VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki,
Aš esu ponas Joshas Hawley, paskolos teikėjas, kuris teikia paskolą asmenims, įstaigoms, organizacijoms ir tt tik 2% palūkanų normos neturintis įkeistos paskolos. Ar jums reikia tiesioginės paskolos, kad galėtumėte sumokėti skolą ar Ar jums reikia paskolos, kad pagerintumėte savo verslą? Susisiekite su mumis el. Paštu (Joshhawleyloanfirm@gmail.com), jei norite gauti daugiau informacijos..

Sveikiname!
Atsakyti
Gera diena.

Ar esate skolingas? Sąskaitoje faktūroje nėra sumokėta? Reikalingi skubūs pinigai? Neveikia? Nepavyko mokėti savo vaikų mokymosi mokesčių? Norite greitai grynųjų pinigų, bet nenorite parduoti savo automobilio? Reikia pinigų užsidirbti pinigų? Už nuomą? Blogas kredito reitingas? Reikia finansuoti šventę? Nepavyko sumokėti už elektros ir vandens sąskaitas? Ir jūsų bankas atmetė, tada nerimauti ne daugiau, nes tiesiog patekote į tinkamą forumą. "HENDERSON FINANCIAL FIRM" suteikia paskolas asmenims ir organizacijoms už labai mažą 3% palūkanų normą su užstatu. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai pabandyti susisiekti su mumis per: hendersonfinancialfirm@gmail.com ir pažadu, kad nebūsite apgailestauti jūsų veiksmas.
Atsakyti
Dėmesio svarbu! Jei turite sąskaitą ir seniai ją naudojotės-gali būti, kad JŪS jau SKOLINGAS BANKUI IR TA SKOLA KAS MĖNESĮ AUGA.
Atsidariau sąskaitą dar litais. Kadangi naudojusi kito banko paslaugomis, tai per daug ir nesidomėjau. Gavau paprastu paštu laišką iš banko, kad reikia atnaujinti duomenis. Ir štai kas:
Konsultantas prisijungė prie pokalbio
-Laba diena, kaip uždaryti sąskaitą?
banko sąskaitą galima uždaryti banko padalinyje
-o internetu negalima?
galima tik banko padalinyje
-O jei neuždarysiu sąskaitos ir joje nebus pinigų ar įsiskolinsiu bankui?
kasa mėnesį skaičiuojamas Minimalus kasdienių paslaugų mokestis, todėl jei nebus ką nuskaičiuoti bus skaičiuojama į minusą susidarys skola
-keletą metų nesinaudojau banku, taip ir atsitiko, kad buvo skaičiuojamas minimalus kasdieninių paslaugų mokestis... kai beveik neliko tik tada bankas teikėsi pranešti apie duomenų atnaujinimą
apie mokestį informavome interneto banko žinute praeitų metų lapkričio mėnesį, o mokestis taikomas nuo 2017m. sausio 1 dienos
-2016 m sąskaitos tvarkymo mokestis už ketv. buvo -0, 87, o nuo 2017 m. minimalus kasdieninių paslaugų mokestis nuskaičiuojamas kas mėnesį -0, 70. Nieko sau skirtumas nuo 0, 29 iki 0, 41. Ir bankas nesugebėjo paprastu laišku informuoti savo kliento. Nejaugi bankas tvarkydamas kliento sąskaitą taip ir nepastebėjo jog klientas net nebuvo prisijungęs per internetinę bankininkystę?
-Šitokį Swedbank poelgį reikia paviešinti, gal atsiras ir daugiau, kurie net neįtaria, kad netikėtai gali būti ĮSISKOLINĘ BANKUI!
sąskaitos turėjimas yra banko suteikiama paslauga, už kurią taikomas mokestis
duomenų atnaujinimas su sąskaitos likučiu nėra susijęs, duomenis atnaujinti turi visi klientai
-Ačiū už susirašinėjimą. Geros dienos. Skubu uždaryti sąskaitos
Atsakyti
Atvykusi i banką išsikeisti valiutos buvau nukreipta pas moterį kuri dirba su "verslo klientais" ir tarp kitko keičia valiutą. Sulaukusi savo eilės ir iėjus i kabinetą buvau išprašyta lauk, nes pirmenybe verslo klientams. Tai taip išeina jeigu atvykai tiesiog išsikeisti pinigų, gali pralaukti ir visa diena jeigu eis Verslo klientai.. Apsurdas.. Tai paprastas žmogeli gali ir laukt juk verslo neturi ir užimtas tikriausiai ne kažin kuom.. Čia Mažeikių mieste. Siaubas kazkoks ir betvarke.
Atsakyti
Užsisakiau LSP atsiėmimo paslaugą PLC Panorama esančiame Swedbank banko skyriuje ir esu nusivylusi, nes užsakant paslaugą reikia nurodyti atvykimo į banką laiką (valandų tikslumu), tačiau atvykus nurodytu laiku neaptarnauja. Dar prasčiau - aptarnaujantis darbuotojas pareiškė, kad "bankas dirba iki 19 val. todėl laiko yra iki 19 val.". Tai klausimas, kam tą laiką nurodyti? Aš iš darbo išsiprašinėjau tam, kad atvykčiau nurodytu laiku, todėl norisi, kad ir kita šalis laikytųsi, pabrėžiu, savo pasiūlyto susitarimo dėl laiko. Štai ir procedūrinis neteisingumas.
Atsakyti
Uzsukau i akropolio swedbanko skyriu atlikti apmokejima grynais, buvau sokiruotas, su grynais dirbo dvi darbuotojos, viena isejo pietauti, kita uzsidare duris ir kokia 20min atsisedusi ziurejo i monitoriu, teko laukti virs valandos kol aptarnaus 4 zmones buvusius pries mane siaubas, jau verciau isvis toks bankas nedirbtu...
Atsakyti
Apliejo nuo stogo, atvaziaves draudėjas įvertino siena ir lubas apie 50 e kad net neviršija frančizės, tai negana to kad nieko neismokes, tai dar ir jeigu toje pačioje vietoje vėl aplietu pro stogą, tai gali būti padaryta belekokio lygio remontai, vistiek nieko nemokėtų, nes skaitytusi tas pats įvykis.. tipo niekas stogo nesutvarke. Apstulbau.. tai dabar ieškau normalaus draudimo.. o šiame draudime 4 metai..
Atsakyti
Labai dziaugiuosi kai bankas padejo susigrazinti pinigus uz apgaulingai isigyta preke is uzsienio! Aciu jums!! Nes pinigai nemazi buvo vis tik.
Aisku kazkaip reiketu susitvarkyti ilgas laukimo eiles.
Raimundas Stanaitis
2017-08-16 15:03:49 IP 84.15.188.23
Atsakyti
Baisu, aptarnavimas tragiškas, uždariau savo sąskaitas, patariu ir kitiems greičiau taip padaryti.
Atsakyti
Nu jau turėti kortele šio banko ir neduok dieve reikės kokiu skubių reikalų šiame banke. Tai pasiruoškite čia sedeti ilgai ir nuobodžiai. Klientų srautas didelis o atparnaujančio personalo minimumas... žodžiu baisu.
Atsakyti
Prikalbino banke drausiti namą su vidaus turtu mano tėvą pasirašė sutarti -viskas gerai, bet kai atsitiko įvikis visas gėris išnyko tai nieko ir negavo, po to pasiduomėjome kitame draudime tai pasiūlė žymiai daugiau draudiminių rizikų, didesnės draudimo sumas ir už tą pačią kainą, tai siūlau swedbanke nedaryti turto draudimo, ir dar buvau apsidraudęs pats gyvybės ilgalaikę draudimo sutartį tai iš šio banko nieko negavau, kitur turėjau metinę draudimo sutartį kažkodėl sumokėjo už tą pačia traumą, tad dabar su šiuo banku nieko bendro nebenoriu turėti.
Atsakyti
Antanas 2017-07-22 22:33:16
Nusvyliau Swedbank draudimu zodziu zmones apgaudineja pilnu tempu apsidraudem mokejom imokas kai reikejo moketi atsirado visokiu punktu kad uz tai nedraudziama ir ismokos nemokamos absurdas auksciausio lygio tokio busto draudimo nerekomenduoju!!!! Ilgai cia galeciau rasyti del ko bet zmones tikrai nusivils tad geriau iekokite kitu kompaniju
Prieš sudarydamas sutartį, draudimo taisykles skaitėte? Sprendžiant iš komentaro, susidariau nuomonę, kad pasirašinėjot bet ką, net neskaitęs taisyklių. Tai kas kaltas? Kitą kartą prieš sudarant sutartis reikėtų taisykles perskaityti, tuomet bus aišku kas draudžiama, o kas ne.
Atsakyti
Kazkada pati dirbau siame banke, viename is Vilniaus KAC'u. Pati laimingiausia diena buvo gyvenime kai is tos beprotystes isejau. Jokios pagarbos klientams ir darbuotojams. Prisimenu stengiesi del kliento, aiskini kaip geriau jam, o valdytoja uz nugaros pyktu veidu stovi, mat per ilgai zmogu aptarnauji. Tie keli menesiai patys baisiausi mano gyvenime. Jauciausi kaip kalejime. Gaila klientai nemato kiek bankuose dirbancios mergaitea verkia. O dar ale solidi istaiga vadinasi "bankas", o tiksliau vergove.
Atsakyti
Nusvyliau Swedbank draudimu zodziu zmones apgaudineja pilnu tempu apsidraudem mokejom imokas kai reikejo moketi atsirado visokiu punktu kad uz tai nedraudziama ir ismokos nemokamos absurdas auksciausio lygio tokio busto draudimo nerekomenduoju!!!! Ilgai cia galeciau rasyti del ko bet zmones tikrai nusivils tad geriau iekokite kitu kompaniju
Atsakyti
Esu labai pasipiktinęs Pakruojo swedbank filialo darbuotoju (vardo bei pavardės nežinau, tačiau buvo vyras). Aš suprantu, jog visi esam žmonės ir norime uzžsidirbti, o bet tačiau. Visų pirma mane papiktino tai, jog jei nesi užsiregistravęs, į banką konsultuotis gali ateiti tik iki 13h - juk ne visada yra tokiu metu laiko. Esu dirbantis žmogus, todėl aukojau tam savo pietų pertrauką, tačiau pralaukiau ~valandą savo eilės, nes kažkodėl tokiu metu, kai buvo tikrai nemažai klientų, dirbo tik vienas asmuo. Sulaukęs savo eilės nuėjau pasiimti naujo slaptažodžio, nes užblokavau el.bankininkystę. Darbuotojas sistemoje pamatė, kad dar neturiu PAPILDOMO PENSIJŲ KAUPIMO sako: "Matau, kad dar neturite pensijų kaupimo, tai pažymesiu jums jį". Nieko neaiškinęs, atšvietė popierius ir liepė pasirašyti. Žinoma, dėl to kaltinu tik save, kad nesu pakankamai apsišvietęs asmuo bankinias klausimais, todėl juos pasirašiau. Grįžęs namo, pasikalbėjau su artimaisiais ir jie man pasakė, kad to kaupimo tikrai neverta turėti ir yra neįmanoma atsisakyti. Tuomet tikrai įsiutau, nes vėliau perskaičius sutartį (ko, žinoma, nepadariau, bet tai buvo paskutinis kartas ir gera pamoka) sužinojau, kad darbuotojas turėjo man paaiškinti, palyginti visus fondus ir tt. O tik tais numetė lapa pasirašyti ir paskui paklausus, ar antra kopija man, su šypsenėle atsakė, jog tai "skaitiniai prieš miega".
Reziume, po ilgo ir įtempto ieškojimo internete radau, jog pirmąkart turint pensijų kaupimo sutartį ją galima nutraukti el.banke (galbūt ir kitaip) per 30 dienų nuo pasirašymo. Žinoma, tai padariau nedelsiant.
Man buvo prirašyta sutartis "PENSIJA 4", kurios rizika 70% ir ji yra rekomenduojama 45-49m. asmenims.
Man yra 20m., esu studentas ir dirbu laikinai vasarą.
Apskritai, niekada nesidomėjau apie tuos pensijų kaupimus, todėl iš pradžių nežinojau, ar tai gerai, ar tai blogai. Neatleidžiu saves nuo nežinojimo, tačiau darbuotojo elgesys, mano nuomone, yra nekompepetingas ir savanaudiškas, nes už tokius "dalykėlius" jie gauna įvairias premijas.
Todėl siūlau visuomet visko išsiklausinėti, išanalizuoti ir jei ką nors siūlo banke (mano atveju tai net nebuvo siūlymas, o tiesiog "padarymas") galbūt atsisakyti ir jei jau tikrai norite siūlomo dalyko, visalaik galite ateiti kitą diena, nes pasiūlymas niekur nedings ir viską apmąstę priimsite sprendimą.
Geros dienos :)
Atsakyti
Ar jums reikia skubios paskolos "Prašyti dabar" už pigų, prieinamą ir prieinamą paskolos pasiūlymą, sąlyga yra palankus atsakymas dėl išsamesnės informacijos el. Paštu: unitycredit111@gmail.com
Atsakyti
ĮPERKAMOS PASKOLOS PASIŪLYMAS BE IŠANKSTINIŲ MOKESČIŲ

labas
Kokie jūsų finansinius poreikius?
Mes suteikiame paskolas nuo $2, 000.00 ne daugiau kaip
$100, 000, 000.00 su patogiai trukmė svyruoja nuo 1 iki 30 metų
labai sumažintas palūkanų norma yra 3 %.

Ar jums reikia verslo paskolą?
Ar jums reikia asmeninės paskolos?
Ar norite pirkti automobilį?
Ar norite refinansuoti?
Ar jums reikia būsto paskolą?
Ar jums reikia didžiulį kapitalą pradėti nuo savo verslo pasiūlymą arba
plėtra?

Ar jums neteko vilties ir manote, kad nėra jokios išeities, ir jūsų
finansinės naštos, vis dar tęsiasi?
Prašome nedvejodami susisiekite su mumis dėl galimo verslo bendradarbiavimo
Susisiekite su mumis elektroniniu paštu: constantloanfirm1@gmail.com
Sudinas aptarnavimas
2017-06-28 22:58:37 IP 78.58.61.51
Atsakyti
Į klientą visuomet kreipiamasi TU, kitaip sakant terminalo darbuotojai mužikai. Kiek kartų teko lankytis šiame banke Mažeikiuose, tiek kartų išėjau mąstydamas "kas čia ką tik įvyko". Labai labai labai nemandagūs darbuotojai.
Atsakyti
ĮSIPAREIGOJANČIO PASIŪLYMO DĖL NUOSAVYBĖS

Sveiki,

Kokie yra jūsų finansiniai poreikiai?
Mes suteikiame paskolas mažiausiai nuo 2 000 USD iki maksimalios 100 000 000, 00 USD su patogia trukme, kuri yra nuo 1 iki 30 metų, o labai maža 3% palūkanų norma.

Ar jums reikia verslo paskolos?
Ar jums reikia asmeninės paskolos?
Ar norite pirkti automobilį?
Ar norite refinansuoti?
Ar jums reikia hipotekos paskolos?

Ar jums reikia didžiulio kapitalo, kad pradėtumėte savo verslo pasiūlymą ar plėtrą? Ar jūs praradėte viltį ir manote, kad nėra jokios išeities, o jūsų finansinė našta išlieka?
Prašome nedvejodami kreipkitės į mus dėl galimo verslo bendradarbiavimo

Susisiekite su mumis el. Paštu: constantloanfirm@gmail.com
Atsakyti
ĮSIPAREIGOJANČIO PASIŪLYMO DĖL NUOSAVYBĖS

Sveiki,

Kokie yra jūsų finansiniai poreikiai?
Mes suteikiame paskolas mažiausiai nuo 2 000 USD iki maksimalios 100 000 000, 00 USD su patogia trukme, kuri yra nuo 1 iki 30 metų, o labai maža 3% palūkanų norma.

Ar jums reikia verslo paskolos?
Ar jums reikia asmeninės paskolos?
Ar norite pirkti automobilį?
Ar norite refinansuoti?
Ar jums reikia hipotekos paskolos?

Ar jums reikia didžiulio kapitalo, kad pradėtumėte savo verslo pasiūlymą ar plėtrą? Ar jūs praradėte viltį ir manote, kad nėra jokios išeities, o jūsų finansinė našta išlieka?
Prašome nedvejodami kreipkitės į mus dėl galimo verslo bendradarbiavimo

Susisiekite su mumis el. Paštu: constantloanfirm@gmail.com
Atsakyti
aciu Siauliu Akropolyje esancio swedbanko padalyje dirbanciai klijentu konsultantei Birutei Petrauskienei uz suteikta issamia informacija ir malonu aptarnavima. Linkiu visoms darbuotojoms buti tokioms supratingomis ir pakaciomis klijentams kaip si darbuotoja, Ji visadai issamiai ir suprantamai paaiskina iskilusias problemas. Iseini is banko padalinio geros nuotaikos ir su sypsena. Atrodo kad problemu ie nebuvo. Aciu Birutei
Pasipiktinusi kliente
2017-06-23 12:56:01 IP 90.135.139.55
Atsakyti
Esu pakraupusi swedbank pagrindines atstovybes aptarnavimo kokybe (kas nezino, tai randasi ji kitapus PC Europa). O situacija tokia - atejau siandien i banka pasikeisti valiutos, suprantu, kad isivedus eura sita paslauga gal ir nebe tokia populiari, taciau visiskas tokios paslaugos neteikimas, manau protiskai nesuvokiamas. Pralaukiau eileje pusantros valandos, belaukiant buvo aptarnauti desimtys zmoniu su skirtingais numeriukais, tavo 400-tojo taip ir nesulaukiau. Isivaizduokit per pusantros valandos nebuvo aptarnautas nei vienas zmogus pasirinkes sia paslauga. Nusispjoviau ir isejau, matyt, tikrai reikes svarstyti apie banko keitimma, juo labiau, kad bankomatu vln irgi reikia ieskot su ziburiu!
Atsakyti
Prašau visus atydžiai skaityti kokius dokumentus banko darbuotojas paduoda pasirašyti. Norėjau įsigyti auksinę mastercard kortelę.Atsiuntimą užsakinėjau internetu, nes paslauga pigesnė.Paskambino banko darbuotojas ir pakvietė atsiimti kostelę į banko skyrių, nes reikia pasirašyti. Nurašė didenį mokestį dvien eurais, nei siunčiant paštu.Pasirašinėjant visą pluoštą dokumentų, tuo pačiu prie kortelės sutarties "pakišo" ligos ir nedarbo apsaugos draudimą, apie kurį net kalbos nebuvo. Pamačiau elektroninėje bankininkystėje jau suformuotą e.sąskaitą apmokėjumui. Manau, kad taip elgtis su ilgamečiais klientais gėdinga ir nepadoru. Šią nemaloną patirtį gavau Telšių banko skyriuje (darbuotoja Dalia) ir dabar žinau, kad būtina viską perskaityiti ir negalima pasitikėti banko darbuotojais.
Atsakyti
Visa gyvenima, eiles Vilniaus akropoli Swedbanke. Laukimas trunka maziausiai 30min. Kodel nesimokote is savo klaidu ir erzinate klientus.l?
Atsakyti
Labai liūdna, kad banko darbuotoja mano mamai - pensininkei įsiūlė paslaugų planą "Patogu" už 1, 7 Eur/mėn., nors darbuotoja puikiai žinojo, kad jai priklauso planas už 0, 7 Eur/mėn. (juk matė, kad pensija yra pervedama į sąskaitą pan.).
Nors turiu pilną įgaliojimą, telefonu paslaugų plano negalėjau pakeisti, nes neva iš balso girdima, kad tai ne mano mama (visus identifikacijos duomenis galėčiau pateikti be problemų). Dabar suprask, turiu arba aš, arba mano serganti mama vėl eiti į banką, gaišti laiką eilėse tik dėl darbuotojos kompetencijos stokos.
Tiesa, pasiūlyt mano mamai buto draudimą, papasakot, koks jis nuostabus, banko darbuotojai ūpo ir laiko užteko....
Atsakyti
Kaune SAVAM pralaukiau beveik valanda, su grynuju pinigu operacijomis ypac ilgai reikia laukti.. Nepagarba klientui, diskriminacija, psichologinis prievartavimas naudotis el bankininkyste. Naudosiuos kai Sodra nuims aresta nuo saskaitos, bet nuoskauda del tokio banko elgesio liks. Ir ateityje turesiu omeny tai priimant sprendimus del sio banko..
Atsakyti
Buvo pervesti ponigai i kita banka dar sestadieni. Is mano saskaitos nuskaiciuoti is karto. Taciau jau antradienis o kitam banke pinigu nematyti. Tvarkykit savo el.banko sistemas.
Atsakyti
Sveiki,
Su pagarba kreipiuosi į Jus. Bet Jūsų darbas ir metodika kviečiant klientus Kaune Megos padalinyje yra tragiškas. Man tiesiog gaila savo sugaišto laiko laukiant atsiimti banko kortelės kaip po manes atėjas žmogus greičiau priimtas buvo nei aš ir su tuo pačiu tikslus jis atvyko!!! p.s. visi mes gerbiam savo laiką!! tik iš Jūsų pagarbos dėja bet nėra..
Atsakyti
Pasibaige kortele, neiks ne pranese, uzdare saskaita! Ateinu i banka, sako kad pasikeite istatimas nioko ne gali padarit! Reikia keist banka o to palei skundus ihvis ihnaglejo.
Atsakyti
norejau pasiimti vartojama paskola.uzdirbu 1.400eu per menesi.paskolos norejau 3.500eu ant 3ju metu.garazo pirkimui.paskambinau i swedbanka.man pasake, kad atliginimas atitinka, galiu pilditi paraiska ir turiu paroditi savo alga uz 6 men.kita diena man paskambino ir pasake, kad neduos kredita, nes reikia paroditi savo atliginima uz metus laiko.nors jie jau patikrino mano banko saskaita, nes as gaunu visada swedbanke atliginima.anksciau dirbau uzsenije ir atliginimas budavo pervestas i si banka.ir gan ne mazas atliginimas 1.800eu.ir vistiek man ne duoda 3.500 kredito.tai kiek reikia uzdirbti pinigu, kad gauti ta kredita?absurdas ir idiotizmas
Atsakyti
Siandien teko patirti nemalonia situacija Ignalinoje. "4 menesius" bankas dirba nauja tvarka, po 13valandos be registracijos nepriima (tik siandiena uzejus i banka tai isgirdau). Buvome du zmones be registracijos. Tiek man, tiek kitam zmogui buvo iskile keletas klausimu, del kuriu norejome trumpos konsultacijos. Ir ka, banko darbuotoja ironisku balsu besdama pirstu i "naujos tvarkos" lapa liepe mums iseiti, kadangi be registracijos nepriims, taciau kita zmogu nusivede konsultacijai. Taip jau yra pas mus turbut, jeigu vedi renginius - tave priims, taciau jei esi is paprastosios visuomenes dalies, net nesvajok apie tokias privilegijas ar elementaru mandaguma :) SEB banke niekada neteko to patirti. Geda uz jusu nemandagius darbuotojus, atsizvelgus i kitus skundus siulyciau nusiusti juos i mandagaus klientu aptarnavimo seminara.
Atsakyti
Siandien teko apsilankyti banke esanciame vokieciu g. Vilniuje pralaukiau 2 val 15 min kol mane prieme, buvo labai pikta nes eile tikrai labai ilgai judejo.. piktinausi nes labai skubejau pas notara, bet staiga pamaciau kas vyksta visi darbuotojai neskubeko nes kiekvienam klientui stengesi kuo issamiau paaiskinti del ko jie atejo..bankas nedidelis todel puikiai viskas girdisi net ir nenorint, tada supratau kai lauki pikta, bet kai tave aptarnauja ir neskubins yra tikrai malonu ir tu nestresuodamas issprendi neaiskius klausimus ir atlieki tai del ko atvykai. Taigi visada bus 2 medalio puses
Atsakyti
Rokiskio mieste jusu banko skyriuje pralaukiau daugiau negu valanda ir vis dar esu neaptarnauta.Dirba viena konsultante kitos sedi dvi su ijungtais numeriukais ir neaptarnauja zmoniu plepa su savo pazystamais, esu nusivylusi tokiomis paslaugomis ir tokia nepagarba kliantui.
Atsakyti
Nesuvokiama, kada atsisakoma pratęsti/išduoti naują, pasibaigus kortelės galiojimo terminui, kreditinę kortelę, motyvuojant, kad buvo nustatytas kreditas kortelėje 289, 62 (perskaičiavus iš litų), bet dabar minimalus kreditas kortelėje gali būti suteikiamas ne mažesnis kaip 300 eurų. Tačiau tam, kad padidinti kreditą 10.38 eurų, reikalingas kito sutuoktinio laidavimas, nes neva pajamos per mažos. Toks požiūris į daugiametį klientą, manau, labai daug pasako apie patį banką, jo lankstumą!!!! Tiesiog juokinga
Atsakyti
Jau ne pirma karta susiduriu su problema. Gaunu is bankomato (Zirmunu g, 106) suklijuotas lipnia juostele, apiplestas kupiuras, kuriu po to niekas nepriima. Turiu gaisti laika, vaziuoti i banko skyriu pakeisti. Jau ne pirma karta banko skyriuose prasiau, kad susitvarkitu, zadejo, bet visvien susiduriu su sia problema. Laikas man labai brangus, o bankui, kaip matau, vienodai. Tokia institucija turetu dirbti, mano nuomone, nepriekaistingai. GEDA.
Atsakyti
Nusivylęs likau ir aš, už surinktus jaunimo programos taškus atsiskaitinėdamas kortele, įsigijau prizą banke - sąskaitos papildymą 6 eur. Parašė, kad jis mane pasieks per 42 dienas. Na šiaip, tokius dalykus, kurie užsisako, manau jiems jo reikia dabar, o ne po 40 dienų. Toks jausmas susidarė, kad jie ten prie derybų stalo susėdę diskutuoja ar duoti man tą papildymą ar ne...Apgailėtina, ir kaip gali pavadinti juos banku? Šykštuoliai ir tiek....Loterijoje laimi, iš karto laimėjimą netgi perveda. Tikriausiai milijoną greičiau ten gaučiau, nei čia sąskaitos papildymą. Tai didelės reikšmės neturintis galbūt skundas, bet šita situacija atspindi banko darbą, politiką vartotojų atžvilgiu, ir visa sistema manyčiau tokia. Na tai jų reikalas, kada klientai uždarinės sąskaitas ir išeidinės kitur, manau tik tada jie imsis kažkokių pokyčių. Kol pinigai plaukia, apyvarta didėja, niekam nerūpi tavo žemiškos problemos manau. Tai tik nuomonė, nepriimkit asmeniškai!!
Atsakyti
Likau labai nusivylusi Kretingos padalinio darbuotoja. Eileje pasiėmusi bilietėlį su eilės numeriu laukiau 15min, prieš mane pagal bilietėlį pas konsultantą buvo viena mergina, jai palikus konsultanto kabinetą, be eilės buvo priimta moteris, kuri neturėjo bilietėlio su eilės numeriu, ir kuri buvo katik atėjusi į laukimo salę. Kai pasiteiravau kodėl moteris priimama be eilės, buvo pasakyta, kad ji tik greitai pasiims kortelę, tas greitai buvo dar 10min laukimo, po kurio nesulaukusi išėjau, taip ir neatlikusių norimų procedūrų, kurių beje negalima atlikti el. bankininkyste. Tikiuosi, kad vadovai atkreips dėmesį į tokį darbuotojų elgesį ir tiems, kurie laukia pagal taisykles, kantriai, taip nenutiks.
Atsakyti
Nerekomenduočiau niekam draustis šitame banke... Kodėl? Todėl, kad draudžiau sodą: kai draudžiau pasakojo labai gražiai rodė sutartyje, kad jei kažkas atsitiks jūsų turtui bus atlyginta ar atstatyta išskaičius frančizę 57 eur.
Atsitiko nelaimė sode pavogė vartus, tai šie, , žalų specialistai'' maustė mane liepė ieškoti kas pigiausiai padarytų analogiškus vartus: 4 dienas skambinėjau visoms Lietuvos įmonėms užsiimančioms vartų gamyba...radau Panevėžyje pigiausiai, žalos vertintojai paprašė, kad šita įmonė atsiustų komercinį pasiūlymą. Susiskambinau su įmonės direktoriumi paprašiau, kad padarytų komercinį pasiūlymą, žmogus vargo, darė, atsiuntė, persiunčiau žalos vertintojai Ievai kuri sakė gerai peržiūrės.... Galutinis rezultatas: Niekas nežiūrėjo nei komercinio pasiūlymo, nei kiek kainuoja vartų padarymas įmonėse kurios užsiima šia veikla (normalūs draudikai apskambina tris įmones ir susidaro nuomonę kiek gali kainuoti sugadintas-pavogtas daiktas) čia viskas kitaip samdomi nekompetentingi žalos vertintojai, kurie iš samatinės programos, neaišku kurių metų kainomis... paima vartų kainą ir jums perveda pinigus. Jiems visiškai neįdomu ar jums kas pagamins vartus už šitą kainą....
Tiesa sakė, kad gaminčiau vartus toje įmonėje kuri atsiuntė komercinį pasiūlymą (kaip ir pripažintų, kad pigiausiai Lietuvoje) ir vėliau atsiusčiau čekius, o jie pagalvos ar dar mokėti ar ne...
Tai visiems pasiūlyčiau geriau mokėti brangiau už draudimą ir neturėti paskiau vargo, nei draustis swedbanko draudimu ir paskiau gaišti savo laiką ieškant kas padarys, kur pigiau... Ką manau turėtų daryti jie ir man pateikti įmonių komercinius pasiūlymus kurie atitinka realybę...
Atsakyti
Apie draudima..Tai patirtis su situ banku nera gera: (esu apdraudus 4 namus ir dar visko...tai pastoviai tie patys zmones dirba..nagli ir nemalonus: (Kai apdrausti reikejo lindo i akis graziai ciulbedami....atsitikus ivikiui knisasi po asmeninius reikalus..landzioja visur kad tik numusti mokejimus..zodziu labai bjauru ir greitu laiku raugsiu su situ banku visus draudimus: (
Atsakyti
Paskaičiau atsiliepimus, tikra tiesa personalas apgailėtina, tie patys veidai dirba 20metų, jaučiasi kaip namų šeimininkai, veidai susirauke viskuo nepatenkinti manyčiau rotacija būtina.Maža to dar mano adresu atsiustė banko kortelę kito žmogaus vardu kuris niekados negyveno ir nesu mates.Kaž kas nenormalaus.
Atsakyti
** sitas bankas. Jau kelis kart zmogus perveda pinigus, darbo diena iki 16:00 bet pinigu saskaitoje nera. Atsisakau paslaugu nes tai ne bankas o neigali istaiga. O sitas yra apgavyste tai ka raso bankas:

Mokėjimo pavedimo pateikimo laikas Tarpbankinio lėšų pervedimo kliringo sistemoje apytikslis laikas*
07:00 iki 09:45 val. 11:15
09:45 iki 12:15 val. 13:45
12:15 iki 14:45 val. 16:15
14:45 iki 16:00 val. 17:45
Nuo 16:00 val. iki kitos darbo dienos 07:00 val. 09:00
Atsakyti
Pasirodo jie ir mokesčius už sąskaitos egzistavimą įvedinėja neinformavę klientų. Banko skyriuje patarė dar neuždarinėti sąskaitos, ir patikino, kad už jos turėjimą jokių mokesčių nebus. Sugalvojus galiausiai už ~1metų uždaryti sąskaitą, nes suabejojau kaip bus įsigaliojant naujiems planams mano dabartinėje anudojamoje "SEB" sistemoje, pasirodo esu dar skolingas už sąskaitos administravimą paskutinį ketvirtį. Nebuvau niekaip dėl to informuotas, ir kaip suprantu atsiradus naujiems mokesčiams nebūčiau buvęs informuotas apie pasikeitimus. Niekam nepatarčiau atsidarinėti sąskaitos "Swedbank" sistemoje.
Atsakyti
Esu nusivylusi Swed. Paveda ne vieną kart. Pirmą kart atsiemiau kortelę su pasirodo netinkamu pin kodu. Teko laukt naujos kortelės - savo laiko švaistymas. Antra pasiskambinus konsultantams buvo nurodyta, kad plc Megos Swed atlieka grynųjų operacijas. Kadangi tuo metu Mega buvo arčiausiai vykau iki jos. Pasirodo NEBEATLIEKA tokių funkcijų. Paskutinis lašas buvo tuomet kai paprašius uždaryti senąją sąskaitą uždarė naująją, o sunaikino senąją kortelę. Gryžusi namo pastebėjau neatitikimą. Šiandien perėjau į SEB tokių nesamonių tikiuosi ten neįvyks ir atrodo profesionalūs darbuotojai.
Atsakyti
„Swedbank“, AB esu apsidraudes gyvenama busta, Gal kas turi asmeninės patirties ir gali parašyti apie tai, kaip atlyginama padaryta žala, nes pakol apsidraudi kalba labai gražiai, o nutikus nelaimei bus atlyginta tik simboliškai. Nesenei radviliškyje kai degė pjuvenos buvo sulieti ir uždumiti aplinkiniai namai.Kai kurie buvo drausti, tik neaišku kokiame draudime, ir kai per žinias teigė kad draudikai neižvegia draudimino įvykio, tai mane labai nustebino.
Серёга Баклажанов
2016-11-04 19:39:44 IP 88.119.206.193
Atsakyti
Nessmone didele, 2 numerius laukt 1 val 35 minutes!!! Dirba kiap vezliai, zmoniu pilna o veikia tik 4 langeliai... kalbu apie akropolio filiala...
Atsakyti
Ar gali swed bankas taip ne elegantiskai elgsis.nuimynety pinigus uz prekes Omnitel.kurios sugedodo po menesio.buvo kreiptasi omnitel direktore.su paaiskinimais Omnitel Direktore viska neige liepdavo kreiptis i gamintoja ir be to jau praejo beveik 5metai tai apsurdiska.
Atsakyti
Swedbank'ui žmogus paskutinėje vietoje. Kiek tik reikia tvarkyti reikalus, eilės nežmoniškos. Šiandien laukiau 2, 5 valandos, visi žmonės pikti, o dar personalas pietų išėjo.
Atsakyti
Atsibodo laukti eilese!!!! Ir Radvilisky ir Siauliuose pastoviai eiles. Po valanda reikia laukti. Nu kazloks kosmaras. Laiko ir taip nera. Gal pasamdykit daugiau darbuotoju? Dabar Radviliskyje sedziu. Gal 10 zmoniu, o viena darbuotoja dirba
Atsakyti
Esu seb banko kliente, niekada neturiu problemu, eiles greit juda, aptarnavimas super.Si kart teko operacija daryt swed banke savanoriu prospekte, zmoniu pilna, tualeto nera, siuo metu laukiuosi labai sunku istovet tiek, savo eiles teko ilgai laukt virs valandos.kazkoks siaubas dvidesimt pirmas amzius, negi neimano sutvarkyt tokio dalyko.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Kalvarijų g. 14, Vilnius Mob +370 612 66333 KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Savanorių pr. 363-209 2aukštas, Kaunas Mob. +370 682 91222 KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111 "Kredito garantas" teikia paskolas su nekilnojamojo turto įkeitimu. Siūlome finansavimo...
Paskolų garantas
Vartojamieji kreditai

Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, (18 aukštas), LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
UAB „Paskolų garantas“ teikia vartojamuosius kreditus bei refinansavimo paslaugą. Galima kredito suma – nuo 100 eurų iki 3000 eurų. Maksimalus kredito grąžinimo laikotarpis – 36 mėnesiai. Vartojamieji kreditai išduodami, užpildžius paraišką internetu arba UAB „Paskolų garantas“ atstovybėse Klaipėdoje, Vilniuje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai
Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai 10-17 11:39
Polistireninis putplastis (angl. Expanded Polystyrene, sutr. pavadinimas - EPS) - termoizoliacinė medžiaga, išgaunama lydant išpusto polistireno granules, kurių uždaros poros...
Palankios tendencijos brėžia naujas aukštumas
Palankios tendencijos brėžia naujas aukštumas 10-17 20:25
Auganti Lietuvos ir kur kas sparčiau, nei tikėtasi, atsigaunanti pasaulio ekonomika teikia optimistinių vilčių 2018 m. – Tarptautinis valiutos fondas palankių tendencijų įžvelgia visuose...
Tarp savaitės reklamų – dainuojanti "Telia"
Tarp savaitės reklamų – dainuojanti "Telia" 10-17 20:01
Tarp naujausių savaitės reklamų šviesi "Telia" kampanija (reklamos agentūra "Milk") ir nemenkos kritikos sulaukęs Lietuvos įvaizdinis klipas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jūs rūkote?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

JPMorgan 97,84 +2,07%
Apple 159,88 +1,84%
NVIDIA 197,93 +1,72%
General Electric 23,36 +1,65%
Macy's 19,89 -1,53%
Twitter 18,33 -1,61%
Adobe Systems 150,46 -2,25%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 51,45 +1,68%
Auksas 1260,26 +1,14%
Mediena 697,44 -1,00%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Ryžiai 444,68 +10,37%