VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
w. vokiska ideja.lt - melagiai su netikru imones kodu ir dirba jie su Venipak, apie kuriuos vien blogi komentarai, zadejo preke sestadieni, o pasirodo pristatymas nedirba...bus - nebus pirmadieni - yr abejoniu...
Darius Jocius UAB Technoaura
2017-08-18 13:04:29 IP 213.226.169.106
Atsakyti
su Venipak įmone dirbam 7-8 metus. Per tą laiką buvo ir gerų ir blogų momentų. Per mėnesį vidutiniškai 30-40 siuntų > Bet taip blogai kai paskutiniu, metu nėra buvę.
2017-06-15 iš centrinio tiekėjų sandėlio siuntėm dušo kabiną 3 pakuotės, viskas supakuota iš gamyklos, tai yra neperpakuota, ne iš vitrinos, prekė sėkmingai įveikus tūkstančius kilometrų konteineriuose, perkrauta mažiausiai tris kartus, deja galutinio vartotojo nepasiekia, dūžis vežant, klientė siuntos nepriima ir prekė iškeliauja į Venipak archyvą Kaune. Tradiciškai, mes pildom pretenziją ir laukiam kompensacijos. Per tiek darbo metų tai ne pirmas, ir ne antras kartas, kai įvyksta tokie nesklandumai ir jie, beje, be išimties, visais atvejais buvo kompensuoti.
Deja ne šiuo kartu, , beje Venipak, per 10 dienų turi išnagrinėti pretenziją, o šiuo atveju, jie tai padaro 2017-07-21 per 40dienų, mūsų pretenziją jie sėkmingai atmeta, nes pagal jų vidaus taisykles, tai jau turėjo būti paletinis krovinys, o tai pasak jų kokybės koordinatoriaus, Tomo Politikos mūsų bėdos kurių vertė 351€.Lyg to negana 2017-07-19 dieną, jie sudaužo dar vieną krovinį, vėl dušo kabiną, kuri per dvi pakuotes tesvėrė 32 kg ir išnagrinėję pretenziją, šį kartą per 21 dieną ją vėl sėkmingai atmeta, mūsų nuostolis 156€., motyvuoja, kad tai vėl turi būti paletinis krovinys,
Įdomybės nesibaigia, man paprašius grąžinti sudaužytą pakuotę, jie atveža tik sveikas dalis, o dabar tiesioginė Gerb Tomo citata:Sveiki,
Sudaužytos kabinos stiklas buvo subyrėjęs bei išmestas, kadangi tokio transportuoti negalime.
Kur priedai, maišytuvai, ratukai, masažai, sandarinimo gumos, kokia pakuotės būklė, kur galų gale pati pakuotė, o ne stiklas? atsakymo kol kas negavau.
Civilinio kodekso nuostatos šiai įmonei nėra žinomos, jie jomis nesivadovauja, svarbiausias dokumentas vidaus siuntų vežimo taisyklės
Gal kas buvot susidūręs su panašia situacija ? Turit pastebėjimų, žinot kaip paspręst šią problemą,
Žinot ar pažįstat žmogų kuris gali padėti minėtu klausimu, laukiu laiškų arba skambučių.
pagarbiai Darius Jocius UAB Technoaura
Atsakyti
2017-08-16 turėjau gauti siuntą. 9 val gavau žinutę, kad pasitikslinčiau siuntos gavimo laiką. Paskambinau kurjeriui ir jis pranešė, kad atvyks 13 val nurodytu adresu. Prašiau atvežti anksčiau, atsakė, kad tai neįmanoma, nes dirba pagal grafiką. Pasilikau namuose ir laukiau. Iš kurjerio telefono +37068628704 10 valandą 48 minutės (ne 13 val kaip buvo sutarta) kurjeris atsiuntė žinutę, kad gavėjo nerado namuose. Aš sėdėjau namuose ir manęs niekas neieškojo. Gyvenu Telšiuose, norėčiau sužinoti, kas man atlygins už mano be tikslo sugaištą laiką ir už laiku negautą siuntą? Aš jau nekalbu apie stresą kurį patyriau... Ar tik Telšiuose siuntos taip pristatomos, ar įmonė domisi, kaip atlieka savo darbą jai pavaldūs kurjeriai. Nusivyliau Jūsų įmonės darbu. Norėčiau gauti atsakymą, kokios kliūtys trukdo sąžiningai dirbti ir laiku pristatyti siuntą., ar įmonė suinteresuota savo darbo kokybe? Pinigai už pristatymą nemaži, o atsakomybės prieš klientą nėra.
Pagarbiai,
Vida Nagienė
Vilniaus 24-63, LT87137 Telšiai
e.p.vida.nagiene@gmail.com Tel.Nr. 8 (682)29510
Atsakyti
Dvi dienas vežė siuntą ir vis į kitą rajoną, negu aš gyvenu. Suprantu, galima vienąkart suklysti, bet kasdien... Turėjo atvežti automobilio detalę, sekančią dieną buvau užsiregistravusi servize. Dabar vėl reikės iš naujo registruotis, gaišti laiką, laukti. Šįkart nusivyliau. Anksčiau buvau patenkinta šios firmos darbu
Atsakyti
Aš norėjau padėkoti Venipak visai komandai, o ypač Ovidijui, kad neliko abejingas ir penktadienį jau ne darbo valandomis mane išgelbėjo.
Mano siuntą turėjo atvykti penktadienį, nes šeštadienį turime draugų vėstuves. Man viena firma pažadėjo, kad siuntą be problemų pristatys, bet nepaskambino ir neįspėjo, kad to padaryti nepavyko ir pristatys pirmadienį (po šventės).
Paskambinus į Venipaką Ovidijus susiskambino su Kauno terminalo, sužinoji kur siuntą, ir jau po kelių valandų aš ją turėjau Vilniuje.
Nežinojau, kad dar tokie žmonės egzistuoja šiame pasaulyje.
Visa komanda padarė didžiulį darbą, nes siuntų daug, o mano buvo tokia maža ir svarbi tik man.
Ačiū Jums visiems laaabai. Niekada to nepamiršiu....
Atsakyti
Keista kodel sumokejus už siuntos pristatyma nurodytu adresu turiu ją pasiimti is eurokos parduotuves.Tai kodel reikia moketi uz pristatyma taip ir nesupratau.
Atsakyti
Apibūdinti galima tik vienu žodžiu - v***s. Pradangino mūsų siuntą, vėliau pripažino, kad ji dingusi ir kai užsakėme pakratotinai pagamintas prekes jie siuntą atrado. Paprašius kompensuoti patirtus nuostolius tai padaryti atsisakė. Tam, kad sutaupyti laiko ir nesikreipti į teismą sutarėme, kad siuntą priims atgal siuntėjas. Venipak išsiuntė siuntą atgal siuntėjui ir vėl pradangino. Nuo to laiko neatsako į telefono skambučius, neatrašo į elektroninius laiškus. Planuojame kreiptis į teismą. Patarimas: nors jų kainos ir neblogos tačiau dažnos klaidos, siuntų paieškos, išsisukinėjimai jums kainuos dvigubai.
Anksčiau turėjome ne vieną konfliktą su kurjeriais - tiesiog neatvykdavo paimti prekių, be įspėjimo.
Atsakyti
Kurjeriai tinginiai! Nesugeba deziu i virsu uznesti!!! Praso padeti uznesti. Nusistacius atvesti po 18val., bruka, kad pasiimtum atsiememimo punkte. Bendravimas klaikus! Jokios kitos kompanijos taip nesielgia.
Atsakyti
Vakar gavau žinutę, kad siuntinį pristatys rytoj. Šiandien iš ryto pakartojo informaciją ir nurodė kurjerio telefono numerį. Kadangi gyvenu užmiestyje, maniau, bus problemų - reikės nuvažiuoti iki miesto. Nereikėjo! Siuntinį pristatė 12 val. Buvo labai malonus vairuotojas. Ačiū už puikų darbą!
Atsakyti
Na mano numonė tokia įdomi sakykim. Praeityje kiek esu turėjusi reikalų su venipak, tai pristatinėdavo, greitai, laiku, patys skambindavo, žinutes rašydavo. Buvo labai labai kompetetinga įmonė ir man labai "prie širdies". Netgi visi labai malonūs buvo, nors man nesvarbu kaip bendrauja, svarbu pristato laiku, bet tai visgi pliusas. Dabar žinutę parašo, tame viskas gerai. Vieną kartą nepristatė, nors žinutė atėjo, viskas ok, bet siuntos nėr. Pasiteisino logistikos problema, atėjo kitą dieną vakare. Šiandien atėjo žinutė, viskas ok. Paskambinau kurjeriui, sako atvešiu apie pietus. Laikiu, laukiu... nėr. Žemėlapį tiksliai rodo, kad mano mieste siuntas pristatinėja. Pas mane nėr. Šast išvažiavo iš mano miesto, bastosi kažkur kitur. Iškart parašiau žinutę venipak, išdėstau situacija ir rašau kad tikiuosi šiandien gauti siuntą ir kad neatsitiks kaip praeitą kartą. Po žinutės parašymo praėjo koks pusvalandis, siunta atėjo, kurjeris malonus, siūlo net padėti įnešti pirkinį. Pliusas, kad pakankamai žaibiškai pasitaisė reputaciją šiuo kartu. Galbūt nesužiūrėjo... skaitau, visi darom klaidas, bet jei pavyksta jas pakankamai greitai ištaisyti tai viskas ok. Žodžiu galų gale likau patenkinta, bet taip... patenkinta su įtarimu... bus matyt ateityje.
Atsakyti
va čia tai aptarnavimas! reikia ponų laukti visą dieną namie, nes jie nežino kada jie atveš siuntą.
Atsakyti
2017-07-24 19:37:32
tai ką jis atvažiavo be siuntos pasirodyt ir viskas?
Atvežė kitą siuntą tuo adresu (buvau prašiusi, kad pristatytų į darbovietę), dėl savo siuntinuko paklausti nespėjau, nes labai greit išbėgo.
Atsakyti
Rūta 2017-06-14 13:50:19
Nežinau net, kaip vertinti. Siunta gauta, tačiau jei ne mažametis brolis, panašu, kad gavusi jos nebūčiau. Paskambino 13val., paklausė, ar kas nors namie yra. Pasakiau, kad ryte namie būnama iki 9val., o po darbų grįžtama 18-19val. Tada kurjeris pareiškė, jog tokiu metu mes jau irgi nebedirbam, vežiojam siuntinius iki 14-15val., o ryte irgi niekaip nespėtų pristatyt. Aš asmeniškai nemanau, kad mažametis vaikas turėtų priimti siuntą, juk reikia pasirašyti už ją ir t.t., bet priėmė, nes kitaip būtumėm likę išvis be nieko.
Kyla klausimas - kaip jie išvis ką nors pristato, jei įprastai žmonės dienom 8-17val. dirba??? Betvarkė visiška.
o tai kada jiems dirbti? naktimis? užsisisakykite į darbą nebent užsisako iš porno prekių ir gėda prieš kolegas.
Atsakyti
Rūta 2017-06-14 13:50:19
Nežinau net, kaip vertinti. Siunta gauta, tačiau jei ne mažametis brolis, panašu, kad gavusi jos nebūčiau. Paskambino 13val., paklausė, ar kas nors namie yra. Pasakiau, kad ryte namie būnama iki 9val., o po darbų grįžtama 18-19val. Tada kurjeris pareiškė, jog tokiu metu mes jau irgi nebedirbam, vežiojam siuntinius iki 14-15val., o ryte irgi niekaip nespėtų pristatyt. Aš asmeniškai nemanau, kad mažametis vaikas turėtų priimti siuntą, juk reikia pasirašyti už ją ir t.t., bet priėmė, nes kitaip būtumėm likę išvis be nieko.
Kyla klausimas - kaip jie išvis ką nors pristato, jei įprastai žmonės dienom 8-17val. dirba??? Betvarkė visiška.
o tai kada jiems dirbti? naktimis? užsisisakykite į darbą nebent užsisako iš porno prekių ir gėda prieš kolegas.
Atsakyti
Diana 2017-07-05 11:01:42
Laba diena. Įvyko kažkos siaubas !!! Turėjau šiandien gauti siuntą 15710353, bet gavau žinutę, jog dėl logistikos klaidos jos nepristatys. Ši siunta labai svarbi !!! Ją turėjau įteikti žmogui gražaus jubiliejaus proga, kuris įvyks rytoj, t.y liepos 6 d. Nedarbo diena. Tai siuntos ir rytoj aš negausiu !!!! Ką pasiūlysite jam padovanoti ?!? Jūsų atsiustą sms žinutę ???
Reikia atsakingai pirkti svarbias dovanas, visur parasyta kad siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas.. pirkote paskutine minute todel ir papuolet, nes siuntos buna nuklysta, taigi tik patys kalti.
Atsakyti
Greta 2017-07-12 09:00:05
Tikiuosi daugiau neteks bendradarbiauti su Venipak!!!! Jokios pagarbos ir takto klientui. Kurjeriai - nemandagūs, grubūs, vos kelis žodžius pasakantys. Linkiu supažindinti kurjerius su klientų aptarnavimo taisyklėmis ar išmokyti elementaraus bendravimo pagrindų, o gal pasikeisti personalo vadybininkus, kurie ir atrenka tokio tipo žmones siuntoms vežti.
pirmas dalykas gavėjas nėra klientas, o klientas yra siuntėjas kuris siunčia ir moka pinigus už siuntimą. antra, kurjeriai turi daug darbo ir atvažiuoja ne pliurpti, kurjeriai neturi laiko kavos gerti ir pliotkinti. ir trečia kurjeriai ne herakliai jie irgi pavargsta tampyti toninius svorius per dieną.
Atsakyti
Evelina 2017-07-15 11:08:18
Nesuprantu kas per žmones pas jus dirba...
Gavau žinutę jog siuntinį gausiu 07.14, labai laukiau, nes man tai buvo svarbu. Buvau prašiusi siuntą pristatyti į darbovietę, kadangi tą dieną dirbau. Venipak kurjeris buvo atvykęs, tačiau mano siuntinuko jis neatvežė, vakare gavau žinutę, kad pristatys jau 07.17. Labai smagu kai paskutinę minutę turi galvoti ką padovanoti, nes užsakytų daiktų laiku negauni... Ne pirmas kartas jau su jais šitaip. Tik šį kartą labai pikta, nes buvo svarbu gauti siuntą laiku.
tai ką jis atvažiavo be siuntos pasirodyt ir viskas?
Atsakyti
Nesuprantu kas per žmones pas jus dirba...
Gavau žinutę jog siuntinį gausiu 07.14, labai laukiau, nes man tai buvo svarbu. Buvau prašiusi siuntą pristatyti į darbovietę, kadangi tą dieną dirbau. Venipak kurjeris buvo atvykęs, tačiau mano siuntinuko jis neatvežė, vakare gavau žinutę, kad pristatys jau 07.17. Labai smagu kai paskutinę minutę turi galvoti ką padovanoti, nes užsakytų daiktų laiku negauni... Ne pirmas kartas jau su jais šitaip. Tik šį kartą labai pikta, nes buvo svarbu gauti siuntą laiku.
Atsakyti
Tikiuosi daugiau neteks bendradarbiauti su Venipak!!!! Jokios pagarbos ir takto klientui. Kurjeriai - nemandagūs, grubūs, vos kelis žodžius pasakantys. Linkiu supažindinti kurjerius su klientų aptarnavimo taisyklėmis ar išmokyti elementaraus bendravimo pagrindų, o gal pasikeisti personalo vadybininkus, kurie ir atrenka tokio tipo žmones siuntoms vežti.
Atsakyti
Laba diena. Įvyko kažkos siaubas !!! Turėjau šiandien gauti siuntą 15710353, bet gavau žinutę, jog dėl logistikos klaidos jos nepristatys. Ši siunta labai svarbi !!! Ją turėjau įteikti žmogui gražaus jubiliejaus proga, kuris įvyks rytoj, t.y liepos 6 d. Nedarbo diena. Tai siuntos ir rytoj aš negausiu !!!! Ką pasiūlysite jam padovanoti ?!? Jūsų atsiustą sms žinutę ???
Atsakyti
Noriu papasakoti savo patirti su venipak uzsakiau siuntini is asorti.lt atvazevo kurjeris paskambino isejau jo pasitikti bet kaskodel jis nelipo net ismasinos pakiso man popierius pasirasyti sumokejau pinigus o siuntini greitai padave per langa va cia ir grazumas deze buvo permirkus rankos lipo kadangi buvo uzsakyti syrupai kol as stovedama apsiziurejau kurjeris nuruko greituoju budu lb nusivyliau sita tarnyba bukit visi atsargus nes to zmogaus elgesys buvo lb itartinas nuo pradziu delto ir siuntiny padave is uzkurtos masinos nes buteleis buvo sudauzytas !ir jis tai zinojo
Atsakyti
Kažkas baisaus.Užsisakiau prekes siuntė per venipak.Atsiuntė žinutę kad kurjeris pristatys numatytą diena ir atsiuntė tel nr.kurjerio dėl laiko patikslinimo.Bandžiau susisiekti pasiteirauti kelinta valanda pristatys siunta, deja nepavyko.7skambučiai jokių emocijų.Galų gale gaunu žinutę kad mano siunta palikta kažkur.Sumokėti pinigai kad siunta pristatytų į namus, bet deja ir taip neįvyko.
Atsakyti
Esu sokiruota sios firmos sistema. Sitiek nusiskundimu ir jokiu rezultatu! Kodel nera nustatomas laikas kada mazdaug bus pristatytas siuntinys? Jug mes esam zmones, dirbantys zmones ir turim savo reikalu, ar turim sedet namuose ir laukt visa diena kol teiksis pristatyt siuntini! Juolab kaip dar paskambini pasiteirauti, kada pristatysit pasako jog po pusvalndzio, o tu lauki valanda, dvi dar nera. Paskambini antra karta pasako jog as jusu mieste vezioju siuntinius ir nepasako kada pristatys. O niekas nepagalvoja, kad gal zmones turi ir svarbesniu reikalu nei sedeti ir laukti kol teiksis pristatyt siuntini.Gerbkit zmones ir ju laika. O ne darykit kaip jum patogiau!
Atsakyti
Labai konkreti ir tvarkinga firma, bent jau Šiauliuose darbuotojai mandagūs ir nėra kile jokiu problemu. Teko turėti nemaloniu situaciju su kita pristatymo firma, todėl džiaugiamės šios aptarnavimu. Gaila tik kad ne su visomis parduotuvėmis bendradarbiauja, norėtusi rinktis jus o ne nepatikimus kolegas.
Atsakyti
Patys blogiausi kokie be gali but atsiliepimai.Nejius kurjeriui susisiekti atsiunte zinute kad ja turiu atvykt pasimt.Nors kurjeris per 3 darbo dienas turi pristatyti.Uz ka moketi pinigus jei pati siuntini turi pasimt apgailetina
Atsakyti
Nežinau net, kaip vertinti. Siunta gauta, tačiau jei ne mažametis brolis, panašu, kad gavusi jos nebūčiau. Paskambino 13val., paklausė, ar kas nors namie yra. Pasakiau, kad ryte namie būnama iki 9val., o po darbų grįžtama 18-19val. Tada kurjeris pareiškė, jog tokiu metu mes jau irgi nebedirbam, vežiojam siuntinius iki 14-15val., o ryte irgi niekaip nespėtų pristatyt. Aš asmeniškai nemanau, kad mažametis vaikas turėtų priimti siuntą, juk reikia pasirašyti už ją ir t.t., bet priėmė, nes kitaip būtumėm likę išvis be nieko.
Kyla klausimas - kaip jie išvis ką nors pristato, jei įprastai žmonės dienom 8-17val. dirba??? Betvarkė visiška.
Atsakyti
Likau sokiruotas tokiu siuntu tarnybos paslaugu kokybe!
Ateiti pirkdamas internetu turesiu omeny kas ir kaip.
Atsakyti
Labai greitas pristatymas. Kurjeris manadagus, korektiškas. Noriu tik padėkoti, siuntą pristatė į Anykščių raj. Sėkmės darbe..
Atsakyti
Ateityje daugiau nesirinkčiau šio kurjerio paslaugų, kai teko dirbti kaip su B2B partneriu, tai niekada nebūdavo nei paimama laiku, nei pristatoma, kažkokie paros vėlavimai, siuntiniai būdavo ištepliojam, sulamdomi ir t.t., o vadybininkė su kuria tekdavo bendrauti tik aprėkdavo ir net nepriimdavo siūlomo sprendimo (nors kaip klientė net neturėjau to daryti). Kurjerio mandagumas lygus -10, suprantu ne visada ta nuotaika gera, tačiau čia ir yra profesionalumas to neparodyti. Pick up punktais esu dar daugiau nusivylusi, nes ten kultūros lygis taip pat negeresnis, reikėjo laukti eilėje ir eikvoti pusę savo pietų pertraukos laiko, kad būčiau aprėkta. Per visą bendradarbiavimo su šia įmone istoriją, tik vieną kartą siunta buvo pristatyta be incidentų. Todėl, jei yra galimybė užsisakant siuntinį visada renkuosi ne Venipak, kad ir kokias nuolaidas pristatymui ten siūlytų, jau geriau sumokėsiu keletą kartų brangiau, tačiau sulauksiu suntos laiku, nebūsiu išvadinta kvaile ir siuntinys nebus kaip iš skalbimo mašinos ištrauktas.
Atsakyti
Pasirinkau galimybe atsiimti terminale, bet kurjeris negavo tokio nurodymo, teko daryti darbe prastova kad pasiimti siunta.
Atsakyti
Esu labai patenkinta. Siuntą pristatė labai greitai: vakare užsisakiau prekę, kitą dieną prieš pietus siuntinys jau buvo mano namuose :) (gyvenu Klaipėdoje). Labai malonus kurjeris/vairuotojas, maloniai bendrauja - sutarėme ir laiką, ir vietą. Mano siuntą užnešė net į penktą aukštą.. Žodžiu, esu labai patenkinta :) AČIŪ. Sėkmės Jūsų įmonei, ir toliau džiuginkit savo klientus :)
Atsakyti
Labai dekoju uz ypac greitai pristatyta siuntini.Malonus bendravimas.Super atliktas darbas.Visa seima patenkinti, musu vaikui atgabeno sveika, grazia autokedute :-)
Atsakyti
Pirmą kartą laukėme siuntinuko su, , Venipak", rezultatas - prekė pristatyta laiku, tvarkinga.Kurjerio bendravimas malonus.AČIŪ!
Atsakyti
Šiandien visą dieną laukiu siuntos, kuri pasak "siuntų istorijos" nuo 11 valandos važinėjasi po Kauną. Siekdama patogumo ne tik sau, bet ir "Venipak" aptarnaujančiam kolektyvui pasirinkau siuntą atsiimti punkte, tačiau iki ten ji nebuvo atgabenta. Įmonės aprašyme akcentuojama, kad ji patikimiausia Lietuvoje, bet kai siuntos iki pukto per 24 val.neatveža, atrodo apgailėtinai.
Atsakyti
Praėjusią savaitę, turėjau gauti siuntinį. Buvau darbe, paskambino kurjeris, paklausė ar esu namuose. Pasakiau, kad grįšiu pusę 4. Pasakė, kad taip ilgai nedirba. tai kodėl rašote, kad dirbate iki 17val? Ar grafikas laisvas?
Atsakyti
Nezinau kaip kitiems, man su jais nebuvo jokio vargo kaune, pries pietus pasiskambino ir pasake kad neuzilgo bus ir uz 10min atveze, viskas ok, dar kelis kartus anksciau buvo atveze, tai pat viskas gerai buvo, cia manau kad gal nuo zmogaus poziurio i savo darba daug kas priklauso, ant ko pataikysi
Atsakyti
Likimas lėmė, jog svarbią prekę turėjo atgabent Venipak. Kadangi susidurt neteko anksčiau, "pagooglinau", kas per kontora. Komentarus paskaitęs išsigandau. Kadangi prekė reikalinga darbui, išanksto informavau klientus, jog vėluosiu. Mano nuostabai, prekė atiduota kurjeriui Vilniuje po 18h, o kitą darbo dieną įteikta į rankas prieš pietus. Nustebino gerąja prasme: arba man tiesiog pasisekė, arba daro kažkokias išvadas.
Atsakyti
Žinokit pavargau. Venipak man siuntas pristatinėja minimum 2-3 kartus per mėn. Ir vis ta pati problema. Nekaltinu kurjerio, tačiau tvarkykit sistemą. Norint sulaukti siuntos reikia sėdėt namie? Kodėl negalima nustatyti laiko? Kaip pvz daro DPD? Paskambini kurjeriui ir paklausi kada laukti. Atsako jei nepamiršiu - už pusvalandžio. O jei pamiršiu tai už poros valandų. Čia normalu? Atsiskaitymas tik grynaisais irgi minusas. Nes pati grynųjų mažai naudoju. O kai gauni kokia 9-10 val vakaro sms, kad siuntą pristatyts Jūsų firma, pasidaro negera. Nes reikia keliaut iki bankomato. Žodžiu atrodo jog tai būtų mėgėjiškas verslas. Tikrai liūdna kad tokia prasta sistema, kai laikai taip smarkiai paženę į priekį.
Atsakyti
Esame labai patenkinti VENIPAK darbu Panevėžyje.Kurjeriai greitai ir laiku pristato siuntas, maloniai bendrauja su klientais.
Juozas kaišiadorių rajonaa
2017-03-23 19:39:31 IP 84.15.184.51
Atsakyti
Kaip ir buvo žadėta venipak siuntiny pristate ta diena kaip ir pranešime pranešė tik nenurodė tikslaus laiko keista labai siuntinys tvarkingas nepgadintas autobusiuks geras mersedes markės tai tiek bet dpd geriau dirba laika praneša žinai kada atvažiuos.
Atsakyti
Gavo mano siuntini kovo 13d, turejo pristatyti i Venipak punkta Klaipedoje... jokiu ziniu.
Teko susisekti su siunteju, kuris teige kad mano siuntinukas seniai jau atsiemino punkte.
Atvaziuju pasiiti, tikrai, siuntinis yra, darbuotoja praso kazkoki koda, kuri Venipak turejo atsiusti... bet iki siol (kovo 18d) neatsiunte, nors telefono numeris yra uzrasytas ant siuntinio.
Aciu, kad darbuotoja paziurejo mano pasa ir atidave, bet jai paciai teks aiskintis del to kodo...
Atsakyti
Man per Venipaka pristatato daznai, karts nuo karto ispuola reikalu tai kurjeris pasiulo atsiimti is atsiemimo punkto arba tiesiog is sandelio, taigi sutariam kad paliktu siunta Vilniaus sandeli, kaip tik gyvename netoli tai pakeliui uzvaziuoju, gaunu papildoma zinute su atsiemimo kodu, maloniai sutinka darbuotojas ir labai greitai paduoda siuntini. Pirma karta tik sunkiai rasti buvo. Labai patiko aptarnavimas ir darbuotoju tolerantiskumas-zmogiskumas.
Atsakyti
Tik gaves kurjerio telefono numeri bandziau skambinti, neatsiliepe, neperskambino. Todel susitarti del laiko taip ir nepavyko nors vaziovo pro sali ir butu buve galima susitarti siunta pasiimti keletu valandu anksciau. Puse dienos prarasta AČIŲ
Atsakyti
Įmonė iš tiesu nustebino, prekė atvyko tikrai per 2 d.d., kurjeris tikrai malonus, kadangi buvau išvykes į darba, ir namie atsiimti negalėjau, atvežė iki ofiso, super!
Atsakyti
Pati prasčiausia siuntų įmonė lietuvoi. Vakar gavau žinutę kad šiandien iki 10 bus pristatyta siunta laukiu laukiu kaip nėr taip ir nėr skambinuasi kurjariui tai pasakymas nu man įdėjo siunta bet aš ne į tą pusiau vaziuaju !!! Sako tai gal mieste busit perduaciau! Blemba nu žinot moki pinigus už tai kad atvėstų iki namų ir netik neatveza bet dar ir siūlo pačiam pasimatymą. Aš nežinau kokius baltapukius ten samdo kad net nesugeba ne į tą reisą įdėti. Mano pasitikėjimą jie jau prarado tai jau tikrai kad DPD siuntos ir greičiau ir profesionaliai ateina
Atsakyti
Aptarnaujatis personalas... neturiu ka pasakyti. Atsiskaityti kortelem neina. As tai rekomenduoju visiem dpd. Ten visada viskas planuota, laiku, aptarnavimas geras.
Atsakyti
Nieks ju nepriglaudzia, buna duziai, buna nukrenta lipdukas, tada ta siunta siuncia i kita terminala, ten dirba zmogus, kuris iesko kam priklauso siunta, darbuotojai saugo jusu turta, nes uz tokius dalykus kaip duziai ir pan, patys darbuotojai moka.beto kameros stebi kiekviena judesi, net labai norint nepriglausi..
Atsakyti
Būčiau anksčiau perskaičiusi komentarus, tikrai nebūčiau naudojusis Venipak kurjeriais. Manau, kad čia ne netyčinės klaidos, o toks jūsų pastovus darbas. Pradangino mano siuntinį už nemenką sumą (77 eur), o susisiekus su su Venipak helpdesk atstove, pareiškė, kad tai "ne mūsų klaida". Nei su manim susisiekt, nei pristatyti siuntinio, net nebuvo bandyta (ant siuntinio buvo nurodytas el. paštas ir adresas), kol pati nepradėjau ieškoti savo siuntinio. Liūdina jūsų požiūris į klientą ir į savo darbą. Greičiausiai teks kreiptis į kitas institucijas, nes praradau ir daiktus, ir pinigus.
Atsakyti
Gintaute 2017-02-24 11:19:14
vakar buvau nemaloniai nustebinta Venipak kurjerio..kuris užėjo į mano kabinetą, paklausti kur pristatyti siuntą..su pasakymais kaip jam "užkniso" vaikščiot..o galiausiai, pamatęs, kad net ne į tą įstaigą papuolė - riebai nusikeikė, pasiuntė..nežinau mane ar situaciją, bet tokio nemalonaus kurjerio seniai nemačiau, kuris man sugadino nuotaiką, nors aš net niekuo dėta nebuvau..pasitaikiau netyčia nelaiku :) daug naudojuosi kitų kurjerių paslaugomis, ir visada labai malonūs ir puikiai nusiteikę..o Venipak.. elementariai trūksta etikos.
Laba diena, Gintaute,
gal galėtumėt įvardinti siuntos numerį (jis yra nurodytas žinutėje).
Tokio elgesio mes netoleruosime.
Dėkoju iš anksto.
Atsakyti
vakar buvau nemaloniai nustebinta Venipak kurjerio..kuris užėjo į mano kabinetą, paklausti kur pristatyti siuntą..su pasakymais kaip jam "užkniso" vaikščiot..o galiausiai, pamatęs, kad net ne į tą įstaigą papuolė - riebai nusikeikė, pasiuntė..nežinau mane ar situaciją, bet tokio nemalonaus kurjerio seniai nemačiau, kuris man sugadino nuotaiką, nors aš net niekuo dėta nebuvau..pasitaikiau netyčia nelaiku :) daug naudojuosi kitų kurjerių paslaugomis, ir visada labai malonūs ir puikiai nusiteikę..o Venipak.. elementariai trūksta etikos.

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B, Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus:Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygosarba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val.Lietuva – Lenkija –...
NTEX
Adresas: Ukmergės g. 369A, LT-12142 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Saugesnis krovinių gabenimas su NTEX NTEX yra Švedijos vidutinio dydžio transporto ir ekspedijavimo kompanija skirta padaryti jūsų krovinių gabenimą saugesniu ir patogesniu dėl lankstumo, kūrybiškumo ir dėmesio klientui. Nesvarbu ar Jūs naudojatės mūsų jūrų transporto, oro transporto, kelių transporto ar trečiosios...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalėdų roges ruošk vasarą
Kalėdų roges ruošk vasarą 08-17 15:35
Pagaliau teikėsi ateiti vasara, visi mėgaujasi saule, jūra, ežerais, piknikais ir mažiausiai apie ką galvoja tai apie... Kalėdas. Net visada skubantys, viską iš anksto planuojantys įmonių...
Po 27 metų pertraukos atidaroma siena tarp Irako ir Saudo Arabijos
Po 27 metų pertraukos atidaroma siena tarp Irako ir Saudo Arabijos 08-20 15:20
Saudo Arabija ir Irakas planuoja atidaryti Araro sienos perėjimo punktą prekybai pirmą kartą nuo 1990-ųjų, kai dar Saddamo Husseino valdomas Irakas įsiveržė į Kuveitą ir diplomatiniai santykiai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris vasaros mėnuo atostogauti Jums geriausias?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Western Digital 83,20 +0,87%
Twitter 15,99 +0,76%
Caterpillar 113,92 +0,69%
Symantec 28,45 +0,53%
NASDAQ OMX 74,91 -1,80%
Cisco 30,37 -2,16%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Nike 54,95 -4,37%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 722,68 -4,51%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Vištiena 148,38 +5,51%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Bananai 1098,07 +1,39%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Auksas 1260,26 +1,14%
Kava 144,10 -4,68%