VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę UAB Barbora

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Barbora

Atsiliepimai apie UAB "Barbora"

Parašyk savo nuomonę apie UAB "Barbora"
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Uzsisakineju ne pirma karta. Esu patenkinta prekiu parinkimu ir pristatymu. Aciu, kad esat.
Atsakyti
Irena 2017-09-04 18:14:44
Laba diena, užsakinėjau "dadu" surelius ir gavau su blogu galiojimu.
Laba diena, Irena,

Apgailestaujame, kad Jums kilo nepatogumų dėl pristatytos prekės kokybės.
Galbūt galėtumėte parašyti mums elektroniniu paštu - pagalba@barbora.lt, kad galėtume išspręsti šią nemalonią situaciją.

Lauksime Jūsų žinutės.
Atsakyti
Laba diena, užsakinėjau "dadu" surelius ir gavau su blogu galiojimu.
Atsakyti
neatveze meliono, kuris buvo uzsakytas siandien vakare. beje, uz ji sumokejau
Leokadija Jackevič
2017-08-24 18:57:17 IP 78.158.4.191
Atsakyti
Pradžioje savo veiklos Barbora stengėsi, o dabar kai liko vienintelis prekių vežiotojas, jai tapo vienodai jos paslaugų kokybė.
Po kiekvieno užsakymo prašo įvertinti savo darbą, bet į pastabas nekreipiama jokio dėmesio. Esu neįgali vežimėlyje, pasirinkimo neturiu ir priversta esu naudotis Barboros paslaugomis. Dažnai negaunu to ką užsakiau, nors sąrašuose tos prekės yra. Paskutiniu metu labai pablogėjo asortimentas prekių ir galimybė užsakyti tiek kiek tau reikia. gyvenu viena - man nereikia 8 kg arbuzo arba 3, 5 kg kopustų, 1 kg morkų, 700 gr virto jautienos liežuvio ir t.t. Bet galiu paminėti labai gerais žodžiais kurjerius, yra labai malonus ir paslaugus, nuoiširdžiai ačiū jiems.
Atsakyti
(2017-09-24 Geležinio Vilko g. 20, Kaunas)

Didelis ačiū kurjeriui Mindaugui. Aptarnavimas puikus. Viskas tvarkingai suderinta su klientu. Prekės tvarkingai supakuotos ir atvežtos laiku. Malonus ir mokantis bendrauti darbuotojas.

Ačiū Barboros komandai. Sėkmės darbuose :)
Atsakyti
Esu labai patenkinta aptarnavimu.Kurjeris labai malonus vaikinas, atvyko tiksliai pagal užsakytą laiką.Prekės visos atitiko užsąkymą, buvo tvarkingai supakuotos Šia paslauga pasinaudojau pirmą kartą, bet tikrai ne paskutinį.Noriu padėkoti Barboros komandai už labai gerą paslaugą.Jūs šaunuoliai.Nuotaikagera išliko visai dienai.AČIŪŪŪŪŪŪŪŪ.....
Atsakyti
Barbora yra super. Viską normaliai atrenka ir pristato. Niekas nebuvo niekada nei sugedę, nei supuvę. Kurjeriai bendrauja normaliai - mandagūs, kartais matai, kad pamainos pabaiga matyt, tai nusiplūkę - normalu. O kad nepalaukia, irgi ne bėda - jei prekės neatitinka ar būna sumaišytos (tai būna labai retai, per 5 metus pasitaikė gal tik kokie 5-6 kartai iš viso)- paskambini į info, ir viską sutvarko. Nevarykit dievo į medį, lietuviškoje padangėje Barbora dirba aukštam lygyje.
Atsakyti
Andrius 2017-01-20 21:12:30
Čia kalba eina apie Viktoriją Kozlovskytę? Barboros kurjerių darbas, kad yra sunkus tai nėra naujiena - tu esi ne tik kurjeris, bet ir krovikas, prekių nešikas, dirbi su klientais. Trys darbai viename - vairuotojas, krovikas ir klientų aptarnavimo specialistas, o alga tikrai ne kaip už trijų darbų. Svoriai ne maži, nugara žalojama, rizikuoji teisėmis, gali gauti baudą, aišku atlyginimas nėra mažas, bet visgi už centus niekas čia ir nedirbtų. Na, o dabar apie kitą Barboros darbuotoją - prekių surinkėją. Jis dar žemesnis pagal rangą nei kurjeris. Žinok, kad būna ir dar blogiau, kurjeri. Normalus prekių surinkimas turi vykti ne parduotuvėje, o sandėlyje. Mes juk nevalgome plovykloje ir netaisome automobilio kirpykloje. Parduotuvė buvo sukurta tam, kad pirkėjai apsipirktų, o ne tam, kad prekių surinkėjai joje prekes surinkinėtų, nes tam dalykui yra sandėlis. Aišku Barbora ir Maxima taupo kiekvieną centą, todėl kam jiems nuomotis sandėlius ir ten rinkti užsakymus, jeigu galima tai daryti tiesiog Maximoje ir tai nieko nekainuoja, nes Maxima ir Barbora tai tas pats. Bet tai nėra efektyvu. Pirkėjų kiekis savaitgaliais būna didžiulis Akropolio Maximoje, o į Mazimos Bazę iš vis sudėtinga nusigauti ir iš jos grįžti namo. Prekių rinkimas tampa sudėtingesnis, ypač akcijų metu. O kiek dar kilometrų tenka praeiti per dieną tiems vargšams prekių surinkėjams? Nes prekių išdėstymas visiškai nepritaikytas prekių rinkimui, o tik apsipirkimui. Niekas juk negalvojo, kai statė parduotuvę, kad parduotuvėje bus renkami užsakymai. Sandėlyje nei pirkėjai maišosi, nei tu jiems maišaisi, prekės išdėliotos patogiai ir iš eilės, tu važinėji su specialia technika ir nedirbama primityviai, o dirbama greitai ir efektyviai. Kitas dalykas yra labai blogas darbo grafikas - 4 dienos po 12 val. + viršvalandžiai. 1 pertrauka 30 min. trukmės per dieną, o kita nors ir priklauso, bet praktiškai mažai kas ja spėja pasinaudoti. Daugybė valandų yra dirbama tas 4 dienas iš eilės, o poilsio - minimaliai. Neva privalumas - nemokamas maitinimas, bet maisto kiekis per mažas dirbant tokį fizinį darbą, o ir maisto kokybė kelia abejonių, nors jei nemokamai tai nesiskųsi juk, ar ne? Ir už tokį darbą gauti tik ~400-500 eurų? Mažokai. Darbas pradedamas ir 6 val. ryte, o kartais baigiamas ir 23 val. vakare, ar lengva bus pasiekti darbą/namus tokiu laiku visuomeniniu transportu? O dar Maximos Bazę? Vargu. Praktiškai reikalingas nuosavas transportas, už varganą surinkėjo atlyginimą galima bus nupirkti kokią griuveną 20 metų senumo ir melstis, kad pakeliui nesubyrėtum. Dar nepaminėta, jog norint uždirbti daugiau, reikia ir dirbti daugiau valandų ne tik viršvalandžių prasme, bet ir išeiti papildomas dienas į darbą. Turbūt mažas malonumas dirbti 5 dienas po 12 valandų, tai yra ~ 60 valandų, atmetus tą trumpa pertrauką pavalgymui. Už panašų darbą Anglijoje gautum apie 1700 Eur, o čia net 400-500 Eur. Ir tuo reikia džiaugtis? Tris kartus daugiau, bet dirbtum ten, kur dirbti yra pritaikytos sąlygos - technika, sandėlis, prekių išdėstymas, nėra pirkėjų, nėra salės darbuotojų. Prekių rinkimas parduotuvėje nėra geras darbas, nebent turi būti labai gerai apmokamas, nes sąlygos prastos, tačiau jis nėra gerai apmokamas. Čia tas pats kas kasti duobę su šaukštu, nors geriau su rimta technika. Deja, bet taip nėra. Dirbama parduotuvėje, nes taupoma, nes šiuo atveju nereikia nuomotis sandėlio, tačiau prekių rinkimas parduotuvėje niekada nebus toks sklandus, patogus ir greitas kaip sandėlyje. Tai jei sutaupo ant nuomos, tai kodėl nepakelia atlyginimų? Nes ir ant jų taupo. Dar juokinga buvo, kai žadėjo nebeimti studentų į darbą, tačiau greitai pamiršo šį savo planą, kai tikriausiai nerado apskritai kas kitas eitų. Studentui koks skirtumas - svarbu, kad moka, galima ir pusę etato padirbėti, vis tiek laikinai. O rimtas darbuotojas geriau Anglijoje dirbs už tris kartus didesnį atlyginimą. Ko čia trintis? Nugaros gydymui po to net santaupų nebus. Žodžiu, Jūsų teisė rinktis kur dirbti, bet dar kartą gerai pagalvokite prieš eidami dirbti prekių surinkėju ten, kur prekių rinkimui nėra sukurta tinkamų sąlygų. Ir tai dar blogiau nei kurjerio darbas. Gal net toje Maximoje nėra taip blogai būti eiliniu darbuotoju. Viktorijos patarimas gal ne toks blogas, bet jei žmogus gyvenime mato tik Barborą ir Maximą, tai apie ką čia apskritai galima kalbėti su ja? Nusispjauti ir ant Barboros ir ant Maximos, nedirbu nei ten nei ten ir nesiruošiu dirbti. Geriau emigruočiau jei tektų.
Kol yra toks asmuo kaip Viktorija Kozlovskytė vadovaujančių sąraše, geresnių sąlygų nesitikėk, nebent atitiksi išvaizdos/asmenybės kriterijus, kas daugumoje nustipti baigiančių įmonių būdinga. Alga vienareikšmiškai bus mažesnė, darbo net jei būdamas surinkėjas prašysi - negausi, apie kurjerius tyliu, tik sunkumus kilnok neburbėjęs, o ir priimti atgal nepriims, nes pernelyg daug principų vienoje esybėje, kad tą padarytų. Vaikų darželis, ką galiu pasakyti. Pati Barbora apskritai, nėra bloga darbovietė, visad buvo galimybių kaip užsidirbti, iki Viktorijos žinoma...
Atsakyti
Dainius 2016-10-31 20:58:28
Uzsisakiau prekiu is Barboros. Po poros dienu, pradarius vistienos krutineles ipakavima, pasklido baisi smarve, nors produkto galiojimo laikas dar nebuvo pasibaiges. Paskambinus kokybes telefonu, buvo paaiskinta, kad nezinia kur as ja laikiau ir pretenziju nepriima! Dar neteko nei karto susidurti su tokiu absurdu. Visos parduotuves priima nekokybiskus produktus. Bet juk tai Barbora ir gali elgttis kaip nori. Tikrai daugiau nesinaudosiu ju paslaugomis ir kitiems nepatariu. Juk yra ZZZ kurie vertina savo varda ir tikrai rupinasi klientais
Dainiau, o tai prie ko čia Barbora?:D ta prasme, darbuotojas jums atvežė supakuota galiojančią vištieną, paimta iš Maximos parduotuvės. Ar jam reikėjo parduotuvėje plėsti pakuotę, kad patikrinti kvapą? Aš be Barboros paslaugų esu Maximoj taip su vištiena prisigavus, kad vos tik nupirkta yra tekę mesti lauk (o galiojimas buvo dar 3 dienos į priekį). Į Maxima Jums kreiptis reikėjo dėl galimai sugedusios vištienos su galimai bloga galiojimo data.
Atsakyti
Barbora Barbora, užsisakiau prekių nes noriu išmėginti jūsų maisto pristatymo sistemą. Tikuosi prekes gausi visas ir nesulaužytas. (parašysiu ateityje)
Atsakyti
Sveiki, sios imones tikslai nera aiskus. tai nori visa LT aptarnauti tai tik renkasi kelis miestus, tai perkels atidirbta modeli i kitas salis ar t.t. bet as ne apie tai, noriu ispeti visus norincius isidarbinti ar dirbancius, kad Barboroje. yra rezgamos intrigos ir keliu zmoniu noras buti svarbiais asmenims, atliekami tokie veiksmai: sekami kiekvieni jusu zingsniai, paskelbiami nebuti dalykai, irasomi pokalbiai darbo metu, vadovai nera savo srities specialistai (ypac log,), visiska betvarke darbe, susidarisiu komanda kuri save gina, bet nepastebi savo klaidu. nepripazista savo klaidu, ir kaikuriu vadovu ego + kai kurie vadovai iskilo siu skandalu deka. Jei nesutinki su ju nuomone, tu esi priesas nr1 ir lauk pasekmiu... Dirbu sioje imoneje apie 7 men, bet tokios netvarkos nemaciau /Turiu logistikos issilavinima ir patirti joje, bet atsiprasau jei kurjeriui sudaromas marsrutas su 9 uzsak. per valanda tai kokios kokybes vairuojant/pristatant prekes reikalaujat? Linkejimai : Dovilei, Aistei, Viktorijai, Sabinai, Eglei, Daivai greiciau pasitraukit nuo logistikos. #Tomai_atsimerk!!!!
Atsakyti
Labas diena, noreciau pasidometi gal but pradesite aptarnavima Alytuje...esu buvusi ZZZ kliente, pirkdavau kiekviena savaite..bet jie bankrutavo...lauksiu atsakymo...
Atsakyti
Kada pradesit vezti i kitus miestus? Buciau Jusu istikima kliente. Su pagarba, Inga.
Atsakyti
Aptarnavimas buvo profesionalus. Likome patenkinti. :)
Atsakyti
2017.05.28 20:00-21:00 padarytas užsakymas, negauta dovanėlė, suma nedidelė, bet žadėtos dovanos neatvežė, ištikimi pirkėjai, bet deja pirmą kartą teko nusivilti, nesiųskit reklamos, jei ji neteisinga.. agurkas labai jau minkštas, turėtumėte atrinkti sugedusius ar pernokusius daržoves, bei vaisius..
Atsakyti
Vytas 2017-05-15 20:05:58
Nesamone, kelis kart truko prekiu, arba gauni plius ledu kelis kartus tai buvo, arba per daug atveza, kurjaris atvaziuoja paduoda pasirasai ir nueina nei lauke nei ka
as irgi kelinta padeka rasau, vistiek kazkokiu filosofiu atsiranda, vat pabandytu 30 plius prekiu i 4 a uztempti, man taip gaunasi pigiau, o kurjeriukams sunkiau, bet vistiek mandagus, punktualus, o darbas tai siaubas koks sunkusGSS
Atsakyti
Kristina 2017-01-11 09:48:53
Prekes visada gaunu laiku, jos tvarkingai būna sudėtos į maišiukus. Nebaisu pirkti daržoves ir vaisius, nes atrenka kokybiškus ir gražius. Labai patinka, kad esu informuojama apie prekių apmokėjimą, surinkimą ir atvežimą. Prekes pristatantys darbuotojai visada malonūs. Ačiū Jums, kad suteikiate galimybę išvengti stovėjimo ilgose parduotuvės eilėse. Sėkmės darbuose :)
nenusibodo propaganda nesamoninga varyti, ar tu aplinkinius idiotais laikai?DR8
Atsakyti
Nesamone, kelis kart truko prekiu, arba gauni plius ledu kelis kartus tai buvo, arba per daug atveza, kurjaris atvaziuoja paduoda pasirasai ir nueina nei lauke nei ka
Atsakyti
Jeigu kurjeris pažeidžia Kelių eismo taisykles (KET) darbo metu su įmonei priklausančia transporto priemone, tai privalo atsakyti kaip ir visi eiliniai vairuotojai. Turi būti fiksuojamas KET pažeidimas ir pranešama policijai. Jeigu Barbora vadovai toleruoja tokia betvarką, o gal net galimai skatina, nes sustatyti tokie laikai, reikia skubėti, kad kitaip neįmanoma vairuoti, tai čia jau galima būtų bausti ne tik vairuotojus, bet ir vadovus. Kolektyvinė atsakomybė tuomet turi būti. Bet kuriuo atveju vadovas atsakingas irgi, nes jis privalo kontroliuoti kurjerius, kaip jie dirba. Ant autobusiuko turi būti numeris, kuriuo aš paskambinęs galėčiau informuoti vadovą apie įmonės kurjerio vairavimą. Aš ne policininkas ir negaudysiu kurjerio, jei jis pažeidžia KET. O jei vadovo telefono nėra, tai bus skambinama policijai ar pranešama per www.epolicija.lt Ar sunku telefono numerį užrašyti ant galinės autobusiuko dalies? Su užrašu:, , kaip aš vairuoju? Pranešk tel.: X X X X ". Nes pranešta bus 112 arba www.epolicija.lt Jeigu tu esi Barboros kurjeris, tai tu nesi kažkuo geresnis už kitus. Skuba visi. Bet ne visi važiuoja kaip Barbora kurjeriai.
Atsakyti
Imone ir paslauga nebloga, bet kurjeriu vairavimo kultura apgailetina. Labai daznai pastebiu mieste del viduryje kelio paliekamu automobiliu sukelia spustis, kiemuose nuolat uzstato automobili ir tenka gerokai palaukti kol sugryzta ir patraukia. Nesate priveligijuoti valstybes tarnautojai, todel butu malonu jog gerbtumete kitus eismo dalyvius ir nesukeltumete eismo spusciu ir neuzstatynetumete automobiliu !!!
Atsakyti
Ačiū už pristatytas prekes, bet vienos prekės pasigedau, pirmą kartą ryžausi užsisakyti prekes, kadangi šiuo metu negaliu išeiti iš namų dėl traumos, Jūsų pranešime rašoma, kad reikia patikrinti pristatytas prekes pagal sąrašą, bet kurjeris taip skubėjo, kad spėjau tik pasirašyti ir staigiai išlėkė pro duris. Apie kokį patikrinimą galima kalbėti. Suprantu, daug užsakymų, skubate, reikėtų atidžiau žiūrėti pakuojant prekes.
Atsakyti
Laba diena, Gintare,

Kaip ir vakar atsakėme Jums elektroniniu paštu, norime dar kartą Jūsų atsiprašyti ir informuoti, kad „Barbora“ savo iniciatyva kreipėsi į Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentą (NTAKD), pranešdama atsakingai valstybės institucijai apie darbo tvarkos pažeidimą bei suteikdama visą informaciją apie incidento aplinkybes.
Tai pirmas toks atvejis įmonės istorijoje, o apmaudžią klaidą padarė vos kiek daugiau nei mėnesį dirbantis naujas kurjeris, tačiau tai, aišku, nesumažina mūsų bendrovės atsakomybės.
Darysime viską, kad analogiška žmogiška klaida ateityje nepasikartotų.

Dar kartą dėkojame Jums už informaciją ir linkime sėkmės.
Atsakyti
Labai gera parduotuve, dirba operatyviai, produktai sviezi, kainos normalios, kurjeriai labai mandagus, tiesiog issigelbejimas pagyvenusiam zmogui, ir monimalus krepselis tik 20 eu..Na kaip as sirdininke uztemciau i 4 a 3 kg bulviu, vyras mano ziema visai nevaiksto.Aciu jums ir sekmes darbe
Atsakyti
Lina Mikelytė 2017-01-24 13:02:10
Andriau, kokį darbą dirbti (kurjerio, surinkėjo ar visai kitoje srityje) - yra kiekvieno dirbančio apsisprendimas. Nei viena specialybė ar pozicija nėra žemesnė, menkesnė už kitą. Apgailestaujame, jei kažkuriuo savo gyvenimo etapu dirbdamas Barboroje susidarėte tokį įspūdį ir mes nespėjome parodyti, jog dirbti galima ir kitaip (pavyzdžiui vieną kartą neatvažiavus autobusui, pakeisti tiekėją, kuris užtikrins, kad po darbo būtumėte nuvežtas iki pat namų). Belieka pasidžiaugti, kad kaip ir bet koks organizmas, organizacija - mes augame, mokomės susidoroti su iššūkiais, galime atrasti savo veikloje bei procesuose taisytinas vietas ir jas pakeisti. BARBORA sudaryta iš labai skirtingų žmonių. Tai puikios komandos dirbančios skirtingose Vilniaus miesto dalyse. Čia skatinami asmeniniai rezultatai, o juos pasiekus alga išauga ženkliai virš Jūsų minimų skaičių. Ir šiems rezultatams pasiekti nukrypti nuo protingos apimties darbo laiko nereikia. Dėl darbo toje aplinkoje, kurioje dirbame - elektroninei prekybai vykdyti gali būti pasirinkti skirtingi modeliai. Tai rodo pavyzdžiai ir gerosios praktikos visame pasaulyje. Pasiliekame teisę dirbti ir tobulinti vieną iš modelių. Ir jei kartais nebesusitiktume - didžiausios sėkmės savo pasirinkimuose.
Taip, tai priverstinis apsisprendimas, nes surinkėjo darbas - studentiškas. Kurjeriais dirba pagrinde vyrai, nes kažkiek rimtesnis darbas, kuris garantuoja aukštesnes pajamas, todėl jie eina čia, bet krenta iš kurjerių, nes darbas sunkus. Suaugusiam vyrui dirbti surinkėju už kapeikas jau yra savotiškas nuosprendis, tad gal ir nemėgina? Šeimos biudžetui surinkėjo alga tiesiog per maža. Kiekvienas studentas priverstas dirbti tokį darbą kaip surinkėjo, nes kitokio jam niekas paprasčiausiai neduos. Jam neduos ir kurjerio autobusiuko pavairuoti, nes jis teisių tikriausiai net neturi ir nesugebės derinti darbo su studijomis - kurjerio darbas ne vaikų darželis, čia niekas nesicackins, kada tau ten paskaitos ar sesijos. Surinkėjo darbą galima derinti grafiką su studijomis, dirba po puse etato, dirba laikinai. Deja. bet vienos, , specialybės" tikrai yra prastesnės už kitas, ne tik pagal gaunamas pajamas, bet ir pagal tai, kaip reikia dirbti. Fizinis darbas turi būti apmokamas tikrai pakankamai, ypač toks nepritaikytas dirbti, kai dirbi sandėlininko darbą maisto ir kitų prekių parduotuvėje. Šiais laikais nedirbama primityviai, o yra naudojamos pažangios technologijos. Ocado - Britų internetinė parduotuvė, kai dirbama efektyviai. Tai dalinai automatizuota internetinė maisto ir kitų prekių internetinė parduotuvė, jau veikia nuo 2000 m. ir niekas ten nerenka prekių eilinėje parduotuvėje. Ir tai toks verslas tik po ilgų metų duoda grąžą, bet čia reikia iš karto įdėti daug milijonų eurų, tikrai neužteks tiek, kiek buvo skirta Barborai. Pasižiūrėkite filmuką https://www.youtube.com/watch?v=5pKwGvTEBf0 ir palyginkite savo surinkėjus su tuo, ką matome video klipe - tai tarsi 50 metų skirtumas. Barbora remiasi pasenusia verslo logika - rinkti prekes įprastose parduotuvėse. Toks verslas neturi perspektyvų, tai yra nuostolingas verslas ir tik dėka Maximos savininkų gali gyvuoti. Šiuolaikiniai sandėliai automatizuojami, žmonės keičiami kompiuteriais ir robotais, kiekvienas žingsnis apskaičiuojamas ir kiekviena sekundė taupoma, o čia dirbama primityviai, nes negali iš parduotuvės išspausti to maksimumo, kaip yra padaroma sandėliuose. Aišku, kai nesugebama net ir su tom ribotom galimybėm įdiegti taip reikalingų pakeitimų, padaryti net ir tą neefektyvų darbą tobulesniu, tai apie ką čia ir kalbėti tuomet. Žmonės, kurie organizuoja procesus ir tie, kurie vadovauja bent patys galėtų padirbėti kelis metus sandėlyje kur nors Anglijoje, suvokti šiuolaikinius prekių judėjimo procesus, kad savo galvon įsikaltų, kas tai yra prekių rinkimas ypač moderniame sandėlyje, kas yra aukščiausio lygio efektyvumas, o ne vaikiška programėlė, mobilus telefonas ir eini rinkti po Maximą prekių.
Atsakyti
Andrius 2017-01-20 21:12:30
Čia kalba eina apie Viktoriją Kozlovskytę? Barboros kurjerių darbas, kad yra sunkus tai nėra naujiena - tu esi ne tik kurjeris, bet ir krovikas, prekių nešikas, dirbi su klientais. Trys darbai viename - vairuotojas, krovikas ir klientų aptarnavimo specialistas, o alga tikrai ne kaip už trijų darbų. Svoriai ne maži, nugara žalojama, rizikuoji teisėmis, gali gauti baudą, aišku atlyginimas nėra mažas, bet visgi už centus niekas čia ir nedirbtų. Na, o dabar apie kitą Barboros darbuotoją - prekių surinkėją. Jis dar žemesnis pagal rangą nei kurjeris. Žinok, kad būna ir dar blogiau, kurjeri. Normalus prekių surinkimas turi vykti ne parduotuvėje, o sandėlyje. Mes juk nevalgome plovykloje ir netaisome automobilio kirpykloje. Parduotuvė buvo sukurta tam, kad pirkėjai apsipirktų, o ne tam, kad prekių surinkėjai joje prekes surinkinėtų, nes tam dalykui yra sandėlis. Aišku Barbora ir Maxima taupo kiekvieną centą, todėl kam jiems nuomotis sandėlius ir ten rinkti užsakymus, jeigu galima tai daryti tiesiog Maximoje ir tai nieko nekainuoja, nes Maxima ir Barbora tai tas pats. Bet tai nėra efektyvu. Pirkėjų kiekis savaitgaliais būna didžiulis Akropolio Maximoje, o į Mazimos Bazę iš vis sudėtinga nusigauti ir iš jos grįžti namo. Prekių rinkimas tampa sudėtingesnis, ypač akcijų metu. O kiek dar kilometrų tenka praeiti per dieną tiems vargšams prekių surinkėjams? Nes prekių išdėstymas visiškai nepritaikytas prekių rinkimui, o tik apsipirkimui. Niekas juk negalvojo, kai statė parduotuvę, kad parduotuvėje bus renkami užsakymai. Sandėlyje nei pirkėjai maišosi, nei tu jiems maišaisi, prekės išdėliotos patogiai ir iš eilės, tu važinėji su specialia technika ir nedirbama primityviai, o dirbama greitai ir efektyviai. Kitas dalykas yra labai blogas darbo grafikas - 4 dienos po 12 val. + viršvalandžiai. 1 pertrauka 30 min. trukmės per dieną, o kita nors ir priklauso, bet praktiškai mažai kas ja spėja pasinaudoti. Daugybė valandų yra dirbama tas 4 dienas iš eilės, o poilsio - minimaliai. Neva privalumas - nemokamas maitinimas, bet maisto kiekis per mažas dirbant tokį fizinį darbą, o ir maisto kokybė kelia abejonių, nors jei nemokamai tai nesiskųsi juk, ar ne? Ir už tokį darbą gauti tik ~400-500 eurų? Mažokai. Darbas pradedamas ir 6 val. ryte, o kartais baigiamas ir 23 val. vakare, ar lengva bus pasiekti darbą/namus tokiu laiku visuomeniniu transportu? O dar Maximos Bazę? Vargu. Praktiškai reikalingas nuosavas transportas, už varganą surinkėjo atlyginimą galima bus nupirkti kokią griuveną 20 metų senumo ir melstis, kad pakeliui nesubyrėtum. Dar nepaminėta, jog norint uždirbti daugiau, reikia ir dirbti daugiau valandų ne tik viršvalandžių prasme, bet ir išeiti papildomas dienas į darbą. Turbūt mažas malonumas dirbti 5 dienas po 12 valandų, tai yra ~ 60 valandų, atmetus tą trumpa pertrauką pavalgymui. Už panašų darbą Anglijoje gautum apie 1700 Eur, o čia net 400-500 Eur. Ir tuo reikia džiaugtis? Tris kartus daugiau, bet dirbtum ten, kur dirbti yra pritaikytos sąlygos - technika, sandėlis, prekių išdėstymas, nėra pirkėjų, nėra salės darbuotojų. Prekių rinkimas parduotuvėje nėra geras darbas, nebent turi būti labai gerai apmokamas, nes sąlygos prastos, tačiau jis nėra gerai apmokamas. Čia tas pats kas kasti duobę su šaukštu, nors geriau su rimta technika. Deja, bet taip nėra. Dirbama parduotuvėje, nes taupoma, nes šiuo atveju nereikia nuomotis sandėlio, tačiau prekių rinkimas parduotuvėje niekada nebus toks sklandus, patogus ir greitas kaip sandėlyje. Tai jei sutaupo ant nuomos, tai kodėl nepakelia atlyginimų? Nes ir ant jų taupo. Dar juokinga buvo, kai žadėjo nebeimti studentų į darbą, tačiau greitai pamiršo šį savo planą, kai tikriausiai nerado apskritai kas kitas eitų. Studentui koks skirtumas - svarbu, kad moka, galima ir pusę etato padirbėti, vis tiek laikinai. O rimtas darbuotojas geriau Anglijoje dirbs už tris kartus didesnį atlyginimą. Ko čia trintis? Nugaros gydymui po to net santaupų nebus. Žodžiu, Jūsų teisė rinktis kur dirbti, bet dar kartą gerai pagalvokite prieš eidami dirbti prekių surinkėju ten, kur prekių rinkimui nėra sukurta tinkamų sąlygų. Ir tai dar blogiau nei kurjerio darbas. Gal net toje Maximoje nėra taip blogai būti eiliniu darbuotoju. Viktorijos patarimas gal ne toks blogas, bet jei žmogus gyvenime mato tik Barborą ir Maximą, tai apie ką čia apskritai galima kalbėti su ja? Nusispjauti ir ant Barboros ir ant Maximos, nedirbu nei ten nei ten ir nesiruošiu dirbti. Geriau emigruočiau jei tektų.
Andriau, kokį darbą dirbti (kurjerio, surinkėjo ar visai kitoje srityje) - yra kiekvieno dirbančio apsisprendimas. Nei viena specialybė ar pozicija nėra žemesnė, menkesnė už kitą. Apgailestaujame, jei kažkuriuo savo gyvenimo etapu dirbdamas Barboroje susidarėte tokį įspūdį ir mes nespėjome parodyti, jog dirbti galima ir kitaip (pavyzdžiui vieną kartą neatvažiavus autobusui, pakeisti tiekėją, kuris užtikrins, kad po darbo būtumėte nuvežtas iki pat namų). Belieka pasidžiaugti, kad kaip ir bet koks organizmas, organizacija - mes augame, mokomės susidoroti su iššūkiais, galime atrasti savo veikloje bei procesuose taisytinas vietas ir jas pakeisti. BARBORA sudaryta iš labai skirtingų žmonių. Tai puikios komandos dirbančios skirtingose Vilniaus miesto dalyse. Čia skatinami asmeniniai rezultatai, o juos pasiekus alga išauga ženkliai virš Jūsų minimų skaičių. Ir šiems rezultatams pasiekti nukrypti nuo protingos apimties darbo laiko nereikia. Dėl darbo toje aplinkoje, kurioje dirbame - elektroninei prekybai vykdyti gali būti pasirinkti skirtingi modeliai. Tai rodo pavyzdžiai ir gerosios praktikos visame pasaulyje. Pasiliekame teisę dirbti ir tobulinti vieną iš modelių. Ir jei kartais nebesusitiktume - didžiausios sėkmės savo pasirinkimuose.
Atsakyti
Čia kalba eina apie Viktoriją Kozlovskytę? Barboros kurjerių darbas, kad yra sunkus tai nėra naujiena - tu esi ne tik kurjeris, bet ir krovikas, prekių nešikas, dirbi su klientais. Trys darbai viename - vairuotojas, krovikas ir klientų aptarnavimo specialistas, o alga tikrai ne kaip už trijų darbų. Svoriai ne maži, nugara žalojama, rizikuoji teisėmis, gali gauti baudą, aišku atlyginimas nėra mažas, bet visgi už centus niekas čia ir nedirbtų. Na, o dabar apie kitą Barboros darbuotoją - prekių surinkėją. Jis dar žemesnis pagal rangą nei kurjeris. Žinok, kad būna ir dar blogiau, kurjeri. Normalus prekių surinkimas turi vykti ne parduotuvėje, o sandėlyje. Mes juk nevalgome plovykloje ir netaisome automobilio kirpykloje. Parduotuvė buvo sukurta tam, kad pirkėjai apsipirktų, o ne tam, kad prekių surinkėjai joje prekes surinkinėtų, nes tam dalykui yra sandėlis. Aišku Barbora ir Maxima taupo kiekvieną centą, todėl kam jiems nuomotis sandėlius ir ten rinkti užsakymus, jeigu galima tai daryti tiesiog Maximoje ir tai nieko nekainuoja, nes Maxima ir Barbora tai tas pats. Bet tai nėra efektyvu. Pirkėjų kiekis savaitgaliais būna didžiulis Akropolio Maximoje, o į Mazimos Bazę iš vis sudėtinga nusigauti ir iš jos grįžti namo. Prekių rinkimas tampa sudėtingesnis, ypač akcijų metu. O kiek dar kilometrų tenka praeiti per dieną tiems vargšams prekių surinkėjams? Nes prekių išdėstymas visiškai nepritaikytas prekių rinkimui, o tik apsipirkimui. Niekas juk negalvojo, kai statė parduotuvę, kad parduotuvėje bus renkami užsakymai. Sandėlyje nei pirkėjai maišosi, nei tu jiems maišaisi, prekės išdėliotos patogiai ir iš eilės, tu važinėji su specialia technika ir nedirbama primityviai, o dirbama greitai ir efektyviai. Kitas dalykas yra labai blogas darbo grafikas - 4 dienos po 12 val. + viršvalandžiai. 1 pertrauka 30 min. trukmės per dieną, o kita nors ir priklauso, bet praktiškai mažai kas ja spėja pasinaudoti. Daugybė valandų yra dirbama tas 4 dienas iš eilės, o poilsio - minimaliai. Neva privalumas - nemokamas maitinimas, bet maisto kiekis per mažas dirbant tokį fizinį darbą, o ir maisto kokybė kelia abejonių, nors jei nemokamai tai nesiskųsi juk, ar ne? Ir už tokį darbą gauti tik ~400-500 eurų? Mažokai. Darbas pradedamas ir 6 val. ryte, o kartais baigiamas ir 23 val. vakare, ar lengva bus pasiekti darbą/namus tokiu laiku visuomeniniu transportu? O dar Maximos Bazę? Vargu. Praktiškai reikalingas nuosavas transportas, už varganą surinkėjo atlyginimą galima bus nupirkti kokią griuveną 20 metų senumo ir melstis, kad pakeliui nesubyrėtum. Dar nepaminėta, jog norint uždirbti daugiau, reikia ir dirbti daugiau valandų ne tik viršvalandžių prasme, bet ir išeiti papildomas dienas į darbą. Turbūt mažas malonumas dirbti 5 dienas po 12 valandų, tai yra ~ 60 valandų, atmetus tą trumpa pertrauką pavalgymui. Už panašų darbą Anglijoje gautum apie 1700 Eur, o čia net 400-500 Eur. Ir tuo reikia džiaugtis? Tris kartus daugiau, bet dirbtum ten, kur dirbti yra pritaikytos sąlygos - technika, sandėlis, prekių išdėstymas, nėra pirkėjų, nėra salės darbuotojų. Prekių rinkimas parduotuvėje nėra geras darbas, nebent turi būti labai gerai apmokamas, nes sąlygos prastos, tačiau jis nėra gerai apmokamas. Čia tas pats kas kasti duobę su šaukštu, nors geriau su rimta technika. Deja, bet taip nėra. Dirbama parduotuvėje, nes taupoma, nes šiuo atveju nereikia nuomotis sandėlio, tačiau prekių rinkimas parduotuvėje niekada nebus toks sklandus, patogus ir greitas kaip sandėlyje. Tai jei sutaupo ant nuomos, tai kodėl nepakelia atlyginimų? Nes ir ant jų taupo. Dar juokinga buvo, kai žadėjo nebeimti studentų į darbą, tačiau greitai pamiršo šį savo planą, kai tikriausiai nerado apskritai kas kitas eitų. Studentui koks skirtumas - svarbu, kad moka, galima ir pusę etato padirbėti, vis tiek laikinai. O rimtas darbuotojas geriau Anglijoje dirbs už tris kartus didesnį atlyginimą. Ko čia trintis? Nugaros gydymui po to net santaupų nebus. Žodžiu, Jūsų teisė rinktis kur dirbti, bet dar kartą gerai pagalvokite prieš eidami dirbti prekių surinkėju ten, kur prekių rinkimui nėra sukurta tinkamų sąlygų. Ir tai dar blogiau nei kurjerio darbas. Gal net toje Maximoje nėra taip blogai būti eiliniu darbuotoju. Viktorijos patarimas gal ne toks blogas, bet jei žmogus gyvenime mato tik Barborą ir Maximą, tai apie ką čia apskritai galima kalbėti su ja? Nusispjauti ir ant Barboros ir ant Maximos, nedirbu nei ten nei ten ir nesiruošiu dirbti. Geriau emigruočiau jei tektų.
Atsakyti
Norėčiau labai padėkoti darbuotojui Giedriui Nemeikšiui už tai jog pasisiūlė padėti man šiandien ryte (2017.01.15 Buivydiškėse) ištempti automobilį avarinėje situacijoje! Malonu, kai žmogus pats pasisiūlo padėti. Dar kartą dėkoju, Giedriau, už ištiestą pagalbos ranką, tikiuosi mano žodžiai pasieks tave :)
Atsakyti
Sveikas, Kurjeri. Suprantame Tavo nuovargį dėl didelio darbo tempo, bet šventiniai laikotarpiai tuo pasižymi. Kviečiame prisiminti visus pokyčius darbo procesuose, motyvacinėje sistemoje, darbo priemonių tobulinimą, kuriuos nuolat vykdome ir kurie padeda palaipsniui reguliuoti tiek darbo krūvius, tiek užtikrinti teisingą bei motyvuojantį atlygį. Ir visada einame į dialogą su savo kolegomis - kai pagalbos reikia įmonei ir kai jos reikia darbuotojui. Taip pat patikslinsime, kad kurjerių kaita priklauso tikrai ne vien nuo krūvio - išeinantys (kartais tiesiog nusprendę nebeateiti į darbą ir apie tai nepranešti) nurodo skirtingas tokio pasirinkimo priežastis. Tačiau svarbiausia, į ką norėjosi sureaguoti - nemalonu girdėti apie nesutarimus su tiesioginiu vadovu. Norime išspręsti juos, panaikinti jaučiamą įtampą ir leisti visiems dirbti darbą kurį mėgsta, sugeba pagarboje vienas kitam. Jeigu norėtum tiesiogiai pasikalbėti apie problemas, kurias matai, kviečiu kreiptis padalinio informacinėje lentoje nurodytais tiesioginiais mano kontaktais. Neabejoju, kad atvirai (išsaugodami konfidencialumą) kalbėdami galėsime pakeisti situaciją.
Atsakyti
Prekes visada gaunu laiku, jos tvarkingai būna sudėtos į maišiukus. Nebaisu pirkti daržoves ir vaisius, nes atrenka kokybiškus ir gražius. Labai patinka, kad esu informuojama apie prekių apmokėjimą, surinkimą ir atvežimą. Prekes pristatantys darbuotojai visada malonūs. Ačiū Jums, kad suteikiate galimybę išvengti stovėjimo ilgose parduotuvės eilėse. Sėkmės darbuose :)
Atsakyti
Operatyvus pristatymas, labai malonus kurjeris, užsakymas - pilnas! Rekomenduoju!:)
Atsakyti
Mūsų šeima esam jau seni Barboros klientai. Ilgą laiką neužsakinėjom prekių, nes tai prekes ne visas atveždavo, tai vėluodavo labai stipriai. Prieš kurį laiką pradėjom užsakinėti vėl ir buvom labai patenkinti, galvojom, kad reikalai susitvarkė, bet po vakarykščio įvykio, galutinai nusprendėme jų paslaugų atsisakyti, nes taip pavedė, kad pikta iki šiol. Jei prekes užsisakai, reiškia, kad tikslas yra sutaupyti laiko, o gavosi priešingai ir dar buvo beviltiškai sugadinta nuotaika ir nervai. Užsakius prekes, gavau patvirtinimą su surinktų prekių sąrašu, kur buvo visos prekės, taigi pasitikėjau, kad taip ir bus. Prasidėjo nuo to, kad kurjeriui pristačius prekes ir išėjus, pradėjau kraustyti ir pastebėjau, kad man paliko vieną maišelį su ne mano prekėmis. Susisiekiau su kurjeriu, kuris dar buvo kieme ir grąžinau. Pradėjus kraustyti toliau, pamačiau, kad nėra didelės dalies prekių, net 12, tame tarpe ir tų, kurių man reikėjo skubiai. Paskambinau kurjeriui, jis pasakė, kad informuos ir su manim susisieks. Prekės man buvo reikalingos skubiai, todėl, nesulaukusi, paskambinau į pristatymo tarnybą pati ir man paaiškino, kad galės prekes pristatyti tik sekančią dieną arba gali grąžinti pinigus. Paparašius, kad prekės man būtų pristatytos, pasakė, kad nebėra prekių! Tiesiog keista, kad Maksimoje nebėra duonos, vaisių ir daržovių!!! Kai reikia sutaupyti laiko, tai teko kalbėti su dar vienu pristatymo tarnybos darbuotoju. Be kalbų, jokio rezultato! Sugaišino dar laiko, pavedė juodai, teko eiti į kitą parduotuvę ir pabaigti apsipirkinėti. Pinigų grąžinimo irgi tikriausiai nesulauksiu, nes pasakys, kad reikėjo tikrinti iš karto ir versti kurjerį laukti. Užtat gavom kažkokį bereikalingą žurnalą dovanų ir perdžiūvusią, baisią, net papilkėjusią rūkytą dešrą su besibaigiančiu galiojimo laiku. Jiems atrodo, kad, jei jie atsiprašė, tai ir viskas, o kad žmogui už savus pinigus sugadinti visi planai, tai jau visai nesvarbu. Svarbiausia, kad atsiuntė užklausą apie suteiktų paslaugų kokybę. Brangūs žmonės, jei norite sutaupyti laiko ir sveikatos, o taip pat išsaugoti gerą nuotaiką, tai nepasitikėkite jų paslaugomis. Šiandien nesulaukiau net elementarios žinutės su pasiaškinimu. Nepasivargino už sumokėtus už orą pinigus bent tai padaryti.
Atsakyti
Aciu, Barborai ir kurjerui Aleksandrui Grudkinui uz pristatyma. Labas greitai pristate prekes, ACIU.
Atsakyti
Širyt buvo priimtas užsakymas ankčiau negu turėjo atvykti kurjeris.Turėjo atvykti nuo 11 iki 12h, o žinute ir skambuti gavau apie 8h ryto, su klausimu ar galėčiau priimti prekes.I žinute neatsakiau, nes miegojau į skambutį atsakiau, nes prižadino.Galėjau atsisakyt prekių tokiu laiku, bet kadangi pažadino, tai teko priimti.Atvykes kurjeris pristatė prekes.Apžiūrėjau maišelius, atrodė viskas tvarkoje.Dedu prekes, ogi žiūriu, kad man tas kas susverta per mažai na prie to tai nieko nesakau, svarbu nors truputi gavau, bet užsakiau virtos mėsos jautienos dešreles 280g 2vnt ir jų aš negavau.O už jas aš sumokėjusi, per internetine bankininkyste.Kadangi esu nėščia moteris, man pas jus būtų patogu ir toliau apsipirkinėti, bet kai tokie dalykai dedasi, kai kurjeris ankstų rytą skambinėje ir dar neatveža visaų prekių už kurias susimokėjau, tai atsiprašau.Aš neturiu tiek kantrybės, kad kiekviena kartą, kai atvežtų prekes dėl nerastų prekių aiškintis.
Atsakyti
Labai malonus aptarnavimas, kokybiškos prekės. Ačiū, kad esate. Tai didelė pagalba žmonėms, turintiems problemų su apsipirkimu.

Ačiū Jums.
Atsakyti
Uzsisakiau prekiu is Barboros. Po poros dienu, pradarius vistienos krutineles ipakavima, pasklido baisi smarve, nors produkto galiojimo laikas dar nebuvo pasibaiges. Paskambinus kokybes telefonu, buvo paaiskinta, kad nezinia kur as ja laikiau ir pretenziju nepriima! Dar neteko nei karto susidurti su tokiu absurdu. Visos parduotuves priima nekokybiskus produktus. Bet juk tai Barbora ir gali elgttis kaip nori. Tikrai daugiau nesinaudosiu ju paslaugomis ir kitiems nepatariu. Juk yra ZZZ kurie vertina savo varda ir tikrai rupinasi klientais
Atsakyti
Barbora-saunuoliai!, Labai patogu, visada laiku -ACIU JUMS!!!
Atsakyti
K. 2015-11-28 14:01:29
Perku iš barboros jau pusantrų metų bent kartą per savaitę. Esu pilnai patenkintas Jų darbu. Buvo keli nemalonūs nutikimai kai pvz vieną kartą puse prekių pametė kažkur tai teko skambint, bet dienos bėgyje atvežė likusias. Iš virš 100 kartų perkant, buvo tik 2 kartai kai kurjeriai vėlavo. Nu ir kai užsakai vakare (21 - 22 val), kurjeriai kartais mėgsta atvažiuot anksčiau nepaskambine.
Ai, ir dar vieną kartą gražos neatidavė 0.45 euro centus (jaučiu pagalvojo čia arbatpinigių jam daviau)

Įvertinus viską ir suprantant smulkias žmogiškąsias klaidas, esu labai patenkintas teikiamomis paslaugomis.
Negėda dėl centų grąžos dar taip rašyt? Bukaprotis.. jie neša tavo sušiktus maišus, tai ne tiek turėtų neatiduot.
Atsakyti
Taigi užsisakiau prekes iš Barboros pristatymui į namus. Visos prekės buvo pristatytos bet ne pačios geriausios būklės. Salotų mišinys TASTY HOME 3-LETTUCE MIX, 140 g buvo tikrai pagedęs. Pašvinkusios salotos, nemalonaus kvapo bei skonio.
Taip pat visos prekės kartu su maišais buvo drėgnos. Prekes pristatęs asmuo taip ir pasakė iš anksto, kad atseit pas juos vasarą problemos su šaldikliais ar kažkas pnš. To pasekoje dalis prekių kaip pvz. šviežiai kepta itališka duona buvo pradrėkusi....
Atsakyti
Laba diena. Esu jau 5 metus jusu klientas, labai patenkinta. Turiu viena klausima : kodel dabar nera katalogoje, , Kiaulienoa ir jautienos šaltiena, , ir, , Keptas Kiaulienoa kumpis arba šonine, , ?
Atsakyti
Apsipirkau barboroj ir tik kai atveze prekes suzinojau kad kazko nera. Telefonu nepranese nusiunte elektronini laiska su saskaita ir viskas. Jeigu pranestu kad nera tos prekes buciau kazka kita issirinkes, o dabar norint padaryt uzsakyma vel turiu minimum ant 20eur uzsakyma daryt. Laikas sugaistas prekiu negavau, BETVARKE!!!!
Atsakyti
Sveiki,

Apsipirkinėjau Barboroje keletą kartų ir mane sukrėtė plastikinių maišelių kiekis. Kam dėti vieną bandelę į atskirą didžiulį maišą? Juk gyvename ne akmens amžiuje, būkime sąmoningi bent elementariausiame lygmenyje.
Atsakyti
Apsiperku Barboroj jau metus, būtu viskas labai gerai, jeigu suma prekių nemokamo pristatymo būtu mažesnė.
Gyvenu viena, esu neįgali (važinėju su vežimėliu), man 62 metai ir suma 45 Eur yra vienam žmogui per didelė.Užsakinėju karta
per savaite.
Atsakyti
Sveiki! Mūsų įmonė naudojasi barbora.lt paslaugomis jau ilgą laiką, tačiau pastaruoju metu vis dažniau gauname sugedusius produktus, ypač prasta situacija daržovių skyriuje! Salotų, špinatų, rukolos lapai neretaii yra patamsėję ir pakuotėję plaukioja tamsiame vandenyje, o su paskutiniu užsakymu gavome štai tokių "šviežių" agurkų (nuotraukoje). Avokadus taip pat dažniausiai gauname kone skystos konsistencijos ir juodos spalvos, tad tenka juos išmesti tuojau pat. Tikimės, kad tai laikina ir produktų parinkimas ateityje gerės, nes barbora.lt paslaugomis norėtume naudotis ir toliau. Deja, jei situacija nesikeis, turėsime ieškoti kitų būdų - vis dėlto skiriame nemažą sumą užsakymams du kartus per savaitę jau daugiau nei metus.
Atsakyti
Tiesiog seniai norejau pagirti Barbora.lt.Nerealus klientu aptarnavimas telefonu, visi kurjeriai be galo malonus, paslaugus, prekes atrinktos graziausiai, tvarkingai sudetos, jokiu duziu, netvarkingu prekiu.Viena karta teko prasilenkti su kurjeriu, jis i apacia, as i virsu su maisais is parduotuves i 5 auksta.Sako ponia, duokit uznesiu.Na ir tiesiog, uznese irli pat duru.Noriu tik palinketi sekmes, darbas jusu superinis:)
Atsakyti
sandra 2015-07-27 21:38:44
Siandien uzsisakiau prekiu is Barboros likau labai nusivylusi, darzoves apipuvusios ir taskuotos. Baisu fresh markete niekada nieko panasaus nera nutike, nuo siol ir busiu lojali jiems.
pilnai sutinku, Fresh Market veziojo spec rankinese ir kiek buvau uzsakiusi kiausiniu gaudavau visus sveikus..ir ne tik kiasuiniai
va dabar daznai matau pro langa kaip vairuotojas iskaruna 7 polietileinius maisus su uzsakymais, vos pakeliai juos, tysia iki laiptines duru, o dar reikia ir duris atydaryti, tai ka jis uzsakovui atnes galiu tik issivaizduoti :)
Atsakyti
Sveiki visi!
Perskaičiau dėl įdomumo komentarus ir likau nustebinta - atrodo, čia rašė vien buvę „Fresh market“ fanai...
„Barboroje“ apsiperku jau antrus metus, kartą per mėnesį. Šviežią mėsą perku gana dažnai ir NĖ KARTO nesu gavusi sugedusios, kiaušiniai visuomet sveiki, o daržovės šviežios. Neturiu jokių nusiskundimų, esu absoliučiai patenkinta ir prekėmis, ir aptarnavimu - net plastmasiniai maišeliai surišti taip, kad juos būtų lengva labai greitai atrišti, o kurjeriai iki durų atvažiuoja su spec. vežimėliu :) Atsiskaitymo būdai taip pat labai palankūs - galima pervesti per banką, galima kortele arba grynais.
Noriu nuoširdžiai padėkoti visam „Barboros“ personalui už tai, kad palengvinate mano - senjoros - gyvenimą :)
Dėkui ir sėkmės Jūsų nelengvame darbe.
Pagarbiai
L. B.
Atsakyti
Barboroje apsiperkame jau metus, auginame kūdikį, tad be abejo e-parduotuvės yra mamyčių išsigelbėjimas. Jokių priekaištų neturiu tik Barboros kurjeriams. Didelis AČIŪ Romanui, Tomui, Vadimui, Deividui, Vytautui ir visiems vyrams kurių vardų nepaminėjau, darbas sunkus bei atsakingas. Prieš dvi paras gavau supuvusių pomelo vaisių, ne daug ne mažai-4 kg, labai apmaudu, paskambinau klientų aptarnavimo pagalbos telefonu bei susitariau dėl prekės pakeitimo tą pačią dieną. Laukiu iki šiol......Buvome gavę ir 7 sveikus kiaušinius iš 20 pirktų, tad vakarieniavome 13 kiaušinių kiaušiniene:), o pomidorai retai būna jau be puvimo dėmelių. Vakumuotos prekių pakuotės būdavo subliuškusios. Numodavau ranka į šiuos neatitikimus, juk visko pasitaiko, kol š.m.VASARIO gale gavau Semper kūdikių geriamos košės pakuotę kurios galiojimo terminas buvo...IKI 2016 01 23. Košytė man pakeitė kitą dieną, už tai ačiū, viskas išsisprendė. Bet dabar jau rimtai svarstau, ar verta tęsti iki šiol tokį sėkmingą bendradarbiavimą su Barbora. Manau, didžiulės spragos yra prekių krepšelio surinkimo etape, personalas yra NEMOTIVUOTAS skirti ypatingą dėmesį surenkamų prekių kokybei, kaltas laiko ir darbuotojų trūkumas, o kartais man susidaro įspūdis, kad tyčia atrenkamos prastos kokybės, nelikvidinės prekės, kurių parduotuvėje niekas jau nepirks dėl prastos kokybės. Manau, ir personalo asmeninės savybės čia turi įtakos. Jeigu taip galėtų būti daroma vadovybės paliepimu siekiant išparduoti neformatą:), tuomet tai tiesiog nusikalstama. Kartais, ne visada, būna užklijuoti lipdukai su darbuotojo, surinkusio pav.daržoves bei vaisius, pavarde. Taip turėtų būti nuolatos, gal tada galima būtų iš konkretaus žmogaus gauti paaiškinimą, kodėl klientas neturintis galimybės matyti prekę verčiamas tenkintis prastos kokybės pirkiniais? Ar patys pirktumėte prekybos centre taškuotus apipelijusius pomidorus, supuvusį pomelo vaisių, pažeistą vakuuminę kavos ar vaikiškos košės pakuotę, maistelį savo kūdikiui su pasibaigusiu galiojimo terminu, miela Barbora??? Gerbkime save ir savo klientus.
Atsakyti
Sveiki, esu bandes labai patogu, kam nepatogu neverkit eikit patys i parduotuve. Kazkas ten rase kad keurjeris neatidave 0, 45 ct, man tai geda net butu rasyt kad pamirso atiduot centus, kaip jie nesioja tokius svorius privaloma yra palikt mano supratimu.Sekmes Barbora
Atsakyti
šiandien trečią kartą užsakiau prekes ir esu labai patenkinta. Pristatymas laiku, prekių gera išvaizda bei galiojimo laikas, viskas sudėta į atskirus maišelius ir net pridetos kelios dovanėlės. Labai patogus būdas apsipirkti neišeinant iš namu, neapkaraunant saves sunkiais nešuliais tiems, kurie neturi mašinos, negaištant laiko pasirenkant prekes bei stovint eilėje prie kasos. Rekomenduoju!

Taip pat rekomenduojame

Gražinos Starkuvienės firma
kavinė KURŠIS Nidoje

Adresas: Naglių g. 29, LT-93123 Neringa.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maistas į namus, biurą; maisto gamyba; renginių organizavimas.
Pageidaujate skaniai pavalgyti Nidoje? Jus nuolat erzina per didelės kainos ir per mažos porcijos? Neturite kur sutalpinti svečių? Nenusiminkite! Mes padėsime Jums išspręsti visas šias problemas. Pačiame Nidos miestelio centre įsikūrusi kavinė – baras „Kuršis“ savo lankytojus aptarnauja jau 15 metų. Per šį laiką...
Gilės kromelis
Kaimiškas, ekologiškas maistas į namus

Adresas: Laisvės pr. 117-79, LT-09303 Vilnius.
Veiklos sritys: daržovės; maistas į namus, biurą; maisto produktai; mėsa, mėsos produktai; šaldyti maisto produktai; vaisiai; valymo priemonės; žuvininkystė, žuvies produktai.
UAB ,,GILĖS KROMELIS” - kaimiškas, ekologiškas maistas į namus. Siūlome puikią išeitį visiems, kurių gyvenimo tempas didelis, kurie vertina kaimišką, ekologišką ir skanų maistą, kurie nori daugiau laiko praleisti su artimais žmonėmis, rūpintis savo ir artimųjų sveika gyvensena. Jums siūlome: „Tiesiai iš daržo“...
Sraigių delikatesai
Sraigių degustacijos

Adresas: Raudondvario pl. 99, LT-47184 Kaunas.
Veiklos sritys: kavinės, klubai, barai, restoranai; maistas į namus, biurą; maisto produktai; pramogos ir poilsis; sveiki produktai.
SRAIGIŲ DEGUSTACIJOS BEI SRAIGIŲ SU BURGINDIŠKU PADAŽU PREKYBA Atstovaujame Lietuvos sraigių augintojus, kurie augina Helix Aspersa Maxima sraiges. UNIKALI UŽSAKOMOJI SRAIGIŲ DEGUSTACIJA Sraigių degustacija įmonių šventėse Sraigių degustacija vestuvėse Sraigių degustacija krikštynose Sraigių degustacija...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kaip Rusijos trolių fabrikas reklamą "Facebook'e" pirko
Kaip Rusijos trolių fabrikas reklamą "Facebook'e" pirko 09-26 19:33
Rusijoje įsikūręs trolių fabrikas prieš JAV prezidento rinkimus aktyviai pirko reklamą socialiniame tinkle "Facebook" – tam išleido 100.000 USD. Dabar šis faktas keliasi į kitą lygmenį –...
Laursas ir Glodas investuoja į ūkininkų prekybos platformą
Laursas ir Glodas investuoja į ūkininkų prekybos platformą 09-26 18:55
Verslininkų Ilja Laurso ir Mindaugo Glodo valdomas rizikos kapitalo investicijų fondas "Nextury Ventures" kartu su žaliavų prekybos bendrove "Imlitex" investavo į ūkininkų prekybos platformą...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Colgate-Palmolive 73,00 +2,54%
ConocoPhillips 49,98 +1,83%
AutoZone 583,48 +1,65%
CBS 60,10 +1,47%
Twitter 16,98 -3,58%
Yahoo! 50,40 -4,15%
NVIDIA 171,00 -4,47%
Facebook 162,87 -4,50%

Žaliavų kainos pasaulyje

Cukrus 27,83 -2,11%
Dujos (JAV) 2,94 -5,77%
Auksas 1260,26 +1,14%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Varis 5719,76 +2,15%
Nafta 50,66 +0,22%
Mediena 697,44 -1,00%
Kiauliena 82,05 +20,22%