asmenys siuncia pinigus jum i saskaita ir kokiu tikslu gaunate visas lesas. noresi skolintis is pazystamu zmoniu pinigu. reikia turetu skolos rasteleli kad irodytumete kad tai legalus svarus pinigai.Man bankas uzblokavo saskaita ir visa savaite bankas zaidzia zaidima su klausymais.Skambinau buvau nuvykes i banka atnaujinau saskaitos informacija anketos atsakiau i ju uzduotus klausymus ir nieko.Bankas sako atnaujik anketa ir bus atblokuota saskaita atsakymas saskaita neatblokuota, kita diena atsakyk i klausymus bus atblokuota atsakymas aiskus saskaita vis tiek neatblokuota. Klausymus bankas asmeniskai tas skyrius nebendrauja pokalbiu per tel. tik raso laiskus.Siandie atsakiau i kitus klausymus per visa diena nedave juokiu ziniu apie saskaitos atblokavima. Bankas ir jo skyriai dirba iki 17val man parase 16:30 atsakiau i klausymus dar karta paskambinaui banka pasake atsakingas skyrius jau nedirba 16:40. Dabar turiu laukti pirmadienio. Per banka negaliu niekur isvykti dirbti i uzsieni praradau laisva darbo vieta, 4 ta diena be maisto o dar kur arteja savaitgalis bu 6-7 diena be maisto. Atejo moket mokescius nera uz ka saskaita jau savaite laiko uzblokuota.Tuojaus ateis dar antstuoliai vel moket reikes o bankas neskuba isspresti problema su uzblokuota saskaita.Jiem nerupi tavo mokesciai ir panasiai, nesiskaito su zmoniu interesais.Ateini i banka juokios informacijos tikslios negauni.
Turėjau būti klientas
2019-08-22 18:21:52 IP 5f4soruv
Atsakyti
Aptarnavimas tiesiog tragiškas, du kartus buvau atvykęs į banko skyriu atsidaryti sąskaitos, abu kartus buvau tiesiog gražiai išprašytas, pirma karta paklauses citadeles informacijoje ar galėsiu atsidaryti gedimino pr. 2 Vilnius, banko sąskaita, mane informavo kad tikrai galėsiu ta padaryti. Atvykus į skyriu darbuotoja pasake kad šiame skyriuje to padaryti negalima, ir nusispjauti jai kad mane informavo jog galima atsidaryti sąskaita gedimino pr. 2.

Šeštadieni užpildžiau anketa sąskaitai atsidaryti, vakar paskambino pasake kad kortele pagaminta, galiu atvykti į gedimino pr. 2 pasirašyt sutarti ir atsiimti korteles, taip šiandiena ir padariau, atvykau 17:30 į skyriu, (nes dirbu visas darbo dienas iki 17h.) pasake kad nespes atidaryti sąskaitos, paaiškinau jai kad neturiu galimybes atvykti ankščiau dėl darbo, tai ji pradėjo pamokslauti "o tai iš darbo jūsų ankščiau išleisti negali???"

Į šia makaline isiveliau todėl kad įmone kurioje dirbu bendradarbiauja su citadele ir papraše manęs atsidaryti jų banke sąskaita, teks darbdavio prašymo neišpildyti o su citadele jokiu reikalu nenoriu turėti niekada.
Atsakyti
Tenka tik apgailestauti, kad bankas visai nepaėjus vykdyti USD pavedimų, net jeigu norim juos pervesti į kitą Lietuvos banko sąskaitą. Pavedimas galimas jei Lietuvos, ar kitas bankas yra CITI grupės tinkle. Apie tai sutartyje nebuvo nurodyta. Koks absurdas, buvau priversta atidaryti sąskaitą kitame banke, kuris yra Citi narys, nuskaičiavo tarptautinius mokesčius, už ką ? Elektroninių užklausų, paraiškų jei negali įvykdyti, tai juos tiesiog atmeta ir tiek, su prierašu pateikite iš naujo. Per 20 metų su banku tiek daug problemų, dar nesame turėję. Su kiekviena diena, vis liūdniau darosi.
Atsakyti
Visiškai nekompetetingi žmones, užpildes paraiška NT isigyjimui papraše iškart turto vertinimo kuris kainuoja 200eu, paskui tik pradeda tikrinti žmogu, kodėl to negalima padaryti ankščiau kam žmogui išmesdinet pinigus. Paskui kaip padarem įvertinima atsisake, nes Šio banko vidine tvarka kad NT negali buti toliau negu 30km iki Gedimino prospekto : nesamone įšmesti 200eu be jokios banko atsakomybes
Atsakyti
Konsultacijoje dirba absoliučiai nekompetetingi žmonės. Konsultacijos kaina 9 ct/min, o paklausus paslaugos kainos reikėjo laukti 7 min, kol konsultantas tikslino atsakymą, už ką turiu mokėti. Pasiteisinimas "aš nedirbu su banko sąskaitų atidarymu, tai nežinau". Tai taip išeina, kad kompetencijos turi konsultuoti tik konsultavimo klausimais? Greičiau per google būčiau kainą radusi. Ir tai dar klaidingą info nurodė, nes pačiame banke pasakė kitaip.
Atsakyti
Bankas kuris negerbia savo kliantų ir jų laiko! Paskambinau norėdamas pasiteirauti kokiu laiku yra įskaitomi pinigai vedant į jų banką iš kito, negalėjo darbuotoja atsakyti, pasiūlė sujungti anglų kalba. Pametus korteles buvo bandoma išsiaikinti ar buvo bandoma jomis atsiskaityti, sakė susisieks, na taip niekas ir nepaskambino. Na ir po tokių nuotykių galvoju užteks, komunikacija tragiška, galvoju gryšiu į buvusį banką. Nueinu i Citadele padalinį sakau noriu užsidaryti sąskaitas, sako dar negalite, nes yra rezervuoti pinigai, na viskas ok suprantu..sako kai tik bus nuimta rezervacija jūs pasiskambinkite ir tai galėsime sutvarkyti telefonu. Praėjus savaitei paskambinu ir sako negalima telefonu, reikia atvykti į banką, nenormalu!
Atsakyti
Skelbiasi, kad sprendimą apie paskolos gavimo sprendimą praneš per 15 min. Ateina el. paštu žinutė, kad per 30min. Praėjo 2 paros (48 val.) - jokių žinių, net ir po papildomo laiško siuntimo.
Atsakyti
Tragiškas bankas, palūkanas priskaičiuoja taip, kad vėliau net negali paaiškinti už ką tiek priskaičiavo, ir iš kur tos kosminės sumos, tikrai niekam nepatarčiau.
Atsakyti
Niekas netikėkite banko skaičiuoklė.Palūkanos paskoloms labai didelės.Tiesiog diskriminuojami žmonės pagal pajamas.Jei tu turtingas-tau ir palūkanos žemesnės.Vadybininkai-glūžpetriai, nemoka atsakymo suregzti, vadovaujasi kažkiomis nesveikomis skaičiuoklėmis. Kažkoks vadyb.rusiška pavardė lyg tai Borodino ar pan.-neina su juo susikalbėti nekompetatingas.... Citadelė ššš.....
MB"Verslo idėja"
2018-09-29 12:36:57 IP 2h85ahre
Atsakyti
Tikrai savo srities profesionalai. Labai malonus bendravimas ir įsigilinimas į tai, ko konkrečiai reikia klientui.
Atsakyti
Neseniai kreipiausi i CITADELE banka del saskaitos uzdarymo, bei didesnio nuskaiciuoto saskaitos/korteles tvarkymo mokescio nei tiketasi. Net zinodami, kad banka paliksiu, padalinio darbuotojai elgesi su manimi labai profesionaliai, paasikino apie uzpildomas formas, bei tikimybes dydi atsizvelgti i mano pretenzija. Po to sulaukiau skambuciu tiesiai is padalinio, paaiskinanciu, kokias operacijas turiu atlinkti internetiniame banke, kad galetu man pinigu likuti grazinti.Grazine, paskambino apie tai pranesti. Aciu bankui ir darbuotojams. Pinigu suma buvo labai mazyte, bet malonu, kad net tokiu atveju buvo suteiktos auksciausio lygio paslaugos.
UAB Admen Baltic
2018-09-24 14:11:54 IP 2i24ujqg
Atsakyti
Dėkojame už operatyvų ir kokybiškai atliktą darbą.
Atsakyti
Bankas visiškai negerbiantis savo klientų. Kreipėmės dėl paskolos, užpildėmė krūva formų, pristatėme dokumentų, žodžiu pasakė, kad paskolą gausime, viskas puikiai tinka, ir tada prasidėjo slapstymasis. Kelis mėnesius vadybininkės nekėlė telefono, neatrašė meilų. Kai galiausiai pavyko priskasti prie Kauno filialo vadovo, jis pasakė, kad vadybininkė buvo užsiėmusi. Dar praėjo mėnuo, papildomai laiškai ir skambučiai vis dar ignoruojami. Galiausiai kreipėmės į kitą banką, kuris normaliai bendrauja su savo klientais, ir viską susitvarkėme per mėnesį.
Trumpai tariant, į Citadele verta eiti tik, jei niekur kitur nepavyko, nes tik nervus susigadinsite ir prarasite pusę metų.
Laiškų siuntėjas
2018-01-23 08:03:48 IP 2i51g3h4
Atsakyti
Jei liepiate klientam siųsti laiškus ir tikinate, kad jūs tuos laiškus tikrai skaitote. Negana to, dar atrašo automatinis laiškas, kad „atsakysime per 24h“ tai būkit malonūs atsakykite ;)
Atsakyti
Ne pats patikimiausias bankas. Būkite labai atidūs su šio banko išduodamomis mokėjimo garantijomis. Bankas garantijose įvelia kazuistines nuostatas, kurias vėliau pritaiko savo naudai. Gauti apmokėjimą arba grąžinimą pagal banko suteiktą garantiją, garantijos gavėjui yra arba labai sunku arba neįmanoma. Nerekomenduočiau naudotis arba pasitikėti šio banko suteikiamomis garantijomis. Jei tokias turit - dar kartą atidžiai patikrinkite jų tekstą. O šiaip apskritai rekomenduočiau vengti šio banko suteikiamų garantijų, ypatingai garantijų gavėjams.
Atsakyti
Ignas 2017-10-13 15:40:58
Didelė profesionalumo stoka. Norėjom gauti paskolą smulkiam verslui su invegos garantija. Pradžioje viskas atrodė gražiai, bendravo maloniai ir visai konkrečiai. Bet vėliau pradėjo neatsakinėti į elektroninius laiškus, telefono skambučius ir neperskambindavo. Po geros savaitės patys paskambinom skyriaus vadovei ir paklausėm gal kas atsitiko kažkas, gal vadybinikė susirgo. Vadovė, pasakė, kad ne vadybininkė šalia ir pasakė, kad mums perskambins. Perskambino pati vadovė, pasakėm jog negaunam jokių žinių ar atsakymų į mūsų meilus ir skambucius jau visą savaitę, vadovė labai susijaudino ir priėmė labai asmeniškai pradėjo dėstyti mums kad jinai žino reikalavimus susijusius su paskolos teikimu ir t.t.
Prašėm nedaug, bet gavom "su kaupu".
Profesinalumas pusėtinas, bendraujant su vadove pasijaučiau kaip bendraudamas su kasininke maximoje, kuri šiandiena "be nuotaikos". na galima suprasti, moterims būna....
Beja vadybinkės vardas JUDITA LEKAVIČIENĖ, o skyriaus vadovės LAURA PRUSINSKAITĖ.
ŠAUNUOLIAI!!!! PO NESĖKMINGOS PRADŽIOS, KOLEKTYVAS LABAI PASITEMPĖ...VISKĄ SUTVARKĖM IR GAVOM PASKOLĄ.
Ačiū JUDITAI LEKAVIČIENEI ir GIEDREI KUBILIŪNIENEI :)

P.s Smulkus verslas, galit drąsiai kreiptis.
Atsakyti
Didelė profesionalumo stoka. Norėjom gauti paskolą smulkiam verslui su invegos garantija. Pradžioje viskas atrodė gražiai, bendravo maloniai ir visai konkrečiai. Bet vėliau pradėjo neatsakinėti į elektroninius laiškus, telefono skambučius ir neperskambindavo. Po geros savaitės patys paskambinom skyriaus vadovei ir paklausėm gal kas atsitiko kažkas, gal vadybinikė susirgo. Vadovė, pasakė, kad ne vadybininkė šalia ir pasakė, kad mums perskambins. Perskambino pati vadovė, pasakėm jog negaunam jokių žinių ar atsakymų į mūsų meilus ir skambucius jau visą savaitę, vadovė labai susijaudino ir priėmė labai asmeniškai pradėjo dėstyti mums kad jinai žino reikalavimus susijusius su paskolos teikimu ir t.t.
Prašėm nedaug, bet gavom "su kaupu".
Profesinalumas pusėtinas, bendraujant su vadove pasijaučiau kaip bendraudamas su kasininke maximoje, kuri šiandiena "be nuotaikos". na galima suprasti, moterims būna....
Beja vadybinkės vardas JUDITA LEKAVIČIENĖ, o skyriaus vadovės LAURA PRUSINSKAITĖ.
Atsakyti
Apgavikų kompanija! Paleido reklamą kad kreditines korteles dalija o iš tikrųjų tiesiog norejo prisitraukti klientų atsidaranciu saskaitas.. neprasidėkit!
Atsakyti
Niekam tikęs bankas. Nori pervesti pinigus į kito banko sąskaitą - reikia pereiti visus pragaro ratus. Interneto svetainė sunkiai suvokiama, ne visos nuorodos atsidaro. Tragiškas bankas, žodžiu. Palyginus su kitais tai smėlio dėžė.
Atsakyti
Norėjau lizinguotis automobilį, užpildžiau paraišką, vieną, po kelių dienų kitą, tokio atsakymo, nei teigiamo, nei neigiamo. Labai neatsakingas požiūris.
Atsakyti
Nesąžiningai elgiasi su verslo klientais, pritraukia verslo klientus stebuklingai žemais įkainiais, pažada, kad jie išliks tokie ilgą laiką, po kažkiek laiko vienašališkai pakelia įkainius ir net nesileidžia į derybas, nes žino, kad įmonėms nėra lengva greitai pereiti į kitą banką. Atrodo mažesnis bankas turėtų labiau skaitytis su klientu, bet matyt kiekvienas bankas žiūri ne kaip verslui padėt, bet kaip tik jį smukdyt...

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: greitieji kreditai, paskolos; bankai, bankinės operacijos; finansai.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Vito Gerulaičio gatvė 1, Vilnius (I aukštas) Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Mickevičiaus g. 40, 44240 Kaunas. Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome...
GF bankas
GENERAL FINANCING BANKAS

Adresas: Ukmergės g. 322, LT-12106 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos.
2005 m. pradėjome veiklą kaip lietuviškas finansinis startuolis. 2008 m. tapome Prancūzijos banko „Societe Generale“ grupės dalimi, o nuo 2013 m. priklausome Švedijos finansų grupės bendrovei „Marginalen AB“. 2020 m. gegužės 18 d. tapome GENERAL FINANCING BANKU. Ir toliau teikiame aukštos kokybės paslaugas, tik jau...
SME Finance
Išmanus finansavimas verslui

Adresas: Antano Tumėno g. 4-15, LT-01109 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; bankai, bankinės operacijos; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
„SME Finance“ kuriame naujus finansavimo sprendimus smulkioms ir vidutinėms įmonėms bei AI pagrįstą finansinių technologijų platformą, kuri priima labai greitus skolinimo sprendimus. Mes reaguojame į situaciją, kuri yra šiandien ir kuriame įrankį, kuriuo naudotis užtenka kompiuterio ar išmaniojo telefono. Kai...
Factris LT1
Adresas: Vokiečių g. 26, LT-01130 Vilnius.
Veiklos sritys: finansai; apskaita; bankai, bankinės operacijos; konsultacijų paslaugos.
Factris - tai nebankinis alternatyvus finansavimas Lietuvos bei užsienio rinkoms – sąskaitų finansavimas - faktoringas ir kredito linijos verslui. Mūsų sukurtas Factris sąskaitų finansavimo produktas suteikia galimybę klientams atlaisvinti ilguose apmokėjimo terminuose užšaldytas apyvartines lėšas, kurios yra itin...
Neris
Adresas: Jogailos g. 4, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; tarpininkavimas.
Kredito unija „Neris“ yra Lietuvos Centrinės Kredito Unijų (LCKU) grupės narė ir veikia pagal Lietuvos Banko licenciją. Esame kooperatinė bendrovė, teikianti konkurencingas, aktualias ir kokybiškas finansines paslaugas savo nariams. Pagrindiniai mūsų nariai ir klientai – gyventojai ir smulkus verslas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais
"LastMile" ir "Iki" pradeda autonominį prekių pristatymą: sėkmę vertins keliais rodikliais 09-23 02:41
Nors autonominiai automobiliai Lietuvos keliuose yra visiška naujovė, ne išsiskirti rinkoje, o optimizuoti veiklą ir pagerinti pirkėjų patirtį jais sieks maisto ir kasdienių prekių pristatymo į...
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas
Sunkėjant ekonominėms sąlygoms – galimybė apdrausti būsto paskolas 09-23 02:36
Lietuvos žmonės svarbiausiu turtu įvardija savo būstą. Tyrimo duomenimis, namus, kaip svarbiausią materialiąją vertybę, išskiria 82 proc. šalies gyventojų. Būstas lietuviams svarbesnis už...
Norite, kad vaikas taptų programuotoju? Štai kaip jį galite paskatinti
Norite, kad vaikas taptų programuotoju? Štai kaip jį galite paskatinti 09-23 02:33
Plačios karjeros perspektyvos, puikios darbo sąlygos, solidus atlyginimas – dėl šių ir daugybės kitų privalumų programuotojo profesija tapo itin patraukli bei geidžiama. Nors užaugę vaikai savo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar per šiuos metus dalyvavote mokymuose/konferencijose?

Akcijų kainos

AutoZone 2096,84 +0,68%
Twitter 41,58 +0,43%
Colgate-Palmolive 75,53 +0,23%
Western Digital 33,84 +0,06%
Boeing 131,26 -5,37%
Xerox 14,33 -5,47%
Chevron 144,77 -6,53%
ConocoPhillips 100,59 -8,60%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 3,54 -3,54%
Jautiena 5,84 -2,34%
Ryžiai 418,00 -5,86%
Sidabras 19,08 -11,50%
Kava 5,64 -6,47%
Auksas 1732,74 -5,65%
Benzinas 3,48 -14,71%
Nafta 83,49 +0,66%