VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Pigu, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu

Atsiliepimai apie Pigu, UAB

Pigu.lt

Taupyk laiką ir pinigus
Parašyk savo nuomonę apie Pigu, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Galiu pasakyti tik viena, kad kompanija nešvari ir nesąžininga, ir tai parodo kad negali nei su niekuo susisiekti, tik su atsakikliu.
O kas turės garantinių problemų tas ir supras.Žinoma prekę jie greit pristato, nes pinigus gauna.
Atsakyti
Sveiki.Noriu padekoti pigu.lt komandai uz operatyvu aptarnavima.Perku jau ne pirma karta.Niekada nebuvo jokiu problemu.Ir si karta vakar 12 valanda uzsisakiau televizoriu.Siandien 11 val televizorius jau pristatytas i namus.Informacija puiki.Sms i telefona.Laiskai i el.pasta.Viskas informuojama.Teko susidurti ir su kitom int parduotuvem.Vat ten tai visiska tragedija.Sekmes jum darbuose!
Atsakyti
Pigu.lt 2017-05-12 09:54:33
Laba diena, p. Laima,
norime patikslinti - jei gavote neveikiančia prekę tai turi patikrinti servisas. Jei autorizuotas servisas nustato gamyklinį defektą, prekę galime pakeisti arba grąžinti pinigus.
Jūsų atveju, kaip ir minėjome, prekė išsiųsta patikrai. Informuosime Jusu asmeniškai turėdami išvadas.
Na ką gi, po daugiau nei mėnesio laukimo atgavau pinigus. Per tą laikotarpį net du kartus kurjeris buvo atvežęs TV, kurių nepriėmiau, nes neaišku nei ką, nei kodėl siunčia. Kaip galima suprasti, tarpusavyje ten nesusikalbama yra, tad kenčia klientas, ko neturi ir negali būti. Neberekomenduočiau pirkti iš šios internetinės parduotuvės, kol jie nesugebės pakeisti savo požiūrio į klientą.
Atsakyti
Žinot neverta vargti, nes po šešto karto gavau atsakymą : (prašome patikslinti užklausą. Pagal duomenis matome, kad paskutinį kartą Jums buvo išsiųstos serviso priimtos išvados. Nurodyta, kad prekė yra techniškai tvarkinga.) O šalia sudėtos sugadintos dalys, ir viskas veikia tik ant snarglių.Perduosiu viska kitom instancijom ginančioms pirkėjus ir gerai sako reik per televizija.Daugiau viešumo jų sukčiavimui apriboti.
Atsakyti
Pirkau telefoną Samsung Galaxy S5312, telef. neatitiko el. parduotuveje nurodytų techninių duomenų, nėra lietuvių kalbos. Techninius duomenis aprašytus el parduotuvėje esu nufotografavusi. Kad atvyktų paimti netinkamą telefoną kurjeris, į Pigu.lt esu skambinusi 3 kartus, rašiusi el. laišką, rezultatų jokių. Turiu patirti nemalonumus bei laiko gaišimą dėl UAB PIGU žemo aptarnavimo lygio bei klientų apgaudinėjimo. Jokių vertingesnių daiktų Pigu.lt patarčiau nepirkti, nes sugaišite daug laiko ir nervų. Šiuo metu tai labiausiai smukusi iš el. parduotuvių, kai kalbame apie pagarbą pirkėjui.
Atsakyti
Jūratė 2017-06-26 16:14:58
Noreciau paklausti, ar kas nors, grazine prekes atgavo pinigus? Nes as neatgaunu.Reikes kazkur kreiptis, , , pigu lt., , nesugeba grazinti net 20 eurų.
Taip iseina, kad siai parduotuvei, , padovanojau, , ir pinigus ir preke, jau dvi savaites atsirasinejimai, po kelis kartus reikalauja saskaitos numerio, tiesiog tyciojasi. Rengiuosi kviestis zurnalistus i pagalba.
Atsakyti
Neseniai pirkau lovą. Kažkokia nesąmonė - atėjo visiškai netokia - neatitiko nei spalva, nei furnitūra. Rašėme į "kokybę", į porą laiškų atsakė, vėliau - nulis. Žinoma, pasilikome tą lovą, kitos išeities nebuvo. "Kokybė" ėmė aiškinti, kad tiekėjo klaida, prašė vis fotografuoti, tai tą, tai aną. Tos mergaitės, kurios ten atsakinėja nelabai suvokia, ką rašo. Aš pirkau iš "Pigu", tai čia jų reikalas. Man neįdomios tiekėjo klaidos. Atsakyti turėtų tas iš ko pirkome. Įmonė nesugebėjo net atsiprašymo dovanėlės "įspausti", o esu net VIP statusą gavusi. Jokio galutinio atgalinio ryšio.
Atsakyti
Kęstutis 2017-06-26 14:41:04
Prieš porą savaičių Pigu.lt pirkau sietą, tai jau po pirmo naudojimo iširo - išsinėrė iš rėmo.
Laba diena, p. Kęstuti,
prašome patikslinti užsakymo numerį ir situaciją el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išspręsti problemą.
Atsakyti
Nerijus 2017-06-23 21:43:33
Kaip kreiptis? Per jūsų atsakiklio mergeles, kurios nieko nepasakys išskyrus - mes su jumis susisieksime.Žinot jau nusibodo skambinėti kaip į sieną.Ar vėl į jūsų garantinį, kur dirba (durnelių) atleiskit komanda, arba apmokytų gudruolių, kad tik kuo mažiau garantinių būtų. Džiaukitės kad mūsų teisinė sistema kol kas supuvus.Nes kitaip jūs jau seniai būtumėte bankrutavę.Visus tuos popierius perduosiu teisių tarnybai, gal susidomės jūsų veikla.
Laba diena, p. Nerijau,
pagal Jūsų vardą užsakymo nerandame. Jei turite pretenzijų dėl konkretaus atvejo prašome kreiptis el.paštu kokybe@pigu.lt nurodant užsakymo numerį.
Atsakyti
Kristina Asmenaite 2017-06-23 18:43:29
Gerb.pigu.lt labai malonu su jumis bendradarbiauti, o ypac kaip perki prekia su garantija, kaip preke sugesta ir paskambini jums jus saket kad meistras susisieks per savaite o jis net neskambino iki siol praejo 15 dienu ir tylu, o jus taip pat nesugebejot paskambinti paklausti ar kas nors pajudejo, todel tariu jums dideli Aciu uz jusu rupesti.As jusu parduotuve labai nusivyliau ir niekam nepatariu pirkti pas jus prekes su garantija nes jums nusispjaut i gedimus kuriu niekas netvarko!
Laba diena, p. Kristina,
atsiprašome už nesusipratimą dėl neatvykusio meistro. Su Jumis susisieksime asmeniškai dėl prekės pristatymo į autorizuotą servisą.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-06-23 16:14:48
Laba diena, p. Jūrate,
dėl Jūsų grąžintos prekės tikslinamės su atsakingu skyriumi. Atsakymą Jums pateiksime asmeniškai.
Atsiprašome už laukimą.
Noreciau paklausti, ar kas nors, grazine prekes atgavo pinigus? Nes as neatgaunu.Reikes kazkur kreiptis, , , pigu lt., , nesugeba grazinti net 20 eurų.
Atsakyti
Labai pasipiktinau įmone.Daugiau niekad nė mažmožio neužsakinėsiu.Gerbiamieji neturėkite nieko bendro su šia a******ų kontora.
Atsakyti
Prieš porą savaičių Pigu.lt pirkau sietą, tai jau po pirmo naudojimo iširo - išsinėrė iš rėmo.
Atsakyti
Kaip kreiptis? Per jūsų atsakiklio mergeles, kurios nieko nepasakys išskyrus - mes su jumis susisieksime.Žinot jau nusibodo skambinėti kaip į sieną.Ar vėl į jūsų garantinį, kur dirba (durnelių) atleiskit komanda, arba apmokytų gudruolių, kad tik kuo mažiau garantinių būtų. Džiaukitės kad mūsų teisinė sistema kol kas supuvus.Nes kitaip jūs jau seniai būtumėte bankrutavę.Visus tuos popierius perduosiu teisių tarnybai, gal susidomės jūsų veikla.
Atsakyti
Gerb.pigu.lt labai malonu su jumis bendradarbiauti, o ypac kaip perki prekia su garantija, kaip preke sugesta ir paskambini jums jus saket kad meistras susisieks per savaite o jis net neskambino iki siol praejo 15 dienu ir tylu, o jus taip pat nesugebejot paskambinti paklausti ar kas nors pajudejo, todel tariu jums dideli Aciu uz jusu rupesti.As jusu parduotuve labai nusivyliau ir niekam nepatariu pirkti pas jus prekes su garantija nes jums nusispjaut i gedimus kuriu niekas netvarko!
Atsakyti
Nerijus 2017-06-23 11:11:58
Dar galiu pasakyti, kaip dirba jūsų garantinis.Jie siunčia preke patikrai į jūsų autorizuota servisą su nuoroda defekto iš jūsų akto
- KAŽKAS KRENTA-.Jau vien nuoroda nieko nepasako ir parodo požiūri jūsų.O viskas buvo parašyta ir pridėta prie prekės.
P. Nerijau,
kaip ir minėjome, prašome kreiptis į mus tiesiogiai ir patikslinti konkretų atvejį, kad galėtume patikrinti.
Atsakyti
Jūratė 2017-06-23 05:33:37
Malonu, kad paimti prekes atsiuntete kurjeri, bet tai buvo jau praeita savaite, o is jusu puses apie preke uzs.nr. 16728372 jokios info, nesulaukiu grazinant pinigu!
Laba diena, p. Jūrate,
dėl Jūsų grąžintos prekės tikslinamės su atsakingu skyriumi. Atsakymą Jums pateiksime asmeniškai.
Atsiprašome už laukimą.
Atsakyti
Viskas gerai, kol viskas gerai. Birželio 14d.Pastebėjau detalių trūkumą, paskambinau viskas buvo užregistruota kuo trūksta ir kiek, "mes jums perskambisime" iki šiandien (birželio 23) pusiau surinktą lova stovi vidurį kambario. Skambinau jau 5 kartus registruoja ir žada perskambinti, Kada?? Kitais metais?!? Užsisakiau prekės pas jus virš 3000€ VIP naryste... pip... o jūs man antrą savaitę kažkokių šūd...u varžtų davezti negalite

Užsakymas nr. 15389571
Atsakyti
Dar galiu pasakyti, kaip dirba jūsų garantinis.Jie siunčia preke patikrai į jūsų autorizuota servisą su nuoroda defekto iš jūsų akto
- KAŽKAS KRENTA-.Jau vien nuoroda nieko nepasako ir parodo požiūri jūsų.O viskas buvo parašyta ir pridėta prie prekės.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-06-23 09:55:47
Laba diena, p. Nerijau,
jei turite konkrečią situaciją prašome mus informuoti el.paštu kokybe@pigu.lt nurodant užsakymo numerį.
Kadangi Pigu.lt neatlieka garantinės patikros, prekės siunčiamos į autorizuotus servisus apžiūroms. Pagal servisų pateiktus atsakymus ir yra priimami sprendimai. Jei prekė iš tiesų yra nekokybiška, ją keičiame arba grąžiname pinigus.
Jau teko duoti, tai jūsų garantinis net nekreipė dėmesio į tai kas iš tikro buvo, kokios problemos.Ir aplamai pas jus tik kuo greičiau nesigilinus atsikratyti.Sugadinta preke aš susitvarkiau, o kai garantiniam tikrino atsakymas viskas geria.Tai gal reikėjo pažiūrėti ir įsigilinti į sugadintas dalis, kurios buvo pridėtos.Ir aplamai, firma kuri bijo pateikti tel.kuriais gali susiskambinti ir pasiaiškinti, jau parodo kad dirba NEŠVARIAI.
Atsakyti
Neriju 2017-06-22 14:33:46
Šiaip kol nesusiduri su garantiniu, viskas gerai, bet jei kas sugedo, nesitikėk kad laimėsi, o busi šimtu procentu išdurtas.Ten dirbama kaip visur tik pelnas, bet ne patikimumas ir ne pirkėjas.Taip dirbdami po kiek laiko bankrutuosit.
Laba diena, p. Nerijau,
jei turite konkrečią situaciją prašome mus informuoti el.paštu kokybe@pigu.lt nurodant užsakymo numerį.
Kadangi Pigu.lt neatlieka garantinės patikros, prekės siunčiamos į autorizuotus servisus apžiūroms. Pagal servisų pateiktus atsakymus ir yra priimami sprendimai. Jei prekė iš tiesų yra nekokybiška, ją keičiame arba grąžiname pinigus.
Atsakyti
Vaidas 2017-06-22 13:42:59
Pirkta plansete uz 247 eu.parsivezus paaiskejo kad kas 3-4 min pastringa ir i nieka nereaguoja. ir taip kas karta ijungus.nuveziau atgal kad priimtu i garantini.bandysim kantriai laukt atsakimo.
Laba diena, p. Vaidai,
Jūsų prekė siunčiama patikrai. Specialistai patikrins, pateiks išvadas ir informuosime Jus.
Atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos.
Atsakyti
Malonu, kad paimti prekes atsiuntete kurjeri, bet tai buvo jau praeita savaite, o is jusu puses apie preke uzs.nr. 16728372 jokios info, nesulaukiu grazinant pinigu!
Atsakyti
Šiaip kol nesusiduri su garantiniu, viskas gerai, bet jei kas sugedo, nesitikėk kad laimėsi, o busi šimtu procentu išdurtas.Ten dirbama kaip visur tik pelnas, bet ne patikimumas ir ne pirkėjas.Taip dirbdami po kiek laiko bankrutuosit.
Atsakyti
Pirkta plansete uz 247 eu.parsivezus paaiskejo kad kas 3-4 min pastringa ir i nieka nereaguoja. ir taip kas karta ijungus.nuveziau atgal kad priimtu i garantini.bandysim kantriai laukt atsakimo.
Atsakyti
Jurgita 2017-06-21 08:54:03
Panašu, kad į komentarus niekas nereaguoja ir jie niekam neįdomūs. Reklamuoja "žaibiškas apsipirkimas", o kai pristato nekokybišką prekę, visas greitis baigiasi ir reikalas pradedamas tempti, niekas nieko atsakyti negali, atsakingas skyrius dirba, problemą sprendžiame. Gavau atsakymą po begalės laiškų:
Laba diena,
Informaciją apie siuntą yra perduota, atsakingi kolegos turi peržiūrėti siuntas ir jas apdoroti, kad būtų galimas tolimesnis vykdymas. Kadangi prekė yra elektroninis prietaisas ir kreipėtės, kad jis neveikia, jis turi būti siunčiamas patikrai į autorizuotą servisą.
Geros dienos.



Konsultantė Neringa
​Pigu.lt Pagalba

Office: Saltoniškių g. 29 / Liepyno g. 2, Vilnius LT-08105, Lietuva
Mobile: +37066105555 | Email: pagalba@pigu.lt |
Laba diena, p. Jurgita,
kaip ir minėjome Jums telefonu, Jūsų prekė yra gauta, išsiųsta specialistams skubiai patikrai. Prekę servise turi patikrinti, jei bus nustatytas gamyklinis defektas prekę galėsime pakeisti ar grąžinti pinigus. Turėdami išvadas nedelsiant su Jumis susisieksime.
Atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už supratingumą.
Atsakyti
nerekomenduoju 2017-06-19 16:35:13
Palyginkit spalvą esančią pigu.lt puslapyje ir prisegtoje foto. Čia jums ta pati spalva? :D https://pigu.lt/lt/dekoratyvine-kosmetika/lupu-dazai-blizgiai-balzamai/lupu-blizgis-maybelline-baby-lips?id=11201356&mid=12777880 Anot jūsų foto "pink a boo" spalva yra ryški rožinė, o realybėje tokio pavadinimo spalva visai kita, tai aišku ir siuntinį paruošė pagal spalvos pavadinimą, o ne pagal jūsų klaidingą foto. Bet tai kas man iš to. Sumaišytos spalvų foto pas jus, kurios ir suklaidina.
Dėl jūsų klaidingos foto gavau kažkokią nesamonę. Tas pats kaip bučiau pinigus tiesiog išmetusi. Normalios firmos atsiunčia teisingą prekę, jeigu ivyko klaida dėl jų kaltės, o čia parašius i kokybe@pigu.lt tik atsakė, kad gavau tokią, kokia ir buvo irašyta į užsakymą. Tai taip, bet čia dėl jūsų klaidingos info tokią užsakiau. Nes ta ryški rožinė iš tikruju vadinasi "fuchsia flicker" o ne "pink a boo" kaip pas jus parašyta prie foto. Ir dabar ta klaida ten yra, bet vienodai visiems. Žodžiu, nerekomenduoju dėl tokio požiurio į pirkėją. Maždaug jeigu "smulkmena" tai galima ir nesistengti, tegu ir toliau būna klaidinanti info. Nors tokios kosmetinės prekės iš vis praranda esmę ir reikalingumą, jeigu gauni ne tą, čia ne ta prekė, kur spalva nesvarbu. Bet žiuriu čia daug panašių nusiskundimų, o jiems nieko čia tokio, tik atsiprašymus dalina, lyg tai kažką keičia :D
Apmaudu, pirkinių krepšelio suma ne tokia ir maža buvo, daugiau nesinorės rizikuoti. Užsakymo nr. 16982497
Laba diena,
Atsiprašome dėl Jūsų situacijos - atsakingi darbuotojai yra informuoti ir tikrina prekes ir pateiktas nuotraukas puslapyje.
Netikusią prekę galėsime Jums pakeisti ar grąžinti pinigus. Daugiau informacijos siuntėme Jums el.paštu.
Atsakyti
Olesia 2017-06-19 16:02:45
Visiškai nusiviliau pigu.lt internetinė parduotuve. Užsakisu birželio 1 d.telefoną, atvežė 4 dienom veliau ir neidėjo dokumentų. Dpd kurjeris neatidave telefono be dokumentų. Šenden jau birželio 19 d., telefono nėra ir nežinia kada bus. Atsisakysiu prekės. Nes iš kytos parduotuvės būtų greičiau gauti. Pigu.lt tapo nerimta parduotuve. Laaaabai nusiviliau.
Laba diena, p. Olesia,
Atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Tikslinamės su kurjerių tarnyba dėl Jūsų pristatomų prekių.
Atsakyti
Panašu, kad į komentarus niekas nereaguoja ir jie niekam neįdomūs. Reklamuoja "žaibiškas apsipirkimas", o kai pristato nekokybišką prekę, visas greitis baigiasi ir reikalas pradedamas tempti, niekas nieko atsakyti negali, atsakingas skyrius dirba, problemą sprendžiame. Gavau atsakymą po begalės laiškų:
Laba diena,
Informaciją apie siuntą yra perduota, atsakingi kolegos turi peržiūrėti siuntas ir jas apdoroti, kad būtų galimas tolimesnis vykdymas. Kadangi prekė yra elektroninis prietaisas ir kreipėtės, kad jis neveikia, jis turi būti siunčiamas patikrai į autorizuotą servisą.
Geros dienos.



Konsultantė Neringa
​Pigu.lt Pagalba

Office: Saltoniškių g. 29 / Liepyno g. 2, Vilnius LT-08105, Lietuva
Mobile: +37066105555 | Email: pagalba@pigu.lt |
Atsakyti
Jurgita 2017-06-20 10:20:59
Aš taip pat labai labai nusivyliau šia parduotuve, tai buvo paskutinis mano pirkinys iš jų. Pirmiausia parą laiko buvo dingęs siuntinys tarp Pigu.lt ir Omnivos, ir niekaip negalėjo atsakyti kur, tik apgailestavo... Galiausiai gavau neveikiantį. Teko siųsti atgal, o dabar neaišku kiek laiko laukti atsakymo. Ir vėl geba tik apgailestauti. Tai buvo pirkinys kainuojantis ne vieną šimtą eurų. Pirktas buvo kompiuteris. Dabar nei pinigų, nei prekės. Ir tik siūlo palaukti.
El.paštu nebendrauja (gaunu tik automatinį atsakymą, kad susisieks per 1 darbo dieną), telefonu tik apgailestauja. Prašau, grąžinti pinigus. Užsakymo numeris 16928302. Prekiaujate nekokybiškomis prekėmis, o kai reikia grąžinti pinigus, bendravimas baigiasi. Kaip jumis dar vis nesusidomi vartotojų teisės. Kiek nusiskundimų, baisu. Su pirkėjais taip normalus pardavėjas nesielgia.
Atsakyti
Aš taip pat labai labai nusivyliau šia parduotuve, tai buvo paskutinis mano pirkinys iš jų. Pirmiausia parą laiko buvo dingęs siuntinys tarp Pigu.lt ir Omnivos, ir niekaip negalėjo atsakyti kur, tik apgailestavo... Galiausiai gavau neveikiantį. Teko siųsti atgal, o dabar neaišku kiek laiko laukti atsakymo. Ir vėl geba tik apgailestauti. Tai buvo pirkinys kainuojantis ne vieną šimtą eurų. Pirktas buvo kompiuteris. Dabar nei pinigų, nei prekės. Ir tik siūlo palaukti.
Atsakyti
Palyginkit spalvą esančią pigu.lt puslapyje ir prisegtoje foto. Čia jums ta pati spalva? :D https://pigu.lt/lt/dekoratyvine-kosmetika/lupu-dazai-blizgiai-balzamai/lupu-blizgis-maybelline-baby-lips?id=11201356&mid=12777880 Anot jūsų foto "pink a boo" spalva yra ryški rožinė, o realybėje tokio pavadinimo spalva visai kita, tai aišku ir siuntinį paruošė pagal spalvos pavadinimą, o ne pagal jūsų klaidingą foto. Bet tai kas man iš to. Sumaišytos spalvų foto pas jus, kurios ir suklaidina.
Dėl jūsų klaidingos foto gavau kažkokią nesamonę. Tas pats kaip bučiau pinigus tiesiog išmetusi. Normalios firmos atsiunčia teisingą prekę, jeigu ivyko klaida dėl jų kaltės, o čia parašius i kokybe@pigu.lt tik atsakė, kad gavau tokią, kokia ir buvo irašyta į užsakymą. Tai taip, bet čia dėl jūsų klaidingos info tokią užsakiau. Nes ta ryški rožinė iš tikruju vadinasi "fuchsia flicker" o ne "pink a boo" kaip pas jus parašyta prie foto. Ir dabar ta klaida ten yra, bet vienodai visiems. Žodžiu, nerekomenduoju dėl tokio požiurio į pirkėją. Maždaug jeigu "smulkmena" tai galima ir nesistengti, tegu ir toliau būna klaidinanti info. Nors tokios kosmetinės prekės iš vis praranda esmę ir reikalingumą, jeigu gauni ne tą, čia ne ta prekė, kur spalva nesvarbu. Bet žiuriu čia daug panašių nusiskundimų, o jiems nieko čia tokio, tik atsiprašymus dalina, lyg tai kažką keičia :D
Apmaudu, pirkinių krepšelio suma ne tokia ir maža buvo, daugiau nesinorės rizikuoti. Užsakymo nr. 16982497
Atsakyti
Visiškai nusiviliau pigu.lt internetinė parduotuve. Užsakisu birželio 1 d.telefoną, atvežė 4 dienom veliau ir neidėjo dokumentų. Dpd kurjeris neatidave telefono be dokumentų. Šenden jau birželio 19 d., telefono nėra ir nežinia kada bus. Atsisakysiu prekės. Nes iš kytos parduotuvės būtų greičiau gauti. Pigu.lt tapo nerimta parduotuve. Laaaabai nusiviliau.
Atsakyti
Leonas 2017-06-16 09:25:23
labai problematiska su uzsakytu ir apmoketu is PIGU.lt per DPD prekiu pristatymo terminais-vietoje garantuojamos 1 d.d. pristatymo veluoja 3 d.d.
Laba diena, p. Leonai,
Kadangi apmokėjimas buvo pasirinktas mokėti atsiėmimo metu, o vėliau vis tik atliktas apmokėjimas, sistema jo nebepažymėjo. Atsiprašome dėl įvykusio vėlavimo.
Atsakyti
Terese Žarska 2017-06-14 09:45:30
Sveiki, aš užsakiau batuta 16862052, 2017 06 08, bet iki šiol jo negavau, skambinau, tairavausi, bet tikslaus atsakymo negavau.?
Laba diena, p. Terese,
Atsiprašome dėl nesusipratimo su batutu. Kaip matome su kolegomis suderintas sprendimas.
Atsakyti
Jurate 2017-06-13 17:23:09
Nesiulyciau šios firmos niekam !!!!
Laba diena, p. Jūrate,
jei turite konkrečią problemą prašome informuoti mus el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti.
Atsakyti
Dalia 2017-06-13 16:20:56
Na va, pagaliau gavau deficitinę savo prekę-unitazą. Gauti tai gavau, bet likau nesupratusi, kodėl jis buvo pakeistas į beveik tokį patį modeliuką, tik brangesnį? Pakeisti aš prašiau, tik į kairinį, o gavau paprastą, tik brangesnį.Kas už tai atsakingas? Tegu " velniai nujoja" tą dieną, kai padariau šį užsakymą.
Laba diena, p. Dalia,
kaip ir minėjome, prašome patikslinti mums užsakymo numerį el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų problemą.
Atsakyti
labai problematiska su uzsakytu ir apmoketu is PIGU.lt per DPD prekiu pristatymo terminais-vietoje garantuojamos 1 d.d. pristatymo veluoja 3 d.d.
Atsakyti
Sveiki, aš užsakiau batuta 16862052, 2017 06 08, bet iki šiol jo negavau, skambinau, tairavausi, bet tikslaus atsakymo negavau.?
Atsakyti
Nesiulyciau šios firmos niekam !!!!
Atsakyti
Atsiprašau, turėjo būti kairinį.
Atsakyti
Na va, pagaliau gavau deficitinę savo prekę-unitazą. Gauti tai gavau, bet likau nesupratusi, kodėl jis buvo pakeistas į beveik tokį patį modeliuką, tik brangesnį? Pakeisti aš prašiau, tik į kairinį, o gavau paprastą, tik brangesnį.Kas už tai atsakingas? Tegu " velniai nujoja" tą dieną, kai padariau šį užsakymą.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-06-13 11:54:54
Laba diena, p. Jūrate,
atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Daugiau informacijos dėl situacijos sprendimo išsiuntėme Jums el.paštu.
Reikalaujate preke grazinti pastu, vel turesiu moketi pasto islaidas, preke sveria 3kg, reikalaujate saskaitos fakturos, kurios neturiu, o tik pasto ceki. Zodziu, pasaka be galo. Su jusu parduotuve atsisveikiname visam laikui, sekmes mulkinant sekancius.
Atsakyti
Dalia 2017-06-13 11:10:35
Laukiu unitazo jau mėnuo, ar tai normalu-nežinau.Visiškas ignoravimas, tik atsiprašymai, o kas man iš to? Liks tik parašyti skundą atitinkamai instancijai ir atsisakyt užsakytų prekių.
Laba diena, p. Dalia,
prašome el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti mums užsakymo numerį, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų problemą.
Atsakyti
Valdas 2017-06-12 21:45:31
Ka jus kisat progeameleje nesamoninga laimes rata kuriame galima laimeti tik kuponus patis juos pasiimkite duokite daiktu zmonem laimeti
Laba diena, p. Valdai,
Dėkojame už pasiūlymą. Visus "Laimės rato" prizus galite rasti žaidimo taisyklėse. Deja, papildomų pasiūlymų šiuo metu neturime.
Atsakyti
Vaiva 2017-06-10 17:25:19
Neseniai iš pigu.lt lizingo būdu pirkau telefona iPhone s6. Ir labai nusivyliau. Nes garso nėra, neina paskambinti, bei muzikos pasiklausyti... nusiminusi labai...
Laba diena, p. Vaiva,
prekę reiktų pristatyti į garantinį servisą patikrai. Specialistai apžiūrės, pateiks išvadas. Servisų kontaktus galite rasti mūsų puslapyje.
Atsakyti
Jūratė 2017-06-10 12:01:31
Siandiena buvau sokiruota, kai paste atsiemiau preke -skeciu stova. Man atsiusta preke visai kitokio dizaino, pigesne apie 7 eurus, visai kitos spalvos, zodziu, gavau visai kita preke, nei uzsakiau. Be to, kreivas, sleivas, zodziu-su broku!
Diena sugadinta.Reikalauju pakeisti i mano uzsakytaja preke, ir kad pakeistu kurjeris, as neprivalau dabar siuntineti pastu ir moketi mokescius uz jusu apgavystes!
Laba diena, p. Jūrate,
atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Daugiau informacijos dėl situacijos sprendimo išsiuntėme Jums el.paštu.
Atsakyti
Tatjana 2017-06-09 19:00:12
bAISIS APTARNAVIMAS, uzsakiau brangu dvirati. vaikuj, gavau su brokot.detalais.Visa savaite je pratempe guma, skambinau ir rasiau, a an galo, ni je man ka pasiule, ni je nori ji priimti atgal.As pakroupus.Atsiprasau uz klaidas.Nekam ne patarciu su jeis turet jokiu rimtu reikalu
Laba diena, p. Tatjana,
kaip ir minėjome Jums rašytame laiške, jei vis tik nepavyksta teisingai prisukti pedalų, galite kreiptis į nurodytus servisus arba prekę pristatyti mums - padėsime tai padaryti.
Atsakyti
Dalia 2017-06-13 11:10:35
Laukiu unitazo jau mėnuo, ar tai normalu-nežinau.Visiškas ignoravimas, tik atsiprašymai, o kas man iš to? Liks tik parašyti skundą atitinkamai instancijai ir atsisakyt užsakytų prekių.
P.s. Idomu, ar nors kas skaito tuos skundus, nes, kiek supratau-visiems dzin dėl tų kvailių, kurie pas juos perka.
Atsakyti
Laukiu unitazo jau mėnuo, ar tai normalu-nežinau.Visiškas ignoravimas, tik atsiprašymai, o kas man iš to? Liks tik parašyti skundą atitinkamai instancijai ir atsisakyt užsakytų prekių.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Trigubo pjovimo šienapjovių naudojimas šiaurės – vakarų zonos sąlygomis
Trigubo pjovimo šienapjovių naudojimas šiaurės – vakarų zonos sąlygomis 06-28 14:52
Autoriai: Federalinės valstybinės biudžetinės įstaigos „Šiaurės – vakarų mašinų išbandymo stotis“ vadovas Volkovas N.A.; Vyriausiasis inžinierius Apolonovas...
"Philips" už 2,16 mlrd. USD perka JAV bendrovę "Spectranetics"
"Philips" už 2,16 mlrd. USD perka JAV bendrovę "Spectranetics" 06-28 20:35
Nyderlandų elektronikos prietaisų ir medicininės įrangos gamintoja perka JAV kompaniją "Spectranetics", gaminančią medicinos įrenginius.
Pradėtos Regiono skrydžių valdymo centro statybos
Pradėtos Regiono skrydžių valdymo centro statybos 06-28 19:52
Netoli Vilniaus oro pradeda kilti naujas Regiono skrydžių valdymo centras. Projekto vertė siekia dvi dešimtis mln. eurų, dalį lėšų skiria Europos Sąjunga (ES).
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį darbą dirbate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Macy's 23,09 +2,76%
Bank of America 23,27 +1,66%
Humana 237,07 +0,99%
JPMorgan 88,05 +0,93%
Symantec 28,11 -2,60%
Google 927,33 -2,62%
NVIDIA 146,58 -3,66%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Mediena 704,52 +2,34%
Anglis 80,12 -11,09%
Dujos (Rusijos) 5,07 +0,60%
Auksas 1246,04 -1,64%
Varis 5599,56 -1,48%
Sidabras 1674,50 -7,14%
Bananai 1083,05 +1,83%
Apelsinai 756,80 -10,90%