VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kesko Senukai Lithuania, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kesko Senukai Lithuania

Atsiliepimai apie Kesko Senukai Lithuania, UAB

SENUKAI

Parašyk savo nuomonę apie Kesko Senukai Lithuania, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jau kelis kartus susilaikau neparasius atsiliepimo, siandienos patirtis priverte prisesti ir parasyti.
Teko isbandyti visas imanomas senuku paslaugas- pirkima internetu, pirkima internetu ir atsiemima parduotuveje, o siandien bandeme uzsisakyti prekiu pristatymo i namus paslauga apsipirkus tiesiogiai parduotuveje (Vilnius, Ukmerges g Senukuose).
Apsiperkant internetu prekes pristatomos padrikai, ne viskas kartu- reikia kelias dienas buti namie tam kad vien priimti prekes. Perkant internetu kainos palankesnes nei parduotuveje, bet pristatymas- visiskai neorganizuota Senuku darbo sritis.
Perkant internetu ir norint atsiimti parduotuveje, prekes buvo surinktos neteisingos, bet blogiausia, kad darbuotojai iseje surasti teisingas prekes isejo ''atostogu''- teko laukti virs 40 minuciu kol surado teisinga preke. Apie atsiprasyma uz padarytas klaidas ar ilga laukima nebuvo ne kalbos.
Pamineti reiketu ir tai, kad belaukiant teko stebeti kasininkiu darba- 60% laiko praleidzianciu su savo asmeniniu mobiliuoju telefonu.
Siandienos vizitas buvo sokiruojantis. Pries apsiperkant pasitvirtinome informacijoje apie pristatymo i namus eiga. Vos po apsipirkimo informacijoje jau pasiulo eiti i 3 skirtingas puses, ir visose skirtingose pusese visi siuncia atgal i ta puse is kurios jau pasiunte.
Galiniam rezultate ir mes ''pasiunteme''- prekes parsivezti su jumis yra misija, kuri ir patiems Senuku darbuotojams yra ''Mission Impossible''.
Tikrai esame dekingi keletui darbuotoju, kurie visada labai maloniai ir issamiai aptarnauja, kartais i Senukus norisi eiti TIK del ju- vyrukas spynu/varztu skyriuje- tu maladiec. Vyrukai tinko ir cemento skyriuje- aciu- visada pasiklausus viskas aisku, o ir prekes isikelti padeda.
Ir labai liudna kad 90% jusu aptarnavimo yra labiau panasu i tai jog pirkejas jums yra nusisvilpt- svarbu kad dienos gale uzdirbote +200% pelno.
Atsakyti
Senukai klaidina pirkejus! Visur reklamuojasi neva gimtadienio proga isskirtine 25% nuolaida treciadieniais ir sestadieniais. Seniai stebejome plyteles sienoms, vis negalejome apsispresti. Pastebejau, kad tikrai treciad ir sestad 25% nuolaida, o kitomis dienomis 35% nuolaida!!!??? Tai per neva isskirtines super duper ipatingas gimtadienio dienas moki daugiau nei per paprastas paprasciausias darbo dienas?
Ir dar: norejome grazinti plyteles, nes persigalvojom. Telefonu mums paaiskino, kad turime grazinti nepazeistoje pakuoteje. Perskaciau grazinimo taisykles internete ir ten raso, kad prekes reikia grazinti ORIGINALIOJE pakuoteje, nenaudotas. Pagal ES saliu vartotoju istatymus tai reiskia, kad preke grazinama originalioje gamintojo pakuoteje, o ne perkelta i pirkejo deze, krepseli ir tt. Nieko apie nepazeista, neatidaryta, t.y. pakuotes bukle, nei internete, nei istatymuose nera pasakyta. Vel paskambinus i Senukus ir pateikus siuos faktus klientu aptarnavimo asistentei, ji pradzioje tvirtino, jog pakuote negali buti atidaryta, po to patikrinusi tikslu teksta grazinimo taisyklese sutiko, kad salyga yra tik viena- originali pakuote. O pakuotes bukle nesvarbi!
ES saliu prekiu grazinimo istatymus zinau itin gerai, nes paskutiniuosius 16 metu pragyvenau Anglijoje, kur galioja tos pacios vartotoju teises ir istatymai, kur si informacija laisvai preinama kiekvienam ir pirkejai nera maustomi pardaveju.
Atsakyti
Internetineje senuku puslapyje skelbiama netiksli informacija. Kurjeriai regione pristato prekes iki 12.00 val. O ne iki 18.00
Atsakyti
nika 2017-09-08 13:17:15
Ir dar berastis rasyt nesugeba be klaidu :D
Pradžioje į savo raštingumą neprašal būtų pažiūrėti.
Atsakyti
Opo 2017-08-31 22:54:54
Čia tau su savim reikia išsispręst problemas man atrodo. Darbuotojas nekaltas jog vienas turi dirbti ir plėšytis į visas puses. Tu savo skundus pareikš atsakingiems asmenims, kurie nustato etatų skaičių tam tikriems skyriams o ne darbuotojams, kurie ir taip visa save atiduoda. O dėl dangos tai išvis prajuokinai. Danga 5m pločio, tai ir perki visą plotą. Pabandyk nueiti i maximą ir pasakyt jog nori tik vienos stiklinės pieno o ne viso pokelio. Tai čia lygiai tas pats, perki visą. Žodžiu, mldc esi. Palinkėsiu Tau žmogau žmogiškumo kitą kartą ir truputį daugiau proto.
Ir dar berastis rasyt nesugeba be klaidu :D
Atsakyti
Noriu padėkoti Kauno Aleksoto Senukų info skyriaus darbuotojai Iglei, kuri operatyviai padėjo atkurti pavogtos lojalumo kortelės duomenis, bei išdavė naują. Labai profesionalus požiūris į klientą ir savo darbą. Ačiū.
Atsakyti
Marius 2017-08-29 10:00:14
Sveiki, rugpjūčio 27 diena 17 h likau labai nustebes senukų darbuotojų darbu. Kilimų skyriuje dirbo vienas konsultanyas ir jis apsiuvinėjo kilima o klyjantų buvo virš 10 bet jis nėvieno neaptarnavo kol to kilimo nebaigė siūti. O kad norėjai pasiteirauti ar man toki kilima atkirpsit tokiais tokiais matmenim man buvo pasakyta lauk nematai kad dirbu. Tai laukėm daugiau kaip 40 min ir po to praėjo noras pirkt su tokiu aptarnavimu, nuvykome į kita parduotuve ir nusipirkome. O pro šali ėjo gal apie 10 konsultantų paklaus ar galit mums duoti šita kilima o šita atkirpt mums pasakė nemano skyrius prašykit va to žmogaus kuris siuva. Ir dar jai nori pirkti kilimine danga kuri rulone 5m ir tau reik 2m x 2m gaunasi 4 kvadratai, bet turi pirkt ir mokėt už 10 kvadratų nors man 6 kvadratų net nereik tai kur logika. Tai prašau išspresti tokias problemas, nes su tokiu aptarnavimu kaip nemano skyrius ar turi laukt tiesiok baidot klyjantus
Čia tau su savim reikia išsispręst problemas man atrodo. Darbuotojas nekaltas jog vienas turi dirbti ir plėšytis į visas puses. Tu savo skundus pareikš atsakingiems asmenims, kurie nustato etatų skaičių tam tikriems skyriams o ne darbuotojams, kurie ir taip visa save atiduoda. O dėl dangos tai išvis prajuokinai. Danga 5m pločio, tai ir perki visą plotą. Pabandyk nueiti i maximą ir pasakyt jog nori tik vienos stiklinės pieno o ne viso pokelio. Tai čia lygiai tas pats, perki visą. Žodžiu, mldc esi. Palinkėsiu Tau žmogau žmogiškumo kitą kartą ir truputį daugiau proto.
Atsakyti
Sveiki, rugpjūčio 27 diena 17 h likau labai nustebes senukų darbuotojų darbu. Kilimų skyriuje dirbo vienas konsultanyas ir jis apsiuvinėjo kilima o klyjantų buvo virš 10 bet jis nėvieno neaptarnavo kol to kilimo nebaigė siūti. O kad norėjai pasiteirauti ar man toki kilima atkirpsit tokiais tokiais matmenim man buvo pasakyta lauk nematai kad dirbu. Tai laukėm daugiau kaip 40 min ir po to praėjo noras pirkt su tokiu aptarnavimu, nuvykome į kita parduotuve ir nusipirkome. O pro šali ėjo gal apie 10 konsultantų paklaus ar galit mums duoti šita kilima o šita atkirpt mums pasakė nemano skyrius prašykit va to žmogaus kuris siuva. Ir dar jai nori pirkti kilimine danga kuri rulone 5m ir tau reik 2m x 2m gaunasi 4 kvadratai, bet turi pirkt ir mokėt už 10 kvadratų nors man 6 kvadratų net nereik tai kur logika. Tai prašau išspresti tokias problemas, nes su tokiu aptarnavimu kaip nemano skyrius ar turi laukt tiesiok baidot klyjantus
Atsakyti
pirkėjas 2017-08-09 18:08:22
prieš keletą metų paštas pradėjo stebinti. Ateini pasiimti registruoto laiško, o tau bando įbrukti burokų sėklų kurių tu nei auginai kada nei auginsi. O tada Lietuvos paštas buvo ant bankroto ribos, tai pagalvojau, gal papildomais pardavimais bando taisyti padėtį.
Paštas jau lyg apsiramino, o prasidėjo Senukuose. Parduotuvė pastoviai pilna žmonių, veža vežimais prekes, prie kasų eilės ilgiausios, bankrotu net nekvepia. O atstovėjus pusę valandos eilėje kasininkės siūlo dar pirkti visokius smulkmenas lYG NEŽINOČIAU KO Į PARDĘ ATĖJAU, gaištamas laikas ir erzinamas pirkėjas. Na suprasčiau kokioj Kristianoj, kur 5 ponios per dieną apsiperka, toms ponioms dar kažką įpiršti gal ir naudinga.
Bet čia, kur vežimais visi veža ???
*Gal jūs ne ten į seminarą nuėjot ir aklai nesiorientuodami realybėje, pradėjot vadovautis kažkokiomis turginėmis teorijomis.?
*Gal jūs jau visus įmanomus milijonus uždirbot, o dabar tik šiaip savo malonumui parduotuves laikot, kad nesvarbu DAUG PERKANČIO kliento laiką ir nervus taupyti ?
*Gal jūs kokių grybukų užvalgėt ????
toks kasininkes darbas nepatinka NEPIRK ir VALINK NX.
Atsakyti
Esu labai patenkintas Klaipėdos Senukų darbuotojų darbu, įpatingai buitinės technikos bei kompiuterių skyriuose, kuriuose konsultantai ne tik padėjo išsirinti reikiamas prekes (pirkau šaldytuvą bei televizorių) bet ir išsamiai bei maloniai suteikė informaciją apie prekes. Aptarnavimas tikrai geresnis negu kai kuriose kitose parduotuvėse. O visiem tiem kas yra nepatenkinti šia parduotuve siūlau ieškot geresnių bet vargu ar rasit nes tiek aptarnavimas tiek pati prekių kaina yra labai gera todėl kartais verta ir ilgiau luktelk jei darbuotojas užsiėmęs ar ieško prekės. Iš dangaus viskas nekrenta, susimastykit, o šiaip viskas liuks :)
Atsakyti
ZIURIU KUO TOLIAU TUO LABIAU DEBILEJAT. TAI KAM PERKAT VISOKIAS NESAMONES POTO VISAM PASAULIUI SKUNDZIATES !!!!!!!!!!!!! NEPATINKA NEPIRKIT, GERIAU PAAUKOKIT PINIGU VAIKAM KURIE SUNKIAI GYBVENA O NE SAU VISOKIU SUDU PRISIKIMSKIT PILNAS KISENES. ISVISO JUS BE SMEGENU ESAT KAD TIK PASISKUST O DARBUOTOJUS AR KADA PAGYRET VIENAS KITAS TIK. BEPROCIAI ESAT DAROT CIRKUS VISOKIUS. SAKAU NEPATINKA NEPIRKIT IR NEKRUSKIT KITIEM SMEGENU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAUNU TAUTA.
Atsakyti
Sveiki, noriu padėkoti „Megos“ „Senukų“ darbuotojams, atsakingiems už mokyklines prekes. Labai patogus, tvarkingas išdėstymas, puikus asortimentas. Perėjau ir knygyną ir kitą parduotuvę, bet išsirinkau tik „Senukuose“.
Atsakyti
Mano dukra šianakat pagimdė mums pirmą anūką.Tai didžiulis džiaugsmas visai mūsų giminei.Aš kaip senelis turėjau pagaminti stalo praplatinimą, kad turėtume ant ko anūką vystyti.Vakar atėjau į Jonavos Senukus ir užsakiau kad išplautų keletą drožlių plokščių. Pagal eilę mano užsakymą turėjo įvykdyti tik po savaitės.Aš pjaustimo priėmėjui paaiškinau, kokia mano situacija ir kad nauja gyvybė jau beldžiasi į šį pasaulį. Tai Jūsų darbuotojas pats visur sulakstė ir mano užsakymą įvygdė tą pačią dieną net plokštės galus užlaminavo už ką jam asmeniškai ir kartu visam senukų kolektyvui reiškiu kuo nuoširdžiausią padėką
Pagarbiai Algimantas Zubė
jolanta damanauskiene
2017-08-18 16:18:04 IP 82.135.213.31
Atsakyti
2017.08.09 diena rezervavau akmens mases vonia pia /del 25procentu nuolaidos / su nuolaida kaina 620eurų
2017, 08, 16 dieną atvykau į prekybos centrą -sumokėjau ir nusipirkau gabenimo -užnešimo paslauga 25 eurai
buvo patikinta kad 17dieną vonią atveš apie 14-18val -paprašiau kad prieš pusvalandį paskambintų vyras sulaukė po geros valandos /atvykus pareikšta už tokią kainą jie neneš tris laiptelius -nebent damokėtume -nesutikome
apsisuko ir išvažiavo -kadangi negalima susisiekti su prekybos centru tiesiogiai -tik per bendrą tel visa diena buvo aiškinamasi kokiu būdu vonia bus pristatyta -pasiūlyta turėti įrankius kad išardyti pakuotę ok sutarta 18dieną apie 12val
2017, 08, 18diena atvyksta vėl tie patys šaunieji transportuotojai -su b**t n***i kur tavo darbininkai -isiimk vonią -išardyk -mes įnešim
vėl diabatai -sutarta kad vonią išpakuos centre ir atveš 15 val
15, 45 pasirodo transportuotojai su konsultantu kuris suduoda per pakuotę -ji isiardo ir du žmonės įneša vonią
prašau paaiškinti kodel turėjom 3kartus važiuoti iki pristatymo vietos -gaišti laiką gadinti nervus naudoti benziną /važiavom iš garliavos iki kaniukų -jeigu reikia kaip turguj koliotis derėtis sugadinot visą įkurtuvių džiaugsmą -nepirkom nieko Lenkijoj viską Senukuose ir štai tau -tikrai butume nenuskurdę del kelių eurų -bet paliekama, , arbata, , už gerą darbą tą tikrai žinau -niekad daugiau į Senukus nei kojos
Atsakyti
Paskaičius atsiliepimus atrodo, kad ten dirba ne žmonės, o monstrai kažkokie. Užsisakiau vonios spintelę ir gavau su sudaužytu veidrodžiu, na kam nepasitaiko. Iškart kreipiausi į įmonę, bet paskaičius čia atsiliepimus išsigandau ir suabejojau, ar galiu tikėtis išspręsti problemą. Bet galiu tik padėkoti "Senukams", nes buvo labai operatyviai sureaguota, blogą prekę paėmė ir tą pačią dieną gavau naują. Buvo malonu turėti reikalų, pirksiu dar ne kartą ir kitiems rekomenduosiu :) Sėkmės Jums!
Atsakyti
Betvarkė didžiausia, kokia tik gali būti.
Užakai prekę pargabenti iš vieno miesto į kitą kur tos prekės nėra ir niekas negali informuoti kada prekė bus pristatyta, ir ar išvis ją pristatys.
Vis nurodo susisiekti kitais kontaktais, el.paštu siuntinėja vienas pas kitą ir niekas nieko nežino tik aiškina, kad ti ilgas ir sudėtingas procesas.
Atsakyti
prieš keletą metų paštas pradėjo stebinti. Ateini pasiimti registruoto laiško, o tau bando įbrukti burokų sėklų kurių tu nei auginai kada nei auginsi. O tada Lietuvos paštas buvo ant bankroto ribos, tai pagalvojau, gal papildomais pardavimais bando taisyti padėtį.
Paštas jau lyg apsiramino, o prasidėjo Senukuose. Parduotuvė pastoviai pilna žmonių, veža vežimais prekes, prie kasų eilės ilgiausios, bankrotu net nekvepia. O atstovėjus pusę valandos eilėje kasininkės siūlo dar pirkti visokius smulkmenas lYG NEŽINOČIAU KO Į PARDĘ ATĖJAU, gaištamas laikas ir erzinamas pirkėjas. Na suprasčiau kokioj Kristianoj, kur 5 ponios per dieną apsiperka, toms ponioms dar kažką įpiršti gal ir naudinga.
Bet čia, kur vežimais visi veža ???
*Gal jūs ne ten į seminarą nuėjot ir aklai nesiorientuodami realybėje, pradėjot vadovautis kažkokiomis turginėmis teorijomis.?
*Gal jūs jau visus įmanomus milijonus uždirbot, o dabar tik šiaip savo malonumui parduotuves laikot, kad nesvarbu DAUG PERKANČIO kliento laiką ir nervus taupyti ?
*Gal jūs kokių grybukų užvalgėt ????
Atsakyti
El. parduotuvėje užsisakėm lemputes. Kaip tik nuolaida joms buvo. Kadangi buvo galima atsiimti tik Alytuje parduotuvėje (mes iš Vilniaus), nusprendėme, kad geriau tegu pristato į namus. Po kelių dienų sulaukėme pranešimo, kad dalis bus atvežta sutartu laiku, o kita dalis atkeliaus kitu transportu kitą dieną. Po dienos praneša, kad likutis prekių nepakankamas ir negali pristatyti. O kad parduotuvėse (Ukmergės g., VIkingų G. ir Lukšio g.) tikrai buvo tokios lemputės ir ne 1 vnt.! Tai vadinasi akcija yra, o prekių nėra, pirk už keliskart didesnę kainą.
Atsakyti
Regina 2017-08-07 08:52:16
Įmonės politika:
1. Klientas niekada nebūna teisus.
2. Jei klientas teisus - žr.į pirmąjį punktą.
Pirkome koldūnų formą. Prie jos raudonoje etiketėje buvo nurodyta kaina - 6.99 eu. Kasoje "įmušė" 9.99 eu. Kadangi prekių nedaug pirkome, tai greit pastebėjome, kad per daug sumokėjome. Pasakėme kasininkei apie klaidą. Ji kažkur bandė prisiskambinti, bet neprisiskambinusi liepė eiti pas skyriaus konsultantę aiškintis. Beieškodami konsultantės dar nusifotografavome kainą. Konsultantei pasakėme, kad mums paskaičiavo neteisingą kainą, ji apžiūrėjo lentyną ir mikliai raudoną etiketę su kaina pašalino iš lentynos. Tada liepė mums eiti į informaciją aiškintis. Nuėjome ten, pasakėme apie kainos neatikimus ir pageidavimą susigrąžinti permokėtus 3 eu. Deja, ten jau ėmė mums aiškinti, kad kaina yra 9.99 eu ir jei mums nepatinka, turime eiti į grąžinimų skyrių ir ten pildyti prašymą, kad grąžinti prekę. Pasakiau, kad nenorime grąžinti prekės, o norime nupirkti už nurodytą etiketėje kainą ir, kad grąžintų mums 3 eu. Vadybininkė ėmė jau šaipytis, kad čia mūsų problema, kaina yra tokia ir viskas. Tik, kai parodėme nusifotografuotą etiketę su prekės kaina, ji kažkur išėjo. Grįžo po kokių 15 min.su kita darbuotoja, kuri atsisakė nurodyti pareigas, atsisakė pateikti darbuotojo pažymėjimą, aiškino, kad čia ne jų kaltė, kad kaina neatitinka ir jos nesiruošia mums nieko grąžinti, siūlė atvažiuoti kitą dieną, kai bus viršininkė, tačiau po ilgų aiškinimų sutiko jau išmokėti vietoje visus pinigus už grąžinamą prekę, nes jau iš principo nebenorėjome prekės už padidintą kainą. Jau seniai neteko susidurti su tokiu požiūriu į klientą, siuntinėjimu nuo vieno pas kitą, problemų nesprendimu, klaidų nepripažinimu ir nelankstumu bei nepagarba klientui. Daugiau kojos ten nekelsim. Kažkada gal ir nebuvo iš ko rinktis, bet dabar yra ir Depo.
Būtent, kad etiketę ir žiūrėjome. Nebuvo jokios datos, kodai atitiko. Todėl buvome tikri, kad kaina raudonoje etiketėje turi galioti. Dar kyla įtarimas, kad salėje daug tokių raudonų etikečių su negaliojančiomis kainomis - atseit žmonės tarp prekių gausos pirkdami nepastebės, kad sumoka daugiau. Šiaip labai paprastai galėjo šią problemą išspręsti - pirmiausia pasakyti "Atsiprašome" ir pasiūlyti kokį kompromisinį variantą - pvz. prekei padaryti kažkokią nuolaidą ir pan.. Dabar per visą pusvalandį ar daugiau aiškinimosi, šio žodžio taip ir neišgirdome, o tik siuntinėjo vieni pas kitus ir bandė išaiškinti, kad mes patys kalti, jog pastebėjome neatitikimą, žinoma, prekybos centro naudai....
Atsakyti
Regina 2017-08-07 08:52:16
Įmonės politika:
1. Klientas niekada nebūna teisus.
2. Jei klientas teisus - žr.į pirmąjį punktą.
Pirkome koldūnų formą. Prie jos raudonoje etiketėje buvo nurodyta kaina - 6.99 eu. Kasoje "įmušė" 9.99 eu. Kadangi prekių nedaug pirkome, tai greit pastebėjome, kad per daug sumokėjome. Pasakėme kasininkei apie klaidą. Ji kažkur bandė prisiskambinti, bet neprisiskambinusi liepė eiti pas skyriaus konsultantę aiškintis. Beieškodami konsultantės dar nusifotografavome kainą. Konsultantei pasakėme, kad mums paskaičiavo neteisingą kainą, ji apžiūrėjo lentyną ir mikliai raudoną etiketę su kaina pašalino iš lentynos. Tada liepė mums eiti į informaciją aiškintis. Nuėjome ten, pasakėme apie kainos neatikimus ir pageidavimą susigrąžinti permokėtus 3 eu. Deja, ten jau ėmė mums aiškinti, kad kaina yra 9.99 eu ir jei mums nepatinka, turime eiti į grąžinimų skyrių ir ten pildyti prašymą, kad grąžinti prekę. Pasakiau, kad nenorime grąžinti prekės, o norime nupirkti už nurodytą etiketėje kainą ir, kad grąžintų mums 3 eu. Vadybininkė ėmė jau šaipytis, kad čia mūsų problema, kaina yra tokia ir viskas. Tik, kai parodėme nusifotografuotą etiketę su prekės kaina, ji kažkur išėjo. Grįžo po kokių 15 min.su kita darbuotoja, kuri atsisakė nurodyti pareigas, atsisakė pateikti darbuotojo pažymėjimą, aiškino, kad čia ne jų kaltė, kad kaina neatitinka ir jos nesiruošia mums nieko grąžinti, siūlė atvažiuoti kitą dieną, kai bus viršininkė, tačiau po ilgų aiškinimų sutiko jau išmokėti vietoje visus pinigus už grąžinamą prekę, nes jau iš principo nebenorėjome prekės už padidintą kainą. Jau seniai neteko susidurti su tokiu požiūriu į klientą, siuntinėjimu nuo vieno pas kitą, problemų nesprendimu, klaidų nepripažinimu ir nelankstumu bei nepagarba klientui. Daugiau kojos ten nekelsim. Kažkada gal ir nebuvo iš ko rinktis, bet dabar yra ir Depo.
Sveiki, dirbau seniau Senukuose, dėl nepagarbos klientui, tai suprantu, labai negražiai pasielgė, tačiau dėl akcijos, tai visada reikia pasižiūrėti, po kaina būna parodyta data, iki kada galioja (nuotraukoje matosi šalia pakabinta balta kaina su tokiu pačiu kodu). Nesakau, kad tai Jūsų klaida, tačiau kitą kartą visada pasižiūrėkite ar ta akcija nepasibaigusi. :)
Atsakyti
Įmonės politika:
1. Klientas niekada nebūna teisus.
2. Jei klientas teisus - žr.į pirmąjį punktą.
Pirkome koldūnų formą. Prie jos raudonoje etiketėje buvo nurodyta kaina - 6.99 eu. Kasoje "įmušė" 9.99 eu. Kadangi prekių nedaug pirkome, tai greit pastebėjome, kad per daug sumokėjome. Pasakėme kasininkei apie klaidą. Ji kažkur bandė prisiskambinti, bet neprisiskambinusi liepė eiti pas skyriaus konsultantę aiškintis. Beieškodami konsultantės dar nusifotografavome kainą. Konsultantei pasakėme, kad mums paskaičiavo neteisingą kainą, ji apžiūrėjo lentyną ir mikliai raudoną etiketę su kaina pašalino iš lentynos. Tada liepė mums eiti į informaciją aiškintis. Nuėjome ten, pasakėme apie kainos neatikimus ir pageidavimą susigrąžinti permokėtus 3 eu. Deja, ten jau ėmė mums aiškinti, kad kaina yra 9.99 eu ir jei mums nepatinka, turime eiti į grąžinimų skyrių ir ten pildyti prašymą, kad grąžinti prekę. Pasakiau, kad nenorime grąžinti prekės, o norime nupirkti už nurodytą etiketėje kainą ir, kad grąžintų mums 3 eu. Vadybininkė ėmė jau šaipytis, kad čia mūsų problema, kaina yra tokia ir viskas. Tik, kai parodėme nusifotografuotą etiketę su prekės kaina, ji kažkur išėjo. Grįžo po kokių 15 min.su kita darbuotoja, kuri atsisakė nurodyti pareigas, atsisakė pateikti darbuotojo pažymėjimą, aiškino, kad čia ne jų kaltė, kad kaina neatitinka ir jos nesiruošia mums nieko grąžinti, siūlė atvažiuoti kitą dieną, kai bus viršininkė, tačiau po ilgų aiškinimų sutiko jau išmokėti vietoje visus pinigus už grąžinamą prekę, nes jau iš principo nebenorėjome prekės už padidintą kainą. Jau seniai neteko susidurti su tokiu požiūriu į klientą, siuntinėjimu nuo vieno pas kitą, problemų nesprendimu, klaidų nepripažinimu ir nelankstumu bei nepagarba klientui. Daugiau kojos ten nekelsim. Kažkada gal ir nebuvo iš ko rinktis, bet dabar yra ir Depo.
Nepatenkintas.pirkėjas
2017-08-06 14:56:49 IP 78.61.217.30
Atsakyti
tai buvo ne dabar bet prieš maždaug metus tik dabar sugalvojau parašyti čia.norėjom pirkti gerą nebrangų televizorių. iškarto paklausiau ar yra kokia akcija pirkimui išsimokėtinai (lizingu) BE PABRANGIMO. sako darbuotojas : pabrangimas APIE 20 % ??!! tai apie 100 EURŲ ??!!!! atsisakėm, nepirkom. nupirkom elektromarkt 4K labai gerą kur jungiasi internetas BE JOKIO PABRANGIMO. tegu toliau laiko tokias kainas ir jau gali nors dabar užsidaryti.ir topocentre pabrangimas buvo net virš 100 eurų ir gi nepirkom. aš išvis nesuprantu kam mokėti už lizingą jei galima tą patį nupirkti be pabrangimo. patys jei kvaili ar milijonieriai tai mokėkit už nieką.tas pats buvo ir avitela su pabrangimu nepirkom.iš tų senukų nieko gero nėra, tai tik perekūpas jie nieko nedaro ir negamina tik perparduoda. seniai pirkom spyną pakabinamą lauke pabuvo virš metų ir neberakino, užrudijo, teko išmesti ir pirkti naują buvo pagaminta Kinijoj. (gal ir patys kalti reikėjo pirkti lauko salygom pritaikytą spyną). bet kodėl tada tokias parduoda.?! neseniai pirkom vieną prekę iš TELIA tai patiko išvis be pabrangimo ir dar į namus atvežė nemokamai, net į butą atnešė. tai tiek.sėkmės apsiperkant tik neapsigaukite.
Atsakyti
Vairuotojas 2017-08-02 16:18:56
2017 metų Liepos 31 dieną 17:40val. kelyje Vilnius-Kaunas Senukų vairuotojo vairuojamas autobusiukas tik per plauką nesukėlė eismo. Vykstant kryptimi Rumšiškės-Kaunas Senukų Statybų Duona transporto priemonė priartėjo labai greitai, nors mes jau važiavome šiek tiek daugiau nei leistinas max. greitis antrąja juosta, Senukų automobilis visais įmanomais būdais bandė mus aplenkti patvoriu, priartėjęs prie pat mūsų automobilio galo vos neatsitrenkė. Pasitraukus ir praleidus transporto priemonę vairuotojas agresyviai gestikuliavo, panašu burnodamas plūdosi. Priartėjus prie Panerių tilto dar kartą pavojingai manevruodamas per dvi eismo juostas vos neįsirėžė į automobilių vilkstinę. Proto reikia turėti priimant tokius vairuotojus, jau nebekalbant apie išleidimą į gatvę su transporto priemone.
Deja cia ne senuku vairuotojas ir tuo labiau senuku transportas. Sia masina gali issinomuot bet kas cia city be auto. Tik reklamos senuku nes senuku aikstelei stovi.
Atsakyti
Teko apsipirkti ir realioj parduotuvej, ir internetinej. Realioj sunku rasti konsultanta, sistema siaubinga, kainu daznai rasti neimanoma.
Pries atvykstan porai savaiciu Lietuvon, nusipirkau internetu 2 pripuciamus ciuzinius. Vienas ciuzinys buvo kiauras, tai buvau paprasyta nufotografuoti ir nusiusti jiems ciuzinio skylute (plika akimi jos nemaciau) ir jie spres kas kaltas! Atsakymo kitokio ir nelaukiau, kad esu pati kalta ir niekas man jo nepakeis. Matyt pykcio priepuolio metu pragrauziau/prabadziau ciuzini, kad netureciau ant ko miegoti!
Pati gyvenu Skandinavijoj ir zinau kaipm ten aptarnaujami klientai. Reiktu informuoti KESKO su kuo jie susidejo tuo tersdami savo per daugeli metu uzsitarnauta gera varda.
Atsakyti
Elektrėnuose nuoširdžiai siūlau pasirinkti kitą tokio pobūdžio parduotuvę, tačiau ne "Senukai". Jų ten yra dar 3 ar 4.
Darbuotojai elgiasi arogantiškai, persiuntinėja klientus nuo vieno konsultanto pas kitą (kai jų viso tą dieną tebuvo trys, iš kurių vienas - krovikas).
Norimos prekės tą dieną taip ir neįsigijau.
Parašius nusiskundimą el. paštu atsakymo taip ir negavau. Jau praėjo maždaug savaitė nuo laiško išsiuntimo. Tai tik parodo aukštesnio lygio vadovų tokį patį požiūrį į klientą, kaip ir parduotuvės darbuotojų.
Žuvis pūna nuo galvos, kaip sakoma :)
Atsakyti
2017 metų Liepos 31 dieną 17:40val. kelyje Vilnius-Kaunas Senukų vairuotojo vairuojamas autobusiukas tik per plauką nesukėlė eismo. Vykstant kryptimi Rumšiškės-Kaunas Senukų Statybų Duona transporto priemonė priartėjo labai greitai, nors mes jau važiavome šiek tiek daugiau nei leistinas max. greitis antrąja juosta, Senukų automobilis visais įmanomais būdais bandė mus aplenkti patvoriu, priartėjęs prie pat mūsų automobilio galo vos neatsitrenkė. Pasitraukus ir praleidus transporto priemonę vairuotojas agresyviai gestikuliavo, panašu burnodamas plūdosi. Priartėjus prie Panerių tilto dar kartą pavojingai manevruodamas per dvi eismo juostas vos neįsirėžė į automobilių vilkstinę. Proto reikia turėti priimant tokius vairuotojus, jau nebekalbant apie išleidimą į gatvę su transporto priemone.
Atsakyti
Pirkau internetu statybines medžiagas laiptams įrengti. Pristatė per dvi dienas, prekės kokybiškos. Nusiskundimų neturiu. Ačiū.
Atsakyti
Atvykau į parduotuvę Ukmergės 244 pirkti man reikalingos konkrečios prekės (buitinės elektronikos skyriuje), apie kurią sužinojau savo naujienlaiškyje. Prekės neradusi, kreipiausi į konsultantę. Ši pareiškė, kad nieko nežino apie internetu reklamuojamas prekes ir pasiūlė grįžti namo bei užsisakyti internetu. Visiškai atsitiktinai einant pro ekspoziciją, tą prekę radau akcijinių išstatymų stende. Vėl susiradau tą konsultantę ir parodžiau tą prekę. Ji atrodė akivaizdžiai nustebusi. Taigi atvyksta pirkėjas iš kito miesto galo PIRKTI, o jį siunčia namo! Beviltiška buvo klausti išsamiau apie mane dominančio produkto savybes, tiesiog paskaitė iš aprašo pakuotėje. Tuomet kodėl tokie darbuotojai vadinami konsultantais? Siūlyčiau tai moteriškei kepti kokius kebabus, gal ten būtų paprasčiau susigaudyti. Pirkėjams rekomenduoju būti budriems, patiems naršyti po ekspozicijas, patiems išsamiai domėtis teikiamų prekių ypatybėmis, o ''konsultantus'', mokant už tai atitinkamą atlygį, vadinti tiesiog salės darbuotojais, kurie dažnai patys nesusigaudo, ką ten veikia ir kartais net totaliai klaidina!
Atsakyti
Gerbiamas direktoriau,
Šiandien teko apsipirkti didėlio maštabo parduotuvėje Senukai.Atrodo viskas turėtų būti gerai, norėjome įsigyti kiliminę dangą, su didėliu sunkumu suradome konsultantą, kuris yra per 3 skyrius paskirtas (pas ji kreipėsi ir dėl kilimų, laminato, įvairių kilimo dangų). Taigi konsultantas (deje pavardės neįsiminėm) kuo puikiausiai mus aptarnavo ir kai jau pasirinkome dangą aišku norėjome pasinaudoti kraštų apsiūvimo paslauga, taigi konsultantas mielai mum pradėjo apsiūvinėti kiliminės dangos kraštus. Kaip ir čia turėtume likti patenkinti, bet tuo metu kai žmogus kruopščiai ir greitai daro savo darbą, atlekia vadinamoji vadibininkė, nors aš jos taip nepavadinčiau, RIMA MAJAUSKIENĖ ir pradėda rėkti ant visos parduotuvės, ant vargšo konsultanto, kuris tiesiog atlieka savo darbą, pasikartosiu labai greitai ir kokybiškai. Ar kompetinga ir kūlturinga rėkti ant savo pavaldinio prie pirkėjų? Manau, kad ne, labai nekultūringa, nemaloni, neišprūsusi moteriškė. Viską galima suprast, trūksta konsultantų, bet šis juk nepasislėpie, kaip dauguma o dirbo.. Kas kaltas, kad didelė eilė susidarė? Vadybinkė pradėjo rėkti, kad pas tave (konsultantą) eilė žmonių stovi, nėr čia ko apsiūvinėti, gali atvykti kitą dieną ir apsiūti, kai padariau pastabą vadybininkei, pradėjo agresyviai konfliktuoti su manimi. Atvykus į šią parduotuvę tikėjausi 100 proc.aptarnavimo, kodėl turiu įsigyjus kiliminę dangą atvažiuoti kitą dieną, kad man apsiūtų? Apsurdiška. Nuotaika sugadinta, bet labiausiai pergyvenu dėl konsultanto, kuris po mūsų, tikriausiai buvo ir vėl aprėktas. Ačiū dar kartą konsultantui vyrui (apie 50 metų) kuris profesionaliai atliko savo darbą, o dėl vadybininkės tikiuosi padarysite kažkokias išvadas. (nusiūskite į kursus skirtus bendravimui su klientais). Parašiau šį laišką tik dėl to, kad mano atsiliepimas paliktas parduotuvėje, tikriausiai buvo išmestas..
Su pagarba, klientė Violeta
Atsakyti
Nusipirkus prekę internetu, po trijų dienų paskambino, kad prekės nėra, o pinigai bus grąžinti į sąskaitą dviejų savaičių bėgyje.Praėjus 11 parų pasiteiravau telefonu.Atsakymas, kad pinigai bus grąžinti po 14-os darbo dienų, nuo pranešimo, kad prekės nėra, nors parduotuvėje Jonavos gatvėje jinai yra. Visiškas absurdas.
Atsakyti
Sveiki.
Uzsakeme ispjauti lentas Kaune Jonavos g. Po savaites sake ispjaus. Atvaziavus i senukus pasake kad nespejome ir skambinome jums. Tuo metu kalbejau kita atsiliepti negalejau.Baigus pokalbi atskambinau taciau nejunge. Darbuotojai pasake kad mums atskambinti negalima. Skambuti gavau 16:51. Atsiemimo laikas buvo 17val. Uzsakyma atsiimti vaziavau specialiai is Kulautuvos. Kas per klientu aptarnavimas? Skambina paskutine minute. Atskambinti neimanoma. Kas dabar kompensuos keliones islaidas: kuro sanaudos, masinos nuomos sanaudos?

Kvito nr 80831/22

Aciu.
Atsakyti
Užsisakai 4vnt durų (3 vidaus 1 lauko), vidaus duris atveža sugadintas bandydami apgadinimą paslėpti po brošiūra užkišta.
Padarai grąžinimą, paprašai tas pačias prekes pristatyti sekančią dieną, jie atsako jog bus pradėtas tyrimas kuris truks 14 dienų? Tiek aš - gavėjas patvirtino, jog prekės sugadintos, tiek kurjeris DPD patvirtino, jog sugadinta tačiau reikalingas tyrimas 14 dienų? tebūnie. Lauki lauko durų, nes jos svarbiausia kadangi į namus supirkta visa buitinė įranga, praeina savaitė nepristato, praeina antra savaitė nepristato, skambini po tris kartus į dieną nieks numerių atsakingų asmenų nepateikia į el. paštą neatrašo. Išgirsti kaskartą "Su jumis susisieks" trūksta kantrybė, atšauki užsakymus nes nebeįmanoma, praeina trys savaitės, pinigų grąžinimas dar nepadarytas, skambini ir išgirsti "Su jumis susisieks". Trūksta žodžių, jei gyvenime manęs paklausit ar rekomenduoju pirkti iš e-prekybos senukų, pasakysiu tikrai ne. Pirkti parduotuvėj - viskas gerai. Bandysim skaičiuoti rekordą, kiek ilgiausiai laiko mėgins "su manim susisiekt". Per savo gyvenimą neesu palikęs nė vieno blogo atsiliepimo, štai pirmasis - turėkit.
Atsakyti
Noriu padekoti personalui (Senukai Vilniuje salia Ikea parduotuves) uz malonu ir gera, kvalifikuota aptarnavima. Pradedant apsauginiu ir baigiant kasininkes. Padejo ir pasirinkti medziagas, ir pakrauti ir net gi pasodinti vaika i vezyma :)
Atsakyti
Įsidarbinau senukuose vasaros metu, kadangi ką tik baigiau mokykla ir norėjau užsidirbti pinigų teisėms, galbūt automobiliui, savo laisvalaikiui ir t.t. Turbūt tai buvo viena iš didžiausių klaidų, kurių esu padaręs. Su darbuotojais elgiamasi kaip su š..., niekas nieko, net skyriaus direktorius, nepaaiškina naujam, žaliam, ką tik atėjusiam darbuotojui, bet tikimasi, jog darbo našumas būtų kaip seno, patyrusio darbininko. Darbuotojai, su kuriais bendravau, siūlė elgtis su klientais nežmoniškai, tiesiog sakyti, kad nieko nežinai, neturi laiko arba ką tik pradėjai dirbti. Patyręs traumą (susilaužiau koją), pranešiau darbdaviui, kad negalėsiu dirbti dėl savo traumos. Jis nepatikėjo, tad turėjau vilktis iš savo buto, su sulaužyta, gipsuota koja, iki Senukų parduotuvės, kad įrodyti, jog iš tikrųjų susilaužiau koją, o ne "simuliuoju", kaip sakė pats darbdavis. Nustebęs po tokių žodžių, paprašiau, kad mane nuo sekančio mėnesio atleistų iš darbo ir netgi čia kilo problemų. Darbdavys bandė įrodyti, kad aš pasveiksiu per savaitę ir galėsiu toliau dirbti. Niekam niekad nerekomenduočiau dirbti Senukuose.
Atsakyti
Nusipirkau virtuvini ciaupa uz 135eurus. Reikejo filrtiuko (aeratoriaus) jam, nes sugadinau pats. Reikejo daryti spec uzsakyma...pralaukiau 4savaites, kad atsiustu visai netoki. Net maisytuvo kodo nemoka perrasyti is paciu darytos fotografijos. Mano maisytuvas "Bat samoa" 115.0046.072, o atsiunte aeratoriu kodu 133.05.05.827. Pragaisino mano brangu laika ir kura apie 50km. Ačiū uz demesi senuku administratoriai, kurie net nesugeba sureguliuot, kad ju darbuotojai dirbtu ir net patys uzsakymo nesugeba padaryti normaliai
Atsakyti
Praėjau daugybė elektronikos prekybos centrų ir neradau gerų specialistų tik pabaigoj atvykę į Kauno senukus (Draugystės g.) radom ė tikra specialistą prie telefonu (Raimunda Pušinska) šis jaunatviškas vyras parodė. Ir paaiškino kuom skiriasi ir kodėl verta investuoti į kompiuterius ir gaila nespėjome jam padėkoti :)
Atsakyti
Aurimas 2017-05-25 15:07:44
Papasakosiu savo patirti el. parduotuveje - senukai:
Norėjau įsigyti paspirtuką, kurį pamačiau parduotuvėje (kaina 50€) - galvoju reikia patikrinti jų e-shope, o ten AKCIJA -40% (29.99€) - kadangi galėjau palaukti (nuo pirmadienio iki ketvirtadienio) - pamaniau pataupysiu
Užsisakiau prekę per el.parduotuvę, susimokėjau ir laukiu kada galėsiu atsiimti (Visur reklamuojasi kad prekių atsiėmimas parduotuvėje per 1-3d.d) na aš pamaniau kad prekė kuri yra toje pačioje parduotuvėje, turbut atsineš per keleta valandu ir galėsiu atsiimti, bet.... :)
Praėjo trys dienos - galvoju reikia pasiskambinti, nes laiko jau nebeturiu, (paspirtukas reikalingas išvykai) - paskambinu nurodytu telefonu, sako galite bandyt nuvažiuoti turėtų jau šiandien jau būti paruošta, nes šiandien jau kaip ir ta paskutinė trečioji diena, bet sako geriau dar sulaukite sms apie patvirtinima, ok laukiu... Sulaukiau jau kitos dienos, bet sms negavau - galvoju reik vel skambinti - atsiliepia moteris ir išgirstu ta pačią istoriją kaip ir vakar, jau nebegaliu laukt - važiuoju į prekių atsiėmimo vietą, pasidomiu kur mano prekė- atsakymas "ji dar nepradėta rinkti, nes darbuotojų mažai, užsakymų daug, klausiu ar šiandien įmanoma gauti prekę, kuri vos už 15 metrų nuo jūsų skyriaus - jokių šansų, nieko nespėjame, esame dideli ir viskas veikia pagal sistema, žmonės kai kurie jau po 7-10 dienų laukia, tad teks ir jums laukti. Ta pačią akimirką atšaukiau užsakymą- pinigus žadėjo grąžinti per savaitę - kažkaip nesitiki bet laukiam :)

Mano patarimas Senukams - reikėtų labai stipriai pasistengti, pasirbėti, kad jūsų e-shopas atitiktų šiuos laikus, nes visi kas perka - nori gauti prekę tą pačią ar a kitą dieną, na iš bėdos bent jau sugebėtumėte laikytis savo žodžio 1-3dienos, arba bent jau iškarto po užsakymo gavimo - susisiektumėte ir praneštumėte, kad reikės laukti savaite o gal ir ilgiau, dabar esate giliai akmens amžiuje ir jei planuojate toliau taip pat dirbti - uždarykite e-shopa ir prekiaukite krautuvej kaip ir iki šiol....
Sveiki,
Aš irgi nekantriai laukiau savo užsakytos prekės el.parduotuvėje. Po 3-jų dienų parašiau jiems laišką su klausimų: „Kada?“. Atsakymo sulaukiau. Parašė, kad taip ilgai lauktos prekės neturi. Nors parduotuvėjė toji prekė buvo prekyboje. Pinigus (nemažus) žadėjo pervesti 2-jų savaičių bėgyje. Neturiu nei pinigų, nei prekės. Kaip Jums sistema?
Atsakyti
Akcija kantriems: "rask prekę pats". Nepraeina nei valanda ir randi ko nori (jei pasiseks). Draugystės 8C Kaunas 2017-06-28 d. 14:20 santechnikos skyrius. Kitą kartą įdarbinkit klientus - išrūšiuos tuo pačiu.
Atsakyti
Nupirkta vėjapjovė. Po 1 sezono užkalė varikliukas. Senuku specialistų išvada netinkami tepalai, nors būtent jų konsultantas rekomenduotas tepalas. Tepalų lygis pastoviai buvo tikrinamas, po sezono pilnai išpilti ir pakeisti naujais. Įrodyti jau nieko isivaizduojų neįmanoma, nes jų specai įkišo savo nagučius.
Atsakyti
Inga 2017-04-02 23:03:29
Siandien lankemes ukmerges gatveje vilniuje esanciuociuose senukuose. Elektronikos skyriuje reikejo kabelio jungties, daliklio tv. Aptarnavo labai nemaloni konsultante pardaveja. Negalejo atsakyti I pateiktus klausimus, siule issikviesti meistra jei kazko nezinome. Dingo noras pirkti reikiama preke, bet kadangi labai reikejo tai paememe. Siulyciau patikrinti kaip aptarnaujami zmones jusu prejybos centre !
tai jei tupu klausimu klausinejai arba kur meistrai tik zino tai gal pati dura esi
Atsakyti
Laba diena, norėjau parašyti Jums, apie tai, jog esu labai nusivylusi jūsų darbuotoju-konsultantu Tomu Lakštučiu, dirbančiu UAB“Kesko Senukai“, Telšiuose, kuris šiandien 2017-06-17 daugiau nei 20 min. nesiteikė aptarnauti, t. y. paduoti herbicido iš užrakintos spintelės, pasakęs, - nėra daugiau konsultantų, laukite, nuėjo į kitą skyrių, kur stoviniavo, konsultacijos pirkėjams neteikė. Dar kartą, paprašius paduot norimą prekę, atrėžė- laukit. Matėsi, kad jam nėra nuotaikos dirbti, netgi, pasakius, kad aš parašysiu apie Jus atsiliepimą, pasakė, - rašykit. Po šitokio jo akibrokšto, teko ieškoti kito konsultanto, kuri maloniai, akimirksniu, mus (jau atsirado ir daugiau norinčių įsigyti fungicidų bei herbicidų) aptarnavo. Liaudies patarlė sako: vienas šaukštas deguto visą statinę medaus sugadina. Manau, kad šitokie darbuotojai nepalieka pirkėjams noro lankytis „Senukuose“.
Atsakyti
Siaures miestelyje santechnikos skyriui bordakas, vitrinoi preke yra, bet jos nusipirkti negali, nes pasirodo jos nera.Konsultantu truksta, vargses laksto nuo vieno prie kito kliento ir vistiek visi nelaimingi, gal ponai sedintys auksciau pradekit dirbti?juk konsultantes tai dirba!
Atsakyti
Kadangi šis komentaras yra anoniminis, tad parašysiu nuoširdžią nuomonę apie Senukus iš vidaus. Visų pirma: "žadamos" premijos už slaptuosius klientus, už pagautus v***s tėra tik išpūstas burbulas. Kažkada gruodį pas mus į skyrių atėjo klientas (nesakysiu kurį skyrių), ir nepastebėtas bandė išsinešti užantyje prekę. Aš su kolega staigiai prisistatėme ir pasakėme padėti prekę į lentyną. Pranešėm vadovui apie vagystę, šis pasakė, kad mėnesio gale prie algos bus pridėta premija. Kai gavome algalapius, tai ne tik kad nebuvo jokios premijos bet ir mžesnė alga už vieną dieną nedarbo. Toliau, kliento aptarnavimas priklauso nuo to, kokios nuotaikos pabudo konsultantas. Esu matęs, kaip į mano skyrių ateina konsultantas neišsimiegojęs, piktas ir dėl to jis visus klientus siuntinėjo pas kitus kolegas. Suprantu, kad nėra nuotaikos dirbti ar panašiai, bet nebūtina pykti ant kliento vien už tai, kad jis paklausė, kur rast tą ar kitą skyrių. Prekių tausojimas irgi labai retas atvejis. Yra buvę (prisipažinsiu ir pats taip kartais padarydavau), kad sudūžta prekė arba netyčiomis subrokuojame. Tai kad prekė nepadedama į broko lentyną, bet dažniausiai dar labiau subrokuojama ir išmetama į konteineri. Žodžiu, tiems, kurie žada darbintis kad ir vasarai į Senukus, pasikraukite kantrybės pilnas kišenes. :)
Atsakyti
Papasakosiu trumpai ir aiškiai senuku strategija kuri matosi labai gerai iš šalies. Jei užeisite rugsėjo-lapkricio mėnesį matysite labai daug konsultantų, darbuotojų nes tada pradeda dirbti studentai atėjus balandžio-birželio mėnesiams senukai ištuštėja studentai pabėga nes už tokius mažus pinigus nelabai kas dirbt nori vasaros laikotarpiu. Tada liepos-rugpjučio mėnesį darbuotojų vėl atsiranda nes priima nemažai mokinių. Taip tiesiog paprastas dalykas ir viskas sukasi ratu. Šioje įmonėje dirbant retas kuris gali pasiekti kažką geriau nes dirbant nelabai yra perspektyvų. Apie tokius dalykus kaip premija už gerą darbą nebėra jų. Dažniausiai kaip pasako yra premija už slapta klientą kuris parduotuvėje pasirodo kartą per mėnesį arba už pagauta vagį (neįmanomas atvejis jei dirbi skyriuje).
Atsakyti
Dirbti bet kur bet tik ne čia. Algos mažos, krūvis didelis... SENUKAMS NE
Atsakyti
Vakar 2017-06-04 buvau Megoje senukuose, ir spėkit prie laminato konsultanto laukėme 30 min. Jis nuolat kartojo tuoj luktelkit minutę ir vaikšto ratais kvadratais. Kai mano piktas žvilgsnis jį pasiekė po 15 min stoviniavimo. Sako paskambinsiu kolegai tuoj ateis. Dar 15 min nieko nėra, o buvo bakaras ir pirkėjų tuščia. Po pusvalandžio norėjosi priet ir papurtyti tokį neatsakingą darbuotoją, tuo labiau, kai po tų 30 min priėjome kokį 5 kartą, radome žaidžiantį telefonu ir paklausiau ar šiandien galime pagaliau apsipirkti ar jau išeiti? Nuoširdžiai nebemėgstu senukų.
Atsakyti
kainos "Senukų" lentynose nuolat klaidina pirkėjus (šiais metais jau trečias kartas), nes kasoje prekės kaina "šiek tiek" skiriasi nuo mokant kasoje
Atsakyti
Sveiki, noriu išsakyti savo nuomonę apie internetinę senukų prekybą. Gegužės 22d. buvo užsakytos 3 prekės ir nurodytas 2-4 d.d. pristatymo terminas, aš privalėjau gauti prekes penktadienį, to ir tikėjausi, tačiau jų negavome, konsultantės telefonu nurodė, jog prekės suruoštos ir turėtų greičiausiu metu mane pasiekti, bet šiandien (05 30) jų dar nėra... labai nusivyliau, nes tai turėjo būti dovana vaikui, ir tikrai nesuprantu tada terminų nustatymo ir žmonių kvailinimo... Taip, kad ir kitus įspėju, būkite atsargūs Senukai nesilaiko grafiko...
Atsakyti
Papasakosiu savo patirti el. parduotuveje - senukai:
Norėjau įsigyti paspirtuką, kurį pamačiau parduotuvėje (kaina 50€) - galvoju reikia patikrinti jų e-shope, o ten AKCIJA -40% (29.99€) - kadangi galėjau palaukti (nuo pirmadienio iki ketvirtadienio) - pamaniau pataupysiu
Užsisakiau prekę per el.parduotuvę, susimokėjau ir laukiu kada galėsiu atsiimti (Visur reklamuojasi kad prekių atsiėmimas parduotuvėje per 1-3d.d) na aš pamaniau kad prekė kuri yra toje pačioje parduotuvėje, turbut atsineš per keleta valandu ir galėsiu atsiimti, bet.... :)
Praėjo trys dienos - galvoju reikia pasiskambinti, nes laiko jau nebeturiu, (paspirtukas reikalingas išvykai) - paskambinu nurodytu telefonu, sako galite bandyt nuvažiuoti turėtų jau šiandien jau būti paruošta, nes šiandien jau kaip ir ta paskutinė trečioji diena, bet sako geriau dar sulaukite sms apie patvirtinima, ok laukiu... Sulaukiau jau kitos dienos, bet sms negavau - galvoju reik vel skambinti - atsiliepia moteris ir išgirstu ta pačią istoriją kaip ir vakar, jau nebegaliu laukt - važiuoju į prekių atsiėmimo vietą, pasidomiu kur mano prekė- atsakymas "ji dar nepradėta rinkti, nes darbuotojų mažai, užsakymų daug, klausiu ar šiandien įmanoma gauti prekę, kuri vos už 15 metrų nuo jūsų skyriaus - jokių šansų, nieko nespėjame, esame dideli ir viskas veikia pagal sistema, žmonės kai kurie jau po 7-10 dienų laukia, tad teks ir jums laukti. Ta pačią akimirką atšaukiau užsakymą- pinigus žadėjo grąžinti per savaitę - kažkaip nesitiki bet laukiam :)

Mano patarimas Senukams - reikėtų labai stipriai pasistengti, pasirbėti, kad jūsų e-shopas atitiktų šiuos laikus, nes visi kas perka - nori gauti prekę tą pačią ar a kitą dieną, na iš bėdos bent jau sugebėtumėte laikytis savo žodžio 1-3dienos, arba bent jau iškarto po užsakymo gavimo - susisiektumėte ir praneštumėte, kad reikės laukti savaite o gal ir ilgiau, dabar esate giliai akmens amžiuje ir jei planuojate toliau taip pat dirbti - uždarykite e-shopa ir prekiaukite krautuvej kaip ir iki šiol....
Atsakyti
Noriu padekoti konsultantei Vitalijai Rylienei, kuri dirba Kaune Megoje/Senukuose/ nuostabi darbuotoja, dirbanti "'sodo darzo skyriuje.Ji speja aplekti ir lauke ir viduje atrodo prie kiekvieno pribeganti pasidometi gal ko truksta, paaiskinti, patarti.Branginkite sia darbuotoja.Aciu jai ir jums

Taip pat rekomenduojame

Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų
Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų 09-15 13:03
Nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliojo naujasis Darbo kodeksas (DK) - antras po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Advokatų profesinė bendrija „Magnusson ir partneriai" teigia, kad įsigaliojus...
Pilaitėje uždaroma "Hyper Norfa"
Pilaitėje uždaroma "Hyper Norfa" 09-22 07:03
Vilniuje esanti parduotuvė negeneruoja pakankamai pajamų, todėl nuspręsta išsikraustyti iš nuomojamų patalpų.
"Telia Company" už kyšius sumokės 965 mln. USD baudą
"Telia Company" už kyšius sumokės 965 mln. USD baudą 09-21 21:42
Telekomunikacijų bendrovė "Telia Company" pasiekė tarptautinį susitarimą su teisėsauga ir sutiko sumokėti 965 mln. USD dydžio baudą dėl kaltinimų kyšininkavimu Uzbekistane.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Manchester United 17,45 +2,05%
AutoZone 553,49 +1,82%
General Electric 24,75 +1,77%
Hewlett-Packard 19,77 +0,87%
Dr Pepper 89,50 -2,38%
NVIDIA 180,76 -2,73%
Avon 2,42 -3,20%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1260,26 +1,14%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Nafta 49,48 -0,86%
Jautiena 206,16 +2,87%
Cukrus 27,83 -2,11%
Benzinas 1,45 -5,84%
Vištiena 148,38 +5,51%
Mediena 697,44 -1,00%