VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos radijo ir televizijos centras

Atsiliepimai apie Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB

MEZON

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos radijo ir televizijos centras, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Tokio apatiško bendravimo dar nesu girdėjusi, net telefonu. Tai yra kažkokia tragedija, mano modemo baterija išsipūtė ir gali užsidegti, o jie pasiūlė atvežti man modemą į savo pagrindinį centrą. Tai apgailėtina, visiškai neatsako už savo įranga! Siūlo netgi sudaryti naują sutartį ir gauti naują modemą, nors senajam yra garantija! Visiškai neapgalvotas bendravimas su klientais, ir visiskai neapgalvoti tokie siulymai kazkur vaziuoti su daiktu kuris gali užsidegti.. baisu tiesiog, manau, kad tikrai yra geresnių įmonių, kurios bent kike užtikrina paslaugų kokybę ir bent jau reaguoja į tai kas jiems yra sakoma. "Pokalbį įrašysime" - rašykite jūs tuos pokalbius, kas iš to, matosi kad jų niekas po to net neperklauso.
Atsakyti
Aptarnavimas kazkoks kosmaras!!! As jiems aiskinu nera interneto, o jie mums iranga jusu sugedusi tai tamstos atvaziuokite tvarkyti.turime patys ieskoti vadybininku gal jums klientu nelabai reikia? Igus metus buvo klientai bet tikrai paslaugos labai prasteje.
Atsakyti
Skaitau ir galvoju. Kaip mes galėtume visi paėmę ir parašyti skundą advokatams, jie taip ir tyčiojasi iš tokiu žmonių kaip mes. Nežinia iš kur tas skolas paišo, naglai elgiasi su klientais, jau ir mane baigia užknisti su grasinanciom skolom. Kur su juristų visas išklotines iš žiūrėjome ir nėra jokiu skolu. O siuntinėja grasinimus kad esu skolije skirtingas sumas nurodinėja. Ir nebejuokinga darosi. Ir kur teks Mezona paduoti teismui.
Atsakyti
Uzsisakiau neribota mezon interneta pries metus (nesiojama modeli).Pirma menesi trauke gerai, rodydavo (4padalas) Po menesio liko "3padalos", Dabar jau menesi kankinuosi su "1 padala".Gyvenu vos ne Vilniaus centre.Nezinau ka jie ten daro su tuo internetu.Turbut reikes lipt ant kalno greit, kad pagaut rysi.Du kartus skambinau del problemos.Tai liepdavo perkraut aparata.Bet tai nieko nepadeda.Zadejo kazka ten ziuret su antena, bet taip ir tylu, jokiu ziniu.Krc.nekentesiu as dar metu su tuo s... Vienodai man sviecia tas 24men.kontraktas.Gales teisme aiskintis.Nezadu moket uz ora.
Atsakyti
Nesuprantu, kam naikinti Wimax internetą? Daug žmonių, gyvenančių užmiestyje, naudojo wimax, rado sprendimus kaip pagauti gerą signalą, pasistatė išorines, kryptines antenas, stiprintuvus, repeaterius ir ramiai sau gyveno ir būtų gyvenę toliau. Tame tarpe ir aš. Buvo tikrai geras internetas kaip užmiestyje, netflix ir youtube HD ant TV veikdavo puikiai, techninių problemų buvo labai retai, o ko daugiau reikia.
Bet mezonas sugalvojo nebeteikti paslaugos ir pereiti ant 4G, kur jie rinkoje yra paskutiniai ir bus paskutiniai dar labai ilgą laiką, ko gero visą laiką bus paskutiniai. Įtikino sudaryti naują sutartį, nutraukti seną ir išmėginti jų 4G, gavau 2.9mbps iš reklamuojamų 25mbps (čia ilgai ieškojus, užlipus ant stogo, nes kitur dar blogiau). Palyginau su tele2 4G greičiu iš telefono - 36.5mbps. Ačiū, pamėginau, gražinau per 14 dienų.
Nesuprantu, kaip mezonas taip lengva ranka patys veja klientus lauk. Patys savo noru neatsakingai pasiūlo neveikiantį produktą ilgamečiam IR PASLAUGOMIS PATENKINTAM klientui vietoje veikiančio.
Atsakyti
Esu nusivylusi Jūsų paslaugomis, nes šiandien dingus internetui visa pusvalandį negalėjau užregistruot gedimo, o paskambinus norint užsisakyt internetą tuojau pat atsiliepė operatorius. Tai reiškia gedimai nesvarbu, o naujas klientas tai jau svarbu. Visa tai buvo apie 15.25h. ir operatorius man užtikrino, kad viskas bus sutvarkyta, nes esą gedimas yra iš centro. Jau yra 18.00h ir niekas nepasikeitė, o gedimų jau niekas nebepriima, nes Jūsų operatoriai savaitgaliais dirba tik iki 16.00h. NIEKAM NEREKOMENDUOČIAU JŪSŲ PASLAUGŲ!
Atsakyti
Kiek blogų atsiliepimų apie mezon internetą ir neveltui. Gerai, kad neįkliuvau į jų pinkles ir aš buvau pasiėmęs, bet tik bandomajam laikotarpiui ir man net signalo negaudė nors gyvenu mieste. Tapačia diena gražinau įrangą ir atgavau pinigus. Šia imkit pavyzdį koks turi būti internetas. [img]http://beta.speedtest.net/result/6329209186.png[/img]
Atsakyti
Mezono internetas nepasakyciau kad yra blogas, bet aptarnavimas gedimo atveju yra siaubingas!!! Pas mane dingo internetas treciadieni, iskart kai pastebejau paskambinau i mezona uzregistravau, man pasake kad greitu metu su manin susisieks, bet ta diena taip ir nesulaukiau skabbuciao ar meistro. Kita diena vel paskambinau, vel operatorius pazadejo kad tikrai susiseks, po pietu ir vel pats jiems pasukau jie prizadejo kad paskubins technikus... Atejo penktadienis, is ryto vel skambinu i mezona duodu garo operatoriui prida kad su manim tikrai greitu metu susisieks, iris tikruju susiseke... Kazkokia operatore kuri patare man perkraut modema, pasakiau jai kad ta dariau jau 100 kartu ir tai nepadeda? tuo juos zinios ir baigesi, pasake kad ji daugiau negali padet ir reik lauk techniku, as jai pasakiau kad as senai julaukiu ir kad pries tai operatoriams sakiau kadgedimas yra modeme ar antenoi, ji ejlini karta prizadejo kad technikai atvazios ir atsisveikino. Apie 15 val nesulaukes techniko skambinu vel, pasakau ka galvoju apie ju bendrove... sulaukiu eilinio pazado ir... Dabar velus penktadienio vakaras, sedziu internete per telefona ir atsiliepima rasau tam kad kiti gerai pagalvotu pries pasirasydami sutarti su sia kontora. Savaigaliui likau be interneto...
Atsakyti
Paslauga neatitinka nei kaina nei kokybes. Uzregistravus gedima, nesiteikia net pasiskambinti ir pasiteiraut kas ne taip... Aptarnavimas ir bendravimas su klientais - ne tas zodis, nesiskaitoma visiskai...
Atsakyti
Pats prasčiausias įmanomas pasirinkimas.. Pasiskolinau iš draugo MEZON internetą su MEZON maršrutizatoriumi, pabandžiau keletoje Vilniaus miesto vietų ir vos neapsiverkiau.. Puslapis speedtest nurodo PING tarp 37-86 ms, DOWN 0.30-1.12 Mbps, UP 1.6-2.9 Mbps, kai realiai MEZON puslapį krauna pusė minutės.. Mail'us siunčia irgi ne iškart, žiniasklaidos skaityti neįmanoma, nes nervai neatlaiko laukiant kol užkraus puslapį.. Realiai niekam nerekomenduoju.
P.S. su savimi kartu turėjau neverlock USB modemą, todėl išbandžiau ir ryšio operatorius, po apsiverkimo naudojantis MEZON, mobilieji operatoriai privertė mane šypsotis.
P.P.S. remiantis vartotojų teise, ir kliento sutartimi (kuri pasirašoma pirmoji, kur daug ir smulkiai visko aprašyta), sutarties galima atsisakyti nemokant netesybų, jei paslaugų tiekimas neįmanomas Jūsų naudojamoje vietoje/ aplinkoje.
#mezon #BlogiausiasInternetas #KvailiausiasPasirinkimas
Atsakyti
mes naudojames jau sesti metai ir atsizvelgiant kad gyvenam gyvenvieteje ne mieste per visa si laika esame patenkinti ir toliau sekmingai naudosimes mezon internetu nes tai paslauga atitinkanti ir kaina ir kokybe visais atzvilgiais super jei koks smulkus gedimas tai sutvarkoma per 24 val ir greiciau tad tik rekomenduociau visiems kas galvoje mezona nes mezonas jega
Atsakyti
BEKIT KUO TOLIAU nuo šitos įmonės, nepasirašinėkit terminuotos sutarties, nes jeigu ir neveiks internetas tai visvien teks susimokėti, pvz.pas mane tik vienam kambarij traukia ir tai vakare lėtas.o kituose netraukia ir ką aš moku ir mokėsiu nors aš juo nesinaudoju.
Atsakyti
Puikus internetas, Mezon paslaugas gaunu gal 10 metų. Buvo trikdžiu, tačiau sėkmingai buvo sutvarkyti. Ačiū kolektyvui ir sėkmės. Galvoju, kad dauguma komentatorių yra konkurentai arba jiems tiesiog nepasisekė, kad gyvena nepasiekiamoj vietoj.
Pasipyktines klientas
2017-04-29 18:41:17 IP 82.140.159.33
Atsakyti
Esu labai nepatenkintas savo MEZON paslaugomis. Internetas LTE 20 - labai prastas, internelo signalas silpnas, greitis prastas, kokybe labai netikusi. Paskutiniu metu visai pradejo grybauti. Laukiu kada pasibaigs sutartis ir nutrauksiu visas paslaugas. NIEKAM NEPATARIU !!!!!!

Sugedo MEZON ! ! !!! ! !!!! !!
Atsakyti
Likus menesiui iki sutarties pabaigos atjunge WiMAX technologija tiekiama interneta Sakiuose. Apie atjungima neispejo. Uzregistravus gedima per dvi savaites kaip niekas neskambino ir neklause - veikia neveikia. Klientu aptarnavimas blogas, vienareiksmiskai.
Atsakyti
sveiki, kągi, parašysiu ir aš savo atsiliepimą. viskas prasidėjo nuo vimax. kovojau, kovojau, karevau aš su jais, rašeu netgi pretenzinį prašymą dėl sutarties nutraukimo, jie atmetė sakydami, kad jūs tikrinote ryšį, pretenzijų neturėjote, nu tai ir naudokitės. bet... norint nutraukt sutartį, tu gauni baudą, bet visiškai dzin, kad paslaugos nekokybiškos. ok, galvoju prasikankinsiu, ateis laikas nutrauksiu, nors ir mokėjau už nieką. atėjo tie laikai, kai jie ėmė reklamuoti savo naująjį 4g LTE. susigundžiau, neslėpsiu ir jų pasiųlymą priėmeu. jie pasiųlė migruoti iš wimaxo į tą jų naują 4g LTE ir tikino, kad viskas bus ok. taip, pirmą pusmetį viskas buvo gerai, bet neilgam. studijuoju panevežy ir internetą ėmeu būtent dėl studijų. dabar tokia situacija, tiesiog nepakenčiama. neįmanoma elementarių žinių pasižiųrėt, ką jau kalbėt apie atsisiuntimą ko nors. planas už 12:90, 20 mbps. sakytumėt, kad neblogai? bet ištikrųjų tragedija. pradėjau aiškintis, skambinau jiems. technikai vis liepia perkraut modemą, jie tikriausiai daugiau ir negali kažko pasiųlyt, tokia jų kvalifikacija, nieko stebėtino. pradėjo aiškint, kad ryšio zonoi negaudo gerai kur aš esu, bet kodėl anksčiau gaudė? magija. veikė pusmetį gerai, ėmė gaudyt blogai. išvada tokia, kad: 1. jie ėmė mažint srautą ir ribot greitaveiką; 2. jie pradėjo nesenia reklamuot save kokios jų paslaugos nuostabios ir dar pigios, ir dar neribotos! įsivaizduojat? bet kad kokybė neatitinka paslaugos gavimą ir žmogus pasirašęs sutartį gauna tiesiogine to žodžio prasme šūdą, tai visiškai nesvarbu. taigi mielieji, darykit išvadas ir neimkit būtent šio teikėjo paslaugų, nes su klientu visiškai nesiskaitoma. veike paslauga, neveike, gaudo, negaudo, jiems nesvarbu. bele daveu, o jau ar tu naudosies ir kiek kokybės bus tame, jiems nesvarbu. jau ėmeu jieškot žmogų, kuris norės perimt sutartį ir atsisveikinsiu su jais visam laikui.
Atsakyti
esu klientas 9 metus, kazkaip negalvojau keist tiekeją kol neatsirado problemų su gedimais. Taip ištikrųjų aptarnavimas siaubingas, galima sakyti jo nėra. Paskambinus visada atsakoma su jumis susisieks, bet kazkas paskambina, pakalbam ir vėl sako su jumis susisieks ir taip jau 2 savaitės. Visada kalbama kad man reikia keist visą įranga ir žinoma brangs interneto kainos.Visi kiti tiekėjai savo klientams mažina kainas, o čia didina.Aš nesutikau, tai dabar man interneto ryšį įjungia trumpam ir vėl savaitgaliais išjungia, taip ir kovoju, nes pririšta dar esu prie jų, nes per neapdairumą pasirašiau kažkokia kvailą sutartį.Deja teko įsigyti kito tiekėjo neribotą interenetinį ryšį, Bitės 4G ir žymiai už mažesnę kainą, SUPERINIS ryšys. Dabar turiu du, viena veikiantį, kitą kada MEZON ponai panorės įjungti arba išjungti.
Atsakyti
nenorejau rasyti bet... interneto greitis bei kokybe yra nekokia. aptarnavimas blogas. turejau visada skambinti kad kazka man tvarkytu. sumokejau paskutyne saskaita ir viskas. bet ne. atejo laiskas is skolu isjeskojimo. del 3.34e del to pasipyktinau ir parasiau. galima buvo ir paskambinti. pranest kad yra skola.
Atsakyti
Buvau klientas 3 metus, mokėjau tvarkingai, interneto tiekimo lygis buvo patenkinamas (visko buvo, tai dingdavo ryšys, tai susilpnėdavo. Paslaugų teikimo vieta: Vilnius). Persikėlėme gyventi kitur - internetas neveikia. Nuo mėnesio pradžios rašiau pretenzijas, siūlė kitas paslaugas už didesnę kainą ir pan. Niekas netiko. Kol vyko bendravimas paslaugomis nebuvo galimybės naudotis. Nutraukus sutartį išrašė sąskaitą už tą laikotarpį, kai nebuvo galimybės naudotis paslaugomis (jos ir nebuvo naudojamos) ir net neatsižvelgė į tai, kad nesinaudojau paslaugomis. Kadangi maža suma, tai sumokėjau, tačiau noriu kitus perspėti, kad įmonės politika tiekiant Mezon interneto paslaugas nėra paremta sąžiningumu ir sveiku požiūriu į klientą. Būkite labai atidūs pasirašydami sutartis.
Atsakyti
Sveikučiai, paskaičius jūsų nusiskundimus. Turiu ir aš tokiu skundu ant Mezono. Dedasi baisus dalykai, 1015 m rugsėji užsisakiau mezona, na pirmais atrodė idealiai. Teko man užsisikyti plančeta Estar, na čia š ne kompas bet kito pasirinkimo nėra. Kaip ir gerai naudotis tokiu kompu. Ir mokėjau viska pagal sutati. Buvo grasinimu atseit už nesumokėta kompa. Du kartus buvau padariusi permoka, bandė man trečia užkabinti permoka, nejuokais įsiutsu. Išsiaiškinome, praējus kiek laiko pagalvojau kad vertėtu užsisakyti kortelini WIFI kad galėčiau naudotis ir ligoninėse pvz tenka pakliuti nukreipia į kitu miestu ligonines. Turiu sunkia negale, sergu cukriniu debetu 2%, 3%
hipertendzija, ir turiu problemų su širdim. Ir dar kitu ligu, kaip neigaliam žogui ir gerai yra internetas. Bet jau nebeatlaiko nervai kariauti su melo aptinkusiais operatoriais. Kur nežine iš kažkur tais atranda skolu, moku kas mėnesi iki 18 dienos. Pagal sutarti nėra jokiu pavėlaimu, kai tik rugsėji 2016 metais užsisakiau kortelini wifi. Tai nuo spalio mėnesio prasidėjo terorizavimas, kur nežine iš kur man atrado skolas, taip iki šiol niekaip nedaeina iš kur jie ju atrado. Elektroniniu paštu atsiuntė tokia skola 47.78 eurus kai paskambindavau operatoriams atsiliepdavo skirtingi mezon operatoriai. Ir visi sako skirtingas skolų sumas el.paštu rašo 47.78 eurus skola telefonu jau kitokias skolu sumas nurodo kad turiu sumokėti už 2016 m balandi tai už kova 12.90 tai už rugsėji ir spali 2016 metu 24.35 eurus. Pala kaip galiu mokėti 24.35 eur už rugsėji ir spali jei sumokėjau už rugsėji 12.90 o jau nuo spalio mėnesio eina kita nauja sutartis mokėti už abi surartis nurodyta sutartyje 18.90 eur. Taip ir iki šiol terorizuoja skirtingas skolu sumas. Vėl teko skambinti vadibininkei tyčia paklausti kiek iš tiesu reikia mokėti. Iki to buvau susižinojusi pasakė turiu mokėti 18.90 ir kad nėra jokiu išsiskolinimų ir kad neveluoju apmokėti saskaitas. Vadibininkė nurodė man mokesčio suma nebe 18.90 o 20.80 bet nebeatlaikė nervai kur teko man vėl aiškintis ir daėjo iki tokio pykčio priepuolio kad tikrai pasidarė nebejuokinga šešis mėnesius tampiti nervus ligotam žmogui. Klausimas tai kiek man mokėti reikia už abi sutartis namų antena 12.90 ir wifi 6 eurai išeina 18.90 o nurodė viena 20.80 po to jau nebe 20.80 pabrango 10 centu 20.90 euru sutarti. Kur juk mato visas imokas, kur nėra jokiu pavėlavimu. Pirma pasakė kad turiu sumokėti 24.35 eurus už wifi. Gerai sumokėjau gruodžio mėnesi 24.35 eurus ir nuo sausio ėmiau mokėti kaip nurodyta buvo sutartyje 18.90 gaunu el.paštu laiška vėl skola jau nebe 24.35 bet jau 37 su centais. Paskambinau tyčia taip kelis kartus skambinėjau isitikinti kokia bus iš tikruju skolos sumos. Ir žinot visi skirtingai nurodė skolu sumas. Mėto pėdas, jei taip viskas vyksta man tada teks rašyti pareiškima policijai, skunda ant mezon istaigos ir dar apskusti aukščiausiajam teismui. Čia nėra problemų nuvykti su socialiniu darbuotoju kur yra man skire neigaliam žmogui. Ir nuvažiavus iki pašto išimti visus mokesčiu išrašus, visus kvitus renku nuo 2016 metu sausio mėnesio ir teks rašyti skunda aukščausiajam teismui Vilniuje. Kitaip matosi kad neišsiaiškintsime šito melagingo machinacijos marazmo. Eisime teismo būdų ir per policija. Jau nebejuokais pasidarė nebejuokinga ir galiausiai kantrybė truko. Tam yra rybos, žmonės turėkit sažinės daryti patyčias iš savu klientu. Juk mes ne maži vaikai gal pakaks iš mūsų daryti durneliais. Ir baikit jus neieškokit durniu. Galvojat kad eurais jus iš mūsų pasipelnysit? Taip kad bent aš nebežadu tylėti rašysiu per visas instancijas, ir kreipsiuos į LNK ir TV - 3 laidas. Skelbsiu viska viešai. Nepykit bet jau daknisot juodai jus su tokiu savo melu. Ir teisminiu būdų viska išsiaiškintsim kas, kur, kaip. Nebejuokai isiutau
Atsakyti
Naudojuosi 2 metus. Problemų nebuvo. Puikus interneto tiekėjas.
Atsakyti
normalus internetas
Atsakyti
Esu labai patenkita mezon paslaugomis.viskas labai puikiai veikia. Naudoju jau kokius 3m. Ačiū.
Atsakyti
Baisus internetas, baisus aptarnavimas, baisus tyčiojimasis iš klientų. Į nusiskundimą reaguoja po dviejų savaičių, o interneto greičiui esant tris kartus lėtesniam nei nurodyta sutartyje, sako, kad čia viskas OK, nes sutartyje nurodyta IKI tam tikro greičio, t.y. teoriškai gali būti ir 1kb/s, vis vien teks mokėti jiems... Sumokėau trisdešimt eurų, kad nutraukčiau sutartį su šiais A********S, dabar džiaugiuosi puikiu šviesolaidiniu internetu.
Atsakyti
Esu nusivylusi mezon paslaugomis, esu 4 m mezon kliente pakeiciau adresa ir paslauga iskart zymiai pabrango tikejausi is mezon geresnio pasiulymo.Ir siaip rysys prastas ziurint hd kokybe stringa.Labai gailiuosi kad sudariau sutarti bet ja nutraukti negaliu nebent sumokti 220e
Atsakyti
Gyvenu Šiauliuose, pietinio rajone. Turiu pakraunamą modemą su 20 mbps planu, na ka galiu pasakyt... Viskas būtu, kaip ir gerai, bet kartais taip internetas užpuliuoja, vietoj žadėto 20mbps kartais nukrenta žemiau negu 1mbps. Ir tokios nesamonės tesiasi kartais visą parą.
Atsakyti
Labas norėjau paklausti kaip prisiskambinti mezon?Tai bandau jau 2 mėnesius tai užimta tai rageloi nekelia.
Atsakyti
Šiandien, vasario 16 dieną, nuo pat ryto praktiškai internetas neveikė.Šiaip esu patenkinta MEZONu.Tik va, šiandien, šventinę dieną pavedė......Apie 18.00 val vėl atsistatė, kol kas veikia.Manau, tai tik laikina, vienadienė problema.
Atsakyti
Skaitant šiuos atsiliepimus tiesiog supranti kad Lietuvoje tiesiog nėra patikimų ir gerų interneto tiekėjų. Naudojamės mezon internetu apie metus ir nepasakyčiau kad interneto greitis yra tobulas.. gal kokie 8/10.. O dabar ir ta problema kad jie tipo nepamatė mano mokėjimo už spalio, lapkričio ir gruodžio mėnesius.. Nors viskas buvo mokėta per jų savitarnos puslapį.. Skambinu beveik kas dvi dienas ir niekur teisybės nerandu.. Jie vis prašo atsiųsti mokėjimo kopiją, nors suma siekia net 50€ galima sakyti tiesiog už nieką.. Ką tokiems ir pasakyti.. tiesiog a******ų būrelis atsiprašant..
Atsakyti
Jonai, gal ir turit jums priimtina interneto greiti, bet ne pas visus toks yra...
Atsakyti
skaitydamas neigiamus atsiliepimus apie Mezon interneta matau, kad daugumas nesupranta ko galima is jo tiketis.Jeigu Mezon interneto radijo bangos matytusi ir sviestu tai suprantama kiekvienas be problemu paieskotu kur sviesiau, ryskiau, nera seselio ir ziuretu.Kai to nera tai nors reikia tai suprasti, kad belekur ir belekaip jis neveiks ypac nesiojamas su USB modemiuku.Galiu tik padekoti LRTC, kad antrus metus besinauduodamasis Judek 6 planu su lauko antena kaimo vietoveje uz 5, 2km nuo siustuvo nei vieno karto neteko kreiptis del jokio gedimo ir turiu pastoviai stabilu 4-6 mb/s greiti.Sioks toks priekaistas Mezonui, kad labai netikes signalo padengimo zemelapis jusu svetaineje (Kur veikia), nera aprepiancios visumos o kazkoks neinformatyvus zaidimas.
Atsakyti
Mezon internetas ganėtinai prastas. Turiu plana mezon yzi... internelo signalas silpnas, greitis prastas, o modemas vos išsilaiko pora valandų. Toliau aptarnavimas klaikus: internetas neveikia kelias dienas... paskambinu į inoformacija ir paklausiu kodėl jis man neveikia... jie atsako: keičiam antenas, modemus, jums reikia atvykti pasiimti nauja... nu galvoju gerai. Paskui tik kilo klausimas kodėl apie keitimą jie man iš anksto nieko nepranešė??? Kadangi gyvenu Druskininkuose, pasiiėmiau laisva diena ir nuvažiuoju į Kauną pasiimti naujo modemo. Atvykstu paklausiu kodėl jie man nepraneše ?... Jie sako mes pranešeme, skambinome jums ta ir ana diena...taip jie skambino bet tik pasiūlė prasitesni planą, man nesutikus ji paklausė kodėl?.... pasakė geros dienos ir tuo baigėsi pokalbis.... atvykus jie man modeno neturėjo ir pasakė kad atsiųs už krlių dienų... bet pala juk jus sakėte man atvykti? Tai kokio velnio man reikėjo važiuoti???? Tam, kad išgirsčiau mes jums modema atsiųsime???? Žmogiškumo nulis.... aišku ji tik darbuotoja...
Atsakyti
Kol valstybinės įmonės taip tvarkysis, LT gyvenimas tikrai nepagerės.Įdomu, ar mezon vadovai skaito skundus ?
Atsakyti
Esu Šiaulietis, gyvenu vakariniame miesto rajone, mezon paslauga naudojuosi tris metus.Nors gyvenu vos du kilometrai nuo miesto centro, interneto rysys pasibaisetinas.Perkant paslaugas buvo žadėta neužilgo ir mūsų rajone pagerinti ryšio kokybe bet taip ir liko pažadais.on taipogi skundžiasi bloga ryšio kokybe.Jei artimiausiu metu mezon neatsižvelgs i klijentu pageidavamus, praras mažizusia 15 pastoviu klijentų
Atsakyti
Prastas interneto rysys, pirkti priedai, kad pagerinti ryšio kokybe, bet naudos nulis!! Registruoti gedimai, bet nulis emociju, nesugeba net susiekti ir pasidometi kas net ar kas atsitiko... Konsultantai net nesugeba siprasti ko tu is ju nori ir net nesugeba isspresti elementariu iskilusiu problemu
Atsakyti
Taip, jau virs menesio kaip internetas suletejas tris kartus, o moku kaip uz kita plana!
Atsakyti
Lėtas internetas jau kelias savaites, atsiranda normalus greitis vakare apie 20h.
Atsakyti
Sveiki,
Labai nusivyliau mezon paslaugomis, prastas aptarnavimas, nemalonus konsultančių bendravimas, atsainus požiūris i klientą tiesiog, nemokėjimas išspresti problemą, vilkinimas nekokybiškas informacijos suteikimas.Personalo vadovui linkėjimai, prašau atkreipkite demesį į personalo profisionalumą!!!!
Atsakyti
Labas. Ar valyti Pakruojyje pastatyti kokį stiprintuvą, kad galėtume normalei klausytis radijo stočių? Trūkinėja, arba neįmanoma surasti stočių. Daug žmonių dejuoja dėl to. Valyti atvikt ir įsitikinti. Prašome padet
Atsakyti
Nepunktuolumas, sakė praneš per 30 dienų, bet stengiasi greičiau dėl sutarties nuotraukimo, bet dar vis nepraneša nors tiek laiko praėjo..
Atsakyti
Na man su mezon nutiko toks dalykas, pasiemiau interneta, kadangi Klaipedoje akropolyje mezon centre konsultante pasake, jog galesime nutraukti bet kada sumokeje 8 euru mokesti, net pasibaigus bandomajam laikotarpiui, dar net kelis kartus jos klauseme ar tikrai taip yra, ji tai garantavo, aisku buvome naivus ir nepaskaiteme sutarties, tad dabar po poros menesiu bandeme nutraukti sutarti, tada ta pati konsultante pasake, kad nieko panasaus ji nesake ir kad neimanoma nutraukti. Tad bukite atsargus, neklausykite ka sako ir visada skaitykit sutarti
Atsakyti
Aptarnavimas yra gana ne koks. Perėmiau sutartį iš kito žmogaus ir susitarėm, kad tas žmogus sumokės kas liko už įrangą ten kas mėnesį po kelis eurus. Ir mokėjo viskas gerai buvo pet po kelių mėnesių pyst ir man priskaičiavo viską. Eini aiškintis tai čia viskas taip ir turėjo būti sako, nors salone susitarėm, kad iš ko perimu sumokės už įrangą. Tai gerai, kad draugai iš ko sutartį perėmiau. Ne gana to pasikalbėjau su drauge sakė jei toliau reikia mokėti. Išvada ta, kad man priskaičiavo pinigus už įrangą, o žmogus iš kurio pirkau toliau moka irgi už tą pačią įrangą. Dar nemažai aiškintis reikėjo kol ten viskas išsisprendė, nes lengvai nenorėjo ten man nuskaičiuoti tų pinigėlių. Kažkokie ž*****i visi atsiprašant... Internetas tikrai nėra iš gerųjų įpatingai važiuojant, bet veikia tokiu greičiu kokiu ir turėtu (žinoma priklausomai nuo signalo stiprumo.) Tačiau šiaip nemalonu yra tai, kad įsipareigoji 24 mėn. Labai suvaržo kai gauni lievą aptarnavimą, lievą internetą. Skaityk tas pats kas ir prieš tai kai neturėjai MEZON tik tai daugiau grūzo ir piniginė tuštesnė. Tikrai yra dar kur pasistengti. Paskaičiau gerą gabalą komentarų tai tik vieną radau komentarą kuris giria. Taip, kad nelabai kas ir padeda tobulėti - apmaudu.
Atsakyti
Tragiškas techninio skyriaus darbas.
Gedimas užregistruotas beveik savaitė. Tris dienas buvo skambinama ir vis tas pats, jokios reakcijos, kol nepareikalavau atsiųsti techniko. Galiaisiai buvo nutemta penktadieniui. Neatvyko... Ir sužinau, kad technikai savaitgalį nevažinėja.
Nežinau kaip ryšio kokybė, bet požiūris į klientą sovietmečio laikų.
Nerekomenduoju naudotis šios įmonės teikiamomis paslaugomis.
Atsakyti
Labai prastas internetas, kiek nesta, kiek taisyta vis tas pats. Dar ir su saskaitom apgaudineja, turi moket viena suma, o ateina kitokia.Tai suprask kaip nori, tikrai niekam nerekomenduoju imt sio interneto.
Atsakyti
Naudojames jau koki 3 metai siuo internetu, labai letas ypac vakarais, neina net vaizdelio paziuret trunkancio 1 minute!teko pries pusmeti modema nauja nusipirkt uz kuri sumokejom daug pinigu sake bus spartesnis nei buvo, bet nei velnio! Po sutarties pasibaigimo begsim net neatsisukdami, a*******i!!!
Atsakyti
Labai prastas internetas !! Buvo registruoti gedimai, pirkti priedai, kad pagerinti ryšio kokybè, bet naudos nulis!! Parašius prašymà nutraukti sutartį, gavau atsakymà, kad jú interneto kokybė atitinka sutarties sàlygas. Nors ryšys striginėjo, dingdavo 5 kart dienoj, vis "patardavo" pakeisti wi-fi kanalà, nors keitėm 3 kartus ir taip žaisti nusibodo! Bet jiem Viskas čia normalu. Norint nutraukti sutartį su jais, turim susimokėti nemažà sumà už prastas kokybės paslaugas.
Atsakyti
Naudojuosi šiuo internetu jau 2+ metus ir galiu pasakyti tik tiek: Nepirkite šio interneto tiekėjo paslaugų!!! Tai ką jie žada klientams tėra paprasčiausias triukas jus apgauti kad užsisakytumėte jų paslaugas. Pvz, jie savo internetinėje svetainėje tarkim už kokią nors paslaugą žada 10Mb/s greitį, tai yra melas! Jie specialiai rašo mb/s vietoj mbps tam kad apgauti būsimus klientus, o skirtumas tarp mb/s ir mbps yra tikrai didelis nes jei jums žada 10Mb/s tai iš tikro GALBŪT gautumėte tik 1Mb/s nes Mezon interneto ryšys yra tiesiog pasibjaurėtinas. Aš pirkau iš jų CPE modemą kuris turi sustiprinto signalo anteną, šis modemas visada stovėjo ant palangės priešas Mezon stotį, į kurią matomumas buvo tiesiog tobulas, apie 50 metų nuo jos ir spėkite ar interneto greitis buvo geras? Žinoma kad ne. Vietoj žadėtų 1Mb/s gaudavau 150-250kb/s, kartais pakildavo iki 600 bet tai labai labai retas atvejis. Kreiptis į juos tam kad sutvarkytų gedimus irgi beprasmiška. Man internetas vakarais dingdavo vos ne kas dieną vasaromis, kreipiuosi į juos begalę kartų ir viskas ką gavau tai tiesiog pasakymas kad iš jų pusės viskas gerai. Na tikiuosi iš šitos rašliavos kas nors pasimokys ir nesusigundys nusipirkti pačio šūdiniausio interneto Lietuvoje.
Atsakyti
Du metus naudojausi MEZON teikiamu internetu. Niekada neturėjau bėdų, dabar naudojuosi TEO paslaugomis nes tiesiog siūlo spartesnį internetą.
Atsakyti
The DNS server is not responding. Vaizdas ir garsas nutruksta penkiom minutem keliolika kartu per diena. Kitomis dienomis internetas dirba normaliai.
Ričardas Šliapikas
2016-11-08 15:43:22 IP 185.84.63.233
Atsakyti
a******ų kontora. Slepia sutarties nutraukimo sąlygas, tada gauni prastos kokybės paslaugas ir nori nuutraukti ir tada paskaičiuoja kosmines sumas. JOKIU BŪDU NEPASIRAŠINĖKIT terminuotos sutarties su MEZON. Jeigu norisi išbandyti tai tik neterminuota sutartis.

Taip pat rekomenduojame

UAB "Init"
Televizija | Internetas | Telefono ryšys

Adresas: Laisvės al. 30A, LT-04450 Kaunas.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; televizija ir radijas.
Šviesolaidinio interneto, skaiteninės televizijos bei fiksuotojo telefono ryšio paslaugos. INIT - lietuviško kapitalo telekomunikacijų bendrovė, savo veiklą pradėjusi nuo 1990 m. šiandien yra trečia pagal dydį telekomunikacijų paslaugų teikėja Lietuvoje. Šiuo metu paslaugas teikiame: Vilniuje, Kaune, Mažeikiuose...
KLI LT
INTERNETAS IR TELEVIZIJA

Adresas: Birutės g. 10, LT-89215 Mažeikiai.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
Interneto, televizijos ir VOIP telefonijos paslaugas teikianti įmonė. Veikianti jau nuo 2000 metų. Šiuo metu veikia šiuose miestuose: • Mažeikiai • Telšiai • Plungė • Naujoji Akmenė • Akmenė • Venta • Kuršėnai • Viekšniai • Seda • Kėdainiai • Jurbarkas • Tauragė KLI LT, UAB savo paslaugas siūlo ne tik privatiems...
Cgates
Internetas | Televizija | Namų telefonas

Adresas: Ukmergės g. 120, LT-08105 Vilnius.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; telekomunikacijos, ryšio priemonės; televizija ir radijas.
Internetas Šviesolaidinis internetas Net 8 iš 10 naujų vartotojų yra patenkinti „Cgates“ teikiamo interneto kokybe. Tai parodė rinkos tyrimų bendrovės SIC birželio mėnesį atliktas naujų „Cgates“ interneto klientų tyrimas. Apklaustieji „Cgates“ interneto vartotojai yra maloniai nustebinti ir patenkinti šios...
Internet Solutions
Adresas: Lyros g. 5-57, LT-78287 Šiauliai.
Veiklos sritys: interneto paslaugos; interneto svetainių kūrimas, talpinimas; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių programinės įrangos kūrimas; kompiuterių remontas, it paslaugos; reklamos paslaugos.
Inovatyvi IT sprendimų kompanija, sukaupusi daugiau nei 6-ių metų sėkmingą darbo patirtį bei virš 600 sukurtų interneto svetainių. Įmonės esminiai darbo principai: kvalifikacija, patirtis ir naujovės, leidžiantys kiekvienam klientui pasiūlyti originalius sprendimus, kurie orientuoti į Jūsų verslo sėkmę, bei darbo...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Google" nebeskenuos asmeninių laiškų turinio
"Google" nebeskenuos asmeninių laiškų turinio 06-27 17:19
"Google" stabdo vieną prieštaringiausiai vertintų reklamos formų – nebeskenuos e. laiškų turinio vartotojų asmeninėse paskyrose. Iki šiol tai buvo daroma siekiant tikslingiau vartotojams nukreipti...
JAV draudimo milžinė iškelia paslaugų centrą iš Lietuvos
JAV draudimo milžinė iškelia paslaugų centrą iš Lietuvos 06-27 16:28
"American International Group" (AIG) šiandien pranešė apie sprendimą uždaryti Vilniaus paslaugų centro veiklą. Paslaugų operacijų perkėlimas į kitas AIG tinklo šalis numatomas iki 2018 metų kovo...
Legendinė "Nokia 3310" jau Lietuvoje: kaina – nuo 55 Eur
Legendinė "Nokia 3310" jau Lietuvoje: kaina – nuo 55 Eur 06-27 16:20
Mobiliojo ryšio operatorė "Tele2" pradėjo prekiauti legendinio telefono "Nokia 3310" atnaujintu modeliu. Šio kaina prasideda nuo 55 Eur. Konkurentai žada neatsilikti ir jau netrukus taip pat...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kokį darbą dirbate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 993,98 +99298,00%
Avon 3,84 +10,34%
Xerox 29,19 +2,64%
Hewlett-Packard 18,16 +2,02%
Google 952,27 -1,38%
Humana 234,75 -1,54%
Texas Instruments 78,31 -1,60%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,54 -4,35%
Dyzelis 1,51 -5,03%
Auksas 1246,04 -1,64%
Varis 5599,56 -1,48%
Apelsinai 756,80 -10,90%
Cukrus 28,43 -1,01%
Dujos (Rusijos) 5,07 +0,60%
Bananai 1083,05 +1,83%