VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Septem LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Septem LT

Atsiliepimai apie Septem LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Septem LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
sveiki, labai nusivyliau jusu darbu, daugiau kaip pries menesi uzsakiau krema uzs. nr11717002 o siuntos nr. cc 283753704 ee ir niekas man neatsiuncia dureliu kodo, kiek skambinu vis gerai paziuresim o zinutes kaip nera taip nera. prasau padekit
Atsakyti
Danutė 2017-03-20 12:30:27
Stebina šios svetainės prekybos sąlygos. Vyksta išpardavimai, tačiau tos pačios prekės yra kelių spalvų ir absoliučiai visų dydžių. Taip ir peršasi nuomonė, kad prekės gaminamos kažkur šalia, ir kad per tam tikrą laiką jų gali pagaminti belekiek. Tik tada kyla klausimas - ar tos prekės originalios?
Laba diena, p. Danute,
Bendradarbiaudami su tiesioginiais žymiausių pasaulyje prekinių ženklų gamintojais ir oficialiais jų atstovais užtikriname 100 % visų prekių aukščiausią kokybę ir autentiškumą.
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi.
Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Stebina šios svetainės prekybos sąlygos. Vyksta išpardavimai, tačiau tos pačios prekės yra kelių spalvų ir absoliučiai visų dydžių. Taip ir peršasi nuomonė, kad prekės gaminamos kažkur šalia, ir kad per tam tikrą laiką jų gali pagaminti belekiek. Tik tada kyla klausimas - ar tos prekės originalios?
Atsakyti
Vilija 2017-02-20 16:11:50
Akivaizdu, kad su šia įmone kažkas ne taip...
Laba diena, p. Vilija,
Kiekvieno kliento nuomonė mums labai svarbi. Jei turite klausimų, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu - kokybe@membershop.lt.
Gražios dienos Jums linki MemberShop komanda.
Atsakyti
Akivaizdu, kad su šia įmone kažkas ne taip...
Atsakyti
Milda 2017-02-07 16:21:19
Pas mane taip pat tokia pati situacija buvo. Gražinau bliuskutę, gražinimas vėlavo 4 savaites, taip pat daug kartų rašiau. Ir galiausiai gražinimas buvo atšauktas, nes taip pat apkaltino kad bliuskuitę ištepliojau ir dar chemiškai valiau. o aš jos netepliojau nei valiau. galiausiai liepiau ištrinti mano paskyra.
Laba diena, p. Milda,
Prašome susisiekti su mumis el. paštu kokybe@membershop.lt. Laiške patikslinkite užsakymo numerį ir situaciją. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Saulė 2016-11-04 13:54:54
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Pas mane taip pat tokia pati situacija buvo. Gražinau bliuskutę, gražinimas vėlavo 4 savaites, taip pat daug kartų rašiau. Ir galiausiai gražinimas buvo atšauktas, nes taip pat apkaltino kad bliuskuitę ištepliojau ir dar chemiškai valiau. o aš jos netepliojau nei valiau. galiausiai liepiau ištrinti mano paskyra.
Atsakyti
Indrė 2017-01-03 15:03:01
Visiškai niekada niekur nerašau skundų, nepasitenkinimų...tačiau šį kart esu labai pasipiktinusi.
Pirkome batus ZDAR (kaip žinome kaina jų kosminė), na tačiau tai buvo kalėdų dovana. Padovanojus batus, ir juos pasimatavus jie netiko, ta prasme asmeniui netelpa koja. Na jie buvo niekada nedėvėti, tik apžiūrėti. Kreipiausi į Gerb. MEMBERSHOP, na ir ką, negalima grąžinti nes praėjo 14 dienų terminas....nu ta prasme? Prekė netinka...nu žodžiu, esu pakraupusi visu ir šiai supportu, baisu....buvau nuolatinė praktiškai klientė...savo teisybę dar tikrai išsikovosiu, nesvarbu kokiomis priemonėmis, tačiau toks savivaliavimas yra negalimas, juk tie batai yra nauji, gali būti toliau rinkoje ir būti parduoti. Nu žodžiu...NEPATARIU NIEKAM PIRKTI ČIA PREKĖS JEIGU NEŽINOTE AR TIKS DYDIS, NES KITAIP NEATGAUSITE SAVO PINIGŲ.
Kadangi teisinių žinių nestinga kreipsiuosi iki paskutinio, galiausiai liks kiti veiksmai. Kaip jie taip ir pirkėjai.
Laba diena, p. Indre,
Prašome susisiekti su mumis el. paštu info@membershop.lt. Laiške patikslinkite užsakymo numerį ir situaciją. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo.
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos.
Atsakyti
Visiškai niekada niekur nerašau skundų, nepasitenkinimų...tačiau šį kart esu labai pasipiktinusi.
Pirkome batus ZDAR (kaip žinome kaina jų kosminė), na tačiau tai buvo kalėdų dovana. Padovanojus batus, ir juos pasimatavus jie netiko, ta prasme asmeniui netelpa koja. Na jie buvo niekada nedėvėti, tik apžiūrėti. Kreipiausi į Gerb. MEMBERSHOP, na ir ką, negalima grąžinti nes praėjo 14 dienų terminas....nu ta prasme? Prekė netinka...nu žodžiu, esu pakraupusi visu ir šiai supportu, baisu....buvau nuolatinė praktiškai klientė...savo teisybę dar tikrai išsikovosiu, nesvarbu kokiomis priemonėmis, tačiau toks savivaliavimas yra negalimas, juk tie batai yra nauji, gali būti toliau rinkoje ir būti parduoti. Nu žodžiu...NEPATARIU NIEKAM PIRKTI ČIA PREKĖS JEIGU NEŽINOTE AR TIKS DYDIS, NES KITAIP NEATGAUSITE SAVO PINIGŲ.
Kadangi teisinių žinių nestinga kreipsiuosi iki paskutinio, galiausiai liks kiti veiksmai. Kaip jie taip ir pirkėjai.
Atsakyti
Saulė 2016-11-04 13:54:54
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Ir dar tas "Newmood" prekiauja tokiomis pat kainomis, kaip ir parduotuvese!!! Ar ne del to renkames pirkti internetu, nes turetu buti pigiau :DDDD a*******i jie, tikisi isdurti ir is oro gauti pinigus.
Atsakyti
Neturime jokių pretenzijų šiai įmonei, apsiperkame visa šeima, rūbai, batai, aksesuarai, jokių problemų nei su terminais, nei su kokybe, nei su pinigų gražinimu, užsakinėju prekes jau kokius du metus, tik tiek, kad visada prekes užsakinėju į jų parduotuvę, moku pinigus atsiimdamas prekę, vietoje matuoju ir jei netinka iškart gražinu ir jokių rūpesčių.
Atsakyti
Patariu labai atsargiai vertinti šios e. parduotuvės paslaugas, kadangi jau ne kartą teko stipriai nusivilti. Grąžinant prekes kurjerio (už kurį, žinoma, susimoki pats) turi laukti daugiau nei savaitę, tuo tarpu jie deklaruoja 1-3 d.d. Pinigai man, praėjus praktiškai mėnesiui po grąžinimo užregistravimo, vis dar negrąžinti. Na, o paskutinis atvejis išvis žavus - gauti vyriški sportbačiai apipaišyti tušinuku! Dabar tikriausiai vėl lauksime kurjerio ir pinigų pusę metų. Membershop savo Facebook profilyje specialiai išjungė reitingavimo funkciją - tam, kad žmonės negalėtų visiems matant pasiskųsti, koks geras aptarnavimas jų čia laukia. Taigi būkite atidūs rinkdamiesi, kur apsipirkti!
Atsakyti
Na va kaip, šnd.užsiregistravau kad pirkti bet paskaičius komentarus nusprendžiau nepirkti.Labai nepatinka kai nesilaiko žodžio o dar baisiau kaip apgaudinėja.Komentarais nepasitikiu bet kadangi čia registruoti manau parduotuvė gali patikrinti ir jeigu tai šmeištas tegu kreipiasi į atitinkamas instancijas.
Atsakyti
Labai dažnai užsisakau ir jei netinka gražinu ir iki šiol esu patenkinta
Atsakyti
Taip pat esu nuolatinė klientė, nepatikėjau komentarais, kad grąžinamos prekės nepriimamos ir parsiunčiamos sugadintos, kol pati su tuo nesusidūriau. Iki šio įvykio viskas buvo neblogai, nepaisant to, kad keletą kartų dėl "pardavėjo sistemos klaidos" prekės nebūdavo gautos. Šį kartą grąžinau per didelę suknelę. Laukiau tris savaites žinutės, kad prekė gauta sandėlyje. Nesulaukusi daug kartų rašiau ir skambinau. Galiausiai grąžinimas buvo atšauktas neva dėl išteptos suknelės!!! Suknelė buvo tik pasimatuota ir tikrai švari. Tris savaites pragulėjus kažkur sandėlyje gali gal ir išsitepti? Suknelės nuotraukas atsiuntė tik iš trečio karto. Prekė man grįžo - suknelė nežymiai ištepta nugaroje, gal pieštuku, gal purvinu pirštu ir be gamintojo etiketės... Pradėjo sukčiauti Membershop.lt ir jausdamas to pasekmes įkūrė naują ženklą Newmood??? Nepirksiu.
Atsakyti
Jau keletą metų esu jų klientė. Ne kartą esu grąžinusi batelius, kurie tikrai kainuodavo ir po 100 Eur ir daugiau, nes tiesiog būdavo per maži. Visada laiku atgaudavau pinigus be jokių priekaištų, kad sugadinti ar įbrėžti. Vieną kartą pasimatavus niekada nieko jiems neatsitikdavo. Ką tik gavau rankinę (beje visada visas prekes gaunu laiku ir be jokių nesklandumų), kurią perkant gerai išsinagrinėjau oficialiame gamintojo puslapyje. Membershop tinklapyje buvo prašyta, kad ji kainuoja 300 Eur be nuolaidos, o su nuolaida - 85 Eur. Oficialiame gamintojo tinklapyje tikrai buvo tokios kainos, rankinės kainuoja po 300 Eur ir daugiau. Kiek esu pirkusi vadinamų "brendinių" prekių, visada jos būdavo lb gražiai supakuotos, gerai nešiojosi ir tikrai atitiko savo prekinę išvaizdą parodytą membershop tinklapyje. Tikiuosi niekada nenusivilti.
Atsakyti
Jau antrą kartą neatveža mano užsakytų prekių, pralaukus pusantro mėnesio pranešą, kad prekių negausiu.
Galiausiai, grąžina per mažas pinigų sumas.
Atsakyti
Noriu ir aš išsakyti savo nuomonę apie šią įmonę. Mano atvejis visiškai analogiškas rugsėjo 23 d. aprašytam atvejui. Taip pat gavau batelius, kurie man spaudė, bet to ir patys bateliai nepatiko, tai pasimatavusi vieną batelį įdėjau atgal į dėžutę ir grąžinau siuntėjui. Pinigų ilgokai negrąžino, o kai pradėjau skambinti ir rašyti laiškus, kad grąžintų pinigus, atsiuntė tų batelių nuotraukas, kuriuose matosi, kad bateliai apibraižyti ir apsitrynę ir pranešė, kad pinigų negrąžins, nes jie dėvėti. Buvau šokiruota, nes tikrai tokių apgadinimų nedariau ir negalėjau padaryti pasimatavus vieną batelį. Kreipiausi į vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir laukiu jos sprendimo. Esu labai nusivylusi šia įmone ir gaila, kad nekreipau dėmesio į anksčiau perskaitytus neigiamus komentarus apie ją. Žinoma, gaila neatgautų pinigų, tačiau dar labiau skaudu, kai esi apkaltinta tuo, ko tikrai nedarei. Ar jie pakišo kokių kitų batų nuotraukas, ar tuos batus apgadino kitas pirkėjas, ar jų pačių darbuotoja lieka tik spėlioti. Faktas tas, kad aš grąžinau batus tokius tat, kaip ir gavau, o pinigų atgauti negaliu. Tai va, po tokios mano patirties dabar vengia šioje parduotuvėje apsipirkinėti ir mano kolegės, ir mano draugės, kurios irgi buvo šios įmonės klientės. Tikiuosi, kad ši mano nuomonė bus perspėjimas ir kitoms pirkėjoms, kad iš šios įmonės gali tikėtis visko ir, kad gali neatgauti už sumokėtą prekę pinigų visiškai dėl nieko.
Atsakyti
Kai kurios prekes, -rubai, batai atitinka kokybes ir kainu santyki.Kartais tikrai gali pataikyti nusipirkti gera produkta uz itin gera kaina, Bet kosmetikos ten niekada nepirkciau, kadangi viskas atejo ka uzsakius buvau su kokiu tai senu kvapu, arba kur turetu buti ta foline plevele uzklijuota niekada nebuna. Man rodos tai prekes kurios ilgai gulejo kazkur parduotuvej, nepardave, tai I membershop suejo viskas, ale su nuolaida, arba testeriai buve ir pan.nepanaudoti.siaip niekada nebuvo problemu man asmeniskai su grazinimais, visada atgaunu pinigus.Kadangi ju puslapius perverciu kone kasdiena tai puikiai matau kad kai kuriuos produktus pardavineja kokius 6 men, vis uz ta pacia kaina, bet pagalvoji kiek is vis laiko jau tam produktai, ypac kas liecia kosmetika.ir ar yra kontrole ten isvis.
Atsakyti
Ne kartą naudojausi įmonės paslaugomis ir buvau patenkinta iki paskutinio pirkinio rugpjūčio mėnesį. Užsisakiau batelius už 55 eurus, kuriuos gavau laiku, bet pasimatavus pasirodė, kad bateliai man per maži. Nutarusi juos grąžinti, išsiunčiau ir ramiai laukiu pinigų. Ir ką sau manot? Praėjus mėnesiui gaunu kurjerio žinutę, kad atveža man siuntinį. Pasirodo grąžina mano batelius, atsieit jie yra subraižyti, priimti atgal jų negali, todėl prekė grąžinama man atgal. Ir iš tikrųjų ant kulno odos truputį kažkoks pabraižymas yra, kuris man net nebūtų kliuvęs jei tik batų dydis būtų tikęs. Situacija tokia, kad siuntinį aš pasiėmiau iš LP Express terminalo, todėl patikrinti prekės kokybės nebuvo jokios galimybės. Batelius tik pasimatavau ant kilimo 1 kartą ir viskas. Iki pat šiol vyksta jų "ekspertų" pasitarimai ką gi daryti su mano bateliais. Bateliai guli sau dėžutėje ir laukia nuosprendžio. Matosi, kad iškišo brokuotą prekę ir ieško kvailio, kuris gal patingės su jais bylinėtis ir jie bus atsikratę nekokybiškos prekės. Dar vis laukiu atsakymo, vis kartas nuo karto pati jiems parašydama. Esu žiauriai nusivylusi, ieškosiu kitos el. parduotuvės, gal kas gali rekomenduoti kokią kokybiškomis prekėmis prekiaujančią ir tikrai vertinančią savo klientus, o ne tik deklaruojančią savo meilę klientui.
Jūratė Mackevičienė
2016-09-13 08:53:25 IP 77.94.52.249
Atsakyti
Eilinį kartą įsitikinau, kad mus apgaudinėja-siūlomos prekės neatitinka to, ką atsiunčia.Daugiau NIEKADA nebeužsisakinėsiu, ir jums nesiūlau.
Atsakyti
Pirkau, viena prekė nepatiko, grąžinau atgal, visus pinigus grąžino, nereikėjo nei primint, nei ilgai laukti, nebuvo jokių nesklandumų. Užsisakiau dar kartą. Kol kas priekaištų neturiu.
Atsakyti
Na, prisidėsiu prie neigiamų komentarų ir aš. Pačiai pikta, kad jau kelintą kartą nepasimokau ir vis pas juos perku. Šį kartą tai jau tikrai paskutinis toks atvejis. Pirkau batus. Užsidėjus kelis kartus ir įlipus į nedidelę balutę, visiškai sušlapo koja iš vidaus. Apžiūrėjus pamačiau kad vienoje vietoje guminis pado kraštas nėra priklijuotas prie pačio pado. Tiesiog toje vietoje graži ertmė. Na ir prasidėjo kryžiaus keliai... Visų pirma jie net nenorėjo priimti batų apžiūrai ir iš karto pareiškė, kad jie nėra skirti dėvėti šlapiu oru. Ar tai reiškia, kad padai gali būti skylėti??? Pradėjus cituoti civilinio kodekso ištraukas, batus priėmė "specialistų įvertinimui". Tai va jau tampomės geras 2 savaites. Pirma atsakymas buvo, kad jie gali pataisyti. Tuomet parašiau, kad nenoriu naujų ir jau taisytų batų. Reikalauju gražinti pinigus arba pakeisti į kokybiškus. Tuomet atrašė, kad pinigus rytoj gražins. Sekančią dieną gavau atsakymą, kad pinigų negražins, nes tai nėra gamyklinis brokas. Paprašius paaiškinti, ką jie iš viso laiko broku, gavau atsakymą, kad batai jau nešioti ir jų priimti negali. Sutaisys ir gražins. Žodžiu, šioje situacijoje yra tik vienas kelias - vartotojų teisės. Ten tikrai ir kreipsiuosi. Ne dėl pinigų, tai jau principo reikalas. Tokios neprofesionalios "kontoros" dar nesu mačiusi... Šiais laikais, kai vertinamas kokybiškas aptarnavimas, jie sau paprasčiausiai kasasi duobę.
Atsakyti
.Siuntineja brokuotas prekes, nuskaičiuoja pinigus savo naudai ir pinigų už siuntimą negražina.Baigiu apsipirkinejimus ir kitiems nesiūlau.a*******i-kito žodžio nerandu.
Atsakyti
Mano patirtis tokia:
kažkelintais metais nusipirkau suknelę - patiko. Užsisakiau piniginę odinę - suplyšo LABAI greit. Na, pagalvojau, kad pigi buvo, nėra ko norėt (sumokėjau 35 lt)...Dabar va užsisakinėjau rankinę. Gavau ir palikau spintoje laukti tinkamos progos pradėt nešiot. Rankinę pirkau odinę, mano manymu ir sumokėjau brangiai. Po 5kių panešiojimų pastebėjau, kad rankenos atrodyt pradėjo kaip po kokių gerų 5 metų nešiojimo... Parašiau laišką membershop, nusiunčiau foto. Galiausiai nuvežiau rankinę atgal su prašymu priimti ir grąžinti pinigus, nes tokia kokybė manęs netenkina - kaip atrodys man ta rankinė po dar 5 kartų???
Man parašė, kad pinigų negrąžins, nes netinkamai tą rankinę nešiojau!!!!! Parašiau laišką vėl... niekas man nieko neatsakė kelias dienas ir vakar vakare gavau sms, kad man kurjeris atveš rankinę. Visų pirmą - jie net nepaklausė KUR tą rankinę vežt. Paskambinau membershopui, pasakiau, kad tuo adresu, kuris nurodytas mano paskyroj aš jau nebesu.... padiktavau naują adresą. Sulaukiau kurjerio skambučio ir klausimo kur esu, nes atvežė rankinę SENUOJU ADRESU! Kurjeris paminėjo, kad ne aš pirma su šia įmone turiu bėdų su pristatymu ir tikslumu.
Nežinau kaip kiti nepaenkintieji, bet aš kreipiausi į vartotojų teises. Man nėra normalu, kad daiktas kainuojantis daug pinigų susigadina po kelių kartų. Vienkartinių daiktų neperku. Ir plytų rankinėse nenešioju, daiktus saugau. Žiauriai supykau, kai man parašė, kad netinkamai rankinę nešiojau...
Atsakyti
Sveiki, labai nepatikima įmonė, prekė turėjo būti pristatyta 07.26 (gavau informacija is Membershop elektroniniu paštu). Šiai dienai 08.09 prekės dar negavau, pinigų taip pat. Prieš tai buvau gavus informaciją, kad grubiai pažeista prekės pakuotė ir aš jos nebegausiu, o pinigų iki šiol taip pat neišsireikalauju.
Atsakyti
Užsisakinėju iš šios svetainės dažnai, viskas tiko ir patiko. Vieną kartą pamačiau klaidą rodė kainą 00. Užsisakiau tris tokius daiktus už 00.Ir gavau už dyką tik už atsiuntimą susimokėjau. Vat kap būna.
Atsakyti
Užsakiau suknele iš MEMBERSHOP, atsiuntė tuniką kitos firmos.Kai grąžinau prekę per kurjerį su prašymu ištaisyti klaidą, man grąžino pinigus atskaičiavus pristatymo mokestį, nors dar papildomai skambinau ir aiškinau, kad klaidą padarė MEMBERSHOP darbuotojai.Patiriau moralinę ir materialinę žalą.Tikriausia nesinaudosiu šitos parduotuvės paslaugomis
Atsakyti
Sveiki. Užsisakiau iš Membershop.lt rankinę. Pristatymo dieną pranešė kad pristatymas vėluos. Tik po antro mano el.laiško dėl pristatymo datos atsiuntė atsakymą - "labai atsiprašome, tačiau dėl sistemos klaidos negalėsime Jums pristatyti užsakymo". Ok, kam nepasitaiko.... bet pikčiausiai yra tai, kad mano užsakyta rankinė vis dar yra parduodama jų internetinėje parduotuvėje. Klausimas kodėl aš negaliu gauti savo rankinės, bet kiti klientai ją gali nusipirkti ???? Esu nusivylusi tokiu požiūriu į klientą. Ateityje šios el.parduotuvės paslaugosmis nesinaudosiu ir kitiems nerekomenduosiu.
Atsakyti
Kiek dar reiks laukti prekes? Nei informacijos nei prekių, nieko. Pabandžiau ir nusivyliau
Atsakyti
Gavus brokuotą daiktą pinigų negrąžina!!! s*****i
Atsakyti
Sveiki. Noriu parasyt pora geru zodiu. Kiek perku sitoj parduotuvej niekada nebuvo nesklandumu. Jei preke netinka grazinimas be problemu ir pinigus i saskaita perveda laiku. Kartais aisku prekiu kokybe nekokia, bet galima grazinti per 14 dienu. Nenori-nepirk. O pas mane nusiskundimu nera.
Atsakyti
Gitana 2016-04-29 17:17:54
Man tas pats. Ir kaip man įrodyt, kad ne aš. Į vartotojų teises nebandėt ?
Nebandžiau - maudomas pas juos ir pinigų negrąžina. Pyktis ima, kad visokių nesąmonių prisigalvoja, kad tik nepriimt prekės. Stebuklingai visi rūbai ištepti būna...
Atsakyti
Erika 2016-04-06 19:31:26
Pirkau maudymosi kostiumėlį. Gavus prekę pamačiau, kad dydis netinkamas. Išsiunčiau prekę atgal - ir ką jūs manot? Prekė ištepliota! Kol aiškinausi dėl prekės dėmės, paaiškėjo, kad jau ir grąžinti vėluoju, nors nepraėjo 14 dienų, per kurį nurodyta puslapyje, kad galima grąžinti prekę. Bet paskaičius komentarus akivaizdu, kad grąžinamos prekės visada suteptos. Sėkmės Jums, tikiuosi pasimokys klientai iš mano situacijos ir pas jus nepirks.
Man tas pats. Ir kaip man įrodyt, kad ne aš. Į vartotojų teises nebandėt ?
Atsakyti
Nusivyliau labai. Nebepirksiu : (
Atsakyti
Oho, kaip įdomu!Žiūriu, parduotuvė išskirtinai "pasižymėjusi"! Pasitaikė šioje pardutuvėje ir man visokių nesklandumų - dažniausia - užsisakius daiktą ir užmokėjus, po mėnesio, kai ateina laikas jį gauti, pranešama "įvyko klaida, prekės nebus galima pristatyti". Nemėgstu skųstis, tačiau, šįkart, kai parduotuvėlė nusprendė atgal nepriimti grąžinamos akivaizdžiai namudininkų pasiūtos ir kirpimo linijose tušinuku (!) punktyru pažymėtos palaidinės, bei apkaltino, kad tai aš tušinuku pažymėjau palaidinę, tai kantrybė trūko... Dievaž, įdomus hobis- parsisiunti tau reikalingą palaidinę, pažymi ją kirpimo linijose tušinuku ir grąžini parduotuvei :D :D Tuo, matyt, ir užsiima parduotuvės darbuotojai, užuot tikrinę išsiunčiamų prekių kokybę :D Sėkmės jiems, susitiksime atitinkamose tarnybose.
Atsakyti
Esu anksčiau pirkusi ne kartą, prieš mėnesį susiviliojau vėl.
Atsiėmiau suknelę, ji buvo per didelė, pamiršau laiku grąžinti, kreipiausi diena per vėlai. Mano nuostabai nesklandumai išspręsti labai operatyviai, leido grąžinti, tik įspėjo ateityje laikytis terminų.
Rekomenduoju :)
Atsakyti
Tokio kvaioinimo dar nepatyriau nei vienoj el.parduotuvej, uzsakiau vaikui pacius graziausius brangiausius batus ir gavau triedalus kazkokius Geox vardo nevertus! !Jau supykau tai ziauriai vaziuosim specialiai dabar i Vilnių kad galeciau teksti jiems i veidus tuos batus padielkinius.
Atsakyti
Įdomu kodėl puslapyje pateikiama informacija, kad grąžinti galima per 14 dienų. Ir kodėl prekė išsitepė tik grąžinus ją?
Atsakyti
Pirkau maudymosi kostiumėlį. Gavus prekę pamačiau, kad dydis netinkamas. Išsiunčiau prekę atgal - ir ką jūs manot? Prekė ištepliota! Kol aiškinausi dėl prekės dėmės, paaiškėjo, kad jau ir grąžinti vėluoju, nors nepraėjo 14 dienų, per kurį nurodyta puslapyje, kad galima grąžinti prekę. Bet paskaičius komentarus akivaizdu, kad grąžinamos prekės visada suteptos. Sėkmės Jums, tikiuosi pasimokys klientai iš mano situacijos ir pas jus nepirks.
Atsakyti
Kontora is didziosios raides. Jei ir pavyksta ka nors gero uztaikyti, tai retai, o ne duok Dieve noresi grazinti, tai pinigu teks laukti menesi ir dar vis tuo turesi rupinti, kad butu grazinti. Uzsakiau basutes vienokios spalvos, gavau kitokios, pakeisti nebeturi i ka, svarbu iskiso.... Zodziu nerekomenduoju sitos "Kontoros".
Atsakyti
Pirmą kartą pirkau šioje parduotuvėje. Užsisakiau prekes ir tik po to paskaičiau atsiliepimus. Tiesą sakant, išsigandau. Bet, teisybės dėlei, turiu pasakyti, kad mano atsiliepimai bus patys geriausi. Užsisakiau rankinę. Prekes atsiuntė tikrai labai greitai. Išpakavus pastebėjau subraižymus ant rankinės viršaus. Nedelsdama parašiau el. laišką, kuriame išdėsčiau reikalo esmę. Atsakymo nereikėjo laukti nė poros valandų. Bendravimas mandagus, dalykiškas. Paprašė atsiųsti nuotraukas, atsiprašė, kad neturi galimybės prekę pakeisti kita. Gavę nuotraukas informavo apie grąžinimą - kas ir kaip. Grąžinus prekę, pinigus persiuntė per tris dienas. Žodžiu, ačiū! Buvo malonu :)
Atsakyti
laba diena, esu cia nuolatine pirkeja.Kol kas prekemis buvau patenkinta, nors ir brangiau isigijau negu kitose parduotuvese.Bet kaip cia su ta Moters dienos nuolaida 15 %.Pas jus ieiti i puslapius neimanoma, nevercia.O taip norejosi isigyti prekiu nors siek tiek pigiau.Kam sudarot salygas pirkejams, kad jie sedetu prie kompiuterio ir lauktu, kada galima bus uzsisakyti prekiu su nuolaida.
P.S bandysiu rytoj, manau be nuolaidos nusipirksiu:))
Atsakyti
Uzsisakiau italiska suknute, bet preke aiskiai neatitiko nuotraukoje reklamuojamos prekes, modelis visai kitas, sudetis, sagos kitokios, o kokybe baisi, tragiska-aiskiai kinietiska. Siules kreivos, uzsegimas nuvaziaves i kita puse, na zodsiu klaiku...Labai nusivyliau-niekam nerekomenduoju sio puslapio ir stengsiuosi kiek galima daugiau paviesinti, kad parduotuve niekam tikusi.bandysiu kreiptis i vartotoju teises-lai aiskinasi.
Atsakyti
Nesu tas žmogus, kuris iš neturėjimo ką veikti vis komentuoja, bet šį kartą jau nesusilaikiau..Nuo pat Membershop įsikūrimo pirkome ne vieną prekę ir visada likdavome patenkinti ir jie net pranokdavo lūkesčius. Tačiau paskutinius du kartus užsisakius batus: pirmiausia parašoma, kad vėluos..tačiau nesulaukus ir paklausus kada visgi sulauksime prekės?gauname atsakymą: Informuojame, kad dėl tiekėjų sistemos klaidos negalėsime Jums pristatyti užsakymo nr.xxxxxx.
Užsakymas bus pašalintas iš Jūsų MemberShop paskyros.
Atsiprašome už Jums sudarytus nepatogumus ir siunčiame 5 EUR nuolaidos kuponą, kurį galėsite pritaikyti kito apsipirkimo metu.
ir taip jau antrą kartą..ir patys to nepraneša kol pats nepaklausi parašydamas..kam tuomet skelbti tokias prekes ir gaišinti tiek savo ir kitų laiką? nusivylėme suprastėjusiu - o buvusiu tobulu, jų darbu.
Atsakyti
Atsiliepimai "įkvepiantys" pirkti.Membershop'as turėtų nebe galvoti, o imtis veiksmų, nes dar ne visi pasipiktinusieji parašo. Žinoma dauguma patenkintų taip pat. Bet apie kokybę galima spręsti iš piktųjų komentarų.
Atsakyti
Esu nusivylusi šios e. parduotuvės darbu. Prekės dažnai būna nekokybiškos, bet kaip supakuotos ir tikrai ne iš pigiųjų. Kitose e. parduotuvėse tas pačias prekes galima įsigyti gerokai pigiau. O prekių pristatymo terminai - vėluoja ir vėluoja. Negerbia pirkėjo visiškai. Niekam nerekomenduoju.
Atsakyti
Turiu pastebėjimą, kad kartais kituose el parduotuv4se galima nusipirkti daug pigiau, kad ir šiandien tunikos pardavinėjamos daug brangiau negu jas galima nusipirkti Stiliaus idėjos.lt http://www.stiliausidejos.lt/drabuziai/tunikos/sukneles-jl99516.html
Atsakyti
Nesu arši ar neturinti ką veikti, bet taip pat galiu patvirtinti, jog membershop.lt patikimumas nebe toks, koks buvo. Prekes sakiausi daugelį kartų (daugiau nei dešimt), pradžioje prekės buvo kokybiškos, kainos patrauklios. Dabar - vis prastyn viskas. Šis puslapis "nesistengia" dėl vartotojų: pirmiausia nebeleidžia atsiskaityti grynaisiais užsisakant per ''paštomatus'', prekių būklė prastėja. Atsiuntė rankinę (tiesa, nelabai brangią - 70 eur): nudriskusią, su nuplyšinėjusia dirbtine oda, įkištą į paprastą maišą, BEJE, išvaizda nesutapo su puslapyje esančios. Susinervinau, bijojau, jog patys atgal nepriims tokio šlamšto. Bet viskas gerai - priėmė gan operatyviai. Skiltyje pažymėjau, jog grąžinu, nes siuntimo metu prekė buvo sugadinta, nors kaltas siuntėjas... Dar vienas kuriozas, kai atsiunčia NE TAS PREKES ir NE PER KLAIDĄ. Siunčiausi keletą smulkesnių prekių, bet vietoje vienos plaukų priemonės jie įdėjo kitą. Kodėl specialiai? Nes atsiųstoji buvo pigesnė, o sąskaitoje prekių kainos perskaičiuotos, kad vis vien gautųsi tas pats. Visgi nesiskundžiau, nes nenorėjau grąžinti kitų prekių - po vieną neina. Žinoma, esu pirkusi ir nenusivylusi, bet vis rečiau čia norisi užsukti - NEREKOMENDUOJU. Beje, jau pusantro mėnesio laukiu apmokėto siuntinio iš membershop.lt, terminai baigėsi - nesulaukiu.
Atsakyti
Jurgita 2016-01-08 15:43:24
Keista, kad tiek daug blogu atsipliepiomu. Turbut kai esi piktas, labiau verziesi rasyti komentarus:) Esu daug uzsakinejusi is sios el. parduotuves ir ne karto nenusivyliau - terminu laikosi, grazinimai be jokiu atsikalbinejimu ir bereikalingu klausimu "kodel". Pinigus uz grazintas prekes perverda netgi greiciau, nei nurodo taisyklese. Del gaminiu dydziu ir isvaizdos - si rizika egzistuoja visose el. parduotuvese, tam ir yra grazinimo garantija.
Visiskai pritariu! Membershop.lt kliente esu nuo pat ju gyvavimo pradzios ir negaliu pasakyti nei vieno blogo zodzio ir antrinu siai merginai :) Gal jei zmones supras, kad visur ir visada buna tam tikru nesklandumu, bus maziau pikti ir viskuo nepatenkinti, tai gal but tas nenusisekes uzsakymas nebebus tokia katastrofa kaip daugeliui atrodo :)

Taip pat rekomenduojame

CEEFFO consulting
Verslo konsultantai

Adresas: H. Manto g. 84-231, LT-92294 Klaipėda.
Veiklos sritys: apskaita; finansai; investicinė veikla; kita veikla; konsultacijų paslaugos; mokymo kursai; teisinės paslaugos.
Viskas kuo mes tikime ir ką siūlome klientui yra praktikoje ištestuoti verslo ir finansų sprendimai, kurie ženkliai pagerina įmonės veiklos rezultatus. Mes keičiame veiklos rezultatą, įnešdami aiškumą, sukurdami paprastą, tačiau kontroliuojamą sistemą savininkui, kuri paprasta, susisteminta ir yra pati esmė versle...
LT Advert
Lauko reklamos tinklas

Adresas: Panerių g. 51, LT-03160 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; kita veikla; projektavimas; reklamos paslaugos; spaustuvės, leidyba.
LT ADVERT, UAB jau nuo 2007 metų sėkmingai dirbanti lauko reklamos bendrovė, galinti pasiūlyti gerus reklaminius plotus Jums ir Jūsų verslui net 62-iuose Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Nuo 2010 metų LT ADVERT lauko reklamos tinklas dengia visus pagrindinius Lietuvos didmiesčius, regionų centrus, miestus ir...
Acg Nystrom
Adresas: Taikos pr. 135A, LT-51129 Kaunas.
Veiklos sritys: automatizavimas, automatika; kita veikla; mažmeninė prekyba; pramonės įrengimai; siuvimas, medžiagos; technologinė įranga; tepalai, alyvos.
UAB „ACG NYSTROM“ - techninių sprendimų įgyvendinimo partneris. KAS MES ESAME: Esame tarptautinė kompanija – dukterinė ACG Nystrom AB (Švedija) įmonė, Lietuvoje įsteigta 1993 m. ACG Nystrom AB dukterinės bendrovės taip pat veikia Estijoje, Latvijoje, Suomijoje, Danijoje ir Ukrainoje. ACG Nystrom įmonės yra Švedijos...
Milviteka
Adresas: Maciuičiai, LT-96159 Klaipėdos r.
Veiklos sritys: grūdininkystė; kita veikla; krautuvai, keltuvai, liftai; maisto gamybos ir perdirbimo įrengimai; metalas, apdirbimas, gaminiai; pašarai, gyvulinis maistas; pramonės įrengimai; projektavimas; sandėliavimas; technologinė įranga; žemės ūkio paslaugos; žemės ūkio technika; židiniai, krosnys.
Grūdų perdirbimo ir sandėliavimo įrenginiai, jų atsarginės dalys. Trąšų transportavimo, fasavimo įranga - gamyba, prekyba, konsultavimas, montavimas. Konsultuoja, gamina, montuoja, remontuoja, parduoda grūdų perdirbimo įrangą, grūdų valymo ir transportavimo įrenginius, jų mazgus. Gamina įrengimus ir gaminius iš...
Klaipėdos juvelyras
Vestuviniai žiedai

Adresas: Minijos g. 141A-2, LT-93204 Klaipėda.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; dovanos; eksportas; juvelyriniai dirbiniai ir bižuterija; kita veikla; lombardai; meno salonai ir galerijos, dirbiniai.
Juvelyrika, juvelyriniai gaminiai, vestuviniai žiedai, sužadėtuvių žiedai, auskarai, apyrankės, grandinėlės, pakabukai – projektavimas, gamyba, prekyba, remontas. Juvelyras Klaipėdoje teikia juvelyrinių dirbinių projektavimas ir gamyba naujausia 3D technologija. Konsultuojame dėl juvelyrikos gaminių pasirinkimo...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kino kritiko Sauliaus Macaičio apdovanojimas skirtas "Kino pavasario" filmui "Vandenis"
Kino kritiko Sauliaus Macaičio apdovanojimas skirtas "Kino pavasario" filmui "Vandenis" 03-29 22:11
Tarptautinis kino festivalis "Kino pavasaris" kelintus metus teikia legendiniu vadinamo kino kritiko Sauliaus Macaičio apdovanojimą vienam iš festivalio filmų. Šiemet jis bus įteiktas brazilų...
Rastas Vasario 16-osios Lietuvos Nepriklausomybės Akto originalas
Rastas Vasario 16-osios Lietuvos Nepriklausomybės Akto originalas 03-29 20:00
Vokietijos diplomatiniame archyve trečiadienį rastas Vasario 16-osios Lietuvos Nepriklausomybės Akto originalas lietuvių kalba. Kitas įdomus dalykas – ar koncernas "MG Baltic" išmokės pažadėtą...
Susipažinkite: "Galaxy S8" ir "Bixby"
Susipažinkite: "Galaxy S8" ir "Bixby" 03-29 19:31
"Samsung" ką tik pristatė naujausią savo flagmaną "Galaxy S8". Niujorke vykstantis renginys gyvai transliuotas ir Lietuvoje. "Samsung" atstovai ir kviestiniai svečiai renginį stebėjo sostinės...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų mažinti mokesčių lengvatas ūkininkams?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Red Hat 86,48 +5,21%
Avon 4,42 +4,99%
Manchester United 16,85 +3,69%
Xerox 7,34 +2,80%
Oracle 44,69 -0,33%
Symantec 30,36 -0,36%
NVIDIA 107,69 -0,52%
Nokia 5,40 -1,10%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dyzelis 1,63 +0,62%
Kava 165,56 -1,35%
Varis 5940,91 +3,24%
Benzinas 1,55 -3,73%
Vištiena 114,36 -0,10%
Kiauliena 71,77 +16,95%
Cukrus 30,40 +4,79%
Apelsinai 902,59 -3,47%