Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę 1A.LT

Atsiliepimai apie 1A.LT, UAB

Išmani parduotuvė!
NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie 1A.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Baisiausia el parduotuve Lietuvoje! pirkom preke ir po 10 min paskambinau sakiau kad netinka, atsako- grazinkite, issiunciau ta pati diena. po 1.5 men gavau atsakymo kad grazinti pinigu neimanoma, tai praejo dar dvi savaites as negavau ne pinigu ne preke. Tikrai nerekomenduoju, bukite atsargus!
Atsakyti
1A a*******i nr. 1 Lietuvos el. komecijos erdvėje. Kalba eina apie RENEW (Atnaujintus) kompiuterius. Būkite atsargūs.
Prekių aprašimuose galite perksaityti gražius žodžius apie sertifikuotą kompiuteruų atnaujinimą, o iš tiesų tik nudažytos dėžės.
Kompiuterių išdarbis gali būti ir 10 ir 30 tūkst. val. Windows licencijos taip pat nekvepia origanalumu, perkant įmonei tikrai gali sukelti problemų.
Kai kalba prasidėjo apie grąžinimą, tai faktiškai tai galimą padaryti tik per VVTAT, nosr perkant internetu kiekvienas pirkėjas turi teisę grąžinti prekę be nurodomos priežasties. Absurdas ir dar kartą Absurdas.
Įdomu ar skaito "Vadovybė" pirkėjų komentarus. Bet kuriuo atvėju tai geras pavyzdys, kaip žvelgiama į klientus.
Atsakyti
Marius 2019-04-04 11:56:39
TRAGEDIJA, ABSURDAS, MELAS ir viskas kas gali būti blogiausia yra būtent šioje el.parduotuvėje. Pirkau vaisių džiovyklę, gavus ir išpakavus pastebėjau, kad ji sulūžusi, tad nusiunčiau nuotraukas ir paprašiau pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, bet be vartotojų nieko pasiekti nepavyko.Paraginti vartotojų teisių pinigus grąžino. Į laiškus atsako per kelias dienas į skambučius nereguoja. Baisiausia kontora su kokia teko susidurti. Nesuprantu kaip gali iš vis tokia įmonė egzistuoti? Ir dar sugeba skelbtis, kad 98, 5% procentai klientų lieka patenkinti aptarnavimu ir prekėmis. Jie gal neskaito komentarų ar neskiria juodo nuo balto? Paskaičius komentarus akivaizdu, kad toks procentas yra nepatenkintų šiuo puslapiu.
Tikrai yra geresnių parduotuvių, kur klientas yra svarbus, nes čia jie svarbūs tik patys sau, o tu tik tol svarbus kol pervedi pinigus, bet jeigu kažkas negerai su preke tai čia jau tavo pačio problemos, nesvarbu, kad jų kaltė.
NUKOPIJUOK ŠITUS SKUNDUS IR TALPINK FACEBUKE SU JŲ PAVADINIMU, TEGUL ŽMONĖS ŽINO, KAD JIE AFERIŪGOS.
Atsakyti
Aferistus viešinkite facebuke, kad žmonės žinotų ir nepirktų pas 1A.LT AFERIŪGAS.
Atsakyti
ATSARGIAI. Būčiau anksčiau žinojusi, kad veiklą nusipirko senukai, būčiau greičiausiai nepirkus (ten irgi teko kryžiaus kelius eiti pasitelkiant vartotojų teises, kad pakeistų brokuotą prekę). Anksčiau su šita parduotuve viskas buvo gerai. Esu porą kartų pirkus, vieną kartą nešiau į garantinį, pinigus grąžino ir jokių rūpesčių nebuvo. Tačiau, mano nelaimei, nusipirkau prekę vasario pabaigoj, su vartotojų teisių pagalbą pinigus atgavau balangį. Ilgesnis istorijos variantas: užsisakiau prekę, atsiuntė ją į paštomatą. Išpakavau, matosi prekė ne pirmą kartą pakuota, orginalus lipdukas praplėštas, dar papildomai su buitie lipnia juosta užklijuota. Pakuoju toliau, prekės paviršius subraižytas, sistemoje jau yra vandens (pirktas garinis lygintuvas).Taigi akivaizdžiai atsiuntė NAUDOTĄ prekę. Tą pačią dieną viską nufotografuoju, po kelių dienų einu tiesiai pas juos grąžinti prekę (naiviai tikėjausi, kad taip bus greičiau). Sako panaudotos nepriims, sakau jau gavau tokią ir todėl noriu grąžinti, net 14 dienų nepraėjo. Tai maždaug ne jų problemos, jie naudotų nepriima atgal. Rašau jiems laišką, prisiegu visus įrodymus, sako susiieks su tiekėjais. Neatrašo kelias savaites, kai atrašo, tai ne va tiekėjai patikino, kad siuntė naują. Paprašius įrodymų jų nepateikė. Pinigus grąžinti atsisakė. Aišku, parašiau skundą vartotojų teisėm. Tada jau patys 1a man skambino ir sako jūsų skindą patenkinsim. Užsakė kurjerį, kuris paėmė iš manęs prekę. Kažkodėl vis tiek gavau laišką, kad naudotų prekių jie nepriima ir prašo pasakyti kokia priežastis siųsti prietaisą į garantiją. Reikėjo daug valios pastangų atrašyti į tą laišką žmogiškai, bet pagaliau tarp jų informacija suvaikščiojo ir pinigus jie man šiaip ne taip gražino.
Patarčiau prekės pasiieškoti kitoj parduotuvėj arba bent jau pasiskaityti vartotojų teises ir jei ką nebijoti kreiptis į atsakingas institucijas. Šiais laikais tą galima padaryti internetu ir jie tiktai suintresuoti vartotjų teisių gynimu.
Atsakyti
Blogesnio apsipirkimo negalėjo būti. Pirktas stacionarus kompiuteris ir monitorius. Kompiuterio sulaukiau. Tada gavau laišką, kad užsakymas įvykdytas. Nors monitoriaus dar nebuvo. Tris kartus skambinau specialistam kurie žadėjo paskambint ryt ir pranešt kur monitorius. Pranešė, kad pasiklydo ir dar mėnesį palaukt. Tai viso jau trys mėnesiai kompiuterio laukt. Atsisakius. Ir paprašius gražint pinigų jokios žinios. Paskambinau po 4 dienų vėl nustebę, pirmą kart girdi, kad pinigus gražint reikia.. tikiuosi pavyks bent dar po pusės metų atgaut pinigus.
NEREKOMENDUOJU PIRKTI.
Atsakyti
susidūrėte su pinigų grąžinimo? Gal galite pakomentuoti per kiek laiko gavote, jau 3savaites tylu ramu, o minėjo biure, kad grąžins per 2 savaites, Ką daryti? Rašyti raštą vartotojų teisėms? Kažkokia apgavikų kompanija, o gal žurnalistams parašyti, kaip juos paviešinti? Žmonės komentuokite visais atvejais, man atrodo ši įmonė neturi jokio vadovo atsakingo.
Atsakyti
servisas baisus, prekė apmokėta 2019-04-24, pažadėta pristatyti po dviejų dienų ir aišku nepristatytą. Aišku informuoti pirkėjo nereikia, tegul pats ieško, skambina, įmonėje nieko nežino, nei kodėl neišsiūsta, nei kada bus išsiūsta. Servisas super, tub9t todėl ir nėra pirkėjų atsiliepimų jų puslapyje. NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Marius 2019-04-04 11:56:39
TRAGEDIJA, ABSURDAS, MELAS ir viskas kas gali būti blogiausia yra būtent šioje el.parduotuvėje. Pirkau vaisių džiovyklę, gavus ir išpakavus pastebėjau, kad ji sulūžusi, tad nusiunčiau nuotraukas ir paprašiau pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, bet be vartotojų nieko pasiekti nepavyko.Paraginti vartotojų teisių pinigus grąžino. Į laiškus atsako per kelias dienas į skambučius nereguoja. Baisiausia kontora su kokia teko susidurti. Nesuprantu kaip gali iš vis tokia įmonė egzistuoti? Ir dar sugeba skelbtis, kad 98, 5% procentai klientų lieka patenkinti aptarnavimu ir prekėmis. Jie gal neskaito komentarų ar neskiria juodo nuo balto? Paskaičius komentarus akivaizdu, kad toks procentas yra nepatenkintų šiuo puslapiu.
Tikrai yra geresnių parduotuvių, kur klientas yra svarbus, nes čia jie svarbūs tik patys sau, o tu tik tol svarbus kol pervedi pinigus, bet jeigu kažkas negerai su preke tai čia jau tavo pačio problemos, nesvarbu, kad jų kaltė.
Kalbant apie vertinimą matosi kad visiškai neismanai kaip veikia žmogaus psichologiją. Aš pilnai tikiu kad patenkintų klientų ši parduotuvė turi daugiau nei nepatenkintų. Kaip taisyklė jeigu atsitiko koks nemalonus kuriozas tai žmogus pasidalins tą žinia su šeima, draugais ir dar 10 random žmonių ir dar paliks bloga atsiliepimą tokiuosia puslapiuose kaip šis, nes juk reikia išsilieti. O kai pirkimas pavyksta sklandžiai, sutartu laiku ir t.t. arba net greičiau nei žadėta tai niekas nepaliks pozityvaus komentaro, nes kam reikia?
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju turėti su jais reikalų, gerai pas juos tik iki pirmos problemos. Jeigu būtų galima įvertinčiau -10 balų iš 5. Logistika ir klientų aptarnavimas žemiau bet kokios kritikos. Užsakiau tonerio kasetę. Siunta pristatyta baisiai purvina, akivaizdu, jog gabenta be jokio atsargumo. Kas galimai atsiliepė ir pačiai prekei, kadangi su nauja tonerio kasetė spausdintuvas ne normaliai spausdino, o tiesiog dažė visą lapo paviršių juodai. Kelių valandų bėgyje pranešus apie tai klientų aptarnavimo skyriui, gavau atsakymą, jog apie problemą pranešiau per vėlai. Taip suprantu, jog šioje vietoje ir baigėsi garantinis aptarnavimas ir pagalba klientui. Su tokiu aptarnavimu, galiu palinkėti tik vieno, būti "užtąsytiems" vartotojų teisių apsaugos tarnybos.
Atsakyti
Labai gerai Monika parašė PARDAVINĖJA KO NETURI.
Užsisakiau dviratį 2019.03.25 tai turėjo būti dovana (turėjo, nes dar jo negavau...) skambinu, rašau laiškus antra diena, niekas neatsako. Pagaliau šiandien 2019.04.10 ragelį pakelia darbuotoja Gerda, paklausiu kodėl vėl nutesta pristatymo data ir užsakymą gausiu tik 2019.04.15, kodėl nebuvau nfomuota, kad toks igas pristatymo laikas ir t.t.vienintelis atsakymas GAMINTOJAS PRATESĖ PRISTATYMO LAIKAS.
Rimtai? Iš ali greičiau prekės ateina. TIKRAI NEREKOMENDUOJU, NIEKADA.
Prieš 2 mėn buvau užsisakius prekę bet atšaukė tą užsakymą, galvoju nu gal nieko tokio, visko būna. Bet akivaizdu, kad nei būna nei čia normalu. APLENKITE ŠĮ WEB, NEBENT ESATE NUSITEIKĘ UŽSAKYMO LAUKTI TIKRAI LABAI ILGAI.
P.S. į el.laiškus dar negavau jokio atsakymo. APTARNAVIMAS "100 BALŲ".
Atsakyti
Paantrinsiu kitiems. PARDAVINEJA PREKES, KURIU NETURI. O kaltina tiekejus. Jei tiekejai tokie nepatikimi, tai kodel nesusiranda kitu? Sita problema jau ne viena menesi yra.
Atsakyti
Labai ilgas pristatymo laikas, prastas aptarnavimas. Nusipirkau blender, gavau, bet jis man nepatiko, nes per mazas dydis, kitaip atrode nuotraukoje. Grazinant neimanoma visu jo daliu (dangteliai ir t.t.) buvo sudeti I deze, niekiap netelpa, beveik valanda bandziau, ieskojau vaizdu ir video internete kaip sudeti - nieko. Tai gavosi deze siek tiek issiputus, nes netiksliai sudejau kaip gauta, sunkiai uzsidare, tai lipnia juosta apvyniojau, bet apvyniota as ja ir gavau. Atsakynmas is ju - pakuote pazeista, tai pinigu negrazins. Del ilenktos dezutes?Labai nelankstus, nelogiski, labai nepatiko ir nesinori tureti reikalu. Kaina buvo pigesne, bet realiai nukentejau daug labiau, nei sutaupiau. Pirkusi is originalaus gamintojo laisvai buciau galejusi grazinti, net naudota, jie siulo, kad jei nepatiko, preke galima grazinti. Zadejau kita blender uzsisakyti iskart (kol dar nebuvau gavusi ju atsakymo, kad pinigu negrazins). Uzsisakiau, parase, kad pristatys po daugiau nei savaites. Labai ilgi pristatymo terminai. Ziuriu, kad ta pacia kaina senukuose galima pasiimti jau ta pacia at kita diena, tai uzsakyma atsaukiau. Kogero nesinaudosiu, nieko gero si parduotuve, savaite truko issiaiskinti kaip preke grazinti.
Atsakyti
Uzsakiau preke 1a.lt, o sia parduotuve pasirinkau todel, nes buvo zadama, kad preke galesiu atsiimti jau kita diena. Preke buvo skubiai reikalinga! Zinojau, kad busiu netoli ju atsiemimo punkto ir galesiu pasiimti preke. Kita diena pasijunges i paskira pamaciau, kad gavimas nukeltas dar i sekancia diena. Susisiekiau telefonu su 1a.lt ir paprasiau, kad preke vietoj atsiemimo punke atveztu i namus, nes maza to, kad preke veluoja dar butu ir nepatogu ja atsiimti kita diena, nes reiktu specialiai per visa miesta vaziuot, bet jie atsake, kad to padaryti negali
... esu labai nusivyles : (yra daug patimekesniu parduotuviu...
Atsakyti
TRAGEDIJA, ABSURDAS, MELAS ir viskas kas gali būti blogiausia yra būtent šioje el.parduotuvėje. Pirkau vaisių džiovyklę, gavus ir išpakavus pastebėjau, kad ji sulūžusi, tad nusiunčiau nuotraukas ir paprašiau pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, bet be vartotojų nieko pasiekti nepavyko.Paraginti vartotojų teisių pinigus grąžino. Į laiškus atsako per kelias dienas į skambučius nereguoja. Baisiausia kontora su kokia teko susidurti. Nesuprantu kaip gali iš vis tokia įmonė egzistuoti? Ir dar sugeba skelbtis, kad 98, 5% procentai klientų lieka patenkinti aptarnavimu ir prekėmis. Jie gal neskaito komentarų ar neskiria juodo nuo balto? Paskaičius komentarus akivaizdu, kad toks procentas yra nepatenkintų šiuo puslapiu.
Tikrai yra geresnių parduotuvių, kur klientas yra svarbus, nes čia jie svarbūs tik patys sau, o tu tik tol svarbus kol pervedi pinigus, bet jeigu kažkas negerai su preke tai čia jau tavo pačio problemos, nesvarbu, kad jų kaltė.
Atsakyti
Ši elektroninėje erdvėje veikianti "parduotuvė" pardavinėja prekes, kurių neturi. 2019.01.23 buvo padarytas užsakymas prekei "Sera Vipan baby 100 ml" nr: 406979 su planuojama pristatymo data 29.01.2019. Suėjus šiam terminui, bei paskambinus paklausti, kodėl negavau informacijos apie prekės atsiėmimą man buvo pasakyta, jog tiekėjas prekės nebeturi ir užsakymas bus atšauktas, o už užsakymą sumokėti pinigai grąžinti. Na galvoju, tebūnie, gal iš tikrųjų "užmiršo" atnaujinti likučius. 2019.02.05 buvo padarytas užsakymas nr: 412497 kitai to pačio gamintojo prekei "Sera Vipagran Baby 50ml", po beveik trijų savaičių - 2019.02.25 buvo gautas laiškas, kad "apgailestaujame, tačiau norėjome pranešti jog tiekėjas sandėlyje nebeturi Jūsų užsakytos prekės". 2019.03.25 naršydamas 1a.lt puslapyje radau prekyboje "Sera Vipan Baby 100ml" prekę, kurios jie anksčiau neturėjo ir po mano pirmo užsakymo, ji buvo išimta iš prekybos. Tą pačią dieną buvo padarytas užsakymas nr: 431002, su viltimi, kad šį kartą jau tikrai bus sėkmingai įvykdytas, kaip sakoma: "viltis durnių motina, o 1a.lt - tėvas", planuojama užsakymo įvykdymo data: 29.03.2019, suėjus šiam užsakymo įvykdymo terminui, jis nieko nepranešus buvo pakeistas į 2019.04.02, o paskambinus į 1a.lt klientų aptarnavimo centrą buvo pasakyta analogiška gaidelė: "apgailestaujame, tačiau norėjome pranešti jog tiekėjas sandėlyje nebeturi Jūsų užsakytos prekės". Pasiteiravus apie kompensaciją, kitame laido gale esantis balsas pasakė: "žinoma! jums bus išsiųstas sistemos sugeneruotas kuponas!!!". Spėkit, ar gavau kokį nors kuponą? Aišku, kad ne :) Ne tik pardavinėja prekes, kurių neturi bet dar ir akiplėšiškai meluoja. Iš to seka išvada, jog reikalų su šia elektroninėje erdvėje veikiančia "parduotuve" jokių reikalų geriau neturėti, nebent norite paskolinti savo pinigus apyvartinėms lėšoms be jokių procentų.
Atsakyti
Sveiki visi,

pagal komentarus kas nors kreipėtės į vartotojų teises už netinkamas prekes? O gal kas užsiėmė teismais?

Mes pirkome gartraukį naują, kadangi įsikuriame naujai virtuvę, akivaizdu, kad pagal gartraukio brėžinį yra įmontuota spintelė gartraukiui... Kol vyko procesas virtuvėj tik po poros mėnesių įmontavome gartraukį. Tą pačią dieną neveikė šviesa gartraukio, vežėme sekančią dieną į garantinį. Tuo pat metu niekas nieko neaiškino, nes darbuotojai yra nekompetetingi ir nenoriai gilinasi problemas, garantinio laukėme 1mėn. Po mėnesio vėl įsimontavome gartraukį, tam kad patikrinti ji įjungėmė, o tada smagiausia dalis...niekas nepataisė šviesos ir jis visas dreba ir ūžia, sekančią dieną nuvežėme į garantinį jau naujuoju adresu: Žirmūnuose. Spėkit ką pasakė darbuotojas:
pinigų grąžinti negalime, nes siųsime į garantinį, kuris užtruks vėl mėnesį...Gaunu po mėnesio atsakymą, kad niekas jo netaisė, nes yra techninis gedimas, o prieš tai darbuotojas minėjo, kad po pirmo karto reikėjo pasiimti pinigus. Kaip elgtis? Manau vartotojų teisės lengviau išspręs šia problemą. Tai yra nenormalu, juk tai yra buitinė technika, o po paskutinio komentaro 3 kompiuteriai, kurių kaina tikrai ne 100, 00 eurų. Jei kas nors norėsite pirkti šioje parduotuvėje, siūlau nieko nepirkti... a*******i, a*******i, melagiai, be praktikos darbuotojai, vadovų nerasta ir kokybės santykio nėra,
Atsakyti
Pirkome tris kompiuterius įmonei, du iš jų sugedo per pirmą savaitę, 1A.lt atsisakė grąžinti pinigus, sakė per kelis mėnesius bandys tvarkyti juos. Pasakiau, kad nereikia šitų lūženų ir aš nenoriu tvarkytų, noriu naujų, normaliai veikiančių. Personalas labai nenoriai bendrauja (pagal jų politiką, atsako per penkias dienas), telefonu nebendrauja. Įmonėje jau patyrėme didžiulius nuostolius (teko pirkti naujus kompiuterius, nes žmonės negali dirbti, teko perinstaliuoti kompiuterines programas, vėl perkelinėti duomenis. Nerekomenduoju ne tik šių kompiuterių bet ir kompanijos. Jei jau padarei klaidą, stenkis išspręsti ją kuo greičiau, ir niekas pretenzijų nereikš, visi klystame, bet kai kompanija pradeda muilintis, tada tai neatleistina. Tokių kompanijų šiais laikais jau nebeturėtų būti.
Atsakyti
Teko ir man susidurti su sia kompanija. Pirkdamas pirma karta is naujos parduotuves visada tikiesi jog viskas praeis sklandziai. Pirkau bevieles ausines skirtas televizoriaus ziurejimui. Su pristatymu buvo viskas sklandziai, gavau berods per pora dienu tai cia yra gerai. Kas man nepatiko, o nepatiko ausiniu skleidziamas garsas, pastovus del radijo bangu snypciojimas (sita rteiktu nurodyti prekes aprasyme), bei skelbiamu prekes aprasyme "galingu bosu" nebuvimas. Buvo ir kitu minusu. Gavau preke penktadieni vasario 15d. namuose ispakavau bei vakare isbandziau. Ji man nepatiko ir vasario 18d as ja grazinau tikedamasis susigrazinti pinigus uz preke. Atsakymas buvo vienintelis, preke yra naudota ir ja reiktu siusti i garantini servisa. Ispakuota preke ir trumpai isbandyta jau skaitosi naudota kuria reiktu siusti i servisa? Ok, tebunie. As suprantu, jog cia yra ausines, preke kuria pagal vartotoju teises net negalima grazinti per 14 d, bet visada tikies supratingumo bei lankstumo. Garantiniame servise preke prabuvo apie menesi. Siandien kovo 26d as ja atsiemiau, jokiu defektu nebuvo rasta, o tai reiskia jog pastovus snypsciojimas bei "galingu bosu" nebuvimas taip ir liko. Taip ir pasakiau atsiimdamas preke. Jau nesitikejau pinigu grazinimo, tai pasiteiravavau ar imanoma tiesiog pasikeisti i kita preke/es uz suma lygia siu ausiniu sumai. Deja, vaikunukas pasake jog taip padaryti neimanoma. Dar karta pasikartosiu bei palinkesiu siai kompanijai lankstumo bei supratingumo, jiem to tikrai truksta. Deja, bet sis mano apsipirkimas buvo paskutinis sioje 1a.lt internetineje parduotuveje. Kitems irgi gal but patarciau paieskoti kitos, nevisada pigumas keliais eurais atsiperka poto. Uz pristatyma galima drasiai parasyti 9/10, bet uz visa kita deja bet 2/10.
Atsakyti
Pirkom droną per 1a, po trečio įjungimo jau nesisuko 2 propeleriai, kokybė labai prasta. Grąžinom prekę, pinigų kol kas dar negražino, parduotuvės atsakymas - prekė laukia eilės servisui, tai gali užtrukti iki 2 mėn. Kuo baigsis, neaišku. Jaučiu, kad iklimpom kaip ir kiti!
Atsakyti
Toks jausmas, kad vyksta veiksmas bute, garaze...bet cia mano asneninis vertinimas.
Servisas i @-lus antra savaite neatsako.
Patarciau vengti sitos internetines parduotuves.
Daugiau niekada nepirksiu, kazkokia labai slyksti patirtis...
Atsakyti
Pirkau preke ir po savaitės tiesiog atšaukė užsakyma. Smagu
Atsakyti
Aš manau pati blogiausia parduotuvė, 2018-2019 m. dariau 2 užsakymus, laukiau prekių apie 3 savaites, tačiau abu kartus taip ir nesugebėjo įvykdyti užsakymų. Gerai nors pinigus gražina. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti prekių iš 1A - nebent turite laiko ir noro su jais ginčytis. Naudojomės 1A paslaugomis nuo pat pirmų jų atsidarymo dienų - anksčiau aptarnavimas buvo nepriekaištingas, bet šiandien atšaukėme užsakymą, nes prieš savaitę užsakėme televizorių ir šiandien laukėme jo pristatant, bet paskambinus į parduotuvę sužinojome, kad užsakymas dar net nepradėtas vykdyti, nors užsakymo lange matome užrašą "Numatoma pristatymo data šiandien, 20 kovo 2019.
Tad teko pasinaudoti 1A konsultantės patarimu: "atšaukti užsakymą ir įsigyti televizorių normalioje el.parduotuvėje". Tą patį televizorių įsigijome 16 € pigiau su atsiėmimu šiandien (galima buvo užsakyti pristatymą į namus sekančią darbo dieną).
Šiai dienai nematau priežasties, kodėl reikėtų pirkti 1A parduotuvėje:
a) kainos toli gražu ne mažiausios;
b) prekių reikia laukti;
c) aptarnavimas telefonu nemandagus;
d) informacijos apie užsakymo būsena - 0.
Atsakyti
Kai 1a nupirko Senukai ir persikėlė į Lukšio gatvę galite užeiti pasižiūrėti kas dedasi vakare kai žmonės nori atsiimti prekes. Jei rasit atidavimo vietą, pamatysit krūvą žmonių, kurie net netelpa į vidų ir vieną darbuotoją, kuri baigia išprotėti nuo tokio žmonių srauto. Čia reikia talentų taip viską sugriauti ir neorganizuoti darbo.
Atsakyti
Uzsakiau preke pries savaite turejau gauti rytoj, ant sunaus gimtadienio, nukele Dar savaite
Atsakyti
Skambinau del prekes.pastoviai negalima prisiskambint.uzsisakiau preke.laiku ir nera sios prekes.
Atsakyti
reikejo prekes
radau 1a.lt parduotuveje
pristatymo terminas po 2 dienu
issirinkau 1a.lt nes buvo pora euru pigiau.
preke reikia labai.
paskubinau buhalterija kad kuo greičiau apmokėtu užsakyma, kad penktadieni tikrai gaučiau. ir ne butu problemų dėl to kad apmokėjimo nera. pavedimo kopija išsiunčiau i parduotuve už valandos po užsakymo sukūrimo.
šiandien penktadienis, paskambinau, paklausiau kada galiu atsiimti preke. operatore sako, kad bus tik antradieni...
aš šoke.
visiškai ne vykdo savo įsipareigojimu, jokios atsakomybes.
niekam nerekomenduoju tureti reikalus.
vaiku darželis, švelniai tariant.
Atsakyti
Perki laisvai pastatomą indaplovę pagal parduotuvės filtrus.
Rašo, kad bus paruošta atsiėmimui po maždaug 2 savaičių. Ok nesiparini, turi laiko, išvarai į kelionę. Po 2 dienų parašo jau prekė paruošta atsiėmimui, reikia atsiimti per savaitę, o jei neatsiimsi, dings pinigai, nes fakju pats kaltas.
Užsisakau, parsivežu, išpakuoju - integruojama in daplovė. Parašau, kad noriu grąžint, Atsiunčia kurjerį, kuriam nepraneša, kad prekė sunki ir didelė. Kurjeriss atvažiuoja, sako sako "neimsim, viso gero". Veži pats atgal. Grąžinimo taisyklėse nurodyta, kad už prekės gabenimą klientas turi mokėti pats. Nors susimovė parduotuvė. Štai va toks aptarnavimas. Negrįšim pas jus, sorry. Absoliučiai jokios atsakomybės. O jei parašai parduotuvei - atsakymo "apgailestaujame blah bllah blah" neužtenka, reikia iniciatyvos ir prisiimti atsakomybę už fuckupus.
Atsakyti
NEPIRKITE. Laukiu jau mėnesį laiko, tai pinigų negavo, nors pervesti iš karto, tai jau išsiuntė, jeigu nori paklausyti muzikos, gali skambinti. Laukiu vis dar, teks kreiptis į vartotojų teises grąžintis pinigus.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU PIRKTI, jeigu reikės bendrauti su garantiniu reikalai praktiškai nepajudinami, prekė priduota UAB 1a 2018 11 29 o dar jokio atsakymo nėra, garantinis servisas užsiėmęs ir prekės patikrinimas užtrunka maždaug taip informavo mane. Viskas būtų ne taip įdomu jeigu tai būtų normali prekė (pvz. elektronikos), o ne akvalangas, kurio vamzdelis leido vandenį, tik paneri ir iškart pilnas, vožtuvas blogas. Galima įtarti, kad pvz. pasinaudojome ir grąžinome tačiau kitas tuo pačiu pirkimu pirktas prekes tame tarpe ir kitą akvalangą, kuris kokybiškas pasilikome. Nematau kito kaip tik kreiptis į vartotojų teises, kitaip vargiai ar kitaip pavyks susitarti. Anksčiau teko turėti nemažai reikalų su pigu.lt tai viskas normaliai išspręsdavo ir pagal šitos parduotuvės terminus skubiai.
Atsakyti
Prisiskambinti telefonu neįmanoma. Buvo skambinta 6 kartus ir laukta po 6min. kol automatiškai atjungiamas skambutis. Susisiekti nepavyko, pirksime prekes kitur :)
Atsakyti
Esu patenkinta 1A.LT aptarnavimu - prekė kokybiška ir, svarbiausiai, greitas pristatymas. Ačiū! PS gerai, kad prieš pirkdama neskaičiau atsiliepimų, ko gero, būčiau ieškojusi kitos parduotuvės. Sėkmės!
Atsakyti
Laba diena.
2018m.lapkričio 9d.atidaviau garantiniam taisymui grotuvą Sencor STT 312UR pažymą RMA-354650-1.Praėjus mėnesiui, pradėjau rašyti e.laiškus[4 kartus] ir skambinti[2 kartus], norėdamas sužinoti apie užsakymo vykdymo eigą.Nors pradėjo eiti 4-as mėnuo nuo atidavimo garantiniam remontui dienos, nė vieno karto jokio atsakymo negavau.Čia paskutinis kartas, kitą kartą turėsite reikalų su pirkėjų teisių organizacija.
Edvardas
Atsakyti
LAUKIT SVECIU! 2019-02-06 00:51:47
Man irgi tas pats, atsiunte kito modelio preke ir atrase, kad neturi galimybes priimti "naudota" preke. Dabar taip ganas, kad tik ispakuoji pasiziureti ka atsiunte ir jau naudojai preke. NEREKOMENDUOJU! APEIKIT SITA SUKCIU KONTORA 5 KM SPINDULIU!
Siuntimas užtrunka ilgai, nes siunčiama į Latviją. Čia LT nėra jokio serviso ir greičiausiai sandėlių. Man pasiūlė laukti mėnesį arba du, kol bus patikrintas HDD. Atsiųstas per paštomatą ir silpnai supakuotas. Tikrai siuntų tarnybos tų prekių nedėlioja po vieną ir nesaugo, todėl atbaladoti HDD nieko nereiškia. Gailiuosi..
Atsakyti
Su šia įmone man seniai viskas aišku, jau tekę ir per Vartotojų teisių tarnybą pinigus išmušinėt, tad užsakau iš jų dabar tik tai, kas kainuoja nedaug, ir ko kartais nebūna pas konkurentus. Bet eilinį kartą jie pramušė dugną savo nekompetencija ir paprasčiausiu nenoru dirbti ir (!!) parduoti. Kas čia per parduotuvė, kuri geriau turės minusą, nei atliks papildomą piršto judesį? Keista, kad vis dar ne bankrotas. Užsisakiau prekę - eilinį kartą jokios info 1a.lt svetainėje apie ją nėra, eilinį kartą nieko apie ją nežino ir patys darbuotojai (buvo rašyta). Yra tik pavadinimas ir foto (su tokiu pat pavadinimu tas gamintojas siūlo mažiausiai 10 iš esmės skirtingų modelių). Nutariau užsakyti, kad gavę prekę jie man pagaliau galėtų pranešti, kas gi tai per modelis. Be abejo, neketinau gaišt savo laiko ir važiuoti į jų parduotuvę, kad išsiaiškinčiau pats. Ir ką jūs manote? Jie atsisakė :D Nepateikė nei nuotraukos, nei aprašymo :D Jų atsakymas - „tokios galimybės nėra“. Tai nesuvokiama. Ten sėdi gal 4-5 darbuotojai, ir nei vienas negali nufotografuoti gauto daikto :D Gerai, tarkim 1a.lt laiko savo darbuotojus vergijoj, jie ubagai ir neturi telefono su kamera nei vienas. Na, tada bent galėjo nusirašyti info nuo etiketės, bet ne - spėkite, ką jie padarė? Tiesiog atšaukė užsakymą, kai parašiau, kad be nuotraukos aš niekur nevažiuosiu :D Tai ar čia parduotuvė, kuri dirba dėl klientų, stengiasi parduoti kažką? Tai tiesiog apgailėtina, nebepirksiu net ir menkniekių iš jų - ir jums nerekomenduoju. Užsakymo Nr. 409215, rašau atvirai.
Atsakyti
Na nežinau kaip kitiems, bet man 1a.lt tai gera el.parduotuvė, užsisakiau ne viena prekę, gavau net anksčiau negu buvo numatyta per 1-2 dienas, tada buvau nusipirkes SSD diską, kuris sugedo po 6 mėnesių, parašiau į 1a.lt, užpildžiau formatą ir išsiunčiau prekę jiems, parašė jog bus atlikta maždaug per 1-3mėn, o atliko per 2 sav, ssd naują jau gavau ir už nieka man papildomai nereikia mokėti, kolektyvas malonus, ir pavyzdžiui jeigu jūms visiems įdomu, kodėl kai išsiunčiat brokuotą prekę, ilgai reikia laukti maždaug 1-3 mėn, tai tik dėl to, jog jie surenka pakankamai brokuotų daiktų iš visos Lietuvos, kol jiems apsimoka išsiusti visas prekes kartu į kažkurią tai valstybe+priklauso nuo gamintojo per kiek laiko pažiūri, taigi jie negali užtikrinti jog jie patikrins numatytu laiku, jie negali patys patikrinti prekęs, juk jie tai negamintojai, patys gamintojai, žino ar tai brokas, ar tai specialiai sugadintas ar kaip nors pažeistas pirkinys.
Atsakyti
Eugenijus 2019-01-11 12:58:39
Parduoda daiktus taip pati kaip ir bet kuri kita e-parduotuve. Problema su grazinimais ryski. Isigijau preke kuri neatitiko aprasymo. Bandant grazinti pareiske kad naudota. Ispakuoji preke ir ji gaunasi naudota... Daugiau nepirksiu pas jus patariu visiems daryti taip pat./ Works same way as any other e-shop. Prices range is the same. The only problem is with return "policy" if you can call it policy. They claim my item is used so I cant give it back. Though it was used just while opening package. Never will buy from them nether suggest anyone to do so.
Man irgi tas pats, atsiunte kito modelio preke ir atrase, kad neturi galimybes priimti "naudota" preke. Dabar taip ganas, kad tik ispakuoji pasiziureti ka atsiunte ir jau naudojai preke. NEREKOMENDUOJU! APEIKIT SITA SUKCIU KONTORA 5 KM SPINDULIU!
Atsakyti
Darius 2019-02-01 11:28:25
Laba diena,

Pirkau preke, kuria nurodziau pristatyti i pastomata. Pasiemus siunta, buvo pastebeta, kad jos dezute apgadinta kurjeriu tarnybos. Buvo susisiekta su klientu aptarnavimo skyriumi, nusiustos apgadintos siuntos foto. Su manimi susisieke Kirilas Trimailovas ir bendru sutarimu issprende susidariusia problema (grazino dali pinigu). Noriu padekoti Kirilui ir visam 1a.lt kolektyvui uz geranoriska bendravima, greita pirkinio pristatyma (greiciau, nei buvo numatyta pradine data) ir greita problemos sprendima. Aciu.

Pagarbiai Darius
Laba diena,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir lauksime sugrįžtant!
Atsakyti
Laba diena,

Pirkau preke, kuria nurodziau pristatyti i pastomata. Pasiemus siunta, buvo pastebeta, kad jos dezute apgadinta kurjeriu tarnybos. Buvo susisiekta su klientu aptarnavimo skyriumi, nusiustos apgadintos siuntos foto. Su manimi susisieke Kirilas Trimailovas ir bendru sutarimu issprende susidariusia problema (grazino dali pinigu). Noriu padekoti Kirilui ir visam 1a.lt kolektyvui uz geranoriska bendravima, greita pirkinio pristatyma (greiciau, nei buvo numatyta pradine data) ir greita problemos sprendima. Aciu.

Pagarbiai Darius
Atsakyti
Aušra 2019-01-31 13:27:51
Pirkau elektroninį laikrodį-radio imtuvą. Gavau visą subraižytą, ant ekrano pilna mikro įbrėžimų, nudaužtu kampu, trumpai tariant su žymiais ilgalaikio dėvėjimo požymiais. Pinigų neatgavau, nes apie trūkumus pranešiau po 4 dienų, o ne per 24h nuo gavimo!!! Tai pasak 1a.lt, labai tikėtina, jog tokie dėvėjimo požymiai būtent per tokį laiką ir atsirado. Siuntinį gavau penktadieni, prieš pat Kučias. Prisiskambinti sudėtinga, o prisiskambinus nepasako, kad per 24h reik pranešti. tik pasiūlo užpildyti formą ir atsiųsti atgal. Perkantieji, skaitykit sąlygose ne tik kas parašyta paryškintai, bet ir visą aprašą. Nes apie trūkumų pranešimą per 24h, tikrai reikia "išskaityti"! Nepatikima!!!!!! Pristatymo terminas taip pat vėlavo. Tai niekis palyginus su tuo, jog šis daiktas turėjo būti dovana! Gavome iki Kalėdų likus 2 dienom. Nepirksiu ir kitiem nerekomenduosiu. Gėda, kad 1a.lt nepripažįstate ir savo klaidų.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nesusipratimo. Mūsų duomenimis apie defektą informavote tik po 8 dienų nuo gavimo, tačiau kaip grąžinimo priežastį nurodėte, kad prekė tiesiog netiko. Įsigijus prekę rekomenduojame būtinai ją apžiūrėti ar nėra pažeidimų, kadangi tiekėjai vėliau pretenzijų dėl prekės kokybės nepriima. Dėl šio nesklandumo kviečiame pasinaudoti asmenine nuolaida kitam užsakymui - dėl jos susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt.
Atsakyti
Pirkau elektroninį laikrodį-radio imtuvą. Gavau visą subraižytą, ant ekrano pilna mikro įbrėžimų, nudaužtu kampu, trumpai tariant su žymiais ilgalaikio dėvėjimo požymiais. Pinigų neatgavau, nes apie trūkumus pranešiau po 4 dienų, o ne per 24h nuo gavimo!!! Tai pasak 1a.lt, labai tikėtina, jog tokie dėvėjimo požymiai būtent per tokį laiką ir atsirado. Siuntinį gavau penktadieni, prieš pat Kučias. Prisiskambinti sudėtinga, o prisiskambinus nepasako, kad per 24h reik pranešti. tik pasiūlo užpildyti formą ir atsiųsti atgal. Perkantieji, skaitykit sąlygose ne tik kas parašyta paryškintai, bet ir visą aprašą. Nes apie trūkumų pranešimą per 24h, tikrai reikia "išskaityti"! Nepatikima!!!!!! Pristatymo terminas taip pat vėlavo. Tai niekis palyginus su tuo, jog šis daiktas turėjo būti dovana! Gavome iki Kalėdų likus 2 dienom. Nepirksiu ir kitiem nerekomenduosiu. Gėda, kad 1a.lt nepripažįstate ir savo klaidų.
Atsakyti
Diana 2019-01-29 19:58:19
Niekam nerekomenduoju. Nėra jokių garantijų ar laiku ir ar išvis gausite prekę. Mes kreipėmės į vartotojų teises, nes tokius "verslininkus" reikia išmokinti gerbti klientus ir nesinaudoti klientų pinigais kaip kreditu
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju. Nėra jokių garantijų ar laiku ir ar išvis gausite prekę. Mes kreipėmės į vartotojų teises, nes tokius "verslininkus" reikia išmokinti gerbti klientus ir nesinaudoti klientų pinigais kaip kreditu
Atsakyti
Tiems kas planuojate pirkti ką nors iš šios parduotuvės siūlyčiau dar kartą pagalvoti. Užsakymo terminas jau seniausiai praėjęs į laiškus neatsako. Prisiskambinti beveik nėra galimybės jei kas atsiliepia padeda ragelį nieko neatsakius, o po to kryžiaus keliai vėl meginant prisikambinti. Pinigai sumokėti, o prekės nėra. Planuoju rašyti skundą į vartotojų teises ir išvis siūlyti uždaryti šiuos veikėjus. Nes taip išsidirbinėti ir negerbti kliento yra aukščiau visko.
Atsakyti
Marius 2019-01-28 15:00:05
Susidaro įspūdis, kad nesigaudo nei tame kuo užsiima, nei turi pakankamai savo pinigų verslui finansuoti: priima užsakymą ir iš karto gauna pilną apmokėjimą. Natūralu. Po savaitės praneša - prekė gauta, ruošiama pristatymui. Per porą dienų. Ir tyla - po pusantros savaitės paskambinus ima aiškinti, kai pas tiekėją įsimaišė klaida, ten visai kita prekė, ir atsakymas atšauktas buvo prieš savaitę, neaišku kas neaišku kodėl man nepranešė... Laukiu kol bus grąžinti pinigai. Rimtai skamba?
Sveiki,

Atsiprašome už nesklandumus, tiekėjų skaičius nuolat didėja, todėl pasitaiko klaidų tiekimo grandinėje ar logistikos procesuose. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.
Atsakyti
Olegas 2019-01-28 17:37:14
Mano atvejis toks - pries sventes zmonai skubiai prisireike naujo, geresnio plaktuvo. Nusiziurejau Beper 90.700 neblogai paveikslelyje atrodanti plaktuva. Pasirinkau greiciausiai pristatancia preke parduotuve 1A. Diena pavelavo - tiek to...Parsiveziau preke namo, ispakavau...Viskas grazu, tik sustacius plakikli, pastebejau, kad plakimo sluotele stovi labai aukstai ir toli nuo indo sieneles...Ijungiau, pabandziau plakti 5 kiausinius, sluotele ju net nesiekia...Zmona sako, kad jai tokio nereikia, senasis buvo geresnis...Po poros dienu pristatau atgal tvarkingai supakuota preke i parduotuve, uzpildziau grazinimo dokumentus, kaip nurodyta parduotuves taisyklese, parasiau prasyma grazinti pinigus, isdesciau, kas blogai prekeje. Nusiunte i servisa patikrinti. Tikrino ilgiau kaip tris savaites ir gavau atsakyma, kad gedimu nerasta, galiu preke pasiimti...Per ta laika, teko zmonai nupirkti kita plakikli, nes nenorejau prarasti gyvybes pries sventes...Taigi, pinigu grazinti parduotuve nenori, argumentuoja tuo, kad preke naudota. Parduotuves taisykliu 4.5 punktas sako, kad gaves preke pirkejas privalo patikrinti, ar isigyta preke yra kokybiska ir informuoti pardaveja apie rastus kokybes trukumus, kuriu nebuvo galima pastebeti prekes pardavimo metu...Taigi, kyla klausimas, kaip galima elektros preke patikrinti jos neispakavus ir neijungus i elektros tinkla? O pardavejai ijungima i elektros tinkla jau traktuoja, kaip naudojima ir remiasi CK straipsniu, kad naudotos prekes negrazinamos...Suprantama, kad su grazinta preke pardavejui daug vargo ir paprasciau pasiusti pirkeja tolyn...Gal ir visus pirkejus. Toks nepagarbus elgesys su pirkejais sudaro ispudi, kad parduotuve dirba paskutini menesi...
Sveiki,

Grąžinimo skyrius informavo Jus, kad įsigyta prekė neatitinka prekių grąžinimo taisyklių sąlygų. Jeigu turite abejonių dėl aprašymo tikslumo ar prekės kokybės, susisiekite su mumis el. paštu pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį dar kartą.
Atsakyti
Mano atvejis toks - pries sventes zmonai skubiai prisireike naujo, geresnio plaktuvo. Nusiziurejau Beper 90.700 neblogai paveikslelyje atrodanti plaktuva. Pasirinkau greiciausiai pristatancia preke parduotuve 1A. Diena pavelavo - tiek to...Parsiveziau preke namo, ispakavau...Viskas grazu, tik sustacius plakikli, pastebejau, kad plakimo sluotele stovi labai aukstai ir toli nuo indo sieneles...Ijungiau, pabandziau plakti 5 kiausinius, sluotele ju net nesiekia...Zmona sako, kad jai tokio nereikia, senasis buvo geresnis...Po poros dienu pristatau atgal tvarkingai supakuota preke i parduotuve, uzpildziau grazinimo dokumentus, kaip nurodyta parduotuves taisyklese, parasiau prasyma grazinti pinigus, isdesciau, kas blogai prekeje. Nusiunte i servisa patikrinti. Tikrino ilgiau kaip tris savaites ir gavau atsakyma, kad gedimu nerasta, galiu preke pasiimti...Per ta laika, teko zmonai nupirkti kita plakikli, nes nenorejau prarasti gyvybes pries sventes...Taigi, pinigu grazinti parduotuve nenori, argumentuoja tuo, kad preke naudota. Parduotuves taisykliu 4.5 punktas sako, kad gaves preke pirkejas privalo patikrinti, ar isigyta preke yra kokybiska ir informuoti pardaveja apie rastus kokybes trukumus, kuriu nebuvo galima pastebeti prekes pardavimo metu...Taigi, kyla klausimas, kaip galima elektros preke patikrinti jos neispakavus ir neijungus i elektros tinkla? O pardavejai ijungima i elektros tinkla jau traktuoja, kaip naudojima ir remiasi CK straipsniu, kad naudotos prekes negrazinamos...Suprantama, kad su grazinta preke pardavejui daug vargo ir paprasciau pasiusti pirkeja tolyn...Gal ir visus pirkejus. Toks nepagarbus elgesys su pirkejais sudaro ispudi, kad parduotuve dirba paskutini menesi...
Atsakyti
Susidaro įspūdis, kad nesigaudo nei tame kuo užsiima, nei turi pakankamai savo pinigų verslui finansuoti: priima užsakymą ir iš karto gauna pilną apmokėjimą. Natūralu. Po savaitės praneša - prekė gauta, ruošiama pristatymui. Per porą dienų. Ir tyla - po pusantros savaitės paskambinus ima aiškinti, kai pas tiekėją įsimaišė klaida, ten visai kita prekė, ir atsakymas atšauktas buvo prieš savaitę, neaišku kas neaišku kodėl man nepranešė... Laukiu kol bus grąžinti pinigai. Rimtai skamba?
Atsakyti
Egidijus 2019-01-24 08:41:21
Nerekomenduoju. Prekių pristatymo laikas nukelinėjamas, kol parduotuvė prekės nebeturi.

Jei norite gero aptarnavimo ir būti tikri, kad prekę gausite, šios parduotuvės rinktis nereikėtų.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties. Atsiųskite savo užsakymo numerį ir papildomą informaciją į pasiulymai@1a.lt ir mes būtinai peržiūrėsime Jūsų atvejį.