VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Studio Moderna, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Studio Moderna

Atsiliepimai apie Studio Moderna, UAB

Top Shop

Parašyk savo nuomonę apie Studio Moderna, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Uzsisakiau prekiu 04-18, jau virs menesio veza prekes, kurias vis dar pardavineja. Kaip is viso imanomi tokie dalykai?!?! Nieko negalima pirkti is top shop!
Atsakyti
Mieli top shop garbintojai, perspeju jus, kad nepirktumet elektriniu prietaisu, o ypac purkstuva, , paint plus, , niekam tikes prietaisas, kuris tik kelia dideli garsa, o dazo vezlio zingsniu.kreipiausi i pardavejas, kurios, , dideles, , ekspertes ir nustate, kad ta kinietiska preke ideali ir pinigu negrazins, kadangi elektros prietaisas.taip, kad bukit atsargus su elektros prietaisais, nepirkit.ka is tos parduotuves esu nusipirkusi viska reikia ismesr, bet laikau kaip irodyma, kad perkam slamsta.perspeju visus ir rasysiu atsiliepimus visur, net ir i televizija.
Atsakyti
Daugiau nei pries puse metu nusipirkau H2O garini prietaisa, komplekte buvo tik viena sluoste. Ir nuo isigyjimo nerandu nusipirkti papildomu sluosciu, raso, kad siuo metu isparduota ir taip daugiau nei puse metu. Tai kaip galima pas jus pirkti prietaisus, jei neimanoma isigyti sluosciu. Dabar sis prietaisas pas mane stovi nenaudojamas, nes negaliu isigyti papildomu sluosciu. Gaila, kad tenka nusipirkti prietaisa, kuri gali panaudoti tik kol susinaudos sluoste...
Atsakyti
Labai nusivyliau ir aš šita įmone. Per ispardavima parduodamos prekes, kuriu neturi, svarbiausiai sumokami pinigai, o poto prasideda kryziu keliai. Prekes vezamos i parduotuve neaisku kokiu grafiku, nes kekviena diena vis dainuojama, kad rytoj bus prekes parduotuveje, o vadybinikas Mindaugas visai neturi orentacijos kur dirba ir ka daro.Baisu pirkau 04.10 diena, o prekiu dar negavau iki siandien 04.21 dienos ir neaisku kada jas gausiu : (
Atsakyti
Sveiki, parašysiu ir aš apie šią baisią įmonę savo nuomonę.
Dormeo konsultantas paskambino man kaip visada su krūva savo siūlomų šiukšlių, mandagiai jį išklausiau, pasiūlė siurblį-robotą, net nebūčiau svarsčiusi galimybės jį pirkti, bet jis man pažadėjo, kad galiu prekę naudoti 30 dienų ir jei ji man netiks galėsiu grąžinti, o jie atiduos pinigus. Aišku prekė man ir netiko, nes iš kilimo nesurenka šuns plaukų, paskambinau, kad noriu grąžinti, pasirodo negalima, turėjau prekės nenaudoti, tik tuo atveju jie man grąžins pinigus, nesvarbu, kad pokalbiai įrašomi, manau jie jų net neperklauso, ką žada konsultantai, esmė tame, kad šiuo metu jau bendrauji su vartotojų teisėmis, jų įmonei 90 eurų labai dideli pinigai, jei man išmokės gali ir bankrutuoti, noriu patarti visiems, nepirkit iš jų nieko, a******ų komanda, žada, o nieko neištesi, jaučiuosi labai apgauta, niekada su jais nebebendrausiu jokiais klausimais.
danutė Lengvinienė
2017-02-13 15:27:39 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi pakartotinai. Vasario 5 ar 6 dieną vadybininkas paskambino ir sutarėme, kad atsiųs man porą prekių: Ceravital indą ir keptuvių rinkinį. Bendra prekių kaina be siuntimo ir kitų mokesčių 59, 87 Euro. (Sumokėjau 85, 39 E).Kokia ji bebūtų kiekviena prekė turi (ar neturi) garantinį naudojimo laiką, tai nustato gamintojas, o ne pardavėjas. Kodėl aš turėjau sumokėti už papildomą garantiją. Kam reikalinga už keptuves ar dar puodą papildomai garantinis laikas, jei garantiją duoda gamintojas.Seniai esu klubo narė. Beveik visada džiaugiausi prekėmis, bet šį kartą nusivyliau. Man nereikia tokiems "YPATINGIEMS" gaminiams papildomų garantijų. Todėl prašau grąžinti papildomai sumokėtus pinigus (20, 97 Euro). Neišradinėkite dviračio.
Danutė Lengvinienė,
Rietavas, S.Nėries 27-3 tel. 8 616 14582. Praėjusį ketvirtadienį kalbėjau su Jūsų kolege. Žadėjo sekančią dieną pinigėlius grąžinti. Tačiau nei žinutės, jokio atsakymo nėra ir jos telefonas neatsako.
Tikiuosi palankaus atsakymo ir tikslesnio nurodymo, kada bus grąžinti pinigai. Esu pensininkė ir man tie 20 euru yra dideli pinigai veltui išmesti.

Geros dienos
danutė Lengvinienė
2017-02-13 15:20:13 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena, kreipiuosi pakartotinai. Vasario 5 ar 6 dieną vadybininkas paskambino ir sutarėme, kad atsiųs man porą prekių: Ceravital indą ir keptuvių rinkinį. Bendra prekių kaina be siuntimo ir kitų mokesčių 59, 87 Euro. (Sumokėjau 85, 39 E).Kokia ji bebūtų kiekviena prekė turi (ar neturi) garantinį naudojimo laiką, tai nustato gamintojas, o ne pardavėjas. Kodėl aš turėjau sumokėti už papildomą garantiją. Kam reikalinga už keptuves ar dar puodą papildomai garantinis laikas, jei garantiją duoda gamintojas.Seniai esu klubo narė. Beveik visada džiaugiausi prekėmis, bet šį kartą nusivyliau. Man nereikia tokiems "YPATINGIEMS" gaminiams papildomų garantijų. Todėl prašau grąžinti papildomai sumokėtus pinigus (20, 97 Euro). Neišradinėkite dviračio.
Danutė Lengvinienė,
Rietavas, S.Nėries 27-3 tel. 8 616 14582. Praėjusį ketvirtadienį kalbėjau su Jūsų kolege. Žadėjo sekančią dieną pinigėlius grąžinti. Tačiau nei žinutės, jokio atsakymo nėra ir jos telefonas neatsako.
Tikiuosi palankaus atsakymo ir tikslesnio nurodymo, kada bus grąžinti pinigai. Esu pensininkė ir man tie 20 euru yra dideli pinigai veltui išmesti.

Geros dienos
Atsakyti
Rimtautė 2015-06-30 20:58:29
Leonora, parašykit jiems el.paštu topshop.lt@studio-moderna.com arba paskambinkit klientų aptarnavimo telefonu 8 800 01415. Man irgi kažkaip pamiršo įdėti lietuviškas instrukcijas (pirkau daugiafunkcį puodą), parašiau, ir el.paštu viską atsiuntė.
Matau pirkote daugiafunkcinį puodą.Įdomu, kaip jis jums tarnavo tuos metus?
Atsakyti
Labai nusivyliau ir aš šita įmone. Gruodžio 31 d. paskambino malonus vyrukas ir kai pradėjo suokti kokia aš gera klientė ir kokias puikias prekes gausiu už labai gerą kainą. Įkalbėjo įsigyti antklodę, kita bus nemokamai ir dar gausiu 2 komplektus patalynės, vaistus nuo nemigos ir labai patvarų ir gražų laikrodį. Prekes gavau sausio 3 d. "Nuostabusis" laikrodis buvo su pusiau atplyšusia apyranke, o patalynės komplektas buvo tik vienas.Kreipiausi į kokybės skyrių, pažadėjo perklausyti užsakymo įrašą ir paskambinti.Laikrodį atsiuntė kitą, o dėl patalynės teko skambintis antrą kartą, tada pasiaiškinę jau paskambino ir pasakė, kad vadybininkas "neteisingai informavo, antras komplektas nepriklauso, apgailestaujame". Tai tiesiog vertinu kaip apgavytę, tai tas pats kaip turguje sumokėtum už 2 kg obuolių, o tau paduotų 1 kg. Patalynės komplekto kaina 18, 90 Eur, todėl aš jaučiuosi kaip apvogta tokiai sumai.Jei vadybininkas kaltas, tai jis turėtų nukentėti, o ne pirkėjas. Įdomu, ar įmonės vadovai už tokius klientų apgaudinėjimus darbuotojus nors kaip nubaudžia, ar atvirkščiai- skiria premijas už prižadėtų o neatiduotų prekių sutaupymą.
Atsakyti
Baisus eferistai Studio Moderna. Konsultantai po 28 kartus skambina, siulo sh, o isiulius atveza ne ta preke arba uz dviguba kaina.... kur tai matyta???
Atsakyti
2017-01-02Siauliu akropolyje esancioje Top shop parduotuveje buvom nemaloniai aptarnauti.Paklausus informacijos apie preke, buvo grieztu tonu atsakyta, nes jaunom pardavejom sutrugdeme zaisti, ar bendrauti kompiuteriu, nors parduotuveje buvo ir kitu zmoniu.jokio demesio kreipimo ir jokio intereso parduoti prekes jos neparode.
Atsakyti
Tokio prasto serviso neesu turėjusi!
Prekė užsakyta 12-13. Studio Moderna kurjeriams nurodė klaidinga adresą, ko pasekoje kurjeriai "vežė" ir niekaip nesuprato, kad daugiabučių rajone nuosavų namų nėra.
Į studio Moderna buvo siųstas laiškas, skambinta ne viena ir ne du kartus, niekas nejudėjo iš mirties taško kol pati nepradejau skambinėti į dpd, bet adresą jie "tikslino" kas labai abejotina ar išvis su dpd kontaktavo.
Niekam nerekomenduoju ir pati stengsiuosi apeiti šią kontorą!
P.S. na tik pamėgina dabar man paskambinti su savo kišamom prekėm... :D
Atsakyti
taip pat uzsisakiau delimano 18 in 1 greitpuodi...sudas o ne greitpuodis. viska dariau kaip parasyta ir vistiek iskart prisvilo. paskambinus ir paprasius pakeisti preke i kita pasake kad nekeis nes jau isbandziau. kas cia per nesamones!!! tai kap zinoti ar preke veikia jei jos negali isbandyti!!!! pasake kad reikia rankiniu budu tada viska sustatyti, tai kam tada reklamuojat kad paspaudus mygtuka jau gali dziaugtis ramybe ir poilsiu jei net pagal viska tesingai darant viskas svyla!! jau skambinau i valstybines teises, susitariau kas kaip ir jei laisko parasius i ju studija negrazins pinigu tada vel skambinsiu ten pat ir perduosiu ta imone, jau uzkniso, kai pirkti tai jie la la la kokie geri, kai grazinti tai jau ne be musu reikalas.
Atsakyti
laukiu siuntinio, sumokėta 2016 12 12
Atsakyti
Suprantu, kad jusu darbas yra skambinti zmonems ir siulyti prekes, bet ne ant tiek ikyriai. Paskambino sake pora minuciu, bet prakalbejau daugiau nei 20min. Ir taip kisa ta preke kad nezinau ka ir besakyti, sakau neturiu pinigu reikia sventem ir vistiek kiša. Pasiskolinkit sako. Sakau paskambinkit 14h. Galvoju pasiulysiu draugėm darbe. Ne negalim laukt ir t.t.. ir taip kiekviena karta... kartais pagalvoju išeiti iš jusu to topshop.
Atsakyti
nepirkite sioje imoneje. Vietoj nauju prekiu pristato senas. a*******i.
Atsakyti
Daugiau niekada nesinaudosiu sios imones paslaugomis. isiulo preke atseit nauja, o atveza naudota, sena. Jeigu jau as pasinaudojau pora min. pabandziau sia preke tai jau jos negaliu grazinti, nes jau panaudota, o kad ja sena, dulketa, zemeta atsiunte tai net klausyti nenori kaip papugos kartoja jog preke jau panaudota ir jos atgal priimti nenori. a*******i.
Atsakyti
Legalus banditizmas-kaip vargsams lietuviams parduoti kiniska slamsta, kurio savikaina desimt kartu mazesne-kas pasigooglina, tai zino!! Ebay galima parsisiusti visus tuos pardavinejamus sudus uz kapeikas.
Atsakyti
Labai nepatenkinta, negalvojau, kad bus neimanoma prisiskambinti dėl prėkių 2 sav.
Atsakyti
Sumokėjau už batus jau kaip 15 dienų, bet negaliu prisiskambinti...Atsako automatas, kad susiseksime....bet near jokio skambučio....Labai nusivilusi....
Atsakyti
Delimano 18in1 MultiCooker gaminant pagal Delimano tinklapyje pateiktą ispaniško omleto receptą prisvilo. Svogūnai sudega, bulvės su kiaušyniene prikimba prie dugno ir nemirkęs neatplėši.
5 Punktas. Nesvylanti vidinio puodo danga -> jos valymas yra vienas juokas.
http://www.delimano.lt/18in1-daugiafunkcinis-prietaisas
Savybės:
6. Punktas. Nesvylančia keramine danga padengtas vidinis puodas.
Visa reklama neatitinka tikrovės, realiai vaizdelis, deja. visai kitoks.
Dar blogiau, ccd.lt@studio-moderna.com tel. 8 800 01415 pareiškė, kad puodo negalima buvo bandyti ir kepti ispaniško omleto, nes tada puodas yra jau naudotas ir tokių puodų atgal nebepriims.
Jei būčiau pamėlavęs, kad puodo nebandžiau, tai būtų grąžinę pinigus. O dabar ir kalbos negali būti. Paprašė atsiųsti nuotraukas katilo, tai studio-moderna kokybės darbuotoja pareiškė, kad katilas tvarkingas ir nėra jokių defektų matyti. Paprašė atsiųsti nuotrauką su prisvilusiu katilu, bet, kadangi manon žmona tegrįš už dviejų savaičių (nes tik žmona gamina valgius), pratėsė 30 dienų grąžinimo garantiją dviem savaitėms. Kaip baigsis nuotykiai su studio-moderna ir nekokybiškos prekės grąžinimu, parašysiu vėliau, bet jau dabar matau, kad pirkėjai smarkiai maustomi ir brukmos nekokybiškos prekės. Aišku man viena, jei Delimano 18in1 MultiCooker turėtų maišymo funkciją, tokių bėdų nebūtų ir kokybė būtų gan normali. Deja, be maišymo funkcijos šie katilai visada prisvils ir ne tik su ispanišku omletu... Manau, žino apie tai ir studio-moderna, todėl ir teigia, kad "jei mes priimtume tokias prekes atgal, būtų užversti mūsų sandeliai". Gyveni žmogau ir mokaisi....
Atsakyti
Šiandien sužinojau, kad šiai įmonei vadovauja "Kokybės skyrius" i:)) ir, jei likai nepatenkintas pokalbiu su Kokybės skyrium, turi kreiptis į Kokybės skyrių! O Kokybės skyrius gali sau leisti atjungti pokalbį, kitaip"numesti ragelį", jei kas nors nepatinka... jų žodžiais sakant, jei jų negerbia pirkėjas.. Ar galima gerbti Kokybės skyriaus darbuotoją, į kurią kreipiamasi dėl prekės atsiėmimo parduotuvėje termino suderinimo, nes pirkėjas neturi telefono, o Kokybės skyrius atsako- ''laukit sms žinutės":)))
Atsakyti
Gintare 2016-10-20 18:00:48
Atsiliepimai labai blogi.
Paskambino mums velu vakara per gimtadieni ir teko isklausyti skambias frazes apie "super duper" pasiulyma gimtadienio proga! "Reikia pirkti dabar, nes veliau nuolaida nebus taikoma". Paklausiau esminiu dalyku apie prekes ir paprasiau kad atsiustu, o jei netiks grazinsime, nes vadybininkas keleta kartu pabreze, kad tai padaryti galima.
Rezultatas: ne visos prekes buvo sudetos (nors i saskaita irasytos); apie prekiu parametrus buvo sumeluota, del grazinimo reikejo padaryti ne viena skambuti, ir dar patiems susimoketi uz kurjerio paslaugas ir grazinimo dokumentus. Taip suma ne per didziausia (~4€), bet niekam nerekomenduoju gaisti savo laiko net ir del tiek, nes prekiu kokybe labai abejotina, kaip pavyzdziui pardavejas mano kad poliesteris tai yra naturalus pluostas, arba neskiria elektrines nuo indukcines kaitlentes. Zodziu, visada buvau abejinga siai imonei, ir viena karta pabandzius isitikinau kad ne be reikalo!
Taip pat buvo ir man.Gimtadienio proga įkišo "Dovanų" irgi pasako kad "Reikia pirkti dabar, nes veliau nuolaida nebus taikoma". Sudėtos buvo ne tas prekes ir ne tos spalvos.Gražinau..ir pervesti ne visi pinigai..Nors buvo pasakyta kad "Jus nieko ne prarasit..."O praradau virš 2 eu..Ne dideli pinigai bet...kodėl aš turiu už tai mokėti.Bet nera to blogo...Daugiau su šia "Įmonė" nieko bendro ne turesiu ir niekam ne patarčiau.
Atsakyti
Visu pirma tai reikia pirkti parduotuveja ir nebus jokiu problemu. Vakar pirkau panevezyje du ciuzinukus ir likau labai patenkinta aptarnavimu. Mus aptarnavo Ieva (taip ant cekio parasyta) labai maloni mergina viska aiskiai isaiskino viska parode. Esu patenkinta prekemis. Visada perku tik parduotuveja o ne per konsultantus kurie skambina.
Atsakyti
Atsiliepimai labai blogi.
Paskambino mums velu vakara per gimtadieni ir teko isklausyti skambias frazes apie "super duper" pasiulyma gimtadienio proga! "Reikia pirkti dabar, nes veliau nuolaida nebus taikoma". Paklausiau esminiu dalyku apie prekes ir paprasiau kad atsiustu, o jei netiks grazinsime, nes vadybininkas keleta kartu pabreze, kad tai padaryti galima.
Rezultatas: ne visos prekes buvo sudetos (nors i saskaita irasytos); apie prekiu parametrus buvo sumeluota, del grazinimo reikejo padaryti ne viena skambuti, ir dar patiems susimoketi uz kurjerio paslaugas ir grazinimo dokumentus. Taip suma ne per didziausia (~4€), bet niekam nerekomenduoju gaisti savo laiko net ir del tiek, nes prekiu kokybe labai abejotina, kaip pavyzdziui pardavejas mano kad poliesteris tai yra naturalus pluostas, arba neskiria elektrines nuo indukcines kaitlentes. Zodziu, visada buvau abejinga siai imonei, ir viena karta pabandzius isitikinau kad ne be reikalo!
Atsakyti
Eglė 2016-10-07 16:50:58
Walker sakykite ar pagaliau gavote čiužinį? Kiek laukėte?
Gal jau būtų pats laikas kreiptis į vartotojų teisių tarnybą, gal papurtys juos vieną kartą.
Atsakyti
walker 2016-09-08 09:30:13
Žmonės nemokėkite pinigų iš anksto.. Laukiam užsakyto ir apmokėto čiužinio jau 15 dienų.. Žiūrėsim kas bus toliau.. Atkreipkite dėmesį į sutarties 8.3 punktą: Šalys aiškiai susitaria, kad jei Pirkėjas nesikreipia į Pardavėją dėl pinigų grąžinimo šiose taisyklėse nustatytais terminais ir tvarka, pardavėjas turi teisę Pirkėjui pinigų negrąžinti ir įskaityti juos kaip Pirkėjo mokėtiną baudą už netinkamą Pirkėjo įsipareigojimų pagal šį punktą vykdymą (baudos dydis yra lygus Pirkėjo sumokėtų pinigų sumai).
žodžiu būsi pats kaltas, jei pinigų gražinti neprašysi.. Superinė "pagarba" klientui.
Walker sakykite ar pagaliau gavote čiužinį? Kiek laukėte?
Atsakyti
a*******i intrigantai.....raso kad per 14d.grazint galima BET KURIA preke pirkta internetu ar telefonu o kai nori grazint....prasideda pasakos...a******u gauja
Atsakyti
Nika 2016-10-04 08:53:59
Nutiko man jau kazkieno cia aprasyta situacija. Paskambino telefonu ir isiule preke, ir, kadangi as tokia super truper kliente, jie leido man ja isbandyti per 30 dienu. Nereikejo tu 30 dienu, po pirmo karto buvo aisku, kad netinka man ta ju preke. Skambinu kita diena i aptarnavimo centra, kad sutarti del grazinimo. tai sako - jus negalejote jos bandyti, o jei bandete, negalite grazinti. kadangi su vadybininku pokalbis vyko telefonu, tai jei neva dabar perklausys pokalbius. sakau - atsiuskite ir man ta irasa. sako - o tai jei jus tikra, kad taip sake, kam jums siusti? viska spres vadovai. ir numete rageli. sprendima vadovu jau isivaizduoju

zmones - stay away nuo sios kontoros
Taigi, griztu po vadovo sprendimo - prekes atgal nepriims, nes telefonu atseit nesake, kad galiu isbandyti. Na bet kad sake, ir dar karta paprasau atsiusti man pokalbi. Moteriske, kalbanti telefonu net negirdi ka sakau, tik garsiai kala savo mintinai ismokta algoritma, ir kartoja, kad telefoniniu pokalbiu perklausos paslaugos jie neteikia. kurgi teiks, jei tame pokalbyje akivaizdus vartotoju mulkinimas ir kalbejimas beleko, kad tik butu nupirkta preke.
Atsakyti
Nutiko man jau kazkieno cia aprasyta situacija. Paskambino telefonu ir isiule preke, ir, kadangi as tokia super truper kliente, jie leido man ja isbandyti per 30 dienu. Nereikejo tu 30 dienu, po pirmo karto buvo aisku, kad netinka man ta ju preke. Skambinu kita diena i aptarnavimo centra, kad sutarti del grazinimo. tai sako - jus negalejote jos bandyti, o jei bandete, negalite grazinti. kadangi su vadybininku pokalbis vyko telefonu, tai jei neva dabar perklausys pokalbius. sakau - atsiuskite ir man ta irasa. sako - o tai jei jus tikra, kad taip sake, kam jums siusti? viska spres vadovai. ir numete rageli. sprendima vadovu jau isivaizduoju

zmones - stay away nuo sios kontoros
Atsakyti
Sveiki, skelbiatės, kad seno čiužinio išvežimas nemokamas, bet pasirodo nėra viskas čia taip paprasta, mat čiužinį reikia supakuoti taip, kad kurjeris galėtų paimti, mums pasiūlė perlenkti ir įpakuoti. Brangieji paaiškinkite kaip 15cm storio, 2 metrų ilgio, spyruoklinį čiužinį perlenkti ir supakuoti, apie jo svorį nebekalbame. Kaip man moteriai 50kg sveriančiai, fiziškai tai padaryti, jei aš jo net nepakeliu. MANOME, JOG JŪSŲ PASLAUGA NEATITINKA REALYBĖS, TURĖTUMĖTE TURĖTI ŠIAI PASLAUGAI TINKAMĄ PASIRUOŠUSĮ PERSONALĄ ATLIKTI ŠIEMS DARBAMS.
O ne aiškinti, jog kai sugebėsime supakuoti čiužinį, tada lauksime Jūsų skambučio ir t.t.
LIKOME NESUPRASTI IR NEPATENKINTI, deja, ateityje Jūsų paslaugomis nebesinaudosime ir niekam nerekomenduosime.
Atsakyti
Gyvenime nieko nebepirksiu iš šios įmonės. Ne vienerius metus buvom klubo nariais. Pastovei skambinėdavo ir siūlidavo įvairias prekes, neva pigiau skambučio metu nei įprastai. Na taip ir ipiršo delimano keptuvę mėlina danga. Sumokėjau 31€. Praėjus vos pusei metų nuo pirkimo pradėjo svilti. Paskambinau į garantinį. Pasiūlė su druska pakaitinti. Pakaitinau. Laikinai padėjo 3-5dienom ir vėl tas pats. Paskambinau vėl, atsiliepė kažkoms chamas ir skambučio metu kaip ekspertas nustatė kad esu ją sudeginusi. Paklausiau iš kur tokia kompetencija telefonu nustatyti priežastis? Pradėjo kalbėti kitaip. Žodžiu išsiunčiau ale patikrinimui ekspertams, paskambino pasakė kad sudeginta, negano to kurjerio paslaugos mokamos iš mano kišenės... iškilo paprastas klausimas: Kaip nepridegančią keptuvė įmanoma prideginti? Per reklamą net rodė kaip į krosnį metą ir kaitina, ilgaamžė ir puiki. Nu žinot mieli pardavėjai jei jau puse val aiškinate prekės privalumus tai būkit mieli paaiškinkit minusus ir kas gali nutikti, ko vengti.... apgailėtina kai garantinis suteikiamas tik teoriškai...
Atsakyti
Neužsisakinėkite prekių internetu, nes net ir neįvedę savo telefono numerio, vistiek sulauksite nuolatinių skambučių su pasiūlymais ir jiems tikrai nesvarbu ar tai daroma dienos metu, ar vėlyvą vakarą.
Atsakyti
Įmonė tikrai nekompetetinga, duoda daryti internetu prekės užsakymą ir leidžia apmokėti, nors kai paskambinau paklausti, kada bus prekė pristatyta tai aiškina, kad jų nėra ir nežino, kada bus gauta, o patys apie tai pranešti, net nesiteikia. Su vadyba praktikos visai neturi ir nesuprasi kokia sistema čia jie dirba, tikrai niekma nerekomenduoju.
Genovaite Bliutiene
2016-09-20 19:40:10 IP 78.63.95.57
Atsakyti
Paskambino pasiūlė pirkt antklodes trys, kaip sakė labai geros, kokiu net kataloge nėra. Labai siūlė, dar dovanu laikroduka žadėjo pridet uz viena centą.Pasiule lizinga, sutikau.Atvaziavo visai ne tos išgirtos siuvinėtos antklodes, o katalogines, mano daug kartu matytos eucalyptus light antklodes ir jokio laikroduko.Grazinau prekes, bet lizingas liko mano vardu. Atsiuntė pinigus, o pabrangimą vistiek turejau sumokėt ir pervedimo mokestį.Likau apgauta, dar ir finansiškai.Daugiau nepasitikėsiu šia įmone.Pokalbiai turi būt įrašyti, nes mane perspėjo.Atsiprasau uz klaidas, rašau telefone."
Atsakyti
Laba diena, esu pasipiktinus Studio Moderna darbu. Tik Lietuvoje taip apgaudinėjami žmonės. Esu jau seniai klubo narė, ir ti šiais metais susidūriau su tokia nesąmone. Jūs man paaiškinkit, kaip galima nepatikrinus prekės pasakyti ar ji tau tinka. Užsisakiau išreklamuotas Smply Straight šukas ir supratau, kad tapau reklamos auka. Man buvo pasakytą, kad aš esu sena klientė, todėl gaunu 30 dienų išbandymo laiką. Šiam laikui nepraėjus, norėjau grąžinti prekę, bet kur tau, pasirodo jos negalima buvo atplėšti. Tai paaiškinkit kaip ją patikrinti? Nuo šiol, paskambinus konsultantui, reikia šaukti, rėkti, kad atstotų, nes tu tampi telefoninių sukčių auka. Žmonės, būkit atsargus.
Atsakyti
anonimas 2015-10-17 17:10:54
jei noretu kazkas isidarbint i sita imone, tai pirmiausia perskaitikit info apie sita sharashkina kontora
если кто то хочет устроится на работу в ету шарашкину контору, то подумайте ещё раз, даю линк на обьяснения человека, там 100% правды что в россии, что в литве, тожесамое

http://studio-moderna-review.narod.ru/
Ačiū, kad perspėjot. Neisiu į pokalbį
Atsakyti
Žmonės nemokėkite pinigų iš anksto.. Laukiam užsakyto ir apmokėto čiužinio jau 15 dienų.. Žiūrėsim kas bus toliau.. Atkreipkite dėmesį į sutarties 8.3 punktą: Šalys aiškiai susitaria, kad jei Pirkėjas nesikreipia į Pardavėją dėl pinigų grąžinimo šiose taisyklėse nustatytais terminais ir tvarka, pardavėjas turi teisę Pirkėjui pinigų negrąžinti ir įskaityti juos kaip Pirkėjo mokėtiną baudą už netinkamą Pirkėjo įsipareigojimų pagal šį punktą vykdymą (baudos dydis yra lygus Pirkėjo sumokėtų pinigų sumai).
žodžiu būsi pats kaltas, jei pinigų gražinti neprašysi.. Superinė "pagarba" klientui.
Atsakyti
laba diena, uzsakau 2 ciuziunukus pagal akcija, 18 rugpijucio, sake, kad pristatimas-per 3-5 dienos, kokybe daiktu, sake-geras, skambinau jau 6 kartus ir kaskart zado-nera prekiu parduotuve, atvez kita savaite, pazeidziamos vartotuju teises, apgaudineja zmoniu, gal atejo laiko kviesti Tv del tokio blogo aptarnavima, uz ka ima 5 euro uz pristatima?siandien vel skambinau-ir vel sake, kad nera prekiu parduotuve-jau 3 savaites..netikiu..bus kita savaite..tai kiek laukti..
Atsakyti
Uzsisakiau pagalves aloe vera sumokejau, buvo parasyta per 2-5d.d poto pakeite gali uztrukti iki savaites, galu gale praejo jau 3 savaites ir jokiu ziniu.vis dar laukiu?nors teisiškai yra pažeidžiamos vartotojo teisės, reik sulaukt 30 d. Nuo apmokejimo o tada kreiptis del atitinkamų sankcijų už įsipareigojimų nevykdymą, manau su š*******o kontora bylinėtis neverta, bet tai puiki pamoka bus, daug daiktų is ten pirkau ir buvau patenkintas prekiu kokybe bei aptarnavimu, bet dabar nusivyliau tad siulau visiems nepasiduoti ju reklaminiams triukams.Manau neteke klientu susimastytu kas svarbiau marketingas ar aptarnavimo lygis.
Atsakyti
Nusipirkus pjaustyklę, tik išpakavus ir pabandžius viena dalelę morkos pjaustyti, paaiškėjus, kad pjaustyklė bevei vaikiška ir išsiuntus atgal, kai jau turėjo būti grazinti pinigai, sulaukiau skambučio, kad preke naudota ir pinigų negrąžins.Absurdas.Ateityje kuo toliau nuo tokių pardavėjų.
Atsakyti
Uzsisakiau sukas simply staight. Gavom sukas isbandem ir neatinka lukesciu kuriu tikejomes. Paskambinau paprasiau kad grazintu pinigus. Tai pasake kad pinigu negrazina. Praejo 11 dienu. Tai sakyciau kad meluoja apie prekiu grazinimo garanti per 14 dienu. Melagiai.
Atsakyti
ką tik skambino iš Studio moderna. Kaip visada pradėjo siūlyti kažką. Iš karto pasakiau, kad nieko nepirksiu, tuo labiau, kad kaip jie sako, jog pokalbis bus įrašytas, aš jau nežinau kelintą kartą jiems sakau, kad man neskambintų, nes nieko nepirksiu, negi niekas tų pokalbių neperklauso, paprašiau, kad išbrauktų mane iš kontaktų sąrašo, tai metė ragelį, net neatsisveikinusi kažkokia skambintoja. Su savo tokiu agresyviu marketingu ir tokia kultūra toli eis...
Atsakyti
mama 2016-08-04 20:20:42
Rasa, juokingai atrodo, kad rasot jog negalit dirbt kai parasot atsiliepima 12.45h
Rašau Pietų pertraukos metu.
Atsakyti
rasa 2016-08-03 12:45:08
Niekaip negaliu atsikratyti skambuciu. Skambina po kelis kartus per diena, neduoda ramybes, negaliu dirbti. Nusibodo.Kaip susisiekti su imones vadovybe ir pateikti skunda?
Rasa, juokingai atrodo, kad rasot jog negalit dirbt kai parasot atsiliepima 12.45h
Atsakyti
Niekaip negaliu atsikratyti skambuciu. Skambina po kelis kartus per diena, neduoda ramybes, negaliu dirbti. Nusibodo.Kaip susisiekti su imones vadovybe ir pateikti skunda?
Atsakyti
Kazkoks kosmaras.jau antra karta paskambines vaikinukas, pardavejas-konsultantas.siule inertingai prekes.ypac greitpuodi.atsisakiau.kelis kartus net.tai liepe tada vaxiuot i turgu ir pirkt greitpuodi dviguba kaina.pries tai skambines pardavejas, kiek supratau is balso tas pats vaikinas.siule patalyne.atsisakiau.supyko.klausia tai kur dedat tuo s pinigus.supykau tada as.kazin ar taip galima elgtis?yra butinybe jam duot ataskaitas.perdaug sau leidzia.nera noro net pirkt kazka is tokiu siulintoju.
Atsakyti
Kelis metus buvau Top Shop kliente ir Club5 nare, isigytomis prekemis buvau patenkita, iki tol, kol isigyta sluota suluzo tik po menesio naudojimo, ir norint ja pakeisti (nes buvo garantija) -sulaukiau labai nemalonaus bendravimo, netgi rageliu metymo..

Karta paskambines telefonu vaikinukas is Top Shop (gaila neuzfiksavau vardo) siule prasitesti man naryste, is pradziu buvo labai malonus, viska siule isigyti, labai draugiskai ir entuziastingai kalbejo, pasakojo apie kiekviena preke kaip apie stebukla, o pasakius, jog nenoriu nieko isigyti si karta, nes nusipirkta sluota po menesio suluzo ir jau antra savaite laukiu kol pakeis, ir jokiu ziniu- tiesiog numete rageli.. ir taip jau du kartus... labia keista, galvoaciau gal rysio problemos? bet kiek kartu kai kazka siulydavo, -ir rysys nutrukdavo, VISADA perskambindavo, ir net jeigu negaledavau kalbeti ar pan.-visad ikyriai net po kelis kartus skambindavo, o stai kai jau nieko neperki, ir dar pasakai problma-tada paprasciausiai numeta rageli..

po tokio bendravimo nebepratesinesiu nei savo narystes, nei kazka dar pirksiu is ju..
Atsakyti
buves klientas 2016-07-07 12:14:56
Būkite atsargus, Ozo g, 25 Vilniuje - Akropolio Dormeo, nepasako informacijos ir apgaudinėją klientus, įsigijus prekę, nepriimą jos atgal pagal nustatytą 14 dienų grąžinimą, net atsisako pakeisti į kitą. Ypač nekompetetingai elgiasi GINTARĖ ROŽĖNAITĖ. Pildant pretenziją ir kitus dok., kuriuos spausdina vietoje, atkreipkite dėmesį į jos tūrinį, svarbių dalykų neparašo arba parašo klaidingai.
Būkite atsargus! Nepasako informacijos, apgaudinėją klientus (jog reikia valgyt su šakute). Nusikandau pirštą. Prekės atgal nepriimą pagal nustatytą dienų grąžinimo laikotarpį (gal todėl jog negalima). Pildant pretenziją ir kitus dokumentus, kuriuos spausdina vietoje nes niekas nelaiko krūvos popierių visom gyvenimo situacijom stalčiuje. Juos tiesiog spausdina iš šablono.
Atsakyti
Būkite atsargus, Ozo g, 25 Vilniuje - Akropolio Dormeo, nepasako informacijos ir apgaudinėją klientus, įsigijus prekę, nepriimą jos atgal pagal nustatytą 14 dienų grąžinimą, net atsisako pakeisti į kitą. Ypač nekompetetingai elgiasi GINTARĖ ROŽĖNAITĖ. Pildant pretenziją ir kitus dok., kuriuos spausdina vietoje, atkreipkite dėmesį į jos tūrinį, svarbių dalykų neparašo arba parašo klaidingai.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Operatoriai spartina internetą, bet vartotojai jo dar nepanaudos
Operatoriai spartina internetą, bet vartotojai jo dar nepanaudos 05-24 19:02
"Telia Lietuva" penkiuose didžiuosiuose šalies miestuose įrengė bandomąsias naujos mobiliojo ryšio technologijos "4.5G / LTE Advanced Pro" bazines stotis. Jos vartotojams leis naudotis iki 500...
IKEA išsirinko naują CEO
IKEA išsirinko naują CEO 05-24 18:57
Švedų baldų gamybos grupės IKEA naujuoju vadovu išrinktas Jesperas Brodinas.
Apgyvendinimo įstaigos sulaukė 8,6% daugiau svečių
Apgyvendinimo įstaigos sulaukė 8,6% daugiau svečių 05-24 18:50
Šių metų pirmą ketvirtį Lietuvos apgyvendinimo įstaigose nakvynę rinkosi daugiau nei 0,5 mln. svečių. Ženklią dalį ir toliau sudaro keliautojai iš Rusijos, o atvykėlių iš Pietų Korėjos skaičius...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Apple 156,10 +1,40%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,61 +8,05%
Dujos (Rusijos) 5,18 +1,37%
Jautiena 192,88 +1,43%
Nafta 50,73 +0,79%
Auksas 1266,88 +2,88%
Bananai 1063,54 -1,09%
Varis 5683,90 -2,42%
Apelsinai 849,37 -7,80%