VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Swedbank, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę „Swedbank“, AB

Atsiliepimai apie „Swedbank“, AB

Parašyk savo nuomonę apie „Swedbank“, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Labai liūdna, kad banko darbuotoja mano mamai - pensininkei įsiūlė paslaugų planą "Patogu" už 1, 7 Eur/mėn., nors darbuotoja puikiai žinojo, kad jai priklauso planas už 0, 7 Eur/mėn. (juk matė, kad pensija yra pervedama į sąskaitą pan.).
Nors turiu pilną įgaliojimą, telefonu paslaugų plano negalėjau pakeisti, nes neva iš balso girdima, kad tai ne mano mama (visus identifikacijos duomenis galėčiau pateikti be problemų). Dabar suprask, turiu arba aš, arba mano serganti mama vėl eiti į banką, gaišti laiką eilėse tik dėl darbuotojos kompetencijos stokos.
Tiesa, pasiūlyt mano mamai buto draudimą, papasakot, koks jis nuostabus, banko darbuotojai ūpo ir laiko užteko....
Atsakyti
Kaune SAVAM pralaukiau beveik valanda, su grynuju pinigu operacijomis ypac ilgai reikia laukti.. Nepagarba klientui, diskriminacija, psichologinis prievartavimas naudotis el bankininkyste. Naudosiuos kai Sodra nuims aresta nuo saskaitos, bet nuoskauda del tokio banko elgesio liks. Ir ateityje turesiu omeny tai priimant sprendimus del sio banko..
Atsakyti
Buvo pervesti ponigai i kita banka dar sestadieni. Is mano saskaitos nuskaiciuoti is karto. Taciau jau antradienis o kitam banke pinigu nematyti. Tvarkykit savo el.banko sistemas.
Atsakyti
Sveiki,
Su pagarba kreipiuosi į Jus. Bet Jūsų darbas ir metodika kviečiant klientus Kaune Megos padalinyje yra tragiškas. Man tiesiog gaila savo sugaišto laiko laukiant atsiimti banko kortelės kaip po manes atėjas žmogus greičiau priimtas buvo nei aš ir su tuo pačiu tikslus jis atvyko!!! p.s. visi mes gerbiam savo laiką!! tik iš Jūsų pagarbos dėja bet nėra..
Atsakyti
Pasibaige kortele, neiks ne pranese, uzdare saskaita! Ateinu i banka, sako kad pasikeite istatimas nioko ne gali padarit! Reikia keist banka o to palei skundus ihvis ihnaglejo.
Atsakyti
norejau pasiimti vartojama paskola.uzdirbu 1.400eu per menesi.paskolos norejau 3.500eu ant 3ju metu.garazo pirkimui.paskambinau i swedbanka.man pasake, kad atliginimas atitinka, galiu pilditi paraiska ir turiu paroditi savo alga uz 6 men.kita diena man paskambino ir pasake, kad neduos kredita, nes reikia paroditi savo atliginima uz metus laiko.nors jie jau patikrino mano banko saskaita, nes as gaunu visada swedbanke atliginima.anksciau dirbau uzsenije ir atliginimas budavo pervestas i si banka.ir gan ne mazas atliginimas 1.800eu.ir vistiek man ne duoda 3.500 kredito.tai kiek reikia uzdirbti pinigu, kad gauti ta kredita?absurdas ir idiotizmas
Atsakyti
Siandien teko patirti nemalonia situacija Ignalinoje. "4 menesius" bankas dirba nauja tvarka, po 13valandos be registracijos nepriima (tik siandiena uzejus i banka tai isgirdau). Buvome du zmones be registracijos. Tiek man, tiek kitam zmogui buvo iskile keletas klausimu, del kuriu norejome trumpos konsultacijos. Ir ka, banko darbuotoja ironisku balsu besdama pirstu i "naujos tvarkos" lapa liepe mums iseiti, kadangi be registracijos nepriims, taciau kita zmogu nusivede konsultacijai. Taip jau yra pas mus turbut, jeigu vedi renginius - tave priims, taciau jei esi is paprastosios visuomenes dalies, net nesvajok apie tokias privilegijas ar elementaru mandaguma :) SEB banke niekada neteko to patirti. Geda uz jusu nemandagius darbuotojus, atsizvelgus i kitus skundus siulyciau nusiusti juos i mandagaus klientu aptarnavimo seminara.
Atsakyti
Siandien teko apsilankyti banke esanciame vokieciu g. Vilniuje pralaukiau 2 val 15 min kol mane prieme, buvo labai pikta nes eile tikrai labai ilgai judejo.. piktinausi nes labai skubejau pas notara, bet staiga pamaciau kas vyksta visi darbuotojai neskubeko nes kiekvienam klientui stengesi kuo issamiau paaiskinti del ko jie atejo..bankas nedidelis todel puikiai viskas girdisi net ir nenorint, tada supratau kai lauki pikta, bet kai tave aptarnauja ir neskubins yra tikrai malonu ir tu nestresuodamas issprendi neaiskius klausimus ir atlieki tai del ko atvykai. Taigi visada bus 2 medalio puses
Atsakyti
Rokiskio mieste jusu banko skyriuje pralaukiau daugiau negu valanda ir vis dar esu neaptarnauta.Dirba viena konsultante kitos sedi dvi su ijungtais numeriukais ir neaptarnauja zmoniu plepa su savo pazystamais, esu nusivylusi tokiomis paslaugomis ir tokia nepagarba kliantui.
Atsakyti
Nesuvokiama, kada atsisakoma pratęsti/išduoti naują, pasibaigus kortelės galiojimo terminui, kreditinę kortelę, motyvuojant, kad buvo nustatytas kreditas kortelėje 289, 62 (perskaičiavus iš litų), bet dabar minimalus kreditas kortelėje gali būti suteikiamas ne mažesnis kaip 300 eurų. Tačiau tam, kad padidinti kreditą 10.38 eurų, reikalingas kito sutuoktinio laidavimas, nes neva pajamos per mažos. Toks požiūris į daugiametį klientą, manau, labai daug pasako apie patį banką, jo lankstumą!!!! Tiesiog juokinga
Atsakyti
Jau ne pirma karta susiduriu su problema. Gaunu is bankomato (Zirmunu g, 106) suklijuotas lipnia juostele, apiplestas kupiuras, kuriu po to niekas nepriima. Turiu gaisti laika, vaziuoti i banko skyriu pakeisti. Jau ne pirma karta banko skyriuose prasiau, kad susitvarkitu, zadejo, bet visvien susiduriu su sia problema. Laikas man labai brangus, o bankui, kaip matau, vienodai. Tokia institucija turetu dirbti, mano nuomone, nepriekaistingai. GEDA.
Atsakyti
Nusivylęs likau ir aš, už surinktus jaunimo programos taškus atsiskaitinėdamas kortele, įsigijau prizą banke - sąskaitos papildymą 6 eur. Parašė, kad jis mane pasieks per 42 dienas. Na šiaip, tokius dalykus, kurie užsisako, manau jiems jo reikia dabar, o ne po 40 dienų. Toks jausmas susidarė, kad jie ten prie derybų stalo susėdę diskutuoja ar duoti man tą papildymą ar ne...Apgailėtina, ir kaip gali pavadinti juos banku? Šykštuoliai ir tiek....Loterijoje laimi, iš karto laimėjimą netgi perveda. Tikriausiai milijoną greičiau ten gaučiau, nei čia sąskaitos papildymą. Tai didelės reikšmės neturintis galbūt skundas, bet šita situacija atspindi banko darbą, politiką vartotojų atžvilgiu, ir visa sistema manyčiau tokia. Na tai jų reikalas, kada klientai uždarinės sąskaitas ir išeidinės kitur, manau tik tada jie imsis kažkokių pokyčių. Kol pinigai plaukia, apyvarta didėja, niekam nerūpi tavo žemiškos problemos manau. Tai tik nuomonė, nepriimkit asmeniškai!!
Atsakyti
Likau labai nusivylusi Kretingos padalinio darbuotoja. Eileje pasiėmusi bilietėlį su eilės numeriu laukiau 15min, prieš mane pagal bilietėlį pas konsultantą buvo viena mergina, jai palikus konsultanto kabinetą, be eilės buvo priimta moteris, kuri neturėjo bilietėlio su eilės numeriu, ir kuri buvo katik atėjusi į laukimo salę. Kai pasiteiravau kodėl moteris priimama be eilės, buvo pasakyta, kad ji tik greitai pasiims kortelę, tas greitai buvo dar 10min laukimo, po kurio nesulaukusi išėjau, taip ir neatlikusių norimų procedūrų, kurių beje negalima atlikti el. bankininkyste. Tikiuosi, kad vadovai atkreips dėmesį į tokį darbuotojų elgesį ir tiems, kurie laukia pagal taisykles, kantriai, taip nenutiks.
Atsakyti
Nerekomenduočiau niekam draustis šitame banke... Kodėl? Todėl, kad draudžiau sodą: kai draudžiau pasakojo labai gražiai rodė sutartyje, kad jei kažkas atsitiks jūsų turtui bus atlyginta ar atstatyta išskaičius frančizę 57 eur.
Atsitiko nelaimė sode pavogė vartus, tai šie, , žalų specialistai'' maustė mane liepė ieškoti kas pigiausiai padarytų analogiškus vartus: 4 dienas skambinėjau visoms Lietuvos įmonėms užsiimančioms vartų gamyba...radau Panevėžyje pigiausiai, žalos vertintojai paprašė, kad šita įmonė atsiustų komercinį pasiūlymą. Susiskambinau su įmonės direktoriumi paprašiau, kad padarytų komercinį pasiūlymą, žmogus vargo, darė, atsiuntė, persiunčiau žalos vertintojai Ievai kuri sakė gerai peržiūrės.... Galutinis rezultatas: Niekas nežiūrėjo nei komercinio pasiūlymo, nei kiek kainuoja vartų padarymas įmonėse kurios užsiima šia veikla (normalūs draudikai apskambina tris įmones ir susidaro nuomonę kiek gali kainuoti sugadintas-pavogtas daiktas) čia viskas kitaip samdomi nekompetentingi žalos vertintojai, kurie iš samatinės programos, neaišku kurių metų kainomis... paima vartų kainą ir jums perveda pinigus. Jiems visiškai neįdomu ar jums kas pagamins vartus už šitą kainą....
Tiesa sakė, kad gaminčiau vartus toje įmonėje kuri atsiuntė komercinį pasiūlymą (kaip ir pripažintų, kad pigiausiai Lietuvoje) ir vėliau atsiusčiau čekius, o jie pagalvos ar dar mokėti ar ne...
Tai visiems pasiūlyčiau geriau mokėti brangiau už draudimą ir neturėti paskiau vargo, nei draustis swedbanko draudimu ir paskiau gaišti savo laiką ieškant kas padarys, kur pigiau... Ką manau turėtų daryti jie ir man pateikti įmonių komercinius pasiūlymus kurie atitinka realybę...
Atsakyti
Apie draudima..Tai patirtis su situ banku nera gera: (esu apdraudus 4 namus ir dar visko...tai pastoviai tie patys zmones dirba..nagli ir nemalonus: (Kai apdrausti reikejo lindo i akis graziai ciulbedami....atsitikus ivikiui knisasi po asmeninius reikalus..landzioja visur kad tik numusti mokejimus..zodziu labai bjauru ir greitu laiku raugsiu su situ banku visus draudimus: (
Atsakyti
Paskaičiau atsiliepimus, tikra tiesa personalas apgailėtina, tie patys veidai dirba 20metų, jaučiasi kaip namų šeimininkai, veidai susirauke viskuo nepatenkinti manyčiau rotacija būtina.Maža to dar mano adresu atsiustė banko kortelę kito žmogaus vardu kuris niekados negyveno ir nesu mates.Kaž kas nenormalaus.
Atsakyti
** sitas bankas. Jau kelis kart zmogus perveda pinigus, darbo diena iki 16:00 bet pinigu saskaitoje nera. Atsisakau paslaugu nes tai ne bankas o neigali istaiga. O sitas yra apgavyste tai ka raso bankas:

Mokėjimo pavedimo pateikimo laikas Tarpbankinio lėšų pervedimo kliringo sistemoje apytikslis laikas*
07:00 iki 09:45 val. 11:15
09:45 iki 12:15 val. 13:45
12:15 iki 14:45 val. 16:15
14:45 iki 16:00 val. 17:45
Nuo 16:00 val. iki kitos darbo dienos 07:00 val. 09:00
Atsakyti
Pasirodo jie ir mokesčius už sąskaitos egzistavimą įvedinėja neinformavę klientų. Banko skyriuje patarė dar neuždarinėti sąskaitos, ir patikino, kad už jos turėjimą jokių mokesčių nebus. Sugalvojus galiausiai už ~1metų uždaryti sąskaitą, nes suabejojau kaip bus įsigaliojant naujiems planams mano dabartinėje anudojamoje "SEB" sistemoje, pasirodo esu dar skolingas už sąskaitos administravimą paskutinį ketvirtį. Nebuvau niekaip dėl to informuotas, ir kaip suprantu atsiradus naujiems mokesčiams nebūčiau buvęs informuotas apie pasikeitimus. Niekam nepatarčiau atsidarinėti sąskaitos "Swedbank" sistemoje.
Atsakyti
Esu nusivylusi Swed. Paveda ne vieną kart. Pirmą kart atsiemiau kortelę su pasirodo netinkamu pin kodu. Teko laukt naujos kortelės - savo laiko švaistymas. Antra pasiskambinus konsultantams buvo nurodyta, kad plc Megos Swed atlieka grynųjų operacijas. Kadangi tuo metu Mega buvo arčiausiai vykau iki jos. Pasirodo NEBEATLIEKA tokių funkcijų. Paskutinis lašas buvo tuomet kai paprašius uždaryti senąją sąskaitą uždarė naująją, o sunaikino senąją kortelę. Gryžusi namo pastebėjau neatitikimą. Šiandien perėjau į SEB tokių nesamonių tikiuosi ten neįvyks ir atrodo profesionalūs darbuotojai.
Atsakyti
„Swedbank“, AB esu apsidraudes gyvenama busta, Gal kas turi asmeninės patirties ir gali parašyti apie tai, kaip atlyginama padaryta žala, nes pakol apsidraudi kalba labai gražiai, o nutikus nelaimei bus atlyginta tik simboliškai. Nesenei radviliškyje kai degė pjuvenos buvo sulieti ir uždumiti aplinkiniai namai.Kai kurie buvo drausti, tik neaišku kokiame draudime, ir kai per žinias teigė kad draudikai neižvegia draudimino įvykio, tai mane labai nustebino.
Серёга Баклажанов
2016-11-04 19:39:44 IP 88.119.206.193
Atsakyti
Nessmone didele, 2 numerius laukt 1 val 35 minutes!!! Dirba kiap vezliai, zmoniu pilna o veikia tik 4 langeliai... kalbu apie akropolio filiala...
Atsakyti
Ar gali swed bankas taip ne elegantiskai elgsis.nuimynety pinigus uz prekes Omnitel.kurios sugedodo po menesio.buvo kreiptasi omnitel direktore.su paaiskinimais Omnitel Direktore viska neige liepdavo kreiptis i gamintoja ir be to jau praejo beveik 5metai tai apsurdiska.
Atsakyti
Swedbank'ui žmogus paskutinėje vietoje. Kiek tik reikia tvarkyti reikalus, eilės nežmoniškos. Šiandien laukiau 2, 5 valandos, visi žmonės pikti, o dar personalas pietų išėjo.
Atsakyti
Atsibodo laukti eilese!!!! Ir Radvilisky ir Siauliuose pastoviai eiles. Po valanda reikia laukti. Nu kazloks kosmaras. Laiko ir taip nera. Gal pasamdykit daugiau darbuotoju? Dabar Radviliskyje sedziu. Gal 10 zmoniu, o viena darbuotoja dirba
Atsakyti
Esu seb banko kliente, niekada neturiu problemu, eiles greit juda, aptarnavimas super.Si kart teko operacija daryt swed banke savanoriu prospekte, zmoniu pilna, tualeto nera, siuo metu laukiuosi labai sunku istovet tiek, savo eiles teko ilgai laukt virs valandos.kazkoks siaubas dvidesimt pirmas amzius, negi neimano sutvarkyt tokio dalyko.
Atsakyti
Noriu pagirti vadybininke Migle Jakutyte už malonu aptarnavimą ir aiškiai pateikta informacija.
Atsakyti
Sveiki, pasakysiu tik tiek, kad laisvės alėjoje esančiame filiale kuo skubiau reikia keisti darbuotojus.Na, bent jau tuos iš kurių pralaukusi gerą valandą nesulaukiau aptarnavimo, o tik žodelį "išsimuškite lapelį daug žmonių".Būčiau nieko nesakiusi jeigu visiems būtų taip pasakyta, o ne man vieninteliai.Kadangi prastovėjau eilėje prie administratorės gan ilgai ir visi priekyje manęs buvo aptarnauti ir netgi vyras kuris buvo atvestas iš kito langelio buvo aptarnautas be jokių "lapelių" o aš vat papraščiausiai atėjusi pasiimti savo banko kortelės ir išvaiščiusi savo brangų laiką buvau palikta ant "ledo" kitaip sakant.Tik tiek, kad po tokių atvejų apsisprendžiau, kad nebenoriu priklausyti šitam bankui.Dėkui.
Atsakyti
Apsilankiau Konstitucijos pr. 20A mane konsultavo Dalia Baniulienė. Reikėjo skubios pagalbos dėl patvirtinančio dokumento, kad turiu sąskaitą Swedbank. Padėjo greitai, maloniai ir dar su kaupu, likau patenkinta šios darbuotojos darbu ir esu dėkinga. :)
Dabar esu išvykusi ir jei būtų tokia pati situacija, būtų žymiai daugiau keblumų ir tai daug kainuotų. Patys skatinate kuo daugiau naudotis jūsų paslaugomis internetu, bet dar labai daug spragų. Trūksta paslaugų kokybės dirbant su klientais, kurie yra užsienyje. Nesvarbu dirba ar atostogauja, būna tokios situacijos kai reikia dokumentų išvykus. O jūs paslaugos neteikiate iki galo, nes dokumentus reikia atsiimti Swedbank padalinyje. Kai tikrai būtų paprasčiau jei atsiųstumėte skenuota arba patalpintumėte mano paskyroje, kur galėčiau rasti tą dokumentą, kurio reikia. Na, o mūsų sutartis jau tikrai galėtų būti mano banko paskyroje, kad be vargo ja atsispausdinčiau.
Atsakyti
Prieš keturias dienas gavau laišką, jog pagamino mano LSP. Per LSP puslapį pažymėjau 2016-09-23 atsiimimo datą, 10 valandą. Atėjau punktualiai 10 valandą, laukiau 2 valandas eilėje ir mano kortelė net nebuvo pristatyta.
Susiimkit.
Atsakyti
Esu klientas dar nuo Hanza laiku. Geriausias bankas lietuvoje. Esu saskaitas ir korteles turejes tiek SEB tiek DNB abu nuvyle. Visada bus nepatenkintu ir jie rekia garsiausia, patikekit.
Atsakyti
Nesuprantu kaip galima naudotis banko paslaugom kaip issimusi biletuka gryni pinigai ir pralauki 2 val kol patenti nes aptarnauja kitus asmenis o su grynais pinigais lauki kaip "ASILAS" plausi kodel taip yra tai paprastas atsakymas pagal laika cia normalu
Atsakyti
Vilija 2016-05-20 10:40:30
Daug metu esu jusu banko kliente. Nei karto nesusiduriau nei su vienu nesklandumu. Personalas paslaugus, info issamus, el.bankininkyste super. Visos paslaugos europinio modern lygio. Kodel rasau atsiliepima ? Todel, kad nesenai tapau seb banko kliente. Turiu ka palyginti. Patyriau źema aptarnavimo ir skurdu visu operaciniu sistemu lygi. Sveiku protu nesuprantamas skirtumas. Seb bankas nuo jusu atsilieka visose operacinese ir aptarnavimo srityse. Atlikau nedidele statistine apklausa. Tegu seb darbuotojai ateina pas jus pasimokyti ir telydi sekme swed banko darbuotojus !
Matosi komentara rase swedbank darbuotoja gedos turekit pries apsikinedami seb banka. Jum toli iki seb nes jei ne pencininkai jusu bankas senai jau uzsilenktu.
Atsakyti
Tomas 2016-07-11 22:31:17
Esu banko klientas nuo 2008 m. Kol kas nusiskundimų neturiu - bankas atlieka savo darbą 100 %.
Su kortele galiu nusiimti tik banko skyriuose irengtuose bankomatuose, nes kiti rodo korteles gedima turiu vaziuot i artimiausia banko skyriu gadint taloneli kad nusiimt susiktus 20 euru. Reliai man tai uzknisa atsisakysiu. Laukiu kol darboviete pasirasys sutarti su SEB ten geriausia
Atsakyti
Norėjau išsiaiškinti, ar mano turima banko kortelė veiks USA. Tačiau vienintelis atsakymas, kurio sulaukiau banke buvo: "Nežinau, nes niekada ten nebuvau." Aptarnavimas žemo lygio, atsisakysiu paslaugų ir kuo greičiau.
Atsakyti
Gyvenu uzsienyje, turejau problemu su atsiskaitymu internetu uz paslaugas, paskambinus konsultantui jis negalejo niekuom padeti. Jokios pagalbos uzsienyje gyvenantiems zmonems! Grizus iskarto atsisakysiu paslaugu.
Atsakyti
.Esu "Swedbank"verslo klientė 5 metus.Ne pirmą kartą bankomatas Gargžduose, Klaipėdos g. praryja įmonės pinigus, dėl bankomatų gedimo į sąskaitą pinigų neįplaukia o paskambinus į banką liepia laukti 10 dienų.Man reikia mokėti Sodrai, tiekėjams už prekes įmokas, bet bankui tai neįdomu.Atsiliepusi operatorė dar moralą atskaito.Aptarnavimo mokesčiai didžiuliai, o kokybės nėra.10 dienų laukimas kol neaišku kas ir kaip suskaičiuos ar atgausi pinigus ar ne?Galvoju apie kitą banką, labai nusivyliau.
Atsakyti
Sedziu jau 40 min ir speju dar lauksiu kada pakeis valiuta. Pasake yra bendra eile visi is eiles pagal kvitukus eina, dirba dvi kasos su pinigais bet kazkaip ateina kiti ir jie prieina uz poros min kas per nesamone... Klaipedos skyrius prie Akropolio
Atsakyti
Esu banko klientas nuo 2008 m. Kol kas nusiskundimų neturiu - bankas atlieka savo darbą 100 %.
Atsakyti
Swedbank akyrius Antakalnio 45, penktadienis 16:00 val, laukia apie 25 zmones, realiai dirba trys taskai. Toks darbo organizavimas kelia rimta pasipiktinima, pagarbiai, Virgis
Atsakyti
Esu daugiametis Swedbank klientas, kito banko paslaugomis nesinaudojau kol buvau studentas ir arba tiesiog dirbau samdomą darbą už kurį gaudavau atlyginimą į sąskaitą, nes kažkokių trūkumų nepastebėdavau. Dabar turiu savo įmonę ir kiekvieną dieną susiduriu su banko keliamomis problemomis, kurios stabdo mano verslo plėtrą ir gaišta mano laiką.

Aišku visu pirma turėčiau pagirti el-bankininkyste, šioje vietoje viskas yra patogu ir aišku lengvai surandama, bet ir tai gal todėl, kad prie jos esu pripratęs, negaliu daryti objektyvių išvadų. Viena galiu pasakyti, kad tikėsiuosi tos pačios el paslaugų kokybės iš kito banko į kurį pereidinėju.

BET! Kai tenka skambinti ir arba apsilankyti banke prasideda nesusipratimai: aptarnavimas lėtas, su tavimi bendrauja kaip ne su žmogumi, o tiksliau ne kaip su klientu kuris moka už paslaugą ir palyginus brangiai. Kai mėgini susisiekti su paskolų skyriumi, tai iš vis į tave nežiūrima rimtai. Kaip PVZ susisiekiau dėl paskolos naujam įrenginiui pirkti, tai maža to, kad teko raginti tris kartus vadybininką susisiekti su manimi, galiausiai vadybininkas paskolų skyriaus perdavė žinutę per aptarnavimo skyrių telefonu, kad paskolos neduos, o duos kreditinę kortelę su kuria pagal jų pamąstymą turėčiau pirkti tą įrenginį. KOSMOSAS!

Kai pirkau įrangą gamybiniam cechui už 150 000eur Swedbankas, atsakė trumpai "Nėra ką su jumis kalbėti" tuo tarpu Šiaulių ir Seb'as net parūpino invegos garantiją ir davė labai gerą procentą, mokėjimo grafiką, gavau galybę patarimų ir profesionalę teisinę bei finansinę konsultaciją. O dabar kreipiausi į Swed'ą dėl 1500eur pigiam įrenginiui dėl overdrafto, kas mano manymu turėtų būti 123 ir pinigai sąskaitoje, skambučio metu ir nesusisiekia niekas savaitę laiko!

Trumpai: nepaslankus, nekūrybingas, nepagalbus, lėtas, brangus, užrietęs nosį, prasto aptarnavimo, nekompetentingas bankas ir nenorintis realiai įsigilinti į kliento poreikius.

Nežinau, gal jis yra kitoks tiems kas varto milijonines apyvartas, bet man kaip smulkiam verslininkui jis nebetinka ir rekomenduočiau pradedant verslą nesirinkti "Šio" banko.

Pasakykite, kas negerai?
Atsakyti
Daug metu esu jusu banko kliente. Nei karto nesusiduriau nei su vienu nesklandumu. Personalas paslaugus, info issamus, el.bankininkyste super. Visos paslaugos europinio modern lygio. Kodel rasau atsiliepima ? Todel, kad nesenai tapau seb banko kliente. Turiu ka palyginti. Patyriau źema aptarnavimo ir skurdu visu operaciniu sistemu lygi. Sveiku protu nesuprantamas skirtumas. Seb bankas nuo jusu atsilieka visose operacinese ir aptarnavimo srityse. Atlikau nedidele statistine apklausa. Tegu seb darbuotojai ateina pas jus pasimokyti ir telydi sekme swed banko darbuotojus !
Atsakyti
Svejki esu jaunas ūkininkas, ir paemiau paskola technikai pirkti.Man pakliuvo banko darbotoja, kuri nežino savo darbo.Kompetencija nekokia.darant kasko draudima banko naudai, skambinau taremes kartu, kokio butent rejkia, viskas tiko.po notarinio patvirtinimo praejus dienai skambina vel, bet ne man tesiogiai I draudima kad jau negerai.Draudimo darbuotoja praneše man pati, atseit be mano žinios banko darbuotoja taiso savo klaidas.kaip jums tai?
Atsakyti
Aptarnavimas labai letas!!1:30min laukimo tikrai nuvyle : (ir pastoviai kada be ateitum. Verslo klientus reiketu aptarnauti greiciau kaip daroma visuose civilizuotose salyse. Laikas tai pinigai, per brangiai kainuoja lankytis jusu banke.
Atsakyti
Gintvilė 2016-01-08 16:45:24
Dar tokio nemalonaus konsultavimo gyvenime nesu patyrus. Kauno Akropolyje pas kažkokią ponią buvom dėl būsto paskolos pasikalbėt. Labai nebuvo suinteresuota padėt, vos ne išsityčiojo iš mūsų, normaliai, nesityčiodama, nesugebėjo paaiškint sąlygas, reikalavimus. Tiesiog sugadino nuotaiką. Na ką, praleido puikią progą. Gaila.
Niekur nerasite teisybės. gryninau seb bankomate 80e (esu Dnb klientė) o nuskaičiavo iš sąskaitos nuskaičiavo, kad išgryninau 180e. Vienu žodžiu 100 e pasiėmė. Jokie skundai nepadeda. Vagių sistema.
Atsakyti
Lilija Šmeliova 2016-03-23 01:17:28
Sveiki, esame Swedbanko seni klientai. Visada buvome patenkinti. Pries 2 menesius vyras paliko kortele bankomate, o sugrizes jos nerado. Paskambino uzblokavo. Iki siol naujos korteles neturi. Kortele pagamino ir issiunte pastu, bet taip ir nesulaukem. Skambinome kelis kartus i banka pasiteirauti. Dabar gamina vel nauja ir turejo buti senai pagaminta, nusprendeme si karta atsiimti banke. Uzejo pasiklausti po keliu sav., tai ja dar net nepradejo gaminti. Kazkoks kosmaras zmogus 2 men. negali nei parduotuveje apsipirkti, nei pinigu issigryninti. Dabar liepe laukti i kovo pabaigos.
Niekur nerasite teisybės. gryninau seb bankomate 80e (esu Dnb klientė) o nuskaičiavo iš sąskaitos nuskaičiavo, kad išgryninau 180e. Vienu žodžiu 100 e pasiėmė. Jokie skundai nepadeda. Vagių sistema.
Atsakyti
Labai dziaugiuosi swedbanku kolkas man pats geriausas bankas ;) viskas labai paprasta su swedbanku ;) Aciu jums ;)
Atsakyti
Apsilankymas laisves alejoje esanciame padalinyje labai nuvyle. Saleje laukia daugiau nei 10 zmoniu. Dorba tik viena konsultante. Like slankiokia is vieno kampo i kita. Saleje stovintis darbuotojas ziaumoja kramtomaja guma ir nesuka sau galvos. Ar taip turi atrodyto ir lasitikti gero vardo siekiantis bankas? Lauktimas, kol kaip privatus klientas busi aptarnautas antradienio popiete uztrunka 45minutes.
Martynas Steponavicius
2016-04-19 19:20:06 IP 88.119.205.154
Atsakyti
Daznai tenka lankytis Kauno akropolio padalinyje ir vis pastebiu, kad administracija neatlieka savo darbo, del elementariu paslaugu, kaip banko israsai, studento pazymejimu atsiemimas, liepia stoti i bendra eile, daznai pasitaiko, kad administratores apskritai nebuna. Kodel kituose padaliniuose tokiu problemu nebuna?
Atsakyti
Laba diena.Vakar turėjau pokalbį su Sweedbank banko darbuotoja Jekaterina.Labai esu jai dėkinga už skambutį, išsamų išaiškinimą, patarimą, nuoširdų bendravimą.Kuo daugiau tokių malonių darbuotojų, sėkmės darbuotojai :)
Atsakyti
Dėl tam tikrų priežasčių teko keisti banką, tai pasirinkau swedbank... Ir labai pasigailėjau.... Užsisakiau kortelę, čia Joniškio mieste, tai ne tik kad darbuotoja nesupažindino su tavrka, kad galima naują kortelę gauti paštu, bet pasirodo ne taip lengva ją atsiimti ir atvykus i padalinį... Dirba dvi darbuotojos - viena matos dar nauja - vis skambina "kažkam" klausti kaip atlikti tokia ar tokia operacija, o kita darbuotoja turbūt priiminėja tik verslo klientus, nes šie juk be eilės... O tu su savo vargana alga lauk puse dienos... verslo klientai svarbiausi.... Tai va, viena diena atvykstu per pietu pertrauka, nes darbo laikas toks pats kaip ir mano (netgi dar trumpesnis), pralaukiu visą pertrauką neprieinu.... Antrą kartą atvykstu - pralaukiu visą pertrauką vėl neprieinu.... Trečią kartą atvykstu - ta pati nauja darbuotoja priima matyt tik klientus su grynųjų pinigų operacijomis, tikriausiai mažiau gilintis reikia, nes Joniškyje dažniausiai žmonės renkasi tokią operaciją išsigryninti pinigų (nes nelabai moka naudotis bankomatu turbūt), o kita darbuotoja vėl priima tik verslo klientus... nors ir nėra klientų, kitų nekvieąia, sėdi viena, o vos tik ateina verslo klientas iškart būna pakvietsas.... Ir vėl laukiu, laukiu, praėjo pusvalandis... Matau, kad žmonės, kurie atėjo daug vėliau nei aš, jau išeina išsigryninę pinigėlių, o aš ir vėl laukiu, nes naujai darbuotojai kortelę atiduoti naują klientui per daug sudėtinga... Tai ačiū Dievui po valandos laukimo banko valdytojas paklausė :"Ar aš ko nors laukiu"... O taip, tikrai laukiu..... Gailiuosi, kad pasirinkau šį banką ir tikrai ilgai jame neliksiu. Ačiū už sugadintą Velykų nuotaiką. Beje, oiktiems žmonėms, kurie sakys, tai supraskit nauji darbuotojai nemoka, užimti senieji darbuotojai ir tit. atsakysiu, pati dirbu klientų aptarnavimo srityje, kurioje tikrai aspilanko kiekvienas gyventojas - pas mus darbo tempas toks - kad visi būtų laimingi ir, kad eilių nebūtų.... O swedbanko prioritetas - verslas. Ir grynųjų pinigų išmokėjimas.

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Ulonų g. 5-311 3 aukštas, Vilnius Mob +370 612 66333KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Savanorių pr. 363-209 2aukštas, Kaunas Mob. +370 682 91222KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111Turite gerų idėjų, bet neturite pinigų joms įgyvendinti? Ateikite pas mus ir paverskite...
Paskolų garantas
Vartojamieji kreditai

Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, (18 aukštas), LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
UAB „Paskolų garantas“ teikia vartojamuosius kreditus bei refinansavimo paslaugą. Galima kredito suma – nuo 100 eurų iki 3000 eurų. Maksimalus kredito grąžinimo laikotarpis – 36 mėnesiai. Vartojamieji kreditai išduodami, užpildžius paraišką internetu arba UAB „Paskolų garantas“ atstovybėse Klaipėdoje, Vilniuje ir...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Operatoriai spartina internetą, bet vartotojai jo dar nepanaudos
Operatoriai spartina internetą, bet vartotojai jo dar nepanaudos 05-24 19:02
"Telia Lietuva" penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose įrengė bandomąsias naujos mobiliojo ryšio technologijos "4.5G / LTE Advanced Pro" bazines stotis. Jos vartotojams leis naudotis iki 500...
IKEA išsirinko naują CEO
IKEA išsirinko naują CEO 05-24 18:57
Švedų baldų gamybos grupės IKEA naujuoju vadovu išrinktas Jesperas Brodinas.
Apgyvendinimo įstaigos sulaukė 8,6% daugiau svečių
Apgyvendinimo įstaigos sulaukė 8,6% daugiau svečių 05-24 18:50
Šių metų pirmą ketvirtį Lietuvos apgyvendinimo įstaigose nakvynę rinkosi daugiau nei 0,5 mln. svečių. Ženklią dalį ir toliau sudaro keliautojai iš Rusijos, o atvykėlių iš Pietų Korėjos skaičius...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Apple 156,10 +1,40%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,61 +8,05%
Dujos (Rusijos) 5,18 +1,37%
Jautiena 192,88 +1,43%
Nafta 50,73 +0,79%
Auksas 1266,88 +2,88%
Bananai 1063,54 -1,09%
Varis 5683,90 -2,42%
Apelsinai 849,37 -7,80%