VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Tele2, UAB

Atsiliepimai apie Tele2, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Tele2, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kažkas pasibaisėtino!!!! Norint informacijos, niekaip jos negausi, nes prisiskambint neįmanoma į visus pateiktus numerius. Reikės kreiptis į atitinkamas instancijas!
Atsakyti
Vida 2017-07-26 18:38:00
Esu Tele2 kliente jau keliolika metu ir niekada nesu turejusi problemu del telefonu, iki siu metu. Praeitu metu Rugsejo menesi pasiemiau telefona, kuris gerai padirbo kelis menesius. Paskutinius 5men.telefonas pradejo gesti ir t.t. Nunesiau i tele2 salona garantiniam taisymui. Nesiau trys kartus ir jokiu problemu nerado, nors ju tikrai yra, nes telefonas genda. Taip pat buvo pasakyta, kad nesant ketvirta karta, galiu rasyti prasyma naujam telefonui. Atnesus 3 karta, telefona prieme garantiniam taisymui labai nenoriai ir kaip visada pagal juos issigalvoju problemas. Ir aisku vel nieko nerado. O stai atejau pries pora dienu, kad 4 karta atiduot garantiniam taisymui, bet telefono NEPRIEME, nedave rasyti prasymo del naujo telefono ir NET NESIKLAUSE KOKIOS PROBLEMOS DEL TELEFONO, JO NEPRIEME ir nusiunte kitur tvarkytis. Labai nusivyliau, jau yra minciu pereiti i kita tinkla.
Gerbiama Vida,

Atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Esu Tele2 kliente jau keliolika metu ir niekada nesu turejusi problemu del telefonu, iki siu metu. Praeitu metu Rugsejo menesi pasiemiau telefona, kuris gerai padirbo kelis menesius. Paskutinius 5men.telefonas pradejo gesti ir t.t. Nunesiau i tele2 salona garantiniam taisymui. Nesiau trys kartus ir jokiu problemu nerado, nors ju tikrai yra, nes telefonas genda. Taip pat buvo pasakyta, kad nesant ketvirta karta, galiu rasyti prasyma naujam telefonui. Atnesus 3 karta, telefona prieme garantiniam taisymui labai nenoriai ir kaip visada pagal juos issigalvoju problemas. Ir aisku vel nieko nerado. O stai atejau pries pora dienu, kad 4 karta atiduot garantiniam taisymui, bet telefono NEPRIEME, nedave rasyti prasymo del naujo telefono ir NET NESIKLAUSE KOKIOS PROBLEMOS DEL TELEFONO, JO NEPRIEME ir nusiunte kitur tvarkytis. Labai nusivyliau, jau yra minciu pereiti i kita tinkla.
Atsakyti
otilija 2017-07-26 11:46:53
norejau parasyti kad tele2 imone tai baisiausias dalykas mano gyvenime as siulyciau sia imone likviduoti ir visus darbuotojus patraukti baudziamojon atsakomyben tai kas sioje imoneje vyksta nenormalu teisybes nera arba jie nemoka dirbti arba samoningai skriaudzia savo klientus as 3 metus kentejau nuo ju ir galu gale perejau i kita tinkla ta padare ir visi mano artimieji ir draugai ir pataria visiems begti kuo toliau is tele2 ka jie daro tai tai sveiku protu nesuvokiama jie mane taip nuskriaude kad as tikrai kreipsiusi i atitnkamas institucijas ir pateiksiu prasyma likviduoti sia imone pateiksiu jiems ieskini atlyginti man padaryta moraline ir fizine zala neaiskinsiu viesai ka man padare tik patariu bekit is tele2 kol nevelu tai kazkas baisaus nepasitikekit jais zmones nepasitikekit ten dirba zmones be kompetencijos be sazines
Gerbiama Otilija,

nuoširdžiai atsiprašome dėl patirtų nepatogumų. Tam, kad galėtume tinkamai įvertinti situaciją, paskambinkite mums nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Jeigu Jums patogu, galite kreiptis ir į artimiausią Tele2 atstovybę (sąrašą ir darbo laiką rasite adresu www.tele2.lt).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
norejau parasyti kad tele2 imone tai baisiausias dalykas mano gyvenime as siulyciau sia imone likviduoti ir visus darbuotojus patraukti baudziamojon atsakomyben tai kas sioje imoneje vyksta nenormalu teisybes nera arba jie nemoka dirbti arba samoningai skriaudzia savo klientus as 3 metus kentejau nuo ju ir galu gale perejau i kita tinkla ta padare ir visi mano artimieji ir draugai ir pataria visiems begti kuo toliau is tele2 ka jie daro tai tai sveiku protu nesuvokiama jie mane taip nuskriaude kad as tikrai kreipsiusi i atitnkamas institucijas ir pateiksiu prasyma likviduoti sia imone pateiksiu jiems ieskini atlyginti man padaryta moraline ir fizine zala neaiskinsiu viesai ka man padare tik patariu bekit is tele2 kol nevelu tai kazkas baisaus nepasitikekit jais zmones nepasitikekit ten dirba zmones be kompetencijos be sazines
Atsakyti
sigita 2017-07-24 16:53:22
Po sutarties pasibaigimo tikrai pereisiu i kita tinklą.Įsiūlė gel.draudimą, ir ne remontuoja o keičia, bet reik primokėt.Už nusidėvėjima, dar kažkoks besąlygiškas mokestis ne mažiau 30 €, taip kad už 169€vertės tel.70€be jau mokėto draudimo.Ir pusantro mėnesio laukiau, rašė kad laukia kol parsiūs detalę.Prašiau grąžint senąjį tel, tai neatiduoda, sutarties irgi negalima nutraukt.nu žodžiu bet kokiu atveju žmogus sumoki dvigubai.
Gerbiama Sigita,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Ingrida 2017-07-22 19:11:53
Na va nusivyliau ir as siuo operatoriu
Gerbiama Ingrida,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Mindaugas 2017-07-19 16:47:54
Kaip pastebėjau, dauguma čia esamų nusiskundimų būna ignoruojami ir atsakomi robotiškai kopijuojant tą patį tekstą. Bet bent jau pasidalinsiu savo patirtimi, kurią patyriau (ir iki šiol patiriu) su šia telekomunikacijų bendrove. Prieš keletą mėnesių užsisakiau naują numerį Tele2 salone. Man pasakė, kad numeris visiškai naujas ir unikalus. Praėjo keletas savaičių nuo numerio aktyvavimo ir man pradėjo skambint įvairūs žmonės (kartais net įmonės, buvo ir užsienio akcijų pardavėju, kaip supratau), ieškančių asmens, vardu Žilvinas. Aš jiems kartojau, kad čia ne Žilvino numeris. Susisiekiau su Tele2 konsultante, ji man pasakė, kad prieš tai šį numerį naudojo jų klientas Žilvinas, po kurio laiko jo atsisakė ir tą numerį po kurio laiko atidavė man. Tai klausimas: kur čia unikalus numeris? Jei jau sakot, kad numeris bus unikalus, tai įsitikinkit prieš suteikdami numerį savo klientui, ar jis tikrai unikalus. Nes kitu atveju man reiks pereik į kitą tinklą, kad neskambinėtų visokie Kavos pupelių akcijų pardavėjai iš Indonezijos. Geros dienos :)
Gerbiamas Mindaugai,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Po sutarties pasibaigimo tikrai pereisiu i kita tinklą.Įsiūlė gel.draudimą, ir ne remontuoja o keičia, bet reik primokėt.Už nusidėvėjima, dar kažkoks besąlygiškas mokestis ne mažiau 30 €, taip kad už 169€vertės tel.70€be jau mokėto draudimo.Ir pusantro mėnesio laukiau, rašė kad laukia kol parsiūs detalę.Prašiau grąžint senąjį tel, tai neatiduoda, sutarties irgi negalima nutraukt.nu žodžiu bet kokiu atveju žmogus sumoki dvigubai.
Atsakyti
Na va nusivyliau ir as siuo operatoriu
Atsakyti
Kaip pastebėjau, dauguma čia esamų nusiskundimų būna ignoruojami ir atsakomi robotiškai kopijuojant tą patį tekstą. Bet bent jau pasidalinsiu savo patirtimi, kurią patyriau (ir iki šiol patiriu) su šia telekomunikacijų bendrove. Prieš keletą mėnesių užsisakiau naują numerį Tele2 salone. Man pasakė, kad numeris visiškai naujas ir unikalus. Praėjo keletas savaičių nuo numerio aktyvavimo ir man pradėjo skambint įvairūs žmonės (kartais net įmonės, buvo ir užsienio akcijų pardavėju, kaip supratau), ieškančių asmens, vardu Žilvinas. Aš jiems kartojau, kad čia ne Žilvino numeris. Susisiekiau su Tele2 konsultante, ji man pasakė, kad prieš tai šį numerį naudojo jų klientas Žilvinas, po kurio laiko jo atsisakė ir tą numerį po kurio laiko atidavė man. Tai klausimas: kur čia unikalus numeris? Jei jau sakot, kad numeris bus unikalus, tai įsitikinkit prieš suteikdami numerį savo klientui, ar jis tikrai unikalus. Nes kitu atveju man reiks pereik į kitą tinklą, kad neskambinėtų visokie Kavos pupelių akcijų pardavėjai iš Indonezijos. Geros dienos :)
Atsakyti
dainius 2017-07-19 02:02:03
Eilinis makaronu kabinimas.skambina darbuotoja kviecia ateit tipo gera pasiulyma duos.o kai pasiulo lizingu telefona tai nx jis man reikalingas moket 40e lizinga ir 10e uz super pigu plana...
Gerbiamas Dainiau,

visais svarbiais ir aktuliais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
nuomone 2017-07-18 22:54:44
Panasu kad su klientu atarnavimu ne viskas gerai. Ne karta esu kreipesis del problemu su pildyk internetu per pildyk www. Tai toks vaizdas, kad ten atsakymus raso zmones, kurie mato ne daugiau nei pats klientas savitarnoje, o informacija apie problema kazkam persiuncia arba ne, ir toliau kaip i vandeni. Jei pasiseks, tai gausi sms kad problema uzregistruota, bet kad gautum sms, kad problema isspresta, tai tokio neprisimenu. Realiai problemos lyg ir issprendziamos, bet toks (ne)komunikavimas atrodo gana keistai.
Gerbiamas Kliente,

nuoširdžiai atsiprašome, jei Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Mes siekiame užtikrinti kokybišką Klientų aptarnavimą, todėl atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.
Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
UAB "Tele2" 2017-07-18 09:40:56
Gerbiama Jūrate,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Jūs ten gal robotą paleidę, kad atsakinėtų? Aš jau skambinau į klientų aptarnavimo centrą. Vakar dar kartą skambinau. Net jūsų darbuotoja pripažįsta, kad neteisingai paskaičiuota, bet nieko negali padaryt, nes jau nebesu klientė. Jūs bl*d atsiprašant skaitot bent ką žmonės čia rašo? Daug kartų esu girdėjus, kad tele2 siuntinėja klientus pirmyn atgal, o dabar pati įsitikinau. Bendravimas kaip 5 metų vaiko. Copy paste paspaudžiat ir laimingi sėdit, tipo atsikračiau. Po šito atsitikimo visa mano šeima išeis iš tele2 ir dar draugus ir kitus artimuosius paraginsiu.
Atsakyti
Eilinis makaronu kabinimas.skambina darbuotoja kviecia ateit tipo gera pasiulyma duos.o kai pasiulo lizingu telefona tai nx jis man reikalingas moket 40e lizinga ir 10e uz super pigu plana...
Atsakyti
"apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius"

Tai viskas ką jie gali pasakyti. Prisidingineja ES/EEE kad pakele 3x ar netgi 4x kainas už internetą. Aš jokiais budais nekaltinu darbuotoju. Ne. Bet valdžios akys berods pilnai jau riebalu apsinese. P.S. aš pasidomėjau ir susisiekiau su pažįstamais iš kitu ES šalių, pas juos kainos nepakito bet visi Europos Sąjungos priedai dasidejo.
Atsakyti
Panasu kad su klientu atarnavimu ne viskas gerai. Ne karta esu kreipesis del problemu su pildyk internetu per pildyk www. Tai toks vaizdas, kad ten atsakymus raso zmones, kurie mato ne daugiau nei pats klientas savitarnoje, o informacija apie problema kazkam persiuncia arba ne, ir toliau kaip i vandeni. Jei pasiseks, tai gausi sms kad problema uzregistruota, bet kad gautum sms, kad problema isspresta, tai tokio neprisimenu. Realiai problemos lyg ir issprendziamos, bet toks (ne)komunikavimas atrodo gana keistai.
Atsakyti
Jūratė 2017-07-15 21:36:42
Tarp kitko, ką tik paskaičiau savo sutartį ir tokio punkto, kad paskutinį mėn t.y. 12-tą mėn nuolaidos man nebebus taikomos-neradau. Nors jūsų darbuotoja man sakė, kad toks punktas sutartyje yra, bet niekaip nesugebėjo man jo pacituoti. Nors prieš tai sakė, kad kaip tik turi mano sutartį prieš akis. Prašau su manim susisiekti, nes man neįdomūs jūsų apgailestavimai ir nekompetetingos darbuotojoms aš taip pat nebeskambinsiu. Jei nesulauksiu skambučio, kreipsiuosi į atitinkamas institucijas. Mano nr. 862849146
Gerbiama Jūrate,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Erikas 2017-07-13 22:46:01
Imterneto kainos tapo ziauriai dideles. ir vasaros specialaus pasiulymo interneyui nedarot kaip praeita vasara 5x daugiau uz 1Eura.
Seniau 1Gb interneto kainavo 1.75 euro o 2Gb interneto 2.75. dabar 512Mb kainuoja 1.90euro. Visiska Nesamome.
Gerbiamas Erikai,

nauji mokėjimo planai, kuriais galėsite naudotis keliaudami tiek ES/EEE šalyse, tiek Lietuvoje, buvo paruošti užtikrinant kokybiškas paslaugas ir geriausias sąlygas. Daugiau informacijos apie naujus mokėjimo planus galite rasti mūsų interneto svetainėje, adresu www.tele2.lt, artimiausioje Tele2 atstovybėje arba skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
saulius 2017-07-13 19:54:55
Telefono internetu pirkti ar užsisakyti salone neįmanoma.
Gerbiamas Sauliau,

apgailestaujame, jei susidūrėte su nesklandumais užsakant prekę internetu ar Tele2 atstovybėje. Mums ši informacija naudinga ir svarbi, todėl prašome ją detaliau išdėstyti paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Skambučio metu Jums bus suteikta visa informacija apie tolesnę apsipirkimo eigą.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Edgaras 2017-07-13 07:21:33
Kainos uz interneto paketus kainuoja kosmosa. Neisivaizduoju kaip taip imano apiplesineti zmones. Uz 512mb (siais laikais tai yra visiskas niekis) 2 eurai. O apie kitus isvis tyliu. Visiska nesamone.
Gerbiamas Edgarai,

nauji mokėjimo planai, kuriais galėsite naudotis keliaudami tiek ES/EEE šalyse, tiek Lietuvoje, buvo paruošti užtikrinant kokybiškas paslaugas ir geriausias sąlygas. Daugiau informacijos apie naujus mokėjimo planus galite rasti mūsų interneto svetainėje, adresu www.tele2.lt, artimiausioje Tele2 atstovybėje arba skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jūratė 2017-07-15 19:55:17
Tele 2 klientė buvau 5m. Nusprendžiau pereiti į kitą operatorių ir tai padariau tik pasibaigus sutarčiai. Sutartis baigėsi birželio 23d. Kitą dieną aš jau buvau kito operatoriaus klientė. Šiandien nuėjau pasiimti paskutinę sąskaitą ir buvau šokiruota. Iš jūsų to nesitikėjau. Sutartis buvo pasirašyta 12 mėn tai paaiškinkit man, kodėl gavau sąskaitą dvigubai didesnę?! Paaiškinimas, kad paskutinį mėn nuolaidos nebetaikom, man netinka. Sutartis yra 12mėn, tai visą tą laikotarpį aš ir tikiuos gauti nuolaidą. Telefonu paskambinus atsiliepia darbuotojos, kurių paklausus klausimo, negauni atsakymo. Kur darbuotojų kompetencija? Bendravimas tragiškas. Tikiuos atsakysit į mano klausimą ir problemą išspręsit, nes net nežadu mokėt tokios sumos.
Tarp kitko, ką tik paskaičiau savo sutartį ir tokio punkto, kad paskutinį mėn t.y. 12-tą mėn nuolaidos man nebebus taikomos-neradau. Nors jūsų darbuotoja man sakė, kad toks punktas sutartyje yra, bet niekaip nesugebėjo man jo pacituoti. Nors prieš tai sakė, kad kaip tik turi mano sutartį prieš akis. Prašau su manim susisiekti, nes man neįdomūs jūsų apgailestavimai ir nekompetetingos darbuotojoms aš taip pat nebeskambinsiu. Jei nesulauksiu skambučio, kreipsiuosi į atitinkamas institucijas. Mano nr. 862849146
Atsakyti
Tele 2 klientė buvau 5m. Nusprendžiau pereiti į kitą operatorių ir tai padariau tik pasibaigus sutarčiai. Sutartis baigėsi birželio 23d. Kitą dieną aš jau buvau kito operatoriaus klientė. Šiandien nuėjau pasiimti paskutinę sąskaitą ir buvau šokiruota. Iš jūsų to nesitikėjau. Sutartis buvo pasirašyta 12 mėn tai paaiškinkit man, kodėl gavau sąskaitą dvigubai didesnę?! Paaiškinimas, kad paskutinį mėn nuolaidos nebetaikom, man netinka. Sutartis yra 12mėn, tai visą tą laikotarpį aš ir tikiuos gauti nuolaidą. Telefonu paskambinus atsiliepia darbuotojos, kurių paklausus klausimo, negauni atsakymo. Kur darbuotojų kompetencija? Bendravimas tragiškas. Tikiuos atsakysit į mano klausimą ir problemą išspręsit, nes net nežadu mokėt tokios sumos.
Atsakyti
Imterneto kainos tapo ziauriai dideles. ir vasaros specialaus pasiulymo interneyui nedarot kaip praeita vasara 5x daugiau uz 1Eura.
Seniau 1Gb interneto kainavo 1.75 euro o 2Gb interneto 2.75. dabar 512Mb kainuoja 1.90euro. Visiska Nesamome.
Atsakyti
Telefono internetu pirkti ar užsisakyti salone neįmanoma.
Atsakyti
Kainos uz interneto paketus kainuoja kosmosa. Neisivaizduoju kaip taip imano apiplesineti zmones. Uz 512mb (siais laikais tai yra visiskas niekis) 2 eurai. O apie kitus isvis tyliu. Visiska nesamone.
Atsakyti
Dalia Vaitekūnienė 2017-07-12 11:18:10
Vakar kreipiausi į Šiaulių m. Akropolyje TELE2 skyrių, norėjau atjungti mamos, gim, 1026m.telefoną, kuriuo ji nebesinaudoja, nes visiškai apako, pati nebevaikšto, todėl pas notarą man, savo dukrai parašė įgaliojimą, kuris tinka visoms miesto įmonėms, bankams, , įstaigoms, kuriuo remdamasi galiu atlikti visus teisinius veiksmus.Jame parašyta, kad galiu tvarkyti, atstovauti visose eksploatavimo, aptarnavimo, ryšio, komunikacijų bendrovėse, tačiau netinka išskirtinėje tele2, kurios darbuotojai pareikalavo šiai bendrovei individualiai parašyto įgaliojimo. todėl mano prašymo nepatenkino.Jei šis platačios paskirties dokumentas tinka viso miesto įmonėms, manau daug reikšmingesnes funkcijas atliekančioms, kodėl jį įgnoruoja Jųsų bendrovė.Norėčiau gauti atsakymą.teisybės ieškosiu plačiau.
Gerbiama Dalia Vaitekūniene,

Atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).
Atsakyti
Kristina 2017-07-11 19:10:18
Labai gailiuosi, kad prasidėjau su tele2. Pirkau telefona išsimokėtinai ir 3d po įsigijimo jis pradėjo strigti, išsijunginėti. Nunešiau, atseit sutvarkė, bet pasinaudojus vėl po kelių dienų tas pats, telefonu nebeymaanoma naudotis, vėl nunešiau davė rašyt prašyma, kad duotų nauja telefona nes šis tikrai brokuotas, pralaikė vos ne 3 sav ir ka vėl gaunu ta patį, vėl tik perašyta programoa ir viskas?! Tai už ka aš turiu mokėti?! Už brokuota telefona?! Per tuos 3 mėn mokėjau už telefona o juo naudotis nebegalėjau ir kažin ar galėsiu toliau. Pavargau ir greičiausiai reiks kreiptis į vartotojų teisias nes tele2 žiūriu nerūpi klijantai, svarbu pinigus lupt.
Gerbiama Kristina,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų, susijusių su Jūsų telefono aparato taisymu. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į garantinio aptarnavimo centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Giedrius 2017-07-11 16:15:06
Nusipirkau pildyk pakuote uz 3€. Pakuotes viduje jau yra 5GB + 100min. 10.000sms.
Pakuoteje raso Aktyvink kortele :skambink 1520. Skambinu - operatore sako siam skambuciui nepakanka pinigu, papildykit saskaita.
Prasau kuo skubiau istasyti sia klaida, negasdinti zmoniu.
Gerbiamas Giedriau,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nepatogumų. Mielai išnagrinėsime Jūsų situaciją. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Laima 2017-07-11 07:14:43
Laba diena dariau papildyma i kita numeri internetu, , banke viskas gerai pravesta tele o jau vaikstau kiek dienu i tele, , pasako kad ner dar atsakymo, , kaip jei pristaciau is banko isklotine, , , tai kur tie pinigai nuplauke, , skaitos ner daugiau sansu per interneta pervest, , , , , siandien penkios dienos, , man tai didele suma, ,
Gerbiama Laima,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nepatogumų. Mielai išnagrinėsime Jūsų situaciją. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Diana 2017-07-09 14:54:55
Sveiki. Ta pati problema.. pasirodo abonentams tele2 tokios problemos nekyla
Gerbiama Diana,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nepatogumų. Mielai išnagrinėsime Jūsų situaciją. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Dalia Vaitekūnienė
2017-07-12 11:18:10 IP 62.80.225.70
Atsakyti
Vakar kreipiausi į Šiaulių m. Akropolyje TELE2 skyrių, norėjau atjungti mamos, gim, 1026m.telefoną, kuriuo ji nebesinaudoja, nes visiškai apako, pati nebevaikšto, todėl pas notarą man, savo dukrai parašė įgaliojimą, kuris tinka visoms miesto įmonėms, bankams, , įstaigoms, kuriuo remdamasi galiu atlikti visus teisinius veiksmus.Jame parašyta, kad galiu tvarkyti, atstovauti visose eksploatavimo, aptarnavimo, ryšio, komunikacijų bendrovėse, tačiau netinka išskirtinėje tele2, kurios darbuotojai pareikalavo šiai bendrovei individualiai parašyto įgaliojimo. todėl mano prašymo nepatenkino.Jei šis platačios paskirties dokumentas tinka viso miesto įmonėms, manau daug reikšmingesnes funkcijas atliekančioms, kodėl jį įgnoruoja Jųsų bendrovė.Norėčiau gauti atsakymą.teisybės ieškosiu plačiau.
Atsakyti
Labai gailiuosi, kad prasidėjau su tele2. Pirkau telefona išsimokėtinai ir 3d po įsigijimo jis pradėjo strigti, išsijunginėti. Nunešiau, atseit sutvarkė, bet pasinaudojus vėl po kelių dienų tas pats, telefonu nebeymaanoma naudotis, vėl nunešiau davė rašyt prašyma, kad duotų nauja telefona nes šis tikrai brokuotas, pralaikė vos ne 3 sav ir ka vėl gaunu ta patį, vėl tik perašyta programoa ir viskas?! Tai už ka aš turiu mokėti?! Už brokuota telefona?! Per tuos 3 mėn mokėjau už telefona o juo naudotis nebegalėjau ir kažin ar galėsiu toliau. Pavargau ir greičiausiai reiks kreiptis į vartotojų teisias nes tele2 žiūriu nerūpi klijantai, svarbu pinigus lupt.
Atsakyti
Nusipirkau pildyk pakuote uz 3€. Pakuotes viduje jau yra 5GB + 100min. 10.000sms.
Pakuoteje raso Aktyvink kortele :skambink 1520. Skambinu - operatore sako siam skambuciui nepakanka pinigu, papildykit saskaita.
Prasau kuo skubiau istasyti sia klaida, negasdinti zmoniu.
Atsakyti
Laba diena dariau papildyma i kita numeri internetu, , banke viskas gerai pravesta tele o jau vaikstau kiek dienu i tele, , pasako kad ner dar atsakymo, , kaip jei pristaciau is banko isklotine, , , tai kur tie pinigai nuplauke, , skaitos ner daugiau sansu per interneta pervest, , , , , siandien penkios dienos, , man tai didele suma, ,
Atsakyti
nerijus 2017-07-10 21:21:04
Cia pildyk sugalvojo mis apvogti, padare naujus nesveiko brangumo planus, kad isvykus is lt moketumem brangiausiai europoje, abonentam to nera
Nerijau, toki atsakyma buvau gavusi is tele2 atstovo.Galetumem susimoketi ir brangiau, kad tik galetumem prisidkambinti, bet del kazkokios priezasties to padaryti negalim butent is pildyk numerio
Atsakyti
Diana 2017-07-09 14:54:55
Sveiki. Ta pati problema.. pasirodo abonentams tele2 tokios problemos nekyla
Cia pildyk sugalvojo mis apvogti, padare naujus nesveiko brangumo planus, kad isvykus is lt moketumem brangiausiai europoje, abonentam to nera
Atsakyti
Sveiki. Ta pati problema.. pasirodo abonentams tele2 tokios problemos nekyla
Atsakyti
Radion 2017-07-03 18:07:06
Telefona taiso antra menesi.kiek galima dar laukt??? Paskambini paklausi, tai dar atsako kazkaip ne mandagei.
Gerbiamas Radion,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl visų nepatogumų, susijusių su Jūsų telefono aparato taisymu. Mielai atsakysime į visus Jums svarbius ir aktualius klausimus. Parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite į garantinio aptarnavimo centrą tel. nr. +37061718888 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
GINTAS 2017-07-03 20:27:43
š*******o kontora įsiūlė huawey telefoną kurio šrifto neųžįskaitau bandžiau nunešes pakeisti atsakė, kad jeigu nepatinka parsiduok, tada ateisi ir įsigysi patinkantį su pretenzija išsiunčiau į tele2 gavę atsiprašė ir pasakė eik į bet kurį saloną ten gausi 15 eur nuolaidą ir išsirinksi tinkamą telefoną nuėjus niekas nieko nežino nuo sausio mėn.neturiu nei telefono o sąskaitas moku kreipiausi įvartotojų teises nulis norint paduoti į teismą turiu mokėti advokatui nuo 300eur ir teismo mokestį kai telef.kainuoja 98 eur todėl gaunasi padėtis be išeities belieka sumokėti tuos 98eur ir nutraukti visus ryšius su tokia kontora žmonės gerai pagalvokite prieš pasirašydami kokią nors sutartį su minėta kontora
Gerbiamas Gintai,

Atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
š*******o kontora įsiūlė huawey telefoną kurio šrifto neųžįskaitau bandžiau nunešes pakeisti atsakė, kad jeigu nepatinka parsiduok, tada ateisi ir įsigysi patinkantį su pretenzija išsiunčiau į tele2 gavę atsiprašė ir pasakė eik į bet kurį saloną ten gausi 15 eur nuolaidą ir išsirinksi tinkamą telefoną nuėjus niekas nieko nežino nuo sausio mėn.neturiu nei telefono o sąskaitas moku kreipiausi įvartotojų teises nulis norint paduoti į teismą turiu mokėti advokatui nuo 300eur ir teismo mokestį kai telef.kainuoja 98 eur todėl gaunasi padėtis be išeities belieka sumokėti tuos 98eur ir nutraukti visus ryšius su tokia kontora žmonės gerai pagalvokite prieš pasirašydami kokią nors sutartį su minėta kontora
Atsakyti
Telefona taiso antra menesi.kiek galima dar laukt??? Paskambini paklausi, tai dar atsako kazkaip ne mandagei.
Atsakyti
Viktoras 2017-06-30 08:54:19
Sveiki čia vėl Viktoras su 63€ skola už tele2 internetą su atomazga. Priminsiu esu padaręs kad iš DNB banko nuskaiytu už tele2 internetą. Ir sau laimingai gyvenu pakol su reikalais nenuėjau y banką o ten sako yra skola už 5 men 63 už internetą!!!! Kaip sakau juk esu padaręs kad nuskaitinetu?!?! Žodžiu skambinau ir y tele 2 visur o visur tas pac. Esmė tame sakau kodėl negavau pranešimo jokio jog skola auga kodėl neatungė galu gale?!?! Atsakymas ras pac Nežino niekas. Tiek to susitaikeu sumokėjau 55 eurus nes likusi suma einamo mėnesio beto daugeu pinigų neturėjau su savim. Lyg ir viskas bet kur tau vakar gaunu iš Gelvoros laišką su skola už 43 eurus?!?! Iš dar plius 10.53 skolos išieškojimo išlaidos! Skambinau Gelvoron o ten sako mums niekas nesvarbu esat skolingas ir tiek sakau jau 3 savaitė kaip sumokėta! ATSAKYMAS TAS PATS MUM NERŪPI DA 10.50 TURIU SUMOKĖT!!!
MORALAS TELE 2 KLIENTAMS
Būkit budrūs nes jiems nusispjaut ant mūsų kas paneigs kad tokeis veiksmais T2 neduoda užsidirbti ir Gelvorai nes pasidomėjus tokiu atveju begalė yra. Ir ačiū dievui baigėsi sutartis ant dienų mano kojos daugiau tele 2 salone nebus....
Gerbiamas Viktorai,

apgailestaujame dėl kilusių nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi. Prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tele2 klientė 2017-06-29 19:20:06
Kainos didelės, ryšys blogas, telefonai dažnai būna su "gamintojo broku". Konsultantai nemoka bendrauti su žmonėmis: maža to, kad skambinėja po kelis kartus, tai atsiliepus, pradeda spaust priimti sprendimą dėl plano keitimo ČIA IR DABAR. Ir jiems nerūpi, kad žmogus turi kitų rūpesčių šiuo metu, milijoną kartų svarbesnių, negu tas plano ir telefono keitimas. Dėl tokių nesąmonių (problemų su ryšiu, kainų, konsultantų spaudimo) sutarties nebepratęsiu. Nes kuo toliau, tuo blogiau.
Gerbiama Kliente,

nuoširdžiai atsiprašome, kad Jums teko susidurti su nekompetentingu aptarnavimu telefonu bei kitais nepatogumais. Dėkojame už Jūsų skirtą laiką ir suteiktą informaciją, ji mums labai naudinga ir svarbi. Atsižvelgiame į teikiamas pastabas. Imsimės reikiamų priemonių, kad tokia situacija ateityje nepasikartotų.

Visais svarbiais ir aktualiais klausimais, parašykite mums laišką per savitarną, adresu mano.tele2.lt, arba paskambinkite nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Dana Stefanovič 2017-06-29 17:10:55
šiandien papildžiau sąskaitas 3 ir 2 eurus per el bankininkyste, įprastai kaip ir eilinį kartą. pinigai banko saskaitoje nuskaičiuoti, a sąskaitos nepasipildė. parašiau el laiškus i pašto dežute www.mano.pildyk.lt. (užpildžiau forma), ko lkas nei labas, nei viso gero.
Gerbiama Dana Stefanovič,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl nepatogumų. Mielai išnagrinėsime Jūsų situaciją. Prašome parašyti mums laišką per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Ernestas Šilkaitis 2017-06-29 01:19:04
Tokio įžulumo ir apgaudinėjimo seniai nebesutikau!Gruodžio pabaigoje perkėliau telf.nr iš Bitės į Pildyk.Vyko akcija-perkėlus nr iš kito operatoriaus gausite 6 mėn.nemokamai po 1GB duomenų interneto.Interneto pajungimą atsikovojau tik kovo20d.Kiekvieną mėn.privalėjau išsimušinėti, dovaną, nes vis pamiršdavo aktyvuoti.2017.06.29 eilinį kartą ieškant pažadėtų dovanų gavau atsakymą.cituoju:Jūsų minėta akcija yra galiojanti 3 mėnesius, o ne 6.!.Absurdas-apgavysčiu lavina!O skelbiatės-mesd pigiausi!.Klausymas kokiu būdu pasiekiamas tas pigumas-apgaudinėjant klientus?
Gerbiamas Ernestai Šilkaiti,

nuoširdžiai atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo. Prašome kreiptis per savitarną, adresu mano.pildyk.lt, arba paskambinkite numeriu 1577 (0, 05 Eur (0, 16 Lt)/ skamb.). Iš kito tinklo - tel. nr. +370 684 00077 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą). Išnagrinėsime Jūsų situaciją dar kartą ir patikslinsime atsakymą.

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Zidrunas 2017-06-28 22:05:19
Labas rasiau kad pas mus Seduvoje internetas "super". Siandien dar geriau i Kauna ping 350 atsisiuntimas sviruoja nuo 2 iki 4 bet retai o va staigmena issiuntimas 0. Nieko negali daryt nes kitur taves nemato. Filmo 30 sek reklama ejo apie 5 min super
Gerbiamas Žydrūnai,

apgailestaujame dėl patiriamų nepatogumų. Jūsų pateiktą situaciją galėsime išnagrinėti ir Jus informuoti tik gavę Jūsų kreipimąsi, kurį galite pateikti savitarnoje, adresu mano.tele2.lt, arba prašome paskambinti į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117. Iš kito tinklo - tel. nr. +37068400117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Pagarbiai
Tele2 Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Sveiki čia vėl Viktoras su 63€ skola už tele2 internetą su atomazga. Priminsiu esu padaręs kad iš DNB banko nuskaiytu už tele2 internetą. Ir sau laimingai gyvenu pakol su reikalais nenuėjau y banką o ten sako yra skola už 5 men 63 už internetą!!!! Kaip sakau juk esu padaręs kad nuskaitinetu?!?! Žodžiu skambinau ir y tele 2 visur o visur tas pac. Esmė tame sakau kodėl negavau pranešimo jokio jog skola auga kodėl neatungė galu gale?!?! Atsakymas ras pac Nežino niekas. Tiek to susitaikeu sumokėjau 55 eurus nes likusi suma einamo mėnesio beto daugeu pinigų neturėjau su savim. Lyg ir viskas bet kur tau vakar gaunu iš Gelvoros laišką su skola už 43 eurus?!?! Iš dar plius 10.53 skolos išieškojimo išlaidos! Skambinau Gelvoron o ten sako mums niekas nesvarbu esat skolingas ir tiek sakau jau 3 savaitė kaip sumokėta! ATSAKYMAS TAS PATS MUM NERŪPI DA 10.50 TURIU SUMOKĖT!!!
MORALAS TELE 2 KLIENTAMS
Būkit budrūs nes jiems nusispjaut ant mūsų kas paneigs kad tokeis veiksmais T2 neduoda užsidirbti ir Gelvorai nes pasidomėjus tokiu atveju begalė yra. Ir ačiū dievui baigėsi sutartis ant dienų mano kojos daugiau tele 2 salone nebus....
Atsakyti
Kainos didelės, ryšys blogas, telefonai dažnai būna su "gamintojo broku". Konsultantai nemoka bendrauti su žmonėmis: maža to, kad skambinėja po kelis kartus, tai atsiliepus, pradeda spaust priimti sprendimą dėl plano keitimo ČIA IR DABAR. Ir jiems nerūpi, kad žmogus turi kitų rūpesčių šiuo metu, milijoną kartų svarbesnių, negu tas plano ir telefono keitimas. Dėl tokių nesąmonių (problemų su ryšiu, kainų, konsultantų spaudimo) sutarties nebepratęsiu. Nes kuo toliau, tuo blogiau.
Atsakyti
šiandien papildžiau sąskaitas 3 ir 2 eurus per el bankininkyste, įprastai kaip ir eilinį kartą. pinigai banko saskaitoje nuskaičiuoti, a sąskaitos nepasipildė. parašiau el laiškus i pašto dežute www.mano.pildyk.lt. (užpildžiau forma), ko lkas nei labas, nei viso gero.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Ginčas dėl kelių ženklinimo: tikslins reikalavimus ir pratęs terminą
Ginčas dėl kelių ženklinimo: tikslins reikalavimus ir pratęs terminą 07-28 07:07
Dešimtis viešųjų pirkimų dėl kelių horizontaliojo ženklinimo paslaugų paskelbusi Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) sulaukė ginčų. UAB "Biseris" pareiškę kreipęsis į teisėtvarkos...
Putinas pagrasino keršyti JAV už sankcijas
Putinas pagrasino keršyti JAV už sankcijas 07-27 22:35
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pavadino JAV elgesį, kuriuo ruošiamos naujos sankcijos jo šaliai, chamišku ir užsiminė apie skaudų atsaką.
Ar į Registrų centrą pasibeldė tikra pertvarka?
Ar į Registrų centrą pasibeldė tikra pertvarka? 07-27 20:15
Laikinasis VĮ Registrų centras (RC) vadovas Vaidas Valikonis paviešino tai, kas praktiškai buvo vieša paslaptis: neefektyvus įmonės valdymas, abejotini didelės apimties viešieji pirkimai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris mėnuo atostogauti Jums geriausias?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

AT&T 39,41 +3,63%
Harley-Davidson 50,26 +3,33%
Nokia 6,37 +3,24%
Boeing 241,00 +3,23%
FedEx 207,54 -2,85%
NVIDIA 161,74 -3,30%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Twitter 16,84 -14,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Mediena 697,44 -1,00%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Cukrus 27,83 -2,11%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Jautiena 206,16 +2,87%
Benzinas 1,45 -5,84%
Nafta 47,89 +3,34%
Apelsinai 722,68 -4,51%