VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Atsiliepimai apie WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas

Parašyk savo nuomonę apie WIZZ Air Hungary Kft. Lietuvos filialas
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Wizzair kainos, tai kosmosas palikes, Airbaltic ir Norwegian pigiau gaunas, nu fantastika
Atsakyti
Esu pirkęs bilietą į abi puses iš Kauno į Londoną, Lutoną 09 men 18 d ir grįžti 09 men 22 d. Pirkau bilietą internetu ir nuo mano sąskaitos nuskaitė 213.35 EUR.Tačiau mano sąskaitoje Wizzair pažymėta kad apmokėjau 198.98 EUR.Skambinau į aerouostą ir mane įtikinėjo kad tiek ir apmokėta-198.98 EUR.Skambinau ir į banką.Sakė kad pagal Wizzair reikalavimą nuskaityta 189.63 GBR arba 213.35 EUR.Skambinau ir telefonu +37052054250 tai man davė telefoną 890094000 pareikšti pretenzijoms.Galite pabandyti kaip tas telefonas dirba????Bandžiau užpildyti skundą wizzair website angliškai tai submit komanda nedirba.Man susidaro vaizdas kad tai sukčių kompanija.Ir jeigu man niekas nepaaiškins kodėl toks mokesčio skirtumas tai aš tai pasakysiu visiems kuruos pažįstu.Jūs man per daug laiko kainavote.
Atsakyti
Uzsakiau vyrui bilieta is Norvegijos i Ryga, kaip ir viskas gerai, bet... ilgai mane kele ju puslapis pas pardaveja, perkroviau puslapi, vel is naujo nuskaite pinigus. Zodziu uz bilieta sumokejau 2 kartus, po 22e, viena uzpildziau pilanai su asmens duomenimis kito ne, skambinau jiems, gal 30kartu kiekviena diena, rasiau el.laiskus jokio atsako.... Nesuprantu dabar isvis nieko. Nesirinksim daugiau ju paslaugu, nei kam daugiau patariu. Sitoks zmoniu ignoravimas, netoliaruojamas.
Atsakyti
Esu apstulbusi nuo wizzair visiškos neatsakomybės. Užsisakiau kelionę pirmyna - atgal, ir pagal jų dabartines esamas taisykles: Jei užsakymas pateiktas 2017 m. rugpjūčio 15 d. arba vėliau, registracijos internetu laikas priklauso nuo vietos pasirinkimo.

Jei įsigijote vietą pateikdami užsakymą: 30 dienų prieš skrydį.
Jei neįsigijote vietos: 48 valandos prieš išvykimo skrydį.
Skrendantiems į abi puses, jei neįsigijote vietos: kai galima užsiregistruoti išvykimo skrydžiui, likus iki 15 dienų prieš grįžimo skrydį. - Aš turiu teisę nepasirinkusi vietos registruotis ir atsispausdinti bilietus 15 dienų prieš paskutinį skrydį.
Bet taip ir neina registruotis. Skambinu į informacija, kur skambučio kaina 1, 45 eu!!! Grojo muzikytė, kol teikėsi kažkas kalbėti. Į skambučio kainą pasirodo ir muzikos pasiklausymas įeina... Ir šviežios taisyklės pasirodo negalioja.. Arba turiu įsigyti vietas, arba chekintis 48 val prieš skrydį. Žodiu man šis skambutis kainavo virš 20 eurų!!! Paskutinį kartą naudojuosi jų "paslaugomis", jei tai galima pavadinti.
Atsakyti
sveiki. as su savo mergina norejau iskristi is rygos I lutona. ir mes norejome pasidaryti check in oro uoste. tai mum informacijoje pasake kad vietu nebera ir mes negalime pasidaryti jokiu check in. buvo pasakyta kad jei norite abudu issristi kita diena susimokekite 800 euru mokesti. ir niekas net nesiteikia grazinti pinigu. Absurdiska parduoti daugiau bilietu nei yra lektuve sedimu vietu.
Atsakyti
Geda turi buti Wizz air uz savo darbuotojus. Pastoviai jauna mergse atvaziuoja i svecius Vilniuje i Rodunios kelias 26 nama. Kieme vietos nors Wizz air Boeinga tupdyk, bet jinai izuliai statosi masina prei pat laiptines - pazeizdama KET ir uzvaziuodama ant saligatvio. Mes su vaikasi turime iseiti i gatve, rizikuodami savo sveikata ir net gyvybe, kad apeiti masina sitos mergos. Raseme i Wizz air atstovybe Vengriijoje - atsiprasinejo ir zadejo isspresti problema. Problema sprendziam jau antrus metus. "Poziuris i zmones pagirtinas". It's a shame Wizz air uz tokius darbuotojus!!!
Pridedame nuotrauka daryta s.m. rugpjucio 8 d. apie 14 val.
v/n MTY 482
Atsakyti
Liepos 15 dieną mano vaikinas skrido iš Eindhoven oro uosto į Kauno oro uostą. Sulipus visiems į lėktuvą buvo paklausta ar yra žmonių kurie kalba tik angliškai ir mano vaikinas pakėlė ranką, nes jis yra Olandas. Kadangi jis buvo tik vienintelis pakėlęs ranką, stiuardesės nusprendė, kad Jam nieko versti nereikia ir visą skrydį buvo kalbėta tik Lietuvių kalba. Be to jis skrido pirmą kartą wizz air kompanijos lėktuvu ir buvo paliktas be galo blogas įvaizdis. Dėkoju, kad iškart palikote gerą įvaizdį žmogui pirmą kartą vykusiam į Lietuvą!
Juozas, Terra incognita
2017-07-26 17:27:28 IP 78.157.79.124
Atsakyti
Geguzes menesi buvo pirkti bilietai i Kutaisi.
Wizzair patvirtino kainas, bet nuskaiciavo 75 eurais daugiau, negu rode atsiusti rezervaciju patvirtinimai.
Du kartus buvo parasyti laiskai aviokompanojai-taciau is ten tyluma.
Nematom kito kelio kaip pateikti visus dokumentus ir kreiptis i firma, kuri uzsiima pretenziju sprendimu su Europos avialinijomis...bet reikalavimai bus pateikti pagal visas istatymu raides ir patirta moraline, finansine zala.
Su tokia nepagarba ir chamiskumu susiduriu pirma karta per 25 darbo metus turizme.
Atsakyti
a*******i a*******i a*******i. Sumokejau 50, 50 euru uz dideli rankini bagaza. Atvykus i oro uosta dar nuplese 60 euru. Nes matai turejau mano rankine igrust i ta didesni, kadangi netilpo, tai vel 60 euru. GEDAAAAAAA. Daugiau niekada su Wizzair.
Atsakyti
Skridau su Wizz Air iš Eindhoveno į Vilnių. Problemų neturėjau, skrydis praėjo be nesklandumų. Kol kas kompanijai jokių pretenzijų neturiu.
Atsakyti
Sveiki.noriu lb paklausti kodel kai check in dariau nereikejo paso duomenu asmenim ivesti.abstulbau
Atsakyti
Sveiki, noriu pasakyti jei yra galimybe nesinaudoti ju paslaugomis tai tikrai patarčiau Nesinaudot. Situacija tokia kad ivyko klaida apmokant uz biletus. Tad pinigai nukeliavo i ju saskaita, o biletu nekvapo. Paradejau aiskintis situacija tai atsimuciau kaip i siena as jiems viena jie man kita raso. Zodziu neimanoma rasti bendros kalbos. Jau 2 men kaip aiskinuosi jokio kompromiso. Daugiau is sios kompanijos jokiu paslaugu nebepirksi.
Atsakyti
Jie tik ir zaidzia su bagazu, skrendat is Norvegijos susimokejau 460kr uz tuscia tase beveik, o is Vilniaus skrendant atgal 55 eurai plius 5 eurai orouosto mokestis uz 17kg tase, kur darant check in neleido pirktis internete ir rase, kad tik orouoste galima nusipirkti, ko pasekoje kaina zymiai skiriasi
Pagarbiai Evaldas
Atsakyti
Esu stipriai nusivylus skridom su seima i Olandija ir turejom susimoketi papildomai uz rankini bagaza nors neva jis neatitiko dydzio: (viena tase atitiko skridom atgal pasiemem tik ta atitikusia bet kaip manot atgal sjrendat i vln ir uz ja susimokejom.Nerekomenduoju niekam sitos avialinijos.Aptarnavimas ir bendravimas zemiau 0 su klientais.
Atsakyti
Žmonės, būkite atidūs! Jeigu kažkas negerai, pagalbos nesulauksite, tiesioginio kontakto nėra, skambučio minutė 1, 45€, betkoks pakeitimas kainuoja 2-3 kartus daugiau. NEREKOMENDUOJU šios įmonės!
Atsakyti
Esu pasipiktinusi šia kompanija, ne gana to, kad mano lagamino dydis atitiko maža rankinį bagaža, išskyrus ratukus (jie tiesiog netilpo į reikiama standarta), į el. pašta buvo atsiusta, jog mano bagažas yra didelis (large), biliete to nebuvo pridėta, taigi atvykus teko susimokėti 40eur. Kodėl keleiviai taip klaidinami? Darbuotojas liepė kreiptis į patį wizz air, matyt įsivėlė klaida. Tik ar aš turiu mokėti 40eur už ne savo klaida?
Atsakyti
Nerekomenduoju Wizz Air, absurdiškiausia skrydžių kompaniją. Teko Lutone už rankinį bagažą 48eur susimokėti, už ką??? tokio pat dydžio ir svorio persėdimų metu kitos 3 skrydžių kompanijos leido į lektuvą be jokio papildomo mokesčio. Niekada nebepirksiu Wizz air bilietų!!!
Atsakyti
Diana 2016-12-14 07:03:32
O kokia minutės kaina skambinant per angliją? Nes nesinori už informaciją mokėti daugiau nei už patį skrydį..
Tiesą sąkant, nepažiūrėjau. Į Angliją skambinau „pigiuoju“ Omnitel kodu 101000, o angliškojo numerio kaina kažkur yra nutodyta.
Beje, lietuviškas numeris jau pradėjo veikti, tik iš ankstyvo ryto nebūna lietuviškai kalbančių agentų.
Atsakyti
Vytautas 2016-09-30 14:00:19
Atšaukinėjau skrydį, su lietuvišku pagalbos numeriu nejungė (Omnitel)
Pasinaudojau Alvydo IP 212.59.13.90 patarimu - skambinau per Angliją +443309770444, pasirinkau lietuviškai - spausti 8.
Sutvarkė be problemų.
O kokia minutės kaina skambinant per angliją? Nes nesinori už informaciją mokėti daugiau nei už patį skrydį..
Remigijus Vitkauskas
2016-12-12 10:07:29 IP 78.60.179.251
Atsakyti
Laba diena, nurodytu telefonu (tarifas 1, 45 €) prisiskambinti neįmanoma. Operatorė Agata visiškai nežino lietuvių kalbos, yra nekultūringa, atžari, neišauklėta.
Atsakyti
labai esu piktas net kad issakyti nuoskaudas turiu moketi jusu gaidiskai kopanijai uz tel pakalbi 1, 45 euro uz minute, tai kitas tel kur pikta moteris pasake kad skustis galiu bet turiu but neigalus tik tada su manimi kalbetu, ziauru ane.Mano klausimas tas pats KODEL MAN BUVO PARDUOTAS BILIETAS I IZRAELI SPALIO 3 DIENA SU LIETUVOS TAPATYBES KORTELE ??? ko pasekoje Izraelyje buvau uzdarytas i kaleima tai bent paskamikite paiskinkite kodel taip darote
Kestutis Scerbavicius
2016-11-19 12:50:21 IP 86.38.186.52
Atsakyti
Kodel man reisiui i TelAviva bilietas buvo parduotas su lietuvos piliecio kortelia skridau spalio 2 d grizau spalio 13 kodel as turejau atsidurti Izraelio kaleime jau visur klausiau kodel jus paduodate bileta jeigu zinot kad zmogus su kotele i Izraeli papulti negali
Viktorija Kaskonaite
2016-10-28 12:16:26 IP 10.65.31.215
Atsakyti
Laba diena,
Vakar skridau is Kauno oro uosto I London luton su bagazu atsidariusi bagaza gryzus namo pritrukau 2bloku cigarečių. Prasau paaiskinti kodel mano bagazas buvo atidarytas man nezinant ir isimtos cigaretes be jokios priezastis.
Atsakyti
Nu ten tikra sukciu kontora. Jau koki trecia kart, neleidzia apmoket su galiojancia kortele kokia 7 kartus vis ismetant klaida. Poto is naujo suvedant informacija pabrangina bilieta 20%.
Atsakyti
Atšaukinėjau skrydį, su lietuvišku pagalbos numeriu nejungė (Omnitel)
Pasinaudojau Alvydo IP 212.59.13.90 patarimu - skambinau per Angliją +443309770444, pasirinkau lietuviškai - spausti 8.
Sutvarkė be problemų.
Atsakyti
As nedaznai rekiu valio. Bet kai si suknistu suknisciausia kompanija subankrutuos, reksiu valio.
Atsakyti
Nu paskaičius atsiliepimus toks jausmas kad pati blogiausia kompanija, nu bet kiek kartu esu skridusi su WizzAir visada buvo viskas gerai, visi darbuotojai mandagus, gal kaikurie atsiliepimai ir tiesa bet manau kaikurie per daug perdėta rašydami :)
Atsakyti
Analogiška situacija kaip pas Renata IP 81.191.184.79, šiandien nupirkau bilietus sau ir vaikui. Vaikui vietoje vietos numerio laiške parašė tarpą, už 3 valandu priskyrė vietą bet atskirai nuo manęs. Kaip taip gali būti, mano eilė 10 jo 25? Absurdas!!!!
VIktorija Pajarskė
2016-09-14 19:12:54 IP 78.56.29.112
Atsakyti
Nerekomenduoju naudotis „Wizzair" pagalba, skambučių centru ir kt. Nes tai yra tiesiog biznio modelio dalis ir jie temps pokalbį, kalbės labai lėtai, atšaukinės Jūsų dokumentus fakso ir darys kitokius triukus - tik todėl, kad tai verslas, arba todėl, kad jiems nerūpi kliento pasitenkimas, nes ne tam, mano nuomone jų Call centras yra įsteigtas.

Tikrai ne klientams padėti ir išlaikyti.

Suklydot pavardę - tiesiog pirkite naują bilietą.
Susituokėt ir pasikeitė pavardė Jūsų Privilege Pass? Tiesiog pamirškit tą paskyrą ir registruokite naują.

Man pakeisti pavardę savo paskyroje - taip ir nepavyko, po DAUGYBĖS skambučių, 10 Fakso (Taip, jie reikalauja siųsti FAKSU) siuntimo ir 40 EUR už skambučius.

Buvau šios kompanijos proteguotoja. Sakiau, kad tai viena iš pigių skrydžių bendrovių, kurią rekomendavau.

Ai, ir dar pasipildyk rašalą savo fakso aparate arba neatšaukinėkite, kad nereikėtų meluoti klientams, jog tai jų dokumentai neva tušti ateina :))
Atsakyti
Jau 3 metus naudojuos wizair, bet visada kaskokios nesamone, tai turedama privileg pasa, turiu skambinti ir prasyti, kad pataisytu nes nerodo kad turiu ji. Pokalbis vyko apie 25 min, ir kaip mastote kiek man tai kainavo, nors kaltes mano nera privileg pasa turiu jau seniai ir galiojanti.
Dabar tris dienas noriu nupirkt bilietus man ir sunui, rodo didesne suma su sunumi 29.99€, vienai 9, 99€
Vel nesamone, turiu naryste. Norint atlikt mokejima rodo esb000098. Kortele galiojanti banko
Atsakyti
man reikejo atsaukti skrydi, i lt duota numeri prisiskambinti neimanoma buvo, bandziau i visu lietuvos operatoriu ir laidiniu :) skambinau i ju informacija Vilniaus numeriu, man atkirto kad jie padeti negali ir padejo rageli. prisiskambinau i kitas salis, pirmiausiai situo numeriu +443309770444 pasirinkau 8 lietuviu kalba, pana labai nemandagi, bandziau sakyti kad noriu atsaukt skrydi, tai apsauke kad skambinciau i lt ta numeri, sakiau juk neismanoma prisiskambinti, pasake kad raskit buda ir padejo rageli... visiska nepagarba. tada skambinau +448717811096 pasirinkau 2 (rusu kalba), atsiliepe ir bendravo labai maloniai, padejo man ir issprendziau savo problema. daugiau gyvenime is wizzair nepirksiu bilietu, kosmaras o ne aptarnavimas.
Atsakyti
Sveiki,
Prisiskambinau tik per Anglija:
+443309770444 ir pasirinkau lietuviškai, reikia spausti 8.
Atsakyti
Sveiki, vakar uzsakinejau bilietus dviem, gvosi taip kad as bilieta ir vieta turiu, o vyras liko be vietos, nieko nesuprantu, sau atsispausdinau o jam neduodanes nepaskirta vieta.komedija. raso susisiekit su mumis, siekiuosi tik misija neimanoma.
Atsakyti
Call centro aptarnavimas tragiskas, perki priority boarding, extra leg room, o, kai paskambini su prasymu sukeisti vieta is 1c i 1a, kazkoki suda kalba: užduoda pilna identifikavimo klausimu, o po to sako, kad primokeciau, jeigu noriu pasikeisti vietą už kurią sumokėjau. Nepaisant to dar ir skambutis kainuoja 1, 40 už minute. Prasnekejus 7 min. dar ir primoketi sako. Žemas lygis, lupikavimas už 2 mygtukų paspaudimą, cancel reserved sit and reserve sit.
Atsakyti
Pavyko prisiskambinti tik į vienintelį 890094000 ir tik iš vienintelio Teledema operatoriaus. Už pokalbį sumokėjau 9eur už 6min (1min - 1, 45eur.). Prisiskambinus minutę kalba robotas, dvi minutes ieško info apie mano skrydį ir 2min kalbėjau. Problema liko neišspręsta, reikės skambinti vėl tuo pačiu tarifu, ne iš savo tel. ir neaišku kiek dar tai atsieis...
Labai pikta, kad kompanija aptarnaujanti tiek klientų negali būtų lengvai ir nebrangiai pasiekiama.
Atsakyti
Dalinuosi informacija, kad pavyko prisiskambinti nr. +44 8717 811 096.
Anglų k. (1) teko ilgai laukti, rusų k. (2) iš karto atsiliepė.
Labai maloniai bendravo ir išsprendėme problemą.
Geros dienos.
Atsakyti
Sveiki turiu uzsiregistravusi Wizair su sena pabarde...dabar paketu jau pabarde....kodel man neina pakeiti pano Wizair acounte...nes ten turiu nusipirkusi nuolaida metams mokėjau 26£...šiuo metu nuolaida taiko ant senos pavardes...kaip galėčiau pakeisti?
Atsakyti
Niekada nebeskrisiu su šita kompanija. Neileido į lėktuvą, nors dar buvo puse valandos iki skrydžio. Žmogiškumo jokio.
Atsakyti
Donatas 2016-07-18 18:31:45
Tragiškas aptarnavimas.

Nusipirkau skrydį, bet padariau klaidą pasirinkdamas grįžimo datą, todėl bandžiau prisiskambinti WizzAir tinklaplyje nurodytu mokamu numeriu, pasitarti dėl pakeitimo - man atrodo, kad kaip klientas, aš turiu teisę norėt pasikalbėti su žmogumi, o ne per kompiuterį visus reikalus tvarkyti.

Taigi, bandau skambinti. Aišku, iš abonento prisiskambinti negalima (kas nėra WizzAir kaltė). Pabandžiau iš kolegos Ežio - nepavyko prisiskambinti. Susinervinau, nutariau paskambinti Rekvizitai.lt nurodytu jų biuro telefonu. Tik iš trečio karto kažkas pakėlė ragelį - pirmus du kartus tiesiog apie penkias minutes praklausiau laukimo muzikėlės, nors autoatsakiklis sakė, kad "esate pirmas eilėje". Galų gale pakėlė vyrukas, kuris sakė, kad bandyčiau kitą operatorių.

OK. Teko pirkti Tele2 Pildyk - vėl nepavyko. Pabandžiau Labas - nepavyko. Išleidau ~€15 vien kortelėms.

Vėl skambinu į jų biuro telefoną - vėl pakėlė tik iš kažkelinto karto. Merginai bandau aiškinti situaciją - nepavyksta prisiskambinti iš jokio operatoriaus jų nurodytu telefonu - bet ji man net neleidžia baigti sakinio, kažką greit pasako "niekuo negaliu padėti, deja turiu nutraukti pokalbį" ir PADEDA RAGELĮ. Klientui padeda ragelį. Bandau perskambinti - nekelia, nors ką tik buvo pakėlę. Bent jau džiugu, kad mano pokalbis jų sistemoje įrašytas ir išsaugotas :)

Su tokiu prastu klientų aptarnavimu dar nesu susidūręs. Galėtų bent jau pakelti ir *mandagiai* pasakyti, kad nieko dėl mano skrydžio nepadarysi, pats susimoviau ir teks mokėti ar pan., bet ne - net to negauni *jau sumokėjęs* pinigus. Nenoriu išmesti pinigų į balą, todėl, deja reikės skristi jų lėktuvu (nors iš atsiliepimų ir skrydžiai nėra patys maloniausi), bet daugiau niekada nesinaudosiu WizzAir paslaugomis, kad ir kaip pigu būtų.

Tai tik mano hipotezė, bet manau, kad toks yra įmonės verslo modelis - pigūs skrydžiai, bet visur stengiantis sutaupyti arba pasipelnyti: prikimšti lėktuvai, prastas aptarnavimas, painus ir kiekviename žingsnyje pinigus išvilioti bandantis tinklapis, santykinai dideli mokesčiai už bet kokias papildomas operacijas (pasikeisti skrydį iš šeštadienio į sekmadienį tą pačią valandą vos po minutės nuo įsigijimo kainuoja €60...), pamažintas bagažo dydis (lyginant su kai kuriais kitais vežėjais) ir t.t. Pasikartosiu - tai tik mano hipotezė ir čia kritikuoju turėdamas tik pozityvių tikslų ("norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti") :))))))

Geros dienos.
Prisikambinti į wizzair nurodomą skambučiu centro numerį 890094000 TIKRAI NEĮMANOMA, bet aš radau išeitį :-) Iš šalų sąrašo, pateikto skambučių centre, pasirinkite Jungtinė Karalystė, gausite numerį 099117522257.
Tad surinkite 449117522257
Atsilieps anglų kalba ir pradės vardyti kokį numeriuką spausti norint pasirinkti norimą kalbą.
Lietuvių kalba yra numeris 8

Šiaip pats wizzair galėtų nurodyti šią informaciją. Daugeliui klientų palengvintų vargus :-)
Atsakyti
Reikalinga pagalba, visur rašoma kad padaryti CHECK IN reikia suvesti 6ženklu kombinacija, pas mane 7ženklai.
Kaip turiu suvesti duomenis, lauke telpa tik 6ženklai
Ačiu
Atsakyti
Su šeima metus laiko planavom atostogas. Pagaliau atėjo ta diena. Pavyko susitarti ne tik su darbdaviais ir bendradarbiais bet ir giminaičiais. Grįžim visi tą pačią dieną, į tą patį oro uostą. Ir beveik tuo pačiu laiku. Bet va " surprise". Pakeistas grafikas....Kaip ir visada nėra padeties be išeities. Tų išeičių tiek kad nežinau net ką pasirinkt:
1. Susigrąžint pinigus ir pirktis bilietus išnaujo. (dabar vienas bilietas i vieną pusę kainuoja tiek kiek mokėjau į abu galus visiems trims)
2. Skristi dviem dienom anksčiau. Palauktumem oro uoste, susitartos datos....atvažiuojant paiimt likusius giminaičius, mes skrendame atgal, baigesi atostogų laikas..
3.skristi susiplanuotą datą tik iš kito oro uosto, kuris nuo mūsų 300km.

Labai dėkoju tiems žmonėms/agentūroms, kurie tvarkarščius keičia tada kai išparduoti visi bilietai...Ačiū už sugadintas atostogas!
Prieš perkant bilietus gerai apsvarstykit su kuria kompanija bendradarbiausit, sumokėti pinigai už bilietą tai dar nereiškia kad tikrai išskrisit
Atsakyti
Tragiškas aptarnavimas.

Nusipirkau skrydį, bet padariau klaidą pasirinkdamas grįžimo datą, todėl bandžiau prisiskambinti WizzAir tinklaplyje nurodytu mokamu numeriu, pasitarti dėl pakeitimo - man atrodo, kad kaip klientas, aš turiu teisę norėt pasikalbėti su žmogumi, o ne per kompiuterį visus reikalus tvarkyti.

Taigi, bandau skambinti. Aišku, iš abonento prisiskambinti negalima (kas nėra WizzAir kaltė). Pabandžiau iš kolegos Ežio - nepavyko prisiskambinti. Susinervinau, nutariau paskambinti Rekvizitai.lt nurodytu jų biuro telefonu. Tik iš trečio karto kažkas pakėlė ragelį - pirmus du kartus tiesiog apie penkias minutes praklausiau laukimo muzikėlės, nors autoatsakiklis sakė, kad "esate pirmas eilėje". Galų gale pakėlė vyrukas, kuris sakė, kad bandyčiau kitą operatorių.

OK. Teko pirkti Tele2 Pildyk - vėl nepavyko. Pabandžiau Labas - nepavyko. Išleidau ~€15 vien kortelėms.

Vėl skambinu į jų biuro telefoną - vėl pakėlė tik iš kažkelinto karto. Merginai bandau aiškinti situaciją - nepavyksta prisiskambinti iš jokio operatoriaus jų nurodytu telefonu - bet ji man net neleidžia baigti sakinio, kažką greit pasako "niekuo negaliu padėti, deja turiu nutraukti pokalbį" ir PADEDA RAGELĮ. Klientui padeda ragelį. Bandau perskambinti - nekelia, nors ką tik buvo pakėlę. Bent jau džiugu, kad mano pokalbis jų sistemoje įrašytas ir išsaugotas :)

Su tokiu prastu klientų aptarnavimu dar nesu susidūręs. Galėtų bent jau pakelti ir *mandagiai* pasakyti, kad nieko dėl mano skrydžio nepadarysi, pats susimoviau ir teks mokėti ar pan., bet ne - net to negauni *jau sumokėjęs* pinigus. Nenoriu išmesti pinigų į balą, todėl, deja reikės skristi jų lėktuvu (nors iš atsiliepimų ir skrydžiai nėra patys maloniausi), bet daugiau niekada nesinaudosiu WizzAir paslaugomis, kad ir kaip pigu būtų.

Tai tik mano hipotezė, bet manau, kad toks yra įmonės verslo modelis - pigūs skrydžiai, bet visur stengiantis sutaupyti arba pasipelnyti: prikimšti lėktuvai, prastas aptarnavimas, painus ir kiekviename žingsnyje pinigus išvilioti bandantis tinklapis, santykinai dideli mokesčiai už bet kokias papildomas operacijas (pasikeisti skrydį iš šeštadienio į sekmadienį tą pačią valandą vos po minutės nuo įsigijimo kainuoja €60...), pamažintas bagažo dydis (lyginant su kai kuriais kitais vežėjais) ir t.t. Pasikartosiu - tai tik mano hipotezė ir čia kritikuoju turėdamas tik pozityvių tikslų ("norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti") :))))))

Geros dienos.
Atsakyti
nusipirkau pasjus bilietus is luton i vylniu ir negaunu niekaip jokiu nuorodu nei i registracija skrydziu nei dar kazko, bandau pasijungt tuo pastu kuriuo registravaus pirkdama bilietus, neegzistuoju, uz bilietus is mano saskaitos pinigai atskaiciuoti, as jau nusipirkau bilietus net kitam reisui, jusu konsultantas irgi niekuo nepadeda, tel duotu prisiskambint neimanoma, prasau rast mano bilietus arba grazint pinigus 11/04/2016

Card Purchase WIZZ AIR HUN920WZZ HUNGARY HUNGARYON 07 APR BCC 176.98 11APRWIZZ AIR HUN920WZZ

-£176.98
Atsakyti
Skrydis iš Olandijos į Lietuvą.

Dėl kompanijos neveiklumo teko papildomai praleisti oro uoste 7 valandas.
Atsakyti
Siaubinga kompanija. Apmokėjau bilietus banko pavedimu iškart tik gavus nurodymus. Patvirtimo ir bilietų nesulaukiau per penkias darbo dienas. Vienintelis būdas su jais susisiekti yra skambinti į skambučių centrą, ką reiškia mokėti 1.45€ už minutę. Sekiau nurodymus, paspaudžiau vienetą pasirinkdama lietuvių kalbą. Na ir ką, laukiu toliau, groja muzikėlė. Po dar kelių minučių atsiliepia indišku akcentu angliškai kalbantis vaikinas atsiprašinėdamas, kad nieko nėra kas lietuviškai dabar galėtų kalbėt. Prasikankinom bandydami susikalbėt ir nutraukiau pokalbį nes verkt jau norėjosi apie pokalbio sumą pagalvojus.. Sekančią dieną vedant mano atpažinimo kodą į paiešką nieko neberodė išvis - toks nebeegzistavo.
Toliau ieškau būdų susisiekt el. paštu - tokio nėra. Nuvažiavom į oro uostą tikėdamiesi pagalbos, bet niekur jokių galų atsekt neįmanoma. Pasiūlė rašyt skundą. Užpildžiau skundo formą - atsakymą gausiu per 30 dienų.
Banke taip pat užpildžiau prašymą ištirti kur tie pinigai dabar yra. Atsakymas taip pat bus tik per mėnesį. O dabar net nežinau ką daryt - pirkt bilietus iš naujo, ar tikėtis kad jie juos grąžins? Gal yra kokių teisinių priemonių juos priremti? Negalima leisti kad taip tyčiotųsi iš žmonių.
Atsakyti
Tai kazkokia tai nesamone vyksta su wizzair. Perki discount gauni kaina pigesne, ok, bet kaina tik man, tai kodel raso 1+1 gauna ta pati nuolaida jeigu negauna.
, , ((Įprastinės nuolaidos: sutaupykite dar daugiau keliaudami su šeimos nariu arba draugu! Nuolaidos taip pat galioja ir nario kelionės kompanionui (keliaujančiam tuo pačiu užsakymu, kaip ir narys, ne daugiau kaip du keleiviai vieno užsakymo metu)), ,
Perku 3 bilietus, atskirai nusipirkau bilieta savo vyrui su discount 01.07.2016 uz 559Nok is Bergeno i Vilniu, viskas gerai. Toliau atskirai perku sau ir 5 metu vaikui kaina iskart pasikeicia i 749NOK....kodel??????
Jeigu pasirenku be vaiko kaina ta pati kaip vyro 559NOK, salia mano vyro vietos yra dvi laisvos vietos prie lango ir vyduryje. Vienisu vietu tai pat dar pilna.
Skambinau i wizzair i Lietuva kad issiaiskinti kodel taip yra, gavau atsakyma, , nes tai liko viena vienintele vieta su nuolaida" - kokia dar vienintele, laisvu vietu liektuve buvo tuo laiku apie 15, kaip vieninteles taip ir po 2-3. Tai taip ir negaliu suprasti, taigi as galiu nusipirkti sau vieta pati kur as noriu sedeti, neziurint i tai kur man buvo priskirta nemokama vieta. Zodziu mielagiai su savo Discount clubu, neiseina nusipirkti 1+1 su ta pacia nuolaida, teko nusipirkti man uz 749NOK nes vienam vaikui negaliu uzsakyti bilieta ir pasirinkti sedima vieta salia saves ar vyro. Nusipirkau su apgauta Discount kaina 749NOK, vieta man nepatiko kur siule ir pasirinkau ir nupirkau kur pati norejau, salia savo vyro, ir taip iseina kad sedesim kartu ir laisvu 2-3 vietu pilna buvo, taigi nustokit apgaudineti zmones su savo akcijomis, jeigu rasot kad kaina 1 bilietui su Discount yra 559 tai ir vaikui su manim turi but 559, o ne taip kaip jus darot automatiskai padidinat kaina nes musu yra du, nesamone kazkokia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ir dar kai pasirenku informacija....tvarkarastis...Bergen-Vilnius, kaina 01.07 be discount yra 649NOK, kai darau skrydzio uzsakyma 01.07 Bergen-Vilnius, kaina automatiskai pasikeicia i 839, del ko taip yra nesuprantu....Gal visgi wizzair rastu zodzius paaiskinimui del sios situacijos??
Atsakyti
kol kas neveikia oficialus klientų aptarnavimo nurmeris 890094000, bet skubiam kontaktui telefono numeris, kuri pavyko išsikasti yra 85 2032417. Gal kam pravers, nes aš dvi dienas kankinausi.
Atsakyti
Sveiki, praeitais metais uzsakinejau draugei bilietus is Lietuvos i Vokietija.Bandziau sumoketi, is pirmo karto nepavyko, atejo sms i el.pasta, kad apmokejimas nepavyko.Tada sugeneravau dar kelis apmokejimus is savo kreditines korteles ir 2 kartus is vyro.Kita diena vel tas pats, raso kad apmokejimo negavo:paskambinus telefonu i paysera, apmokejimas buvo atliktas.Pinigai i mano saskaita buvo grazinti uz klaidingai atliktus apmokejimus, o i vyro taip ir negrazino.Buvo atsakyta kad apmokejimo savo sistemoje jie nemato.300 euru nuplauk: ((Kreipemes per banka, atsakymo irgi negavome..tyla.Esu nusivylusi ir manau daugiau bijosiu pirkt bilietus Wizzair.
Atsakyti
Deimantė 2015-09-25 16:14:40
Man lygiai tas pats. Su kompanija susisiekt neimanoma. Bankas niekuo padeti negali. Skambinau i vartotoju teises lietuvoje. Siulo kompromisa siusti wizzair el.laiska su nurodymais apie mokejima, o jei jie neatsako tada turi kreiltis i europos vartotoju teises. Balaganas grynas
sveiki. as uzsisakiau bilieta is rygos i vokietija ir mokejau banko pavedimu. man bilieto nesustabde, neautsauke ar pan. po triju dienu apmokejimas buvo patvirtintas ir galejau atsispauzdint ji.patvirtinimas trunka iki penkiu dienu. reikia gerai perskaityti banko pavedimo taisykles, gerai irasyti ka reikia i papildomus laukus ir manau kad viskas bus gerai. pasiskambinti taip pat galima. kiekvienai saliai yra atskiras tel.nr. reikia netinget panarsyti po puslapi ir viskas imanoma. ir narsyt ne mobilioje versijoje. AS TIKRAI LABAI REKOMENDUOJU SIA KOMPANIJA. o kitiems zmonem viskas yra blogai, kas iesko tas randa prie ko prisi*ist, taip sakant.☺ geru kelioniu jums ☺
Atsakyti
Paskaicius komentarus, darosi baisu. Asmeniskai as, skraidau tik su Wizzair aviakompanija, Lietuva-Norvegija-Lietuva ir esu labai patenkinta. Nei karto nebuvo jokiu problemu, stiuardeses visada su sypsena ir malonios. Dziaugiuosi ir visiem rekomenduoju tik Wizzair.

Taip pat rekomenduojame

RM CARGO BALTIC
Adresas: Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; oro transportas, aviacija; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „RM Cargo Baltic“ – krovinių gabenimo paslaugas teikianti įmonė, kuri specializuojasi pervežimuose oro, jūros bei žemės transportu. Profesionali komanda, klientų pasitikėjimas bei platus partnerių tinklas užsienyje ir Lietuvoje leidžia efektyviai aptarnauti mums patikėtus krovinius bet kuriame pasaulio taške...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
Guliverio kelionės
Kelionių organizatorius

Adresas: Savanorių pr. 128, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; automobilių nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Pagrindinė UAB Guliverio kelionės veikla - kelionių organizavimas lėktuvu, autobusu, kruizai, poilsinės kelionės, tolimi kraštai. Gidų paslaugos Ekskursijos po Lietuvą įvairiomis kalbomis; vietinių gidų paslaugos anglų, rusų, vokiečių, prancūzų ir kitomis kalbomis daugelyje pasaulio šalių; lietuviškai kalbančių...
Kelionių akademija
Adresas: S. Žukausko g. 35, LT-09129 Vilnius.
Veiklos sritys: autobusų, mikroautobusų nuoma; kelionės; oro transportas, aviacija; pramogos ir poilsis.
Egzotinės, pažintinės ir poilsinės kelionės, kruizai. Siūlome didelį kelionių pasirinkimą internete. Atrenkame Jums tik gerus viešbučius ir kelionių pasiūlymus, organizuojame egzotines keliones su vadovu iš Lietuvos. Taupome Jūsų laiką ir pinigus, o Jums belieka mėgautis atostogomis be rūpesčių! Mes organizuojame...
Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai
Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai 10-17 11:39
Polistireninis putplastis (angl. Expanded Polystyrene, sutr. pavadinimas - EPS) - termoizoliacinė medžiaga, išgaunama lydant išpusto polistireno granules, kurių uždaros poros...
Barselonos viešbučiai rašo laiškus turistams
Barselonos viešbučiai rašo laiškus turistams 10-19 18:56
Barselonos viešbučių ir restoranų savininkai pripažįsta, kad turistų srautai Katalonijos sostinėje sumenko. Taip nutiko ne tik dėl spalio 1 d. įvykusio referendumo dėl nepriklausomybės, –...
"Gazelės" Telšiuose – labai priklausomos nuo vienos gamyklos
"Gazelės" Telšiuose – labai priklausomos nuo vienos gamyklos 10-19 18:41
Ketvirtadienį Telšiuose vyko "Verslo žinių" organizuojama konferencija "Gazelė 2017. Kaip konkuruosime rytoj?".
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kaip dažnai keičiate telefoną

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

IBM 159,53 +8,86%
Goldman Sachs 242,03 +2,52%
Adobe Systems 153,00 +1,74%
Citigroup 73,12 +1,29%
Twitter 18,02 -1,42%
AT&T 35,71 -1,44%
Chevron 118,15 -1,72%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 148,38 +5,51%
Dujos (JAV) 2,94 -5,77%
Bananai 1098,07 +1,39%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Apelsinai 722,68 -4,51%