Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Gazelė 2014

„Gazelė 2014" renginyje apdovanotos sparčiausiai augusios įmonės. Į šį titulą, kuris jau tapo sugebančių stabiliai didinti pardavimus ir dirbti pelningai bendrovių etalonu, šiemet pretendavo arti 3.000 įmonių.
„Verslo žinių" jau 11 kartą organizuojamame konkurse šiemet dalyvavo bet kokios nuosavybės įmonės, kurios pradėjo veiklą ne vėliau kaip 2010 m. sausio 1 d. ir tais metais jų apyvarta buvo 0,29-40 mln. Eur. Paskutiniais lyginamaisiais metais - 2013 m. - konkurso kriterijus atitinkanti įmonė turėjo dirbti pelningai. „Gazelių" apyvarta, palyginti 2010 m. ir 2013 m., augo ne mažiau kaip 20%.
Ne mažiau už augimo kriterijų svarbus ir skaidrumas bei viešumas. T. y. įmonė turi tvarkingai mokėti LR įstatymais numatytus mokesčius ir kasdienėje veikloje vadovautis geros verslo praktikos principais. Todėl nugalėtojai buvo tikrinami ypač atidžiai. Ar įmonės tvarkingai moka mokesčius, ar jų mokamas darbo užmokesčio vidurkis yra ne žemesnis nei paprastai moka to regiono įmonės, užsiimančios panašia veikla padėjo įvertinti konkurso partnerė Valstybinė mokesčių inspekcija.
Būtent šios institucijos pastabos lėmė, kad kai kurios įmonės, pagal pardavimų pokytį atsidūrusios sąrašo viršuje, vis dėlto netapo konkurso nominantėmis. Kitas svarbus kriterijus - kiek pati įmonė nori viešai kalbėti apie savo veiklą ir dalintis patirtimi.
Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai
Kitos naujienos
„Pifka“ keliasi į naujas patalpas
Kauno baldų įmonė keliasi į naujas patalpas UAB „Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams...

Tvarios verslo patalpos padeda smulkiam ir vidutiniam verslui augti
Smulkiems ir vidutiniams verslams patalpų paieška yra tikras iššūkis, nes tai vienas iš esminių veiksnių, lemiančių verslo sėkmę. Šiuo metu rinkoje vis aktualesnėmis tampa tvarios verslo patalpos...

Lietuvos bioekonomikos inovacijų ir verslo plėtros forumas – tarpsektorinei bioekonomikos inovacijų ir verslo plėtrai
Bioekonomika, kurioje akcentuojamas gamtos išteklių naudojimas ir aplinkosaugos tvarumas, ES žaliojo kurso kontekste tampa vis svarbesne ekonomikos dalimi, nuo kurios plėtros priklausys, kuo taps...

Vilniaus savivaldybės sprendimai lemia nelygias konkurencijos sąlygas lauko reklamos sektoriuje
Be lauko ekranų modernus miestas jau neįsivaizduojamas. Prie prekybos centrų, gatvių ir sankryžų įrengti ekranai yra optimali erdvė reklamai, kuriančiai ryšį su vartotoju. Negana to, tai tampa...

"Pifka" keliasi į naujas patalpas
UAB "Pifka" yra prekybinės įrangos gamybos įmonė, teikianti technologinius sprendimus viešojo maitinimo įmonėms: valgykloms, restoranams, parduotuvėms bei viešbučiams. Įmonės produkcija...