VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Maxima LT, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Maxima LT, UAB

Atsiliepimai apie Maxima LT, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Maxima LT, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki,

Šiandien (2016-06-28 (Apie 15:00)) buvau Petrašiūnų dviejų X'ų maximoje (Masiulio g. 16a). Aštuntoje kasoje dirbo jauna labai paslaugi kasininkė kuri ne tik maloniai aptarnavo bet ir padėjo susidėti prekes (nes mano dešinė ranka sugipsuota). Buvau maloniai nustebintas ir ačiū už labai malonų aptarnavimą.

Pagarbiai,
Atsakyti
Yolo 2016-06-27 00:39:07
Kada suprasit, kad kasininkė nuolaidos nedaro?
Gerb. Yolo, kasininkei ant prekės buvo lipdukas, kuriame juodu ant raudono buvo parašyta 50 % pigiau, tai manau tokiu atveju kasininkė turi pritaikyti nuolaidą, o ne įmušti prekę pilna kaina. Aš nekalbu ar ji klijuoja tuos lipdukus ir apie tai kas sugalvoja nuolaidas ir jų dydžius salėje, o kalbu apie tai, kad ji nepritaikė nuolaidos, kuri jau buvo nurodyta ant prekės. Nes mano žiniomis, jeigu šitoks lipdukas yra, tai kasininkė kasoje pritaiko šią nuolaidą. Tai kas Jūsų nuomone turi pritaikyti tokias nuolaidas jeigu ne kasininkė?
Atsakyti
Gintarė 2016-06-12 17:21:39
Laba diena,

Vilniuje Architektų g. 152 esančioje Maxima parduotuvėje yra klaidinami pirkėjai ne tik kainomis, bet ir Maximos taisyklių pritaikymu. Šiandien apie 12:00-12:30 val. apsipirkau Maximoje ir pirkau prekę, kuriai turėjo būti pritaikyta 50 proc. nuolaida, tačiau kasininkė dvejoms prekėms nuolaidą pritaikė, o trečiai ne. Grįžus į parduotuvę apie 16 val. kasininkei parodžiau, kad blogai paskaičiavo ir ji iškvietė pardavėją vardu Renata, kuri jau atėjusi buvo labai nepatenkinta, matomai už tai, kad reikėjo ateiti papildomai keletą žingsnių. Parodžius jai kas negerai, ji man pareiškė, kad grąžinsime skirtumą už sumokėtą prekę, kurio suma buvo 0, 53 Eur. Tačiau pagal man žinomas Maximos prekybos tinklo taisykles už neteisingai nurodytą kainą, ir pirkėjo suklaidinimą priklauso 2 Eur kuponas, bet ponia Renata kategoriškai atsisakė man jį duoti ir kokius 5 kartus pakartojo, kad šis kuponas duodamas tik tuo atveju, jeigu prekės kaina kasoje ir salėje nesutampa. Nors už tokius atvejus Gedimino pr. esančioje Maximoje duoda. Paskambinus nemokamos linijos telefonu 8 800 20050 konsultantė informavo, kad kiekviena Maxima atskirai sprendžia kokiais atvejais duoti kuponus, o kuriais ne. Tik nesuprantu kaip galima tame pačiame prekybos centro tinkle vadovautis skirtingomis taisyklėmis? Beje niekur nepavyksta rasti tokios informacijos, bei atskirų kiekvieno padalinio taisyklių. Tuo tarpu toje parduotuvėje parašyta, kad jų tikslas, jog klientas liktų patenkintas, bet vyksta priešingai. Teko grąžinti pirktą prekę, nes automobilio kuras atvažiuoti į parduotuvę du kartus gerokai brangiau kainavo, tačiau maža to ponia Renata, net pirkimo kvito nedavė, pasakė, kad reikalingas parduotuvei, nes daromas grąžinimas, nors tokiu atveju ji turėjo pasidaryti kvito kopiją. Taip pat ponios Renatos bendravimas buvo toks, kad maždaug ko aš čia atėjau. Taigi darau išvadą, kad Maximoje yra nesąžiningos taisyklės ir pardavėjos, bei pardavėjos, šiuo atveju ponia Renata tingėjo eiti pasidaryti netgi kvito kopijos. Taip pat manau, kad negavau 2 Eur kvito, nes ponia Renata tingėjo nueiti užpildyti anketų. Likau be prekės, sugaišau laiką ir kurą, džiugu dar tiek, kad bent jau neaprėkė viduryje parduotuvės, kad gaištų jų laiką. Būtų gražu iš Maximos pusės, kad dirbtų sąžiningi ir teisingi, bei netingūs darbuotojai ir pirkėjai tikrai liktų patenkinti, o ne priešingai.

Pagarbiai,

Pirkėja Gintarė
Kada suprasit, kad kasininkė nuolaidos nedaro?
Atsakyti
Kaimo bobos su keliais varšteliais atsisukusiais dirba tose maximose, šiandien VCUP'o maximoje priėjau prie arbūzų norėdama išsirinkti, vieną paėmiau, o poto padėjau į vietą, tai tą darbuotoja stovėjusi šalia pradėjo burbėti, keiktis sau po nosimi, lyg būčiau juos ant grindų išmėčius.:D ką jūs ten priimat, retardus??
Atsakyti
Vėl kreipiuosi dėl Mokyklos g. 13, Klaipėda ūžiančių ventiliatorių. Namo I ir II laiptinės gyventojai nemano, kad turėtų laukti parduotuvės remonto, kuris bus už mėnesio ir reikalauja, kad būtų nuimti ventiliatoriai nedelsiant, Mes taip suprantam jūsų elgesį, jei kaimynas triukšmauja, mes jį perspėjam, o jis sako - na aš švęsiu gimtadienį dieną-naktį dar mėnesį, tad palaukit... Klausykit, miegas ir ramybė mums reikalinga ir dabar, ir vakar, ir praėjusią savaitę, ir praėjusį mėnesį. Jūs manot triukšmas nedidelis - pakentės. Deja, atvažiavę svečiai, manęs pirmiausia klausia -kaip jūs galit čia gyventi tokiam triukšme, dar užsidarę langus tokiam karštyje? Mes reikalaujam visiškai pašalinti ventiliatorius prie mūsų langų ir rasti jiems kitą vietą. Jau surinkom parašus ir kreipsimės pagalbos, nes Jūs tiesiog tyčiojatės iš mūsų - siūlot išsimiegoti kito mėnesio gale arba, jei pasiseks, orams atvėsus.
Atsakyti
Šiandien Panevėžyje parduotuvėje Maxima XXX Klaipėdos gatvėje pirkome arbūzą. Nebuvo pjaustytų arbūzų. Paprašiau darbuotojos papjaustyti. Man atsakė kad reikės ilgai laukti. O kai atnešė tai perpjovė tik vieną arbūzą per puse. Man būtų užteke ir ketvirčio, bet nusipirkau tą pusę. Kiti žmonėsirgu būtų pirkę pjaustytus, bet taip ir nuėjo nieko nepasiėmę. AR NEGALIMA BUVO PRIPJAUSTYTI PILNĄ VEŽIMĖLĮ. Nemalonus darbuotojos elgesys su pirkėjais.8614
Atsakyti
Laba diena,
labai nusivyliau pirkusi valgomus saukstus, kuriu ant kiekvieno buvo stipriai priklijuotos etiketes, kurias nugrandzius lieka kliju likuciai, juos nuvalyti reikia daug pastangu, o saukstas toje vietoje praranda blizgesi, negi negalima priklijuoti paprasciausius lipdukus?
Atsakyti
Salomėja 2016-06-14 21:52:14
Gerbiami Maxima atstovai, kaip Jūs, su savo "atsakingais asmenimis" pasak Ievos, sprendžiate kaukiančių savo Maximos ventiliatorių po gyventojų langais Mokyklos g, 13. Klaipėda.? Gal Jūs norėtumėt čia gyventi? Dieną -naktį kaukiant galingiems ventiliatoriams ? Prašome informuoti gyventojus - kada baigsis šis pasityčiojimas. Ar tai Jums visai nesvarbu ?
Salomėja
Sveiki, Salomėja, informuojame Jus, kad 08.21 d. parduotuvė bus uždaryta rekonstrukcijai ir minėti įrenginiai pakeisti tyliaeigiais, nekeliančiais triukšmo.
Atsakyti
Sveiki, norejau pranesti apie Veisieju 31g.Druskininkai, maximos direktore.Direktore nepagarbiai elgiasi su darbuotojais, apkalba juos, saiposi uz akiu is darbuotoju savo.Ateini pas direktore pildyti dokumentu o Ji pabega ant "rampos" parukyti, atsiprasau tai gal tu zmogau gerbk zmones priimk normaliai o paskui eik kur nori....
Manau turetumete atsizvelgti i toki elgesi, ar toks vadovas turi vadovauti, kurs negerbia savo darbuotoju, nemanau...
Tikiuosi atsizvelgsite i sita skunda ir darysite isvadas, o ne istryne skundus.
Aciu!
Atsakyti
Jūsų įmonės automobilio, valst. Nr. HFS (gal ZHS) 626 (greičiausiai W Passat, logotipas Maxima), vairuotojas šiandien, t.y. 2016.06.14 d. apie 21:40 val. Tūkstantmečio g. atkarpoje ties Naujininkų viaduku pasielgė itin chuliganiškai: važiuodamas labai dideliu (neleistinu) greičiu nuo Minsko pl. pusės, prisivijęs antra juosta krovininį automobilį belenkentį automobilį, valst Nr. FTR 155 (Toyota Verso S), pradėjo jam signalizuoti tolimomis šviesomis. Baigus lenkimo manevrą, Toyota pasitraukė į pirmą eismo juostą. Tačiau W Passat vairuotojas, aplenkęs Toyota, taip pat pasitraukė į pirmą eismo juostą prieš Toyota ir labai staigiai stabdė (specialiai, kerštaudamas ar pan.), surarydamas labai pavojingą avarinę situaciją. Prašau išsiaiškinti ir duoti atsakymą.

Klaidas
Atsakyti
Gerbiami Maxima atstovai, kaip Jūs, su savo "atsakingais asmenimis" pasak Ievos, sprendžiate kaukiančių savo Maximos ventiliatorių po gyventojų langais Mokyklos g, 13. Klaipėda.? Gal Jūs norėtumėt čia gyventi? Dieną -naktį kaukiant galingiems ventiliatoriams ? Prašome informuoti gyventojus - kada baigsis šis pasityčiojimas. Ar tai Jums visai nesvarbu ?
Salomėja
Atsakyti
Aukštos kainos žemas lygis paliginus su lidl
Atsakyti
Labai esam nusivyle maxima, nusipirkome saslyka, mesa dvokia tekiu, sugadinta iskyla, ir vakaras visiems, ismesta buvo, nepirkit niekas daigiau kiaulienos saslyku ir mesos is maxsimos !!!!fu!
Atsakyti
Pasaulyje milijonas ir daugiau dainu bet kazkodel maximose groja tas pat per ta pati, kartais 1 ta pati daina nuskamba per pusvalandi du kartus ha ha. Ydomu kas atsakingas muz maximoj grojancias dainas? Nepavydziu maxima darbuotojams kurie visa laika priversti klausyti ta pati per ta pati! Pagailetumet darbuotoju savo!
Atsakyti
Laba diena,

Vilniuje Architektų g. 152 esančioje Maxima parduotuvėje yra klaidinami pirkėjai ne tik kainomis, bet ir Maximos taisyklių pritaikymu. Šiandien apie 12:00-12:30 val. apsipirkau Maximoje ir pirkau prekę, kuriai turėjo būti pritaikyta 50 proc. nuolaida, tačiau kasininkė dvejoms prekėms nuolaidą pritaikė, o trečiai ne. Grįžus į parduotuvę apie 16 val. kasininkei parodžiau, kad blogai paskaičiavo ir ji iškvietė pardavėją vardu Renata, kuri jau atėjusi buvo labai nepatenkinta, matomai už tai, kad reikėjo ateiti papildomai keletą žingsnių. Parodžius jai kas negerai, ji man pareiškė, kad grąžinsime skirtumą už sumokėtą prekę, kurio suma buvo 0, 53 Eur. Tačiau pagal man žinomas Maximos prekybos tinklo taisykles už neteisingai nurodytą kainą, ir pirkėjo suklaidinimą priklauso 2 Eur kuponas, bet ponia Renata kategoriškai atsisakė man jį duoti ir kokius 5 kartus pakartojo, kad šis kuponas duodamas tik tuo atveju, jeigu prekės kaina kasoje ir salėje nesutampa. Nors už tokius atvejus Gedimino pr. esančioje Maximoje duoda. Paskambinus nemokamos linijos telefonu 8 800 20050 konsultantė informavo, kad kiekviena Maxima atskirai sprendžia kokiais atvejais duoti kuponus, o kuriais ne. Tik nesuprantu kaip galima tame pačiame prekybos centro tinkle vadovautis skirtingomis taisyklėmis? Beje niekur nepavyksta rasti tokios informacijos, bei atskirų kiekvieno padalinio taisyklių. Tuo tarpu toje parduotuvėje parašyta, kad jų tikslas, jog klientas liktų patenkintas, bet vyksta priešingai. Teko grąžinti pirktą prekę, nes automobilio kuras atvažiuoti į parduotuvę du kartus gerokai brangiau kainavo, tačiau maža to ponia Renata, net pirkimo kvito nedavė, pasakė, kad reikalingas parduotuvei, nes daromas grąžinimas, nors tokiu atveju ji turėjo pasidaryti kvito kopiją. Taip pat ponios Renatos bendravimas buvo toks, kad maždaug ko aš čia atėjau. Taigi darau išvadą, kad Maximoje yra nesąžiningos taisyklės ir pardavėjos, bei pardavėjos, šiuo atveju ponia Renata tingėjo eiti pasidaryti netgi kvito kopijos. Taip pat manau, kad negavau 2 Eur kvito, nes ponia Renata tingėjo nueiti užpildyti anketų. Likau be prekės, sugaišau laiką ir kurą, džiugu dar tiek, kad bent jau neaprėkė viduryje parduotuvės, kad gaištų jų laiką. Būtų gražu iš Maximos pusės, kad dirbtų sąžiningi ir teisingi, bei netingūs darbuotojai ir pirkėjai tikrai liktų patenkinti, o ne priešingai.

Pagarbiai,

Pirkėja Gintarė
Atsakyti
Klaipedos bigo maximoje dirba kasininke svetlana demidova. Izeidineja pirkejus nuejom apsipirkt bet apsisukom ir isejom nes tokios baisios kasininkes dar nematem prie kitu zmoniu apreke mane ir mano mama negrazeis zodziais isvadino.baisu kaip jus leidziat kad taip butu neisivaizduoju.
Atsakyti
Jau tos maksimos uzkniso nebegaliu. Vilniuje maksimose mamyciu kasos toks vaizdas, kad tik is reikalo padarytos. Jau kiek kartu su didziausiu pilvu, (tuoj gimdyti), stovejau bendrose kasose nes tose "mamyciu" kasose bobulkos sulindusios ir net nezada praleisti... Kasininkai toks vaizdas kad nemato kad pilvas didziausias ir tau yra pirmumas toje kasoje..
Bet pikciausia kad siandien apsipirkynejau Širvintose maksimoje. Prisipirkau pilna krepsi prekiu. Ir uzmaciau akcija vandeniui. Atstovejau eile. Mokant uz prekes paprasiau kasininkes paskaiciuoti 5 blokus vandens. Prie saves turejau 1 bloka. Nes logiska tikriausia, kad kai prekiu pilnas krepsis 5 blokai vandens netilps niekaip. Esme paprasiau kasininkes kad paskaiciuotu 5 blokus. Sakau as issikrausiu prekes masinoje ir ateisiu paimsiu dar 4 blokus vandens. (Vanduo blokuose visai salia jos). Ir jums parodysiu kad isikroviau tuos 4 blokus uz kuriuos buciau iskart sumokejus. Tai ji matydama kad as vos paeinu, pilvas ant kasos griuna, paskutine nestumo savaite, tai ji pasiule man antra karta eile atstoveti nes neva taip negalima. Zinot ka.... Cia buvo paskutinis mano apsipirkimas...
Niekaip nesuprantu kam tos per tv reklamos apie draugiskuma kai taip elgiaisi darbuotojai... Siaubas kazkoks.
Atsakyti
Nesuprantu kam automobiliu aiksteleje skirtos budeles? Vezimelio niekada ten palikt neimanoma, nueini su didziuliais krepsiais, naujagimiu, susikrauni prekes ir nuejus i vieta skirta palikt pirkiniu vezimeli negali jo ten palikt, arba palik su visa moneta, gal maximoj jau mokamas ir vezimelis?
Arba apnarstyta metalinem grandinem kad nebutu galima net vezimelio istumt! Turi vel su keliu men. kudikiu lekt per visa aikstele, per visa parduotuve jei nori palikt tvarkingai vezimeli ir atsiimti moneta, kazkoks apsurdas!
Panevezys, Ukmerges 23
Atsakyti
Norejau paklausti... Kiek zmoniu turetu dirbti prie gerimu 2 x maximoj? Na ten sultys gira alkoholis alus mineralinis...
Atsakyti
Ismokykit savo darbuotojus Zveryno maximoje (Kestucio g.) sveikintis su pirkejais. Pasisveikini, ta napatenkintu veidu sumeta prekes ir tyli, ir taip kiekviena karta. Matyt del savo nemandagumo merginos ir dirba prie maximos kasos. Noreciau, kad si problema butu sutvarkryta, nes nemalonu lankytis parduotuveje.
Pagarbiai, Gabrielius.
Atsakyti
Sveiki, kaskart nuėjus į hyper maxima kaune lieku šokiruota.Ateinu į mažylių kasą, bet tokios kaip ir nėra.Stovi kas nori nors ateinu su kūdikėliu.Begalo nemalonios darbuotojos, kaip paklausi kokioje kasoje jos dyrba atsakymas pasibjaurėtinas.Tika buvau maximoje, stovėjau expres kasoje, bet ten taipogi stovi kas nori, mazylių kasoje taipogi nors buvau su kūdikiu, dar expres kasos darbuotoja pasako nemaloniai rašykit skunda aš vistiek nenoriu dyrbti šitoje kasoje..tai palinkėčiau išmokyti darbuotojus biški mandagumo bent pasisveikinti, atsisveikinti, nepamiršt kurioje kasoje jie dyrba, beto žmonių nebuvo daug tad manau tikrai gali dyrbt atsakingiau.Aš manau jog reikia rinktis kita parduotuve, kadangi išeiti nepatenkintai ir pykstančiai niekam nesinori!
Atsakyti
Nora 2016-06-01 13:59:41
Sveiki, norėčiau pasitikslinti jūsų taromatų darbo laiką. Trakų Vokės maximoje vakara vakare (05.31) atvažiavus prie taromato prieš 22 val buvau neaptarnauta toje vietoje dirbančio asmens. Prisistatyti ar parodyti darbo pažymėjimą atsisakė, tik nurodė savo adresą (dėl nesuprantamų priežasčių). Man nespėjus išlipti iš automobilio, buvo pranešta, kad taromatas jau neveikia, nes nuimta ataskaita. Darbuotojas man įrodinėjo, kad be 5 min 22 val jis privalo pateikti ataskaitą. Nors ant vitrinos taromato darbo laikas aiškiai nurodytas nuo 8.00 iki 22.00, man buvo atsakyta, kad reikia išplauti ir sutvarkyti konteinerius, kad jam už viršvalandžius niekas nemoka ir kad jis dirba po 15val per dieną ir prisiklauso be manęs visokių nusiskundimų. Pasiaiškinus su darbuotoju, nusprendžiau kreiptis į maximos informacijoje dirbančius darbuotojus. Tai buvo dar iki 22 val. Man pasiteiravus ar taromatas priklauso jiems (atsakymas buvo taip) ir koks yra jo darbo laikas, išgirdau, kad iki 22.00val. Bandžiau išsiaiškinti kodėl tokiu atvejui aš nebuvau aptarnauta, man tik atsakė apie žmogiškąjį faktorių, esą turiu suprasti, kad ataskaitą galima nuimti anksčiau. Bet jei jau jūsų įmonėje tokia tvarka, tai gal kitą kartą apsilankius parduotuvė prieš 22 val, kasoje išgirsiu tą patį atsakymą? Kad ataskaita jau nuimta ir jūsų niekas neaptarnaus? Suprantu kiekvieno darbą, tikrai. Bet ir aš planuojuos savo laiką. Gal ir vėlu vežti tarą prieš 22, bet toks yra jūsų įmonės darbo laikas. Iš maximos išjėjau 22.01. Siūlau neklaidinti klientų ir arba pakeisti darbo laiką iki 21:55 arba susitvarkyti su savo darbuotojais. Galbūt primokant jiems už tas 10min sugaišto laiko baigus darbą po 22val.
Sveiki, Nora,

Labai atsiprašome Jūsų dėl šio incidento ir apgailestaujame, kad problema nebuvo išspręsta iš karto. Pabrėžiame, kad parduotuvės ir taromato darbo laikas yra iki 22 val. ir jokios ataskaitos negali būti nuimtos nei viena minute anksčiau. Jūs visada galite atvykti į parduotuvę ir taromatą bet kokiu, jums patogiu, parduotuvės ir taromato darbo laiku (8-22 val). Patikiname, kad taromato darbuotojo darbo laikas ir atlygis tikrai atitinka LR DK reikalavimus. Parduotuvės administracija įsipareigoja išsiaiškinti šio incidento aplinkybes, apklausti neatsakingai ir grubiai pasielgusius darbuotojus, peržiūrėti vaizdo kamerų užfiksuotą medžiagą bei imtis priemonių, kad ateityje tokie incidentai nepasikartotų.
Nuoširdžiai dėkojame Jums, kad nelikote abejinga ir informavote mus, suteikdama galimybę ateityje išvengti panašių nesusipratimų. Gražaus ir saulėto savaitgalio! Ieva
Atsakyti
MAXIMA LT 2016-06-02 16:34:10
Sveiki, norime Jums priminti, kad visuomet įsigijus galimai nekokybišką produktą, galite jį grąžinti į parduotuvę, kurioje įsigijote su pirkimo kvitu. Apgailestaujame, kad teko nusivilti produktu. Perdavėme informaciją atsakingam skyriui. Ieva
Aciu uz toki operatyvu atsakyma.Zinoma i LIDL neisiu, bet...stengsiuosi apsiprkt Tuskulenu Maximoj...
Atsakyti
Laba diena, esu nuolatinis klientas Ukmerges MAXIMOS parduotuvei, bet paskutini menesi, sitoj parduotuvei pasidare kazkoks balaganas arba jovalas. Darbuojai kazkaip pasikeite visiskai, tie kurie seniau dirbo visiskai ju nesimato? Kas pas jus darosi? Priejau prie vienos darbuotojos, isgirdau atsakyma kad irenginejat kazkoki nauja programa Pilaiteje ir dabar cia. Skaudu nuo ju girdeti kad visi bego, nuo tos programos. Tirai jau laikas viska viesinti delfi kokios salygos pasidare siose parduotuvese.
Atsakyti
Georgij 2016-06-01 23:49:05
Niekaip nesuprantu, kas vyksta Ulonu 5 Maximoj.Buvo labai sauni parduotuvike, o dabar...Geguzes 30 nusipirkau sveriamo kiaulienos kumpio.Vos parejus namo mesa ismeciau.Gyvenu Apkasu gatvej, tad nuo parduotuves iki namu kelio 5 minutes.Siandien meginau nusipirkt kiaulienos desreliu...rezultatas analogiskas.Kai raudonais skruostukais damos paklausiau, ar sviezios...teige, kad taip.Nenoriu siundyti visokiu tarnybu, bet jau darosi pikta...
Sveiki, norime Jums priminti, kad visuomet įsigijus galimai nekokybišką produktą, galite jį grąžinti į parduotuvę, kurioje įsigijote su pirkimo kvitu. Apgailestaujame, kad teko nusivilti produktu. Perdavėme informaciją atsakingam skyriui. Ieva
Atsakyti
Ona 2016-06-01 14:07:34
Laba diena, Esu pastovi jusu maximos klijente, Gyvenu Jonavoje.jau kuris laikas atsidariusi nauja maximos parduotuve plento g, parduotuve jauki, tvarkinga maloniai aptarnauja.bet sveremam skyriuje dirba pardaveja Irena kuri nemoka mandagiai elgtis su pirkejais, Tiesiog buvau sokiruota jos aptarnavimu ir kalbejimo tonu Jau kelinta karta pastebiu sios pardavejos elgesi su pirkejais mano manymu tokios pardavejos neturetu dirbti tokiuose skyriuose kur reikalingas mandagumas. Daugiau kai si pardaveja dirbs nepirksiu nieko tame skyriuje,
Sveiki, Ona, apgailestaujame, kad apsipirkimas mūsų prekybos tinkle nebuvo malonus ir dėkojame Jums už komentarą. Jį perdavėme atsakingam skyriui ir parduotuvės vadovams. Ieva
Atsakyti
Nastia 2016-06-01 09:34:04
Siandien buvo pastebetas akivaizdus zaislu kainu sukciavimas, turbut vaiku ginimo dienos proga. Net ir po keipimosi i zaislu skyriu vadibininka, kuris teige kad kaina yra teisinga, kasoje ismuse 13 euru vietoje 10. Ziaurus darbas!
Sveiki, Nastia, kurioje parduotuvėje susidūrėte su šia situacija? Ar įsigijote tą prekę? Laukiame Jūsų laiško el. paštu mumsrupi@maxima.lt Ieva
Atsakyti
Salomeja 2016-05-31 19:38:47
Sveiki, prašom pasakyti ką daryti dėl dieną - naktį ūžiančių tiesiai po langais kasmet vis galingesnių parduotuvės ventiliatorių. Konkrečiai - Mokyklos g.15, Klaipėda yra pirmame aukšte MAXSIMA parduotuvė. Už parduotuvės namo galo yra 13 namas, kuris stovi kaip ir priblokuotas prie 15 namo tik pastumtas į priekį, tad ant laisvos sienos dalies dabar yra įtaisyti galingi 3 ventiliatoriai, ištisai ūžiantys tiesiai po langais su mažiau kaip minutes pertraukomis. Tuo tarpu, kai kita 15 namo siena, kuri jei ten būtų ventiliatoriai - niekam netrukdytų - su dviem ventiliatoriukais, kurie gal net ir neveikia...
Prašom atsakyti ir panaikinti triukšmo šaltinį. Priešingu atveju mes kreipsimės į kitas institucijas. Salomėja.
Sveiki, Salomėja, perdavėme Jūsų skundą atsakingiems asmenims. Ieškosime problemos sprendimo būdų. Ieva
Atsakyti
Donata 2016-05-27 12:47:56
Laba diena. Esu pastovi Jusu klijente. Bet esu labai nepatenkinta viena Jusu parduotuve. Gyvenu Naujoje Vilnioje, arciausiai manes yra maxima Parko g.23. Auginu maza vaika, todel tenka vaziuoti su vezimeliu.Kasu pravaziavimai labai siauri, vaikiskems viezimeliams visai nepritaikyti. Suprantu, kad dabar del keliu mamu su vaikais nieko nekeis. Bet... siandien nuejau be vezimelio, vaikas ant ranku....Visur eiles. O pirkejams skirto vezimelio nera nei vieno.Prastovejau gal 15 min, bet vezimelio taip ir neradau.Nuejau net i lauka, galvoju, gal ten koks pirkejas paliko, bet nieko...Salej buvo nemazai perkanciu, bet tik su krepseliais...Toje parduotuveje yra visada didelis pirkeju srautas. Vadove, kur Jusu vezimeliai, ar neimanoma, kad ju butu siek tiek daugiau? Tai va, apsisukiau ir nuejau i kita parduotuve.
Sveiki, Donata. Labai dėkoju Jums už komentarą. Jį perdavėme atsakingiems asmenims. Ieškosime problemos sprendimo būdų. Ieva
Atsakyti
Karolina 2016-05-26 20:36:32
Sveiki ar galiu dirbti vasara jusu parduotuveje 17 metu?
Sveiki, Karolina, šiuo metu į darbą priimame tik pilnamečius asmenis. Malonu, kad kreipėtės! Ieva
Atsakyti
Rita 2016-05-26 09:53:49
Vakar Panevėžio Maximoje mačiau akciją "Cristalino" pusiau sauso putojančio vyno, kurio "akcijinė" kaina dar didesnė už iki tol buvusią neakcijinę. Tiesiog parašyta, kad kainavo virš 8 EU ir nukainuota iki šešių, kai tuo tarpu visada kainavo apie penkis su puse. Va tokios tos Maxima akcijos...
Sveiki, Rita, greičiausiai įvyko spausdinimo arba sistemos klaida. Gal galite patikslinti, kurioje parduotuvėje užfiksavote šią kainą? Ieva
Atsakyti
Indrė 2016-05-26 09:00:29
Tikrai nesuprantu kam skirtos nėščiųjų ir tėvelių su vaikais kasos, jei jie turi laukti kol bus aptarnauti kiti žmonės, nors prie kasos informacija aiškiai teikia pirmenybę nėščioms ir su vaikais. Apsiperkant vienoje iš Klaipėdos maximų teko laukti, ir tikrai nėščiai ar su vaikais nelengva stovėti ir laukti, plius, nemanau kad pats klientas turi pirštais baksnoti kokia čia kasa. Tiek to, aš pakentėjau, bet į mamas su mažais vaikais eilės gale tikrai sunku žiūrėti. Suprantu, kad ne visos kasininkės turi ūpo aiškinti klientams, kad turi praleisti nėščias ar su vaikučiais, bet jei tave paskyrė į šią kasą, tai tavo pareiga padaryti darbą iki galo.
Sveiki, Indre, ši problema yra mums žinoma, ieškome būdų šiai problemai spręsti. Dėkojame už komentarą. Ieva
Atsakyti
Niekaip nesuprantu, kas vyksta Ulonu 5 Maximoj.Buvo labai sauni parduotuvike, o dabar...Geguzes 30 nusipirkau sveriamo kiaulienos kumpio.Vos parejus namo mesa ismeciau.Gyvenu Apkasu gatvej, tad nuo parduotuves iki namu kelio 5 minutes.Siandien meginau nusipirkt kiaulienos desreliu...rezultatas analogiskas.Kai raudonais skruostukais damos paklausiau, ar sviezios...teige, kad taip.Nenoriu siundyti visokiu tarnybu, bet jau darosi pikta...
Atsakyti
Laba diena, Esu pastovi jusu maximos klijente, Gyvenu Jonavoje.jau kuris laikas atsidariusi nauja maximos parduotuve plento g, parduotuve jauki, tvarkinga maloniai aptarnauja.bet sveremam skyriuje dirba pardaveja Irena kuri nemoka mandagiai elgtis su pirkejais, Tiesiog buvau sokiruota jos aptarnavimu ir kalbejimo tonu Jau kelinta karta pastebiu sios pardavejos elgesi su pirkejais mano manymu tokios pardavejos neturetu dirbti tokiuose skyriuose kur reikalingas mandagumas. Daugiau kai si pardaveja dirbs nepirksiu nieko tame skyriuje,
Atsakyti
Sveiki, norėčiau pasitikslinti jūsų taromatų darbo laiką. Trakų Vokės maximoje vakara vakare (05.31) atvažiavus prie taromato prieš 22 val buvau neaptarnauta toje vietoje dirbančio asmens. Prisistatyti ar parodyti darbo pažymėjimą atsisakė, tik nurodė savo adresą (dėl nesuprantamų priežasčių). Man nespėjus išlipti iš automobilio, buvo pranešta, kad taromatas jau neveikia, nes nuimta ataskaita. Darbuotojas man įrodinėjo, kad be 5 min 22 val jis privalo pateikti ataskaitą. Nors ant vitrinos taromato darbo laikas aiškiai nurodytas nuo 8.00 iki 22.00, man buvo atsakyta, kad reikia išplauti ir sutvarkyti konteinerius, kad jam už viršvalandžius niekas nemoka ir kad jis dirba po 15val per dieną ir prisiklauso be manęs visokių nusiskundimų. Pasiaiškinus su darbuotoju, nusprendžiau kreiptis į maximos informacijoje dirbančius darbuotojus. Tai buvo dar iki 22 val. Man pasiteiravus ar taromatas priklauso jiems (atsakymas buvo taip) ir koks yra jo darbo laikas, išgirdau, kad iki 22.00val. Bandžiau išsiaiškinti kodėl tokiu atvejui aš nebuvau aptarnauta, man tik atsakė apie žmogiškąjį faktorių, esą turiu suprasti, kad ataskaitą galima nuimti anksčiau. Bet jei jau jūsų įmonėje tokia tvarka, tai gal kitą kartą apsilankius parduotuvė prieš 22 val, kasoje išgirsiu tą patį atsakymą? Kad ataskaita jau nuimta ir jūsų niekas neaptarnaus? Suprantu kiekvieno darbą, tikrai. Bet ir aš planuojuos savo laiką. Gal ir vėlu vežti tarą prieš 22, bet toks yra jūsų įmonės darbo laikas. Iš maximos išjėjau 22.01. Siūlau neklaidinti klientų ir arba pakeisti darbo laiką iki 21:55 arba susitvarkyti su savo darbuotojais. Galbūt primokant jiems už tas 10min sugaišto laiko baigus darbą po 22val.
Atsakyti
Siandien buvo pastebetas akivaizdus zaislu kainu sukciavimas, turbut vaiku ginimo dienos proga. Net ir po keipimosi i zaislu skyriu vadibininka, kuris teige kad kaina yra teisinga, kasoje ismuse 13 euru vietoje 10. Ziaurus darbas!
Atsakyti
Sveiki, prašom pasakyti ką daryti dėl dieną - naktį ūžiančių tiesiai po langais kasmet vis galingesnių parduotuvės ventiliatorių. Konkrečiai - Mokyklos g.15, Klaipėda yra pirmame aukšte MAXSIMA parduotuvė. Už parduotuvės namo galo yra 13 namas, kuris stovi kaip ir priblokuotas prie 15 namo tik pastumtas į priekį, tad ant laisvos sienos dalies dabar yra įtaisyti galingi 3 ventiliatoriai, ištisai ūžiantys tiesiai po langais su mažiau kaip minutes pertraukomis. Tuo tarpu, kai kita 15 namo siena, kuri jei ten būtų ventiliatoriai - niekam netrukdytų - su dviem ventiliatoriukais, kurie gal net ir neveikia...
Prašom atsakyti ir panaikinti triukšmo šaltinį. Priešingu atveju mes kreipsimės į kitas institucijas. Salomėja.
Atsakyti
Laba diena. Negalima nepastebeti naujos jusu reklamos per televizija kai joje kasininke reklamuoja kaip pas jus viskas labai 'faina'.... tai va...zinokit pikina ziurint. Zmonems zinantiems tikraja situacija tai yra tikras izeidimas. Nebejuokinkit ir neberzinkit.
Atsakyti
Laba diena. Esu pastovi Jusu klijente. Bet esu labai nepatenkinta viena Jusu parduotuve. Gyvenu Naujoje Vilnioje, arciausiai manes yra maxima Parko g.23. Auginu maza vaika, todel tenka vaziuoti su vezimeliu.Kasu pravaziavimai labai siauri, vaikiskems viezimeliams visai nepritaikyti. Suprantu, kad dabar del keliu mamu su vaikais nieko nekeis. Bet... siandien nuejau be vezimelio, vaikas ant ranku....Visur eiles. O pirkejams skirto vezimelio nera nei vieno.Prastovejau gal 15 min, bet vezimelio taip ir neradau.Nuejau net i lauka, galvoju, gal ten koks pirkejas paliko, bet nieko...Salej buvo nemazai perkanciu, bet tik su krepseliais...Toje parduotuveje yra visada didelis pirkeju srautas. Vadove, kur Jusu vezimeliai, ar neimanoma, kad ju butu siek tiek daugiau? Tai va, apsisukiau ir nuejau i kita parduotuve.
Atsakyti
Sveiki ar galiu dirbti vasara jusu parduotuveje 17 metu?

Taip pat rekomenduojame

Žiežmarių Mėsa
Adresas: Pakertų k., LT-56262 Kaišiadorių r.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba, eksportas, maisto parduotuvės, maisto produktai, mažmeninė prekyba, mėsa, mėsos produktai.
UAB “Žiežmarių mėsa” veiklos rūšis yra mėsos perdirbimas. Per palyginus neilgą egzistavimo Lietuvos rinkoje laiką „Žiežmarių mėsos“ produktai sparčiai tapo pamėgti naujų ir nuolatinių klientų tarpe, savo puikios kokybės ir naminio...
Daivida (Rokiškio mėsinė)
Adresas: Ąžuolų g. 21, LT-42135 Rokiškis.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba, eksportas, konditerija, saldumynai, maisto gamyba, maisto parduotuvės, maisto produktai, mažmeninė prekyba, mėsa, mėsos produktai, žuvininkystė, žuvies produktai.
UAB „Daivida" šiuo metu valdo tris prekinius ženklus: "ROKIŠKIO MĖSINĖ" "ROKIŠKIO ŽUVINĖ" "KARAMELINĖ KARVĖ" Pagrindinės veiklos kryptys:  Mėsos gaminių perdirbimas (dešros, mėsos gaminiai, kulinariniai gaminiai)  Šviežios mėsos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Benediktas Vanagas: „Kokybiška apranga būtina ne tik lenktynėms, bet ir kasdienai“
Benediktas Vanagas: „Kokybiška apranga būtina ne tik lenktynėms, bet ir kasdienai“ 06-23 12:13
„Hiatus" parduotuvėje lenktynininkas Benediktas Vanagas su sūnumi Nojumi apsipirkinėjęs rinkosi amerikiečių gamintojo „Columbia" drabužius - šis prekės ženklas jau trečius metus...
"Paskutinėje vakarienėje" Cameronas kalbėjo apie imigraciją
"Paskutinėje vakarienėje" Cameronas kalbėjo apie imigraciją 06-29 09:42
Davidas Cameronas, JK premjeras, paskutiniame savo susitikime su ES vadovais sakė, kad laimėti referendumą sutrukdė tai, kad su Briuseliu taip ir nepavyko susitarti dėl galimybės riboti imigraciją...
"Sodros" pertvarka – tarp politinių krumpliaračių
"Sodros" pertvarka – tarp politinių krumpliaračių 06-29 09:03
Seimo politikai nesusitaria dėl socialiniame modelyje numatytos "Sodros" reformos: niekaip nesurenkama pakankamai parlamentarų balsų, kad būtų priimti įstatymai, numatantys bazinės pensijos...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ką manote apie Didžiosios Britanijos pasitraukimą iš ES?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Nokia 5,36 +5,51%
Citigroup 40,44 +5,09%
Western Digital 44,11 +4,58%
Bank of America 12,70 +4,27%
PepsiCo 102,14 +0,01%
AT&T 42,02 -0,02%
Manchester United 15,67 -0,76%
Dr Pepper 94,73 -1,17%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 46,33 -2,75%
Varis 4694,54 -3,66%
Jautiena 179,45 +1,44%
Kava 155,40 +0,78%
Kiauliena 73,99 +14,16%
Sidabras 1694,70 +3,59%
Dujos (JAV) 1,92 +1,05%
Mediena 792,05 +1,54%