VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Baltic Post, LP EXPRESS

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę UAB "Baltic Post", LP EXPRESS

Atsiliepimai apie UAB "Baltic Post", LP EXPRESS

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Baltic Post", LP EXPRESS
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siuntą išsiėmėm iš paštomato dalimis, Siunta buvo tinkamai įpakuota, tvirtai surišta, sutverta, sveika prieš siuntimą. Pasirodo, jei netelpa siuntos į autobusiuką, jos yra velkamos iš paskos, nes taip sulaužyti tvirtos plastmasės... dar reikia pasistengti. Ir jokios atsakomybės ar atsiprašymo žodžio nesulaukta, žodziu darau ką noriu, vežu kaip noriu, jus patys už viską atsakingi..tik prašom mums mokėti ne taip jau mažai 4 eurus už pristatymą... nusivyliau ir pasibaisėjau, o tikėjau..
Atsakyti
Ana 2017-07-14 22:08:29
Sveiki, man issiunte siunta ir blogai uzrase tel.numeri, el. pasto nenuruode. Kaip galeciau atsiimti dabar siunta?
p. Ana, dėkojame už atsiliepimą ir prašome mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią aprašote, numerį, kad galėtume patikslinti telefono numerį.
Atsakyti
The service level of this company is just horrifying! i cannot even understand the logic of how people work there, you seriously need to reorganize some of the work flows! this is ridiculous! My item arrived in Lithuania from China in 1, 5 weeks, but now it is already stuck here for more than 1 week! in Vilnius, just in transit from one point to another. My item came to Vilnius on the 10th, on the 11th i ordered that new feature to have it sent to box terminal (also in Vilnius) and what happened? they sent my item from the central sorting center (Rodunos kelias) on the 12th to Vilniaus 3-iasis paštas after which on the 13th they only decided to process it to LP express, and where did it end up!? now it returned to central sorting at Rodunos kelias!? what the hell!? what kind of logic are you people following? why couldn't you have sent it directly from the sorting center?! i ordered a extra feature in hopes to get my item faster! but now i will get it even later! I will never ever again use your services or recommend them to anyone else! i would not have been this angry if the item wasn't so important, it's a replacement unit for a part of my machinery, without which it does not work, and i am loosing money over this! if this escalates even further (items gets lost in transit, comes damaged or it will be in transit for another week) i will consider affirmative actions towards your company! I hope a miracle happens and someone seriously considers to rearrange and optimize your company!
Atsakyti
Sveiki, man issiunte siunta ir blogai uzrase tel.numeri, el. pasto nenuruode. Kaip galeciau atsiimti dabar siunta?
Atsakyti
Božena 2017-07-11 19:13:41
Aptarnavimas tiesiog apgailetinas, turejau gaut siunta 2017-07-10 skambina kurjeris, kad budamas mazdaug 10 km nuo mano namu grizt jau nebegali ir siuntos man neatvez, maza to dar sako kad skaneris nepriims mano paraso kazkodel ir siunta man atsius kita diena panasiu laiku, siandien sedziu visa diena namie, laikiu siuntos, o nei skambucio nei kokios nors informacijos negaunu, kad nebus mano uzsakymo. klientu aptarnavimo linijai prisiskambint neimanoma, o kada prisiskambinu tai atrodo, kad ne cia as pati kalta, kad negavau siuntos.
p. Božena, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Aivaras 2017-07-08 17:34:06
Visiskas sudas !!! Siunta pridave siust ketvirtadieni dar iki sio sestadienio nera tai kur cia ateina per 24h ?
p. Aivarai, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Sandra 2017-07-07 12:49:07
Kelis kartus siunčiausi siuntas per jūsų terminalus, daugiau to nedarysiu, nes siuntos iš Vilniaus į Kauną parkeliauja per 2-3 d. D. Per kitus terminalus 1 d. D.
p. Sandra, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Ne pirmą kartą naudojuosi LpExpress paslaugomis ir dar nė karto siunta nebuvo pristatyta per 24 val., kaip skelbiama LpExpress svetainėje, o ir iš paštomatų siuntos išimamos darbo dienomis ne kasdien, kaip lad skelbiama LpExpress svetainėje. Žodžiu skelbiama informacija neatitinka realybės. Kitą kartą naudosiuosi jūsų konkurentų paslaugomis.
Atsakyti
Aptarnavimas tiesiog apgailetinas, turejau gaut siunta 2017-07-10 skambina kurjeris, kad budamas mazdaug 10 km nuo mano namu grizt jau nebegali ir siuntos man neatvez, maza to dar sako kad skaneris nepriims mano paraso kazkodel ir siunta man atsius kita diena panasiu laiku, siandien sedziu visa diena namie, laikiu siuntos, o nei skambucio nei kokios nors informacijos negaunu, kad nebus mano uzsakymo. klientu aptarnavimo linijai prisiskambint neimanoma, o kada prisiskambinu tai atrodo, kad ne cia as pati kalta, kad negavau siuntos.
Atsakyti
Visiskas sudas !!! Siunta pridave siust ketvirtadieni dar iki sio sestadienio nera tai kur cia ateina per 24h ?
Atsakyti
Kelis kartus siunčiausi siuntas per jūsų terminalus, daugiau to nedarysiu, nes siuntos iš Vilniaus į Kauną parkeliauja per 2-3 d. D. Per kitus terminalus 1 d. D.
Atsakyti
Rytis 2017-07-03 15:40:17
Esu nustebintas jūsų kurjerių veiksmais. Trečia karta gaunu žinutę, kad siunta bus atsiųsta kitą dieną. Tuo tarpu jūsų internetiniame puslapyje rašoma, kad "Su gavėju suderinta kita pristatymo data". Nors su manim jokiais kitais būdais derinta nebuvo, išskyrus tą informacinę žinutę. Taip pagalvojus tiesiog labai neblogas derinimo būdas. Apie tokį dar neteko girdėti. Pasistengsiu ateityje išvengti jūsų paslaugų. Ta pat rekomenduosiu draugams ir pažįstamiems.
p. Ryti, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai, dėl patirtų nuostolių atlyginimo.
Atsakyti
Esu nustebintas jūsų kurjerių veiksmais. Trečia karta gaunu žinutę, kad siunta bus atsiųsta kitą dieną. Tuo tarpu jūsų internetiniame puslapyje rašoma, kad "Su gavėju suderinta kita pristatymo data". Nors su manim jokiais kitais būdais derinta nebuvo, išskyrus tą informacinę žinutę. Taip pagalvojus tiesiog labai neblogas derinimo būdas. Apie tokį dar neteko girdėti. Pasistengsiu ateityje išvengti jūsų paslaugų. Ta pat rekomenduosiu draugams ir pažįstamiems.
Atsakyti
Kristina 2017-06-29 17:36:50
LPexpress kurjerių elgesys nedovanotinas.
Užsakiau siuntą iš vienos įmonės su kurjerio paslaugomis, kad siunta būtų įteikta asmeniškai gavėjui.
Užsakant paslaugas buvo tikinama, kad gavėjas siuntą gaus per 48 val. siunta (užsakyta ir siuntos lipduką gavo 2017-06-27 13, 55).
Vakar (birželio 28 d.) apie pietus kurjeris susisiekė su siuntos gavėju ir susitarė, kad siuntą pristatys šiandien - birželio 29 d. apie pietus, tačiau šiandien net nesulaukėme kurjerio skambučio, o ką jau kalbėti apie siuntą. Sistemoje pažymėta, jog siuntą jis pasiimė šiandien dar 12:30 val.. Labai svarbu, kad siunta būtų pristatyta šiandien - būtent dėl to ir buvo pasirinkta Jūsų įstaigos paslauga, deja, matosi, jog Jūsų ir Lietuvos pašto darbo kokybė nesiskiria...
p. Kristina, apgailestaujame dėl šios situacijos ir prašome el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiekti tiesiogiai, kad informuotume, kada tiksliai siunta bus pristatyta.
Atsakyti
LPexpress kurjerių elgesys nedovanotinas.
Užsakiau siuntą iš vienos įmonės su kurjerio paslaugomis, kad siunta būtų įteikta asmeniškai gavėjui.
Užsakant paslaugas buvo tikinama, kad gavėjas siuntą gaus per 48 val. siunta (užsakyta ir siuntos lipduką gavo 2017-06-27 13, 55).
Vakar (birželio 28 d.) apie pietus kurjeris susisiekė su siuntos gavėju ir susitarė, kad siuntą pristatys šiandien - birželio 29 d. apie pietus, tačiau šiandien net nesulaukėme kurjerio skambučio, o ką jau kalbėti apie siuntą. Sistemoje pažymėta, jog siuntą jis pasiimė šiandien dar 12:30 val.. Labai svarbu, kad siunta būtų pristatyta šiandien - būtent dėl to ir buvo pasirinkta Jūsų įstaigos paslauga, deja, matosi, jog Jūsų ir Lietuvos pašto darbo kokybė nesiskiria...
Atsakyti
Donata 2017-06-26 21:55:22
Jusu vairuotoja, kuris aptarnauja Rokiskio puse reikia pamokyti paprasciausio mandagumo, nes akiu draskymas klientu tikrai netraukia... Gaunant uzsakymus per kitas firmas rytais arba is vakaro gaunu zinute, kada siuntinys planuojamas pristatyti ir laukiu. O dabar paskambino-sako turiu siunta jums, sakau gerai, bet as ne namuose, nes skubiai turejau isvaziuoti ir prekes laukiu rytoj. Pradejo draskyti akis, kad as ne namuose ir kad nepranesiau jog nebusiu, o kaip man pranesti jei neturiu absoliuciai jokiu kontaktu.. Pradejo siulyt, kad mano siunta paliks kokioj parduotuvej ir pan. As nesutikau, nes noriu apziureti pati preke vizualiai, nes as zinau, kaip ji supakuota ir ar ji pristatyta tvarkinga-man buvo atsakyta, kad prekes apziuret neleis... Tai kas cia per ciudai-priimdama preke as negaliu jos apziuret? Gal vezdami jie ja subraize ar ilenke ko nebuvo perkant. Toliau dar graziau-jis man sako-isivaizduokit, kaip atrodys jusu siunta jei as ja dvi dienas veziosiu.. Ir galiausiai pries padedant rageli atsainiai pasake, kad laukit prekes kitos dienos vakare... Tai tokie nuotykiai su jusu vairuotoju... Turbut reiketu pravesti mandagaus bendravimo kursus...
p. Donata, dėkojame, kad apie tai informavote mus ir atsiprašome dėl mūsų darbuotojo aptarnavimo - prašome atsiųsti el. p. info@lpexpress.lt siuntos, kurią minite atsiliepime, numerį, kad galėtume šią situaciją aptarti su Jus aptarnavusiu darbuotoju. Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis - tikimės, ši nemaloni situacija Jums nesukliudys ir toliau likti mūsų kliente!
Atsakyti
Jusu vairuotoja, kuris aptarnauja Rokiskio puse reikia pamokyti paprasciausio mandagumo, nes akiu draskymas klientu tikrai netraukia... Gaunant uzsakymus per kitas firmas rytais arba is vakaro gaunu zinute, kada siuntinys planuojamas pristatyti ir laukiu. O dabar paskambino-sako turiu siunta jums, sakau gerai, bet as ne namuose, nes skubiai turejau isvaziuoti ir prekes laukiu rytoj. Pradejo draskyti akis, kad as ne namuose ir kad nepranesiau jog nebusiu, o kaip man pranesti jei neturiu absoliuciai jokiu kontaktu.. Pradejo siulyt, kad mano siunta paliks kokioj parduotuvej ir pan. As nesutikau, nes noriu apziureti pati preke vizualiai, nes as zinau, kaip ji supakuota ir ar ji pristatyta tvarkinga-man buvo atsakyta, kad prekes apziuret neleis... Tai kas cia per ciudai-priimdama preke as negaliu jos apziuret? Gal vezdami jie ja subraize ar ilenke ko nebuvo perkant. Toliau dar graziau-jis man sako-isivaizduokit, kaip atrodys jusu siunta jei as ja dvi dienas veziosiu.. Ir galiausiai pries padedant rageli atsainiai pasake, kad laukit prekes kitos dienos vakare... Tai tokie nuotykiai su jusu vairuotoju... Turbut reiketu pravesti mandagaus bendravimo kursus...
Atsakyti
Sveiki, dėkojame už komentarą ir atsiprašome dėl šio nesusipratimo - gal galite mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, apie kurią rašote atsiliepime, numerį, kad galėtume patikslinti informaciją, dėl kokių priežasčių taip nutiko ir su Jumis susisiektume tiesiogiai.
Atsakyti
Emilija 2017-05-25 21:05:25
Labai nusivyliau..rinkausi lp express, jog siuntą gaučiau kaip rašoma per 24 val, nes reikėjo kuo greičiau, bet dėja negavau..: (
p. Emilija, dėkojame už atsiliepimą ir prašome mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią aprašote, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių siuntos pristatymas suvėlavo ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
Labai nusivyliau..rinkausi lp express, jog siuntą gaučiau kaip rašoma per 24 val, nes reikėjo kuo greičiau, bet dėja negavau..: (
Atsakyti
Kristina 2017-05-17 13:49:05
Šios įmonės veikla visai nesuprantama. Trečią kartą mano siuntas grąžina siuntėjui, nes siuntai papuolus į LP Ekspress paštomatą jie nesiteikia informuoti gavėją el. žinute, o praėjus 3 dienoms siunčia siuntą atgal. Niekada nieko panašaus nebūna kai užsisakai prekes į Omni paštomatus ar paštą. Visiems patariu niekada nesinaudoti šios firmos paslaugomis, nes jų darbo kokybė normaliam žmogui nesuprantama.
p. Kristina, dėkojame, kad apie tai informavote, bet norime atkreipti dėmesį, kad siunta negali būti grąžinama siuntėjui be priežasties - arba gavėjas siuntos neatsiima, arba nurodomas klaidingas tel. nr. ar kt. priežastis. Dėl to klientų prašome nurodyti ir tel. nr., ir el.p. adresą, kad apie atvykusią siuntą gavėjas būtų informuojamas dviem būdais. Prašome mums el. p. info@lpexpress.lt atsiųsti siuntų numerius, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių siunta grąžinta siuntėjui ir su Jumis susisieksime tiesiogiai.
Atsakyti
Šios įmonės veikla visai nesuprantama. Trečią kartą mano siuntas grąžina siuntėjui, nes siuntai papuolus į LP Ekspress paštomatą jie nesiteikia informuoti gavėją el. žinute, o praėjus 3 dienoms siunčia siuntą atgal. Niekada nieko panašaus nebūna kai užsisakai prekes į Omni paštomatus ar paštą. Visiems patariu niekada nesinaudoti šios firmos paslaugomis, nes jų darbo kokybė normaliam žmogui nesuprantama.
Atsakyti
Loreta 2017-05-10 13:20:12
Labai nusivylusi -siuntos nukreipimą į terminalą padariau 05.08. Šiandien jau 05.10 -bet siuntos dar nėra. Paskambinusi 8 700 55 400 tel. gavau informaciją, kad mano siunta gali būti pristatyta per 2 paras...Nerekomenduoju naudotis LP Express paslaugomis.
p. Loreta, dėkojame už atsiliepimą ir atsiprašome, jei ši nauja, tik startavusi paslauga klientams, neužtikrino operatyvaus siuntos pristatymo į Jūsų pasirinktą LP EXPRESS terminalą. Būtinai Jūsų atsiliepimą perduosime šios paslaugos vystytojams, šiuo metu eliminuojantiems visus galimus naujos paslaugos nesklandumus.
Atsakyti
Labai nusivylusi -siuntos nukreipimą į terminalą padariau 05.08. Šiandien jau 05.10 -bet siuntos dar nėra. Paskambinusi 8 700 55 400 tel. gavau informaciją, kad mano siunta gali būti pristatyta per 2 paras...Nerekomenduoju naudotis LP Express paslaugomis.
Atsakyti
aciu, siuntini gavau sestadieni, tad nebereikia ieskot... bet daugiau sia paslauga tikrai nepasinaudosiu... aciu jums, ir geros dienos
Atsakyti
Neringa Tauriene 2017-05-05 15:04:05
ziauriai ziauriai nusivylusi!!!! siunta paste turejau gauti 05.03, todel 05.02 padariau nukreipima, kad siunta butu pristatyta i terminala, nes zinojau jog namie nebusiu. siandien jau 05.05 ir siuntos dar vis nera. buciau nepadariusi nukreipimo buciau siunta gavusi jau 05.03 o cia dar teks sumoketi uz pristatyma... baisi nesamone :////
p. Neringa, dėkojame už atsiliepimą ir prašome mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti siuntos, kurią aprašote, numerį, kad galėtume išsiaiškinti, dėl kokių priežasčių siuntos pristatymas suvėlavo ir su Jumis susisiekti tiesiogiai.
Atsakyti
ziauriai ziauriai nusivylusi!!!! siunta paste turejau gauti 05.03, todel 05.02 padariau nukreipima, kad siunta butu pristatyta i terminala, nes zinojau jog namie nebusiu. siandien jau 05.05 ir siuntos dar vis nera. buciau nepadariusi nukreipimo buciau siunta gavusi jau 05.03 o cia dar teks sumoketi uz pristatyma... baisi nesamone :////
Atsakyti
Trakai 2017-04-29 17:28:48
Kodel nera nei vieno LP express terminalo Trakuose, Vievyje ?
Sveiki, dėkojame už jūsų užklausą ir atkreipiame Jūsų dėmesį, kad savitarnos terminalų plėtra ir toliau vyks, tad būtinai Jūsų užklausą perduosime tiklo plėtros klausimą vystantiems kolegoms.
Atsakyti
Kodel nera nei vieno LP express terminalo Trakuose, Vievyje ?
Atsakyti
aurelijus 2017-04-27 21:48:14
Gaila kad pas jus dirba ir nelabai kompetatingi kurjeriai vairuotojai.Nezinau net kaip imanonoma suskaldyti vezant kede.O parasius uzklausa, sugebat tik atrasyti, kad blogai supakuotas daiktas.nusivyles jusu darbu, ir visiems pazystamiems patariu nesinaudot jusu paslaugom.
p. Aurelijau, dėkojame už atsiliepimą ir apgailestaujame dėl šios situacijos, bet norime atkreipti dėmesį į tai, kad siuntėjas pats iš anksto turi pasirūpinti vykdytojui pateikiamų išsiųsti daiktų, dokumentų ar kt. supakavimu, kad transportavimo metu siunčiamas daiktas nebūtų pažeistas. Pavienės, nestandartinės siuntos turi būti kraunamos ant padėklų, apvyniojamasos pakavimo plėvele, kad transportavimo metu neprarastų vertikalios stovėjimo padėties, nenuvirstų ir nesugadintų siunčiamo daikto ar nepakenktų kitoms siuntoms. Todėl labai rekomenduojame prieš siunčiant siuntas patiems klientams pasidomėti, kokios dažniausiai klientų daromos siuntų pakavimo klaidos ir atsižvelgti į rekomendacijas, kad siunta pasiektų gavėją saugiai. Apie tai plačiau: https://www.lpexpress.lt/Taisykles/
Atsakyti
Fedir 2017-04-27 10:58:56
5 dienas negalejau gauti siuntos (CC800473319LT), nes jusu kurjeris negalejo ja ideti i jusu terminala (pries tai visada pazadindamas kiekviena ryta ankstyvais skambuciais). Ir galu gale liepe atsiimti skirstymo centre. Kur jis randasi neaisku (namo adresas apima visa kvartala). Po ilgu mano ir siuntejo pokalbiu su jusu kontora, kurjeris pagaliau po 5 dienu sugebejo ideti siunta i terminala. Matyt tai yra dazna praktika jusu kontoroje, nes neisgirdau ne vieno atsiprasymo is jusu puses. Manau siuntejas (prekiu parduotuve) taip pat niekada daugiau nesinaduos jusu kontoros paslaugomis.
p. Fedir, dėkojame, kad apie tai mus informavote - būtinai išsiaiškinsime su Jūsų siuntą pristačiusiu kurjeriu, dėl kokių priežasčių siuntos pristatymas užtruko. Apgailestaujame dėl šios situacijos, išimčių mūsų darbe visgi pasitaiko, bet norime užtikrinti, kad kiekvienas atvejis yra nagrinėjamas, idant įvardytos problemos nebepasikarotų, o klientas ir toliau naudotųsi mūsų paslaugomis.
Atsakyti
Gaila kad pas jus dirba ir nelabai kompetatingi kurjeriai vairuotojai.Nezinau net kaip imanonoma suskaldyti vezant kede.O parasius uzklausa, sugebat tik atrasyti, kad blogai supakuotas daiktas.nusivyles jusu darbu, ir visiems pazystamiems patariu nesinaudot jusu paslaugom.
Atsakyti
5 dienas negalejau gauti siuntos (CC800473319LT), nes jusu kurjeris negalejo ja ideti i jusu terminala (pries tai visada pazadindamas kiekviena ryta ankstyvais skambuciais). Ir galu gale liepe atsiimti skirstymo centre. Kur jis randasi neaisku (namo adresas apima visa kvartala). Po ilgu mano ir siuntejo pokalbiu su jusu kontora, kurjeris pagaliau po 5 dienu sugebejo ideti siunta i terminala. Matyt tai yra dazna praktika jusu kontoroje, nes neisgirdau ne vieno atsiprasymo is jusu puses. Manau siuntejas (prekiu parduotuve) taip pat niekada daugiau nesinaduos jusu kontoros paslaugomis.
Atsakyti
Kristina 2017-04-26 21:33:42
Noriu padekoti kurjeriui Mantui Juciui uz laiku pristatyta siunta, labai mandagus ir draugiskas. Dar karta aciu uz gera lp express darba!
p. Kristina, dėkojame už Jūsų atsiliepimą - būtinai jį perduosime mūsų kolegai Mantui.
Atsakyti
Noriu padekoti kurjeriui Mantui Juciui uz laiku pristatyta siunta, labai mandagus ir draugiskas. Dar karta aciu uz gera lp express darba!
Atsakyti
Ramunė 2017-04-24 21:41:13
Žemaitės al.29, Kretinga šiandien 21:16 laiku buvo neimanoma atsiimti siuntos, ekranas neregavo. Žiūrėkite gedimą!! Aš todėl ir užsisakau ne į paštą o į paštomatą jog atsiimčiau kada man patogu. Sulaikykite siuntą terminale nes kitu atveju gražins ją adresatui!! !!!
p. Ramune, visada kilus bet kokiam nesklandumui dėl mūsų teikiamų paslaugų, terminalų, prašome susisiekti su mumis tiesiogiai - svetainėje nurodytais kontaktais - https://www.lpexpress.lt/Kontaktai/, kad galėtume išsiaiškinti iškilusios problemos priežastis bei jas operatyviai pašalinti. Persiuntėme Jūsų atsiliepimą kolegoms dėl gedimo pašalinimo ir prašome atsiųsti mums numerį siuntos, kurios nepavykdo atsiimti dėl atsiradusio terminalo gedimo.
Atsakyti
Žemaitės al.29, Kretinga šiandien 21:16 laiku buvo neimanoma atsiimti siuntos, ekranas neregavo. Žiūrėkite gedimą!! Aš todėl ir užsisakau ne į paštą o į paštomatą jog atsiimčiau kada man patogu. Sulaikykite siuntą terminale nes kitu atveju gražins ją adresatui!! !!!
Atsakyti
Violeta 2017-04-19 12:42:29
Sveiki, nusivyliau Jusu imones kurjerio darbu.
p. Violeta, visada kilus bet kokiam nesklandumui dėl mūsų teikiamų paslaugų ar klientus aptarnaujančių darbuotojų rekomenduojame susisiekti su mumis tiesiogiai - svetainėje nurodytais kontaktais - https://www.lpexpress.lt/Kontaktai/, kad galėtume išsiaiškinti iškilusios problemos priežastis bei jas operatyviai pašalinti.
Atsakyti
Sveiki, nusivyliau Jusu imones kurjerio darbu.
Atsakyti
LP EXPRESS 2017-04-03 10:14:58
p. Milda, atsiprašome dėl šios situacijos - Jūsų atvejis užregistruotas ir tiriamas mūsų paslaugų kokybės darbuotojų, susisieksime su Jumis artimiausiu metu.
Malonu, kad su manimi susisiekėte ir tikiuosi optimalaus sprendimo Jūsų ir mūsų atžvilgiu.
Atsakyti
Rosita Palijanskaitė 2017-04-02 13:53:11
Sveiki, naudojausi jūsų paslaugomis ir likau labai nusivylusi jūsų darbu. Mano užsakytos prekės buvo sugadintos. Viena iš mano užsakytų prekių kuri buvo stiklinėje talpoje buvo visiškai sudaužyta, nors siuntėjas pasirūpino jos saugumu suviniodamas ją į 2 burbulinius maišelius. Kita mano užsakyta prekė kuri buvo matalinėje talpoje buvo taip pat sulankstyta ir apgadinta, nors siuntėjas buvo pasirūpinęs ir jos saugumu suviniodamas ją į keletą burbulinių maišelių.
p. Rosita, dėkojame už atsiliepimą ir apgailestaujame dėl šios situacijos, kad siunčiamas turinys buvo apgadintas - ar galite mums el. paštu info@lpexpress.lt atsiųsti aprašomos siuntos numerį, kad galėtume išsamiai išsiaiškinti situaciją (ar daiktai buvo taisyklingai ir saugiai supakuoti) ir su Jumis susisiekti tiesiogiai. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad dužūs, trapūs daiktai turi būti pakuojami itin atsakingai - dedami į kietą dėžutę, pridėtą atitinkamos apsauginės medžiagos. Daiktai turi būti sudėti taip, kad siuntimo metu nesitrintų ir nesidaužytų nei vienas į kitą, nei į pakuotės sieneles. Skaičiuojama, kad siunta turi būti supakuota taip, kad vidutiniškai atlaikytų 6-7 didesnį svorį, nei sveria pati. Daugiau taisyklių, kaip siuntos turi būti pakuojamos, rasite mūsų svetainėje - https://www.lpexpress.lt/Taisykles/
Atsakyti
Milda 2017-03-31 12:01:13
Akivaizdu, jog su manimi niekas net neketina susisiekti. Skambinau pakartotinai telefonu, nurodytu ant terminalo, bet buvo pasakyta, kad mano atvejį išnagrinėjus bus susisiekta, tačiau tyla. Ant siuntos juk nurodytas gavėjo telefono numeris, kodėl kurjeris nesusisiekė, kad sugadino siuntą?
p. Milda, atsiprašome dėl šios situacijos - Jūsų atvejis užregistruotas ir tiriamas mūsų paslaugų kokybės darbuotojų, susisieksime su Jumis artimiausiu metu.
Rosita Palijanskaitė
2017-04-02 13:53:11 IP 88.118.217.85
Atsakyti
Sveiki, naudojausi jūsų paslaugomis ir likau labai nusivylusi jūsų darbu. Mano užsakytos prekės buvo sugadintos. Viena iš mano užsakytų prekių kuri buvo stiklinėje talpoje buvo visiškai sudaužyta, nors siuntėjas pasirūpino jos saugumu suviniodamas ją į 2 burbulinius maišelius. Kita mano užsakyta prekė kuri buvo matalinėje talpoje buvo taip pat sulankstyta ir apgadinta, nors siuntėjas buvo pasirūpinęs ir jos saugumu suviniodamas ją į keletą burbulinių maišelių.
Atsakyti
Milda 2017-03-18 14:58:00
Tokią siuntą gavau per terminalą! Čia dėžę baloje mirkėte???
Akivaizdu, jog su manimi niekas net neketina susisiekti. Skambinau pakartotinai telefonu, nurodytu ant terminalo, bet buvo pasakyta, kad mano atvejį išnagrinėjus bus susisiekta, tačiau tyla. Ant siuntos juk nurodytas gavėjo telefono numeris, kodėl kurjeris nesusisiekė, kad sugadino siuntą?
Atsakyti
Ramune 2017-03-28 17:53:08
Sveiki, norėčiau pagirti jūsų kurjeri Mantą Jucių, pristato siuntinius visada laiku, visada paskambina, susitaria kad abiems būtų patogu ir greita, siunčiu didelį ačiū!
p. Ramune, ačiū už atsiliepimą, skriejantį mūsų kurjeriui Mantui - būtinai perduosime!
Atsakyti
Rasa 2017-03-19 22:56:42
Esu labai nepatenkina pristatymo į namus paslauga. Nepaisant to, kad toks prekės atsiėmimo būdas yra brangiausias pasirinkau jį dėl patogumo, nes užsakytas nemažas siuntinys. Taip pat įvertinau tai, kad buvo pateikta informacija, kad paslauga teikiama nuo 8 val iki 18 val. Komentare kurjeriui parašiau, kad namie būnu tik vakarais po 17 val. Kurjeris paskambino penktadienį priešpiet ir išgirdęs, kad aš ne namuose, klausė kur gali atvežti siuntinį. Pasakiau, kad man nepatogu siuntinį atsiimti kitoje vietoje, nes esu be automobilio ir pasakiau, kad šią paslaugą rinkausi būtent todėl, kad siuntinys būtų pristatymas į namus. Priminiau, kad skelbiama, kad paslauga teikiama iki 18 val. ir, kad namuose būsiu tik po darbo. Kurjeris priminė, kad penktadienis ir, kad taip ilgai tikrai nedirbs. Kurjeris pasiūlė siuntinį atsiimti terminale. Kadangi supratau, kad vakare pristatymo tikėtis neverta, o pirmadienio ar kitos dienos, kada kurjeriui bus patogesnis laikas laukti nenorėjau sutikau siuntinį atsiimti terminale. Taip papildomai dar teko sumokėti už taxi paslaugas.
p. Rasa, atsiprašome dėl šios situacijos - mūsų kurjeriai kaip alternatyvą klientams pasiūlo atsiimti siuntą iš terminalo, jei terminalas netoli gyvenamosios vietos, bet jokiu būdu neprimygtinai, jei klientas pasirinko pristatymą į namus. Ar galite el.paštu info@lpexpress.lt atsiųsti šiame atsiliepime aprašomos siuntos numerį, kad galėtume aptarti šią situaciją su Jūsų adresą aptarnaujančiu kurjeriu. Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis!
Atsakyti
Sveiki, norėčiau pagirti jūsų kurjeri Mantą Jucių, pristato siuntinius visada laiku, visada paskambina, susitaria kad abiems būtų patogu ir greita, siunčiu didelį ačiū!
Atsakyti
Esu labai nepatenkina pristatymo į namus paslauga. Nepaisant to, kad toks prekės atsiėmimo būdas yra brangiausias pasirinkau jį dėl patogumo, nes užsakytas nemažas siuntinys. Taip pat įvertinau tai, kad buvo pateikta informacija, kad paslauga teikiama nuo 8 val iki 18 val. Komentare kurjeriui parašiau, kad namie būnu tik vakarais po 17 val. Kurjeris paskambino penktadienį priešpiet ir išgirdęs, kad aš ne namuose, klausė kur gali atvežti siuntinį. Pasakiau, kad man nepatogu siuntinį atsiimti kitoje vietoje, nes esu be automobilio ir pasakiau, kad šią paslaugą rinkausi būtent todėl, kad siuntinys būtų pristatymas į namus. Priminiau, kad skelbiama, kad paslauga teikiama iki 18 val. ir, kad namuose būsiu tik po darbo. Kurjeris priminė, kad penktadienis ir, kad taip ilgai tikrai nedirbs. Kurjeris pasiūlė siuntinį atsiimti terminale. Kadangi supratau, kad vakare pristatymo tikėtis neverta, o pirmadienio ar kitos dienos, kada kurjeriui bus patogesnis laikas laukti nenorėjau sutikau siuntinį atsiimti terminale. Taip papildomai dar teko sumokėti už taxi paslaugas.
Atsakyti
Tokią siuntą gavau per terminalą! Čia dėžę baloje mirkėte???
Atsakyti
Šiandien iš Kėdainiuose esančio terminalo Basanavičiaus g. pasiėmiau permirkusią siuntą. Ji visa šlapia, tarp lipnių juostų net purslai. Siuntinio vidus permirkęs, pirkto daikto originali pakuotė visa šlapia, kampai sukežę. Pirkta dovana nebetinkama dovanoti, nes pakuotė visiškai sugadinta. Siuntos nr. CC800436919LT. Kas už tai atsako ir kas atlygins nuostolius???

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
UAB "BALTICALL"
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Socialdemokratų skyriai pradeda apsispręsti dėl koalicijos
Socialdemokratų skyriai pradeda apsispręsti dėl koalicijos 07-24 22:45
4 iš 60 Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) skyrių apsisprendė dėl koalicijos su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS). Skyrių nuomonės buvo paprašęs partijos Prezidiumas.
Kolektyvinėje sutartyje įtvirtino minimalias komandiruojamų darbuotojų pajamas
Kolektyvinėje sutartyje įtvirtino minimalias komandiruojamų darbuotojų pajamas 07-24 19:36
Krovininio autotransporto profesinės sąjungos "Solidarumas" pirmininkas Gintaras Kondrackis ir UAB "Ogun" direktorius Andrejus Perje skelbia pasirašę pirmąją Lietuvoje kolektyvinę sutartį, kurioje...
Emigracija: vieniems verslininkams – baubas, kitiems – galimybė
Emigracija: vieniems verslininkams – baubas, kitiems – galimybė 07-24 18:27
Apklausa rodo, kad verslo atstovai emigraciją įvardija kaip didžiausią netolimos ateities iššūkį ir net kas antras jų bijo pasekmių. Tačiau kai kurių įmonių vadovai mano, kad šios baimės yra...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl didėjančių kainų mažiau perkate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Moody's 132,57 +4,25%
AutoZone 511,46 +1,77%
Colgate-Palmolive 73,27 +1,64%
Visa 99,60 +1,52%
ConocoPhillips 42,65 -2,31%
Ford 11,53 -2,54%
General Electric 25,91 -2,92%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kiauliena 82,05 +20,22%
Nafta 46,79 -0,70%
Benzinas 1,45 -5,84%
Vištiena 148,38 +5,51%
Jautiena 206,16 +2,87%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Varis 5719,76 +2,15%