Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę 1A.LT

Atsiliepimai apie 1A.LT, UAB

Išmani parduotuvė!
Parašyk savo nuomonę apie 1A.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tiems kas planuojate pirkti ką nors iš šios parduotuvės siūlyčiau dar kartą pagalvoti. Užsakymo terminas jau seniausiai praėjęs į laiškus neatsako. Prisiskambinti beveik nėra galimybės jei kas atsiliepia padeda ragelį nieko neatsakius, o po to kryžiaus keliai vėl meginant prisikambinti. Pinigai sumokėti, o prekės nėra. Planuoju rašyti skundą į vartotojų teises ir išvis siūlyti uždaryti šiuos veikėjus. Nes taip išsidirbinėti ir negerbti kliento yra aukščiau visko.
Atsakyti
Marius 2019-01-28 15:00:05
Susidaro įspūdis, kad nesigaudo nei tame kuo užsiima, nei turi pakankamai savo pinigų verslui finansuoti: priima užsakymą ir iš karto gauna pilną apmokėjimą. Natūralu. Po savaitės praneša - prekė gauta, ruošiama pristatymui. Per porą dienų. Ir tyla - po pusantros savaitės paskambinus ima aiškinti, kai pas tiekėją įsimaišė klaida, ten visai kita prekė, ir atsakymas atšauktas buvo prieš savaitę, neaišku kas neaišku kodėl man nepranešė... Laukiu kol bus grąžinti pinigai. Rimtai skamba?
Sveiki,

Atsiprašome už nesklandumus, tiekėjų skaičius nuolat didėja, todėl pasitaiko klaidų tiekimo grandinėje ar logistikos procesuose. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Olegas 2019-01-28 17:37:14
Mano atvejis toks - pries sventes zmonai skubiai prisireike naujo, geresnio plaktuvo. Nusiziurejau Beper 90.700 neblogai paveikslelyje atrodanti plaktuva. Pasirinkau greiciausiai pristatancia preke parduotuve 1A. Diena pavelavo - tiek to...Parsiveziau preke namo, ispakavau...Viskas grazu, tik sustacius plakikli, pastebejau, kad plakimo sluotele stovi labai aukstai ir toli nuo indo sieneles...Ijungiau, pabandziau plakti 5 kiausinius, sluotele ju net nesiekia...Zmona sako, kad jai tokio nereikia, senasis buvo geresnis...Po poros dienu pristatau atgal tvarkingai supakuota preke i parduotuve, uzpildziau grazinimo dokumentus, kaip nurodyta parduotuves taisyklese, parasiau prasyma grazinti pinigus, isdesciau, kas blogai prekeje. Nusiunte i servisa patikrinti. Tikrino ilgiau kaip tris savaites ir gavau atsakyma, kad gedimu nerasta, galiu preke pasiimti...Per ta laika, teko zmonai nupirkti kita plakikli, nes nenorejau prarasti gyvybes pries sventes...Taigi, pinigu grazinti parduotuve nenori, argumentuoja tuo, kad preke naudota. Parduotuves taisykliu 4.5 punktas sako, kad gaves preke pirkejas privalo patikrinti, ar isigyta preke yra kokybiska ir informuoti pardaveja apie rastus kokybes trukumus, kuriu nebuvo galima pastebeti prekes pardavimo metu...Taigi, kyla klausimas, kaip galima elektros preke patikrinti jos neispakavus ir neijungus i elektros tinkla? O pardavejai ijungima i elektros tinkla jau traktuoja, kaip naudojima ir remiasi CK straipsniu, kad naudotos prekes negrazinamos...Suprantama, kad su grazinta preke pardavejui daug vargo ir paprasciau pasiusti pirkeja tolyn...Gal ir visus pirkejus. Toks nepagarbus elgesys su pirkejais sudaro ispudi, kad parduotuve dirba paskutini menesi...
Sveiki,

Grąžinimo skyrius informavo Jus, kad įsigyta prekė neatitinka prekių grąžinimo taisyklių sąlygų. Jeigu turite abejonių dėl aprašymo tikslumo ar prekės kokybės, susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį dar kartą.
Atsakyti
Mano atvejis toks - pries sventes zmonai skubiai prisireike naujo, geresnio plaktuvo. Nusiziurejau Beper 90.700 neblogai paveikslelyje atrodanti plaktuva. Pasirinkau greiciausiai pristatancia preke parduotuve 1A. Diena pavelavo - tiek to...Parsiveziau preke namo, ispakavau...Viskas grazu, tik sustacius plakikli, pastebejau, kad plakimo sluotele stovi labai aukstai ir toli nuo indo sieneles...Ijungiau, pabandziau plakti 5 kiausinius, sluotele ju net nesiekia...Zmona sako, kad jai tokio nereikia, senasis buvo geresnis...Po poros dienu pristatau atgal tvarkingai supakuota preke i parduotuve, uzpildziau grazinimo dokumentus, kaip nurodyta parduotuves taisyklese, parasiau prasyma grazinti pinigus, isdesciau, kas blogai prekeje. Nusiunte i servisa patikrinti. Tikrino ilgiau kaip tris savaites ir gavau atsakyma, kad gedimu nerasta, galiu preke pasiimti...Per ta laika, teko zmonai nupirkti kita plakikli, nes nenorejau prarasti gyvybes pries sventes...Taigi, pinigu grazinti parduotuve nenori, argumentuoja tuo, kad preke naudota. Parduotuves taisykliu 4.5 punktas sako, kad gaves preke pirkejas privalo patikrinti, ar isigyta preke yra kokybiska ir informuoti pardaveja apie rastus kokybes trukumus, kuriu nebuvo galima pastebeti prekes pardavimo metu...Taigi, kyla klausimas, kaip galima elektros preke patikrinti jos neispakavus ir neijungus i elektros tinkla? O pardavejai ijungima i elektros tinkla jau traktuoja, kaip naudojima ir remiasi CK straipsniu, kad naudotos prekes negrazinamos...Suprantama, kad su grazinta preke pardavejui daug vargo ir paprasciau pasiusti pirkeja tolyn...Gal ir visus pirkejus. Toks nepagarbus elgesys su pirkejais sudaro ispudi, kad parduotuve dirba paskutini menesi...
Atsakyti
Susidaro įspūdis, kad nesigaudo nei tame kuo užsiima, nei turi pakankamai savo pinigų verslui finansuoti: priima užsakymą ir iš karto gauna pilną apmokėjimą. Natūralu. Po savaitės praneša - prekė gauta, ruošiama pristatymui. Per porą dienų. Ir tyla - po pusantros savaitės paskambinus ima aiškinti, kai pas tiekėją įsimaišė klaida, ten visai kita prekė, ir atsakymas atšauktas buvo prieš savaitę, neaišku kas neaišku kodėl man nepranešė... Laukiu kol bus grąžinti pinigai. Rimtai skamba?
Atsakyti
Egidijus 2019-01-24 08:41:21
Nerekomenduoju. Prekių pristatymo laikas nukelinėjamas, kol parduotuvė prekės nebeturi.

Jei norite gero aptarnavimo ir būti tikri, kad prekę gausite, šios parduotuvės rinktis nereikėtų.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Nerekomenduoju. Prekių pristatymo laikas nukelinėjamas, kol parduotuvė prekės nebeturi.

Jei norite gero aptarnavimo ir būti tikri, kad prekę gausite, šios parduotuvės rinktis nereikėtų.
Atsakyti
Nerekomenduoju 2019-01-18 11:07:21
Nerekomenduoju naudotis šios parduotuvės paslaugomis. Jie pardavinėja prekes, kurios tuo metu parduotos, arba jų net neturi. Tada siūlo keisti kitomis, alternatyviomis. Kai sutinki su pakeitimu, sutinki su jų pasiūlytomis, išaiškėja, kad ir tų nėra. Visą mėnesį mainai, derini, kol galop taip pasikeičia užsakymas nuo pradinio, kad susinervini ir paprašai, kad grąžintų pinigus.
Jeigu esate konkretūs, normalūs žmonės, kuriems rūpi gauti tai, ką užsisakei, šią įmonę apeikit. Priešingu atveju, net patys nustebsit, koks galutinis bus Jūsų užsakymas.
Laba diena,

Atsiprašome už nesklandumus, tiekėjų skaičius nuolat didėja, todėl pasitaiko klaidų tiekimo grandinėje ar logistikos procesuose. Stengiamės tobulinti sistemas, kad klaidų nebūtų.
Atsakyti
Labai blogai 2019-01-17 19:11:52
Žmonės prašau apeikite šią parduotuvę, nes prekių kokybės tragiškos, pristatymai vėluoja nežmoniškai, pinigų grąžinimas paskutinėje vietoje, o klientas iš vis yra pamirštas. Sistemos neveikia, pateikiama klaidinga informacija visur. Dar puikiai veikė prieš Senukų įsigijimą. Tikrai nerekomenduoju, nesirinkite šios parduotuvės. Skaičiau atsiliepimus prieš pirkdamas, pasijuokiau, anksčiau kiek pirkau nebuvo problemų, bet šie visi atsiliepimai tikrai apibūdina parduotuvės kritusią vertę, taupykit laiką ir nervus, tokios parduotuvės turi būti uždarytos už klientų apgaudinėjimus.
Laba diena,

Atsiprašome už nesklandumus, tiekėjų skaičius nuolat didėja, todėl pasitaiko klaidų tiekimo grandinėje ar logistikos procesuose. Stengiamės tobulinti sistemas, kad klaidų nebūtų.
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis šios parduotuvės paslaugomis. Jie pardavinėja prekes, kurios tuo metu parduotos, arba jų net neturi. Tada siūlo keisti kitomis, alternatyviomis. Kai sutinki su pakeitimu, sutinki su jų pasiūlytomis, išaiškėja, kad ir tų nėra. Visą mėnesį mainai, derini, kol galop taip pasikeičia užsakymas nuo pradinio, kad susinervini ir paprašai, kad grąžintų pinigus.
Jeigu esate konkretūs, normalūs žmonės, kuriems rūpi gauti tai, ką užsisakei, šią įmonę apeikit. Priešingu atveju, net patys nustebsit, koks galutinis bus Jūsų užsakymas.
Atsakyti
Žmonės prašau apeikite šią parduotuvę, nes prekių kokybės tragiškos, pristatymai vėluoja nežmoniškai, pinigų grąžinimas paskutinėje vietoje, o klientas iš vis yra pamirštas. Sistemos neveikia, pateikiama klaidinga informacija visur. Dar puikiai veikė prieš Senukų įsigijimą. Tikrai nerekomenduoju, nesirinkite šios parduotuvės. Skaičiau atsiliepimus prieš pirkdamas, pasijuokiau, anksčiau kiek pirkau nebuvo problemų, bet šie visi atsiliepimai tikrai apibūdina parduotuvės kritusią vertę, taupykit laiką ir nervus, tokios parduotuvės turi būti uždarytos už klientų apgaudinėjimus.
Atsakyti
Petras 2019-01-17 09:36:09
Paskambinus telefonu šiandien nuo 9.05 atsiliepusi konsultantė išsidirbinėja, t.y. apsimeta, kad negirdi ir numeta ragelį. Kartojosi gal 5 kartus. Tai yra visiškai nederamas elgesys ir imonės vardo menkinimas. Atsakingo asmens kontaktų duoti arba prisistatyti atsisakė ir vėl pradėjo apsimesti, kad negirdi ir padėjo ragelį. Pirmą kartą susiduriu su tokiu elgesiu iš Jūsų pusės, seniau tikrai jokių problemų nekildavo. Gal galite duoti kitus kontaktus telefonu, nes neišeina susikalbėti su duotaisiais.
Laba diena,

Apgailestaujame, tačiau šiandien turime ryšio sutrikimų. Kviečiame susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@1a.lt.
Atsakyti
Mantas 2019-01-16 18:16:32
Vertinu labai blogai. Uzsakai prekes ir turi pats ju ieskoti, nes net neinformuoja kad veluos uzsakymas. Duoda kita pristatymo data, vel lauki ir vel tylu ramu, vel pradedi ieskoti ir girdi dainele kad prekes veluoja dar palaukite. Tada truko kantrybe uzsakyma atsaukiau telefonu. Pazadejo grazinti pinigus per 1-3d.d. Sausio 8d vakare atsauke uzsakyma. Siandien sausio 16d. Praejo 6 darbo dienos. Tylu ramu. Nerekomenduoju pirkti.
Laba diena,

Atsiprašome dėl patirtų nepatogumų, dar pasitaiko klaidų sandėlio operacijose. Tikimės artimiausiu metu išspręsti visas problemas.
Atsakyti
Paskambinus telefonu šiandien nuo 9.05 atsiliepusi konsultantė išsidirbinėja, t.y. apsimeta, kad negirdi ir numeta ragelį. Kartojosi gal 5 kartus. Tai yra visiškai nederamas elgesys ir imonės vardo menkinimas. Atsakingo asmens kontaktų duoti arba prisistatyti atsisakė ir vėl pradėjo apsimesti, kad negirdi ir padėjo ragelį. Pirmą kartą susiduriu su tokiu elgesiu iš Jūsų pusės, seniau tikrai jokių problemų nekildavo. Gal galite duoti kitus kontaktus telefonu, nes neišeina susikalbėti su duotaisiais.
Atsakyti
Niekam nelinkėčiau pirkti iš čia. Labai labai labai nemalonią patirtį turėjau. Jau mėnesį neturiu nei prekės, nei pinigų už ją. O pirkau už paskutinius pinigus. Išsidirbinėjimas belekoks.
Tai buvo paskutinis mano pirkinys.
Atsakyti
Neklysta tas kas nedirba. Eikit darbus susirast varguoliai ir nereiks verkšlent ant kiekvieno kampo.
Atsakyti
Skaitau atsiliepimus ir vis stebiuosi, kokie Jūs varguoliai esat savo gyvenimu nepatenkinti, kad del kelių dienų vėlavimo pasaulio pabaigą matot. Galima pagalvot, kad įmonė vat specialiai Jums taip daro, kad tik panervint. Atsipeikėkit ir ieškokit savyje problemų, o ne kitur.
Aš nuolat užsakinėju iš 1a, ir tikrai nematau didelės problemos, kai prekė vėluoja. Čia nėra pirmo būtinumo prekės, tad ir palaukt galit ubagai. Labai esu patenkinta klientų aptarnavimu. Jaunuolis, kuris išduoda prekes visada pasisūlo nunešt iki mašinos, nes perku 15kg šuns maistą. Šiandien pirkau vonios aksesuarus ir pasiūlė juos dar susukt į plėvelę, kad maža ką, nesudužtų vežant. Nu 10 points už aptarnavimą! Super geros kainos ir nereik trintis po parduotuves ieškant kažko... Man vienišai mamai patogi parduotuvė, viskas greita ir patogu. Čia ne barbora, kad reikštumėt priekaištus, kad vėluoja keleta dienų. Dar kita publika rašančių, apie kažkokius sugedusius Iphonus, Jūs ant tiek tuščiagalviai, kad nesuvokiat, kad gamintojas ir pardavėjas yra du skirtingi dalykai. Tereikia padirbti klientų aptarnavime, kad suvoktum, tarp kokių š gabalų gyveni.
Atsakyti
Vertinu labai blogai. Uzsakai prekes ir turi pats ju ieskoti, nes net neinformuoja kad veluos uzsakymas. Duoda kita pristatymo data, vel lauki ir vel tylu ramu, vel pradedi ieskoti ir girdi dainele kad prekes veluoja dar palaukite. Tada truko kantrybe uzsakyma atsaukiau telefonu. Pazadejo grazinti pinigus per 1-3d.d. Sausio 8d vakare atsauke uzsakyma. Siandien sausio 16d. Praejo 6 darbo dienos. Tylu ramu. Nerekomenduoju pirkti.
Atsakyti
1A.LT 2019-01-16 09:56:14
Laba diena,

Apgailestaujame, tačiau vis dar pasitaiko vėlavimų. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Jums siunčiau, jūsų atsakymas:
Sveiki,
dėkojame už laišką.
Matome, jog vėluoja prekės gavimas tiekime, dėl to numatomas pristatymo laikas nusikėlė iki Sausio 31 d.
Atsiprašome už nesklandumus.
Galite laukti ar užsakymą anuliuoti?
Maloniai lauksime Jūsų sprendimo.

pas jūs gal robotas atsakinėja visiems vienodai... nei jūs žiūrit nei žiūrėsit... beje užsakymas padarytas sausio 8 d., planuojamas (tad galėjo būti dar nukeltas) gavimas sausio 31 d. kuris du kartus buvo nukeltas, be to jei būtų iškart ši data tikrai neužsakinėčiau...
Užsakymo numeris:
399794
Atsakyti
Zilvinas 2019-01-16 04:50:00
Vilkina laiką, mausto klijentus. Turbūt pati prasčiausia internetinė parduotuvė. Nepirkit iš ten, būkit protingi, nepasigaukit ant 3-5 eurų pigesnės prekės. Nedarykit tokios klaidos, kokią padariau aš
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Raimundas 2019-01-15 15:57:13
Eilinį kartą nusivyliau šia parduotuvę, prekę užsakinėjau, rašė, kad turi sandėlyje paskutinius 5 vnt. pristatymas 2 dienos, padariau užsakymą 2019-01-08, užsakyme pristatymo data 2019-01-17 (dvi dienos matomai dingo kažkur), galvoju palauksiu gerą savaitę, vakar matau, kad pristatymas 2019-01-18, o šiandien 2019-01-31... skambinu, teisinosi, kad kalti kiti, bet ne jie ir kad gaus tą dieną neužtikrino :)

nei ačiū, nei pasiūlė kito varianto, galbūt papildomą nuolaidą būtų suteikę ir palauktume tą mėnesį, bet...

manau kuo daugiau tiesos apie tokias įmones ir liks tikrai tik toks kurios dirba klientui. Spręskite viską patys.
Laba diena,

Apgailestaujame, tačiau vis dar pasitaiko vėlavimų. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Vilkina laiką, mausto klijentus. Turbūt pati prasčiausia internetinė parduotuvė. Nepirkit iš ten, būkit protingi, nepasigaukit ant 3-5 eurų pigesnės prekės. Nedarykit tokios klaidos, kokią padariau aš
Atsakyti
Eilinį kartą nusivyliau šia parduotuvę, prekę užsakinėjau, rašė, kad turi sandėlyje paskutinius 5 vnt. pristatymas 2 dienos, padariau užsakymą 2019-01-08, užsakyme pristatymo data 2019-01-17 (dvi dienos matomai dingo kažkur), galvoju palauksiu gerą savaitę, vakar matau, kad pristatymas 2019-01-18, o šiandien 2019-01-31... skambinu, teisinosi, kad kalti kiti, bet ne jie ir kad gaus tą dieną neužtikrino :)

nei ačiū, nei pasiūlė kito varianto, galbūt papildomą nuolaidą būtų suteikę ir palauktume tą mėnesį, bet...

manau kuo daugiau tiesos apie tokias įmones ir liks tikrai tik toks kurios dirba klientui. Spręskite viską patys.
Ismanioji maustymo parduotuve
2019-01-15 08:48:34 IP 46.36.74.56
Atsakyti
Apgautas 2019-01-14 13:36:06
Užsisakiau ir apmokėjau prekę gruodžio 27d. numatomas gavimo terminas buvo sausio 4d. Sausios 4d. pačiam pasiskambinus ir pasiteiravus dėl būsenos, terminas iškart buvo nukeltas iki sausios 8d. Sausios 8d. ryte, būsena buvo "pristatysime šiandien" pasiskambinus pasiteirauti, gavau informaciją, kad prekė bus tik 14d. Sausio 14d. vėl pasiskambinus ir pasiteiravus dėl būsenos, terminas buvo nukeltas dar iki 18d. Prekės užsakymą atmečiau, pinigus žadėjo gražinti per 3d. jokios kompensacijos ar nuolaidos nesuteikė, nors laukiau beveik mėnesį ir prekės negavau. Beje visu laikotarpiu puslapyje nurodyta, kad prekę turi sandėlyje, o darant naują užsakymą pažymėta, kad prekę bus galima atsiimti po dviejų dienų. NEPASITIKĖKITE ŠIAIS APGAVIKAIS, NEREKOMENDUOJU šios parduotuvės. Ypač šventiniu laikotarpiu nerizikuokite naudotis jų paslaugomis, nudegsite.
Suda jus Apgailestaujate....... Vadinate save ismania parduotuve taciau tik ismaniai maustote Klientus. Atsiminkit lazda turi 2 galus. kaip su klientai elgiates taip ir klientai su jumis. T.y greitu metu tu klientu isvis nebeturesit galesite zinsti letena atsisede Ismanioji parduotuve....
Atsakyti
Ka tik nutraukiau prekių užsakymą, tokios parduotuvės nerekomenduoju niekam 2 sykius nukelinėjo pristatymą, jokio atsiprašymo ir tt.Žodžiu niekada nesinaudokite tokios parduotuve 1a.lt paslaugomis.Nekompetentingi, pažadukai, nemandagus, nemokantys elementariu verslo pagrindu ir tt....
Atsakyti
Apgautas 2019-01-14 13:36:06
Užsisakiau ir apmokėjau prekę gruodžio 27d. numatomas gavimo terminas buvo sausio 4d. Sausios 4d. pačiam pasiskambinus ir pasiteiravus dėl būsenos, terminas iškart buvo nukeltas iki sausios 8d. Sausios 8d. ryte, būsena buvo "pristatysime šiandien" pasiskambinus pasiteirauti, gavau informaciją, kad prekė bus tik 14d. Sausio 14d. vėl pasiskambinus ir pasiteiravus dėl būsenos, terminas buvo nukeltas dar iki 18d. Prekės užsakymą atmečiau, pinigus žadėjo gražinti per 3d. jokios kompensacijos ar nuolaidos nesuteikė, nors laukiau beveik mėnesį ir prekės negavau. Beje visu laikotarpiu puslapyje nurodyta, kad prekę turi sandėlyje, o darant naują užsakymą pažymėta, kad prekę bus galima atsiimti po dviejų dienų. NEPASITIKĖKITE ŠIAIS APGAVIKAIS, NEREKOMENDUOJU šios parduotuvės. Ypač šventiniu laikotarpiu nerizikuokite naudotis jų paslaugomis, nudegsite.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Užsisakiau ir apmokėjau prekę gruodžio 27d. numatomas gavimo terminas buvo sausio 4d. Sausios 4d. pačiam pasiskambinus ir pasiteiravus dėl būsenos, terminas iškart buvo nukeltas iki sausios 8d. Sausios 8d. ryte, būsena buvo "pristatysime šiandien" pasiskambinus pasiteirauti, gavau informaciją, kad prekė bus tik 14d. Sausio 14d. vėl pasiskambinus ir pasiteiravus dėl būsenos, terminas buvo nukeltas dar iki 18d. Prekės užsakymą atmečiau, pinigus žadėjo gražinti per 3d. jokios kompensacijos ar nuolaidos nesuteikė, nors laukiau beveik mėnesį ir prekės negavau. Beje visu laikotarpiu puslapyje nurodyta, kad prekę turi sandėlyje, o darant naują užsakymą pažymėta, kad prekę bus galima atsiimti po dviejų dienų. NEPASITIKĖKITE ŠIAIS APGAVIKAIS, NEREKOMENDUOJU šios parduotuvės. Ypač šventiniu laikotarpiu nerizikuokite naudotis jų paslaugomis, nudegsite.
Atsakyti
Eugenijus 2019-01-11 12:58:39
Parduoda daiktus taip pati kaip ir bet kuri kita e-parduotuve. Problema su grazinimais ryski. Isigijau preke kuri neatitiko aprasymo. Bandant grazinti pareiske kad naudota. Ispakuoji preke ir ji gaunasi naudota... Daugiau nepirksiu pas jus patariu visiems daryti taip pat./ Works same way as any other e-shop. Prices range is the same. The only problem is with return "policy" if you can call it policy. They claim my item is used so I cant give it back. Though it was used just while opening package. Never will buy from them nether suggest anyone to do so.
Laba diena,

Grąžinimo skyrius informavo Jus, kad įsigyta prekė neatitinka prekių grąžinimo taisyklių sąlygų. Jeigu turite abejonių dėl aprašymo tikslumo ar prekės kokybės, susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį dar kartą.
Atsakyti
Parduoda daiktus taip pati kaip ir bet kuri kita e-parduotuve. Problema su grazinimais ryski. Isigijau preke kuri neatitiko aprasymo. Bandant grazinti pareiske kad naudota. Ispakuoji preke ir ji gaunasi naudota... Daugiau nepirksiu pas jus patariu visiems daryti taip pat./ Works same way as any other e-shop. Prices range is the same. The only problem is with return "policy" if you can call it policy. They claim my item is used so I cant give it back. Though it was used just while opening package. Never will buy from them nether suggest anyone to do so.
Atsakyti
1A.LT 2019-01-07 17:09:26
Laba diena,

Apgailestaujame, jeigu Jus nuvylėme. Jeigu turite pastabų ar skundų dėl mūsų aptarnavimo ar prekių kokybės susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt.
aš taip pat nusivylęs, mailu neatsako jau dvi paras, nors telefonu sakė, jog reagavimo laikas 2 val. pagalba gyvai taip pat tyli :D
telefonu kalbanti mergaitė visiškai negali pateikti jokios informacijos, sako laukit atrašys. Be to paskaičius komentarus kad toks jų darbas ir vyksta...

tikrai tai buvo paskutinis kartas kai užėjau į šią internetinę parduotuvę,
Atsakyti
1A.LT 2019-01-09 16:08:50
Laba diena,

Atsiprašome už ilgą pristatymo laiką. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes kuo skubiau išspręsime Jūsų problemą.
Ir skambinau ir rasiau. Niekas nepasikeite. Tokie patis pasiteisinimai....
Atsakyti
Tadas 2019-01-09 15:39:29
Laukiu prekes jau 42 dienas ir dar jos negavau.
Ne viena karta nukele pristatymo data. Dabar pagal juos gausiu tik 02-22 diena. Is kinijos greiciau ateina preke nei is 1a.lt.
NEREKOMENDUOJU !!!!
Laba diena,

Atsiprašome už ilgą pristatymo laiką. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes kuo skubiau išspręsime Jūsų problemą.
Atsakyti
Sukčių Kompanija 2019-01-07 15:21:45
Pirkau ofiso kede uz 235Eur, aprasyme parasyta ODA. Tikejausi naturalios. Atsiuntus paaiskejo, kad DERMANTINAS, baisiai smirda, nepatogi sedet, made in russia. Atgal grazinti negalima, paaiskino, kad aprasyme ODA ir DIRBTINE ODA niekuo nesiskiria. Zodziu isemei kede is dezes, apziurejai ir viskas, grazinti nebegalima. Issikalines iki nukritimo, bet atgal nepriims.
Bandyk i vartotoju teises kreiptis
Atsakyti
Laukiu prekes jau 42 dienas ir dar jos negavau.
Ne viena karta nukele pristatymo data. Dabar pagal juos gausiu tik 02-22 diena. Is kinijos greiciau ateina preke nei is 1a.lt.
NEREKOMENDUOJU !!!!
Atsakyti
dar vienas nusivyles klientas 2019-01-07 11:08:45
Atėjau čia palikti dideli atsiliepimą apie aptarnavimo ir siuntu pristatymo kokybę. Tačiau paskaičius kitu Jūsų klientų atiliepimus. Belieka tik pridurti, kad pirma ir paskutinį kartą pirkau kažką iš Jūsų parduotuvės.
Laba diena,

Apgailestaujame, jeigu Jus nuvylėme. Jeigu turite pastabų ar skundų dėl mūsų aptarnavimo ar prekių kokybės susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt.
Atsakyti
Sukčių Kompanija 2019-01-07 15:21:45
Pirkau ofiso kede uz 235Eur, aprasyme parasyta ODA. Tikejausi naturalios. Atsiuntus paaiskejo, kad DERMANTINAS, baisiai smirda, nepatogi sedet, made in russia. Atgal grazinti negalima, paaiskino, kad aprasyme ODA ir DIRBTINE ODA niekuo nesiskiria. Zodziu isemei kede is dezes, apziurejai ir viskas, grazinti nebegalima. Issikalines iki nukritimo, bet atgal nepriims.
Laba diena,

Kaip jau minėjome el. paštu, Jūsų prekė neatitinka prekių grąžinimo taisyklių sąlygų. Jeigu turite abejonių dėl aprašymo tikslumo ar prekės kokybės, susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį dar kartą.
Atsakyti
Pirkau ofiso kede uz 235Eur, aprasyme parasyta ODA. Tikejausi naturalios. Atsiuntus paaiskejo, kad DERMANTINAS, baisiai smirda, nepatogi sedet, made in russia. Atgal grazinti negalima, paaiskino, kad aprasyme ODA ir DIRBTINE ODA niekuo nesiskiria. Zodziu isemei kede is dezes, apziurejai ir viskas, grazinti nebegalima. Issikalines iki nukritimo, bet atgal nepriims.
dar vienas nusivyles klientas
2019-01-07 11:08:45 IP 91.220.59.70
Atsakyti
Atėjau čia palikti dideli atsiliepimą apie aptarnavimo ir siuntu pristatymo kokybę. Tačiau paskaičius kitu Jūsų klientų atiliepimus. Belieka tik pridurti, kad pirma ir paskutinį kartą pirkau kažką iš Jūsų parduotuvės.
Atsakyti
Nepatenkintas 2019-01-02 15:29:51
Kelinta karta uzsakineju prekes is sio tinklapio ir kaip diena taip prekiu pristatymo data nutolsta per kelias dienas. Klientu aptarnavimas yra tragiskas, jog paskambinus paklausti kodel pristatymo data taip sparciai sokineja prekei esant sandely, man mandagiai pasake tiesiog laukti ir daugiau del tokiu "nesamoniu" neskambineti.
Laba diena,

Apgailestaujame, tačiau vis dar pasitaiko vėlavimų. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Kelinta karta uzsakineju prekes is sio tinklapio ir kaip diena taip prekiu pristatymo data nutolsta per kelias dienas. Klientu aptarnavimas yra tragiskas, jog paskambinus paklausti kodel pristatymo data taip sparciai sokineja prekei esant sandely, man mandagiai pasake tiesiog laukti ir daugiau del tokiu "nesamoniu" neskambineti.
Atsakyti
MP Prekyba 2018-12-27 11:34:27
Pirkome iPhone X iš 1a.lt parduotuvės. Visiškai naujas telefonas, tuo metu telefonas kainavo solidžia 1100e suma. Po 2 sav. naudojimo pradėjo dinginėti mobilusis internetas... Dingus internetui, telefoną reikia perkrauti ir jis vėl atsiranda... Nunešiau i iDeal, o ne į 1a.lt, nes žinau kad ten yra blogiausias aptarnavimas su kuriuo aš buvau susidūręs. iDeal pakeitė įrenginį i naują, kadangi rado defektus netaisomus. Gavus nauja, maždaug po 1 sav. atsirado vėl ta pati problema. iDeal atsakė - kadangi pirkau iš 1a.lt parduotuvės reikia kreiptis i juos dėl pinigų gražinimo arba telefono pakeitimo i nauja. Aš bandžiau kreiptis, jie atsakė jog reikia kad iDeal parašytų DAP aktą (t.y. aktas kurį aš siunčiau, 1a.lt darbuotojai, kuri net nežino kaip šie aktai atrodo) man atsakė kad jie nekeis telefono visiškai nauju ir negražins pinigų. Viską ką gali padaryti pakeisti i tokį pati "nauja"... Visgi pridavus jiems telefoną, paklausiau ar duos pakaitinį? Sakė taip, ir atsiuntė kažkokį mygtukinį už 12eur… Mano galva t.y. pasityčiojimas iš kliento kuris perka telefoną už 1100EUR, duoti jam pakaitinį mygtukini telefoną. Bent pati pigiausia Xiaomi pasiulytu...
Laba diena,

Apgailestaujame, jeigu Jus nuvylėme. Jeigu turite pastabų ar skundų dėl mūsų aptarnavimo ar prekių kokybės susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt.
Atsakyti
Pirkome iPhone X iš 1a.lt parduotuvės. Visiškai naujas telefonas, tuo metu telefonas kainavo solidžia 1100e suma. Po 2 sav. naudojimo pradėjo dinginėti mobilusis internetas... Dingus internetui, telefoną reikia perkrauti ir jis vėl atsiranda... Nunešiau i iDeal, o ne į 1a.lt, nes žinau kad ten yra blogiausias aptarnavimas su kuriuo aš buvau susidūręs. iDeal pakeitė įrenginį i naują, kadangi rado defektus netaisomus. Gavus nauja, maždaug po 1 sav. atsirado vėl ta pati problema. iDeal atsakė - kadangi pirkau iš 1a.lt parduotuvės reikia kreiptis i juos dėl pinigų gražinimo arba telefono pakeitimo i nauja. Aš bandžiau kreiptis, jie atsakė jog reikia kad iDeal parašytų DAP aktą (t.y. aktas kurį aš siunčiau, 1a.lt darbuotojai, kuri net nežino kaip šie aktai atrodo) man atsakė kad jie nekeis telefono visiškai nauju ir negražins pinigų. Viską ką gali padaryti pakeisti i tokį pati "nauja"... Visgi pridavus jiems telefoną, paklausiau ar duos pakaitinį? Sakė taip, ir atsiuntė kažkokį mygtukinį už 12eur… Mano galva t.y. pasityčiojimas iš kliento kuris perka telefoną už 1100EUR, duoti jam pakaitinį mygtukini telefoną. Bent pati pigiausia Xiaomi pasiulytu...
Atsakyti
Julija 2018-12-21 14:33:22
I laiskus neatsako, nekelia ragelio.negaliu anuliuot uzsakymo.aciu uz sugadinta nuotaika, kaledines dovanos gruodzio 28 diena man nereikia.is aliexpres patikimiau, negu pas jus.
Laba diena,

Apgailestaujame, tačiau šventinės prekybos metu galima vėlavimai. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
I laiskus neatsako, nekelia ragelio.negaliu anuliuot uzsakymo.aciu uz sugadinta nuotaika, kaledines dovanos gruodzio 28 diena man nereikia.is aliexpres patikimiau, negu pas jus.
Atsakyti
Vytautas 2018-12-20 11:01:41
Visai nerimta kompanija, niekada nepirksiu ir kiek galima visiems patarsiu aplenkti sia parduotuve. Nesugebat laikytis terminu, nedirbkit, gyvenam 21 amziuje, pasiteisinimas jog sventes nerimtas, galit is anksto pratesti terminus pries pateikiant po preke, aciu uz sugadintas sventes vaikams.
Laba diena,

Apgailestaujame, tačiau šventinės prekybos metu prekių likučiai ir pristatymo terminai keičiasi itin sparčiai, todėl vos per kelias akimirkas prekės pristatymo terminas gali kardinaliai pasikeisti. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Visai nerimta kompanija, niekada nepirksiu ir kiek galima visiems patarsiu aplenkti sia parduotuve. Nesugebat laikytis terminu, nedirbkit, gyvenam 21 amziuje, pasiteisinimas jog sventes nerimtas, galit is anksto pratesti terminus pries pateikiant po preke, aciu uz sugadintas sventes vaikams.
Atsakyti
Rymantas 2018-12-19 18:12:49
2018 m. gruodžio 13 d. užsakėme Kalėdines dovanas per Jūsų puslapį 1a.lt, užsakymo numeris 386535.
2018 m. gruodžio 13 d. gavome el. paštu laišką, kad užsakymo įvykdymo numatoma data 2018-12-17 d.
2018 m. gruodžio 14 d. gavome SMS žinutę, kad užsakymas yra išsiųstas.
Kadangi užsakymo negavome 2018-12-19 d. pasitikrinome informaciją tinklapyje, kuriame aptikome, kad mūsų užsakymas bus numatomai įvykdytas tik sausio mėn.
Paskambinus telefonu bandėme išsiaiškinti situaciją.
Atsiliepusi į skambutį darbuotoja buvo nekompetentinga atsakyti į klausimus ir rasti problemos sprendimo būdus.
Pasiūlymuose mėtėsi, aiškaus atsakymo duoti nesugebėjo, tik vis skaičiavo kiek minučių kalbame, negirdėdama racionalių pasiūlymų.

Iš Jūsų darbuotojos sužinojome, kad ruošdami užsakymą darbuotojai neįvertino, kad užsakymas bus pristatomas per OMNIVA pašto matą ir netinkamai siuntą supakavo, dėl šios priežasties OMNIVA pranešė Jums, kad siunta yra grąžinama. Mūsų, kaip užsakovų, apie tai niekas neinformavo.

Darbuotoja informavo, kad tokios pačios prekės yra sandėlyje, tačiau jų pristatyti mums negali, pasiūlė papildomai už jas sumokėti ir pristatymo iki Kalėdų negarantavo.

Vadinate save rimta kompanija, tačiau elementarių savo klaidų ištaisyti nesugebate, arba tiesiog nenorite.
Kviečiu visus rašyti į spaudos leidinius ir socialinius tinklus, kad apšviesti apgaulingą 1A.LT veiklą ir žmonių apgaulę.

P.S. ir Jūsų visam kolektyvui tokių su*iktų Kalėdų
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nesklandumų. Apie situaciją informavome Jus el. paštu.
Atsakyti
2018 m. gruodžio 13 d. užsakėme Kalėdines dovanas per Jūsų puslapį 1a.lt, užsakymo numeris 386535.
2018 m. gruodžio 13 d. gavome el. paštu laišką, kad užsakymo įvykdymo numatoma data 2018-12-17 d.
2018 m. gruodžio 14 d. gavome SMS žinutę, kad užsakymas yra išsiųstas.
Kadangi užsakymo negavome 2018-12-19 d. pasitikrinome informaciją tinklapyje, kuriame aptikome, kad mūsų užsakymas bus numatomai įvykdytas tik sausio mėn.
Paskambinus telefonu bandėme išsiaiškinti situaciją.
Atsiliepusi į skambutį darbuotoja buvo nekompetentinga atsakyti į klausimus ir rasti problemos sprendimo būdus.
Pasiūlymuose mėtėsi, aiškaus atsakymo duoti nesugebėjo, tik vis skaičiavo kiek minučių kalbame, negirdėdama racionalių pasiūlymų.

Iš Jūsų darbuotojos sužinojome, kad ruošdami užsakymą darbuotojai neįvertino, kad užsakymas bus pristatomas per OMNIVA pašto matą ir netinkamai siuntą supakavo, dėl šios priežasties OMNIVA pranešė Jums, kad siunta yra grąžinama. Mūsų, kaip užsakovų, apie tai niekas neinformavo.

Darbuotoja informavo, kad tokios pačios prekės yra sandėlyje, tačiau jų pristatyti mums negali, pasiūlė papildomai už jas sumokėti ir pristatymo iki Kalėdų negarantavo.

Vadinate save rimta kompanija, tačiau elementarių savo klaidų ištaisyti nesugebate, arba tiesiog nenorite.
Kviečiu visus rašyti į spaudos leidinius ir socialinius tinklus, kad apšviesti apgaulingą 1A.LT veiklą ir žmonių apgaulę.

P.S. ir Jūsų visam kolektyvui tokių su*iktų Kalėdų
Atsakyti
MP Prekyba 2018-12-19 13:31:16
Getnord situacija:
Pirkome telefoną iš 1a.lt parduotuvės. 2 naudojimo dieną nustojo veikti internetas, telefono viduje kažkas nulūžo ir nuolatos barškėjo.... Nusiuntėme į 1a.lt atgal, telefoną atgavome maždaug po 1 mėn. Kai atvežė telefoną atgal, po savaitės naudojimo jis pradėjo pats išsijunginėti.... Atidavėme vėl..... Telefoną atidavė mums vėl maždaug po 1 mėn., veikė gerai jis apie 1 mėn., veliau vėl tai išsijungia, tai skambini žmogaus negirdi...
Laba diena,

Apgailestaujame dėl vis pasikartojančių gedimų. Dėl šios situacijos susisiekite su mumis el. paštu servisas@1a.lt ir mūsų vadybininkai padės Jums išspręsti šią problemą.
Atsakyti
Getnord situacija:
Pirkome telefoną iš 1a.lt parduotuvės. 2 naudojimo dieną nustojo veikti internetas, telefono viduje kažkas nulūžo ir nuolatos barškėjo.... Nusiuntėme į 1a.lt atgal, telefoną atgavome maždaug po 1 mėn. Kai atvežė telefoną atgal, po savaitės naudojimo jis pradėjo pats išsijunginėti.... Atidavėme vėl..... Telefoną atidavė mums vėl maždaug po 1 mėn., veikė gerai jis apie 1 mėn., veliau vėl tai išsijungia, tai skambini žmogaus negirdi...