VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
SKUNDŲ MEILĖ…
2017 rugpjūčio 12
Dirbdamas be meilės, žmogus yra paprasčiausias robotas…

Anželika Rudak

[UAB „Studio Moderna“ (tele)rinkodaros vadovė]

SKUNDŲ MEILĖ…

…Na, ir kas, kad „Studio Moderna“ gauna aibę skundų… -

Nuo „tų“ skundų mano meilė tiktai dar labiau nubunda!…

P.S. Ir visus klientus (vyrus) savo (įspūdingais) papais gundau…

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Anželika Rudak“

Parodijos Redaguoti
Jurate Zalandauskiene
2017-08-10 13:58:26 IP 62.80.225.38
Atsakyti
Labai esu nusivylusi ju garantiniu grazinimu tokio visai nera.isigijai preke reiskia ir turi tinka tau ji ar ne kaip ivyko ir man suRovus19in1daugiafunkciniu gariniu prietaisu rinkiniu pirkau kaip garu siurbli o gavau ka gavau, buvo sakoma apie garu lygintuva taip kaip dovana o jis yra komplekte vandens telpa 1.2 o sakoma 1.5.grazinti irgi negalejau nes praplesiau ir ipyliau vandens tai kaip pabandyti preke jos nenaudojantPaprasius aukstesniu pagal pareigas darbuotojaus numerio nesuteike pasake kad jie dirba savo darba, o mes savo.Tikiuosi taip ir pasibaigs.Nepakliukit ir jus i ju pinkles ciulba graziai ir neleidzia zodzio istart kol nesuvilioja.
Atsakyti
Esu nusivylusi TOPSHOP pristatymo terminais. Užsakymo jau laukiu trečia savaitė. Nepasitikėkite, nes usite nuvilti, ypač jei reikia skubiai ir kam nors dovanų.
Jurate Zalandauskiene
2017-08-07 22:21:06 IP 62.80.225.38
Atsakyti
Žilvinas 2017-07-07 20:07:05
UAB „Studio Moderna“ atiliepimai labai blogi. Paprašiau kad išbrauktų mane iš klientų sąrašo nes jie su klientais elgiasi nesažiningai. Grąžinimo garantija Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite nemokamai grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus už bet kurią internetinėje parduotuvėje ar telefonu įsigytą prekę.
Napakliūkite. NĖRA JOKIOS GRAŽINIMO GANTIJOS. MELAS.
Prieš savaitę įsigijau ROVUS 19IN1 - tai galingas daugiafunkcis prietaisų rinkinys
Prieš įsigydami gerai pagalvokite. Telefonu konsultantas paskambino ir įkyrai gyrė, kaip įrenginys gerai valo purvus ir. t.t. Paklausiau ar jei nepatiks kaip valo galėsiu gražinti, iš kart nuteikė, kad yra 14 dienų gražinimo garantija ir galima bus grąžinti. Pabandžiau gerai tik lygina. Nuo stiklinės orkaitės ir plytelės net reibalų neatitirpina, kalkių nuo kranų nenuvalo kaip rodo reklamoi žodžiu niekam vertas daiktas. Po keletos dienų paskambinau sakau noriu gražinti jis net nenutirpdo purvų. Atsakymas buvo paprastas. Nėra jokios prekių gražinimo garantijos. Perklausė įrašą pasakė. Pokalbio gale Jūs pasiteravote ar galesiu gražinti prekę jei nepatiks, konsultantas pasakė taip pagal LR įstatymus. Pasirodo visus mausto. Galima pagal juos gražinti, jei neišpakavote ir nenaudojote. Tai kad pamastykite. Žodžiu gaudo žmones įtikinėdami koks tas prietaisas puikus o jei nupirksite negalėsite gražinti. Aš jiems sakiu kad nebandęs neisigiju prietaiso tai sakė galėsite pabandyti jums patiks. Dabar teks su jais aiškintis per viešumą kad daugiau žmonių nepakliųtų į šių žmonių pinkles. Prieš užsakydami pagalvokite. Aš nusivyliau jų marketingu ir visa Jų melaginga reklama. Dabar teisiniu keliu įrodinėti, kad jie mausto patiklius žmones. Man negaila sumokėtų pinigų bet tai jau principo reikalas ir aš to reikalo taip nepaliksiu ir dar žiniaskliadoje paviešinsiu, kaip jie žmones mausto, kad kitiems nepakli8ti.
Labas.Pakliuvau i ta pinkle ir as ir dar dovanu prizadejo garu lygintuva o pasirodo kad tas kuris yra komplekte.kaip bandomasis laikotarpis kai negali ispakuoti pasidejai ir ziurek.ir be to pirkau kaip siurbli garu ale siurbe, plauna, Zmoniu mulkinimas.
Atsakyti
Taip pat esu labai nusivylusi pristatymo terminais. Prekės skelbime rašo, "prekės pristatymas gali užtrukti iki 2 savaičių", nes neturi sandėlyje, bet praeina tos dvi savaitės ir tyla, o pasiteiravus pačiai, pasako, kad bus dar po savaitės ir pradeda savo tirada, kad "pirkote per išpardavimą, kad prekių neturime sandėlyje ir jos atkeliauja per dvi savaites", bet man kaip klientui nerūpi įmonės darbas viduje, nesvarbu kada atveža į sandėlius ar į kokias parduotuve, man rezultate turi būti prekė per max dvi savaites. Pasipiktinau ir nežadu daugiau pirkti iš šios parduotuvės, taip pat nerekomenduosiu niekam.
O kitiems, kurie pirks, patariu iš anksto išsiaiškinti pristatymo terminus, kad vėliau netektų nusivilti.
Atsakyti
Šiandien sulaukiau skambučio iš Dormeo, likau "apšalusi", iškiliai prisistatė, pasakė, kad esu atrinkta iš 100 lojaliausių klientų ir sako, kad turi dovanų t.y. antklodę, dvi pagalves bei sulčiaspaudę, kol visą litanija išpasakojo praėjo gal 5 minutės, ir galų galiausia pačioj pabaigoj pasakė, kad už šį komplektą reikia susimokėti beveik 100 eurų!! Na tikri s*****i yra palikę, taip iš senyvo amžiaus žmonių ir lupa pinigus, tiesiai šviesiai viską išrėžiau, tikri parazitai..
Atsakyti
Šiandien 12-ta darbo arba 17-ta kalendorinė diena kai užsakiau prekes su atsiėmimu parduotuvėje. Vis dar tyla... O žada tai per 3-7 darbo dienas...
Atsakyti
Giedre 2017-07-14 09:43:46
Kaip padaryti, kad jie man daugiau nebeskambintu? nusibodo. Skambina koks bernelis ir pakiliu balsu lyg pranestu, kad as laimejau nobelio premija sako: skambiname jums is padeku skyriaus ir isiterpt neleidzia. Nenoriu but nemaloni, nes bijau karmos:D, na bet jau tikrai nusiboooodo
aš tai užblokuoju skambinusių numerius, kitos išeities nėra
Atsakyti
Kaip padaryti, kad jie man daugiau nebeskambintu? nusibodo. Skambina koks bernelis ir pakiliu balsu lyg pranestu, kad as laimejau nobelio premija sako: skambiname jums is padeku skyriaus ir isiterpt neleidzia. Nenoriu but nemaloni, nes bijau karmos:D, na bet jau tikrai nusiboooodo
Atsakyti
genute 2017-07-12 12:58:53
norėčiau gauti atsakymą į savo atsiliepimą.Praeitą savaitę operatorė patikino, kad jau šią savaitę gausiu savo užsakytas prekes, užsakymas padarytas birželio 23d.Paskambinau šią savaitę pasirodo reikės dar dvi savaites laukti.nors paklausus internetinėje parduotuvėje apie tą pačią prekę, buvau patikinta, kad pristatymas per vieną savaitę, jei užsisakysiu šiandien.Gal kas nors gali paaiškinti ir padaryti tvarką, ar reikia kokią televizinę laidą pasikviesti į pagalbą, suprantama, kad gali būti kažkokie sutrikimai, bet tokie įžūlūs melavimai nepaaiškinami
Pas mane tas pats. Užsakiau vaikams čiužinukus. Jeigu jau skelbia akcijas, tai turėtų įvertinti savo pajėgumus. Konsultantai sako vieną, Kokybės sk. vadybininkai - kitą. Nors prekes turėjau atsiimti parduotuvėje, net į ją nesugeba laiku pristatyti (šiandien jau 13d.). Bent jau nemeluotų ir neskelbtų tų 3-7d.d. pristatymui.

Žodžiu, nerimta kontora. Pirmas ir paskutinis kartas kada pas juos perku. Siaubingai dirbanti įmonė: melas, konsultantų arogancija - ateit nepatinka laukti, galim grąžinti pinigus. Pažiūrėjau, kad gavę kažkokius apdovanojimus. Kažin už ką? Svarbu prakišti prekę, o aptarnavimo kokybė - paskutinėje vietoje. Pasidalinsiu FB savo patirtimi, gal kam pagelbėsiu
Atsakyti
norėčiau gauti atsakymą į savo atsiliepimą.Praeitą savaitę operatorė patikino, kad jau šią savaitę gausiu savo užsakytas prekes, užsakymas padarytas birželio 23d.Paskambinau šią savaitę pasirodo reikės dar dvi savaites laukti.nors paklausus internetinėje parduotuvėje apie tą pačią prekę, buvau patikinta, kad pristatymas per vieną savaitę, jei užsisakysiu šiandien.Gal kas nors gali paaiškinti ir padaryti tvarką, ar reikia kokią televizinę laidą pasikviesti į pagalbą, suprantama, kad gali būti kažkokie sutrikimai, bet tokie įžūlūs melavimai nepaaiškinami
Atsakyti
Gaila, kad anksčiau nepaskaičiau komentarų.
Logistika ir klientų aptarnavimas TRAGIŠKI. Keiskit vadovus, nes totalus bardakas
Atsakyti
UAB „Studio Moderna“ atiliepimai labai blogi. Paprašiau kad išbrauktų mane iš klientų sąrašo nes jie su klientais elgiasi nesažiningai. Grąžinimo garantija Per 14 dienų nuo užsakymo gavimo galite nemokamai grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus už bet kurią internetinėje parduotuvėje ar telefonu įsigytą prekę.
Napakliūkite. NĖRA JOKIOS GRAŽINIMO GANTIJOS. MELAS.
Prieš savaitę įsigijau ROVUS 19IN1 - tai galingas daugiafunkcis prietaisų rinkinys
Prieš įsigydami gerai pagalvokite. Telefonu konsultantas paskambino ir įkyrai gyrė, kaip įrenginys gerai valo purvus ir. t.t. Paklausiau ar jei nepatiks kaip valo galėsiu gražinti, iš kart nuteikė, kad yra 14 dienų gražinimo garantija ir galima bus grąžinti. Pabandžiau gerai tik lygina. Nuo stiklinės orkaitės ir plytelės net reibalų neatitirpina, kalkių nuo kranų nenuvalo kaip rodo reklamoi žodžiu niekam vertas daiktas. Po keletos dienų paskambinau sakau noriu gražinti jis net nenutirpdo purvų. Atsakymas buvo paprastas. Nėra jokios prekių gražinimo garantijos. Perklausė įrašą pasakė. Pokalbio gale Jūs pasiteravote ar galesiu gražinti prekę jei nepatiks, konsultantas pasakė taip pagal LR įstatymus. Pasirodo visus mausto. Galima pagal juos gražinti, jei neišpakavote ir nenaudojote. Tai kad pamastykite. Žodžiu gaudo žmones įtikinėdami koks tas prietaisas puikus o jei nupirksite negalėsite gražinti. Aš jiems sakiu kad nebandęs neisigiju prietaiso tai sakė galėsite pabandyti jums patiks. Dabar teks su jais aiškintis per viešumą kad daugiau žmonių nepakliųtų į šių žmonių pinkles. Prieš užsakydami pagalvokite. Aš nusivyliau jų marketingu ir visa Jų melaginga reklama. Dabar teisiniu keliu įrodinėti, kad jie mausto patiklius žmones. Man negaila sumokėtų pinigų bet tai jau principo reikalas ir aš to reikalo taip nepaliksiu ir dar žiniaskliadoje paviešinsiu, kaip jie žmones mausto, kad kitiems nepakli8ti.
Atsakyti
atsiliepimai labai blogi, 23 birželio užsakėm prekes, kol kas jokių šansų sulaukti, kiek bepaskambinu, atsakymas ;ATSIPRAŠOME SANDĖLYJE NĖRA PREKĖS, TEKS PALAUKTI.Nei vienoje Lietuvos internetinėje parduotuvėje nėra tokios betvarkės
Atsakyti
Valerija 2017-06-26 19:04:17
Tik vakar 06 25 užsisakiau prekių su akcija, o jau šiandieną iš ryto gaunu žinutę, kad prekių nėra, nes tiekėjas nebe pristatys. Pinigai sumokėti, sugaištas laikas. Nebe pirmą kartą susiduriu su tokia problema, todėl manau, kad kaltas ne tiekėjas, o tas, kas nesugeba suskaičiuoti, koks likutis yra sandėlyje ir pardavinėja orą. Būtų labai malonu, kad atsakingi darbuotojai paaiškintų, kodėl pas Juos tokie dalykai dedasi.
Valerija, nors dirbu drabuziu parduotuveje, bet galiu is patirties pasakyti, kad su likuciais daznai buna netikslumu, sistemoje ne ta pacia sekunde atsiranda info, kai yra parduodama paskutine preke. Dar labai greitai sulaukete patikslinimo, kad prekes nera. Mums buna kad uzsakai is kito miesto atvezti reikalinga dydi, ir vos ne po savaites suzinai, kad fiziskai nera to dydzio, nors sistemoje jis yra.
Taip pat, gal atsiras dirbanciu Top Shop parduotuveje? Domina atsiliepimai apie darbo salygas, dekoju.
Atsakyti
Norėčiau paklausti, kodėl jūs tiek meluojate apie savo įmonę ir kiek laiko tai tęsis. Informacija, kai paskambina konsultantas pastoviai klaidina žmones. Dormeo konsultantas paskambino man kaip visada su krūva savo siūlomų prekių (dabar jau galiu pavadinti ir šiukšlėmis), mandagiai jį išklausiau, kaip visada, jis man pasiūlė Rovus Multipurpose Stea station 19 IN1, baisiai jį gyrė, tik nepasakė, kad jis yra didelis ir užima daug vietos, net nebūčiau svarsčiusi galimybės jį pirkti, bet jis man pažadėjo, kad galiu prekę naudoti 30 dienų ir jei ji man netiks galėsiu grąžinti, o jie atiduos pinigus. Aišku prekė man ir netiko, kaip tik atvežė, nes jau mačiau, kad mano bute ji nepaprastai didelė ir užims daug vietos, gal po dviejų dienų paskambinau jūsų ger.kokybės skyriui, kad noriu grąžinti, kaip nurodė kad panaudojus galima grąžinti, tai aš pagalvojau nepriims jei net nepanaudojau, nes nebus priežasties (aš jos neišėmiau nė iš tos dėžės, ji pas mane darbe kampe ir stovi, gali bet kokie kokybės specialistai žiūrėti ir tikrai įvertins, kad ji nenaudota), tai pasirodo negalima, turėjau prekės nenaudoti, tik tuo atveju jie man grąžins pinigus, nesvarbu, kad pokalbiai įrašomi, manau jie klauso pokalbius, bet patys sau prieštarauja, kad galima panaudoti prekę, o po to jau persigalvoja... Esu sena Clubo narė, bet jau nebenoriu nė jūsų nuolaidų, nei jūsų prekių. Aš pasakiau, kad su jūsų konsultantais aš nebendrausiu, tačiau po šiai dienai jie man skambinėja ir siunčia brošiūras, kurias dabar aš jau išmetu. Gaila, kad atsiranda tokių įmonių, kurie tik nori pasipelnyti iš žmogaus, kurį apgauna. Apmaudu, kad jūs iš viso egzistuojat...Visiems draugams patariau, kad tik nesusidėtų su šia įmone.
Atsakyti
Tik vakar 06 25 užsisakiau prekių su akcija, o jau šiandieną iš ryto gaunu žinutę, kad prekių nėra, nes tiekėjas nebe pristatys. Pinigai sumokėti, sugaištas laikas. Nebe pirmą kartą susiduriu su tokia problema, todėl manau, kad kaltas ne tiekėjas, o tas, kas nesugeba suskaičiuoti, koks likutis yra sandėlyje ir pardavinėja orą. Būtų labai malonu, kad atsakingi darbuotojai paaiškintų, kodėl pas Juos tokie dalykai dedasi.
Atsakyti
Uzsisakiau prekiu 04-18, jau virs menesio veza prekes, kurias vis dar pardavineja. Kaip is viso imanomi tokie dalykai?!?! Nieko negalima pirkti is top shop!
Atsakyti
Daugiau nei pries puse metu nusipirkau H2O garini prietaisa, komplekte buvo tik viena sluoste. Ir nuo isigyjimo nerandu nusipirkti papildomu sluosciu, raso, kad siuo metu isparduota ir taip daugiau nei puse metu. Tai kaip galima pas jus pirkti prietaisus, jei neimanoma isigyti sluosciu. Dabar sis prietaisas pas mane stovi nenaudojamas, nes negaliu isigyti papildomu sluosciu. Gaila, kad tenka nusipirkti prietaisa, kuri gali panaudoti tik kol susinaudos sluoste...
Atsakyti
Labai nusivyliau ir aš šita įmone. Per ispardavima parduodamos prekes, kuriu neturi, svarbiausiai sumokami pinigai, o poto prasideda kryziu keliai. Prekes vezamos i parduotuve neaisku kokiu grafiku, nes kekviena diena vis dainuojama, kad rytoj bus prekes parduotuveje, o vadybinikas Mindaugas visai neturi orentacijos kur dirba ir ka daro.Baisu pirkau 04.10 diena, o prekiu dar negavau iki siandien 04.21 dienos ir neaisku kada jas gausiu : (
Atsakyti
Sveiki, parašysiu ir aš apie šią baisią įmonę savo nuomonę.
Dormeo konsultantas paskambino man kaip visada su krūva savo siūlomų šiukšlių, mandagiai jį išklausiau, pasiūlė siurblį-robotą, net nebūčiau svarsčiusi galimybės jį pirkti, bet jis man pažadėjo, kad galiu prekę naudoti 30 dienų ir jei ji man netiks galėsiu grąžinti, o jie atiduos pinigus. Aišku prekė man ir netiko, nes iš kilimo nesurenka šuns plaukų, paskambinau, kad noriu grąžinti, pasirodo negalima, turėjau prekės nenaudoti, tik tuo atveju jie man grąžins pinigus, nesvarbu, kad pokalbiai įrašomi, manau jie jų net neperklauso, ką žada konsultantai, esmė tame, kad šiuo metu jau bendrauji su vartotojų teisėmis, jų įmonei 90 eurų labai dideli pinigai, jei man išmokės gali ir bankrutuoti, noriu patarti visiems, nepirkit iš jų nieko, a******ų komanda, žada, o nieko neištesi, jaučiuosi labai apgauta, niekada su jais nebebendrausiu jokiais klausimais.
danutė Lengvinienė
2017-02-13 15:27:39 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi pakartotinai. Vasario 5 ar 6 dieną vadybininkas paskambino ir sutarėme, kad atsiųs man porą prekių: Ceravital indą ir keptuvių rinkinį. Bendra prekių kaina be siuntimo ir kitų mokesčių 59, 87 Euro. (Sumokėjau 85, 39 E).Kokia ji bebūtų kiekviena prekė turi (ar neturi) garantinį naudojimo laiką, tai nustato gamintojas, o ne pardavėjas. Kodėl aš turėjau sumokėti už papildomą garantiją. Kam reikalinga už keptuves ar dar puodą papildomai garantinis laikas, jei garantiją duoda gamintojas.Seniai esu klubo narė. Beveik visada džiaugiausi prekėmis, bet šį kartą nusivyliau. Man nereikia tokiems "YPATINGIEMS" gaminiams papildomų garantijų. Todėl prašau grąžinti papildomai sumokėtus pinigus (20, 97 Euro). Neišradinėkite dviračio.
Danutė Lengvinienė,
Rietavas, S.Nėries 27-3 tel. 8 616 14582. Praėjusį ketvirtadienį kalbėjau su Jūsų kolege. Žadėjo sekančią dieną pinigėlius grąžinti. Tačiau nei žinutės, jokio atsakymo nėra ir jos telefonas neatsako.
Tikiuosi palankaus atsakymo ir tikslesnio nurodymo, kada bus grąžinti pinigai. Esu pensininkė ir man tie 20 euru yra dideli pinigai veltui išmesti.

Geros dienos
danutė Lengvinienė
2017-02-13 15:20:13 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi pakartotinai. Vasario 5 ar 6 dieną vadybininkas paskambino ir sutarėme, kad atsiųs man porą prekių: Ceravital indą ir keptuvių rinkinį. Bendra prekių kaina be siuntimo ir kitų mokesčių 59, 87 Euro. (Sumokėjau 85, 39 E).Kokia ji bebūtų kiekviena prekė turi (ar neturi) garantinį naudojimo laiką, tai nustato gamintojas, o ne pardavėjas. Kodėl aš turėjau sumokėti už papildomą garantiją. Kam reikalinga už keptuves ar dar puodą papildomai garantinis laikas, jei garantiją duoda gamintojas.Seniai esu klubo narė. Beveik visada džiaugiausi prekėmis, bet šį kartą nusivyliau. Man nereikia tokiems "YPATINGIEMS" gaminiams papildomų garantijų. Todėl prašau grąžinti papildomai sumokėtus pinigus (20, 97 Euro). Neišradinėkite dviračio.
Danutė Lengvinienė,
Rietavas, S.Nėries 27-3 tel. 8 616 14582. Praėjusį ketvirtadienį kalbėjau su Jūsų kolege. Žadėjo sekančią dieną pinigėlius grąžinti. Tačiau nei žinutės, jokio atsakymo nėra ir jos telefonas neatsako.
Tikiuosi palankaus atsakymo ir tikslesnio nurodymo, kada bus grąžinti pinigai. Esu pensininkė ir man tie 20 euru yra dideli pinigai veltui išmesti.

Geros dienos
Atsakyti
Rimtautė 2015-06-30 20:58:29
Leonora, parašykit jiems el.paštu topshop.lt@studio-moderna.com arba paskambinkit klientų aptarnavimo telefonu 8 800 01415. Man irgi kažkaip pamiršo įdėti lietuviškas instrukcijas (pirkau daugiafunkcį puodą), parašiau, ir el.paštu viską atsiuntė.
Matau pirkote daugiafunkcinį puodą.Įdomu, kaip jis jums tarnavo tuos metus?
Atsakyti
Labai nusivyliau ir aš šita įmone. Gruodžio 31 d. paskambino malonus vyrukas ir kai pradėjo suokti kokia aš gera klientė ir kokias puikias prekes gausiu už labai gerą kainą. Įkalbėjo įsigyti antklodę, kita bus nemokamai ir dar gausiu 2 komplektus patalynės, vaistus nuo nemigos ir labai patvarų ir gražų laikrodį. Prekes gavau sausio 3 d. "Nuostabusis" laikrodis buvo su pusiau atplyšusia apyranke, o patalynės komplektas buvo tik vienas.Kreipiausi į kokybės skyrių, pažadėjo perklausyti užsakymo įrašą ir paskambinti.Laikrodį atsiuntė kitą, o dėl patalynės teko skambintis antrą kartą, tada pasiaiškinę jau paskambino ir pasakė, kad vadybininkas "neteisingai informavo, antras komplektas nepriklauso, apgailestaujame". Tai tiesiog vertinu kaip apgavytę, tai tas pats kaip turguje sumokėtum už 2 kg obuolių, o tau paduotų 1 kg. Patalynės komplekto kaina 18, 90 Eur, todėl aš jaučiuosi kaip apvogta tokiai sumai.Jei vadybininkas kaltas, tai jis turėtų nukentėti, o ne pirkėjas. Įdomu, ar įmonės vadovai už tokius klientų apgaudinėjimus darbuotojus nors kaip nubaudžia, ar atvirkščiai- skiria premijas už prižadėtų o neatiduotų prekių sutaupymą.
Atsakyti
Baisus eferistai Studio Moderna. Konsultantai po 28 kartus skambina, siulo sh, o isiulius atveza ne ta preke arba uz dviguba kaina.... kur tai matyta???
Atsakyti
2017-01-02Siauliu akropolyje esancioje Top shop parduotuveje buvom nemaloniai aptarnauti.Paklausus informacijos apie preke, buvo grieztu tonu atsakyta, nes jaunom pardavejom sutrugdeme zaisti, ar bendrauti kompiuteriu, nors parduotuveje buvo ir kitu zmoniu.jokio demesio kreipimo ir jokio intereso parduoti prekes jos neparode.
Atsakyti
Tokio prasto serviso neesu turėjusi!
Prekė užsakyta 12-13. Studio Moderna kurjeriams nurodė klaidinga adresą, ko pasekoje kurjeriai "vežė" ir niekaip nesuprato, kad daugiabučių rajone nuosavų namų nėra.
Į studio Moderna buvo siųstas laiškas, skambinta ne viena ir ne du kartus, niekas nejudėjo iš mirties taško kol pati nepradejau skambinėti į dpd, bet adresą jie "tikslino" kas labai abejotina ar išvis su dpd kontaktavo.
Niekam nerekomenduoju ir pati stengsiuosi apeiti šią kontorą!
P.S. na tik pamėgina dabar man paskambinti su savo kišamom prekėm... :D
Atsakyti
taip pat uzsisakiau delimano 18 in 1 greitpuodi...sudas o ne greitpuodis. viska dariau kaip parasyta ir vistiek iskart prisvilo. paskambinus ir paprasius pakeisti preke i kita pasake kad nekeis nes jau isbandziau. kas cia per nesamones!!! tai kap zinoti ar preke veikia jei jos negali isbandyti!!!! pasake kad reikia rankiniu budu tada viska sustatyti, tai kam tada reklamuojat kad paspaudus mygtuka jau gali dziaugtis ramybe ir poilsiu jei net pagal viska tesingai darant viskas svyla!! jau skambinau i valstybines teises, susitariau kas kaip ir jei laisko parasius i ju studija negrazins pinigu tada vel skambinsiu ten pat ir perduosiu ta imone, jau uzkniso, kai pirkti tai jie la la la kokie geri, kai grazinti tai jau ne be musu reikalas.
Atsakyti
laukiu siuntinio, sumokėta 2016 12 12
Atsakyti
Suprantu, kad jusu darbas yra skambinti zmonems ir siulyti prekes, bet ne ant tiek ikyriai. Paskambino sake pora minuciu, bet prakalbejau daugiau nei 20min. Ir taip kisa ta preke kad nezinau ka ir besakyti, sakau neturiu pinigu reikia sventem ir vistiek kiša. Pasiskolinkit sako. Sakau paskambinkit 14h. Galvoju pasiulysiu draugėm darbe. Ne negalim laukt ir t.t.. ir taip kiekviena karta... kartais pagalvoju išeiti iš jusu to topshop.
Atsakyti
nepirkite sioje imoneje. Vietoj nauju prekiu pristato senas. a*******i.
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu sios imones paslaugomis. isiulo preke atseit nauja, o atveza naudota, sena. Jeigu jau as pasinaudojau pora min. pabandziau sia preke tai jau jos negaliu grazinti, nes jau panaudota, o kad ja sena, dulketa, zemeta atsiunte tai net klausyti nenori kaip papugos kartoja jog preke jau panaudota ir jos atgal priimti nenori. a*******i.
Atsakyti
Legalus banditizmas-kaip vargsams lietuviams parduoti kiniska slamsta, kurio savikaina desimt kartu mazesne-kas pasigooglina, tai zino!! Ebay galima parsisiusti visus tuos pardavinejamus sudus uz kapeikas.
Atsakyti
Labai nepatenkinta, negalvojau, kad bus neimanoma prisiskambinti dėl prėkių 2 sav.
Atsakyti
Sumokėjau už batus jau kaip 15 dienų, bet negaliu prisiskambinti...Atsako automatas, kad susiseksime....bet near jokio skambučio....Labai nusivilusi....
Atsakyti
Delimano 18in1 MultiCooker gaminant pagal Delimano tinklapyje pateiktą ispaniško omleto receptą prisvilo. Svogūnai sudega, bulvės su kiaušyniene prikimba prie dugno ir nemirkęs neatplėši.
5 Punktas. Nesvylanti vidinio puodo danga -> jos valymas yra vienas juokas.
http://www.delimano.lt/18in1-daugiafunkcinis-prietaisas
Savybės:
6. Punktas. Nesvylančia keramine danga padengtas vidinis puodas.
Visa reklama neatitinka tikrovės, realiai vaizdelis, deja. visai kitoks.
Dar blogiau, ccd.lt@studio-moderna.com tel. 8 800 01415 pareiškė, kad puodo negalima buvo bandyti ir kepti ispaniško omleto, nes tada puodas yra jau naudotas ir tokių puodų atgal nebepriims.
Jei būčiau pamėlavęs, kad puodo nebandžiau, tai būtų grąžinę pinigus. O dabar ir kalbos negali būti. Paprašė atsiųsti nuotraukas katilo, tai studio-moderna kokybės darbuotoja pareiškė, kad katilas tvarkingas ir nėra jokių defektų matyti. Paprašė atsiųsti nuotrauką su prisvilusiu katilu, bet, kadangi manon žmona tegrįš už dviejų savaičių (nes tik žmona gamina valgius), pratėsė 30 dienų grąžinimo garantiją dviem savaitėms. Kaip baigsis nuotykiai su studio-moderna ir nekokybiškos prekės grąžinimu, parašysiu vėliau, bet jau dabar matau, kad pirkėjai smarkiai maustomi ir brukmos nekokybiškos prekės. Aišku man viena, jei Delimano 18in1 MultiCooker turėtų maišymo funkciją, tokių bėdų nebūtų ir kokybė būtų gan normali. Deja, be maišymo funkcijos šie katilai visada prisvils ir ne tik su ispanišku omletu... Manau, žino apie tai ir studio-moderna, todėl ir teigia, kad "jei mes priimtume tokias prekes atgal, būtų užversti mūsų sandeliai". Gyveni žmogau ir mokaisi....
Atsakyti
Šiandien sužinojau, kad šiai įmonei vadovauja "Kokybės skyrius" i:)) ir, jei likai nepatenkintas pokalbiu su Kokybės skyrium, turi kreiptis į Kokybės skyrių! O Kokybės skyrius gali sau leisti atjungti pokalbį, kitaip"numesti ragelį", jei kas nors nepatinka... jų žodžiais sakant, jei jų negerbia pirkėjas.. Ar galima gerbti Kokybės skyriaus darbuotoją, į kurią kreipiamasi dėl prekės atsiėmimo parduotuvėje termino suderinimo, nes pirkėjas neturi telefono, o Kokybės skyrius atsako- ''laukit sms žinutės":)))
Atsakyti
Gintare 2016-10-20 18:00:48
Atsiliepimai labai blogi.
Paskambino mums velu vakara per gimtadieni ir teko isklausyti skambias frazes apie "super duper" pasiulyma gimtadienio proga! "Reikia pirkti dabar, nes veliau nuolaida nebus taikoma". Paklausiau esminiu dalyku apie prekes ir paprasiau kad atsiustu, o jei netiks grazinsime, nes vadybininkas keleta kartu pabreze, kad tai padaryti galima.
Rezultatas: ne visos prekes buvo sudetos (nors i saskaita irasytos); apie prekiu parametrus buvo sumeluota, del grazinimo reikejo padaryti ne viena skambuti, ir dar patiems susimoketi uz kurjerio paslaugas ir grazinimo dokumentus. Taip suma ne per didziausia (~4€), bet niekam nerekomenduoju gaisti savo laiko net ir del tiek, nes prekiu kokybe labai abejotina, kaip pavyzdziui pardavejas mano kad poliesteris tai yra naturalus pluostas, arba neskiria elektrines nuo indukcines kaitlentes. Zodziu, visada buvau abejinga siai imonei, ir viena karta pabandzius isitikinau kad ne be reikalo!
Taip pat buvo ir man.Gimtadienio proga įkišo "Dovanų" irgi pasako kad "Reikia pirkti dabar, nes veliau nuolaida nebus taikoma". Sudėtos buvo ne tas prekes ir ne tos spalvos.Gražinau..ir pervesti ne visi pinigai..Nors buvo pasakyta kad "Jus nieko ne prarasit..."O praradau virš 2 eu..Ne dideli pinigai bet...kodėl aš turiu už tai mokėti.Bet nera to blogo...Daugiau su šia "Įmonė" nieko bendro ne turesiu ir niekam ne patarčiau.
Atsakyti
Visu pirma tai reikia pirkti parduotuveja ir nebus jokiu problemu. Vakar pirkau panevezyje du ciuzinukus ir likau labai patenkinta aptarnavimu. Mus aptarnavo Ieva (taip ant cekio parasyta) labai maloni mergina viska aiskiai isaiskino viska parode. Esu patenkinta prekemis. Visada perku tik parduotuveja o ne per konsultantus kurie skambina.
Atsakyti
Atsiliepimai labai blogi.
Paskambino mums velu vakara per gimtadieni ir teko isklausyti skambias frazes apie "super duper" pasiulyma gimtadienio proga! "Reikia pirkti dabar, nes veliau nuolaida nebus taikoma". Paklausiau esminiu dalyku apie prekes ir paprasiau kad atsiustu, o jei netiks grazinsime, nes vadybininkas keleta kartu pabreze, kad tai padaryti galima.
Rezultatas: ne visos prekes buvo sudetos (nors i saskaita irasytos); apie prekiu parametrus buvo sumeluota, del grazinimo reikejo padaryti ne viena skambuti, ir dar patiems susimoketi uz kurjerio paslaugas ir grazinimo dokumentus. Taip suma ne per didziausia (~4€), bet niekam nerekomenduoju gaisti savo laiko net ir del tiek, nes prekiu kokybe labai abejotina, kaip pavyzdziui pardavejas mano kad poliesteris tai yra naturalus pluostas, arba neskiria elektrines nuo indukcines kaitlentes. Zodziu, visada buvau abejinga siai imonei, ir viena karta pabandzius isitikinau kad ne be reikalo!
Atsakyti
Eglė 2016-10-07 16:50:58
Walker sakykite ar pagaliau gavote čiužinį? Kiek laukėte?
Gal jau būtų pats laikas kreiptis į vartotojų teisių tarnybą, gal papurtys juos vieną kartą.
Atsakyti
walker 2016-09-08 09:30:13
Žmonės nemokėkite pinigų iš anksto.. Laukiam užsakyto ir apmokėto čiužinio jau 15 dienų.. Žiūrėsim kas bus toliau.. Atkreipkite dėmesį į sutarties 8.3 punktą: Šalys aiškiai susitaria, kad jei Pirkėjas nesikreipia į Pardavėją dėl pinigų grąžinimo šiose taisyklėse nustatytais terminais ir tvarka, pardavėjas turi teisę Pirkėjui pinigų negrąžinti ir įskaityti juos kaip Pirkėjo mokėtiną baudą už netinkamą Pirkėjo įsipareigojimų pagal šį punktą vykdymą (baudos dydis yra lygus Pirkėjo sumokėtų pinigų sumai).
žodžiu būsi pats kaltas, jei pinigų gražinti neprašysi.. Superinė "pagarba" klientui.
Walker sakykite ar pagaliau gavote čiužinį? Kiek laukėte?
Atsakyti
a*******i intrigantai.....raso kad per 14d.grazint galima BET KURIA preke pirkta internetu ar telefonu o kai nori grazint....prasideda pasakos...a******u gauja
Atsakyti
Nika 2016-10-04 08:53:59
Nutiko man jau kazkieno cia aprasyta situacija. Paskambino telefonu ir isiule preke, ir, kadangi as tokia super truper kliente, jie leido man ja isbandyti per 30 dienu. Nereikejo tu 30 dienu, po pirmo karto buvo aisku, kad netinka man ta ju preke. Skambinu kita diena i aptarnavimo centra, kad sutarti del grazinimo. tai sako - jus negalejote jos bandyti, o jei bandete, negalite grazinti. kadangi su vadybininku pokalbis vyko telefonu, tai jei neva dabar perklausys pokalbius. sakau - atsiuskite ir man ta irasa. sako - o tai jei jus tikra, kad taip sake, kam jums siusti? viska spres vadovai. ir numete rageli. sprendima vadovu jau isivaizduoju

zmones - stay away nuo sios kontoros
Taigi, griztu po vadovo sprendimo - prekes atgal nepriims, nes telefonu atseit nesake, kad galiu isbandyti. Na bet kad sake, ir dar karta paprasau atsiusti man pokalbi. Moteriske, kalbanti telefonu net negirdi ka sakau, tik garsiai kala savo mintinai ismokta algoritma, ir kartoja, kad telefoniniu pokalbiu perklausos paslaugos jie neteikia. kurgi teiks, jei tame pokalbyje akivaizdus vartotoju mulkinimas ir kalbejimas beleko, kad tik butu nupirkta preke.
Atsakyti
Nutiko man jau kazkieno cia aprasyta situacija. Paskambino telefonu ir isiule preke, ir, kadangi as tokia super truper kliente, jie leido man ja isbandyti per 30 dienu. Nereikejo tu 30 dienu, po pirmo karto buvo aisku, kad netinka man ta ju preke. Skambinu kita diena i aptarnavimo centra, kad sutarti del grazinimo. tai sako - jus negalejote jos bandyti, o jei bandete, negalite grazinti. kadangi su vadybininku pokalbis vyko telefonu, tai jei neva dabar perklausys pokalbius. sakau - atsiuskite ir man ta irasa. sako - o tai jei jus tikra, kad taip sake, kam jums siusti? viska spres vadovai. ir numete rageli. sprendima vadovu jau isivaizduoju

zmones - stay away nuo sios kontoros
Atsakyti
Sveiki, skelbiatės, kad seno čiužinio išvežimas nemokamas, bet pasirodo nėra viskas čia taip paprasta, mat čiužinį reikia supakuoti taip, kad kurjeris galėtų paimti, mums pasiūlė perlenkti ir įpakuoti. Brangieji paaiškinkite kaip 15cm storio, 2 metrų ilgio, spyruoklinį čiužinį perlenkti ir supakuoti, apie jo svorį nebekalbame. Kaip man moteriai 50kg sveriančiai, fiziškai tai padaryti, jei aš jo net nepakeliu. MANOME, JOG JŪSŲ PASLAUGA NEATITINKA REALYBĖS, TURĖTUMĖTE TURĖTI ŠIAI PASLAUGAI TINKAMĄ PASIRUOŠUSĮ PERSONALĄ ATLIKTI ŠIEMS DARBAMS.
O ne aiškinti, jog kai sugebėsime supakuoti čiužinį, tada lauksime Jūsų skambučio ir t.t.
LIKOME NESUPRASTI IR NEPATENKINTI, deja, ateityje Jūsų paslaugomis nebesinaudosime ir niekam nerekomenduosime.
Atsakyti
Gyvenime nieko nebepirksiu iš šios įmonės. Ne vienerius metus buvom klubo nariais. Pastovei skambinėdavo ir siūlidavo įvairias prekes, neva pigiau skambučio metu nei įprastai. Na taip ir ipiršo delimano keptuvę mėlina danga. Sumokėjau 31€. Praėjus vos pusei metų nuo pirkimo pradėjo svilti. Paskambinau į garantinį. Pasiūlė su druska pakaitinti. Pakaitinau. Laikinai padėjo 3-5dienom ir vėl tas pats. Paskambinau vėl, atsiliepė kažkoms chamas ir skambučio metu kaip ekspertas nustatė kad esu ją sudeginusi. Paklausiau iš kur tokia kompetencija telefonu nustatyti priežastis? Pradėjo kalbėti kitaip. Žodžiu išsiunčiau ale patikrinimui ekspertams, paskambino pasakė kad sudeginta, negano to kurjerio paslaugos mokamos iš mano kišenės... iškilo paprastas klausimas: Kaip nepridegančią keptuvė įmanoma prideginti? Per reklamą net rodė kaip į krosnį metą ir kaitina, ilgaamžė ir puiki. Nu žinot mieli pardavėjai jei jau puse val aiškinate prekės privalumus tai būkit mieli paaiškinkit minusus ir kas gali nutikti, ko vengti.... apgailėtina kai garantinis suteikiamas tik teoriškai...
Atsakyti
Neužsisakinėkite prekių internetu, nes net ir neįvedę savo telefono numerio, vistiek sulauksite nuolatinių skambučių su pasiūlymais ir jiems tikrai nesvarbu ar tai daroma dienos metu, ar vėlyvą vakarą.
Atsakyti
Įmonė tikrai nekompetetinga, duoda daryti internetu prekės užsakymą ir leidžia apmokėti, nors kai paskambinau paklausti, kada bus prekė pristatyta tai aiškina, kad jų nėra ir nežino, kada bus gauta, o patys apie tai pranešti, net nesiteikia. Su vadyba praktikos visai neturi ir nesuprasi kokia sistema čia jie dirba, tikrai niekma nerekomenduoju.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalėdų roges ruošk vasarą
Kalėdų roges ruošk vasarą 08-17 15:35
Pagaliau teikėsi ateiti vasara, visi mėgaujasi saule, jūra, ežerais, piknikais ir mažiausiai apie ką galvoja tai apie... Kalėdas. Net visada skubantys, viską iš anksto planuojantys įmonių...
Po 27 metų pertraukos atidaroma siena tarp Irako ir Saudo Arabijos
Po 27 metų pertraukos atidaroma siena tarp Irako ir Saudo Arabijos 08-20 15:20
Saudo Arabija ir Irakas planuoja atidaryti Araro sienos perėjimo punktą prekybai pirmą kartą nuo 1990-ųjų, kai dar Saddamo Husseino valdomas Irakas įsiveržė į Kuveitą ir diplomatiniai santykiai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris vasaros mėnuo atostogauti Jums geriausias?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Western Digital 83,20 +0,87%
Twitter 15,99 +0,76%
Caterpillar 113,92 +0,69%
Symantec 28,45 +0,53%
NASDAQ OMX 74,91 -1,80%
Cisco 30,37 -2,16%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Nike 54,95 -4,37%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 722,68 -4,51%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Vištiena 148,38 +5,51%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Bananai 1098,07 +1,39%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Auksas 1260,26 +1,14%
Kava 144,10 -4,68%