VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę 1A.LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę 1A.LT

Atsiliepimai apie 1A.LT, UAB

Išmani parduotuvė!
Dextera
Parašyk savo nuomonę apie 1A.LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Jūsų IP adresas, prisijungimo laikas, el. pašto adresas, telefonas (jei nurodėte) ir komentaro tekstas bus išsaugoti, plačiau apie šių duomenų saugojimo tvarką skaitykite rekvizitai.lt taisyklėse. Rašydami komentarą sutinkate, kad Jūsų pateiktus kontaktus (IP adresą, el. pašto adresą ir, jei nurodėte, telefono numerį) matys įmonės atstovai. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Užsakymo laukiau 3 savaites, parašius el laišką paskambino ir pasakė, kad prekė kažkur pasimetusi ir vietoj to gali atsiųsti tokią pačią tik kitos spalvos. Paskui laukiau dar savaitę. Iš Kinijos užsakymus pristato greičiau nei ši parduotuvė Lietuvoje.
Atsakyti
Pardavinėja prekes, kurių neturi.
Atsakyti
Iš šios parduotuvės pirkome kompiuterį nepraėjus nė metams sugedo maitinimo blokas. Atidavėme garantiniam remontui praėjo jau pusantro mėnesio jokio atsakymo. Paskambinus paaiškina, kad pagal jų prekybos taisykles remontas gali trukti nuo 30 iki 70 dienų / tik dar neaišku kalendorinių ar darbo dienų/. Kompiuteris išvežtas į Latviją remontui ir laukia eilėje, o kaip dirbti? Normali įmonė tam laikotarpiui turėtų duoti laikinai kitą kompiuterį, bet jie nesileidžia į jokias kalbas. Niekam nerekomenduojam iš jų pirkti turėsit problemų.
Atsakyti
Prekę užsakiau ketvirtadienį apie 12val., penkradienį ryte gavau sms, kad prekė jau pristatyta į paštomatą. Neužtruko nei paros. Tikrai viskas O.K.
Atsakyti
Kol parduotuvė nepriklausė senukams mano nuomone buvo geriausia el. parduotuvė Lietuvoje. Dabar prekių pristatymas trunka amžinybę, kainos nebėra tokios konkurencingos
Atsakyti
Nerekomenduoju. Prekes laukiau beveik 2sav., uzsakymas buvo visalaik”vykdomas”. I el laiskus neatrasineja. Tel nekelia. Pagaliau pavykus susisiekti, pareiske, kad preke brokuota, atsiuskite savo sask.grazinsime pinigus. Laukiu vel- kiek reikes laukt neaisku
Atsakyti
Nerekomenduoju. Po savaitės užsakymo, iš anksto apmokėjus, buvo pranešta, kad prekės nėra. Nesusitvarko su programa, negerbia pirkėjų.
Atsakyti
Nerekomenduoju apsipirkinėti šioje parduotuvėje. Pristatymas labai ilgas, kai šiais laikais prekes gali gauti per 1-2 dienas, laukiu jau savaitę ir jokių žinių, susisiekti telefonu neįmanoma į el. paštą neatrašo, taigi klientai tikrai nėra vertinami.
Atsakyti
Sveiki. NEPIRKITE ŠIOJE PARDUOTUVĖJE!!!!! Užsisakiau plančetinio kompiuterio klaviatūrą! Atvykus prekei, ji man nepatiko. Išsiunčiau jiems atgal ir gavau atsakymą, kad už prekę pinigų negrąžins, nes pažeista prekės įpakavimo dėžutė, .kartoninė ;). Paklausiau kaip man patikrinti prekę, neatidarius dėžės, atsakymo negavau. Kreipiausi į vartotojų teises, lauksiu atsakymo!
Atsakyti
Tragedija su garantiniu. Atnesiau vaizdo korta kur problema buvo su fanai, gaunu atsakyma, kad netvarkys nes " preke mechaniskai pazeista ", visai kaip komentatoriuj apacioj. Atsiunte foto kad vaizdo korta sulankstyta visa, o buvo nunesta visiskai sveika! Jie bando issisukt nuo atsakomybes transportuojant prekes i servisa ir poto praso irodymu kad preke nebuvo pazeista, nes kitu atveju yra kaltas klientas (o prekes priemimo aktas kur ivardintos problemos nieko nereiskia). Tragedija.. Kreipsiuosi i vartotoju teises kaip ir kiti zmones ir tikiuos pavyks atgaut pinigus. Nelinkiu niekam turet reikalu...
Atsakyti
Pirma paskaitykite atsiliepimus (ko aš nepadariau ir " papuoliau "). Nesigadinkit sau nervų ir negaiškit brangaus laiko - parduotuvė prekiauja šlamštu ir " deda " ant pirkėjo ! Pirkau iš jų nešiojamajį kompiuterį - atsiuntė jau neinantį, paskambinus ir paaiškinus situaciją, atsiunčia kurjerį kuris išveža naują daikta (net nepradėjau naudoti, nes nėjo) i " garantinį remontą " - paprašius gražinti pinigus visaip išsisukinėja, " tempia gumą " du mėnesius ir galiausia pareiškia, kad pinigų negražins nes atseit " prekė mechaniškai pažeista ", nors atidaviau sveiką ! Tik isikišus " vartotojų teisių tarnybai " teikėsi gražinti pinigus ! Po tokio " pirkinio " ilgam nesinores pirkti internetu.
Atsakyti
Nerekomenduoju čia apsipirkinėti. Šitie neigiami atsiliepimai čia stūkso ne bereikalo. Neseniai pirkau ausines, gavęs prekę ją išpakavau tiek kiek to reikia norint ją apžiūrėti. Ausinės man netiko tiek dėl dydžio, tiek dėl skambesio kokybės. Iškart nusprendžiau prekę gražint, buvo praėje tik 10 dienų laikotarpis. Atitikau visas šios internetinės parduotuvės gražinimo politikos kriterijus, tačiau pardavėjas vistiek atsisakė priimti netikusią prekė šitaip pažeisdamas ne tik savo gražinimo politiką, bet ir vartotojų teises. Tokios parduotuvės teršia savo vardą, kuria nepatikimą aplinką prekybai internete. Apmaudu.
Atsakyti
Viskas yra blogiau nei galima isivaizduoti..kaip imone issilaike 11m...
Visiskai vienodai ant klientu. Pristato prekes - kada nori... kompensacija uz savo kaidas ivertino - 1eur i diena! Nepriklausomai kokio "svorio" ta preke....Stoviu....ploju...
Atsakyti
Tiesiog tragiskas aptarnavimas uzsakiau vaikui per kaledas dovana ir gavau pranesima kad dovana bus tik po kalėdų
Atsakyti
Siandien gavau rogutes, kurias norejau padovanot Kaledu proga anukeliui.Roges subraizytos, atitrukes ir nuluzes sriegis, rogiu atrama sulankstyta.Ps, ipakuotos tikrai saugiai, ir pakuote nepazeista, vadinasi tokias, , dovaneles, , si parduotuve pateikia savo klientams jau pakuodama.Ar toli eisite gerbiamieji, sitaip elgdamiesi?
Atsakyti
Justinas 2019-11-27 11:21:19
Juodasis penktadienis - reklamuojasi internetinė parduotuvė per pusę ekrano "man šokas - juodasis 5dienis visą savaitę", "super kainos!" ir panašiai.. Tačiau pasižiūrėjus į "akcijines" prekes iš karto matosi kad kažkas ne taip - niekur konkrečiai neparašyta kad yra pritaikytos kokios nors akcijos, kainos nurodytos galutinės, nepademonstruota ar pritaikyta kokia nors nuolaida (originalios kainos palyginimui nėra) ir žinoma keletą prekių palyginus su konkurentais (pvz. su skytech kurie neužsiima jokiais juodais penktadieniais [žr. prikabintą nuotrauką]) iš karto matyti kad kai prekių kainos dažnai geresnės pas konkurentus net ir be akcijų. Peršasi mintis, kad tai tik rinkodaros taktika pasidaryti gražaus pinigėlio naivių klientų kalėdiniame pirkimo įkarštyje sąskaita.. Niekas neverčia parduotuvių taikyti akcijines kainas, tačiau apsimetinėti ir šitaip klaidinti klientus kad pasipelnyti tai žema.. Matau 1a darbuotojų skaičius per paskutinius metus krito nuo 15 iki 3, tad gal ir matosi kodėl taip elgiamąsi - paskutinioji gal jau įmonei artėja.. Gal tai tik į gerą.
Atnaujinta: kitą dieną po pasipiktinusio skambučio į 1a.lt, nuotraukoje parodyto procesoriaus kaina nukrito iki eur 132 (vis tiek neparodyta originali kaina palyginimui) - juodojo penktadienio stebuklai - NET 6% nuolaida - skubėkite pirkti nes tuojaus nebeliks!
Atsakyti
Juodasis penktadienis - reklamuojasi internetinė parduotuvė per pusę ekrano "man šokas - juodasis 5dienis visą savaitę", "super kainos!" ir panašiai.. Tačiau pasižiūrėjus į "akcijines" prekes iš karto matosi kad kažkas ne taip - niekur konkrečiai neparašyta kad yra pritaikytos kokios nors akcijos, kainos nurodytos galutinės, nepademonstruota ar pritaikyta kokia nors nuolaida (originalios kainos palyginimui nėra) ir žinoma keletą prekių palyginus su konkurentais (pvz. su skytech kurie neužsiima jokiais juodais penktadieniais [žr. prikabintą nuotrauką]) iš karto matyti kad kai prekių kainos dažnai geresnės pas konkurentus net ir be akcijų. Peršasi mintis, kad tai tik rinkodaros taktika pasidaryti gražaus pinigėlio naivių klientų kalėdiniame pirkimo įkarštyje sąskaita.. Niekas neverčia parduotuvių taikyti akcijines kainas, tačiau apsimetinėti ir šitaip klaidinti klientus kad pasipelnyti tai žema.. Matau 1a darbuotojų skaičius per paskutinius metus krito nuo 15 iki 3, tad gal ir matosi kodėl taip elgiamąsi - paskutinioji gal jau įmonei artėja.. Gal tai tik į gerą.
Atsakyti
Labai prastai su pristatymu. Laukiau 2 savaites durų. Po 2.5 paskambinau. Sako patikrinsiu. Po valandos skambina - sako, kad sudaužėm duris. Ar reikia naujų? Reikia. Tai užsako. Praeina dar 3 savaitės. Tylu - tai vėl skambinu. Sako, patikrinsiu. Atskambina, sako, žinokit nuvežėme kitur. Tai niekas ne neėmė, tai išvežėm atgal į Rygą (nesupratau, prie ko čia ta Ryga, tikriausiai sandėlis). Klausia, ar dar kartą užsakyti.

Ir ką tokiems atsakyti? Paprastas duris nesugeba per mėnesį pristatyti. Žinot, aš per tiek būčiau pėškom iš sandėlio atsinešęs. Kažkokia š*******o kontora. Rekomenduoju vengti jos!
Atsakyti
Patyriau tragiska aptarnavima ir susigadinau savo laika ir nuotaika. Norejau parasyti atsiliepima, taciau matau, kad cia ir taip pilna tokiu pat.

- Nusiperki nesiojamaji kompiuteri, ijungi, pamatai, kad ekranas mirguliuoja, matomas defektas iskart;
- Pristatai preke, kaip su defektu, taciau parduotuve sako: Kompiuteri ijungei ? - Ijungei, reiskia naudota preke, siunciam i garantini; kas yra nelogiska uz brokuota preke, laukti du menesius; nei kompiuterio nei pinigu;
- Pagaliau islauki, pakeistas ekranas. Atsiimti pinigu nera galimybes, preke pakeistom detalem perki uz pilna prekes kaina (galbut ta preke jau buvo sugedus visa laika, tai gaunasi, kad pardavineja brokuotas prekes!!!)
- Dar plus kompiuterio imautes nebebuvo - paprasius grazinti, sako neturim, rasykit pretenzija. Ironisku balsu...

Isvados:
- Galimai pardavinejamos brokuotos prekes, ir taisomos. Ir uz pilna naujos prekes kaina, gauni brokuota pataisyta, keistom detalem produkta;
- Aptarnavimas: Kadangi nenorejau diskutuoti su administratoriais, nes jie nieko nezino; buvo iskviestas vadovas parduotuves, kuris tiesiog per du apsilankymus parode, kad neturi nei mandagumo, nei teisingumo. Ironiskai snekejes, bande kuo greiciau atsikratyti pirkejo, siulydamas rasyti pretenzijas, kurias matomai pats skaito ir nekreipia demesio. Galu gale, pabego i kita kambari ir nebegrizo nebaigus diskusijos.
Atsakyti
sveiki visi,

pasidalinsiu istorija, nes kažkada atsiliepimuose rašiau. Buvau stipriai nudegusi su preke, kuri buvo nekokybiška ir netaisoma, pabrėžiu, kad nenaudota. Galbūt pasimokysite iš mano klaidos. Po pirmo grąžinimo sakė kreipkis kur nori. Parduotuvė tikras š****. Taip ir padariau, po daug apsilankymų kreipiausi į VVTT, užtruko išviso reikalų su šia įmone 8 mėn., tik VVTT pagalba pinigus grąžino. Prieš perkant prekes šioje parduotuvėje, siulau pagalvoti, tikiuosi mano pamokos istorijos pirkėjams užteks. Nesigundykite nuolaidomis. Pagal kometarus kas susidurė nieko gero neparašė.
Atsakyti
Daugiau nepirksiu iš jų, kitiems taip pat nepatariu. Pirkau ausines su papildoma garantija. Po kelių mėnesiu sugedo, paskambinau paklausiau kur garantinis aptarnavimas, pasakė, kad tik Vilniui tai dabar už savo pinigus turiu siusti jiems per kurjerį, užkart pasakiau, kad kreipsiuos į vartotojų teises, jie atsakė kur nori ten kreipkus ir padėjo rageli. Po panašei 5-10 min. Perskambino patys atsiprašė ir atsiuntė kitą dieną kurjerį už kurį jau nebereikėjo mokėti. Po apytiksliai savaitės gavau atsakymą, kad pinigus grąžinsime už ausines. Užklausus kodėl grąžina tik už ausines, o už papildoma garantiją kurios nesuteikė negrąžina, atsakymas buvo toks, už papildomas paslaugas pinigai negražinami. Likau nustebęs, paskambinęs nieko neišsprendėm, tada parašiau el.paštu su prašymu nurodyti kuom remiantis negrąžina pinigų už paslaugą kurios nesuteikė ur kad kreipsiuos į vartotojų teises. Už kokios savaitės atrašė, kad labai atsiprašo ir grąžino pinigus.
Mano manymu jie apgaudinėja žmones ir bando pasipinigauti, gal kas nesikreips ir nereiks grąžinti, visiems patariu eit iki galo.
Atsakyti
Pid*rast*i vienų žodžių. Pinigų negrąžino už prekę su defektais. Geriau rinktis kitą pardavėją! Šudmaliai!
Atsakyti
a******u kontora. Pardave brokuota ismania apyranke. Grazinau garantiniam. Pazadejo kad pinigus grazins po dvieju sav. Eina trecia savaite pinigu niekas net nesiruosia grazinti.
Atsakyti
|Pirkau printeri, sugedus, garantiniam praleido du menesius, pareiske kad negarantinis ir kad mes sugadinom, sake siuncia atgal, dabar jau 2 menesiai nebegaunu prekes. Kosmaras
Atsakyti
2019 05 31 gavau iš šios parduotuvės internetu pirktą wii kompiuterinį žaidimą, tai buvo penktadienis. Tos pačios dienos vakare žaidimas buvo pabandytas pajungti, tačiau diskas neveikė. Pirmadienį t.y. 06 03 užpildžiau jų internetinę formą ir paprašiau pakeisti prekę į analogišką arba gražinti pinigus. Atsakė, kad apie kokybės trūkumus turėjau pranešti per 24 val nuo prekės gavimo ir su kurjeriu atsiųsti jiems į ofisą, bet prekė gauta penktadienį, jokie kurjeriai nedirba :D. Už prekę pinigai nebus grąžinami, prekė siunčiama garantiniam servisui užtruks apie 1, 5-2 mėn, privalėjau laukti. Praėjus daugiau nei 2 mėn nebuvo jokios informacijos kur tas diskas keliauja. Dar sykį kreipiausi su prašymu grąžinti pinigus, nes tiek laiko laukti kažkokio tai disko nebėra prasmės ir iš vis, kaip gali negrąžinti pinigų už prekę, kuri yra nekokybiška. Paprašius atsiųsti prekių grąžinimo sutarties puntą, kur nurodoma, kad teks laukti prekės iš garantinio daugiau nei du mėnesius (ir dar nežinia ko laukiu, gal paaiškės kad tas diskas nekokybiškas) niekas iš vis nesiteikė atrašyti. Iš to, kad neatsakinėjama į pirkėjų skundus, galima spręsti, kad įmonei giliai nusispjauti į vartotojų nepasitenkinimą ir blogą nuomonę apie jų servisą. Disko kaina 45 EUR... panašu kad nei disko nei pinigų nebeatgausiu. Sukčių ir a******ų kontora!
Atsakyti
Nieko gero šitoj fyrmoj. Pirkom viruviny komplektą spintelių puse dalių nėra spalva netinka. Aiškina kad negalima buvo ispokuoti tai kaip mums pasizeti ar viskas yra pasirodo neat stalčių nėra o užsisakėme visai kita virtuviny spintelių komplektą. Skambini nenori neat šnekėti. Rasem laiškus kaip ir liepė siuntė nuotraukas su čekiais su viskuo aiškina kad viskas bus aišku po 14 dienų aš joms aiškinu kad aš prekia per 14 dienų galiu grąžinti pasakė negalite nes pakuotė pažeista tai kaip man pazeti ar viskas vietoje mokėjome 319 eur čia tokeis laikais pinigai o ne šūdo malimas. Keik galima šaipytis iš žmonių. Pasakiau kad kreipiausi y vartotojų teisias tai tik juokiasi ne aš nepaliksiu jiems tokiu pinigu eisiu iki galo neat nenurodytas direktorius tai kas ta fyrma valdo oras. Nesuprantu žiūrėkit jus žmonių nes tuoj niekas iš jūsų neusisakys nieko bankrotą tuoj skelbsit.
Atsakyti
ta valytoja ar kas ten priziuri, tai kosmosas, fotografuoja id nes panika kad apgaus, visada uzsimeta 5 eur, nuo to kas parasyta websaite, visada veluoja, kambariai, nesutvarkyti,
kalba vejus, ir atiduoda kambari tam kas pirmas iki jos privaziuos, konkretus durnynas, kaina 35 eur kaip viesbuti?!uz 7 val!kokioj planetoj ji gyvena?
Atsakyti
Pirkėja 2019-03-26 13:07:47
Pirkom droną per 1a, po trečio įjungimo jau nesisuko 2 propeleriai, kokybė labai prasta. Grąžinom prekę, pinigų kol kas dar negražino, parduotuvės atsakymas - prekė laukia eilės servisui, tai gali užtrukti iki 2 mėn. Kuo baigsis, neaišku. Jaučiu, kad iklimpom kaip ir kiti!
Galiausiai kitas techninis servisas pripazino preke brokuota. Bet kadangi pameciau pirkimo kvita, teko preke tiesiogine sio zodzio prasme ismesti. Ka ir reikejo irodyti! 1A garantinis aptarnqavimas vertas snipsto.
Atsakyti
Neseniai pirkau prekę šioje parduotuvėje, tačiau man neišdavė galiojančių pirkimo dokumentų. Įmonės darbuotoja teigia, kad pirkimo dokumentai išsiunciami į pirkėjo elektroninį paštą, taciau jie teisiškai yra negaliojantys, nes nėra patvirtinti įmonės antspaudu ir vadybininko perdavusio prekę parašu, todel kilus ginčui del prekės kokybės ir prireikus kreiptis i vartotojų teises ginančią instituciją, kiltų kėblumų įrodyti, kad prekė įsigyta iš būtent šios įmonės. Visos kitos įmonės, atvykus atsiimti užsakymo pateikto internetu, išduoda arba kasos kvitą (jeigu atsiskaitoma grynais ar banko kortele) arba kita pirkimo dokumentą patvirtintą parašu.
Atsakyti
Su šia įmone susidūriau pirmą ir paskutinį kartą. Iš šios įmonės užsisakiau automobilinį laikiklį, kurio pristatymo terminas į atsiėmimo punktą turėjo trukti 1, 5 savaitės. Kantriai laukdama savo užsakymo, po 1, 5 savaitės pastebėjau jog vis dar negavau jokios patvirtinančios informacijos, jog mano užsakymas jau yra suruoštas. Čia ir prasidėjo mano Kova dėl taip ilgai lauktos prekės. Pačiai teko skambinėti kokius 5 kartus kasdieną ir aiškintis tai visgi kada aš gausiu savo užsakymą. Pasirodo jis buvo kasdien nukėlinėjamas į vis tolimesnias dienas taip ir aiškiai nepasakant realios prekės atvykimo datos į atsiėmimo punktą. Visa šita situacija gal ir būtų pasibaigus gražiuoju (jei būtų atsižvelgta į mano kaip kliento situaciją) tačiau, konsultantės (gaila bet vardas nežinomas) bendravimas su klientais telefonu buvo apgailėtino lygio. Tikriausiai šioje įmonėje dirba bet kas, nes kokybiško ir malonaus bendravimo su žmonėmis pokalbiuose net su žiburiu nerasi. Kiekvieno skambučio metu bendraujant su šios e-parduotuvės konsultante nesulaukiau jokios pagalbos. Galiausiai ji man pasakė jog mano užsakymas nukeliamas dar 1 savaitei. Čia ir trūko mano kantrybė. Kadangi konsultantei pasakiau jog po savaitės būsiu išvykus ir VĖLUOJANČIO užsakymo atsiimti negalėsiu, tad paprašiau jį pasaugoti dar savaitei, kuomet grįšiu. Konsultantė šaltai atsakė, jog tokios galimybės nėra ir jei atsiimti negalite, tad atšaukite užsakymą. Kadangi laikiklio man bet kokiu atveju reikia, paprašiau jį atsiųsti į mano pasirinktą adresą kurjeriu ir taip kompensuoti mano beveik 3 sav laukimą. Ta pati maloniausioji konsultantė atsakė, jog tokios galimybės nėra ir pasiūlė 5EUR nuolaidą kitam apsipirkimui, kuris galios nuo 50EUR ir didesniam užsakymui. Ar tokio atsakymo gali laukti iš parduotuvės atstovo, kuris turėtų verstis per galvą, kad tik klientas būtų patenkintas? Nuoširdžiai visiems patariu jau geriau užsisakyti iš kiniečių, nei iš šios el. Parduotuvės, nes kokybė kai kurių prekių ta pati bet nors nebūsi apgautas ir galbūt gausi tą pačią prekę greičiau iš Kinijos nei iš A1 sandėlio esančio Lietuvoje.
Atsakyti
Tikru s....iu kontora. Pradziai, kai pirkau -galite atsiimti pastomate, paskui skambutis - i pastomata netelpa, nemokamai pristatisime jums i darba, paskui po 10 min. laiskas - prekes neturime, bus tik po puses men. Nuvaziavau i kita parduotuve ir pirkau, nes labai reikejo.Kita diena zinute - Jusu preke jau kelaiuja, o siuncia ne 1a, o Senukai. Senukose nieko nezino apie preke.
Prekes atsisakiau, pareikalavau grazinti pinigus, tai atsakimas - artimiausiu metu, paskui zadejo iki antradienio. Laukiu jau nuo 07.31, ir tik siandien prabilo, kad gausite po 14d. Kai paimti pinigus - tai iskarto, kai grazinti - laukite, mes jusu pinigelius prasuksime, o paskui, gal grazinsime po 14d. Su valdzia susisiekti neimanoma.

Zmones, nepirkite pas situs apgavikus.
Atsakyti
Pirkėja 2019-07-24 19:54:41
a******ų kompanija. Nerekomenduoju ir pati daugiau gyvenime iš jų nieko neužsakinėsiu. Pirkom iš jų televizoriui priedėlį. Pajungus, paaiškėjo, kad mūsų televizoriaus modelis "nesusikalba" su tuo priedėliu, nes nebuvo garso. Su priedėliu viskas tvarkoj, jis nesugedęs, bet mums tas modelis netiko ir norėjom gražinti. Tai jie pareiškė, kad prekė naudota ir jie jos nepriims, nors mes tik ją išpakavom, pajungėm ir vėl supakavom atgal. Nu dar tokių čiūdų nebuvom girdėję!..
Papildoma:
Aišku, kreipėmės į vartotojų teisių tarnybą. Šiek tiek procesas užtruko, bet buvo priimta nutartis mūsų naudai ir tie gudručiai buvo priversti pasiimti savo prekę ir gražinti pinigus.
Atsakyti
a******ų kompanija. Nerekomenduoju ir pati daugiau gyvenime iš jų nieko neužsakinėsiu. Pirkom iš jų televizoriui priedėlį. Pajungus, paaiškėjo, kad mūsų televizoriaus modelis "nesusikalba" su tuo priedėliu, nes nebuvo garso. Su priedėliu viskas tvarkoj, jis nesugedęs, bet mums tas modelis netiko ir norėjom gražinti. Tai jie pareiškė, kad prekė naudota ir jie jos nepriims, nors mes tik ją išpakavom, pajungėm ir vėl supakavom atgal. Nu dar tokių čiūdų nebuvom girdėję!..
Atsakyti
Nepirkite šioje el. parduotuvėje (vedžioja už nosies). Užsakiau prekę, po 10 dienų parašė, kad dar užtruks savaitę. Po pusės mėnesio parašė, jog neturi ir grąžins pinigus. Ta preke toliau sėkmingai prekiauja ir surinkinėja pinigus. Protu nesuvokiama, gal jiems pigiau taip skolintis pinigus iš žmonių, o ne iš banko....
Atsakyti
Gavus brokuotą prekę, prašėme ją pakeisti nauja, tačiau gavom atsakyma kad bus grąžinti pinigai. Kadangi tuo metu, kai prekė buvo pirkta, jai buvo akcija, nesutikome kad pinigai būtų grąžinti, nes kitaip, norėdami nusipirkti naują tokią pat prekę, turėtume mokėti brangiau, o tai juk buvo ne mūsų kaltė o gamintojo. Buvome ignoruojami nors ir rašėme laiškus, kad būtų atsiųsta nauja tokia pati prekė. Labai nusivyliau šia svetaine ir visai nerekomenduoju. Bendradarbiavimas su klientu absurdiškas, visiškai nekreipiama dėmesio i pirkėjo interesus.
Atsakyti
visiškai nepatikima įmonė.. užsakiau prekę, apmokėjau, o kitą dieną skambina ir sako kad tos prekės neturi pardavime.. pardavinėja prekes kurias pasirodo jau senai išpardavę..
Atsakyti
tik karta pirkau, bet atsiliepimai blogiausi. Paprasciausiai telefonui pirkau is ju "nauja originalia" baterija. Baterija laiko tiek pat kiek mano 3 metu senumo baterija, net 15% likus kartais tiesiog issijungia telefonas. Mirsta. Pretenzijas rasiau, 2 savaites laukiau ziniu is ju nusiuntes prekes foto ir pakuote (plastikiniam maisely), ne pagal juos jie kazka nusprende pagal foto. Po to gavau laiska kad atsiusti jiems preke atgal (uz savo islaidas) ir jie nusius i garantini, bet ne bet kiek laiko, o 1-2 MENESIAM !!! Po sito as pasiutau.. niekad neturesiu reikalu su situo brudu. Ne veltuj kesko senukai su jais. ten tas pats.
Atsakyti
Šitie s*****i senai kalėjime turėtų sėdėti. Niekada niekada niekada nesusigundykite pirkti kažko iš jų ar turėti reikalų. Pažiūrėkite į šią neigiamų atsiliepimų laviną. Tai blogis o ne kompanija.
Atsakyti
Tragiška. Perki preke - puslapyje parašyta jog bus pristatyta už savaitės. Po savaitės pasako jog dar už savaitės. Po antros savaitės pranešė jog DAR už savaitės. Po trijų savaičių gavau informaciją jog prekės nebus ir pinigai grįš už 2savaičių.
Kažkada 1a.lt buvo patikimas prekių šaltinis, dabar tampa pigu.lt kopija su savo prekėm iš lenkijos ir su nežinoma pristatymo data.
Vardaitis Pavardaitis
2019-06-21 13:15:29 IP 2e7r3t8c
Atsakyti
Kiek prisimenu, ilgą laiką buvo išjungti atsiliepimai o_O Prieš kokią savaitę atnaujino svetainę, nebeliko prekių atsiliepimų : (Puslapio apačioje užrašas "Kesko Senukai", įdomu...
Tiesą pasakius, niekada (spjaunu per petį) neturėjau problemų su 1A. Vieną sykį teko luktelėti papildomas 2 savaites. Bet kainos tikrai labai dažnai žemesnės negu konkurentų (kartkartėmis kokiame Skytech pigiau, bet retai).
Atsakyti
Nurodytos prekių pristatymo datos - iš lubų. Pasitiktini - rytoj, kitą dieną tikrini - vėl nukelta į rytojų, dar kitą dieną tikrini - vėl nukelta į rytojų. Finale prekės negauni, nes jos nėra ir greičiausiai niekada nebuvo.
Atsakyti
Niekam nieko nerekomenduoju pirkti šioje elektroninėje parduotuvėje. Aptarnavimas tragiškas, o su garantiniu aptarnavimu tai išvis tragedija nes siunčia i latvija ar kažkur ten kitur bet ne lietuvoje ir trunka minimum 1, 5menesio.O garantinis dirba tik ju naudai atseit preke pats žogus gadina nors ju prekė buvo nuo pat pradžiu nekokybiška tik nupirkus. Vienareikšmiškai atsiliepimai nekokie pats daugiau nepirksiu ir kitiem nerekomenduoju nes turėsit su preke daugiau vargo nei naudos. Prieš pirkdami gerai pagalvokite nes poto gailėsitės savo sprendimo.
Atsakyti
Pirkau preke. Zadejo pristatyt po savaites. Nutartu laiku nieko negavau. Pasakmbinau, pratese laika trim dienom.
Ir vel nepristate. Skaminau ir atsisakiau prekes, nes LT buvau savaite. Zadejo grazinti pinigus per 5 d.d.
Praejo 3 savaites - pinigu negrazino.
Tai tikra sasraskinu kontora!
Pirma skaitykit atsiliepimus ir pirkite, o ne kaip as..
Atsakyti
Pati prasčiausia parduotuvė... aptarnavimas tragiškas, siunta vėluoja daugiau nei dvi savaites...Bėkit kuo toliau nuo šitos šaraškinų kontoros.
Atsakyti
Labai nuvilianti patirtis prekinantis šioje parduotuvėje. Kaip jau ne kartą teko įsitikinti, o ir kiti, matau, čia su ta problema susidūrę, čia priimami užsakymai su apmokėjimu prekėmis, kurių jie, realiai, net neturi sandely. Atėjus prekių prisatymo laikui, jie pareiškia, kad prekės neturi. Tenka atšaukti užsakymą ir prašyti grąžinti pinigus. Pinigų grąžinimas, pagal jų šabloną - iki 14 d.! Jei nenorite patirti nusivylimo ir streso, nerekomenduoju čia ką nors pirkti.
Atsakyti
Baisiausia el parduotuve Lietuvoje! pirkom preke ir po 10 min paskambinau sakiau kad netinka, atsako- grazinkite, issiunciau ta pati diena. po 1.5 men gavau atsakymo kad grazinti pinigu neimanoma, tai praejo dar dvi savaites as negavau ne pinigu ne preke. Tikrai nerekomenduoju, bukite atsargus!
Atsakyti
1A a*******i nr. 1 Lietuvos el. komecijos erdvėje. Kalba eina apie RENEW (Atnaujintus) kompiuterius. Būkite atsargūs.
Prekių aprašimuose galite perksaityti gražius žodžius apie sertifikuotą kompiuteruų atnaujinimą, o iš tiesų tik nudažytos dėžės.
Kompiuterių išdarbis gali būti ir 10 ir 30 tūkst. val. Windows licencijos taip pat nekvepia origanalumu, perkant įmonei tikrai gali sukelti problemų.
Kai kalba prasidėjo apie grąžinimą, tai faktiškai tai galimą padaryti tik per VVTAT, nosr perkant internetu kiekvienas pirkėjas turi teisę grąžinti prekę be nurodomos priežasties. Absurdas ir dar kartą Absurdas.
Įdomu ar skaito "Vadovybė" pirkėjų komentarus. Bet kuriuo atvėju tai geras pavyzdys, kaip žvelgiama į klientus.
Atsakyti
Marius 2019-04-04 11:56:39
TRAGEDIJA, ABSURDAS, MELAS ir viskas kas gali būti blogiausia yra būtent šioje el.parduotuvėje. Pirkau vaisių džiovyklę, gavus ir išpakavus pastebėjau, kad ji sulūžusi, tad nusiunčiau nuotraukas ir paprašiau pakeisti prekę arba grąžinti pinigus, bet be vartotojų nieko pasiekti nepavyko.Paraginti vartotojų teisių pinigus grąžino. Į laiškus atsako per kelias dienas į skambučius nereguoja. Baisiausia kontora su kokia teko susidurti. Nesuprantu kaip gali iš vis tokia įmonė egzistuoti? Ir dar sugeba skelbtis, kad 98, 5% procentai klientų lieka patenkinti aptarnavimu ir prekėmis. Jie gal neskaito komentarų ar neskiria juodo nuo balto? Paskaičius komentarus akivaizdu, kad toks procentas yra nepatenkintų šiuo puslapiu.
Tikrai yra geresnių parduotuvių, kur klientas yra svarbus, nes čia jie svarbūs tik patys sau, o tu tik tol svarbus kol pervedi pinigus, bet jeigu kažkas negerai su preke tai čia jau tavo pačio problemos, nesvarbu, kad jų kaltė.
NUKOPIJUOK ŠITUS SKUNDUS IR TALPINK FACEBUKE SU JŲ PAVADINIMU, TEGUL ŽMONĖS ŽINO, KAD JIE AFERIŪGOS.
Atsakyti
Aferistus viešinkite facebuke, kad žmonės žinotų ir nepirktų pas 1A.LT AFERIŪGAS.
Atsakyti
ATSARGIAI. Būčiau anksčiau žinojusi, kad veiklą nusipirko senukai, būčiau greičiausiai nepirkus (ten irgi teko kryžiaus kelius eiti pasitelkiant vartotojų teises, kad pakeistų brokuotą prekę). Anksčiau su šita parduotuve viskas buvo gerai. Esu porą kartų pirkus, vieną kartą nešiau į garantinį, pinigus grąžino ir jokių rūpesčių nebuvo. Tačiau, mano nelaimei, nusipirkau prekę vasario pabaigoj, su vartotojų teisių pagalbą pinigus atgavau balangį. Ilgesnis istorijos variantas: užsisakiau prekę, atsiuntė ją į paštomatą. Išpakavau, matosi prekė ne pirmą kartą pakuota, orginalus lipdukas praplėštas, dar papildomai su buitie lipnia juosta užklijuota. Pakuoju toliau, prekės paviršius subraižytas, sistemoje jau yra vandens (pirktas garinis lygintuvas).Taigi akivaizdžiai atsiuntė NAUDOTĄ prekę. Tą pačią dieną viską nufotografuoju, po kelių dienų einu tiesiai pas juos grąžinti prekę (naiviai tikėjausi, kad taip bus greičiau). Sako panaudotos nepriims, sakau jau gavau tokią ir todėl noriu grąžinti, net 14 dienų nepraėjo. Tai maždaug ne jų problemos, jie naudotų nepriima atgal. Rašau jiems laišką, prisiegu visus įrodymus, sako susiieks su tiekėjais. Neatrašo kelias savaites, kai atrašo, tai ne va tiekėjai patikino, kad siuntė naują. Paprašius įrodymų jų nepateikė. Pinigus grąžinti atsisakė. Aišku, parašiau skundą vartotojų teisėm. Tada jau patys 1a man skambino ir sako jūsų skindą patenkinsim. Užsakė kurjerį, kuris paėmė iš manęs prekę. Kažkodėl vis tiek gavau laišką, kad naudotų prekių jie nepriima ir prašo pasakyti kokia priežastis siųsti prietaisą į garantiją. Reikėjo daug valios pastangų atrašyti į tą laišką žmogiškai, bet pagaliau tarp jų informacija suvaikščiojo ir pinigus jie man šiaip ne taip gražino.
Patarčiau prekės pasiieškoti kitoj parduotuvėj arba bent jau pasiskaityti vartotojų teises ir jei ką nebijoti kreiptis į atsakingas institucijas. Šiais laikais tą galima padaryti internetu ir jie tiktai suintresuoti vartotjų teisių gynimu.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: Ukmergės g. 241, LT-07160 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto parduotuvės; buitinė technika; didmeninė prekyba; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: S. Konarskio g. 2-99, LT-03122 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
BALTIJOS DIDMENA
MemberShop

Adresas: Trakų g. 3, LT-01132 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; interneto parduotuvės; kosmetika, parfumerija.
LYDERIAUJANTIS MADOS PREKIŲ IŠPARDAVIMŲ KLUBAS BALTIJOS ŠALYSE! Žymiausi prekiniai ženklai su nuolaida iki -80%* MemberShop.lt – internetinis išpardavimų klubas, vienijantis daugiau nei 0,8 mln. narių net keturiose valstybėse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Registruotiems vartotojams suteikiama...
Pigu
Pigu.lt

Adresas: Žalgirio g. 114, LT-09300 Vilnius.
Veiklos sritys: apranga, drabužiai; baldai (prekyba); buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kosmetika, parfumerija; sporto, turizmo reikmenys; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Pigu“ įkurta 2007 m. birželio mėnesį. Po nuoseklių pasiruošimo darbų, visuomenei internetinė parduotuvė Pigu.lt pristatyta jau 2008-aisiais. 2009-aisiais Pigu.lt pirkėjų pripažinta geriausia interneto parduotuve Lietuvoje, 2012 m. paskelbta, kaip sparčiausiai augusi įmonė Vilniaus apskrityje ir apdovanota...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: buitinė technika; biuro įranga; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Lietuvoje užfiksuoti 8 nauji COVID-19 atvejai
Lietuvoje užfiksuoti 8 nauji COVID-19 atvejai 05-30 11:37
Lietuvoje, šeštadienio duomenimis, nustatyti 8 nauji COVID-19 užsikrėtusiųjų atvejai. Pranešama ir apie dar dvi su COVID-19 susijusias mirtis.
Šiandien – antras "SpaceX" bandymas
Šiandien – antras "SpaceX" bandymas 05-30 11:03
Šeštadienį kompanija "SpaceX" ir JAV kosmoso tyrimų agentūra NASA antrą kartą bandys paleisti Elono Musko vadovaujamos kompanijos sukurtą "Crew Dragon" kapsulę su įgula į Tarptautinę kosminę stotį...
D. Trumpas pareiškė, kad JAV "nutraukia" ryšius su PSO
D. Trumpas pareiškė, kad JAV "nutraukia" ryšius su PSO 05-30 09:18
JAV prezidentas Donaldas Trumpas penktadienį pareiškė nutraukiantis JAV ryšius su Pasaulio sveikatos organizacija (PSO), kuri, jo teigimu, dėjo nepakankamas pastangas kovoje su pradiniu naujojo...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar gavote valstybės paramą karantino metu?

Partneriai

Didneriai

Akcijų kainos

Cisco 47,82 +4,87%
NVIDIA 355,02 +4,58%
CBS 40,77 +3,63%
eBay 45,54 +2,96%
AIG 30,06 -3,41%
Xerox 15,88 -5,53%
Macy's 6,36 -6,88%
Harley-Davidson 21,34 -9,00%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 58,55 -12,27%
Dyzelis 0,88 -26,05%
Cukrus 0,57 -5,00%
Benzinas 0,59 -33,71%
Apelsinai 0,58 +5,45%
Ryžiai 564,00 +14,17%
Auksas 1683,17 +5,73%
Nafta 33,71 +2,74%