VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Septem LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Septem LT

Atsiliepimai apie Septem LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Septem LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Gabrielė N. 2017-09-16 20:03:39
Prieš pirkdama nusprendžiau paskaityti komentarus, kurie, tiesą sakant, vos neprivedė iki to, kad nepirkčiau produkto. Tačiau nusprendžiau surizikuoti. Likau labai patenkinta tiek pristatymu, tiek pačiu pirkiniu. Dėkui :)
Laba diena, p. Gabriele,
Džiugu, kad pirkinys iš internetinio išpardavimų klubo MemberShop Jums tiko ir patiko.
Tikimės ir vėliau patenkinti Jūsų poreikius.

Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Kristina 2017-09-19 14:02:29
Esu maloniai nustebinta klientų aptarnavimu, nėra ko lyginti su ankstesniu, ne tik maloniai bendrauja, bet ir perskambina darbuotojos. Žodžiu - taip ir toliau (smiley)
Laba diena, p. Kristina,

MemberShop komandos nariai nuoširdžiai dėkoja Jums už malonų atsiliepimą.
Visuomet tobulėjame ir stengiamės patenkinti kiekvieno kliento poreikius.

Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Regina 2017-09-20 11:01:05
Pasibaisėtinas aptarnavimas, atsiuntė vienu dydžiu mažesnį paltą ir dar akiplėšiškai įrodinėja, kad aš tokį užsakiau. Tik kokį užsakiau, aš turiu jūsų pačių man atsiūstame el.pašte, tuo pačiu atsiuntėte man ir gamintojo dydžių lentelę kur matoma, kad aš užsakiau teisingai, o jūs agresyviai įbrukot mažesnio dydžio prekę, net neatsiprašėt. Taip, grąžinti aš galiu, bet aš jau apmokėjau už pristatymą ir dėl jūsų klaidos prarandu pinigus, prarandu laiką važinėdama į jūsų grąžinimo punktą ir neturėsiu palto tik dėl jūsų kaltės. Ir dar kartą...dar nesu susidūrusi su pardavėju štai taip negerbiančiu savo pirkėjo. Tikrai ne vieną prekę pas jus pirkau, bet labai esat nepatikimi ir nemalonūs.
Laba diena, p. Regina,

Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Norime pakomentuoti situaciją: užsakyta prekė JOETAILORED-KHACH_10 Jovonna London M, pagal nurodytą UK dydį 10, pagal EU - M. Jums pateikus informaciją, apie tai kokią prekę gavote, buvo matyti ant etiketės, kad toks dydis buvo nurodytas. MemberShop išpardavimų klube pateikta dydžių lentelė yra bendro pobūdžio, joje nurodyta, kad UK 10 dydis atitinka S/M dydį, o ne M.
Dydžių lentelė bendro pobūdžio, joje nėra pateikta konkretaus gamintojo. Atsiprašome, kad Jus suklaidinome. Šiuo metu dydžių lentelė kuriama pagal kiekvieną tiekėją atskirai.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi - Jūsų pastabos dėl aptarnavimo kokybės perduotos atsakingam asmeniui.

Kilus papildomiems klausimams, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Pasibaisėtinas aptarnavimas, atsiuntė vienu dydžiu mažesnį paltą ir dar akiplėšiškai įrodinėja, kad aš tokį užsakiau. Tik kokį užsakiau, aš turiu jūsų pačių man atsiūstame el.pašte, tuo pačiu atsiuntėte man ir gamintojo dydžių lentelę kur matoma, kad aš užsakiau teisingai, o jūs agresyviai įbrukot mažesnio dydžio prekę, net neatsiprašėt. Taip, grąžinti aš galiu, bet aš jau apmokėjau už pristatymą ir dėl jūsų klaidos prarandu pinigus, prarandu laiką važinėdama į jūsų grąžinimo punktą ir neturėsiu palto tik dėl jūsų kaltės. Ir dar kartą...dar nesu susidūrusi su pardavėju štai taip negerbiančiu savo pirkėjo. Tikrai ne vieną prekę pas jus pirkau, bet labai esat nepatikimi ir nemalonūs.
Atsakyti
Esu maloniai nustebinta klientų aptarnavimu, nėra ko lyginti su ankstesniu, ne tik maloniai bendrauja, bet ir perskambina darbuotojos. Žodžiu - taip ir toliau (smiley)
Atsakyti
Prieš pirkdama nusprendžiau paskaityti komentarus, kurie, tiesą sakant, vos neprivedė iki to, kad nepirkčiau produkto. Tačiau nusprendžiau surizikuoti. Likau labai patenkinta tiek pristatymu, tiek pačiu pirkiniu. Dėkui :)
Atsakyti
Pirkau šioje kompanijoje batus tai vieni po dviejų savaičių suplyšo kiti po 2 dienų. Kadangi prekės buvo nekokybiškos paprašiau grąžinti pinigus, Tai gavau pasiūlymą batų kainą sumažinti keliais eurais, Man atsisakius kainos sumžinimo, tiesiu taikymu pasiūlė kreiptis VVTAT. Tai mielosios turėkite omenyje, kad jeigu prekę gausit nekokybišką turėsit daug problemų kol atgausit savo pinigus. Parduota nekokybiška prekė yra ne pardavėjo, pirkėjo problema tokia šios įmonės politika. Tokio požiūrio į klientą dar reik paieškoti.
Atsakyti
Erika 2017-08-20 12:48:00
Grąžinant rūbus šioje parduotuvėje jie visada būna „ištepti”.
Laba diena, p. Erika,
Dėkojame, kad susisiekėte. Informuojame, kad visos MemberShop prekės - tiek prieš jas išsiunčiant, tiek grąžinus klientams yra tikrinamos.
Jei turite papildomų klausimų, prašome susisiekti el. paštu - kokybe@membershop.lt (nurodant užsakymo numerį ar kitą identifikuojančią informaciją). Su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti konkrečios įvykusios situacijos.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
MemberShop 2017-08-04 11:38:03
Gerb. Rasa,
Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@membershop.lt ir patikslinti užsakymo numerį, kadangi pagal pirkėjo vardą informacijos apie užsakymą identifikuoti negalime. Norime išspręsti susiklosčiusią situaciją
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda,
Grąžinant rūbus šioje parduotuvėje jie visada būna „ištepti”.
Atsakyti
Inga 2017-08-08 18:57:48
Pirkau Versace Woman EDP, 100 ml. už 27 Eur (pradinė kaina 91 Eur). O atsiuntė tiesiog 100 ml. vandenėlio su kažkokiu tai kvapeliu, aš jau net nekomenuoju kvapo. O palyginti turiu su kuo, nes tokius kvepalus turiu parvežtus iš JAV.
Laba diena, p. Inga,
Informuojame, kad bendradarbiaudami su žymiausiais tiekėjais ir oficialiais jų atstovais užtikriname visų prekių originalumą ir autentiškumą.
Patikrinome informaciją - tačiau, dėl šios situacijos pirkėjų užregistruoto kreipimosi nebuvome gavę.
Maloniai prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu info@membershop.lt, nurodant užsakymo numerį ir pridėjus gautos prekės fotonuotrauką. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Pirkau Versace Woman EDP, 100 ml. už 27 Eur (pradinė kaina 91 Eur). O atsiuntė tiesiog 100 ml. vandenėlio su kažkokiu tai kvapeliu, aš jau net nekomenuoju kvapo. O palyginti turiu su kuo, nes tokius kvepalus turiu parvežtus iš JAV.
Atsakyti
Rasa 2017-08-03 18:45:14
Grąžinus suknelę manęs el. paštu buvo paklausta gavome iš Jūsų grąžintą prekę.
Prašome patikslinkite ar gautos prekės kokybė Jus tenkino?
Galbūt turite pastebėjimų? Atsakius, kad tenkino (nes suknelė tikrai buvo graži), bet netiko dydis. Kitą dieną prasidėjo kaltinimai, kad perkabinta etiketė, ištepta ir taip toliau. Bet pirmame laiške apie tai net neužsiminė, o iš "kokybės" niekas net nesusisiekė. Nes suknelės etiketė ir kokybė buvo tokia kokią gavau ir grąžinau. Linkiu, kad taip kitoms neatsitiktų.
Gerb. Rasa,
Maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@membershop.lt ir patikslinti užsakymo numerį, kadangi pagal pirkėjo vardą informacijos apie užsakymą identifikuoti negalime. Norime išspręsti susiklosčiusią situaciją
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda,
Atsakyti
MemberShop 2017-08-03 10:14:32
Laba diena, p. Rasa,
Prašome susisiekti el. paštu: kokybe@membershop.lt ir plačiau pakomentuoti susiklosčiusią situaciją su užsakyta suknele (nurodykite užsakymo numerį). Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Patikiname, kad visos prekės (siunčiamos pirkėjams, ar grįžusios) yra tikrinamos.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Grąžinus suknelę manęs el. paštu buvo paklausta gavome iš Jūsų grąžintą prekę.
Prašome patikslinkite ar gautos prekės kokybė Jus tenkino?
Galbūt turite pastebėjimų? Atsakius, kad tenkino (nes suknelė tikrai buvo graži), bet netiko dydis. Kitą dieną prasidėjo kaltinimai, kad perkabinta etiketė, ištepta ir taip toliau. Bet pirmame laiške apie tai net neužsiminė, o iš "kokybės" niekas net nesusisiekė. Nes suknelės etiketė ir kokybė buvo tokia kokią gavau ir grąžinau. Linkiu, kad taip kitoms neatsitiktų.
Atsakyti
Rasa 2017-08-02 21:06:10
Man taip pat buvo pirkau iš Membershop suknelę, po to nenori priimti atseit ji ištepta, etiketė perkabinta, nors to tikrai nebuvo, akivaizdžiai sukčiauja, nenoriu turėt reikalų su šia parduotuve.
Laba diena, p. Rasa,
Prašome susisiekti el. paštu: kokybe@membershop.lt ir plačiau pakomentuoti susiklosčiusią situaciją su užsakyta suknele (nurodykite užsakymo numerį). Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Patikiname, kad visos prekės (siunčiamos pirkėjams, ar grįžusios) yra tikrinamos.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Gitana 2016-04-29 17:17:54
Man tas pats. Ir kaip man įrodyt, kad ne aš. Į vartotojų teises nebandėt ?
Man taip pat buvo pirkau iš Membershop suknelę, po to nenori priimti atseit ji ištepta, etiketė perkabinta, nors to tikrai nebuvo, akivaizdžiai sukčiauja, nenoriu turėt reikalų su šia parduotuve.
Atsakyti
vaida 2017-06-08 12:26:18
labai prastai su pinigu grazinimu jei netinka preke, daugiau nebesinaudosim jusu paslaugomis.Klientų informavimas telefonu išvis baisus.
Laba diena, p. Vaida,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų (gražinimo numeris ar kita identifikuojanti informacija), neturime galimybės plačiau pakomentuoti šios situacijos.
Primename, kad www.membershop.lt skiltyje DUK (dažniausiai užduodami klausimai) nurodoma informacija, kad grąžinant prekes, pinigai grąžinami banko pavedimu per 14 dienų nuo tos dienos, kai buvo gautas Pirkėjo pranešimas apie sutarties nutraukimą (gražinimas perduotas siuntų tarnyboms).
Maloniai prašome susisiekti su atsakingu už kokybišką klientų aptarnavimą asmeniu elektroniniu paštu - kokybe@membershop.lt, nurodant telefono numerį, kuriuo buvo vykdoma komunikacija.
Patikiname, kad su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti susiklosčiusią situaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
labai prastai su pinigu grazinimu jei netinka preke, daugiau nebesinaudosim jusu paslaugomis.Klientų informavimas telefonu išvis baisus.
Atsakyti
MemberShop 2017-06-03 20:09:08
Laba diena, p. Egle,
Dėkojame, kad susisiekėte. Džiugu, kad esate mūsų pirkėja ir įgytos prekės Jums patinka.
Norime pakomentuoti situaciją, nutikusią MemberShop prekių atsiėmimo punkte. Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi - Jūsų pastabos dėl darbuotojos aptarnavimo kokybės perduotos atsakingam asmeniui.
Apgailestaujame, tačiau kaip ir daugelis internetinės prekybos įmonių negalime suteikti galimybės pasimatuoti prekių prieš jas įsigyjant: kadangi esame ne parduotuvė, o uždaras išpardavimų klubas, Jūsų užsakyta prekė dažnai būna vienetinė. Patikiname, kad tai vykdome dėl pačių klientų patogumo - apmokėjus už užsakytas prekes jas galite pasimatuoti MemberShop prekių atsiėmimo punkte įrengtose patogiose ir erdviose matavimosi kabinose, o prekei netikus - grąžinti ją ir atgauti sumokėtus pinigus.
Jei turite pastebėjimų ar pasiūlymų, maloniai prašome susisiekti el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Sveiki,
Ačiū už atsakymą, bet tai nieko nepaaiškina. Aš ir neprašiau rankinės MATUOTIS, bet bent jau įsitikinti, kad ji be defektų, būtų puiku. Ji net nebuvo kažkaip ypatingai supakuota (tad išpakavimas prekei niekaip nepakenktų), tad laikau tai Jūsų dideliu nelankstumu. Apsikraunate bereikalingu darbu, nes absurdiška susimokėjus už prekę ją išpakuoti ir iškart nešti grąžinti. Juk grąžinimus taip pat reikia administruoti. Sakykite, ką norite, bet tai kelia įtarimų.
Atsakyti
Eglė 2017-05-31 23:09:02
Pradėsiu nuo to, kad įsigyta preke esu labai patenkinta, bet komentaras bus ne apie tai, o apie itin keistas įmonės vidines taisykles.
Išsirinktą prekę (rankinę) pasirinkau atsiimti parduotuvės biure ir atsiskaityti vietoje. Stengiuosi taip daryti visad, nes norisi mokėti pinigus tik turint prekę rankoje. Atvykus atsiimti rankinės, man pareiškė, kad jos "nerodys, kol nesusimokėsiu". Neleis net pačiupinėti pakuotės. Kasininkė pasidėjo ją sau prie kojų (!) ir aiškino, kad pakuotę man perduos ir parodys tik tuomet, kai sumokėsiu pinigus. O jei prekė nepatiks, pasak jos, galėsiu čia pat ją ir grąžinti, nes grąžinimo punktas - už kampo. Tokių "optimalių" procesų matyti dar neteko jokioje e-parduotuvėje, kuri suteikia galimybę prekes atsiimti biure (pvz. pigu.lt, kurių aptarnavimas visad aukščiausio lygio). Tai kelia labai daug įtarimų. Norėčiau, kad įmonės atstovai tai plačiau pakomentuotų.
P.S. Pakraupau nuo kai kurių komentarų apie negrąžinamus pinigus. Čia jau įstatymo pažeidimas, nekalbu apie elementarią verslo etiką ir moralę.
Laba diena, p. Egle,
Dėkojame, kad susisiekėte. Džiugu, kad esate mūsų pirkėja ir įgytos prekės Jums patinka.
Norime pakomentuoti situaciją, nutikusią MemberShop prekių atsiėmimo punkte. Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi - Jūsų pastabos dėl darbuotojos aptarnavimo kokybės perduotos atsakingam asmeniui.
Apgailestaujame, tačiau kaip ir daugelis internetinės prekybos įmonių negalime suteikti galimybės pasimatuoti prekių prieš jas įsigyjant: kadangi esame ne parduotuvė, o uždaras išpardavimų klubas, Jūsų užsakyta prekė dažnai būna vienetinė. Patikiname, kad tai vykdome dėl pačių klientų patogumo - apmokėjus už užsakytas prekes jas galite pasimatuoti MemberShop prekių atsiėmimo punkte įrengtose patogiose ir erdviose matavimosi kabinose, o prekei netikus - grąžinti ją ir atgauti sumokėtus pinigus.
Jei turite pastebėjimų ar pasiūlymų, maloniai prašome susisiekti el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Sigita 2017-06-02 16:48:06
Sveiki. Esu labai nusivylus šią e.parduotuvę, daugiau niekada. Pirkau rankinę, kurią išpakavus jau pamačiau, kad niekada jos nenešiosiu, paprastas rankinukas, su tušinuko įbrėžimu, patrinta oda, be to net nešviečia orginaliu daiktu, užkabinta paprasta pigi kartonine etiketė buktai to itališko vardo rankinė, nejuokinkint žmonių, košmaras Ta pačia dieną supakvau ir išsiunčiau atgal. Dabar vyksta grąžinimo procesas jau greitai bus mėnuo, paskambinus sako, nežino, kada grąžins, kita kart sako, kitą savaitę. Ką tik pasakė, dar kitą savaitę.Pradėsiu ruošti raštą vartotojo teisėms, kažkoks pasityčiojimas, nepatyriau šito nei vienoje pasaulio šalyje.
Laba diena, p. Sigita,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų (užsakymo arba gražinimo numerio), neturime galimybės plačiau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi, todėl maloniai prašome susisiekti su atsakingu asmeniu elektroniniu paštu - kokybe@membershop.lt. Bendradarbiaudami su tiesioginiais žymiausių pasaulyje prekinių ženklų gamintojais ir oficialiais jų atstovais užtikriname 100 % visų prekių aukščiausią kokybę ir autentiškumą.
Patikiname, kad su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti susiklosčiusią situaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Sveiki. Esu labai nusivylus šią e.parduotuvę, daugiau niekada. Pirkau rankinę, kurią išpakavus jau pamačiau, kad niekada jos nenešiosiu, paprastas rankinukas, su tušinuko įbrėžimu, patrinta oda, be to net nešviečia orginaliu daiktu, užkabinta paprasta pigi kartonine etiketė buktai to itališko vardo rankinė, nejuokinkint žmonių, košmaras Ta pačia dieną supakvau ir išsiunčiau atgal. Dabar vyksta grąžinimo procesas jau greitai bus mėnuo, paskambinus sako, nežino, kada grąžins, kita kart sako, kitą savaitę. Ką tik pasakė, dar kitą savaitę.Pradėsiu ruošti raštą vartotojo teisėms, kažkoks pasityčiojimas, nepatyriau šito nei vienoje pasaulio šalyje.
Atsakyti
Pradėsiu nuo to, kad įsigyta preke esu labai patenkinta, bet komentaras bus ne apie tai, o apie itin keistas įmonės vidines taisykles.
Išsirinktą prekę (rankinę) pasirinkau atsiimti parduotuvės biure ir atsiskaityti vietoje. Stengiuosi taip daryti visad, nes norisi mokėti pinigus tik turint prekę rankoje. Atvykus atsiimti rankinės, man pareiškė, kad jos "nerodys, kol nesusimokėsiu". Neleis net pačiupinėti pakuotės. Kasininkė pasidėjo ją sau prie kojų (!) ir aiškino, kad pakuotę man perduos ir parodys tik tuomet, kai sumokėsiu pinigus. O jei prekė nepatiks, pasak jos, galėsiu čia pat ją ir grąžinti, nes grąžinimo punktas - už kampo. Tokių "optimalių" procesų matyti dar neteko jokioje e-parduotuvėje, kuri suteikia galimybę prekes atsiimti biure (pvz. pigu.lt, kurių aptarnavimas visad aukščiausio lygio). Tai kelia labai daug įtarimų. Norėčiau, kad įmonės atstovai tai plačiau pakomentuotų.
P.S. Pakraupau nuo kai kurių komentarų apie negrąžinamus pinigus. Čia jau įstatymo pažeidimas, nekalbu apie elementarią verslo etiką ir moralę.
Atsakyti
MemberShop 2017-05-03 16:41:34
Laba diena, p. Olga,
Jei turite klausimų, susijusių dėl prekių pristatymo, apmokėjimo ar grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums bus suteikta išsami informacija.
Tel.: 8 700 55520;
El. p.: pagalba@membershop.lt;
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Nejuokaukit :D tikrai su jumis nieko bendro nenoriu turėti, galėjot net neatrašynėti į mona komentarą :D
Atsakyti
Diana 2017-04-12 08:53:11
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Prekes galu gale gavau visas. Kokybe patenkinta, nes prekes yra zinomu prekiu zenklu. Pristatymo velavimas (keliu savaiciu!) tikrai sugadino planus, bet neatmetu galimybes, kad kartais pasitaiko visiems.
Atsakyti
Olga 2017-05-03 16:17:03
Aciu uz komentarus, galvojau is ju pirkti, nors ir dvejojau, dabar tikrai ne
Laba diena, p. Olga,
Jei turite klausimų, susijusių dėl prekių pristatymo, apmokėjimo ar grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums bus suteikta išsami informacija.
Tel.: 8 700 55520;
El. p.: pagalba@membershop.lt;
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Diana 2017-04-12 08:53:11
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Aciu uz komentarus, galvojau is ju pirkti, nors ir dvejojau, dabar tikrai ne
Atsakyti
Kiek skaitau atsiliepimus - kažkaip keista. Kiek perku, viskas labai puiku ir visada laiku ateina užsakymai. Na, bet čia gal kaip kam pasiseka. Mergaitės bendraujančios telefonu maloniai ir informatyviai aptarnauja, jokių nusiskundimų. Gal pasikeitė kolektyvas? Nes anksčiau, pamenu, būdavo gana sunku visą informaciją gauti telefonu, o dabar greitai ir operatyviai atsako į visus klausimus. Tikrai esu patenkinta - pirkau, perku ir pirksiu!
Atsakyti
Jurgita 2017-04-25 16:53:19
Sveiki, norejau uzsisakyti basutes, bet perskaicius atsiliepimus "atsoko noras". Buvau susidurus su panasiais el., parduotuves pardavejais, kur vos vos atgavau preke (nors ne ta kaip uzsakinejau) ir nelikau visiskai tusciom, - kaip kiti.
Aciu kad dalinates savo patirtimi.
Laba diena, p. Jurgita,
Jei turite klausimų, susijusių dėl prekių pristatymo, apmokėjimo ar grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums bus suteikta išsami informacija.
Tel.: 8 700 55520;
El. p.: pagalba@membershop.lt;
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Sveiki, istorija mano tokia: uzsisakiau, paskaiciau komentarus po to, bet nenusiminiau, pagalvojau bus kaip bus....Man uzsakymai visi atejo po trieju dienu, puiku! Kokybe nenusivyliau, viskas kaip dera, ka maciau ant foto ta gavau (spalva, kokybe, audiniu sudetis...gera) Saunuoliai, jokiu problemu. Yra toks posakis : kas nedirba tas neklysta. Esu patenkinta, man viskas sekmingai. Aciu uz demesi.
Atsakyti
Sveiki, norejau uzsisakyti basutes, bet perskaicius atsiliepimus "atsoko noras". Buvau susidurus su panasiais el., parduotuves pardavejais, kur vos vos atgavau preke (nors ne ta kaip uzsakinejau) ir nelikau visiskai tusciom, - kaip kiti.
Aciu kad dalinates savo patirtimi.
Atsakyti
Dalia 2017-04-19 07:24:54
Laba diena, labai nepaslaugūs ir nemalonūs bendraujant. Visai nebando padėti klientui. Užsakius express pristatymo prekes reikia laukti apie mėnesį laiko. O aš užsakiau prekes kurias noriu gauti bent per dvi/treis savaites. Užsakiau vasaros prekes, tame tarpe kremą nuo saulės. Gaunasi, kad prekių pristatymas nukeltas į mano atostogų pradžią kada aš net negalėsiu jų atsiimti. Tai kam tie daiktai man reikalingi? Jeigu teiks pirkti kitus? Išskaidyti užsakymo jie nesutiko ir nuekuom man nepadėjo.
Laba diena, p. Dalia,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų apie vėluojančias pristatyti prekes (užsakymo numeris ar kita identifikuojanti informacija), neturime galimybės plačiau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi, todėl maloniai prašome susisiekti su atsakingu už kokybišką klientų aptarnavimą asmeniu elektroniniu paštu - kokybe@membershop.lt, nurodant telefono numerį, kuriuo buvo vykdoma komunikacija ir galimai vėluojančio pristatyti užsakymo numerį.
Patikiname, kad su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti susiklosčiusią situaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Laba diena, labai nepaslaugūs ir nemalonūs bendraujant. Visai nebando padėti klientui. Užsakius express pristatymo prekes reikia laukti apie mėnesį laiko. O aš užsakiau prekes kurias noriu gauti bent per dvi/treis savaites. Užsakiau vasaros prekes, tame tarpe kremą nuo saulės. Gaunasi, kad prekių pristatymas nukeltas į mano atostogų pradžią kada aš net negalėsiu jų atsiimti. Tai kam tie daiktai man reikalingi? Jeigu teiks pirkti kitus? Išskaidyti užsakymo jie nesutiko ir nuekuom man nepadėjo.
Atsakyti
Diana 2017-04-12 08:53:11
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Laba diena, p. Diana,
Dėkojame, kad susisiekėte. Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi, Jūsų pastebėjimai dėl MemberShop puslapio funkcionalumo Facebook socialiniame tinkle perduoti atsakingam skyriui.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Pirkėjas, užsakydamas prekes turi galimybę matyti tikėtiną pristatymo datą. Prekių, kurių pristatymo terminas ilgesnis nei 9 darbo dienos, sandėlyje neturime, kadangi jas užsakome iš tiekėjų arba oficialių jų atstovų, esančių kitose šalyse (Vokietija, Italija ir k.t.). Deja, kartais prekes vėluojame gauti, tačiau proaktyviai informuojame savo pirkėjus apie galimą vėlesnį užsakytų prekių gavimą.
Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų apie vėluojančias pristatyti prekes (užsakymo numeriai ar kita identifikuojanti informacija), neturime galimybės plačiau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos.
Maloniai prašome patikslinti duomenis el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant užsakymų numerius, kuriuos Jums vėluojame pristatyti ir atsakingas asmuo susisiekęs su Jumis pateiks visą informaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
MemberShop 2017-04-12 11:56:23
Laba diena, gerb. Kliente,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturint tikslios informacijos apie nusiskundime minimą laikrodį (užsakymo numerio ar kitų duomenų), negalime patikrinti susiklosčiusios situacijos. Prašome susisiekti el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant prekės užsakymo numerį ir savo kontaktinius duomenis, kuriais atsakingas asmuo galėtų susisiekti su Jumis.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Užsakymo numeris 11622312. Jau lygiai 12 dienų praėjo nuo tada, kai išsiunčiau (trečią kartą) prašymą grąžinti pinigus už laikrodį, kuris jau virš mėnesio mėtosi pas jus. Jokio atsakymo negaunu. Man nesunku, galiu tą patį laišką, persiųsti ir į kokybe@membershop, prieš tai susirašinėjau su pagalba@membershop. Tuo paštu atsakiusi mergina bandė mane įtikinti, kad mums vaidenasi, jog laikrodis vėluoja, kad pas jus jis eina gerai. Galbūt. Bet aš pirkau jį ne tam, kad ginčytis ir įrodinėti, kad laikrodžio vėlavimas yra didelis trūkumas, nors jums taip ir neatrodo.
Atsakyti
NKM 2017-04-11 23:12:34
Mums irgi vis "taiso" vėluojantį laikrodį. Pagal juos jis "gerai atlieka savo funkcijas", pagal mane - vėluoja po 10-20 min per savaitę. Jau nebenoriu priimti jo atgal, nes laikrodis daugiau laiko praleidžia "garantiniame aptarnavime" nei ant mano rankos. Tris kartus prašiau grąžinti pinigus už nekokybišką daiktą - tyla... Kreipsiuos ir aš jau į vartotojų teises, nes akivaizdu, kad nesusišnekame. Gaila, kad tik dabar perskaičiau komentarus, gal būčiau atsargesnė renkantis pas juos kalėdines dovanas.
Laba diena, gerb. Kliente,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturint tikslios informacijos apie nusiskundime minimą laikrodį (užsakymo numerio ar kitų duomenų), negalime patikrinti susiklosčiusios situacijos. Prašome susisiekti el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant prekės užsakymo numerį ir savo kontaktinius duomenis, kuriais atsakingas asmuo galėtų susisiekti su Jumis.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Aurika 2017-04-11 18:02:02
Balandzio 1 d grazinau preke kubiliaus g. ir kadangi mokejau pavedimu, gavau atsakyma jog pinigai bus pervesti i saskaita. Tai aisku nepatiko, nes preke grazinau o pinigu neatgavau. Aisku nk neliko tik laukt. Praejus 10 dienu ir negavus pinigu, paskambinau i membershop. O cia mane labai nustebino nes pareiske jog nemato mano grazinimo paraiskos. Pazadejo kita diena paskambinti del problemos sprendimo. Nepaskambino, pati paskambinau. Vel is naujo viska papasakojau ir man vel pareiske kad nemato mano paraiskos. Normalu? Kai pasakiau pavarde, tada jau suteike infornacija kad pinigai pervesti pries 3 valandas. Pasitikrinu saskaita, kaip tiketasi, pinigu nera. Susitikrinom saskaita. Zodziu pasakiau kad paskambinsiu vel jei nebus pinigu. Po valandos vel paskambinau, su kita konsultante vel ta pati pradzia, pasakius pavarde vel pakartojo, kad pinigai pervesti sios dienos eigoje, o paklausius kada tiksliai, atsakyti negalejo, nes nemato tokios informacijos. Taigi konsultantes pateike skirtinga informacija del pavedimo, buvo meluojama. Kliento vietoje pasijutau tuscia vieta, apgauta, kurios interesai yra visiskai nepaisomi. Kaip imone kritot akyse, sia patirtimi tikrai pasidalinsiu kas tik nores pirkti is jusu. O dabar man paciai reikia kovoti uz savo pinigus. Vakar kalbeta 16.58. Siandien su konsultantem kalbeta 16.12 ir 17.35. Jusu vietoje imciausi veiksmu, kol reitingas nenusirito dar zemiau, nors nemanau, kad yra kur zemiau ristis uz dabartini.
Laba diena, p. Aurika,
Dėkojame, kad susisiekėte. Informuojame, kad MemberShop.lt puslapyje nurodytose Taisyklėse pažymėta, jog už grąžintas prekes piniginės lėšos pervedamos per 14 dienų (nuo prekės gražinimo). Tikėtina, kad konsultantės negalėjo suteikti informacijos dėl užpildytos grąžinimo formos dėl to, kad ji buvo pildyta ne Jūsų paskyroje, o rankiniu būdu MemberShop prekių atsiėmimo/grąžinimo punkte. Siekiame išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją, todėl maloniai prašome susisiekti el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant savo telefono numerius, iš kurių skambinote. Laiške prašome informuoti, ar gražintina suma yra matoma Jūsų banko sistemoje?
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Atsakyti
Karolis 2016-01-15 23:25:41
Membershop turbūt baisiausia šūdkontorė "ant Lietuvos". Laikrodį "taisė" kelis kartus, bendravimo remonto metu nebuvo jokio, reikėjo visą info traukti iš jų, galiausiai atidavė pinigus, po dviejų savaičių laukimo...
Girdėjau daugiau atsiliepimų apie gerą pristatymą, kai pasimetusios siuntos pirkėjui siūloma ieškoti pačiam arba pristatoma panaudota ir ir ne visai tokia prekė kokia buvo užsakyta.
Mums irgi vis "taiso" vėluojantį laikrodį. Pagal juos jis "gerai atlieka savo funkcijas", pagal mane - vėluoja po 10-20 min per savaitę. Jau nebenoriu priimti jo atgal, nes laikrodis daugiau laiko praleidžia "garantiniame aptarnavime" nei ant mano rankos. Tris kartus prašiau grąžinti pinigus už nekokybišką daiktą - tyla... Kreipsiuos ir aš jau į vartotojų teises, nes akivaizdu, kad nesusišnekame. Gaila, kad tik dabar perskaičiau komentarus, gal būčiau atsargesnė renkantis pas juos kalėdines dovanas.
Atsakyti
Balandzio 1 d grazinau preke kubiliaus g. ir kadangi mokejau pavedimu, gavau atsakyma jog pinigai bus pervesti i saskaita. Tai aisku nepatiko, nes preke grazinau o pinigu neatgavau. Aisku nk neliko tik laukt. Praejus 10 dienu ir negavus pinigu, paskambinau i membershop. O cia mane labai nustebino nes pareiske jog nemato mano grazinimo paraiskos. Pazadejo kita diena paskambinti del problemos sprendimo. Nepaskambino, pati paskambinau. Vel is naujo viska papasakojau ir man vel pareiske kad nemato mano paraiskos. Normalu? Kai pasakiau pavarde, tada jau suteike infornacija kad pinigai pervesti pries 3 valandas. Pasitikrinu saskaita, kaip tiketasi, pinigu nera. Susitikrinom saskaita. Zodziu pasakiau kad paskambinsiu vel jei nebus pinigu. Po valandos vel paskambinau, su kita konsultante vel ta pati pradzia, pasakius pavarde vel pakartojo, kad pinigai pervesti sios dienos eigoje, o paklausius kada tiksliai, atsakyti negalejo, nes nemato tokios informacijos. Taigi konsultantes pateike skirtinga informacija del pavedimo, buvo meluojama. Kliento vietoje pasijutau tuscia vieta, apgauta, kurios interesai yra visiskai nepaisomi. Kaip imone kritot akyse, sia patirtimi tikrai pasidalinsiu kas tik nores pirkti is jusu. O dabar man paciai reikia kovoti uz savo pinigus. Vakar kalbeta 16.58. Siandien su konsultantem kalbeta 16.12 ir 17.35. Jusu vietoje imciausi veiksmu, kol reitingas nenusirito dar zemiau, nors nemanau, kad yra kur zemiau ristis uz dabartini.
Atsakyti
elena 2017-03-29 13:48:09
sveiki, labai nusivyliau jusu darbu, daugiau kaip pries menesi uzsakiau krema uzs. nr11717002 o siuntos nr. cc 283753704 ee ir niekas man neatsiuncia dureliu kodo, kiek skambinu vis gerai paziuresim o zinutes kaip nera taip nera. prasau padekit
Laba diena, p. Elena,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Informacija apie užsakymą perduota atsakingam asmeniui, kuris netrukus su Jumis susisieks.
Kilus papildomiems klausimams, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
sveiki, labai nusivyliau jusu darbu, daugiau kaip pries menesi uzsakiau krema uzs. nr11717002 o siuntos nr. cc 283753704 ee ir niekas man neatsiuncia dureliu kodo, kiek skambinu vis gerai paziuresim o zinutes kaip nera taip nera. prasau padekit
Atsakyti
Danutė 2017-03-20 12:30:27
Stebina šios svetainės prekybos sąlygos. Vyksta išpardavimai, tačiau tos pačios prekės yra kelių spalvų ir absoliučiai visų dydžių. Taip ir peršasi nuomonė, kad prekės gaminamos kažkur šalia, ir kad per tam tikrą laiką jų gali pagaminti belekiek. Tik tada kyla klausimas - ar tos prekės originalios?
Laba diena, p. Danute,
Bendradarbiaudami su tiesioginiais žymiausių pasaulyje prekinių ženklų gamintojais ir oficialiais jų atstovais užtikriname 100 % visų prekių aukščiausią kokybę ir autentiškumą.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi.
Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Stebina šios svetainės prekybos sąlygos. Vyksta išpardavimai, tačiau tos pačios prekės yra kelių spalvų ir absoliučiai visų dydžių. Taip ir peršasi nuomonė, kad prekės gaminamos kažkur šalia, ir kad per tam tikrą laiką jų gali pagaminti belekiek. Tik tada kyla klausimas - ar tos prekės originalios?
Atsakyti
Vilija 2017-02-20 16:11:50
Akivaizdu, kad su šia įmone kažkas ne taip...
Laba diena, p. Vilija,
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi. Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Akivaizdu, kad su šia įmone kažkas ne taip...
Atsakyti
Milda 2017-02-07 16:21:19
Pas mane taip pat tokia pati situacija buvo. Gražinau bliuskutę, gražinimas vėlavo 4 savaites, taip pat daug kartų rašiau. Ir galiausiai gražinimas buvo atšauktas, nes taip pat apkaltino kad bliuskuitę ištepliojau ir dar chemiškai valiau. o aš jos netepliojau nei valiau. galiausiai liepiau ištrinti mano paskyra.
Laba diena, p. Milda,
Prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@membershop.lt. Laiške patikslinkite užsakymo numerį ir situaciją. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Saulė 2016-11-04 13:54:54
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Pas mane taip pat tokia pati situacija buvo. Gražinau bliuskutę, gražinimas vėlavo 4 savaites, taip pat daug kartų rašiau. Ir galiausiai gražinimas buvo atšauktas, nes taip pat apkaltino kad bliuskuitę ištepliojau ir dar chemiškai valiau. o aš jos netepliojau nei valiau. galiausiai liepiau ištrinti mano paskyra.
Atsakyti
Indrė 2017-01-03 15:03:01
Visiškai niekada niekur nerašau skundų, nepasitenkinimų...tačiau šį kart esu labai pasipiktinusi.
Pirkome batus ZDAR (kaip žinome kaina jų kosminė), na tačiau tai buvo kalėdų dovana. Padovanojus batus, ir juos pasimatavus jie netiko, ta prasme asmeniui netelpa koja. Na jie buvo niekada nedėvėti, tik apžiūrėti. Kreipiausi į Gerb. MEMBERSHOP, na ir ką, negalima grąžinti nes praėjo 14 dienų terminas....nu ta prasme? Prekė netinka...nu žodžiu, esu pakraupusi visu ir šiai supportu, baisu....buvau nuolatinė praktiškai klientė...savo teisybę dar tikrai išsikovosiu, nesvarbu kokiomis priemonėmis, tačiau toks savivaliavimas yra negalimas, juk tie batai yra nauji, gali būti toliau rinkoje ir būti parduoti. Nu žodžiu...NEPATARIU NIEKAM PIRKTI ČIA PREKĖS JEIGU NEŽINOTE AR TIKS DYDIS, NES KITAIP NEATGAUSITE SAVO PINIGŲ.
Kadangi teisinių žinių nestinga kreipsiuosi iki paskutinio, galiausiai liks kiti veiksmai. Kaip jie taip ir pirkėjai.
Laba diena, p. Indre,
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@membershop.lt. Laiške patikslinkite užsakymo numerį ir situaciją. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Visiškai niekada niekur nerašau skundų, nepasitenkinimų...tačiau šį kart esu labai pasipiktinusi.
Pirkome batus ZDAR (kaip žinome kaina jų kosminė), na tačiau tai buvo kalėdų dovana. Padovanojus batus, ir juos pasimatavus jie netiko, ta prasme asmeniui netelpa koja. Na jie buvo niekada nedėvėti, tik apžiūrėti. Kreipiausi į Gerb. MEMBERSHOP, na ir ką, negalima grąžinti nes praėjo 14 dienų terminas....nu ta prasme? Prekė netinka...nu žodžiu, esu pakraupusi visu ir šiai supportu, baisu....buvau nuolatinė praktiškai klientė...savo teisybę dar tikrai išsikovosiu, nesvarbu kokiomis priemonėmis, tačiau toks savivaliavimas yra negalimas, juk tie batai yra nauji, gali būti toliau rinkoje ir būti parduoti. Nu žodžiu...NEPATARIU NIEKAM PIRKTI ČIA PREKĖS JEIGU NEŽINOTE AR TIKS DYDIS, NES KITAIP NEATGAUSITE SAVO PINIGŲ.
Kadangi teisinių žinių nestinga kreipsiuosi iki paskutinio, galiausiai liks kiti veiksmai. Kaip jie taip ir pirkėjai.
Atsakyti
Saulė 2016-11-04 13:54:54
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Ir dar tas "Newmood" prekiauja tokiomis pat kainomis, kaip ir parduotuvese!!! Ar ne del to renkames pirkti internetu, nes turetu buti pigiau :DDDD a*******i jie, tikisi isdurti ir is oro gauti pinigus.

Taip pat rekomenduojame

CEEFFO consulting
Verslo konsultantai

Adresas: H. Manto g. 84-231, LT-92294 Klaipėda.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; investicinė veikla; kita veikla; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; teisinės paslaugos.
Viskas kuo mes tikime ir ką siūlome klientui yra praktikoje ištestuoti verslo ir finansų sprendimai, kurie ženkliai pagerina įmonės veiklos rezultatus. Mes keičiame veiklos rezultatą, įnešdami aiškumą, sukurdami paprastą, tačiau kontroliuojamą sistemą savininkui, kuri paprasta, susisteminta ir yra pati esmė versle...
LT Advert
Lauko reklamos tinklas

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; kita veikla; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB jau nuo 2007 metų sėkmingai dirbanti lauko reklamos bendrovė, galinti pasiūlyti gerus reklaminius plotus Jums ir Jūsų verslui net 62-iuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Nuo 2010 metų LT ADVERT lauko reklamos tinklas dengia visus pagrindinius Lietuvos didmiesčius, regionų centrus, miestus ir...
Acg Nystrom
Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga; tepalai, alyvos.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
Milviteka
Adresas: Maciuičiai, LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: grūdininkystė; kita veikla; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio paslaugos; žemės ūkio technika; židiniai, krosnys.
Grūdų perdirbimo ir sandėliavimo įrenginiai, jų atsarginės dalys. Trąšų transportavimo, fasavimo įranga - gamyba, prekyba, konsultavimas, montavimas. Konsultuoja, gamina, montuoja, remontuoja, parduoda grūdų perdirbimo įrangą, grūdų valymo ir transportavimo įrenginius, jų mazgus. Gamina įrengimus ir gaminius iš...
Klaipėdos juvelyras
Vestuviniai žiedai

Adresas: Minijos g. 141A-2, LT-93204 Klaipėda.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; juvelyriniai dirbiniai ir bižuterija; kita veikla; lombardai; meno salonai ir galerijos, dirbiniai.
Juvelyrika, juvelyriniai gaminiai, vestuviniai žiedai, sužadėtuvių žiedai, auskarai, apyrankės, grandinėlės, pakabukai – projektavimas, gamyba, prekyba, remontas. Juvelyras Klaipėdoje teikia juvelyrinių dirbinių projektavimas ir gamyba naujausia 3D technologija. Konsultuojame dėl juvelyrikos gaminių pasirinkimo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų
Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų 09-15 13:03
Nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliojo naujasis Darbo kodeksas (DK) - antras po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Advokatų profesinė bendrija „Magnusson ir partneriai" teigia, kad įsigaliojus...
Jei norisi verslo – reikia pasiryžti
Jei norisi verslo – reikia pasiryžti 09-23 18:46
Verslas iš niekur negimsta: reikia idėjos, žinių ir, žinoma, pradinio kapitalo. Todėl daugelis samdomų darbuotojų, nors ir neslepia, kad norėtų dirbti sau, tačiau niekada taip ir nepasiryžta kurti...
Dovanų kortelės – su papildytos realybės sprendimais
Dovanų kortelės – su papildytos realybės sprendimais 09-23 18:43
Bendrovė "Gera dovana" nuo šiol siūlo įsigyti "gyvas" dovanas. Išmaniajame telefone įdiegus programėlę ir su ja nuskenavus dovanų kortelę, ši "atgis" parodydama vaizdo įrašą, kuris padės suprasti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

AutoZone 574,03 +3,71%
Texas Instruments 88,27 +2,58%
Cisco 33,37 +2,05%
Macy's 21,53 +1,75%
Apple 151,89 -0,98%
Amazon.com 955,10 -0,99%
Kraft Heinz Co 77,52 -1,89%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5719,76 +2,15%
Dujos (JAV) 2,94 -5,77%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Mediena 697,44 -1,00%