VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tofera, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tofera

Atsiliepimai apie Tofera, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tofera, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
apsiperku nepirma karta viskas patikima kulturingas ir greitas aptarnavimas aciu sei komponi
Atsakyti
Gaila, kad nepaskaičiau komentarų pirkdama iš šios įmonės, tiksliau š*******o kontoros. Gavau menkavertį žaislą, už kurį sumokėjau 20 eur. Foto ir natūroje vaizdas skyrėsi, dėžutė išardyta, neaišku gal ir detalių trūksta. Ant dėžės vienoj vietoj rašo ne mažesniem kaip 3 metų vaikams, kitoj vietoj rašo nuo 4 metų, o dar kitoj nuo 5? Tai kaip suprasti? Pagal matomą vaizdą galiu pasakyti, kad žaislas mano vaikui nesaugus, todėl paprašiau grąžinti pinigus, bet gavau atsakymą, kad vaikiškos prekės negrąžinamos, nors rašiau žinutę iškart po kurjerio išvykimo. Taip pat paprašiau sertifikato, bet tyla. Jei vengiama, manau, kad prekė gali būti nesaugi, manau kreipsiuos į vartotojų teises. Neapsigaukite, peržiūrėjau, ten visos prekės tokios. Kokybė pati prasčiausia - kinietiška, o kaina kosminė.
Atsakyti
Daiva 2017-08-02 11:44:23
Norėčiau gauti šios įmonės direktoriaus telefono numerį, nes kai skambinu tuo pagalbos nr tai ten neįmanoma susikalbėti su vaikinu.
sveika, lygiai tas pats, jis sau kazka sneka, ir neimanoma susikalbeti. aiskina viena, nors buvo visai kitaip ir pareikalavusi tel numerio vadovo - virsesnio uz ji, atsisake kategoriskai ji duoti. ir aiskino, kad visa rasyti el.pastu administraciji ir bus viskas atsakyta per 14 darbo dienu. ir numete telefono rageli tai teko jam perskambinti, tai pareiske, kad as uzimu tinkla ir trukdau mat dirbti...
Atsakyti
Norėčiau gauti šios įmonės direktoriaus telefono numerį, nes kai skambinu tuo pagalbos nr tai ten neįmanoma susikalbėti su vaikinu.
Konsultantas Edvinas
2017-07-10 17:48:25 IP 77.240.252.67
Atsakyti
Rasa 2017-07-06 19:35:28
Pirkau garu lygintuva. Įjungus pirma karta pradėjo rūkti dūmai ir pasklodo degančios plastmasės stiprys kvapas. Viena karta pavyko priskambinti šios įmonės atstovui. Bendravo atsiliepęs nenoriai. Išsiumčiau preke atgal, adresu kuri radau. Negavus jokio atsakymo, gal po dvieju savaičiu, paskambinau ir gavau atsakyma, kad dėl gražinimo prekės nieko nežino. Po mėnesio prekė, ta pati, buvo gražinta man atgal. Susiekti su įmone nepavyksta.Nei pinigu, nei prekės.
Sveiki. Sakykite, kokiu adresu grąžinote prekę? Jei ji grįžo Jums atgal - vadinasi siuntėte ne tuo adresu. Pildėte garantinės apžiūros formą ir joje paryškintas mūsų adresas, kuriuo reikia grąžinti. Susisiekti galite bet kada - darbo metu dėl darbų galime iškart ir neatsiliept, tačiau į visus skambučius visada atskambiname. Taip pat visada atsakome ir elektroniniu paštu. Su mumis, apart to skambučio, daugiau niekada nebandėte susisiekti.
Atsakyti
Pirkau garu lygintuva. Įjungus pirma karta pradėjo rūkti dūmai ir pasklodo degančios plastmasės stiprys kvapas. Viena karta pavyko priskambinti šios įmonės atstovui. Bendravo atsiliepęs nenoriai. Išsiumčiau preke atgal, adresu kuri radau. Negavus jokio atsakymo, gal po dvieju savaičiu, paskambinau ir gavau atsakyma, kad dėl gražinimo prekės nieko nežino. Po mėnesio prekė, ta pati, buvo gražinta man atgal. Susiekti su įmone nepavyksta.Nei pinigu, nei prekės.
Atsakyti
Pirkau laistymo žarną, suliūžo, niekaip negaliu susisiekti, telefono nekele elektroniniu neatsako, ką daryti su šia kontora
Atsakyti
gavau lauko duru uzuolaida tad dabar net nezinau kur ja deti magnetukai subyreje, ismetyti po dezute, skyleta vienu zodziu kokybes nulis...nusivyliau
Atsakyti
2017 -05-12 pirkau laistimo žarną.bet teko 05-15 d. grįžti dėl žarnos problemų. nes per sujugimus leido vandienį.todėl Jūsų darbuotojo paprašiau, kad pakeistu arba gražinti pinigus, sutarėm, kad patikrins ir sutarsim.bet pralaukiau iki 05-25 d.ir tą žarną vis tikrina ir kada nežinia todėl prašiau gražinti pinigus, nes negaliu laukti kol baigsis vasara man reikalinga dabar, todėl prašau gražinti sumokėtus pinigus.Ačiū už atsakymą.Užsakymo nr.71871.
Atsakyti
Esu nusivylusi šios įmonės gauta preke, t.y. įkraunama šluota - siurbliu ir požiūriu į klientą. Atseit tai kokybiška prekė. Toli gražu taip nėra. Susukus iš 4 atskirų dalių šluotos kotas toks nestabilus ir plonas, kad tuoj pat gali sulūžti. Todėl kuo skubiau grąžinau, o įmonės atsakingas darbuotojas pareiškė, kad pinigai nebus grąžinti, nes šia preke jau buvo naudotasi. Patvirtinu, kad prekė buvo surinkta ir išbandyta, po to tuoj pat išardyta, sudėta į originalias pakuotes visos dalys taip, kaip buvo gauta išsiųsta atgal kartu su visais dokumentais. Dabar nei pinigų, nei prekės... Niekam nepatarčiau ką nors iš čia užsakinėti
Atsakyti
Kazkokia pusglušė imone! jokio atsakingumo, nieko! preke gavom - neveikiančią, grąžinom atgal prekę su visais dokumentais, saskaitom faktūrom ir gražinimo tuo lapu (patys liepė palikti viską). tai dbr nei prekės, nei pinigu!
Atsakyti
Balandžio 11 d. pirkau sieninį laikrodį, sekančią dieną, balandžio 12 d. iki pietų jau gavau prekę. Prekė atėjo kokybiška, tokia, kokią buvo nurodęs pardavėjas, viskas veikė. Likau patenkinta. Taip pat malonu, kad gavau nuo įmonės atstovų žinutę, kad suteiks kitam apsipirkimui nemokamą prekių pristatymą.
Atsakyti
Daugelis nusivylę šia įmone, o aš atvirkščiai - noriu pasidžiaugti. Prieš 10 dienų nutariau užsisakyti ilgaaulius batus, bet suabejojusi ar tiks išmiera, užsakymo nebaigiau. Dienos pabaigoje sulaukiau darbuotojo skambučio. Vaikinas labai maloniai ir išsamiai atsakė į visus klausimus.
Šiandien gavau batus.Pinigus susimokėjau kurjeriui. Batais tikrai esu patenkinta :)
Nejau čia tik man pasisekė ?
Atsakyti
Kažkaip daugelis nusivylę šia įmone, na aišku čia prekės menkavertės ir brangios. Bet noriu parašyti ne apie tai. Mus labai prajuokino šios įmonės prekių pakavimas. Kai padavė siuntą, galvojau kad apsiriko, nes buvo didžiulė dėžė, mano buvo užsakytos keturios smulkios prekės (tik viena iš didesnių kilimėlis 50X80). Atidarius iš juoko čiut nenugriuvau, susikviečiau kolegas ir visi gavome gerą rytinę dozę juoko. Foto prisegiau. Aišku man juokinga, nes gyvenu kaime parvežiau iš darbo sukūrenti į pečiu (tik buvo keblumų kol įkišau tas dėžes į mašiną). Bet ką būtų daręs pirkėjas (turbūt jam nebūtų taip juokinga), kuris gyvena mieste ir daugiabutyje? O gal jūsų įmonė taip atsikrato šiukšlėmis? :)
Atsakyti
Administracija:
Elektroninis paštas: administracija@Paciupk.lt
UAB "Tofera"
Įmonės kodas: 304035902
PVM kodas: LT100009758816

Bendrus klausimus, pasiūlymus ar nusiskundimus galite pateikti žemiau esančioje formoje:

*Jūsų vardas:
Jurgis
*Jūsų el. pašto adresas:
jursiaud@gmail.com
*Tema:
Dėl nekokybiškos prekės gražinimo.
*Žinutė:
Prekės įsigijimo kvitas Serija COD Nr.58387, 2017-02-23
Prekė neatitiko nurodytų matmenų.Nurodyta 120 cm.-faktiškai
80-90 cm.Nuvežiau gražinti, tačiau nepriėmė, nes neturėjau formos.Paprašiau kad duotų arba parduotų, tačiau gavau neigiamą
atsakymą.
Tai gal patarkite kur gauti tą Formą, jeigu namuose neturiu printerio?
Manau kad toks grubus, nemandagus elgesys su pirkėjais atkratys
daug pirkėjų.Aš pats, , PATARSIU " savo draugams ir pažįstamiems.

Pastaba.Jeigu administracija slepia savo telefonus-tai nieko gero tikėtis negalima.
Atsakyti
J 2017-03-01 23:32:26
Labai nusivyliau šia įmone!!! Prekės grąžinimą padariau dar sausio 31d., šiandien jau kovas, o aš neturiu nei prekės, nei pinigų...
Dėl iškilusių klausimų galite susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu. Plačiau pakomentuoti nieko negalime, kadangi jokios aiškios informacijos neparašėte.
Atsakyti
Labai nusivyliau šia įmone!!! Prekės grąžinimą padariau dar sausio 31d., šiandien jau kovas, o aš neturiu nei prekės, nei pinigų...
Atsakyti
Ieva 2017-02-17 14:26:01
Be žodžių!!!! Dar tokių reikia paieškoti. Istorija tokia ilga kad nebenoriu net nervintis. Prekės negavau, nes amžini pasiteisinimai buvo, tai kurjeris vėluoja, po kelių dienų kurjeris nedavažiavo iki jų nes apskritai į avariją pateko...dar po kelių dienų visgi prekės jie negavo mano, kai prašiau grąžinti pinigus, tai buhalterė serga daugiau nei savaitę... kažkokie a*******i, atsakomybės nulis kliento atžvilgiu. SIAUBAS!!!!! nerekomenduoju niekam su jais prasidėti
Nemalonu tai girdėti, tačiau sunku kažką ir pakomentuoti, kadangi konkrečios informacijos nepateikėte, nei ką nei kada užsakėte.
Atsakyti
Be žodžių!!!! Dar tokių reikia paieškoti. Istorija tokia ilga kad nebenoriu net nervintis. Prekės negavau, nes amžini pasiteisinimai buvo, tai kurjeris vėluoja, po kelių dienų kurjeris nedavažiavo iki jų nes apskritai į avariją pateko...dar po kelių dienų visgi prekės jie negavo mano, kai prašiau grąžinti pinigus, tai buhalterė serga daugiau nei savaitę... kažkokie a*******i, atsakomybės nulis kliento atžvilgiu. SIAUBAS!!!!! nerekomenduoju niekam su jais prasidėti
Atsakyti
Vilmantas 2017-01-27 20:07:19
2017-01-07 užsisakiau 50m. ilgintuvą ritėje ir per 5 darbo dienas prekė nebuvo pristatyta. Dar sausio 9 d. atsiuntė elektroniniu paštu pirkti elektrinį automobilio šildytuvą.Kai negavęs prekės paskambinau nurodytu telefonu, vyriškis paaiškino, kad prekės nėra sandėlyje ir man išsiuntė e.paštu žinutę, ar aš lauksiu prekės ar grąžinti pinigus? Tokios žinutės negavau ir paprašiau sugrąžinti pinigus.Žadėjo pinigus grąžinti 2017-01-20, tačiau dar iki šiol jų negavau (2017-01-27). Kreipiausi pagalbos į policiją.
Sveiki,
telefonu su Jumis susisiekti nepavykdavo, o el. pašto laišką gavote, matome savo sistemoje. Pinigus, kaip ir žadėjome, taip ir grąžinome per 14d.d., todėl nėra čia reikalo melagingai skelbti savo sugalvotas datas :)
Atsakyti
2017-01-07 užsisakiau 50m. ilgintuvą ritėje ir per 5 darbo dienas prekė nebuvo pristatyta. Dar sausio 9 d. atsiuntė elektroniniu paštu pirkti elektrinį automobilio šildytuvą.Kai negavęs prekės paskambinau nurodytu telefonu, vyriškis paaiškino, kad prekės nėra sandėlyje ir man išsiuntė e.paštu žinutę, ar aš lauksiu prekės ar grąžinti pinigus? Tokios žinutės negavau ir paprašiau sugrąžinti pinigus.Žadėjo pinigus grąžinti 2017-01-20, tačiau dar iki šiol jų negavau (2017-01-27). Kreipiausi pagalbos į policiją.
Atsakyti
Košmaras o ne parduotuvė, pirkau pintus krepšelius 3 su dangteliais, kaip aprašyme, gavau 2 ir vienas iš jų be dangtelio : (grąžinau ir iš kart skamninau ir el. laišką rašiau, jog gavau visai ne tokią prekę kokios man reikeėjo ir koks buvo paršymas, todel noriu, kad pašto išlaidos butu grąžinamos, nes grąžinu, dėl parduotuvės aplaidumo. Tai man paskambinęs vadybininkas, pasakė, jog jei gavo ne tai ką išsiuntė, kad aš išsiemiau vieną krepšelį ir 1 dangtelį !
Žiauru, įdomu kur logika, kurgi aš tą dangtelį dėsiu ir įdomu, kaip ji panaudočiau pinta dangtelį nuo krepšelio, kažkoks košmaras, ir pasibaisėjus ir nusivylus esu, tek kreoptis i kokybės inspekcija : (NEREKOMENDUOJU
Atsakyti
Laba diena. Per klaidą prekę gražinau ne Pačiupk.lt Ateities g. 31A, Vilnius, o Jums Perkūnkiemio g. 53, Vilnius. Kaip galėčiau susigrąžinti prekę, kad nusiųsčiau Pačiupk.lt Laukiu skambučio.
Pagarbiai. Vitalijus
Atsakyti
Man labai gaila, kad jums taip nepasisekė ir jūs dirbate tokioje prastoje įmonėje.Sakykite, kuo kalti mes, kurie turime gerus darbus, pareigas ir tiesiog trūksta laiko.Dėl laiko trūkumo, mes ir naudojamės jūsų paslaugomis ir aišku norime gero aptarnavimo ir prekių kokybės.
Atsakyti
Neseniai pirkiniams išleidau virš 80 eurų, neskaitant mokesčio už pristatymą. Skaitau, kad pinigus išmečiau į balą. Pirkau automobilio salono šildytuvą, kuris buvo labai reklamuojamas, tačiau jo skleidžiama šiluma tikrai greitai nesušyldysiu mašinos net esant -3 laipsnių šalčiui, nekalbant jau apie žemesnę temperatūrą.reiktų gal pusvalandį kaitinti mašiną, kol ji prašiltų, bet tokiu metu ji sušiltų ir nuo automobilinės krosnelės, maža to, po kiek laiko pradeda perdegt saugikliai apsaugantys cigarečių pridegėją. Anksčiau su pridegėju jokių problemų neturėjau.. Prie pirkto automobilinio elektrinio šakotuvo galima prijungti tik labai negalingus prietaisus. Nežinau kiek laiko reikia šveist pėdas pėdų šveitiliu Pedi spin, nes maža to, kad jis sustoja vos šiek tiek stipriau prisilietus prie pėdos, nekalbant jau apie prispaudimą, tai ir jo elementų skyriaus dangtelis kaskart atsidaro.Dar pirkau daugiafūnkcinį LED prožektorių, kuris taip pat tvirtumu nepasižymi ir dar keleta smulkmenų kurios tikrai nepateisino lūkesčių. Vienu žodiu įspūdis toks, kad 88, 50 eurų išmečiau. Ne pirmus metus perku internetu, bet po šio karto suabejojau ar galima pasitikėti reklama. Rodos ir priekaištaut nėra ko, nes visi techniniai duomenys nurodyti teisingai aprašymuose, tiesiog parduodamos prekės labiau primena vienkartinio naudojimo žaisliukus. Kuo galiu pasidžiaugt, kad UAB Tofera laiku pristatė pirkinius. Dabar kitą kart pirkdamas tikrai gerai pagalvosiu ar galima pasitikėti reklama.
Atsakyti
Ilgai ieškojau kalėdinių dovanų šeimai, giminėms bei paramai kitoms įstaigoms ir vieną dieną suradau paciupk.lt internetinę parduotuvę. Anksčiau niekad šios parduotuvės nežinojau. Joje radau visas kalėdines dovanas (ir dar daugiau)! Be to, paskambinęs pasakiau, kokias prekes noriu įsigyti, pasidomėjau apie kokybę, labai maloniai konsultantas aptarnavo telefonu, o kadangi pirkau už didesnę sumą - pritaikė nemokamą pristatymą bei pridėjo dovanėlių! Esu labai patenkintas šia, naujai atrasta, internetine parduotuve, kadangi užsakymą atlikau apie 15 val, o visas užsakytas prekes gavau jau kitą darbo dieną apie 11 val! Šioje parduotuvėje galima nusipirkti viską! Kasdien atrandu naujų prekių šioje internetinėje parduotuvėje, kurias ir toliau užsakinėju ir esu patenkintas joje dirbančiais darbuotojais. Be to, už visas užsakytas prekes sumokėjau pigiau, nei ruošiausi išleisti! Rekomenduoju šią parduotuvę visiems, kurie ieško kokybiško,
greito aptarnavimo bei plataus skirtingų prekių pasiūlymų.
Atsakyti
Gavau uzsakyta preke....netenkina manes jos kokybe, noriu preke grazinti, bet deja neatsiranda zmogus kuris sureaguoti i mano skambucius. gal pabandyti jums mielieji i vieta pristatyti? nes panasu, ka dvis vien nesiteiksite atsiliepti?
Atsakyti
Uzsakiau sventine girlenda-Varvekliai- uzs. serija COD Nr.39861 2016.11.21 d. (6m.) ilgio, butent tiek man reikejo, -- ne, , , pajeme ir atsiunte man (3m) ilgio, kur man ja dabar deti, gal pasakysit? Kaskoks marazmas, reikia daryti isvadas su sia kontora, pinigai i bala.
Atsakyti
Administracija 2016-11-25 15:46:01
Kaip galime kreiptis į trečią šalį - kurjerį ir iš jo kažko reikalauti, tai ko nematome ir nežinome... :)
Baikite šaipytis.Matau jums labai linksma.Man nė trupučio.Nebeterškite tirai puikių el. parduotuvių įvaizdžio, o jų tikrai yra labai gerų, ko negaliu pasakyti apie jus.Viso gero.
Atsakyti
Aukse 2016-11-25 16:01:20
Kaip ir rasiau tai buvo truputi daugiau nei pries metus.Tad uzsakymo numerio nurodyti negaliu.Cia buvo tik pastebejimas jog nevisada idedat visas uzsakytas prekias ir neprisiimat atsakomybes.Geros dienos.
Užsakymus siunčiame visada pilnus, nebent prieš tai yra suderinta su pirkėju kitaip. Iškilus nesklandumams ar problemoms, visada išsprendžiame, niekada nepaliekame pradėto darbo neužbaigto.
Atsakyti
Administracija 2016-11-25 15:50:33
Patikrinome visus parduotus svarmenis, bei visas pirkėjas, vardu Auksė, tačiau tokio užsakymo nėra. Gal galite nurodyti užsakymo numerį? Plačiau pakomentuoti negalime.
Kaip ir rasiau tai buvo truputi daugiau nei pries metus.Tad uzsakymo numerio nurodyti negaliu.Cia buvo tik pastebejimas jog nevisada idedat visas uzsakytas prekias ir neprisiimat atsakomybes.Geros dienos.
Atsakyti
Aukse 2016-11-25 15:29:24
Pries truputi daugiau nei metus as uzsakynejau du ganteliuis broliui dovanu.Kurjeris atveze viena deze kurioje buvo tik vienas gantelis...taip, kad sita moters situacija reali ir jus nevisada idedate visas uzsakytas prekes.Kadangi vienas gantelis man buvo nereikalingas ir laukti nebuvo laiko, per ta pati kurjeri buvo grazinta.Vietoj to, kad taisytumet savo klaidas jus kaltinat pirkejus...apgailetina...
Patikrinome visus parduotus svarmenis, bei visas pirkėjas, vardu Auksė, tačiau tokio užsakymo nėra. Gal galite nurodyti užsakymo numerį? Plačiau pakomentuoti negalime.
Atsakyti
Asta 2016-11-25 14:33:05
Banalus atsakymas ginantis savo įmonės poziciją.Pirkėjai jums nesvarbūs.As jums paskambinau iškarto atidariusi dėžę, manau jūs galėjote paskambinti kurjeriui.Gal tas pakabutis mėtėsi jo mašinoje.As parašiau tiesą, kuri jums nepatinka.
Kaip galime kreiptis į trečią šalį - kurjerį ir iš jo kažko reikalauti, tai ko nematome ir nežinome... :)
Atsakyti
Aukse 2016-11-25 15:33:37
Nebuvo reikalo bandyti.Jei pirstais suspaudus lieka 0, 1-0, 2 mm.tai pastacius skalbimo masina po keliu skalbimu kilimelis plystu...Tai yra mano nuomone ir as niekam nesiulau pirkti is jusu.Yra tikrai geru internetiniu patduotuviu kurios parduoda kokybiskas prekes su pilnu aprasymu.Deja jusu i sia kategorija neieina...
Dėl kokybiško darbo bei didelių pastangų turime ilgametę darbo patirtį, ir pirkėjų grįžtamumą, tačiau būdinga yra rašyti tik neigiamus atsiliepimus, o apie dėkingumą ar pagyrimą dažnai pamirštama.
Atsakyti
Administracija 2016-11-25 15:18:19
Na jūs tos prekės net neišbandėte, todėl vargu ar Jūsų pasakymas yra objektyvus.
Nebuvo reikalo bandyti.Jei pirstais suspaudus lieka 0, 1-0, 2 mm.tai pastacius skalbimo masina po keliu skalbimu kilimelis plystu...Tai yra mano nuomone ir as niekam nesiulau pirkti is jusu.Yra tikrai geru internetiniu patduotuviu kurios parduoda kokybiskas prekes su pilnu aprasymu.Deja jusu i sia kategorija neieina...
Atsakyti
Administracija 2016-11-25 14:22:18
Laba diena,
suprantame Jūsų nepasitenkinimą, konsultantas telefonu su Jumis bendravo tikrai maloniai ir stengdamasis išspręsti iškilusią problemą. Iš mūsų sandėlio pakuotė išvyko kokybiškai supakuota, paskutinį kartą, taip pat kokybišką pakuotę, matome pas vežėjus-kurjerius sandėlyje. Tokios situacijos nėra kasdienės, todėl norint objektyviai išanalizuoti problemą ir paprašė Jūsų, atsiųsti fotografiją, kurioje matytųsi pažeista pakuotė, tačiau ar tikrai sunkiau atsiųsti nuotrauką nei parašyti neigiamą atsiliepimą?
Pries truputi daugiau nei metus as uzsakynejau du ganteliuis broliui dovanu.Kurjeris atveze viena deze kurioje buvo tik vienas gantelis...taip, kad sita moters situacija reali ir jus nevisada idedate visas uzsakytas prekes.Kadangi vienas gantelis man buvo nereikalingas ir laukti nebuvo laiko, per ta pati kurjeri buvo grazinta.Vietoj to, kad taisytumet savo klaidas jus kaltinat pirkejus...apgailetina...
Atsakyti
Aukse 2016-11-25 15:15:03
Cia rasiau apie nekokibiska preke, o ne apie tai, kad turejau sumoketi kurjerio paslaugas uz grazinta preke.Tad lankytojus ir interesantus klaidinat ir apgaudinejat jus o ne as.Pridetose nuotraukose matosi jog toks kilimelis neatliks savo paskirties kokybiskai.
Na jūs tos prekės net neišbandėte, todėl vargu ar Jūsų pasakymas yra objektyvus.
Atsakyti
Administracija 2016-11-25 14:29:25
Laba diena,
kiekvienoje problemoje galima išgirsti dviejų pusių nuomonę. Jūs šios prekės net neišbandėte, o subjektyviai teigiate, jog ji nekokybiška, taip pat kad mes meluojame ar kažko nepasakome, tačiau visada yra galimybė pasiteirauti, visada pateikiame atsakymus, o Jūsų nepasitenkinimas, kuris reiškiamas šiuo pranešimu, yra visai dėl kitos priežasties, tiesiog, jog nesilaikėte Pirkėjams priklausomų įsipareigojimų ir teko už tai atlyginti patirtas išlaidas, todėl norėtume paprašyti, kad neklaidintumėte lankytojų, pirkėjų ar kitų interesantų.
Cia rasiau apie nekokibiska preke, o ne apie tai, kad turejau sumoketi kurjerio paslaugas uz grazinta preke.Tad lankytojus ir interesantus klaidinat ir apgaudinejat jus o ne as.Pridetose nuotraukose matosi jog toks kilimelis neatliks savo paskirties kokybiskai.
Atsakyti
Banalus atsakymas ginantis savo įmonės poziciją.Pirkėjai jums nesvarbūs.As jums paskambinau iškarto atidariusi dėžę, manau jūs galėjote paskambinti kurjeriui.Gal tas pakabutis mėtėsi jo mašinoje.As parašiau tiesą, kuri jums nepatinka.
Atsakyti
Aukse 2016-10-26 21:59:36
PACIUPK.LT apgaudineja pirkejus siulydami nekokybiskas prekes.Kilimelis po skalbimo masina pagamintas is neaiskios medziagos kuri neatlaikytu skalbimo masinos svorio.Nors skelbia neva aukstos kokybes.Raso jog kilimelio storis yra 0.6mm.bet suspaudus pirstais lieka maximum 0.1-0.2 mm.Labai prasta kokybe!Darbuotojas aiskino jog po kiekviena preke yra klausimas ar uztenka info apie preke ir kadangi as neklausiau vadinasi man uzteko tiek kiek aprasyta.Man net i galva neatejo jog anti vibracinis kilimelis po skalbimo masina gali buti ne guminis...Geriau nusipirkti truputeli brangiau bet kokybiska, nei pirkti pigiai tokioj parduotuvej kaip PACIUPK.LT.Bukit atsargus pirkdami is sios internetines parduotuves!
Laba diena,
kiekvienoje problemoje galima išgirsti dviejų pusių nuomonę. Jūs šios prekės net neišbandėte, o subjektyviai teigiate, jog ji nekokybiška, taip pat kad mes meluojame ar kažko nepasakome, tačiau visada yra galimybė pasiteirauti, visada pateikiame atsakymus, o Jūsų nepasitenkinimas, kuris reiškiamas šiuo pranešimu, yra visai dėl kitos priežasties, tiesiog, jog nesilaikėte Pirkėjams priklausomų įsipareigojimų ir teko už tai atlyginti patirtas išlaidas, todėl norėtume paprašyti, kad neklaidintumėte lankytojų, pirkėjų ar kitų interesantų.
Atsakyti
Asta 2016-11-25 11:31:55
Nusivyliau Pačiupk.lt.Labai sugadino nuotaiką darbuotojų aplaidumas.Užsisakiau tris raktų pakabukus, kurių man reikėjo, trijų visai vienodų dovanėlių sukomplektavimui.Gavau 2 vienetus.Tikėtina, kad pakuotojai įdėjo juos tris, bet jie įmesti tiesiog į didelę dėžę su kitomis užsakytomis prekėmis.Dėžės dugnas nesandariai užklijuotas.Tas pakabukas galėjo ir iškristi.
Pranešiau apie šį įvykį.Patikino, kad jie teisūs.Pasiūlė nufotografuoti dėžę, kad jų darbuotojai atsakingiau dirbtų.O kaip mano dvanėlės.Nėra trijų pakabukų man ir tie du nereikalingi.Šia savaitę iš Pačiupk.lt apsipirkau daugiau nei už 100e, nejaugi
as meluočiau.Nepirksiu daugiau nieko šitoj parduotuvej ir jums nepatariu.
Laba diena,
suprantame Jūsų nepasitenkinimą, konsultantas telefonu su Jumis bendravo tikrai maloniai ir stengdamasis išspręsti iškilusią problemą. Iš mūsų sandėlio pakuotė išvyko kokybiškai supakuota, paskutinį kartą, taip pat kokybišką pakuotę, matome pas vežėjus-kurjerius sandėlyje. Tokios situacijos nėra kasdienės, todėl norint objektyviai išanalizuoti problemą ir paprašė Jūsų, atsiųsti fotografiją, kurioje matytųsi pažeista pakuotė, tačiau ar tikrai sunkiau atsiųsti nuotrauką nei parašyti neigiamą atsiliepimą?
Atsakyti
Nusivyliau Pačiupk.lt.Labai sugadino nuotaiką darbuotojų aplaidumas.Užsisakiau tris raktų pakabukus, kurių man reikėjo, trijų visai vienodų dovanėlių sukomplektavimui.Gavau 2 vienetus.Tikėtina, kad pakuotojai įdėjo juos tris, bet jie įmesti tiesiog į didelę dėžę su kitomis užsakytomis prekėmis.Dėžės dugnas nesandariai užklijuotas.Tas pakabukas galėjo ir iškristi.
Pranešiau apie šį įvykį.Patikino, kad jie teisūs.Pasiūlė nufotografuoti dėžę, kad jų darbuotojai atsakingiau dirbtų.O kaip mano dvanėlės.Nėra trijų pakabukų man ir tie du nereikalingi.Šia savaitę iš Pačiupk.lt apsipirkau daugiau nei už 100e, nejaugi
as meluočiau.Nepirksiu daugiau nieko šitoj parduotuvej ir jums nepatariu.
Atsakyti
PACIUPK.LT apgaudineja pirkejus siulydami nekokybiskas prekes.Kilimelis po skalbimo masina pagamintas is neaiskios medziagos kuri neatlaikytu skalbimo masinos svorio.Nors skelbia neva aukstos kokybes.Raso jog kilimelio storis yra 0.6mm.bet suspaudus pirstais lieka maximum 0.1-0.2 mm.Labai prasta kokybe!Darbuotojas aiskino jog po kiekviena preke yra klausimas ar uztenka info apie preke ir kadangi as neklausiau vadinasi man uzteko tiek kiek aprasyta.Man net i galva neatejo jog anti vibracinis kilimelis po skalbimo masina gali buti ne guminis...Geriau nusipirkti truputeli brangiau bet kokybiska, nei pirkti pigiai tokioj parduotuvej kaip PACIUPK.LT.Bukit atsargus pirkdami is sios internetines parduotuves!
Atsakyti
Registratorius 2016-08-12 14:48:21
Nesistenkite apsiginti neteisingais rasinejimais viesoje erdveje. Taciau dirbkite kokybiskai ir nepriveskite zmoniu prie isterijos savo kvailais paaiskinimais. Is to kaip techniskai esate ismoke standartines frazes labai aisku kad labai daznai tenka jas naudoti. Zmones saugokites sios imones, tai internetines prekybos patikimumo ir populiarumo gadintojai. O apie susidariusia situacija galesite paaiskinti vartotoju teisiu tarnybai. Be to jei ismanote LR istatymus, turetumete zinoti ir tai jog tam kad garso irasa galetumete naudoti kaip irodyma, turite ispeti apie daroma garso irasa ir kontrahentas turi isreiksti sutikima iraso darymui, ar nutraukti pokalbi. Nors ir neturiu ka slepti is ivykusiu pokalbiu, juo labiau necenzurinius zodzius, issakytus imones darbuotojui, nes jie buvo issakyti pasekoje jusu veiksmu, taciau ispeju, jog uz neteiseta iraso naudojima privalesite atsakyt teisetai ;) geros dienos ir tikiuosi kad jums pavyks ivilioti i pinkles kuo maziau potencialiu auku.
Telefonu bendraujantis konsultantas Jus informavo, kad pokalbiai yra įrašomi, taip pat perspėjo, jog bendravimą nutrauks jeigu tęsite įžeidinėjimus. Jums susidariusios problemos sprendimo būdą pateikėme iškarto, t.y. gavus prekę, kad tokios prekės pakeitimui neturėsime ir siūlėme pinigų grąžinimą, tačiau Jūs kategoriškai atsisakėte. Be to darbuotojas neprivalo klausyti Jūsų įžeidinėjimų. Jeigu Jūs bendrausite su Valstybine vartotojų teisių tarnyba, tai bendraukite lygiai taip pat, kaip ir su mumis :) Mes dirbame ne vienerius metus ir turime ilgametę darbo patirtį, to pasekoje - pirkėjų grįžtamumą, o tai ir yra kokybiško darbo bei didelių pastangų rezultatas, tačiau būdinga yra tik neigiamais atsiliepimais žarstytis ir įžeidinėti, o apie dėkingumą ar pagyrimą dažnai pamirštama.
Atsakyti
Administracija 2016-08-12 14:25:37
Laba diena,
Įmonės darbuotojas Jums paaiškino aiškiai, suprantamai ir mandagiai, pasiūlė grąžinti pinigus, tačiau klausytis telefonu Jūsų necenzūrinių šnekėsių neprivalo. Galbūt prekė pasitaikė nekokybiška, tačiau mes tokią problemą sprendėme geranoriškai ir paaiškinome, jog išsiaiškinsime kas nutiko prekei, bei problemą išspręsime. Taip, mes neturime tokios prekės - kokios Jūs norite, todėl patikrinus prekę Jums pateikėme pasiūlymą, jog sugrąžinsime pinigėlius, kuriuos sumokėjote. Tačiau Jūs viską interpretuojate savaip bei neetiškai. Apie Jūsų "kultūringą" bendravimą greitu metu paskelbsime čia, viešoje erdvėje, tam kad nekiltų kitiems pirkėjams abejonių dėl mūsų veiklos. Jūsų ir įmonės darbuotojų pokalbiai yra įrašinėjami, todėl už melagingos informacijos skleidimą atsakyti privalėsite LR įstatymų nustatyta tvarka.
Nesistenkite apsiginti neteisingais rasinejimais viesoje erdveje. Taciau dirbkite kokybiskai ir nepriveskite zmoniu prie isterijos savo kvailais paaiskinimais. Is to kaip techniskai esate ismoke standartines frazes labai aisku kad labai daznai tenka jas naudoti. Zmones saugokites sios imones, tai internetines prekybos patikimumo ir populiarumo gadintojai. O apie susidariusia situacija galesite paaiskinti vartotoju teisiu tarnybai. Be to jei ismanote LR istatymus, turetumete zinoti ir tai jog tam kad garso irasa galetumete naudoti kaip irodyma, turite ispeti apie daroma garso irasa ir kontrahentas turi isreiksti sutikima iraso darymui, ar nutraukti pokalbi. Nors ir neturiu ka slepti is ivykusiu pokalbiu, juo labiau necenzurinius zodzius, issakytus imones darbuotojui, nes jie buvo issakyti pasekoje jusu veiksmu, taciau ispeju, jog uz neteiseta iraso naudojima privalesite atsakyt teisetai ;) geros dienos ir tikiuosi kad jums pavyks ivilioti i pinkles kuo maziau potencialiu auku.
Atsakyti
Registratorius 2016-08-12 13:19:39
a******u kontora, prisikasti prie atsakingu asmenu negalima. Uzsakiau Vaizdo registratoriui, atsiunte sugedusia preke, kreipiausi del pakeitimo i kokybiska, nusiunciau sumokejau uz pasto islaidas. Praejo menuo prekes atgal negaunu, skambinu pasiklausti, atsiliepia zmogus infantilo balsu ir tarsi robotukas kartoja tas pacias ismoktas frazes, niekas nezino kur yra mano preke ir koks jos likimas. Is trecio karto susiskambinus pavyko issiaiskinti kad jie "neturi prekes", kuria galetu pakeisti manaja, todel gali grazinti pinigus (taciau tuo paciu metu sekbiama ta pati preke ir pardavinejama), atsakiau kad man nereikia pinigu reikia kokybiskos prekes. Pasiulo laukti. Laukiu savaite, dvi, tris nesulaukes skambinu. Zmogus infantilo balsu kartoja ta pacia melodija, prekes neturime galime grazinti pinigus. Atsakau kad reikia prekes ir klausiu kodel pardavineja ta pacia preke, o man prasant pakeisti nurodo kad neturi. Infantilisko balso atsakymas, ne as atsakingas uz akcijas ir nezinau kas ka skelbia, susidarytu ispudis kad tai didele istaiga ir kaire neazino ka daro desine, taciau juk sioje imoneje dirba tik du, kartais trys darbuotojai http://rekvizitai.vz.lt/imone/tofera/darbuotoju-skaicius/. Galu gale paprasau kad grazintu man pinigus kartu su pasto islaidomis, man vel pasipila kazkokie pasiaiskinimai kad pasto islaidu techniskai negali grazinti. Zmones, nepirkite nieko is sitos kontoros kad ir koks viliojantis bus opasiulymas, nes turesite zymiai daugiau vargo nei naudos.
Laba diena,
Įmonės darbuotojas Jums paaiškino aiškiai, suprantamai ir mandagiai, pasiūlė grąžinti pinigus, tačiau klausytis telefonu Jūsų necenzūrinių šnekėsių neprivalo. Galbūt prekė pasitaikė nekokybiška, tačiau mes tokią problemą sprendėme geranoriškai ir paaiškinome, jog išsiaiškinsime kas nutiko prekei, bei problemą išspręsime. Taip, mes neturime tokios prekės - kokios Jūs norite, todėl patikrinus prekę Jums pateikėme pasiūlymą, jog sugrąžinsime pinigėlius, kuriuos sumokėjote. Tačiau Jūs viską interpretuojate savaip bei neetiškai. Apie Jūsų "kultūringą" bendravimą greitu metu paskelbsime čia, viešoje erdvėje, tam kad nekiltų kitiems pirkėjams abejonių dėl mūsų veiklos. Jūsų ir įmonės darbuotojų pokalbiai yra įrašinėjami, todėl už melagingos informacijos skleidimą atsakyti privalėsite LR įstatymų nustatyta tvarka.
Atsakyti
a******u kontora, prisikasti prie atsakingu asmenu negalima. Uzsakiau Vaizdo registratoriui, atsiunte sugedusia preke, kreipiausi del pakeitimo i kokybiska, nusiunciau sumokejau uz pasto islaidas. Praejo menuo prekes atgal negaunu, skambinu pasiklausti, atsiliepia zmogus infantilo balsu ir tarsi robotukas kartoja tas pacias ismoktas frazes, niekas nezino kur yra mano preke ir koks jos likimas. Is trecio karto susiskambinus pavyko issiaiskinti kad jie "neturi prekes", kuria galetu pakeisti manaja, todel gali grazinti pinigus (taciau tuo paciu metu sekbiama ta pati preke ir pardavinejama), atsakiau kad man nereikia pinigu reikia kokybiskos prekes. Pasiulo laukti. Laukiu savaite, dvi, tris nesulaukes skambinu. Zmogus infantilo balsu kartoja ta pacia melodija, prekes neturime galime grazinti pinigus. Atsakau kad reikia prekes ir klausiu kodel pardavineja ta pacia preke, o man prasant pakeisti nurodo kad neturi. Infantilisko balso atsakymas, ne as atsakingas uz akcijas ir nezinau kas ka skelbia, susidarytu ispudis kad tai didele istaiga ir kaire neazino ka daro desine, taciau juk sioje imoneje dirba tik du, kartais trys darbuotojai http://rekvizitai.vz.lt/imone/tofera/darbuotoju-skaicius/. Galu gale paprasau kad grazintu man pinigus kartu su pasto islaidomis, man vel pasipila kazkokie pasiaiskinimai kad pasto islaidu techniskai negali grazinti. Zmones, nepirkite nieko is sitos kontoros kad ir koks viliojantis bus opasiulymas, nes turesite zymiai daugiau vargo nei naudos.
Atsakyti
Vytautas Ruzgys 2016-06-12 10:18:08
Laba diena, neperseniausiai pirkau iš jūsų dažų purkštuvą, norėčiau dar vieno, bet neberandu kur galėčiau užsisakyti?
Sveiki. Turbūt kalbate apie šį purkštuvą http://paciupk.lt/deals/deal-1327-kompaktiskas-rankinis-dazu-purkstuvas ? O jei ne tai prašom paskambinti mums telefonu 869000220 ir mes mielai suteiksim visą informaciją bei priimsim užsakymą telefonu.
Atsakyti
Laba diena, neperseniausiai pirkau iš jūsų dažų purkštuvą, norėčiau dar vieno, bet neberandu kur galėčiau užsisakyti?
Atsakyti
Spamerių kontora. Beveik prieš metus siuntinėjo savo nesąmones, kol galiausiai sutarėm, kad pašalins mano kontaktinius duomenis iš savo duombaxės ir daugiau šiūkšlių negausiu. Praėjo beveik metai ir vėl gaunu el. šlamštą į savo pašto dežutę. Į mano laiškus niekaip nereaguoja. Belieka kreiptis į atsakingas institucijas...

Taip pat rekomenduojame

CEEFFO consulting
Verslo konsultantai

Adresas: H. Manto g. 84-231, LT-92294 Klaipėda.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; investicinė veikla; kita veikla; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; teisinės paslaugos.
Viskas kuo mes tikime ir ką siūlome klientui yra praktikoje ištestuoti verslo ir finansų sprendimai, kurie ženkliai pagerina įmonės veiklos rezultatus. Mes keičiame veiklos rezultatą, įnešdami aiškumą, sukurdami paprastą, tačiau kontroliuojamą sistemą savininkui, kuri paprasta, susisteminta ir yra pati esmė versle...
LT Advert
Lauko reklamos tinklas

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; kita veikla; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB jau nuo 2007 metų sėkmingai dirbanti lauko reklamos bendrovė, galinti pasiūlyti gerus reklaminius plotus Jums ir Jūsų verslui net 62-iuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Nuo 2010 metų LT ADVERT lauko reklamos tinklas dengia visus pagrindinius Lietuvos didmiesčius, regionų centrus, miestus ir...
Acg Nystrom
Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga; tepalai, alyvos.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
Milviteka
Adresas: Maciuičiai, LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: grūdininkystė; kita veikla; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio paslaugos; žemės ūkio technika; židiniai, krosnys.
Grūdų perdirbimo ir sandėliavimo įrenginiai, jų atsarginės dalys. Trąšų transportavimo, fasavimo įranga - gamyba, prekyba, konsultavimas, montavimas. Konsultuoja, gamina, montuoja, remontuoja, parduoda grūdų perdirbimo įrangą, grūdų valymo ir transportavimo įrenginius, jų mazgus. Gamina įrengimus ir gaminius iš...
Klaipėdos juvelyras
Vestuviniai žiedai

Adresas: Minijos g. 141A-2, LT-93204 Klaipėda.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; juvelyriniai dirbiniai ir bižuterija; kita veikla; lombardai; meno salonai ir galerijos, dirbiniai.
Juvelyrika, juvelyriniai gaminiai, vestuviniai žiedai, sužadėtuvių žiedai, auskarai, apyrankės, grandinėlės, pakabukai – projektavimas, gamyba, prekyba, remontas. Juvelyras Klaipėdoje teikia juvelyrinių dirbinių projektavimas ir gamyba naujausia 3D technologija. Konsultuojame dėl juvelyrikos gaminių pasirinkimo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalėdų roges ruošk vasarą
Kalėdų roges ruošk vasarą 08-17 15:35
Pagaliau teikėsi ateiti vasara, visi mėgaujasi saule, jūra, ežerais, piknikais ir mažiausiai apie ką galvoja tai apie... Kalėdas. Net visada skubantys, viską iš anksto planuojantys įmonių...
Dėl prakiurusių lubų sustabdė Mindaugo "Maximos" darbą
Dėl prakiurusių lubų sustabdė Mindaugo "Maximos" darbą 08-20 21:46
Netikėtai per lubas pradėjus veržtis lietui, sekmadienį Vilniuje sustabdyta Mindaugo gatvėje esančio prekybos centro "Maxima" veikla.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris vasaros mėnuo atostogauti Jums geriausias?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Western Digital 83,20 +0,87%
Twitter 15,99 +0,76%
Caterpillar 113,92 +0,69%
Symantec 28,45 +0,53%
NASDAQ OMX 74,91 -1,80%
Cisco 30,37 -2,16%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Nike 54,95 -4,37%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 27,83 -2,11%
Bananai 1098,07 +1,39%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Auksas 1260,26 +1,14%
Jautiena 206,16 +2,87%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Mediena 697,44 -1,00%
Vištiena 148,38 +5,51%