VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omnitel, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omnitel

Atsiliepimai apie Omnitel, AB

Išregistruotas: juridiniam asmeniui pasibaigus po reorganizavimo.
Parašyk savo nuomonę apie Omnitel, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Jaronimas 2017-01-27 16:07:50
Atsargiai su Omnitel.
Jie gali pamirštą nedidelį įsiskolinimą (nesiekiantį ir 10 eurų) nieko nepranešę po tam tikro laiko perduoti anstoliams...
To pasekmes suprantate patys...
Mums buvo lygiai tas pats. Jokių informacinių žinučių, jokių įspėjamų laiškų. Tik pakeitus ryšio operatorių gavome el. laišką, kad esame perduoti antstoliams. Ko pasekoje turime + 8eur jų išlaidas padengti..
Rimutis Petras Pūras
2017-03-11 11:31:28 IP 78.63.211.94
Atsakyti
Esu Omitel klientas nuo tada kai ją įsteigė miliardierius Kazickas- t.y maždaug nuo 1993-95 m. (visa ši informacija ištrinta).Po Jūsų pirkimo aš padarytas klientu nuo 2010m.Gal mano duomenis, kaqip nežymaus žmogaus Lietuvoje galima klastoti, bet juk suklastota istorija ir duomenys apie tikruosius steigėjus.R.Pūras
Atsakyti
Turime 3 abonentus. Pagal planus pokalbiai ir sms neriboti. Kiekvieno mėnesio saskaitoj būna 0, 03- 0, 09 Eur suma už "papildomas" paslaugas. Šį mėn. už MMS ir už SMS ataskaitas. Patikrinu telefono nustatymus- ataskaitos nesiunčiamos, MMS priėmimas ir siuntimas išjungtas. Ir taip kas mėnesį. Negaila tų kelių centų, bet kas mėnesį išrašinėja tuos centus už nesuteiktas paslaugas ir spėju ne mums vieniems. Vieną kartą jau buvom nutraukę sutartį, pernai grįžom, bet kaip matau sena gera sistema niekur nedingo. Keista, bet per 10 metų Bitėje neteko mokėt nei vieno cento už tokio tipo "paslaugas", o čia paskambinus klientų aptarnavimo telefonu operatorė tikina, kad pas juos viskas gerai, ale pasižiūrėkit telefono nustatymus. Ne vakar gimėm. Sėkmės "versle"
Atsakyti
Esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, dvi dienas skambinu po 24 minut ir negaliu prisiskambinti, , to dar nebuvo, , kad reikie tiek laukti...esu labai nepatiankinta.....
Atsakyti
Valdas 2017-02-07 13:12:04
Imem telefonus gruodžio gale cat S40 ir huawey y3 paskambinus į omniteli pasakė kad duodamas draudimas 3 mėn nemokai paskui jau reikės mokėti už, ji.praejus mėnesiui įsirėžė stikliukas Cat S40 paskambinu į omniteli ir atsiliepus konsultantei ji man paaiškino kad jūsų telefonas nedraustas tipo įvyko klaida ir už stikliuko remontą reiks susimokėti.tai įdomu kam savo puslapyje omniteli skelbiasi kad apdraudžia įrenginius.Likau apgautas šios įmonės
Man atsitiko lygiai tokia pati situacija. Buvau saline, sakè jau ne pirmas žmogus kreipési dél to.
Rasykit oficialu skunda i info@telia.lt ir prasykite rastisko oficialaus atsalymo. Jei po to neprisiims atsakomybes - praneskit apie situacija vartotoju teisei. Ten reikes nusiusti prasima isnagrineti situacija, pateikti savo siusta skunda ir gauta atsakyma.
Atsakyti
Nesuprantu jūsų bairiu omnitel ar dabar telija. Viena diena siunčiate sąskaitą už apmokėjimą o kita diena jau didesne net virš 10 eurų. O juk pas mane planas yra neribotas. Jums matyti sveikos nuovokos trūksta kad taip darote. Negi per daug klientų turite ir reikia jais atsikratyti?
Atsakyti
Imem telefonus gruodžio gale cat S40 ir huawey y3 paskambinus į omniteli pasakė kad duodamas draudimas 3 mėn nemokai paskui jau reikės mokėti už, ji.praejus mėnesiui įsirėžė stikliukas Cat S40 paskambinu į omniteli ir atsiliepus konsultantei ji man paaiškino kad jūsų telefonas nedraustas tipo įvyko klaida ir už stikliuko remontą reiks susimokėti.tai įdomu kam savo puslapyje omniteli skelbiasi kad apdraudžia įrenginius.Likau apgautas šios įmonės
Atsakyti
I 2017-02-04 21:06:48
Kas cia toks protingas raso jau.gerai kad jums atnese nauda!!! Esu ne lietuve, tai del klaidu tai manau cia maziausei turit kreipt demesi, o geriau pagalvotum ka pardaviniet, o ne suda kist zmonems!!! Nelabai matau suenteresuoti klientais!!!!
O kodėl negalima šlamšto pardavinėti ir dar didžiausiomis kainomis???
Ar tai yra draudžiama?
Juk jei atsiranda kvailių, kurie perka ir sudaro sutartis, tai kodėl nepasinaudoti kitų žmonių bukumu, kvailumu ir pinigų netaupymu? O dar prie viso to, galima ir pasilinksmint. Pardavinėji šlamštą brangiai ir stebi kaip kvaileliai perka ir atiduoda paskutinius pinigus įsivaizduodami, kad kitur nėra pigiau. Tad visai smagu kartais pasijuokti iš tokių. Labai pakelia nuotaiką.
Ypač nuotaiką pakelia, kai žmonės tinkle išbūna 15 metų ir daugiau ir galvoja, kad yra lojalūs ir gerbiami... Toks čia ir lojalumas, kai kiti tinklai siūlo geresnius planus naujokams, nei savas tinklas lojaliausiems senbuviams.
Gyveni, linksminiesi, nereikia net į cirką važiuoti :)
Atsakyti
D 2017-02-03 23:49:05
*Nusivyliau. Kompiuterį. Ganėtinai. Nesugedęs. Nesitikėkit. Padėti. Reikės. Mokėti. Pasiūlyt. Suinteresuoti.

Gerbiamoji, iš mokesčių mokėtojų pinigų lanketė 1 - 4 klasių pradinio ugdymo programą. Rašyti neišmokote. Esu labai nusivylęs, kad mokesčių mokėtojų pinigai, skirti švietimui neatnešė Jums jokios naudos.

Konsultantai tokie pat žmonės kaip ir Jūs. Jūs rašyti nemokate be klaidų, jie konsultuoti nemoka. Visi turimtrūkumų. Tad sėskitės, du, ir nustokite putotis.
Kas cia toks protingas raso jau.gerai kad jums atnese nauda!!! Esu ne lietuve, tai del klaidu tai manau cia maziausei turit kreipt demesi, o geriau pagalvotum ka pardaviniet, o ne suda kist zmonems!!! Nelabai matau suenteresuoti klientais!!!!
Atsakyti
i 2016-12-13 15:12:51
esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, pirkau pas jus kompjuteri, pasitikejau jusu konsultante ROBERTA MIZUTAVICIUTE, KURI DIRBA JUSU SALONE ZIRMUNU G.2, VILNIUS kuri pasiule kompa ir pasake kad ganietinai greitai veiks, bet istikruju taip nera, kam isvis tokius kompus parduodat, kad per tris men jau du kartus buvo priduotas i garantini, siandien kalbejau su meistru jis pasake kad jis nesugedies, bet nesitykiekit kad jis jums greiciau veiks jis tokiu parametru.pasiskambinus konsultantams jie atsako nieko jums padiet negalim, tai dabar du metus iseina reikies pinigus mokiet ne uz nieka!!! Tokia preke parduodant jus prarasit daug klientu!!! bet as dar skusiu jus toliau, dar rasysiu i vartotoju teise, jeigu jus nieko negalit pasiulit ir surast sprendima, matomai esat nalabai suenteresuoti del savo klientu !!!
*Nusivyliau. Kompiuterį. Ganėtinai. Nesugedęs. Nesitikėkit. Padėti. Reikės. Mokėti. Pasiūlyt. Suinteresuoti.

Gerbiamoji, iš mokesčių mokėtojų pinigų lanketė 1 - 4 klasių pradinio ugdymo programą. Rašyti neišmokote. Esu labai nusivylęs, kad mokesčių mokėtojų pinigai, skirti švietimui neatnešė Jums jokios naudos.

Konsultantai tokie pat žmonės kaip ir Jūs. Jūs rašyti nemokate be klaidų, jie konsultuoti nemoka. Visi turimtrūkumų. Tad sėskitės, du, ir nustokite putotis.
Atsakyti
Spėju, kad lojaliausių OMNITEL klientų sąskaita bus lopomos Teo spragos.
Tikrai nedirbu UAB Bitė Lietuva, tačiau Omnitelis pats brangiausias operatorius buvo bent jau iki šiol ir pats paslaptingiausias su visokiais planais iš po prekystalio ir slapčia... :))), o Tele2 pats prasčiausias, klientų aptarnavimas tragiškas, kompetencijos ir patirties ne itin daug.
Kas belieka? Bitė. Konsultacijos labai kokybiškos, kainos kiek didokos, bet tai, kad Bitės konsultantai išmano daugiau nei IT specialistai ir telefonu pagalbą suteikia geresnę, nei IT specialistai realiai susitikę - tai tikrai didelė jiem pagarba ir dėkingumas. Ir ne tik už tai, kad išsprenia problemas, bet ir už tai, kad netingi jas spręsti ir laikosi duoto žodžio. Pažada paskambinti - ir paskambina ! :)

Kurio operatoriaus paslaugomis naudojuosi? Ogi visais. Tele2 turiu sutartį, nes kartais labai patogu kaime gyvenančių giminaičių sąskaitą papildyti. Bitė - kasdieniniam naudojimui. Naudojuosi tikrai daug. Omnitel - pas dieduką. Nekeičiam operatoriaus - ką čia lakstysi, kai žmogui to gyvenimo ne tiek ir daug liko :) Tegul paišlaidauja. :)))
Čia niekas nepasikeitė
2017-02-01 15:19:20 IP 46.165.220.203
Atsakyti
Darbuotojai arogantiški, aptarnavimas žemo lygio, o paslaugų kainos nepagrįstai aukštos. Negaiškite tuščiai laiko vaikščiodami po šios firmos salonus, tikėdamiesi įsigyti norimą prekę ar gauti paslaugas. Labai tikėtina, kad nieko negausite. Visai neseniai lankiausi bendrame TEO ir Omnitel salone Ozo centre, Vilniuje. Apžiūrinėjau prekes gal 10 min. ir niekam tai nerūpėjo, nors salėje žmonių daugiau nebuvo. Ko gero tapau nematomas, visi konsultantai buvo įnikę į kompiuterius. Nuėjau prie terminalo ir paėmiau eilės numeriuką. Gal po kokių 5 min buvo įjungta eilės sistema (iki tol buvo išjungta) ir pagaliau buvau pakviestas prieiti prie salono darbuotojos. Man reikėjo konsultanto salėje, bet tiek to... Priėjęs pasakiau, kad ieškau juodos spalvos Honor 8 telefono. Konsultantė pradėjo blaškytis (tiesiogine prasme) po saloną kažko ieškodama. Nieko nepasakiusi kažkur nuėjo, gal į sandėlį, kuriame užtruko, vėliau nuėjo prie stendo, kur po ilgos apžiūros man pasakė, kad norimos spalvos telefono nėra. Konsultantė dar pridėjo, kad ji yra tik mokinė. Pasiūliau pasikviesti darbuotoją su patirtim, tačiau pastarasis pakviestas tik stovėjo šalia ir nei ką padėjo, nei ką naujo pasakė. Išėjau nieko negavęs, tačiau prisiminiau, kad yra ir kitų šios firmos salonų, todėl netrukus vėl grįžau atgal pasiteirauti. Mane priėmė kitas konsultantas, kuris juodos spalvos telefoną jau surado. Pasirodo jis buvo ekspozicijoje stende. Telefoną rado, tačiau toliau iškilo kitų problemų jau dėl pačių paslaugų. Smulkmenų nedetalizuosiu, tačiau viskas baigėsi tuo, kad nenusipirkau nei telefono, nei paslaugų. Nuėjau į šalia buvusią Topo centro parduotuvę ir be problemų nusipirkau tai, ko man reikėjo. Ryšio paslaugas užsisakiau pas kitą operatorių. Apibendrinant, tai daugiau niekada nenoriu turėti jokių reikalų nei su Omnitel, nei su jokia Telia, kaip jie ten besivadintų. Tai tiek.
Atsakyti
turiu ekstra kortele, pas mane praktiskas planas ir, , isrinktieji'', kazkodel isrinktieji pas mane l isnyko, vakar paziurejau i savitarna, buvo viena suma, paskambinau vienam is isrinktuju, siandien jau jau liko beveik ant 30 min. maziau, ir cia jau ne vienas atvejis, kam daryti tokias nesamones, kam baidyti zmones nuo saves, paskambini issiaiskinti, tai tokiu bledniu prisiklausai, kad nezinai kur papuolei, tokia painiava, kad siaubas
Atsakyti
Atsargiai su Omnitel.
Jie gali pamirštą nedidelį įsiskolinimą (nesiekiantį ir 10 eurų) nieko nepranešę po tam tikro laiko perduoti anstoliams...
To pasekmes suprantate patys...
Atsakyti
Nusivylusi labai.
Perėjau iš TELE2, Vietoj žadėto minimalaus mokesčio teko sumokėti už 11 mėnesį 21, 79 EUR?? o 12 mėn 10, 57 EUR??Prijungė be mano sutikimo STARTO planą, kuris kiekvieną dieną man priskaitė mokėjimus, kurių aš neprašiau.Gaila, kad šitaip elgiamasi su naujais klientais, NUSIVYLUSI.
Atsakyti
- 2017-01-18 19:06:56
Tos "žiurkės" iš omnitel negali Jums meluoti pristatydamos kažkokią paslaugą, tai jeigu pats nesidomit ką perkat ir už ką vėliau reikės mokėti, tai čia jau Jūsų problema. Už savo sprendimus nereikia kitų kaltinti, niekas juk nepakiša sutarties ir nepriverčia pasirašyti. Jeigu galva nesinaudosit, tai visi operatoriai blogi Jums bus ;)
Zmogau - pirma kaip gali kazka komentuot nezinodamas tikros situacijos, tokiu komentatoriu kaip tu pilnas delfis turbut ten ir eik komentuot skurdziau
Atsakyti
grazvydas 2016-12-09 10:20:29
ziurkes is omnitelio paskambina priciesina kad pasiimti abonenta paskui pareidineja saskaitos uz neva mokamu paslaugu uzsakyma, einu nutraukti sutarti su siais A********S.o jus zmones nebukite kvailinami su abonentais ir ju isvis neimkite, omnitel a*******i tiesiai sviesiai sakau
Tos "žiurkės" iš omnitel negali Jums meluoti pristatydamos kažkokią paslaugą, tai jeigu pats nesidomit ką perkat ir už ką vėliau reikės mokėti, tai čia jau Jūsų problema. Už savo sprendimus nereikia kitų kaltinti, niekas juk nepakiša sutarties ir nepriverčia pasirašyti. Jeigu galva nesinaudosit, tai visi operatoriai blogi Jums bus ;)
Atsakyti
Klientas 2016-11-07 23:52:52
Visiskai nepatenkinta internetu, kol buvo 3 dienos pabandymui veike super praejo terminas isigaliojo sutartis viskas interneto nera filma siuncia para, nepakrauna paprastu tinklu facebook, o ka jau sakyt apie online ziurejima..pasiskambinus i omni paaiskino kaip pataisyti : issiimkit kortele ir dar karta idekit dar sako tai isspres problema. Pasiticiojimas is zmoniu. Aciu uz nesamoningas paslaukas moki po 20 e. Ir nieko neturi, niekada niekam nesiulau imt situ paslaugu, !!! Apgavykai
o su intiku tai jie apsoliuciai tyciojasi, buwau wasara paemusi ju interneta tom keliom bandymo dienom, uztikrino kad jis t, y, bandymas neapmokestinas bus, kad jei netenkina, atnesi atgal wiska nutraukia ir atsisweikinam :-)bet wa tada ir prasidejo wisas sou :-)nunesiau wiska grazinau salonui, sake nutrauks sutarty ir wiskas ok, bet berods lapk ar gruodzio pradzioj gaunu super saskaita gal 66e skolyte :-)kreipiausi i salona, rasiau i omnitel internetu, kad kas cia per pekla, kdl sutartis man nenutraukta, juk nk neturiu nei sutarties nei modemo, wel uztikrino kad ywyko klaida, aprimau, po kiek tai laiko wel laiskas namo :-)jau skoka ten wirs 100e !!!pasiutau !!!!!wel wisur kreipiausi, patikrino wiska wel nu ir pagaliau anuliawo sutarty kurios net aisku neturiu as, o wa snd wel gawau laiska kad jiem esu skolndje 1, 16 e:-) uz tai kad sunaudojau 2gb duomenu kai bandziau ju interneta :-)nu tuo euru as juos paremsiu, tegul lobsta sitie sukcei!!! :-)!!!!bet aciu Dievui kad as netesiau tos sutarties :-)o netesiau nes apie omnitel yr baisus komentarai ypac apie ribota interneta, tarkim nemokamas tau yr 20gb o tau tesunaudojus10-15gb jau uzstabdo neta, ir pasako kad limitas isnaudotas :-)naudojuosi tele 2 netu ir kolkas jokio trukumo ar kritikos negaliu pasakyt :-)manau jei kada ir susidursiu su kokia beda tele2 netu, jie spres wiska greit, ne kaip cia :-)patarimas :-)pati lb pasibaisejau tai ir kitiem nebepatarsiu NIEKADA naudotis omnitel :-)geros dienos wisiems
Atsakyti
sveiki, siomis dienomis perejau i jusu tinkla. prasau pasakyti, kodel negaliu telefonu prisijungti jusu tinkle, tiesig neduoda perduotiID duomenu, kad tapciau jusu rysio vartotoju.
Pagarbiai
loreta balciene
Kristina Klyvienė
2017-01-02 19:55:30 IP 78.63.78.6
Atsakyti
Noriu pateikti skundą dėl omnitel ryšio sutrikimo. Nuo gruodžio mėn. 9 dienos Biržų rajono Germaniškio kaime sutriko omnitel ryšis, praktiškai jo visai neturime. gruodžio 11 d. užregistravau gedimą, žadėjo pranešti kada atsistatys ryšis. Atsakymo nesulaukiau, vėl užregistravau gedimą, sakė per 5 dienas suteiks atsakymą ir vėl niekas nieko nepranešė. Visas Germaniškio kaimas, kurie naudojasi omnitel ryšiu, šventes sutiko be sveikinimo skambučių ir žinučių. Gyventojai, kurie neturi omnitel abonento ir sutarčių, pasirinko kitą ryšio operatorių. Aš esu 15 metų omnitel abonentas ir norėčiau juo likti, bet jeigu jūs neatsižvelgiate į klientų bėdas teks ieškoti kito operatoriaus. Dabar visą mėnesį mano telefonas pajungtas romingu, nes dėl darbo ir asmeninių reikalų turiu būti telefonu visada pasiekiama. Norėčiau gauti atsakymą, ar atstatysite omnitel ryšį? Jeigu ne, tai ar ieškoti kito operatoriaus? Jeigu reikia, galiu surinkti viso kaimo gyventojų skundų parašus ir jums nusiųsti. Ačiū už atsakymą.
Atsakyti
Tai tikra s*******o kontora. moka tik girtis, kad ju risys geriausias, o istikro blogiausiasb net gyvenant prie pat miesto naudotis skipe neimanoma o pinigus lupa kaip reikiant Bukite atsargus geriau su jais maziau bendrauti
Danutė Lengvinienė
2016-12-29 14:32:54 IP 82.135.211.8
Atsakyti
Laba diena,

noriu paklausti, kodėl aš turėjau sumokėti 30Eurų už telefono remontą. Jis nebuvo sugedęs, tik truputį įskilęs stikliukas. Telefono aparatas draustas.Kai paklausiai informacijoje, tai man paaiškino, kad jei nebūtų draustas, tada būčiau sumokėjusi daugiau nei 120 Eurų. Nesąmonė. Visas telefonas nekainavo 300 Eurų, o stikliukas daugiau nei 120 Eurų. Bitėje turiu planšetę. Ją anūkas rimtai apgadino, visiškai neveikė, o už remontą visai nereikėjo mokėti. Ar tik Omnitelyje tokios kainos.
Atsakykite prašau.
Pagarbiai,
D. Lengvinienė
8 616 14582
Atsakyti
kortele sim nebuvo ideta i tel.atsiunte saskaita uz mobilu interneta......?????????? atejus i mados salona, pradejo isputus akis aiskinti kad omnitel negali zinoti kada sim aktyvuota kada ne...ir kad kam ir kur buvo naudojamas ta mobilus internetas negali duoti ataskaitos?????? primena suk. darbelius arba vadybininkes visiskos vistos......arba tokia imones politika niekinti klienta ir laikyti ji visisku kvailiu...
Atsakyti
As nuosirdziai nesuvokiu uz ka jusu darbuotojai gauna atlyginima. Sitoks kompetencijos trukumas, baisu. Pries tris savaites is omnitel uzsisakiau interneto plana ir marsrutizatoriu, o is teo emiau kompiuteri. Telefonu man buvo pasakyta, kad marsrutizatoriu gausiu jau kitos savaites antradieni, o del kompiuterio bus susisiekta dar. Zodziu per ta laika kalbeta buvo su dar 5 kitais operatoriais, kuriu kiekvienas seke vis kita istorija. Tai mano telefono numeris blogas nurodytas, tai dar kita savaite gausiu marsrutizatoriu, tai mano uzsakymo visai net nera.. Na zodziu. Siandien truko kantrybe ir vel paskambinau i klientu aptarnavimo linija, kur atsiliepusi konsultante visiskai nieko nezinojo ko as is jos noriu, ir pareiske, kad sujungs su kolegomis.Laukiau 11min, taciau tegurdejau ta pacia muzikele, kol galiausiai truko kantrybe ir padejusi rageli perskambinau dar karta pati. O tuomet suzinojau, kad per paskutinius 2 menesius nera isvis jokio mano uzsakymo ir galiausiai dar pareiske, kad interneto duoti man negali, nes jau turiu issimoketinai pasiemusi kompiuteri! Kaip sitaip? Pati pirma kasta kai skambinau ir derinau viska del kompiuterio ir interneto kartu, nes juk omnitel bendradarbiauja su teo, viskas buvo gerai, o kai per tas tris savaites, kai turejau gauti marsrutizatoriu, gavau kompiuteti, man pareiskia, kad interneto nebeduos.Nesuvokiami man tokie dalykai. Akivaizdu, kad klientu jums tikrai nereikia, nes sitoks nesiskaitymas ir akiu
dumimas... Man tai nesuvokiama, kaip galima sitaip su klientais.
Atsakyti
Esu labai nusivylusi omnitel darbuotojais. Užsisakius prekę pasakė, kad bus pristatyta ryt- poryt. Kitą dieną konsultantas paskambino ir pranešė, kad nebepristatys, nes NEBELIKO prekės. Daugiau niekada neturėsiu reikalų su omnitel.
Atsakyti
laba diena,
Ar turit Nokia lumia 1320 oranžinės spalvos dėkliuka
Atsakyti
esu jusu kliente jau ne pirmus metus, bet sikart labai nusiuviliau, nes susiduriau su problema, pirkau pas jus kompjuteri, pasitikejau jusu konsultante ROBERTA MIZUTAVICIUTE, KURI DIRBA JUSU SALONE ZIRMUNU G.2, VILNIUS kuri pasiule kompa ir pasake kad ganietinai greitai veiks, bet istikruju taip nera, kam isvis tokius kompus parduodat, kad per tris men jau du kartus buvo priduotas i garantini, siandien kalbejau su meistru jis pasake kad jis nesugedies, bet nesitykiekit kad jis jums greiciau veiks jis tokiu parametru.pasiskambinus konsultantams jie atsako nieko jums padiet negalim, tai dabar du metus iseina reikies pinigus mokiet ne uz nieka!!! Tokia preke parduodant jus prarasit daug klientu!!! bet as dar skusiu jus toliau, dar rasysiu i vartotoju teise, jeigu jus nieko negalit pasiulit ir surast sprendima, matomai esat nalabai suenteresuoti del savo klientu !!!
Atsakyti
ziurkes is omnitelio paskambina priciesina kad pasiimti abonenta paskui pareidineja saskaitos uz neva mokamu paslaugu uzsakyma, einu nutraukti sutarti su siais A********S.o jus zmones nebukite kvailinami su abonentais ir ju isvis neimkite, omnitel a*******i tiesiai sviesiai sakau
Atsakyti
Sveiki, aš esu jūsų klientas ir turiu jūsų įmonei priekaištų, dėl to kad esamas mano numeris negauna iš TELEDEMOS MMS,
daug kartų esu skambines į OMNITEL salonus, visi operatoriai mane maloniai išklauso, pažada kad šia problema išspres ir kad greitai atskambins man, tačiau tuo viskas ir baigiasi, kas įdomiausia nieks tiksliai nepasako ar visgi įmanoma gauti MMS iš TELEDEMOS į OMNITELĮ
Atsakyti
Nu penktadienio vakaras.visiems darbai baigesi.tai net konsultantui nepriskambinsi.nors smig i zeme.
Atsakyti
Vakar vienas iš šeimos narių pametė telefoną. Skambiname Omnitel: ar atvažiuoti ir blokuoti numerį ar galima tai padaryti telefonu (21 amžius) Užblokavo, pasakė kuriam artimiausiame salone gauti tą patį numerį.
Atvažiuojame Žirmūnų 64 Rimi, (ne visai aišku kam stovi aparatas su numerio išdavimais) nes kas ateina tas ateina. ok. Ateinam pas "konsultante" paaiškinam situacija. Numeris kainuos 5, 5€. Nustembame, už ką mokėt, ir gaunam atsakymą - nereikėjo blokuot. Norit naujo nemokamai bus, kokios čia problemos. Aš tiek atsilalbinėjimo ir nemandagumo senai nešu mačius. Į kylančius klausimus atsakyta nebuvo-nes tai ne jos kompetencija. Jin dirba sistemoje ir už nieko neatsako. Čia PAT atskubėjo kolega, kuris žiūrėdamas i tašką pries save puolė jos ginti.
Žema. APTARNAVIMAS NULINIO LYGIO, net 1 nevertas. Justina Špakauskaite ir jos kolega tragiški konsultantai.
Atsakyti
LABAI BLOGA NUOMONĖ, nes nuo rugsėjo 30 d. nesugebėjo atsiųsti man likusios sumos NUTRAUKUS SU JAIS SUTARTĮ, kurią turėčiau sumokėti, tačiau prie įsiskolinusių MANE SUGEBĖJO ĮDĖTI. Pasitikrinau šiandien creditinfo. Per šį laikotarpį du kartus kreipiausi į šios organizacijos darbuotojus kurie dirba Viršuliškių 40, kad pasakytų kiek vis dėlto esu skolinga. Sugebėjo pasakyti, kad sumokėčiau 43, 05 eurus ir būsiu atsiskaičiusi, tai aš ir sumokėjau, o pasirodo creditinfo rodo įsiskolinimą 193, 15 eurų. Internetinėje (naujojoje versijoje) svetainėje prisijungus irgi jokios informacijos apie sąskaitas nerodo.. Garbės tokiai organizacijai tai nedaro. LIŪDNA JEI NEBŪTŲ GRAUDU.
Atsakyti
sveiki, gavus sms is operatoriaus ''omnitel'' Mielas kliente, pranešame, kad jūs per paskutines 90 dienų daugiau nei pusę laiko praleidote ne Lietuvoje ir dėl to nebeatitinkate “Skandinavijos šalyse - kaip namie” sąžiningo naudojimosi sąlygos, todėl nuo rytojaus jums bus taikomi standartiniai ES tarifai. Juos rasite prisijungę prie www.omnitel.lt/savitarna.......

nusivyliau operatorium visiskai. niekas sudarant sutarti telefonu neispejo, kad dienu skaicius yra ribotas, nei puse zodelio neprasitare, buciau zinojes tikrai nebuciau sudares sutarti del tokio plano...specialistai dirba nekompetetingi, tris kartus skambinau del uzsakimo, ir tai per menesi seip netaip sugebejo uzsakima ivykdit, ir tai (isvykimo diena atsiemiau gatveje is kurjerio).omnitel klientas esu jau apie 15 metu. turbut darysiu isvadas galutines, su visais turimais 5 planais pereisiu i kita operatoriu......
Atsakyti
Labai gaila, kad po visu pasikeitimu ir susijungimu klientu aptarnavimo greitis visai dingo... Omnitel salone per dvi dienas teko lankytis tris kartus. Vien tik eilese tenka laukti ir po 30min... Is 3 veike 2 langeliai... Ir tai tik del e-paraso ir sim...
Atsakyti
Labas vakaras, esu jau gan senas omnitel klientas ir tikrai sendiena jais nusivyliau, esu nusipirkes mobiluji irengingi ir man tada ykiso draudima, na as sutikau sendien nunesus tvarkyti pareiske kad sutaisius dar man reiks susimoketi 50e. bet pasiiman draudima as nebuvau informuotas, Nusivyliau jusu teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Laba vakaras, esu sena Omnitel klientė. Nuo vakar dienos esu šoke dėl klientų aptarnavimo salonuose bei tel. Nusipirkau naują telefoną tai per dvi paras vos vos pakeitė tel. kortelę, tai dabar telefonas jau veikia, o el. parašas iki šiol nepajungtas ir kada pajungs neaišku. Žirmūnų g. 64 ir Žirmūnų g. 2 darbuotojai neturi elementarios kompetencijos, meluoja, negali atsakyti į pateiktus klausimus. Jei Omnitel negerins savo darbo ir darbuotojų kompetencijos bus klientų bei paslaugų mažėjimo tendencija. Aš pati galvoju pakeisti mob. ryšio tiekėją ir savo draugams ir pažįstamams tai rekomenduosiu.
Atsakyti
po paskutines viesnages uzsienyje likau labai nusivylusi ir nepatenkinta Omnitel, kadangi labai svarbia akimirka nepavyko prisijungti prie mobilaus interneto uzsienyje. Tuomet iskarto skambinau i Omnitel aptarnavimo centra, Skambinti teko net tris kartus, is kuriu nei karto nesujunge manes su konsultantu, pralaukiau po nemaziau 10 min. Visus kartus nepavykus ilgai susisieksti su konsultantu, isbandziau paslauga, jog man perskambins, kai tik atsilaisvins konsultantas, taciau praejo jau kelios dienos, taip ir niekas neatskambino.
Atsakyti
Visiskai nepatenkinta internetu, kol buvo 3 dienos pabandymui veike super praejo terminas isigaliojo sutartis viskas interneto nera filma siuncia para, nepakrauna paprastu tinklu facebook, o ka jau sakyt apie online ziurejima..pasiskambinus i omni paaiskino kaip pataisyti : issiimkit kortele ir dar karta idekit dar sako tai isspres problema. Pasiticiojimas is zmoniu. Aciu uz nesamoningas paslaukas moki po 20 e. Ir nieko neturi, niekada niekam nesiulau imt situ paslaugu, !!! Apgavykai
Atsakyti
Gerbiamieji,
Daug metų naudojausi Omnitel paslaugomis ir buvau patenkinta. Dabar iškilo problemos kurios kelia nepasitikėjimą.
Prasau paaiškinti kur as pasirasiau uz limita kuri Jus sugalvojote? Pas Jus irasomi pokalbiai kodel uz neteisinga informacija turiu as moketi?
Trys kartus skambinau operatoriams. Žadėjo išsiaiškinti ir duoti atsakymą. (prasiau kad nepamirstu, pazadejo kad tikrai paskambins, siandien pasake gal pamirso) Manau iš Jūsų gausiu išsamų atsakymą,
Pagarbiai
Atsakyti
Stebiuosi, kaip ši įmonė vis dar turi klientų. Prieš du metus perėjau iš ežio į omnitel neterminuotą sutartį. Po mėnesio ją nutraukiau, nes teko išvykti į užsienį. Atrodo viską sumokėjau.. Praėjo du metai. Man skambina is Omnitel salono, siųlo vėl naudotis neterminuota sutartimi. Aš sutikau. Tada mane perspėjo, kad turiu vos ne 4 eurų įsiskolinimą. To pasekoje atsisakiau neterminuotos sutarties ir išlekiau į jų saloną atiduoti skola.
Esme tame, kad šia imone pasitikėti negalima. 2 metus negavau jokių perspėjimų. Velniai žino, po kiek metų būčiau gavęs kosminę saskaitą iš nuostolių. Iš to jie ir pelnosi.
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi su nekompetetingais darbuotojai dirbančias šioje įmonėje. Nutraukėm sutarti su tinklu ir darbuotojai patikino, jog įsiskolinimų neturime, bet po kurio laiko pradėjo eiti laiškai su skomis neaišku iškur.... Prašant pateikti išklotines jie nereguoja.
Šarūnas Toliušis
2016-11-04 14:10:51 IP 86.100.7.217
Atsakyti
Gerbiamieji,
Daug metų naudojausi Omnitel paslaugomis ir buvau patenkintas. Dabar iškilo problemos kurios kelia nepasitikėjimą.
Sąskaitose už 06, 07, 08 mėnesius atsirado mokęstis už pramogas. Jokios sutarties su Jūsį įmone dėl "pramogų" suteikimo nepasirašiau ir jų neprašiau. PRAŠAU paaiškinti kas tai per pramogos ir kodėl už jas (jokių pramogų negavau) turiu mokėti.
Jeigu tai kokių nors apgavikų išmonė, kodėl Jūsų įmonė jiems talkininkauja?
Du kartus skambinau operatoriams. Žadėjo išsiaiškinti ir duoti atsakymą. Nesulaukiau. Manau iš Jūsų gausiu išsamų atsakymą, mano patirti nuostoliai bus kompensuoti ir aš vėl galėsiu pasitikėti Omniteliu.
Pagarbiai
dr. Šarūnas Toliušis
Atsakyti
Nuo 2016 vasaros pradejo streikuoti mobilus internetas, pagal garantija pakeite nauja modema, rysys tapo dar blogesnis. Iki tol interneto sparta kaime mane zavejo, bet dabar keikiu omniconnect paslaugas kiekviena minute!!!
Atsakyti
Puikus tinklas
Atsakyti
Viskas gerai, bet internetas tai veikia, tai ne veikia. Už paslaugas moku didelius pinigus. Jie siunčia saskaitą ir yra punktas : pramoginės paslaugos -2 eurai.
Norėčiau sužinoti už ką man tiek daug reikia mokėti. Kartais tai viršija 40 eurų. Į užsienį ne skambinu, mano planas kainuoja 11 eurų, plius draudimas 4€. Pvm 6 eurai. Bet kodėl gaunasi tokia suma. P.S susisiekite su manim omitel
Atsakyti
1998M kazkas mano vardu pasirase sutarti su Omnitel ir 2 menesius nesumokejo skolos, Omnitel net nebande susisiekti su manimi kurio pasas buvo pavogtas ir yra policijoje iregistruota, o tik po maziausiai 10metu perdave tariama mano skola Lindorff bendrovei kuri nori susigrazinti skolos is manes kurios as niekada neturejau, daugiau nei pries pora metu buvau policijoje pasakiau kame reikalas parase rastu kad jau daug metu praejo ir nieko jie neieskos kas ta sutarti pasirase, isiunciau i Lindorff registruota laiska maniau bus gerai kazkur po 2.5 metu vel apsireiske angelai kad sumokeciau nesavo skola, cia vadinasi legalus reketas kas nori pasiraso o po daug metu ziurek turi skola, kaip Omnitelis turi teise perduoti kitu zmoniu duomenis kitai bendrovei su tariamom skolom kuri pati nesikreipe i policija 10 metu gal ir daugiau!!???Pavargau jau!!!!!
Atsakyti
2016-09-28 Šiauliuose, Saulės miesto Omnitel salone mane aptarnavo Dovydas Kančelkis. Esu sužavėta jo profesionaliu, atsakingu darbu. Linkėčiau kiekvienam darbdaviui turėti tokius komandos narius.
Atsakyti
Niekada gyvenime nebepirksiu iš Omnitel el. parduotuvės. Buvo prižadėta, kad bus pristatyta 23 d., Jau 26 d., o net kurjeriui neperduota. Konsultantai be atsakomybės jausmo, šneka, bet ką, kad tik greičiau pabaigti pokalbį...
Atsakyti
Viktorija 2016-09-18 15:54:43
Perkant Klaipėdos bige apsaugini stikla, paprašius jį uždėti pasakė, kad jie tuo neužsiima. Kiek žinau, visur jį uždeda.
Blogai žinote. Tokia paslauga nėra teikiama. Jei konsultanto gražiai paprašote ir jis iš savo asmeninės patirties be jokios atsakomybės prisiėmimo uždės jums tą stiklą, tai tik jo sprendimu. Įmonė tokios paslaugos tikrai neteikia
Atsakyti
Esu Omnitel kliente 16 m. ir turiu 4 numerius. Kadangi tėvai yra garbaus amžiaus, paėmiau pačius paprasčiausius telefonus PRIMO, nes skaičiai yra įskaitomi ir lengvai užrakinami. Tuo labiau, kad 80 metų asmenys ne visi moka naudoti išmaniaisiais telefonais, o ir Omnitel neturi ką daugiau pasiūlyti. Tada prasidėjo linksmybės. Vieną ir kitą telefoną teko keisti po kelis kartus. Omnitel salone aptarnaujančios "specialistės" pasišaipė, kad žinojau kokius telefonus ėmiau. Dabar jau teks ir su garantiniu bendrauti. Gaila, kad tiek metų būnant klientu nesulauki elementarios pagarbos, ir žiūrima pagal tai kokį telefoną esi paėmęs.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą- Žaibišką spartą,- Didžiausią prekių pasiūlą- Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Junckeris įspėjo Trumpą neskatinti ES skilimo
Junckeris įspėjo Trumpą neskatinti ES skilimo 03-24 18:08
Jeanas Claude'as Junckeris, Europos Komisijos (EK) vadovas, perspėjo JAV prezidentą neskatinti sekti "Brexit" pavyzdžiu. Pasak jo, Europos Sąjungos (ES) skilimas gali sąlygoti karą Vakarų Balkanuose.
Vengrija kaip komunizmo simbolį siekia uždrausti "Heineken" žvaigždę
Vengrija kaip komunizmo simbolį siekia uždrausti "Heineken" žvaigždę 03-24 18:07
Valdančioji "Fidesz" partija Vengrijoje pateikė įstatymo projektą, pagal kurį šalyje būtų draudžiama pardavinėti produktus, kurių prekės ženklai primena totalitarinius simbolius. Manoma, kad šis...
Pasaulio ekonomikos forumas patapšnojo "Startup Lithuania" per petį
Pasaulio ekonomikos forumas patapšnojo "Startup Lithuania" per petį 03-24 18:06
Pasaulio ekonomikos forumo ir Europos investicijų banko šią savaitę paskelbtoje ataskaitoje "Verslios Lietuvos" jauno verslo ekosistemos platforma "Startup Lithuania" įtraukta tarp 25-ių...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų mažinti mokesčių lengvatas ūkininkams?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Western Digital 78,18 +2,61%
Nike 56,36 +1,79%
Starbucks 56,81 +1,72%
Twitter 15,14 +1,41%
Philip Morris 111,79 -1,03%
Humana 207,27 -1,26%
Avon 4,26 -1,39%
Goldman Sachs 228,41 -1,50%

Žaliavų kainos pasaulyje

Sidabras 1793,30 +6,10%
Jautiena 184,60 +4,43%
Bananai 1040,10 +6,78%
Varis 5940,91 +3,24%
Kava 165,56 -1,35%
Dyzelis 1,63 +0,62%
Nafta 48,04 +1,48%
Mediena 680,49 +1,29%