VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Telia Carrier Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Telia Carrier Lithuania

Atsiliepimai apie Telia Carrier Lithuania, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Telia Carrier Lithuania, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Buvau apie 10 m. TEO LT klientas, kadangi gyvenu prie miško sodyboje internetu teko naudotis laidinio telefono linija, greitis būdavo apie 6-8 mb/s. Š.m. susigundžiau TELIA siūlomu namų belaidžiu internetu. Pasiėmus pabandymui 1 mėn. pirmąsias dvi savaites greitis būdavo apie 30 mb/s, paskui atsirado labai nestabilus greitis ypač savaitgaliais ir vakarais greitis nukrisdavo iki 3-4 mb/s. Ryšiui pagerinti nusipirkau kambarine 3g 4G anteną. Ryšys sustiprėjo iki 45 mb/s, bet išliko nestabilus. Nuvykus į saloną pasakė, kad pastatys lauko anteną, bet pastačius lauko anteną ryšys taip pat nukrisdavo iki 3-4 mb/s. Vėl nuvykus į saloną pasiūlė užsisakyti hibridinį modemą, kad ryšys ateitų kabeliu ir oru, žadėjo per 1 sav. pakeisti aš dar juos perspėjau, kad po 10 d. man prasideda kursai nuotoliniu būdu per Skype programą. Praėjus 1 sav. Nesulaukus jokių žinių iš TELIA paskambinau ir tada man pasakė, kad šiuo metu nebeturi hibridinių modemų ir kad man reikia laukti, pasakiau kad noriu atsisakyti jų paslaugų man pasakė, kad į saloną atvežčiau modemą, o lauko anteną atvyks meistrai ir patys nuims. Nuvykus į saloną čia man pasakė, kad privalau aš pats ir lauko anteną nuimti, tai teko vykti vėl į namus ir nuimti lauko anteną, į abi puses susidaro apie 70 km. Nuėjau į TELE2 saloną pasiėmiau planą namų belaidis internetas ir modemą (1 mėn. pabandymui nemokamai). Prie modemo pridėjau turėtą kambarine 3g 4G anteną ir greičiu likau maloniai nustebintas greitis buvo 83 mb/s. Tai dabar ir naudojuosi TELE2 belaidžiu internetu. Greitis būna nuo 54 mb/s iki 105 mb/s, žemiau nenukrenta. Tiesa po vieno mėn. iš TELIA gavau pranešimą kad susimokėčiau už internetą, kur buvau paėmęs pabandymui ir tik pasiskambinus į pavyko išsiaiškinti, kad nieko nesu skolingas.
Atsakyti
Norint naudotis jų paslaugomis pilnavertiškai siūlo kiekvieną kartą rinktis brangesnį planą arba užsisakyti kaip pavyzdys papildomų mob. duomenų už kosmine kaina, šiandieninis pavyzdys, savitarnoje liko 0.74 GB duomenų ir jie man apribojo interneta visiskai, citata : "Kadangi interneto likutis yra nedidelis, besibaigiant turimiems duomenims galite užsakyti papildomus duomenų paketus".
Gaunasi taip, užsisakyk planą, po to dar pirkis papildomai duomenų nors kurie priklauso tau išnaudoti neleidžia. Klientai jiems nerūpi.
Atsakyti
Sveiki! Esu labai nepatenkinta telia paslaugomis. Kai susijungė atsirado pas juos nesklandumų. Perėjau is Tele2 į telia paslaugas ir likau be ryšio. Tele2 atjungė, o telia niekaip negali prisijungti. Kažkur mano numeris kabo ir tik per 3 paras istaisys klaida. Eisiu ryt ir vėl pereisiu į tele2.
Atsakyti
Vakar mano draugas uzblokavo savo iphone telefona, nes pamirso koki uzrakinimo koda isivede. Nueje i telia salona Panevezyje Ryo prekybos centre, mum pasake, kad telefona jau galima ismesti i siuksliadeze ir jis yra nebepataisomas, toki atveji palygino kaip su pamestu namu raktu :) zinoma, mes netikejom, kad telefono nebegalima atblokuoti. Daugiau pasigoogline, atradome kaip galima tai padaryti pasidaryti patys.
Manau telia darbuotojai turetu ismanyti savo darba ir padeti savo klientams. :))
JOKIOS ZMOGISKOS PAGALBOS
Atsakyti
Jau daugiau nei 10 metų esu Omnitel klientas, bet panašu, kad klientų išsaugojimas jiems maža terūpi.Šiandien buvau nemaloniai nustebinta Telia aptarnavimu Megoje.Į saloną atvykau, kad darbuotojas perdėtu turimą SIM kortelę iš seno telefono į naują, kadangi skyrėsi dydžiai.Paprašius perkelti ir duomenis, buvo pasakyta, kad kadangi telefonas pirktas ne pas juos, jie perkels tik telefono numerius.Reikia paminėti, kad salone tuo metu nebuvo nei vieno kliento.Noriu labai padėkoti SAMSUNG salono darbuotojui, kuris mielai sutiko man pagelbėti ir perkėlė visus reikiamus duomenis.
Atsakyti
Uzsisakem pabandyti interneta telia, labai jau graziai snekejo kad galima viena menesi isbandyt nemokamai. Tik nieks neinformavo kad reik interneto jei netinka atsisakyti iki kol baiksis menuo pavelavom dvi dienas atsisakyt. Ir ka jus manot pareiske jog kadangi pavelavom atsisakyti dvi dienas reik susimoketi uz yranga 80 e. (uz kuria 1e mokejom pasirasant sutarti), tai kur logika sutinku uz interneta sumoketi kur pavelavom bet ne uz dezute. a*******i
Atsakyti
Sveiki.Tragedija jau antra diena niekas TELIA nesugeba isspresti klijento problemu.Kai parduoti telefona ar paslauga tai i diena tris kartus skambineja, kai reikia zmogui padeti tai niekas nekompetetingas tai tvarkos kitokios ir tt.tt Tragedija ne imone.Man pardave sugedusi telefona tai nezinau iki ko daeisiu iki teismu ar vartotojo tarnybu Nezinau net kaip baigsis.Gal kas is klijentu galetu patarti kaip su jais kovoti.Ukmerge
Atsakyti
Trūksta skaidrumo dėl kainų. Neskelbiama mobilaus interneto kaina viršijus planą. 2 Gb kainuoja 30 €. Aukso kaina. Susisiekus konsultantas patvirtino, kad klaidos nėra. O paprašius nurodyti, kur tokios kainos parodytos, patarė žiūrėti į sutartį... Pinigaujasi telia ir nesvarbu, kad esi senas klientas. Nusivyliau.
Atsakyti
Nu nebegaliu tyleti kol nebuvo susitinku su omiteliu intikas veikiai nuostabiai dabar rytoj filma ziureti nes strinka ziauriau 3metus dziauguos teo nebuvodo jokiu bedu nu dbr tai nusiviliau ir labai jai taip toliau stryk ziuresiu kazka kito. Pradekyte teo daruti isvadas nes bus tikrai labai blogai
Atsakyti
Esam pasipiktine telia paslaugomis.Tevam atejo saskaita uz tris menesius sumoket.Nesupratom uz ka nuvaziuojam isiaiskint tai ji man po nosim pakisa ekrana ir rodo uz kuriuos menesius nemoketa.As galvojau gal rimtai uzsimirso tevai apmoket.Bet mama gudri rinnkdavo cekius ir uz viska sumoketa.Absurdas
Atsakyti
Siūlau visiems labai atidžiai tikrinti gaunamas šios įmonės sąskaitas. Susijungus su Omnitel, gaunamose sąskaitose vienam iš įmonės abonentų atsirado labai žymios sumos už mobiliuosius duomenis, nors šis abonentas internetu nesinaudoja, telefonas nekeistas daugiau kaip 2 metai, nuostatos telefone nepakeistos. Parašius apie tai verslo aptarnavimo skyriui, gavome laišką, kad per 24 valandas su mumis susisieks vadybininkas. Nei per 24, nei vėliau niekas nepaaiškino šios situacijos. Tad apie naujojo "monstro" darbo metodus išvadas darykite patys.
Atsakyti
Simas 2017-03-31 09:52:42
Kadangi pas Telia neradau kur atsiliepimo tai rasom viesai :)
Uzsisakiau interneta ir ismaniaja tv - zadejo pajungti per 2 - 3 dienas nes turejau isvykti kita savaite, atsisakiau kito tiekejo paslaugu, bet kai paskambinau penktadieni issiaiskinti ar kas nors atvyks paaiskejo kad nera galimybes taip greitai pajungti, tai ka sugaisau laika gavau eiti vel pas savo buvusi tiekeja Splius nutraukti nutraukima :)
Saunuoliai Telia "kakojat" ant savo vardo nuo pat pirmu dienu...
Simai, mum identiška situacija. Tik kiekvieną kart paskambinus vis sukuria kokią istoriją dėl ko negali pajungti ir žada, kad jau po kelių dienų tikrai bus.. Ir vėl po to dainelė iš naujo.. Dabar išvis neskambina
Atsakyti
Kadangi pas Telia neradau kur atsiliepimo tai rasom viesai :)
Uzsisakiau interneta ir ismaniaja tv - zadejo pajungti per 2 - 3 dienas nes turejau isvykti kita savaite, atsisakiau kito tiekejo paslaugu, bet kai paskambinau penktadieni issiaiskinti ar kas nors atvyks paaiskejo kad nera galimybes taip greitai pajungti, tai ka sugaisau laika gavau eiti vel pas savo buvusi tiekeja Splius nutraukti nutraukima :)
Saunuoliai Telia "kakojat" ant savo vardo nuo pat pirmu dienu...
Atsakyti
Po sujungimo Omnitelo ir Teo, įmonėje kur dirbu likau labai nepatenkinta vadybininku. Mums pakeitė vadybininka ir net nepranėše apie tai, neturėjome ne kontaktu ne telefono naujo vadybininko. Tuo pačiu kai paprašiau atsiusti mobiljojo ryšio tarifus, naujas vadybininkas net nežinojo kad turime pas juos mobiliojo ryšio sutarties. Užklausa padariau elektrininiu laišku, tai manau kad tikrai galima buvo viska patikrinti prieš atsakydami. Taipogi kai pradingo ryšys užsenyje ir paprašėm išsiaiškinti ir sutvarkyti šita reikala po keliu valandu gavome atsakyma el.paštu, o sekančia diena gavau skambuti iš kito darbuotojo kuris bande paaiškinti kas ten atsitiko dar karta ir jis nežinojo kad mūsų problema jau išspresta ir mes gavome visus paaiškinimus. Taip atrodo kad dešine ranka nežino ka daro kairiaja. Nerekomenduočiau Telia mobiliojo ryšio paslaugų.
pasipiktine vartotojai
2017-03-21 07:22:34 IP 78.58.213.161
Atsakyti
Kai susijungė teo ir omnitelis tai tikrau apsurdas koks begali buti !!!!!! Naudojames teo paslaugomis jau keli metai, ir vat atsitiko taip kad keliamės i naujus namus, norime persikelti visa yranga ir toliau naudotis paslaugomis, o jie pareiškia kad negali perkelti butent i musu namus, nes nėra telefono ivado, o investicijos per didelės !!!!! bet aplink pilna kaimynu ir pas visus yra laidiniai telefonai, o jie mat pajungti negali, labai nusivylėm !!!!!!
Atsakyti
Būkite atsargus, nauja įmonė "TELIA" yra suinteresuota informacijos slėpimu parduodant telefonus. Kuo mažiau žinosite, tuo greičiau įsigysite brokuotą prekę.
Atsakyti
Telia atsiliepimai, Įmonė apgaudinėja ir gana smarkiai. Užsimaniau pakeisti interneto tiekėją, susisiekiau su telia, operatorė Miglė pasakojo labai gražiai. Tačiau turėjau tikslą pamatyti sutartį. Labai sunkiai tačiau parodė užslėptą sutarties variantą. Failas pridedamas. Viskas abstraktu ir gražu. Tačiau įvedus kabelį pakišama sutartis kardinaliai KITOKIA ir dar ne popieriuje, o planšetėje. NET PERSKAITYTI SUDĖTINGA. 6.3 punktas. Pavėluoji susimokėti 7 dienas, išstatoma 20 proc. sutarties sumos skolos administravimo mokestis. 20 PROCENTŲ BAUDA PO 7 kalendorinių DIENŲ. Parašiau pretenziją dėl apgaulės. Pasiūlymas SUPER. Miglė pasiūlė susimokėti į priekį ir neturėsiu problemų. NETIKĖKITE TELIA PARDAVĖJAIS. TIKROS SUTARTYS GARANTUOTAI NEKOREKTIŠKOS
Atsakyti
Sveiki, retai kada palieku atsiliepimus, bet siandien atvyke darbuotojai pas kaimyne atlikinejo savo darba ir jiems reikejo kasti zeme toje vietoje kur parkuoju savo automobili, likau maloniai nustebinta, kadangi maza to, kad tvarkingai uzkase duobe bet dar ir su tarnybiniu automobiliu bande sulyginti zvyra, suligino. Aciu vyrai! 2017-01-23 darbus vykde 9-12val. v/n HBG442.
Atsakyti
Kraustėmės į kitą gyvenamą vietą, ir norėjau atsisakyti TV ir interneto paslaugų, tai jie privertė mane naudotis jų paslaugomis dar 9 dienas, o sąskaitą pažadėjo atsiųsti tik dar po savaitės. Nemaniau, kad galima taip apsunkinti paslaugos atisakymo procesą. Dėl paslaugų kokybės neišginčiju, bet kainos neadekvačios, o aptarnavimas nekompetentingas, manau surenka geltonsnapius nepatyrusius ir ilgai neužsibūnančius studentus, ar pan. Patarčiau, kuo mažiau reikalų turėti su Telia :) Aš bent TV ir interneto paslaugų atsikračiau. Liko pakeisti mobilaus ryšio tiekėją.
Atsakyti
Pasivadino i telia ir iskar gavau didesne saskaita nei pasirasiau sutartyje. Nu ar as turiu uz jusu islaidas moketi??? Tai gal ir as turiu tada nutrauk terminuota sutarti jei turite teise nieko nesake didinti paslaugu kaina neatsizvelgiant i nurodyta sutarties menesine imoka???
Atsakyti
2017-02-04 d.buvau nukreipta į Telia saloną Savanoriu pr. Rimi parduotuvėj dėl patikrinimo mobilios įrangos ir jos korteles.Dar su tokiu aptarnavimų man niekur neteko susidurti (gal įmonei reikia atidžiau rinktis darbuotojus, išbaidys ir likusius)Prastovėjau apie pusvalandi kol ji sugebės patikrinti kortele, tai jai nepavyko padaryti per tą laiką, tada ji man ja pakeitė be žodžių. Aš paprašiau patikrinti modemą, gal čia net ne kortelei buvo problema, ji atsakė kad dėl jo aš turiu kreiptis į Algirdo 25, čia ji to nedaro (atsakyta buvo tokiu piktu tonų, kad man net baisu pasidarė).Aš pasiteiravau ar man išduos pakeitimui modemą, kol sutvarkys šita.Gavau atsakymą nieko nežinau, ten ir paklauskite. Mano kantrybe truko, apsisukau ir nuvažiavau i Algirdo 25.Bet ten man teko tik pabučiuoti į duris, nes jie dirba tik d.d., Atgal jau neturėjau galimybės ir laiko sugrįžti, nes buvau su vaiku. Gal tegul jai nemoka dirbti, žino nors savo garantinio aptarnavimo darbo grafiką, kad siuntinėti klientus.Taip mano problema ir liko ne išspręsta, darbai liko nepadaryti, pikčiausia tai kad aš esu ne vilniete, ir šiandiena man vėl teks važioti kad galėčiau nutraukti sutartį.
Atsakyti
Darbuotojai arogantiški, aptarnavimas žemo lygio, o paslaugų kainos nepagrįstai aukštos. Negaiškite tuščiai laiko vaikščiodami po šios firmos salonus, tikėdamiesi įsigyti norimą prekę ar gauti paslaugas. Labai tikėtina, kad nieko negausite. Visai neseniai lankiausi bendrame TEO ir Omnitel salone Ozo centre, Vilniuje. Apžiūrinėjau prekes gal 10 min. ir niekam tai nerūpėjo, nors salėje žmonių daugiau nebuvo. Ko gero tapau nematomas, visi konsultantai buvo įnikę į kompiuterius. Nuėjau prie terminalo ir paėmiau eilės numeriuką. Gal po kokių 5 min buvo įjungta eilės sistema (iki tol buvo išjungta) ir pagaliau buvau pakviestas prieiti prie salono darbuotojos. Man reikėjo konsultanto salėje, bet tiek to... Priėjęs pasakiau, kad ieškau juodos spalvos Honor 8 telefono. Konsultantė pradėjo blaškytis (tiesiogine prasme) po saloną kažko ieškodama. Nieko nepasakiusi kažkur nuėjo, gal į sandėlį, kuriame užtruko, vėliau nuėjo prie stendo, kur po ilgos apžiūros man pasakė, kad norimos spalvos telefono nėra. Konsultantė dar pridėjo, kad ji yra tik mokinė. Pasiūliau pasikviesti darbuotoją su patirtim, tačiau pastarasis pakviestas tik stovėjo šalia ir nei ką padėjo, nei ką naujo pasakė. Išėjau nieko negavęs, tačiau prisiminiau, kad yra ir kitų šios firmos salonų, todėl netrukus vėl grįžau atgal pasiteirauti. Mane priėmė kitas konsultantas, kuris juodos spalvos telefoną jau surado. Pasirodo jis buvo ekspozicijoje stende. Telefoną rado, tačiau toliau iškilo kitų problemų jau dėl pačių paslaugų. Smulkmenų nedetalizuosiu, tačiau viskas baigėsi tuo, kad nenusipirkau nei telefono, nei paslaugų. Nuėjau į šalia buvusią Topo centro parduotuvę ir be problemų nusipirkau tai, ko man reikėjo. Ryšio paslaugas užsisakiau pas kitą operatorių. Apibendrinant, tai daugiau niekada nenoriu turėti jokių reikalų nei su Omnitel, nei su jokia Telia, kaip jie ten besivadintų. Tai tiek.
Atsakyti
Kokiais ubagais reikia būti, kad nesugebėt užtikrinti nemokamo klientų aptarnavimo telefonu? P. S. Su gimtadieniu ubagai!

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
CEEFFO consulting
Verslo konsultantai

Adresas: H. Manto g. 84-231, LT-92294 Klaipėda.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; investicinė veikla; kita veikla; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; teisinės paslaugos.
Viskas kuo mes tikime ir ką siūlome klientui yra praktikoje ištestuoti verslo ir finansų sprendimai, kurie ženkliai pagerina įmonės veiklos rezultatus. Mes keičiame veiklos rezultatą, įnešdami aiškumą, sukurdami paprastą, tačiau kontroliuojamą sistemą savininkui, kuri paprasta, susisteminta ir yra pati esmė versle...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą- Žaibišką spartą,- Didžiausią prekių pasiūlą- Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Verslo ir investicijų konsultacijos
VIK

Adresas: Žalgirio g. 92, verslo centras „Kernavė“, 1 įėjimas, 9 aukštas, LT-09303 Vilnius.
Veiklos sritys: investicinė veikla; konsultacijų paslaugos; teisinės paslaugos.
Verslo ir investicijų konsultacijų įmonė, teikianti kompleksines verslo investicijų ir konsultavimo paslaugas: nuo projekto idėjos parengimo iki projekto įgyvendinimo, nuo rinkos (tiek vietinės, tiek užsienio) tyrimo atlikimo iki bendradarbiavimo sutarties pasirašymo, nuo idėjos išgryninimo iki investuotojo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

G. Bartkus atsisakė ketinimo tapti Registrų centro vadovu
G. Bartkus atsisakė ketinimo tapti Registrų centro vadovu 05-26 17:18
Konkursą į Registrų centro vadovo pareigas laimėjęs advokatas Gintautas Bartkus įteikė teisingumo ministrei Mildai Vainiutei pareiškimą, kad atsisako dalyvauti konkurse.
Plečiama afrikinio kiaulių maro buferinė zona
Plečiama afrikinio kiaulių maro buferinė zona 05-26 16:56
Afrikinis kiaulių maras (AKM) iš Lietuvos nesitraukia, kiekvieną savaitę registruojami vis nauji šios ligos atvejai šernų populiacijoje, tad nuspręsta išplėsti AKM buferinę zoną.
Kūrėjų mugė – "Micro:bit" maratonas ir "vibrobotai"
Kūrėjų mugė – "Micro:bit" maratonas ir "vibrobotai" 05-26 16:41
Techniniai kūrėjai penktadienį ir šeštadienį pluša Vilniuje, Energetikos ir technikos muziejuje. Čia kuriami ir pristatomi robotikos, elektronikos, inžinerijos, biologijos, menų bei amatų atstovų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
Nokia 6,17 +0,82%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Ryžiai 374,50 +1,83%
Auksas 1266,88 +2,88%
Anglis 90,69 +5,09%
Nafta 51,36 -0,21%
Benzinas 1,61 +8,05%
Dujos (JAV) 3,08 +7,32%
Kava 155,90 -2,19%
Bananai 1063,54 -1,09%