VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę 1A.LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę 1A.LT

Atsiliepimai apie 1A.LT, UAB

Išmani parduotuvė!
NESILANKĖTE FORUM SPORTO KLUBE?
Parašyk savo nuomonę apie 1A.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (el. pašto adresą ir, jei nurodėte - telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Perku ne pirmą kartą, labai greitas aptarnavimas!!!labai džiaugiuosime jūsų parduotuve, nes labai dideles nuolaidos už prekes!! Likite ir toliau tokie operatyvus, malonus, džiuginančius savo prekiu kainomis ir pasiūlymais!!!
Atsakyti
Esame labai nekokybiskai aptarnaujami UAB „1A.LT“ imones sugedus ismaniajam telefonui garantiniu laiku. Pazadejo sutaisyti arba pakeisti sugedusia preke per savaite. Praejo jau dvi savaites ir dar nepakeicia ir negarantuoja kada pakeis.
Atsakyti
Prieš savaitę užsisakiau telefoną ir jau savaitę laukiu. Labai prastai žada vieną pristatymo laiką, o prekės ne tik, kad negauni bet ir jokių žinių nesulauki. Labai nusivyliau jūsų tinklapių ir darbutojais.
Atsakyti
Не заквзывайте не чего у этих лгунов! Жду доставки уже две недели, вместо обещанных пару дней. На мои звонки практически не отвечают и все кормят завтраками.
Atsakyti
1a.lt 2016-12-24 10:12:45
Gerbiami Klientai,
Labai apgailestaujame, kad dėl vėluojančių siuntų kai kuriems iš Jūsų neišpildėme jūsų lūkesčių ir sukėlėme nepatogumų, atsiprašome Jūsų. Šių metų užsakymų skaičius viršijo visas prognozes ir fiziškai centriniame sandėlyje nėra spėjama laiku suruošti ir išsiųsti siuntas.
Mes suprantame, kad galbūt daugumą Jūsų praradome kaip klientus, deja visko nutinka, esame priklausomi nuo tiekimo iš centrinio sandėlio, mums patiems nemalonu gauti nepatenkintų klientų laiškų, skambučių, blogų atsiliepimų..
Visiems, kam siuntos vėluoja yra siunčiama el.paštu informacija dėl tolesnės eigos, prašome pasitikrinti ir Spam ar Promotions (Gmail) dėžutes, nes kartais laiškai nukeliauja ten.

Dar kartą atsiprašome ir linkime gražių visiems švenčių!
Jeigu nesugebate normaliai dirbti, prognozuoti, pasiruošti galimiems pikų valdymams, jeigu nesugebate bent jau iš anksto (prieš atliekant užsakymą) informuoti klientų apie galimus vėlavimus arba bent jau pranešti, kad prekės tiekėjas neturi/pristatymas vėluos, tai padarykite paslaugą sau ir potencialiems klientams - užsidarykite.

Tokios tragiškos patirties, kaip užsakius prekę pas jus, dar nesu turėjęs. Visko būna, kartais tiekėjai paveda, bet mano atvejis parodė, kad jūs tiesiog esate beviltiški, absoliučiai nevaldote pardavimo proceso. Kur matyta, kad klientas, nesulaukęs kurjerio numatyta data, turi pats skambinti, ieškoti, aiškintis? Kur matyta, kad pardavėjas savaitę laiko nežino, jog tiekėjas nebeturi prekių, ir skelbia klaidingą info savo svetainėje? Kur matyta, kad taip pavedus klientą, jam atsakyti, jog prekės nebegaus, sugebama per daugiau kaip 4 valandas?

Ačiū už sugadintas Kalėdas. Jūsų atsiprašymas kaip dovana po Kalėdų egle šeimos nariui įspūdžio nepadarė.
Atsakyti
Giedrė 2016-12-28 09:49:08
Užsakymas atliktas gruodžio 5 d., sistemoje buvo numatyta, kad prekes pristatys gruodžio 16 d. Pagal pirkimo - pardavimo taisykles esant nenumatytoms aplinkybėms pardavėjas privalo informuoti, kad prekės vėluos ir siūlyti alternatyvų sprendimą, deja, jokio įspėjimo negavau, pasiūlymų taip pat. Gruodžio 20 d. parašiau el. laišką, man atsakė, jog prekės numatoma pristatyti gruodžio 21-23 d., kai paklausiau ar tik numatoma, ar ir pristatys, atsakymo nesulaukiau, kitą dieną paskambinau, pakalbėjau su vadybininku, jis pasiūlė luktelti, nes kurjeriai dirbs ir 24 d. iki pietų, išsiaiškins situaciją ir mane informuos. Po kelių valandų gavau laišką, jog prekes numatoma pristatyti iki švenčių, vis tik juk Kalėdines dovanas vaikams užsakiau. Ir ką Jūs manot? Gruodžio 22 d. vakare gaunu laišką, jog apgailestaujame, bet prekių pristytmoiki švenčių negalime užtikrinti, kitam užsakymui pasiūlė pritaikyti nuolaidą arba grąžinti pinigus ir užsisakyti prekes iš kitur. PASITYČIOJIMAS. Paskutinę dieną iš niekur kitų prekių aš jau niekiap iki Kalėdų nebegaunu ir finiše mano vaikai Kalėdų rytą po egle rado NIEKĄ. Dėka šių "nuostabių" pardavėjų net nesugebančių prisiimti atsakomybės už savo veiksmus. Beje, šiandien, gruodžio 28 d., aš vis dar neturiu savo prekių.
Užuojauta. Aš lygiai taip pat nukentėjau dėl šios kontoros... Negavau kalėdinės dovanos, praradau savaitę laiko... Siūlau atsisakyti prekės ir pareikalauti grąžinti pinigus.
Atsakyti
TRAGIŠKA PATIRTIS, REKOMENDUOJU NETURĖTI REIKALŲ SU ŠIA KONTORA.

Kasmet, apie kalėdines dovanas pradedu galvoti iš anksto. Gruodžio 15 d. anksti ryte turėjau išskristi ir žinojau, kad visas dovanas turiu supirkti iki to laiko, nes po to jau nebebus galimybių (Lietuvoje praktiškai nebebūsiu iki pat Kūčių). Šeimos nariui ieškojau konkretaus modelio mobiliojo telefono. Jį radau 1A.lt svetainėje. Buvo nurodyta, kad, pasirinkus kurjerio pristatymą (paslaugos kaina - 3, 5 Eur), telefoną gausiu „Antradienį (13.12) po 8:00“. Kadangi terminas tiko, gruodžio 8 d. pasirinkau kurjerio pristatymą, užsakiau telefoną, atlikau pavedimą už prekę. Iškart gavau užsakymo patvirtinimą. Kitą dieną paskambino darbuotoja iš 1A, pasiūlė dar papildomai įsigyti telefono draudimą. Paklausiau, ar galima jį įsigyti po to, kai telefonas bus pristatytas. Man buvo atsakyta, kad ne. Paprašiau paskambinti po savaitgalio, pirmadienį (12.12), dieną prieš numatytą prekės pristatymą. Kai paskambino, papildomos draudimo paslaugos atsisakiau.

Išaušo diena, kai telefonas turėjo būti pristatytas. Laukiau kurjerio, bet taip ir nesulaukiau. Dar tikėjausi, kad kurjeris vėluoja ir atveš telefoną kitą dieną. Trečiadienį, gruodžio 14 d., nesulaukęs pirkto telefono iki pietų, paskambinau į A1 ir informavau, kad prekės kažkodėl dar negavau, nors turėjau gauti vakar. Man pasakė, kad nežino priežasties, kad turi išsiaiškinti, dar pasvarstė, kad gal tiekėjai nebeturi (whaaat???!!!). Paklausiau, ar praktika, kai klientams nepateikiama jokia info apie galimą prekės vėlavimą, o, jos nesulaukus, klientai patys turi kreiptis, ieškoti, kur ji įstrigo, jiems yra įprasta. Jokio atsakymo neišgirdau. Pasakiau, kad rytoj paryčiais išskrendu ir man telefono, kuris bus kalėdinė dovana, reikia šiandien. Vakare gavau el. laišką su tokiu tekstu: „Sveiki, Norime Jus informuoti apie Jūsų užsakymą. Ką tik gavome informaciją iš tiekėjų, kad buvo išparduota Jūsų užsakyta prekė. Todėl šios prekės Jums pasiūlyti nebegalime. Norime sužinoti ar išsirinksite kitą Jus dominančią prekę ? ar norėsite atšaukti užsakymą ? *Jeigu išsirinksite naują prekę, atrašykite į šį laišką su išsirinktos prekės pavadinimu. Atnaujinsime Jūsų užsakymą. Labai atsiprašome už nesklandumus.“. Dėl 1A kaltės praradau savaitę laiko ir man buvo nebeįmanoma suspėti nupirkti kalėdinės dovanos, o atsiprašymo artimam žmogui juk nepadovanosi... Paprašiau grąžinti pinigus ir informavau, kad su jų kontora nebenoriu turėti jokių reikalų.

Remdamasis savo patirtimi, rekomenduoju niekam neturėti reikalų su šia kontora, nes:
1) 1A svetainėje pateikiama klaidinga informacija ir tai, kad nurodyta, jog prekę gausite tam tikrą dieną, net nereiškia, kad apskritai ją gausite;
2) 1A absoliučiai nevaldo pardavimo proceso - svarbu paimti pinigus iš kliento, o po to jau vienodai: jie ne tik beveik savaitę laiko nežinojo, kad tiekėjas nebeturi kurios nors prekės, bet ir to, kad kurjeris jos nepristatė;
3) 1A nepasižymi operatyvumu - po kliento kreipimosi, kad negavo prekės, išsiaiškinti, jog tiekėjas šios prekės nebeturi, užtruko 4 valandas ir 13 minučių.

P.S. Šio Facebook puslapio administratoriai vertinimo galimybę pašalinę tikriausiai ne be priežasties - jis, manau, būtų labai prastas.
P.P.S. Parašiau viešą post'ą apie turėtą patirtį 1A Facebook puslapyje - buvau informuotas, kad jis bus peržiūrėtas ir tik tada paskelbtas :)
P.P.P.S. Pasiskaičiau komentarus čia. Panašu, kad ne aš vienas prieš Kalėdas likau "ant ledo" dėl šios "š*******o" kontoros...
Atsakyti
Man labai viskas patiko, preke isigijau net 15 eur pigiau, viska gavau laiku, kaip ir buvo sutarta. Sekmes jums, tikrai pirksiu dar!
Atsakyti
Aciu uz Jusu greita ir puiku darba. Patenkinta ir prekes kokybe ir maloniu ir greitu aptarnavimu. Malonu naudotis Jusu internetine parduotuve. Sekmes ateinaciuose metuose Jusu komandai !
Atsakyti
Užsakymas atliktas gruodžio 5 d., sistemoje buvo numatyta, kad prekes pristatys gruodžio 16 d. Pagal pirkimo - pardavimo taisykles esant nenumatytoms aplinkybėms pardavėjas privalo informuoti, kad prekės vėluos ir siūlyti alternatyvų sprendimą, deja, jokio įspėjimo negavau, pasiūlymų taip pat. Gruodžio 20 d. parašiau el. laišką, man atsakė, jog prekės numatoma pristatyti gruodžio 21-23 d., kai paklausiau ar tik numatoma, ar ir pristatys, atsakymo nesulaukiau, kitą dieną paskambinau, pakalbėjau su vadybininku, jis pasiūlė luktelti, nes kurjeriai dirbs ir 24 d. iki pietų, išsiaiškins situaciją ir mane informuos. Po kelių valandų gavau laišką, jog prekes numatoma pristatyti iki švenčių, vis tik juk Kalėdines dovanas vaikams užsakiau. Ir ką Jūs manot? Gruodžio 22 d. vakare gaunu laišką, jog apgailestaujame, bet prekių pristytmoiki švenčių negalime užtikrinti, kitam užsakymui pasiūlė pritaikyti nuolaidą arba grąžinti pinigus ir užsisakyti prekes iš kitur. PASITYČIOJIMAS. Paskutinę dieną iš niekur kitų prekių aš jau niekiap iki Kalėdų nebegaunu ir finiše mano vaikai Kalėdų rytą po egle rado NIEKĄ. Dėka šių "nuostabių" pardavėjų net nesugebančių prisiimti atsakomybės už savo veiksmus. Beje, šiandien, gruodžio 28 d., aš vis dar neturiu savo prekių.
Atsakyti
Sveiki,

Esu patenkinta tiek preke, tiek visa aptarnavimo kokybe, perkant iš jūsų 1a.lt parduotuvės.
Atsakyti
Puikus, greitas aptarnavimas. Kaina gera. Prekė kokybiška. Likau patenkinta ir įtraukiau 1a.lt į savo mėgstamų elektroninių parduotuvių sąrašą :)
Atsakyti
Labai prastai žada vieną pristatymo laiką, o prekės ne tik kad negauni bet ir jokių žinių nesulaukia.
Atsakyti
Ypatingai nusivyliau šia elektronine parduotuve. Atliekant užsakymą, buvo parašyta, kad jis bus pristatytas man 12.22. Paskambinus 12.23 buvo pasakyta, kad prekė tikrai bus pristatyta tą dieną, tačiau vėliau paaiškėjo (tik paskambinus man pačiai), kad ji gali būti pristatyta tik 12.27. Gerai, kad paskambinau ankščiau ir pasiteiravau kada bus užsakymas, nes iš vadybininkų jokios informacijos apie pasikeitusį pristatymo terminą nesulaukiau. Apmaudu, kad siekdami didesnių apyvartų, šios parduotuvės atstovai demonstruoja elementarią nepagarbą savo klientams bei pateikia nerealius pristatymo terminus.
Atsakyti
1A.lt super internetine parduotuve, kiek pirkau niekada neteko nusivilt, malonus aptarnavimas. vertinu 10 balu....didelis aciu
Atsakyti
Kaip ir daugelį, mane ši parduotuvė pavedė. Tokios parduotuvės diskredituoja el. verslą, keista kaip dar sugeba turėti tokio dydžio apyvartas, spėju tikrai ne iš el. prekybos. Manau rinka parodys duris šiai ir panašioms įmonėms.
Atsakyti
Noriu padėkoti 1a.lt už dėtas pastangas, malonų ir profesionalų aptarnavimą kritiniu prekybininkams kalėdiniu laikotarpiu pristatant užsakytas prekes iki šv. Kalėdų! Nors pristatymas vėlavo, 1a.lt dėjo pastangas, kad rastų mums priimtiną sprendimą. Ačiū už profesionalų ir operatyvų aptarnavimą.
Atsakyti
Gerbiami Klientai,
Labai apgailestaujame, kad dėl vėluojančių siuntų kai kuriems iš Jūsų neišpildėme jūsų lūkesčių ir sukėlėme nepatogumų, atsiprašome Jūsų. Šių metų užsakymų skaičius viršijo visas prognozes ir fiziškai centriniame sandėlyje nėra spėjama laiku suruošti ir išsiųsti siuntas.
Mes suprantame, kad galbūt daugumą Jūsų praradome kaip klientus, deja visko nutinka, esame priklausomi nuo tiekimo iš centrinio sandėlio, mums patiems nemalonu gauti nepatenkintų klientų laiškų, skambučių, blogų atsiliepimų..
Visiems, kam siuntos vėluoja yra siunčiama el.paštu informacija dėl tolesnės eigos, prašome pasitikrinti ir Spam ar Promotions (Gmail) dėžutes, nes kartais laiškai nukeliauja ten.

Dar kartą atsiprašome ir linkime gražių visiems švenčių!
Atsakyti
uzsisakiau prekes ne pirma karta, bet su kiekvinu kartu labiaua veluoja, dabar isviso neraso kada pristatis, pansau bankrotas arteja, aciu dievui mano uzsakymas nedidilelis, o tai gaila butu
Atsakyti
tiesiog apgailetinas aptarnavimas, uzsisakiau kelias prekes ir vienos is ju pasirodo jau nebeturi parase atsiprasyma ir pasiule atsaukti uzsakyma arba ta preke pakeisti kita, as pakeiciau i kita lygtais viskas gerai bet palaukus savaite jau pradejau nerimauti tai susisiekiau per skipe ir elektronini pasta tai per skipe parase kad gausiu ta nurodyta diena o per elektronini kad negausiu o gausiu tik po kaledu ir vel atsiprasymai, paskutines dienos nakti (taip nakti apie 3 nakties :D) gaunu zinute kad preke issiusta gavus siuntu kodus pasirodo kad tik 23 diena atiduota jiems :D kai turejo is vakaro atiduoti kad sekancia diena gauti tureciau, siunta gausiu tik po kaledu, taiva sugadino sventine nuotaika nes ten buvo kaledines dovanos artimiems zmonems. Nepatariu apsipirkineti sitoje "elektronineje parduotuveje" nes aptarnavimas apgailetinas, ps ponai ir ponios is 1a.lt kodel neasiliepiate informaciniais telefonais?
Atsakyti
Panele 2016-12-23 16:48:51
Viskas čia gerai gerai. Visi žmonės, visi nespėjame, o ant žmonių, kurie tau paprasčiausiai tik perduoda prekę nereikia pykti :) nėra čia ko paskutinę savaitę pirkti dovanų ir dar pykti, kad jos vėluoja. Juk tai Kalėdinis laikotarpis, visada taip būna. Žmonės, rūpinkitės iš anksto, taip bus tik visiems geriau. O man, čia pirkusiai labai daug kartų, viskas tiko ir patiko :) sėkmės
Kazkaip tai tavo komentaras labai jau neobjektyvus:) is neturejimo ka veikt atejai i atsiliepimus apie 1.a ir nusprendei praleisti savo laisvalaiki parasydama teigiama atsiliepima apie juos:D kazkaip lb itartina:) nu nebent toks tavo laisvalaikio praleidomo budas:D nu nebent Kaledos.stebuklu metas:D gal kaip kurie zmones.leidzia taip savo laisvalaiki
Atsakyti
Uzsisakiau prekes gruodzio 19 d. Sake pristatys 22 d. Zinoma Kaledines dovanos. Siandien 23 d. praskambinau visa saskaita nes beabejo telefonas.mokamas ir.kol lauki (nes.ale tai visi operatoriai uzimti) baiges saskaita. Tada prirasiau daug zinuciu kol galiausiai teikesi atsakyt kad del, kurjeriu kaltes prekes bus pristatytos po svenciu..... P.s tai man ju ir.reikia.iki svenciu kad galeciau padovanot.dovanas o ne.po.svenciu. Ac 1.a kolektyvui kad.vietoj normaliu dovanu turejau pripirkti ant.greicio visokiu sudu. Aciu uz nuostabias Kaledas. Geru svenciu ir.jumsYBK
Atsakyti
Viskas čia gerai gerai. Visi žmonės, visi nespėjame, o ant žmonių, kurie tau paprasčiausiai tik perduoda prekę nereikia pykti :) nėra čia ko paskutinę savaitę pirkti dovanų ir dar pykti, kad jos vėluoja. Juk tai Kalėdinis laikotarpis, visada taip būna. Žmonės, rūpinkitės iš anksto, taip bus tik visiems geriau. O man, čia pirkusiai labai daug kartų, viskas tiko ir patiko :) sėkmės
Atsakyti
Jomantė 2016-12-23 14:01:35
pirmas ir paskutinis kartas, kai ką nors iš čia perku, prekė vėluoja, norint su jais susisiekti telefonu neatsiliepia, parašius į online konsultaciją reikai labai ilgai laukti eilėje, o sulaukus niekas nieko neatrašo, sugadinta nuotaika ir Kalėdos.
Tas pats ir man...
Atsakyti
Labai dažnai veluoja pristatymas.Žada viena, daro kita.Labai gaila.
Atsakyti
pirmas ir paskutinis kartas, kai ką nors iš čia perku, prekė vėluoja, norint su jais susisiekti telefonu neatsiliepia, parašius į online konsultaciją reikai labai ilgai laukti eilėje, o sulaukus niekas nieko neatrašo, sugadinta nuotaika ir Kalėdos.
Atsakyti
Esu labai nusivylęs šios parduotuvės aptarnavimu. pasirinkus jų nurodytą gavimo datą ne tik, kad negavau prekės, net negavau jokio pranešimo, kad pristatymas yra atidėtas. Po pokalbio su vadybininku sužinojau, kad prekės pristatymas yra atidedamas iki 2 sav. Kaip yra vykdoma logistika e-parduotuvėje, kad prekės vėluoja net iki 2sav. nuo sutarto jų pristatymo laiko man net nepavyksta sumastyti. Nejaugi jau tokie nekompetentingi žmonės ten dirba, kad nesuvokia jog padidės siuntų kiekis švenčių metu ir reikia keisti prekių pristatymo strategiją. Tikiuosi bent išvis sulaukti savo prekės ir tai bus paskutinė mano užsakyta prekė šitoje "parduotuvėje".
Atsakyti
1a.lt 2016-12-21 14:57:53
Gerb. Klientai, taip šiuo Kalėdinės prekybos metu turime iššūkių dėl savalaikio prekių pristatymo, kadangi dėl išaugusio užsakymų skaičiaus nespėjama fiziškai apdoroti laiku užsakymų, atsiprašome dėl nesklandumų. Mūsų komanda stengiasi ir dirba kasdien iki vėlaus vakaro, kad spėtume atsakyti į visus skambučius, užklausas. Matome kur klaidos ir iš jų bus pasimokyta, labai nesmagu ir patiems, kad kenčia mūsų reputacija, tačiau dėsime visas pastangas, kad klaidų nebūtų.
Jus klaidas matote, bet is ju mokytis nezadate ir specialiai neteikiate zmonems informacijos apie veluojancius pristatymus! Jeigu laiku pranestumete, zmones turetu galimybe atsaukti uzsakyma ir pirkti kitur. Ar ne apsurdas kai Lietuvos teritorijoje prekes nesugebama pristatyti per 14 dienu?
Atsakyti
Olga 2016-12-19 22:59:27
Aciu uz komentara, taciau manau, kad Kaledos nera tinkamas laikas eksperimentuoti. Jeigu tikrai, kaip kad sakote, procesus tobulinate, tad neapgaudinekite vartotoju ir nerasykite, kad preke turite. As nemazai prekiu perku internetu ir tokio siaubo nesu patyrusi/ Dvi svaiates ne cypt apie uzsakymo statusa, paskui pazadu kalnas ir galiausiai smugis i pasirdzius - "atsiprasome, bet mes net nezinome, kada jusu preke bus pristatyta". Gerai, kad pavyko dovana rasti kitur ir vaiko svajone bus ispildyta, Ir tikrai ne jusu deka. Beje, tikiuosi, nors pinigai bus grazinti.
Panasi situacija ir pas mane. Jeigu butu pranese, kad prekes nepristatys, buciau atsisakes ju pslaugu ir pirkes kitur. Dabar panasu, kad klientams specialiai nepranesama, kad butu galima is ju paimti pinigus ir jie neatsauktu uzsakymu. Tikrai zemas lygis, turetu buti geda tokiems pardavejams..
Atsakyti
Prastesniu paslaugu nesu mates. Bekite tolyn nuo tokiu imoniu. Beveik per dvi savaites nesugebeti pristatyti prekiu Lietuvos teritorijoje yra didziausia geda net turgaus prekeiviui, ka kalbeti apie tokia imone. Kodel permetama atsakomybe kitai bendrovei (DPD)? Protingi verslininkai tokiu atveju pasamdo papildomu vezeju ir viska speja. O jei nespeji, tai pirmiausia reiktu informuoti klienta, kuris turetu galimybe atsaukti uasakyma ir prekias isigyti kitoje imoneje.
NEPATIKIMI, NEATSAKINGI IR a*******i. GEDA!!!
Atsakyti
1a.lt 2016-12-21 14:57:53
Gerb. Klientai, taip šiuo Kalėdinės prekybos metu turime iššūkių dėl savalaikio prekių pristatymo, kadangi dėl išaugusio užsakymų skaičiaus nespėjama fiziškai apdoroti laiku užsakymų, atsiprašome dėl nesklandumų. Mūsų komanda stengiasi ir dirba kasdien iki vėlaus vakaro, kad spėtume atsakyti į visus skambučius, užklausas. Matome kur klaidos ir iš jų bus pasimokyta, labai nesmagu ir patiems, kad kenčia mūsų reputacija, tačiau dėsime visas pastangas, kad klaidų nebūtų.
Nesuprantu, kaip galima taip neatsakingai elgtis tokiu laikotarpiu. Kodel klientai nera asmeniskai informuojami, kad negaus uzsakymu? Daugelis zmoniu uzsakineja prekias kaledoms, vaikams.. Ir kaip vaikams paaiskinti kur kaledu senis uzstrigo? Jie butumet laiku informave, butu galima atsaukti uzsakyma ir nupirkti dovanas kitur. Taciau, jus, bijodami prarasti klientus, specialiai meluojate apie prekes pristatymo laika. Nes iki paskutines minutes, perziurejus profili, parasyta, kad preke atvaziuos siandien, nors uzsakyta buvo 16d. O paskambinus paaiskeja, kad bus gauta geriausiu atveju 29 diena. Ar nemanote, kad situacija apsurdiska, kai Lietuvos teritorijoje prekes keliauja po dvi savaites? Kazkodel kitos panasios imones pasamde papildomu, nepriklausomus vezejus ir visos prekes atkeliauja laiku. Net is uzsienio prekes atkeliavo, maziau nei per savaite. KAIP ZADATE KOMPENSUOTI MUSU, KLIENTU, NUOSTOLIUS? SARLATANU IR APGAVIKU BENDROVE!!!
Atsakyti
Ačiū Jums ir sėkmės. Jūs puikūs.
Atsakyti
Blogesnės "parduotuvės" nesu mates, tikrai neprasidėkit
Atsakyti
Nesusidėkite su šita kompanija!
Absoliučiai nesilaiko savo žodžio, vieną rašo, kitą kalba.
O galiausiai pranešė, kad užsakytų prekių iš viso nebus...
Dar neaišku, ar pinigus gražins...
Atsakyti
Parduotuve sudas, 5 kartus uzsakiau, is ju 4 reikejo atsaukti, netiksli informacija apie prekes, ir pristatimas ilgai reikia laukti
Atsakyti
Labai greitas prekės pristatynas. Prekė puikios kokybės. Esu patenkintas jūsų paslaugomis.
Patenkinti klientai
2016-12-21 15:36:26 IP 84.15.61.44
Atsakyti
Esame labai patenkinti įsigytomis prekėmis prieššventiniu laikotarpiu užsisakėme televizorių, džiaugiamės kainos ir kokybės santykiu. Prekės taip pat buvo pristatytos laiku, be įbrėžimų ar pristatymo defektų. Greita ir patikima užsisakyti prekes.

Linkime Sėkmės darbuose!
Atsakyti
Gerb. Klientai, taip šiuo Kalėdinės prekybos metu turime iššūkių dėl savalaikio prekių pristatymo, kadangi dėl išaugusio užsakymų skaičiaus nespėjama fiziškai apdoroti laiku užsakymų, atsiprašome dėl nesklandumų. Mūsų komanda stengiasi ir dirba kasdien iki vėlaus vakaro, kad spėtume atsakyti į visus skambučius, užklausas. Matome kur klaidos ir iš jų bus pasimokyta, labai nesmagu ir patiems, kad kenčia mūsų reputacija, tačiau dėsime visas pastangas, kad klaidų nebūtų.
Atsakyti
Pavasarį pirkau šioje parduotuvėje ir buvau patenkinta aptarnavimu. TAČIAU gruodžio mėnesį vėl teko čia apsiprekinti ir likau labai nepatenkinta. Visų pirma, pažymėjau kada atsiimsiu prekes ir atėjus tai dienai nesulaukiau jokių žinių iš jų. Pati paskambinau, tada išaiškėjo, kad tokios prekės, kurią pirkau išvis nėra ir turiu išsirinkti kitą. Paprastai kai iškyla tokie nepatogumai, yra pridedama kažkokia simbolinė dovanėlė arba nuolaida kitam apsipirkimui. Toks common sense 1a yra nesuprantamas. Toliau, atsiėmus prekę, instrukcija pridėta tik latvių kalba. Pati ieškojau instrukcijos internete, neradau. Kreipiausi į 1a servisą, o jie tiesiog numetė nuorodą, kur net nėra man reikiamos instrukcijos, tik kitos to prekės ženklo instrukcijos. Kitą kartą gal keliais eurais ir šiek tiek brangiau sumokėsiu, bet negaišiu su 1a savo brangaus laiko...
Atsakyti
Sios internetines parduotuves paslaugomis naudotis nerekomenduoju:
1.nesilaikoma prekes pristatymo terminu;
2.zemas aptarnavimo lygis;
3.uzsakymo statusas paskyroje neatnaujinimas.
Rezultate-uzsakyma atsaukiau.Ar pinigus grazins?Tikiuosiu, nes priesingu atveju reiks ginti vartotojo teises
Demesio- jei rinksites sia parduotuve, mokekite tik preke gavus.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti, ypač prieš šventes. Tokia pati situacija: užsakai prekę, padarai pavedimą, po kiek laiko gauni pranešimą - prekės nėra, tiekėjas neturi, išparduota. Siūlau prieš perkant peržiūrėti ar kitos parduotuvės turi tą prekę, nes dažnai tiekėjas yra tas pats (1a bene vieninteliai kurie rašė kad prekę turi). Perkant interneto parduotuvėse man svarbiausia kuo tikslesnė prekės ir prisatymo informacija bei operatyvumas atliekant užsakymą. Didelis pliusas jei dirbama savaitgaliais.
1a nuvylė; tai buva antras pirkimas iš jų - pirmas vyko sklandžiai.
Atsakyti
Tiems kas ruošiasi pirkti prekę iš 1a.lt - ieškokite prekių kitose e-parduotuvėse. Blogesnio pavyzdžio kaip dirba vadybininkai ir kokia yra įmonės politika kliento atžvilgiu tiesiog dar neteko patirti.
1) Vėlavimas pristatyti prekė
2) Atsiusta prekė neatitinka užsakymo
3) Po pardavimo dokumentų išrašymo siūlo pakeisti prekė, bet užtruks dar savaitę ir iš pradžių pasiima netikusią prekę, o tik tada išsiunčia naują.
4) Pradinis 3 d.d. terminas virto 9 d.d.
Pasiūlytą nuolaidą sekančiam apsipirkimui galite pasilikti sau.
Atsakyti
Niekam nerekomanduoju čia pirkti, jei nenorite gadinti nervu. Užsisakiau prekes 12.12.2016, viskas buo sandelyje, laukiu prekiu, bet 15.12.2016 gaunu laiška jog vienos iš prekiu nebeturi, na galvoju nieko, kita išsirinkau, laukiu, laukiu ir po šiai dienai nieko........net laiško su paiškinimo ar iš vis bus prekės nebegaunu........pirkite kitur ir tausokite savo laiką ir nervus.
Atsakyti
1a.lt 2016-12-19 15:10:43
Laba diena Olga, atsiprašome dėl nesklandumų, Kalėdinės prekybos periodu pasitaiko nesklandumų dėl prekių likučių, būna prekės greitai išparduodamos ir neužtenka visiems užsakiusiems. Visgi dirbame ties procesų tobulinimu, kad klaidų būtų kuo mažiau.
Aciu uz komentara, taciau manau, kad Kaledos nera tinkamas laikas eksperimentuoti. Jeigu tikrai, kaip kad sakote, procesus tobulinate, tad neapgaudinekite vartotoju ir nerasykite, kad preke turite. As nemazai prekiu perku internetu ir tokio siaubo nesu patyrusi/ Dvi svaiates ne cypt apie uzsakymo statusa, paskui pazadu kalnas ir galiausiai smugis i pasirdzius - "atsiprasome, bet mes net nezinome, kada jusu preke bus pristatyta". Gerai, kad pavyko dovana rasti kitur ir vaiko svajone bus ispildyta, Ir tikrai ne jusu deka. Beje, tikiuosi, nors pinigai bus grazinti.
Atsakyti
Labai geros kokybes preke, labai patiko.Pristate labai greitai, sekmes prekyboje.
Atsakyti
Olga 2016-12-19 14:42:26
Niekada nepirkite nieko sioje parduotuveje. Kaledos sugadintos, preke buvo uzsakyta stipriai is anksto. Tinklapyje parasyta, kad tokia sandelyje turi. Dvi savaites laukiau - jokiu ziniu. Paskui nurode pristatymo diena, prekes taip ir negavau, pristatymo datos pasakyti negali. Uztat spamas el. pastu, kaip gerai dirba. Pati blogiausia patirtis, kokia tik gali buti.
Laba diena Olga, atsiprašome dėl nesklandumų, Kalėdinės prekybos periodu pasitaiko nesklandumų dėl prekių likučių, būna prekės greitai išparduodamos ir neužtenka visiems užsakiusiems. Visgi dirbame ties procesų tobulinimu, kad klaidų būtų kuo mažiau.
Atsakyti
Niekada nepirkite nieko sioje parduotuveje. Kaledos sugadintos, preke buvo uzsakyta stipriai is anksto. Tinklapyje parasyta, kad tokia sandelyje turi. Dvi savaites laukiau - jokiu ziniu. Paskui nurode pristatymo diena, prekes taip ir negavau, pristatymo datos pasakyti negali. Uztat spamas el. pastu, kaip gerai dirba. Pati blogiausia patirtis, kokia tik gali buti.
Atsakyti
Niekam NEREKOMENDUOJU pirkti šioje parduotuvėje jei nenorit gadintis nervų. Prekių negavau. Ir dar paskambinus meluoja ir nepasako tiesos. Pradžiai vienas konsultantas sakė, kad prekė jau išsiųsta ir kalti kurjeriai, po kelių dienų paskambinus paaiškėjo, kad prekė dar tik ruošiama. Pirma kartą susiduriu su tokiu neprofesionalumu. Ir dar tai turėjo būti Kalėdinė dovana, tad likau be kalėdinės dovanos ir su sugadinta nuotaika. Tikiuosi bent pinigus grąžins. Gaila per vėlai perskaičiau komentarus internete, visus rašo, kad jei visiškai nepatikimi.
Atsakyti
jau tik nereikia versti kaltes ant kurjeriu del kazkokiu sventiniu laikotarpio.2-3 valandom veliau gali atvezti, o ne7-12dienom veliau.Jei neturit prekiu, o jusu siulomos prekes yra orines, neegzistuojancios.Tai jokie atsiprasymai cia nepades.Atsiprasinejat atsiprasinejat, o nieks nesikeicia
Atsakyti
Greitas ir kokybiškas aptarnavimas.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Kubiliaus g. 21, LT-09108 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2 / Saltoniškių g. 29, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas
Tyrimas: 67% prekybininkų daugiakanalė prekyba yra svarbiausias prioritetas 05-25 13:27
Prekybininkai investuoja į daugiakanalės prekybos strategijas dėl kelių priežasčių: siekdami įgyti daugiau pirkėjų, konkurencinį pranašumą ir mažinti kaštus, teigiama 2019 m. išleistoje apžvalgoje...
K. Mažeika: Lietuva rengiasi iš rinkos išimti smulkų plastiką
K. Mažeika: Lietuva rengiasi iš rinkos išimti smulkų plastiką 05-25 12:29
Europos Sąjungai (ES) po beveik metus trukusių derybų šią savaitę priėmus direktyvą sumažinti vienkartinių plastiko gaminių naudojimą, Lietuva taip pat ruošiasi pamažu iš rinkos išimti smulkius...
Iš anksto jau balsavo 9,56% rinkėjų
Iš anksto jau balsavo 9,56% rinkėjų 05-25 10:46
Prezidento rinkimų antrajame ture per penkias išankstinio balsavimo dienas savo valią pareiškė 232.000 arba 9,56% rinkėjų – maždaug tiek pat, kiek per tą patį laiką pirmajame ture prieš dvi...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kur atostogausite šią vasarą?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 20,03 +4,38%
Nokia 5,12 +3,02%
Avon 3,70 +2,78%
AutoZone 1052,19 +1,68%
Macy's 21,01 -1,22%
Western Digital 40,98 -1,23%
NVIDIA 145,15 -1,47%
Philip Morris 84,64 -1,86%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 2,04 +12,71%
Varis 6438,36 -0,02%
Dyzelis 2,06 +3,52%
Vištiena 2,09 +0,97%
Dujos (JAV) 2,65 -9,86%
Auksas 1285,91 -1,15%
Sidabras 15,06 -1,57%
Cukrus 0,59 +1,72%