VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omniva LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omniva LT

Atsiliepimai apie Omniva LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omniva LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai prasta imone, nemoka normaliai susisiekti. Atveze siunta ir pinigu paeme daugiau neigu reikejo.
Atsakyti
Visad gaudavau be priekaistu, bet siandien savanoriu Rimi atejau pasiimti dukros suknele su pakabuku ir gumytem bet radau suplesita paka ir vel uzklijuota lipnia juosta, o viduj tik suknele, tai dar ir pavoge priedus uz kuriuos mokejau!! Tik nesuprantu kam?? Prisegu foto. Vagiai!
Atsakyti
Sveiki, noreciau labai padekoti Kretinga aptarnaujanciam kurjeriui.Labai nuosirdus, kulturingas jaunuolis.Siunta pristate laiku, tvarkinga, nepazeista.Taip pat dekoju ir "OMNIVA"personalui uz greita ir kokybiska darba.
Atsakyti
Kodel nera nei vieno paštomato Trakuose ?
Atsakyti
Labas, kodėl mano siuntas siunčiate ne į artimiausią paštomatą? Kodėl aš turiu eiti 2 kilometrus į vieną pusę ir 2 km. atgal, kai tuo tarpu yra paštomatas už 800 metrų??
Atsakyti
Neatlieka savo darbo gerai, del grazinimo siuntu, buvo pranesta, kad siustu siunta atgal, bet taip nepadare, ir praradau siunta.
Atsakyti
Kiekvieną kartą omniva atsiunčia man siuntą į vietą iš kurios aš NEGALIU atsiimti siuntos. Kiekvieną kartą aš prašau ją persiusti į kitą gatvę.

Tyčiojasi iš manęs? Ar omnivos programuotojai nesugeba nurodyti sistemoje požymį - siusti ne į sistemos parinktą paštomatą, o klientui pasiekiamą?
Atsakyti
Keikiu omniva jau visą savaitę, dėl jų bendravimo įgūdžių su klientais... Situacija buvo tokia. Užsisakiau kolonėlę iš internetinės parduotuvės ketvirtadienį, du kartus pasitikrinau ar tilps į paštomatą. Viskas atrodė tvarkoje gauvau žinutę, kad penktadienį jau ji įdėta į paštomatą. Liux! pagalvojau greit gausiu. Šeštadienį rytą ateina žinutė 9:24 (nors puslapyje parašyta, kad prekes deda i paštomatą 10:00) kad jau vietoje mano kolonėlė. Atvažiuoju pasiimti jos, bet jos ten nėra. Na gerai galvoju palauksiu pirmadienio iš ryto vėl nuvažiuoju pasitikrinu paštomatą ar jos dar neįdėjo. Nieko. Apie 11h. skambina omnivos astovė ir pasako kad netilpo mano kolonėlė į paštomatą kažkaip ir pasako, kad ja man atves kurjeris, kuris su manimi susisieks. Man iškarto keista darosi. Taip kaip tada mano kolonėlę sutilpo į paštomata kai ja nunešė internetinės parduotuvės darbuotojai? Na nesvarbu, palauksiu ji nesudegs jei taip greit negausiu. Laukiu iki ketvirtadienio 3d darbo dienas, niekas neskambina. Penktadieni parašau jiems, kad dar nesulaukiau savo siuntos ir norėčiau sužinoti, kada ją gausiu. O jie atrašo: "Nuoširdžiai atsiprašome dėl nepatogumų įvyko kurjerio klaida. Prašome kreiptis į siuntėją dėl pakartotinio siuntimo." Kas nutiko kurjeriui suskaudo nugara, kad negalėjo pakelti mano kolonėlės ar kas. Esu labai nepatenkintas omniva. Ne vien, kad kolonėlės negavau, bet ir pinigai nuplaukė užsiuntimą.
senu motociklų remontas
2017-02-14 12:16:33 IP 78.57.245.126
Atsakyti
Džiaugiuosi, jog yra omniva. Labai lengvai ir pigiai betkokiu laiku galima išsiųsti siuntinį. Siuntos tvarkingos, niekas neaplaužoma ar apspardoma, kaip kiti pasakoja. Jau naudoju nuo pat atsidarymo. Kainos tikrai superinės lyginant su lietuvos pašto paslaugom. Visos siuntos atvyksta laiku. Rekomenduoju.
Atsakyti
D 2017-02-04 00:07:42
Turėjome situaciją panašią...

Vilniuje, Žirmūnų RimiHyper market paštomatas.
Siuntų išėmimo laikas apie 17, 00 val jei neklystu. Bėgu prie paštomato, nes labai noriu suspėti... Mano laikrodis rodo maždaug 16, 45 val...... Žiūriu autobusiukas Omnivos. Pas mane TRYS siuntiniai. Vienas kuprinėje, po du rankose, ir bėgu tiesiai į autobusiuko pusę.

Kaip sakoma: Mojuoju rankom ir kojom ir mikriukas nenuvažiavo !!! Ir ne tai, kad dar paėmė siuntą, bet ir paėmė, ir nuramino, kad spėjom, ir pasakė neskubėti, nes tikrai palauks, dar prie paštomato supildyti lipdukus leido ir pasakė kad tikrai spėjau. !!! Ir kol pildžiau lipdukus uždusęs - mikriukas tikrai nenuvažiavo.

Labai prašau Omnivos personalo vadovo sukaupti drąsos, atrasti šiek tiek laiko ir sugebėti išsiaiškinti kas siuntas prieš 17, 00 val išiminėjo 2016-11-21 dieną Omniva Vilnius Rimi Hypermarker Žirmūnų paštomate ir skirti patį didžiausią pagyrimą tam kurjeriui. (Vaikinukas, tamsesnių plaukų). Spėju tas kuris vairavo autobusiuką tą dieną, nes kitas šalia jo sėdėjęs kurjeris lyg nevairavo, jei gerai pamenu.

Tokios situacijos atperka visus smulkius nesklandumus. Pasirodo, kartais tiek nedaug reikia - truputį žmogiškumo ir geros emocijos, paslaugumo ir rūpestingumo klientui ir pasibaigęs lipduko popierius, užimta klientų linija, ar suvėlavusi siunta tėra tik mažytė smulkmena, nes tai tik techniniai dalykai. O rūpestis klientu ir parodytas žmogiškumas klientui - yra pats didžiausias įmonės pliusas. Šaunuoliai.
Kaip smagu skaityti. :) Žmogiškumas visuomet atperka viską, taip užtikrindamas kliento pasitikėjimą teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Viktorija 2017-01-16 11:34:06
Šaunuoliai! Noriu labai padėkoti, jog įvykus nesusipratimui, Omniva kurjeris važiavo antrąkart pas klientą pristatyti siuntos (klientas gyvena užmiestyje/kaime) ir tai buvo daroma net nebe darbo valandomis. Likau labai sužavėta jūsų aptarnavimu, rekomenduoju žmonėms rinktis Omniva kurjerio paslaugas, dar nė karto nenuvylė. AČIŪ!
Turėjome situaciją panašią...

Vilniuje, Žirmūnų RimiHyper market paštomatas.
Siuntų išėmimo laikas apie 17, 00 val jei neklystu. Bėgu prie paštomato, nes labai noriu suspėti... Mano laikrodis rodo maždaug 16, 45 val...... Žiūriu autobusiukas Omnivos. Pas mane TRYS siuntiniai. Vienas kuprinėje, po du rankose, ir bėgu tiesiai į autobusiuko pusę.

Kaip sakoma: Mojuoju rankom ir kojom ir mikriukas nenuvažiavo !!! Ir ne tai, kad dar paėmė siuntą, bet ir paėmė, ir nuramino, kad spėjom, ir pasakė neskubėti, nes tikrai palauks, dar prie paštomato supildyti lipdukus leido ir pasakė kad tikrai spėjau. !!! Ir kol pildžiau lipdukus uždusęs - mikriukas tikrai nenuvažiavo.

Labai prašau Omnivos personalo vadovo sukaupti drąsos, atrasti šiek tiek laiko ir sugebėti išsiaiškinti kas siuntas prieš 17, 00 val išiminėjo 2016-11-21 dieną Omniva Vilnius Rimi Hypermarker Žirmūnų paštomate ir skirti patį didžiausią pagyrimą tam kurjeriui. (Vaikinukas, tamsesnių plaukų). Spėju tas kuris vairavo autobusiuką tą dieną, nes kitas šalia jo sėdėjęs kurjeris lyg nevairavo, jei gerai pamenu.

Tokios situacijos atperka visus smulkius nesklandumus. Pasirodo, kartais tiek nedaug reikia - truputį žmogiškumo ir geros emocijos, paslaugumo ir rūpestingumo klientui ir pasibaigęs lipduko popierius, užimta klientų linija, ar suvėlavusi siunta tėra tik mažytė smulkmena, nes tai tik techniniai dalykai. O rūpestis klientu ir parodytas žmogiškumas klientui - yra pats didžiausias įmonės pliusas. Šaunuoliai.
Atsakyti
Siunčiau siuntinį jūsų paštomatu, siuntinys pas gavėja atkeliavo aplaužytas, nors buvo pakankamai tvarkingai supakuotas ir apsaugotas nuo smūgių, tai norėjau paklausti, ką jūsų kurjeriai veikia su siuntiniais, sėdi ant jų, ar vietoje futbolo kamuolio spardo?
Atsakyti
Šaunuoliai! Noriu labai padėkoti, jog įvykus nesusipratimui, Omniva kurjeris važiavo antrąkart pas klientą pristatyti siuntos (klientas gyvena užmiestyje/kaime) ir tai buvo daroma net nebe darbo valandomis. Likau labai sužavėta jūsų aptarnavimu, rekomenduoju žmonėms rinktis Omniva kurjerio paslaugas, dar nė karto nenuvylė. AČIŪ!
Atsakyti
Sveiki, Kaune tiek Juozapavičiaus pr., tiek Akropolio paštomate, tiek Baranausko gatvėje enančiame pasibaigusios juostos, neatspausdina kvitukų!
Atsakyti
Labas rytas, visada siunčiu per Omnivos paštomatus ir tikrai esu labai patenkinte siuntos kaina ir žinoma - pristatymu. Siuntos ateina greitai, tačiau.
Suprantu, kad yra Kalėdinis laikotarpis ir žmogiškumas neleidžia nesuprasti ir kurjerių darbo. Visi skubam, lekiam, nespėjam - juk tai šventinis laikotarpis, tačiau. Teko kviesti kurjerį, kurio aptarnavimu ir kompetencija labai nusivyliau. Užsisakinėjant paslaugą internetu, turime galimybę pasirinkti, kokią dieną ir kuriuo laiku siunta bus paimama iš vietos. Keletą kartų užsisakinėjome šią paslaugą, tačiau iš 4 tik 1 kartas buvo, kada kurjeris paimtų siuntą laiku. Suprantu, kad galima vėluoti valandą, dvi, pusdienį, tačiau ne visą darbo dieną. Esame įmonė, todėl mums svarbu, kad siunta žmogų pasiektų kuo greičiau, o juo labiau, kai užsisakome laiką patys. Visa problema yra tame, kad sudaromos be galo sunkios aplinkybės susisiekti su pačiu kurjeriu - jis paskambina, pasako, kuriuo preliminariu laiku bus ir kai mes pasakome, kad tokiu laiku yra pietus jis atšauna, kad prie mūsų nesiderins, nes neturi laiko. Aš suprantu, kad važinėjimasis pirmyn atgal kainuoja ir visi norime planuotis savo laiką, nes taip darbas vyksta greičiau, tačiau įžūliai atkirsti tikrai nederėtų. Sekantis dalykas, kurjeris galiausiai atvykęs (įpykęs) po mažo konflikto pasiūlė mums išsikviesti DPD, jeigu mums taip skubu. Čia jau buvo viršūnė. Manau, kad Omnivos personalui turėtų būti aktualu, kaip yra atbaidomi jų klientai ir kaip jiems yra siūlomos kito kurjerio paslaugos. Taip ir padarėme - pasirinkome DPD paslaugas ir esame labai patenkinti aptarnavimu bei pristatymo grafiku. Nors ir tenka mokėti kone dvigubai daugiau, tačiau mes geriau renkamės šį variantą ir miegame ramiai. Gražių švenčių!
Atsakyti
igoris 2016-12-21 15:48:53
skambinau jums pusantros valandos is princypo bet taip niekas ir neatsiliepe, visi konsultantai uzimti
Sveiki p.Igori,
tikėtina, kad prieššventiniu laikotarpiu prisiskambinti į Omniva klientų aptarnavimo centrą gali būti sudėtinga dėl itin didelio skambučių srauto. Maloniai prašome jūsų susisiekti su mumis el.paštu info@omniva.lt. Klientų aptarnavimo centro darbuotojos atsakys į jūsų užklausą per 24 valandas darbo dienomis.
Atsakyti
IRENA 2016-12-20 15:13:35
Labai blogai dirba, pastoviai neveikia terminalai, kada reikia atsiimti, ne laiku pristato siuntas
Laba diena, p.Irena,

maloniai prašome patikslinti informaciją, kuriame mieste, kuriuo paštomatu bandėte naudotis bei laukiamos siuntos numerį. Labai lauktume jūsų tikslesnės informacijos telefonu 8 700 55077 arba el.paštu info@omniva.lt.
Dėl siuntų pristatymo terminų, nuolat skelbiame informaciją mūsų internetinėje svetainėje.
Atsakyti
VIDMANTAS 2016-12-17 09:29:36
Laba diena.Siunta pateko i Kauno pastomata, ar butu galima siunta atgabenti iki Kretingos pastomato MAXIMA Rotuses a.Siuntos nr. CC280899356EE.
Gerb. Vidmantai,

maloniai prašome dėl siuntos nukreipimo į kitą paštomatą kreiptis tiesiogiai į Omniva klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8 700 55077 arba el.paštu - info@omniva.lt. Darbo laikas pirmadienis-penktadienis, nuo 8.00 val. iki 19 val.
Atsakyti
Lina 2016-12-15 10:30:35
Siandien norejau atsiimti siunta kuri nebuvo didele, kadangi esu nedidelio ugio ji padeta ne tik paciam virsuj bet ir nustumta i pati gala.... praeiviai padejo isimti ja. Sakyciau turetumet spest tokia beda, juk ateina ir neigalieji su vezimeliais.
Laba diena, Lina,
dėkojame jums už pastabas. Omniva paštomatai yra automatizuoti, kai kurjeris deda siuntą į savitarnos terminalą, sistema automatiškai parenka į kurį skyrelį įdėti siuntą, t.y. kurjeris neturi galimybių parinkti skyrelio. Bet jūsų pastaba dėl siuntos įdėjimo giliau į skyrelio vidų yra teisinga. Perduosime ją atsakingiems darbuotojams, kad jie instruktuotų kurjerius. Gražių artėjančių švenčių!
Atsakyti
skambinau jums pusantros valandos is princypo bet taip niekas ir neatsiliepe, visi konsultantai uzimti
Atsakyti
Labai blogai dirba, pastoviai neveikia terminalai, kada reikia atsiimti, ne laiku pristato siuntas
Atsakyti
Laba diena.Siunta pateko i Kauno pastomata, ar butu galima siunta atgabenti iki Kretingos pastomato MAXIMA Rotuses a.Siuntos nr. CC280899356EE.
Atsakyti
Siandien norejau atsiimti siunta kuri nebuvo didele, kadangi esu nedidelio ugio ji padeta ne tik paciam virsuj bet ir nustumta i pati gala.... praeiviai padejo isimti ja. Sakyciau turetumet spest tokia beda, juk ateina ir neigalieji su vezimeliais.
Atsakyti
Ramunas 2016-12-12 11:27:50
Siuntos neatiduoda 4 para.Techniniai nesklandumai
.Paskambina pasako kad jau viskas ok.Nuvaziuoji atsiimt ir vel neatiduoda.Tada jau prisiskambint nebeimanoma.Ir ka daryti tokioj situacijoj nebeaisku.Niekam nerekomenduociau omniva
Sveiki p.Ramūnai,
ar galite patikslinti savo siuntos numerį?
Atsakyti
Siuntos neatiduoda 4 para.Techniniai nesklandumai
.Paskambina pasako kad jau viskas ok.Nuvaziuoji atsiimt ir vel neatiduoda.Tada jau prisiskambint nebeimanoma.Ir ka daryti tokioj situacijoj nebeaisku.Niekam nerekomenduociau omniva
Atsakyti
Sveiki, Omniva,

Esant didžiuliam paštomatų apkrovimui daugelis siuntų šiuo metu vėluoja, tačiau parodoksalu ir keista - tačiau džiaugiuosi Jūsų projekto sėkme. Ir augantis klientų ratas, bei labai dažnai (lapkričio bei gruodžio mėn.) perpildyti paštomatai - rodo, jog didžioji dalis siuntėjų renkasi Jus !

Perskaičiau žemiau esančius atsiliepimus, ir galiu pasakyti, kad neteko niekada nieko panašaus patirti.

Darbo metu konsultantai visuomet atsiliepia per 1 - 3 minutes. (Nesuprantu kas valandą čia neprisikambina).
Apie vėluojančias siuntas yra informuojama SMS žinute, o kai tik yra įdedamos į paštomatą - siunčiamas atsiėmimo kodas ir pranešimas, kad siunta jau paštomate. Nebent Jūs per paštomatus siuntinėjate transplantacijos organus - tai tada savaime aišku, kad stresuojate. Tokiu atveju siūlau imti sraigtasparnį, nes kurjerių mašina gali ir sugesti ir užstrigti keliuose, ar kamštyje. Tad jei siuntą išsiunčiate paskutinę termino dieną - patys kalti. Siųskite anksčiau, ir visada bus atsarga nenumatytiems veiksniams.
Jei kvito neatspausdina - visada paskambinus telefonu ir pasitikslinus nuramina ir siuntos numerį atsiunčia el. paštu. (Būna tokių situacijų, kad vienu metu būna ir lipduko popierius pasibaigęs ir čekių net nespausdina).

Kurjeris kai neatsiėmė klientas siuntos per 7 dienas iš paštomato pats paskambino ir paklausė ką daryti. Aišku, už siuntos grąžinimą teko sumokėti dar kartą, bet tikrai nieko panašaus nėra, kad siunta dingtų, jos reikėtų ieškoti ir panašiai.

Kas penkias darbo dienas laukė siuntos tai žinokit taip Jums ir reikia, jei patys esat nevykėliai ir negalite paskambinti į Omnivos centrą. Viskas suderinama, sutikslinama. Konsultantai net kurjeriams pokalbio metu paskambina susitikslinti jei situacija sudėtingesnė.

Taisytinų dalykų Omnivos sitemoje, be abejo, kad yra, tačiau tie minusai ne tokie jau ir dideli, kad šiandien reikėtų apie juos kalbėti. Pakalbėsim kitą kartą :)

Visiems darbuotojams linkiu gerų klientų, kuo mažiau nesklandumų ir sėkmės ir ateityje gerinant įmonės reitingą. Jei klientų daugės, tuomet linkiu ir didesnių atlyginimų esamiems darbuotojams - nes jie iš tiesų šaunuoliai!

Pastaba:
Siuntomis naudojuosi dažnai. Nesu nei kurjeris, nei Omniva darbuotojas, nei kitų paslaugų vadybininkas.
Tiesiog esu vienas iš nedaugelio, kuris moka pasidžiaugti ir gerais dalykais ir nepagaili savo laiko. O laiko tiek nedaug, Todėl agresijos lieti, ypač prieš šventes tikrai nepatariu niekam. Labiausiai patys sau tik nuotaiką susigadinsite.
Paštomatų naudotoja
2016-11-24 07:45:13 IP 84.15.177.117
Atsakyti
Ne vieną kartą esu siuntusi siuntas per paštomatus ir siunta visada jau kitą dieną pasiekdavo gavėjus, nesuprantu tokio žmonių pasipiktinimo. Jeigu vieną kartą nepasisekė, tai nereiškia, kad ir toliau taip bus. Kainos dabar tikrai prieinamos, o kokybė priklauso nuo lygiai tokių pačių žmonių, kaip ir nuo visų neigiamų komentarų autorių. Visi padarom klaidų ir visiems kartais nepasiseka, bet kodėl visi pastebi tik nepasisekimus? LABAI GERA FIRMA YRA OMNIVA ir tikrai stengiasi laiku tas siuntas pristatyt, nustokis verkt čia visi. :)
Atsakyti
kita 2016-10-22 11:17:50
Labai prastai atlieka savo darbą.. Siuntimas per Lietuvos paštą užtrunka greičiau nei per Omniva.. Niekaip nesuprantu veža 5 d.d. ir čia vadinasi greitasis kurjeris..Esu labai nusivylusi ir visada siunčiuosi per konkurentus, kurie dirba greitai ir tvarkingai..
Laba diena,

būtume dėkingi, jei pateiktumėte siųstos siuntos numerį, kad galėtume išsiaiškinti susidariusią situaciją. Neturėdami konkrečios informacijos, gana sudėtinga pateikti konkretų atsakymą į jūsų užklausą.
Atsakyti
as 2016-10-20 12:29:15
Tokios blogos įmonės dar nesu matę, ganu sms kad siuntinys pristatytas į paštomatą, nuvažuoju pasiimt savo siuntinio, suvedu pin kodą atsidaro durelės ir staigmena stalčius tuščias nieko nėra, na ką skambinu į omniva aišku niekas man neatsiliepe, na valandos bėgi pavyksta prisiskambint pasakau kas kaip, pasakė mes išsiaiškinsim ir jum paskambinsim,
neužilgo paskambino jei gerai supratau vairuotojas, pasakė kad mano siuntiny pajamė kažkokia moteris, gerai kad ta moteris pati pasiskundė kad gavo ne savo siuntiny, o jei ne tai ir viskas gyvenime neraščiau savo siuntinio, na ir teko man pačiam važiuot pas ta motery namo pasiimt. o iš omnivos taip ir nepaskambino jei pats nebučiau ieškojas tai ir dabar dar nieko neturėčiau. Gyvenime nesinaudosiu šitos įmonės paslaugom ir kitiem dar pasakysiu.
Laba diena,

Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Tikėtina, jog šioje situacijoje įvyko kurjerio klaida. Tokiu atveju, siuntą Omniva kurjeris turėjo paimti pats ir pristatyti Jums tiesiogiai arba pakartotinai įdėti į paštomatą.
Visi paštomatai nuolat filmuojami, tad nesunku atsekti kas ir kada iš paštomato išima siuntą. Tokių klaidų pasitaiko labai retai ir dar nebuvo nei vieno atvejo darbo praktikoje, jog nepavyktų išsiaiškinti.
Būtume dėkingi jei nurodytumėte siuntos numerį, kad galėtume identifikuoti kurjerį bei aptarti jo klaidas.
Atsakyti
Pastomato kliente 2016-10-19 18:11:30
Esu pasipiktinusi pastomato darbu. Kiek siunciau per kitus jusu konkurentus neturejau streso. O cia suvedi telefonus, nera lipduko, idedi siuntini, nera lipduko, praso uzdaryti duris. Uzdarai atspausdina lipduka. Spaudi spausdint kvita, nera kvito... tiek, kad ekrane paraso, kad ir be lipduko nusius..bet streso vis tiek buta... o gal idejai i niekur... susitvarkykit sistema, nes renkantis su kuo siustis renkuosi kitus nuo siol.
Laba diena,

mūsų kurjeriai nuolat stebi lipdukų bei kvitų juostų likučius, tačiau pasitaiko, jog esant dideliam paštomatų apkrovimui juosta kartais pasibaigia. Bet kokiu atveju, siunčiant siuntinį per paštomatą jūs negaunate čekio ar siuntos lipduko, siunta pasieks gavėją, nes siuntos duomenys jau suvesti sistemoje. Kurjeris išimdamas siuntą pakartotinai atspausdina siuntos lipduką.
Kilus klausimams, kiekvieną darbo dieną 08:00 - 19:00 val. galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru telefonu 8 700 55077. Šis telefonas yra nurodytas mūsų internetinėje svetainėje arba prie kiekvieno paštomato, taip pat galite rašyti el. paštu - info@omniva.lt. Esant reikalui, visuomet galime pateikti el. kvito kopiją.
Atsakyti
Labai prastai atlieka savo darbą.. Siuntimas per Lietuvos paštą užtrunka greičiau nei per Omniva.. Niekaip nesuprantu veža 5 d.d. ir čia vadinasi greitasis kurjeris..Esu labai nusivylusi ir visada siunčiuosi per konkurentus, kurie dirba greitai ir tvarkingai..
Atsakyti
Tokios blogos įmonės dar nesu matę, ganu sms kad siuntinys pristatytas į paštomatą, nuvažuoju pasiimt savo siuntinio, suvedu pin kodą atsidaro durelės ir staigmena stalčius tuščias nieko nėra, na ką skambinu į omniva aišku niekas man neatsiliepe, na valandos bėgi pavyksta prisiskambint pasakau kas kaip, pasakė mes išsiaiškinsim ir jum paskambinsim,
neužilgo paskambino jei gerai supratau vairuotojas, pasakė kad mano siuntiny pajamė kažkokia moteris, gerai kad ta moteris pati pasiskundė kad gavo ne savo siuntiny, o jei ne tai ir viskas gyvenime neraščiau savo siuntinio, na ir teko man pačiam važiuot pas ta motery namo pasiimt. o iš omnivos taip ir nepaskambino jei pats nebučiau ieškojas tai ir dabar dar nieko neturėčiau. Gyvenime nesinaudosiu šitos įmonės paslaugom ir kitiem dar pasakysiu.
Atsakyti
Esu pasipiktinusi pastomato darbu. Kiek siunciau per kitus jusu konkurentus neturejau streso. O cia suvedi telefonus, nera lipduko, idedi siuntini, nera lipduko, praso uzdaryti duris. Uzdarai atspausdina lipduka. Spaudi spausdint kvita, nera kvito... tiek, kad ekrane paraso, kad ir be lipduko nusius..bet streso vis tiek buta... o gal idejai i niekur... susitvarkykit sistema, nes renkantis su kuo siustis renkuosi kitus nuo siol.
Atsakyti
Sniega 2016-09-06 10:07:27
Esu labai nepatenkinta kurjerio darbu. Vėlavo paimti siuntinį ir taip pat vėlavo man jį grąžinti. Pirmą dieną, kai vertimo biuras užsakė paslaugą, tądien neatvažiavo. Kitą dieną, deja, mano telefonas buvo išsikrovęs, taigi, man perskambinus, susitarėme, jog atvažiuos dar kitą dieną. Paėmė voką (trečiadienį), o Klaipėdą jis pasiekė, kiek žinau, tik penktadienį.
Vertimo biuras pranešė, kad grįžti vokas turi vėliausiai pirmadienį, o gavau tik šiandien.
Kai pasakiau kurjeriui, kad jau antrą kartą vėluoja, jis pradėjo akiplėšiškai man atkirtinėti. Negana to, mano vokas aplankstytas!! Gal atrodo nedaug, visas kampas, bet dokumentai voke yra labai svarbūs ir bet koks įlenkimas yra blogai!! Už tokį darbą aš dar pinigus mokėjau!!
Nežinau, kaip dirba kiti Jūsų įmonės kurjeriai, bet su šiuo akiplėša turėtų rimtai pasikalbėti jo viršininkas.

Geros dienos.
Laba diena, p. Sniega,

dėkojame už atsiliepimą. Maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu info@omniva.lt ir nurodyti tikslesnę informaciją - kurią datą laukėte siuntinuko, bei siuntų numeriai. Turėdami šiuos duomenis išsiaiškinsime, kuris kurjeris jus aptarnavo ir perduosime informaciją atsakingiems vadovams.
Atsakyti
Brigita 2016-09-06 09:37:20
Nu patys blogiausi kurjeriai i penkta auksta neatnesa prekes negana kad as anksti ryte su pizama nulipau i apacia jis man dar grazos neturi atmesti. Man dar taip nera buve kad tokie nekulturingi zmones surinkti dirba sita darba.
Laba diena, p.Brigita,

maloniai prašome susisiekti su mumis el.paštu - info@omniva.lt ir patikslinti informaciją, kokiu adresu buvo pristatyta jums siunta bei siuntos numerį. Kurjerio vardą bei pavardę išsiaiškinsime patys.
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta kurjerio darbu. Vėlavo paimti siuntinį ir taip pat vėlavo man jį grąžinti. Pirmą dieną, kai vertimo biuras užsakė paslaugą, tądien neatvažiavo. Kitą dieną, deja, mano telefonas buvo išsikrovęs, taigi, man perskambinus, susitarėme, jog atvažiuos dar kitą dieną. Paėmė voką (trečiadienį), o Klaipėdą jis pasiekė, kiek žinau, tik penktadienį.
Vertimo biuras pranešė, kad grįžti vokas turi vėliausiai pirmadienį, o gavau tik šiandien.
Kai pasakiau kurjeriui, kad jau antrą kartą vėluoja, jis pradėjo akiplėšiškai man atkirtinėti. Negana to, mano vokas aplankstytas!! Gal atrodo nedaug, visas kampas, bet dokumentai voke yra labai svarbūs ir bet koks įlenkimas yra blogai!! Už tokį darbą aš dar pinigus mokėjau!!
Nežinau, kaip dirba kiti Jūsų įmonės kurjeriai, bet su šiuo akiplėša turėtų rimtai pasikalbėti jo viršininkas.

Geros dienos.
Atsakyti
Nu patys blogiausi kurjeriai i penkta auksta neatnesa prekes negana kad as anksti ryte su pizama nulipau i apacia jis man dar grazos neturi atmesti. Man dar taip nera buve kad tokie nekulturingi zmones surinkti dirba sita darba.
Atsakyti
Indrė Kaminskienė 2016-05-04 15:55:49
Dar kartą jūsų klausiu, kodėl siunta priimama jei ji neatitinka reikalavimų?
Gerbiama p. Indre,

Vadovaujantis asmens duomenų apsaugos įstatymu, video medžiagą galima pateikti tik teisėsaugos institucijomis, pagal pateiktą raštišką prašymą.

Siuntų surinkimo iš paštomatų metu, kurjeriai netikrina siuntų išmatavimų. Jūsų siuntą išėmęs kurjeris, ją pristatė į terminalą. Siunta pasimetė rūšiavimo metu.

Dar kartą apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Visgi norime pastebėti, kad jei siuntos siuntėjas nusprendžia siųsti siuntą neatitinkančią standartinėse sąlygose nurodytų reikalavimų, atsakomybę prisiima sau.
Indrė Kaminskienė
2016-05-04 15:55:49 IP 78.57.235.87
Atsakyti
Dar kartą jūsų klausiu, kodėl siunta priimama jei ji neatitinka reikalavimų?
Atsakyti
Indrė Kaminskienė 2016-05-01 09:34:39
Gal galėčiau ir aš gauti filmuotą medžiagą?
Is tikro labai keista, paimti siunta, nuskenuoti. O dingus siuntai (matyt pasisavino nesąžiningas darbuotojas, beje paviešinkite pavarde kas dirbo ta diena ir paėmė siunta) apkaltinate, kad neatitiko reikalavimu.
Indrė Kaminskienė
2016-05-01 09:34:39 IP 78.57.235.87
Atsakyti
Kliente 2016-04-29 13:33:33
Papildymas:

Tai iseina, kad Jusu darbuotojas iseme siunta, nuskenavo ir ji tiesiog ''ore'' isgaravo is jo ranku, nes buvo per maza? Paskaitykite ka rasote. Juokingas pasiteisinimas.
Gal galėčiau ir aš gauti filmuotą medžiagą?
Indrė Kaminskienė
2016-05-01 09:32:39 IP 78.57.235.87
Atsakyti
Kliente 2016-04-27 14:14:25
Ka tik parasiau apie musu bendra istorija. Labai neitikinama situacija apie dingima, jei kurjeris paeme siunta is pastomato ir nuskenavo pazymedamas, kad siunta paimta. Klausimas vienas-kur dingo siunta? Kodel imone neiesko, o atsakymas tikrai netenkinantis kliento - ''uz dingima neatsako" Tai kas tada atsako?
Jei siunta neatitinka reikalavimų ar tiesiog nebūtų paprasčiau siuntą gražinti?taigi matėte, kad permaža, tai kam ją imti ir skenuot ir po to pradanginti?
Atsakyti
UAB Omniva LT 2016-04-29 09:34:37
Laba diena Kliente bei Indre Kaminskiene,

dėkojame už jūsų pastebėjimus ir komentarus. Prieš siunčiant siuntinius per mūsų tinklą, visada maloniai prašome pasiskaityti siuntų pristatymo sąlygas - https://www.omniva.lt/privatus/pagalba/salygos_ir_kainos#siunta
Omniva LT standartinės sąlygos nurodo minimalius siuntos pakuotės išmatavimus, kurie yra 2 x 9 x 14 cm.
Peržiūrėję filmuotą video medžiagą, siuntų pristatymo/surinkimo metu, pastebėjome, jog jūsų siunta neatitiko minimalių pakuotės išmatavimų.
Siuntos paieška mūsų terminaluose, deja, buvo nesėkminga.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau atsakomybės prisiimti negalime, nes siunta neatitiko minimalių siuntos pakuotės išmatavimų. Standartines sąlygas galima pasiskaityti ne tik mūsų internetiniame puslapyje, tačiau ir siunčiant siuntą prie paštomato. Jei siuntėjas siunčia draudžiamus daiktus ar siuntas įpakuoja netinkamai, atsakomybė už dingimą/sugadinimą tenka siuntėjui.
Papildymas:

Tai iseina, kad Jusu darbuotojas iseme siunta, nuskenavo ir ji tiesiog ''ore'' isgaravo is jo ranku, nes buvo per maza? Paskaitykite ka rasote. Juokingas pasiteisinimas.
Atsakyti
UAB Omniva LT 2016-04-29 09:34:37
Laba diena Kliente bei Indre Kaminskiene,

dėkojame už jūsų pastebėjimus ir komentarus. Prieš siunčiant siuntinius per mūsų tinklą, visada maloniai prašome pasiskaityti siuntų pristatymo sąlygas - https://www.omniva.lt/privatus/pagalba/salygos_ir_kainos#siunta
Omniva LT standartinės sąlygos nurodo minimalius siuntos pakuotės išmatavimus, kurie yra 2 x 9 x 14 cm.
Peržiūrėję filmuotą video medžiagą, siuntų pristatymo/surinkimo metu, pastebėjome, jog jūsų siunta neatitiko minimalių pakuotės išmatavimų.
Siuntos paieška mūsų terminaluose, deja, buvo nesėkminga.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau atsakomybės prisiimti negalime, nes siunta neatitiko minimalių siuntos pakuotės išmatavimų. Standartines sąlygas galima pasiskaityti ne tik mūsų internetiniame puslapyje, tačiau ir siunčiant siuntą prie paštomato. Jei siuntėjas siunčia draudžiamus daiktus ar siuntas įpakuoja netinkamai, atsakomybė už dingimą/sugadinimą tenka siuntėjui.
Labai išsamus atsakymas. Kaip gali pasimesti jei paimtas is pastomato kurjerio. Kas dirbo ta diena? Kodel nera ataskaitos pateiktos apie darbuotojo atlikta darba? Tai jei Jusu sistema rodo, kad kurjeris paėmė siunta- IEŠKOKITE kur jis ja padejo. Laukiu atsakymo.
Atsakyti
Kliente 2016-04-27 14:14:25
Ka tik parasiau apie musu bendra istorija. Labai neitikinama situacija apie dingima, jei kurjeris paeme siunta is pastomato ir nuskenavo pazymedamas, kad siunta paimta. Klausimas vienas-kur dingo siunta? Kodel imone neiesko, o atsakymas tikrai netenkinantis kliento - ''uz dingima neatsako" Tai kas tada atsako?
Laba diena Kliente bei Indre Kaminskiene,

dėkojame už jūsų pastebėjimus ir komentarus. Prieš siunčiant siuntinius per mūsų tinklą, visada maloniai prašome pasiskaityti siuntų pristatymo sąlygas - https://www.omniva.lt/privatus/pagalba/salygos_ir_kainos#siunta
Omniva LT standartinės sąlygos nurodo minimalius siuntos pakuotės išmatavimus, kurie yra 2 x 9 x 14 cm.
Peržiūrėję filmuotą video medžiagą, siuntų pristatymo/surinkimo metu, pastebėjome, jog jūsų siunta neatitiko minimalių pakuotės išmatavimų.
Siuntos paieška mūsų terminaluose, deja, buvo nesėkminga.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos, tačiau atsakomybės prisiimti negalime, nes siunta neatitiko minimalių siuntos pakuotės išmatavimų. Standartines sąlygas galima pasiskaityti ne tik mūsų internetiniame puslapyje, tačiau ir siunčiant siuntą prie paštomato. Jei siuntėjas siunčia draudžiamus daiktus ar siuntas įpakuoja netinkamai, atsakomybė už dingimą/sugadinimą tenka siuntėjui.
Atsakyti
Indrė Kaminskienė 2016-04-27 13:59:38
Siuntinys išsiūstas 2016.04.22 09:14 iš Tauragės paštomato į Kauno paštomatą. Taip išėjo, kad siuntinys dingo be žinios ir įmonė jokios atsakomybės beprisiima. Siuntinio vertė 24€ + paštomato išlaidos 2.31€. Viskas į balą. Nepatikimi ir atsakomybės neprisiimantys už savo klaidas. Skusiuosi vartotojų teisėms.
Ka tik parasiau apie musu bendra istorija. Labai neitikinama situacija apie dingima, jei kurjeris paeme siunta is pastomato ir nuskenavo pazymedamas, kad siunta paimta. Klausimas vienas-kur dingo siunta? Kodel imone neiesko, o atsakymas tikrai netenkinantis kliento - ''uz dingima neatsako" Tai kas tada atsako?
Atsakyti
Siuntinys išsiūstas 2016.04.22 09:14 iš Tauragės paštomato į Kauno paštomatą. Taip išėjo, kad siuntinys dingo be žinios ir įmonė jokios atsakomybės beprisiima. Siuntinio vertė 24€ + paštomato išlaidos 2.31€. Viskas į balą. Nepatikimi ir atsakomybės neprisiimantys už savo klaidas. Skusiuosi vartotojų teisėms.
Atsakyti
Noriu papasakoti ir as savo patirti su Omniva...
Siunta issiusita 04.22 d iki sios dienos neatkeliavo, o pradejus ieskoti, aiskina administracija, kad dingo. Imone neatsako uz patirtuas nuostolius ir neturi ka pasakyti. Ar yra kam taip buve? Kur kreiptis? Kaip gali dingti siunta jei ji buvo palikta pastomate ir sistemoje RODO, KAD KURJERIS ISEME SIUNTA IR NUSKENAVO!!! Tai gal laikas patikrinti savo darbuotojus?

Gavėjas: 64715035
Įvykis Data Vieta Gavėjas Komentaras
Įteikimas kurjeriui skenuojant 22.04.2016 12:11 Tauragės MAXIMA Gedimino paštomatas
Duomenų išsaugojimas sistemoje 22.04.2016 10:19 Tauragės MAXIMA Gedimino paštomatas
Atsakyti
Pasipiktinusi klientė 2016-01-18 20:24:11
Kaip gerai, kad pagaliau viešoje erdvėje galiu išsakyti savo pasipiktinimą. Gyvenu Varėnoje, o ji priklauso Alytaus apskričiai, tai kažkokia beždžionėlė, kuri rūšiuoja siuntas, tik tiek ir temoka skaityti. Mat Varėną aptarnauja Vilniaus skyrius, o Alytų - Kaunas. Dar nė karto nebuvo taip, kad siunta, atvykusi iš užsienio iki DHL iš karto patektų į Vilniaus Omnivos terminalą. Ji pirmiausiai nukeliauja į Kauną, ten praguli kokią savaitę iki kol pati nepaskambinu ir nepradedu rūpintis savo siunta ir palaukus dar kokias tris dienas pasiekia adresatą.Ir vėl jau savaitę laukiu siuntinio, kuris Vilniuje DHL'e atsirado lygiai prieš savaitę, o iki Varėnos ji dar neatkeliavo. Net paieškos sistemoje tokios nėra! DHL' as prieš savatę sakė, kad perdavė Ominvai, nors jau prašiau, kad tik jiems neduotų. Jie neįvykdė mano prašymo, o man dabar vėl tenka eilinį kartą vaikytis savo siuntą. Labai bloga kompanija Omniva. Būtų tai pirmas kartas, tai nerašyčiau, bet kai tas pats scenarijus kartojasi dešimtą kartą - belieka tik apgailestauti ir tai beždžionei, kuri rūšiuoja siuntas, uždėti akinius.
Dėkojame Jūsų už atsiliepimus. Pristatant DHL siuntas dažnai pasitaiko, kad ant siuntų lipdukų būna nurodytas klaidingas adresas ar telefonas. Todėl pasitaiko atvejų, kad siuntos keliauja ilgiau, nes tuo metu tikslinami gavėjo duomenys. Kai tik gaunami patikslinti duomenys iš DHL siunta pristatoma gavėjui kitą darbo dieną.
Apgailestaujame, kad teko susidurti su šia situacija kelis kartus. Kasdien dedame pastangas ir tobuliname savo darbo kokybę.

Pagarbiai,
Omniva LT
Atsakyti
SP 2016-01-19 12:29:07
Dar niekur neteko matyti tokių lėtapėdžių, net nežinau kaip tokią kompaniją ir pavadinti, nuo ketvirtadienio iki antradienio negali pristatyti siuntos Iš Panevėžio į Elektrėnus, per tiek laiko buvo galima pėsčiom parnešti, iš kur jie ima vairuotojus nesuprantu tokie netikėliai, kad apsakyti nerandu žodžių, kvailesnių neteko matyti, o taip vadinami vadybininkai, kurie mažai kuo skiriasi nuo vairuotojų, juos dar gina, jei vairuotojas žioplys, tai tegul važiuoja su savo mašina ir ištaiso klaidą, garantuoju kitą kartą bus trigubai atidesnis ir nedarys tokių nesąmonių, o vadybininkai apgailestauja, kas iš to apgailestavimo jei per tokį netikėlį, prarandi klientus ir patiri nuostolius, o jie tik apgailestauja. Net baisu įsivaizduoti kas būtų, jei tokiai kompanijai, patikėtų vežti kokį nors organą transplantacijai, tai laukiančiam žmogui to organo išgyventi šansų nėra, patarimas, kuo mažiau turėti reikalų su tokiom kompanijom, tuo mažiau problemų turėsit.
Laba diena, SP,

dėkojame už paliktą atsiliepimą. Tokie atsiliepimai mums taip pat yra vertingi. Atsižvelgsime į jūsų pastabas organizuojant darbą ateityje.

Pagarbiai,
Omniva LT

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
UAB "BALTICALL"
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Teofilius Matulionis paskelbtas palaimintuoju
Teofilius Matulionis paskelbtas palaimintuoju 06-25 14:20
Sekmadienį Vilniuje arkivyskupas, vyskupas Teofilius Matulionis buvo paskelbtas palaimintuoju.
10 ženklų, kad niekada nebūsite turtingas
10 ženklų, kad niekada nebūsite turtingas 06-25 10:54
"Kiekvienas žmogus turi vienodas galimybes tapti turtingu", – tikina Steve Sieboldas, milijonierius, motyvacinis pranešėjas, atlikęs šimtus interviu su daugiausiai uždirbančiais pasaulio žmonėmis...
Brangiausių ir pigiausių užsieniečiams miestų TOP dešimtukai
Brangiausių ir pigiausių užsieniečiams miestų TOP dešimtukai 06-25 10:51
Kasmet atliekamas tyrimas, kur pasaulyje brangiausia gyventi išvykusiems dirbti užsieniečiams, rodo, kad labiausiai kišenę pakratyti tenka Afrikoje – Angolos sostinėje. Tuo tarpu pigiausia...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį darbą dirbate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Western Digital 93,34 +3,42%
Western Union 19,17 +2,08%
Twitter 18,50 +1,93%
FedEx 215,35 +1,76%
Goldman Sachs 217,19 -1,17%
Harley-Davidson 55,54 -1,23%
NVIDIA 153,83 -2,87%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Mediena 704,52 +2,34%
Nafta 42,74 +0,49%
Kiauliena 68,25 +14,49%
Kava 151,18 -3,03%
Dujos (JAV) 3,12 +1,30%
Jautiena 200,41 +3,90%
Auksas 1246,04 -1,64%
Apelsinai 756,80 -10,90%