VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos radijo ir televizijos centras

Atsiliepimai apie Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB

MEZON

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Kazkodel, kai pasirasynejome sutarti, nebuvo pasakyta, jog laiskiniu budu siust ataskaita uz menesi. Savivaliauja jusu darbuotojai. Dar uz kiekviena laiska beveik po 1 €. Tegul darbuotojai dirbdami savo darba klausia klientu ar jiems to reik ir tegul patikslina, kad uz tai reik moket papildomai. Tikrai atsisakysiu mezono, laukiu kol sutartis pasibaigs.
Atsakyti
Esu pasibaisejusi jusu aptarnavimu ir teikiamomis paslaugomis..Anais metais jus be mano zinios sudarete sutarti su iranga viska pajunget kaip jum patogiau be manes be mano sutikimo ar paraso.Isvykstant i uzsieni atsisakiau jusu paslaugu.Bendraujant su jumis padengiau uz suteiktas paslaugas paskutini apmokejima.Grizusi siu m vasara vel panorau naudotis jusu paslaugomis nes mano gyvenamoje vietoje prastas rysys.S.m 08-21 d atvaziave meistrai pajunge interneta 12 men su tokia sutartim kad i men mokesiu 14.90 uz jusu suteiktas paslaugas.Bet rugsejo men gaunu laiska kad as uz 08-01--08-31 laikotarpi esu skolinga 105.47 e kai sutarti pasirasiau ir interneta man pajunget 08-21 ir men mokestis 14.90 bendraujant su jusu apskaita ir visais konsultantais man pareiske kad as uz iranga esu skolinga kuria paemiau su praeita sutartim.Atsiprasau taciau as tos irangos nemaciau apie ja nezinojau ir anoje sutarti nebuvau pasirasiusi kad imu iranga kazkokia is jusu perku uz kelis simtus euru.Tai kaip suprantu bet kas gali issikviesti jus uzsisakyti paslaugas kito zmogaus vardu paimti is jusu kas tik imanoma o apmokes kas??? Uz ka skaiciuojat 105.47 kaip men imoka 14.90 ir dar uz 08-01 iki 08-31 laikotarpi kai paslaugas uzsisakiau 08-21??????
Atsakyti
Sveiki Mezon, bent man asmeniškai pasiteisino 100% iškylant net menkiausiam klausimui visada yra pagelbejima, aptarnavimo kokybe 100% džiaugiuosi jog pasirinkau būtent Mezon.Sekmes jums Dideles ir Ačiu už puiku aptarnavima belieka didžiuotis;*
Atsakyti
Isvis nepatariu mezon!! 2 savaites laukiam kol mums pataisytu interneta.. buvo sugedes modemas pamelavo kad ta modema issiunte... kaip d*****i skambinejom jie mums dume akis.. gavom modema po savaites tai vis vien nera interneto.. sprendzia ta problema jau savaite.. ant tiek jau neatsakingi.. ir nesazininki.. tikra nesamone
Atsakyti
Greičiau pasibaigtu sutartis. Jei žiūrėti i kaina ir kokybe, tai mezon gali pasiulyti tik auksta kaina. Problemos sprendziamos visiskai ne operatyviai, pasibaigus sutarciai tikrai atsisakysime paslaugu.
Atsakyti
Lankiausi Siauliuose pc Akropolis. Labai esu patenkinta aptarnavimu. Mus aptarnavo panele vardu Sandra. Ji suteike man visa reikiama informacija apie interneta. Atsake i rupimus klausimus. Labai saunus aptarnavimas, siltas zmogus. Tokiu darbuotoju ir riekia imonems. Gali klausti ir tikrai neliksi be atsakymo.
Atsakyti
Laima 2017-07-03 12:49:25
Buvome klientai, paskutinius 2 metus, internetu naudojomės kokius 4 kartus, nes turime kitą tiekėją. Manėme, kad būtų gerai turėti internetinį ryšį išvykus. Deja, Palangoje nepavyko naudotis internetu, gulėjome su dukryte Santariškių ligoninėje, taip pat nepavyko pasinaudoti kokybišku internetu. Nusprendėme atsisakyti teikiamų paslaugų. Bėda tame, kad (taip būna dažniausiai) neperskaitėme sutarties sąlygų. Pavėlavome pateikti prašymą. Jį pateikėme 28 d. Nors su mumis pažadėjo susisiekti kitą dieną, bet to nepadarė, tad pagal sutartį, prašymas patenkinamas po 5 darbo dienų, vadinasi, teks dar mokėti už vieną mėnesį...Suprantu, kad sutartis yra sutartis, bet juk yra dar ir žmogiškasis faktorius. Sumokėsiu už tą mėnesį, bet nerekomenduoju ir nerekomenduosiu niekam JŪSŲ PASLAUGŲ.
Ir man santariskese su dukra teko guleti. Irgi turejau rysio bedu. Atsakyma gavau kai buvome jau israsyti.
Ir kad nesusisieke kai zada tai tiesa, reikia paciam skambineti ir rekti, nes kitai nieko nejuda.
Del sutarties irgi tiesa, svarbu pakisti ir ALELIUJA...
Atsakyti
suprantančiajam 2017-08-27 16:35:30
viskas būtų gerai jei ne pastovūs gedimai (aš turiu omeny, bevielį internetą), tai tegul kažką mąsto, kiek galim klausytis kaip jie žada atnaujinti įrangą, kad nebegestų. Ir labai dažnai genda savaitgaliai?! O tai niekas nekompensuoja už negautas paslaugas, nes pagal sutartį cituoju:„Paslaugų gedimų šalinimo trukmė yra ne ilgesnė nei 24 darbo val.“, t.y. 3 darbo dienos. Tai kaip išeina kad, cituoju:"internetas Lietuvoj vienas geriausių pasauly", o būtent Mezon ir nesusitvarko su gedimais. Žmonės kurie naudoja bevielį internetą kitų tiekėjų, neturi problemų su dažnais gedimais.
Prie ko cia bunkeris. Rasant neigiamus atsiliepimus ir ten ir cia zmones gali rinktis. Ir prie ko cia Lietuvoj internetas. Ir prie ko cia itaka. Jei perki sokolada ir jis bus apsikt... pardavejos tai sakyciau jai padare itaka jos skrandis ir ji nesusilaike :))) Pirksi ir toliau pas ja? Mokesi kas menesi ir busi patenkintas? Jei tau zada reiskia taip turi but. BENT JAU PUSE GREICIO:))) Kitaip tai vadinasi musu pinigu vagyste!!!

Reali situacija su MEZON: Pries pasirasant sutarti patikriname salone galimybes konkreciu adresu. Vadybininke garantuoja kad bus 18Mbps., atseit rysys tikrai geras. Pasirasome sutarti. IR ALELIUJA... SUTARTIS PASIRASYTA!!! Gali susimoketi uz visus menesius i prieki ir jieskoti patikimo operatoriaus.
O gi realus skaiciai 3.11Mbps, 2, 76Mbps, 3, 8Mbps.... o kartais (NIEKO NEJUDINANT, TUOJ PACIOJ VIETOJ) buna ir 9-14. VIDURKIS 4-6Mbps. pasirasant sutarti 18Mbps. Tai kad spresti jums. Tiesa, per nemokamus bandymus greitis buvo zymiai geresnis.

Galiu garantuoti tik kad sukant Youtuba viename kompe kartais patirsite bedu. Pries pereinant i Bite ar Telia aisku skaitysiu ir apie juos komentarus.
Beje, dasiskambinti i Mezon kad jie issprestu situacija sudetinga. (Ir nesvarbu kad jie turi daug darbo kaip cia raso komentaruose, cia ju beda, gal reikia daugiau zmoniu pasamdyt o gal morka suvalgyt? Ne mums turi rupeti. Manes jie neklausia ar as turiu mazai pinigu gal saskaita mazesne israsyti) Vadyba silpna, pazada nepaskambina, jei nespesi pakelti ragelio daugiau niekam nerupes ar pas tave issisprende situacija.

ISVADA: Sumokesite maziau nei pas konkurentus ir gausite "PUSinterneta".

Teko Bites tureti rysi visiskam kaime (Bunkeri:)) pries N metu, jie tau skambines ir bandys padeti kuo imanoma o jei nesigaus vistiek bandys:) Aptarnavimas jauciasi kitoks.

Jei sedite pensijoje galima pasedeti palaukti kol pasikraus. Pora kartu per savaite paskambinet ir pasiskusti.
O apie TV isvis ner kalbos, net pensisinkas nepatenkintas liks :)

Ir cia nepirmas mano atvejis. Karta gulejau ligonineje su vaiku, paskambinau, paprasiau issiaskinti kodel labai prastas rysys. Gavau atsakyma po 4 dienu kai jau mus israse is ligonines :)
Kamynai visi kas turi irgi nepatenkinti.
Ir nebijokite nutraukti sutarties, jei jie neispildo savo salygu. Yra vartotoju teises, jei pasidomesite labai paprastai tai galesite padaryti. O jei prigriebsite dar ir grazia nepatenkinta rysiu kaimyne (-a) bus dvigubai smagiau :)
Atsakyti
saulius 2017-06-28 23:08:47
Viska sudejus-tai tikrai sud...
Labiausiai nepatiko papildomi mokesciai.Sudarius sutarti 2 metamas (neribotas, aisku letas, bet rezervui tinkamas) po 3EUR su PVM men. tikiesi tiek ir moketi-juk neribotas-nevirsysi. O realybe kitokia.
20~21men po 3eur=60~63eur. rezultatas 89eur. tikras SUD...
swed banko israsas pridedamas.
Dar pridesiu. Popieriaus taupymas-uzsisakiau saskaitu siuntima i gmail.Pirmus menesius gavau.Toliau-nieko.Tikriausiai "sugedo serveris" ir pamete duomenis (pinigu mokejimo nepamete). Juokas ima.
Gal dar pasakys pakeitei gmail adresa-tikrai ne.Ir telefone tas pats gmail.Pastoviai ijugtas internetas. 98% rodo 4G rysi.
Atsakyti
Nesuprantantiems 2017-07-10 14:28:26
Paskaičius atsiliepimus matosi, kad yra žmonių kurie supranta ne daug, bet rėkia garsiai. Kaip pradirbęs keliose interneto kompanijose noriu išsakyt kelis pastebėjimus, visų pirma keista kai žmonės mano, kad vienas tiekėjas pats blogiausias, o kitur jau auksas bus, jei atkreiptumėt dėmesį - nuėjus į atsiliepimų puslapį tarkim Bitė, telia, tele2, cgates ir pan
Atsiliepimai tokie patys kaip ir čia, nes žmonių psichologija tokia jau yra, kad patenkinti klientai dažniausiai atsiliepimų nerašo, tokių tik vienas kitas atsiranda, todėl visur ir matomi tik neigiami atsiliepimai. Toliau keista, kai žmonės pasiima, kad ir 20mb/š ir tikisi, kad būtent toks greitis bus užtikrintas kiekvieną sekundę, juk čia radijo ryšys, reikia įvertint kad ryšio zona pas kiekvieną skiriasi ir tam turi būt parinkta atitinkama įranga, o ne tikėtis, kad su usb modemu trauks kiekvienam bunkery. Didelę įtaką daro apkrovimas, kuris nebūna vienodas, klausiate kam parduoda, jei bazė nebepaveža? Ogi čia mobilūs ryšys, žmogus gali važiuot ir jungtis kur nori, todėl apkrovimo reguliuot nėra kaip. Užregistravote gedimą, bet po valandos niekas nepaskambino? Na deja kiekvienam asmeninio techniko nei viena įmonė neturi galimybės pasiūlyt. Neatvyko meistras? O ką jam veikt pas jus atvažiavus jei naudojat tarkim nešiojamą modemą, mobiliojo ryšio gedimai šalinami nuotoliniu būdu, važiuojama tik į stotis jei ten yra gedimas, kiti operatoriai galbūt ir atvažiuodavo, bet greičiausiai naudojote laidinį internetą, tai faktas, kad jei gedimas fizinis jo telefonu nepašalinsi todėl ir važiuoja. Sakot kai nori ryšį įjungia, kai nori išjungia, arba blogai veikia ir operatorius viską mato, bet nieko nedaro... Kaip jūs įsivaizduojat tą matymą jei operatoriai turi kelis šimtus tūkstančių klientų? Kad kiekvieno jūsų ryši stebi po atskirą darbuotoją? Stebimas yra tinklo veikimas, o kliento patikrinamas jeigu kreipiasi su kažkokiu skundu, įjunginet ir išjunginėt niekas tikrai neapsiims, nėra tam nei fizinių galimybių, nei tikslo, per dieną yra sočiai kitų darbų. Kiek atvejų yra kai problema su pačiais kompiuteriais, bet žmonės apie juos nesupranta ir rėkia, kad jų kompiuteriai veikia puikiai ir čia ryšio problemos, o paprašius atidaryt Google Chrome tenka laukt 5 minutes, bet Google Chrome juk yra internetas, reiškia operatorius už jį atsako ir čia tikrai ryšio bėdos, o klientas tik rėkia, kad moka pinigus ir mes turim pas jį važiuot, kad įsitikinti jog tikrai mūsų bėdos, o moka dažniausia vos po kelis eurus, internetas Lietuvoj vienas geriausių pasauly, greitis didžiausias, stabilumas geriausia ir kainos vienos mažiausių, bet vis tiek lietuviams viskas visada negerai, niekas nesusimąsto, kiek operatoriui atsieina tinklo priežiūra, vien pakeist vieną sugedusį komutatorių, maršrutizatorių ar releiką kainuoja tūkstančius eurų, o tie 5 eurai tai lašas jūroje kuriuos mokate, dabar cigarečių pakelis tiek kainuoja, o čia gaunat prieigą prie didžiausio informacijos šaltinio pasauly. Tie kas turit draugų, giminių užsieny - paklauskit kiek jie moka už internetą, koks jo greitis, stabilumas... Manau nustebsit ir niekas ten nesiskundžia, džiaugiasi ir tokių.
Tad brangūs tautiečiai užuot verkšlenę koks baisus ryšys pas jus, verčiau pagalvokit, kad jis šimtą kart geresnis ir pigesnis net už labiausiai išsivysčiusių šalių, jei kažkas negerai, stenkitės taktiškai išsiaiškint kokios to priežąstys ir ką daryt, kad to nebūtų, vietoj drabstymosi purvais, nes tai lengviausias kelias.
viskas būtų gerai jei ne pastovūs gedimai (aš turiu omeny, bevielį internetą), tai tegul kažką mąsto, kiek galim klausytis kaip jie žada atnaujinti įrangą, kad nebegestų. Ir labai dažnai genda savaitgaliai?! O tai niekas nekompensuoja už negautas paslaugas, nes pagal sutartį cituoju:„Paslaugų gedimų šalinimo trukmė yra ne ilgesnė nei 24 darbo val.“, t.y. 3 darbo dienos. Tai kaip išeina kad, cituoju:"internetas Lietuvoj vienas geriausių pasauly", o būtent Mezon ir nesusitvarko su gedimais. Žmonės kurie naudoja bevielį internetą kitų tiekėjų, neturi problemų su dažnais gedimais.
Atsakyti
Patariu begt lauk nuo šitos įmones kuo anksčiau. Pas mane sudegs visa iranga trenkus žaibui, nuvykau i MEZON salona ir man pasakė jog iranga bus pakeista nemokamai nes esu klientas jau 3 metus.Atvažiavo pakeitę iranga, ir padavė pasirasiti lapą, vos nepasirasiau, pamačiau žodį sutartis. Nors sake viskas bus paleistą nemokamai nes buvau ir esu jų klientas.Be to sutartis 36men
Atsakyti
Internetas labai prastas Tauragės centre, nors pagal jų "žemėlapį" turėtų būti puikus. Normalus buvo kol buvo bandomasis laikotarpis!!!
Atsakyti
Paskaičius atsiliepimus matosi, kad yra žmonių kurie supranta ne daug, bet rėkia garsiai. Kaip pradirbęs keliose interneto kompanijose noriu išsakyt kelis pastebėjimus, visų pirma keista kai žmonės mano, kad vienas tiekėjas pats blogiausias, o kitur jau auksas bus, jei atkreiptumėt dėmesį - nuėjus į atsiliepimų puslapį tarkim Bitė, telia, tele2, cgates ir pan
Atsiliepimai tokie patys kaip ir čia, nes žmonių psichologija tokia jau yra, kad patenkinti klientai dažniausiai atsiliepimų nerašo, tokių tik vienas kitas atsiranda, todėl visur ir matomi tik neigiami atsiliepimai. Toliau keista, kai žmonės pasiima, kad ir 20mb/š ir tikisi, kad būtent toks greitis bus užtikrintas kiekvieną sekundę, juk čia radijo ryšys, reikia įvertint kad ryšio zona pas kiekvieną skiriasi ir tam turi būt parinkta atitinkama įranga, o ne tikėtis, kad su usb modemu trauks kiekvienam bunkery. Didelę įtaką daro apkrovimas, kuris nebūna vienodas, klausiate kam parduoda, jei bazė nebepaveža? Ogi čia mobilūs ryšys, žmogus gali važiuot ir jungtis kur nori, todėl apkrovimo reguliuot nėra kaip. Užregistravote gedimą, bet po valandos niekas nepaskambino? Na deja kiekvienam asmeninio techniko nei viena įmonė neturi galimybės pasiūlyt. Neatvyko meistras? O ką jam veikt pas jus atvažiavus jei naudojat tarkim nešiojamą modemą, mobiliojo ryšio gedimai šalinami nuotoliniu būdu, važiuojama tik į stotis jei ten yra gedimas, kiti operatoriai galbūt ir atvažiuodavo, bet greičiausiai naudojote laidinį internetą, tai faktas, kad jei gedimas fizinis jo telefonu nepašalinsi todėl ir važiuoja. Sakot kai nori ryšį įjungia, kai nori išjungia, arba blogai veikia ir operatorius viską mato, bet nieko nedaro... Kaip jūs įsivaizduojat tą matymą jei operatoriai turi kelis šimtus tūkstančių klientų? Kad kiekvieno jūsų ryši stebi po atskirą darbuotoją? Stebimas yra tinklo veikimas, o kliento patikrinamas jeigu kreipiasi su kažkokiu skundu, įjunginet ir išjunginėt niekas tikrai neapsiims, nėra tam nei fizinių galimybių, nei tikslo, per dieną yra sočiai kitų darbų. Kiek atvejų yra kai problema su pačiais kompiuteriais, bet žmonės apie juos nesupranta ir rėkia, kad jų kompiuteriai veikia puikiai ir čia ryšio problemos, o paprašius atidaryt Google Chrome tenka laukt 5 minutes, bet Google Chrome juk yra internetas, reiškia operatorius už jį atsako ir čia tikrai ryšio bėdos, o klientas tik rėkia, kad moka pinigus ir mes turim pas jį važiuot, kad įsitikinti jog tikrai mūsų bėdos, o moka dažniausia vos po kelis eurus, internetas Lietuvoj vienas geriausių pasauly, greitis didžiausias, stabilumas geriausia ir kainos vienos mažiausių, bet vis tiek lietuviams viskas visada negerai, niekas nesusimąsto, kiek operatoriui atsieina tinklo priežiūra, vien pakeist vieną sugedusį komutatorių, maršrutizatorių ar releiką kainuoja tūkstančius eurų, o tie 5 eurai tai lašas jūroje kuriuos mokate, dabar cigarečių pakelis tiek kainuoja, o čia gaunat prieigą prie didžiausio informacijos šaltinio pasauly. Tie kas turit draugų, giminių užsieny - paklauskit kiek jie moka už internetą, koks jo greitis, stabilumas... Manau nustebsit ir niekas ten nesiskundžia, džiaugiasi ir tokių.
Tad brangūs tautiečiai užuot verkšlenę koks baisus ryšys pas jus, verčiau pagalvokit, kad jis šimtą kart geresnis ir pigesnis net už labiausiai išsivysčiusių šalių, jei kažkas negerai, stenkitės taktiškai išsiaiškint kokios to priežąstys ir ką daryt, kad to nebūtų, vietoj drabstymosi purvais, nes tai lengviausias kelias.
Atsakyti
Pats PRASČIAUSIAS internetas.Visiškai niekur netraukia.Net mieste!!! Panorus nutraukti sutartį, privalai susimokėti dar daugiau pinigų nei iki sutarties termino galo. Kur logika????? Labai nusivyliau! NEREKOMENDUOJU NIEKAM!!!!!!!
Atsakyti
Buvome klientai, paskutinius 2 metus, internetu naudojomės kokius 4 kartus, nes turime kitą tiekėją. Manėme, kad būtų gerai turėti internetinį ryšį išvykus. Deja, Palangoje nepavyko naudotis internetu, gulėjome su dukryte Santariškių ligoninėje, taip pat nepavyko pasinaudoti kokybišku internetu. Nusprendėme atsisakyti teikiamų paslaugų. Bėda tame, kad (taip būna dažniausiai) neperskaitėme sutarties sąlygų. Pavėlavome pateikti prašymą. Jį pateikėme 28 d. Nors su mumis pažadėjo susisiekti kitą dieną, bet to nepadarė, tad pagal sutartį, prašymas patenkinamas po 5 darbo dienų, vadinasi, teks dar mokėti už vieną mėnesį...Suprantu, kad sutartis yra sutartis, bet juk yra dar ir žmogiškasis faktorius. Sumokėsiu už tą mėnesį, bet nerekomenduoju ir nerekomenduosiu niekam JŪSŲ PASLAUGŲ.
Atsakyti
Viska sudejus-tai tikrai sud...
Labiausiai nepatiko papildomi mokesciai.Sudarius sutarti 2 metamas (neribotas, aisku letas, bet rezervui tinkamas) po 3EUR su PVM men. tikiesi tiek ir moketi-juk neribotas-nevirsysi. O realybe kitokia.
20~21men po 3eur=60~63eur. rezultatas 89eur. tikras SUD...
swed banko israsas pridedamas.
Atsakyti
Sveiki,
LRT televizija ziuriu ir vertinu palankiai. Po rekonstrukcijos patiko interjeras. Taciau nesuprantu, kodel vedejai veda laidas stovedami? Manau kad jie yra tu namu seimininkai... Stovedami atrodo kaip koridoriuje, o svecius, kaip dera mandagiam seimininkui deretu pakviesti prisesti ir paciam atsisesti.
Gal dabar kitas etiketas...?
Gero darbo ir idomiu laidu
Atsakyti
Tokio apatiško bendravimo dar nesu girdėjusi, net telefonu. Tai yra kažkokia tragedija, mano modemo baterija išsipūtė ir gali užsidegti, o jie pasiūlė atvežti man modemą į savo pagrindinį centrą. Tai apgailėtina, visiškai neatsako už savo įranga! Siūlo netgi sudaryti naują sutartį ir gauti naują modemą, nors senajam yra garantija! Visiškai neapgalvotas bendravimas su klientais, ir visiskai neapgalvoti tokie siulymai kazkur vaziuoti su daiktu kuris gali užsidegti.. baisu tiesiog, manau, kad tikrai yra geresnių įmonių, kurios bent kike užtikrina paslaugų kokybę ir bent jau reaguoja į tai kas jiems yra sakoma. "Pokalbį įrašysime" - rašykite jūs tuos pokalbius, kas iš to, matosi kad jų niekas po to net neperklauso.
Atsakyti
Aptarnavimas kazkoks kosmaras!!! As jiems aiskinu nera interneto, o jie mums iranga jusu sugedusi tai tamstos atvaziuokite tvarkyti.turime patys ieskoti vadybininku gal jums klientu nelabai reikia? Igus metus buvo klientai bet tikrai paslaugos labai prasteje.
Atsakyti
Skaitau ir galvoju. Kaip mes galėtume visi paėmę ir parašyti skundą advokatams, jie taip ir tyčiojasi iš tokiu žmonių kaip mes. Nežinia iš kur tas skolas paišo, naglai elgiasi su klientais, jau ir mane baigia užknisti su grasinanciom skolom. Kur su juristų visas išklotines iš žiūrėjome ir nėra jokiu skolu. O siuntinėja grasinimus kad esu skolije skirtingas sumas nurodinėja. Ir nebejuokinga darosi. Ir kur teks Mezona paduoti teismui.
Atsakyti
Uzsisakiau neribota mezon interneta pries metus (nesiojama modeli).Pirma menesi trauke gerai, rodydavo (4padalas) Po menesio liko "3padalos", Dabar jau menesi kankinuosi su "1 padala".Gyvenu vos ne Vilniaus centre.Nezinau ka jie ten daro su tuo internetu.Turbut reikes lipt ant kalno greit, kad pagaut rysi.Du kartus skambinau del problemos.Tai liepdavo perkraut aparata.Bet tai nieko nepadeda.Zadejo kazka ten ziuret su antena, bet taip ir tylu, jokiu ziniu.Krc.nekentesiu as dar metu su tuo s... Vienodai man sviecia tas 24men.kontraktas.Gales teisme aiskintis.Nezadu moket uz ora.
Atsakyti
Nesuprantu, kam naikinti Wimax internetą? Daug žmonių, gyvenančių užmiestyje, naudojo wimax, rado sprendimus kaip pagauti gerą signalą, pasistatė išorines, kryptines antenas, stiprintuvus, repeaterius ir ramiai sau gyveno ir būtų gyvenę toliau. Tame tarpe ir aš. Buvo tikrai geras internetas kaip užmiestyje, netflix ir youtube HD ant TV veikdavo puikiai, techninių problemų buvo labai retai, o ko daugiau reikia.
Bet mezonas sugalvojo nebeteikti paslaugos ir pereiti ant 4G, kur jie rinkoje yra paskutiniai ir bus paskutiniai dar labai ilgą laiką, ko gero visą laiką bus paskutiniai. Įtikino sudaryti naują sutartį, nutraukti seną ir išmėginti jų 4G, gavau 2.9mbps iš reklamuojamų 25mbps (čia ilgai ieškojus, užlipus ant stogo, nes kitur dar blogiau). Palyginau su tele2 4G greičiu iš telefono - 36.5mbps. Ačiū, pamėginau, gražinau per 14 dienų.
Nesuprantu, kaip mezonas taip lengva ranka patys veja klientus lauk. Patys savo noru neatsakingai pasiūlo neveikiantį produktą ilgamečiam IR PASLAUGOMIS PATENKINTAM klientui vietoje veikiančio.
Atsakyti
Esu nusivylusi Jūsų paslaugomis, nes šiandien dingus internetui visa pusvalandį negalėjau užregistruot gedimo, o paskambinus norint užsisakyt internetą tuojau pat atsiliepė operatorius. Tai reiškia gedimai nesvarbu, o naujas klientas tai jau svarbu. Visa tai buvo apie 15.25h. ir operatorius man užtikrino, kad viskas bus sutvarkyta, nes esą gedimas yra iš centro. Jau yra 18.00h ir niekas nepasikeitė, o gedimų jau niekas nebepriima, nes Jūsų operatoriai savaitgaliais dirba tik iki 16.00h. NIEKAM NEREKOMENDUOČIAU JŪSŲ PASLAUGŲ!
Atsakyti
Kiek blogų atsiliepimų apie mezon internetą ir neveltui. Gerai, kad neįkliuvau į jų pinkles ir aš buvau pasiėmęs, bet tik bandomajam laikotarpiui ir man net signalo negaudė nors gyvenu mieste. Tapačia diena gražinau įrangą ir atgavau pinigus. Šia imkit pavyzdį koks turi būti internetas. [img]http://beta.speedtest.net/result/6329209186.png[/img]
Atsakyti
Mezono internetas nepasakyciau kad yra blogas, bet aptarnavimas gedimo atveju yra siaubingas!!! Pas mane dingo internetas treciadieni, iskart kai pastebejau paskambinau i mezona uzregistravau, man pasake kad greitu metu su manin susisieks, bet ta diena taip ir nesulaukiau skabbuciao ar meistro. Kita diena vel paskambinau, vel operatorius pazadejo kad tikrai susiseks, po pietu ir vel pats jiems pasukau jie prizadejo kad paskubins technikus... Atejo penktadienis, is ryto vel skambinu i mezona duodu garo operatoriui prida kad su manim tikrai greitu metu susisieks, iris tikruju susiseke... Kazkokia operatore kuri patare man perkraut modema, pasakiau jai kad ta dariau jau 100 kartu ir tai nepadeda? tuo juos zinios ir baigesi, pasake kad ji daugiau negali padet ir reik lauk techniku, as jai pasakiau kad as senai julaukiu ir kad pries tai operatoriams sakiau kadgedimas yra modeme ar antenoi, ji ejlini karta prizadejo kad technikai atvazios ir atsisveikino. Apie 15 val nesulaukes techniko skambinu vel, pasakau ka galvoju apie ju bendrove... sulaukiu eilinio pazado ir... Dabar velus penktadienio vakaras, sedziu internete per telefona ir atsiliepima rasau tam kad kiti gerai pagalvotu pries pasirasydami sutarti su sia kontora. Savaigaliui likau be interneto...
Atsakyti
Paslauga neatitinka nei kaina nei kokybes. Uzregistravus gedima, nesiteikia net pasiskambinti ir pasiteiraut kas ne taip... Aptarnavimas ir bendravimas su klientais - ne tas zodis, nesiskaitoma visiskai...
Atsakyti
Pats prasčiausias įmanomas pasirinkimas.. Pasiskolinau iš draugo MEZON internetą su MEZON maršrutizatoriumi, pabandžiau keletoje Vilniaus miesto vietų ir vos neapsiverkiau.. Puslapis speedtest nurodo PING tarp 37-86 ms, DOWN 0.30-1.12 Mbps, UP 1.6-2.9 Mbps, kai realiai MEZON puslapį krauna pusė minutės.. Mail'us siunčia irgi ne iškart, žiniasklaidos skaityti neįmanoma, nes nervai neatlaiko laukiant kol užkraus puslapį.. Realiai niekam nerekomenduoju.
P.S. su savimi kartu turėjau neverlock USB modemą, todėl išbandžiau ir ryšio operatorius, po apsiverkimo naudojantis MEZON, mobilieji operatoriai privertė mane šypsotis.
P.P.S. remiantis vartotojų teise, ir kliento sutartimi (kuri pasirašoma pirmoji, kur daug ir smulkiai visko aprašyta), sutarties galima atsisakyti nemokant netesybų, jei paslaugų tiekimas neįmanomas Jūsų naudojamoje vietoje/ aplinkoje.
#mezon #BlogiausiasInternetas #KvailiausiasPasirinkimas
Atsakyti
mes naudojames jau sesti metai ir atsizvelgiant kad gyvenam gyvenvieteje ne mieste per visa si laika esame patenkinti ir toliau sekmingai naudosimes mezon internetu nes tai paslauga atitinkanti ir kaina ir kokybe visais atzvilgiais super jei koks smulkus gedimas tai sutvarkoma per 24 val ir greiciau tad tik rekomenduociau visiems kas galvoje mezona nes mezonas jega
Atsakyti
BEKIT KUO TOLIAU nuo šitos įmonės, nepasirašinėkit terminuotos sutarties, nes jeigu ir neveiks internetas tai visvien teks susimokėti, pvz.pas mane tik vienam kambarij traukia ir tai vakare lėtas.o kituose netraukia ir ką aš moku ir mokėsiu nors aš juo nesinaudoju.
Atsakyti
Puikus internetas, Mezon paslaugas gaunu gal 10 metų. Buvo trikdžiu, tačiau sėkmingai buvo sutvarkyti. Ačiū kolektyvui ir sėkmės. Galvoju, kad dauguma komentatorių yra konkurentai arba jiems tiesiog nepasisekė, kad gyvena nepasiekiamoj vietoj.
Pasipyktines klientas
2017-04-29 18:41:17 IP 82.140.159.33
Atsakyti
Esu labai nepatenkintas savo MEZON paslaugomis. Internetas LTE 20 - labai prastas, internelo signalas silpnas, greitis prastas, kokybe labai netikusi. Paskutiniu metu visai pradejo grybauti. Laukiu kada pasibaigs sutartis ir nutrauksiu visas paslaugas. NIEKAM NEPATARIU !!!!!!

Sugedo MEZON ! ! !!! ! !!!! !!
Atsakyti
Likus menesiui iki sutarties pabaigos atjunge WiMAX technologija tiekiama interneta Sakiuose. Apie atjungima neispejo. Uzregistravus gedima per dvi savaites kaip niekas neskambino ir neklause - veikia neveikia. Klientu aptarnavimas blogas, vienareiksmiskai.
Atsakyti
sveiki, kągi, parašysiu ir aš savo atsiliepimą. viskas prasidėjo nuo vimax. kovojau, kovojau, karevau aš su jais, rašeu netgi pretenzinį prašymą dėl sutarties nutraukimo, jie atmetė sakydami, kad jūs tikrinote ryšį, pretenzijų neturėjote, nu tai ir naudokitės. bet... norint nutraukt sutartį, tu gauni baudą, bet visiškai dzin, kad paslaugos nekokybiškos. ok, galvoju prasikankinsiu, ateis laikas nutrauksiu, nors ir mokėjau už nieką. atėjo tie laikai, kai jie ėmė reklamuoti savo naująjį 4g LTE. susigundžiau, neslėpsiu ir jų pasiųlymą priėmeu. jie pasiųlė migruoti iš wimaxo į tą jų naują 4g LTE ir tikino, kad viskas bus ok. taip, pirmą pusmetį viskas buvo gerai, bet neilgam. studijuoju panevežy ir internetą ėmeu būtent dėl studijų. dabar tokia situacija, tiesiog nepakenčiama. neįmanoma elementarių žinių pasižiųrėt, ką jau kalbėt apie atsisiuntimą ko nors. planas už 12:90, 20 mbps. sakytumėt, kad neblogai? bet ištikrųjų tragedija. pradėjau aiškintis, skambinau jiems. technikai vis liepia perkraut modemą, jie tikriausiai daugiau ir negali kažko pasiųlyt, tokia jų kvalifikacija, nieko stebėtino. pradėjo aiškint, kad ryšio zonoi negaudo gerai kur aš esu, bet kodėl anksčiau gaudė? magija. veikė pusmetį gerai, ėmė gaudyt blogai. išvada tokia, kad: 1. jie ėmė mažint srautą ir ribot greitaveiką; 2. jie pradėjo nesenia reklamuot save kokios jų paslaugos nuostabios ir dar pigios, ir dar neribotos! įsivaizduojat? bet kad kokybė neatitinka paslaugos gavimą ir žmogus pasirašęs sutartį gauna tiesiogine to žodžio prasme šūdą, tai visiškai nesvarbu. taigi mielieji, darykit išvadas ir neimkit būtent šio teikėjo paslaugų, nes su klientu visiškai nesiskaitoma. veike paslauga, neveike, gaudo, negaudo, jiems nesvarbu. bele daveu, o jau ar tu naudosies ir kiek kokybės bus tame, jiems nesvarbu. jau ėmeu jieškot žmogų, kuris norės perimt sutartį ir atsisveikinsiu su jais visam laikui.
Atsakyti
esu klientas 9 metus, kazkaip negalvojau keist tiekeją kol neatsirado problemų su gedimais. Taip ištikrųjų aptarnavimas siaubingas, galima sakyti jo nėra. Paskambinus visada atsakoma su jumis susisieks, bet kazkas paskambina, pakalbam ir vėl sako su jumis susisieks ir taip jau 2 savaitės. Visada kalbama kad man reikia keist visą įranga ir žinoma brangs interneto kainos.Visi kiti tiekėjai savo klientams mažina kainas, o čia didina.Aš nesutikau, tai dabar man interneto ryšį įjungia trumpam ir vėl savaitgaliais išjungia, taip ir kovoju, nes pririšta dar esu prie jų, nes per neapdairumą pasirašiau kažkokia kvailą sutartį.Deja teko įsigyti kito tiekėjo neribotą interenetinį ryšį, Bitės 4G ir žymiai už mažesnę kainą, SUPERINIS ryšys. Dabar turiu du, viena veikiantį, kitą kada MEZON ponai panorės įjungti arba išjungti.
Atsakyti
nenorejau rasyti bet... interneto greitis bei kokybe yra nekokia. aptarnavimas blogas. turejau visada skambinti kad kazka man tvarkytu. sumokejau paskutyne saskaita ir viskas. bet ne. atejo laiskas is skolu isjeskojimo. del 3.34e del to pasipyktinau ir parasiau. galima buvo ir paskambinti. pranest kad yra skola.
Atsakyti
Buvau klientas 3 metus, mokėjau tvarkingai, interneto tiekimo lygis buvo patenkinamas (visko buvo, tai dingdavo ryšys, tai susilpnėdavo. Paslaugų teikimo vieta: Vilnius). Persikėlėme gyventi kitur - internetas neveikia. Nuo mėnesio pradžios rašiau pretenzijas, siūlė kitas paslaugas už didesnę kainą ir pan. Niekas netiko. Kol vyko bendravimas paslaugomis nebuvo galimybės naudotis. Nutraukus sutartį išrašė sąskaitą už tą laikotarpį, kai nebuvo galimybės naudotis paslaugomis (jos ir nebuvo naudojamos) ir net neatsižvelgė į tai, kad nesinaudojau paslaugomis. Kadangi maža suma, tai sumokėjau, tačiau noriu kitus perspėti, kad įmonės politika tiekiant Mezon interneto paslaugas nėra paremta sąžiningumu ir sveiku požiūriu į klientą. Būkite labai atidūs pasirašydami sutartis.
Atsakyti
Sveikučiai, paskaičius jūsų nusiskundimus. Turiu ir aš tokiu skundu ant Mezono. Dedasi baisus dalykai, 1015 m rugsėji užsisakiau mezona, na pirmais atrodė idealiai. Teko man užsisikyti plančeta Estar, na čia š ne kompas bet kito pasirinkimo nėra. Kaip ir gerai naudotis tokiu kompu. Ir mokėjau viska pagal sutati. Buvo grasinimu atseit už nesumokėta kompa. Du kartus buvau padariusi permoka, bandė man trečia užkabinti permoka, nejuokais įsiutsu. Išsiaiškinome, praējus kiek laiko pagalvojau kad vertėtu užsisakyti kortelini WIFI kad galėčiau naudotis ir ligoninėse pvz tenka pakliuti nukreipia į kitu miestu ligonines. Turiu sunkia negale, sergu cukriniu debetu 2%, 3%
hipertendzija, ir turiu problemų su širdim. Ir dar kitu ligu, kaip neigaliam žogui ir gerai yra internetas. Bet jau nebeatlaiko nervai kariauti su melo aptinkusiais operatoriais. Kur nežine iš kažkur tais atranda skolu, moku kas mėnesi iki 18 dienos. Pagal sutarti nėra jokiu pavėlaimu, kai tik rugsėji 2016 metais užsisakiau kortelini wifi. Tai nuo spalio mėnesio prasidėjo terorizavimas, kur nežine iš kur man atrado skolas, taip iki šiol niekaip nedaeina iš kur jie ju atrado. Elektroniniu paštu atsiuntė tokia skola 47.78 eurus kai paskambindavau operatoriams atsiliepdavo skirtingi mezon operatoriai. Ir visi sako skirtingas skolų sumas el.paštu rašo 47.78 eurus skola telefonu jau kitokias skolu sumas nurodo kad turiu sumokėti už 2016 m balandi tai už kova 12.90 tai už rugsėji ir spali 2016 metu 24.35 eurus. Pala kaip galiu mokėti 24.35 eur už rugsėji ir spali jei sumokėjau už rugsėji 12.90 o jau nuo spalio mėnesio eina kita nauja sutartis mokėti už abi surartis nurodyta sutartyje 18.90 eur. Taip ir iki šiol terorizuoja skirtingas skolu sumas. Vėl teko skambinti vadibininkei tyčia paklausti kiek iš tiesu reikia mokėti. Iki to buvau susižinojusi pasakė turiu mokėti 18.90 ir kad nėra jokiu išsiskolinimų ir kad neveluoju apmokėti saskaitas. Vadibininkė nurodė man mokesčio suma nebe 18.90 o 20.80 bet nebeatlaikė nervai kur teko man vėl aiškintis ir daėjo iki tokio pykčio priepuolio kad tikrai pasidarė nebejuokinga šešis mėnesius tampiti nervus ligotam žmogui. Klausimas tai kiek man mokėti reikia už abi sutartis namų antena 12.90 ir wifi 6 eurai išeina 18.90 o nurodė viena 20.80 po to jau nebe 20.80 pabrango 10 centu 20.90 euru sutarti. Kur juk mato visas imokas, kur nėra jokiu pavėlavimu. Pirma pasakė kad turiu sumokėti 24.35 eurus už wifi. Gerai sumokėjau gruodžio mėnesi 24.35 eurus ir nuo sausio ėmiau mokėti kaip nurodyta buvo sutartyje 18.90 gaunu el.paštu laiška vėl skola jau nebe 24.35 bet jau 37 su centais. Paskambinau tyčia taip kelis kartus skambinėjau isitikinti kokia bus iš tikruju skolos sumos. Ir žinot visi skirtingai nurodė skolu sumas. Mėto pėdas, jei taip viskas vyksta man tada teks rašyti pareiškima policijai, skunda ant mezon istaigos ir dar apskusti aukščiausiajam teismui. Čia nėra problemų nuvykti su socialiniu darbuotoju kur yra man skire neigaliam žmogui. Ir nuvažiavus iki pašto išimti visus mokesčiu išrašus, visus kvitus renku nuo 2016 metu sausio mėnesio ir teks rašyti skunda aukščausiajam teismui Vilniuje. Kitaip matosi kad neišsiaiškintsime šito melagingo machinacijos marazmo. Eisime teismo būdų ir per policija. Jau nebejuokais pasidarė nebejuokinga ir galiausiai kantrybė truko. Tam yra rybos, žmonės turėkit sažinės daryti patyčias iš savu klientu. Juk mes ne maži vaikai gal pakaks iš mūsų daryti durneliais. Ir baikit jus neieškokit durniu. Galvojat kad eurais jus iš mūsų pasipelnysit? Taip kad bent aš nebežadu tylėti rašysiu per visas instancijas, ir kreipsiuos į LNK ir TV - 3 laidas. Skelbsiu viska viešai. Nepykit bet jau daknisot juodai jus su tokiu savo melu. Ir teisminiu būdų viska išsiaiškintsim kas, kur, kaip. Nebejuokai isiutau
Atsakyti
Naudojuosi 2 metus. Problemų nebuvo. Puikus interneto tiekėjas.
Atsakyti
normalus internetas
Atsakyti
Esu labai patenkita mezon paslaugomis.viskas labai puikiai veikia. Naudoju jau kokius 3m. Ačiū.
Atsakyti
Baisus internetas, baisus aptarnavimas, baisus tyčiojimasis iš klientų. Į nusiskundimą reaguoja po dviejų savaičių, o interneto greičiui esant tris kartus lėtesniam nei nurodyta sutartyje, sako, kad čia viskas OK, nes sutartyje nurodyta IKI tam tikro greičio, t.y. teoriškai gali būti ir 1kb/s, vis vien teks mokėti jiems... Sumokėau trisdešimt eurų, kad nutraukčiau sutartį su šiais A********S, dabar džiaugiuosi puikiu šviesolaidiniu internetu.
Atsakyti
Esu nusivylusi mezon paslaugomis, esu 4 m mezon kliente pakeiciau adresa ir paslauga iskart zymiai pabrango tikejausi is mezon geresnio pasiulymo.Ir siaip rysys prastas ziurint hd kokybe stringa.Labai gailiuosi kad sudariau sutarti bet ja nutraukti negaliu nebent sumokti 220e
Atsakyti
Gyvenu Šiauliuose, pietinio rajone. Turiu pakraunamą modemą su 20 mbps planu, na ka galiu pasakyt... Viskas būtu, kaip ir gerai, bet kartais taip internetas užpuliuoja, vietoj žadėto 20mbps kartais nukrenta žemiau negu 1mbps. Ir tokios nesamonės tesiasi kartais visą parą.
Atsakyti
Labas norėjau paklausti kaip prisiskambinti mezon?Tai bandau jau 2 mėnesius tai užimta tai rageloi nekelia.
Atsakyti
Šiandien, vasario 16 dieną, nuo pat ryto praktiškai internetas neveikė.Šiaip esu patenkinta MEZONu.Tik va, šiandien, šventinę dieną pavedė......Apie 18.00 val vėl atsistatė, kol kas veikia.Manau, tai tik laikina, vienadienė problema.
Atsakyti
Skaitant šiuos atsiliepimus tiesiog supranti kad Lietuvoje tiesiog nėra patikimų ir gerų interneto tiekėjų. Naudojamės mezon internetu apie metus ir nepasakyčiau kad interneto greitis yra tobulas.. gal kokie 8/10.. O dabar ir ta problema kad jie tipo nepamatė mano mokėjimo už spalio, lapkričio ir gruodžio mėnesius.. Nors viskas buvo mokėta per jų savitarnos puslapį.. Skambinu beveik kas dvi dienas ir niekur teisybės nerandu.. Jie vis prašo atsiųsti mokėjimo kopiją, nors suma siekia net 50€ galima sakyti tiesiog už nieką.. Ką tokiems ir pasakyti.. tiesiog a******ų būrelis atsiprašant..
Atsakyti
Jonai, gal ir turit jums priimtina interneto greiti, bet ne pas visus toks yra...
Atsakyti
skaitydamas neigiamus atsiliepimus apie Mezon interneta matau, kad daugumas nesupranta ko galima is jo tiketis.Jeigu Mezon interneto radijo bangos matytusi ir sviestu tai suprantama kiekvienas be problemu paieskotu kur sviesiau, ryskiau, nera seselio ir ziuretu.Kai to nera tai nors reikia tai suprasti, kad belekur ir belekaip jis neveiks ypac nesiojamas su USB modemiuku.Galiu tik padekoti LRTC, kad antrus metus besinauduodamasis Judek 6 planu su lauko antena kaimo vietoveje uz 5, 2km nuo siustuvo nei vieno karto neteko kreiptis del jokio gedimo ir turiu pastoviai stabilu 4-6 mb/s greiti.Sioks toks priekaistas Mezonui, kad labai netikes signalo padengimo zemelapis jusu svetaineje (Kur veikia), nera aprepiancios visumos o kazkoks neinformatyvus zaidimas.
Atsakyti
Mezon internetas ganėtinai prastas. Turiu plana mezon yzi... internelo signalas silpnas, greitis prastas, o modemas vos išsilaiko pora valandų. Toliau aptarnavimas klaikus: internetas neveikia kelias dienas... paskambinu į inoformacija ir paklausiu kodėl jis man neveikia... jie atsako: keičiam antenas, modemus, jums reikia atvykti pasiimti nauja... nu galvoju gerai. Paskui tik kilo klausimas kodėl apie keitimą jie man iš anksto nieko nepranešė??? Kadangi gyvenu Druskininkuose, pasiiėmiau laisva diena ir nuvažiuoju į Kauną pasiimti naujo modemo. Atvykstu paklausiu kodėl jie man nepraneše ?... Jie sako mes pranešeme, skambinome jums ta ir ana diena...taip jie skambino bet tik pasiūlė prasitesni planą, man nesutikus ji paklausė kodėl?.... pasakė geros dienos ir tuo baigėsi pokalbis.... atvykus jie man modeno neturėjo ir pasakė kad atsiųs už krlių dienų... bet pala juk jus sakėte man atvykti? Tai kokio velnio man reikėjo važiuoti???? Tam, kad išgirsčiau mes jums modema atsiųsime???? Žmogiškumo nulis.... aišku ji tik darbuotoja...
Atsakyti
Kol valstybinės įmonės taip tvarkysis, LT gyvenimas tikrai nepagerės.Įdomu, ar mezon vadovai skaito skundus ?

Taip pat rekomenduojame

KLI LT
INTERNETAS IR TELEVIZIJA

Adresas: Birutės g. 10, LT-89215 Mažeikiai.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
Interneto, televizijos ir VOIP telefonijos paslaugas teikianti įmonė. Veikianti jau nuo 2000 metų. Šiuo metu veikia šiuose miestuose: • Mažeikiai • Telšiai • Plungė • Naujoji Akmenė • Akmenė • Venta • Kuršėnai • Viekšniai • Seda • Kėdainiai • Jurbarkas • Tauragė KLI LT, UAB savo paslaugas siūlo ne tik privatiems...
Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
Internetas Šviesolaidinis internetas Net 8 iš 10 naujų vartotojų yra patenkinti „Cgates“ teikiamo interneto kokybe. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės SIC birželio mėnesį atliktas naujų „Cgates“ interneto klientų tyrimas. Apklaustieji „Cgates“ interneto vartotojai yra maloniai nustebinti ir patenkinti šios...
Internet Solutions
Adresas: Lyros g. 5-57, LT-78287 Šiauliai.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; reklamos paslaugos.
Inovatyvi IT sprendimų kompanija, sukaupusi daugiau nei 6-ių metų sėkmingą darbo patirtį bei virš 600 sukurtų interneto svetainių. Įmonės esminiai darbo principai: kvalifikacija, patirtis ir naujovės, leidžiantys kiekvienam klientui pasiūlyti originalius sprendimus, kurie orientuoti į Jūsų verslo sėkmę, bei darbo...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
Starflix Vilnius
Adresas: Jogailos g. 11-4a, LT-01116 Vilnius.
Veiklos sritys: grafika, dizainas; interneto parduotuvės; interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; reklamos paslaugos; renginių organizavimas.
Starflix, tai lyderiaujanti rankų darbo svetainių kūrimo ir skaitmeninės rinkodaros agentūra, galinti didžiuotis tūkstančiais klientų visame pasaulyje. Mūsų siekis – padėti kiekvienam verslui rasti ekonomiškiausią, individualiai pritaikytą, skaitmeninės rinkodaros sprendimą. Sukurkime Jums naują svetainę...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Mercedes-Benz" aplenkė BMW ir "Audi" gamintojus
"Mercedes-Benz" aplenkė BMW ir "Audi" gamintojus 10-16 21:39
"Mercedes-Benz" E klasės sedano, taip pat atnaujintų SUV modelių populiarumas leido šiam gamintojui aplenkti BMW ir "Audi" bei tapti prabangių automobilių segmento lyderiu.
Žiniasklaida: Rusija planuoja išleisti kriptorublį
Žiniasklaida: Rusija planuoja išleisti kriptorublį 10-16 18:40
Rusija gali tapti pirmąją pasaulio šalimi, kuri išleis savo kriptovaliutą.
Buvęs VAE vadovas kaltinamas piktnaudžiavimu tarnyba
Buvęs VAE vadovas kaltinamas piktnaudžiavimu tarnyba 10-16 18:34
Rimantas Vaitkus, buvęs Visagino atominę jėgainę turėjusios statyti "VAE SPB" vadovas, kaltinamas padaręs bendrovei 0,9 mln. Eur žalos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jūs rūkote?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 21,71 +6,42%
Avon 2,39 +3,46%
Western Digital 87,80 +2,38%
Monsanto 122,30 +1,99%
FedEx 222,22 -1,26%
Humana 237,73 -1,54%
Wells Fargo 53,69 -2,75%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 144,10 -4,68%
Cukrus 27,83 -2,11%
Varis 5719,76 +2,15%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Anglis 85,67 +6,93%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Auksas 1260,26 +1,14%