VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Šiaulių Autodota, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Šiaulių Autodota

Atsiliepimai apie Šiaulių Autodota, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Šiaulių Autodota, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Nepatikima firma paziurejau detales norejau uzsakyti.. bet gerai, kad pasitikslinti ar yra detale pabandziau paskambinti i Vilniaus skyriu.. 3 kartus niekas nekelia ir neperskambino, detalei uzsakius jokios informacijos apie ivykiu eiga. Nerekomenduoju cia ieskoti detaliu.. taip nerimtai dirbama arba norima apsukti
Atsakyti
Sveiki. Nepatariu pirkti. Per 2 dienas nesugeba surinki paprasto uzsakymo, tenka vaziuoti po du kartus prekems atsiimti. Del kazkokiu mislingu priezasciu kaina keciasi nuo sutartos. Pavadinimas "Pigiausios dalys" visiskai netatitinka esmes, gaunasi vos ne brangiausios. Vienareiksmiskai NE sitai saragai!!!
Atsakyti
Sveiki, tikrai nerekomenduoju pirkti autodetales, ypac internetu, uzsakai norima detale, atsiuncia kita. motyvuoja tuo, kad matei nuotrauka ka siulome, zemas darbuotoju kompetencijos lygis ypac vadybininko Alvydo.
Atsakyti
Užsakiau aktyvios anglies filtrą. Atsiuntė išankstinę sąskaitą, aš apmokėjau. Gavau prekę, tačiau geriau apžiūrėjus pastebėjau, kad gavau žiedadulkių filtrą. Rašiau į parduotuvę daug kartų, kad atsiųstų sąskaitą ir aktyvios anglies filtrą, tačiau negavau jokio atsakymo. Suprantu, kad parduotuvės pagrindiniai tikslai yra apgauti pirkėją ir tada patyliukais džiūgauti. Pridedu įrodymų nuotraukas, kad taip ir yra.
Atsakyti
laba diena. ne pirma karta nauduojausi jusu paslaugomis.bet su tokiu jusu darbuotoju chamizmu dar neteko susidurti.labai nemalonu rasyti negatyvius atsliliepimuus.bet as manau jus su manimi susieksite ir as jums detaliai paaiskinsiu susidariusia
situacija
Sigitas Stanislauskas
2017-06-15 14:13:12 IP 217.9.252.193
Atsakyti
Noriu paklausti, kada grązinsit pinigus uz neturima detale.
Atsakyti
Specialiai rinkausi detalę su prierašu "atsiimk rytoj", nes poryt paskirtas laikas autoservise prieš atostogų kelionę. Ir ką gi? Diena "rytoj" praėjo be jokio e-laiško, skambučio ar sms. Nurodytais telefonais prisiskambinti neįmanoma. Tad tariu jums "viso gero", nors paslaugomis naudojausi 5 metus. Ačiū už vos nesugadintas atostogas!!!
Atsakyti
Na ką galiu pasakyti, gaila, kad nepasiskaičiau komentarus ankščiau - raščiau gal porą eur brangiau kažkur, bet dėl garantijos pergyventi nereikėtų. Nusipirkau vienus brangiausių stabdžių diskų, to paties gamintojo kaladėles. Po savaitės diskus pradėjo braižyti ir cypti. Pradėjo kurti pasakas, kad SERVISE juos gal uždėjo blogai, reikia nuimti, jie siųs gamintojui, tikrins belenkiek laiko ir t.t.. O aš turiu naujus nupirkti)))
Tai kaip jūs sau įsivaizduojat gerbiamieji? Kas man tuos diskus nuims nemokamai? Kur garantijos, kad jūs išvis gamintojui juos siųsite? Parduosite man dar vieną komplektą ir paskui aną gražinsite? Jei bijote atsakomybę prisiimti, tai nesiimkite.
Apie bendravimo kultūrą tai net kalbėti neverta... Jaučiausi, tarsi jie man sumokėjo už tai, kad dabar važinėsiu su jų detalėmis.

Vienu žodžiu, pasimėgaukit tais 70 eur, bet daugiau jūsų PIGIŲ DETALIŲ nei pats pirksiu, nei draugams rekomenduosiu.
Taip pat nepatenkintas.
2017-05-24 13:53:54 IP 91.233.178.204
Atsakyti
Kai pirmą kartą užsisakiau pas juos detales ir pralaukęs kelias savaites PATS kreipiausi dėl užsakymo, jie pasakė "Oi tai šito užsakymo prekės jau porą savaičių pas mus guli". What? Nei emeilo neparašė, nei SMS. Kai atsiėmiau, išėjęs iš parduotuvės gavau emeilą ir SMS, kad prekės pristatytos į Vilniaus skyrių ir galite atvažiuoti atsiimti. Absurdas.
Antrą kartą vėl tas pats - laukiu dvi savaites. Skambinu į visus įmanomus telefonu numerius (Šiauliai, Kaunas). Niekas neatsiliepia vidury darbo dienos. Į emeilus neatrašo. Nuvykus į ofisą (jei šitaip nesikeikiant būtų galima pavadinti) dar baisiau - niekas net nesiskaito su manimi ar su kitais klientais - bendrauja grubiai, patys darbuotojai vienas ant kito šaukia dėl prekių.
Trečią kartą užsisakiau pigias prekes. Buvo akcija. Už kelių dienų, pačiam nuėjusiam į jų ******* tinklalapio vartotojo puslapį matau, kad užsakymas yra ATŠAUKTAS. Kaip suprasti??? Kaip galima atšaukti? Aš pavedimu sumokėjau pinigus už prekės, kurios yra sandėlyje (juk leido pirkti). Ir bam, nei SMS, nei emeilo, kad "atsiprašome, negalime Jums pateikti prekių" ar kažkas panašaus. Tiesiog atšaukė užsakymą. Protu nesuvokiama. Kreipiausi į vartotojų teisių apsaugą. Žiūrėsime kokią baudą skirs tokiems ****** ******* *****.
Ai, beje, dar kreipsiuosi į VMI, nes jei Jūs sumokėsite už prekes bankiniu pavedimu, tai atsiimant prekes Jums reikės pasirašyti ant kažkokio paprasto A4 lapo, kad atsiėmėt prekes. Ne ne, ne sąskaita-faktūra ar dar koks oficialus dokumentas. Vadinasi buhalterija pas juos yra juodesnė nei galite įsivaizduoti.

Jei Jums kaip nors TIK išeina, rekomenduoju neprasidėti su jais.
Atsakyti
Puslapyje detalės likutį rodo, taip pat prie prekės rašo "Atsiimkite rytoj"... atrodytų idealu, beeet... užsakai... praeina savaitė ir jokių žinių... el. laiškui ignoras, tel nekelia.. ankstesni pora užsakymų kaip ir ok buvo, bet po tokių ignoravimu esu tikras tik prarandami klientai..
Suprantama, galima nespėti, gali būti klaida puslapyje ar dar kas... BET bent jau atsakytų ar informuotu ko ir kada tikėtis
Atsakyti
Užsakiau dalis iš siūlomų el. parduotuvėje, padariau išankstinį apmokėjimą, praėjo savaitė, jokių žinių. Skambinu, jokiu numeriu neatsako, elektroniniu paštu neatsako. Galvojau jau pradėti bendrauti su tarnybomis. Kitą dieną atėjo žinutė iš siuntų tarnybos, kad atveža. Viena detalė atėjo ne to gamintojo, jokio perspėjimo, nebegadinau savo laiko - pasilikau. Prieš kelis metus užsakinėjau, atrodo viskas buvo normaliai. Susigadino savo vardą mano atžvilgiu.
Atsakyti
Nerekomenduoju pirkti autodalis iš UAB "Šiaulių Autodota", jos vardas internete "www.pigiausiosdalys.lt", kadangi tikrai nesutaupysite o tik sugaišite papildomai savo brangaus laiko.
Parduotuvės prekiaujamų detalių duomenų bazė netiksli, labai jiems netinka jei mokate pavedimu per banką, nėra visiškai jokio atgalinio ryšio su el.parduotuve, el.paštu, telefonas Šiauliuose tyli. Informacija apie pristatymą vėluoja 48 valandom. Grąžinant užsakytas detales, kurios netiko - Šiaulių atsiėmimo taške nepasitenkinimas, ginčijimasis jokios pagarbos pirkėjui. Pinigų grąžinimas tik po 7 dienų ir tai 21 amžiuje!!! Pilna nekompetencija. Jau pirkėjų teisių pažeidimas. Manau prekiauja oru ir tiek. Būkite budrūs taupykit laiką #autodota #pigiausiosdalys.lt #siauliuautodota
Atsakyti
Lopu lopai, dar trina komentarus.
Uzsakai preke, atsiuncia pasiulyma, ji patvirtini, po keliu dienu atraso, kad deja neturi tos prekes, siulo rinktis kita. Ir taip jau 2 kartus....Tai kam siunciat pasiulyma, jei neturite tos prekes!
Atsakyti
Nerekomenduoju, visus apgaudinėja. Pats pirkau lango pakelėją Topran, su skarda, o atsiuntė kažkokį lenkišką Motortechnik, dar be skardos.
Atsakyti
Arturas 2016-10-05 14:46:29
Iš pradžių ir man patiko pas juos pirkti. Keletą metų nebuvo bėdų su jais. Dėl Šiauliečiu negaliu pasalyti nieko blogo, suklydo, atsiskaitė, viskas gerai, kelis užsakymus atsiuntė ne į temą, bet tai maža bėda. O su tuo Vilniaus Blazevicium, tai juodas reikalas. Bendravimo jokio, ko paklausi, to negausi, į el laiškus visai neatsako. Pradeda rašyti, tik kai jau post factum, informaciją reikia išpešti, kitaip liksit kvailio vietoje. Būkit atsargūs ir budrūs. Tikiu, kad jie ne vieni šioje rinkoje.
Dekojame uz komentara. Vilniuje sustiprinome klientu aptarnavimo komanda ir toliau ja stipriname, tikimes, kad klientu aptarnavimo kokybe ir pasitenkinimas pageres ir pagreites.
Atsakyti
Algis 2016-11-14 16:03:56
a******u lizdas uzsakiau preke internetu viena kaina o atvykus atsiimti kaina issaugo 50% nesiulau naudotis sia firma
Dekojame uz komentara. Taip kartais pasitaiko kad pasikeicia prekiu kainos, taip buna del keliu priezasciu: pasikeicia kaina pas tiekeja, nebelieka prekes pas pasirinkta tiekeja (kitame sandelyje preke buna kita kaina). Apie pasikeitusias salygas visada klientus stengiames informuoti ir sutarti del tolimesnio uzskymo vykdymo. Jei pasikeitusios salygos kliento netenkina uzsakymo galima atsisakyti. Taip pat tobuliname sistemas kad tokiu atveju butu kuo maziau.
Atsakyti
Klientas 2016-12-14 23:39:53
NEREKOMENDUOJU. Uzsisakiau detale, vaziavau atsiimt, pasirodo idave visai ne tokia, sumokejau pinius servise kad keistu o pasirodo detale net netinkama. Visiskai nenusimano nieko apie auto detales, susiimportavo tiekeju prekiu katalogus uzsidejo antkaini ir stumdo belenka, aiskina kad viska turi, bet nieko nenusimano ir be jokios atsakomybes svarbu parduot. Patys poto sako kad labai daznai buna taip kad netinkamas parduoda, tai kam isvis daryt toki versla tik apagaudinet zmones, kurie gaista laika uzsisakineja vazineja pasiimt poto netinka vezt atgal ir tt, ir dar pinigus atgauti kasdien reikia prasinete kol per pora savaiciu siaip ne taip grazina.
Dėkojame už komentarą. Parenkant detales kartais pasitaiko netikslumų ir klaidų dėl įvairių priežasčių (gamintojų katalogų netikslumo, variantų gausos, informacijos trūkumo, automobilio perdarymų taip ir dėl žmogiškosios klaidos ir kt.), tačiau klaidos visada sprendžiamos dedant visas pastangas ir stengiantys sudaryti kiek įmanoma mažiau rūpesčių klientams. Pagal kliento pageidavimą detalės pakeičiamos arba grąžinami pinigai laikantys prekių grąžinimo taisyklių. Taip pat svarbu zinoti kad servise pries montuojant butinai pasiziuretu ar dalys tikrai tinka nes didesne beda buna kai jie neziuredami montuoja viska iseiles, tokiu atveju jau serviso atsakomybe, kurios turite reikalauti. Nemontuotas dalis mes visada pakeiciame laikantys prekių grąžinimo taisyklių ir dar daugiau, ziurime tikrai draugiskai. Taip pat pastoviai tobuliname daliu paieskos sistema, kad ji butu kuo tikslesne ir draugiskesne vartotojui. Siekiame automobilio prieziura ir remonta padaryti draugiskesni vartotojui ir to sieksime toliau. Suprantme kad neviskas gaunasi is karto ir matome kad dar tikrai yra kur tobuleti ir labai stengiames tai daryti. Del atsiradusiu rupesciu tikrai apgailestaujame.
Atsakyti
Geras 2017-01-06 09:10:47
Žiurekit, kaip nori prigauti su nuolaidom: Langų ploviklis DAC Tiekėjo kodas: 4771548292801 kaina 9.78 EUR, nuolaida -59% dabar kaina 3.98 EUR. Atsibuskit kur jus esat ta kaina 9.78 EUR Lietuvoje mate, visur ji apie 4, 00 EUR ? Čia yra paaiškinu: Stiklų ploviklis DAC -20C su glicerinu 4L.
Dekojame uz komentara. Sistemoje pateikiame mazmenines tiekeju rekomenduojamas kainas, kad klientas galetu ivertinti kiek apytiksliai sutaupo pirkdamas internetu. Sia kaina perziuresime gal isivele ir kazkokia klaida. Dekojame
Atsakyti
Nerekomenduoju!detales nekokybiskos, pirkti amortizatoriai suluzo po 5 menesiu ir garantijos nera nes garaziuke keista, trbt kreivai sudejo pavaziavau dar 4 men ir isluzo..zodziu kai pinigus paimt tai visi gudrus o pakeist nekokybiska detale jau atsiranda problemu.
Atsakyti
Žiurekit, kaip nori prigauti su nuolaidom: Langų ploviklis DAC Tiekėjo kodas: 4771548292801 kaina 9.78 EUR, nuolaida -59% dabar kaina 3.98 EUR. Atsibuskit kur jus esat ta kaina 9.78 EUR Lietuvoje mate, visur ji apie 4, 00 EUR ? Čia yra paaiškinu: Stiklų ploviklis DAC -20C su glicerinu 4L.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU. Uzsisakiau detale, vaziavau atsiimt, pasirodo idave visai ne tokia, sumokejau pinius servise kad keistu o pasirodo detale net netinkama. Visiskai nenusimano nieko apie auto detales, susiimportavo tiekeju prekiu katalogus uzsidejo antkaini ir stumdo belenka, aiskina kad viska turi, bet nieko nenusimano ir be jokios atsakomybes svarbu parduot. Patys poto sako kad labai daznai buna taip kad netinkamas parduoda, tai kam isvis daryt toki versla tik apagaudinet zmones, kurie gaista laika uzsisakineja vazineja pasiimt poto netinka vezt atgal ir tt, ir dar pinigus atgauti kasdien reikia prasinete kol per pora savaiciu siaip ne taip grazina.
Atsakyti
a******u lizdas uzsakiau preke internetu viena kaina o atvykus atsiimti kaina issaugo 50% nesiulau naudotis sia firma
Atsakyti
Uzsakiau termostata chrysler voyager made in germany, o atejo dezute vokiska o termostatas made in italy. dariau antara uzsakima stabilizatoriaus gumu, sakes salenbloko, bei visu filtru. salenbloko iskart parase kad neturi, okad neturi stabilizatoriaus gumu tai pastebejo tik kai padariau pavedima.paskambinus suzinojau kad pinigus tureciau atgaut savaites laikotarpi. prie prekiu jokio dokumento apie siuntinio turini nera, tai jei sugalvos pinigu negrazinti tai niekaip iroditi kad negavau neiseis. jei jau tokios prekes neturi tai bent jau galetu paskambinti paklausti gal idet brangesni ar pigesni analoga. teks atsisakyt ju paslaugu nes ka sutaupiau uzsakydamas ale pigesnes dalis sumokejes kurjeriui 3 eurus uz puse prekiu o likusiu reiks vaziuot dasipirkt, tai butu buve pirkt pigiau vietoj.
Atsakyti
Iš pradžių ir man patiko pas juos pirkti. Keletą metų nebuvo bėdų su jais. Dėl Šiauliečiu negaliu pasalyti nieko blogo, suklydo, atsiskaitė, viskas gerai, kelis užsakymus atsiuntė ne į temą, bet tai maža bėda. O su tuo Vilniaus Blazevicium, tai juodas reikalas. Bendravimo jokio, ko paklausi, to negausi, į el laiškus visai neatsako. Pradeda rašyti, tik kai jau post factum, informaciją reikia išpešti, kitaip liksit kvailio vietoje. Būkit atsargūs ir budrūs. Tikiu, kad jie ne vieni šioje rinkoje.
Atsakyti
ATSARGIAI TIKRIEJI s*****i!!!!

Aš užsakiau automobilio detalę iš "pigiosdalys" / vilniuje. Gavau užsakyma - tačiau ne tai ką buvau užsakęs. Toki jų poelgį galima pateisinti kaip žmogiškumo faktoriumi arba žmogiškumo klaida, sistemos klaida ar kitka... Tačiau atvažiavęs pakeisti detalę viduri darbo dienos, darbuotojas dirbantis Vilniuje (Algirdo g. 25) D. B. - man teigė, kad šiuo metu nėra pinigų jų kasoje (50 Euru.) ir toliau tese savo tikriausiai įprasta darba (kompiuteriniais žaidimais... Normalu..) Kol jis toliau žaidė kompiuteriniais žaidimais, aš bandžiau jį prakalbinti ir išsiaiškinti kaip man elgtis toliau.. Tai po tam tikro laiko jis man pasakė, jog įformins man užsakymą ir pasake atvažiuot rytoj.

Atvažiavau kita diena (jau trečia karta) pagaliau užsakymas atvyko ir as jį gavau. TAČIAU kažkodėl kaina buvo jau didesnė negu nurodyta internetinėje parduotuvėję. Kilus nesusipratimui, aš paprašiau, kad jis man atspausdintu užsakymo (išankstinio apmokėjimo sąskaita), bet dėl kažkokiu nežinomų priežaščių, jis negali atspausdinti to užsakymo.... Dėl tokio vurgališko poelgio, aš norėjau atiduoti prekę ir paprašiau gražinti mano pinigus... jie man sake, jog vėl pinigų kasoje nebeturėjo... (visiškas absurdas) Todėl nebenorėjęs su klaunais aiškintis tiesiog pajemiau detalę ir išejau (permokėjęs už ją negu kaina kuri buvo nurodyta internetinėje parduotuvėje).

Gaila, kad toks s*****s dirba: VILNIUS / Algirdo g. 25 / D. B. -

o gal čia tokia sistema sukurė ir pati įmonė "PIGIOS DALYS"....
Atsakyti
1. Vilniuje ofisas nors rašo, kad dirba iki 18:00, tačiau ne visad atvaziave 17:50 rasit atrakintas duris.
2. Grąžinau brokuotą variklio velenėlio daviklį, laukiu jau du mėnesiai, jokių žinių, ale tiekėjas tiria....pinigų taip pat negrąžina.

Labai nusivyliau...nebepirksiu pas juos.
Atsakyti
Sveiki,
Man is pradziu si parduotuve patiko. Bet paskui supratau, nors ju kalte bet jie visiek nenori prisiimti savo klaidas. Nezinau kam jie praso tiksliu duomenu apie masina bet detales siuncia is galvos ir paskui nenori prisiimti kales. As apturejau nuostuoliu ir daugiau nepirksiu ir kitiems nesiūlysiu sia parduotuves. Labai nusiviliau.
Atsakyti
Atsiųstos dvi pagalvės (variklio ir dežės) be jokių kodų, nesimato firmos. Pasak pardavėjų (pigiausiosdalys.lt) taip gali būti. Ok, tebūnie. Bet kad viena pagalvė buvo visai ne Lemforder, o Corteco (atskyriau pagal paveiksliukus e-shope; kaina mažesne 6 eur - cia premija, kad pavyko apgauti), be to, kodai nušmirgeliuoti, pačios detalės metalinė, tiek guminė dalis purvina (netepaluota), atrodo, kad nuėmė nuo savo, užsidėjo naują Lemforderio, o man tą seną atsiuntė. Komedija. Prisegiau foto.
Prieš kelis metus pirkau visas 4 pagalves, tai atsiunte tvarkingai, tik kai kurios sukežo kai varikli nuleidau (nebent Febi produkcija niekam tikusi). Investavau 600 Lt, bet rezultatu likau nusivylęs.
Dar truputi anksčiau pirkau nemažai Opel variklio daliu (tarpinės, varžtai galvai ir t.t.), tai niekas netiko, išskyrus gumas ant duslintuvo. O atsiųstos detalės, tai viena nuo Volvo, kita dar neaišku nuo kokio modelio. Grąžinau. Pinigus grąžino, bet dalis susipirkau spec. Opel dalių parduotuvėj.
PS. Bendrauja rašydami laiškus su CAPS LOCK ir nesugeba prisistatyti.
PSS. Atsižegnoju tokiu pardavėjų.
Atsakyti
Užsakiau dalių Pasatui. Kadangi ne mano mašina, tai užsakinėdamas užpildžiau laukelį -> jei nesate tikri nurodykite kėbulo numerį. Atsiuntė dalis - netinka lankstų gumos, ir galiniai stabdžių diskai. Skambiju, tai pradėjo aiškinti, kad atsiuntė tai mašinai kuriai ir nurodžiau, o nurodžiau ale kažkokią 1.9 TDI 110 KW???? Galvoju kas čia per nesąmonė - negi tikrai vietoj 81 kW sugebėjau 110 pasirinkt... O pasirodo pasirinkęs buvau gerai. 110 AG, 81 kW. Bet pigiausios dalys ne veltui pigiausios - dirba net neskiriantys kW nuo AG :)

Tada sakau jiem, kodėl nepatikrinot pagal kėbulo numerį kurį nurodžiau, kaip pasiūlė jūsų sistema prieš užsakant? Pradėjo aiškinti, kad jie neturi laiko tų kėbulo numerių tikrinti. Tai kokio velnio siūlosi įrašyti kėbulo numerį? Visiškai beviltiški. Netinkamos dalys bus grąžintos. Aišku nufilmuosiu prieš siųsdamas, nes iš tokių bet ko gali tikėtis...
Atsakyti
Pirkau is pigiausios dalys salono ventiliatoriu Volvo s60 pries tris menesius. Jau daugiau kaip du menesius laukiu ir nesulaukiu atsakymo. Ventiliatorius vibravo. Sukant velena matesi, jog sparnuote plastikine stovi kreivai veleno atzvilgiu. Danielius (Algirdo g.) paziurejes i ventiliatoriu pamate, jog jis kreivai pagamintas perspejo, jog laukti reikes apie menesi isvados del jo brokavimo. Ir dabar laukiu jau daugiau kaip 2 menesius ir jau pradedu abejoti, jog pardavejai saziningi. Nei pakeisto ventiliatoriaus nei pinigu. Nupirkau jau kita ventiliatoriu nes du menesius negaliu laukti kol man atves kita (langai rasoja). Kas galite laukti po du ir daugiau menesiu kreipkites i pigiausiasdalis. Nesuprantu tokio verslo kuris gali versti tiek laukti klienta. As daugiau niekada nieko nepirksiu is sios imones.
Atsakyti
Skaitau atsiliepimus ir stebiuos, kokie jie 'blogi specialistai'. Aš jau ne vienerius metus perku iš' Autodotos' detales savo mašinoms ir problemų jokių neturėjau. Vyrai gerai išmano savo darbą. Ačiū jiems.
Atsakyti
Bėkit kuo toliau nuo Autodota, UAB pigiausiosdalys, as pirkau pagrindini dirza visa komplekta, niekas netiko o apkeisti neketina, ka jau apie pinigus kalbeti beveik 300 euru sumoketa. dar pirkau diskus stabdziu priekinius ir tie netinka nes per platus mano 13mm turi buti o atsiunte 20mm. jie skaiciuoti nemoka, v***s !!! kokiu proto turi buti zmogus kad neskire audi nuo VW ir 13mm nuo 20mm, tokio atveju turejo uzsivadinti ne UAB.Autodota, o UAB.autodundukukomanda. kodėl iš vis dar jie dirba !!! tikrai nepirkite
Atsakyti
Sveiki,
Rekomenduoju, netureti reikalu su tokia parsata firma, ypatingai siauliu firma !!!, jiems tik su sakem dirbti !!!!, o ne vadybininkais buti. Bijo savo varda ir pavarde pasakyti, slepe direktoriaus numeri, nes netik man neta detale atsiunte, kuria keicia jau menesi laiko !!!. Galiausiai pasake kad jau nedirba tas vadybininkas ir mano skambinimas jiems netinka, siulo kreiptis rastu :))). Neturiu ka veikti matai, tegu turisi tuos eurus uz variklio pagalve, " Paremsim vargdienius :)))))))))) !!!! "
Neturekit su jais reikalu !!!!, prarasit dauk laiko !!!! ir dar ant pinigeliu apgaus !!!
Atsakyti
mano patirtis su sia kontora buvo neigiama. pirkau nauja auto detale kuri jau po 3 menesiu sugedo. atvykus i biura darbuotojai ta detale paeme, prieme ir mano pretenzija del nekokybiskos prekes ir pinigu grazinimo. ir liepe laukti kol istirs.
praejo jau puse metu bet kontora nei grazino pinigus, nei grazino detale. pasikreipus pas juos-nieko konkretaus nesako, liepia dar kazko laukti. dabar rasau skunda teismui.
taigi ar verta naudotis "pigiausios dalys" paslaugomis spreskit patys...
Atsakyti
labai siurai ziurinti imone i klienta tik kaip i pajamas, uzklausi7 karta ir vadybininkas apsiverke ko neperki
Atsakyti
Šiaulių parduoduvėje dirba profesionalus pardavimų vadybininkas Alvydas Dušauskas, tai specialistas į kurį tūrėtų stengtis lygiuotis panašaus profilio pardavėjai.Ačiu
Atsakyti
Pirkau detalę Vilniaus parduotuvėj, maniau, kad išankstinio apmokėjimo sąskaita ir yra pirkimo įrodymas, nes kasos čekio nedavė. Detalė netiko, grąžinti sutinka tik pateikus čekį, nesvarbu, kad turiu jų detalę (kurią gauni tik sumokėjęs) ir išankstinio apmokėjimo sąskaitą. Dabar padarysiu eksperimentą, profilaktiškai, nusipirksiu prekę ir apmokėsiu salone grynais, jei vėl neduos čekio, už tokius bajerius sulauks atitinkamų pasekmių.
Atsakyti
Visiškai pritariu, kad įmonė nepatikima. Prieš 1, 5 mėnesio grąžinome pirktą prekę, o pinigų iki šiol dar niekas negrąžino. Akivaizdu, kad įmonei svarbu tik parduoti prekę, ne gana to, net į kontaktą neina -į el. laiškus neatsako, telefonu paskambinus, nežino kas ir kaip. Vadybininkų telefonai užslaptinti, atseit patys paskambinsime. Keik galite venkite šito pardavėjo, sutaupysite ir laiką, ir pinigus.
Atsakyti
Pirkau kelis kartus dalis pigiausiosdalys.lt. Daugiau niekad nepirksiu. Itin nepatiko nekompetetingi darbuotojai. Skambinant ir teiraujanties dėl galinių atraminių guolių tarpinės jie man sako, kad ten ne guoliai ir nereikalingos tarpinės. Automobilį tvarkau pagal gamintojo žinyną, , manual'ą". Ten aiškiai parodoma, kas reikalinga, kas nereikalinga ir kaip dalys vadinamos. Būtų puiku, jei darbuotojai bent žinotų auto dalių pavadinimus ir nenurodinėtų kas reikalinga, o kas ne. Pirmą kartą perkant dalis, , Ferodo" diskai ir kaladėles nusivyliau, nes kaladėlės per kietos ir cypia. Antrą kartą perkant dalis pritrūko dviejų tarpinių. Susitarėme, kad per artimiausias dienas jas atsiųs paštu. Per du mėnesius tarpinių neatsiuntė. Kai norėjau paskambinti direktoriui p. Albertui niekas nedavė jo numerio, nes jis labai užsiėmęs. Siūlau vengti šio dalių pardavėjo.
Atsakyti
elena 2014-10-22 07:45:37
nepasitikekit tais darbuotojais, jie visiskai nieko neismano, trise ziuri pagal masinos tech. pasa ir kataloge, o detale uzsako visai ne i tema, paskui pripazine savo kalte vistiek jos nebepriima, tikrinkite mielieji pacioj parduotuvej, nes ju zinios, kad ir su kompiuterio pagalba lygios nuliui
Dėkojame už komentarą. Parenkant detales kartais pasitaiko netikslumų ir klaidų dėl įvairių priežasčių (gamintojų katalogų netikslumo, variantų gausos, informacijos trūkumo, automobilio perdarymų taip ir dėl žmogiškosios klaidos ir kt.), tačiau klaidos visada sprendžiamos dedant visas pastangas ir stengiantys sudaryti kiek įmanoma mažiau rūpesčių klientams. Pagal kliento pageidavimą detalės pakeičiamos arba grąžinami pinigai laikantys prekių grąžinimo taisyklių http://www.pigiausiosdalys.lt/lt/pirkimo-salygos/grazinimas-2/
Atsakyti
Dėkojame už komentarą. Norime patikslinti, kad elektros prekės atgal nepriimamos pagal įstatymus ir visuose parduotuvėse, nes tai specifinė prekė, kuria galima lengvai sugadinti tiesiog netinkama elektros srove t.y. sudeginti. Jei nustatoma, kad elektrinė prekė brokuota, ji keičiama pagal gamyklinės garantijos sąlygas. Komentare minimas varikliukas buvo sudegintas, todėl motyvuotai buvo atsisakyta jį priimti atgal. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Minusas turi tikslei parodyti detale kitaip negausi to ka reikia. Prasiau galines spruokles parveze priekines. Meistras isarde visa pakaba turejo vel sudeti atgal del to kad kaskas nepasiziurejo, vaziavau vel atgal pakeisti. Prasiau apsauginiu gumu parveze vairo traukiu apsaugines gumas, kurios trys kartus didesnes, o as vizualiai rodziau kad nedideles jos.

Pliusai prienamos kainos, didelis pasirinkimas, greitas aptarnavimas.
Atsakyti
nepasitikekit tais darbuotojais, jie visiskai nieko neismano, trise ziuri pagal masinos tech. pasa ir kataloge, o detale uzsako visai ne i tema, paskui pripazine savo kalte vistiek jos nebepriima, tikrinkite mielieji pacioj parduotuvej, nes ju zinios, kad ir su kompiuterio pagalba lygios nuliui
Atsakyti
Sveiki,
Perskaičiau komentarus ir susidaro įspūdis, kad dalis komentatorių yra tiesiog dejuokliai, zyzliai ir gudručiai: asmeniškai jokių problemų su pardavėju nėra-būna suklysta, bet greit, dalykiškai ir taktiškai viskas išsprendžiama. Tereikia geranoriškumo ir kantrybės.

Pagarbiai
Atsakyti
Edgaras|pigiausiosdalys.lt 2013-10-01 17:33:16
Dėkojame uz komentara. Pateikta informacija yra neteisinga, kadangi perkant internetu suteikiamos tokios pacios garantijos kaip ir perkant iprastuose parduotuvese. Garantijas detalems suteikia gamintojai ir nuo pardavimo formos jos suteikimas ar nesuteikimas nepriklauso. Garantija yra gamykliniam brokui. Taip pat servisas atvezus savo detales turi suteikti garantijas darbams, o prekems suteikiama gamintojo garantija. Jei paaiskes, kad servisas netinkamai sumontavo bus serviso atsakomybe, jei detales gamyklinis brokas atsako gamintojas.
ES ir nacionalinė teisė įtvirtina dvi daiktų, kuriuos perka vartotojai, garantijų rūšis, t.y. komercinę ir teisinę. Komercinę garantiją suteikia gamintojas ar pardavėjas. Tuo tarpu teisinė garantija yra reglamentuota įstatymais. Vartotojams yra suteikiama 2 metų teisinė garantija. Komercinė ir teisinė garantijos apima tiek garantijos terminus, tiek vartotojų galimybes realizuoti savo teises. Komercinės garantijos terminas gali būti trumpesnis, toks pat ar ilgesnis, negu teisinės garantijos terminas. Iš kitos pusės, vartotojai pasibaigus trumpai komercinei garantijai, gali pasinaudoti teisine 2 metų garantija
Štai šitų reikalavimų jus nesilaikote
Edgaras|pigiausiosdalys.lt
2013-10-01 17:33:16 IP 88.119.145.102
Atsakyti
Gintaras 2013-04-29 21:19:43
Nesuteikia garantijos parduodamoms detalėms
Dėkojame uz komentara. Pateikta informacija yra neteisinga, kadangi perkant internetu suteikiamos tokios pacios garantijos kaip ir perkant iprastuose parduotuvese. Garantijas detalems suteikia gamintojai ir nuo pardavimo formos jos suteikimas ar nesuteikimas nepriklauso. Garantija yra gamykliniam brokui. Taip pat servisas atvezus savo detales turi suteikti garantijas darbams, o prekems suteikiama gamintojo garantija. Jei paaiskes, kad servisas netinkamai sumontavo bus serviso atsakomybe, jei detales gamyklinis brokas atsako gamintojas.
Edgaras|pigiausiosdalys.lt
2013-10-01 17:29:17 IP 88.119.145.102
Atsakyti
Rolandas 2013-07-15 18:24:09
Užpildymo formoje reikėjo įvesti valstybinį numerį. Gavau atsakymą, kad numeris neteisingas, atsiusti reikėjo visus automobilio duomenis. Kam tada ta užklausos forma su valstybiniu numeriu?
Dėkojame uz komentara. Ivedant duomenis reiketu pasitikrinti ar nesuklydote nurodydami valstybini numeri, nes suklydus bent vienu simboliu duomenys nebus gauti. Tokiu atveju kontaktuojame su klientu ir tiksliname duomenis. Tai nebuna dazna problema, juolab, kad klientas pasiulyme mato kokiam automobiliui detales pasiulytos. Jei yra neatitikimu butinai susisiekiti, pasiulyma skubiai pakoreguosime.
Edgaras|pigiausiosdalys.lt
2013-10-01 17:26:29 IP 88.119.145.102
Atsakyti
Arvis 2013-07-17 16:39:55
Kelias dienas laukiau uzsakytos detales, paaiskejo kad jos nera. Iesko kitos, prasiau grazint pervestus pinigus - tyla.
Dėkojame uz komentara. Labai retai, bet pasitaiko, kad kol užsakote pasiūlytą detalę jos sandėlyje jau nebelieka, nes prekiu apyvartumas yra didelis. Tokiais atvejais iskarto kontaktuojame su klientu ir ieskome tinkamo sprendimo (siūlome kitą gamintoją arba informuojame kiek reikėtų laukti kol vėl prekė atsiras sandėlyje). Klientui pageidaujant graziname pinigus.
Edgaras|pigiausiosdalys.lt
2013-10-01 17:23:19 IP 88.119.145.102
Atsakyti
Laurynas 2013-07-18 08:29:50
Pasiulė detales už labai auksta kaina... Tanagroje žymiai mažesnes kainos tom pačiom detalėm... Nesiūlau su jais pradėti
Dekojame uz atsiliepima. Jei randate detale pigiau butinai susisiekite, pasiulysime geresne kaina.
Atsakyti
Marius 2013-09-04 18:28:28
Uzsakai benzininiui automobiliui dalis, bet gauni dyzeliniui. Paskutini karta pirkau ka is ju.
Sveiki, dekojame uz nuomone. Norime informuoti, kad uzsakius ne ta dali butinai kreipkites i mus netikusia preke pakeisime i tinkancia arba grazinsime sumoketus pinigus. Taip pat nuo siol pasiulymuose pateikiame detaliu nuotraukas ir techninius parametrus, jei pastebite netikslumu butinai susisiekite.

Taip pat rekomenduojame

GORDON LT
Automobilių detalės visiems automobiliams

Adresas: Taikos pr. 139A, LT-51131 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Įmonė Gordon LT, UAB užsiimanti automobilių detalių didmenine prekyba Automobilių detalės visiems automobiliams- mažmeninė prekyba, didmeninė prekyba, detalių užsakymas Tai automobilių variklio ir važiuoklės dalys, starteriai, generatoriai, kompresoriai, sankaba, pavarų dėžės ir jų dalys, visų rūšių filtrai bei...
Saugi kelionė
Automobilių dalys, automobilių servisas Kaune

Adresas: Islandijos pl. 131K, LT-49169 Kaunas.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; mažmeninė prekyba; tepalai, alyvos.
SAUGI KELIONĖ, UAB - AUTOMOBILŲ DALYS, DIDMENINĖ/MAŽMENINĖ PREKYBA AUTOMOBILIŲ DALIMIS, AUTOMOBILIŲ DALYS INTERNETU, SUNKVEŽIMIŲ STABDŽIŲ TRINKELĖS, AUTOMOBILIŲ SERVISAS, SUPORTŲ RESTAURAVIMAS Mūsų veikla – didmeninė ir mažmeninė automobilių detalių prekyba, lengvųjų automobilių ir mikroautobusų servisas. Greitas...
Autoaibė
Auto dalys, autodalys internetu

Adresas: Minijos g. 169D, LT-94287 Klaipėda.
Veiklos sritys: akumuliatoriai; autokosmetika; automobilių dalys; automobilių techninė apžiūra; autoservisai; didmeninė prekyba; importas; interneto parduotuvės; įrankiai; mažmeninė prekyba; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
Auto dalys, automobiliu dalys, autodalys, autodalys internetu, autodetales, automobiliu dalys internetu, auto detales, automobilių dalys, dalys internetu, audi dalys, japonisku automobiliu dalys, pigiausios dalys, automobiliu detales, didmenine prekyba, automobiliu zibintai ir t.t. Autoaibė, UAB prekiauja...
Judesta
Naujos ir naudotos autodalys

Adresas: Savanorių pr. 174R, LT-03153 Vilnius.
Veiklos sritys: automobilių dalys; automobilių nuoma; autosąvartynai, naudotos dalys; autoservisai; tepalai, alyvos.
Įmonė buvo įkurta 1998 metais. Ilgametė patirtis ir profesionalūs darbuotojai įmonei leido suformuoti didžiausią Lietuvoje naudotų ir naujų OPEL automobilių dalių asortimentą, tačiau įmonė neapsiriboja vienu gamintoju ir gali pasiūlyti dalis visų markių automobiliams. Įmonę jungia du naudotų autodalių sandeliai ir...
Autofortas motors
Adresas: 9-ojo Forto g. 47, LT-48100 Kaunas.
Veiklos sritys: autokosmetika; automobilių dalys; automobilių prekyba; autoservisai; padangos, ratlankiai; tepalai, alyvos.
AUTOMOBILIŲ PARDAVIMAS Hyundai, Suzuki, Isuzu ir SsangYong naujų automobilių prekyba, jų techninė priežiūra, garantinis ir pogarantinis remontas, atsarginių detalių prekyba. UAB „Autofortas motors“ valdo du naujų automobilių pardavimo salonus Kaune. UAB „Autofortas motors" Hyundai, Suzuki, Isuzu ir SsangYong...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų
Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų 09-15 13:03
Nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliojo naujasis Darbo kodeksas (DK) - antras po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Advokatų profesinė bendrija „Magnusson ir partneriai" teigia, kad įsigaliojus...
Pilaitėje uždaroma "Hyper Norfa"
Pilaitėje uždaroma "Hyper Norfa" 09-22 07:03
Vilniuje esanti parduotuvė negeneruoja pakankamai pajamų, todėl nuspręsta išsikraustyti iš nuomojamų patalpų.
"Telia Company" už kyšius sumokės 965 mln. USD baudą
"Telia Company" už kyšius sumokės 965 mln. USD baudą 09-21 21:42
Telekomunikacijų bendrovė "Telia Company" pasiekė tarptautinį susitarimą su teisėsauga ir sutiko sumokėti 965 mln. USD dydžio baudą dėl kaltinimų kyšininkavimu Uzbekistane.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Manchester United 17,45 +2,05%
AutoZone 553,49 +1,82%
General Electric 24,75 +1,77%
Hewlett-Packard 19,77 +0,87%
Dr Pepper 89,50 -2,38%
NVIDIA 180,76 -2,73%
Avon 2,42 -3,20%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1260,26 +1,14%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Nafta 49,48 -0,86%
Jautiena 206,16 +2,87%
Cukrus 27,83 -2,11%
Benzinas 1,45 -5,84%
Vištiena 148,38 +5,51%
Mediena 697,44 -1,00%