VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Raimonda 2017-05-23 18:45:46
Sveiki,

Konsultante Savanoriu pr. Rimi, Tele2 salone kuri dirbo vakar viena, labai nemandagi. Kaip galima tokius darbuotojus priimti. Situacija tokia:
Nuejus i salona, pasiklausti del namu interneto isbandymo ir papasakoti placiau, konsultante tik atreze: Tai jei imat, turit zinot patis, kokie planai.. paklausus ar imanoma gauti plana Namams neribotas 100 su modemu stacionariu ir kiek tai kainuos pasilikus, atreze neturinti laiko aiskinti (salone tik vienas dar zmogus lauke).. visiskai sunervino.. toks tele2 aptarnavimas.. iseinant uzkliuvo kaip bendraujama su tuo metu laukiancia senyvo amziaus moterimi.. Moteris nusipirko pries menesi mobilu su lieciamu ekranu, paprase konsultantes padeti perskaityti sms zinute, nes nemoka.. o si uzreke, atkreipiu demesi, UZREKE, kad tai ne jos darbas, ir nieko negali padeti.. APSURDAS TELE2 JUSU KONSULTANTAI. Preajo noras net ir kitur eiti pasikonsultuoti
Gerbiama Raimonda,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu Tele2 atstovybėje. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Vilma Staneviciene 2017-05-23 12:25:56
Jau kelintą mėnesį turiu problemų ne dėl savo kaltės. Perkeliant numerį Tele2 neteisingai priskaičiavo ne vieną, o du skambučių planus (turėjo vieną, brangesnį)panaikinti. Kai pastebėjau, paskambinau, skambutį užregistravo, žadėjo pataisyti ir atsiųsti naują sąskaitą, patarė kol kas nemokėti. Sumokėjau tiek kiek iš tiesų turėjau. Kitą mėnesį gavau ne pataisytą, o vėl du planus skaičiuojančią sąskaitą, vėl skambinau, vėl žadėjo viską kompensuoti, pataisyti. Trečią mėnesį jau buvo kompensacija bet priskaičiuota ir už praeitą, ir už einamą mėnesį, vėl skambinau, sumokėjau. Dabar esu išvykusi iš Lietuvos, gaunu iš skolų išieškojimo UAB, kad nepadengiau įsiskolinimo ir iš kredito info, kad esu skolinga, tai kiek galima tai kęsti? Tele 2 klysta, o mano reputacija dėl to kenčia, esu viską apmokėjusi, prašau skubiai taisyti padėtį arba kreipsiuosi į vartotojų teises, nes ilgiau tokio pasityčiojimo neketinu toleruoti!!!
Gerbiama Vilma Stanevičiene,

nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją. Tam, kad galėtume išspręsti situaciją, iš užsienio su mumis galite susisiekti: tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą), parašius mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, paštu adresu Sporto g. 7A, LT-09238 Vilnius.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Na as nei konsultantais nei rysiu nesiskundziu
Atsakyti
Sveiki,

Konsultante Savanoriu pr. Rimi, Tele2 salone kuri dirbo vakar viena, labai nemandagi. Kaip galima tokius darbuotojus priimti. Situacija tokia:
Nuejus i salona, pasiklausti del namu interneto isbandymo ir papasakoti placiau, konsultante tik atreze: Tai jei imat, turit zinot patis, kokie planai.. paklausus ar imanoma gauti plana Namams neribotas 100 su modemu stacionariu ir kiek tai kainuos pasilikus, atreze neturinti laiko aiskinti (salone tik vienas dar zmogus lauke).. visiskai sunervino.. toks tele2 aptarnavimas.. iseinant uzkliuvo kaip bendraujama su tuo metu laukiancia senyvo amziaus moterimi.. Moteris nusipirko pries menesi mobilu su lieciamu ekranu, paprase konsultantes padeti perskaityti sms zinute, nes nemoka.. o si uzreke, atkreipiu demesi, UZREKE, kad tai ne jos darbas, ir nieko negali padeti.. APSURDAS TELE2 JUSU KONSULTANTAI. Preajo noras net ir kitur eiti pasikonsultuoti
Atsakyti
Jau kelintą mėnesį turiu problemų ne dėl savo kaltės. Perkeliant numerį Tele2 neteisingai priskaičiavo ne vieną, o du skambučių planus (turėjo vieną, brangesnį)panaikinti. Kai pastebėjau, paskambinau, skambutį užregistravo, žadėjo pataisyti ir atsiųsti naują sąskaitą, patarė kol kas nemokėti. Sumokėjau tiek kiek iš tiesų turėjau. Kitą mėnesį gavau ne pataisytą, o vėl du planus skaičiuojančią sąskaitą, vėl skambinau, vėl žadėjo viską kompensuoti, pataisyti. Trečią mėnesį jau buvo kompensacija bet priskaičiuota ir už praeitą, ir už einamą mėnesį, vėl skambinau, sumokėjau. Dabar esu išvykusi iš Lietuvos, gaunu iš skolų išieškojimo UAB, kad nepadengiau įsiskolinimo ir iš kredito info, kad esu skolinga, tai kiek galima tai kęsti? Tele 2 klysta, o mano reputacija dėl to kenčia, esu viską apmokėjusi, prašau skubiai taisyti padėtį arba kreipsiuosi į vartotojų teises, nes ilgiau tokio pasityčiojimo neketinu toleruoti!!!
Atsakyti
Piotr Morozov 2017-05-21 16:56:13
Sveiki.Naudoju pildyk kortelia.Planas190.Automatines pratesimas buvo sustabitas 19.05.2017.O 20.05.2017 buvo aktivotas.Skambinai operatorei.Sustabdie plana.Bet pinigus negrazino.Pogal mane cia yra apgaudinejmas.
Gerbiamas Piotr Morozov,

apgailestaujame dėl nepatogumų. Mielai atsakysime į Jūsų klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki.Naudoju pildyk kortelia.Planas190.Automatines pratesimas buvo sustabitas 19.05.2017.O 20.05.2017 buvo aktivotas.Skambinai operatorei.Sustabdie plana.Bet pinigus negrazino.Pogal mane cia yra apgaudinejmas.
Atsakyti
UAB Tele2 2017-05-19 16:09:01
Gerbiama Gintautai,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi.
Mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Jei norite neprarasti klientų Jus ir skambinkite o aš jau su jūsų darbuotojais prisibendravau tik naudos iš to nulis ir noras keisti operatorių nėpraėjo ir greičiausia nebepraeis ir kitiems ta pati patarsiu daryt
Atsakyti
Gintautas 2017-05-19 13:10:16
Pavyzdys kaip tele2 rūpinasi klientais-pirmadienį sutriko dėl jų kaltės vaiko telefono ryšis ketvirtadienį aiškina kad max.terminas trikdžių šalinimo yra 10 dienų ir nieko padėti negali laukite toliau.nu super organizacija.penktadieni kai įspėjau
Kad planuoju nutraukti turimas 4 sutartis tada tik sujungė su lojalumo grupė kurį po keletą minučių paskambino kad reikia limitą padidinti 5eurais ir po 20min.ryšys atsirado.va toks požiūris į klienta ir visa savaitė sugadinta
Gerbiama Gintautai,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu bei patyrėte nepatogumų. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi.
Mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Aurimas 2017-05-18 23:32:21
Ta pati problema ir čia. Du kartus sumėkojau už paslauga, o jos kaip nėra taip nėra.
Gerbiamas Aurimai,

atsiprašome dėl techninio sutrikimo. Patvirtiname, jog už papildomai užsakytus duomenų paketus Jums pinigai bus grąžinti artimiausiu metu. Jei turėsite klausimų dėl PILDYK paslaugų, maloniai prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Aleksandras 2017-05-18 23:35:31
Naudoju pildyk kortelia uzsisakiau plana LAISVALAIKIS bet man neveikia planas o pinigus vistiek nuskaicevo kame problema prasau padeti. arba grazinkit i kortelia 5.00EUR.Su interneto nustatimais viskas tvarkoje.
Gerbiamas Aleksandrai,

atsiprašome dėl techninio sutrikimo. Patvirtiname, jog už papildomai užsakytus duomenų paketus Jums pinigai bus grąžinti artimiausiu metu. Jei turėsite klausimų dėl PILDYK paslaugų, maloniai prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Pavyzdys kaip tele2 rūpinasi klientais-pirmadienį sutriko dėl jų kaltės vaiko telefono ryšis ketvirtadienį aiškina kad max.terminas trikdžių šalinimo yra 10 dienų ir nieko padėti negali laukite toliau.nu super organizacija.penktadieni kai įspėjau
Kad planuoju nutraukti turimas 4 sutartis tada tik sujungė su lojalumo grupė kurį po keletą minučių paskambino kad reikia limitą padidinti 5eurais ir po 20min.ryšys atsirado.va toks požiūris į klienta ir visa savaitė sugadinta
Atsakyti
Viktorija 2017-05-18 20:46:57
Sveiki,
Naudojuosi PILDYK jau daug metų, buvau patenkinta viskuo, tačiau dabar atsirado bėdų su ryšiu. Atliekant skambučius ryšys dingsta, tenka palaukti kol vėl telefone pradės rodyti pilnas ryšio padalas ir vėl bandyti skambinti. Dažniausiai pavyksta prisiskambinti iš antro-trečio karto. Atsiliepiant į skambučius taip pat po kelių sekundžių pokalbis nutrūksta, nes dingsta ryšys. Iš pradžių galvojau, kad galbūt problema yra telefonas, tačiau nuvykusi į kitą miestą ir skambinant bei atsiliepiant jokių ryšio problemų nebuvo. Šiuo metu gyvenu Molėtuose. Ar galit pasidomėti ryšio kokybe šiame krašte?
Gerbiama Viktorija,

nuoširdžiai atsiprašome, kad susidūrėte su ryšio nesklandumais. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Naudoju pildyk kortelia uzsisakiau plana LAISVALAIKIS bet man neveikia planas o pinigus vistiek nuskaicevo kame problema prasau padeti. arba grazinkit i kortelia 5.00EUR.Su interneto nustatimais viskas tvarkoje.
Atsakyti
UAB Tele2 2017-05-18 16:42:54
Gerbiamas Dainiau,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į Jūsų klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Ta pati problema ir čia. Du kartus sumėkojau už paslauga, o jos kaip nėra taip nėra.
Atsakyti
As uzsisakau 2 planus N7 ir LAISVALAIKI, bet man nuo 23val vistiek naudojasi duomenys nors turetu buti neribota
Atsakyti
Sveiki,
Naudojuosi PILDYK jau daug metų, buvau patenkinta viskuo, tačiau dabar atsirado bėdų su ryšiu. Atliekant skambučius ryšys dingsta, tenka palaukti kol vėl telefone pradės rodyti pilnas ryšio padalas ir vėl bandyti skambinti. Dažniausiai pavyksta prisiskambinti iš antro-trečio karto. Atsiliepiant į skambučius taip pat po kelių sekundžių pokalbis nutrūksta, nes dingsta ryšys. Iš pradžių galvojau, kad galbūt problema yra telefonas, tačiau nuvykusi į kitą miestą ir skambinant bei atsiliepiant jokių ryšio problemų nebuvo. Šiuo metu gyvenu Molėtuose. Ar galit pasidomėti ryšio kokybe šiame krašte?
Atsakyti
Ilona 2017-05-18 12:07:12
Konsultantai teikia klaidinga informacija.Uz interneta kaina kyla nuo sutartos 8 euru sumos iki 9.5 kas menesi..Nors kaina buvo tikslinama dvi dienas su skirtingais konsultantais.Atsiprase konsultantai uz klaidas, taciau, ju gan daug, matyt.Reikia gerbti klienta...
Gerbiama Iliona,

nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją. Tam, kad galėtume tinkamai įvertinti situaciją, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt (jeigu Jūs asmeniškai naudojatės Tele2 paslaugomis). Taip pat galite paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu Jums patogu, galite kreiptis ir į artimiausią Tele2 atstovybę (sąrašą ir darbo laiką rasite adresu www.tele2.lt).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
dainius 2017-05-18 00:32:33
kas per pieva su planu LAISVALAIKIS. jau 3 kartus uzsisakiau, pinigus nuskaiciuoja o i interneta neleidzia ieiti?
Gerbiamas Dainiau,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Mielai atsakysime į Jūsų klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Mantas 2017-05-17 21:30:29
Esu Tele 2 klientas, kuris nustatytu laiku regulerai apmoku sąskaitas. Bet kai man nutiko problema tele2 iš manęs tik pasijuokė. Sugedo telefonas kurį pagal sutartį pasiemiau 2016 lapkritį, Per 2 metų laikotarpį už telefoną ir planą sumokėsiu 450eurų. Nunešus telefoną į tele2 salona jis buvo primtas ir išvežtas taisyti (telefonas vis dar veikė). Neveikė jo įjungimo mygtukas. Su manimi susisiekė asmuo ir pareiškė, kad telefono sutvarkymas kainuos 500 eurų. Tai yra neadekvati kainą už telefono tvarkymą ir visai nelogiška plius pasakė kad telefonas yra sušlapęs todėl jam nėra taikoma garantija. Nors telefona nešiau dėl visai kitos problemosir telefonas neturėjo jookio kontakto su vandeniu. Atėjus atsimti telefono Į tele2 saloną telefonui trūko detalės, todėl buvo pasakyta ateiti jo atsiimti, kai visos detalės bus vietoje atėjus po keletos dienų telefonas kuris dar veikė buvo nebeveikiantis. Tikrai esu nusivyles Tele2 kompanija ir skatinsiu visus šeimos narius ir tuos ką pažįstu pasiaibus jų sutartims nebepratesti sutarties, Mano nuomone kompanija nesirūpina savo. klientais.
Gerbiamas Mantai,

nuoširdžiai apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų su telefonu. Tam, kad galėtume detaliai išnagrinėti situaciją, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Konsultantai teikia klaidinga informacija.Uz interneta kaina kyla nuo sutartos 8 euru sumos iki 9.5 kas menesi..Nors kaina buvo tikslinama dvi dienas su skirtingais konsultantais.Atsiprase konsultantai uz klaidas, taciau, ju gan daug, matyt.Reikia gerbti klienta...
Atsakyti
kas per pieva su planu LAISVALAIKIS. jau 3 kartus uzsisakiau, pinigus nuskaiciuoja o i interneta neleidzia ieiti?
Atsakyti
Esu Tele 2 klientas, kuris nustatytu laiku regulerai apmoku sąskaitas. Bet kai man nutiko problema tele2 iš manęs tik pasijuokė. Sugedo telefonas kurį pagal sutartį pasiemiau 2016 lapkritį, Per 2 metų laikotarpį už telefoną ir planą sumokėsiu 450eurų. Nunešus telefoną į tele2 salona jis buvo primtas ir išvežtas taisyti (telefonas vis dar veikė). Neveikė jo įjungimo mygtukas. Su manimi susisiekė asmuo ir pareiškė, kad telefono sutvarkymas kainuos 500 eurų. Tai yra neadekvati kainą už telefono tvarkymą ir visai nelogiška plius pasakė kad telefonas yra sušlapęs todėl jam nėra taikoma garantija. Nors telefona nešiau dėl visai kitos problemosir telefonas neturėjo jookio kontakto su vandeniu. Atėjus atsimti telefono Į tele2 saloną telefonui trūko detalės, todėl buvo pasakyta ateiti jo atsiimti, kai visos detalės bus vietoje atėjus po keletos dienų telefonas kuris dar veikė buvo nebeveikiantis. Tikrai esu nusivyles Tele2 kompanija ir skatinsiu visus šeimos narius ir tuos ką pažįstu pasiaibus jų sutartims nebepratesti sutarties, Mano nuomone kompanija nesirūpina savo. klientais.
Atsakyti
Dainius 2017-05-09 15:38:49
kodel nebeveiks TELE2CALL programele
Gerbiamas Dainiau,

informuojame, kad nuo gegužės 10 d. išmaniosios programėlės TELE2 CALL paslaugos nebeteikiamos. Atsiprašome už galimus nepatogumus.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Rasa 2017-05-08 18:06:11
Laba diena. Ką tik grįžome iš Tele2, salono, Kuris randasi J.Tumo-Vaižganto g. 81, Plungėje.
Įsigijome telefoną ir ne tik. Sulaukėme gerą, šiltą, išsamų aptarnavimą.
Norėčiau labai padėkoti konsultantei Monikai. Ačiū Monika už gerą, šiltą, išsamų aptarnavimą, už jūsų pagarbą klientui.
Daugiau tokių kantrių ir savo darbą mylinčių darbuotojų linkiu jūsų įmonei.
Gerbiama Rasa,

nuoširdžiai džiaugiamės ir dėkojame už gražius žodžius.
Jūsų padėką perdavėme mūsų salono darbuotojoms.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
rimantas 2017-05-07 14:02:41
SVEIKI
as retkarceis naudoju mobilu interneta norvegijoje taciau nustebau 05-07
siryt gryzes is darbo kad sianakt keleta kartu buvau pasijunges mob interneta.nors tel buvo namuose. taip tiesiog negrazu.tiesiog praradot klienta.
Gerbiamas Rimantai,

apgailestaujame, kad kilo neaiškumų dėl mobilaus interneto. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Edvinas 2017-05-05 15:57:24
Kodėl neveikia roaming Vokietijoj??!
Gerbiamas Edvinai,

nuoširdžiai atsiprašome, kad susidūrėte su ryšio nesklandumais. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
kodel nebeveiks TELE2CALL programele
Atsakyti
Laba diena. Ką tik grįžome iš Tele2, salono, Kuris randasi J.Tumo-Vaižganto g. 81, Plungėje.
Įsigijome telefoną ir ne tik. Sulaukėme gerą, šiltą, išsamų aptarnavimą.
Norėčiau labai padėkoti konsultantei Monikai. Ačiū Monika už gerą, šiltą, išsamų aptarnavimą, už jūsų pagarbą klientui.
Daugiau tokių kantrių ir savo darbą mylinčių darbuotojų linkiu jūsų įmonei.
Atsakyti
SVEIKI
as retkarceis naudoju mobilu interneta norvegijoje taciau nustebau 05-07
siryt gryzes is darbo kad sianakt keleta kartu buvau pasijunges mob interneta.nors tel buvo namuose. taip tiesiog negrazu.tiesiog praradot klienta.
Atsakyti
Kodėl neveikia roaming Vokietijoj??!
Atsakyti
Dovilė 2017-05-04 15:14:46
Kodėl man neleidžia nei paskambinti nei parašyt žinutės?vis rodo tinkle neregistruotas?jus taip gerbiat savo kliantus?
Gerbiama Dovile,

apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų.
Mielai Jums atsakysime į visus kilusius klausimus. Jeigu naudojatės išankstinio mokėjimo „Pildyk" paslaugomis, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Jeigu naudojatės mėnesinio mokėjimo paslaugomis, parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Kodėl man neleidžia nei paskambinti nei parašyt žinutės?vis rodo tinkle neregistruotas?jus taip gerbiat savo kliantus?
Atsakyti
Aliona 2017-05-02 10:05:21
Kaip gaila, bet toki pat kosmara teko isgyventi ir man. Pries du metus palaidojau mama, ir iskarto po mirties nuejau i tele2 salona nutraukti sutarties. Buvo pasakyta, kad jokiu skolu nera ir nieko moketi nereikia. Taciau kaip is giedro dangaus lygiai po 2-ju metu gauname ispejimo laiska mirusio zmogaus vardu (nors mirties liudijimas buvo uzfiksuotas) su 82 eu skola. Gaila, kad sioje imoneje dirba nekompetentingi darbuotojai, del kuriu kaltes veliau tenka praverti placiai pinigines....Esu labai pikta ir nusivylusi.
Gerbiama Aliona,

nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją. Tam, kad galėtume tinkamai įvertinti situaciją, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt (jeigu Jūs asmeniškai naudojatės Tele2 paslaugomis). Taip pat galite paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu Jums patogu, galite kreiptis ir į artimiausią Tele2 atstovybę (sąrašą ir darbo laiką rasite adresu www.tele2.lt).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Klientas 2017-04-28 17:25:49
Prieš pusmetį įsigijau neribotą namų internetą už 19eur/mėn, nors kaina dvigubai didesnė už senąjį planą. Ilgą laiką naudojausi Tele2 paslaugom įskaitant mobilų internetą, patiko stabilumas geras interneto greitis, todėl nusprendžiau pasikonsultuoti dėl sąlygų. Mobilusis internetas, kuriuo kartais naudojuosi per tel. rodė 50-70mb/s išsiuntimo ir parsisiuntimo greitį. Konsultantė patikino, kad namų internetas bus dar geresnis, nes gausiu Huawei modemą, kurio ryšys geresnis. Pirmą mėnesį taip ir buvo tiek parsiuntimo, tiek išsiuntimo greitis pasiekdavo iki 90mb/s ir nekrisdavo mažiau 50mb/s. Tada greitis pradėjo stabiliai smukti ir dabar turiu apie 12mb/s parsisiuntimą ir vos 1-2mb/s išsiuntimą. Pasiteiravus kas nutiko gavau atsakymą. „Informuojame: Jūsų nurodytoje vietoje TELE2 ryšio sutrikimų neradome. Galimas silpnesnis ryšys dėl vietovės ypatumų ir padidėjusių vartotojų skaičiaus. Papildomas ryšio gerinimas šiuo metu nėra suplanuotas. Atsiprašome dėl nepatogumų“. Tikrai tikėjausi greičio smukimo, tačiau tai ne dvigubai, ne trigubai, net ne penkiagubai smukęs greitis. Tai protu nesuvokiamas skirtumas tarp to, kas buvo žadėta ir yra praktiškai! Dabar sutarties nutraukti nebegaliu, dėl neadekvačios neakcijinės kainos ir gaunu 10<kartų lėtesnį internetą. Reziumė spręskits su kuo pasirašot sutartį, o aš tuo tarpu laisvu laiku pasigilinsiu į teisinius šios situacijos aspektus.
Gerbiamas Kliente,

nuoširdžiai atsiprašome, kad naudojantis Tele2 teikiamomis paslaugomis Jums tenka susidurti su ryšio nesklandumais. Kaip ir minėjome silpnesnis ryšysyra galimas dėl vietovės ypatumų ir padidėjusių vartotojų skaičiaus. Dėl informacijos patikslinimo, maloniai prašome pašyti laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinti nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Viktoras 2017-04-27 21:53:22
Labai prastas ryšys. Keičiau jau antrą kortele ir vistiek niekas nesikeičia. Telefonas tvarkingas, nes nešiau ir ji taisyti kadangi galvojau kad telefone bėda, tačiau vistiek niekas nesikeitė. Tada prieš kokius 2 mėnesius pasikeičiau kortele. Iš pradžių buvo šiek tiek geriau, o dabar ir ryšį reikia gaudyti ir kartais šiam ucio metu aš viską girdžiu o manęs ne, tik burbuliuoja ir tiek. Gal įmanoma kažkaip pataisyti šią problemą.
Gerbiamas Viktorai,

nuoširdžiai atsiprašome, kad naudojantis Tele2 teikiamomis paslaugomis Jums tenka susidurti su ryšio nesklandumais. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Beatričė 2017-04-27 16:25:47
Labai nusivyliau tele2 aptarnavimu. Uzsisakiau telefona su planu praeita antradieni (2017-04-18) ir negavau jo iki siol, nors buvo aiskiai pasakyta, kad gausiu telefona per 2 darbo dienas. Negavusi laiku, skambinau i tele2, nieko nepasake nusiunte paskambinti i dpd siuntu tarnyba, o sie vel i tele2. Zadejo, kad kai telefonas pus perduotas i dpd, gausiu sms, ir atsius viska sia savaite. Siandien jau ketvirtadienis, o as nieko kaip negavau taip negavau. Bandziau ieskoti informacijos tele2, bet nieko ten neradau.
Gerbiama Beatriče,

nuoširdžiai atsiprašome, jeigu Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi.
Mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Arune 2017-04-26 08:14:59
Kosmaras sita jusu tele2 nutraukem sutarti, o jie negalejo pasakyt, kad yra kazkokia skola metus laiko. Mirk is juoko, net tele2 savitarnoj nerode skolos, po metu laiko ateina is teismo laiskas, kad jus skolyngi tele2 40euru. Per metus laiko nei vieno ispejimo nebuvo, nieko, butu pranese iskart butumem sumokeje, o ne iskart i teisma padave be jokio perspejimo, juokynga imone pasibjaurejau tokiu nekokybiskumu.. niekada gyvenime neimsiu nieko is tele2 ir atsiliepsiu visur tik blogais atsiliepimais..
Gerbiama Kliente,

dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę ir pastebėjimus. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Birute 2017-04-24 21:52:29
Buvau pildyk naudotoja jau koki 17 metu...su atitinkamu numeriu... saskaitoje visada buvo pinigeliu, todel visada buvau rami, kol viena diena paprasciausiai telefona isjunge, nes puse metu nebuvo pildyta saskaita!!! Absurdas, kai paskambinus pasako, kad tas numeris jau yra isleistas i prekyba....ir niekas neaisku kur ir kaip...kai visada vedama ivairi statistika, visur reikalingi realus skaiciai ko ir kur iskeliauja, o cia ale i nezinia pateko....keista, kad siais laikais parasius koki prasyma, neimanoma susigrazinti numerio, kuri naudoji, gal koki 17 metu...skaudu, kad taip atsiliekame nuo technologiju, nors nuo isregistravimo tepraejo apie 10 dienu, bet jau nieko neimanoma padaryti.... nemoku net apsakyti, kaip nusivyliau....tele2....
Gerbiama Birute,

Tele2 išankstinio mokėjimo paslaugos Pildyk teikimo taisyklių 11.1. punktas numato, kad: „Pildyk numeris (SIM kortelė) galioja 180 dienų nuo SIM kortelės suaktyvinimo arba vėliausio sąskaitos papildymo. Norint pratęsti Pildyk SIM kortelės galiojimo laiką, būtina per minėtą 180 dienų laikotarpį bent vieną kartą papildyti sąskaitą.“ (ši informacija skelbiama svetainėje www.pildyk.lt). Taisyklių 10 punktu „Sutartis galioja tol, kol galioja Kliento Pildyk telefono numeris, kaip numatyta šių Taisyklių 11.1 punkte“. Taigi, kaip nurodyta taisyklėse, 180 dienų nepapildžius sąskaitos, telefono numeriui paslaugų teikimas nutraukiamas negrįžtamai.

Norint tiksliau išsiaiškinti šią situaciją, prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Klientas D 2017-04-20 14:27:48
Esu nepatenkintas ne tik su nekopetetingu aptarnavimu pačiame salone, bet ir garantiniu (ne)remontu, pasityčiojimu su taisymo kainomis ir imamais pinigais už nieką.
Gerbiamas Kliente,

Primename, kad visais klausimais, susijusiais su telefono garantiniu aptarnavimu, galite skambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Parašyti laišką galite ir per savitarną, adresu mano.tele2.lt. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Ieva 2017-04-20 10:56:41
kur ten savitarnoje parašyti? nerandu : (
Gerbiama Ieva,

Prisijungus prie savitarnos, adresu mano.pildyk.lt, kairėje pusėje apačioje yra "Pašto dėžutė". Paspauskite "Gautieji" arba "Išsiustieji" -> "Naujas klausimas".

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Arune 2017-04-26 08:14:59
Kosmaras sita jusu tele2 nutraukem sutarti, o jie negalejo pasakyt, kad yra kazkokia skola metus laiko. Mirk is juoko, net tele2 savitarnoj nerode skolos, po metu laiko ateina is teismo laiskas, kad jus skolyngi tele2 40euru. Per metus laiko nei vieno ispejimo nebuvo, nieko, butu pranese iskart butumem sumokeje, o ne iskart i teisma padave be jokio perspejimo, juokynga imone pasibjaurejau tokiu nekokybiskumu.. niekada gyvenime neimsiu nieko is tele2 ir atsiliepsiu visur tik blogais atsiliepimais..
Kaip gaila, bet toki pat kosmara teko isgyventi ir man. Pries du metus palaidojau mama, ir iskarto po mirties nuejau i tele2 salona nutraukti sutarties. Buvo pasakyta, kad jokiu skolu nera ir nieko moketi nereikia. Taciau kaip is giedro dangaus lygiai po 2-ju metu gauname ispejimo laiska mirusio zmogaus vardu (nors mirties liudijimas buvo uzfiksuotas) su 82 eu skola. Gaila, kad sioje imoneje dirba nekompetentingi darbuotojai, del kuriu kaltes veliau tenka praverti placiai pinigines....Esu labai pikta ir nusivylusi.
Atsakyti
Prieš pusmetį įsigijau neribotą namų internetą už 19eur/mėn, nors kaina dvigubai didesnė už senąjį planą. Ilgą laiką naudojausi Tele2 paslaugom įskaitant mobilų internetą, patiko stabilumas geras interneto greitis, todėl nusprendžiau pasikonsultuoti dėl sąlygų. Mobilusis internetas, kuriuo kartais naudojuosi per tel. rodė 50-70mb/s išsiuntimo ir parsisiuntimo greitį. Konsultantė patikino, kad namų internetas bus dar geresnis, nes gausiu Huawei modemą, kurio ryšys geresnis. Pirmą mėnesį taip ir buvo tiek parsiuntimo, tiek išsiuntimo greitis pasiekdavo iki 90mb/s ir nekrisdavo mažiau 50mb/s. Tada greitis pradėjo stabiliai smukti ir dabar turiu apie 12mb/s parsisiuntimą ir vos 1-2mb/s išsiuntimą. Pasiteiravus kas nutiko gavau atsakymą. „Informuojame: Jūsų nurodytoje vietoje TELE2 ryšio sutrikimų neradome. Galimas silpnesnis ryšys dėl vietovės ypatumų ir padidėjusių vartotojų skaičiaus. Papildomas ryšio gerinimas šiuo metu nėra suplanuotas. Atsiprašome dėl nepatogumų“. Tikrai tikėjausi greičio smukimo, tačiau tai ne dvigubai, ne trigubai, net ne penkiagubai smukęs greitis. Tai protu nesuvokiamas skirtumas tarp to, kas buvo žadėta ir yra praktiškai! Dabar sutarties nutraukti nebegaliu, dėl neadekvačios neakcijinės kainos ir gaunu 10<kartų lėtesnį internetą. Reziumė spręskits su kuo pasirašot sutartį, o aš tuo tarpu laisvu laiku pasigilinsiu į teisinius šios situacijos aspektus.
Atsakyti
Labai prastas ryšys. Keičiau jau antrą kortele ir vistiek niekas nesikeičia. Telefonas tvarkingas, nes nešiau ir ji taisyti kadangi galvojau kad telefone bėda, tačiau vistiek niekas nesikeitė. Tada prieš kokius 2 mėnesius pasikeičiau kortele. Iš pradžių buvo šiek tiek geriau, o dabar ir ryšį reikia gaudyti ir kartais šiam ucio metu aš viską girdžiu o manęs ne, tik burbuliuoja ir tiek. Gal įmanoma kažkaip pataisyti šią problemą.
Atsakyti
Labai nusivyliau tele2 aptarnavimu. Uzsisakiau telefona su planu praeita antradieni (2017-04-18) ir negavau jo iki siol, nors buvo aiskiai pasakyta, kad gausiu telefona per 2 darbo dienas. Negavusi laiku, skambinau i tele2, nieko nepasake nusiunte paskambinti i dpd siuntu tarnyba, o sie vel i tele2. Zadejo, kad kai telefonas pus perduotas i dpd, gausiu sms, ir atsius viska sia savaite. Siandien jau ketvirtadienis, o as nieko kaip negavau taip negavau. Bandziau ieskoti informacijos tele2, bet nieko ten neradau.
Atsakyti
Kosmaras sita jusu tele2 nutraukem sutarti, o jie negalejo pasakyt, kad yra kazkokia skola metus laiko. Mirk is juoko, net tele2 savitarnoj nerode skolos, po metu laiko ateina is teismo laiskas, kad jus skolyngi tele2 40euru. Per metus laiko nei vieno ispejimo nebuvo, nieko, butu pranese iskart butumem sumokeje, o ne iskart i teisma padave be jokio perspejimo, juokynga imone pasibjaurejau tokiu nekokybiskumu.. niekada gyvenime neimsiu nieko is tele2 ir atsiliepsiu visur tik blogais atsiliepimais..
Atsakyti
Buvau pildyk naudotoja jau koki 17 metu...su atitinkamu numeriu... saskaitoje visada buvo pinigeliu, todel visada buvau rami, kol viena diena paprasciausiai telefona isjunge, nes puse metu nebuvo pildyta saskaita!!! Absurdas, kai paskambinus pasako, kad tas numeris jau yra isleistas i prekyba....ir niekas neaisku kur ir kaip...kai visada vedama ivairi statistika, visur reikalingi realus skaiciai ko ir kur iskeliauja, o cia ale i nezinia pateko....keista, kad siais laikais parasius koki prasyma, neimanoma susigrazinti numerio, kuri naudoji, gal koki 17 metu...skaudu, kad taip atsiliekame nuo technologiju, nors nuo isregistravimo tepraejo apie 10 dienu, bet jau nieko neimanoma padaryti.... nemoku net apsakyti, kaip nusivyliau....tele2....
Atsakyti
UAB TELE2 2017-04-20 09:33:10
Gerbiamas Kliente,

nuoširdžiai atsiprašome, jeigu Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu Tele2 atstovybėje. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Mielai Jums atsakysime. Parašykite laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Esu nepatenkintas ne tik su nekopetetingu aptarnavimu pačiame salone, bet ir garantiniu (ne)remontu, pasityčiojimu su taisymo kainomis ir imamais pinigais už nieką.
Atsakyti
UAB TELE2 2017-04-20 09:53:14
Gerbiama Kliente,

visais svarbiais ir aktualiais klausimais, prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
kur ten savitarnoje parašyti? nerandu : (
Atsakyti
Ieva 2017-04-18 16:26:44
Sveiki, pildžiau sąskaitą 5 eurų suma ir užsisakiau interneto planą. Pinigai dingo, o plano neužsakė.
Gerbiama Ieva,

norime tiksliau šią situaciją išsiaiškinti, todėl prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą- Žaibišką spartą,- Didžiausią prekių pasiūlą- Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Pusė materialinių investicijų – mašinoms, įrenginiams ir transportui įsigyti
Pusė materialinių investicijų – mašinoms, įrenginiams ir transportui įsigyti 05-25 13:30
Šių metų pirmą ketvirtį investicijos į materialųjį turtą praktiškai pasidalijo į dvi dalis – daugiausia lėšų skirta statyboms bei įvairiems įrenginiams.
Savčenko dalyvaus Ukrainos prezidento rinkimuose
Savčenko dalyvaus Ukrainos prezidento rinkimuose 05-25 13:19
Nadia Savčenko, Rusijoje kalinta Ukrainos pilotė, o šiandien – šalies Rados narė, paskelbė dalyvausianti 2019-aisiais vyksiančiuose Ukrainos prezidento rinkimuose.
Seimas vėl pakeitė užsieniečių įdarbinimo tvarką
Seimas vėl pakeitė užsieniečių įdarbinimo tvarką 05-25 13:19
Seimas vėl ėmėsi tobulinti užsieniečių įdarbinimą reglamentuojantį įstatymą. Šį kartą nustatė judėjimo tarptautinėse kompanijose taisykles.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Apple 156,10 +1,40%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kiauliena 59,61 -12,84%
Sidabras 1803,30 +2,28%
Ryžiai 374,50 +1,83%
Nafta 51,47 +1,46%
Dyzelis 1,59 +3,92%
Jautiena 192,88 +1,43%
Apelsinai 849,37 -7,80%
Anglis 90,69 +5,09%