VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Omnitel, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Omnitel

Atsiliepimai apie Omnitel, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Omnitel, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Dar visai neseniai naudojausi Tele2 paslaugomis. Operatorius neteikė išeinančių vaizdo ir tarptautinių skambučių blokavimo telefonu paslaugų. Paskambinau į Omnitel ir mane patikino, kad jų tinkle šių problemų tikrai nebus. Patikėjau. Persikėliau numerį. Ir ką jūs manote? Jie ne tik neteikia tų pačių paslaugų, bet dar ir primeta savąsias, kurios man dar labiau nereikalingos. Žodžiu, kai reikia persivilioti klientą, tai medaus marios, o paskui - "Tavo problemos"
Atsakyti
Esu labai nusivyles jusu siulomais telefonais nesenei pasemiau plana su telefotu sony T3 telefono šoninė apdaila nusilupo nuveziau i jusu salona su garantiniu pasake kad tai kosmetinis gedimas ir reikes moket tai sumokejau kaskus apie 35 e o po poros menesiu vel tapati nusilupo.nusivyliau...
Atsakyti
Ta prasme Imonės rekvizitai, o telefono numeris pateiktas klientų aptarnavimo centro. Net ne centrinio ofiso. Tai taip išeina, kad paskambini ir atsiliepia, pradinokas konsultantas ir bando tau padėti nesuprasdamas realiai tavo skambučio tikslo, kai skambini ne dėl jų paslaugų kokybės, dėl visai kitų interesų.
Atsakyti
Jeigu omnitel darbuotojas butu is pat pradziu kai kreipiausi su problema pasakes kad as pati suklydau ir paaiskintu ka as blogai padariau, o ne tai kad PAZADEJO kompensuoti 4eur ir po 4 dienu suzinojau, kad kompensacijos nebus ir pastate mane I nepatogia padeti, dabar as nerasyciau. Atsisakiau omnitel paslaugu, ne del to kad nekompensavo, o del to kad darbuotojai visiskai nekompetetingi ir neprofesionalus.
Atsakyti
imeme plana neribota grubiai 70lt per menesi 2 pradzioje negaliu skustis bek po kurio laiko prasidejo greicio ribojimai iki 25 nuejau aiskintis pasirodo ribotas (nors konsultante sake neribotas) 30gb o dabar po sumokejimo po 10 dienu jau imusami apribojimai nors musu nei kompai nei telefonai nepasikeite joku muziku filmu nesiunciam pagrindas facebukas ie youtube
na omnitelis eilini kart atsikrato savo klientais su telefonais kaskada primale isejau teks ir si kart pasieskot normalesniu tinklo tiekoju beto ir pigiau !
Atsakyti
Sako geriausias internetas Lietuvoje. PFF kad bent normaliai trauktu o dabar negali nieko visiskai padaryt raso kad turi buti 26mbps o geriausiu atveju 1 mb. limitas pasibaigia net nenaudojus per savaite o tada greitis sumazeja iki 25 kbps nors turetu buti 120kbps daznai atsijungia is niekur arba kai ruosiesi pradeti koki dalyka pvz siustis ar pan. (jie ryskiai kontroliuoja interneta) todel NIEKAM NIEKADA GYVENIME nepatariu pirkt interneto is situ apgaviku.
Atsakyti
VIENINTELIS ZODIS TRAGEDIJA.Visu pirma omnitel pardave Ihone 6 brokuota, tuo tarpu turi garantinį, reikalui esant ir draudima.Nusiunte i savo tragiska garantine taisykla MTTC, softa peraso daugiau nieko nemoka, nauja tel neduoda, sako ieskosim problemos kol ja rasim.Išvada yra tokia niekam nerekomenduoju jokiu iphone pirkti is omnitel, i ideal nunesiau pakonsultavo telefona pakeite i nauja be jokiu problemu padare diagnostika tel per 1 h.Kitas dalykas, jusu konsultantai vieni su kitais nesusikalba, vienas sako jog viska sumokejau net permokejau, o kita kosultante teigia jog truksta pinigu, nors per klaida daugiau pinigu sumokejau.Norit kokybes, gero aptarnavimo IDEAL geriausias variantas, aciu uz demesi.
Atsakyti
Nutariau pakeisti ežio planą. Pasirodo, jei nori prisijungti prie bet plano, užtenka poros pelės uodegėlės vilkstelėjimų, norint atsijungti - gali praeidinėti kryžiaus kelius ir nieko nepadarysi. Tą, ką jie rašo - siųskite 1566 -planas - tikras pasityčiojimas, kadangi sekundės bėgyje gauni atsakymą, kad parašei klaidingai. Nuėjau į Omnitel saloną Babilone ir mandagus darbuotojas sugaišo pusę valandos, bandydamas nutraukti mano planą. Ir ką jūs manote - pas jį toks pat rezultatas kaip pas mane... Trumpai kalbant, EŽYS - durys į vieną pusę. Grįžtu pas buvusį operatorių - Tele2, nors ten irgi geri diegai, bet Omnitel mane savo nekompetencija (?) ir kvailumu pašiurpino. Tegul dar pabando mandagios moterėlės iš Omnitel paskambinti ir pradėti čiulbėti apie idealias sąlygas - tikrai žinosiu, ką atsakyti...
Atsakyti
Turiu atsiliepti apie Omnitel paslaugas neigiamai. Situacija buvo tokia, kad paskambino konsultantė, pasiūlė planą, man tas planas tiko, viskas okey, iki kol neprasidėjo pristatimas, kurjieris atvažiavęs ir neradęs manęs, neperdavė man naujos kortelės, o Omnitel užblokavo mano seną kortelę, o nuaja liko DPD, pusė dienos pragaišau skambinėdamas kur mano kordtelė, niekas man nieko nepasakė tik kaltino vieni kitus ir nukreipinėjo, taip teko prabūti 2 dienas su atjungta kortele ir dar to nepakako, reikėjo pačiam nuvažiuoti 20km, kad pats pasiimčiau kortelę. Po to paskambinau į skundų skyrių, kaip kompensaciją pažadėjo 2 bilietus į kiną ir kavos :D nu ok galvoju, ką jau bepadarysi. Tačiau, tie bilietai buvo žadėti pirmadienį, iki trečiadienio nesulaukęs, paskambinau dar kartą, pasakė valandos bėgyje atsiūsime, tai va šiandien jau penktadienis, o bilietų nėra kaip ir žadėtosios kavos. Taip, kad galite patys spręsti apie Omnitel aptarnavimo kokybę,
Atsakyti
sveiki, man apribojo interneta, kurio greitis buvo 20mb vidurkis 4G tinkle, isnaudojau limita 8 gb, greitis sumazejo per pus 10mb vidurkis testuojant interneto greicio matuoklemis, parsisiunciau dar kelis filmus ir dar karta apribojo, dabar greitis 0, 09 max, kaip cia galima sakyti, kad cia neribotas internetas? jai jo praktiskai nera, vos krauna svetaines, ar jus gerbemieji norite prarasti klijiantus? kodel nepalikote ne vieno mb greicio? kodel tyciojates is zmoniu? su tokiomis taisyklemis klijiantus prarasite ir be to, perspekite zmones, kad ribosite du kartus, atsiprasau jusu Omnitel UAB, bet siuo metu skype vos sukasi, jai kita menesy nepakils greitis atsisakysiu inteneto, paslauga naudojuosi ne pilnai menesio laiko...geriausias, manau mezonas ir tikrai niekas neriboja.
Atsakyti
Kodel pasirasant sutarti turejau paimti bet koki plana kad butu irangai suteiktas draudimas, bet nebuvo pasakyta kad draudimas galioja tik 1 metus.Pasiulymo pratesti draudimo irgi negavau.Skaitau kad is jusu puses tai yra apgavyste.Gaunasi visus metus mokejau uz ta interneta kurio beveik nesinaudojau galvodamas kad yra draudimas.Daugiau niekada nebusiu jusu klientu.Jus esate PLESIKAI
Atsakyti
Omnitel niekaip nesugeba susitvarkyti su savo tinklu.Skambink neskambinęs jiems, o naudos iš to NULIS
Atsakyti
Kazkoks apsurdas, uzsiregistrvau iskelti numeri pries puse menesio, dabar ia kito tinklo gaunu zinute, kad kazkas blogai su registracija, nors viskas buvo tikrai tvarkoje.Tai ka, viska ka registruojam reikia pasirodo net nufotografuoti, nes neimanona net persikelti numerio zmoniskai be pyktumu.Ponai, numeris apsoliut ne jusu tinklo, nesisavinkit.Ir beje, kai tik uzsiregistrvau perkelimui, sulaukiau skambucio su pasiulymu, kuri beje siulote tik beganciams i kitus tinklus.Puse valandos ikalbinejo, irodynejo, bet nesigavo.Jei si uz 9eu plana su neribotais pokalbiais ir sms bei 6gb interneto siulote visiems, tai nemaldami sudo ir siulykite visiems vienodai.O tai vienam ta pati siulote uz 15eu, kitam uz 9eu, kazkaip cia skaiciai nesueina.Poto dar aiskina, kad kuo puikiausias 4G rysys, nors kito tinklo daugiau padalu rodo, tipo kalti telefonai sako, nors seima visi vienodus turi.Ir paklausti apie elementaru modeli kaip samsung note 5, toks sio modelio populiarumas isauga, kad ju net truksta pas juos sandelyje, nors ju net neturejo.Bent jei taip meluojat, tai nors meluot ismokit, nes ant tiek prigauti, be zodziu.Zodziu, reziume:melagiu kompanija, gsm rysi gera turit, bet visa kita pradedant nuo 4g ir t.t. labai zemas lygis.Kaip tau tokia nesamone sugalvoti uzsikelia ant mobiliu kainas ir ta ka uzsikele tipo nuolaidas daro, su galva kazkam negerai.Prudina zmonems smegenis kaip reta.Firmos zenkliuka pasikeitet, bet visa kita kaip buvo nesamones, tai taip ir liko.
Atsakyti
Rašiau apie Omnitel 2014-11-25 17:22:09, patikslinu, buvau perduota ne antstoliams, o skolų išieškotojams, istorija tęsiasi... Sergel darbuotoja paskambino vyrui dėl skolos, vyras patarė be reikalo neskambinėti, o bendrauti per teisininkus. Daugiau nebeskambino, bet rašė į el.paštą. Sergel neberašė, bet vėliau gavome popierinį ir elektroninį variantą iš Gelvoros skolų iš. tarnybos, tipo jie vietoj Sergel. Situacija atrodo juokingai. Iš klaidų mokomąsi, neprasidėkit su Omnitel, o kas prasidėjote, nepasiduokite spaudimui, kovokite!
Atsakyti
Rima 2014-11-25 17:22:09
Su Omnitel košmarai tęsiasi iki šiol. Viskas prasidėjo 2008 metais, kai vyras pasirašė sutartį dėl interneto paslaugų teikimo trejiems metams, paslauga su nešiojamu kompiuteriu. Pasibaigus sutarčiai, vyras paprašė nutraukti paslaugų tiekimą. Tada viskas ir prasidėjo... Sutarties terminas, mums nežinant, buvo pratęstas pusei metų, tuo metu jau naudojomės kito ryšių tiekėjo paslaugomis. Mums buvo paaiškinta, kad sutartis pratęsta dėl netesybų, nes ne visada laiku sumokėdavome sąskaitas, nes kartais internetą atjungdavo ir vėl prijungdavo. Kadangi jautėmės nepagrįstai nubausti sąskaitos (apie 800 litų) neapmokėjome dvejus metus. Skolų išieškotojai sumą pakėlė iki 1300. Pasidavus spaudimui, skolą sumokėjome 2014 m. Tada po mėnesio gavome iš Omnitel naują sąskaitą dėl netęsybų apie 180 lt. Vėl perdavė anstoliams. Tad dabar pageidaujame situaciją nagrinėti teisminiu keliu.
Dabar man lygiai tas pats yra, tai nezinau nanau nenusileisiu jiems kodel turiu del ju klaidos moket isieskotojams mano atveju omnitel 2015-11-03 i mano el pasta (kuri as pasitikrinu 1 karta per 2 menesius) man atsiunte kad del neapmoketu saskaitu mane perduos isieskotoju firmai 63 euru suma turiu sumoketi iki 2015-11-27. Po to ta pacia diena man parejo kitas laiskas kuriame omnitelnurode 237 euru suma ir ja jau nurode sumoketi iki 2015-11-10 kitaip perduos isieskotojams. Zinoma apie reikalingas sumoketi saskaitas ir atejusius laiskus suzinojau tik 2015-11-13 kai omnitel jau perdave isieskojima. Tai dabar ir isieskotojai is manes reikalauja 55 euru. Bet kas per absurdas kad zmogui nepranesa apie paveluota saskaitos mokejima nei telefonu nei gyvenamosios vietos adresu. Ir be to absurdas kad viename laiske siuloma susimoketi iki 2015-11-27 ir nurodo tik po sios dienos perduos isieskojimui o padaro visai kitaip.
Atsakyti
Kaip matau, klijentų atžvilgiu visiškai jokio pasikeitimų.Jei iškyka kam dėl klausimų kas liečia sąskaitas, išklotines ir panašiai, tai patarčiau visiems atidžiau stebėti.Nes itarimas, kad gražioje formoje nuskaito neaisku už ką ir kaip.Asmeniškai pastebėjau tokį dalyką:sąskaitoje turėjau 21eu cnt.Buvau prisijungęs internetu iš kito tinklo prie paskyros.Nutariau pasitikrinti tuo pat metu numeriu 1544, skambučio kaina 3cnt.Ir staiga sąskaitoje pasako, kad pasidarė tik 17cnt, o paskiroje rodo 18cnt.Žodžiu, pasidaro 1cnt paklaida.Skambinu numeriu 1533, kurio skambučio kaina 5cnt, aiškinu, dėstau kas įvyko, klausiu kaip yra.Man primygtinai siuloma išklotinė, atseit tai jų rimtas dokumentas, kurio tinkle remiasi.Ir ką pamatau, spėkite?O gi, net tą dieną rinkto numėrio 1533 nėra užfiksuota.Aš vėl skambinu ir aiškinu, kad išklotinėje nėra net tokio rinkto numėrio.Ir ką atsako man, tai gal net neskambinai tą dieną.Pateikiau jiems visą iš jų gautą išklotinę, vaizdines nuotraukas kur viskas užfiksuota vaizdu paskyroje sumas, įrašytus su call recorder įrašus tą dieną apie rinktus skambučius, siuntinėji atsiprašant kaip durnas jiems į jų el.paštą.Ir, nieko, tik atsakymas, kad konvertuojant iš litų į eurus kažkas negerai su apvalinimu.Žmonės, kada ivestas euras, apie ką kalba.Kodėl nėra šitaip mūsų kitose paskyrose ir sąskaitose.Ir atsakymas, kad kreipkitės jei kada ką dar pastebėsite, čia visas jų supratimu atsakymas į neatitikimą išklotinėse.Gana mano manymu, ne tokie visi naivūs.Aš asneniškai po tokių akibrokštų tai tikrai galvoju migruoti į kokį kitą tinklą, bet kartu su savimi išsivesiu ir nemažai pažistamų, neskaitant šeimos narių, o jų tikrai nemažai.O skundai, komentarai, tai manau jiems nemotais.Manau, kad tai reik viešinti ir pranešti kokiai Ryšių tarnybai, gal tada kas ir pasikeis, tokios išvados.
Atsakyti
TRAGEDIJA

Paskambino ir pasiūlė pasiimti naują telefoną. Sutikau ir sutarėm dėl įmokos €75 ir sutarties 2mentams. Kitą dieną pagalvojau parašyti ir paklausti kada siuntinys bus pristatytas. Gavau atsakymą, kad nėra pateiktas užsakymas. Toliau aiškinuosi, kas ne taip ir atsako, kad man negali suteikti telefono už tokią vertę.... OMG, tai kokio velnio skambina ir siulo??? Esme suzinojas, kad bus naujas telefonas uz poros dienu, pardaviau savo ir sia akimirka neturiu jokio ir Omnitel neplanuoja jo atvežti. Paprašiau, kad paskambintų personalo vadovė ir kalba bus konkreti su ja.

Nerekomenduoju ir už tokias nesamones pereinu pas kitą operatorių, tikrai ne į bitę.
Atsakyti
Labai nuvylė tas, kad prieš užsisakant telefoną aiškiai pabrėžė, kad jis atkeliaus per 2 dienas, tačiau jau savaitė praėjo, o telefono dar nėra.. Iš pradžių sakė, kad jis atkeliaus greitai, nes sandėlyje yra, dabar paskambinus ir pasiteiravus kodėl jo dar nėra, pasako, kad jo nebuvo sandėlyje todėl viskas užtruks :)))) Gerb. omnitel konsultantai iš karto prieš žmogui užsisakant telfoną perspėkit, kad tai gali užtrukti apie 2sav., o ne 2 dienas :) Nes tada jau geriau nuvažiuti ir nusipirkti, ne laukti kažin kiek laiko :)
Atsakyti
Būkite labai labai atidūs naudodamiesi Omnitel paslaugomis ir pasirašydami bet kokias sutartis ar jas nutraukdami, kelis kart perklauskite jus dominančių klausimų ir geriausia, ne pas vieną filialo darbuotoją, kad įsitikintumėte, jog tai tiesa. Man teko skaudžiai nudegti, tad papasakosiu, gal kam nors tai bus naudinga ir padės tokių finansiškai skaudžių nesusipratimų išvengti.. Pasirašiau sutartį, suviliojo nuolaidom ir perviliojo į savo tinklą dvejiems metams, ryšiu nesiskundžiau, sąskaitos per didelės irgi neateidavo, bet.. iškart įrašė neteisingą pavardę, pasiskambinau, kad pakeistų į teisingą, sakė viskas bus sutvarkyta, bet mano.omnitel svetainėje vis rodė klaidingą pavardę, vėl perskambinau kodėl taip yra, sakė, kad ten normalu, kur reikia jau viskas pakeista ir ten jie nežino, kodėl taip yra. Taip praėjo dveji metai, baigiantis sutarties terminui nusprendžiau pereiti į labas, nes ten tikrai pigiau siūlo daug daugiau, o gyvendama užmiestį, kalnuotoj vietovėj gero ryšio negalėjau tikėtis nei iš omnitel, nei iš kito tiekėjo, tad nusprendžiau rinktis pigesnį operatorių. Nuėjus į Omnitel saloną, pasakiau, kad baigiasi sutartis ir ar reikia jos atsisakyti, kad norėčiau persinešti numerį į labas. Ten man pasakė, kad nieko atsisakyti nereikia, jei baigiasi sutartis, tai baigiasi. Taip pat pasakė, kad turiu eiti į to operatoriaus saloną, kur noiu numerį persikelti, nuėjus į labas, pasakiau savo norus, tai man patarė susirasti informacijos internete, kaip atlikti perkėlimą, aš perskaičiusi, viską žingsnis po žingsnio atlikau, bet numeris taip ir nepersikėlė. Nebuvo man taip svarbu tas senas numeris, tad nutariau nevargti ir pasilikti naująjį, nepavykus perkelti senojo. Pasibaigus sutarčiai dar buvo nerimas, ar tikrai man neims skaičiuoti kokių mokesčių Omnitel, tad po savaitės prisijungiau prie mano.omnitel ir peržiūrėjau ar nėra naujos sąskaitos, bet ten nieko nemačiau, tad nutariau, kad viskas gerai ir pamiršau. Po daugiau nei 5 mėnesių atėjo pora laiškų iš Omnitel, vis dar neteisinga pavarde (kaip jie ten taip stropiai viską sutvarkė dar prieš metus tai nežinau, bet pavardė vis dar buvo tokia pat klaidinga..)..o laiškuose.. skolos apmokėjimo sąskaita ir kitame jau skolos išieškojimo išlaidų apmokėjimo sąskaita.. Smagumas visas dar tame, kad dėl neteisingos pavardės laiškas buvo pasiklydęs, todėl gavau jį per vėlai ir atėjo jau ir skolos išieškojimo laiškas iš tuo užsiimančios įmonės. Pakraupus ir drebančiomis kojomis nuvažiavau į artimiausią onitel saloną, ten pat kur prieš mažiau nei pusmetį man patvirtino, kad jei ''baigiasi sutartis, tai baigiasi..'' Na ir šįkart man buvo pasakyta, kad čia normalu, ta pati darbuotoja rėžė man į akis, kad kaip aš nesuprantu, kad pasibaigus sutarčiai įjungiamas abonentinis mokestis, tad sutarčiai pasibaigus ją reikia arba prasitęsti arba ateiti pasirašyti jos nutraukimo dokumentus, ką aš nesėkmingai ir bandžiau padaryti prieš pusmetį. Kai aš taip ir pasakiau, man ėmė aiškinti, kad taip nutikti tikrai negalėjo ir ji galinti man atsukti vaizdo kamerų įrašus, kad tai patvirtinti. Kai aš ir paprašiau tą padaryti, tada jau pasakė kad ji tuo čia neužsiimsianti, jei aš kreipsiuosi į teismą ir jis pareikalaus, tada gal ir. Mintyse greit pagalvojau, ar noriu tąsytis po teismus ir gadintis nervus, supratau, kad vis tik ne man tokie dalykai. kam klius kam neklius, bet dar ko gero tie įrašai mano nenaudai gali kur nors ir dingti. Tada pasiteiravau dėl nepakeistos klaidingos pavardės, dėl kurios dar priskaičiuojamas ir skolos išieškojimo mokestis., Atsakymas buvo vėl gi gana aiškus: ''nežinau, kam jūs ir kada ten skambinot ir ko ten prašėt..'' Tada paskiau, ką man dabar daryti, juk ne mano kaltė, kad laiškas buvo kažkur prapuolęs ir aš tos skolos negalėjau sumokėti, šįkart buvau rami, nes ant laiško esantys pašto dėt antspaudai su data mano žodžius patvirtinimo. Bent jau šiuo klausimu man pagalba buvo suteikta, darbuotoja maloniai pasiteiravo valdžio ką man tokiu atveju daryti ir persakė man: sumokėti pirmą skolą ir atnešti, ji nufotografuos ir nusiųs skolos išieškojimo firmai, kad ji sumokėta laiku. Bent jau tai šiek tiek mane nudžiugino, bet neturėjau laiko gerai apgalvoti ar ryžtis kreiptis į teismą, nes skolą apmokėti reikėjo tuoj pat - terminas dėl laiškų vėlavimo buvo jau rytoj. Sumokėjau, atnešiau kvita į omnitel ir man buvo pažadėta, kad tikrai jokių skolų daugiau nebus. Vėl patikėjau, o kaip bus, laikas parodys..
Pikčiausia tikrai ne tai, kad Omnitel darbuotoja neinformuodama manęs padarė klaidą, bet tai, kad tiek laiko negavau jokio pranešimo apie neapmokamas sąskaitas, nei elektroniniu paštu, nei paprastu paštu... Beveik 50€ sumokėjau už visiškai nieką..
Atsakyti
Jau seniai nieko pas juos neperku, nes man nepatinka Omnitel arogancija. Be to, internetu perduodamus duomenis ir mokesčius Omnitel skaičiuoja kaip nori, sau naudinga linkme, interneto duomenų apskaitos sistema naudojama be metrologinės patikros. Bandydami išsiaiškinti kodėl negavote paslaugų, kurias Omnitel reklamavo, tik prarasite laiką. Vietoj patogumų, kurių logiškai tikėjotės, greičiausiai patirsite tik košmarą, nes negausite tų paslaugų, kurių norėjote, arba turėsite tenkintis nekokybiškomis paslaugomis. Neapsisprendusiems siūlyčiau pagalvoti ar tokios 'paslaugos' reikalingos. Viešojoje erdvėje Omnitel garsėja kaip ypač arogantiška ir labiausiai negerbianti klientų bendrovė. Nepuoselėkite didelių vilčių, kad Jūsų pažeistos teisės kaip nors bus apgintos. Omnitel karaliauja ir nesiskaito su vartotojais, nes tą leidžia vietinės valdžios įstaigos, kurios nieko nedaro net gavusios skundų.
Atsakyti
Pasibaisejau! Skambina, siulo is ezio pereiti i abonenta, siulo vienas paslaugas ir menesini mokesti, o kai atveza kortele kurjeris, tai visai kita kaina ir paslaugos! Maza to, buvo sutarta kad atves uz poros dienu, kai baigsiu naktini darba, kad nezadintu manes dienos metu, bet ne, atveza diena anksciau, pazadina mane vidury dienos, aisku tikedamiesi, kad nebusiu atidi ir neskaicius, uzsimiegojus pasirasysiu ju gaidiska sutarti! Iskrypeliu kompanija, ne ant tos papiolet! Susikoskit savo paslaugos i ten kur jums nesueina! Is principo siandien perejau i bite!
Atsakyti
jau keleri metai turiu neriboto mobilaus interneto plana.kas menesi kainuoja virs 17e.jeigu pirmus metus buvau patenkintas, tai dabar kuo toliau, tuo baisiau.rysys puikus, o sparta siaubinga, kartais isvis neimanoma prisijungti.kartais-labai svelniai pasakyta.teks atsisveikinti su tokiu operatoriumi.
Atsakyti
Gal kas pamena kokios buvo omniconnect interneto kainos pries dabartini pasikeitima? Tuomet kai buvo1Gb, 3Gb, 10gb, 30gb ir 50gb planai. Gal kas pamena ir turi reklamines skrajutes?
Atsakyti
Sudarėm sutartį su omnitel, pasirinkau mokamą numerį, pajungė, naudojuosi. vieną dieną, antrą dieną...Aš skambinu, man kažkodėl niekas neskambina. Antros dienos vakare, išsiaiškinu, kad aš galiu skambinti, o kas skambino man-prisiskambina visiškai kitam asmeniui. Paskambinu iš savo naujo telefono numerio pats sau savo numeriu. Prisiskambinu vyrukui. Išsiaiškinom, kad tai jo numeris, su kuriom jis išėjo iš omnitel į tele2. Iš visos šios istorijos seka, kad eilinis vadybinės grandies darbuotojas turi galimybę pasidaryti sau dubliuotą telefono numerį ir naudotis bet kurio omnitel abonento telefono numeriu ir sąskaita. Pranešiau apie tą įvykį omniteliui, tai tie plūgai, sekančią dieną, be perspėjimo, savo nuožiūra, pakeičia telefono numerį. Nei prašau, nei atsiprašau....Taip pat prieš keletą metų buvo įvykis, kai vienam mano pažįstamam prireikė kito omnitel abonento išklotinės-meilės ir ištikimybės reikalai :)). Tai turėjo pažįstamą omnitel salone, kuris atspausdino to asmens telefono skambučių išklotinę. Super...
Atsakyti
Paslaugu kokybe tikrai puiki ir viskas butu gerai, taciau lankstumo nebuvimas sprendziant problemas varo i nevilti.
Atsakyti
Nesuprantu bajerio, užregistruoja ryšio problemas, 4G tai buna, tai dingsta, ta realiai pastebiu, bet gauni žinute, kad viskas gerai, bokste prie kurio jungiasi gedimu nerasta ir ateiti i salona paditikrinti iranga.Pamastykim logiskai, bokstas matosi vizualiai iš namo kiemo, tai ryšys turi buti ką žinau.Net keista, kad šeimos narys turintis tokį patį mobilų, bet kitas tinklas, kuris mano manymu turėtu būti silpnesnis pagal ryšį toje vietoje turi kuo puikiausią 4g ryšį, keistoka, ane.Ir kas svarbiausia, na sakykim įranga bloga, bet ponai, jei tokie mobilūs kaip grand prime blogi, tai ko tą patį rodo ir note4.Rašote, kad reikia ateiti į saloną pasitikrinti įrangą, ir ką Jūs ten ruošiatės patikrinti, praktiškai naujus aparatus?Na, tarkim sim defektas, bet ponai, tam tikroje vietoje pastebeta ryšys pagerėja iki 2padalų.Tai gal turėtu testuoti ne kaži kur pas save salone, kur būna kuo puikiausias ryšys ir jungiasi prie kito bokšto, bet būtent juntis prie to bokšto apie kurį pati kalba eina.Bet faktas tas, jei nenusimanyčiau ką man siulo ir apie ką kalba eina, tai likčiau kvailio vietoje.Ponai, yra žmonių, kurie nusimano šiose technologijose galbūt net žymiai daugiau nei manau įsivaizduojate, tai mano pasiūlymas būtu ne atsiprašant mano manymu nesamones visokias ir klaidinti, o rimčiau investuoti į tinklo plėtrą ir nebus tokių klausimų.
Atsakyti
Buvau labai "maloniai" nustebinta gavusi saskaita. Užsisakiau plana neribotai, i kuri ieina 1, 5 gb ir neriboti skambuciai bei pokalbiai. Taigi omnitel sau leidzia apmokestint interneto 1gb 14, 85 euru. Tai yra 50 lt. Visiskai nera logikos. Kaip to planas kuriame siulo 6 gb gali kainuoti 15 euru, o išnaršius 4 gb turi sumoketi 58 eurus. Nu tikrai siutina kai pamatai tokia saskaita. Logikos visiskai nera:) bent jau omnitelis galetu akcentuoti, kad virsijus yra labai brangu. Jei butu tai pamineje tikrai buciau pasirinkus sumoketi 15 euru uz 6 gb. Tikrai labai nuvylė šis ryšio operatorius:)
Atsakyti
Dingo sunaus telefonas su ezio kortele, paskambinus konsultantams ir paprasius kad uzblokuotu telefona liepe atvykti i salona.Atvykus i salona Elektrenuose pareiske kad jie tokiu paslaugu neteikia, tik pakeite kortele kurioje isliko senas numeris.Paskambinus dar karta, atsiliepe jau kita konsultante ir padiktavus imei, bei asmens kodus, viska sutvarke uzblokavo ta prakeikta telefona.Tai va is trecio karto, nuotaika irtaip del to telefo subjurus o cia dar durnina, aciu konsultantei Rutai, kuri viska sutvarke.Tas trecias skambutis buvo principinis, galvojau dvi pasake kad nedaro, reiskia nedaro, o pasirodo visgi taip paprasta.
Atsakyti
Dirba labai neatsakingi konsultantai, registruojama problemą priima, tačiau neregistruoja. Lauki nežinia ko... Pinigus už paslaugas nuskaito, tačiau paslaugų neatlieka.
Atsakyti
Būkite atsargūs! Omnitel sukčiavimo ir klientų apgaudinėjimo mąstai yra pakankamai dideli! Ir atrodo, kad viskas vyksta su bendrovės vadovo D. O. Strömberg‘o žinia. Bendrovė reklamuoja nemokamas paslaugas, kurių vėliau galite negauti arba jos bus nepagrįstai apmokestintos. Perduodamų duomenų apskaitos sistema neturi nei liudijimų, nei pažymėjimų, patvirtinančių, kad duomenys ir mokesčiai skaičiuojami tiksliai. Naudoti tokias sistemas Lietuvoje draudžiama! Neužkibkite ant Ežio reklamų, ypač dėl „tipsų“, nes surinkti reikiamo kiekio ir užsisakyti norimo plano tiesiog nespėsite. Paslaugų planai nuolat keičiami, kainos didinamos. Jei pareikalausite to, kas jums priklauso (pvz. grąžinti nepagrįstai priskaičiuotus mokesčius), Bendrovės atstovai elgsis arogantiškai, galite sulaukti net atvirai demonstruojamo nepasitenkinimo. Vartotojų teises turinčios ginti institucijos (pvz. Ryšių reguliavimo tarnyba, Konkurencijos taryba, Metrologijos inspekcija ir kt.) yra neįgalios - nieko neįstengiančios padaryti, net ir tais atvejais, kai teisės aktai akivaizdžiai pažeidinėjami. Nenustebkite, jei valstybinės institucijos pradės ginti ne Jūsų, bet Omnitel interesus, vietoje pagalbos galite sulaukti tik trukdžių ir papildomų kliūčių, ribojančių Jūsų galimybes kreiptis tiesiogiai į teismą. Jei vis dėl to nuspręsite iš Omnitel išsireikalauti tai, ko negavote, kas buvo reklamuojama ir Jums priklauso, tai ko gero turėsite praeiti kryžiaus ir kančių kelius, prarasite daug laiko. Jei tam esate pasirengę, tai linkiu sėkmės!
Atsakyti
Baisus elgesys su klientais.

Buvome verslo klientai 5 metus. Kažkodėl sąskaitos trims interneto abonentams el. paštu ateidavo su dviem mokėjimo datomis viduryje ir gale mėnesio. prašymas apjungti nedavė rezultatų. Praleidus mokėjimą atjungė internetą, bet priskaičiavo mokėti kaip už beveik pilną mėnesį. Kai pasakėme, kad Tele 2 kur turime telefonus elgiasi geriau ir mes išeiname priskaičiavo mums išėjimo proga maždaug mėnesio mokesčio dydžio skolos administravimo išlaidas.
Jeigu normalus verslas baudžia nuo 0, 05 proc. per dieną netesybų, tai mūsų atveju įvertinus nesuteiktas paslaugas ir primestas sutarties nutraukimo proga skolos administravimo išlaidas tai Omnitel nesibodi ir 400 % mėnesio ir 4800 % proc metinių palūkanų už savo "paslaugas".
Mums tai principo reikalas nebūti kvailinamiems nes sumos nėra didelės.

APGAILĖTINAS VERSLAS
Atsakyti
Laba dine pranesti kad mobilus internetas veikia tik mieste kai ivaziuoji 2km uz miesto gali net nemegint naudotis.
Atsakyti
as omnitel jau 11m ir man isiule telefona nemokomai, bet isiule ir vargo, po 3savaiciu pradejo trukineti rysys poto 3 dienas negalejau nekam paskambinti ir man niekas neprisiskambino, issimem kortele ir vel ijungime pradejo veikti bet sunku prisiskambinti ir man nedosiskambino.gal buvo koks brokotas todel ir iskise.
Atsakyti
Lina 2015-06-11 10:54:45
Pirkau kompiuteri ir interneta is Omnitel, garantija 36 men. Naudoju kompiuteri ir interneta ir saskaitu gavimui ir ju perziurai. Nesenai pradejo neveikti Adobe Reader programa ir negaliu perziurineti saskaitu. Kreipiaus i Omnitel pagalbos bet pareiske kad del programu neveikimo nekonsultuoja. Kreipiaus pagal garantini i servisa, ten atsake kad taiso tik detales.. Todel dabar esu aklavieteje ir nezinau kaip spresti sia problema nes kviesti del to meistra ir moketi uz tai as nenoriu. Jei pirkau kompiuteri ir interneta is Omnitel tai jie ir turi padeti, nes kompiuteris be programu yra niekas. Ryskiai omnitel konsultantams truksta geranoriskumo klientu atzvilgiu..
https://get.adobe.com/reader/?loc=uk
Orginali programa ir nemokama, sena isdiegit pirma.
Atsakyti
Sveiki jusu žemėlapy rodo jog 4G. Rišys gana geras bet telefone rodo tik iki 2padalu stiprumo džiaugiuos jog bus geras rišys internetui bet kada butu galima sulaukt kada bus diegiama 4G. Rišys visu pajėgumu LAUKUVOS miestelyje
Atsakyti
Pirkau kompiuteri ir interneta is Omnitel, garantija 36 men. Naudoju kompiuteri ir interneta ir saskaitu gavimui ir ju perziurai. Nesenai pradejo neveikti Adobe Reader programa ir negaliu perziurineti saskaitu. Kreipiaus i Omnitel pagalbos bet pareiske kad del programu neveikimo nekonsultuoja. Kreipiaus pagal garantini i servisa, ten atsake kad taiso tik detales.. Todel dabar esu aklavieteje ir nezinau kaip spresti sia problema nes kviesti del to meistra ir moketi uz tai as nenoriu. Jei pirkau kompiuteri ir interneta is Omnitel tai jie ir turi padeti, nes kompiuteris be programu yra niekas. Ryskiai omnitel konsultantams truksta geranoriskumo klientu atzvilgiu..
Atsakyti
Esu nusivylusi Omnitel lankstumu seniems klientams. Iki sutarties pabaigos liko keli menesiai, manu sugedo telefonas, paskambinau į Omnitel ir ten man pasakė, kad telefoną galiu įsigyti tik nuo birželio 13 su kokiom nors nuolaidom. O dabar galiu, tik kaip eilinis žmogus pirkti naują telefoną išsimokėtinai pilna kaina. Tai padaryti aš galiu bet kokioje parduotuvėje ir tam man nereikalingas Omnitel, bet kadangi esu klientė jau daug metų pamaniau, kad galima klientui padėti. Bet pasirodo lengviau su savo numeriu pereiti į kitą tinklą ir gauti telefoną nemokamai.
Atsakyti
Noriu visiems pranest apie Omnitel interneta. Jis yra visiskas absoliutus sudas. Galiu isvardyt visas problemas: visu pirma daug letesnis nei sako - net nera arti ko is tikruju prizada. Kai baigiasi tu gauni nemokama "letesni interneta". Pzdc net netriu zodziu... jau geriau buti be interneto nei su tuo sudo gabalu. Pvz 30GB net neisnaudoji ir tau vistiek duoda "leteni interneta". Stai kiek jus galit naudotis situo sudu. Kai uzsakysit galesit naudotis nuo 10-30 menesio dienos, tada atjungia ir duoda ta leta tranta. po to reikia vel laukt kito menesio 10 dienos. Tai taip iseina kad per 2 menesius gali naudotis situo sudu 20 dienu... uz 20 Euru... Eikit jus nx Omnitel... As tiesiog noriu visiems pasakyt kad NIEKADA nepirktumet sito supisto "interneto" kitur galima surast daug greitesni, daug geresni ir daug pigesni interneta.

P.S. naudojuos mobiliu internetu bet tai turbut ir normalus pas juos sudas. Turbut kai atsisakysiu kokius man nezinomus dalykus dar prisakys kad reikia uz kazka moket. NIEKADA NEPIRKIT SITO SUDO
Atsakyti
sveiki turiu 30gb, sian gavau zinute esat virsi limita, praejo tik 11 dienu, o savitarnoj raso tik 16gb isnaudota, pasiskambinau klausiu kame cia reikalas jie man sako, nuo jusu isnaudotu 2klb mes nuimam 10klb nieko nesuprantu visiskai
Atsakyti
Laba diena, norėčiau su jumis nutraukti sutartį, kadangi paslaugos yra nekokybiškos.Esu labai sena Jūsų klientė, tačiau nuo pernai vasaros labai pablogėjo ryšys mano namuose.Visur Lietuvoje susikalbu, žinutės nukeliauja net į Australiją, Argentiną, o štai savo namuose negalime normaliai susišnekėti.Tai nesujungia ir rašo "sujungimo klaida", tai dingsta ryšys.Jau pavargau.Dėl šios problemos kalbėjau su Jūsų darbuotojais prieš 2-3 savaites.Gavau atsakymą, kad viskas tvarkoje, yra numatomas stiprintuvų statymas.Man dabar reikia normaliai susikalbėti.Esu invalidė, negaliu net su gydytojais telefonu konsultuotis dėl pastovaus ryšio trūkinėjimo, tenka perskambinti po kelis kartus, kad susikalbėčiau.Kaip galėčiau nutraukti sutartį dėl nekokybiško ryšio?Ačiū.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras (MTTC)
Adresas: Algirdo g. 25, LT-03219 Vilnius.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis...
Cgates
Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos, telekomunikacijos, ryšio priemonės, televizija ir radijas.
Televizijos ir interneto tiekėjas. Šviesolaidinis internetas, skaitmeninė, kabelinė televizija, fiksuoto telefono ryšio paslaugos, VDNET, CGATES, VIGINTA, TELESAT, AKTV, MKTV, Mikrovisatos TV.
UAB koncernas "ALGA" (Patirtis atsispindi darbuose)
Adresas: Gamyklų g. 4, LT-68108 Marijampolė.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba, durys, raktai, spynos, fasadas, fasado apdaila, komunalinė technika, kuras, naftos produktai, degalinės, langai, metalas, apdirbimas, gaminiai, metalo konstrukcijos, angarai, nekilnojamasis turtas, statyba, statybos technika, įranga, nuoma, stogų dangos, paslaugos, šiltinimas, renovacija, telekomunikacijos, ryšio priemonės, transporto paslaugos.
PAGRINDINĖ VEIKLA UAB koncerno „ALGA“ pagrindinis tikslas – pateikti kokybiškus ir saugius metalo konstrukcijų, aliuminio ir plastiko gaminius, bei kitą gaminamą produkciją, taip pat suteikti projektavimo, statybos bei transporto...
BK grupė (HIKVISION | ELDES I UMIRS)
Adresas: Pramonės pr. 4D, LT-51329 Kaunas.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms, didmeninė prekyba, mažmeninė prekyba, priešgaisrinė sauga, sistemos, telekomunikacijos, ryšio priemonės.
• Video stebėjimo sistemos • Įsilaužimo aliarmo sistemos • Praėjimo kontrolės sistemos • Gaisro aptikimo sistemos • IP video stebėjimo sistemos APSAUGOS SISTEMOS CENTRALĖS DSC - zonų centralės, apsaugos centralės, išplėtimo moduliai...
Varicom
Adresas: Vytauto g. 20, LT-08119 Vilnius.
Veiklos sritys: akumuliatoriai, elektrodalys ir elektroįranga, elektromontavimo medžiagos, energetika, alternatyvioji energetika, krautuvai, keltuvai, liftai, švaros, valymo paslaugos, telekomunikacijos, ryšio priemonės.
ENERGETIKA Elektros generatoriai Dyzeliniai elektros generatoriai Benzininiai elektros generatoriai Ekonominės klasės elektros generatoriai Kompaktiški elektros generatoriai Nepertraukiamo maitinimo šaltiniai UPS nepertraukiamo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

„STORA ENSO“ remia John Nurminen‘o fondo „Švari baltijos jūra“ projektus
„STORA ENSO“ remia John Nurminen‘o fondo „Švari baltijos jūra“ projektus 02-05 16:09
„Stora Enso" pasirašė trejų metų paramos sutartį su John Nurminen‘o fondu „Švari Baltijos jūra" šio fondo vykdomiems projektams. „Bendradarbiaudami su...
Konkuruojame patys su savimi
Konkuruojame patys su savimi 02-09 23:05
Konkuruoti buvo paprasta. Jei ne praktiškai, tai bent jau teoriškai. Dar visai neseniai dauguma bendrovių tiksliai žinojo, kas yra jų konkurentai, kaip ir kokiuose segmentuose su jais varžytis.
Tarp naujausių reklamų: nuo "Fiat" iki spalvingos "Fantos"
Tarp naujausių reklamų: nuo "Fiat" iki spalvingos "Fantos" 02-09 20:41
Tarp naujausių savaitės reklamų – itališka "Fiat" šeima (agentūra "Reklamos akademija"), šiam gamintojui kurtas spaudos darbas (reklamos agentūra "Be ledo"). Taip pat agentūros "Not Perfect | Y&R"...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar esate naudojęsi greitaisiais kreditais?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

ConocoPhillips 34,43 +4,65%
Chevron 85,99 +3,75%
Avon 3,31 +2,48%
Texas Instruments 50,90 +2,04%
Visa 67,77 -5,27%
Adobe Systems 74,94 -5,38%
Hewlett-Packard 9,37 -5,45%
Western Digital 41,91 -8,61%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 25,83 +0,86%
Jautiena 167,11 -5,62%
Varis 4638,83 -3,36%
Dyzelis 1,14 -19,15%
Dujos (JAV) 1,92 -7,69%
Apelsinai 770,00 +0,20%
Nafta 30,89 -2,62%
Benzinas 1,28 -7,25%