VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Pigu, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu

Atsiliepimai apie Pigu, UAB

Pigu.lt

Taupyk laiką ir pinigus
Parašyk savo nuomonę apie Pigu, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
2017 metų sausio 24 dieną buvo užsakytas miegamojo komplektas „Libera“, kurį atvežė sausio 26 dieną, bet komplekte trūko miegamosios lovos galų, yra nuotraukos, kurios buvo išsiųstos į pigu.lt internetinę parduotuvę. Vasario 6 dieną gavome žinutę, kad detalės užsakytos iš tiekėjo. Trūkstamos detalės bus gautos 2 - 4 savaičių bėgyje. Nesulaukus detalių po šio laiko, buvo skambinta į šią parduotuvę. kovo 6 dieną gavome žinutę, kad per 1 darbo dieną bus susisiekta su mumis el. paštu ar telefonu ir pateiks atsakymą. Ir paskutinė žinutė buvo gauta kovo 9 dieną su atsiprašymu bei informavimu turint pretenzijų kreiptis į kokybe@pigu.lt
Jau beveik 3 mėnesius nesulaukiame trūkstamų dalių lovai.
Prašome Jūsų, atvykti atsiimti komplektą ir grąžinti sumokėtus pinigus bei padengti mokestį, kurį mes sumokėjome meistrams, kurie surinko komplektą.
Atsakyti
Pirkėjas 2017-04-20 14:53:46
Neveltui svetaines pavadinimas pigu.lt. Nusiperki pigiai, bet dar kiek reik ikist pinigu. Nes krc atveza preke be visu daliu. Ir reikiamas reik pirkt uz savo pinigus.. nusivyles!!!
Laba diena,
prašome su konkrečiu užsakymo numeriu kreiptis el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti ir išspręsti problemą.
Atsakyti
tatjana 2017-04-20 11:26:37
as irgi dabar susiduriu su problema daug metu buvau patenkinta pigu.lt truko keliu euru iki vip nares statuso kol neįsigijau telefono ir prasidėjo--------meniesi prekes laukiau paskui gavau brokuota per 3 dienas gražinau net nespėjau pasinaudoti pats issijungineja telefonas po mano skundo to modelio telefonai dingo is prekybos pas ju sake kai skambinau sutapimas -nejuokinkit dabar dar turiu laukti 3 savaites kol jie nustatys gedimo priežastis cirkai vienu zodziu patarimas kreipkitės iškart ten kur reikia o ne nelaukit kol jums gražins pinigus ilgai teks laukti jeigu pigu.lt nusispjaut ant senu klientu ir savo reputacija tai daugiau nieko nelieka kito antireklama ir kokybes inspekcija
Laba diena, p. Tatjana,
kadangi kreipėtės, jog prekė nėra kokybiška (išsijunginėja), ji išsiųsta patikrai.
Kol kas laukiame serviso patikros išvadų. Turėdami atsakymą su Jumis susisieksime.
Atsiprašome už laukimą.
Atsakyti
Neveltui svetaines pavadinimas pigu.lt. Nusiperki pigiai, bet dar kiek reik ikist pinigu. Nes krc atveza preke be visu daliu. Ir reikiamas reik pirkt uz savo pinigus.. nusivyles!!!
Atsakyti
as irgi dabar susiduriu su problema daug metu buvau patenkinta pigu.lt truko keliu euru iki vip nares statuso kol neįsigijau telefono ir prasidėjo--------meniesi prekes laukiau paskui gavau brokuota per 3 dienas gražinau net nespėjau pasinaudoti pats issijungineja telefonas po mano skundo to modelio telefonai dingo is prekybos pas ju sake kai skambinau sutapimas -nejuokinkit dabar dar turiu laukti 3 savaites kol jie nustatys gedimo priežastis cirkai vienu zodziu patarimas kreipkitės iškart ten kur reikia o ne nelaukit kol jums gražins pinigus ilgai teks laukti jeigu pigu.lt nusispjaut ant senu klientu ir savo reputacija tai daugiau nieko nelieka kito antireklama ir kokybes inspekcija
Atsakyti
Laurynas 2017-04-14 17:17:07
Kur yra mano telefonas ? Kiek galima laukti ? Prašau suteikti man visą informaciją, kur jis šiuo metu yra, jo i/m kodą, remonto aptarnavimo numerį. Prašau suteikti man pigu.lt įmonės įgalioto asmens už pinigų grąžinimą arba vadybininko kontakto numerį !!! Atsibodo man laukti ir jaustis kaip vaikų darželyje. Arba skubiuoju būdų man suteikiat informaciją arba kreipsiuosi į vartotojų teises.Absurdas visiškai.
Laba diena, p. Laurynai,
atsiprašome už laukimą. Jūsų situacijai jau yra priimtas sprendimas. Su Jumis susisieksime asmeniškai dėl suderinimo.
Atsakyti
Jūratė Kažukauskienė 2017-04-14 09:27:14
Kiek gi galima laukt susisiekimo kiek skambinu i pigu lt visad sakoma per viena d diena su jumis susisieks vadybininkas, trecia diena ir nieko atveze puse siltnamio kurio truksta detaliu o pinigus tai sumokejau uz visa kiek dar reikes laukt???
Laba diena, p. Jūrate,
Jūsų situacija yra žinoma ir perduota tiesiogiai tiekėjui, kad su Jumis suderintų sprendimą.
Atsiprašome už nepatogumus laukimą.
Atsakyti
Laba fiena. Skaiciau daugumos komentarus ir matau kad jus esate ne pirmi ir ne paskutiniai kuriuos nori isdurti si parduotuvė. Siūlau kreiptis į Vartotojų teises, tai dar kazka bus galima pasiekti. As jau du mėnesiai kaip tampausi su PIGU.LT DĖL PREKĖS KURIOS KAINA SIEKIA BEVEIK 1000 EURŲ. jau darau įmokas lizingui o prekės neturiu. sėkmės visiems solidarizuokimės nukentėjusieji. Duodam y TEISMĄ.
Atsakyti
Kur yra mano telefonas ? Kiek galima laukti ? Prašau suteikti man visą informaciją, kur jis šiuo metu yra, jo i/m kodą, remonto aptarnavimo numerį. Prašau suteikti man pigu.lt įmonės įgalioto asmens už pinigų grąžinimą arba vadybininko kontakto numerį !!! Atsibodo man laukti ir jaustis kaip vaikų darželyje. Arba skubiuoju būdų man suteikiat informaciją arba kreipsiuosi į vartotojų teises.Absurdas visiškai.
Jūratė Kažukauskienė
2017-04-14 09:27:14 IP 77.219.129.255
Atsakyti
Kiek gi galima laukt susisiekimo kiek skambinu i pigu lt visad sakoma per viena d diena su jumis susisieks vadybininkas, trecia diena ir nieko atveze puse siltnamio kurio truksta detaliu o pinigus tai sumokejau uz visa kiek dar reikes laukt???
Jūratė Kažukauskienė
2017-04-14 09:26:06 IP 77.219.129.255
Atsakyti
Kiek gi galima laukt susisiekimo kiek skambinu i pigu lt visad sakoma per viena d diena su jumis susisieks vadybininkas, trecia diena ir nieko atveze puse siltnamio kurio truksta detaliu o pinigus tai sumokejau uz visa kiek dar reikes laukt???
Jūratė Kažukauskienė
2017-04-14 09:24:17 IP 77.219.129.255
Atsakyti
Kiek gi galima laukt susisiekimo kiek skambinu i pigu lt visad sakoma per viena d diena su jumis susisieks vadybininkas, trecia diena ir nieko atveze puse siltnamio kurio truksta detaliu o pinigus tai sumokejau uz visa kiek dar reikes laukt???
Jūratė Kažukauskienė
2017-04-14 09:18:00 IP 78.61.47.167
Atsakyti
Kiek gi galima laukt susisiekimo kiek skambinu i pigu lt visad sakoma per viena d diena su jumis susisieks vadybininkas, trecia diena ir nieko atveze puse siltnamio kurio truksta detaliu o pinigus tai sumokejau uz visa kiek dar reikes laukt???
Atsakyti
laima 2017-04-12 14:07:29
Jus TYČIOJATES??? Kiek skambinu i pigu.lt ar rašau i pigu pagalba, tai su tiekeju turit nesklandumu, kuriu neivardijat, tai atvezimas užtruks palaukit dar dvi sav.ir t.t.KIEK GI GALIMA ATSIPRAŠINET IR KIEK GI GALIMA TYČIOTIS IŠ SAVO KLIENTU??? Vakar skambinau i pigu.lt sake, kad duru neatveš, bet tik veidrodžius, nes tiekejas nesutinka duru atvežt.VISU PIRMA VEIDRODŽIAI ANT DURU SUKLIJUOTA NE PAGAL SCHEMA PAVAIZDUOTA JUSU REKLAMUOJAMOJE NUOTRAUKOJE.VISU ANTRA, VEIDRODŽIUS PERKLIJUOJANT BUS PAZEISTAS DURU FASADAS, TODEL JUS PRIVALOT DURIS MAN PRISTATYTI SU VEIDRODŽIAIS.VISU TREČIA, SPINTA PRISTATET PER MEN., BET DURU KAŽKODEL NEPAKEIČIAT JAU 2 MEN.VADINASI PATI SPINTA YRA PAGAMINAMA DVIGUBAI GREIČIAU, NEGU JOS DALYS GAUNAMOS.KLIENTU KVAILINIMAS, APGAUDINEJIMAS, KITAIP NEPAVADINSI!!! DAUGIAU NIEKADA GYVENIME NEPIRKSIU IŠ PIGU.LT DEL NESAŽININGO ELGIMOSI SU KLIENTAIS.REIKALAUJU KUO GREIČIAU PRISTATYTI DURIS SU VEIDRODŽIAIS, NES RAŠYSIU SKUNDA VARTOTOJU TEISEM, GAL IR TELEVIZIJA PASITELKSIU JUS "PAREKLAMUOTI".
Laba diena,
atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Su Jumis susisieksime asmeniškai suderinti dėl sprendimo.
Atsakyti
Ricardas 2017-04-12 20:38:03
Man po jūsų autorizuoto serviso apžiūros fotoaparatą gražino apdraskytą aš nežinau kas ten per servisas bet jų paslaugos aiškios ir todėl aš nenoriu turėti naujo daikto ir apdraskyto ALE specialistų. Gražinkite man pinigus ir aš pamiršiu tą pigu lt.
Laba diena,
pabraižymai jau buvo užfiksuoti, kaip pristatėte pirmą kartą savo prekę. Kaip ir minėjome, Jūsų prekė yra techniškai tvarkinga.
Atsakyti
AirAlm 2017-04-12 15:33:52
Jei ir toliau būsiu ignoruojama, su visais įrodymais kreipsiuosi į VVTAT, dėl nekokybiškos prekės ir aptarnavimo.
Laba diena,
atsiprašome, kad teko ilgai laukti. Pinigus grąžinsime per 1-2 darbo dienas.
Atsakyti
Man po jūsų autorizuoto serviso apžiūros fotoaparatą gražino apdraskytą aš nežinau kas ten per servisas bet jų paslaugos aiškios ir todėl aš nenoriu turėti naujo daikto ir apdraskyto ALE specialistų. Gražinkite man pinigus ir aš pamiršiu tą pigu lt.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-04-12 10:57:00
Laba diena,
Jūsų situacija mums yra žinoma. Šiuo metu laukiame patvirtinimo dėl šios problemos sprendimo. Papildomai asmeniškai su Jumis susisieksime.
Atsiprašome už nepatogumus.
Jei ir toliau būsiu ignoruojama, su visais įrodymais kreipsiuosi į VVTAT, dėl nekokybiškos prekės ir aptarnavimo.
Atsakyti
Laima 2017-04-11 15:43:16
Jau 2 men.kaip PIGU.LT TYČIOJASI iš savo klientu vilkindamas išspresti problema susijusia su garantiniu aptarnavimu.Viešai skelbiama, kad garantinis aptarnavimas atliekamas kuo skubiau 14-21d.Gavau spinta su nuskeltu veidrodziu ir netaisyklingai suklijuotais veidrodziais.Nufotografavau, ivardijau defektus, kurie ir nuotraukose matesi.Žadejo problema išsprest dvieju sav.begyje.Ir taip kas dvi sav.pažadai.Pagaliau gavau žinute iš pigu.lt., kurioje pranešama, kad sekančios sav.begyje preke bus pristatyta.Praejo ta lauktoji savaite, bet siuntinio nesulaukiau.Vel skambinu.Vel žadama...netgi pasiule tiekejo kontaktini nr.atsiusti.Nesulaukiau.Vel skambinu.Tik ši karta atsake, kad tiekejas nesutinka duru pakeisti, tik veidrodžius.Tai sakykit, gal man pačiai reiks nuo duru nusilupt blogai suklijuotus veidrodžius ir užsiklijuot naujus (atsiustus)??Duru išore nebus sugadinta klijais??Ilgiau laukti negaliu, nes ir taip laukiau 2men.Nepadesit skubiai išspresti problemos, kreipsiuos i vartotoju teises.
Jus TYČIOJATES??? Kiek skambinu i pigu.lt ar rašau i pigu pagalba, tai su tiekeju turit nesklandumu, kuriu neivardijat, tai atvezimas užtruks palaukit dar dvi sav.ir t.t.KIEK GI GALIMA ATSIPRAŠINET IR KIEK GI GALIMA TYČIOTIS IŠ SAVO KLIENTU??? Vakar skambinau i pigu.lt sake, kad duru neatveš, bet tik veidrodžius, nes tiekejas nesutinka duru atvežt.VISU PIRMA VEIDRODŽIAI ANT DURU SUKLIJUOTA NE PAGAL SCHEMA PAVAIZDUOTA JUSU REKLAMUOJAMOJE NUOTRAUKOJE.VISU ANTRA, VEIDRODŽIUS PERKLIJUOJANT BUS PAZEISTAS DURU FASADAS, TODEL JUS PRIVALOT DURIS MAN PRISTATYTI SU VEIDRODŽIAIS.VISU TREČIA, SPINTA PRISTATET PER MEN., BET DURU KAŽKODEL NEPAKEIČIAT JAU 2 MEN.VADINASI PATI SPINTA YRA PAGAMINAMA DVIGUBAI GREIČIAU, NEGU JOS DALYS GAUNAMOS.KLIENTU KVAILINIMAS, APGAUDINEJIMAS, KITAIP NEPAVADINSI!!! DAUGIAU NIEKADA GYVENIME NEPIRKSIU IŠ PIGU.LT DEL NESAŽININGO ELGIMOSI SU KLIENTAIS.REIKALAUJU KUO GREIČIAU PRISTATYTI DURIS SU VEIDRODŽIAIS, NES RAŠYSIU SKUNDA VARTOTOJU TEISEM, GAL IR TELEVIZIJA PASITELKSIU JUS "PAREKLAMUOTI".
Heronimas Jurgelevicius
2017-04-12 13:22:42 IP 78.60.84.21
Atsakyti
Nuo vasario 28 praėjo beveik du mėnesiai po užsakymo prekės gražinimo Nr 15097235 prašymas buvo grąžinti sumokėtus pinigus dėl gautos nekokybiškos prekės iki šiol nesulaukiau jokios žinios.Prašau susisekti su manimi ir pateikti išsamią informaciją.
Atsakyti
AirAlm 2017-04-12 08:45:52
Pirkau pigu.lt telefoną, gavau brokuotą, ekranas pusiau neveikia, kamera nefokusuoja. Garantinis dviems metams. Nuvežiau į jų tinklapyje nurodytą taisyklą, tai kadangi telefonas neva yra pirktas ne europos šalyje, jo taisyti nemokamai negali, kitaip tariant, garantinis mūsų šalyje negalioja. Už taisymą norėjo paimti 160eur. Žinoma nesutikau... Bet dešimt vistiek išpešė už apžiūrą. TAI BENT GARANTINIS. Draugas pasipiktinęs susiekė su pigu.lt nurodytu numeriu. Jie pareiškė, kad viską sutvarkys. Gražins pinigus, taisys telefoną arba pakeis jį nauju. Nuvažiavus į vietą pareiškė, kad tikrai netaisys, bet po kelių minučių ginčo, pasiliko telefoną. Paprašė banko sąsk.nr. ir teigė, kad gražins 10eur, kuriuos turėjau sumokėti už peržiūra. Su dideliu nepasitenkinimu priėmė telefoną taisymui. DABAR LAUKIU KOL SU MANIM KASNORS SUSISIEKS DĖL TELEFONO ARBA GRAŽINS PINIGUS. IŠ JŲ JOKIŲ ŽINIŲ. BIJAU LIKTI NIEKO NEPEŠUSI. Tikriausiai teks rašyti rimtą papeikimą tinklalapiui už garantinius, kurie taisykloje pripažįstami kaip negaliojantys. Labai gaila, kad šitaip mylėtas tinklapis mane taip nuvylė. Daugiau niekada čia nebeapsipirksiu.
Laba diena,
Jūsų situacija mums yra žinoma. Šiuo metu laukiame patvirtinimo dėl šios problemos sprendimo. Papildomai asmeniškai su Jumis susisieksime.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Laima 2017-04-11 15:43:16
Jau 2 men.kaip PIGU.LT TYČIOJASI iš savo klientu vilkindamas išspresti problema susijusia su garantiniu aptarnavimu.Viešai skelbiama, kad garantinis aptarnavimas atliekamas kuo skubiau 14-21d.Gavau spinta su nuskeltu veidrodziu ir netaisyklingai suklijuotais veidrodziais.Nufotografavau, ivardijau defektus, kurie ir nuotraukose matesi.Žadejo problema išsprest dvieju sav.begyje.Ir taip kas dvi sav.pažadai.Pagaliau gavau žinute iš pigu.lt., kurioje pranešama, kad sekančios sav.begyje preke bus pristatyta.Praejo ta lauktoji savaite, bet siuntinio nesulaukiau.Vel skambinu.Vel žadama...netgi pasiule tiekejo kontaktini nr.atsiusti.Nesulaukiau.Vel skambinu.Tik ši karta atsake, kad tiekejas nesutinka duru pakeisti, tik veidrodžius.Tai sakykit, gal man pačiai reiks nuo duru nusilupt blogai suklijuotus veidrodžius ir užsiklijuot naujus (atsiustus)??Duru išore nebus sugadinta klijais??Ilgiau laukti negaliu, nes ir taip laukiau 2men.Nepadesit skubiai išspresti problemos, kreipsiuos i vartotoju teises.
Laba diena, p. Laima,
Atsiprašome dėl užtrukusio situacijos sprendimo. Kadangi reikiamos dalys užsakomos iš gamintojo, deja, jų atvykimas užtrunka. Stengiamės situaciją išspręsti kuo skubiau.
Atsakyti
Gabrielė 2017-04-10 21:53:23
Akcija: Kitur radote pigiau - mes PASITYČIOSIM!
Pigu. lt internetinė parduotuvė skelbia, jog jei klientas ras tą pačią prekę kitur pigiau, gaus specialų pasiūlymą. Tai va, gavau. Nuo prekės, kuri kainuoja virš 30 eu, pasiūlė 0, 99 eu nuolaidą.....
Laba diena, p. Gabriele,
kaip ir žymima taisyklėse, specialus pasiūlymas pateikiamas pagal galimybes - įvertinama prekės kaina ir pasiūlomas geriausias tuo metu galimas variantas.
Apgailestaujame, jei mūsų pasiūlyta kaina nepateisino Jūsų lūkesčių.
Atsakyti
Ricardas 2017-04-09 17:32:43
Prašau gražinti pinigus ir neerzinti pirkėjų. Man jau nusibodo laukti...
Laba diena, p. Ričardai,
autorizuotas servisas prekės defekto nenustatė - prekė yra techniškai tvarkinga, todėl neturime pagrindo už prekę grąžinti pinigus,
Atsakyti
Pirkau pigu.lt telefoną, gavau brokuotą, ekranas pusiau neveikia, kamera nefokusuoja. Garantinis dviems metams. Nuvežiau į jų tinklapyje nurodytą taisyklą, tai kadangi telefonas neva yra pirktas ne europos šalyje, jo taisyti nemokamai negali, kitaip tariant, garantinis mūsų šalyje negalioja. Už taisymą norėjo paimti 160eur. Žinoma nesutikau... Bet dešimt vistiek išpešė už apžiūrą. TAI BENT GARANTINIS. Draugas pasipiktinęs susiekė su pigu.lt nurodytu numeriu. Jie pareiškė, kad viską sutvarkys. Gražins pinigus, taisys telefoną arba pakeis jį nauju. Nuvažiavus į vietą pareiškė, kad tikrai netaisys, bet po kelių minučių ginčo, pasiliko telefoną. Paprašė banko sąsk.nr. ir teigė, kad gražins 10eur, kuriuos turėjau sumokėti už peržiūra. Su dideliu nepasitenkinimu priėmė telefoną taisymui. DABAR LAUKIU KOL SU MANIM KASNORS SUSISIEKS DĖL TELEFONO ARBA GRAŽINS PINIGUS. IŠ JŲ JOKIŲ ŽINIŲ. BIJAU LIKTI NIEKO NEPEŠUSI. Tikriausiai teks rašyti rimtą papeikimą tinklalapiui už garantinius, kurie taisykloje pripažįstami kaip negaliojantys. Labai gaila, kad šitaip mylėtas tinklapis mane taip nuvylė. Daugiau niekada čia nebeapsipirksiu.
Atsakyti
Jau 2 men.kaip PIGU.LT TYČIOJASI iš savo klientu vilkindamas išspresti problema susijusia su garantiniu aptarnavimu.Viešai skelbiama, kad garantinis aptarnavimas atliekamas kuo skubiau 14-21d.Gavau spinta su nuskeltu veidrodziu ir netaisyklingai suklijuotais veidrodziais.Nufotografavau, ivardijau defektus, kurie ir nuotraukose matesi.Žadejo problema išsprest dvieju sav.begyje.Ir taip kas dvi sav.pažadai.Pagaliau gavau žinute iš pigu.lt., kurioje pranešama, kad sekančios sav.begyje preke bus pristatyta.Praejo ta lauktoji savaite, bet siuntinio nesulaukiau.Vel skambinu.Vel žadama...netgi pasiule tiekejo kontaktini nr.atsiusti.Nesulaukiau.Vel skambinu.Tik ši karta atsake, kad tiekejas nesutinka duru pakeisti, tik veidrodžius.Tai sakykit, gal man pačiai reiks nuo duru nusilupt blogai suklijuotus veidrodžius ir užsiklijuot naujus (atsiustus)??Duru išore nebus sugadinta klijais??Ilgiau laukti negaliu, nes ir taip laukiau 2men.Nepadesit skubiai išspresti problemos, kreipsiuos i vartotoju teises.
Atsakyti
Akcija: Kitur radote pigiau - mes PASITYČIOSIM!
Pigu. lt internetinė parduotuvė skelbia, jog jei klientas ras tą pačią prekę kitur pigiau, gaus specialų pasiūlymą. Tai va, gavau. Nuo prekės, kuri kainuoja virš 30 eu, pasiūlė 0, 99 eu nuolaidą.....
Atsakyti
Prašau gražinti pinigus ir neerzinti pirkėjų. Man jau nusibodo laukti...
Atsakyti
Rūta 2017-04-03 14:05:21
Jau prieš savaitę pateikiau informaciją, kad gauta prekė šiltnamis ne pilnos komplektacijos (trūksta polikarbonatinės dangos). Bet iki šiol taip ir niekas su manimi nesusisiekė. Kiek kartų skambinta vis tas pats atsakymas, kad dar su atsakingais darbuotojais nesusisiekta. Kaip taip neatsakingai elgiasi su pirkėju. Jeigu nenori atvežti trūkstamų dalių, tai tegul pasiima savo prekę ir gražina pinigus.
Laba diena, p. Rūta,
Jūsų situacija mums žinoma, tikslinamės dėl negautos dalies. Artimiausiu metu su Jumis susisieksime.
Atsiprašome už nepatogumus ir laukimą.
Atsakyti
Jonas 2017-03-31 22:16:03
Internetinė parduotuvė, kurioje niekada nepirbčiau buitinės technikos ar prekių, kurioms taikoma garantija. Jeigu sugestų - bus problemos ne tik dėl gedimo, bet ir dėl garantinio. Patikėkit, teko matyti daugiau nei tik iš išorės, bet ir vidaus, kaip tvarkomasi su garantinėmis prekėmis. Tai jeigu pirkėjas prieš pirkdamas prekę, kuriam taikoma garantija, pamatytų tą vaizdą iš vidaus, požiūrį į garantinį aptarnavimą, tai manau ne vienam atšoktų noras apskritai pirkti ir geriau pasirinktų kitą pardavėją. Kiek komentarų neigiamų vien čia parašyta. Aišku ne maža dalis pirkėjų nesiskundžia, nes paprasčiausiai nesugenda jiems technika. Bet jeigu suges...tai problemų bus labai daug. Žinant, koks prastas požiūris į klientus, į daiktų keitimą, taisymą, informavimą apie tai ir t.t. nors ir buvau nusipirkęs iš jų daiktą su defektu, bet nekeičiau, nes žinojau, kad pigiau būtų nieko nedaryti negu po to atiduoti daiktą ir kaip asilui skambinėti ir rašynėti jiems. Garantinis aptarnavimas silpnoji pusė, o pats geriausias klientas tas, kuris mažai skundžiasi arba pas, kurį niekas niekada negenda. O jeigu ir sugedo, tai dėl jo kaltės, nes pats kažką sugadino. Toks klientas yra auksinis. Jeigu jūs auksinis kllientas, tuomet rinkitės šį pardavėją. Atrodo tikrai apgailėtinai, kai klientas kaip i*****s privalo skambinėti daugybę kartų, o girdi tik pažadus apie problemos sprendimą. Kodėl? Nes daugybę klientų, nespėjama su visais, visų aptarnauti ir t.t. Žodžiu, prasiplėtė labai, bet kartu ir chaoso atsirado daug. Kai buvo mažesni, tai kiekvienas klientas būdavo išklausomas, vertinamas, o dabar... tapo kaip didelis prekybos centras, kuriame pasimeta pirkėjai.
Laba diena, p. Jonai,
kiekvienas mūsų klientas yra svarbus, stengiamės operatyviai padėti ir priimti teisingiausius sprendimus. Visos situacijos yra unikalios, todėl procesas kartais gali užtrukti.
Jei turite konkretų atvejį, prašome kreiptis tiesiogiai el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti užsakymo numerį ir problemą, kad galėtume išsiaiškinti ir išspręsti.
Atsakyti
Jau prieš savaitę pateikiau informaciją, kad gauta prekė šiltnamis ne pilnos komplektacijos (trūksta polikarbonatinės dangos). Bet iki šiol taip ir niekas su manimi nesusisiekė. Kiek kartų skambinta vis tas pats atsakymas, kad dar su atsakingais darbuotojais nesusisiekta. Kaip taip neatsakingai elgiasi su pirkėju. Jeigu nenori atvežti trūkstamų dalių, tai tegul pasiima savo prekę ir gražina pinigus.
Atsakyti
Internetinė parduotuvė, kurioje niekada nepirbčiau buitinės technikos ar prekių, kurioms taikoma garantija. Jeigu sugestų - bus problemos ne tik dėl gedimo, bet ir dėl garantinio. Patikėkit, teko matyti daugiau nei tik iš išorės, bet ir vidaus, kaip tvarkomasi su garantinėmis prekėmis. Tai jeigu pirkėjas prieš pirkdamas prekę, kuriam taikoma garantija, pamatytų tą vaizdą iš vidaus, požiūrį į garantinį aptarnavimą, tai manau ne vienam atšoktų noras apskritai pirkti ir geriau pasirinktų kitą pardavėją. Kiek komentarų neigiamų vien čia parašyta. Aišku ne maža dalis pirkėjų nesiskundžia, nes paprasčiausiai nesugenda jiems technika. Bet jeigu suges...tai problemų bus labai daug. Žinant, koks prastas požiūris į klientus, į daiktų keitimą, taisymą, informavimą apie tai ir t.t. nors ir buvau nusipirkęs iš jų daiktą su defektu, bet nekeičiau, nes žinojau, kad pigiau būtų nieko nedaryti negu po to atiduoti daiktą ir kaip asilui skambinėti ir rašynėti jiems. Garantinis aptarnavimas silpnoji pusė, o pats geriausias klientas tas, kuris mažai skundžiasi arba pas, kurį niekas niekada negenda. O jeigu ir sugedo, tai dėl jo kaltės, nes pats kažką sugadino. Toks klientas yra auksinis. Jeigu jūs auksinis kllientas, tuomet rinkitės šį pardavėją. Atrodo tikrai apgailėtinai, kai klientas kaip i*****s privalo skambinėti daugybę kartų, o girdi tik pažadus apie problemos sprendimą. Kodėl? Nes daugybę klientų, nespėjama su visais, visų aptarnauti ir t.t. Žodžiu, prasiplėtė labai, bet kartu ir chaoso atsirado daug. Kai buvo mažesni, tai kiekvienas klientas būdavo išklausomas, vertinamas, o dabar... tapo kaip didelis prekybos centras, kuriame pasimeta pirkėjai.
Atsakyti
pigu be akcijos
Atsakyti
Ricardas 2017-03-30 19:16:52
Kur kreiptis su pretenzija?
Laba diena,
galite rašyti el.paštu kokybe@pigu.lt
Atsakyti
Pigu.lt 2017-03-30 17:10:36
Laba diena, p. Ričardai,
Jūsų prekė grįžusi po serviso patikros - servisas defekto nenustatė. Jei nesutinkate su išvada, siūlome kreiptis su pretenzija.
Kur kreiptis su pretenzija?
Atsakyti
Rytis 2017-03-30 16:24:54
Pristatyta ne ta prekė, Buvo užsakyta "Biuro kėdė 2720, juoda" http://pigu.lt/baldai-ir-namu-interjeras/biuro-baldai/biuro-kedes/biuro-kede-2720-juoda?id=13602845. O kurjeris pristatė kažkokį šiltnamį, spėjau pamatyti, prėkės nepriėmiau, bet noriu paklausti ar prekė bus persiųsta iš naujo?
Laba diena, p. Ryti,
atsiprašome už nesklandumus, šiuo metu tikslinamės su kurjerių tarnyba dėl šios situacijos.
Išsiaiškinę su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Pinigai grąžinami per 1 d.d.
Atsakyti
Andrius 2017-03-30 10:53:34
Atidaviau prekę garantiniam taisymui, praėjo 22 darbo dienos. Skambinu į Pigu.lt, gaunu atsakymą, kad prekė jau seniai PATAISYTA, net prieš savaitę, tačiau niekas man to nepranešė. Konsultantė pasakė, kad palaukčiau, kol PERSKAMBINS, nes ji turi pasitikslinti, kas čia įvyko. Palaukiau kelias valandas, skambinu vėl - sako, kad atsakymo negavo ir už valandos PERSKAMBINS mano numeriu. Aišku, kad niekas taip ir nepaskambino tą dieną. Skambinau kitą rytą, atsiliepė konsultantas ir iš jo žodžių supratau, kad jokios užklausos nebuvo, nes jis iš naujo ją rašė garantiniam skyriui. Ir pranešė, kad prekė jau išsiųsta, todėl galėčiau nuvykti atsiimti. Nuvykęs į skyrių gavau žinią, kad prekė kažkur pasimetė, nes Saltoniškių g. esantis skyrius jos neturi. Ir vėl ta pati istorija, konsultantė sako: "mes su jumis SUSISIEKSIME, šiandien vakare arba rytoj jau ji tikrai bus". Vėlgi - kitą dieną niekas man neskambina, tad vėl skambinu aš. Atsiliepia mergina, sako, kad pasitikslins, kas yra ir SUSISIEKS su manim. Praėjo dvi valandos, skambinu vėl ir gaunu žinią, kad prekė NEPATAISYTA, ir greičiausiai nebus dėl gamyklinio broko. Tačiau surašomas pinigų grąžinimo aktas, kuris jau bus pabaigtas tądien (vakar). Aišku, kad niekas su manim nesusisieks, tad vėl skambinau pats, šiandien mergina išklausė mano situaciją ir vėl pranešė, kad SUSISIEKS. Esu tikras, kad niekas su manim nesusisieks, jau tai nusibodo.

Tai nėra korektiškas, sąžiningas pirkėjo bei pardavėjo bendradarbiavimas. Prašau atsižvelgti į mano situaciją ir kompensuoti patirtus nuostolius bei gražinti visus pinigus už prekę. Jeigu toliau būsiu ignoruojamas, kreipsiuosi į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. P.S. Pigu.lt, Jūsų šūkis "Taupyk laiką ir pinigus" neatspindi Jūsų darbo modelio.
Laba diena, p. Andriau,
atsiprašome dėl sukeltų nepatogumų.
Dėl Jūsų prekės sprendimas priimtas - sumokėtus pinigus grąžinsime.
Atsakyti
Vaida Petraityte 2017-03-30 13:13:43
Oi kaip supykau. Pirkau dovana vaikui, pasiskaiciavau pakankamai laiko, kad ir dovana ateitu, ir viskas butu gerai. Prie to pacio dar keleta daiktu nupirkau, smulkmenu. Atvaziuoja kurjeris, atveza tas smulkmenas. Pirktos dovanos nera.... Skambinu pasiklaust, sako oi issiuntem neapsiziureje, dovana atsiusim atskirai. Na ok, puiki. Laukiam. Staiga gaunu zinute, Apgailestaujame, neatsiusime. Pinigai bus grazinti. ??? Na jei neturit prekiu, nedekit ju. Jei zinot, kad ivyko klaida ir negalesit pristatyt, tai bukit malonus praneskit is karto, o ne pristatymo diena. Ir galetumet graziau sprest situacijas, ne sms "pinigus grazinsim". Na butu juk virsune is viso, jei dar ir pinigu negrazintumet.

Butu siaip koks daiktas gal ir nesinervinciau tiek, bet dabar turiu begt ir ieskot kitos dovanos, nors tiek daug laiko sugaisau rinkdamasi tikrai gera dovana jusu puslapyje. Ir taip paprastai, be paaiskinimo, tiesiog prekes nebus, pinigus grazinsim. Pykstu labai.
Laba diena, p. Vaida,
atsiprašome dėl sistemoje įvykusios klaidos - sistema leido užsakyti prekę, kurios, deja, šiuo metu neturime. Dirbame ir stengiamės, kad tokios klaidos nesikartotų.
Susidariusi permoka Jums bus grąžinta.
Atsakyti
Ricardas 2017-03-29 20:19:55
Jai greitu metu nebus gražinsite už fotoaparatą pinigai į sąskaita iš kurios buvo jis įsigytas aš kreipsiuosi į vartotoju teises. Jau pavargau stebėti išsidirbinėjimą iš savo klientų daugiau iš čia nieko nebepirksiu.
Laba diena, p. Ričardai,
Jūsų prekė grįžusi po serviso patikros - servisas defekto nenustatė. Jei nesutinkate su išvada, siūlome kreiptis su pretenzija.
Atsakyti
Diana 2017-03-29 11:42:50
Na ką galiu pasakyti..esu taip pat labai nusivylusi šios įmonės darbu..sausio mėnesį įsigijau iš Pigu.lt baldus, vienas baldas brokuotas, neteisingai parinktos detalės ir štai jau trečias mėnuo aš jiems skambinu klausdama kada man pakeis blogą detalę ir kiekvieną kartą girdžiu mes su jumis susisieksime rytoj ir t.t.Supratau kad čia jų tokia politika atsikratyti žmogumi kad baigti pokalbį ir bėgti nuo problemų.Po galais žmonės perka, moka jums pinigus tai būkite mieli tiekite kokybiškas prekes.Aš suprantu visur pasitaiko brokų ir t.t, bet argi problemos sprendžiamos tempiant kelis mėnesius?Ar jums patiems negėda?Tai buvo pirmas ir paskutinis kartai kai iš jūsų kažką pirkau.AČIŪ pasimokiau visam gyvenimui.
Laba diena, p. Diana,
labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus - situacija iš tiesų nemaloni. Gavome patvirtinimą, jog reikiama dalis atvyko ir išsiunčiame Jums. Kurjeris su susisieks dėl pristatymo.
Atsakyti
Pristatyta ne ta prekė, Buvo užsakyta "Biuro kėdė 2720, juoda" http://pigu.lt/baldai-ir-namu-interjeras/biuro-baldai/biuro-kedes/biuro-kede-2720-juoda?id=13602845. O kurjeris pristatė kažkokį šiltnamį, spėjau pamatyti, prėkės nepriėmiau, bet noriu paklausti ar prekė bus persiųsta iš naujo?
Atsakyti
Oi kaip supykau. Pirkau dovana vaikui, pasiskaiciavau pakankamai laiko, kad ir dovana ateitu, ir viskas butu gerai. Prie to pacio dar keleta daiktu nupirkau, smulkmenu. Atvaziuoja kurjeris, atveza tas smulkmenas. Pirktos dovanos nera.... Skambinu pasiklaust, sako oi issiuntem neapsiziureje, dovana atsiusim atskirai. Na ok, puiki. Laukiam. Staiga gaunu zinute, Apgailestaujame, neatsiusime. Pinigai bus grazinti. ??? Na jei neturit prekiu, nedekit ju. Jei zinot, kad ivyko klaida ir negalesit pristatyt, tai bukit malonus praneskit is karto, o ne pristatymo diena. Ir galetumet graziau sprest situacijas, ne sms "pinigus grazinsim". Na butu juk virsune is viso, jei dar ir pinigu negrazintumet.

Butu siaip koks daiktas gal ir nesinervinciau tiek, bet dabar turiu begt ir ieskot kitos dovanos, nors tiek daug laiko sugaisau rinkdamasi tikrai gera dovana jusu puslapyje. Ir taip paprastai, be paaiskinimo, tiesiog prekes nebus, pinigus grazinsim. Pykstu labai.
Atsakyti
Ričardai ne jūs vienas esate apgaudinėjamas, aš jau 3 mėnesius (nuo sausio mėn pradžios)skambinėju prašydama kad man pakeistų blogą detalę baldo ir jie vis žada tą patį -rytoj, mes su jumis susisieksime ir t.t.3 mėnesius mano namuose stovi kreivas iš jų įsigytas baldas kurį gėda kam nors parodyti.Skambinau jiems ir vakar ir užvakar..užvakar konsultantė sako jau gauta detalė važiuoja pas jus, vakar skambinu klausti kada atvažiuos detalė konsultantė man aiškina kad mano siunta kažkur pakeliui DINGO.Tikras išsityčiojimas iš klientų.O tie konsultantai reikalingi tik tam kad atsiliepinėti į skambučius ir atmušinėti žmones, be to darbas jų kažkoks keistas vienam skmbini sako jau uždaviau klausimą garantiniam, kitą dieną skambini jau kitas konsultantas sako matau nėra užklausos iš naujo užklausiu..vienu žodžiu trūksta žodžių.GĖDA jums dar kartą.Niekam nerekomenduoju iš jūsų pirkti.
Atsakyti
Atidaviau prekę garantiniam taisymui, praėjo 22 darbo dienos. Skambinu į Pigu.lt, gaunu atsakymą, kad prekė jau seniai PATAISYTA, net prieš savaitę, tačiau niekas man to nepranešė. Konsultantė pasakė, kad palaukčiau, kol PERSKAMBINS, nes ji turi pasitikslinti, kas čia įvyko. Palaukiau kelias valandas, skambinu vėl - sako, kad atsakymo negavo ir už valandos PERSKAMBINS mano numeriu. Aišku, kad niekas taip ir nepaskambino tą dieną. Skambinau kitą rytą, atsiliepė konsultantas ir iš jo žodžių supratau, kad jokios užklausos nebuvo, nes jis iš naujo ją rašė garantiniam skyriui. Ir pranešė, kad prekė jau išsiųsta, todėl galėčiau nuvykti atsiimti. Nuvykęs į skyrių gavau žinią, kad prekė kažkur pasimetė, nes Saltoniškių g. esantis skyrius jos neturi. Ir vėl ta pati istorija, konsultantė sako: "mes su jumis SUSISIEKSIME, šiandien vakare arba rytoj jau ji tikrai bus". Vėlgi - kitą dieną niekas man neskambina, tad vėl skambinu aš. Atsiliepia mergina, sako, kad pasitikslins, kas yra ir SUSISIEKS su manim. Praėjo dvi valandos, skambinu vėl ir gaunu žinią, kad prekė NEPATAISYTA, ir greičiausiai nebus dėl gamyklinio broko. Tačiau surašomas pinigų grąžinimo aktas, kuris jau bus pabaigtas tądien (vakar). Aišku, kad niekas su manim nesusisieks, tad vėl skambinau pats, šiandien mergina išklausė mano situaciją ir vėl pranešė, kad SUSISIEKS. Esu tikras, kad niekas su manim nesusisieks, jau tai nusibodo.

Tai nėra korektiškas, sąžiningas pirkėjo bei pardavėjo bendradarbiavimas. Prašau atsižvelgti į mano situaciją ir kompensuoti patirtus nuostolius bei gražinti visus pinigus už prekę. Jeigu toliau būsiu ignoruojamas, kreipsiuosi į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. P.S. Pigu.lt, Jūsų šūkis "Taupyk laiką ir pinigus" neatspindi Jūsų darbo modelio.
Atsakyti
Jai greitu metu nebus gražinsite už fotoaparatą pinigai į sąskaita iš kurios buvo jis įsigytas aš kreipsiuosi į vartotoju teises. Jau pavargau stebėti išsidirbinėjimą iš savo klientų daugiau iš čia nieko nebepirksiu.
Atsakyti
Na ką galiu pasakyti..esu taip pat labai nusivylusi šios įmonės darbu..sausio mėnesį įsigijau iš Pigu.lt baldus, vienas baldas brokuotas, neteisingai parinktos detalės ir štai jau trečias mėnuo aš jiems skambinu klausdama kada man pakeis blogą detalę ir kiekvieną kartą girdžiu mes su jumis susisieksime rytoj ir t.t.Supratau kad čia jų tokia politika atsikratyti žmogumi kad baigti pokalbį ir bėgti nuo problemų.Po galais žmonės perka, moka jums pinigus tai būkite mieli tiekite kokybiškas prekes.Aš suprantu visur pasitaiko brokų ir t.t, bet argi problemos sprendžiamos tempiant kelis mėnesius?Ar jums patiems negėda?Tai buvo pirmas ir paskutinis kartai kai iš jūsų kažką pirkau.AČIŪ pasimokiau visam gyvenimui.
Atsakyti
Eglė 2017-03-27 21:59:29
Vasario 9d, gavau iš Jūsų laišką kad susisieksite per vieną darbo dieną! Dabar jau kovo 27d., neatsakote nei el.paštu, nei čia nieko neatsakoti, matosi kad neturite ką pasakyti dėl brokuotų prekių. GĖDA!
Laba diena, p. Egle,
atsiprašome už nesklandumus. Atsakymą pateikėme Jums asmeniškai elektroniniu paštu.
Atsakyti
nina 2017-03-27 20:49:43
2016 m. lapkričio 16d. pas jus pirkau sumuštinių keptuvę., Bet šiuo metu jinai nebeveikia, jei būtu galimybė prašau ją pakeisti. Su pagarba, Nina Jegorova.
Laba diena, p. Nina,
Jei prekė sugedo reikėtų pristatyti į garantinį skyrių patikrai.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-03-27 16:43:16
Laba diena, p. Justinai,
atsiprašome, kad teko palaukti atsakymo, kol jis buvo išsiaiškintas.
Atsakymą Jums pateikėme el.paštu.
Jei turite daugiau konkrečių klausimų apie prekes, prašome kreiptis el.paštu ar telefonu.
Problema ta kad gavau, klaidingą atsakymą. Atsakymas gavosi toks kad Dvi visiškai skirtingos versijos vienam telefone, vėl nusiunčiau kad patikslintu savo atsakymą. Butu gerai kad iš vis tiekėjas atsakytu tada viskas aiškiai butu ir be jokiu nesusiparatimu

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Plastiko profesionalai žengia į Lietuvą
Plastiko profesionalai žengia į Lietuvą 04-23 14:32
UAB „Avisma" tiekia ir įrengia pažangiausias apšvietimo technologijas bei garsiausių pasaulio gamintojų „3M", „Mean Well", „Weiss", „General Electric"...
Lietuvoje pardavinės greičiausius "Audi" modelius: S, RS ir R8
Lietuvoje pardavinės greičiausius "Audi" modelius: S, RS ir R8 04-24 19:32
Kaune atidaryta pirmoji "Audi Sport" atstovybė Lietuvoje. Tad greta įprastų kasdieniškų "Audi" modelių, Lietuvoje bus parduodami ir sportiniai.
Mogherini: ES sankcijos Rusijai išliks
Mogherini: ES sankcijos Rusijai išliks 04-24 19:11
Federica Mogherini, ES užsienio politikos vadovė, po susitikimo su Sergejumi Lavrovu, Rusijos užsienio reikalų ministru, tikino, kad ES norėtų geresnių santykių su Maskva, tačiau Europa negali...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek grynųjų pinigų nešiojatės piniginėje?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Microsoft 66,40 +1,37%
Starbucks 60,61 +0,88%
Symantec 30,70 +0,66%
Boeing 180,38 +0,60%
Bank of America 22,71 -1,56%
Macy's 29,48 -1,77%
General Electric 29,55 -2,38%
CBS 66,84 -2,66%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,53 -6,13%
Apelsinai 921,26 +2,07%
Kava 159,39 -3,73%
Vištiena 123,95 +8,39%
Benzinas 1,49 -3,87%
Varis 5824,63 -1,96%
Dujos (Rusijos) 5,81 -1,19%
Bananai 1071,64 +3,03%