VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Venipak Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Venipak Lietuva

Atsiliepimai apie Venipak Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Venipak Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Matau šiandienos kurjeris sužibėjo, nes pasirodo ne man vienam nebuvo pristatytos prekės, skambinaus sake laisvai iki pietų atveš, tada ketvirta skambinaus sakė jau šiandien nespės, bet gali palikti kuriame punkte kad pasiimti, logikos nesuvokiu kai tas punktas šalia mano namų, galiausiai sutarta valanda nekėlė jau telefono ir gavau galiausiai sms kad neradus manes namie pristatys pirmadieni, kas per kontora visiškai absurdas jei man reikia prakeikta kurjerį gaudyti po miestą kad atsiimti prekes, pinigus paimt pirmi o paslauga suteikt už ką moki nesugeba. Manau įmonėm su šia kontora turi būt gėda dirbt ir kiekviena save gerbianti įmonė atsisakytų tokių nekokybiškų paslaugų. Daugiau nieko neužsakysiu kas susiję su šia įmone.
Atsakyti
Daugiau niekada nesirinksiu Venipak paslaugu!!!! Spalio 11d turejau gauti siuntini, ryte gavau zinute jog sendien pristatys, po valandos pranese kad ivyko kaskokia tai klaida ir jis bus pristatytas tik kita diena. Na ok. Gavau 12d.... paskui kita siuntini turejo pristatyti spalio 13d. Vel ryte pranese kad sendien gausiu siuntini. Laukiu visa diena, nesulaukiu.... Puse penkiu vakaro suzinau jog siuntinys nebus pristatytas nes vel ivyko klaida ir jo nepaeme is punkto. Ir tai buciau nesuzinojusi kad siuntinio negausiu, jei pati nebuciau paskambinusi kurjeriui.......
Atsakyti
Gerb Ieva...KURJERIS, tai ne tarnas... ir nereikia dėstyti savo taisykliu, argumentu ar elgtis su juo kaip žemiausios kastos atstovu...Kiekvienas kurjeris supranta, kad žmonės moka už tai, jog siuntinys dakeliautu iki duru... bet laikai yra šiek tiek pasikeite, yra mobilieji, su kuriais galima paskambinti, pasikalbėti, paklausti ar nereikia pagalbos...Kurjeris irgi yra žmogus, kuris turi tam tikra jėgu limita, ir taip per visa diena užlipama yra i toki dangoraiži, i koki Jūs net per 1m kažin ar užliptumet... ir taip kiekviena diena... Čia, šitoj vietoj, reikia turėti papraščiausio žmogiškumo, o ne Kurjeri kaltinti, dėl nelaimingo gyvenimo...
Atsakyti
Siūlyčiau atkreipti dėmesį į savo darbuotojus:) su vienu iš jų amžinos problemos. Užsisakome šunų maistą per jūsų tarnybą, sveria siunta 30 kg (maišai padalinti po 15 kg). Pastoviai sulaukiama priekaištų, kodėl negalime nusileisti iš 5 aukšto ir patys pasiimti. Atsiprašau, bet ar ne toks kurjerių darbas? Pristatyti siuntą iki durų? Siuntos neatneša tol, kol nepaskambinam ir nepaskundžiam Jūsų darbuotojo, tuomet situacija sutvarkoma ir siuntą atveža (nepatenkintu veidu ir nemaloniu elgesiu, lyg mes esam kalčiausi, jog jis dirba tokį darbą). Situacija kartojosi jau ne vieną ir ne du kartus, darbuotojas visada būna tas pats. Keista, kad toks žmogus vis dar dirba pas jus ir gadina visą Venipak tarnybą
Atsakyti
Lina 2017-03-14 22:03:36
Man per Venipaka pristatato daznai, karts nuo karto ispuola reikalu tai kurjeris pasiulo atsiimti is atsiemimo punkto arba tiesiog is sandelio, taigi sutariam kad paliktu siunta Vilniaus sandeli, kaip tik gyvename netoli tai pakeliui uzvaziuoju, gaunu papildoma zinute su atsiemimo kodu, maloniai sutinka darbuotojas ir labai greitai paduoda siuntini. Pirma karta tik sunkiai rasti buvo. Labai patiko aptarnavimas ir darbuotoju tolerantiskumas-zmogiskumas.
Lina, o kaip jūs manot, už ką yra imamas pristatymo mokestis?
Atsakyti
Baisesnės kurjerių firmos dar nemačiau, su savo kaskart paskambinus "Logistinėm klaidom", siuntinį jau veža 96h, nors deklaruoja, Lietuvoje pristatantys per 24h.............................
Atsakyti
Pati blogiausia kurjeriu tarnyba, siunta paiklydo, per dvi dienas negalėjo išspręsti savo logistinės klaidos, o mano vaikas liko be gimtadienio dovanos. aciu už sugadintą šventę ir nuotaiką.nerekomenduju šios įmonės niekam
Atsakyti
Dianai 2017-09-29 12:58:12
Gerbiamoji Diana, savo pykti išliejote, bet, kad parašyti, jog siuntinį vis dėl to gavote liepos 5d., tai nesugebėjote...
Čia daug pasipiktinimo gali perskaityti, bet ta pati galima parašyti apie parduotuves, bankus, kazkokias imones ir pan... paprascisusiai siuntu gavejai isivaizduoja kad jie yra patys svarbiausi ta diena... galiu pranesti isdidziai... kiekvienas venipak kurjeris turi bent po 70-80 zmoniu, kurie isivaizduoj kad jie patys svarbiausi....deje visiem neitiksi, foziskai neimanoma...tad kadangi nezinote musu darbo subtilybiu, funkciju ir kiek nastos mes gaunam kazdien, tai ir nesikabinekite...jei nors viena diena pabutumet kurjerio vietoje, likusi gyvenima pries kurjeri dar ir nusilenktumet...geros jum dienos:)
Atsakyti
Diana 2017-07-05 11:01:42
Laba diena. Įvyko kažkos siaubas !!! Turėjau šiandien gauti siuntą 15710353, bet gavau žinutę, jog dėl logistikos klaidos jos nepristatys. Ši siunta labai svarbi !!! Ją turėjau įteikti žmogui gražaus jubiliejaus proga, kuris įvyks rytoj, t.y liepos 6 d. Nedarbo diena. Tai siuntos ir rytoj aš negausiu !!!! Ką pasiūlysite jam padovanoti ?!? Jūsų atsiustą sms žinutę ???
Gerbiamoji Diana, savo pykti išliejote, bet, kad parašyti, jog siuntinį vis dėl to gavote liepos 5d., tai nesugebėjote...
Atsakyti
Viskas kaip ir neblogai. Tik tos zinutes del pristatymo 22:05 tai mane ŽIAURIAI SIUTINA. niekada neissijungiu tel garso del daugumos prizasciu. - 22 val jau 9 sapna sapnuoju (keliuosi 5 ryto) pyst zinute. Blin ka daryt ???? Siuntas gaunu reguliariai. Ner graziu zodziu - yra tik nepasitenkinimas : (
Atsakyti
Tragiška kurjerio prekės pristatymo paslauga..... nei normaliai iš anksto pranešė kada planuoja pristatyti, kurjerio kultūra kaip vaikystėje skriausto kaimo mužikėlio... atvežė ne visą siuntą.... o vėliau atsiuntė žinutę, kad už prekę paruoščiau grynus pinigus... bet už prekę IR JOS PRISTATYMĄ juk sumokėta pavedimu ir joks pardavėjas nesiunčia prekės be apmokėjimo... Aš tik stebiuosi, kad internetinės parduotuvės naudojasi šios firmos prekių pristatymo paslaugomis... tikrai niekada nebepirksiu iš jų, nors suprantu, kad ne jie kalti dėl pristatymo...bet..
Atsakyti
************** (milžiniško dydžio keiksmažodis)
2017.08.31 gaunu žinutę, kad siunta nr. 16387807 bus pristatyta 2017.09.01
2017.09.01 Gaunu žinutę, kad kurjeris siuntą jau veža.
Siuntos svoris virš šimto kilogramų, todėl pasikviečiu kaimyną Vytą ir Seriogą, kad padėtų iškraut ir pastatyt į vietą.
Laukiam nuo ryto.
16 val. Gaunu žinutę "kurjeris nerado gavėjo".
O siunta reikalinga iki šeštadienio.
Skambinu kurjeriui tel 8 613 75225
Atsiliepia kažkoks Vinipuchas - "tai kad neradau adreso, skambinau dešimt kartų, bet nieks nekėlė ragelio"
Patikrinu savo telefoną - nė vieno praleisto skambučio.
Paklausiu kurjerio pavardės, bet tas numeta ragelį.
Skambinu venipak administracijai.
Neprigirdinti boba pareiškia, kad neranda tokio adreso. Nors ant siuntinio aiškiai parašyta šalis, seniūnija, vietovė ir indeksas. Įvedus šiuos duomenis į maps arba googlę, tiesiai ir nukreipia pas gavėją.
Neprigirdinti administratorė sako, kad nieko baisaus - siuntinys bus pristatytas kitą savaitę...
Nesuprantu kaip jie pristatys kitą savaitę, jei tokio adreso, pasak bobos, nėra....
Patikrinu internete siuntos kelią - siunta grįžo atgal į Utenos terminalą 16 val. Taip išeina, kad kurjeris stengėsi ne adreso ieškot, o ankščiau penktadienį iš darbo pasiplaut.
Gerbiamas venipako direktoriau, nupirkit tu bl..t pagaliau savo vinipucham navigatorius ir atnaujink juose Lietuvos žemėlapį.
Atsakyti
Justina 2017-08-22 19:18:40
Prastesnio aptarnavimo nebuvau mačiusi. Tyčiojasi iš žmonių ir labai akivaizdžiai. Baisi įstaiga. Jokios atsakomybės.
Kurjeris tinginys. Nesugebėjo nei pats išimti siuntos iš autobusiuko. Visai nejaučiantis pagarbos klientui. Tik pareiškęs jei niekas nepadės išimti siuntą priduos atgal ir jam vienodai. Bet atsiradus žmonėms galintiems padėti jis stovėjo ir žiūrėjo kol vietoj jo moteris turi kilnoti gana sunkų siuntinį. P.s. mes nebuvome įspėti kad siuntiniui iškelti reiks pagalbinio žmogaus. Nuvylė teikiamos paslaugos todėl ateityje žinosime kokio kurjerio paslaugų atsisakyti.
Atsakyti
Todel kad vadovauja asilas is didziosios raides vardu MINDAUGAS BARANAUSKAS.As jau dirbu ten 6 metai tik jau vieneri metai esu vaiko auginimo atostogose.riekejo iseti atostogu be darbo inspekcijos neisejau nes pasikviete didysis asilas ir liepe rasyti pareiskima jok iseinu is darbo, aisku as ji pasiunciau nu ir prasidejo.pries ji buvusis direktorius darbuotojus buvo apdraudes gyvybes kaupemuoju draudimu sitas asilas visiem nutrauke dabar pradejo darbuotojam grazinti kai paskambinau tai tas inbicilas dave suprast, kad jok taip isejau atostogu tai man negrazins.tai stai koks venipak ir vadovai
Atsakyti
Prastesnio aptarnavimo nebuvau mačiusi. Tyčiojasi iš žmonių ir labai akivaizdžiai. Baisi įstaiga. Jokios atsakomybės.
Atsakyti
w. vokiska ideja.lt - melagiai su netikru imones kodu ir dirba jie su Venipak, apie kuriuos vien blogi komentarai, zadejo preke sestadieni, o pasirodo pristatymas nedirba...bus - nebus pirmadieni - yr abejoniu...
Atsakyti
2017-08-16 turėjau gauti siuntą. 9 val gavau žinutę, kad pasitikslinčiau siuntos gavimo laiką. Paskambinau kurjeriui ir jis pranešė, kad atvyks 13 val nurodytu adresu. Prašiau atvežti anksčiau, atsakė, kad tai neįmanoma, nes dirba pagal grafiką. Pasilikau namuose ir laukiau. Iš kurjerio telefono +37068628704 10 valandą 48 minutės (ne 13 val kaip buvo sutarta) kurjeris atsiuntė žinutę, kad gavėjo nerado namuose. Aš sėdėjau namuose ir manęs niekas neieškojo. Gyvenu Telšiuose, norėčiau sužinoti, kas man atlygins už mano be tikslo sugaištą laiką ir už laiku negautą siuntą? Aš jau nekalbu apie stresą kurį patyriau... Ar tik Telšiuose siuntos taip pristatomos, ar įmonė domisi, kaip atlieka savo darbą jai pavaldūs kurjeriai. Nusivyliau Jūsų įmonės darbu. Norėčiau gauti atsakymą, kokios kliūtys trukdo sąžiningai dirbti ir laiku pristatyti siuntą., ar įmonė suinteresuota savo darbo kokybe? Pinigai už pristatymą nemaži, o atsakomybės prieš klientą nėra.
Pagarbiai,
Vida Nagienė
Vilniaus 24-63, LT87137 Telšiai
e.p.vida.nagiene@gmail.com Tel.Nr. 8 (682)29510
Atsakyti
Dvi dienas vežė siuntą ir vis į kitą rajoną, negu aš gyvenu. Suprantu, galima vienąkart suklysti, bet kasdien... Turėjo atvežti automobilio detalę, sekančią dieną buvau užsiregistravusi servize. Dabar vėl reikės iš naujo registruotis, gaišti laiką, laukti. Šįkart nusivyliau. Anksčiau buvau patenkinta šios firmos darbu
Atsakyti
Aš norėjau padėkoti Venipak visai komandai, o ypač Ovidijui, kad neliko abejingas ir penktadienį jau ne darbo valandomis mane išgelbėjo.
Mano siuntą turėjo atvykti penktadienį, nes šeštadienį turime draugų vėstuves. Man viena firma pažadėjo, kad siuntą be problemų pristatys, bet nepaskambino ir neįspėjo, kad to padaryti nepavyko ir pristatys pirmadienį (po šventės).
Paskambinus į Venipaką Ovidijus susiskambino su Kauno terminalo, sužinoji kur siuntą, ir jau po kelių valandų aš ją turėjau Vilniuje.
Nežinojau, kad dar tokie žmonės egzistuoja šiame pasaulyje.
Visa komanda padarė didžiulį darbą, nes siuntų daug, o mano buvo tokia maža ir svarbi tik man.
Ačiū Jums visiems laaabai. Niekada to nepamiršiu....
Atsakyti
Keista kodel sumokejus už siuntos pristatyma nurodytu adresu turiu ją pasiimti is eurokos parduotuves.Tai kodel reikia moketi uz pristatyma taip ir nesupratau.
Atsakyti
Apibūdinti galima tik vienu žodžiu - v***s. Pradangino mūsų siuntą, vėliau pripažino, kad ji dingusi ir kai užsakėme pakratotinai pagamintas prekes jie siuntą atrado. Paprašius kompensuoti patirtus nuostolius tai padaryti atsisakė. Tam, kad sutaupyti laiko ir nesikreipti į teismą sutarėme, kad siuntą priims atgal siuntėjas. Venipak išsiuntė siuntą atgal siuntėjui ir vėl pradangino. Nuo to laiko neatsako į telefono skambučius, neatrašo į elektroninius laiškus. Planuojame kreiptis į teismą. Patarimas: nors jų kainos ir neblogos tačiau dažnos klaidos, siuntų paieškos, išsisukinėjimai jums kainuos dvigubai.
Anksčiau turėjome ne vieną konfliktą su kurjeriais - tiesiog neatvykdavo paimti prekių, be įspėjimo.
Atsakyti
Kurjeriai tinginiai! Nesugeba deziu i virsu uznesti!!! Praso padeti uznesti. Nusistacius atvesti po 18val., bruka, kad pasiimtum atsiememimo punkte. Bendravimas klaikus! Jokios kitos kompanijos taip nesielgia.
Atsakyti
Vakar gavau žinutę, kad siuntinį pristatys rytoj. Šiandien iš ryto pakartojo informaciją ir nurodė kurjerio telefono numerį. Kadangi gyvenu užmiestyje, maniau, bus problemų - reikės nuvažiuoti iki miesto. Nereikėjo! Siuntinį pristatė 12 val. Buvo labai malonus vairuotojas. Ačiū už puikų darbą!
Atsakyti
Na mano numonė tokia įdomi sakykim. Praeityje kiek esu turėjusi reikalų su venipak, tai pristatinėdavo, greitai, laiku, patys skambindavo, žinutes rašydavo. Buvo labai labai kompetetinga įmonė ir man labai "prie širdies". Netgi visi labai malonūs buvo, nors man nesvarbu kaip bendrauja, svarbu pristato laiku, bet tai visgi pliusas. Dabar žinutę parašo, tame viskas gerai. Vieną kartą nepristatė, nors žinutė atėjo, viskas ok, bet siuntos nėr. Pasiteisino logistikos problema, atėjo kitą dieną vakare. Šiandien atėjo žinutė, viskas ok. Paskambinau kurjeriui, sako atvešiu apie pietus. Laikiu, laukiu... nėr. Žemėlapį tiksliai rodo, kad mano mieste siuntas pristatinėja. Pas mane nėr. Šast išvažiavo iš mano miesto, bastosi kažkur kitur. Iškart parašiau žinutę venipak, išdėstau situacija ir rašau kad tikiuosi šiandien gauti siuntą ir kad neatsitiks kaip praeitą kartą. Po žinutės parašymo praėjo koks pusvalandis, siunta atėjo, kurjeris malonus, siūlo net padėti įnešti pirkinį. Pliusas, kad pakankamai žaibiškai pasitaisė reputaciją šiuo kartu. Galbūt nesužiūrėjo... skaitau, visi darom klaidas, bet jei pavyksta jas pakankamai greitai ištaisyti tai viskas ok. Žodžiu galų gale likau patenkinta, bet taip... patenkinta su įtarimu... bus matyt ateityje.
Atsakyti
va čia tai aptarnavimas! reikia ponų laukti visą dieną namie, nes jie nežino kada jie atveš siuntą.
Atsakyti
2017-07-24 19:37:32
tai ką jis atvažiavo be siuntos pasirodyt ir viskas?
Atvežė kitą siuntą tuo adresu (buvau prašiusi, kad pristatytų į darbovietę), dėl savo siuntinuko paklausti nespėjau, nes labai greit išbėgo.
Atsakyti
Rūta 2017-06-14 13:50:19
Nežinau net, kaip vertinti. Siunta gauta, tačiau jei ne mažametis brolis, panašu, kad gavusi jos nebūčiau. Paskambino 13val., paklausė, ar kas nors namie yra. Pasakiau, kad ryte namie būnama iki 9val., o po darbų grįžtama 18-19val. Tada kurjeris pareiškė, jog tokiu metu mes jau irgi nebedirbam, vežiojam siuntinius iki 14-15val., o ryte irgi niekaip nespėtų pristatyt. Aš asmeniškai nemanau, kad mažametis vaikas turėtų priimti siuntą, juk reikia pasirašyti už ją ir t.t., bet priėmė, nes kitaip būtumėm likę išvis be nieko.
Kyla klausimas - kaip jie išvis ką nors pristato, jei įprastai žmonės dienom 8-17val. dirba??? Betvarkė visiška.
o tai kada jiems dirbti? naktimis? užsisisakykite į darbą nebent užsisako iš porno prekių ir gėda prieš kolegas.
Atsakyti
Rūta 2017-06-14 13:50:19
Nežinau net, kaip vertinti. Siunta gauta, tačiau jei ne mažametis brolis, panašu, kad gavusi jos nebūčiau. Paskambino 13val., paklausė, ar kas nors namie yra. Pasakiau, kad ryte namie būnama iki 9val., o po darbų grįžtama 18-19val. Tada kurjeris pareiškė, jog tokiu metu mes jau irgi nebedirbam, vežiojam siuntinius iki 14-15val., o ryte irgi niekaip nespėtų pristatyt. Aš asmeniškai nemanau, kad mažametis vaikas turėtų priimti siuntą, juk reikia pasirašyti už ją ir t.t., bet priėmė, nes kitaip būtumėm likę išvis be nieko.
Kyla klausimas - kaip jie išvis ką nors pristato, jei įprastai žmonės dienom 8-17val. dirba??? Betvarkė visiška.
o tai kada jiems dirbti? naktimis? užsisisakykite į darbą nebent užsisako iš porno prekių ir gėda prieš kolegas.
Atsakyti
Diana 2017-07-05 11:01:42
Laba diena. Įvyko kažkos siaubas !!! Turėjau šiandien gauti siuntą 15710353, bet gavau žinutę, jog dėl logistikos klaidos jos nepristatys. Ši siunta labai svarbi !!! Ją turėjau įteikti žmogui gražaus jubiliejaus proga, kuris įvyks rytoj, t.y liepos 6 d. Nedarbo diena. Tai siuntos ir rytoj aš negausiu !!!! Ką pasiūlysite jam padovanoti ?!? Jūsų atsiustą sms žinutę ???
Reikia atsakingai pirkti svarbias dovanas, visur parasyta kad siuntos pristatomos per 1-2 darbo dienas.. pirkote paskutine minute todel ir papuolet, nes siuntos buna nuklysta, taigi tik patys kalti.
Atsakyti
Greta 2017-07-12 09:00:05
Tikiuosi daugiau neteks bendradarbiauti su Venipak!!!! Jokios pagarbos ir takto klientui. Kurjeriai - nemandagūs, grubūs, vos kelis žodžius pasakantys. Linkiu supažindinti kurjerius su klientų aptarnavimo taisyklėmis ar išmokyti elementaraus bendravimo pagrindų, o gal pasikeisti personalo vadybininkus, kurie ir atrenka tokio tipo žmones siuntoms vežti.
pirmas dalykas gavėjas nėra klientas, o klientas yra siuntėjas kuris siunčia ir moka pinigus už siuntimą. antra, kurjeriai turi daug darbo ir atvažiuoja ne pliurpti, kurjeriai neturi laiko kavos gerti ir pliotkinti. ir trečia kurjeriai ne herakliai jie irgi pavargsta tampyti toninius svorius per dieną.
Atsakyti
Evelina 2017-07-15 11:08:18
Nesuprantu kas per žmones pas jus dirba...
Gavau žinutę jog siuntinį gausiu 07.14, labai laukiau, nes man tai buvo svarbu. Buvau prašiusi siuntą pristatyti į darbovietę, kadangi tą dieną dirbau. Venipak kurjeris buvo atvykęs, tačiau mano siuntinuko jis neatvežė, vakare gavau žinutę, kad pristatys jau 07.17. Labai smagu kai paskutinę minutę turi galvoti ką padovanoti, nes užsakytų daiktų laiku negauni... Ne pirmas kartas jau su jais šitaip. Tik šį kartą labai pikta, nes buvo svarbu gauti siuntą laiku.
tai ką jis atvažiavo be siuntos pasirodyt ir viskas?
Atsakyti
Nesuprantu kas per žmones pas jus dirba...
Gavau žinutę jog siuntinį gausiu 07.14, labai laukiau, nes man tai buvo svarbu. Buvau prašiusi siuntą pristatyti į darbovietę, kadangi tą dieną dirbau. Venipak kurjeris buvo atvykęs, tačiau mano siuntinuko jis neatvežė, vakare gavau žinutę, kad pristatys jau 07.17. Labai smagu kai paskutinę minutę turi galvoti ką padovanoti, nes užsakytų daiktų laiku negauni... Ne pirmas kartas jau su jais šitaip. Tik šį kartą labai pikta, nes buvo svarbu gauti siuntą laiku.
Atsakyti
Tikiuosi daugiau neteks bendradarbiauti su Venipak!!!! Jokios pagarbos ir takto klientui. Kurjeriai - nemandagūs, grubūs, vos kelis žodžius pasakantys. Linkiu supažindinti kurjerius su klientų aptarnavimo taisyklėmis ar išmokyti elementaraus bendravimo pagrindų, o gal pasikeisti personalo vadybininkus, kurie ir atrenka tokio tipo žmones siuntoms vežti.
Atsakyti
Laba diena. Įvyko kažkos siaubas !!! Turėjau šiandien gauti siuntą 15710353, bet gavau žinutę, jog dėl logistikos klaidos jos nepristatys. Ši siunta labai svarbi !!! Ją turėjau įteikti žmogui gražaus jubiliejaus proga, kuris įvyks rytoj, t.y liepos 6 d. Nedarbo diena. Tai siuntos ir rytoj aš negausiu !!!! Ką pasiūlysite jam padovanoti ?!? Jūsų atsiustą sms žinutę ???
Atsakyti
Noriu papasakoti savo patirti su venipak uzsakiau siuntini is asorti.lt atvazevo kurjeris paskambino isejau jo pasitikti bet kaskodel jis nelipo net ismasinos pakiso man popierius pasirasyti sumokejau pinigus o siuntini greitai padave per langa va cia ir grazumas deze buvo permirkus rankos lipo kadangi buvo uzsakyti syrupai kol as stovedama apsiziurejau kurjeris nuruko greituoju budu lb nusivyliau sita tarnyba bukit visi atsargus nes to zmogaus elgesys buvo lb itartinas nuo pradziu delto ir siuntiny padave is uzkurtos masinos nes buteleis buvo sudauzytas !ir jis tai zinojo
Atsakyti
Kažkas baisaus.Užsisakiau prekes siuntė per venipak.Atsiuntė žinutę kad kurjeris pristatys numatytą diena ir atsiuntė tel nr.kurjerio dėl laiko patikslinimo.Bandžiau susisiekti pasiteirauti kelinta valanda pristatys siunta, deja nepavyko.7skambučiai jokių emocijų.Galų gale gaunu žinutę kad mano siunta palikta kažkur.Sumokėti pinigai kad siunta pristatytų į namus, bet deja ir taip neįvyko.
Atsakyti
Esu sokiruota sios firmos sistema. Sitiek nusiskundimu ir jokiu rezultatu! Kodel nera nustatomas laikas kada mazdaug bus pristatytas siuntinys? Jug mes esam zmones, dirbantys zmones ir turim savo reikalu, ar turim sedet namuose ir laukt visa diena kol teiksis pristatyt siuntini! Juolab kaip dar paskambini pasiteirauti, kada pristatysit pasako jog po pusvalndzio, o tu lauki valanda, dvi dar nera. Paskambini antra karta pasako jog as jusu mieste vezioju siuntinius ir nepasako kada pristatys. O niekas nepagalvoja, kad gal zmones turi ir svarbesniu reikalu nei sedeti ir laukti kol teiksis pristatyt siuntini.Gerbkit zmones ir ju laika. O ne darykit kaip jum patogiau!
Atsakyti
Labai konkreti ir tvarkinga firma, bent jau Šiauliuose darbuotojai mandagūs ir nėra kile jokiu problemu. Teko turėti nemaloniu situaciju su kita pristatymo firma, todėl džiaugiamės šios aptarnavimu. Gaila tik kad ne su visomis parduotuvėmis bendradarbiauja, norėtusi rinktis jus o ne nepatikimus kolegas.
Atsakyti
Patys blogiausi kokie be gali but atsiliepimai.Nejius kurjeriui susisiekti atsiunte zinute kad ja turiu atvykt pasimt.Nors kurjeris per 3 darbo dienas turi pristatyti.Uz ka moketi pinigus jei pati siuntini turi pasimt apgailetina
Atsakyti
Nežinau net, kaip vertinti. Siunta gauta, tačiau jei ne mažametis brolis, panašu, kad gavusi jos nebūčiau. Paskambino 13val., paklausė, ar kas nors namie yra. Pasakiau, kad ryte namie būnama iki 9val., o po darbų grįžtama 18-19val. Tada kurjeris pareiškė, jog tokiu metu mes jau irgi nebedirbam, vežiojam siuntinius iki 14-15val., o ryte irgi niekaip nespėtų pristatyt. Aš asmeniškai nemanau, kad mažametis vaikas turėtų priimti siuntą, juk reikia pasirašyti už ją ir t.t., bet priėmė, nes kitaip būtumėm likę išvis be nieko.
Kyla klausimas - kaip jie išvis ką nors pristato, jei įprastai žmonės dienom 8-17val. dirba??? Betvarkė visiška.
Atsakyti
Likau sokiruotas tokiu siuntu tarnybos paslaugu kokybe!
Ateiti pirkdamas internetu turesiu omeny kas ir kaip.
Atsakyti
Labai greitas pristatymas. Kurjeris manadagus, korektiškas. Noriu tik padėkoti, siuntą pristatė į Anykščių raj. Sėkmės darbe..
Atsakyti
Ateityje daugiau nesirinkčiau šio kurjerio paslaugų, kai teko dirbti kaip su B2B partneriu, tai niekada nebūdavo nei paimama laiku, nei pristatoma, kažkokie paros vėlavimai, siuntiniai būdavo ištepliojam, sulamdomi ir t.t., o vadybininkė su kuria tekdavo bendrauti tik aprėkdavo ir net nepriimdavo siūlomo sprendimo (nors kaip klientė net neturėjau to daryti). Kurjerio mandagumas lygus -10, suprantu ne visada ta nuotaika gera, tačiau čia ir yra profesionalumas to neparodyti. Pick up punktais esu dar daugiau nusivylusi, nes ten kultūros lygis taip pat negeresnis, reikėjo laukti eilėje ir eikvoti pusę savo pietų pertraukos laiko, kad būčiau aprėkta. Per visą bendradarbiavimo su šia įmone istoriją, tik vieną kartą siunta buvo pristatyta be incidentų. Todėl, jei yra galimybė užsisakant siuntinį visada renkuosi ne Venipak, kad ir kokias nuolaidas pristatymui ten siūlytų, jau geriau sumokėsiu keletą kartų brangiau, tačiau sulauksiu suntos laiku, nebūsiu išvadinta kvaile ir siuntinys nebus kaip iš skalbimo mašinos ištrauktas.
Atsakyti
Pasirinkau galimybe atsiimti terminale, bet kurjeris negavo tokio nurodymo, teko daryti darbe prastova kad pasiimti siunta.
Atsakyti
Esu labai patenkinta. Siuntą pristatė labai greitai: vakare užsisakiau prekę, kitą dieną prieš pietus siuntinys jau buvo mano namuose :) (gyvenu Klaipėdoje). Labai malonus kurjeris/vairuotojas, maloniai bendrauja - sutarėme ir laiką, ir vietą. Mano siuntą užnešė net į penktą aukštą.. Žodžiu, esu labai patenkinta :) AČIŪ. Sėkmės Jūsų įmonei, ir toliau džiuginkit savo klientus :)
Atsakyti
Labai dekoju uz ypac greitai pristatyta siuntini.Malonus bendravimas.Super atliktas darbas.Visa seima patenkinti, musu vaikui atgabeno sveika, grazia autokedute :-)
Atsakyti
Pirmą kartą laukėme siuntinuko su, , Venipak", rezultatas - prekė pristatyta laiku, tvarkinga.Kurjerio bendravimas malonus.AČIŪ!
Atsakyti
Šiandien visą dieną laukiu siuntos, kuri pasak "siuntų istorijos" nuo 11 valandos važinėjasi po Kauną. Siekdama patogumo ne tik sau, bet ir "Venipak" aptarnaujančiam kolektyvui pasirinkau siuntą atsiimti punkte, tačiau iki ten ji nebuvo atgabenta. Įmonės aprašyme akcentuojama, kad ji patikimiausia Lietuvoje, bet kai siuntos iki pukto per 24 val.neatveža, atrodo apgailėtinai.
Atsakyti
Praėjusią savaitę, turėjau gauti siuntinį. Buvau darbe, paskambino kurjeris, paklausė ar esu namuose. Pasakiau, kad grįšiu pusę 4. Pasakė, kad taip ilgai nedirba. tai kodėl rašote, kad dirbate iki 17val? Ar grafikas laisvas?

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Hegelmann transporte
Adresas: Agronomijos g. 55, LT-47480 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; sandėliavimas; transporto paslaugos.
Vokiečių kapitalo krovinių pervežimo bei logistikos bendrovė Hegelmann Transporte Lietuvoje veikia nuo 2004 metų. Įmonė įsikūrusi Kaune, turi filialus Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Turėdami ilgametę praktiką ir reikalingą įrangą, savo klientams teikia standartinių, specialiųjų ir greitųjų (be sustojimų)...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus:Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygosarba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val.Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai
Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai 10-17 11:39
Polistireninis putplastis (angl. Expanded Polystyrene, sutr. pavadinimas - EPS) - termoizoliacinė medžiaga, išgaunama lydant išpusto polistireno granules, kurių uždaros poros...
Palankios tendencijos brėžia naujas aukštumas
Palankios tendencijos brėžia naujas aukštumas 10-17 20:25
Auganti Lietuvos ir kur kas sparčiau, nei tikėtasi, atsigaunanti pasaulio ekonomika teikia optimistinių vilčių 2018 m. – Tarptautinis valiutos fondas palankių tendencijų įžvelgia visuose...
Tarp savaitės reklamų – dainuojanti "Telia"
Tarp savaitės reklamų – dainuojanti "Telia" 10-17 20:01
Tarp naujausių savaitės reklamų šviesi "Telia" kampanija (reklamos agentūra "Milk") ir nemenkos kritikos sulaukęs Lietuvos įvaizdinis klipas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jūs rūkote?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

JPMorgan 97,84 +2,07%
Apple 159,88 +1,84%
NVIDIA 197,93 +1,72%
General Electric 23,36 +1,65%
Macy's 19,89 -1,53%
Twitter 18,33 -1,61%
Adobe Systems 150,46 -2,25%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 51,45 +1,68%
Auksas 1260,26 +1,14%
Mediena 697,44 -1,00%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Ryžiai 444,68 +10,37%