VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gerbiama Rima,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Paliko labai blogas rysis.niekas nepasikeite.nei telefonas.nei vieta.o rysis trukineja.teks pereiti i kita tinkla
Atsakyti
Linas 2017-06-18 23:14:34
Apgailėtina įmonė!!!!!
Perkėlus abonentinį numerį nesiunčia MMS žinučių. Pasirašant sutartį teigia, kad viskas veiks, bet pasirodo MMS nesiunčia.
Aš persikėliau iš Telia į Tele2, omnitel (dabar Telia)l abonentai negauna MMS. Už negautas, bet išsiųstas MMS skaičiuoja mokesčius. Telefonu Tele2 operatorius patvirtino, kad persikėlus telefono Nr. iš Telia tinklo, jų sistema nenusiunčia MMS į kitus tinklus (kaip pvz Telia).
Tai sužinojęs - telefonu paprašiau, kad man netinka toks abonento perkėlimasir grįžau į Telia. O Tele 2 už 7-ias dienas paskaičiavo apie 13 Eu, kaip už nesuteiktas nuolaidas ir sutarties nesilaikymą, nors patys neteikė paslaugos.
Tiesioginia prasme klientai apgaudinėjami.
Mano mokėtojo kodas Tele2 sistemoje:
853348427
Gerbiamieji, Jūsų darbuotojas turėjo atsiųsti galutinę sąskaitą paštu gegužės pradžioje, bet neatsiuntė.
Kiti skambučiai telefonu, baigėsi absoliučiu nenoru kažką pasidomėti.
Atsakyti
Linas 2017-06-18 23:14:34
Apgailėtina įmonė!!!!!
Perkėlus abonentinį numerį nesiunčia MMS žinučių. Pasirašant sutartį teigia, kad viskas veiks, bet pasirodo MMS nesiunčia.
Aš persikėliau iš Telia į Tele2, omnitel (dabar Telia)l abonentai negauna MMS. Už negautas, bet išsiųstas MMS skaičiuoja mokesčius. Telefonu Tele2 operatorius patvirtino, kad persikėlus telefono Nr. iš Telia tinklo, jų sistema nenusiunčia MMS į kitus tinklus (kaip pvz Telia).
Tai sužinojęs - telefonu paprašiau, kad man netinka toks abonento perkėlimasir grįžau į Telia. O Tele 2 už 7-ias dienas paskaičiavo apie 13 Eu, kaip už nesuteiktas nuolaidas ir sutarties nesilaikymą, nors patys neteikė paslaugos.
Tiesioginia prasme klientai apgaudinėjami.
Mano mokėtojo kodas Tele2 sistemoje:
853348427
Gerbiamas Linai,

Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Apgailėtina įmonė!!!!!
Perkėlus abonentinį numerį nesiunčia MMS žinučių. Pasirašant sutartį teigia, kad viskas veiks, bet pasirodo MMS nesiunčia.
Aš persikėliau iš Telia į Tele2, omnitel (dabar Telia)l abonentai negauna MMS. Už negautas, bet išsiųstas MMS skaičiuoja mokesčius. Telefonu Tele2 operatorius patvirtino, kad persikėlus telefono Nr. iš Telia tinklo, jų sistema nenusiunčia MMS į kitus tinklus (kaip pvz Telia).
Tai sužinojęs - telefonu paprašiau, kad man netinka toks abonento perkėlimasir grįžau į Telia. O Tele 2 už 7-ias dienas paskaičiavo apie 13 Eu, kaip už nesuteiktas nuolaidas ir sutarties nesilaikymą, nors patys neteikė paslaugos.
Tiesioginia prasme klientai apgaudinėjami.
Mano mokėtojo kodas Tele2 sistemoje:
853348427
Atsakyti
UAB "Tele2" 2017-06-16 21:44:48
Gerbiamas Aleksandr,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
as dabar negaliu uzeiti i savitarna is draugo telefono. be, to, ka tai pakeis, jeigu as paskambinsiu? ant pakuotes aiskiai buvo parasyta, kad pakuoteje yra 4 gb, kiek pamenu duomenu ar vienas gigabaitas. o realybeje ten buvo kokie 200 kilobaitu ir daugiau nesijunge prie interneto. paskambinau tada kiek saskaitoje yra pinigu, atsake, kad 10 centu ar panasiai. tai yra matyt ten ijungti buvo standartiniai tarifai, kurie greitai suede du eurus, kurie buvo saskaitoje. tai kam rasyt, kad yra 4 gb interneto, jei ju nera? jei ten toks planas uzsakytas, tada taip ir reikia parasyt, kad uzsakytas planas toks ir reikia papildyti dar tam tikra suma saskaita. kitaip manau, tai apgavimas ir reikia taisyti sakynius ant isankstinio mokejimo korteliu ir nemeluoti, negudrauti bandant gudriais budais isvilioti pinigus is vartotoju!
Atsakyti
Linas 2017-06-16 10:13:48
Baigiasi sutartys, tiesiu taikymu pas konkurentus.Dar ir savo pazystamu ir seimos rate paagituosiu.Visiskai nusispjauti sitai kontorai, ant tu is ko jie gyvena.O gyvena is mano saskaitos netoki jau trumpa laiko tarpa ir maitinama tikrai ne minimaliom menesinem imokom...
O situacija paprasta po pokalbio telefonu, nustojo reaguoti telefonas i lietimus.Atstacius i gamyklinius parametrus lygiai taspats.
Ok, vezu i salona.Priemusi darbuotoja supilde visa dokumentacija ir pazymejo kad matomos naudojimo zymes.O naudojimo zymes tokios, kokios gali atsirasti po nepilnu metu naudojimo su apsauginiu stiklu ir telefono deklu.
Skambina po keliu dienu "ekspertas" prasom prisistatyti i saliona ant kilimo....
Nuvykstu.Darbuotoja isputus akis aiskina.Garantinis tau negalioja, telefonas sulenktas, bet gerai kad draudimas buvo pataisysim nemokamai.WTF p.l.e.t koks sulenktas ??? Taigi pati priemiai, dar fotkinai kur sulentas klausiu ?
Sako musu meistrai "ekspertai" geriau mato, kokie 3 seimos nariai nemate as pats nemaciau salono darbuotoja nemate "ekspertas" pamate... Sako rasyk pasiaiskinima kur sulankstei, sutaisysim nemokamai.Atsiuncia ekspertai fotkes darytas su lygintuvu, nu tokios nokia 3310 lygio, isplaukusios ir nefokuse iki negalejimo o saliono darbuotojos aiskina va, va ziurek telefono kampas nulenktas :DDDDD Sakau matai fotkes kur pati darei ? Sako bet ten nesimato, tikrai taip nesimato nes telefonas tiesus kaip styga ir net susilusios irodineja kad jos mato sulenkta telefona neryskioj nuotraukoj......
Svarstau, vartotoju teises"kur niekas nekelia ragelio"pora menesiu, su sitais dar pora menesiu.Ar man to reikia ? Tikriausiai ne, neturiu nei laiko nei noro nei nervu pestis del keliu euru vertes telefono.Mastau kad naujas uzsidirbimo budas, netaisom kaip garantinio, o taisom uz draudimo pinigus.Ir padarom is kliento "asila" kuris uz viska susimoka.
O sitie tai pasirode visu grazumu, bet manau kad mieliau mokesiu tiem kurie ben kazkiek vertins klienta.
Gerbiamas Linai,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų, susijusių su Jūsų telefono aparato taisymu. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į garantinio aptarnavimo centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Aleksandr 2017-06-16 08:43:56
Mano pažystamas nupirko pildyk kortelę, ten buvo parašyta, kad kortelėję jau yra 1 Gb interneto ir kiti dalykai. Bet nieko ten tokio nebuvo, buvo bandyta prisijungti prie interneto, tai ten kelis kilobaitus buvo išsiųsta ar gauta ir daugiau nesijungė prie interneto.
Gerbiamas Aleksandr,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Valerija Karnisova 2017-06-15 14:51:42
Sveiki. nebeturiu žodžiu, kraujas net verda! Geras sutikimas Lietuvoje! gryžau is Anglijos, po 5 metu, kadangi negalejau pasiiimti telefono ant savęs, paėmė močiutė savo vardu. Tele 2 Sakė jog pirmą mėnesį draudimas būtinas. Paklausus koks bus draudimas pasakė 7 eurai tik pirmas mokestis už pirma ir paskutinį mėnesį didesnis, nes įskaičiuota 14 euru, gaunam sąskaita antrą mėnesį vėl 14 eurų, einam vėl į Tele 2, kitas darbuotojas (neminim vardu) sako tai čia pirmi mėnesiai tokie už galinius, ateina kitas mėnuo vėl 14, vėl einam, dar kitas sako tai nepergyvenkit bus jau po 7 kita mėn. ir tik iš 4 karto viena darbuotoja pasakė, tai gi jūsų draudimas 17 eurų kas mėnesį, bet jei norit galit nemokamai jo atsisakyti, išsiusdami žinutę, bet jei yra skilęs (o buvo) pirma susitvarkykit ir tada atsisakykit.....sutvarkėm telefoną, davė čekį, Mokėti 00, ir poto gaunam sąkskaitą kurioje 118 eurų.plius 32 mokęstis už telefoną. Už ką?????????????? visu pirma nebutume draude, jei darbuotojai išmanytu savo darbą ir neskleistu dizenformacijo. Beje pirkdama telefoną turėjau gauti išmanūjį laikrodį vertė 200 euru...., bet darbuotoja tiesiog pamiršo tai paminėti.. gero atsistiktinumo dėka, vaikinas pirko ten tokį pat telefoną po valandos laiko,., , ir gavo ta laikrodį! tada kilo klausimas kodėl aš negavau, tai jei ka atsakymas pamiršom turbut tinka... Žiauru! ir kaip katik gryžus nenorėti gryžt atgal ??????????????????????
Gerbiama Valerija,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu Tele2 atstovybėse. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.

Visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Baigiasi sutartys, tiesiu taikymu pas konkurentus.Dar ir savo pazystamu ir seimos rate paagituosiu.Visiskai nusispjauti sitai kontorai, ant tu is ko jie gyvena.O gyvena is mano saskaitos netoki jau trumpa laiko tarpa ir maitinama tikrai ne minimaliom menesinem imokom...
O situacija paprasta po pokalbio telefonu, nustojo reaguoti telefonas i lietimus.Atstacius i gamyklinius parametrus lygiai taspats.
Ok, vezu i salona.Priemusi darbuotoja supilde visa dokumentacija ir pazymejo kad matomos naudojimo zymes.O naudojimo zymes tokios, kokios gali atsirasti po nepilnu metu naudojimo su apsauginiu stiklu ir telefono deklu.
Skambina po keliu dienu "ekspertas" prasom prisistatyti i saliona ant kilimo....
Nuvykstu.Darbuotoja isputus akis aiskina.Garantinis tau negalioja, telefonas sulenktas, bet gerai kad draudimas buvo pataisysim nemokamai.WTF p.l.e.t koks sulenktas ??? Taigi pati priemiai, dar fotkinai kur sulentas klausiu ?
Sako musu meistrai "ekspertai" geriau mato, kokie 3 seimos nariai nemate as pats nemaciau salono darbuotoja nemate "ekspertas" pamate... Sako rasyk pasiaiskinima kur sulankstei, sutaisysim nemokamai.Atsiuncia ekspertai fotkes darytas su lygintuvu, nu tokios nokia 3310 lygio, isplaukusios ir nefokuse iki negalejimo o saliono darbuotojos aiskina va, va ziurek telefono kampas nulenktas :DDDDD Sakau matai fotkes kur pati darei ? Sako bet ten nesimato, tikrai taip nesimato nes telefonas tiesus kaip styga ir net susilusios irodineja kad jos mato sulenkta telefona neryskioj nuotraukoj......
Svarstau, vartotoju teises"kur niekas nekelia ragelio"pora menesiu, su sitais dar pora menesiu.Ar man to reikia ? Tikriausiai ne, neturiu nei laiko nei noro nei nervu pestis del keliu euru vertes telefono.Mastau kad naujas uzsidirbimo budas, netaisom kaip garantinio, o taisom uz draudimo pinigus.Ir padarom is kliento "asila" kuris uz viska susimoka.
O sitie tai pasirode visu grazumu, bet manau kad mieliau mokesiu tiem kurie ben kazkiek vertins klienta.
Atsakyti
Mano pažystamas nupirko pildyk kortelę, ten buvo parašyta, kad kortelėję jau yra 1 Gb interneto ir kiti dalykai. Bet nieko ten tokio nebuvo, buvo bandyta prisijungti prie interneto, tai ten kelis kilobaitus buvo išsiųsta ar gauta ir daugiau nesijungė prie interneto.
Atsakyti
Sveiki. nebeturiu žodžiu, kraujas net verda! Geras sutikimas Lietuvoje! gryžau is Anglijos, po 5 metu, kadangi negalejau pasiiimti telefono ant savęs, paėmė močiutė savo vardu. Tele 2 Sakė jog pirmą mėnesį draudimas būtinas. Paklausus koks bus draudimas pasakė 7 eurai tik pirmas mokestis už pirma ir paskutinį mėnesį didesnis, nes įskaičiuota 14 euru, gaunam sąskaita antrą mėnesį vėl 14 eurų, einam vėl į Tele 2, kitas darbuotojas (neminim vardu) sako tai čia pirmi mėnesiai tokie už galinius, ateina kitas mėnuo vėl 14, vėl einam, dar kitas sako tai nepergyvenkit bus jau po 7 kita mėn. ir tik iš 4 karto viena darbuotoja pasakė, tai gi jūsų draudimas 17 eurų kas mėnesį, bet jei norit galit nemokamai jo atsisakyti, išsiusdami žinutę, bet jei yra skilęs (o buvo) pirma susitvarkykit ir tada atsisakykit.....sutvarkėm telefoną, davė čekį, Mokėti 00, ir poto gaunam sąkskaitą kurioje 118 eurų.plius 32 mokęstis už telefoną. Už ką?????????????? visu pirma nebutume draude, jei darbuotojai išmanytu savo darbą ir neskleistu dizenformacijo. Beje pirkdama telefoną turėjau gauti išmanūjį laikrodį vertė 200 euru...., bet darbuotoja tiesiog pamiršo tai paminėti.. gero atsistiktinumo dėka, vaikinas pirko ten tokį pat telefoną po valandos laiko,., , ir gavo ta laikrodį! tada kilo klausimas kodėl aš negavau, tai jei ka atsakymas pamiršom turbut tinka... Žiauru! ir kaip katik gryžus nenorėti gryžt atgal ??????????????????????
Atsakyti
Viktoras 2017-06-15 06:36:45
Laba diena. Žinokit jau ir mane daėdė ta kontora! Jau 4 metai kai naudoju tele 2 bevielį internetą ir daugybę metų telefono ryšiu lyg viskas gerai iki vakar. Su reikalais nuėjau y banką iš kurio padaręs kad apmokėtų už T2 internetą ir ten sako kad jus yra Skolingi 68 € jiems! Kaip tai sakau juk padaręs kad nuskaitinetu pinigų visad palieku net ir daugiau. Žodžiu skambinau y T2 sako viskas gerai nueinu y banką vėl ten vėl blogai ir taip 3 kartus bankas tele 2 bankas ir tt...
Galeusei jau vakare dašilo vėl paskambinti y Tele2 ir taip skolingas. Bet ydomu kita adresas ant sutarties seno buto kuris prieš 3.5 metu parduotas telefonas kontaktas paimtas interneto iš Huawei o el. paštas geras. Esmė da kitur sakau kodėl niekaip ne perspėjo dėl skolos? Sako perspėjom siuntė žinutę ne y telefoną o y Huawei internetą o laišką jau Su grasinimų antstoleis siuntė y sena adresą ir dar sakau kodėl y paštą nesiuntė perspėjimo vyrukas iškart užtilo. Ir galų gale kodėl sakau ne atjungė to velnio tada interneto irgi tylėjo vyrukas. Žodžiu aš sumokėsiu ta skola bet už 3 savaičių baigėsi tele 2 interneto sutartis ir už 3 mėnesių telefono sutartis ir beksiu iš jūsų kur akys mato po gal kokiu 10 ar daugeu metu jai jum taip rūpi klientai. Esmė tame nei karto nesu net pavėlavęs apmokėti sąskaitos per tiek metų o dabar iš karto su antstoleis grasina....
Gerbiamas Viktorai,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Audronė 2017-06-14 11:02:20
Laba diena,

Aš jau skambinau gal 3 kartus, lankiausi Jūsų salone Kaišiadoryse ir visur vienas ir tas pats atsakymas aš pati kalta, nors lankiausi 2017.04.01 jums priklausiančiame salone dėl numerio perrašymo ir plano pakeitimo man buvo aiškiai pasakyta,
kad mano planas galioja iki 05, 23 ir tik tada galiu keisti i kitą nepatiriant papildomų mokėjimų. Tai kur dar galiu ieškoti tiesos jeigu Jūsų vadybininkai suteikia skirtingą informaciją. Gal padėtų spauda, televizija ar RRT?
Gerbiama Audrone,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu. Jei situacija iki šiol neišspręsta, prašome atvykti į artimiausią Tele2 atstovybę ir ten parašyti raštišką pretenziją. Atsakingo skyriaus darbuotojai ją išnagrinėję, su Jumis asmeniškai susisieks. Tikimės, kad pavyks priimti Jums palankų sprendimą.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laba diena. Žinokit jau ir mane daėdė ta kontora! Jau 4 metai kai naudoju tele 2 bevielį internetą ir daugybę metų telefono ryšiu lyg viskas gerai iki vakar. Su reikalais nuėjau y banką iš kurio padaręs kad apmokėtų už T2 internetą ir ten sako kad jus yra Skolingi 68 € jiems! Kaip tai sakau juk padaręs kad nuskaitinetu pinigų visad palieku net ir daugiau. Žodžiu skambinau y T2 sako viskas gerai nueinu y banką vėl ten vėl blogai ir taip 3 kartus bankas tele 2 bankas ir tt...
Galeusei jau vakare dašilo vėl paskambinti y Tele2 ir taip skolingas. Bet ydomu kita adresas ant sutarties seno buto kuris prieš 3.5 metu parduotas telefonas kontaktas paimtas interneto iš Huawei o el. paštas geras. Esmė da kitur sakau kodėl niekaip ne perspėjo dėl skolos? Sako perspėjom siuntė žinutę ne y telefoną o y Huawei internetą o laišką jau Su grasinimų antstoleis siuntė y sena adresą ir dar sakau kodėl y paštą nesiuntė perspėjimo vyrukas iškart užtilo. Ir galų gale kodėl sakau ne atjungė to velnio tada interneto irgi tylėjo vyrukas. Žodžiu aš sumokėsiu ta skola bet už 3 savaičių baigėsi tele 2 interneto sutartis ir už 3 mėnesių telefono sutartis ir beksiu iš jūsų kur akys mato po gal kokiu 10 ar daugeu metu jai jum taip rūpi klientai. Esmė tame nei karto nesu net pavėlavęs apmokėti sąskaitos per tiek metų o dabar iš karto su antstoleis grasina....
Atsakyti
UAB "Tele2" 2017-06-14 09:06:22
Gerbiama Audrone,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Tikimės, kad pavyks situaciją išspręsti taikiai ir ateityje Jus vėl matysime mūsų Klientų gretose.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Laba diena,

Aš jau skambinau gal 3 kartus, lankiausi Jūsų salone Kaišiadoryse ir visur vienas ir tas pats atsakymas aš pati kalta, nors lankiausi 2017.04.01 jums priklausiančiame salone dėl numerio perrašymo ir plano pakeitimo man buvo aiškiai pasakyta,
kad mano planas galioja iki 05, 23 ir tik tada galiu keisti i kitą nepatiriant papildomų mokėjimų. Tai kur dar galiu ieškoti tiesos jeigu Jūsų vadybininkai suteikia skirtingą informaciją. Gal padėtų spauda, televizija ar RRT?
Atsakyti
Tomas 2017-06-13 15:52:22
Tele2 savo tinklapyje paskelbė klaidinančią informaciją kad Lietuvoje pigiausios pokalbių minutės. Kadangi neliko fiksuotų minučių planų, tai gauname kad bet kokią plano kainą (kad ir 100 €) dalinant iš begalybės min. gausim 0. Tai yra pokalbio minutė nieko nekainuoja. Tačiau ir užsienio operatoriai teikia neribotų minučių planus, t. y. irgi pas juos pokalbio minutė nieko nekainuoja. Pareikalaukite nutraukti klaidinančią reklamą.
Gerbiamas Tomai,

dėkojame Jums už pastebėjimą. Visais klausimais dėl tarptinklinio ryšio tarifų, paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Tarptinklinio ryšio tarifus taip pat rasite mūsų interneto svetainėje, adresu www.tele2.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Audronė 2017-06-13 12:32:45
Laba diena,
Daug metų buvau Jūsų klijentė, bet per paskutinius du metus esu labai nusivylusi Jūsų teikiamomis paslaugomis ir Jūsų vadybininkų kompetencija. Antrus metus bandoma apgaudineti dėl sutarties galiojimo termino ir plano galiojimo termino (ar neturėtu sutapti?) Dar neteko niekur susidurti, kad sutartis galiotų 13 mėn. o planas 12 mėn., juolab, kad 3 kartus kreipiausi i jūsų vadybininkus pasitikslinti iki kada galioja mano planas. Buvo aiškiai pasakyta 05.23.čia turbūt sąmoningai yra klaidinami klijentai, nes kai gavau sąskaitą pasirodo čia kazkaip jau stebuklingu būdu atsiranda 13 mėn. už kurį nuolaidos nėra. Ar ne juokinga ?. Čia Jūs bandot užsidirbti papildomai? Labai atrodė juokingai ir apgailėtinai vadybininkai kurie bandė paaiškinti situaciją. Labai džiaugiuosi, kad nutraukiau sutartį su Jumis, o gal cia visiems klijentas kurie Jus palieka išstatot tokias sąskaitas.
Gerbiama Audrone,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Tikimės, kad pavyks situaciją išspręsti taikiai ir ateityje Jus vėl matysime mūsų Klientų gretose.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tele2 savo tinklapyje paskelbė klaidinančią informaciją kad Lietuvoje pigiausios pokalbių minutės. Kadangi neliko fiksuotų minučių planų, tai gauname kad bet kokią plano kainą (kad ir 100 €) dalinant iš begalybės min. gausim 0. Tai yra pokalbio minutė nieko nekainuoja. Tačiau ir užsienio operatoriai teikia neribotų minučių planus, t. y. irgi pas juos pokalbio minutė nieko nekainuoja. Pareikalaukite nutraukti klaidinančią reklamą.
Atsakyti
Laba diena,
Daug metų buvau Jūsų klijentė, bet per paskutinius du metus esu labai nusivylusi Jūsų teikiamomis paslaugomis ir Jūsų vadybininkų kompetencija. Antrus metus bandoma apgaudineti dėl sutarties galiojimo termino ir plano galiojimo termino (ar neturėtu sutapti?) Dar neteko niekur susidurti, kad sutartis galiotų 13 mėn. o planas 12 mėn., juolab, kad 3 kartus kreipiausi i jūsų vadybininkus pasitikslinti iki kada galioja mano planas. Buvo aiškiai pasakyta 05.23.čia turbūt sąmoningai yra klaidinami klijentai, nes kai gavau sąskaitą pasirodo čia kazkaip jau stebuklingu būdu atsiranda 13 mėn. už kurį nuolaidos nėra. Ar ne juokinga ?. Čia Jūs bandot užsidirbti papildomai? Labai atrodė juokingai ir apgailėtinai vadybininkai kurie bandė paaiškinti situaciją. Labai džiaugiuosi, kad nutraukiau sutartį su Jumis, o gal cia visiems klijentas kurie Jus palieka išstatot tokias sąskaitas.
Atsakyti
SERGEY KHRUSHCHEV 2017-06-10 20:27:15
Laba dina! Pas mania didele problema (atsiprasau uz ne labai geras Lietuviu kalba) As Jusu abonentas nuo 2001m (16 metu) Pas mane 2 numeriai 868480265 ij naudoja ja 16 metu mano zmona.ir mano 867912450-Sergey As laikinai ant 2 metu pereina i Telia, reke buvo skubai pirkti kopjuteris (didele akcija) Dabar as sutvarkita sutartis pereiti i tele2 su savo seno numerio, gavo jau kortelo -bus aktivuotas per savaites, no su plano neribotas pokalbaj +6Gb interneta, Geguzhe men, toks planaj buvo ir pirko per interneto telefonas uz 300 eur, Man pasake kada as po 10-12 p pereinu i Tele2 uzmokesite 5eur. ir planas perrasitas bus ant jusu numeriu, 867912450.A dabar man sake kad negalima??? ir dar sitas planas bus prie numerio 868480265 no mano zmona turejo anksciau 100 mim plana i internetom itelefone ne naudoja, dabar namie su zmona skandalai, sake iseik atgal i Tellia,. Kokie cha problema 2 numerio ant mane, mokestis bus tas pats, as jusu lojalimas klientas 16 metu.pokejsti kortele galimibe neraJus, (iki 2017.05.20-galima buvo keisti, dabar ne???, prasau padarykit išimčių
Jūs dirbate už mus, yra išimčių ir klientov (Padarikit ejgu taip).vsegda vadovas, aš tiek daug metų, nenusipelnė jo iš plano 2 kambarių pokyčius?, Zmona diba mokykloe i visi kontaktai (labaj daug -bus pas mane??-o mano tas pats daug kotaktai bys pas ji??Cha bus didele problema, As labai jus prasau padekit, Konsultantas sake iki 20 buvo galima, no as nedarbingumas ir labai 3 savajtes serga.Labaji prashau As tik metu jusu klentas, tik veno prasimas pokeisti plana is 1 mano registruota kortele i antra mano registruota kortele-nu koki chia problema?..Achiu labai, skambinti man galima -867912450 NUO 12.00 IKI 12, 30 ARBA GERIAU po 16, 00
Gerbiamas Sergey,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Justina 2017-06-09 19:05:49
Siandien buvo paskutinis karta, kada lankiausi tele2 salone Kaune, megoje. Aptarnavimas siaubingas, atejom, kai eileje buvo vienas zmogus. Stovejom apie valanda, eile susidare net uz salono ribu, nes yra valanda "tauskiama" su zmonemis apie nieka, kai tuo tarpu zmones ateina ir iseina, nes negali sulaukti savo eiles.
Gerbiama Justina,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu Tele2 atstovybėje. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.

Visais svarbiais ir aktuliais klausimais taip pat galite paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Kamilė 2017-06-09 13:12:26
Atsibodo darbuotojų neatsakingumas!! Iš pradžių močiutei buvo sakyta, kad planas kainuos 30e mėn. Ji paskutiniu metu nebenaudojo beveik kortelės, tad viršyti negalėjo limitų. O mokėjo 34eur.. šis mėnuo 36e! Iš kokios balos traukiat mokesčius?
Negana to užsiblokavo sim kortą, nors vedėm konsultantės užrašytą puk ir pin. Nuvyko močiutė į saloną. Įdėjo sim. Sako viskas veikia. Grįžo-sim atmesta.. rimtai? Kas per žmonės sėdi jūsų salone. Gainioja žmogų kaip netyngi. Ir kas jūs per įmonė, kad jūs senai 78m močiutei negalite pateikti išklotinių kai ji paprašo??
DARYKIT KAŽKĄ SU ŠIAULIŲ AKROPOLIO TELE2 SALONU. NES JAU PYKINA NUO TOKIŲ KONSULTANTU
Gerbiama Kamile,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu Tele2 atstovybėje. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.

Visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laba dina! Pas mania didele problema (atsiprasau uz ne labai geras Lietuviu kalba) As Jusu abonentas nuo 2001m (16 metu) Pas mane 2 numeriai 868480265 ij naudoja ja 16 metu mano zmona.ir mano 867912450-Sergey As laikinai ant 2 metu pereina i Telia, reke buvo skubai pirkti kopjuteris (didele akcija) Dabar as sutvarkita sutartis pereiti i tele2 su savo seno numerio, gavo jau kortelo -bus aktivuotas per savaites, no su plano neribotas pokalbaj +6Gb interneta, Geguzhe men, toks planaj buvo ir pirko per interneto telefonas uz 300 eur, Man pasake kada as po 10-12 p pereinu i Tele2 uzmokesite 5eur. ir planas perrasitas bus ant jusu numeriu, 867912450.A dabar man sake kad negalima??? ir dar sitas planas bus prie numerio 868480265 no mano zmona turejo anksciau 100 mim plana i internetom itelefone ne naudoja, dabar namie su zmona skandalai, sake iseik atgal i Tellia,. Kokie cha problema 2 numerio ant mane, mokestis bus tas pats, as jusu lojalimas klientas 16 metu.pokejsti kortele galimibe neraJus, (iki 2017.05.20-galima buvo keisti, dabar ne???, prasau padarykit išimčių
Jūs dirbate už mus, yra išimčių ir klientov (Padarikit ejgu taip).vsegda vadovas, aš tiek daug metų, nenusipelnė jo iš plano 2 kambarių pokyčius?, Zmona diba mokykloe i visi kontaktai (labaj daug -bus pas mane??-o mano tas pats daug kotaktai bys pas ji??Cha bus didele problema, As labai jus prasau padekit, Konsultantas sake iki 20 buvo galima, no as nedarbingumas ir labai 3 savajtes serga.Labaji prashau As tik metu jusu klentas, tik veno prasimas pokeisti plana is 1 mano registruota kortele i antra mano registruota kortele-nu koki chia problema?..Achiu labai, skambinti man galima -867912450 NUO 12.00 IKI 12, 30 ARBA GERIAU po 16, 00
Atsakyti
Siandien buvo paskutinis karta, kada lankiausi tele2 salone Kaune, megoje. Aptarnavimas siaubingas, atejom, kai eileje buvo vienas zmogus. Stovejom apie valanda, eile susidare net uz salono ribu, nes yra valanda "tauskiama" su zmonemis apie nieka, kai tuo tarpu zmones ateina ir iseina, nes negali sulaukti savo eiles.
Atsakyti
Atsibodo darbuotojų neatsakingumas!! Iš pradžių močiutei buvo sakyta, kad planas kainuos 30e mėn. Ji paskutiniu metu nebenaudojo beveik kortelės, tad viršyti negalėjo limitų. O mokėjo 34eur.. šis mėnuo 36e! Iš kokios balos traukiat mokesčius?
Negana to užsiblokavo sim kortą, nors vedėm konsultantės užrašytą puk ir pin. Nuvyko močiutė į saloną. Įdėjo sim. Sako viskas veikia. Grįžo-sim atmesta.. rimtai? Kas per žmonės sėdi jūsų salone. Gainioja žmogų kaip netyngi. Ir kas jūs per įmonė, kad jūs senai 78m močiutei negalite pateikti išklotinių kai ji paprašo??
DARYKIT KAŽKĄ SU ŠIAULIŲ AKROPOLIO TELE2 SALONU. NES JAU PYKINA NUO TOKIŲ KONSULTANTU
Atsakyti
Dovile 2017-06-05 21:31:23
Pries 3dienas pirkau telefona samsung galaxy s7 edge, kadangi telefonas brangus, konsultante patare ji apsaugoti silikoniniu virseliu ir apsauginiu stiklu, vat cia man labiausiai ir pikta kad pardave brokuota ir nekokybiska stikla, kurio kaina beje 19euru, kazkaip net nesitikiu kad kas atlygins man zala, nes teks pirkti nauja, neradau net kaip galeciau susisiekti el pastu
Gerbiama Kliente,

atvykite į Tele2 prekybos vietą, kur įsigijote telefono aparato aksesuarą.
Apsauginį stikliuką apžiūrėsime, įvertinsime ir esame įsitikinę, kad rasime sprendimą.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Diana 2017-06-05 19:17:43
Sveiki, jeigu šiuo metu renkatės mobiliojo ryšio operatorių, rinkitės bet ką, tik ne Tele2. Nesąžininga ir sveikatą gadinanti bendrovė. Pirmiausia "pririša" sutartimis, o po to tyčiojasi. Na pagalvokite gerai, jei viskas gerai, kodėl nepalikti žmogui galimybės rinktis operatorių bet kuriuo metu, jei kas netenkina????????????? Kodėl visi pasiūlymai su 2 metų sutartimis?

Dėl 3 EUR skolos, apie kurią, nutraukus sutartį, nerado būdo informuoti, perdavė išieškojimo bendrovei.
Keli iškalbingi faktai:
1. Adresas nesikeitė
2. Telefono nr. nesikeitė
3. Išieškojimo bendrovė surado tą pačią dieną, kai tik perdavė (o Tele2 nesugebėjo)
4. Nutraukus sutartį galutinę mokėtiną sumą apskaičiavo ir juodai ant balto užrašė Tele2 salono darbuotojai.Ją pilnai ir sumokėjau.
IŠ KUR GALĖJAU ŽINOTI APIE 3 EUR LIKUTĮ???????

Negreit dar mano sutartis baigsis, bet tikrai nepamiršiu šitos nuoskaudos ir pažeminimo, skambinėjimo 117 mandagumo kaukę užsidėjusiems operatoriams, kai ji baigsis. Net jei pasiūlytų planą už dyką -"nebedraugausim".
Gerbiama Kliente,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Saulius Ganibalovas 2017-06-04 09:20:30
Laba diena siandien pervedziau I UAB Tele2 10euru LT647044060001223571 mokejimo paskirtis SCOR 1111 noredamas pasipildyti saskaita ka daryti kaip dabar man juos susigrazint?
Gerbiamas Kliente,

parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Atsakysime į visus Jums aktualius ir rūpimus klausimus.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Pries 3dienas pirkau telefona samsung galaxy s7 edge, kadangi telefonas brangus, konsultante patare ji apsaugoti silikoniniu virseliu ir apsauginiu stiklu, vat cia man labiausiai ir pikta kad pardave brokuota ir nekokybiska stikla, kurio kaina beje 19euru, kazkaip net nesitikiu kad kas atlygins man zala, nes teks pirkti nauja, neradau net kaip galeciau susisiekti el pastu
Atsakyti
Sveiki, jeigu šiuo metu renkatės mobiliojo ryšio operatorių, rinkitės bet ką, tik ne Tele2. Nesąžininga ir sveikatą gadinanti bendrovė. Pirmiausia "pririša" sutartimis, o po to tyčiojasi. Na pagalvokite gerai, jei viskas gerai, kodėl nepalikti žmogui galimybės rinktis operatorių bet kuriuo metu, jei kas netenkina????????????? Kodėl visi pasiūlymai su 2 metų sutartimis?

Dėl 3 EUR skolos, apie kurią, nutraukus sutartį, nerado būdo informuoti, perdavė išieškojimo bendrovei.
Keli iškalbingi faktai:
1. Adresas nesikeitė
2. Telefono nr. nesikeitė
3. Išieškojimo bendrovė surado tą pačią dieną, kai tik perdavė (o Tele2 nesugebėjo)
4. Nutraukus sutartį galutinę mokėtiną sumą apskaičiavo ir juodai ant balto užrašė Tele2 salono darbuotojai.Ją pilnai ir sumokėjau.
IŠ KUR GALĖJAU ŽINOTI APIE 3 EUR LIKUTĮ???????

Negreit dar mano sutartis baigsis, bet tikrai nepamiršiu šitos nuoskaudos ir pažeminimo, skambinėjimo 117 mandagumo kaukę užsidėjusiems operatoriams, kai ji baigsis. Net jei pasiūlytų planą už dyką -"nebedraugausim".
Atsakyti
uzkuraityte
2017-05-31 17:29:17 IP 193.216.3.30 Atsakyti
Sveiki, nupirkau uz 2eurus Pildyk kortele Su 1 GB 240 min IR 10000 sms, nzn kas netaip, idejus kortele, paskambinau anukui, gal 1.5-2 min kalbejom-issijunge, sako nera kredito.vakar buvau megoj tele2 parduotuvej, jau gavau minutes IR 1GB, o o sms-u tik 100 IR baigiasi birzelio 1 d.????? Kaip suprast, Su personalu telefonu neimanoma susisiekt, Na zodziu Kaskart grizus turiu problemu.Laukiu atssakymo.Aciu :) Penktadieni, t.y.2 birzelio prisiskambinau customer servisui, atejo zinute, kad, , jusu uzklausa uzregistravome ir perdaveme nagrineti.Atsakyma pateiksime per 5 d.d.'' SMS'u kad ir to ''100'' taip ir neturiu, niekam negaliu issiust zinutes.Liudna....
Atsakyti
Laba diena siandien pervedziau I UAB Tele2 10euru LT647044060001223571 mokejimo paskirtis SCOR 1111 noredamas pasipildyti saskaita ka daryti kaip dabar man juos susigrazint?
Atsakyti
Regina 2017-06-01 17:08:47
Jūs mažiau "apgailestaukit", geriau ką nors konkretaus tegiamo darykit. Kol kas ryšys neapsakomai prastos kokybės. Tai yra tai nėra interneto. Kiek sykių skambinau, skundžiausi. Konsultantai negirdi, girdėt nenori. Jau per beveik du metus sutarties laikotarpio perjunginėti modemą išmokau, taigi jaunoms panelėms nereikia be perstojo mane to mokyti. Geriau sutvarkytumėt savo ryšį. Šitiek metų ir jokių teigiamų poslinkių pas jus..4G aplamai niekkur nėra Vilniaus mieste. Reklamos klaidinančios. Tele2 nesilaiko sutarties sąlygų, netiekia interneto labai dažnai, bet norint nutraukti sutartį reikalauja mokėti baudą. Nesąžiningas paslaugos tiekėjas esat, Tele2. Jau tikrai niekada, niekada su jūsų kompanija nebesirašysiu jokios sutarties ir pasibaigus sutarties laikotarpiui daugiau nepratęsiu. Žmonės, būkit atsargūs.
Aš ir taip labai dažnai skambinu jūsų nurodytu numeriu. Deja, niekas nuo to nesikeičia. Jūs tiesiog nesilaikot sutarties sąlygų, t.y labai dažnai nutraukiate interneto ryšį ilgam laikotarpiui. Yra buvę, kad ne vienai parai. Ir jūsų standartinė "atsakymo" formuluotė manęs netenkina.Jūs net nenorit girdėt ką jums žmonės sako, ar rašo.
Atsakyti
Regina 2017-06-01 17:08:47
Jūs mažiau "apgailestaukit", geriau ką nors konkretaus tegiamo darykit. Kol kas ryšys neapsakomai prastos kokybės. Tai yra tai nėra interneto. Kiek sykių skambinau, skundžiausi. Konsultantai negirdi, girdėt nenori. Jau per beveik du metus sutarties laikotarpio perjunginėti modemą išmokau, taigi jaunoms panelėms nereikia be perstojo mane to mokyti. Geriau sutvarkytumėt savo ryšį. Šitiek metų ir jokių teigiamų poslinkių pas jus..4G aplamai niekkur nėra Vilniaus mieste. Reklamos klaidinančios. Tele2 nesilaiko sutarties sąlygų, netiekia interneto labai dažnai, bet norint nutraukti sutartį reikalauja mokėti baudą. Nesąžiningas paslaugos tiekėjas esat, Tele2. Jau tikrai niekada, niekada su jūsų kompanija nebesirašysiu jokios sutarties ir pasibaigus sutarties laikotarpiui daugiau nepratęsiu. Žmonės, būkit atsargūs.
Gerbiama Regina,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti savitarnoje, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jūs mažiau "apgailestaukit", geriau ką nors konkretaus tegiamo darykit. Kol kas ryšys neapsakomai prastos kokybės. Tai yra tai nėra interneto. Kiek sykių skambinau, skundžiausi. Konsultantai negirdi, girdėt nenori. Jau per beveik du metus sutarties laikotarpio perjunginėti modemą išmokau, taigi jaunoms panelėms nereikia be perstojo mane to mokyti. Geriau sutvarkytumėt savo ryšį. Šitiek metų ir jokių teigiamų poslinkių pas jus..4G aplamai niekkur nėra Vilniaus mieste. Reklamos klaidinančios. Tele2 nesilaiko sutarties sąlygų, netiekia interneto labai dažnai, bet norint nutraukti sutartį reikalauja mokėti baudą. Nesąžiningas paslaugos tiekėjas esat, Tele2. Jau tikrai niekada, niekada su jūsų kompanija nebesirašysiu jokios sutarties ir pasibaigus sutarties laikotarpiui daugiau nepratęsiu. Žmonės, būkit atsargūs.
Atsakyti
inga 2017-05-31 20:55:40
laba diena, sumoketa 2017 05 17 d imejus uzbluokuotas, tele 2 niekaip negauna mokejimo, ir atjungtas buvo del nesusipratimo nes buvo nesujungti moketojo kodai, nes mano vardu buvo kelios sutartys, pranesimas sms kiek reikia moket, ateidavo i 1 nr, tokia suma ir sumokedavau, suzinojau, kad esu skoloja, tik kai atejo laiskas is skolu isieskojimo imones, sumokejau ta pacia diena ir skolu imonei si turejo pervesti tele 2 skola, taip jie gave mokejima pervede jiem, bet tele 2 nk negauna, butu juokinga jai nebutu graudu 3 savaites neina pajungti tel, nes negauna kaip jie tvirtina mokejimo, nors mokejimas is skolu isieskojimo bendroves padarytas, susisiekiau su ja ir buhalterija yar data ir laikas net aiskus, isvykt norim atostogu i uzssieni, bet taio isena be jokio rysiu pasiliekam, ar yra koks kitas budas susisiekt, su tam atsakingais asmenimis, ar vis 117 tik tvarko viska, jau pazystu visus konsultantus nuo vis pasakymo paskambykit rytoj bus gal mokejimas, truksta zodziu
Gerbiama Inga,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti savitarnoje, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
uzkuraityte 2017-05-31 17:29:17
Sveiki, nupirkau uz 2eurus Pildyk kortele Su 1 GB 240 min IR 10000 sms, nzn kas netaip, idejus kortele, paskambinau anukui, gal 1.5-2 min kalbejom-issijunge, sako nera kredito.vakar buvau megoj tele2 parduotuvej, jau gavau minutes IR 1GB, o o sms-u tik 100 IR baigiasi birzelio 1 d.????? Kaip suprast, Su personalu telefonu neimanoma susisiekt, Na zodziu Kaskart grizus turiu problemu.Laukiu atssakymo.Aciu :)
Gerbiama Kliente,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gilija 2017-05-30 17:32:02
Sveiki. Atvykau i Kaune Pramonės pr maximoj esanti tele2 saloną pratesti sutarties ir buvau labai nustebinta konsultantės Ramunes malonaus bendravimo ir seniai uzsitesusios problemos išsprendimo. Ko negalėčiau pasakyti apie Kauno Akropolyje konsultantų bendravimu su klientais. Va taip turetu dirbti visi konsultantai kaip RAMUNĖ! Esu tikrai labai dekinga uz gerą nuotaiką ir puikų aptarnavimą. Kreipkitės i Ramunę ir neliksit nusivilę tele2 aptarnavimu. Kaip minimum priedas prie algos jai priklauso ;)
Gerbiama Gilija,

nuoširdžiai džiaugiamės ir dėkojame už išsakytą nuomonę.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Augustinas 2017-05-29 17:00:57
Laba diena, norėjau iškelt į viešumą įvykį kuris yra visiska apgavystė klientų atzvilgiu, esu loyalus Tele2 Klientas, buvau iš jų salono prasitesiant sutartį pasiėmes mobilujį telefoną Iphone7 ir apsidraudes nuo ekrano skilimu 14e/mėn, šį mėnesį atsisakiau draudimo ir netyčia lipant iš automobilio išslydo telefonas ir nukrites ant kelio įskilo, nieko nedelsiant (kol draudimas dar šį mėnesį galioja nuvežiau šiandien 2017, 05, 27 į Tele2 saloną iš kurio ėmiau. sulaukes savo eilės ir nuėjas pas konsultanta išgrdau tai kad jie nori visą telefona keisti nors korpusas visiškai nepažeistas ir tik mikro įskėlimas, plius jie Iphone7 įvertinę ~918e ir turėčiau pagal juos sumokėti 30% visos vertės tai būtų apie 300e, nieko nelaukes nuėjau į Ideal atstovybę ir paklausiau iš kur tokie įkainiai, jie man pasakė kad pas juos ekrano keitimas (korpusui neesant pažeistam) kainuoja 160e, o norint gaut nauja teliafoną palikus pas juos ir sumokėjus 450e gauni nauja, tai man iškėlė tik dar daugiau klausimų, konsultantas iš iphone atstvybes (IDEAL) gožčiojo pečiais ir sakė gal tele2 konsluntantas kažko nesuprato ar netaip išaiškino, tad iškart gryžau atgal į tele2 saloną kurie vienas netoli kito (Akropolis - Kaunas) gavau kitą konsultantę nes prieš tai buves per tas 10min kol kalbėjau IDEAL dingo kažkur. nuėjau su konkrečiu klausimu: -Kodėl jus norit man siūsti nauja teliafoną jeigu ekrano keitimas tekainuoja 160e, konsultante man pasakė jog jie patys nusprendžia ar keisti ekraną ar keisti visą teliafona, (likau šokiruotas) plius pasakius jok IDEALsavo sugedusį/suskilusį teliafoną palikus už 450e gauni naują. tai iš kur jie randa tuos 300e, nes iphone pagrindinė atstovyne 450e ir 300e nėra 30% 450E sumos, jie skaičiuoja pagal savo vertę nors pirmus metus tvarko pats iphone. Kadangi labai supykau už tokį klientu apgaudinėjimą plius sarkastišką konstultantės šypseną lyg ji reikštų - -nori imk nori ne arba išeik iš salono.. noriu šitas aferas iškelt į vešuma kaip šis paslaugų teikėjas gražioj formoj apgaudinėja žmones, vietoj to kad pakeisti ekraną siūlo su dideliu mokesčiu imti nauja įrenginį nors aš to neprašau ir jo nereikia nes įrenginio korpusas visiškai nepažeistas.
Gerbiamas Augustinai,

Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus, susijusius su telefono draudimo sutarties sąlygomis. Paskambinkite į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
arturas 2017-05-29 16:36:09
Sveiki, naudoju šį tinklą ilgą laiką, bet ko gero teks palikti. Turiu 4 numerius, vienas iš jų yra naudojamas garažo signalizacijai kur visada rinkdavaus patį pigiausią planą. Bet pasirodo, kad man jūsų dėka buvo pakeistas planas, kuris man visiškai nereikalingas ir pusantrų metų mokėdavau po 7 ar 9 eurus. Paskambinus 117 gaunu atsakymą, kad čia mano paties kaltė, jog neskaitau sutarties, kurios man pateikti negali, nes aš asmeniškai neatsimenu, kad tokią būčiau sudaręs. Jokio kompromiso neieško. tad suprantu kad tapau gudrios konsultantes auka, kurios dėka permokėdavau sąskaitą ir teks atsisveikinti su šia įmone. Patarimas kitiems, nepasitikėt tele2 konsultantais arba tiesiog net pasirinkti kita operatorių. Per metus pasisavindavo po 50e.
Gerbiamas Artūrai,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti savitarnoje, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Daiva 2017-05-26 15:36:42
Esu gavusi gegužės 10 sms, kurioje yra teigiama, kad esu skolinga 44.99 e ir apmokėjimo lauks iki birželio 12 d. Šiandien gavau tokią sms - maloniai prašome sumokėti 14.98 skolą, nes bus apriboti ryšiai. Šią skolą apmokėjau Perlo terminale Ikės prekybos centre, bet ryšio neatnaujimno.
Kam tuomet siunčiamos 2 viena kitai prieštaraujančios sms. Jokio žmoniškumo. Kodėl taip erzinamas klientas? Kodėl siuntinėjamos tokios žinutės?
Kodėl sumokėjus minėtą skolą ryšys neatnaujinamas. Esu bedarbė ir niekaip neišeina laiku sumokėti mokestį. Bet skolą padengiau, bet ryįys neveikia.
Niekur nėra tiesos Lietuvoje. Kadangi taip yra, todėl ir emigruoja lietuvaičiai laimės ieškoti kitur.
Laukiu išsamaus atsakymo. Ir dar noriu žinoti, kas tuos sms siuntinėja?
Gerbiama Daiva,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Paskambinkite į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Petras 2017-05-25 22:22:38
Sveiki

Tokia situacija kad esu isvykes bet taip ir neveikia kitoi saly kortele nors ir esu obonentas. Jau kelinta isvaziuoju i kita saly bet kaip neveikia taip neveikia kortele bandziau rankiniu budu prisijungty prie rysio ir man paraso (neimanoma prisiregistruoti) sim korte pasikeiciau po nauju metu telefonas samsung j5 2016 m. Vilniuja akropolija buvau nunesiais i garantyni kad pakeistu ekrana nes skylo ir pasakiau kad paziuretu kodel neveikia kortele kitoi saly kai as pasiemiau telefona sake turi veikt dabar esu uk bet kortele kaip neveikia taip ir turbut neveiks reikes jusu paslaugu atsisakyti manau nes jau trecias mano isvaziavimas jau pabodo tos nesamones lietuvoi nieko nesakau nes kuo puikiausei veikia
Gerbiamas Petrai,

nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Mielai Jums padėsime ir atsakysime į visus svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo ar užsienio - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
laba diena, sumoketa 2017 05 17 d imejus uzbluokuotas, tele 2 niekaip negauna mokejimo, ir atjungtas buvo del nesusipratimo nes buvo nesujungti moketojo kodai, nes mano vardu buvo kelios sutartys, pranesimas sms kiek reikia moket, ateidavo i 1 nr, tokia suma ir sumokedavau, suzinojau, kad esu skoloja, tik kai atejo laiskas is skolu isieskojimo imones, sumokejau ta pacia diena ir skolu imonei si turejo pervesti tele 2 skola, taip jie gave mokejima pervede jiem, bet tele 2 nk negauna, butu juokinga jai nebutu graudu 3 savaites neina pajungti tel, nes negauna kaip jie tvirtina mokejimo, nors mokejimas is skolu isieskojimo bendroves padarytas, susisiekiau su ja ir buhalterija yar data ir laikas net aiskus, isvykt norim atostogu i uzssieni, bet taio isena be jokio rysiu pasiliekam, ar yra koks kitas budas susisiekt, su tam atsakingais asmenimis, ar vis 117 tik tvarko viska, jau pazystu visus konsultantus nuo vis pasakymo paskambykit rytoj bus gal mokejimas, truksta zodziu
Atsakyti
Sveiki, nupirkau uz 2eurus Pildyk kortele Su 1 GB 240 min IR 10000 sms, nzn kas netaip, idejus kortele, paskambinau anukui, gal 1.5-2 min kalbejom-issijunge, sako nera kredito.vakar buvau megoj tele2 parduotuvej, jau gavau minutes IR 1GB, o o sms-u tik 100 IR baigiasi birzelio 1 d.????? Kaip suprast, Su personalu telefonu neimanoma susisiekt, Na zodziu Kaskart grizus turiu problemu.Laukiu atssakymo.Aciu :)
Atsakyti
Sveiki. Atvykau i Kaune Pramonės pr maximoj esanti tele2 saloną pratesti sutarties ir buvau labai nustebinta konsultantės Ramunes malonaus bendravimo ir seniai uzsitesusios problemos išsprendimo. Ko negalėčiau pasakyti apie Kauno Akropolyje konsultantų bendravimu su klientais. Va taip turetu dirbti visi konsultantai kaip RAMUNĖ! Esu tikrai labai dekinga uz gerą nuotaiką ir puikų aptarnavimą. Kreipkitės i Ramunę ir neliksit nusivilę tele2 aptarnavimu. Kaip minimum priedas prie algos jai priklauso ;)
Atsakyti
Daiva 2017-05-26 15:36:42
Esu gavusi gegužės 10 sms, kurioje yra teigiama, kad esu skolinga 44.99 e ir apmokėjimo lauks iki birželio 12 d. Šiandien gavau tokią sms - maloniai prašome sumokėti 14.98 skolą, nes bus apriboti ryšiai. Šią skolą apmokėjau Perlo terminale Ikės prekybos centre, bet ryšio neatnaujimno.
Kam tuomet siunčiamos 2 viena kitai prieštaraujančios sms. Jokio žmoniškumo. Kodėl taip erzinamas klientas? Kodėl siuntinėjamos tokios žinutės?
Kodėl sumokėjus minėtą skolą ryšys neatnaujinamas. Esu bedarbė ir niekaip neišeina laiku sumokėti mokestį. Bet skolą padengiau, bet ryįys neveikia.
Niekur nėra tiesos Lietuvoje. Kadangi taip yra, todėl ir emigruoja lietuvaičiai laimės ieškoti kitur.
Laukiu išsamaus atsakymo. Ir dar noriu žinoti, kas tuos sms siuntinėja?
Kada atsakysite?
Ir dar - viena sms žinutė skelbia - apmokėjus skolas, ryšys bus įjungtas. Esu apmokėjusi skolas, o ryšys neįjungtas. Kodėl taip elgiamasi su klientu? Rekis pakeisti ryšio tinklą, nes Tele 2 negalima pasitikėti.
Pagarbiai Daiva
Atsakyti
Laba diena, norėjau iškelt į viešumą įvykį kuris yra visiska apgavystė klientų atzvilgiu, esu loyalus Tele2 Klientas, buvau iš jų salono prasitesiant sutartį pasiėmes mobilujį telefoną Iphone7 ir apsidraudes nuo ekrano skilimu 14e/mėn, šį mėnesį atsisakiau draudimo ir netyčia lipant iš automobilio išslydo telefonas ir nukrites ant kelio įskilo, nieko nedelsiant (kol draudimas dar šį mėnesį galioja nuvežiau šiandien 2017, 05, 27 į Tele2 saloną iš kurio ėmiau. sulaukes savo eilės ir nuėjas pas konsultanta išgrdau tai kad jie nori visą telefona keisti nors korpusas visiškai nepažeistas ir tik mikro įskėlimas, plius jie Iphone7 įvertinę ~918e ir turėčiau pagal juos sumokėti 30% visos vertės tai būtų apie 300e, nieko nelaukes nuėjau į Ideal atstovybę ir paklausiau iš kur tokie įkainiai, jie man pasakė kad pas juos ekrano keitimas (korpusui neesant pažeistam) kainuoja 160e, o norint gaut nauja teliafoną palikus pas juos ir sumokėjus 450e gauni nauja, tai man iškėlė tik dar daugiau klausimų, konsultantas iš iphone atstvybes (IDEAL) gožčiojo pečiais ir sakė gal tele2 konsluntantas kažko nesuprato ar netaip išaiškino, tad iškart gryžau atgal į tele2 saloną kurie vienas netoli kito (Akropolis - Kaunas) gavau kitą konsultantę nes prieš tai buves per tas 10min kol kalbėjau IDEAL dingo kažkur. nuėjau su konkrečiu klausimu: -Kodėl jus norit man siūsti nauja teliafoną jeigu ekrano keitimas tekainuoja 160e, konsultante man pasakė jog jie patys nusprendžia ar keisti ekraną ar keisti visą teliafona, (likau šokiruotas) plius pasakius jok IDEALsavo sugedusį/suskilusį teliafoną palikus už 450e gauni naują. tai iš kur jie randa tuos 300e, nes iphone pagrindinė atstovyne 450e ir 300e nėra 30% 450E sumos, jie skaičiuoja pagal savo vertę nors pirmus metus tvarko pats iphone. Kadangi labai supykau už tokį klientu apgaudinėjimą plius sarkastišką konstultantės šypseną lyg ji reikštų - -nori imk nori ne arba išeik iš salono.. noriu šitas aferas iškelt į vešuma kaip šis paslaugų teikėjas gražioj formoj apgaudinėja žmones, vietoj to kad pakeisti ekraną siūlo su dideliu mokesčiu imti nauja įrenginį nors aš to neprašau ir jo nereikia nes įrenginio korpusas visiškai nepažeistas.
Atsakyti
Sveiki, naudoju šį tinklą ilgą laiką, bet ko gero teks palikti. Turiu 4 numerius, vienas iš jų yra naudojamas garažo signalizacijai kur visada rinkdavaus patį pigiausią planą. Bet pasirodo, kad man jūsų dėka buvo pakeistas planas, kuris man visiškai nereikalingas ir pusantrų metų mokėdavau po 7 ar 9 eurus. Paskambinus 117 gaunu atsakymą, kad čia mano paties kaltė, jog neskaitau sutarties, kurios man pateikti negali, nes aš asmeniškai neatsimenu, kad tokią būčiau sudaręs. Jokio kompromiso neieško. tad suprantu kad tapau gudrios konsultantes auka, kurios dėka permokėdavau sąskaitą ir teks atsisveikinti su šia įmone. Patarimas kitiems, nepasitikėt tele2 konsultantais arba tiesiog net pasirinkti kita operatorių. Per metus pasisavindavo po 50e.
Atsakyti
Esu gavusi gegužės 10 sms, kurioje yra teigiama, kad esu skolinga 44.99 e ir apmokėjimo lauks iki birželio 12 d. Šiandien gavau tokią sms - maloniai prašome sumokėti 14.98 skolą, nes bus apriboti ryšiai. Šią skolą apmokėjau Perlo terminale Ikės prekybos centre, bet ryšio neatnaujimno.
Kam tuomet siunčiamos 2 viena kitai prieštaraujančios sms. Jokio žmoniškumo. Kodėl taip erzinamas klientas? Kodėl siuntinėjamos tokios žinutės?
Kodėl sumokėjus minėtą skolą ryšys neatnaujinamas. Esu bedarbė ir niekaip neišeina laiku sumokėti mokestį. Bet skolą padengiau, bet ryįys neveikia.
Niekur nėra tiesos Lietuvoje. Kadangi taip yra, todėl ir emigruoja lietuvaičiai laimės ieškoti kitur.
Laukiu išsamaus atsakymo. Ir dar noriu žinoti, kas tuos sms siuntinėja?

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą - Žaibišką spartą, - Didžiausią prekių pasiūlą - Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Litesko" ir "Vilniaus energijai" vietoje Samuolio vadovauja Husty
"Litesko" ir "Vilniaus energijai" vietoje Samuolio vadovauja Husty 06-22 18:22
Linas Samuolis nuo ketvirtadienio nebevadovauja "Vilniaus energijai" ir "Litesko". Jį nuo ketvirtadienio šiose pareigose pakeitė Alexanderis Husty.
Skardžiaus veiklą tirs Antikorupcijos komisija
Skardžiaus veiklą tirs Antikorupcijos komisija 06-22 18:04
Seimo opozicinių liberalų atstovo Vytauto Gailiaus vadovaujama parlamentinė Antikorupcijos komisija iki spalio vidurio tirs įtarimų dėl viešųjų ir privačių interesų supainiojimo sukėlusią...
Apkarpytu vadinamas universitetų pertvarkos planas juda į priekį
Apkarpytu vadinamas universitetų pertvarkos planas juda į priekį 06-22 17:45
Kitą savaitę Seimas ketina pritarti valstybinių universitetų tinklo optimizavimo planui, numatančiam, kad Vilniuje ir Kaune liks po vieną klasikinį, plačios aprėpties tyrimų universitetą, šiuose...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį darbą dirbate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Red Hat 98,58 +9,58%
Twitter 17,78 +5,14%
Western Digital 91,03 +3,17%
CBS 62,53 +3,08%
Avon 3,45 -2,82%
Caterpillar 103,47 -3,34%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Amazon.com 1,00 -99,90%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 1674,50 -7,14%
Dujos (Rusijos) 5,07 +0,60%
Apelsinai 756,80 -10,90%
Vištiena 140,63 +7,60%
Dyzelis 1,51 -5,03%
Nafta 43,23 -2,19%
Auksas 1246,04 -1,64%
Kiauliena 68,25 +14,49%