VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Pigu, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu

Atsiliepimai apie Pigu, UAB

Pigu.lt

Taupyk laiką ir pinigus
Parašyk savo nuomonę apie Pigu, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kol perki prekę, , Pigu.lt, , aptarnavimas būna labai malonus, bet prekę grąžinus į garantinį servisą, prekę galima laikyt prarasta. Nupirkau ausines, po savaitės sugedo, nuvežus į garantinį servisą pažadėjo paskambinti po poros dienų. Jau praėjo du mėnesiai, skambučio nesulaukiam, skambinau pati 6 kartus, bet jokio rezultato. Tikrai nepatarčiau pirkti iš "Pigu.lt". Toks elgesys su pirkėjais nepriimtinas.
Atsakyti
Gintautas 2017-05-19 19:18:16
2017 m.balandžio 27 d. buvo pristatytos prekes adresu I.Šeiniaus g.13-5, Širvintos.

Išpakavus vieną iš dėžių, kurioje buvo dušo kabinos padėklas, rasta, kad yra sulaužyta apdailos detalė, subraižytas bėgeliu nukreipimo nikeliuotas laikiklis, bei subraižytas pats padėklas.

Dėžėje netvarkingai sumesto visos minėtos dalys bei metalinis kojelių laikiklis, kuris ir galėjo sugadinti tas dalis.Taip pat ir kartonine dėžutė buvo viduje, kurioje yra tvirtinimo detalės.

Ši dėžutė buvo įmesta į dušo pado fasadinę dalį.

Siunčiu nuotraukas bei PVM Sąskaitą faktūrą.

Lauksiu atsakymo.

Pagarbiai,

Gintautas Šimkauskas

Tel.Nr +37067765977 arba +37067205320

TAI BUVO SENAS LAIŠKAS.
JAU PRAĖJO KELIOS SAVAITĖS-PREKĖS GRAŽINTOS Į UAB "PIGI" IR JAU DVI SAVAITĖS JOKIO ATSAKYMO. SKAMBINU KAS DVI DIENOS-JOKIOS REAKCIJOS-TIPO PERDAVĖM VADYBININKAMS.JOKIOS REAKCIJOS, JOKIO SKAMBUČIO NĖRA.PINIGAI SUMOKĖTI, O PREKĖS NĖRA.
Laba diena, p. Gintautai,
dar kartą atsiprašome dėl užsitęsusios problemos. Pakeitimui prekė Jums bus išsiųsta, kurjeris susisieks dėl pristatymo.
Atsakyti
Ramune 2017-05-18 12:30:50
As taipat labai nusivyliau sia internetine parduotuve visiems savo pazystamems rekomenduosiu is ten nieko neuzsisakyti nes visiskai negerbia savo klientu ir dirba labai letai.O buvo taip uzsisakiau batuto pavirsiu 3.60 cm. Kurjeris atveze balandzio 16d. Kadangi dienos buvo saltos tai net neisemiau is dezes kai atsilo po keliu dienu su vaikais pasistatem batuta istraukiam is dezes pavirsiu istempiam o ten ant etiketes parasyta 3.24cm..paskambinau i nurodyta telefono nr. Preke sake nori susigrazinti ir atsipaso.o vaikai aisku labai nusimine.nes reikejo laukti dar savaite kol atvez kita tinkama.ir vel skambinom klausem kada atvez nes jokios informacijos negavom.Pagaliau atveze kita deze.spekit ispakavom ir vel tas pats batuto pavirsiaus dydis 3.24cm. O buvau uzsakius 3.60cm. Vaikai puole i asaras.per ju klaidas ir neoperstyvuma mano vaikai traumuojami.dabar vel grazinom pirmadieni siandien ketvirtadienis ir jokios zinios tai lauksim dar savaite.reiks pasikonsultuoti su tikrais zmonemis ka galima padaryti.kiek galima laukti ir vaikus nuvilineti.
Laba diena, p. Ramune,
atsiprašome dėl kilusio nesusipratimo. Dėl situacijos išsiaiškinimo susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Darius 2017-05-15 15:40:21
Sesta diena nuo užsakymo jokiu ziniu. Pasirodo net kurjeriui neperdave siuntos. Tris kartus skambinau tai ta pati giesmė. Perduosim vadybininkui susisieks. Tai taip net nesiteikia pranest kas vyksta. O pinigai sumokėti
Pas Jus tik šešta diena -pas mane mėnuo : (
Atsakyti
Ramune 2017-05-18 12:30:50
As taipat labai nusivyliau sia internetine parduotuve visiems savo pazystamems rekomenduosiu is ten nieko neuzsisakyti nes visiskai negerbia savo klientu ir dirba labai letai.O buvo taip uzsisakiau batuto pavirsiu 3.60 cm. Kurjeris atveze balandzio 16d. Kadangi dienos buvo saltos tai net neisemiau is dezes kai atsilo po keliu dienu su vaikais pasistatem batuta istraukiam is dezes pavirsiu istempiam o ten ant etiketes parasyta 3.24cm..paskambinau i nurodyta telefono nr. Preke sake nori susigrazinti ir atsipaso.o vaikai aisku labai nusimine.nes reikejo laukti dar savaite kol atvez kita tinkama.ir vel skambinom klausem kada atvez nes jokios informacijos negavom.Pagaliau atveze kita deze.spekit ispakavom ir vel tas pats batuto pavirsiaus dydis 3.24cm. O buvau uzsakius 3.60cm. Vaikai puole i asaras.per ju klaidas ir neoperstyvuma mano vaikai traumuojami.dabar vel grazinom pirmadieni siandien ketvirtadienis ir jokios zinios tai lauksim dar savaite.reiks pasikonsultuoti su tikrais zmonemis ka galima padaryti.kiek galima laukti ir vaikus nuvilineti.
Užuojauta.
Man Jūsų problemas...Jau mėnuo pas kaimynus ar draugus turiu eiti maudytis ir vis per :pigi: firmą...
Atsakyti
2017 m.balandžio 27 d. buvo pristatytos prekes adresu I.Šeiniaus g.13-5, Širvintos.

Išpakavus vieną iš dėžių, kurioje buvo dušo kabinos padėklas, rasta, kad yra sulaužyta apdailos detalė, subraižytas bėgeliu nukreipimo nikeliuotas laikiklis, bei subraižytas pats padėklas.

Dėžėje netvarkingai sumesto visos minėtos dalys bei metalinis kojelių laikiklis, kuris ir galėjo sugadinti tas dalis.Taip pat ir kartonine dėžutė buvo viduje, kurioje yra tvirtinimo detalės.

Ši dėžutė buvo įmesta į dušo pado fasadinę dalį.

Siunčiu nuotraukas bei PVM Sąskaitą faktūrą.

Lauksiu atsakymo.

Pagarbiai,

Gintautas Šimkauskas

Tel.Nr +37067765977 arba +37067205320

TAI BUVO SENAS LAIŠKAS.
JAU PRAĖJO KELIOS SAVAITĖS-PREKĖS GRAŽINTOS Į UAB "PIGI" IR JAU DVI SAVAITĖS JOKIO ATSAKYMO. SKAMBINU KAS DVI DIENOS-JOKIOS REAKCIJOS-TIPO PERDAVĖM VADYBININKAMS.JOKIOS REAKCIJOS, JOKIO SKAMBUČIO NĖRA.PINIGAI SUMOKĖTI, O PREKĖS NĖRA.
Atsakyti
As taipat labai nusivyliau sia internetine parduotuve visiems savo pazystamems rekomenduosiu is ten nieko neuzsisakyti nes visiskai negerbia savo klientu ir dirba labai letai.O buvo taip uzsisakiau batuto pavirsiu 3.60 cm. Kurjeris atveze balandzio 16d. Kadangi dienos buvo saltos tai net neisemiau is dezes kai atsilo po keliu dienu su vaikais pasistatem batuta istraukiam is dezes pavirsiu istempiam o ten ant etiketes parasyta 3.24cm..paskambinau i nurodyta telefono nr. Preke sake nori susigrazinti ir atsipaso.o vaikai aisku labai nusimine.nes reikejo laukti dar savaite kol atvez kita tinkama.ir vel skambinom klausem kada atvez nes jokios informacijos negavom.Pagaliau atveze kita deze.spekit ispakavom ir vel tas pats batuto pavirsiaus dydis 3.24cm. O buvau uzsakius 3.60cm. Vaikai puole i asaras.per ju klaidas ir neoperstyvuma mano vaikai traumuojami.dabar vel grazinom pirmadieni siandien ketvirtadienis ir jokios zinios tai lauksim dar savaite.reiks pasikonsultuoti su tikrais zmonemis ka galima padaryti.kiek galima laukti ir vaikus nuvilineti.
Atsakyti
Laba diena, p. Tadai,
prašome konkrečias situacijas mums patikslinti el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti problemas.
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.
Atsakyti
Gitana 2017-05-17 14:11:48
Užsisakiau garso kolonėlę. Atvežė kitą dieną, bet deja brokuotą. Joje neveikė bluetooth. Pranešiau tą patį vakarą į aptarnavimo centrą, atsiliepęs vaikinukas užregistravo gedimą ir pasakė kad su manim susisieks. Deja, teko vėl skambinti pačiai. Tada mergina pasakė kad kurjeris paims prekę ir per 14-21dieną prekė bus patikrinta. Kurjeris prekę paėmė balandžio 24dieną o aptarnaujantis centras sako ją gavę tik gegužės 3. Jokių žinių po prekės paėmimo nėra tik tiek ir sužinojau kai skambinau. Aplaidumas ir klientų negerbimas. Esu pasipiktinusi be galo. Juk kai prekę nuperki tai ją atveža kitą dieną jau, o kai gedimui— tai matai savaitę reikia vežti. Apsurdas. Argi patikrinti bluetooth reikia 14ar21dienos? Sumoki pinigus gauni broką ir dar laukti turi daugiau nei mėnesį kol gausi kitą prekę arba pinigus.
Laba diena, p. Gitana,
apgailestaujame dėl užtrukusios situacijos. Prekė jau yra grįžusi po patikros, siunčiama Jums. Detalesnę informaciją su serviso išvadomis gausite su preke.
Atsakyti
Edvinas 2017-05-16 22:50:59
Nupirkus prekę- paaiškėjo, kad ji su defektu ir teko ją nešti į garantinį serivsą (telefoną).
Kadangi buvo nuluptos apsauginės plėvelės, nebuvo galima tiesiog grąžint prekės, todėl dabar reikia laukt, kol servise patikrins.
Paskambinus ir pasiteiravus dėl prekės, pasakė, kad tą pačią dieną susisieks. Tą pačią dieną gavau žinutę, kad užsakymas paruoštas, o nuvykus paaiškėjo, kad užsakymas paruoštas visiškai kitam žmogui.
Reziumė: sutaupius kelis eurus gauta brokuota prekė, ilgai reikia laukt, kol patikrins, kad brokas ne dėl mano kaltės ir per kažkieno žioplumą sugaištas laikas. Manau, jog neverta pasitikėt pigu, lt fiktyviais šūkiais, kai yra daugybė geresnių alternatyvų.
Laba diena, p. Edvinai,
defektą turi patvirtinti garantinis servisas, todėl prekė išsiųsta patikrai. Šiuo metu laukiame serviso išvadų. Gavę atsakymą su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
is Pigu.lt perku ne pirma karta ir daug. Su pristatymu terminais veluoja beveik visada. Buvo nemalonumu del garantijos, nunesiau šlifuokli. Praejo remonto terminas, o jie jokio atsakymo neduoda, nezino kas su preke. Skambineju visas savaite, o konsultantai nieko nezino, tik zada po 1 val perskambinti, bet neperskambina. Jokio operatyvumo is darbuotoju.
Pridesiu, paskutinis atvejis ypac nemalonus, kai del kurjerio ir pigu darbuotoju neapdairumo kaltas liko klientas. Labai nemalonu.
Nusivyliau. nezadu daugiau tureti su jais reikalu ir kitiems patarciau labai gerai pagalvoti pries perkant. sekmes.
Atsakyti
Užsisakiau garso kolonėlę. Atvežė kitą dieną, bet deja brokuotą. Joje neveikė bluetooth. Pranešiau tą patį vakarą į aptarnavimo centrą, atsiliepęs vaikinukas užregistravo gedimą ir pasakė kad su manim susisieks. Deja, teko vėl skambinti pačiai. Tada mergina pasakė kad kurjeris paims prekę ir per 14-21dieną prekė bus patikrinta. Kurjeris prekę paėmė balandžio 24dieną o aptarnaujantis centras sako ją gavę tik gegužės 3. Jokių žinių po prekės paėmimo nėra tik tiek ir sužinojau kai skambinau. Aplaidumas ir klientų negerbimas. Esu pasipiktinusi be galo. Juk kai prekę nuperki tai ją atveža kitą dieną jau, o kai gedimui— tai matai savaitę reikia vežti. Apsurdas. Argi patikrinti bluetooth reikia 14ar21dienos? Sumoki pinigus gauni broką ir dar laukti turi daugiau nei mėnesį kol gausi kitą prekę arba pinigus.
Atsakyti
Nupirkus prekę- paaiškėjo, kad ji su defektu ir teko ją nešti į garantinį serivsą (telefoną).
Kadangi buvo nuluptos apsauginės plėvelės, nebuvo galima tiesiog grąžint prekės, todėl dabar reikia laukt, kol servise patikrins.
Paskambinus ir pasiteiravus dėl prekės, pasakė, kad tą pačią dieną susisieks. Tą pačią dieną gavau žinutę, kad užsakymas paruoštas, o nuvykus paaiškėjo, kad užsakymas paruoštas visiškai kitam žmogui.
Reziumė: sutaupius kelis eurus gauta brokuota prekė, ilgai reikia laukt, kol patikrins, kad brokas ne dėl mano kaltės ir per kažkieno žioplumą sugaištas laikas. Manau, jog neverta pasitikėt pigu, lt fiktyviais šūkiais, kai yra daugybė geresnių alternatyvų.
Atsakyti
Darius 2017-05-15 15:40:21
Sesta diena nuo užsakymo jokiu ziniu. Pasirodo net kurjeriui neperdave siuntos. Tris kartus skambinau tai ta pati giesmė. Perduosim vadybininkui susisieks. Tai taip net nesiteikia pranest kas vyksta. O pinigai sumokėti
Laba diena, p. Dariau,
prašome el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti užsakymo numerį, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Simas 2017-05-15 09:38:46
Jau 3 savaites stebiu prekių kategoriją, kur pigiausia prekė kainuoja bent 300€. Labai juokinga, nes per visas "sumažinome visoms prekėms kainas" ir kitas akcijas kaina sumažėja tik 1.10 €. Kitose parduotuvėse tų pačių prekių neradau, bet pavyko rasti analogų su tais pačiais parametrais ir funkcijom iki 100 € pigiau akcijų metu. Taigi nežinau ar šioje el.parduotuvėje iš tiesų taip pigu. Panašu, jog tiesiog vartotojai yra klaidinami tokiais skambiais akcijų pavadinimais. Rekomenduoju prieš perkant iš čia pastebėti kainas ir tik tuomet spręsti verta ar neverta pirkti.
Laba diena, p. Simai,
radus identišką prekę kitoje lietuviškoje internetinėje parduotuvėje pigiau, galite pasinaudoti mūsų turima funkcija "Radote pigiau?". Turėdami Jūsų konkrečią užklausą galėsime pateikti specialų pasiūlymą.
Atsakyti
Sesta diena nuo užsakymo jokiu ziniu. Pasirodo net kurjeriui neperdave siuntos. Tris kartus skambinau tai ta pati giesmė. Perduosim vadybininkui susisieks. Tai taip net nesiteikia pranest kas vyksta. O pinigai sumokėti
Atsakyti
Jau 3 savaites stebiu prekių kategoriją, kur pigiausia prekė kainuoja bent 300€. Labai juokinga, nes per visas "sumažinome visoms prekėms kainas" ir kitas akcijas kaina sumažėja tik 1.10 €. Kitose parduotuvėse tų pačių prekių neradau, bet pavyko rasti analogų su tais pačiais parametrais ir funkcijom iki 100 € pigiau akcijų metu. Taigi nežinau ar šioje el.parduotuvėje iš tiesų taip pigu. Panašu, jog tiesiog vartotojai yra klaidinami tokiais skambiais akcijų pavadinimais. Rekomenduoju prieš perkant iš čia pastebėti kainas ir tik tuomet spręsti verta ar neverta pirkti.
Atsakyti
Laima 2017-05-10 15:09:19
Taigi, pirkdami iš jūsų elektronikos, vaizdo prekę patys rizikuojame gauti neveikiančią ir jūs nepaisote įstatymų, kad padėtumėte klientui. Tai gal iškart pasisakykite apie tai viešai, kad esate nepatikimi kai klientas gauna neveikiančią prekę.
Laba diena, p. Laima,
norime patikslinti - jei gavote neveikiančia prekę tai turi patikrinti servisas. Jei autorizuotas servisas nustato gamyklinį defektą, prekę galime pakeisti arba grąžinti pinigus.
Jūsų atveju, kaip ir minėjome, prekė išsiųsta patikrai. Informuosime Jusu asmeniškai turėdami išvadas.
Atsakyti
Laima 2017-05-10 15:09:19
Taigi, pirkdami iš jūsų elektronikos, vaizdo prekę patys rizikuojame gauti neveikiančią ir jūs nepaisote įstatymų, kad padėtumėte klientui. Tai gal iškart pasisakykite apie tai viešai, kad esate nepatikimi kai klientas gauna neveikiančią prekę.
"Norėjau pasinaudoti 14 dienų grąžinimo terminu, o jie pasakė, kad negali jo pritaikyti, nes aš jau neva naudojau TV" - lai jie nukreipia į teisės aktą, kuriame nurodoma, kad pirkėjas neturi teisės grąžinti kokybiškos technikos per 14 dienų terminą, jei pirkimo-pardavimo sutartis yra sudaryta naudojantis ryšio perdavimo priemonėmis. Jie čia greičiausiai kalba apie tvarką iki 2014-ųjų birželio, bet jau trys metai kaip ši tvarka yra pasikeitusi - skiedžia ir tiek.

"Raginam atsakingą skyrių" yra jų tipinė frazė, kurią jie kaip užburti kartoja visiems - apmokyti taip. Aš pinigus atgavau po daugiau kaip mėnesio (valio!). Kompiuterį, šaldytuvą ir keletą kitų buitinių rakandų pirkau jau iš konkurentų - tai gal, gerbiamieji, geriau iš lojalaus kliento reguliariai pasiimti maržą, nei taupyti dešimt eurų papildomo darbuotojo valandai, kad reikalai judėtų tinkamu greičiu, o ne mėnesiais.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-05-10 11:15:54
Laba diena, p. Gintautai,
atsiprašome dėl užsitęsusios problemos. Dėl galutinio situacijos sprendimo su Jumis susisieksime asmeniškai.
Taigi, pirkdami iš jūsų elektronikos, vaizdo prekę patys rizikuojame gauti neveikiančią ir jūs nepaisote įstatymų, kad padėtumėte klientui. Tai gal iškart pasisakykite apie tai viešai, kad esate nepatikimi kai klientas gauna neveikiančią prekę.
Atsakyti
Laima 2017-05-09 20:28:08
Pirkdavau iš pigu.lt įvairius daiktus, kurie negalėdavo būti neveikiantys pvz. tokie kaip baldai, pasekoje to tapau VIP kliente. Tad pagalvojau, kad galiu iš jų įsigyti ir TV, taip ir padariau (užsakymo nr.15906896), bet gavau neveikiantį TV. Tada susisiekiau su pigu.lt, ir buvo pažadėta atsiųsti kurjerį, kad paimtų neveikiantį daiktą. Kurjerio teko laukti 3 dienas, žinoma vis paskambinant ir paklausiant kada jau pagaliau atvažiuos. Norėjau pasinaudoti 14 dienų grąžinimo terminu, o jie pasakė, kad negali jo pritaikyti, nes aš jau neva naudojau TV. Bet kaip galima naudotis neveikiančiu daiktu????
Tada kiekvieną dieną, jau 2 sav. skambinu pasiteirauti kodėl nieko nevyksta. Konsultantai man vis pažada, kad ragina servisą, jog greičiau duotų atsakymą dėl TV. Bet nesuprantu, kodėl reikia tiek "tempti", jei TV neveikia??? Tereikia tik grąžinti pinigus ar pakeisti veikiančiu TV.
Taigi, pigu.lt nepateisina savo pažado, kad "taupyk laiką ir pinigus!"!!!
Laba diena, p. Laima,
atsiprašome dėl nesklandaus prekės paėmimo proceso. Kadangi kreipėtės, jog pabandžius televizorių pastebėjote, kad prekė yra galimai nekokybiška, tai turi patvirtinti specialistai. Šiuo metu prekė yra išsiųsta patikrai. Gavę serviso išvadas su Jumis susisieksime.
Atsakyti
Gintautas 2017-05-08 22:24:13
TAI JAU KETVIRTAS KREIPIMASIS Laba diena.

2017 m.balandžio 27 d. buvo pristatytos prekes adresu I.Šeiniaus g.13-5, Širvintos.

Išpakavus vieną iš dėžių, kurioje buvo dušo kabinos padėklas, rasta, kad yra sulaužyta apdailos detalė, subraižytas bėgeliu nukreipimo nikeliuotas laikiklis, bei subraižytas pats padėklas.

Dėžėje netvarkingai sumesto visos minėtos dalys bei metalinis kojelių laikiklis, kuris ir galėjo sugadinti tas dalis.Taip pat ir kartonine dėžutė buvo viduje, kurioje yra tvirtinimo detalės.

Ši dėžutė buvo įmesta į dušo pado fasadinę dalį.

Siunčiu nuotraukas bei PVM Sąskaitą faktūrą.

Lauksiu atsakymo.

Pagarbiai,

Gintautas Šimkauskas

Tel.Nr +37067765977 arba +37067205320
Laba diena, p. Gintautai,
atsiprašome dėl užsitęsusios problemos. Dėl galutinio situacijos sprendimo su Jumis susisieksime asmeniškai.
Atsakyti
Pirkdavau iš pigu.lt įvairius daiktus, kurie negalėdavo būti neveikiantys pvz. tokie kaip baldai, pasekoje to tapau VIP kliente. Tad pagalvojau, kad galiu iš jų įsigyti ir TV, taip ir padariau (užsakymo nr.15906896), bet gavau neveikiantį TV. Tada susisiekiau su pigu.lt, ir buvo pažadėta atsiųsti kurjerį, kad paimtų neveikiantį daiktą. Kurjerio teko laukti 3 dienas, žinoma vis paskambinant ir paklausiant kada jau pagaliau atvažiuos. Norėjau pasinaudoti 14 dienų grąžinimo terminu, o jie pasakė, kad negali jo pritaikyti, nes aš jau neva naudojau TV. Bet kaip galima naudotis neveikiančiu daiktu????
Tada kiekvieną dieną, jau 2 sav. skambinu pasiteirauti kodėl nieko nevyksta. Konsultantai man vis pažada, kad ragina servisą, jog greičiau duotų atsakymą dėl TV. Bet nesuprantu, kodėl reikia tiek "tempti", jei TV neveikia??? Tereikia tik grąžinti pinigus ar pakeisti veikiančiu TV.
Taigi, pigu.lt nepateisina savo pažado, kad "taupyk laiką ir pinigus!"!!!
Atsakyti
Pries tris savaites pirkau is sios tipo firmos duso kabina... Pristate ja man sulauzyta.Kreipiausi keturis kartus-nulis emociju.
Supratau, kad firma pigu - tai tolygu -pigi.
Beliko kreiptis i vartotoju teisiu tarnyba.Nezinau ar pades, bet tik tiek teliko...
Atsakyti
TAI JAU KETVIRTAS KREIPIMASIS Laba diena.

2017 m.balandžio 27 d. buvo pristatytos prekes adresu I.Šeiniaus g.13-5, Širvintos.

Išpakavus vieną iš dėžių, kurioje buvo dušo kabinos padėklas, rasta, kad yra sulaužyta apdailos detalė, subraižytas bėgeliu nukreipimo nikeliuotas laikiklis, bei subraižytas pats padėklas.

Dėžėje netvarkingai sumesto visos minėtos dalys bei metalinis kojelių laikiklis, kuris ir galėjo sugadinti tas dalis.Taip pat ir kartonine dėžutė buvo viduje, kurioje yra tvirtinimo detalės.

Ši dėžutė buvo įmesta į dušo pado fasadinę dalį.

Siunčiu nuotraukas bei PVM Sąskaitą faktūrą.

Lauksiu atsakymo.

Pagarbiai,

Gintautas Šimkauskas

Tel.Nr +37067765977 arba +37067205320
Atsakyti
Juozas 2017-05-05 11:54:15
Sveik pagaliau gavau savo usakytas Pigu.lt prekes bet ne visas truksta saugos liemenės kada ja atsiusit? Užsakymo nr 16103910.
Laba diena, p. Juozai,
visą informaciją apie Jūsų užsakymo vykdymo eigą išsiuntėme el.paštu.
Atsakyti
Genute 2017-05-03 22:15:26
Sveiki.O as nepaskaiciusi komentaru nupirkau televizoriu is Pigu.lt.Atveze ji su broku, nuo virsaus ekrano iki apacios buvo kokiu 3 cm plocio juosta, skambinom, grazinom televizoriu ir pridejom prasyma, kad grazintu pinigus.Deja, pinigu negrazina, nuo kovo 31 d, kai buvo grazintas brokuotas televizorius.O vakar, 05-02 atveze kurjeris televizoriu, nors mes atsisakeme ji imti.Nezinau kaip reikia atgauti sumoketus 508 eurus, teks kovoti.Uz televizoriu apmokejau kortele, matosi, kad parduotuve tikrai turi nemalonumu su pinigu grazinimu.
Laba diena, p. Genute,
autorizuotas servisas po patikros nustatė mechaninį prekės pažeidimą. Atsakymą pateikėme Jums ir el.paštu.
Jei nesutinkate su sprendimu, siūlome kreiptis į trečiąsias šalis, kad padėtų išspręsti ginčą.
Atsakyti
Adrija 2017-05-03 19:28:54
Sveiki,
Ačiū, kad rašote komentarus ir pasakojate asmeninę patirtį. Perskaičius, labai džiaugiuosi, kad nenusipirkau televizoriaus iš Pigu.lt :)
O nenusipirkau per darbuotojų žioplumą.
Prekė buvo užsakyta internetu. Užsakant TV, buvo nurodytas terminas, jog jis bus pristatytas 04, 27 (nuo užsakymo pateikimo per dvi sav).Be galo džiaugiuosi, kad pasirinkau apmokėjimą grynais, kas išgelbėjo nuo terlionės dėl pinigų grąžinimo (o iš komentarų matau, kad čia įmonei yra tikra problema).
Kai jau atėjo ta diena, o jokios žinutės iš pigu.lt negavau, pradėjau skambinti pati. Pirmas konsultantas po ilgos tylos pasakė: "prekės tikriausiai jau atvykusios, pajamuojamos, laukite žinutės, kada galėsite pasiimti". Laukiu laukiu... Po piet vėl skambinu. Atsiliepia kitas konsultantas. Paklausus apie užsakymo būklę, jis: "hmmm..yra bėdų". Kokių sakau, bėdų. Prekės nebus? Gavau paaiškinimą, kad prekė vėluoja, rinkitės kitą modelį. Sakau, kad man nereikia jokio kito modelio, mane domina konkretus modelis, kurio laukiu. Paklausus, kada vis tik planuojamas atvežimas, konsultantas paaiškino, kad: "ką tik gavau iš vadybininkės informaciją, kad prekė nepakrauta. Ji pakrauta bus vėliau, bet nežinau kada, rinkitės kitą modelį".Pakartoju, kad man reikia šio konkretaus modelio. Suprantu, kad vėluoja, ir klausiu, kada gi planuojamas pristatymas dabar. O jis maždaug: "žinokit, neišeis....Rinkitės kitą modelį".... Klausiu: "naujiems modeliams nuolaidą suteiksit". "Ne, negalima".
Ai, trūko kantrybė.
Dabar negaliu atsidžiaugti, kad prekę nusipirkau pas konkurentą, geresne kaina, su puikiu aptarnavimu ir greitu reagavimu.
Ačiū pigu.lt bardakui, kuris apsaugojo nuo pirkimo tokioje netvarkingoje įmonėje. :)
Gero vakaro.
P.S. Siunčiant užklausą dėl geriausios kainos garantijos (t.y. jei tą pačią prekę kitame tinklapyje radu pigiau), niekas su manimi taip ir nesusisiekė. :) Nenuostabu.
Laba diena, p. Adrija,
atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo.
Atsakyti
Rokas 2017-05-03 16:52:51
Jūs matote ar nematot? aiškiai parašiau, kad jau kreipiausi jau jūsų pateiktu el paštu, bet situacijos jūs neišsiaiškinot o ją dar pabloginot. Užsakymo nr. 9715078 galit aiškintis nebežadu kreiptis į jūsų darbuotojus, kitas žingsnis bus, jog kreipsiuos į VVATT.
Laba diena, p. Rokai,
ši situacija yra žinoma, dėl jos tikslinamasi su atsakingais darbuotojais. Gavę atsakymą susisieksime su prekės gavėju.
Atsiprašome už laukimą.
Atsakyti
Klaidas 2017-05-03 16:41:28
Pirkau aeratorių š.m. balandžio 2d. Su pristatymu nebuvo jokių problemų. Tačiau patikrinus komplektacją, radau, kad įdėtas netinkantis velenas. Parašiau problemą, aišku mandagiai atsakė, ir toliau absoliuti tyluma. Aš jau kelis kartus prašiau, kad atsiųstų visų jų direktorių telefonų numerius, sakau, gal valdžia nežino apie darbuotojų neveiksnumą. Aišku telefonų numerių negavau, ir toliau tyli. Blogiausia, kad prabėgo pagrindinis vejos aeravimo laikas, priaugo samanų, vieni nervai daugiau nieko. Jau kantrybė baigiasi, rengiu skundą.
Laba diena, p. Klaidai,
atsiprašome dėl Jūsų užtrukusios situacijos. Dėl sprendimo informaciją išsiuntėme el.paštu.
Atsakyti
Sveik pagaliau gavau savo usakytas Pigu.lt prekes bet ne visas truksta saugos liemenės kada ja atsiusit? Užsakymo nr 16103910.
Atsakyti
Parašiau DPD firmai el.laiška ir paklausiau kur dingo mano usakyto Pigu.lt prekės parašiau kad kreipsiuos į policija greit gavau atsakyma kad kitas siuntos nr yra ir ryt atveš pridesiu el.laiško foto noriu paklasti Pigu.lt kodėl netvežet visų prekų iškart dar nervų gadinimas geriau bučiau nusipirkes mieste parduotuvėj
Atsakyti
Sveiki Pigu.lt tas pigumas jusų atsirugo man noriu paklausti kur mano prekės buvo usakyta 1.Vaistinele 2.Gesintuvas 3.Avarinis ženklas 4.Saugos liemene.Avariny ženkla atsiuntet pinigus užvisas prekes sumokėjau kodėl imat pinigus už visas prekės jei viena atsiunčiat? Likusių prekių negaunu kur jos dingo? Mano užsakymo nr - 16103910.Noriu paklaust kodėl toks netsaningumas darbuotojų nesiskaitymas su žmonim?
Atsakyti
Sveiki.O as nepaskaiciusi komentaru nupirkau televizoriu is Pigu.lt.Atveze ji su broku, nuo virsaus ekrano iki apacios buvo kokiu 3 cm plocio juosta, skambinom, grazinom televizoriu ir pridejom prasyma, kad grazintu pinigus.Deja, pinigu negrazina, nuo kovo 31 d, kai buvo grazintas brokuotas televizorius.O vakar, 05-02 atveze kurjeris televizoriu, nors mes atsisakeme ji imti.Nezinau kaip reikia atgauti sumoketus 508 eurus, teks kovoti.Uz televizoriu apmokejau kortele, matosi, kad parduotuve tikrai turi nemalonumu su pinigu grazinimu.
Atsakyti
Sveiki,
Ačiū, kad rašote komentarus ir pasakojate asmeninę patirtį. Perskaičius, labai džiaugiuosi, kad nenusipirkau televizoriaus iš Pigu.lt :)
O nenusipirkau per darbuotojų žioplumą.
Prekė buvo užsakyta internetu. Užsakant TV, buvo nurodytas terminas, jog jis bus pristatytas 04, 27 (nuo užsakymo pateikimo per dvi sav).Be galo džiaugiuosi, kad pasirinkau apmokėjimą grynais, kas išgelbėjo nuo terlionės dėl pinigų grąžinimo (o iš komentarų matau, kad čia įmonei yra tikra problema).
Kai jau atėjo ta diena, o jokios žinutės iš pigu.lt negavau, pradėjau skambinti pati. Pirmas konsultantas po ilgos tylos pasakė: "prekės tikriausiai jau atvykusios, pajamuojamos, laukite žinutės, kada galėsite pasiimti". Laukiu laukiu... Po piet vėl skambinu. Atsiliepia kitas konsultantas. Paklausus apie užsakymo būklę, jis: "hmmm..yra bėdų". Kokių sakau, bėdų. Prekės nebus? Gavau paaiškinimą, kad prekė vėluoja, rinkitės kitą modelį. Sakau, kad man nereikia jokio kito modelio, mane domina konkretus modelis, kurio laukiu. Paklausus, kada vis tik planuojamas atvežimas, konsultantas paaiškino, kad: "ką tik gavau iš vadybininkės informaciją, kad prekė nepakrauta. Ji pakrauta bus vėliau, bet nežinau kada, rinkitės kitą modelį".Pakartoju, kad man reikia šio konkretaus modelio. Suprantu, kad vėluoja, ir klausiu, kada gi planuojamas pristatymas dabar. O jis maždaug: "žinokit, neišeis....Rinkitės kitą modelį".... Klausiu: "naujiems modeliams nuolaidą suteiksit". "Ne, negalima".
Ai, trūko kantrybė.
Dabar negaliu atsidžiaugti, kad prekę nusipirkau pas konkurentą, geresne kaina, su puikiu aptarnavimu ir greitu reagavimu.
Ačiū pigu.lt bardakui, kuris apsaugojo nuo pirkimo tokioje netvarkingoje įmonėje. :)
Gero vakaro.
P.S. Siunčiant užklausą dėl geriausios kainos garantijos (t.y. jei tą pačią prekę kitame tinklapyje radu pigiau), niekas su manimi taip ir nesusisiekė. :) Nenuostabu.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-05-03 15:38:13
Laba diena, p. Rokai,
dėl konkrečios situacijos prašome kreiptis el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti problemą.
Jūs matote ar nematot? aiškiai parašiau, kad jau kreipiausi jau jūsų pateiktu el paštu, bet situacijos jūs neišsiaiškinot o ją dar pabloginot. Užsakymo nr. 9715078 galit aiškintis nebežadu kreiptis į jūsų darbuotojus, kitas žingsnis bus, jog kreipsiuos į VVATT.
Atsakyti
Pirkau aeratorių š.m. balandžio 2d. Su pristatymu nebuvo jokių problemų. Tačiau patikrinus komplektacją, radau, kad įdėtas netinkantis velenas. Parašiau problemą, aišku mandagiai atsakė, ir toliau absoliuti tyluma. Aš jau kelis kartus prašiau, kad atsiųstų visų jų direktorių telefonų numerius, sakau, gal valdžia nežino apie darbuotojų neveiksnumą. Aišku telefonų numerių negavau, ir toliau tyli. Blogiausia, kad prabėgo pagrindinis vejos aeravimo laikas, priaugo samanų, vieni nervai daugiau nieko. Jau kantrybė baigiasi, rengiu skundą.
Atsakyti
Aiste 2017-05-02 14:37:43
Užsisakėme sekciją, ji turėjo ateiti po 3 darbo dienų, o parėjo po daugiau nei savaitės. Buvo atsakyta, kad kalti DPD, bet kai jiems skambinom, jie sakė, oi susisieksim ir jums perskambinsim. Jokio skambučio nesulaukėm, teko tai daryti patiems. Tik kai pasakėm, kad atsisakysim prekės, tik tada reikalai pradėjo judėti. O iki tol atsakymas DPD buvo toks- pas mus problemos sandėlyje, nežinau kada jūs gausite prekę. Taigi galbūt pigu.lt reiktu pagalvoti apie kurjerius (t.y. kaip jie atlieka savo darbą). Esu nusivylusi
Laba diena, p. Aiste,
atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo pristatymo metu.
Atsakyti
Juozas 2017-05-02 13:30:07
Taiva usakiau vaistinele, gesintuva, trikmpy avariny sustojimo ženkla, ir liemene šiandien tik trikampy pristate paskambinus pigu.lt sako kita siunta bus pristatyta likusios prekės paskambina veliau saugos liemenės nebus pristatyta nors pardavime yra pinigus sumokėjau už visas prekės kaip bus su saugos liemenes pinigais ?mano usakymo nr 16103910
Laba diena, p. Juozai,
atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo. Negautas prekes kurjeris pristatys Jums pakartotinai. Daugiau informacijos išsiuntėme el.paštu.
Atsakyti
Rokas 2017-05-02 11:37:34
Darosi juokinga, pigu.lt darbuotojam klientas yra paskutinėj vietoj, atsakomybės išvis neturi. Ir taip pilna komentarų matau, kad yra žadama, jog susisieks susisieks, bet taip ir lieka, viskas ką sugebat tai atsiprašymai už nepatogumus. Ne gana to, kad telefono laukiau labai ilgai kol suteiks garantinį aptarnavimą, tai darbuotojai, ne tik nesuteikė informacijos, bet galiausiai nei susisiekę nei pranešę išsiuntė savavališkai nusprendę telefoną per kurjerių tarnybą nurodytų adresu, kai prekė buvo perkama, nesvarbu, kad ten senai jau nebegyvenu. Suprato, kad padarė klaidą tai nebesugeba net atrašyt į el. paštą. Nuėjau į pigu.lt pasakė su jumis susisieks kurjeris galėsit su juo derintis tolimesnius veiksmus, tiesiog nuostabu.
Laba diena, p. Rokai,
dėl konkrečios situacijos prašome kreiptis el.paštu kokybe@pigu.lt, kad galėtume išsiaiškinti problemą.
Atsakyti
Rasa 2017-05-01 13:27:35
As taip pat jau galvoju kreiptis i VVATT su visais irodymais, nes esu ignoruojama nuo kovo 24 d. Kiek skambinu negaunu normalaus paaiskinimo del savo gautos nekokybiskos prekes, visalaika pazadama issiaiskinti situacija, bet realiai nieko nesprendzia. Jokio progreso ir informavimo.
Laba diena, p. Rasa,
atsiprašome dėl užsitęsusios situacijos. Problema yra sprendžiama. Dėl konkrečių atsakymų informuosime Jus asmeniškai.
Atsiprašome už laukimą ir nepatogumus.
Atsakyti
Esu apgaudinejamas Pigu.lt nori kad antra kart sumoketau už prekes usakyta buvo keturios prekes atsiunte viena sumokejau kaip už ketures šiandien atveža likuses sako vel mokek baiki viena kart tyčiotis usakymo nr -16103910 ir da gana internetinių parduotuviu visiem rekomenduoju nuvažiot in parduotuve ir nusipirkti
Atsakyti
Užsisakėme sekciją, ji turėjo ateiti po 3 darbo dienų, o parėjo po daugiau nei savaitės. Buvo atsakyta, kad kalti DPD, bet kai jiems skambinom, jie sakė, oi susisieksim ir jums perskambinsim. Jokio skambučio nesulaukėm, teko tai daryti patiems. Tik kai pasakėm, kad atsisakysim prekės, tik tada reikalai pradėjo judėti. O iki tol atsakymas DPD buvo toks- pas mus problemos sandėlyje, nežinau kada jūs gausite prekę. Taigi galbūt pigu.lt reiktu pagalvoti apie kurjerius (t.y. kaip jie atlieka savo darbą). Esu nusivylusi
Atsakyti
Taiva usakiau vaistinele, gesintuva, trikmpy avariny sustojimo ženkla, ir liemene šiandien tik trikampy pristate paskambinus pigu.lt sako kita siunta bus pristatyta likusios prekės paskambina veliau saugos liemenės nebus pristatyta nors pardavime yra pinigus sumokėjau už visas prekės kaip bus su saugos liemenes pinigais ?mano usakymo nr 16103910
Atsakyti
Darosi juokinga, pigu.lt darbuotojam klientas yra paskutinėj vietoj, atsakomybės išvis neturi. Ir taip pilna komentarų matau, kad yra žadama, jog susisieks susisieks, bet taip ir lieka, viskas ką sugebat tai atsiprašymai už nepatogumus. Ne gana to, kad telefono laukiau labai ilgai kol suteiks garantinį aptarnavimą, tai darbuotojai, ne tik nesuteikė informacijos, bet galiausiai nei susisiekę nei pranešę išsiuntė savavališkai nusprendę telefoną per kurjerių tarnybą nurodytų adresu, kai prekė buvo perkama, nesvarbu, kad ten senai jau nebegyvenu. Suprato, kad padarė klaidą tai nebesugeba net atrašyt į el. paštą. Nuėjau į pigu.lt pasakė su jumis susisieks kurjeris galėsit su juo derintis tolimesnius veiksmus, tiesiog nuostabu.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-04-13 13:45:40
Laba diena,
atsiprašome, kad teko ilgai laukti. Pinigus grąžinsime per 1-2 darbo dienas.
As taip pat jau galvoju kreiptis i VVATT su visais irodymais, nes esu ignoruojama nuo kovo 24 d. Kiek skambinu negaunu normalaus paaiskinimo del savo gautos nekokybiskos prekes, visalaika pazadama issiaiskinti situacija, bet realiai nieko nesprendzia. Jokio progreso ir informavimo.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-04-13 13:45:40
Laba diena,
atsiprašome, kad teko ilgai laukti. Pinigus grąžinsime per 1-2 darbo dienas.
As taip pat jau galvoju kreiptis i VVATT su visais irodymais, nes esu ignoruojama nuo kovo 24 d. Kiek skambinu negaunu normalaus paaiskinimo del savo gautos nekokybiskos prekes, visalaika pazadama issiaiskinti situacija, bet realiai nieko nesprendzia. Jokio progreso ir informavimo.
Atsakyti
Vanda 2017-04-28 07:48:35
Sveiki, pirkau iš jūsų lovą, kuri po trijų dienų subyrėjo.rašiau, skambinu kasdien, vis išgirstu visokius pažadus, kad susisieks su manim ir t.t.taip ir stovi lova neišardyta, dar vis laukia atsakymo, ką daryt......labai daug nepatogumų sukelia visas šitas nemalonus reikalas.
Laba diena, p. Vanda,
Jūsų situacija yra žinoma, šiuo metu derinamas optimaliausias situacijos sprendimas. Apie sprendimą informuosime asmeniškai.
Atsiprašome už nepatogumus.
Atsakyti
Tomas 2017-04-27 15:12:33
Kaip galite spręsti iš komentarų, kompanija turi tendenciją sudaryti vartotojams problemų prekių grąžinimo, keitimo ir garantinio aptarnavimo klausimais. Pripažinsiu, kad iš tokio dydžio kompanijos tikrai nesitikėjau tokio situacijos vilkinimo, ypatingai turint omeny, kad problema labai paprasta - pristatyta prekė pažeista, pirkta internetu, atsisakoma pirkimo-pardavimo sutarties, grąžinami pinigai - viskas.

Pagal teisės aktus pardavėjas, po to kai raštu yra informuojamas apie norą grąžinti prekę, privalo pateikti atsakymą per 14 dienų. Pretenziją apie defektus ir pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo raštą pateikiau prieš mėnesį laiko, kuomet kurjeris pažeistas prekes išsivežė iš mano namų, tačiau atsakymo laukiu iki šiol. Kaip ir daugelio čia komentuojančių žmonių atveju atsiprašinėjimai tie patys, toks pats tekstas - "sorry, prekės dar tikrinamos, darbuotojai nespėja". Teisingai - prekę, kuri yra jų sandėlyje, jie tikrina mėnesį laiko ir negali pateikti aiškaus termino, kada patikrins, nors, pasikartosiu, pagal teisės aktus jie tai PRIVALO padaryti per 14 dienų.

Gerbiami verslininkai, aritmetika yra paprasta: apskaičiuojate, koks yra vidutinis grąžinamų prekių skaičius per mėnesį, įvertinate sezoniškumą ir pasamdote atitinkamą kiekį darbuotojų, kurių pakaktų norint įgyvendinti teisės aktuose nurodytas normas - paprasta, tiesa? Na o dabar žaidžiame žaidimus... Kitas žingsnis yra vartotojų teisės: gaištate mano laiką, aš gaišiu jūsų. O "nespėjame" yra jūsų vadybos problemos, ne mano ir ne kitų vartotojų.
Laba diena, p. Tomai,
jei turite nusiskundimų dėl konkrečios situacijos prašome kreiptis el.paštu kokybe@pigu.lt nurodant užsakymo numerį bei problemą, kad galėtume išsiaiškinti.
Atsakyti
Pirkau kvepalus, nes reikėjo davonos. Kvepalai pristatyti:) Dėžutė be celofaninio įpakavimo, toks jausmas, kad buteliukas jau nukvėpintas. Prekę į Pigu parduotuvę Klaipėdoje pridaviau sekančią diena, tai yra 2017-04-12. Problema iš viso nesprendžiama:) iš serijos nei pinigų nei kvepalų:).
Atsiliepę konsultantai nieko kaip visada nežino, nei kur prekė, nei kas su ja vyksta.
Pirkau pirmą ir paskutinį kartą. Taip pat informavau kolegas ir draugus apie aptarnavimo kokybę ir atsiunčiamas prekes.

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DK vilkinti nepavyks: Trišalė taryba pateikė savo išvadas
DK vilkinti nepavyks: Trišalė taryba pateikė savo išvadas 05-23 19:50
Trišalė taryba įvykdė antradienį Seimo duotą paliepimą įvertinti Darbo kodekso nuostatas, kurios buvo sugalvotos ar pakeistos Seimo Socialinių reikalų ir darbo komitete (SRDK).
Baltarusijos įmonė pateikė ieškinį 200 savo darbuotojų
Baltarusijos įmonė pateikė ieškinį 200 savo darbuotojų 05-23 19:00
Gomelio pieno perdirbimo įmonė "Milkavita" pateikė bendrą ieškinį 205 esamiems ir buvusiems darbuotojams dėl 100.000 USD išieškojimo. Ir tai ne vienintelė byla, kai įmonė reikalauja darbuotojų...
Tarp savaitės reklamų: naujasis "Circle K" įvaizdis su humoru
Tarp savaitės reklamų: naujasis "Circle K" įvaizdis su humoru 05-23 18:53
Tarp naujausių savaitės reklamų: "Statoil" virsmas į "Circle K" (SMFB, Norvegijos reklamos agentūra), linksmi pamokymai kaip tarti naująjį prekės ženklo vardą ("Clinic 212", "Idea Prima") ir "SB...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Apple 156,10 +1,40%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,08 +7,32%
Varis 5683,90 -2,42%
Anglis 90,69 +5,09%
Vištiena 130,70 +5,45%
Bananai 1063,54 -1,09%
Kava 155,90 -2,19%
Auksas 1266,88 +2,88%
Benzinas 1,61 +8,05%