VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę 1A.LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę 1A.LT

Atsiliepimai apie 1A.LT, UAB

Išmani parduotuvė!
ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS ASMENS APSAUGOS PRIEMONĖS
Parašyk savo nuomonę apie 1A.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pradėsiu nuo to, jog nesu tas kuris neigiamus atsiliepimus palieka, lubos kantrybės aukštos, apsipirkinėju šioje parduotuvėje tikrai nemažai laiko, bet po šio paskutinio apsipirkimo ką galiu pasakyti nesiskaitymas su klientais aukščiausiam lygyje, o klientų aptarnavimas literaliai tiesiog pasityčiojimas !!!!!
Noriu paminėti, jog anksčiau taip nebuvo, kaip minėjo kažkas apačioje pokyčiai galėjo įvykti kuomet Senukai perpirko šią įmonę ir žiūrint į apdraustųjų žmonių skaičių panašu.

Situacija tokia skambinsi dėl konsultacijos sėkmės neatsilieps arba numes, rašai laišką atsakymo negausi. Toliau na atlikau 1-a užsakymą, bei 2-a, kadangi pristatymo terminų laiko skirtumas 2 d, bei prasideda karantinas paprašiau jog atsiūstu kartu arba pakeistu antro užsakymo pristatymo būdą. 1-a gavau, 2-ojo pristatymas atidėtas. 5 LAIŠKUS PARAŠIAU, 5 PER MĖN. LAIKO !!! SKAMBINAU NEŽINAU KIEK KARTŲ JOKIO KONTAKTO UŽMEGZT NEPAVYKO. Galų gale šeip ne taip po pusės dienos skambinimo pavyko, sako negalime, nebent labai iš anksto būtumėt pasakęs, o aš mėn. rašinėjau jiem tą, sako atvykit antro į ofisą. Man atvykti iš kito miesto ir per karantiną, kaip per karantiną išvis į kitą miestą galima patekti ? Tada sako, kad pats kurjerį nusamdyčiau suorganizuočiau, kad mano vardu paiimtu kaip nors ir atvežtu tada man, juokas pro ašaras, ar pilno proto žmones paliko ten dirbti ? :DD guli jų ofise negali atsiūsti tam pačiam asm. į paštomatą ar į jų kontaktuose turimą adresą ir po nurodyto pristatymo termino vėlavimo ir po 0 komunikacijos, dar vienas perliukas, tai užsisakysit iš naujo jai ką, ta prasme laukt kol atšauksit grąžinsit pinigus ir poto didesnėm kainom, nes nebėra Kalėdinių akcijų ? Jie man, na taip, žodžiu nesveiki kažkokie...
O kas dėl pirmo užsakymo pažeista prekė atkeliavo viena, greičiausiai, nes įmesta į dėže buvo su kitom prekėm sunkesnėm ir jokio kamšalo/apsaugos neįdėta, dėžė ir ta dar ant snarglių užklijuota viena kart ir taip, kad tarpai šviečia.
Verdiktas mano rekomendacijos niekas iš čia pirkt negautu/negaus, nors ir asortimentas kainos neblogos, bet pati parduotuvė supuvo, o jai perkat brangesnį daiktą, na ir jai jis atkeliaus tvarkingai/tvarkingas jūs kaip ir liekat realiai galima sakyt be garantijos ar kažkokio aptarnavimo/pagalbos.
Atsakyti
Numatytas pristatymas buvo gruodžio 18d (užsisakyta buvo lapkričio 27d.). Prekės žinoma pristatytos laiku nebuvo, susiekus atrašė po kelių savaičių, pranešė, jog prekės gautos ir savaitės bėgį bus išsiųstos/pristatytos. Žinoma ties tuom ir baigėsi. Šiandieną sausio 10d. prekių vis dar neturiu.
Atsakyti
Ketinau apsipirkti šioje parduotuvėje, tačiau prisiskambinti ir pasiteirauti apie prekę, nepavyko. Kažkas, matyt, prastai pas jus su darbo organizavimu, nes pinigėliai, tokiu atveju, nukeliaus kitiems pardavėjams.
Atsakyti
Labai retai rašau atsiliepimus, bet pirmas dalykas kuris manes netenkino, kad negalima prisiskambinti duotu kontaktiniu numeriu.Nesuprantu, kam yra duodami kontaktai jei niekas prie to numerio nedirba.Antras dalykas TERMINAI. Kažkokia katastrofa...Išpradžių gruodžio 30, paskui jau sausio 5d. tada po kiek laiko jau 30d, nors jau 31d. Jokios tvarkos ir sistemos. Jei nenorite prarasti pastovių klientų prašau susitvarkyti sistemą.
Atsakyti
Užsakėme vaikui LEGO kalėdinę dovaną. Pristatymo terminas dar buvo nurodytas iki Kūčių, tačiau dėl visa ko paskambinau pasitikslinti, ar tikrai gausime užsakytą prekę. Atsiliepusi konsultantė mane patikino, kad prekę jau gausime po kelių dienų, ji tai mano sistemoje. Kai prekės negavome, o laikas slinko, bandėme skambinti dar kartą, tačiau kelias dienas niekas neatsiliepė. Niekaip nesuprantam, kaip nurodytu numeriu įmonė gali neatsiliepti. Kas negerai? Kuriame amžiuje gyvenam? Užimta, daug skambučių, ar dar koks pasiteisinimas? Tokios problemos šiais laikais išsprendžiamos. Neaišku, kas yra įmonės vadovas, nes net ir su juo susisiekti ar kitaip gauti kontaktus pasirodė misija neįmanoma. Galiausiai, prekės taip ir negavome. Gėda už Jus. Žinau tikrai - daugiau niekada iš Jūsų nenorėsiu užsisakyti jokios prekės, ir nerekomenduosiu kitam.
Atsakyti
Prižadėjo atsiųsti prekes per 8-12 darbo dienų, (todėl čia užsakinėjau, kad gauti iki švenčių..) tačiau jau 20 darbo dienų praėjo, bet prekių dar negavau..į skambučius neatsiliepia..
Atsakyti
Įmonė sako, jog čia "Kokybiškas aptarnavimas ir geriausi prekių pasiūlymai", tačiau prekės vėluoja, apie tai nusprendžia, jog nereikia informuoti. Į laiškus neatrašinėja. Per savaitę laiko užsakymas vis dar toje pačioje stadijoje, niekur nevažiuoja, nors tiesiogiai per Senukus užsisakius galima atsiimti tą pačią dieną. Labai įdomus reikalas. Abi įmonės Kesko senukai, bet viena gali iškart pateikti prekes, kitoje turi laukti nežinia kiek, nes iš atsiliepimų paskaičius, neaišku ar išvis gausim prekes.
Atsakyti
Labai nesąžiningi.
Nepristato laiku, nei el.paštu neatrašo, nei visą dieną pastoviai skambinant-nekelia
Pirmą kart susiduriu, jog nebendrautų ir visiškai ignoruotų klientus.
Nepagarba pirkėjams.
Pinigai sumokėti -prekių nėra, susisiekti nepavyksta
Jei apskaičiuoji, kad terminai tinkami pvz dovanai -tai laiku negauni, viskas nuplaukia, planai susijaukia.

Gal bent su klientais bendraukit ir neignoruokit juos?
Atsakyti
Nerekomenduoju, neprasidėkit su šita krautuve, š*******o kontora.
Atsakyti
Neatitinka pristatymo terminų.
Rašo vienaip, tačiau prekės per terminą negauni
Jei reikia prekių pagal datą -nerekomenduoju.
Atsakyti
Buvo užsakyta prekė, per 14 dienų turėjo išsiųsti, tačiau praėjus 1 mėnesiui jokiu žinių apie siuntą negavau. Skambinau, rašiau laiškus ir tik nuvykus i vietą gavau atsakyma, kad siunta dar nesuruošta. Vis dar tikiuosi gauti savo užsakytą prekę. Tačiau niekam nerekomenduoju pirkti ko nors iš šios imonės.
Atsakyti
Tikri s*****i, el. parduotuvėja nurodo garantiją 60mėn., tačiau nupirkus prekę suteikia 24 mėn. Prekių aprašymai apgailėtini, būtinai tikrinkitės pas prekės gamintojus, ypač jei tai kompiuterio detalės. Kitaip nupirkus prekę, didelė tikimybė, kad neveiks. Siunčia prekes Lietuvoje, ilgiau nei iš Kinijos. Iš Vilniaus į Kauną siuntinys ėjo daugiau kaip tris sav.
Atsakyti
Buvo užsakyta prekė, gautas patvirtinimas apie užsakymą ir kad jis ruošiamas.
Pristatymo terminas 2-3 d.d. po 3d.d. paskambinus dėl prekės pristatymo datos, pasirodo, kad jos nebėra ir jie nepristatys.
Neinformavo, kad prekė nebus pristatyta, nes nebuvo laiko. :)
Liūdna, kad įmonės požiūris į klientus yra neatsakingas.
Atsakyti
Apgaviku kompanija, preke uzsakyta lapkricio 29d, jokiu ziniu, ragelio nekelia, i laiskus el.pasto neatsako, pinigai nuplauke, reikes kreiptis i policija, niekas nepirkite is sitos a******u kompanijos.
Patenkinta 1a.lt klientė
2020-12-07 18:27:21 IP 66ik9k7r
Atsakyti
Dėkoju už gerai organizuotą prekės grąžinimą. Nors ir teko patiems atvežti į sandėlį (nes nė vienas vežėjas neapsiėmė), bet pinigai buvo pagrąžinti greičiau nei per 10d.
Gražių artėjančių švenčių!
Atsakyti
Sveiki,

Prekių laukėme beveik mėnesį, tragedija. O sulaukus visiškas šlamštas, daugiau negrįšime... 2 balai iš 10.
Atsakyti
Nuvylė. Prekę užsisakiau 23 dieną iki šiol nėra, nors rašė per tris darbo dienas. Skambinau nekėlė ragelio, į el paštą neatsako. Kaip gaila, kad yra tokių apgavikų. Nerokomemduoju!
Atsakyti
Tragedija visiska. Jokio atsakingumo. Uzsakytas zaislas lapkricio 12d. Nera iki siol. Rasyti 2 laiskai, 3 kartus skambinta. Visus 3 kartus aiskino, kad paspaus mygtuka ir issius nedelsiant, nieko nepadare. Nekelia ragelio daugiau. Daugiau niekada is ten neuzsisakysiu
Atsakyti
Tai tikras sukciavimas. Siulot viena preke o atsiunciat kita.vietoj prekės - šlamštas. Apstatet invalida kuriam sunku vaikšcioti.
Atsakyti
2020-11-12 apie 10.00 užsakiau vaizdo plokštę prie jos buvo nurodytas pristatymo terminas 2020-11-19, sumokėjau pinigus ir...kaip manot informavimu apie pradėtą vykdyti užsakymą viskas pasibaigė? Ne. Apie 13.00 ateina pranešimas, kad pristatymo terminas pakeistas į 2020-11-26, puiku :) Rašau į jų facebook, žinutę ištrina...rašau į messenger - ignoruoja, skambinu - sakau, kad skirta dovanai ir jei jau taip atsitiko, kad neturit prekės tai keičiam į kitą ar šiandien gražinkit pinigus, kad galėčiau pas kitus užsakyti...negalima, o pingus gražinsim per 7 dienas kai vaizdo kortos reikia iki 2020-11-20..
Teks gimtadieniui padovanoti sms'ą iš 1a parduotuvės.
Išvada - pataupiau 10 eurų ir gavau patirties :) nerekomenduoju pirkti iš šios parduotuvės.
P.S. per messenger atsakė "Labai apgailestaujame, tačiau prekės tiekėjas patikslino informaciją jau po Jūsų užsakymo pateikimo. Taip pat Jums buvo išsiųstas pranešimas apie pasikeitusį pristatymo terminą.
Dar kartą labai apgailestaujame dėl nepatogumų ir tikimės sutinkate palaukti siuntos." jei Jus tenkintų toks problemos sprendimas galite drąsiai užsakinėti prekes ir būti informuojami apie pasikeitimus post factum :)
Atsakyti
visiška nepagarba klientams ir nenoras spręsti atsiradusias problemas, supporte dirba absoliučiai nekompetentingai žmonės
Atsakyti
Sveiki.apsilankem royalspa rezidencijoj Birstone.. antra karta atvykom, nors sakem po pirmo apsilankymo daugiau i cia nevyksim. Maistas geras. bet zmoniu srautai visiskai nenustatyti.Kai uzsisakynejom mums priklause masazai kiekv po du, bet atvykus turejom iskovot skirtus masazus, gudraujama ir nusukami paslaugu kiekiai. Tiesiog teko issikovot skirtas proceduras.Is tryju pirciu veikia tik dvi paprastos, tik visur atsiprasymai kad jos neveikia.ir tai tesesi 4 dienas, ju net netvarke. Ka reklamano, kad svelnus chalatai, bet siurkstus.Gudraujama reklamose
Atsakyti
Klientas 2019-10-12 13:23:28
Daugiau nepirksiu iš jų, kitiems taip pat nepatariu. Pirkau ausines su papildoma garantija. Po kelių mėnesiu sugedo, paskambinau paklausiau kur garantinis aptarnavimas, pasakė, kad tik Vilniui tai dabar už savo pinigus turiu siusti jiems per kurjerį, užkart pasakiau, kad kreipsiuos į vartotojų teises, jie atsakė kur nori ten kreipkus ir padėjo rageli. Po panašei 5-10 min. Perskambino patys atsiprašė ir atsiuntė kitą dieną kurjerį už kurį jau nebereikėjo mokėti. Po apytiksliai savaitės gavau atsakymą, kad pinigus grąžinsime už ausines. Užklausus kodėl grąžina tik už ausines, o už papildoma garantiją kurios nesuteikė negrąžina, atsakymas buvo toks, už papildomas paslaugas pinigai negražinami. Likau nustebęs, paskambinęs nieko neišsprendėm, tada parašiau el.paštu su prašymu nurodyti kuom remiantis negrąžina pinigų už paslaugą kurios nesuteikė ur kad kreipsiuos į vartotojų teises. Už kokios savaitės atrašė, kad labai atsiprašo ir grąžino pinigus.
Mano manymu jie apgaudinėja žmones ir bando pasipinigauti, gal kas nesikreips ir nereiks grąžinti, visiems patariu eit iki galo.
Baisi paslauga, a*******i, s*****i. Reklamoje rašo viena kaina, atsiimant siuntinį kaina jau ženkliai didesnė. Prekes nekokybiškos. Rašiau 3 savaites dėl prekės grąžinimo, nuekad neatsako į el, laiškus, telefonu, adreso, kontaktų nėra. z*****i
Atsakyti
Iš Modivo el.parduotuvės pirkau žinomos firmos striukę. Pirmadienio rytą pateikiau užsakymą ir apmokėjimą. Antradienį gavau patvirtinimą jog apmokėjimas gautas. Trečiadienį užsakymo būsena pakeista ~ paruoštas. Ketvirtadienio ryte kurjeris pristatė į namus. Prekė atėjo operatyviai, tvarkingai supakuota. Pats pirkinys be jokių pažeidimų ar defektų. Likau patenkinta ir įsigyta preke ir Modivo aptarnavimu.
Atsakyti
Pirkau telefona per 1a, rode kad sandelyje telefona turi, pasirasiau lizingo sutarti, po keliu dienu paskambina ir sako kad jusu prekes neturime ir negalime jos parduoti... NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Uzsakem dvi prekes ir reikia laukt du menesiai, da ne aisku ar gausim, is kinijos greiciau ateina nei is lietuvos, s*****i dirba 1a.
Atsakyti
Pristato kitą prekę nei priklauso. Reikia 14 dienų, kad priimtu sprendimą, kad pristatė blogą prekę!!! 14 DIENŲ "vertinti" aiškią informaciją kurią turi tiek pardavėjas tiek pirkėjas!!! Kosmonautų kontora.
Atsakyti
Labai patenkinta pirkiniu.Greitas pristatymas.Rekomenduoju.
Atsakyti
Užsakymo laukiau 3 savaites, parašius el laišką paskambino ir pasakė, kad prekė kažkur pasimetusi ir vietoj to gali atsiųsti tokią pačią tik kitos spalvos. Paskui laukiau dar savaitę. Iš Kinijos užsakymus pristato greičiau nei ši parduotuvė Lietuvoje.
Atsakyti
Pardavinėja prekes, kurių neturi.
Atsakyti
Iš šios parduotuvės pirkome kompiuterį nepraėjus nė metams sugedo maitinimo blokas. Atidavėme garantiniam remontui praėjo jau pusantro mėnesio jokio atsakymo. Paskambinus paaiškina, kad pagal jų prekybos taisykles remontas gali trukti nuo 30 iki 70 dienų / tik dar neaišku kalendorinių ar darbo dienų/. Kompiuteris išvežtas į Latviją remontui ir laukia eilėje, o kaip dirbti? Normali įmonė tam laikotarpiui turėtų duoti laikinai kitą kompiuterį, bet jie nesileidžia į jokias kalbas. Niekam nerekomenduojam iš jų pirkti turėsit problemų.
Atsakyti
Prekę užsakiau ketvirtadienį apie 12val., penkradienį ryte gavau sms, kad prekė jau pristatyta į paštomatą. Neužtruko nei paros. Tikrai viskas O.K.
Atsakyti
Kol parduotuvė nepriklausė senukams mano nuomone buvo geriausia el. parduotuvė Lietuvoje. Dabar prekių pristatymas trunka amžinybę, kainos nebėra tokios konkurencingos
Atsakyti
Nerekomenduoju. Prekes laukiau beveik 2sav., uzsakymas buvo visalaik”vykdomas”. I el laiskus neatrasineja. Tel nekelia. Pagaliau pavykus susisiekti, pareiske, kad preke brokuota, atsiuskite savo sask.grazinsime pinigus. Laukiu vel- kiek reikes laukt neaisku
Atsakyti
Nerekomenduoju. Po savaitės užsakymo, iš anksto apmokėjus, buvo pranešta, kad prekės nėra. Nesusitvarko su programa, negerbia pirkėjų.
Atsakyti
Nerekomenduoju apsipirkinėti šioje parduotuvėje. Pristatymas labai ilgas, kai šiais laikais prekes gali gauti per 1-2 dienas, laukiu jau savaitę ir jokių žinių, susisiekti telefonu neįmanoma į el. paštą neatrašo, taigi klientai tikrai nėra vertinami.
Atsakyti
Sveiki. NEPIRKITE ŠIOJE PARDUOTUVĖJE!!!!! Užsisakiau plančetinio kompiuterio klaviatūrą! Atvykus prekei, ji man nepatiko. Išsiunčiau jiems atgal ir gavau atsakymą, kad už prekę pinigų negrąžins, nes pažeista prekės įpakavimo dėžutė, .kartoninė ;). Paklausiau kaip man patikrinti prekę, neatidarius dėžės, atsakymo negavau. Kreipiausi į vartotojų teises, lauksiu atsakymo!
Atsakyti
Tragedija su garantiniu. Atnesiau vaizdo korta kur problema buvo su fanai, gaunu atsakyma, kad netvarkys nes " preke mechaniskai pazeista ", visai kaip komentatoriuj apacioj. Atsiunte foto kad vaizdo korta sulankstyta visa, o buvo nunesta visiskai sveika! Jie bando issisukt nuo atsakomybes transportuojant prekes i servisa ir poto praso irodymu kad preke nebuvo pazeista, nes kitu atveju yra kaltas klientas (o prekes priemimo aktas kur ivardintos problemos nieko nereiskia). Tragedija.. Kreipsiuosi i vartotoju teises kaip ir kiti zmones ir tikiuos pavyks atgaut pinigus. Nelinkiu niekam turet reikalu...
Atsakyti
Pirma paskaitykite atsiliepimus (ko aš nepadariau ir " papuoliau "). Nesigadinkit sau nervų ir negaiškit brangaus laiko - parduotuvė prekiauja šlamštu ir " deda " ant pirkėjo ! Pirkau iš jų nešiojamajį kompiuterį - atsiuntė jau neinantį, paskambinus ir paaiškinus situaciją, atsiunčia kurjerį kuris išveža naują daikta (net nepradėjau naudoti, nes nėjo) i " garantinį remontą " - paprašius gražinti pinigus visaip išsisukinėja, " tempia gumą " du mėnesius ir galiausia pareiškia, kad pinigų negražins nes atseit " prekė mechaniškai pažeista ", nors atidaviau sveiką ! Tik isikišus " vartotojų teisių tarnybai " teikėsi gražinti pinigus ! Po tokio " pirkinio " ilgam nesinores pirkti internetu.
Atsakyti
Nerekomenduoju čia apsipirkinėti. Šitie neigiami atsiliepimai čia stūkso ne bereikalo. Neseniai pirkau ausines, gavęs prekę ją išpakavau tiek kiek to reikia norint ją apžiūrėti. Ausinės man netiko tiek dėl dydžio, tiek dėl skambesio kokybės. Iškart nusprendžiau prekę gražint, buvo praėje tik 10 dienų laikotarpis. Atitikau visas šios internetinės parduotuvės gražinimo politikos kriterijus, tačiau pardavėjas vistiek atsisakė priimti netikusią prekė šitaip pažeisdamas ne tik savo gražinimo politiką, bet ir vartotojų teises. Tokios parduotuvės teršia savo vardą, kuria nepatikimą aplinką prekybai internete. Apmaudu.
Atsakyti
Viskas yra blogiau nei galima isivaizduoti..kaip imone issilaike 11m...
Visiskai vienodai ant klientu. Pristato prekes - kada nori... kompensacija uz savo kaidas ivertino - 1eur i diena! Nepriklausomai kokio "svorio" ta preke....Stoviu....ploju...
Atsakyti
Tiesiog tragiskas aptarnavimas uzsakiau vaikui per kaledas dovana ir gavau pranesima kad dovana bus tik po kalėdų
Atsakyti
Siandien gavau rogutes, kurias norejau padovanot Kaledu proga anukeliui.Roges subraizytos, atitrukes ir nuluzes sriegis, rogiu atrama sulankstyta.Ps, ipakuotos tikrai saugiai, ir pakuote nepazeista, vadinasi tokias, , dovaneles, , si parduotuve pateikia savo klientams jau pakuodama.Ar toli eisite gerbiamieji, sitaip elgdamiesi?
Atsakyti
Justinas 2019-11-27 11:21:19
Juodasis penktadienis - reklamuojasi internetinė parduotuvė per pusę ekrano "man šokas - juodasis 5dienis visą savaitę", "super kainos!" ir panašiai.. Tačiau pasižiūrėjus į "akcijines" prekes iš karto matosi kad kažkas ne taip - niekur konkrečiai neparašyta kad yra pritaikytos kokios nors akcijos, kainos nurodytos galutinės, nepademonstruota ar pritaikyta kokia nors nuolaida (originalios kainos palyginimui nėra) ir žinoma keletą prekių palyginus su konkurentais (pvz. su skytech kurie neužsiima jokiais juodais penktadieniais [žr. prikabintą nuotrauką]) iš karto matyti kad kai prekių kainos dažnai geresnės pas konkurentus net ir be akcijų. Peršasi mintis, kad tai tik rinkodaros taktika pasidaryti gražaus pinigėlio naivių klientų kalėdiniame pirkimo įkarštyje sąskaita.. Niekas neverčia parduotuvių taikyti akcijines kainas, tačiau apsimetinėti ir šitaip klaidinti klientus kad pasipelnyti tai žema.. Matau 1a darbuotojų skaičius per paskutinius metus krito nuo 15 iki 3, tad gal ir matosi kodėl taip elgiamąsi - paskutinioji gal jau įmonei artėja.. Gal tai tik į gerą.
Atnaujinta: kitą dieną po pasipiktinusio skambučio į 1a.lt, nuotraukoje parodyto procesoriaus kaina nukrito iki eur 132 (vis tiek neparodyta originali kaina palyginimui) - juodojo penktadienio stebuklai - NET 6% nuolaida - skubėkite pirkti nes tuojaus nebeliks!
Atsakyti
Juodasis penktadienis - reklamuojasi internetinė parduotuvė per pusę ekrano "man šokas - juodasis 5dienis visą savaitę", "super kainos!" ir panašiai.. Tačiau pasižiūrėjus į "akcijines" prekes iš karto matosi kad kažkas ne taip - niekur konkrečiai neparašyta kad yra pritaikytos kokios nors akcijos, kainos nurodytos galutinės, nepademonstruota ar pritaikyta kokia nors nuolaida (originalios kainos palyginimui nėra) ir žinoma keletą prekių palyginus su konkurentais (pvz. su skytech kurie neužsiima jokiais juodais penktadieniais [žr. prikabintą nuotrauką]) iš karto matyti kad kai prekių kainos dažnai geresnės pas konkurentus net ir be akcijų. Peršasi mintis, kad tai tik rinkodaros taktika pasidaryti gražaus pinigėlio naivių klientų kalėdiniame pirkimo įkarštyje sąskaita.. Niekas neverčia parduotuvių taikyti akcijines kainas, tačiau apsimetinėti ir šitaip klaidinti klientus kad pasipelnyti tai žema.. Matau 1a darbuotojų skaičius per paskutinius metus krito nuo 15 iki 3, tad gal ir matosi kodėl taip elgiamąsi - paskutinioji gal jau įmonei artėja.. Gal tai tik į gerą.
Atsakyti
Labai prastai su pristatymu. Laukiau 2 savaites durų. Po 2.5 paskambinau. Sako patikrinsiu. Po valandos skambina - sako, kad sudaužėm duris. Ar reikia naujų? Reikia. Tai užsako. Praeina dar 3 savaitės. Tylu - tai vėl skambinu. Sako, patikrinsiu. Atskambina, sako, žinokit nuvežėme kitur. Tai niekas ne neėmė, tai išvežėm atgal į Rygą (nesupratau, prie ko čia ta Ryga, tikriausiai sandėlis). Klausia, ar dar kartą užsakyti.

Ir ką tokiems atsakyti? Paprastas duris nesugeba per mėnesį pristatyti. Žinot, aš per tiek būčiau pėškom iš sandėlio atsinešęs. Kažkokia š*******o kontora. Rekomenduoju vengti jos!
Atsakyti
Patyriau tragiska aptarnavima ir susigadinau savo laika ir nuotaika. Norejau parasyti atsiliepima, taciau matau, kad cia ir taip pilna tokiu pat.

- Nusiperki nesiojamaji kompiuteri, ijungi, pamatai, kad ekranas mirguliuoja, matomas defektas iskart;
- Pristatai preke, kaip su defektu, taciau parduotuve sako: Kompiuteri ijungei ? - Ijungei, reiskia naudota preke, siunciam i garantini; kas yra nelogiska uz brokuota preke, laukti du menesius; nei kompiuterio nei pinigu;
- Pagaliau islauki, pakeistas ekranas. Atsiimti pinigu nera galimybes, preke pakeistom detalem perki uz pilna prekes kaina (galbut ta preke jau buvo sugedus visa laika, tai gaunasi, kad pardavineja brokuotas prekes!!!)
- Dar plus kompiuterio imautes nebebuvo - paprasius grazinti, sako neturim, rasykit pretenzija. Ironisku balsu...

Isvados:
- Galimai pardavinejamos brokuotos prekes, ir taisomos. Ir uz pilna naujos prekes kaina, gauni brokuota pataisyta, keistom detalem produkta;
- Aptarnavimas: Kadangi nenorejau diskutuoti su administratoriais, nes jie nieko nezino; buvo iskviestas vadovas parduotuves, kuris tiesiog per du apsilankymus parode, kad neturi nei mandagumo, nei teisingumo. Ironiskai snekejes, bande kuo greiciau atsikratyti pirkejo, siulydamas rasyti pretenzijas, kurias matomai pats skaito ir nekreipia demesio. Galu gale, pabego i kita kambari ir nebegrizo nebaigus diskusijos.
Atsakyti
sveiki visi,

pasidalinsiu istorija, nes kažkada atsiliepimuose rašiau. Buvau stipriai nudegusi su preke, kuri buvo nekokybiška ir netaisoma, pabrėžiu, kad nenaudota. Galbūt pasimokysite iš mano klaidos. Po pirmo grąžinimo sakė kreipkis kur nori. Parduotuvė tikras š****. Taip ir padariau, po daug apsilankymų kreipiausi į VVTT, užtruko išviso reikalų su šia įmone 8 mėn., tik VVTT pagalba pinigus grąžino. Prieš perkant prekes šioje parduotuvėje, siulau pagalvoti, tikiuosi mano pamokos istorijos pirkėjams užteks. Nesigundykite nuolaidomis. Pagal kometarus kas susidurė nieko gero neparašė.
Atsakyti
Daugiau nepirksiu iš jų, kitiems taip pat nepatariu. Pirkau ausines su papildoma garantija. Po kelių mėnesiu sugedo, paskambinau paklausiau kur garantinis aptarnavimas, pasakė, kad tik Vilniui tai dabar už savo pinigus turiu siusti jiems per kurjerį, užkart pasakiau, kad kreipsiuos į vartotojų teises, jie atsakė kur nori ten kreipkus ir padėjo rageli. Po panašei 5-10 min. Perskambino patys atsiprašė ir atsiuntė kitą dieną kurjerį už kurį jau nebereikėjo mokėti. Po apytiksliai savaitės gavau atsakymą, kad pinigus grąžinsime už ausines. Užklausus kodėl grąžina tik už ausines, o už papildoma garantiją kurios nesuteikė negrąžina, atsakymas buvo toks, už papildomas paslaugas pinigai negražinami. Likau nustebęs, paskambinęs nieko neišsprendėm, tada parašiau el.paštu su prašymu nurodyti kuom remiantis negrąžina pinigų už paslaugą kurios nesuteikė ur kad kreipsiuos į vartotojų teises. Už kokios savaitės atrašė, kad labai atsiprašo ir grąžino pinigus.
Mano manymu jie apgaudinėja žmones ir bando pasipinigauti, gal kas nesikreips ir nereiks grąžinti, visiems patariu eit iki galo.
Atsakyti
Pid*rast*i vienų žodžių. Pinigų negrąžino už prekę su defektais. Geriau rinktis kitą pardavėją! Šudmaliai!

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: J. Kubiliaus g. 16, LT-08236 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Liepyno g. 2, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Trečiadienį nustatyti 1.274 nauji COVID-19 atvejai, mirė 32 žmonės
Trečiadienį nustatyti 1.274 nauji COVID-19 atvejai, mirė 32 žmonės 01-21 09:38
Lietuvoje trečiadienį nustatyti 1.274 nauji COVID-19 ligos atvejai, mirė 32 žmonės, ketvirtadienį pranešė Statistikos departamentas.
"Swedbank": atsiskaitymų internetu Lietuvoje išaugo 80%
"Swedbank": atsiskaitymų internetu Lietuvoje išaugo 80% 01-21 09:32
2020 m. šalies gyventojų apsipirkimo internetu apimtys, palyginti su ankstesniais metais, išaugo daugiau kaip 80%, rodo "Swedbank" atsiskaitymų duomenys. Banko klientai pernai vietinėse e...
Teismas LSU skyrė 10.000 Eur baudą už pirkimą
Teismas LSU skyrė 10.000 Eur baudą už pirkimą 01-21 09:05
Lietuvos sporto universitetas (LSU) turi sumokėti 10.000 Eur baudą už įstatymo pažeidimą pernai rengtame bendrabučio modernizavimo konkurse.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar norėtumėte pasiskiepyti nuo COVID-19?

Akcijų kainos

Ford 10,86 +8,38%
Google 1886,90 +5,36%
Amazon.com 3263,38 +4,57%
Microsoft 224,34 +3,65%
JPMorgan 135,97 -1,50%
Hasbro 94,74 -1,61%
Western Union 21,96 -1,83%
Macy's 12,34 -1,99%

Žaliavų kainos pasaulyje

Jautiena 4,40 -0,45%
Sidabras 24,08 -0,62%
Vištiena 1,70 +13,33%
Cukrus 0,65 +6,56%
Nafta 52,98 +1,18%
Benzinas 1,19 -0,83%
Varis 7068,91 +5,29%
Anglis 62,82 +7,57%