VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai patenkinta. Siuntą pristatė labai greitai: vakare užsisakiau prekę, kitą dieną prieš pietus siuntinys jau buvo mano namuose :) (gyvenu Klaipėdoje). Labai malonus kurjeris/vairuotojas, maloniai bendrauja - sutarėme ir laiką, ir vietą. Mano siuntą užnešė net į penktą aukštą.. Žodžiu, esu labai patenkinta :) AČIŪ. Sėkmės Jūsų įmonei, ir toliau džiuginkit savo klientus :)
Atsakyti
Labai dekoju uz ypac greitai pristatyta siuntini.Malonus bendravimas.Super atliktas darbas.Visa seima patenkinti, musu vaikui atgabeno sveika, grazia autokedute :-)
Atsakyti
Pirmą kartą laukėme siuntinuko su, , Venipak", rezultatas - prekė pristatyta laiku, tvarkinga.Kurjerio bendravimas malonus.AČIŪ!
Atsakyti
Šiandien visą dieną laukiu siuntos, kuri pasak "siuntų istorijos" nuo 11 valandos važinėjasi po Kauną. Siekdama patogumo ne tik sau, bet ir "Venipak" aptarnaujančiam kolektyvui pasirinkau siuntą atsiimti punkte, tačiau iki ten ji nebuvo atgabenta. Įmonės aprašyme akcentuojama, kad ji patikimiausia Lietuvoje, bet kai siuntos iki pukto per 24 val.neatveža, atrodo apgailėtinai.
Atsakyti
Praėjusią savaitę, turėjau gauti siuntinį. Buvau darbe, paskambino kurjeris, paklausė ar esu namuose. Pasakiau, kad grįšiu pusę 4. Pasakė, kad taip ilgai nedirba. tai kodėl rašote, kad dirbate iki 17val? Ar grafikas laisvas?
Atsakyti
Nezinau kaip kitiems, man su jais nebuvo jokio vargo kaune, pries pietus pasiskambino ir pasake kad neuzilgo bus ir uz 10min atveze, viskas ok, dar kelis kartus anksciau buvo atveze, tai pat viskas gerai buvo, cia manau kad gal nuo zmogaus poziurio i savo darba daug kas priklauso, ant ko pataikysi
Atsakyti
Likimas lėmė, jog svarbią prekę turėjo atgabent Venipak. Kadangi susidurt neteko anksčiau, "pagooglinau", kas per kontora. Komentarus paskaitęs išsigandau. Kadangi prekė reikalinga darbui, išanksto informavau klientus, jog vėluosiu. Mano nuostabai, prekė atiduota kurjeriui Vilniuje po 18h, o kitą darbo dieną įteikta į rankas prieš pietus. Nustebino gerąja prasme: arba man tiesiog pasisekė, arba daro kažkokias išvadas.
Atsakyti
Žinokit pavargau. Venipak man siuntas pristatinėja minimum 2-3 kartus per mėn. Ir vis ta pati problema. Nekaltinu kurjerio, tačiau tvarkykit sistemą. Norint sulaukti siuntos reikia sėdėt namie? Kodėl negalima nustatyti laiko? Kaip pvz daro DPD? Paskambini kurjeriui ir paklausi kada laukti. Atsako jei nepamiršiu - už pusvalandžio. O jei pamiršiu tai už poros valandų. Čia normalu? Atsiskaitymas tik grynaisais irgi minusas. Nes pati grynųjų mažai naudoju. O kai gauni kokia 9-10 val vakaro sms, kad siuntą pristatyts Jūsų firma, pasidaro negera. Nes reikia keliaut iki bankomato. Žodžiu atrodo jog tai būtų mėgėjiškas verslas. Tikrai liūdna kad tokia prasta sistema, kai laikai taip smarkiai paženę į priekį.
Atsakyti
Esame labai patenkinti VENIPAK darbu Panevėžyje.Kurjeriai greitai ir laiku pristato siuntas, maloniai bendrauja su klientais.
Juozas kaišiadorių rajonaa
2017-03-23 19:39:31 IP 84.15.184.51
Atsakyti
Kaip ir buvo žadėta venipak siuntiny pristate ta diena kaip ir pranešime pranešė tik nenurodė tikslaus laiko keista labai siuntinys tvarkingas nepgadintas autobusiuks geras mersedes markės tai tiek bet dpd geriau dirba laika praneša žinai kada atvažiuos.
Atsakyti
Gavo mano siuntini kovo 13d, turejo pristatyti i Venipak punkta Klaipedoje... jokiu ziniu.
Teko susisekti su siunteju, kuris teige kad mano siuntinukas seniai jau atsiemino punkte.
Atvaziuju pasiiti, tikrai, siuntinis yra, darbuotoja praso kazkoki koda, kuri Venipak turejo atsiusti... bet iki siol (kovo 18d) neatsiunte, nors telefono numeris yra uzrasytas ant siuntinio.
Aciu, kad darbuotoja paziurejo mano pasa ir atidave, bet jai paciai teks aiskintis del to kodo...
Atsakyti
Man per Venipaka pristatato daznai, karts nuo karto ispuola reikalu tai kurjeris pasiulo atsiimti is atsiemimo punkto arba tiesiog is sandelio, taigi sutariam kad paliktu siunta Vilniaus sandeli, kaip tik gyvename netoli tai pakeliui uzvaziuoju, gaunu papildoma zinute su atsiemimo kodu, maloniai sutinka darbuotojas ir labai greitai paduoda siuntini. Pirma karta tik sunkiai rasti buvo. Labai patiko aptarnavimas ir darbuotoju tolerantiskumas-zmogiskumas.
Atsakyti
Tik gaves kurjerio telefono numeri bandziau skambinti, neatsiliepe, neperskambino. Todel susitarti del laiko taip ir nepavyko nors vaziovo pro sali ir butu buve galima susitarti siunta pasiimti keletu valandu anksciau. Puse dienos prarasta AČIŲ
Atsakyti
Įmonė iš tiesu nustebino, prekė atvyko tikrai per 2 d.d., kurjeris tikrai malonus, kadangi buvau išvykes į darba, ir namie atsiimti negalėjau, atvežė iki ofiso, super!
Atsakyti
Pati prasčiausia siuntų įmonė lietuvoi. Vakar gavau žinutę kad šiandien iki 10 bus pristatyta siunta laukiu laukiu kaip nėr taip ir nėr skambinuasi kurjariui tai pasakymas nu man įdėjo siunta bet aš ne į tą pusiau vaziuaju !!! Sako tai gal mieste busit perduaciau! Blemba nu žinot moki pinigus už tai kad atvėstų iki namų ir netik neatveza bet dar ir siūlo pačiam pasimatymą. Aš nežinau kokius baltapukius ten samdo kad net nesugeba ne į tą reisą įdėti. Mano pasitikėjimą jie jau prarado tai jau tikrai kad DPD siuntos ir greičiau ir profesionaliai ateina
Atsakyti
Aptarnaujatis personalas... neturiu ka pasakyti. Atsiskaityti kortelem neina. As tai rekomenduoju visiem dpd. Ten visada viskas planuota, laiku, aptarnavimas geras.
Atsakyti
Nieks ju nepriglaudzia, buna duziai, buna nukrenta lipdukas, tada ta siunta siuncia i kita terminala, ten dirba zmogus, kuris iesko kam priklauso siunta, darbuotojai saugo jusu turta, nes uz tokius dalykus kaip duziai ir pan, patys darbuotojai moka.beto kameros stebi kiekviena judesi, net labai norint nepriglausi..
Atsakyti
Būčiau anksčiau perskaičiusi komentarus, tikrai nebūčiau naudojusis Venipak kurjeriais. Manau, kad čia ne netyčinės klaidos, o toks jūsų pastovus darbas. Pradangino mano siuntinį už nemenką sumą (77 eur), o susisiekus su su Venipak helpdesk atstove, pareiškė, kad tai "ne mūsų klaida". Nei su manim susisiekt, nei pristatyti siuntinio, net nebuvo bandyta (ant siuntinio buvo nurodytas el. paštas ir adresas), kol pati nepradėjau ieškoti savo siuntinio. Liūdina jūsų požiūris į klientą ir į savo darbą. Greičiausiai teks kreiptis į kitas institucijas, nes praradau ir daiktus, ir pinigus.
Atsakyti
Gintaute 2017-02-24 11:19:14
vakar buvau nemaloniai nustebinta Venipak kurjerio..kuris užėjo į mano kabinetą, paklausti kur pristatyti siuntą..su pasakymais kaip jam "užkniso" vaikščiot..o galiausiai, pamatęs, kad net ne į tą įstaigą papuolė - riebai nusikeikė, pasiuntė..nežinau mane ar situaciją, bet tokio nemalonaus kurjerio seniai nemačiau, kuris man sugadino nuotaiką, nors aš net niekuo dėta nebuvau..pasitaikiau netyčia nelaiku :) daug naudojuosi kitų kurjerių paslaugomis, ir visada labai malonūs ir puikiai nusiteikę..o Venipak.. elementariai trūksta etikos.
Laba diena, Gintaute,
gal galėtumėt įvardinti siuntos numerį (jis yra nurodytas žinutėje).
Tokio elgesio mes netoleruosime.
Dėkoju iš anksto.
Atsakyti
vakar buvau nemaloniai nustebinta Venipak kurjerio..kuris užėjo į mano kabinetą, paklausti kur pristatyti siuntą..su pasakymais kaip jam "užkniso" vaikščiot..o galiausiai, pamatęs, kad net ne į tą įstaigą papuolė - riebai nusikeikė, pasiuntė..nežinau mane ar situaciją, bet tokio nemalonaus kurjerio seniai nemačiau, kuris man sugadino nuotaiką, nors aš net niekuo dėta nebuvau..pasitaikiau netyčia nelaiku :) daug naudojuosi kitų kurjerių paslaugomis, ir visada labai malonūs ir puikiai nusiteikę..o Venipak.. elementariai trūksta etikos.
Atsakyti
As irgi turiu atsiliepima bloga. Kurjeris net neispejo kada bus siunta pristatyta, isejau i parduotuve skambina tai greiciau gryzkit as nelauksiu. Vaje reiktu kazkaip planuoti darbo laika o ne kada noriu ir atvaziuoju.
Atsakyti
Sveiki,
matome nemažai nepasitenkinimų šioje portalo skiltyje, todėl norėtume daugiau išgirsti apie Jūsų skundus telefonu ir pasistengti Jums padėti.
Jeigu turite nusiskundimų, kreipkitės telefonu 8 700 55 221 į klientų aptarnavimo skyrių.
Jūsų nusiskundimas bus užfiksuotas ir perduotas atitinkamiems asmenims. Turėdami konkrečius atvejus, stengsimės eliminuoti tokius incidentus.
"Venipak Lietuva" vardu atsiprašau už patirtas situacijas ir lauksime Jūsų skambučių.
Atsakyti
Esu taip pat nepatenkinta kurjerių darbu. Žinute buvau informuota, jog siuntą gausiu iki 10 val. ryto. Liūdna, tačiau prekės negavau net po pietų...Svarstau, ar apskritai ją gausiu... Kyla klausimas, kaip žmogui reikia planuotis laiką??? Esu labai pasipiktinusia šią siuntų pristatymo tarnybą, kurių darbo kokybė smukdo pasitikėjimą internetinėmis parduotuvėmis.
Atsakyti
Esu nepatenkinta jūsų ir kurjerių darbu, jei užsakymas yra su pristatymu į namus ir už tai sumokėta, tai kam siunčiat sms, kad galit atsiimti pickup taške, jei to būčiau norėjusi tai būčiau pasirinkusi, paskui skambina kurjeris ir klausia gal būsit mieste šendien, gal rytoj, jei taip sunku pristatinėti į namus, tai gal išvis panaikinkit pristatymą į namus
Atsakyti
Ne kartą teko naudotis Venipak paslaugomis, ir nei karto nebuvo "aptarnavimas be priekaištų". Arba neįmanoma prisiskambinti, arba kurjeris jau toks nepatenkintas... Bet tarkim, su didele kantrybe galima iškentėti. Na bet šiandien jau buvo visko viršūnė. Gavau žinutę su senu adresu, skambinau (neprisiskambinau), rašiau - nieko. Po maždaug valandos paskambinau, pasakė, kad nieko nebegali padaryti - jis jau išvažiavo, siunta bus pristatyta pirmadienį (šiandien penktadienis) - darbai stoja, na bet žinoma, ne jų problemos. Jei kiekvienas dirbtume su žmonėmis tokiu aptarnavimo lygiu ir "atsakomybe", tada nereiktų stebėtis, kodėl čia taip blogai gyventi ir kodėl dauguma vaikšto nepatenkintais veidais.
Atsakyti
Esu begalo nepatenkinta Venipak kurjerių darbu, kiek esu turėjusi su jais reikalų, visada likau nusivylus... Visų pirmą susisiekimas su jais neįmanomas, nesuprantu kam atsiunčiamas jų numeris ir rašoma, kad galima susisiekti, jeigu tie kurjeriai nesiteikia atsiliepti... Norėjau pasiderinti dėl pristatymo, nes keitėsi adresas, bet neįmanoma... Antra, kai patys jie skambina, tai neduok Dieve jei neatsiliepsi jiems, tai vėliau kai susieki, tai pasireiškia didžiausias jų nepasitenkinimas, priekaištai, nemandagus kalbėjimas... Sugeba pareikšti, kad į tą pusę jau nevažiuos ir siuntinio nepristatys...Nesuprantu, kaip toki žmonės dirba tokį darbą, jei nesugeba atitinkamai aptarnauti klientų... Gyvenime daugiau stengsiuosi neužsisakinėti prekių, kurias pristatytų, , nuostabieji” Venipak kurjeriai... Užsisakant pirmas dėmesys bus atkreipiamas, kokie kurjeriai pristatys...
Atsakyti
Kurjerio bendravimas telefonu labai nemalonus. Pries priimant zmones i kurjerio darba, reikia ismokinti juos bendravimo kulturos.
Atsakyti
Kas per įmonės pristatymo taisyklės ir politika. Kurjeris paskambina viena kartą, važiuojant automobiliu nebuvo ryšio po 3 min. perkskambinu nebekelia ragelio ir taip kelis kartus, po 15 min paskambinus jis jau išvažiavęs ir siuntos nebepristatys, nesvarbu kad žmona namuose buvo bet tai matai jam būtinai reikėjo telefonu susisiekti ir pasiklausti ar esame namie, o gal mūsų nėra. naujausias juokas tai pasirodo jis negali siuntos atvežti į darbą kuris nuo namų yra 1km nes turi parvežti siuntą atgal į ofisą.
GERBIAMIEJI GAL JŪS ATSIMERKIT IR PASIŽIŪRĖKIT Į Į KONKURENTUS. STENGSIUOSI SU JŪSŲ ĮMONE NETURĖTI JOKIŲ REIKALŲ PER PATRANKOS ŠŪVĮ.
Sėkmės versle
Atsakyti
Kurjerio Algirdo, kuris dirba Vilniuje -kulturos lygis nulis. Nemandagus, grubus ir neisaukletas. Jokio etiketo. Uzejo i namus nei labas nei viso gero. Duoda i rankas man deze snekedamas su kitu klientu. Esu apakus tokiu SIAUBINGU APTARNAVIMU!
Atsakyti
Kurjerių tarnyba.... trūksta žodžių.... jokio mandagumo ir kultūros... kurjeris piktas, metė siuntinį kaip šuniui... o dėl pykčio tai net su juo susikalbėti nebuvo galima....
Atsakyti
Pati prasciausia kurjeriu tarnyba.Kulturos nulis, prekes paliko pusiaukelej, pasake jei noriu, kad toliau nestu, turiu susimoket dar 20e (nors buvau uz atnesima sumokejus), kaip pinigu nedaviau, paliko saldytuva ir pasake, kad jis sveria 65kg ir jie nesiruosia tampytis, o ir praejimas blogas.Visiems pasakysiu, kad tik neuzsisakytu ju paslaugu, nes tures problemu
Atsakyti
Buvau patenkinta kai ne pirmus metus Alytaus raj.aptarnavo kurjeris vardu Evaldas (nepamenu pavardės). Visuomet pasiskambindavo ir paklausdavo ar esu namuose, visad siuntinius gaudavau anksti rytais, tad dieną sau toliau galėdavau planuotis kaip patinka. Niekad nebuvo kad bijotų važiuot keliuku kuris iki kiemo veda nuo pagrindinio kelio net jei būdavo pasnigta ar lietūs. Kažkodėl paskutiniu metus vis nauji kurjeriai.... ir gaila kad ne tokie pareigingi kaip buvo jis.
Atsakyti
Galiu drąsiai teigti, jog iš visų skubių siuntų pristatymo įmonių, Venipak yra PATI PRASČIAUSIA, nes niekur taip nesiskaitoma su klientu, kaip čia.
Nepaisant to, kad jų pristatymo kainos yra VIENOS DIDŽIAUSIŲ, visgi, nutariau duoti užklausą dėl sutartinių pristatymo kainų, tačiau kas gi nutiko... O nenutiko visiškai nieko, nes niekas nesiteikė:
1) atsakyti į NĖ VIENĄ el. laišką, siųstą tiek į bendrąjį emailą, tiek į kitą, tinklapyje rastą adresą.
2) kelti telefono ragelio. Kam reikalingas telefonas, žinome kiekvienas, tačiau NE ŠI ĮMONĖ. Skambinau 7 kartus 3 valandų bėgyje darbo dieną.

Pagaliau susisiekus su Live Chat "vadybininke", ji paklausė ar laišką iš tikro nusiunčiau (kaip netikėta?). Patikinus, kad yra šansų, jog man pavyko nusiųsti laiškus, vadybininkė patikino, jog moteris, kuri yra ATSAKINGA už sutarčių sudarymą, yra LABAI UŽSIĖMUSI, tačiau TIKRAI greitu metu ATSAKYS į mano el. laišką. Taip pat buvo duotas ir telefono numeris ir dar kartą buvau patikintas, kad su manimi TIKRAI SUSISIEKS.

Reziume - su manimi niekas niekada nesusisiekė ir niekada neatrašė į nė vieną potencialaus kliento užklausą.
Regis, tai kompanija, kuriai yra visiškai nusispjaut ant naujų, potencialių klientų. Galbūt ten visi tokie užsiėmę, nes nesugeba tvarkytis su esamais klientais ir naujų tiesiog nebereikia. Galbūt toks bendravimas gali būti tiesiog kompetencijos arba nesusivokimo trūkumas.

Vienaip ar kitaip, labai džiaugiuosi, kad nereikėjo turėti reikalų su šia "įmone". Nuoširdus DĖKUI!
Atsakyti
jau beveik metus nuomuoju transporta siai imonei- nekilo jokiu klausimu su atsiskaitymu ar panasiai...
Atsakyti
Situacija eilinė, - siunta nepristatyta, nors visą dieną buvau namie, kurjeris nepasirodė. Vėliau sužinau, kad ji palikta Eurokos parduoruvėj. Bet labiausiai nustebino vadovo abejingumas, susisiekus su juo. Viskas čia maždaug normalu ir neieškok priekabių, negi sunku nusivilkt iki parduotuvės pasiimt siuntos
Atsakyti
Esu labai nepatenkinta Venipak darbu. Jau ne pirmą kartą mano siuntos grąžinamos atgal pas tiekėją, nes pasak jų nebuvo įmanoma pristatyti siuntos gavėjui ir su juo susisiekti. Kai tuo tarpu nei susisiekti nei pristatyti siuntos nebuvo bandyta.
Atsakyti
Venipak vairuotojas, aptarnaujantis Salcininku raj, atvezant preke tingi atnest preke iki duru.sedi masinoi, skambino, ateikit prie masinos pasiimt. Ar taip turi but jusu firmoj???labai nuvivyliau
Atsakyti
Nijolė 2016-12-01 12:21:41
Esu pakraupusi kurjerio Arno Nedzinsko darbu. Kuris dirba Šakiuose. Kurjeris nemandagus, grubus, keikiasi necenzūriniais žodžiais. Niekada nepalieka pinigų gavimo kvitų, neduoda pasirašyti. Idomu, kas už mane pasirašo?.. Siuntas palieka bet kur.. Tiesiog numeta kieme arba ant ivažiavimo. Siuntos apgadintos, purvinos. Niekada nepraneša prieš atvažiuojant. Maždaug taip, jei užsisakei kažką, tai ir lauk namuose visa dieną. Į skambučius neatsako..Per venipak siuntų tarnyba užsisakinėju ne vienerius metus, bet dar nei karto nereikėjo kęsti tokį terorą. Kurjeris tiesiog negali taip elgtis su klientu. Baisu. Jau atsibodo visa tai, kiek dar tęsis... Ar reikės kreiptis kažkur aukščiau kad jį pakeistų.
laba diena ponia Nijole, atsitiktinai perskaiciau jusu komentara ir kilo klausimas su labai didele nuostaba kada taip galejo ivykti kaip jus apibudinote... Jai taip butu buve jusu labai noreciau nuosirdziai atsiprasyti. Jai nesunku jus man paskambinkite kitite savate ir pasikalbesime kaip taip ivyko ir manau rasime iseiti uz jusu nuoskauda ir nusivylimu siuntos pristatyme. Grazaus savaitgalio ir lauksiu jusu skambucio.
Atsakyti
Su tokia pristatymo tarnyba dar nesu susidūręs. Vakar turėjo pristatyt siuntinį, atėjo žinutė pristatys nuo 8.00 iki 17.00. Apie16.25 kurjeris paskambino ir psiūlė atvažiuot į Žaslių geležinkelio stotį atsiimt siuntinio. Kadangi nelabai turėjau noro kur tai važiuoti, kurjeris pasakė, kad siuntinį pristatys rytoj. Vakare atėjo žinutė buk tai kurjeris nerado manęs nurodytu adresu. Šiandien viskas pasikartojo tik kurjerio tonas jau buvo nepriimtinas. Pareiškė kad bus po 10 min, ir išeiti turėjau jau ant kelio. Iki kelio apie 400 metrų. Susiruošiau ir išėjau link kelio, kai suskambo telefonas ir kurjeris net neleisdamas įsiterpti pareiškė, kad neturi laiko laukti, atvažiuos pirmadieni. Man iki kelio buvo belikę eiti apie 100 metrų.
Atsakyti
Siaubingas aptarnavimas, nepagarbus kurjerio tonas, visa savaite nesugebejo pristatyti siuntinio. Kiekviena diena pati skambindavausi ir sakydavau kada busiu namie, bet vietiek nepristate. Siuncia zinute, kad atvyks nuo 8-17val. o paskambinus 9.30 pareiskia, kad dar nesusikroves krovinio... Niekada daugiau nesisiusiu per sia imone!
Atsakyti
Esu pakraupusi kurjerio Arno Nedzinsko darbu. Kuris dirba Šakiuose. Kurjeris nemandagus, grubus, keikiasi necenzūriniais žodžiais. Niekada nepalieka pinigų gavimo kvitų, neduoda pasirašyti. Idomu, kas už mane pasirašo?.. Siuntas palieka bet kur.. Tiesiog numeta kieme arba ant ivažiavimo. Siuntos apgadintos, purvinos. Niekada nepraneša prieš atvažiuojant. Maždaug taip, jei užsisakei kažką, tai ir lauk namuose visa dieną. Į skambučius neatsako..Per venipak siuntų tarnyba užsisakinėju ne vienerius metus, bet dar nei karto nereikėjo kęsti tokį terorą. Kurjeris tiesiog negali taip elgtis su klientu. Baisu. Jau atsibodo visa tai, kiek dar tęsis... Ar reikės kreiptis kažkur aukščiau kad jį pakeistų.
Atsakyti
2016.11.28 iš siuntėjo (Mezonas) gavau žinutę, kad siunta bus prtstatyta nuo 10 iki 17 val. Per tą laiką nei skambučio nei mašinos nebuvo (per langą neįmanoma nepastebėti, akligatvio paskutinis namas). Vakare gaunu žinutę kad kurjeris nerado manes namuose. Buvo pasnigę, bet jokių mašinos pėdsakų nera. Įžulus melas, pasidomėjau atsiliepimais, supratau kad tai įprasta praktika.
Atsakyti
Noriu pasidziaugti Jusu darbuotojo Alvydo kuris dirba Siauliuose su sunkvezimiu.Siuntos pristatomos laiku, is anksto pranesama apie atvykima, padeda kai reikia pagalbos, labai nuosirdus ir malonus aptarnavimas.Aciu Alvydui ir visai siuntu tarnybai Siauliuose !!!
Atsakyti
Sveiki, o ko jus tikites ten paskambine ten visi tik ziuri kaip nustumt nuo saves ir baigt darba.Vienas kitas yra normalus kurjeris ar sandelio darbuotojas kurie ziuri klijantu.Nera jokios tvarkos nes vadovu kvalifikuotu nera ir kol ju nebus tol bus ten betvarke.Baranauskas generalinis pastovei jo niekur nerasi Vilniaus sandelio vadovas vel tris klases baiges ir nuo parasto sandelio darbininko iskiles nes gerai i subines lenda kam reikia, o tokiam kai leidzia pasikelt tai paskui nezino kas darosi........
Kas domina rasykit papasakosiu neketinu slepti ar kazko dangstyti....
Atsakyti
Tikrai nesu patenkinta sios imones darbu. Ar gavejas turi ieskot savo siuntinio, gaudyt kurjeri, ar pati vaziuot ir pasìimt siuntini? Kur sios imones pagarba klientui? Si imone turi teik paslauga uz kuria jai yra apmoketa. O cia viena diena pralauki tada turi ieskot kur kas ir kodel nera siuntos. Graziai priimi antra pasiulyma ir lauki vel bet ir vel to siuntinio nera. Pasiskambinus pasiulo variantus arba sedek namie arba nuvaziuok passiimt i arciausia posta arba gaudyk kurjeri. Pikta kai lauki siuntos, atidedi savo planus kur isvaziuot ar pan. O cia tave tampo uz nosies kaip reikiant. Visi gi esam kazka susiplanave ar dirbam ar dar kas ka. Pastoviai namuose nesedesi gi ir nelauksi. O as va visa savaite taip nes man vis kita diena atvesime nes dabar ten niekas nevaziuoja. Nors buvo pasakyta kad tas siuntinys yra skubiai reikalingas. Nepatenkinta esu labai.
Atsakyti
Panevėžyje viskas su jais gerai arba man tiesiog pasisekė :) Pirmą kartą užsakiau siuntą per Venipak ir nenusivyliau - atvežė tokiu adresu kaip pageidavau (pirminis buvo kitas adresas), kurjeris Donatas P. labai malonus, mandagus. Ačiū jam.
Atsakyti
Pirmą kartą esu užsakęs per šią firmelę, patirtis tragiška, vairuotojas paskambino ir sako: yra jūsų siunta, bet kadangi aš pravažiavęs tai gaudykit mane mieste, aš užsakovas turiu gaudyti savo siuntą, na viršūnė, ofisas taip pat nieko rišliai nesugebėjo paaiškinti nors aiškiai pasakiau kaip ir kas. STENKITĖS PER ŠIĄ FIRMELĘ NIEKO NEUŽSAKYTI, LAIKU NEGAUSIT, TAI DAR VAIRUOTOJAS MORALĄ ATSKAITYS.
Atsakyti
Ketvirtadienį gavau žinute, kad bus pristatyta siunta. Kurjeris nepasirodė. Kitą dieną buvo pranešta, kad siunta dingo. Ieškojo iki antadienio. Rado. Trečiadienį siuntos net nebandė pristatytio dėl "logistinių problemų".
Ketvirtadienų paskambino kurjeris sutarėme pristatymo laiką. Įspėjau, kad šiuo adresu niekas negyvena, atvažiuosiu būtent atsiimti siuntos. Sutartu laiku vairuotojas neatvažiavo. Skambinau labai daug kartų, nes laukiau valandą, kartais buvo užimta, bet su manimi nebuvo kalbama. Po valandos pakėlė ragelį ir pasakė, kad tiesiog negalėjo atvažiuot. Į mano pareikštas pretenzijas dėl nesugebėjimo informuoti visiškai nereagavo, elementarių atsiprašymų nesulaukiau, pareiųkė, kad pristatymas nuo 8 iki 17, turiu būt namie ir laukti. Vakare gavau žinutę, kad manęs nebuvo namie, kai siunta buvo pristatyta. Niekada daugiau nesikreipsiu į šią įmonę. Siuntos neturiu iki šiol.
Atsakyti
Sutinku su Monikos pastebėjimu.Dar didesnis kuriozas kada parašo žinutę kad manęs nerado nurodytu adresu.Žinutė rašyta 15, 46 val, o aš SPECIALIAI visą dieną laukiau kurjerio namuose, nes ryte gavau pranešimą, kad siunta bus pristatyta šendien t.y.18d.8-17val. Kaip galima nerasti namuose, jei gyvename vienkiemyje 2km.nuo betonkelio Vilnius -Utena.?
Gerai, paskambinau kurjeriui 15, 57val. (dirba kurjeris 8-17val.)nekėlė ragelio ir įsijungus balso paštui pasakiau kad laukiu siuntinio, nes darbo laikas nesibaigė.Taip, pasakiau suirzusiu tonu, nes niekas nenorėtų laukti visos dienos, negalint išvažiuoti niekur su jokiais reikalais. Atskambinęs kurjeris dar labiau pribloškė pareiškęs, kad mano adresas neteisingas.Kadangi parašytas buvo kaimo pavadinimas, namo nr., žinoma ir seniūnija, kurjeriui užsinorėjo sukurti ir gatvė, kurios nėra ir niekada nebuvo.Kokie pas Jus ten dirba"poetai", kurie prisigalvoja nebūtų dalykų, kad tik nereiktų dirbti pilnos darbo dienos?Pareiškęs grubiu tonu (jau galvojau pasiųs mane toli toli...)pranešė, kad atveš rytoj siuntinį.Vėl galvoju kas bus rytoj, nes visą dieną laukti negalėsiu, visgi esame užimti žmonės, tačiau bandysiu laukti, nes esame priklausomi nuo Jūsų kurjerio.Teko dirbti su daug kurjerių, tačiau niekada jiems nekilo problemų dėl adreso ar pan.
Tikrai perspėsiu žmones per įvairias svetaines, kad atidžiai rinktusi kurjerių paslaugas.
Atsakyti
Net neisivaizduoju kas gali naudotis ju paslaugomis.Dabar jau reiks atkreipti demesi pries uzsisakant prekias su kuo sudare sutarti. jai nori pries darba pasiimti prekias turi gaudyti kurjeri pats, ir pasiimti prekias. Prekiu pristatymo laika atsiuncia nuo 8-5val. ne taip kaip dpd konkretu laika.

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Vilterra
Adresas: Vytauto pr. 32-307, LT-51230 Kaunas.
Veiklos sritys: baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; ekspedijavimas; eksportas; logistikos paslaugos; mediena, jos gaminiai; sandėliavimas; statybinės medžiagos; transporto paslaugos.
”VILTERRA” PAGRINDINĖS VEIKLOS Didmeninė prekyba fanera Transporto logistika UAB „Vilterra“ buvo įkurta 2004 metais. Pagrindinė įmonės veikla – didmeninė prekyba statybinėmis ir baldų gamybai skirtomis plokštėmis. Įmonė sparčiai išplėtė savo prekybinį tinklą Rusijoje, Baltarusijoje ir kitose Europos Sąjungos...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B, Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus:Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygosarba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val.Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Operatoriai spartina internetą, bet vartotojai jo dar nepanaudos
Operatoriai spartina internetą, bet vartotojai jo dar nepanaudos 05-24 19:02
"Telia Lietuva" penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose įrengė bandomąsias naujos mobiliojo ryšio technologijos "4.5G / LTE Advanced Pro" bazines stotis. Jos vartotojams leis naudotis iki 500...
IKEA išsirinko naują CEO
IKEA išsirinko naują CEO 05-24 18:57
Švedų baldų gamybos grupės IKEA naujuoju vadovu išrinktas Jesperas Brodinas.
Apgyvendinimo įstaigos sulaukė 8,6% daugiau svečių
Apgyvendinimo įstaigos sulaukė 8,6% daugiau svečių 05-24 18:50
Šių metų pirmą ketvirtį Lietuvos apgyvendinimo įstaigose nakvynę rinkosi daugiau nei 0,5 mln. svečių. Ženklią dalį ir toliau sudaro keliautojai iš Rusijos, o atvykėlių iš Pietų Korėjos skaičius...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Apple 156,10 +1,40%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,61 +8,05%
Dujos (Rusijos) 5,18 +1,37%
Jautiena 192,88 +1,43%
Nafta 50,73 +0,79%
Auksas 1266,88 +2,88%
Bananai 1063,54 -1,09%
Varis 5683,90 -2,42%
Apelsinai 849,37 -7,80%