VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Septem LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Septem LT

Atsiliepimai apie Septem LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Septem LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
vaida 2017-06-08 12:26:18
labai prastai su pinigu grazinimu jei netinka preke, daugiau nebesinaudosim jusu paslaugomis.Klientų informavimas telefonu išvis baisus.
Laba diena, p. Vaida,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų (gražinimo numeris ar kita identifikuojanti informacija), neturime galimybės plačiau pakomentuoti šios situacijos.
Primename, kad www.membershop.lt skiltyje DUK (dažniausiai užduodami klausimai) nurodoma informacija, kad grąžinant prekes, pinigai grąžinami banko pavedimu per 14 dienų nuo tos dienos, kai buvo gautas Pirkėjo pranešimas apie sutarties nutraukimą (gražinimas perduotas siuntų tarnyboms).
Maloniai prašome susisiekti su atsakingu už kokybišką klientų aptarnavimą asmeniu elektroniniu paštu - kokybe@membershop.lt, nurodant telefono numerį, kuriuo buvo vykdoma komunikacija.
Patikiname, kad su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti susiklosčiusią situaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
labai prastai su pinigu grazinimu jei netinka preke, daugiau nebesinaudosim jusu paslaugomis.Klientų informavimas telefonu išvis baisus.
Atsakyti
MemberShop 2017-06-03 20:09:08
Laba diena, p. Egle,
Dėkojame, kad susisiekėte. Džiugu, kad esate mūsų pirkėja ir įgytos prekės Jums patinka.
Norime pakomentuoti situaciją, nutikusią MemberShop prekių atsiėmimo punkte. Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi - Jūsų pastabos dėl darbuotojos aptarnavimo kokybės perduotos atsakingam asmeniui.
Apgailestaujame, tačiau kaip ir daugelis internetinės prekybos įmonių negalime suteikti galimybės pasimatuoti prekių prieš jas įsigyjant: kadangi esame ne parduotuvė, o uždaras išpardavimų klubas, Jūsų užsakyta prekė dažnai būna vienetinė. Patikiname, kad tai vykdome dėl pačių klientų patogumo - apmokėjus už užsakytas prekes jas galite pasimatuoti MemberShop prekių atsiėmimo punkte įrengtose patogiose ir erdviose matavimosi kabinose, o prekei netikus - grąžinti ją ir atgauti sumokėtus pinigus.
Jei turite pastebėjimų ar pasiūlymų, maloniai prašome susisiekti el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Sveiki,
Ačiū už atsakymą, bet tai nieko nepaaiškina. Aš ir neprašiau rankinės MATUOTIS, bet bent jau įsitikinti, kad ji be defektų, būtų puiku. Ji net nebuvo kažkaip ypatingai supakuota (tad išpakavimas prekei niekaip nepakenktų), tad laikau tai Jūsų dideliu nelankstumu. Apsikraunate bereikalingu darbu, nes absurdiška susimokėjus už prekę ją išpakuoti ir iškart nešti grąžinti. Juk grąžinimus taip pat reikia administruoti. Sakykite, ką norite, bet tai kelia įtarimų.
Atsakyti
Eglė 2017-05-31 23:09:02
Pradėsiu nuo to, kad įsigyta preke esu labai patenkinta, bet komentaras bus ne apie tai, o apie itin keistas įmonės vidines taisykles.
Išsirinktą prekę (rankinę) pasirinkau atsiimti parduotuvės biure ir atsiskaityti vietoje. Stengiuosi taip daryti visad, nes norisi mokėti pinigus tik turint prekę rankoje. Atvykus atsiimti rankinės, man pareiškė, kad jos "nerodys, kol nesusimokėsiu". Neleis net pačiupinėti pakuotės. Kasininkė pasidėjo ją sau prie kojų (!) ir aiškino, kad pakuotę man perduos ir parodys tik tuomet, kai sumokėsiu pinigus. O jei prekė nepatiks, pasak jos, galėsiu čia pat ją ir grąžinti, nes grąžinimo punktas - už kampo. Tokių "optimalių" procesų matyti dar neteko jokioje e-parduotuvėje, kuri suteikia galimybę prekes atsiimti biure (pvz. pigu.lt, kurių aptarnavimas visad aukščiausio lygio). Tai kelia labai daug įtarimų. Norėčiau, kad įmonės atstovai tai plačiau pakomentuotų.
P.S. Pakraupau nuo kai kurių komentarų apie negrąžinamus pinigus. Čia jau įstatymo pažeidimas, nekalbu apie elementarią verslo etiką ir moralę.
Laba diena, p. Egle,
Dėkojame, kad susisiekėte. Džiugu, kad esate mūsų pirkėja ir įgytos prekės Jums patinka.
Norime pakomentuoti situaciją, nutikusią MemberShop prekių atsiėmimo punkte. Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi - Jūsų pastabos dėl darbuotojos aptarnavimo kokybės perduotos atsakingam asmeniui.
Apgailestaujame, tačiau kaip ir daugelis internetinės prekybos įmonių negalime suteikti galimybės pasimatuoti prekių prieš jas įsigyjant: kadangi esame ne parduotuvė, o uždaras išpardavimų klubas, Jūsų užsakyta prekė dažnai būna vienetinė. Patikiname, kad tai vykdome dėl pačių klientų patogumo - apmokėjus už užsakytas prekes jas galite pasimatuoti MemberShop prekių atsiėmimo punkte įrengtose patogiose ir erdviose matavimosi kabinose, o prekei netikus - grąžinti ją ir atgauti sumokėtus pinigus.
Jei turite pastebėjimų ar pasiūlymų, maloniai prašome susisiekti el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Sigita 2017-06-02 16:48:06
Sveiki. Esu labai nusivylus šią e.parduotuvę, daugiau niekada. Pirkau rankinę, kurią išpakavus jau pamačiau, kad niekada jos nenešiosiu, paprastas rankinukas, su tušinuko įbrėžimu, patrinta oda, be to net nešviečia orginaliu daiktu, užkabinta paprasta pigi kartonine etiketė buktai to itališko vardo rankinė, nejuokinkint žmonių, košmaras Ta pačia dieną supakvau ir išsiunčiau atgal. Dabar vyksta grąžinimo procesas jau greitai bus mėnuo, paskambinus sako, nežino, kada grąžins, kita kart sako, kitą savaitę. Ką tik pasakė, dar kitą savaitę.Pradėsiu ruošti raštą vartotojo teisėms, kažkoks pasityčiojimas, nepatyriau šito nei vienoje pasaulio šalyje.
Laba diena, p. Sigita,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų (užsakymo arba gražinimo numerio), neturime galimybės plačiau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi, todėl maloniai prašome susisiekti su atsakingu asmeniu elektroniniu paštu - kokybe@membershop.lt. Bendradarbiaudami su tiesioginiais žymiausių pasaulyje prekinių ženklų gamintojais ir oficialiais jų atstovais užtikriname 100 % visų prekių aukščiausią kokybę ir autentiškumą.
Patikiname, kad su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti susiklosčiusią situaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Sveiki. Esu labai nusivylus šią e.parduotuvę, daugiau niekada. Pirkau rankinę, kurią išpakavus jau pamačiau, kad niekada jos nenešiosiu, paprastas rankinukas, su tušinuko įbrėžimu, patrinta oda, be to net nešviečia orginaliu daiktu, užkabinta paprasta pigi kartonine etiketė buktai to itališko vardo rankinė, nejuokinkint žmonių, košmaras Ta pačia dieną supakvau ir išsiunčiau atgal. Dabar vyksta grąžinimo procesas jau greitai bus mėnuo, paskambinus sako, nežino, kada grąžins, kita kart sako, kitą savaitę. Ką tik pasakė, dar kitą savaitę.Pradėsiu ruošti raštą vartotojo teisėms, kažkoks pasityčiojimas, nepatyriau šito nei vienoje pasaulio šalyje.
Atsakyti
Pradėsiu nuo to, kad įsigyta preke esu labai patenkinta, bet komentaras bus ne apie tai, o apie itin keistas įmonės vidines taisykles.
Išsirinktą prekę (rankinę) pasirinkau atsiimti parduotuvės biure ir atsiskaityti vietoje. Stengiuosi taip daryti visad, nes norisi mokėti pinigus tik turint prekę rankoje. Atvykus atsiimti rankinės, man pareiškė, kad jos "nerodys, kol nesusimokėsiu". Neleis net pačiupinėti pakuotės. Kasininkė pasidėjo ją sau prie kojų (!) ir aiškino, kad pakuotę man perduos ir parodys tik tuomet, kai sumokėsiu pinigus. O jei prekė nepatiks, pasak jos, galėsiu čia pat ją ir grąžinti, nes grąžinimo punktas - už kampo. Tokių "optimalių" procesų matyti dar neteko jokioje e-parduotuvėje, kuri suteikia galimybę prekes atsiimti biure (pvz. pigu.lt, kurių aptarnavimas visad aukščiausio lygio). Tai kelia labai daug įtarimų. Norėčiau, kad įmonės atstovai tai plačiau pakomentuotų.
P.S. Pakraupau nuo kai kurių komentarų apie negrąžinamus pinigus. Čia jau įstatymo pažeidimas, nekalbu apie elementarią verslo etiką ir moralę.
Atsakyti
MemberShop 2017-05-03 16:41:34
Laba diena, p. Olga,
Jei turite klausimų, susijusių dėl prekių pristatymo, apmokėjimo ar grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums bus suteikta išsami informacija.
Tel.: 8 700 55520;
El. p.: pagalba@membershop.lt;
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Nejuokaukit :D tikrai su jumis nieko bendro nenoriu turėti, galėjot net neatrašynėti į mona komentarą :D
Atsakyti
Diana 2017-04-12 08:53:11
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Prekes galu gale gavau visas. Kokybe patenkinta, nes prekes yra zinomu prekiu zenklu. Pristatymo velavimas (keliu savaiciu!) tikrai sugadino planus, bet neatmetu galimybes, kad kartais pasitaiko visiems.
Atsakyti
Olga 2017-05-03 16:17:03
Aciu uz komentarus, galvojau is ju pirkti, nors ir dvejojau, dabar tikrai ne
Laba diena, p. Olga,
Jei turite klausimų, susijusių dėl prekių pristatymo, apmokėjimo ar grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums bus suteikta išsami informacija.
Tel.: 8 700 55520;
El. p.: pagalba@membershop.lt;
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Diana 2017-04-12 08:53:11
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Aciu uz komentarus, galvojau is ju pirkti, nors ir dvejojau, dabar tikrai ne
Atsakyti
Kiek skaitau atsiliepimus - kažkaip keista. Kiek perku, viskas labai puiku ir visada laiku ateina užsakymai. Na, bet čia gal kaip kam pasiseka. Mergaitės bendraujančios telefonu maloniai ir informatyviai aptarnauja, jokių nusiskundimų. Gal pasikeitė kolektyvas? Nes anksčiau, pamenu, būdavo gana sunku visą informaciją gauti telefonu, o dabar greitai ir operatyviai atsako į visus klausimus. Tikrai esu patenkinta - pirkau, perku ir pirksiu!
Atsakyti
Jurgita 2017-04-25 16:53:19
Sveiki, norejau uzsisakyti basutes, bet perskaicius atsiliepimus "atsoko noras". Buvau susidurus su panasiais el., parduotuves pardavejais, kur vos vos atgavau preke (nors ne ta kaip uzsakinejau) ir nelikau visiskai tusciom, - kaip kiti.
Aciu kad dalinates savo patirtimi.
Laba diena, p. Jurgita,
Jei turite klausimų, susijusių dėl prekių pristatymo, apmokėjimo ar grąžinimo, maloniai prašome susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums bus suteikta išsami informacija.
Tel.: 8 700 55520;
El. p.: pagalba@membershop.lt;
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Sveiki, istorija mano tokia: uzsisakiau, paskaiciau komentarus po to, bet nenusiminiau, pagalvojau bus kaip bus....Man uzsakymai visi atejo po trieju dienu, puiku! Kokybe nenusivyliau, viskas kaip dera, ka maciau ant foto ta gavau (spalva, kokybe, audiniu sudetis...gera) Saunuoliai, jokiu problemu. Yra toks posakis : kas nedirba tas neklysta. Esu patenkinta, man viskas sekmingai. Aciu uz demesi.
Atsakyti
Sveiki, norejau uzsisakyti basutes, bet perskaicius atsiliepimus "atsoko noras". Buvau susidurus su panasiais el., parduotuves pardavejais, kur vos vos atgavau preke (nors ne ta kaip uzsakinejau) ir nelikau visiskai tusciom, - kaip kiti.
Aciu kad dalinates savo patirtimi.
Atsakyti
Dalia 2017-04-19 07:24:54
Laba diena, labai nepaslaugūs ir nemalonūs bendraujant. Visai nebando padėti klientui. Užsakius express pristatymo prekes reikia laukti apie mėnesį laiko. O aš užsakiau prekes kurias noriu gauti bent per dvi/treis savaites. Užsakiau vasaros prekes, tame tarpe kremą nuo saulės. Gaunasi, kad prekių pristatymas nukeltas į mano atostogų pradžią kada aš net negalėsiu jų atsiimti. Tai kam tie daiktai man reikalingi? Jeigu teiks pirkti kitus? Išskaidyti užsakymo jie nesutiko ir nuekuom man nepadėjo.
Laba diena, p. Dalia,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų apie vėluojančias pristatyti prekes (užsakymo numeris ar kita identifikuojanti informacija), neturime galimybės plačiau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi, todėl maloniai prašome susisiekti su atsakingu už kokybišką klientų aptarnavimą asmeniu elektroniniu paštu - kokybe@membershop.lt, nurodant telefono numerį, kuriuo buvo vykdoma komunikacija ir galimai vėluojančio pristatyti užsakymo numerį.
Patikiname, kad su Jumis susisieks atsakingas asmuo aptarti susiklosčiusią situaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Laba diena, labai nepaslaugūs ir nemalonūs bendraujant. Visai nebando padėti klientui. Užsakius express pristatymo prekes reikia laukti apie mėnesį laiko. O aš užsakiau prekes kurias noriu gauti bent per dvi/treis savaites. Užsakiau vasaros prekes, tame tarpe kremą nuo saulės. Gaunasi, kad prekių pristatymas nukeltas į mano atostogų pradžią kada aš net negalėsiu jų atsiimti. Tai kam tie daiktai man reikalingi? Jeigu teiks pirkti kitus? Išskaidyti užsakymo jie nesutiko ir nuekuom man nepadėjo.
Atsakyti
Diana 2017-04-12 08:53:11
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Laba diena, p. Diana,
Dėkojame, kad susisiekėte. Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi, Jūsų pastebėjimai dėl MemberShop puslapio funkcionalumo Facebook socialiniame tinkle perduoti atsakingam skyriui.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Pirkėjas, užsakydamas prekes turi galimybę matyti tikėtiną pristatymo datą. Prekių, kurių pristatymo terminas ilgesnis nei 9 darbo dienos, sandėlyje neturime, kadangi jas užsakome iš tiekėjų arba oficialių jų atstovų, esančių kitose šalyse (Vokietija, Italija ir k.t.). Deja, kartais prekes vėluojame gauti, tačiau proaktyviai informuojame savo pirkėjus apie galimą vėlesnį užsakytų prekių gavimą.
Apgailestaujame, tačiau neturėdami konkrečių duomenų apie vėluojančias pristatyti prekes (užsakymo numeriai ar kita identifikuojanti informacija), neturime galimybės plačiau pakomentuoti susiklosčiusios situacijos.
Maloniai prašome patikslinti duomenis el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant užsakymų numerius, kuriuos Jums vėluojame pristatyti ir atsakingas asmuo susisiekęs su Jumis pateiks visą informaciją.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
MemberShop 2017-04-12 11:56:23
Laba diena, gerb. Kliente,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturint tikslios informacijos apie nusiskundime minimą laikrodį (užsakymo numerio ar kitų duomenų), negalime patikrinti susiklosčiusios situacijos. Prašome susisiekti el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant prekės užsakymo numerį ir savo kontaktinius duomenis, kuriais atsakingas asmuo galėtų susisiekti su Jumis.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Užsakymo numeris 11622312. Jau lygiai 12 dienų praėjo nuo tada, kai išsiunčiau (trečią kartą) prašymą grąžinti pinigus už laikrodį, kuris jau virš mėnesio mėtosi pas jus. Jokio atsakymo negaunu. Man nesunku, galiu tą patį laišką, persiųsti ir į kokybe@membershop, prieš tai susirašinėjau su pagalba@membershop. Tuo paštu atsakiusi mergina bandė mane įtikinti, kad mums vaidenasi, jog laikrodis vėluoja, kad pas jus jis eina gerai. Galbūt. Bet aš pirkau jį ne tam, kad ginčytis ir įrodinėti, kad laikrodžio vėlavimas yra didelis trūkumas, nors jums taip ir neatrodo.
Atsakyti
NKM 2017-04-11 23:12:34
Mums irgi vis "taiso" vėluojantį laikrodį. Pagal juos jis "gerai atlieka savo funkcijas", pagal mane - vėluoja po 10-20 min per savaitę. Jau nebenoriu priimti jo atgal, nes laikrodis daugiau laiko praleidžia "garantiniame aptarnavime" nei ant mano rankos. Tris kartus prašiau grąžinti pinigus už nekokybišką daiktą - tyla... Kreipsiuos ir aš jau į vartotojų teises, nes akivaizdu, kad nesusišnekame. Gaila, kad tik dabar perskaičiau komentarus, gal būčiau atsargesnė renkantis pas juos kalėdines dovanas.
Laba diena, gerb. Kliente,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame, tačiau neturint tikslios informacijos apie nusiskundime minimą laikrodį (užsakymo numerio ar kitų duomenų), negalime patikrinti susiklosčiusios situacijos. Prašome susisiekti el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant prekės užsakymo numerį ir savo kontaktinius duomenis, kuriais atsakingas asmuo galėtų susisiekti su Jumis.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Aurika 2017-04-11 18:02:02
Balandzio 1 d grazinau preke kubiliaus g. ir kadangi mokejau pavedimu, gavau atsakyma jog pinigai bus pervesti i saskaita. Tai aisku nepatiko, nes preke grazinau o pinigu neatgavau. Aisku nk neliko tik laukt. Praejus 10 dienu ir negavus pinigu, paskambinau i membershop. O cia mane labai nustebino nes pareiske jog nemato mano grazinimo paraiskos. Pazadejo kita diena paskambinti del problemos sprendimo. Nepaskambino, pati paskambinau. Vel is naujo viska papasakojau ir man vel pareiske kad nemato mano paraiskos. Normalu? Kai pasakiau pavarde, tada jau suteike infornacija kad pinigai pervesti pries 3 valandas. Pasitikrinu saskaita, kaip tiketasi, pinigu nera. Susitikrinom saskaita. Zodziu pasakiau kad paskambinsiu vel jei nebus pinigu. Po valandos vel paskambinau, su kita konsultante vel ta pati pradzia, pasakius pavarde vel pakartojo, kad pinigai pervesti sios dienos eigoje, o paklausius kada tiksliai, atsakyti negalejo, nes nemato tokios informacijos. Taigi konsultantes pateike skirtinga informacija del pavedimo, buvo meluojama. Kliento vietoje pasijutau tuscia vieta, apgauta, kurios interesai yra visiskai nepaisomi. Kaip imone kritot akyse, sia patirtimi tikrai pasidalinsiu kas tik nores pirkti is jusu. O dabar man paciai reikia kovoti uz savo pinigus. Vakar kalbeta 16.58. Siandien su konsultantem kalbeta 16.12 ir 17.35. Jusu vietoje imciausi veiksmu, kol reitingas nenusirito dar zemiau, nors nemanau, kad yra kur zemiau ristis uz dabartini.
Laba diena, p. Aurika,
Dėkojame, kad susisiekėte. Informuojame, kad MemberShop.lt puslapyje nurodytose Taisyklėse pažymėta, jog už grąžintas prekes piniginės lėšos pervedamos per 14 dienų (nuo prekės gražinimo). Tikėtina, kad konsultantės negalėjo suteikti informacijos dėl užpildytos grąžinimo formos dėl to, kad ji buvo pildyta ne Jūsų paskyroje, o rankiniu būdu MemberShop prekių atsiėmimo/grąžinimo punkte. Siekiame išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją, todėl maloniai prašome susisiekti el. paštu kokybe@membershop.lt nurodant savo telefono numerius, iš kurių skambinote. Laiške prašome informuoti, ar gražintina suma yra matoma Jūsų banko sistemoje?
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Visu pirma pasakysiu, kad turite puslapi Facebook, kaip ir dauguma parduotuviu, kaviniu, imoniu...taciau esate isjunge reitingavima, kodel? Visu pirma nuejau ten, kad irasyti jums vieneta, taciau oh, smart move. Tik deja ne toks smart, nes visi supranta kodel reitingavimas yra off. Saziningai dirbantis verslas kuris teigia geros kokybes paslaugas verztusi pirmieji pasinaudoti galimybe, kad potencialus klientai pamatytu gerus ivertinimus. Aciu reivizitai uz suteikta sansa, nes atejusi cia pamaciau tikraji jusu paslaugu veida, tikru zmoniu patirtis, tikiuosi ir daugiau zmoniu pagooglins atsiliepimus. Mano patirtis yra tokia, kad is viso esu padariusi tris uzsakymus, megstu gerus daiktus, galiu sau juos leisti, maniau radau alternatyva parduotuvems jav bei uk, bet kur tau, sulaukti prekes is membershop tai lyg laukti prekes is menulio, tikrai net ne Kinijos, aliexpress atsiuncia prekes per menesi, o jei veluoja - gauna neigiama ;) Pirmaji uzsakyma pristate, antraji turejo menesi laiko ivykdymui - neivykde, veluojama jau dvi savaites ir viskas ko sulaukiau kazkoks email pranesimas jau gerokai po paskutines nurodytos pristatymo datos, kad jie veluoja. Kol laukiau antro uzsakymo padariau ir trecia, ko dabar gailiuosi. As pirkau ne 5€ vertes kojiniu pora, bet gerus daiktus, dalis kuriu TUREJO buti dovanos, kiekvienas uzsakymas buvo vertas keliu simtu euru, tikejausi atitinkamo serviso uz ta kaina. Parasiau el.laiska prasydama papildmos nuolaidos uz tai, kad sugadino mano planus, atsisake, nedave, pasake, kad veluoja tiekejai, bet ar tai mano probelma? Ne. Todel gaunat neigiama. Nepirkit is membershop. Greiciau ir patikimiau siustis is jav/uk amazon bei kitu parduotuviu.l, viliausi jog atradau pakaitala Lietuvoje (ne togi pigu beja, ir ne tokia ir "isparduotuve" beja, bet cia kita kalba..), bet deja.
Atsakyti
Karolis 2016-01-15 23:25:41
Membershop turbūt baisiausia šūdkontorė "ant Lietuvos". Laikrodį "taisė" kelis kartus, bendravimo remonto metu nebuvo jokio, reikėjo visą info traukti iš jų, galiausiai atidavė pinigus, po dviejų savaičių laukimo...
Girdėjau daugiau atsiliepimų apie gerą pristatymą, kai pasimetusios siuntos pirkėjui siūloma ieškoti pačiam arba pristatoma panaudota ir ir ne visai tokia prekė kokia buvo užsakyta.
Mums irgi vis "taiso" vėluojantį laikrodį. Pagal juos jis "gerai atlieka savo funkcijas", pagal mane - vėluoja po 10-20 min per savaitę. Jau nebenoriu priimti jo atgal, nes laikrodis daugiau laiko praleidžia "garantiniame aptarnavime" nei ant mano rankos. Tris kartus prašiau grąžinti pinigus už nekokybišką daiktą - tyla... Kreipsiuos ir aš jau į vartotojų teises, nes akivaizdu, kad nesusišnekame. Gaila, kad tik dabar perskaičiau komentarus, gal būčiau atsargesnė renkantis pas juos kalėdines dovanas.
Atsakyti
Balandzio 1 d grazinau preke kubiliaus g. ir kadangi mokejau pavedimu, gavau atsakyma jog pinigai bus pervesti i saskaita. Tai aisku nepatiko, nes preke grazinau o pinigu neatgavau. Aisku nk neliko tik laukt. Praejus 10 dienu ir negavus pinigu, paskambinau i membershop. O cia mane labai nustebino nes pareiske jog nemato mano grazinimo paraiskos. Pazadejo kita diena paskambinti del problemos sprendimo. Nepaskambino, pati paskambinau. Vel is naujo viska papasakojau ir man vel pareiske kad nemato mano paraiskos. Normalu? Kai pasakiau pavarde, tada jau suteike infornacija kad pinigai pervesti pries 3 valandas. Pasitikrinu saskaita, kaip tiketasi, pinigu nera. Susitikrinom saskaita. Zodziu pasakiau kad paskambinsiu vel jei nebus pinigu. Po valandos vel paskambinau, su kita konsultante vel ta pati pradzia, pasakius pavarde vel pakartojo, kad pinigai pervesti sios dienos eigoje, o paklausius kada tiksliai, atsakyti negalejo, nes nemato tokios informacijos. Taigi konsultantes pateike skirtinga informacija del pavedimo, buvo meluojama. Kliento vietoje pasijutau tuscia vieta, apgauta, kurios interesai yra visiskai nepaisomi. Kaip imone kritot akyse, sia patirtimi tikrai pasidalinsiu kas tik nores pirkti is jusu. O dabar man paciai reikia kovoti uz savo pinigus. Vakar kalbeta 16.58. Siandien su konsultantem kalbeta 16.12 ir 17.35. Jusu vietoje imciausi veiksmu, kol reitingas nenusirito dar zemiau, nors nemanau, kad yra kur zemiau ristis uz dabartini.
Atsakyti
elena 2017-03-29 13:48:09
sveiki, labai nusivyliau jusu darbu, daugiau kaip pries menesi uzsakiau krema uzs. nr11717002 o siuntos nr. cc 283753704 ee ir niekas man neatsiuncia dureliu kodo, kiek skambinu vis gerai paziuresim o zinutes kaip nera taip nera. prasau padekit
Laba diena, p. Elena,
Dėkojame, kad susisiekėte. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos. Informacija apie užsakymą perduota atsakingam asmeniui, kuris netrukus su Jumis susisieks.
Kilus papildomiems klausimams, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
sveiki, labai nusivyliau jusu darbu, daugiau kaip pries menesi uzsakiau krema uzs. nr11717002 o siuntos nr. cc 283753704 ee ir niekas man neatsiuncia dureliu kodo, kiek skambinu vis gerai paziuresim o zinutes kaip nera taip nera. prasau padekit
Atsakyti
Danutė 2017-03-20 12:30:27
Stebina šios svetainės prekybos sąlygos. Vyksta išpardavimai, tačiau tos pačios prekės yra kelių spalvų ir absoliučiai visų dydžių. Taip ir peršasi nuomonė, kad prekės gaminamos kažkur šalia, ir kad per tam tikrą laiką jų gali pagaminti belekiek. Tik tada kyla klausimas - ar tos prekės originalios?
Laba diena, p. Danute,
Bendradarbiaudami su tiesioginiais žymiausių pasaulyje prekinių ženklų gamintojais ir oficialiais jų atstovais užtikriname 100 % visų prekių aukščiausią kokybę ir autentiškumą.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi.
Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Stebina šios svetainės prekybos sąlygos. Vyksta išpardavimai, tačiau tos pačios prekės yra kelių spalvų ir absoliučiai visų dydžių. Taip ir peršasi nuomonė, kad prekės gaminamos kažkur šalia, ir kad per tam tikrą laiką jų gali pagaminti belekiek. Tik tada kyla klausimas - ar tos prekės originalios?
Atsakyti
Vilija 2017-02-20 16:11:50
Akivaizdu, kad su šia įmone kažkas ne taip...
Laba diena, p. Vilija,
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi. Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Akivaizdu, kad su šia įmone kažkas ne taip...
Atsakyti
Milda 2017-02-07 16:21:19
Pas mane taip pat tokia pati situacija buvo. Gražinau bliuskutę, gražinimas vėlavo 4 savaites, taip pat daug kartų rašiau. Ir galiausiai gražinimas buvo atšauktas, nes taip pat apkaltino kad bliuskuitę ištepliojau ir dar chemiškai valiau. o aš jos netepliojau nei valiau. galiausiai liepiau ištrinti mano paskyra.
Laba diena, p. Milda,
Prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@membershop.lt. Laiške patikslinkite užsakymo numerį ir situaciją. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Saulė 2016-11-04 13:54:54
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Pas mane taip pat tokia pati situacija buvo. Gražinau bliuskutę, gražinimas vėlavo 4 savaites, taip pat daug kartų rašiau. Ir galiausiai gražinimas buvo atšauktas, nes taip pat apkaltino kad bliuskuitę ištepliojau ir dar chemiškai valiau. o aš jos netepliojau nei valiau. galiausiai liepiau ištrinti mano paskyra.
Atsakyti
Indrė 2017-01-03 15:03:01
Visiškai niekada niekur nerašau skundų, nepasitenkinimų...tačiau šį kart esu labai pasipiktinusi.
Pirkome batus ZDAR (kaip žinome kaina jų kosminė), na tačiau tai buvo kalėdų dovana. Padovanojus batus, ir juos pasimatavus jie netiko, ta prasme asmeniui netelpa koja. Na jie buvo niekada nedėvėti, tik apžiūrėti. Kreipiausi į Gerb. MEMBERSHOP, na ir ką, negalima grąžinti nes praėjo 14 dienų terminas....nu ta prasme? Prekė netinka...nu žodžiu, esu pakraupusi visu ir šiai supportu, baisu....buvau nuolatinė praktiškai klientė...savo teisybę dar tikrai išsikovosiu, nesvarbu kokiomis priemonėmis, tačiau toks savivaliavimas yra negalimas, juk tie batai yra nauji, gali būti toliau rinkoje ir būti parduoti. Nu žodžiu...NEPATARIU NIEKAM PIRKTI ČIA PREKĖS JEIGU NEŽINOTE AR TIKS DYDIS, NES KITAIP NEATGAUSITE SAVO PINIGŲ.
Kadangi teisinių žinių nestinga kreipsiuosi iki paskutinio, galiausiai liks kiti veiksmai. Kaip jie taip ir pirkėjai.
Laba diena, p. Indre,
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@membershop.lt. Laiške patikslinkite užsakymo numerį ir situaciją. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Visiškai niekada niekur nerašau skundų, nepasitenkinimų...tačiau šį kart esu labai pasipiktinusi.
Pirkome batus ZDAR (kaip žinome kaina jų kosminė), na tačiau tai buvo kalėdų dovana. Padovanojus batus, ir juos pasimatavus jie netiko, ta prasme asmeniui netelpa koja. Na jie buvo niekada nedėvėti, tik apžiūrėti. Kreipiausi į Gerb. MEMBERSHOP, na ir ką, negalima grąžinti nes praėjo 14 dienų terminas....nu ta prasme? Prekė netinka...nu žodžiu, esu pakraupusi visu ir šiai supportu, baisu....buvau nuolatinė praktiškai klientė...savo teisybę dar tikrai išsikovosiu, nesvarbu kokiomis priemonėmis, tačiau toks savivaliavimas yra negalimas, juk tie batai yra nauji, gali būti toliau rinkoje ir būti parduoti. Nu žodžiu...NEPATARIU NIEKAM PIRKTI ČIA PREKĖS JEIGU NEŽINOTE AR TIKS DYDIS, NES KITAIP NEATGAUSITE SAVO PINIGŲ.
Kadangi teisinių žinių nestinga kreipsiuosi iki paskutinio, galiausiai liks kiti veiksmai. Kaip jie taip ir pirkėjai.
Atsakyti
Saulė 2016-11-04 13:54:54
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Ir dar tas "Newmood" prekiauja tokiomis pat kainomis, kaip ir parduotuvese!!! Ar ne del to renkames pirkti internetu, nes turetu buti pigiau :DDDD a*******i jie, tikisi isdurti ir is oro gauti pinigus.
Atsakyti
Neturime jokių pretenzijų šiai įmonei, apsiperkame visa šeima, rūbai, batai, aksesuarai, jokių problemų nei su terminais, nei su kokybe, nei su pinigų gražinimu, užsakinėju prekes jau kokius du metus, tik tiek, kad visada prekes užsakinėju į jų parduotuvę, moku pinigus atsiimdamas prekę, vietoje matuoju ir jei netinka iškart gražinu ir jokių rūpesčių.
Atsakyti
Patariu labai atsargiai vertinti šios e. parduotuvės paslaugas, kadangi jau ne kartą teko stipriai nusivilti. Grąžinant prekes kurjerio (už kurį, žinoma, susimoki pats) turi laukti daugiau nei savaitę, tuo tarpu jie deklaruoja 1-3 d.d. Pinigai man, praėjus praktiškai mėnesiui po grąžinimo užregistravimo, vis dar negrąžinti. Na, o paskutinis atvejis išvis žavus - gauti vyriški sportbačiai apipaišyti tušinuku! Dabar tikriausiai vėl lauksime kurjerio ir pinigų pusę metų. Membershop savo Facebook profilyje specialiai išjungė reitingavimo funkciją - tam, kad žmonės negalėtų visiems matant pasiskųsti, koks geras aptarnavimas jų čia laukia. Taigi būkite atidūs rinkdamiesi, kur apsipirkti!
Atsakyti
Na va kaip, šnd.užsiregistravau kad pirkti bet paskaičius komentarus nusprendžiau nepirkti.Labai nepatinka kai nesilaiko žodžio o dar baisiau kaip apgaudinėja.Komentarais nepasitikiu bet kadangi čia registruoti manau parduotuvė gali patikrinti ir jeigu tai šmeištas tegu kreipiasi į atitinkamas instancijas.
Atsakyti
Labai dažnai užsisakau ir jei netinka gražinu ir iki šiol esu patenkinta
Atsakyti
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Atsakyti
Jau keletą metų esu jų klientė. Ne kartą esu grąžinusi batelius, kurie tikrai kainuodavo ir po 100 Eur ir daugiau, nes tiesiog būdavo per maži. Visada laiku atgaudavau pinigus be jokių priekaištų, kad sugadinti ar įbrėžti. Vieną kartą pasimatavus niekada nieko jiems neatsitikdavo. Ką tik gavau rankinę (beje visada visas prekes gaunu laiku ir be jokių nesklandumų), kurią perkant gerai išsinagrinėjau oficialiame gamintojo puslapyje. Membershop tinklapyje buvo prašyta, kad ji kainuoja 300 Eur be nuolaidos, o su nuolaida - 85 Eur. Oficialiame gamintojo tinklapyje tikrai buvo tokios kainos, rankinės kainuoja po 300 Eur ir daugiau. Kiek esu pirkusi vadinamų "brendinių" prekių, visada jos būdavo lb gražiai supakuotos, gerai nešiojosi ir tikrai atitiko savo prekinę išvaizdą parodytą membershop tinklapyje. Tikiuosi niekada nenusivilti.
Atsakyti
Jau antrą kartą neatveža mano užsakytų prekių, pralaukus pusantro mėnesio pranešą, kad prekių negausiu.
Galiausiai, grąžina per mažas pinigų sumas.
Atsakyti
Noriu ir aš išsakyti savo nuomonę apie šią įmonę. Mano atvejis visiškai analogiškas rugsėjo 23 d. aprašytam atvejui. Taip pat gavau batelius, kurie man spaudė, bet to ir patys bateliai nepatiko, tai pasimatavusi vieną batelį įdėjau atgal į dėžutę ir grąžinau siuntėjui. Pinigų ilgokai negrąžino, o kai pradėjau skambinti ir rašyti laiškus, kad grąžintų pinigus, atsiuntė tų batelių nuotraukas, kuriuose matosi, kad bateliai apibraižyti ir apsitrynę ir pranešė, kad pinigų negrąžins, nes jie dėvėti. Buvau šokiruota, nes tikrai tokių apgadinimų nedariau ir negalėjau padaryti pasimatavus vieną batelį. Kreipiausi į vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir laukiu jos sprendimo. Esu labai nusivylusi šia įmone ir gaila, kad nekreipau dėmesio į anksčiau perskaitytus neigiamus komentarus apie ją. Žinoma, gaila neatgautų pinigų, tačiau dar labiau skaudu, kai esi apkaltinta tuo, ko tikrai nedarei. Ar jie pakišo kokių kitų batų nuotraukas, ar tuos batus apgadino kitas pirkėjas, ar jų pačių darbuotoja lieka tik spėlioti. Faktas tas, kad aš grąžinau batus tokius tat, kaip ir gavau, o pinigų atgauti negaliu. Tai va, po tokios mano patirties dabar vengia šioje parduotuvėje apsipirkinėti ir mano kolegės, ir mano draugės, kurios irgi buvo šios įmonės klientės. Tikiuosi, kad ši mano nuomonė bus perspėjimas ir kitoms pirkėjoms, kad iš šios įmonės gali tikėtis visko ir, kad gali neatgauti už sumokėtą prekę pinigų visiškai dėl nieko.
Atsakyti
Kai kurios prekes, -rubai, batai atitinka kokybes ir kainu santyki.Kartais tikrai gali pataikyti nusipirkti gera produkta uz itin gera kaina, Bet kosmetikos ten niekada nepirkciau, kadangi viskas atejo ka uzsakius buvau su kokiu tai senu kvapu, arba kur turetu buti ta foline plevele uzklijuota niekada nebuna. Man rodos tai prekes kurios ilgai gulejo kazkur parduotuvej, nepardave, tai I membershop suejo viskas, ale su nuolaida, arba testeriai buve ir pan.nepanaudoti.siaip niekada nebuvo problemu man asmeniskai su grazinimais, visada atgaunu pinigus.Kadangi ju puslapius perverciu kone kasdiena tai puikiai matau kad kai kuriuos produktus pardavineja kokius 6 men, vis uz ta pacia kaina, bet pagalvoji kiek is vis laiko jau tam produktai, ypac kas liecia kosmetika.ir ar yra kontrole ten isvis.
Atsakyti
Ne kartą naudojausi įmonės paslaugomis ir buvau patenkinta iki paskutinio pirkinio rugpjūčio mėnesį. Užsisakiau batelius už 55 eurus, kuriuos gavau laiku, bet pasimatavus pasirodė, kad bateliai man per maži. Nutarusi juos grąžinti, išsiunčiau ir ramiai laukiu pinigų. Ir ką sau manot? Praėjus mėnesiui gaunu kurjerio žinutę, kad atveža man siuntinį. Pasirodo grąžina mano batelius, atsieit jie yra subraižyti, priimti atgal jų negali, todėl prekė grąžinama man atgal. Ir iš tikrųjų ant kulno odos truputį kažkoks pabraižymas yra, kuris man net nebūtų kliuvęs jei tik batų dydis būtų tikęs. Situacija tokia, kad siuntinį aš pasiėmiau iš LP Express terminalo, todėl patikrinti prekės kokybės nebuvo jokios galimybės. Batelius tik pasimatavau ant kilimo 1 kartą ir viskas. Iki pat šiol vyksta jų "ekspertų" pasitarimai ką gi daryti su mano bateliais. Bateliai guli sau dėžutėje ir laukia nuosprendžio. Matosi, kad iškišo brokuotą prekę ir ieško kvailio, kuris gal patingės su jais bylinėtis ir jie bus atsikratę nekokybiškos prekės. Dar vis laukiu atsakymo, vis kartas nuo karto pati jiems parašydama. Esu žiauriai nusivylusi, ieškosiu kitos el. parduotuvės, gal kas gali rekomenduoti kokią kokybiškomis prekėmis prekiaujančią ir tikrai vertinančią savo klientus, o ne tik deklaruojančią savo meilę klientui.
Jūratė Mackevičienė
2016-09-13 08:53:25 IP 77.94.52.249
Atsakyti
Eilinį kartą įsitikinau, kad mus apgaudinėja-siūlomos prekės neatitinka to, ką atsiunčia.Daugiau NIEKADA nebeužsisakinėsiu, ir jums nesiūlau.
Atsakyti
Pirkau, viena prekė nepatiko, grąžinau atgal, visus pinigus grąžino, nereikėjo nei primint, nei ilgai laukti, nebuvo jokių nesklandumų. Užsisakiau dar kartą. Kol kas priekaištų neturiu.
Atsakyti
Na, prisidėsiu prie neigiamų komentarų ir aš. Pačiai pikta, kad jau kelintą kartą nepasimokau ir vis pas juos perku. Šį kartą tai jau tikrai paskutinis toks atvejis. Pirkau batus. Užsidėjus kelis kartus ir įlipus į nedidelę balutę, visiškai sušlapo koja iš vidaus. Apžiūrėjus pamačiau kad vienoje vietoje guminis pado kraštas nėra priklijuotas prie pačio pado. Tiesiog toje vietoje graži ertmė. Na ir prasidėjo kryžiaus keliai... Visų pirma jie net nenorėjo priimti batų apžiūrai ir iš karto pareiškė, kad jie nėra skirti dėvėti šlapiu oru. Ar tai reiškia, kad padai gali būti skylėti??? Pradėjus cituoti civilinio kodekso ištraukas, batus priėmė "specialistų įvertinimui". Tai va jau tampomės geras 2 savaites. Pirma atsakymas buvo, kad jie gali pataisyti. Tuomet parašiau, kad nenoriu naujų ir jau taisytų batų. Reikalauju gražinti pinigus arba pakeisti į kokybiškus. Tuomet atrašė, kad pinigus rytoj gražins. Sekančią dieną gavau atsakymą, kad pinigų negražins, nes tai nėra gamyklinis brokas. Paprašius paaiškinti, ką jie iš viso laiko broku, gavau atsakymą, kad batai jau nešioti ir jų priimti negali. Sutaisys ir gražins. Žodžiu, šioje situacijoje yra tik vienas kelias - vartotojų teisės. Ten tikrai ir kreipsiuosi. Ne dėl pinigų, tai jau principo reikalas. Tokios neprofesionalios "kontoros" dar nesu mačiusi... Šiais laikais, kai vertinamas kokybiškas aptarnavimas, jie sau paprasčiausiai kasasi duobę.
Atsakyti
.Siuntineja brokuotas prekes, nuskaičiuoja pinigus savo naudai ir pinigų už siuntimą negražina.Baigiu apsipirkinejimus ir kitiems nesiūlau.a*******i-kito žodžio nerandu.
Atsakyti
Mano patirtis tokia:
kažkelintais metais nusipirkau suknelę - patiko. Užsisakiau piniginę odinę - suplyšo LABAI greit. Na, pagalvojau, kad pigi buvo, nėra ko norėt (sumokėjau 35 lt)...Dabar va užsisakinėjau rankinę. Gavau ir palikau spintoje laukti tinkamos progos pradėt nešiot. Rankinę pirkau odinę, mano manymu ir sumokėjau brangiai. Po 5kių panešiojimų pastebėjau, kad rankenos atrodyt pradėjo kaip po kokių gerų 5 metų nešiojimo... Parašiau laišką membershop, nusiunčiau foto. Galiausiai nuvežiau rankinę atgal su prašymu priimti ir grąžinti pinigus, nes tokia kokybė manęs netenkina - kaip atrodys man ta rankinė po dar 5 kartų???
Man parašė, kad pinigų negrąžins, nes netinkamai tą rankinę nešiojau!!!!! Parašiau laišką vėl... niekas man nieko neatsakė kelias dienas ir vakar vakare gavau sms, kad man kurjeris atveš rankinę. Visų pirmą - jie net nepaklausė KUR tą rankinę vežt. Paskambinau membershopui, pasakiau, kad tuo adresu, kuris nurodytas mano paskyroj aš jau nebesu.... padiktavau naują adresą. Sulaukiau kurjerio skambučio ir klausimo kur esu, nes atvežė rankinę SENUOJU ADRESU! Kurjeris paminėjo, kad ne aš pirma su šia įmone turiu bėdų su pristatymu ir tikslumu.
Nežinau kaip kiti nepaenkintieji, bet aš kreipiausi į vartotojų teises. Man nėra normalu, kad daiktas kainuojantis daug pinigų susigadina po kelių kartų. Vienkartinių daiktų neperku. Ir plytų rankinėse nenešioju, daiktus saugau. Žiauriai supykau, kai man parašė, kad netinkamai rankinę nešiojau...

Taip pat rekomenduojame

CEEFFO consulting
Verslo konsultantai

Adresas: H. Manto g. 84-231, LT-92294 Klaipėda.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; įmonių steigimas; investicinė veikla; kita veikla; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; teisinės paslaugos.
Viskas kuo mes tikime ir ką siūlome klientui yra praktikoje ištestuoti verslo ir finansų sprendimai, kurie ženkliai pagerina įmonės veiklos rezultatus. Mes keičiame veiklos rezultatą, įnešdami aiškumą, sukurdami paprastą, tačiau kontroliuojamą sistemą savininkui, kuri paprasta, susisteminta ir yra pati esmė versle...
LT Advert
Lauko reklamos tinklas

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; kita veikla; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB jau nuo 2007 metų sėkmingai dirbanti lauko reklamos bendrovė, galinti pasiūlyti gerus reklaminius plotus Jums ir Jūsų verslui net 62-iuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Nuo 2010 metų LT ADVERT lauko reklamos tinklas dengia visus pagrindinius Lietuvos didmiesčius, regionų centrus, miestus ir...
Acg Nystrom
Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga; tepalai, alyvos.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
Klaipėdos juvelyras
Vestuviniai žiedai

Adresas: Minijos g. 141A-2, LT-93204 Klaipėda.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; juvelyriniai dirbiniai ir bižuterija; kita veikla; lombardai; meno salonai ir galerijos, dirbiniai.
Juvelyrika, juvelyriniai gaminiai, vestuviniai žiedai, sužadėtuvių žiedai, auskarai, apyrankės, grandinėlės, pakabukai – projektavimas, gamyba, prekyba, remontas. Juvelyras Klaipėdoje teikia juvelyrinių dirbinių projektavimas ir gamyba naujausia 3D technologija. Konsultuojame dėl juvelyrikos gaminių pasirinkimo...
Milviteka
Adresas: Maciuičiai, LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: grūdininkystė; kita veikla; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio paslaugos; žemės ūkio technika; židiniai, krosnys.
Grūdų perdirbimo ir sandėliavimo įrenginiai, jų atsarginės dalys. Trąšų transportavimo, fasavimo įranga - gamyba, prekyba, konsultavimas, montavimas. Konsultuoja, gamina, montuoja, remontuoja, parduoda grūdų perdirbimo įrangą, grūdų valymo ir transportavimo įrenginius, jų mazgus. Gamina įrengimus ir gaminius iš...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

1.000 km lenktynių finiše - vienas iš dviejų "Skubos" ekipažų
1.000 km lenktynių finiše - vienas iš dviejų "Skubos" ekipažų 07-23 02:59
Nuo lenktynių starto prabėgus 8 val. 54 min. "Eneos 1006 km lenktynių" finišo liniją, nuvažiavęs visą 373 ratų distanciją, pirmasis kirto "Skuba Dream" komandos automobilis. Jį finišą atvairavo...
Kaip spausdintuvų gamintojai padeda saugumo tarnyboms
Kaip spausdintuvų gamintojai padeda saugumo tarnyboms 07-23 02:36
Spalvotu spausdintuvu padarytas kopijas verta atidžiai peržiūrėti kelis kartus, gal net pro didinamąjį stiklą. Plika akimi menkai matomi geltoni taškai, palikti ant dokumentų, – tikrai ne...
Vokiškasis eksperimentas: pasiūlė rinktis, didesnė alga ar daugiau laisvadienių
Vokiškasis eksperimentas: pasiūlė rinktis, didesnė alga ar daugiau laisvadienių 07-23 02:32
Vokietijos geležinkelių kompanija "Deutsche Bahn" atliko eksperimentą: darbuotojams buvo pasiūlyta pasirinkti iš trijų variantų – trumpesnės darbo dienos, didesnio atlyginimo ar papildomų apmokamų...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl didėjančių kainų mažiau perkate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Moody's 132,57 +4,25%
AutoZone 511,46 +1,77%
Colgate-Palmolive 73,27 +1,64%
Visa 99,60 +1,52%
ConocoPhillips 42,65 -2,31%
Ford 11,53 -2,54%
General Electric 25,91 -2,92%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Varis 5719,76 +2,15%
Jautiena 206,16 +2,87%
Anglis 85,67 +6,93%
Bananai 1098,07 +1,39%
Kava 144,10 -4,68%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Benzinas 1,45 -5,84%
Auksas 1260,26 +1,14%