VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę 1A.LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę 1A.LT

Atsiliepimai apie 1A.LT, UAB

Išmani parduotuvė!
Big Green Egg Big Green Egg
Parašyk savo nuomonę apie 1A.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Ne iš ES šalių ir naudojant proxy serverius parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jei būčiau mačiusi, kiek neigiamų atsiliepimų yra apie šią įmonę, tikrai nieko nebūčiau iš jos pirkusi. Deja, užsisakiau prekę, kurios man reikėjo gan skubiai. Sekančią dieną, gavau pranešimą, kad ji vėluos. Dieną, kurią jau turėjo ateiti vėluojanti prekė, paskambinau pasiteirauti kurią valandą daug maž man jos tikėtis. Nors ir buvo internete parašyta, kad ji jau pakeliui, paskambinus man pasakė, kad jos kol kas negausiu. Kada tiksliai gausiu, neaišku. Gal būt mėnesio gale. Kodėl negavau pranešimo, kad ji vėl vėluos, neaišku. Po keletos dienų, pagaliau gavau pranešimą, kad ji bus man pristatyta už poros savaičių. Po poros valandų, gavau pranešimą, jog prekė man vis gi nebus pristatyta ir bus grąžinami pinigai. Kaip atsiprašymą, gausiu 10 eurų nuolaidą sekančiai prekei. Prekė, kurią buvau užsisakiusi kainavo daugiau nei 1000 eurų ir buvo, kaip jau minėjau, skubi, o kompencacija 10 eurų sekančiai prekei??? Svaime suprantama, iš šios parduotuvės niekada nieko nebeužsisakysiu, bet tokia kompensacija, mano manymu, tolygi pasišaipymui iš kliento. Skambinant telefonu, konsultantas, žinoma, neturėjo ką pasakyti, tik tiek, kad atsiprašo. Paprašius galimybės susisiekti su asmenimis, atsakingais už tai, kas įvyko buvo pasakyta, kad vadovybė su klientais nebendrauja. Galiausiai, sugaišta nemažai laiko, prekė negauta ir 10 eurų kompensacija.
Atsakyti
Užsisakius brangų telefoną, sekančią dieną, gavau pranešimą, jog siunta vėluos 3 dienas. Laukiau 3 dienas. Dieną, kai jau turėjau jį gauti, buvo rašoma, jog siunta jau vežama. Paskambinus ir pasiteiravus, kelintą valandą bus pristatyta siunta gavau atsakymą jog jos ne tik, kad negausiu šiandien, bet iš viso neaišku kada gausiu, galbūt mėnesio gale. Buvo pasiūlyta arba laukti, arba grąžinti pinigus. Pikčiausia tai, jog man apie tai nebuvo pranešta, informacija internete nebuvo atnaujinta ir pranešimo apie labai ilgą siuntos vėlavimą negavau. Daugiau nieko iš šios parduotuvės nebeužsisakysiu.
Milda Gabrienė
2022-06-12 14:45:41
Atsakyti
Kodėl užsisakant nenurodoma pristatymo kaina. Užsisakiau dinozaurus ir nesuprantu kiek reikės mokėti už pristatymą. Ar tik 1, 99 eur. Jei brangiau užsakymo atsisakau.UG
Atsakyti
Vienintele problema kuria turėjau su 1a.lt tai, kad siuntos atvažiuoja ant vienos dvieju savaičiu ilgiau nei buvo parašyta jų tinklapyje. Ir tai ne vienas ir ne du kartai. Tai kolkas vienas ir venintelis minusas, o taip užzakytos prekės atvažiavo nesugadintos
Atsakyti
Tragedija, uzsakem viena kaina, gavom saskaita 10 e brangesne. Preke video ir gyvai kokybe skiriasi. Jokiu budu nerekomenduoju!!!
nepatenkintas klientas
2022-03-09 11:10:47 IP 2ju3l6pn
Atsakyti
Prekė visiškai neatitiko pateikto video ir nėra verta nei pusės kainos. Tai sukčiavimas.
Atsakyti
Labai nekokybiškos prekės kaip už tokią kaina. Alieexpres lygio... už žaisla sumokelėta 26 e, bet kokybė atitinka max 10 e. Tragedija. Tikrai niekada nepirksiu. Kai kainos tokios tai tikiesi ir kokybės bent kad kažkiek būtų... apeikit šia internetinę parduotuvę. Pristatymo laikas irgi tragedija.
Atsakyti
Prasčiausia parduotuvė, jei branginate savo laiką nervus ateikite ją. Garantinis aptarnavimas trunka 2 menesius, visi apsimeta durniais nieko konkrečiai nepasako. Tragedija. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Prie užsakytu prekių prideda dar knyga "Tesla energy savereco" Kurios neprašėm ir už ją reike gana nemažai sumokėti.Tai nesažininga.
Atsakyti
Tai kad jie labai faini... Kilima pristate 3-cia diena, antklode kiek veliau, nes is kitur veze...uz palaukima pasiule net 10 eu nuolaida kitai prekei...
Atsakyti
Na vakar nusipirkau prekę. Po geros valandos gaunu žinutę, kad prekė jau pakeliui į paštomatą. Na galvoju valio. Spėkit ar tą siuntą kurjeris jau paėmė. Ne. Nes paskambinus į a1.lt jie labai apgailestauja. Susikiškit tuos savo standartinius apgailestavimus ten kur nesueina. Arba nesiuntinėkit klaidinanćių žinučių.
Atsakyti
Jei planuojat kažką siųst garantiniam būkit pasiruošę laukt minimum 1-2 mėnesius ????
Atsakyti
Laba.Esu labai nepatenkinta užsakymu. Tuo labiau, kad į laiškus absoliučiai nereguojama. Melas, Pažadai. Apgavystė. Pinigų negrąžina. Niekam nerekomenduočiau. Tai s*****i.
Atsakyti
Įvykus klaidai buvo labai maloniai ji išspręsta.
Ačiū už malonų aptarnavimą.
Atsakyti
Prekę gavau tik su rusišku aprašu. Paprašius lietuviško aprašymo (ar bent angliško), mano prašymas buvo užregistruotas ir per kelias darbo dienas turėjo būti išspręstas....niekada nieko daugiau neteko iš jų išgirsti. Tikrai labai prastas aptarnavimas, kuris net prieštarauja LT įstatymams.
Atsakyti
Labai gaila, kad užsisakant prekes, kurių nėra, nurodomi terminai, kuriu 1A negali ar nesugeba įvykdyti. Gal reikėtų iš karto rašyti, kad nėra nustatyto termino, kada turėsite prekes? Paskambinus ir paklausus kada jas planuojama turėti atsakymas "neaišku". Dvejų savaičių terminas tampa nežinoma data ir niekas negali suteikti jokios konkrečios informacijos.
Nusivilęs pirkėjas
2022-01-17 18:01:03 IP 5f4sor24
Atsakyti
Labai esu nusivylusi, nesuprantu, kodėl savo internetinėje parduotuvėje rašote, jog prekę turėsite Sausio 19d. O iš tikrųjų, išsiaiškinus, su konsultantu, nėra aišku kada bus.

Bent jau neklaudintumėte klientų.
Atsakyti
Nusipirkau nepasiziurejusi atsiliepimu, todel pasigailejau. Uzsisakiau tasyte, praejus laukimo savaitei- paklausiau, kur mano siunta. Atsakymas- perduota kurjeriui. Puiku, parasiau i DPD ir gavau atsakyma, kad jie jokios siuntos net negavo. Pagaliau viska issiaiskinus paaiskejo, kad siunta kazkur sandely pasiklydo, todel grazins pinigus. Pinigus grazino. Taciau visa tai vyko pries kaledas, sugadino sventes. Geda. Labai gailejausi, kad pirmiau pervedziau pinigus, o tik poto paskaiciau atsiliepimus. Reikalu tureti nepatariu. Aciu, kad bent pinigus grazino, yra jug ir tokiu kurie liko ir be prekes ir be pinigu.????‍♀️
Atsakyti
Nieks nepirkit iš šitų apgavikų! Prekių nepristato, pinigų negrąžina, bus kreiptasi į aukštesnes instancijas
Atsakyti
lLaba diena, pirkau is jusu girlianda varveklius 2 vnt. viena buvo sveika kita jau laidelis nurukes, o dabar ji is viso neveikia nes vis perkaista laidelis ir visai issijungia.Jua rasiau Jums bet Jus nekreipiat demesio man 120 eur. nesimeto, reikia mest i siukslyna, visiem pasakysiu, kad is jusu nepirktu.
Atsakyti
Taaaip. Pasirodo būsiu ne pirmas. Kiek teko apsipirkinėti šioje internetinėje parduotuvėje, viskas ėjosi sklandžiai. Kol nesusidūriau su prekių grąžinimu. Vyksta kažkokie tikslinimai patikslinimai. Nors visuose susirašinėjimo laiškuose, viskas aiškiai matosi. Dvi pekės buvo pirktos vienu metu, tik gautos skirtingu metu. Grąžintos buvo dvi prekės viename įpakavime (viena siunta). Pinigai grąžinti tik už vieną prekę. Dabar vyksta kažkoks neaiškus vilkinimas, tikslinimas, perpatikslinimas. Jaučiu tiu tiu pinigams.
Atsakyti
Neuzsakinekit ir nepirkit!!! Reklamuoja, o prekiu neturi!!! Paskui vilkina su pinigu grazinimu!!! Buvo Gera firma, kol nesusidejo su “Senikais”…!!! Ir prekes atsiemant “Senukuose” kruva nuotykiu…!!!????????????
Aldona Ratkevičienė
2021-12-23 11:37:39 IP 2ivsp9n9
Atsakyti
Sveiki prekės gavau ne tos komlektacijos vietoi (1973-911-16664)Talaria#39 (3vienetus) gavau (1682-911-14653)prašau gražinti pinigus, esu labai nusivilusi.
Atsakyti
Nerekomenduoju. Gaudyti klientus per tai jog "pristatysit per 3 dienas" (atrodė nesuvokiama kaip jau turite prekę ir gali greitai pristatyti), kai visi konkurentai rašo jog neturi prekės ir užtruks bent apie 4 savaites gauti prekę. Aš manau tai yra melavimas, taip apgaudinėjamas klientas ir negerbiamas kliento laiko ypač kai parduodama prekė yra komputeriai darbui.

Buvau kantrus, laukiau, pralaukiau šiektiek daugiau nei mėnesį, prekės pristatymo datą vėl nukėlė 2 savaitėm (diena prieš atsiemimą). O jau senai galima buvo nusipirkti prekę pas konkurentus, kurie nemelavo ir rašė jog užtruks 4 savaites. Man atrodo, jog tiesiog pardavinėjo prekę, kurios net neturi ir neįsivaizduoja kada turės, bet pristatymo terminus vistiek rašo greitus, tam, kad nuvilioti klientu nuo konkurentu, žinant, jog prekė yra populeri.

Na tokia mano patirtis, nerekomenduoju.
Atsakyti
Sveiki, užsakymo Nr. 4344923 ir Nr. 4344917 atsisakau, nes netinka prstatymo terminai ir pristatymo forma. Jums rašiau, ar galima siuntas atsiimti paštomatuose, bet atsakymo negavau. Labai atsiprašau ir ačiū.
Laima Žvirblienė
2021-12-07 17:40:44 IP 66euuoso
Atsakyti
Apie elektroninę parduotuvę DOKISHOP. Padariau užsakymą gruodžio 3 dieną. Susiklosčius nenumatytoms aplinkybėms, gruodžio 4 dieną (šeštadienį) per jų sistemą keletą kartų bandžiau atšaukti užsakymą, bet sistema neleido. Gruodžio 6 dieną (pirmadienį) 8 val. parašiau e-mail, jų konsultantas atrašė, kad netrukus su manim susisieks, bet tyla. Vėl rašiau ir į Dokshop-ą, ir kurjeriams (taip užsakymo tvirtinimo lape rašyta), kad anuliuoju užsakymą. Tyla. Šnd. gaunu sms, kad užsakymas vykdomas. Nesąmonė kažkokia, sukčių parduotuvė
Atsakyti
Užsakiau džiovyklę per "black friday" - po penkių dienų gavau atsakymą, kad prekės neturi, o pinigus grąžins dar po trijų dienų.
Atsakyti
Spalio 20 užsakius prekę, praėjo daugiau nei mėnuo, tačiau jos vis dar negavau, norėčiau sužinoti ar ji bus išviso pristatyta?Sekantis klausimas kodėl prie žaislo pridedama žaislo kainą viršijanti knyga apie taupymą, tokios knygos vaikas tikrai neskaitįs, o ir suaugusiems ji neduoda jokios naudos, siųsdami tokią knygą jūs patys sau prieštaraujant, jūs patys švaistot popierių.Būtų prašymas tokios knygos nesiųsti, išminusojant ir jos kainą, jeigu žinoma iš viso atsiųsit užsakymą
Atsakyti
Užsakinėjau prekę internetu buvo trečiadienis ir man skubiai reikėjo šeštadieniui jau tos prekės gimtadieniui, užsakymo metu ir užsakius buvo parašyta jog bus pristatyta penktadieni tą pačią savaitę. Atėjus penktadieniui negavau jokio pranešimo todėl prisijungiau pasižiūrėti užsakymo būsena ir pasikeite į kitos savaitės trečiadienį jau bus atsiūsta. Nelabai suprantu tokiu dalyku kur yra perspėjimas kad užsakius prekę pristatymas gali keistis, neinformuoja pirkėjo, prekės net neturėjo pasirodo, o rašė jog yra ir pristatys tą pačią savaitę.Esu nusivylęs ir daugiau nebežadu čia pirkti, neaišku kiek dar gali būti nesklandumu pirkimo metu.
Brinislava Elsbergienė
2021-11-08 19:53:50 IP 2h85aqpk
Atsakyti
.Laba diena, pirkau peruką Lydia bob.Kurjeris pristatė lapkričio 2d. Mokėjau 30, 84 euro. Prekė man netinka (per didelis, noriu grąžinti. Prašau suteikti informaciją, kaip tai atlikti ir kada atgausiu sumokėtus pinigus. Pagarbiai E.B.
Atsakyti
Gavome ne tą prekę, kurią užsisakėme plius teko ilgai laukti. Dabar nežinia, kiek laiko teks laukti pinigų grąžinimo. Kas norit gauti prekę be apgaudinėjimų, patariu aplenkti šią parduotuvę.
Atsakyti
Parduotuvė labai nuvylė. Niekada daugiau čia nepirkčiau nes užsakymo tenka laukti beveik visą mėnesį, kur kitose elektroninėse parduotuvėse prekę gauti per 1-3 darbo dienas.O čia prekės tenka laukti mėnesį. Prasčiausia parduotuvė su kuria teko susidurti
Atsakyti
Sveiki vakar uzsisakiau preke i negaunu jokiu atsakymu kada atvyks preke nk kaip manot ar gausiu preke ?
Atsakyti
Įmonė visiškai nereaguoja į laiškus. Užsakiau prekę, sumokėjau pinigus, bet nurodžiau klaidingą numerį, tapačią dieną parašiau laišką su geru numeriu, tai jokio atsakymo. Praėjo kelios dienos vėl parašiau ir taipogi jokio atsakymo. Numerio jiems pasiskambinti nėra, prekė nupirkta o jos gauti neįmanoma. Prasčiausia parduotuvė su kuria teko susidurti. Apeikit šitą shop'ą
Atsakyti
katastrofa ne elektronine parduouve, preke pirkta spalio 10, anot ju pristatymas per 2-5 d.d patys raso pristatymas spalio 15, siandien jau spalio 18d. prekes nera, preke buvo skirta gimtadienio dovanai, viskas sugadinta, bekit is ju nieko neuzsisake bent nervu nesigadinsit.
Aldona Labanauskienė
2021-10-16 14:00:54 IP 2i577mdt
Atsakyti
Rolandas 2021-07-07 12:05:58
Ussakimas Birzelio 17 d. dabar Liepos 7d. dar negavau kas per siuntimai po menesi?
Užsakiau rugsėjo 12d., šiandien spalio 16d.prekės dar neturiu.telefono nr.nėra, o į el.laiškus nereaguoja
Atsakyti
Baisu du kartus apgavo. Gerai kad pinigus nepervedeme per kurjieri turėjome perduoti.Vietoj 20 vnt sienų dangos gavome 2 vnt.o mokėti reikėjo 60 eur. Mus laiko idiotais. Nieko neužsakynekite pas juos pasigailėjimo pinigų labai ilgai reikės laukti ir neaišku ar sulauksite.
Miroslovas Javaravičius
2021-09-29 09:18:46 IP 28mctdpu
Atsakyti
NIEKADA NEPIRKIT 1a parduotuvej, kadangi sugedusia preke siuncia menesiui remontui, nesutvarko ir paskui sunku su jais susisneket. Ir nieks uz nieko neatsako. Tokios parduotuves 1a.lt niekados nepatarciau savo draugams.
Atsakyti
NIEKADA nebepirksim šitoj parduotuvėj. Norėjom grąžinti krosnelę, nes kokybė akivaizdžiai neatitinka kainos, deja, 1a kiša savo garantinį, dabar turim laukt nežinia kiek (terminai nuo 14 iki 70 dienų!!!), nei pinigų, nei krosnelės naudojimui. Užsakymą vykdė nelaiku, tik kai susisiekiau, pristatė (aišku, tada jau per dieną, tai ačiū bent už tai). O kai prekė nekokybiška, skambinam, visada sako, mes jums atsiųsime pranešimą paštu, žodžiu, dukart jau kalbėjom, rodos, kažką sutari, paskui po 3 dienų gauni jų pranešimą, kad vis tiek atvežkit garantiniui. Jau daugiau nei savaitė šitaip kalbamės. Žodžiu, tikrai nerekomenduoju, nenori prekių keisti, nenori šnekėtis, rašo savo emailus. Krosnelė nepasiekia nurodytos temperatūros, iškart patikrinom, kai gavom. 7 metų senumo pigena iš Norfos namie ir tai geriau kaista. Nepirkit ir SEVERIN, kurios garantinio Lietuvoje net nėra, tai jie dabar siųs ją kažkur... ABSURDAS. Kodėl klientas turi laukti tiek??? Nei pinigų, nei daikto. Žodžiu, pasimokėm su 1a, daugiau NIEKADA, ir NIEKAM nepatariu. [Atnaujinimas: galų gale pinigus už krosnelę visgi grąžino, nors galėjo tą padaryti jau ją atvežus.]
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti iš 1a.lt. Patys nežino ką parduoda, todėl nusipirkus daiktą galite gauti visai ne tai, ką užsisakėte. Pirkome kompiuterį dėl labai konkrečios specifikacijos, kuri buvo nurodyta aprašyme. Tikrai džiugu, kad pavyko kompiuterį grąžinti, tačiau buvo sugaišta daug laiko per 1a.lt nekompetenciją. Klientų aptarnavimo specialistai irgi nukritę iš dangaus, nekomptetentingi, nemoka spręsti problemų ar padėti klientui. Svarbu paimti pinigus, o jau paėmus dzin. Geriau 1a.lt apeikit ratu.
Atsakyti
Tai tiesiog s*****i kiek kartu kreipiausi del grązinimo tai vieną rašai o jie atsako visai kita tema neduoda nė adreso kur siusti ir telefono.Ant kvito kuri gavau kartu su preke aiskiai parašyta kad grazins pinigus 100% o daro priesingai.Gauta prekes ipakavimas atidarytas dezute suglamzyta matyt vieni grazina siuncia kitiems.Pirma karta susiduriu su tokia firma.Dar karta prasau duoti adresa kur grazinti, negi reikes kreiptis i teisesauga
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU !!!!Absoliuti š*******o kontora.Žada kad prekė bus po 3 dienų o vėluoja savaitėmis.Niekas nieko nepaaiškina ir tik žada kad kažkas susisieks dėl užsakymo būsenos.Niekam NEREKOMENDUOJU šios elektronines parduotuvės.
Atsakyti
Giedrė 2021-08-10 15:48:08
Ar sužinojote tel. nr. ?
neatsako jie niekaip. parasiau zinutes. 0 demesio, jokiu atsakymu.gal jie a*******i.
Atsakyti
Atsiuntė ne tokio modelio kompiuterį, koks užsakytas. Dabar jų "atsakingi darbuotojai" jau savaitė "nagrinėja skundą" ir galvoja, ką toliau daryti. Tragiška parduotuvė
Atsakyti
Gerai pagalvokite, prieš pirkdami čia! Prekei vėluojant (nors ji yra Senukų parduotuvėse ir atsiėmimas vienoje jų), konsultantai sako laukite oficialaus atsakymo 1-3 d.d. 2-a savaitė, vėlavimas tęsiasi, po 3 d.d. vėl jokio atsakymo. Kartojamas skambutis į aptarnav. centrą, jokio konkretumo, konsultantų atsakymas toks pats, vėl laukite atsakymo 1-3 d.d. Po kelių tokių iteracijų - atsisakiau prekės, pinigų grąžinimui tas pats terminas 1-3 d.d.
Atsakyti
Arina 2021-07-24 21:20:11
Sveiki, ar kas turite doki shop telefona, nes kiek rasau del grazinimo negaunu jokio atsakymo. O gal zinote kaip grazinti jiems siunta. Buciau dekinga
Ar sužinojote tel. nr. ?
Atsakyti
Arina 2021-07-24 21:20:11
Sveiki, ar kas turite doki shop telefona, nes kiek rasau del grazinimo negaunu jokio atsakymo. O gal zinote kaip grazinti jiems siunta. Buciau dekinga
Sveiki ir aš norėčiau sužinoti kokiu adresu jiems siųsti grąžinimą.Kažkokia tragedija ne įmonė.
Atsakyti
Pirmas ir paskutinis kartas, kai užsakiau prekę šioje parduotuvėje. Labai gaila, kad nepaskaičiau atsiliepimų prieš perkant… Čia pats blogiausias įmanomas bendravimas su klientu, jokios komunikacijos, nulis atsakomybės, prekės, dvi savaites po termino, dar vis ieškojau pati laiškais ir info telefonais. Informacija suteikiama, kad tik klientas atstotų, bet situacija nesprendžiama. Laišku gauni vieną info, telefonu - pareiškia, kad niekas mano prekės net neieškojo, vėl duoda neaiškius terminus… tragedija kažkokia, o ne eparduotuvė. Prekės atsisakiau, naiviai tikiuosi greito pinigų grąžinimo. Ir linkiu niekam čia niekada nepirkti..
Atsakyti
Sveiki, ar kas turite doki shop telefona, nes kiek rasau del grazinimo negaunu jokio atsakymo. O gal zinote kaip grazinti jiems siunta. Buciau dekinga
Atsakyti
1A.LT, UAB- tai pavyzdys, kaip atrodytų elektroninė parduotuvė, jei ji veiktų sovietų sąjungoje. Nurodytą prekės atsiėmimo dieną ir dieną po to prekės nėra. Bandant paskambinti svetainėje nurodytu telefonu +370 5 2054455 tiesiog numetamas ragelis. Į paklausimus elektroniniu paštu žada atsakyti per 1-3 darbo dienas, bet ko verti šie pažadai, jau spėjau įsitikinti.
Pamėginsiu nutraukti sutartis ir atgauti pinigus. Pasidalinsiu įspūdžiais, kaip sekėsi. Manau, mano patirtis padės susidaryti teisingą įspūdį apie šią "parduotuvę".

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Laisvės pr. 75, LT-06144 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Pirmoji e-parduotuvė „Pigu.lt“ atidaryta 2008 m., 2011 m. veikla išplėsta Latvijoje įsigijus e-parduotuvę „220.lv“, Estijoje - 2013 m., įsigijus e-parduotuvę „dlb.ee“ (dabar žinoma kaip „kaup24.ee“). 2021 m. „Pigu“ susijungė su Suomijos e-prekybos milžine „Hobby Hall“ ir...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Mūsų pačių kraujyje slypintis sveikatos šaltinis
Ilgą laiką medicinoje naudota trombocitais papildyta plazma (PRP) buvo vienintelis trombocitų kilmės produktas, skirtas audiniams gydyti. 2013 m. prancūzų profesorius anesteziologijos gydytojas ir...
Papildomos lengvatos darbuotojams derinti šeiminius ir darbo įsipareigojimus – ką turėtų žinoti darbdaviai ir darbuotojai arba - kas keičiasi?
Papildomos lengvatos darbuotojams derinti šeiminius ir darbo įsipareigojimus – ką turėtų žinoti darbdaviai ir darbuotojai arba - kas keičiasi? 07-05 01:17
2022 m. birželio 28 d. Seimas pritarė Darbo kodekso bei Ligos ir motinystės socialinio draudimo įstatymo pakeitimų paketui, kuriuo kartu įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvų dėl...
Lietuviai Škotijoje semiasi patirties būsimiems vėjo elektrinių jūroje projektams
Lietuviai Škotijoje semiasi patirties būsimiems vėjo elektrinių jūroje projektams 07-05 01:06
Kitąmet Lietuvoje bus skelbiamas didžiausias jos istorijoje vėjo energetikos projekto konkursas – Baltijos jūroje netoli Palangos planuojamo statyti 700 MW vėjo parko. Šiame konkurse dalyvaus ir...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokiu kuru varomas Jūsų automobilis?

Akcijų kainos

Starbucks 79,26 +3,76%
Amazon.com 109,56 +3,15%
eBay 42,89 +2,93%
McDonald's 252,96 +2,46%
Western Digital 43,42 -3,15%
Texas Instruments 148,54 -3,33%
NVIDIA 145,23 -4,20%
Xerox 14,12 -4,92%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 5,74 -1,88%
Ryžiai 464,00 +7,66%
Vištiena 3,70 +0,82%
Sidabras 21,91 -10,75%
Jautiena 6,08 -0,82%
Nafta 109,78 -1,77%
Benzinas 3,83 +20,06%
Apelsinai 0,92 +1,10%