VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Pigu, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Pigu

Atsiliepimai apie Pigu, UAB

Pigu.lt

Taupyk laiką ir pinigus
Parašyk savo nuomonę apie Pigu, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Brangieji, nesutaupiau nei pinigu o ypac laiko ir dar kiek nervu. Rekomenduoju reikiamu daiktu paieskoti parduotuvese, kurios atsako uz kokybe ir bent jau laiku tvarko savo brokus. Mano gautas staliukas visiskai nenaudojamas, kadangi dar pakuoteje buvo sulauzytas. Pasiulymas pakeisti detale pradzioje buvo visiskai pamirstas, veliau paskambinus pasirodo visai net niekas nieko nezino, veliau atradus skunda reikejo laukti 1 detales pakeitimo 8 sav. O galu gale atveze ne ta ir netgi ne tos spalvos. Isvada dedame nepatikrine ka parduodame, pakeitimas vyksta 3 men. Dar nepasibaige. Atsakingi asmenys- neatsakingi. Pamirsta uzsakyti. Ir galu gale dedame bet ka. Gal tikisi kad zmogui truks kantrybe. Manau zmknems brangus ju laikas, pinigai ir nervai.
Atsakyti
nesulaukęs užsakytos prekės susisiekiau su jų konsultante. Po pokalbio su "niekuo" paprašiau leidimo paviešinti mūsų telefoninį pokalbį. Laukiu jų atsakymo. Artimieji, paklausę įrašo, kvatojosi už pilvų susiėmę. Kai pasižiūrėjau, kas yra įmonės akcininkai - supratau, kad kitaip ir būti negali. Matyt, kad lietuvoje tokia įmonė gali egzistuoti..... Nu dar kokioje nors kamčiatkoje.... :) Poalbį būtinai paviešinsiu - juk ne taip daug pas mus nuotaiką keliančių dalykų :) Visa tai verčia susimastyti - gal mes patys verti tokių įmonių ir tokio aptarnavimo....?
Atsakyti
jau antra karta siunciu uzklausa nesugeba atrasyt- ju prikolas *radote pigiau atsiuskite nuoroda ir mes perskaiciuosim kaina* tai visiskai niekam neydomu- viskas cia buvo paskutinis kartas kai perku is ju ka nors
Atsakyti
Prasčiausia įmonė kurioje teko pirkti. Skelbia, kad prekėms yra garantija, bet garantinio atveju nukreipia į trečiąsias šalis ir neprisiima jokio atsakomybės, pinigų negrąžina, žodžiu nusipirkai neveikia, daryk ką nori.
Nerekomenduoju, geriau pridėkit porą eurų ir pirkit iš normalios firmos
Atsakyti
Gailiuosi kad pirkau visu pirma prekių teko laukti 3 savaites bet kai atėjo ta diena kai turėjau gauti prekes gavau žinutę kad prekes vėluos dar savaite ir 1 diena nzn per tiek laiko ir iš kinijos atsiūstu. Gavau prekes bet vėl nusivylimas trūksta prekių skambinau išsiaiškinti žadėjo perskambinti bet vėl niekas neskabino po savaites pats paskabinau bet kas is to problema neišspresta reikalingas daiktas negautas už kurį pinigai sumokėti
Atsakyti
Lina 2017-09-10 11:25:08
Net nustebau čia radusi tiek blogų atsiliepimų. Daug metų perkam šioje parduotuvėje, nemažai elektronikos prekių ir niekas niekada nesugriuvo, visada laiku pristatė. Matyt gera nuomonė pasikeistų, jei tektų su garantiniu susidurti :) Tikiuos neteks, nes kol aks viskas sklandžiai. Prieš perkant visada kainas lyginu tos pačios prekės, na ir gaunasi kad pigu.lt buna tikrai pigiausiai.
Aš tai Lina, blogais komentarais nesistebiu. Kaip ir jūs, perku iš pigu.lt įvairiausias prekes daug metų ir visada jos buvo kokybiškos. Na, vienam pirkėjui iš penkių šimtų papuolė brokas, tai jis piktą komentarą tikrai parašys, o iš tų 499 likusių niekas gero komentaro nerašo. Nes geras aptarnavimas kaip ir savaime suprantamas dalykas. O kadangi perkama labai daug (pažiūrėjau, mano paskutinio užsakymo numeris prasideda 19 mln. skaičiais), tai, žinoma, papuola ir atitinkamas broko procentas. Aišku, parduotuvė turi keisti nekokybiškas prekes.
Atsakyti
Aušrinė 2017-09-20 14:05:21
Trumpai: pasirinkę Pigu.lt pasiruoškite siuntos laukti bet kurią darbo savaitės dieną iki 18 val. Į darbą tuo metu Pigu.lt rekomenduoja neiti. Norėtusi žinoti, galbūt ir biuletenį jie išrašo? Čia ironizuojant. O paklausus, kodėl negalite pristatyti po 16 val., nurodo, kad tai neįmanoma. Kalamburas. Dirbam ir siuntas pristatinėjam iki 18 val., o po 16 val. jau nebe??? Ar čia tik man su laiko suvokimu blogai??? Visada maniau, kad 18 val. yra po 16 val? Kaip ten pas jus, jūsų planetoje, Pigu.lt komanda? Labai laukiu Jūsų komentaro, jei esate save gerbianti įmonė.
Aš nesu pigu.lt darbuotoja, bet manau, kad galiu atsakyti į jūsų klausimą. pigu.lt neturi savo kurjerių tarnybos, o jų siunčiamas siuntas veža DPD. Tai pretenzijas dėl pristatymo laiko jums reiktų adresuoti DPD. Jei žinot, kurią kitą el.parduotuvę, kuri pristato prekes po 18 val., būtų malonu sužinoti, kuri tai parduotuvė, nes esu pirkus prekių iš geros dešimties internetinių parduotuvių ir nė viena iš jų nepristatė prekių vakare po darbo. Nedarbingumo biuletenio man neteko išsiimti, nes užteko proto suvokti, kad mažesnės prekės atvežimą galima nukreipti į darbovietę, o dėl didelės prekės paėmimo susitarti su kaimynais.
Atsakyti
pigu.lt laikau geriausia Lietuvos internetine parduotuve. Parduotuvėje turiu VIP nario statusą, nes esu pirkus daug įvairiausių daiktų: nuo baldų, treniruoklių, stambiagabaritės ir smulkios buitinės technikos, nešiojamų kompiuterių, mobiliųjų telefonų iki smulkių buitinių prekių. Neperku tik rūbų ir batų. Visada visos prekės, kurias pirkau pigu.lt buvo kokybiškos, visa technika puikiai veikė. Parduotuvėje pigu.lt geros kainos ir labai labai retai randu kur nors kitur mažesnę norimos prekės kainą, negu pigu.lt. Labai patinka pristatymo terminai. Nurodyti terminai yra tikslūs ir jei parduotuvė nurodo, jog užsisakius šiandien iki 13 ar 14 val. prekė bus pristatyta rytoj, taip ir būna, nesvarbu, kad man prekė vežama į kitą Lietuvos galą ir į kaimą. Tik vieną vienintelį kartą prieš vienas kalėdas, pigu.lt nepristatė prekės nurodytu laiku. Tada manęs buvo atsiprašyta ir mano kitam pirkiniui buvo suteikta nuolaida. Dar labai patinka, kad labai operatyviai iš pigu.lt gaunu informaciją apie savo užsakymą, jo apmokėjimą ir pristatymą pranešimais į el. paštą, ne taip kaip dabar vienoje el.parduotuvėje nusipirkau vonios spintelę (gaila, kad tokios nebuvo pigu.lt), tai savaitė praėjo, jokios informacijos, nežinau, ar pinigus gavo ir kada ta spintelė bus atvežta. Kažkas mačiau skundėsi, kad pigu.lt nepristato užsakytos prekės. Tai jei norima turėti prekę greitai, reikia rinktis prekes prie kurių žaliai pažymėta PREKĖ SANDĖLYJE. Jos yra pristatomos per 1-2 darbo dienas. O kitų prekių gali tekti laukti ir porą savaičių ar visą mėnesį (priklauso iš kur yra atsivežama). Aš tai perku tas, kurios būna sandėlyje. Visada būna iš ko pasirinkti.
Atsakyti
Renata 2017-09-20 09:19:51
sweiki gal kas esat pirke is pigu lt kvepalu kaip kokybe ir ar laikosi kwapas
Nuolat pirkau tuos pacius kvepalus is patikimu parduotuviu, bet susiviliojau kaina ir uzsisakiau is pigu.lt. Ir esu isitikinusi 90% kad gavau klastote. Buteliukas ir jo kokybė ryškiai skyrėsi nuo visu prieš tai turėtų. Labai apmaudu.
Atsakyti
Esu labai patenkinta prekes gavau greitai, viskas kokybiska dekoju Jums.
Atsakyti
Kūdikiui kėdutę pristatinėjate jau antras mėnesis, vieną kartą, antra kartą atidėjo pristatymą, o trečią kartą paskambinę pasako, kad neturime, nors sutartis pirkimo sudaryta, praėjo nuo užsakymo 2 mėnesiai.
Kokia parduotuvė, kad kūdikių būtiniausių prekių negalite užtikrinti pristatyti. Jei neturite tai nupirkit iš konkurento ir pristatykit. Arba išsirenki brangesnę alternatyvą tai sako, kad neturime šiuo metu sandėlyje ir nežinome ar turėsime, pasiūlo pigesnį variantą - tikriausiai, kad mažiau "popierizmo" būtų.
Šeima gal planuojasi biudžetus, kūdikis auga, reikia kėdutės didesnės jau dabar, o ant galo pasiūlo nutraukti pirkimo sutartį. Tikra pigu kontora!!!!.
Atsakyti
Užsakymo Nr. 8912691
Sveiki,
Buvo siūsta 06-13 d. Cituoju...
, , Mano užsakymo Nr. 8912691
Dėl garantinio 2017-06-13 kreipiausi numeriu +37066105555 ir man liepė laukti kol su manimi susisieks žmogus kuris paaiškins kaip viska tinkamai atlikti pateikiant dėl garantinio aptarnavimo peržvelgimo. Paskambines vyriškis liepė atsiusti paštu nuotraukas ir smulkų aprašą, tada man paskambino po savaitės konsultantė ir pasakė -, , Dėl jūsų sulužusio dušo komplekto mūsų kaltes nera, nes šlangoms garantinio neteikiam ir viršutinė galvutė prasiskyrė dėl to jog užkalkejo''.
Tada aš pasakiau -, , kaip taip gali būti jog šlangom garantinis neteikiamas? Ir paklausiau kaip jie per nuotraukas nustatė jog viršutinė lietaus galva prasiskyrė nuo užkalkėjimo, nes paleidus vandenį matosi kaip bėga vanduo ir per skilutes, tiesiog plyšiai yra tokie dideli jog į tas skilutes nebepatenka vanduo nes išbėga viskas per šonus. Tada konsultantė nusiuntė jiem pakartotina užklausa, kad atsižvelgtu į ta fakta jog nebuvo jokio užkalkėjimo''.
Jau mėnesį bandau išgauti raštiškas išvadas iš jūsų garantinio aptarnavimo centro. Skambinau tikriausiai kaip minimum 6 kartus. Negaunu nei raštiškų nei žodinių išvadų. Kiekviena karta paskambinus į jūsų garantinio aptarnavimo centra man liepia laukti atsakimo, nes garantinio aptarnavimo darbuotojai vis dar sprendzia ką daryti del dušo komplekto gedimo.
Kiekviena karta paskampinus prašiau atsakingo vadovo Nr. niekas tokios informacijos nesuteikė.
Tikriausiai taip yra specialiai vilkinamas laikas''.
Pagaliau!!! po ilgų ir sudetingų sprendimų pigu.lt darbuotojai isiaiškino jog tai ne mano kaltė, buvo jiem tikras išukis. ŠAUNUOLIAI !!! Pagaliau nusimato jog sugedusio dušo Invena Elea komplekta atgausiu 2017-10-20 ir nebereikės praustis po šlanga. Visas procesas truko nuo 2017-06-13 iki 2017-10-20 virš 4 mėnesių. Tikiuosi neatsitiks nenumatytų dalykų dėl kurių tą dieną negausiu prekės. Esu pasipiktines jūsų garantinio aptarnavimo sistema. Visiškas chaosas!!! Už tokį ilgą laukimą ir karą su jumis. Turėtumėte žmogui atsidėkoti jog buvo kantrus su jumis ir laukė savo prekės 4 menesius ir 7 dienas.
Atsakyti
Sveiki! Nieko blogo apie Pigu.lt negaliu pasakyti, užsakinejau nemažai prekiu, bet prašymas darbuotojams prašau nedeti prekes pavadaninimo su nuotrauka, kurios paprasčiausia nera parduotuveje.Man taip atsitiko su dulkiu siurbliu, užsisakiau viena modeli, o atsiunte visai kita, kitos spalvos ir valdymas paprastas, o ne elektroninis ir su nedideliu broku, vienu žodžiu pigesne varianta, tik firma atitinka. Nuo rusejo 7d. (jau preke buvo gražinta atgal) laukiu pinigu, nors vadybininke sake, kad per dvi savaites bus gražinti. Ačiu.
Atsakyti
Labai gaila, kad ši įmonė pradėjo nežiūrėti savo parduodamų prekių kokybės ir atitikimo komplektacijai. Pirkau dušo kabiną prieš mėnesį, tai iki dabar laukiu trūkstamų dalių. Tik iš 3-io karto gavau tinkamą (atitinkančią modelį) instrukciją, bet surinkus vistiek matosi, kad kabina nevisai simetriška. Panašu, kad didelė plėtra šiai įmonei turės pasekmių, nes kuo toliau tuo dažniau ten atsiranda nekokybiškų prekių. Linkiu susitvarkyti su tiekėjais ir stengtis, kad nuo Jūsų nenusisuktų lojalūs pirkėjai.
Atsakyti
Pristatymas numatytas 1-2 dienos. Laukiam jau visa savaite, niekas nesiruosia atvezti prekes. Kiek skambinam vis prizada atvezti tokia ir tokia diena, o nera kaip nera. Uz preke sumoketa, bet jos neturim :) laukiam pirmadienio, jei nebus prekes, prasysim grazinti pinigus, kiek galima laukti. Daugiau is sio puslapio nebepirksim nieko.
Atsakyti
dažnai pirkdavau prekes, šiame puslapyje, tačiau, tai greičiausiai buvo paskutinis kartas. gavau brokuotas prekes (del to priekaištų neturiu, visko pasitaiko) tačiau savaitę laiko skambinėjau, kad duotų kokį atsakymą, ka su ta preke daryti, vargšai konsultantai tik žadėjo, žadėjo, vienas paskui kitą atsiprašinėjo. kol galiausiai brokas buvo paimtas, dabar jau 10 dienų kaip laukiu atsakymo ką su brokuota preke darys, niekas nieko nežino, pinigai sumokėti, atsakymo jokio negaunu. maža to pati nuolat turiu skambinti ir klausti, nes jokios komunikacijos ir iniciatyvos is įmonės pusės nėra. tai kaip galima pasitikėti ir pirkti? kai sumokami pinigai, ir visiškai pasidaro pardavėjui, ko tu iš jo nori, kai turės laiko kadanors- susisieks. NEBEPIRKSIU DAUGIAU :)
Atsakyti
Renata 2017-09-20 09:19:51
sweiki gal kas esat pirke is pigu lt kvepalu kaip kokybe ir ar laikosi kwapas
esu pirkus kelis kart ir dar nenusivyliau :) šį kartą pasibaigus kvepalams įsigijau šiuos "Katy Perry Royal Revolution EDP moterims 100 ml" ir esu be galo patenkinta :) kvapas labai ilgai išlieka, visa diena.
Na dėja tik pati suklydau išsirinkant kvapa nes mėgstu gaivius, o šie kvepalai kai pasipirški yra pradžioje gaivus bet vėliau pereina į saldumą, tai tas saldubas truputį dirgina kartais uosle :) tačiau jie man tikrai patinka :) pats pirmas kvapas kažkas nerealaus :D
Taip pat kas man labai patiko šioje parduotuvėje kad nuėjus į vilniuje esančia parduotuve galima pauostyti įvairius kvepalus kur vietoje yra :) ir juos iškart įsigyti :) taip nusipirkau šiuos kai buvau atvykus pasiimti užsakytų prekių.

super parduotuvė. kvepalai nerealūs.
Atsakyti
Greta 2017-09-14 20:41:42
Uzsakiau preke su kurjerio pristatymu. Buvo zadeta pristatyti per 1-2 d., taciau uzsakymas jau vos ne savaite tebeguli pigu.lt sandelyje kaip supakuotas. Ir niekas nejuda... tai kam moketa uz kurjerio paslauga, jei negali niekaip pristatyti...ir niekas neatsako kodel...
Laba diena, p. Greta,
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Prašome su mumis susisiekti el.p. pagalba@pigu.lt, kad galėtume kuo skubiau išspresti šią situaciją.
Atsakyti
Labai esu nepatenkinta paskutiniu apsiirkimu visu pirma atsiemant prekes pigu. lt Redoj deze buvo atplesta, kazin kas po prekes ten kuitesi. Gertuve kuria uzsisakem nekokybiska, bega varva visa. Nuvezem grazinti neprieme, pasirodo turi buti bar kodas, bet atsiemant nieks neoerspeja, kad saugoti bar koda. Is viso tos darbuotojos nemandagios nesugeba net pasisveikinti, ka jos ten aiskins apie grazinima, numeta prekes ir tiek. Matosi kad nekencia tu pirkeju. Tai dabar kazkaip ir noro jokio nera uzsakineti tu prekiu.
Atsakyti
Kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad jiems yra giliai dzin dėl klientų normalaus, rūpestingo aptarnavimo...Jei jau dedatės patikima įmone, tai ir elkitės žmoniškai ir patikimai, o ne kabinkit makaronus savo klientams statydami prie telefonų konsultantes, kurios visiškai nieko nežino ir negali padėti tik žiūrėti į tave kaip į kvailį?..Gal čia jūsų taktika, dėtis pigiausiai prekiaujančia įmone, parduoti, įteikti prekę ir nusimesti atsakomybę ir prekei ir klientui? Tokia yra mano įžanga į tai, kas nutiko man nusipirkus telefoną Asus iš pigu.lt.
O buvo taip: nusipirkau 2016 m. pabaigoje telefoną Asus, o jis jau gegužės pab. pradėjo gesti. Birželio pradžioje buvo 1ą kartą priduotas servisui (tiesiogiai, nes man reikėjo kuo greičiau pataisyti telefoną) - per 10d. buvo "sutvarkytas" nes iškart išbandant telefoną servise, niekas net nebuvo pataisyta, taigi jį iškart 2ą kartą išsiuntė į servisą. Tada jį "tvarkė" 13 dienų, gerai telefonas veikė, bet neilgam. Mažiau nei po mėnesio telefonas vėl lygiai taip pat "numirė". Nusprendžiau viskas, rašau prašymą, kad grąžintų man pinigus, arba pakeistų į kitokį telefoną. Pristačiau prašymą į pigu.lt Vilniuje, perskaitė su šypsniu veide, viskas labai ramu, gražu, ir sako, kad reikia vėl siųsti į nelemtą servisą diagnostikai, kad tikrai įsitikintų dėl telefono broko ir, kad jis netaisomas...nu bl.. galvoju, gerai siųskit jūs jį, pažiūrėsim, ką su juo darys. Tik pridėjau, kad jeigu man tarkim jį pataisys ir man vėl po 2ų savaičių suges telefonas, tai man vėl skundą rašyti ir jūs siūsit į servisą? Atsakė su šypsenėle, kad dar galima į vartotojų teises kreiptis, maždaug, kad jiems giliai po.... ir daryk tu ką nori...Nu gerai sakau, imkit, sakė 2 savaites turėtų užtrukti. Gerai...ir po to prasidėjo...tik jie kažkodel po 5 dienų atsiuntė žinutę, kad mano telefonas išsiųstas į garantinį servisą. Kodėl tik po 5 dienų o ne iškart??? Kaip jūs dirbate?! Ir po to absolučiai jokios žinutės, skambučio iš pigu....Ir taip jau daugiau nei mėnesį..kai pagaliau neapsikentusi paskambinau jiems, po begalinių skambinėjimų išsiaiškinau, kad mano telefonas net buvo grąžintas iš pirminio serviso, nes nebeaptarnauja Asus ir išsiųstas į kitą, bet kur išsiųstas jie man negali pasakyti ir taip keikvienas alei vieno konsultantas...tik palemena, kad duos užklausas ir kažkieno paklaus, tipo kito savo padalinio, atsakingo už remontą, bet nieko jie nedaro ir niekas nevyksta..O aš tik prašau sužinoti, kuriame servise yra telefonas...tai yra nenormalu, nežinoti ir nematyti sistemose, kur yra remontuojama prekė...siaubas...jau nežinau, kiek kartų skambinau jiems, kai jie man turi skambinti ir sakyti, kur ir koks servisas, kad aš aprti galėčiau bent kąžką servise paklausti...esmė, kad jiems dzin, kabina totalius makaronus...kaup galimanežinto kur prekė yra laikoma ir remontuojama???? o gal vadovai liepia tylėti ir specialiai tokius dundukus sodina prie telefonų? Visiška sneaptarnavimas, požiūris į klientą yra nežmoniškas, jokios pagarbos...nejau Lietuvoj klientas yra š*** vietoje atsiprašant? JUums svarbu tik parduoti pasiimti pinigus ir nusimesti atsakomybę prieš klientą? Aš net nežinau, kas darosi su mano telefonu, kodėl jis taip ilgai ale "taisomas"...kai prašiau duoti kitą numerį pasiskambinti vadovams ar tam padaliniau, atsisako jo duoti nes tipo negali...bet ir toliau kabina makaronus...taip ir sėdžiu be telefono be žinių, o planas už telefoninio ryšio paslaugas tai eina, ir mobilų internetą turiu ir negaliu juo naudotis...neinau, neliko jokio pasitikėjimo pigu.lt toks vaizdas, kad jie tikrai nenori gąžinti pinigų, nors prekė akivaizdžiai nekokybiška...nes normalus taisomas diaktas bent jau pasitaiso, o čia...bent duokit žinią pagaliau ir prisiimkit atsakomybę prieš klientą...
Atsakyti
Zigmas 2017-09-14 08:53:24
Sveiki. Pigu.lt beveik prieš metus buvau įsigijęs iPhone 6 telefoną. Pirmą kartą telefonas sugedo po 3 mėnesių, atlikus diagnostiką servisas nustatę broką ir pakeitė naujų. Naujas telefonas ilgai taipogi neveikė, atšoko ekranas. Telefonas vėl buvo pakeistas. Nepatikesite, bet telefonas po 3 mėnesių vėl sugedo, atšoko ekranas (kiek vėliau teko domėtis, kad tai yra iPhone 6 problema, ekranas nėra priklijuotas prie korpuso todėl po kurio laiko jis atšoka). Servisas vėl telefoną pakeitė naujų, kurio ekranas atšoko tą pačią diena. Taigi mano rankose vėl brokuotas telefonas ir tai jau 4 iphone. Na bet čia istoriją ne apie tai kaip aš vargau su servisais ar su pardavėju. Pats šioje istorijoje likau maloniai nustebęs. Telefonus pakeisdavo per 5 darbo dienas, manau tai tikrai operatyvų (visus kartus kreiptasi buvo iDeal servisą). Tačiau dar vieno keitimo ar remonto atsisakiau (manau pakanka, nes telefonas ilgiau servise praleidžia laiko nei mano automobilis). Iš serviso gavau raštą, kad yra nustatytas gedimad, o klientas atsisako remonto. Su šiuo aktu kreipiausi į pigu atsiėmimo punktą Klaipėdoje. Pridejau visus keitimo dokumentus, telefoną su visa komplektacija pretenziją, kad noriu susigrąžinti pinigus nes prekė yra netvarkinga. Pigu.lt darbuotojas bendravo maloniai ir paaiškino, kad mano pretenziją bus išnagrinėta per 2- 4 savaites. Tada pagalvojau, "oho, na dabar prasidės ilgą ir nuobodi kovą su pardavėjų". Bet kaip minejau, čia ne ta istorija apie bloga aptarnavimą ar ilgus laukimo mėnesius. Atsakymą gavau per 2 darbo dienas. Pigu.lt informavo, kad mano pretenziją yra tenkinama ir visi pinigai bus grąžinti man į banko sąskaita. Tad šiuo metu laukiu pavedimo. Tad likau labai nustebintas operatyvaus ir greito sprendimo priėmimu. Dažnai pamirštama pagirti pardavėjus, servisus už gerą aptarnavimą. O jeigu kažkas įvyksta ne taip pasiskųsti visada norime kuo garsiau. Ačiū pigu.lt kamandai už gera aptarnavimą.
Kaip jums pasisekė, nes mano istorija yra visiškai priešinga...aš irgi pirkau telefoną is pigu.lt ir jis tikrai yra brokuotas, nes genda 3kartą ir po taisymų per pusę metų, ir parašiau pretenziją, kad grąžintų pinigus, bet jie išsiuntė diagnostikai telefoną, ir jau mėnesį neturiu žinių, kad vyksta su mano telefonu...o kai skambinu jiems, jie išsisukinėja, kad patys nežino, kur telefonas...baisu..taip ir laukiu, bet manau jau tuoj reikės kreiptis į vartotojų teises, nes į mano begalinius skambučius ir prašymus sužinoti, kur yra mano telefonas, jie nereaguoja...
Atsakyti
Rugsejo 15 diena nupirkau pigu.lt benzinini trimeri Hecht 154. Buvo dilema ar pirkti mazesnes galios bet patikima firmini brenda "Stihl", ar pigesni bet galingesni. Pasirinkau galingesni ir pigesni.visa savaite lijo ir trimeri ispakavau ir surinkau rugsejo 19 d. Nusipirkau tepalo i benzina, tepalo trimerio kampinei pavarai tepti, viska sutepiau kaip reikalaujama instrukcijoje na galvoju savaitgali geras oras vaziuosiu i sklypa nusipjausiu zole. Uzvedu "pagalbininka" jis uzsiveda, duodu padirbeti laisvom apsukom apie 15 min, bandau pagazuoti o jisai dusta, vel gazuoju, vel dusta kol uzgesta. Bandau uzvesti (gal apie 20 kartu)dar karta, vel gazuoju ir vel tas pats dusta pakol uzgesta. Tai va galvoju nusipjoviau zole. Paskambinu bendruoju telefonu isdestau beda. Sekancia diena vel supakuoju viska kaip buvo ir vaziuoju i pigu.lt skyriu KLAIPEDOJE. Mergaite priima trimeri ir suzinau kad Klaipedos mieste nera meistru kas priziuri sia sriti ir reikia laukti nuo 2 savaiciu ir daugiau kol jisai nukeliaus i Vilniu paskui dar kazkur ir tada gausiu atsakyma. Lauksim atsakymo-sprendimo. Kazkaip nemalonu nusipirkes nauja daikta paciupinejai ir i servisa.... Labai nemalonus ispudis. Bet zole taip ir liko nenupjauta.
Užsakymas nr. 18689577
Atsakyti
Trumpai: pasirinkę Pigu.lt pasiruoškite siuntos laukti bet kurią darbo savaitės dieną iki 18 val. Į darbą tuo metu Pigu.lt rekomenduoja neiti. Norėtusi žinoti, galbūt ir biuletenį jie išrašo? Čia ironizuojant. O paklausus, kodėl negalite pristatyti po 16 val., nurodo, kad tai neįmanoma. Kalamburas. Dirbam ir siuntas pristatinėjam iki 18 val., o po 16 val. jau nebe??? Ar čia tik man su laiko suvokimu blogai??? Visada maniau, kad 18 val. yra po 16 val? Kaip ten pas jus, jūsų planetoje, Pigu.lt komanda? Labai laukiu Jūsų komentaro, jei esate save gerbianti įmonė.
Atsakyti
sweiki gal kas esat pirke is pigu lt kvepalu kaip kokybe ir ar laikosi kwapas
Atsakyti
Niekada nepirkite iš "PIGU LT", apgailėtina kokybė, apgailėtinas aptarnavimas, o jeigu sugalvosite prekę grąžinti, tai vyks mėnesį, o gal daugiau: prekes galima grąžinti tik per kurjerį, kurio laukti reikia kelias dienas, neįmanoma susiderinti atvykimo laiko, tiesiog per dienų dienas sėdėk namuose ir lauk.
Atsakyti
Uzsakiau preke su kurjerio pristatymu. Buvo zadeta pristatyti per 1-2 d., taciau uzsakymas jau vos ne savaite tebeguli pigu.lt sandelyje kaip supakuotas. Ir niekas nejuda... tai kam moketa uz kurjerio paslauga, jei negali niekaip pristatyti...ir niekas neatsako kodel...
Atsakyti
Sveiki. Pigu.lt beveik prieš metus buvau įsigijęs iPhone 6 telefoną. Pirmą kartą telefonas sugedo po 3 mėnesių, atlikus diagnostiką servisas nustatę broką ir pakeitė naujų. Naujas telefonas ilgai taipogi neveikė, atšoko ekranas. Telefonas vėl buvo pakeistas. Nepatikesite, bet telefonas po 3 mėnesių vėl sugedo, atšoko ekranas (kiek vėliau teko domėtis, kad tai yra iPhone 6 problema, ekranas nėra priklijuotas prie korpuso todėl po kurio laiko jis atšoka). Servisas vėl telefoną pakeitė naujų, kurio ekranas atšoko tą pačią diena. Taigi mano rankose vėl brokuotas telefonas ir tai jau 4 iphone. Na bet čia istoriją ne apie tai kaip aš vargau su servisais ar su pardavėju. Pats šioje istorijoje likau maloniai nustebęs. Telefonus pakeisdavo per 5 darbo dienas, manau tai tikrai operatyvų (visus kartus kreiptasi buvo iDeal servisą). Tačiau dar vieno keitimo ar remonto atsisakiau (manau pakanka, nes telefonas ilgiau servise praleidžia laiko nei mano automobilis). Iš serviso gavau raštą, kad yra nustatytas gedimad, o klientas atsisako remonto. Su šiuo aktu kreipiausi į pigu atsiėmimo punktą Klaipėdoje. Pridejau visus keitimo dokumentus, telefoną su visa komplektacija pretenziją, kad noriu susigrąžinti pinigus nes prekė yra netvarkinga. Pigu.lt darbuotojas bendravo maloniai ir paaiškino, kad mano pretenziją bus išnagrinėta per 2- 4 savaites. Tada pagalvojau, "oho, na dabar prasidės ilgą ir nuobodi kovą su pardavėjų". Bet kaip minejau, čia ne ta istorija apie bloga aptarnavimą ar ilgus laukimo mėnesius. Atsakymą gavau per 2 darbo dienas. Pigu.lt informavo, kad mano pretenziją yra tenkinama ir visi pinigai bus grąžinti man į banko sąskaita. Tad šiuo metu laukiu pavedimo. Tad likau labai nustebintas operatyvaus ir greito sprendimo priėmimu. Dažnai pamirštama pagirti pardavėjus, servisus už gerą aptarnavimą. O jeigu kažkas įvyksta ne taip pasiskųsti visada norime kuo garsiau. Ačiū pigu.lt kamandai už gera aptarnavimą.
Atsakyti
2017-09-01 užsisakiau (užsakymo Nr. 18450342) kvapųjį vandenį Burberry Body EDP moterims, 60 ml. Žinodama, kad labai geras kvapas ir gerai laiko užsisakiau iš pigu.lt. Gavau visišką šlamštą, kvapas netoks, lyginant su originalu (pirktu GB) ir visai nekvepia. Klastotė visiška!!!
Atsakyti
Aleksas 2017-09-11 16:40:35
Prieš pusmetį pirkau klozetą. Kai atidariau dežę viduje plastikiniai maišeliai jau buvo prapliešti, vėliau pamačiau kad bakelis įskeltas. Kadangi buvo nematamoj vietoj nenorėjau sau nervų gadinti ir negrąžinau. Dabar nusipirkau šakų smulkintuvą, sumokėjau už pristatymą. Atvežė, surinkau, įjungiau - neveikia. Maniau gal prailgintuvas ar dar kas negerai... Pajungiau savo pjuklą - veikia. Paskambinau pasakė arba lauk kurjerio arba jei negali laukti vežk į parduotuvę. Nuvežiau, tuomet teko rašyti pretenziją ir dabar turėsiu laukti atsakymo nuo dvėjų savaičių iki dvėjų mėnesių.Taip net nepasinaudojau pirkinių o dabar turiu laukti kol jie nuspręs ar grąžinti man mano pinigus ar ne. Skambinau ir vartotojų teisų tarnybą bet jie nieko negali padaryti nes Lietuvos įstatymai leidžia daryti su vartotojais kas ką nori. Dabar man suteikė VIP statusą, tad jei pigu.lt administracija skaito šiuos skundus prašau susikiškit savo statusą patys žinot kur. Vėl tokios klaidos nedarysiu ir nepirksiu nieko iš tuos įmonės. PIGU.LT, LINKIU JUMS KO GREITESNIO BANROTO. Kada jau Lietuvoj pradės gerbti tuos kieno sąskaitą gyvena?
Laba diena, p. Aleksai,
apgailestaujame, dėl šios nemalonios situacijos. Dėl galimo broko prekė buvo priimta ir siunčiama patikrai. Jei defektas pasitvirtins - prekę galėsime pakeisti ar grąžinti pinigus. Gavę atsakymą informuosime Jus asmeniškai.
Atsakyti
Nesamone 2017-09-04 19:19:37
Brudai, melagiai, a*******i paskutiniai!!!! Dar tokios s*******o kontoros nemaciau. Visi meluoja per akis. Pasiule men.laukti sekcijos, uz kuria jau su kitais baldais moku lizinga, o sekcija turejo pristatyt rugsejo 4d. Gavom zinute laukite iki 27d. Nu sakes, du men.baldo negali gaut... virsune!!! Veza sekcija nuo liepos 25d.!!!
Laba diena,
apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos. Deja, neturėjome Jūsų išsirinkto baldo pakeitimui. Kaip matome, su kolegomis buvo suderintas situacijos sprendimas.
Atsakyti
Rasa 2017-09-04 10:14:37
Esu nuolatinė pigu. lt klientė, turiu VIP statusą ir viskas buvo gerai, kol nesugedo skalbimo mašina. Telefonu man pasakė, kad turėsiu atvežti į Vilnių savo lėšomis (iš Klaipėdos). Jau kreipiausi į vartotojų teisių tarnybą, laukiu atsakymo. Supratau, kad daugiau pigu. lt nebepirksiu.
Laba diena, p.Rasa,
atsiprašome dėl nesusipratimo. Kaip matome, suderintas su kolegomis sprendimas dėl prekės paėmimo.
Atsakyti
Niekada 2017-09-02 15:44:40
Jei trumpai- labai blogai (tiek aptarnavimas, tiek prekių kokybė). Darbuotojai arba aiškiai meluoja, arba visiškai nesupranta- paklausus telefonu, ar bus vart. instrukcija LT kalba, buvo atsakyta teigiamai, nors instrukcija buvo tik lenkiškai. Pirktas pjūklas iškart neveikė - netepė grandinės. Kitą dieną pridavus pjūklą į pridavimo punktą, dirbusių mergaičių reakcija šokiravo- "bet pjūklas naudotas!". Taip, naudotas, nes jo neužvedus ir nesupylus tepalo gi nematai- ar jis veikia, ar ne. Gal ir tokį elementarų dalyką joms paaiškinti reikėtų, jei jos elementaraus supratimo neturi. Iš kitos pusės, ko norėt, jei tik makaronus kabint išmokytos. IŠVADA: DAUGIAU NIEKADA
Laba diena,
prašome el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti mums pirkimo užsakymo numerį, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų problemą.
Atsakyti
Arunas 2017-09-01 20:00:35
Arunas V

Nusprendziau pirkti lizingu, viska uzpildziau prekiu gavimas buvo numatytas mazdaug po savaites.Praejus kelioms dienoms gavau zinute kad prekes perduotos kurjeriui ir po 1-2 dienu bus pristatytos.Laukiau 2 dienas, prekiu nebuvo.Tada 2 valandas sedejau su telefonu kol prisiskambinau i kurjeriu tarnyba DPD, ten pasake kad prekes yra, nera lizingo dokumentu, todel pristatyti negali.Tada skambinau i Pigu.lt kad pristatytu dokumentus.Taigi buvau suklaidintas, 2 dienas laukiau, kainavo ir nervu, o niekas neinformavo kad ivyko kazkoks nesusipratimas.
Laba diena, p. Arūnai,
atsiprašome dėl įvykusio nesusipratimo.
Atsakyti
Saule 2017-08-31 22:59:48
oi, ir mes laukiam atsakymo jau nuo rugpjucio 14d, bet kazkaip ten niekas neskuba, o kaip paskambini jiems viskas dzin, aisku, kas sedi uz kito ragelio galo ne prie ko, juk ju pokalbi irasineja, bet...
Laba diena, p. Saule,
prašome el.paštu kokybe@pigu.lt patikslinti mums pirkimo užsakymo numerį, kad galėtume išsiaiškinti Jūsų situaciją.
Atsakyti
Diana 2017-08-30 16:49:26
Esu nuolatinė pirkėja, tačiau pastarais apsipirkimas labai nuvylė. Norėjau sąskaitą išrašyti įmonės vardu, kurios adresas Vilniuje, o prekes gauti Utenoje. Niekaip nepavyko susitarti. Kas per nesąmonė? Taigi iš anksto už prekes sumokėjau?????
Laba diena, p. Diana,
pildant užsakymą visada galite koreguoti mokėtoją savarankiškai.
Jei vis tik nepavyksta, galite kreiptis į mus tiesiogiai, kad galėtume pataisyti duomenis.
Atsakyti
Laba diena, p. Edita,
Jūsų įsigytai prekei suteikiama garantija. Atsiradus defektams prekes apžiūri autorizuotas servisas ir, jei reikia, sutvarko. Jei prekei nustatomas gamyklinis defektas - išrašomas aktas, pagal kurį prekės gali būti keičiamos. Jūsų atveju servisas defekto nenustatė. Kaip ir minėjome, jei nesutinkate su priimtu sprendimu, siūlo kreiptis į trečiąsias šalis, kad padėtų išspręsti ginčą.
Atsakyti
Rita 2017-08-24 15:59:13
Pristatymas/atsiėmimas Apmokėjimas
Būdas: LP EXPRESS
Adresas: Maxima XX, Respublikos g. 71
Elektroninė bankininkystė
UŽSAKYMO ID: 18026797 Užsakymas pateiktas: 2017-08-10
Prekė Vnt. kaina Kiekis Iš viso
Namų kvapas su lazdelėmis Aromika Paslaptingi Rytai 100 ml € 3.89 1 € 3.89
Namų kvapų rinkinys su lazdelėmis H&S 2 vnt. € 5.99 2 € 11.98
Pristatymas € 0.00
Nuolaida € 0.10
Viso € 15.77
Už šį apsipirkimą gavote 0.08 PiguEurų.

Norite gauti daugiau PiguEurų? Sužinokite, kaip gauti daugiau paspaudę čia:

Čia sąskaita - faktūra, kurioje aiškiai nurodyta, kad į rinkinį- Namų kvapų rinkinys su lazdelėmis H&S įeina 2vnt., Rinkinio kaina 5, 99 euro. Užsakyti 2 rinkiniai ir sumokėta 11, 98 eur. Gavau tik vieną.Paskambinus konsultantė paaiškino, kad rinkinys- tai yra kvapai ir lazdelės, lyg pardavinėtų atskirai lazdeles ir kvapų buteliukus.Nors kvapai Aromika Paslaptingi Rytai parduotas kaip 1vnt. kartu su lazdelėmis. Tapo aišku, kad konsultantė nesiorientuoja, kas yra 1 vnt. ir kas yra rinkinys. Žodžiu, nėra vieno rinkinio, nei pinigų. Štai kaip dar įsigudrino mulkinti pirkėjus. Tai jau ne pirmas nesusipratimas šioje parduotuvėje, tik jeigu klaidas dar galima paaiškinti ir suprasti, tai čia jau atvira apgaulė. NEĮKLIŪKITE čia pirkdami
!!!!!!
Laba diena, p. Rita,
apgailestaujame, dėl įvykusio neusipratimo ir įsivėlusios aprašymo klaidos.
Dirbame ir stengiamės klaidas ištaisyti bei jų išvengti ateityje.
Atsakyti
xxx 2017-08-24 14:32:53
Stai koki kilimeli gavau paste, po to kai pasirasiau ir sumokejau pinigus-tokiu ipakavimu.. Ir rubu maisa be uztrauktuko galvutes. Tai buvo paskutinis mano kantrybes isbandymas pigu.lt
Laba diena,
atsiprašome, jei transportavimo metu buvo pažeista pakuotė.
Gavus nekokybiškas prekes prašome mus informuoti tiesiogiai, kad galėtume išsiaiškinti ir išspręsti problemą.
Atsakyti
Prieš pusmetį pirkau klozetą. Kai atidariau dežę viduje plastikiniai maišeliai jau buvo prapliešti, vėliau pamačiau kad bakelis įskeltas. Kadangi buvo nematamoj vietoj nenorėjau sau nervų gadinti ir negrąžinau. Dabar nusipirkau šakų smulkintuvą, sumokėjau už pristatymą. Atvežė, surinkau, įjungiau - neveikia. Maniau gal prailgintuvas ar dar kas negerai... Pajungiau savo pjuklą - veikia. Paskambinau pasakė arba lauk kurjerio arba jei negali laukti vežk į parduotuvę. Nuvežiau, tuomet teko rašyti pretenziją ir dabar turėsiu laukti atsakymo nuo dvėjų savaičių iki dvėjų mėnesių.Taip net nepasinaudojau pirkinių o dabar turiu laukti kol jie nuspręs ar grąžinti man mano pinigus ar ne. Skambinau ir vartotojų teisų tarnybą bet jie nieko negali padaryti nes Lietuvos įstatymai leidžia daryti su vartotojais kas ką nori. Dabar man suteikė VIP statusą, tad jei pigu.lt administracija skaito šiuos skundus prašau susikiškit savo statusą patys žinot kur. Vėl tokios klaidos nedarysiu ir nepirksiu nieko iš tuos įmonės. PIGU.LT, LINKIU JUMS KO GREITESNIO BANROTO. Kada jau Lietuvoj pradės gerbti tuos kieno sąskaitą gyvena?
Atsakyti
Net nustebau čia radusi tiek blogų atsiliepimų. Daug metų perkam šioje parduotuvėje, nemažai elektronikos prekių ir niekas niekada nesugriuvo, visada laiku pristatė. Matyt gera nuomonė pasikeistų, jei tektų su garantiniu susidurti :) Tikiuos neteks, nes kol aks viskas sklandžiai. Prieš perkant visada kainas lyginu tos pačios prekės, na ir gaunasi kad pigu.lt buna tikrai pigiausiai.
Atsakyti
Brudai, melagiai, a*******i paskutiniai!!!! Dar tokios s*******o kontoros nemaciau. Visi meluoja per akis. Pasiule men.laukti sekcijos, uz kuria jau su kitais baldais moku lizinga, o sekcija turejo pristatyt rugsejo 4d. Gavom zinute laukite iki 27d. Nu sakes, du men.baldo negali gaut... virsune!!! Veza sekcija nuo liepos 25d.!!!
Atsakyti
Esu nuolatinė pigu. lt klientė, turiu VIP statusą ir viskas buvo gerai, kol nesugedo skalbimo mašina. Telefonu man pasakė, kad turėsiu atvežti į Vilnių savo lėšomis (iš Klaipėdos). Jau kreipiausi į vartotojų teisių tarnybą, laukiu atsakymo. Supratau, kad daugiau pigu. lt nebepirksiu.
Atsakyti
Jei trumpai- labai blogai (tiek aptarnavimas, tiek prekių kokybė). Darbuotojai arba aiškiai meluoja, arba visiškai nesupranta- paklausus telefonu, ar bus vart. instrukcija LT kalba, buvo atsakyta teigiamai, nors instrukcija buvo tik lenkiškai. Pirktas pjūklas iškart neveikė - netepė grandinės. Kitą dieną pridavus pjūklą į pridavimo punktą, dirbusių mergaičių reakcija šokiravo- "bet pjūklas naudotas!". Taip, naudotas, nes jo neužvedus ir nesupylus tepalo gi nematai- ar jis veikia, ar ne. Gal ir tokį elementarų dalyką joms paaiškinti reikėtų, jei jos elementaraus supratimo neturi. Iš kitos pusės, ko norėt, jei tik makaronus kabint išmokytos. IŠVADA: DAUGIAU NIEKADA
Atsakyti
Arunas V

Nusprendziau pirkti lizingu, viska uzpildziau prekiu gavimas buvo numatytas mazdaug po savaites.Praejus kelioms dienoms gavau zinute kad prekes perduotos kurjeriui ir po 1-2 dienu bus pristatytos.Laukiau 2 dienas, prekiu nebuvo.Tada 2 valandas sedejau su telefonu kol prisiskambinau i kurjeriu tarnyba DPD, ten pasake kad prekes yra, nera lizingo dokumentu, todel pristatyti negali.Tada skambinau i Pigu.lt kad pristatytu dokumentus.Taigi buvau suklaidintas, 2 dienas laukiau, kainavo ir nervu, o niekas neinformavo kad ivyko kazkoks nesusipratimas.
Atsakyti
oi, ir mes laukiam atsakymo jau nuo rugpjucio 14d, bet kazkaip ten niekas neskuba, o kaip paskambini jiems viskas dzin, aisku, kas sedi uz kito ragelio galo ne prie ko, juk ju pokalbi irasineja, bet...
Atsakyti
Esu nuolatinė pirkėja, tačiau pastarais apsipirkimas labai nuvylė. Norėjau sąskaitą išrašyti įmonės vardu, kurios adresas Vilniuje, o prekes gauti Utenoje. Niekaip nepavyko susitarti. Kas per nesąmonė? Taigi iš anksto už prekes sumokėjau?????
Atsakyti
Gavome kuprines labai dziaugiames tiek kokybe tiek geru ir greitu pristatymu ačiū.
Atsakyti
Pigu.lt 2017-08-22 12:40:00
Laba diena, p. Egle,
Jūsų prekė yra išsiųsta patikrai. Gavę išvadas informuosime Jus asmeniškai dėl sprendimo,
Laba diena. Jau praejo 14 dienu, po kuriu buvo zadetas atsakymas. Laukiu.
Atsakyti
Pristatymas/atsiėmimas Apmokėjimas
Būdas: LP EXPRESS
Adresas: Maxima XX, Respublikos g. 71
Elektroninė bankininkystė
UŽSAKYMO ID: 18026797 Užsakymas pateiktas: 2017-08-10
Prekė Vnt. kaina Kiekis Iš viso
Namų kvapas su lazdelėmis Aromika Paslaptingi Rytai 100 ml € 3.89 1 € 3.89
Namų kvapų rinkinys su lazdelėmis H&S 2 vnt. € 5.99 2 € 11.98
Pristatymas € 0.00
Nuolaida € 0.10
Viso € 15.77
Už šį apsipirkimą gavote 0.08 PiguEurų.

Norite gauti daugiau PiguEurų? Sužinokite, kaip gauti daugiau paspaudę čia:

Čia sąskaita - faktūra, kurioje aiškiai nurodyta, kad į rinkinį- Namų kvapų rinkinys su lazdelėmis H&S įeina 2vnt., Rinkinio kaina 5, 99 euro. Užsakyti 2 rinkiniai ir sumokėta 11, 98 eur. Gavau tik vieną.Paskambinus konsultantė paaiškino, kad rinkinys- tai yra kvapai ir lazdelės, lyg pardavinėtų atskirai lazdeles ir kvapų buteliukus.Nors kvapai Aromika Paslaptingi Rytai parduotas kaip 1vnt. kartu su lazdelėmis. Tapo aišku, kad konsultantė nesiorientuoja, kas yra 1 vnt. ir kas yra rinkinys. Žodžiu, nėra vieno rinkinio, nei pinigų. Štai kaip dar įsigudrino mulkinti pirkėjus. Tai jau ne pirmas nesusipratimas šioje parduotuvėje, tik jeigu klaidas dar galima paaiškinti ir suprasti, tai čia jau atvira apgaulė. NEĮKLIŪKITE čia pirkdami
!!!!!!
Atsakyti
Stai koki kilimeli gavau paste, po to kai pasirasiau ir sumokejau pinigus-tokiu ipakavimu.. Ir rubu maisa be uztrauktuko galvutes. Tai buvo paskutinis mano kantrybes isbandymas pigu.lt

Taip pat rekomenduojame

VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 441B, LT-49185 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Mercedes-Benz" aplenkė BMW ir "Audi" gamintojus
"Mercedes-Benz" aplenkė BMW ir "Audi" gamintojus 10-16 21:39
"Mercedes-Benz" E klasės sedano, taip pat atnaujintų SUV modelių populiarumas leido šiam gamintojui aplenkti BMW ir "Audi" bei tapti prabangių automobilių segmento lyderiu.
Žiniasklaida: Rusija planuoja išleisti kriptorublį
Žiniasklaida: Rusija planuoja išleisti kriptorublį 10-16 18:40
Rusija gali tapti pirmąją pasaulio šalimi, kuri išleis savo kriptovaliutą.
Buvęs VAE vadovas kaltinamas piktnaudžiavimu tarnyba
Buvęs VAE vadovas kaltinamas piktnaudžiavimu tarnyba 10-16 18:34
Rimantas Vaitkus, buvęs Visagino atominę jėgainę turėjusios statyti "VAE SPB" vadovas, kaltinamas padaręs bendrovei 0,9 mln. Eur žalos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jūs rūkote?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 21,71 +6,42%
Avon 2,39 +3,46%
Western Digital 87,80 +2,38%
Monsanto 122,30 +1,99%
FedEx 222,22 -1,26%
Humana 237,73 -1,54%
Wells Fargo 53,69 -2,75%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 144,10 -4,68%
Cukrus 27,83 -2,11%
Varis 5719,76 +2,15%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Anglis 85,67 +6,93%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Auksas 1260,26 +1,14%