VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Pigu, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu

Atsiliepimai apie Pigu, UAB

Pigu.lt

Taupyk laiką ir pinigus
Parašyk savo nuomonę apie Pigu, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Pigu.lt 2017-08-16 10:21:14
Laba diena, p. Jūrate,
Atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Kaip matome, jau buvo suderintas prekės paėmimas.
Gavau sms, kad atvipusiomis blekomis garu surinkejas isveztas i garantinio aptarnavimo servisa.Idomu, ka ten darys, uzlenks skardas ir grazinsite man ? Man tokios linijos prekiu nereikia, isivaizdavau normalia preke, kokios būna parduotuvese, siuo metu reikia kabinti garu surinkeja, o as lieku nezinioje. Reikalauju grazinti pinigus, tokio tipo prekes neimsiu tikrai.
Atsakyti
Alina 2017-08-16 17:19:23
Sveiki. Gavau pasiūlymą iš pigu atvykti į pokalbį dėl prekių priėmėjos pozicijos. Atvykau. Pakalbėjom. Atsisveikinimui išgirdau tokia frazė: "šiuo metu prekiu priemejos moters mums nereikia". APŠALAU. Klausiu kam tada kvietėt į pokalbį????????? Atsakymas tiesiog nužudė: "šiaip. Kad pasižiūrėtume." Kaip jums patinka? Šiais laikais darbdavių naglumas stėbina. Nu kiek jau galima žeminti tą darbuotoją? Gėda.
Laba diena, p. Alina,
Nuoširdžiai atsiprašome už tokį nesusipratimą. Tikrai vertiname kiekvieną potencialų kandidatą ir jo norą dirbti kartu.
Kadangi darbuotojų poreikis logistikoje dėl įmonės veiklos specifikos labai susijęs su sezoniškumu, sandėlio vadovė paprastai inicijuoja darbuotojų paieškas šiek tiek anksčiau nei yra realus poreikis vienai ar kitai pozicijai, taip surinkdama potencialių kandidatų kontaktus iš anksto.
Sandėlio vadovė turėjo omenyje, jog šiuo metu mes negalime pasiūlyti šios pozicijos, tačiau atsiradus realiai galimybei, iš karto susisieksime. Dar kartą atsiprašome dėl tokio klaidinančio mūsų darbuotojos atsakymo.
Atsakyti
Sveiki. Gavau pasiūlymą iš pigu atvykti į pokalbį dėl prekių priėmėjos pozicijos. Atvykau. Pakalbėjom. Atsisveikinimui išgirdau tokia frazė: "šiuo metu prekiu priemejos moters mums nereikia". APŠALAU. Klausiu kam tada kvietėt į pokalbį????????? Atsakymas tiesiog nužudė: "šiaip. Kad pasižiūrėtume." Kaip jums patinka? Šiais laikais darbdavių naglumas stėbina. Nu kiek jau galima žeminti tą darbuotoją? Gėda.
Atsakyti
Jūratė 2017-08-12 14:41:03
Pirkau garu rinktuva, , Gorenje, , , išsigandau, koks baisus brokas-sumokejus 72 eurus išpakuodama susipjausčiau pirštus, pažiūrekite koki siauba atveze, pridedu foto.Ir tokiais prekiauja, , rimta'' firma, , ???
Laba diena, p. Jūrate,
Atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Kaip matome, jau buvo suderintas prekės paėmimas.
Atsakyti
Pirkau garu rinktuva, , Gorenje, , , išsigandau, koks baisus brokas-sumokejus 72 eurus išpakuodama susipjausčiau pirštus, pažiūrekite koki siauba atveze, pridedu foto.Ir tokiais prekiauja, , rimta'' firma, , ???
Atsakyti
As piktas 2017-08-11 09:37:16
Kad jis jau labai ilgai sia bėda sprendžiant nuo to laiko kai parašytas pirmas emailas ir pirmas skambutis jau kiek pažiūrėjus praėjo 2 mėnesiai su biskiu. Tai yra ilgas laiko tarpas. O dar ir neatsakot nei į emailas nei į skambucius. Kur žmogiškumas.
Laba diena,
atsiprašome, kad taip ilgai teko laukti atsakymo. Visus patikslinimus gavome ir su Jumis susisieksime asmeniškai dėl sprendimo.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-08-10 23:19:37
Laba diena,
Atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Tikslinamės su atsakingu skyriumi dėl Jūsų atvejo. Gavę patikslinimus, Jus informuosime asmeniškai.
Kad jis jau labai ilgai sia bėda sprendžiant nuo to laiko kai parašytas pirmas emailas ir pirmas skambutis jau kiek pažiūrėjus praėjo 2 mėnesiai su biskiu. Tai yra ilgas laiko tarpas. O dar ir neatsakot nei į emailas nei į skambucius. Kur žmogiškumas.
Atsakyti
As piktas 2017-08-10 10:08:01
Aš vis negaliu sulaukti atsakymo iš jūsų. Kuo toliau tuo blogiau kaip neatsako niekas į elektroninius laiškus taip neatsako ir ragelio kaip nekelia taip nekelia. Reikės apskųsti jūs vartotojų teisėm. Užsakymo nr16916232
Laba diena,
Atsiprašome dėl šios nemalonios situacijos. Tikslinamės su atsakingu skyriumi dėl Jūsų atvejo. Gavę patikslinimus, Jus informuosime asmeniškai.
Atsakyti
Laba diena,
atsiprašome už susiklosčiusią nemalonią situaciją. Stengsimės, kad ateityje tokių situacijų nepasikartotų.
Atsakyti
Matas 2017-08-08 18:56:46
Nepirkit kvepalu is pigu.lt padielkom prekiauja. Pirkau isitikinau. s*****i prakeikti.
Laba diena, p. Mantai,
viso prekės parduodamos Pigu.lt yra tiekiamos tik patikimų tiekėjų ir originalios. Jei turite konkretų atvejį, prašome patikslinti užsakymo numerį el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Atsakyti
Ernesta 2017-08-07 23:08:16
Trumpai papasakosiu savo situaciją. Balandžio mėn. iš pigu.lt užsisakiau treniruoklį, gavus bei surinkus jį pastebėjau, kad jis neveikia taip kaip turėtų (nesireguliuoja sunkumai). Pranešus apie tai pigu.lt, gavau atsakymą, kad jie prekę nori siųsti į garantinį aptarnavimą. Parašiau prašymą, kad noriu prekę grąžinti, nes man nereikalingas treniruoklis, kuris neveikia nuo pat jo naudojimo pradžios. Gegužės viduryje gavau garantinio aptarnavimo išvadas, kartu su treniruokliu. Išvadose buvo rašoma, kad gedimų neaptikta ir siūloma atidžiau skaityti instrukcijas. Nepatingėjau ir surinkau treniruoklį. Mano nuostabai jis veikė. Kaip supratau jis buvo pataisytas, tačiau buvo parašytos tokios išvados, kad tik nereiktų grąžinti sumokėtų pinigų. Nebeturėjau kantrybės su jais ginčytis, todėl treniruoklį pasilikau, su mintimi, kad bent jau jis veikia. Tačiau šiandien pasireiškė vėl ta pati bėda, kuri buvo tik įsigijus treniruoklį. Pigu.lt greičiausiai siūlys vėl siųsti prekę į garantinį aptarnavimą, man vėl teks jos laukti daugiau nei 1 mėn laiko ir gauti išvadas, kad viskas yra gerai, kad tik nereikėtų grąžinti pinigų. Visą laiką, kai prekė pirmą kartą buvo tikrinama garantiniame pati turėdavau skambinti jiems, o jie tik žadėdavo rytoj, rytoj ir t.t. Nerekomenduoju niekam pirkti iš pigu.lt. Visą situaciją papasakojau vartotojų teisėms, tikiuosi sulaukti kažkokių patarimų, nes antrą kartą tikrai nesiruošiu likti kvailės vietoje.
Laba diena,
norime patikslinti, jog Pigu.lt neatlieka garantinio serviso apžiūrų - prekės apžiūrimos autorizuotuose servisuose. Sprendimai dėl situacijų galimi tik turint serviso išvadą apie prekės būklę. Jei nesutinkate su serviso išvadomis, siūlome kreiptis į trečiąsias šalis.
Atsakyti
egle 2017-08-08 13:28:13
Kazkas baisaus su jais...Atsakymo is garantinio negaunu jau 1menuo laiko, o jie vis teisinasi. Dave el pasta kurio rasyt ir ten man nesuteikia informacijos...Preke jau 2 karta tipo pasiima taisyt ir sako kad ji veikianti viskas tvarkoj o daiktas neveikia
Laba diena, p. Egle,
apgailestaujame dėl užtrukusios garantinės patikros. Šiuo metu laukiame garantinio serviso išvadų, kad galėtume priimti sprendimą. Turėdami atsakymą Jus informuosime artimiausiu metu.
Atsiprašome už laukimą.
Atsakyti
Laba diena, p. Daiva,
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Detalė buvo gaminama pagal užsakymą. Artimiausiu metu bus Jums išsiųsta. Daugiau informacijos pateiksime Jums asmeniškai.
Atsakyti
Aš vis negaliu sulaukti atsakymo iš jūsų. Kuo toliau tuo blogiau kaip neatsako niekas į elektroninius laiškus taip neatsako ir ragelio kaip nekelia taip nekelia. Reikės apskųsti jūs vartotojų teisėm. Užsakymo nr16916232
Atsakyti
As piktas 2017-08-03 09:50:25
Užsakymo nr 16916232
Aš vis negaliu sulaukti atsakymo iš jūsų. Kuo toliau tuo blogiau kaip neatsako niekas į elektroninius laiškus taip neatsako ir ragelio kaip nekelia taip nekelia. Reikės apskųsti jūs vartotojų teisėm.
Atsakyti
Nepirkit kvepalu is pigu.lt padielkom prekiauja. Pirkau isitikinau. s*****i prakeikti.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-08-08 16:00:12
Laba diena, p. Povilai,
prašome patikslinti užsakymo numerį el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume matyti ir išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Sveiki, pinigus pagaliau atgavom, vakar - 2017-08-07. Ačiū už tai. Tai buvo paskutinis kartas kai perku jūsų parduotuvėje ir niekam nerekomenduosiu, nes : 1) Susirašinėjimas vyko tik iš mūsų pusės, atrodė, kad tik mum, tai rūpi. Na gal ir taip juk jūs turit daug klientų, todėl vieno kliento praradimas jum nieko nereiškia. 2) Susirašinėjimas, atsakymai ir siuntinėjimai yra visiškai nepateisinami, o dar įvertinus, tai, kad patys atsiėmėt prekę ir nieko nepranešėt, bei nurodėt laukt prekės iš pašto grąžinimo ir persiųsti su kurjeriu, išvis verčia susimąstyti kas ten pas jus vyksta; 3) Delsimas grąžinti pinigus ir tik pagrasinus vartotojų teisėmis, pradėjimas kažką daryt, nepateisinamas. Vienu žodžiu sėkmės
Atsakyti
Povilas 2017-08-04 10:40:18
Pirkom prekę, ji mums netiko, nusiuntėm prekę atgal paštu, kaip ir nurodyta jų psl.. Neatgaudami pinigų kreipėmės, tai nurodė, kad blogai padarėm, nes jie neturi darbuotojo, kuris paima prekes iš pašto. Klausimas: kam tada nurodyt savo psl. tokį grąžinimo variantą? Toliau, paštas pasiūlė palaukt iki grąžins prekę patys, tada nereiks mokėt. Laukiam. Nesulaukiam nei prekės, nei pinigų. Kreipiamės į paštą: prekė atsiimta dar liepos mėnesį. Taigi pigu.lt atsiėmė prekę ir per tris savaites jokios žinios mums. Šio metu neatrašo. Likom apvogti, nei prekės, kuri netinka, nei pinigus grąžino. Tai tokia ta pigu.lt
Laba diena, p. Povilai,
prašome patikslinti užsakymo numerį el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume matyti ir išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Atsakyti
Mindaugas 2017-08-04 15:52:23
Sugedo saldytuvas.per menesi vos prisisaukem garantini.atvaziavo vienas kurjeris jo paimt o buvo sutarta kad bus dviese nes dirbau.zmonai pasisiulius padet ji ikelt.jis apsisuko ir isvaziavo.daugiau neiseina prisiskambint nes nukele rageli.likom su mazu vaiku ir be saldytuvo
Laba diena,
prašome el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti mums užsakymo numerį, kad galėtume patikrinti ir išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Tomas 2017-08-03 18:39:29
Pirkau daugybę kartų šioje parduotuvėje. Su pristatymu jokių problemų. Tačiau nesu bandęs garantinio kaip čia visi skundžiasi, matyt pasisekė. Būsiu atsargesnis pirkdamas brangesnes prekes. O šiaip gera parduotuvė, kainos nėra mažiausios, bet pristatymas puikus.
Laba diena, p. Tomai,
dėkojame už Jūsų įvertinimą, mums tai labai svarbu.
Toliau dirbsime, kad galėtume pasiūlyti Jums geriausias prekes už žemiausią kainą ir kokybišką aptarnavimą.
Atsakyti
Kazkas baisaus su jais...Atsakymo is garantinio negaunu jau 1menuo laiko, o jie vis teisinasi. Dave el pasta kurio rasyt ir ten man nesuteikia informacijos...Preke jau 2 karta tipo pasiima taisyt ir sako kad ji veikianti viskas tvarkoj o daiktas neveikia
Atsakyti
Ernesta 2017-08-07 23:08:16
Trumpai papasakosiu savo situaciją. Balandžio mėn. iš pigu.lt užsisakiau treniruoklį, gavus bei surinkus jį pastebėjau, kad jis neveikia taip kaip turėtų (nesireguliuoja sunkumai). Pranešus apie tai pigu.lt, gavau atsakymą, kad jie prekę nori siųsti į garantinį aptarnavimą. Parašiau prašymą, kad noriu prekę grąžinti, nes man nereikalingas treniruoklis, kuris neveikia nuo pat jo naudojimo pradžios. Gegužės viduryje gavau garantinio aptarnavimo išvadas, kartu su treniruokliu. Išvadose buvo rašoma, kad gedimų neaptikta ir siūloma atidžiau skaityti instrukcijas. Nepatingėjau ir surinkau treniruoklį. Mano nuostabai jis veikė. Kaip supratau jis buvo pataisytas, tačiau buvo parašytos tokios išvados, kad tik nereiktų grąžinti sumokėtų pinigų. Nebeturėjau kantrybės su jais ginčytis, todėl treniruoklį pasilikau, su mintimi, kad bent jau jis veikia. Tačiau šiandien pasireiškė vėl ta pati bėda, kuri buvo tik įsigijus treniruoklį. Pigu.lt greičiausiai siūlys vėl siųsti prekę į garantinį aptarnavimą, man vėl teks jos laukti daugiau nei 1 mėn laiko ir gauti išvadas, kad viskas yra gerai, kad tik nereikėtų grąžinti pinigų. Visą laiką, kai prekė pirmą kartą buvo tikrinama garantiniame pati turėdavau skambinti jiems, o jie tik žadėdavo rytoj, rytoj ir t.t. Nerekomenduoju niekam pirkti iš pigu.lt. Visą situaciją papasakojau vartotojų teisėms, tikiuosi sulaukti kažkokių patarimų, nes antrą kartą tikrai nesiruošiu likti kvailės vietoje.
Man lygiai taip su plansete buvo.gedimu nerasta bet pradejo veikt gryzus is garantinio.is pigu.lt pirkt galima tik sudniekius o ne rimtus daiktus.
Atsakyti
Trumpai papasakosiu savo situaciją. Balandžio mėn. iš pigu.lt užsisakiau treniruoklį, gavus bei surinkus jį pastebėjau, kad jis neveikia taip kaip turėtų (nesireguliuoja sunkumai). Pranešus apie tai pigu.lt, gavau atsakymą, kad jie prekę nori siųsti į garantinį aptarnavimą. Parašiau prašymą, kad noriu prekę grąžinti, nes man nereikalingas treniruoklis, kuris neveikia nuo pat jo naudojimo pradžios. Gegužės viduryje gavau garantinio aptarnavimo išvadas, kartu su treniruokliu. Išvadose buvo rašoma, kad gedimų neaptikta ir siūloma atidžiau skaityti instrukcijas. Nepatingėjau ir surinkau treniruoklį. Mano nuostabai jis veikė. Kaip supratau jis buvo pataisytas, tačiau buvo parašytos tokios išvados, kad tik nereiktų grąžinti sumokėtų pinigų. Nebeturėjau kantrybės su jais ginčytis, todėl treniruoklį pasilikau, su mintimi, kad bent jau jis veikia. Tačiau šiandien pasireiškė vėl ta pati bėda, kuri buvo tik įsigijus treniruoklį. Pigu.lt greičiausiai siūlys vėl siųsti prekę į garantinį aptarnavimą, man vėl teks jos laukti daugiau nei 1 mėn laiko ir gauti išvadas, kad viskas yra gerai, kad tik nereikėtų grąžinti pinigų. Visą laiką, kai prekė pirmą kartą buvo tikrinama garantiniame pati turėdavau skambinti jiems, o jie tik žadėdavo rytoj, rytoj ir t.t. Nerekomenduoju niekam pirkti iš pigu.lt. Visą situaciją papasakojau vartotojų teisėms, tikiuosi sulaukti kažkokių patarimų, nes antrą kartą tikrai nesiruošiu likti kvailės vietoje.
Atsakyti
Uzsakiau is "Pigu.lt" keliatas smulkmenu. Klaidziojo uzsakymas gal kokia 2 savaites paste, taip manes ir nepasieke. Atsaukiau ji. Tuomet pasiskambinus tel. Pigu.lt darbuotojai paduosiule naujai uzsakyma pateikti jiems telefonu, kad pritaikytu nemokama pristatyma kurjieriu. Taip ir padariau, telefonu viska suderinom, tiek pristatyma, tiek tuo metu galiojancias nuolaidas, Ir ka? Prekes jau perduotos kurjeriui, saskaita man - be jokiu nuolaidu ir su mokamu pristatymu, vel atsaukiau, Tuomet skambinu vel - atsiprasymai ir pan, Suderinau kompensuoti 10 eur pervedant i saskaita banko. Ir ka? Nulis atsakymo, kita diena skambinu del jos - vel ta pati daina - nepriklauso, nors suderinta buvo, Kiekvienas konsultantas savo dainas dainuoja, Esu VIP klientas - viso gero. Siulau neprasideti su jais.
Atsakyti
Sugedo saldytuvas.per menesi vos prisisaukem garantini.atvaziavo vienas kurjeris jo paimt o buvo sutarta kad bus dviese nes dirbau.zmonai pasisiulius padet ji ikelt.jis apsisuko ir isvaziavo.daugiau neiseina prisiskambint nes nukele rageli.likom su mazu vaiku ir be saldytuvo
Atsakyti
Pirkom prekę, ji mums netiko, nusiuntėm prekę atgal paštu, kaip ir nurodyta jų psl.. Neatgaudami pinigų kreipėmės, tai nurodė, kad blogai padarėm, nes jie neturi darbuotojo, kuris paima prekes iš pašto. Klausimas: kam tada nurodyt savo psl. tokį grąžinimo variantą? Toliau, paštas pasiūlė palaukt iki grąžins prekę patys, tada nereiks mokėt. Laukiam. Nesulaukiam nei prekės, nei pinigų. Kreipiamės į paštą: prekė atsiimta dar liepos mėnesį. Taigi pigu.lt atsiėmė prekę ir per tris savaites jokios žinios mums. Šio metu neatrašo. Likom apvogti, nei prekės, kuri netinka, nei pinigus grąžino. Tai tokia ta pigu.lt
Atsakyti
Pirkau daugybę kartų šioje parduotuvėje. Su pristatymu jokių problemų. Tačiau nesu bandęs garantinio kaip čia visi skundžiasi, matyt pasisekė. Būsiu atsargesnis pirkdamas brangesnes prekes. O šiaip gera parduotuvė, kainos nėra mažiausios, bet pristatymas puikus.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-08-03 09:43:42
Laba diena.
Apgailestaujame, tačiau reikalingas bent vardas ir pavardė arba užsakymo numeris.
Todėl tikslingiausia ir saugiausia būtų užklausos pakartojimas. Dėkojame ir laukiame.
Užsakymo nr 16916232
Atsakyti
Marijus 2017-07-28 10:42:44
Su jūsų paslaugomis vienos problemos pigu.lt. Čia paskutinis mano pirkinys iš jūsų. Tai nesugebate su banku sukontaktuot dėl lizingo, nors bankas viską padrė laiku ir tiksliai, turiu laiką gaišti skambinėdamas ir aiškindamasis kelias dienas taip gadindamas sau atostogas. Tada pažadate užsakymą pristatyti vienu laiku, staiga pranešate, kad jau užsakymas vėluos ir dar visą savaitę, taip sugriovėte savaitgalio ir atostogų planus. Būčiau tą patį daiktą kitur pirkęs jei būčiau žinojęs kad šiandien nepristatysite. Ir dar kaip pasityčiojimą man dovanojate 3 eurus už sukeltus nepatogumus. Nusišvilpt tie jūsų eurai. Beje, palikti komentarą ir reitinguoti interneto puslapyje ar feisbuke neįmanoma. Publikuojate tik jums gerus komentarus. Čia taip kuriate fake įvaizdį! Suerzinote šiandien stipriai.
Laba diena, p. Marijau,
reitingavimas svetainėje skirtas būtent prekėms ir jį atlikti gali tik jau įsigiję prekes.
Atsiprašome dėl užsakymo vykdymo nesklandumų, tikimės, kad ateityje tokių nesusipratimų nekils.
Atsakyti
As piktas 2017-08-03 09:37:01
Jums buvo parašyta vakar anksti ryte bet taip atsakymas ir negautas.
Laba diena.
Apgailestaujame, tačiau reikalingas bent vardas ir pavardė arba užsakymo numeris.
Todėl tikslingiausia ir saugiausia būtų užklausos pakartojimas. Dėkojame ir laukiame.
Atsakyti
egle 2017-07-31 14:27:19
paeme preke priies menesi i garanrini ir tai kol prisiprasiau. rasau laisku kas ir kaip nei neatsako. kreipsios i vartotoju teises jei negrazins pinigu. a*******i...
Laba diena, p. Egle,
jei kyla problemų dėl popardaviminio prekės aptarnavimo, prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@pigu.lt nurodant problemą ir užsakymo numerį, kad galėtume kaip galime greičiau išspręsti susidariusią situaciją.
Mūsų tikslas kilusias problemas išspręsti kaip galime greičiau.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Nukentejes nuo pigu.lt 2017-07-31 18:17:34
Pralaike virs menesio pas save brokuota telefona, kol galu gale gavau sms, kad grazins pinigus arba kita preke. Dabar laukiu jau beveik savaite ju pinigu. Ketinu kreiptis i teisma del delspinigiu ir zalos atlyginimo.
Gaila man tu zmoniu kurie perka pigu.lt
Laba diena,
prekės siunčiamos į servisą nustatyti prekės defektui ir jos atsiradimo šaltiniu, privalome įsitikinti, jog įrenginio veikimo sutrikimas yra neįtakotas vartotojo veiksmų.
Jei pinigai Jūsų nepasiekė prašome su mumis susisiekti telefonu +370 661 05555. Aptarnaujame visą parą.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-08-03 09:33:58
Laba diena,
apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@pigu.lt nurodant problemą ir užsakymo numerį, kad galėtume kaip galime greičiau išspręsti susidariusią situaciją.
Svarbu gauti informaciją, kad ateityje galėtume užkirsti kelią tokio pobūdžio problemoms.
Atsiprašome už nepatogumus.
Jums buvo parašyta vakar anksti ryte bet taip atsakymas ir negautas.
Atsakyti
pirkėja 2017-08-01 11:44:27
Jau tikrai kantrybė baigia išsekti, kad susigrąžinti trisdešimt kelis Eur, turėtų primokėti už tai, kad naudojasi mūsų pinigais. Mėnuo laiko tęsiasi mūsų "bendravimas", o rezultato jokio. Prisibelsti prie kokio vadovo be šansų. KATASTROFA KATASTROFA KATASTROFA....
Laba diena,
apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@pigu.lt nurodant problemą ir užsakymo numerį, kad galėtume kaip galime greičiau išspręsti susidariusią situaciją.
Svarbu gauti informaciją, kad ateityje galėtume užkirsti kelią tokio pobūdžio problemoms ir be jokios abejonės atsiskaityti su Jumis.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
As piktas 2017-08-02 09:30:31
Pirkau karuti mamos vardu atvežė be varžtų ir be detalės ratui skambinau rašiau pažadėjo greitai sutvarkyti viską. Jau laukiu 1 mėnesį nuo dabar niekas nei atraso nei ragelį kelią.
Laba diena,
apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Prašome su mumis susisiekti el. paštu kokybe@pigu.lt nurodant problemą ir užsakymo numerį, kad galėtume kaip galime greičiau išspręsti susidariusią situaciją.
Svarbu gauti informaciją, kad ateityje galėtume užkirsti kelią tokio pobūdžio problemoms.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Agnė 2017-08-02 09:54:56
Atsiuntė visiškai ne tą prekę, kiek laiškų berašai - jokio kontakto, nesiteikia net į laiškus atsakyti, ką jau kalbėti apie kokį nors problemos sprendimo būdą. Paskutinis kartas kai pirkau šioje parduotuvėje.
Laba diena, p. Agne,
atsiprašome už nepatogumus.
Rekomenduojame su mumis susisiekti el. paštu kokybe@pigu.lt nurodant problemą ir užsakymo numerį, kad galėtume kaip galime greičiau išspręsti susidariusią situaciją.
Atsakyti
Eglė 2017-08-02 10:32:24
Nusiporkau nešiojama kompiuteri tik parsivezus isgirdau pasalinius garsus. Nuvežiau atgal ir paprašiau kad gražintų pinigus jau 3 savaite be kompiuterio ir pinigu ir jokio pranešimo kas vyksta su juo. Ir kada aš atgausiu pingus, esu studente todėl be kompiutio busiu kaip be ranku kiek dar reiks laukti....
Laba diena, p. Egle,
Prekės yra siunčiamo į autorizuotus servisus defekto nustatymui, labai svarbu identifikuoti defekto kilmę.
Rekomenduojame su mumis susisiekti el. paštu kokybe@pigu.lt nurodant problemą ir užsakymo numerį, kad galėtume kaip galime greičiau išspręsti susidariusią situaciją.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Nusiporkau nešiojama kompiuteri tik parsivezus isgirdau pasalinius garsus. Nuvežiau atgal ir paprašiau kad gražintų pinigus jau 3 savaite be kompiuterio ir pinigu ir jokio pranešimo kas vyksta su juo. Ir kada aš atgausiu pingus, esu studente todėl be kompiutio busiu kaip be ranku kiek dar reiks laukti....
Atsakyti
Atsiuntė visiškai ne tą prekę, kiek laiškų berašai - jokio kontakto, nesiteikia net į laiškus atsakyti, ką jau kalbėti apie kokį nors problemos sprendimo būdą. Paskutinis kartas kai pirkau šioje parduotuvėje.
Atsakyti
Pirkau karuti mamos vardu atvežė be varžtų ir be detalės ratui skambinau rašiau pažadėjo greitai sutvarkyti viską. Jau laukiu 1 mėnesį nuo dabar niekas nei atraso nei ragelį kelią.
Atsakyti
Jau tikrai kantrybė baigia išsekti, kad susigrąžinti trisdešimt kelis Eur, turėtų primokėti už tai, kad naudojasi mūsų pinigais. Mėnuo laiko tęsiasi mūsų "bendravimas", o rezultato jokio. Prisibelsti prie kokio vadovo be šansų. KATASTROFA KATASTROFA KATASTROFA....
Nukentejes nuo pigu.lt
2017-07-31 18:17:34 IP 78.61.208.25
Atsakyti
Pralaike virs menesio pas save brokuota telefona, kol galu gale gavau sms, kad grazins pinigus arba kita preke. Dabar laukiu jau beveik savaite ju pinigu. Ketinu kreiptis i teisma del delspinigiu ir zalos atlyginimo.
Gaila man tu zmoniu kurie perka pigu.lt
Atsakyti
paeme preke priies menesi i garanrini ir tai kol prisiprasiau. rasau laisku kas ir kaip nei neatsako. kreipsios i vartotoju teises jei negrazins pinigu. a*******i...
Atsakyti
Pirkau kompiuteri.atveze.greit.Taciau pasirode jis nepasijunginejo-brokas.Nuveziau i imone aptarnaujancia tos firmos kompiuterius.Pasake.Cia lengvas gedimas.Reik perinstaliuoti.Taciau gi yra garantija.Grazinom i Pigu.lt Zveryne parduotuveje i garantini aptarnavima.Cia ir prasidejo kosmaras.Pataisyt pagal ju taisykles turejo per 5-21d.Taiso jau virs 45.Paskambinus i parduotuve jie aplamai nerado musu priduoto kompo.Veliau iskelus triuksma kazkaip atrado.Kalbejo kaip ne su klientu, o suniu (irasa padariau jei reiks teismui)Prarandu klientus, uzsakymus negaliu bendraut su uzsakovais-As dirbu namie smulki verslininke.Praradau nemazai pinigu darbineje srityje.Reiks naujai rinkt klijentus, tiekejus ir...Jie sunaikino mano varsla.Prasau visu neusisakinekit stambios technikos nes nukentesit.Geriau brangiau, sudetingiau, bet patikimiau.Pries perkant paskaitukit kritika apie Pigu.lt.Yra geru atsiliepimu, bet tai liecia smulkia preke ir tai isitikinusi patys ir rase.
Atsakyti
Nepatingesiu ir parasysiu.naujai pirkta plansete garantiniam prabuvo tris savaites.neapsikentes suradau garantinio nr ir paskambinau.pasake, kad tvarkyta programine iranga.po to sita niekam tikus kontora t.y. pigu.lt is kauno akropolio, kur yra tvarkomos ju parduotos plansetes veze iki kreves pr 5dienas.o geriausia kad isvadose parasyta jog gedimu nerasta.siuksliu deze cia, o ne parduotuve.p.s. sorry uz gramatines klaidas, bet tikrai neturiu kantrybes taisyklingai rasyt.nepirkit niekas cia.sutaupysit labai daug nervu.
Atsakyti
Dar jokioj parduotuvėj nesu matęs tokio apgailėtino "marketingo". Nuėjus į bet kurią prekių kategoriją ANT KIEKVIENOS PREKĖS yra žodis "akcija" ir procento paveiksliukas. Tipo absoliučiai visoms prekėms yra akcija, nu nejuokinkit. Ir aišku pavadinimas "pigu.lt" neatitinka realybės, tai vien dėl to iš principo nieko nepirksiu pas juos, nors ir neteko susidurt su jokiom problemom.
Atsakyti
Su jūsų paslaugomis vienos problemos pigu.lt. Čia paskutinis mano pirkinys iš jūsų. Tai nesugebate su banku sukontaktuot dėl lizingo, nors bankas viską padrė laiku ir tiksliai, turiu laiką gaišti skambinėdamas ir aiškindamasis kelias dienas taip gadindamas sau atostogas. Tada pažadate užsakymą pristatyti vienu laiku, staiga pranešate, kad jau užsakymas vėluos ir dar visą savaitę, taip sugriovėte savaitgalio ir atostogų planus. Būčiau tą patį daiktą kitur pirkęs jei būčiau žinojęs kad šiandien nepristatysite. Ir dar kaip pasityčiojimą man dovanojate 3 eurus už sukeltus nepatogumus. Nusišvilpt tie jūsų eurai. Beje, palikti komentarą ir reitinguoti interneto puslapyje ar feisbuke neįmanoma. Publikuojate tik jums gerus komentarus. Čia taip kuriate fake įvaizdį! Suerzinote šiandien stipriai.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-07-25 16:44:10
Laba diena,
prašome el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti mums situaciją ir užsakymo numerį, kad galėtume patikrinti ir išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Atsiprašome už nepatogumus.
Sveiki !
Laiškų jau prirašyta......iolika, o giriatės soc. tinkluose, kad vadovaujatės savo darbe, cituoju :

"... Liepos 18 d., 09:30 ·
Dirbdami vadovaujamės trimis principais, kurie yra mūsų vertybės:
- Esame viena komanda
- Ką pasakom, tą padarom
- Džiaugiamės pasiekimais" : (Vidurinę "vertybę" reiktų išbraukti.
Atsakyti
nebepirksiantis 2017-07-25 19:05:53
Tiesiog viskas nuostabu sioje parduotuveje.Duocia 10balu, bet su minusu-birzelio 29d uzsisakiau boileri vandens.Tai zadejo liepos 11d pristatyti, nes prekes neturejo sandelyje.Na neturi vietoje, tai palauksiu.Bet atejus tai dienai, kol pats neskambinau y pigu.lt klientu aptarnavima, tai man nieks nieko neinformavo kad nebus da prekes.Tai liepos 12d man pasiunte sms kad preke bus liepos 19d.O ka jus manot?Teisingai manot, kad vel jie neturi prekes, ir vel as pats turiu skambinti jiems, turiu ieskoti is ju puses pazadu.Tai gavau preke liepos 25d.Laukiau todel, kad jau buvo padaryta ymoka, kaip as sakau uz "ora".O geriausia tai kad, liepos 24d paskambinus y aptarnavimo numeri, mane taip graziai isklause, trumpai tariant-jau preke perdavem kurjeriui, ko dar as noriu, jei nori neimk prekes, ne ju cia beda.Jei galetu tai iskeike butu, bei pasiunte y visas ketures puses.
Laba diena,
apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos ir užtrukusio prekės pristatymo. Deja, kartais pasitaiko užsakytų prekių vėlavimai. Stengiamės tokius atvejus pašalinti.
Atsakyti
Tiesiog viskas nuostabu sioje parduotuveje.Duocia 10balu, bet su minusu-birzelio 29d uzsisakiau boileri vandens.Tai zadejo liepos 11d pristatyti, nes prekes neturejo sandelyje.Na neturi vietoje, tai palauksiu.Bet atejus tai dienai, kol pats neskambinau y pigu.lt klientu aptarnavima, tai man nieks nieko neinformavo kad nebus da prekes.Tai liepos 12d man pasiunte sms kad preke bus liepos 19d.O ka jus manot?Teisingai manot, kad vel jie neturi prekes, ir vel as pats turiu skambinti jiems, turiu ieskoti is ju puses pazadu.Tai gavau preke liepos 25d.Laukiau todel, kad jau buvo padaryta ymoka, kaip as sakau uz "ora".O geriausia tai kad, liepos 24d paskambinus y aptarnavimo numeri, mane taip graziai isklause, trumpai tariant-jau preke perdavem kurjeriui, ko dar as noriu, jei nori neimk prekes, ne ju cia beda.Jei galetu tai iskeike butu, bei pasiunte y visas ketures puses.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalėdų roges ruošk vasarą
Kalėdų roges ruošk vasarą 08-17 15:35
Pagaliau teikėsi ateiti vasara, visi mėgaujasi saule, jūra, ežerais, piknikais ir mažiausiai apie ką galvoja tai apie... Kalėdas. Net visada skubantys, viską iš anksto planuojantys įmonių...
Didieji draudimo rinkos dalyviai augino pelną
Didieji draudimo rinkos dalyviai augino pelną 08-18 17:55
Didžiausia Lietuvoje ne gyvybės draudimo bendrovė "Lietuvos draudimas" pirmąjį pusmetį uždirbo daugiau kaip triskart daugiau pelno, nei prieš metus. Bendrovės žalos augo 11%. "Ergo" pelną augino...
63% Vokiečių "Stados" parduota už 5,4 mlrd. USD
63% Vokiečių "Stados" parduota už 5,4 mlrd. USD 08-18 17:54
Rinkoje abejonių kėlęs sandoris galiausiai įvyko. Privataus kapitalo bendrovės "Bain Capital" ir "Cinven" įsigijo 63% vokiečių generinių vaistų gamintojos "Stada" akcijų už 5,4 mlrd. USD.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris vasaros mėnuo atostogauti Jums geriausias?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Humana 247,66 +0,12%
Symantec 28,30 0,00%
Procter & Gamble 92,07 -0,40%
Visa 102,16 -0,46%
Western Digital 82,48 -3,93%
Cisco 31,04 -4,02%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Avon 2,63 -4,36%

Žaliavų kainos pasaulyje

Anglis 85,67 +6,93%
Kava 144,10 -4,68%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Bananai 1098,07 +1,39%
Benzinas 1,45 -5,84%
Auksas 1260,26 +1,14%
Ryžiai 444,68 +10,37%