Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Palink, UAB

Atsiliepimai apie Palink, UAB

IKI prekybos tinklas

Parašyk savo nuomonę apie Palink, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Laba diena,

Apsipirkau jūsų parduotuvėje Klaipėdoje taikos prospektas 28. Labai sunku surasti tinkamą naudoti buitinį darbo įrankį. Kalbu būtent apie česnakų spaudyklę gamintojas "Fackelman", kaina 4, 34 euro. Įdėjau pabandymui išspausti vieną šviežiai nuluptą česnako skiltelę ir nulūžo rankena. Norėčiau, kad nepardavinėtumėte nekokybiškų ir nepatikrintų įrankių.

Gytautas Rimkus
Prisegtas dokumentas:
Atsakyti
Vakar buvau IKI Topolis Sukilėlių pr. 84 Kaunas, dar tokios nesamones nebuvo mano gyvenime. Cigareciu skyriuje pirkau 2 pakelius cigareciu reikejo moket 5:10 padaviau pardavejai 6:10 (po 1 eura neturejau tai padaviau 10 centu, kad poniai butu lengviau atnest), laukiu grazos, o ji man ko cia lauki, sakau grazos - o ta kad pradejo saukt ant manes - dar gerai parasiau SAUKT geriau reik Rasyt KLYKT is visos kakarines, net zmones atsisuko "KOKIOS DAR GRAZOS DAVEI 1e 2e 2e ir 10 c - skaiciuojam kasa jei nori) jo del 1 e imsiu skaiciuot as 2 val kasa :), suprantu kad kasininkes darbas sunkus- daug valandu - visko buna apsiskaiciuoja pasivaidena - bet taip klykt ant zmogaus tai nezinau...Buvau su mazu vaiku tai tas ciut verkt nepradejo - sako teta pikta. Galvoju jai nevieta dirbt kasoi - o tik pagalbines patalpas tvarkyt kur zmoniu ner...
Atsakyti
Labas vakaras. Likau labai nepatenkinta kasininkes Mazintaites aptarnavimu. Iki randasi Vilniuje Dzuku g. Priejus prie kasos nebuvo pasakyta, , Labas vakaras", kasininke praskanavus prekes tik piktai mete jas i sona, kai atejo laikas moketi neisvardijo sumos, paprasius nurodyti suma tylejo, visus kitus IKI pirkejus, kurie buvo eileje aptarnavo lygiai taip paciai piktai kaip ir mane. Zmones liko nepatenkinti.
Prisegtas dokumentas:
Atsakyti
Vilniuje ukmerges gatveje daug maz nusipirkome KEKAVOS vistieno... skonis lyg vista butu pries metus paskersta... kieta, skonis ir smarve ja sildant... deka to teko ismesti visa patiekala
Atsakyti
noriu pranesti apie kasininke Ruta Glatkauskiene kuri dirba kasininke sedi kasoj pastovei dvelkia smarve visa smirdanti nesiprausianti snapso kvapas suplysus sudriskus nemalonu net eit i parduotuve reiketu susimastyti valdziai ce viskas yra vilkaviskyje, , aciu
Atsakyti
Kaina 10 centų brangesnės, o taromatai nepriima, nes nėra lipdukų (a*******i)
Atsakyti
DAniele 2016-02-23 23:22:46
Sveiki.Vasario 22d, uzejau i kovo 11 g-veje 22, esanti info skyriu, kuris priklauso jusu tinklui.Turejau sena maiseli, kuris buvo suplyses.Darbuotojos paklausiau, ar keicia tokius maiselius, pasake, kad ne.Tuomet pasakiau, ismeskite, prasau, o ji man-pati issimesk.sakau- nesupratau ir kur ji man cia mesti.Is kur atsinesei, ten ir issimesk, -isgirdau atsakyma.Iki tiek nusiritote, kad net mandagiu pardaveju nerandate.Neturiu jokio noro daugiau cia uzsukti.
Pazvelkim is kitos puses. Tarkim, nueinu as i utenos trikotazo parduotuve ir nusinesu nudevetus utenos trikotazo marskinelius, paklausiu pardavejos, gal keiciat? Isgirdusi neigiama atsakyma, pareikalauju, kad pardaveja ismestu mano nudeveta slamsta.... Manau jog ne pardaveja buvo nemandagi, tai jus demonstratyviai pazeminot moteri su savo siukslem. Kas toliau? Gal greit ir batus teks klientams valyt?
Atsakyti
Laba diena. Apsirpikinejau Avizieniuose Suderves g. IKI parduotuveje, mane aptarnavo kasininke Oksana Kavalevskaja.As esu atnaujines banko kortele ir atsiskaitant uz prekes pamirsau PIN koda.Paprasiau atidet prekes kol issiaiskinsiu su kodu, kad neuzlaikyti pirkeju.Namuose jo nerades, negrizau i IKI, prekes paliktos kasoje.Po keletu dienu ji mane iskoliavo gatveje, kad neatsiskaiciau (pazistamu akiratyje)tuo ji izeide mane ir pareikalavo grazinti pinigus, uz prekes kurios liko parduotuveje, be to jos mandagumas mano ir man girdint pirkeju atzvilgiu neduok dievuli, pagal nuotaikos busena.Mano nuomone su tokiais darbuotojais PALINK-as zlugs.Aciu.Lauksiu atsakymo. Su pagarba jusu klientas, , , , , , , , , , , , , , , , , , , .
Atsakyti
Sveiki, labai nusivyliau prekybos centru studlendas vakar nusipirkau ikrus kurie buvo sugede.Nu pagalvojau i kiekviena stiklainiuka darbuotojai neilys.Bet siandiena kasininko Danieliaus elgesys isvis sokiravo.Pakviete prieiti prie kasos, priejus pasake prasu jum pasitraukti nes as pakvieciau savo draugus o ne jus as dar nedirbu ir savo laisvu laiku galiu aptarnauti tai ka noriu.Aciu jusu Danieliui uz sugadinta savaitgali.
Atsakyti
Alytus, , IKI'' Jaunimo g.24. Patikėkit kasininkės nemandagios, koks chuliganiškas žargonas, baisu.O tu daržovių niekas nerūšiuoja ir nežiūri kas valanda, kaip parašyta.O nuolaidų kortelės, kaip ant juoko.Ir matosi, kad įmonėj neįdomus jų turto saugumas.Nėra vartelių, jei nėra vartelių reiškiasi nėra žymeklių ant alkoholio ir lipdukų ant brangių vogiamiausių prekių.Tikisi, kad pasamde viena apsaugos darbuotoja apsaugos savo turtą deja to padaryti neįmanoma, nes faktiškai nėra sąlygu, bent rimtai susimąstytų dėl vartelių, nes tikra palaidną balą.Tai va imkit iš kitų prekybos centrų pavyzdį dėl madagumo ir apsaugos, kaip MAXIMA, RIMI.
Atsakyti
Šiandien lankiausi J. Franko g. 2A Vilniuje, kasininkė Naraškevičienė atidavė man gražą 30 euro centų mažiau ir nepadavė čekio. Pasiėmiau pati čekį nuo spausdintuvo ir pasitikrinau pinigus. Turėjau laukti kol aptarnaus kitą pirkėją ir atidarys kasos stalčių, kad atiduotų trūkstamus centus. Nei atsiprašymo, akis "pabrukusi įmetė centus į delną...
Neesu iš tų, kuri tikrina grąžą (centus), bet kai ši darbuotoja jau daro tai ne pirmą kartą....prieš kelis mėnesius "nusuko" 1 eurą, bet pasiteisino, kad jai pirmos darbo dienos, tai nekreipiau dėmesio.....
Tai kiek tokiu savo darbeliu ji per dieną prisuka sau į kišenę?
Prašau gerbti savo klientus ir labiau kontroliuoti savo darbuotojus!!!
Atsakyti
Milda 2016-03-02 18:23:54
Laba diena Kristina,
Norėčiau paneikti jūsų komentarą apie tai, kad kasininkė su jumis nemandagiai kalbėjo ir pakėlė balsą. Tai yra netiesa. Aš pati mačiau kaip kasininkė normaliu tonu jūsų paprašė palaukti. Bet neapraėjus nei porai minučių jūs pakėlėtę toną ir apšaukėt ją. Kad jūs ją išgirstumėte kasininkė Agnė K. pati pakėlė toną. Atėjus pamainos viršininkei Danutei J.jūs pakėlėte dar didesnę sumaištį ir pradėjote šaukti ant jos ir ant kasininkės, kurios dėl nesuteiktos sūrelių nuolaidos nebuvo kaltos. Nors pamainos viršininkė atsiprašė ir pasiūlė padaryti gražinima ir sumušti per naujo su nuolaida, jūs toliau elgėtės nemandagiai ir šaukėt ant jų. Pagal situacija galima laisvai įrodyti, kad dėl viso to nesusipratimo reikėtų kaltinti jus.
O kodėl padaryti grąžinimą, jei juodu ant balto parašyta kaina? Tai gal IKI iš vis nereikia nurodynėti kainų? O kodėl darbuotojos nekaltos, jei kaina nepakeista. Kai mes taip nuolaidžiausime tokia betvarkė ir bus. ŠAUNUOLĖ pirkėja, kad nebuvo abejinga ir dar labiau reikėjo pakelti balsą. ŠAUNUOLĖ.
Atsakyti
Kristina 2016-02-28 22:16:07
Laba diena.Šiandien apsipirkau parduotuvėje IKI Kaune Partizanų g.134. Be kitų prekių pirkau ir 17 vnt.sūrelių Magija, kurie su kortele turėjo kainuoti vnt. 0, 24 Eur vietoje 0, 33 Eur.Kasoje kortelė buvo paduota kasininkei, tik nežinau kokiu būdu ji nebuvo nuskenuota.Na, gal nauja darbuotoja...Pastebėjusi, kad nebuvo pritaikyta nuolaida, pasakiau apie klaidą, mane nusiuntė į Info skyrių kur dirbo kasininkė Agnė K.Darbuotojai pateikiau čekį ir paprašiau, kad klaidą ištaisytu, tačiau ji labai nemandagiai man atsakė, kad reikės laukti, tik nežinojau ko laukti ir toliau atleidinėjo klientus stovinčius pas ją eilėje.Po kiek laiko aš dar kartą paklausiau, kiek man reikės laukti, ar kol ji atleis visus žmones?Atsakymą gavau vėl nemandagų, pakeltu balsu, kad tol, kol ateis vedėja.Pagaliau, pralaukus kokias 10 min, atėjo pamainos viršininkė Danutė J.
Pagaliau problema buvo išspręsta.Tik iš parduotuvės vos neteko išeiti be sūrelių.Už juos man buvo pasiūlyta grąžinti pinigus.
Tikrai buvo labai nemalonu, sugaišta nemažai laiko, (nors skubėjau pas tėtį į ligoninę)sugadinta nuotaika.
Kai pasakiau, kad parašysiu nusiskundimą, tai kasininkė dar ir pasišaipė iš manes, kad rašyk rašyk tų skundų vistiek nieks neskaito.
Jokio mandagumo, malonaus aptarnavimo pagaliau ir pagarbos už ją dvigubai vyresniam žmogui.O ir tokio žmogiškojo žodelio ATSIPRAŠAU taip ir neišgirdau.
Į šį prekybos centrą daugiau neisiu.Geriau kad ir toliau, bet maloniau.
Norėčiau gauti atsakymą ar buvo sureaguota į mano skundą, o gal tikrai niekas jų neskaito ir pardavėjos gali elgtis taip kaip joms patinka.
Kristina.
Tikrai Jums pritariu. Tvarka ir betvarke IKI, kadangi niekas ten nereaguoja. Mane taip pat su kainomis apgavo, tačiau IKI net nesugeba atsakyti kokių priemonių imtasi Susidaro ispūdis, kad jiems viskas vienodai rodo. Man buvo duotas atsakymas, kad per pusantros dienos niekas nepakeitė akcijinių kortelių. Ir taip metai iš metų. Niekas nereaguoja į skundus, niekas jų neskaito ir tikrai pardavėjos elgiasi kaip nori. Kai į skundus nereaguojama, tai niekada tvarkos ir nebus. PRITARIU Jums 100 procentų
Atsakyti
Kristina 2016-02-28 22:16:07
Laba diena.Šiandien apsipirkau parduotuvėje IKI Kaune Partizanų g.134. Be kitų prekių pirkau ir 17 vnt.sūrelių Magija, kurie su kortele turėjo kainuoti vnt. 0, 24 Eur vietoje 0, 33 Eur.Kasoje kortelė buvo paduota kasininkei, tik nežinau kokiu būdu ji nebuvo nuskenuota.Na, gal nauja darbuotoja...Pastebėjusi, kad nebuvo pritaikyta nuolaida, pasakiau apie klaidą, mane nusiuntė į Info skyrių kur dirbo kasininkė Agnė K.Darbuotojai pateikiau čekį ir paprašiau, kad klaidą ištaisytu, tačiau ji labai nemandagiai man atsakė, kad reikės laukti, tik nežinojau ko laukti ir toliau atleidinėjo klientus stovinčius pas ją eilėje.Po kiek laiko aš dar kartą paklausiau, kiek man reikės laukti, ar kol ji atleis visus žmones?Atsakymą gavau vėl nemandagų, pakeltu balsu, kad tol, kol ateis vedėja.Pagaliau, pralaukus kokias 10 min, atėjo pamainos viršininkė Danutė J.
Pagaliau problema buvo išspręsta.Tik iš parduotuvės vos neteko išeiti be sūrelių.Už juos man buvo pasiūlyta grąžinti pinigus.
Tikrai buvo labai nemalonu, sugaišta nemažai laiko, (nors skubėjau pas tėtį į ligoninę)sugadinta nuotaika.
Kai pasakiau, kad parašysiu nusiskundimą, tai kasininkė dar ir pasišaipė iš manes, kad rašyk rašyk tų skundų vistiek nieks neskaito.
Jokio mandagumo, malonaus aptarnavimo pagaliau ir pagarbos už ją dvigubai vyresniam žmogui.O ir tokio žmogiškojo žodelio ATSIPRAŠAU taip ir neišgirdau.
Į šį prekybos centrą daugiau neisiu.Geriau kad ir toliau, bet maloniau.
Norėčiau gauti atsakymą ar buvo sureaguota į mano skundą, o gal tikrai niekas jų neskaito ir pardavėjos gali elgtis taip kaip joms patinka.
Kristina.
Laba diena Kristina,
Norėčiau paneikti jūsų komentarą apie tai, kad kasininkė su jumis nemandagiai kalbėjo ir pakėlė balsą. Tai yra netiesa. Aš pati mačiau kaip kasininkė normaliu tonu jūsų paprašė palaukti. Bet neapraėjus nei porai minučių jūs pakėlėtę toną ir apšaukėt ją. Kad jūs ją išgirstumėte kasininkė Agnė K. pati pakėlė toną. Atėjus pamainos viršininkei Danutei J.jūs pakėlėte dar didesnę sumaištį ir pradėjote šaukti ant jos ir ant kasininkės, kurios dėl nesuteiktos sūrelių nuolaidos nebuvo kaltos. Nors pamainos viršininkė atsiprašė ir pasiūlė padaryti gražinima ir sumušti per naujo su nuolaida, jūs toliau elgėtės nemandagiai ir šaukėt ant jų. Pagal situacija galima laisvai įrodyti, kad dėl viso to nesusipratimo reikėtų kaltinti jus.
Atsakyti
laba diena.
pries keleta savaiciu apie 9 val.ryto prekinausi klaipedos m.iki parduotuveje vingio 14.pirkau keptas vistienos slauneles kurios dedamos I gril maiselius.zinau tikslei, jog turi buti nuimta maiselio tara, tai pardaveja nepadare, kai ja perspejau, kodel nenuima taros, atsakymas pritrenke-nenoriu.tada pareikalavau, kad tara butu nuimta, nueme-6gr.nors maiselis sveria 10gr.preke mete kaip suniui.
siandien kovo 2 mazdaug tuo paciu laiku, ta pati pardaveja, vel man neminusavo tarospirkau slaunele.svarstyklese buvo tara nuimta 8 gr.ji svarstykles nunulino ir svere..nieko nesakiau jai, nenorejau gadinti sau ryto.manau pardaveja turi buti perspeta, kazin ar ji nieko nesakytu mano vietoj?
Atsakyti
Laba diena.Šiandien apsipirkau parduotuvėje IKI Kaune Partizanų g.134. Be kitų prekių pirkau ir 17 vnt.sūrelių Magija, kurie su kortele turėjo kainuoti vnt. 0, 24 Eur vietoje 0, 33 Eur.Kasoje kortelė buvo paduota kasininkei, tik nežinau kokiu būdu ji nebuvo nuskenuota.Na, gal nauja darbuotoja...Pastebėjusi, kad nebuvo pritaikyta nuolaida, pasakiau apie klaidą, mane nusiuntė į Info skyrių kur dirbo kasininkė Agnė K.Darbuotojai pateikiau čekį ir paprašiau, kad klaidą ištaisytu, tačiau ji labai nemandagiai man atsakė, kad reikės laukti, tik nežinojau ko laukti ir toliau atleidinėjo klientus stovinčius pas ją eilėje.Po kiek laiko aš dar kartą paklausiau, kiek man reikės laukti, ar kol ji atleis visus žmones?Atsakymą gavau vėl nemandagų, pakeltu balsu, kad tol, kol ateis vedėja.Pagaliau, pralaukus kokias 10 min, atėjo pamainos viršininkė Danutė J.
Pagaliau problema buvo išspręsta.Tik iš parduotuvės vos neteko išeiti be sūrelių.Už juos man buvo pasiūlyta grąžinti pinigus.
Tikrai buvo labai nemalonu, sugaišta nemažai laiko, (nors skubėjau pas tėtį į ligoninę)sugadinta nuotaika.
Kai pasakiau, kad parašysiu nusiskundimą, tai kasininkė dar ir pasišaipė iš manes, kad rašyk rašyk tų skundų vistiek nieks neskaito.
Jokio mandagumo, malonaus aptarnavimo pagaliau ir pagarbos už ją dvigubai vyresniam žmogui.O ir tokio žmogiškojo žodelio ATSIPRAŠAU taip ir neišgirdau.
Į šį prekybos centrą daugiau neisiu.Geriau kad ir toliau, bet maloniau.
Norėčiau gauti atsakymą ar buvo sureaguota į mano skundą, o gal tikrai niekas jų neskaito ir pardavėjos gali elgtis taip kaip joms patinka.
Kristina.
Atsakyti
Sveiki.Vasario 22d, uzejau i kovo 11 g-veje 22, esanti info skyriu, kuris priklauso jusu tinklui.Turejau sena maiseli, kuris buvo suplyses.Darbuotojos paklausiau, ar keicia tokius maiselius, pasake, kad ne.Tuomet pasakiau, ismeskite, prasau, o ji man-pati issimesk.sakau- nesupratau ir kur ji man cia mesti.Is kur atsinesei, ten ir issimesk, -isgirdau atsakyma.Iki tiek nusiritote, kad net mandagiu pardaveju nerandate.Neturiu jokio noro daugiau cia uzsukti.
Vilma Aukštikalnienė
2016-02-23 15:33:57 IP 82.135.240.22
Atsakyti
Vasario 21 d. apie 12 Iki parduotuvė, Ukmergės g 18., Panevėžys buvo nupirkti valgomieji ledai Häagen-Dazs Macadamia Nut Brittlebuvo. Įdėjus į ledų indelį jie pradėjo skystėti. Šiuos rūšies ledai įprastai laikomi kambario temperatūroje 10-15 min. prieš valgymą. Paragavus ledus buvo juntami smilkūs ledukai, ledai visiškai prardo savo skonį ir įprastą konsistenciją. Akivaizdu, kad buvo atšildyti, paskui atgal sušaldyti.
Prekės čekį buvome išmetę parduotuvėje. Tačiau su indeliu nuvykome į parduotuvę. Pasiūlė pasikeisti indelį, tačiau visi indeliai buvo tokio pat stovio, apčiuopiant minkšti. Vienasbuvo lyg ir kietesnis. Pasiėmėm jį, tačiau skonio rezultatas buvo tok pat, tad indelis iškeliavo į šiukšledėžę.
Blogiausia tai, kad ledus neišėmė iš prekybos. Pagal maisto saugos reikalavimus pamainos vedėje turėjo traktuti produktą kaip neatitiktinį ir paženklinti, kad kiti pirkėjai būtų informuoti apie netinkamą produktą.
Indelio kaina 6, 55 Eur. Tai visai nepigus malonumas. Labai norėčiau atgauti pinigus. Manau ir be čekio galima atsekti mokėjimą savitarnos kasoje nes tiksliai žinau pirkimo laiką!!!!!!!!!!
Prisegtas dokumentas:
Atsakyti
sveiki, kiekviena diena po darbo einu apsipirkt i iki parduotuve (rausves).ir kiekviena kart nusiviliu sia parduotuve. akcijiniu prekiu lentynos vakarais pastovej tuscios nevien akcijiniu bet ir kitokiu. kulinarijos skyriuje reik pastovej laukt kol ateis pardaveja, kasos dirbi po viena ir su kelemetrinem eilem. bet sitas visas tai nieko kaip vakare pries 10 begau nupirkt vaikuj misinuka aisku zmoniu buvo kaip visada daug atstovejus kokia nepilnas 10 min. kasininke uzgieda praleiskit vyra su alchogoliu kadangi paskuj negalesiu i must i kasa. nu jau cia yra apsurdu apsurdas. noreciau kad sia parduotuve valdzia geriau psirupintu nes kuo toliu tuo lbiu ji smunk.
Atsakyti
Daznai tenka lankytis molėtų plento g.13. Tikrai ne vieną kartą pastebėjau neteisingas iškabas su akcijom. Ne kartą buvo taip, kad perki prekę konkrečiai iš iškabos su nuolaida, bet arba tos prekės būna nei kvapo, arba ištikro nebūna nuolaidos. Paskutinis lašas man buvo kai pirkau vakar dieną pampersus. Gerai išanalizavom iškabą kur buvo parašyta -20%. Skaitėm ir kas buvo parašyta mažom raidelėm. Ir spėkit- patikrinus čekį jokios nuolaidos negavom. Išvis jokios ! Ir tai ne pirmas kartas toks, tiesiog ant tokių sumų, kaip pampersų kaina, skirtumas jaučiasi, ar pirkti su ar be nuolaidos...
Atsakyti
Laba diena, turim tokį pageidavimą.Iki parduotuvėse prekyboj būdavo kvietiniai, miežiniai perliukai.Pastaruoju metu aš jų nerandu jūsų parduotuvėse.Jie vadinasi, old miller, miežiniai perliukai, garnir.Na pasakiško skonio kruopos.Labai prašom, kad būtų vėl prekyboje.Nuoširdus ačiū.Tikėsimės prašymą išpildysit.
Atsakyti
palmira 2016-02-07 10:24:50
Dažnai apsiperku IKI Galgiai, bet kuo toliau tuo liūdniau ir rečiau. Prekių asortimentas lyginant su kitom IKI skurdus, aptarnavimas tragiškas. Tai parduotuvė, kuri net piko valandom žaidžia vienos kasos parduotuvę, nors yra 4 kasos. Jau nekalbu apie tą specialią kasą su terminalais, kur prekių išdėjimui skirta 50 cm x 50 cm plotas, kuris dar apdėliotas gėlių vazonėliais ir kt.. Taigi, šiandien man taip ir pasisekė, dirbo tik ši viena kasa. Dabar pamėginkim įsivaizduoti kaip galima būtų į tokį apgailėtiną plotą, beje be važiuojančio takelio, tik stalviršio plotelis, išdėlioti prekes už 50 eurų, kalneliu, piramidėle ar dar kaip kitaip, turint omenyje, kad prie kasos lauki ne vienas ir kiti žmonės nori išsidėlioti savo prekes. Pardavėja, paprašyta pereiti prie kitos kasos, kategoriškai atsisakė.
Taigi moralas toks, nors ir regis arti, nors ir regis patogu, bet teks ieškoti geresnės parduotuvės.
truksta darbotoju, kas gali dirbt tokias valandas uz toki atlyginims
Atsakyti
laba diena, esu jūsų nuolatinė pirkėja Visagino IKI Taikos pr.80A. Dėl geros kokybės daugiausiai perku vaisius ir daržoves. Malonios darbuotojos dirba tiek sveriamuose skyriuose, tiek kasose. Tiesa, yra viena pardavėja KOSTAJANSKAJA, pas kurią į kasą niekada nestoju - labai nemalonu, kai pardavėja ne tik lietuviškai nesisveikina, bet ir ko nors paklausta, atsako rusiškai. Kadangi paprastai dirba ne viena kasa, tai tiesiog stoju į kitą eilę ir jokios problemos. Šįvakar taip pat apsipirkinėjau. Vienoje kasoje kasininkė skaičiavo pinigus ir pasakė, kad kol kas nedirbs, tad atsistojau pas minėtą KOSTAJANSKAJĄ. Sakau, labas vakaras, o minėtoji ponia dobri den. Sveria vaisius ir klausia kartočka skidok jiest ir t.t.. Dar galiu pateisinti, kai salėje pardavėjoms nurodymus duoda rusiškai, bet kasoje sąmoningai kalbėti vien rusiškai...Beje, su šeima ėjome iš Vasario 16-osios šventinio renginio.
Atsakyti
MANO VYRAS APSIPIRKO KLAIPEDOS KRETINGOS G.52 PARDOTUVEJ GIZES NAMO PATEIKE CEKI JS NEATITIKO TIKROVES TADA AS PASKAMBINAU APTARNAVUSIAI JI PARDAVEJAI BUVAU SOKIRUOTA NES JII I MANO PAKLAUSIMA REAGAVO NEADEKVACIAI PAGRASINO JOS PAVARDE NOVIKOVA.
Atsakyti
Prieš porą valandų, apsipirkinėjant iki parduotuvėje antaklnyje (nemenčinės pl) pirkau saldainius miglė. Perkant pamačiau, kad per didelė suma, bet per skubėjimą čekį pažiūrėjau tik išėjus iš parduotuvės. Čekyje buvo įmušti saldainiai, kurių svoris 705g, nors jų ten tiek tikrai nebuvo. Tiką grįžus namo ir pasvėrus, paaiškęjo, kad už saldainius nemažai permokėjau ir jų buvo tik 300g. Permokėta suma nėra didelė, bet vis dėl to, už ją įmanoma kažką nusipirkti. Palikau savo numerį, norėčiau, kad administracija susisiektų su manim ir atlygintų žalą.
Atsakyti
Vakar vakare, apie 19 h apsipirkinėjome su vyru IKI parduotuvėje, esančioje V.Krėvės pr.97 (Saulėtekio IKI) ir žinokite, buvau, švelniai tariant, apšalusi. Mes apsipirkome 3 kasoje, dirbo kasininkė trumpais plaukais. Susidėję pirkinius, kad netrukdyti eilės, su čekiu nuėjome kiek atokiau, permečiau akimis - ogi vietoj pirktų bananų paskaičiuoti kiviai, kurių kaina, savaime aišku, didesnė negu bananų. Grįžome su vyru prie kasos, man kasininkės pasiteiravus apie įvykusią klaidą, liepė kreiptis į informaciją. Nuėjome mes į INFRORMACIJĄ, pasakius, kas nutiko, kažkokia apkūni darbuotoja, paėmė čekį, nuėjo daryti visai kitų darbų susijusių su bandelėmis, atėjo ir pareiškė, kad mūsų čekis -DINGO. atsiprašau, dingo??? Kelių kvadratinių metrų patalkpoje, kur parduodami cigarai? Bet net ir ne tai baisiausia, baisiausia yra tai, kad ji naglu savo VEIDU tarė: JŪS NIEKO NEMATĖT, JŪS NIEKO NEŽINOT- EIKIT. Kąąąąą? Stoviu apšalus, vyras irgi su maišu stovi šalia, žmonių eilė nusidriekus prie informacijos, ir visų tų žmonių akivaizdoje, jūsų darbuotojai, ne tik kad "pameta" arba nemoka elgtis su kasa ar kilus problemomis, bet ir užuot atsiprašę, klientui į akis 4 kartus išdrėbia - eikit, nieko nebuvo, nieko nematėt. Ir iš tikro nežinau, ar yra kažkokie kursai, apmokymai, kaip bendrauti su klientais, elementaraus mandagumo kažkokie pradmenys ar kažkas, nes to netoleruosiu. Apie tai tikrai sužinos kiti žmonės ir rekomendacijos bus ne pačios geriausios. Arba darykite išvadas. Parašiau telefoną, noriu, kad su manimi susisiektų įmonė, kad įsitikinčiau, kad visgi komentarai ir skundai skaitomi ir ši problema, ta nemandagi pardavėja, jeigu klientams drasko akis, gal bent jau prieš vadovybę nulenks galvą. Dėkui.
Atsakyti
Apsiperku IKI (senasis ukmergės plentas), bet kuo toliau tuo ir rečiau. Prekių asortimentas skurdus, pardavėjų tragiškas. Labai daug blogų, produktų, kurių jau ir pardavinėti negalima.
Tai parduotuvė, kuri net piko valandomis žaidžia vienos kasos parduotuvę, nors yra 4 kasos. Labai dažnai yra tik maži maišeliai. Klientas- tai pašalinis žmogus, kuris niekam nereikalingas ir niekam nerupi.
Atsakyti
Dažnai apsiperku IKI Galgiai, bet kuo toliau tuo liūdniau ir rečiau. Prekių asortimentas lyginant su kitom IKI skurdus, aptarnavimas tragiškas. Tai parduotuvė, kuri net piko valandom žaidžia vienos kasos parduotuvę, nors yra 4 kasos. Jau nekalbu apie tą specialią kasą su terminalais, kur prekių išdėjimui skirta 50 cm x 50 cm plotas, kuris dar apdėliotas gėlių vazonėliais ir kt.. Taigi, šiandien man taip ir pasisekė, dirbo tik ši viena kasa. Dabar pamėginkim įsivaizduoti kaip galima būtų į tokį apgailėtiną plotą, beje be važiuojančio takelio, tik stalviršio plotelis, išdėlioti prekes už 50 eurų, kalneliu, piramidėle ar dar kaip kitaip, turint omenyje, kad prie kasos lauki ne vienas ir kiti žmonės nori išsidėlioti savo prekes. Pardavėja, paprašyta pereiti prie kitos kasos, kategoriškai atsisakė.
Taigi moralas toks, nors ir regis arti, nors ir regis patogu, bet teks ieškoti geresnės parduotuvės.
Atsakyti
Tvirtinasi. Privežė prekiu, visos "akcinės", o tų, kur brošiūrose, jau nėra. Užvakar sakė, kad šaldytų ančių sočiai, tačiau grįžta seni laikai: tokius dalykus susikrauna pardavėjos, idant lentynose tuščia nuo parduotuvės atidarymo. Kadaise apsivogusi mergužėlė pasisotins
Atsakyti
2016.02.04 apsipirkau iki parduotuvej..teko eilini kart gryzti..piena paskaiciavo be 50 akcijos.tyliai gryzus pasakiau kasininkei PALECKIENEI..ji varte varte ceki..su piktumu iseme is kasos skirtuma..ir igrudo piktai I rankas..su neapykanta. Neatsiprase..buvo liudna...gaila..pamokinkit darbuotojus mandagumo.
Atsakyti
Iš atsiliepimų atpažįstu ankstesnį Ikiuką Vilniaus Gabijos gatvėje, bet juokas neima. Gal prieš pusmetį atėjus naujai vedėjai, viskas apvirto aukštyn kojom: prekių gausa ir įvairovė, darbuotojai visą laiką salėje, atnaujina prekes, Malonu ateiti, bet prasidėjo keisti dalykai. Patikrinimai po patikrinimų. Girdėjau, kad tikrina "Palink" regioninio skyriaus kontrolieriai. Kiek žinau, ankstesnis nemalonus Ikiukas vien nuostolius nešė, visas akcines prekes išsinešiodavo darbuotojos. Dabar dirba kaip sau, bet darbuotojai jau parašė pareiškimus išeiti. Ar akli kompanijai vadovauja, ar jau paruošė dirvą kokiam prieteliui? Manau, vis dėlto teks Ikiuką uždaryti.
Atsakyti
Labai esu nusivylusi parduotuve IKI Kapsu 22.Su sia parduotuve draugauju nuo jos atidarymo.bet dabar betvarke totali, nei prekiu nei tvarkos.ja isvis reikia uzdaryti.matosi, kad ten esanciai vadovei nusispjauti I parduotuve.cia tvarka buvo tik du kart, vadovaujant berniukui kiek pamenu mantas ar martynas jo vardas ir jaunutei merginai (ji trumpai pabuvo-sviesiaplauke auksta)va tada as ir lankiausi.o dabar net baisu uzeiti.gyvenu dariaus ir gireno gatveje tai man jusu iki visai salia, bet gaila kad nemalonu ten prekintis.Iki valdzia rinkites atsakingiau vadovus, koks vadovas tokia ir parduotuve
Atsakyti
28 sausio pirkau prekes Ramučiuose, Kauno rajone, Po makaronais, parašyta, kad akcija su lojalumo kortele, tačiau akcija pasibaigus jau keletą dienų.Kodėl klaidinami žmonės? Ir taip pastoviai, akcija pasibaigus, bet lapeliai su akcijinėmis kainomis yra.Kame reikalas? garbės jūsų centrams nedaro, daugiau nebeisiu.
Atsakyti
Skuodo IKI nuo sausio 10 dienos gyvos žuvies akvariumas tuščias tenka karpius pirkt Klaipėdoje ar Mažeikiouse, kiek reikia stovėt prie kasų ar terminalo tai čia net kalbėt nereikia....Gal parduokit ta savo bizni kokiam Lidlui, nebesikankinkit?
Atsakyti
Jūsų stebuklinga parduotuvė, kuri randasi Savanorių pr. 111, Kaunas. Ateini į prekybos centrą, apsiperki. Na ir kas? Ogi, dirba per visą dieną dvi arba tris kasos. Pirkėjai turi laukti pusvalandį ar daugiau, atrodo, kad šiame prekybos centre dalintu prekes už dyką. Šioje parduotuvėje išviso nėra tvarkos. Kai reikia nusipirkti žuvies, pardavėjas vietoj karšto rūkymo atlanto lydekos siūlo ungurį. Gal galėtumėte pardavėjams pravesti kokius nors kursus? Yra tokia kasininkė, Asta su "akinukais", nieko nesakau, bet ji negali dirbti su pirkėjais prie kasos, nes nemoka skanuoti akcijinės sprandinės. Man per ją teko net tris kartus palikti prekęs ir vėl stoti iš naujo į kitą eilę ir į kitą kasą. Parduotuvėje užsibuvau apie 80 min. Kaune nėra tokių prekybos centrų IKI, kaip šį, niekur nėra tokių eilių, kaip šioje.
Atsakyti
Apsipirkinėdama parduotuvėje buvau užsipulta agresyviu vaikinu kurie "šlaistėse" parduotuvėje. Paprašius kasininkių, kad iškviestu apsauga jos tiesiog atrežė, kad nešnekečiau su vaikinais. Ar imanoma nueiti i parduotuve apsipirkti, kai nesijaučiame net saugiai, kadangi pardavėjoms ir apsaugai neidomu višiskai kas vyksta parduotuvėja.
Atsakyti
Sandra 2015-12-27 09:15:35
Siandien ryte pirkau sumustini su lasisa atidarius pakuote radau ilga balta gyvuno plauka. Aciu uz sugadintus pusrycius : (Klaipeda taikos pr. 109
Labai pritariu Rasai, nera pagarbos nei pirkeju, nei pardavejai..kalbu apie Zemaicio pl.parduotuve.KAip galima palikti terminala kartu su pirma kasa.?.kuriam suteikti privilegija, kai visur eile po 8 zmones? Man buvo aktualus terminalas.kaip turi dirbti tas kasininkas, kad visi butu patenkinti? gerb ar ne vadovai, susimastykite apie zmones, nes centruose jau nera kam dirbti.kas gali dirbti uz tokia pasalpa
GERBKITE PIRKEJA IR SAVO DARBUOTOJUS, nes nuo tuo priklauso jusu biznis.
Atsakyti
Nesuprantu klaidinančios reklamos;ANTRADIENIS-SENJORU DIENA, visoms prekems 10%.Suprantu, kad cigaretem, alhokoliui, loterijos bilietams, gal ir nebutina ta nuolaida.Tačiau aš vakar pirkau riestainiu, ryziu, cukraus, hig.iklotu ir jokios nuolaidos negavau.Namo grizes paziurejau internete ir radau kamputyje parašyta, kad tam, tam, tam, t.sk.CENTO zenklu ir dar nepamenu kazkokiu zenklu pazymetom prekems NUOLAIDA NESUTEIKIAMA. Tai ka reiškia reklama visais kanalais (TV.RADIJAS ir pan.)?KAM APGAUDINEJATE SENJORUS.?Pazadu daugiau IKI nesilankyti ir kitiems pasakyti.
Atsakyti
Esu pastovi kliente iki eglute, atstovejus eile nuejau prie perlo terminalo, man pasake kad nedirba, nors prie perlo terminalo privalo but zmogus, i mano prasima kazka iskvest neregavo, ne kasininkes, nei vyr.kasininke Oksana, kuri net neatsake kokia jos pavarde, nors privalejo, kazkur po 15 min laukimo, buvo iskvestos 2 kasininkes, administracijos man taip neks ir nepakvete, ignoravo ir tiek, taip apie koki mandagu ir greita aptarnavima pastovei kalbama reklamoi?sutvarkikit tokias situacias, laukiu atsakimo, ka padaret
Atsakyti
sveiki kas per bardakas iki cento pardotuvei nemezi sirakomlies gatvei.... kai uzeini i parduotuve visada dirba viena kasa kai spaudi migtuka iskvest kasininka tai ateina ir dar sukauja nepatenkintos kad iskveti.... prie terminalo sendien stoviejau 15min laukiau kol kas ateis kad pasitikrinnt banko korteles.... KASININKU NEBUNA SAVO DARBO VIETOSE MIESOS KAD SVEREMOS NUPIRKT TAI NZN KIEK LAIKO REIKIA LAUKT KOL ATEIS APTARNAUT.....