VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Baltic Post, LP EXPRESS

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Baltic Post", LP EXPRESS

Atsiliepimai apie UAB "Baltic Post", LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Baltic Post", LP EXPRESS
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dinga siunta, kuri turėjo būti įdėta i terminalą 2017-09-23. Siuntą buvo perduota kurjeriui. Ir taip iki 2017-09-25, nėra jokiu žinių.
2017-09-22 13:42:44 Sukurtas siuntos lipdukas
2017-09-22 14:05:25 Siunta įdėta išsiuntimui į siuntų savitarnos terminalą (BIG, Ukmergės g. 369, 06327 Vilnius)
2017-09-22 19:16:30 Siunta paimta iš siuntų savitarnos terminalo (BIG, Ukmergės g. 369, 06327 Vilnius)
2017-09-22 22:00:57 Siunta skirstymo centre (Vilnius)
2017-09-23 06:57:37 Siunta skirstymo centre (Klaipėda)
2017-09-23 08:29:51 Siunta perduota kurjeriui įteikimui
Tam ir baigiesi siuntos judėjimą. Pakalniškis kur dingo siuntą??
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-09-22 16:37:19 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Ignas 2017-09-21 14:30:21
Labai noriu pasidžiaugti Dainavoje (Kaune) dirbančiu kurjeriu, siuntą visada pristato laiku, jei nebūni namuose, maloniai eina susitarti, kad atvežtu į kitą vietą. Dėl tokių darbuotojų ir norisi naudotis Lp express paslaugomis, ačiū Jums.
Laba diena, Ignai, nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Be galo džiugu girdėti, kad esate patenkintas paslaugų kokybe bei aptarnavimu. Linkime gražios dienos!
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-09-22 16:34:15 IP 194.33.96.242
Atsakyti
arturas venckus 2017-09-16 14:47:13
sveiki nebesisiuskit per ta ymone nesamone siandien turejo buti siunta bet nera jos nuo ketvirtadienio pareiske kad dezuciu nebebuvo o masina dbr kabes servize ligi piemadienio, ir pinigai kapses uz stovejima.
NEBESISIUSKIT NIEKADA GYVENIME
Laba diena, Artūrai, būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-09-22 16:28:27 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Vaidotas 2017-09-11 13:45:15
Laba diena,

siunčiau siuntą iš Vilniaus į Klaipėdą. Siuntos Nr. CC449713498LT. Į siuntą šalia visa kito buvo įdėtas ir Prosecco butelis. Asmuo, gavęs siuntą informavo, kad šis butelys buvo sudaužytas. LP express informacinis lapelis, užklijuotas ant siuntos, informavo, kad tai atsitiko dar Vilniuje. Gal galėtumėte paaiškinti kaip tai gali atsitikti, kad butelys sudūžta, nežiūrint to, kad yra ir apvyniotas. Man toks įspūdis, kad siuntos kurjerių paprasčiausiai yra mėtomos, o ne padoriai ir atsakingai paimamos iš terminalo ir padedamos. Kas be ko, tai atsitiko jau antrą kartą. Lauksiu Jūsų paaiškinimų. Neatrodo, kad vodovaujatės savo motto "Jūsų siunta svarbiausia".
Laba diena, gerb. Vaidotai, apgailestaujame, kad teko patirti nemalonumų. Kviečiame Jus kreiptis el.paštu info@lpexpress.lt, šį atvejį būtinai išnagrinėsime ir su Jumis susisieksime asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Labai noriu pasidžiaugti Dainavoje (Kaune) dirbančiu kurjeriu, siuntą visada pristato laiku, jei nebūni namuose, maloniai eina susitarti, kad atvežtu į kitą vietą. Dėl tokių darbuotojų ir norisi naudotis Lp express paslaugomis, ačiū Jums.
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-09-21 08:25:23 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Linas 2017-09-15 07:32:55
Sveiki, norejau pasiteirauti kodel Nemezyje esantis pastas dirba nuo 8 val., taciau internete nurodyta 7:30? Taip pat pastebejau koks personalas yra, , malonus", veidai perkreipti, ruskani ir siaip reiketu pasimokyti bendravimo subtilybiu.
Laba diena, Linai, patikiname, kad tiksliausią informaciją apie pašto darbo laiką galite rasti tinklalapyje www.post.lt. Nemėžio pašto skyrius pirmadieniais dirba 8 - 18:30val., antradieniais - penktadieniais 8:30 - 18:30 (pietų pertrauka 11 - 12val.). Klientų aptarnavimo kokybė mums yra be galo svarbi, todėl kviečiame aprašyti susidariusią situaciją el.paštu info@post.lt. Dėkojame.
Atsakyti
sveiki nebesisiuskit per ta ymone nesamone siandien turejo buti siunta bet nera jos nuo ketvirtadienio pareiske kad dezuciu nebebuvo o masina dbr kabes servize ligi piemadienio, ir pinigai kapses uz stovejima.
NEBESISIUSKIT NIEKADA GYVENIME
Atsakyti
Sveiki, norejau pasiteirauti kodel Nemezyje esantis pastas dirba nuo 8 val., taciau internete nurodyta 7:30? Taip pat pastebejau koks personalas yra, , malonus", veidai perkreipti, ruskani ir siaip reiketu pasimokyti bendravimo subtilybiu.
Atsakyti
Laba diena,

siunčiau siuntą iš Vilniaus į Klaipėdą. Siuntos Nr. CC449713498LT. Į siuntą šalia visa kito buvo įdėtas ir Prosecco butelis. Asmuo, gavęs siuntą informavo, kad šis butelys buvo sudaužytas. LP express informacinis lapelis, užklijuotas ant siuntos, informavo, kad tai atsitiko dar Vilniuje. Gal galėtumėte paaiškinti kaip tai gali atsitikti, kad butelys sudūžta, nežiūrint to, kad yra ir apvyniotas. Man toks įspūdis, kad siuntos kurjerių paprasčiausiai yra mėtomos, o ne padoriai ir atsakingai paimamos iš terminalo ir padedamos. Kas be ko, tai atsitiko jau antrą kartą. Lauksiu Jūsų paaiškinimų. Neatrodo, kad vodovaujatės savo motto "Jūsų siunta svarbiausia".
Baltic Post, LP EXPRESS
2017-09-06 08:22:31 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Virginija 2017-08-30 17:08:53
Netikėkite, ką jie rašo, , , Jūsų siunta svarbiausia".Jūsų siunta jiems giliai dzin, švelniai pasakius.
Pagaliau, po to kai siunta Kauno logistikoje pragulėjo savaitę, ją gavau.O žinote kaip? Ogi turėjau vykti pasiimti į sandėlį pati
.Kurjeris pasakė, kad jis neprivalo palikti pranešimo, kad mano vardu yra gauta siunta.Viską suvertė paštui, nors paštas čia nė prie ko.Beje, kaip jis ir paliks tą pranešią1, jei nebuvo atvykęs....
Be viso to, jis dar pareiškė, kad turės pas mane važiuoti po darbo ir deginti savo kurą ir gaišti savo laiką.
Klausimas-ką jis veikė visą savaitę?
Taigi, jei tik turite galimybę pasirinkti kažką kitą-rinkitės!!! Tik ne LP EXPRESS !!!
Tas EXPRESS iš Ramučių į Kauną (10 km) veža savaitę ir neatveža, turi nuvažiuoti pats.
Gerbiama Virginija,

Būtinai išnagrinėsime dėl kokių priežasčių susiklostė tokia padėtis. Pateikite, prašome, minėtos siuntos numerį el. paštu info@lpexpress.lt. Mums labai svarbu gerinti paslaugų kokybę bei tobulėti, todėl labai lauksime Jūsų laiško. Dėkojame.
Atsakyti
Nieko blogo negaliu pasakyti.Kiek teko susidurti viskas gerai ir laiku, juk ten irgi zmones dirba o ne robotai.
Atsakyti
Netikėkite, ką jie rašo, , , Jūsų siunta svarbiausia".Jūsų siunta jiems giliai dzin, švelniai pasakius.
Pagaliau, po to kai siunta Kauno logistikoje pragulėjo savaitę, ją gavau.O žinote kaip? Ogi turėjau vykti pasiimti į sandėlį pati
.Kurjeris pasakė, kad jis neprivalo palikti pranešimo, kad mano vardu yra gauta siunta.Viską suvertė paštui, nors paštas čia nė prie ko.Beje, kaip jis ir paliks tą pranešią1, jei nebuvo atvykęs....
Be viso to, jis dar pareiškė, kad turės pas mane važiuoti po darbo ir deginti savo kurą ir gaišti savo laiką.
Klausimas-ką jis veikė visą savaitę?
Taigi, jei tik turite galimybę pasirinkti kažką kitą-rinkitės!!! Tik ne LP EXPRESS !!!
Tas EXPRESS iš Ramučių į Kauną (10 km) veža savaitę ir neatveža, turi nuvažiuoti pats.
Atsakyti
Gerbiamas direktoriau,

ar Jūs iš viso skaitote komentarus ir atsiliepimus apie Jūsų įmonę?Siaubinga...

Ar nereikėtų imtis priemonių keisti esamą situaciją ir požiūrį į klientus?

Pasidomėkite mano atveju...Nepasirodys normalu!
Atsakyti
Sandra 2017-07-07 12:49:07
Kelis kartus siunčiausi siuntas per jūsų terminalus, daugiau to nedarysiu, nes siuntos iš Vilniaus į Kauną parkeliauja per 2-3 d. D. Per kitus terminalus 1 d. D.
Pas mane iš Vilniaus į Kauną per 7 d.nesugeba atvežt.
UAB "Baltic Post", LP EXPRESS
2017-08-30 08:39:41 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Virginija 2017-08-29 20:52:19
Dirba siaubingai!Siunta iš Lenkijos atėjo per 5 dienas, o iš Vilniaus į Kauną per 6 dienas nesugeba pristatyt.Kurjeris melagingai nurodo, kad nepavyko pakliūt į laiptinę.Pašto dėžutės yra lauke, o ne laiptinėje.Pranešimą galėjo palikt.Bet jei nebuvo iš viso, tai iš kur žinos.
Gerbiama Virginija, dėkojame už komentarą. Patikslinkite minėtos siuntos numerį el.paštu info@lpexpress.lt, būtinai viską patikrinsime ir asmeniškai susisiekę informuosime, kokia buvo susiklosčiusi situacija. Labai lauksime Jūsų laiško.
UAB "Baltic Post", LP EXPRESS
2017-08-30 08:31:14 IP 194.33.96.242
Atsakyti
Jurga 2017-08-25 11:40:01
Labai blogas darbas. Siunta gauta po 96 valandų. Darbuotojai meluoja apie esamą situaciją, kalba šablonais.
Blogai. Nerekomenduoju.
Gerbiama Jurga, dėkojame už atsiliepimą. Patikslinkite minėtos siuntos numerį el.paštu info@lpexpress.lt, būtinai viską patikrinsime ir informuosime Jus asmeniškai, kokios buvo vėlesnio pristatymo priežastys.
Atsakyti
Dirba siaubingai!Siunta iš Lenkijos atėjo per 5 dienas, o iš Vilniaus į Kauną per 6 dienas nesugeba pristatyt.Kurjeris melagingai nurodo, kad nepavyko pakliūt į laiptinę.Pašto dėžutės yra lauke, o ne laiptinėje.Pranešimą galėjo palikt.Bet jei nebuvo iš viso, tai iš kur žinos.
Atsakyti
Labai blogas darbas. Siunta gauta po 96 valandų. Darbuotojai meluoja apie esamą situaciją, kalba šablonais.
Blogai. Nerekomenduoju.
Atsakyti
Erika 2017-08-04 18:07:31
Esu labai nusivylusi, nes likau apgauta... Siunta turejau gauti vakar, bet paskambino kurjeris guodesi kad nebespeja fiziskai pristatyti visus siuntinius ir prizadejo kad siuntini atves kita diena butinai... Tai yra siandien.. laukiu visa diena siuntinio nera.. Gavau sms kad siuntinys bus pristatytas tik pirmadieni. šiaip ne taip priskambinau kurjeriui, kuris kaltina tik kitus kolegas o pats tai jau niekuo detas...juk uz tai ir mokam brangiau uz pristatyma kad gautume greiciau ir laiku! Dabar turesiu dar papildomu islaidu nes siuntinys turejo iskeliauti i uzsieni dabar reikes siusti!
Gerbiama Erika, nuoširdžiai apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Patikslinkite, prašome, minėtos siuntos registracijos numerį, kurjerio, su kuriuo kalbėjotės kontaktinį telefono numerį ir atsiųskite mums el. paštu - info@lpexpress.lt. Tuomet šią informaciją perduosime už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims, kurie aiškinsis situaciją. Su Jumis bus susisiekta. Laukiame informacijos patikslinimo.
Atsakyti
Sandra 2017-08-07 12:24:07
Labai geri kurjeriai, lankstūs klientų pageidavimams
Mažeikiai
Gerbiama Sandra, labai malonu gauti šį Jūsų atsiliepimą! Tikimės, kad Jus ir toliau džiugins Lp Express darbuotojų malonus aptarnavimas bei darbo kokybė. Turint klausimų, mielai kviečiame kreiptis ir parašyti mums el. paštu - info@lpexpress.lt. Linkime Jums gražios dienos!
Atsakyti
Lukas 2017-08-08 11:59:12
Nieko gero tie LpExpress paštomatai... Parašyta jog siunta pristatoma per 24h, jog siuntą paima kekvieną diena iki 13h. Bet tai papraščiausia nesamonė, nes siuntos tikrai nepaima kekvieną dieną, siuntą pristato duok dieve per 3 dienas. Žodžiu omniva naudotis žymiai geriau.
Gerbiamas Lukai, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Patikslinkite, prašome, siuntos registracijos numerį. Būtinai patikrinsime informaciją ir, jei siuntos gavimas užtruko, informuosime apie to priežastis. Primename, kad siuntos Lietuvoje yra pristatomos per 24 valandas darbo dienomis ir šeštadieniais. Siuntų surinkimas savitarnos terminaluose būna skirtingas, tikslią informaciją apie siuntų surinkimo laikus rasite mūsų internetiniame tinklalapyje: https://www.lpexpress.lt/Savitarnos-terminalai/Vietu-sarasas.html. Jei turite papildomų klausimų, kviečiame kreiptis į mus tiesiogiai el. paštu info@lpexpress.lt.
Atsakyti
Nieko gero tie LpExpress paštomatai... Parašyta jog siunta pristatoma per 24h, jog siuntą paima kekvieną diena iki 13h. Bet tai papraščiausia nesamonė, nes siuntos tikrai nepaima kekvieną dieną, siuntą pristato duok dieve per 3 dienas. Žodžiu omniva naudotis žymiai geriau.
Atsakyti
Labai geri kurjeriai, lankstūs klientų pageidavimams
Mažeikiai
Atsakyti
Esu labai nusivylusi, nes likau apgauta... Siunta turejau gauti vakar, bet paskambino kurjeris guodesi kad nebespeja fiziskai pristatyti visus siuntinius ir prizadejo kad siuntini atves kita diena butinai... Tai yra siandien.. laukiu visa diena siuntinio nera.. Gavau sms kad siuntinys bus pristatytas tik pirmadieni. šiaip ne taip priskambinau kurjeriui, kuris kaltina tik kitus kolegas o pats tai jau niekuo detas...juk uz tai ir mokam brangiau uz pristatyma kad gautume greiciau ir laiku! Dabar turesiu dar papildomu islaidu nes siuntinys turejo iskeliauti i uzsieni dabar reikes siusti!
Atsakyti
pati esu is siauliu. uzsisakiau siuntinuka is vilniaus. esu patentinta lp exspres kurejeriu is siauliu tomu. labai mandagus, malonus. siuntinuka pristate man sutartu laiku. matosi, kad darbuotojas atsakinga, nes siuntinukas isaugotas be jokiu pakuotes pazeidimu.
Atsakyti
Siuntą išsiėmėm iš paštomato dalimis, Siunta buvo tinkamai įpakuota, tvirtai surišta, sutverta, sveika prieš siuntimą. Pasirodo, jei netelpa siuntos į autobusiuką, jos yra velkamos iš paskos, nes taip sulaužyti tvirtos plastmasės... dar reikia pasistengti. Ir jokios atsakomybės ar atsiprašymo žodžio nesulaukta, žodziu darau ką noriu, vežu kaip noriu, jus patys už viską atsakingi..tik prašom mums mokėti ne taip jau mažai 4 eurus už pristatymą... nusivyliau ir pasibaisėjau, o tikėjau..
Atsakyti
Ana 2017-07-14 22:08:29
Sveiki, man issiunte siunta ir blogai uzrase tel.numeri, el. pasto nenuruode. Kaip galeciau atsiimti dabar siunta?
p. Ana, dėkojame už atsiliepimą ir prašome mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią aprašote, numerį, kad galėtume patikslinti telefono numerį.
Atsakyti
The service level of this company is just horrifying! i cannot even understand the logic of how people work there, you seriously need to reorganize some of the work flows! this is ridiculous! My item arrived in Lithuania from China in 1, 5 weeks, but now it is already stuck here for more than 1 week! in Vilnius, just in transit from one point to another. My item came to Vilnius on the 10th, on the 11th i ordered that new feature to have it sent to box terminal (also in Vilnius) and what happened? they sent my item from the central sorting center (Rodunos kelias) on the 12th to Vilniaus 3-iasis paštas after which on the 13th they only decided to process it to LP express, and where did it end up!? now it returned to central sorting at Rodunos kelias!? what the hell!? what kind of logic are you people following? why couldn't you have sent it directly from the sorting center?! i ordered a extra feature in hopes to get my item faster! but now i will get it even later! I will never ever again use your services or recommend them to anyone else! i would not have been this angry if the item wasn't so important, it's a replacement unit for a part of my machinery, without which it does not work, and i am loosing money over this! if this escalates even further (items gets lost in transit, comes damaged or it will be in transit for another week) i will consider affirmative actions towards your company! I hope a miracle happens and someone seriously considers to rearrange and optimize your company!
Atsakyti
Sveiki, man issiunte siunta ir blogai uzrase tel.numeri, el. pasto nenuruode. Kaip galeciau atsiimti dabar siunta?
Atsakyti
Božena 2017-07-11 19:13:41
Aptarnavimas tiesiog apgailetinas, turejau gaut siunta 2017-07-10 skambina kurjeris, kad budamas mazdaug 10 km nuo mano namu grizt jau nebegali ir siuntos man neatvez, maza to dar sako kad skaneris nepriims mano paraso kazkodel ir siunta man atsius kita diena panasiu laiku, siandien sedziu visa diena namie, laikiu siuntos, o nei skambucio nei kokios nors informacijos negaunu, kad nebus mano uzsakymo. klientu aptarnavimo linijai prisiskambint neimanoma, o kada prisiskambinu tai atrodo, kad ne cia as pati kalta, kad negavau siuntos.
p. Božena, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Aivaras 2017-07-08 17:34:06
Visiskas sudas !!! Siunta pridave siust ketvirtadieni dar iki sio sestadienio nera tai kur cia ateina per 24h ?
p. Aivarai, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Sandra 2017-07-07 12:49:07
Kelis kartus siunčiausi siuntas per jūsų terminalus, daugiau to nedarysiu, nes siuntos iš Vilniaus į Kauną parkeliauja per 2-3 d. D. Per kitus terminalus 1 d. D.
p. Sandra, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Ne pirmą kartą naudojuosi LpExpress paslaugomis ir dar nė karto siunta nebuvo pristatyta per 24 val., kaip skelbiama LpExpress svetainėje, o ir iš paštomatų siuntos išimamos darbo dienomis ne kasdien, kaip lad skelbiama LpExpress svetainėje. Žodžiu skelbiama informacija neatitinka realybės. Kitą kartą naudosiuosi jūsų konkurentų paslaugomis.
Atsakyti
Aptarnavimas tiesiog apgailetinas, turejau gaut siunta 2017-07-10 skambina kurjeris, kad budamas mazdaug 10 km nuo mano namu grizt jau nebegali ir siuntos man neatvez, maza to dar sako kad skaneris nepriims mano paraso kazkodel ir siunta man atsius kita diena panasiu laiku, siandien sedziu visa diena namie, laikiu siuntos, o nei skambucio nei kokios nors informacijos negaunu, kad nebus mano uzsakymo. klientu aptarnavimo linijai prisiskambint neimanoma, o kada prisiskambinu tai atrodo, kad ne cia as pati kalta, kad negavau siuntos.
Atsakyti
Visiskas sudas !!! Siunta pridave siust ketvirtadieni dar iki sio sestadienio nera tai kur cia ateina per 24h ?
Atsakyti
Kelis kartus siunčiausi siuntas per jūsų terminalus, daugiau to nedarysiu, nes siuntos iš Vilniaus į Kauną parkeliauja per 2-3 d. D. Per kitus terminalus 1 d. D.
Atsakyti
Rytis 2017-07-03 15:40:17
Esu nustebintas jūsų kurjerių veiksmais. Trečia karta gaunu žinutę, kad siunta bus atsiųsta kitą dieną. Tuo tarpu jūsų internetiniame puslapyje rašoma, kad "Su gavėju suderinta kita pristatymo data". Nors su manim jokiais kitais būdais derinta nebuvo, išskyrus tą informacinę žinutę. Taip pagalvojus tiesiog labai neblogas derinimo būdas. Apie tokį dar neteko girdėti. Pasistengsiu ateityje išvengti jūsų paslaugų. Ta pat rekomenduosiu draugams ir pažįstamiems.
p. Ryti, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai, dėl patirtų nuostolių atlyginimo.
Atsakyti
Esu nustebintas jūsų kurjerių veiksmais. Trečia karta gaunu žinutę, kad siunta bus atsiųsta kitą dieną. Tuo tarpu jūsų internetiniame puslapyje rašoma, kad "Su gavėju suderinta kita pristatymo data". Nors su manim jokiais kitais būdais derinta nebuvo, išskyrus tą informacinę žinutę. Taip pagalvojus tiesiog labai neblogas derinimo būdas. Apie tokį dar neteko girdėti. Pasistengsiu ateityje išvengti jūsų paslaugų. Ta pat rekomenduosiu draugams ir pažįstamiems.
Atsakyti
Kristina 2017-06-29 17:36:50
LPexpress kurjerių elgesys nedovanotinas.
Užsakiau siuntą iš vienos įmonės su kurjerio paslaugomis, kad siunta būtų įteikta asmeniškai gavėjui.
Užsakant paslaugas buvo tikinama, kad gavėjas siuntą gaus per 48 val. siunta (užsakyta ir siuntos lipduką gavo 2017-06-27 13, 55).
Vakar (birželio 28 d.) apie pietus kurjeris susisiekė su siuntos gavėju ir susitarė, kad siuntą pristatys šiandien - birželio 29 d. apie pietus, tačiau šiandien net nesulaukėme kurjerio skambučio, o ką jau kalbėti apie siuntą. Sistemoje pažymėta, jog siuntą jis pasiimė šiandien dar 12:30 val.. Labai svarbu, kad siunta būtų pristatyta šiandien - būtent dėl to ir buvo pasirinkta Jūsų įstaigos paslauga, deja, matosi, jog Jūsų ir Lietuvos pašto darbo kokybė nesiskiria...
p. Kristina, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai, kad informuotume, kada tiksliai siunta bus pristatyta.
Atsakyti
LPexpress kurjerių elgesys nedovanotinas.
Užsakiau siuntą iš vienos įmonės su kurjerio paslaugomis, kad siunta būtų įteikta asmeniškai gavėjui.
Užsakant paslaugas buvo tikinama, kad gavėjas siuntą gaus per 48 val. siunta (užsakyta ir siuntos lipduką gavo 2017-06-27 13, 55).
Vakar (birželio 28 d.) apie pietus kurjeris susisiekė su siuntos gavėju ir susitarė, kad siuntą pristatys šiandien - birželio 29 d. apie pietus, tačiau šiandien net nesulaukėme kurjerio skambučio, o ką jau kalbėti apie siuntą. Sistemoje pažymėta, jog siuntą jis pasiimė šiandien dar 12:30 val.. Labai svarbu, kad siunta būtų pristatyta šiandien - būtent dėl to ir buvo pasirinkta Jūsų įstaigos paslauga, deja, matosi, jog Jūsų ir Lietuvos pašto darbo kokybė nesiskiria...
Atsakyti
Donata 2017-06-26 21:55:22
Jusu vairuotoja, kuris aptarnauja Rokiskio puse reikia pamokyti paprasciausio mandagumo, nes akiu draskymas klientu tikrai netraukia... Gaunant uzsakymus per kitas firmas rytais arba is vakaro gaunu zinute, kada siuntinys planuojamas pristatyti ir laukiu. O dabar paskambino-sako turiu siunta jums, sakau gerai, bet as ne namuose, nes skubiai turejau isvaziuoti ir prekes laukiu rytoj. Pradejo draskyti akis, kad as ne namuose ir kad nepranesiau jog nebusiu, o kaip man pranesti jei neturiu absoliuciai jokiu kontaktu.. Pradejo siulyt, kad mano siunta paliks kokioj parduotuvej ir pan. As nesutikau, nes noriu apziureti pati preke vizualiai, nes as zinau, kaip ji supakuota ir ar ji pristatyta tvarkinga-man buvo atsakyta, kad prekes apziuret neleis... Tai kas cia per ciudai-priimdama preke as negaliu jos apziuret? Gal vezdami jie ja subraize ar ilenke ko nebuvo perkant. Toliau dar graziau-jis man sako-isivaizduokit, kaip atrodys jusu siunta jei as ja dvi dienas veziosiu.. Ir galiausiai pries padedant rageli atsainiai pasake, kad laukit prekes kitos dienos vakare... Tai tokie nuotykiai su jusu vairuotoju... Turbut reiketu pravesti mandagaus bendravimo kursus...
p. Donata, dėkojame, kad apie tai informavote mus ir atsiprašome dėl mūsų darbuotojo aptarnavimo - prašome atsiųsti el. p. info@lpexpress.lt siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume šią situaciją aptarti su Jus aptarnavusiu darbuotoju. Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis - tikimės, ši nemaloni situacija Jums nesukliudys ir toliau likti mūsų kliente!
Atsakyti
Jusu vairuotoja, kuris aptarnauja Rokiskio puse reikia pamokyti paprasciausio mandagumo, nes akiu draskymas klientu tikrai netraukia... Gaunant uzsakymus per kitas firmas rytais arba is vakaro gaunu zinute, kada siuntinys planuojamas pristatyti ir laukiu. O dabar paskambino-sako turiu siunta jums, sakau gerai, bet as ne namuose, nes skubiai turejau isvaziuoti ir prekes laukiu rytoj. Pradejo draskyti akis, kad as ne namuose ir kad nepranesiau jog nebusiu, o kaip man pranesti jei neturiu absoliuciai jokiu kontaktu.. Pradejo siulyt, kad mano siunta paliks kokioj parduotuvej ir pan. As nesutikau, nes noriu apziureti pati preke vizualiai, nes as zinau, kaip ji supakuota ir ar ji pristatyta tvarkinga-man buvo atsakyta, kad prekes apziuret neleis... Tai kas cia per ciudai-priimdama preke as negaliu jos apziuret? Gal vezdami jie ja subraize ar ilenke ko nebuvo perkant. Toliau dar graziau-jis man sako-isivaizduokit, kaip atrodys jusu siunta jei as ja dvi dienas veziosiu.. Ir galiausiai pries padedant rageli atsainiai pasake, kad laukit prekes kitos dienos vakare... Tai tokie nuotykiai su jusu vairuotoju... Turbut reiketu pravesti mandagaus bendravimo kursus...
Atsakyti
Sveiki, dėkojame už komentarą ir atsiprašome dėl šio nesusipratimo - gal galite mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, apie kurią rašote atsiliepime, numerį, kad galėtume patikslinti informaciją, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiektume tiesiogiai.
Atsakyti
Emilija 2017-05-25 21:05:25
Labai nusivyliau..rinkausi lp express, jog siuntą gaučiau kaip rašoma per 24 val, nes reikėjo kuo greičiau, bet dėja negavau..: (
p. Emilija, dėkojame už atsiliepimą ir prašome mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią aprašote, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių siuntos pristatymas suvėlavo ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Labai nusivyliau..rinkausi lp express, jog siuntą gaučiau kaip rašoma per 24 val, nes reikėjo kuo greičiau, bet dėja negavau..: (
Atsakyti
Kristina 2017-05-17 13:49:05
Šios įmonės veikla visai nesuprantama. Trečią kartą mano siuntas grąžina siuntėjui, nes siuntai papuolus į LP Ekspress paštomatą jie nesiteikia informuoti gavėją el. žinute, o praėjus 3 dienoms siunčia siuntą atgal. Niekada nieko panašaus nebūna kai užsisakai prekes į Omni paštomatus ar paštą. Visiems patariu niekada nesinaudoti šios firmos paslaugomis, nes jų darbo kokybė normaliam žmogui nesuprantama.
p. Kristina, dėkojame, kad apie tai informavote, bet norime atkreipti dėmesį, kad siunta negali būti grąžinama siuntėjui be priežasties - arba gavėjas siuntos neatsiima, arba nurodomas klaidingas tel. nr. ar kt. priežastis. Dėl to klientų prašome nurodyti ir tel. nr., ir el.p. adresą, kad apie atvykusią siuntą gavėjas būtų informuojamas dviem būdais. Prašome mums el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntų numerius, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių siunta grąžinta siuntėjui ir su Jumis susisieksime tiesiogiai.
Atsakyti
Šios įmonės veikla visai nesuprantama. Trečią kartą mano siuntas grąžina siuntėjui, nes siuntai papuolus į LP Ekspress paštomatą jie nesiteikia informuoti gavėją el. žinute, o praėjus 3 dienoms siunčia siuntą atgal. Niekada nieko panašaus nebūna kai užsisakai prekes į Omni paštomatus ar paštą. Visiems patariu niekada nesinaudoti šios firmos paslaugomis, nes jų darbo kokybė normaliam žmogui nesuprantama.
Atsakyti
Loreta 2017-05-10 13:20:12
Labai nusivylusi -siuntos nukreipimą į terminalą padariau 05.08. Šiandien jau 05.10 -bet siuntos dar nėra. Paskambinusi 8 700 55 400 tel. gavau informaciją, kad mano siunta gali būti pristatyta per 2 paras...Nerekomenduoju naudotis LP Express paslaugomis.
p. Loreta, dėkojame už atsiliepimą ir atsiprašome, jei ši nauja, tik startavusi paslauga klientams, neužtikrino operatyvaus siuntos pristatymo į Jūsų pasirinktą LP EXPRESS terminalą. Būtinai Jūsų atsiliepimą perduosime šios paslaugos vystytojams, šiuo metu eliminuojantiems visus galimus naujos paslaugos nesklandumus.
Atsakyti
Labai nusivylusi -siuntos nukreipimą į terminalą padariau 05.08. Šiandien jau 05.10 -bet siuntos dar nėra. Paskambinusi 8 700 55 400 tel. gavau informaciją, kad mano siunta gali būti pristatyta per 2 paras...Nerekomenduoju naudotis LP Express paslaugomis.
Atsakyti
aciu, siuntini gavau sestadieni, tad nebereikia ieskot... bet daugiau sia paslauga tikrai nepasinaudosiu... aciu jums, ir geros dienos

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų
Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų 09-15 13:03
Nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliojo naujasis Darbo kodeksas (DK) - antras po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Advokatų profesinė bendrija „Magnusson ir partneriai" teigia, kad įsigaliojus...
Marijampolės mere išrinkta Irena Lunskienė
Marijampolės mere išrinkta Irena Lunskienė 09-24 21:14
Socialdemokratė Irena Lunskienė išrinkta Marijampolės mere. Sekmadienį vykusiame antrajame šios savivaldybės mero rinkimų ture ji surinko apie 65% balsų, rodo Vyriausiosios rinkimų komisijos (VRK)...
Dulkėtos rožės, dėmėti mundurai
Dulkėtos rožės, dėmėti mundurai 09-24 20:51
Lažybas, kiek laiko ištvers koalicija – ar iki pirmųjų šviežių bulvių, ar iki vėlyvojo bulviakasio, laimėjo už "rudens darbus" statę lažybininkai. Tačiau net ir ne tokie įžvalgūs orakulai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

AutoZone 574,03 +3,71%
Texas Instruments 88,27 +2,58%
Cisco 33,37 +2,05%
Macy's 21,53 +1,75%
Apple 151,89 -0,98%
Amazon.com 955,10 -0,99%
Kraft Heinz Co 77,52 -1,89%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Bananai 1098,07 +1,39%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Auksas 1260,26 +1,14%
Anglis 85,67 +6,93%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Dujos (JAV) 2,94 -5,77%
Jautiena 206,16 +2,87%
Kava 144,10 -4,68%