VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos paštas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos paštas

Atsiliepimai apie Lietuvos paštas, AB

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos paštas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki. Labai laukčiau atsakymo į tokį klausimą: ar tikrai galima nurodyti TIK 1 gavėją siunčiant siuntą? Dažnai siunčiu siuntas ir kartais žmonės nori, kad ant voko parašyčiau abiejų sutuoktinių vardus, nes nežino, kuriam tuo metu bus patogiau atsiimti siuntą. Man pašte darbuotoja aiškina, kad gavėjas gali būti tik vienas, nes netelpa jai i kvituką abiejų vardai. Aš sakau, tai į kvituką ir rašykit vieną, bet žmonėms svarbu, kad ant voko būtų abiejų gavėjų vardai, kad paskui nekiltų problemų atsiimant siuntą. Tačiau vėl man aiškina paštininkė, kad negalima, nes turi sutapt duomenys kvituke ir ant voko. Sakykit, kaip elgtis tokioje situacijoje man, nes juk gavėjų pavardė sutampa, jie tik nori, kad abu siuntą galėtų atsiimti, kuriam tuo metu patogiau bus? Gal tada galima rašyt tik pirmąsias vardų raides ir pavardę?
Atsakyti
Laba diena,
Nebesuprantu, kas vyksta Utenos centriniame paste, kaip galima laikyti tokius darbuotojus... Jau nebe pirma karta paste uzsilieka mano siuntos, jau pora metu laiku negaunu siuntu ir nesuteikia jiokios informacijos. Atejus i pasta ir paprasius kur yra mano siunta, beveik visada gaunu ta pati atsakyma -neregiatruota siunta ko jus cia ieskot, laukit lapelio arba zinutes. Po to praejus menesiui man skambina, kad ateiciau atsiimti uzsilikusios/neatsiimtos siuntos kurios laikymo terminas baigiasi. Kaip taip galima, kur mano kaip kliento teises?Labiausiai pasipiktinau puskutiniu skambuciu is pasto. Paklausus kaip taip imano palikinet mano siuntas, nes tai jau DAZNAS atvejis, pasto darbuotoja man pagrasino, kad ISVIS NEBUS NEI SKAMBINAMA NEI RASOMA APIE MANO GAUTAS SIUNTAS. Kaip taip GALIMA??? Kokia teise pasto darbuotojas turi sakyti, kad neatiduos man siuntos?!!!! Darykit ka nors
Alaburdiskiu bendruomene
2017-09-21 11:38:47 IP 83.187.226.59
Atsakyti
Labai esam nepatenkinti nauja pastininke traku raj. Alaburdiskiu kaime. Chamiskai bendrauja, atveza laiskus, laikrascius paveluotai, zmones nespeja susimoket baudu, apie siuntas tai isvis tyliu, atiduoda siuntas svetimu zmoniu, kiek kartu zmones skambino kad per klaida musu siuntos atiteko jiems reikejo nuvaziuot iki dusmenu atsiimt, daug siuntu negauna zmones matyt nevisi saziningi ir neskambina, pastininke neziuri adresu, atiduoda kam papuola, pati i akys sako kaip man jusu siuntos atsibuodo ka neturit ka veikt kad uzsakinejot visoki suda, buvo p.Rasa nuostabi pastininke niekas skundu neturejo, dabar visi draugiskai rasom skundus, pastas nereaguoja, tai ka mums dar daryt.
Atsakyti
Labai nuliudino, ne tik cia yra mano nuomone, kad panaikino statybininku gtv pasto skyriu. Savo argumentais jog bus labai patogu, nebus niekada eiliu, nes veiks visos kasos ir pan... Taip kad yra cia nesamone pati didziausia kokia galejo sumąstyti pasto administracija.Viskas tikrai ne vartotojo naudai o kaip visada taupymas eilinis vartotojo sąskaita! Pulko gtv 12 visada baisios eiles, zmones visi pikti sudirgę. Baisus nepatogumas kazkur palikti automobilį atvaziavus ir dar daug daug minusų...Miestas visgi nemazas kurgi matyta 2 pastai. Tikrai labai pabloginote vidzgirio gyventojams sąlygas naudotis jūsų paslaugomis manau jie tikrai atsisakis jūsų paslaugų nebent as tikrai ribosiu kiek įmanoma...
Atsakyti
Kaip galite paaiskinti toky dalyka, kai rodo, jog siuntinys buvo pristatytas, bet nei as i rankas gavau siuntini, nei lapuka radau pasto dezutei kad kazka galeciau atsiimti, o paste pareiske kad "pamestu" siuntu neieskom?
Lietuvos pastas gal labdaros organizacija? suselpkime ju "vagencius" darbuotojus?
Dingusiu siuntu verte sieka 150eu. kodel as juos turiu kazkam padovanoti?
Butu labai idomu suzinoti uz ka gauna atlyginima Kauno 41-asis paštas, jei siuntos kazkur pradingsta?
Atsakyti
Panevėžio apskritis, Rokiškio rajono, Suvainiškio mstl.rugsejo 19d.prenumeratoriai nesulaukė rajoninio laikraščio "Gimtasis Rokiškis".nežinome į ką reikėtų kreiptis tokiu klausimu.ar dar mes sulauksime savo laikraščio?
Atsakyti
Ina 2017-09-19 15:47:17
Laba diena, šiandien, tai yra 2017-09-19, nuėjau atsiimti siuntos Naujoje Vilnioje. Turiu klausimą, ar eilė prie siuntų atsiėmimo turi būti viena su visais atvejais atskira nuo kur galima susimokėti/išsiųsti/nusipirkti. Nes šiandien tokia bėda, buvo ilga eilė prie paprastų aptarnaujamų kasų, o prie atsiėmimo nieko nebuvo. Nuėjau atsiimti siuntos, vyras 40 metų pradėjo rėkti, kodėl užlendu, agresyviai pastūmė mane, sakau: bet čia jug atsiimti siuntas tik.. (jis norėjo išsiųsti laišką) toliau laukiu už jo norėdama atsiimti siuntos, baigęs ką norėjo nuteikė mane prieš visą eilę, skundžiasi, peikia, šmeižia, visi sukilo. Man atsiimti siuntą truko~ 20 sec. o jis nuteikė mane prieš visus žmones esančius eilėje prie paprastų kasų. Darbuotoja sako: prieikit kas atsiimti siuntos. Priejo moteris, kurį nori išsiųsti siuntą.. Klausimas pakartotinai: ar siuntų atsiėmimas yra tik siuntų atsiėmimas, ar ir paprasta aptarnavimo kasa. Nes jei toks "bardakas" turite kažką daryti.
Laba diena, gerb. Ina, dėkojame, kad kreipiatės. Patiksliname, kad Vilniaus 41-ajame pašto skyriuje yra 3 klientų aptarnavimo langeliai. 2 langeliai dirba įprastai, o 1 aptarnavimo vieta yra skirta klientams be eilės atsiimti siuntas. Jei siuntų atsiimančių klientų nėra, prie šios kasos gali prieiti klientai ir atlikti kitas operacijas. Aktyviai siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl visuomet prašome mus informuoti el.paštu info@post.lt apie susiklosčiusias situacijas. Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Albina 2017-09-15 14:48:50
Iš Vokietijos siunta ateina per dvi dienas ir užstringa Vilniuje Rodūnios kelias g. 9 skirstymo punkte keturioms dienom tai kodėl šitoje skylėje nesugeba optimizuoti darbą jokios pagarbos klientui
Laba diena, gerb. Albina, būtinai išsiaiškinsime, kodėl taip nutiko. Prašome atsiųsti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt, kad galėtume patikrinti, kokios buvo užlaikymo priežastys. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki, uzsisakiau dvi siuntas is AliExpress, siuntu nr.Nr. RF775152851CN - RF780727173CN i TELSIU CENTRINI PASTA.Is pasto negavau ne pranesimo, nei zinutes i telefona kad siuntos yra paste, palaike ir issiunte angal. Parasiau i Telsiu centrinio pasto, elektronini pasta kodel jie taip elgiasi ir prasiau man pranesti kas del to yra kaltas, negavau jokio atsakymo, nelaiko uz zmogu manes tikriausiai.Tai gal Jus issiaiskinsite ir pranesite man.Siuntos turejo ateit adresu Telsiai Birutes 22-39
Atsakyti
Laba diena, šiandien, tai yra 2017-09-19, nuėjau atsiimti siuntos Naujoje Vilnioje. Turiu klausimą, ar eilė prie siuntų atsiėmimo turi būti viena su visais atvejais atskira nuo kur galima susimokėti/išsiųsti/nusipirkti. Nes šiandien tokia bėda, buvo ilga eilė prie paprastų aptarnaujamų kasų, o prie atsiėmimo nieko nebuvo. Nuėjau atsiimti siuntos, vyras 40 metų pradėjo rėkti, kodėl užlendu, agresyviai pastūmė mane, sakau: bet čia jug atsiimti siuntas tik.. (jis norėjo išsiųsti laišką) toliau laukiu už jo norėdama atsiimti siuntos, baigęs ką norėjo nuteikė mane prieš visą eilę, skundžiasi, peikia, šmeižia, visi sukilo. Man atsiimti siuntą truko~ 20 sec. o jis nuteikė mane prieš visus žmones esančius eilėje prie paprastų kasų. Darbuotoja sako: prieikit kas atsiimti siuntos. Priejo moteris, kurį nori išsiųsti siuntą.. Klausimas pakartotinai: ar siuntų atsiėmimas yra tik siuntų atsiėmimas, ar ir paprasta aptarnavimo kasa. Nes jei toks "bardakas" turite kažką daryti.
Atsakyti
Siunciau registruota siunta 1000€ vertes daikta, gaila kaskur "pradingo". Prasau ziurekite ka daro jusu darbuotojai, nes ne as turiu juos maitint. Atsibodo jau vagystes, kaip siunti kaska vertingesnio taip atsiprasant nupisa.
Atsakyti
Sveiki. Gavau SMS zinute, jog gavau siunta viename Panevezio paste. Taciau ten nuvykus, man pasake kad tokios siuntos pas juos nera ir tiesiog siunciant zinute tikriausiai sumaise numeri. Labai gaila sugaisto laiko del tokiu jusu klaidu.
Atsakyti
Iš Vokietijos siunta ateina per dvi dienas ir užstringa Vilniuje Rodūnios kelias g. 9 skirstymo punkte keturioms dienom tai kodėl šitoje skylėje nesugeba optimizuoti darbą jokios pagarbos klientui
Zita Kiaulevičienė
2017-09-15 10:58:00 IP 78.62.41.158
Atsakyti
Laba diena.Š.m rugsėjo 14 dieną gavau laišką pašto dėžutėje, kurio su nerimu laukiau jau visą savaitę.Voko kitoje pusėje Druskininkų pašto spaudas su data 2017-09-08, o aš pašto dėžutėje radau tik 14 dieną, nors pašto dėžutę tikrinau kiekvieną dieną
Atsakyti
evaldas 2017-09-12 23:02:58
Laba diena.Siunčiu labai dauk siuntų.Visi pašto skyriai buvo sugalvoti, kad butu arčiau žmogaus.O jus dabar uždarydami skyrių esanti Vilniaus 57-asis paštas. Didlaukio g. 70 perkėlėte i Ozo g.18.Dabar reikia per visa miesta važiuoti i kitą galą su automobiliu per kamščius po darbo, kur akščiau pestute iki pašto 10min buvo.Kodėl šalia jeruzalės mikrorajono ateities g. namus nepriskyrėte prie artimiausiai esančio pašto Vilniaus 21-asis paštas. Jeruzalės g. 14 kur atstumas, net trumpesnis negu prie senojo pašto.Dar be to oze pašte tik 2 langeliai kur tik 1 dirba ir vėl susidaro eilės.Nu žodžiu jus krentate su savo kokybe akyse.O kaip dar visiems senukams ir imvalidams dabar i ta jusų ozą keliaut?Čia gi jums ne nykstantis koks kaimas kur žmonių mažėja, o augantis miestas.Tikrai manau dėl šito neapgalvoto sprendimo gausite ne vieną skundą.
Laba diena, gerb. Evaldai, Lietuvos Paštas siekia pereiti prie šiuolaikinių paslaugų teikimo ir moderniausio aptarnavimo standarto. Kol kas Didlaukio g. buvęs paštas šių standartų neatitiko.
Tokiais atvejais, jei klientui aptarnaujančio pašto skyriaus lokacija nėra patogi, rekomenduojame užsisakyti siuntų nukreipimą į patogų pašto skyrių (viena siunta - 0, 87 eur, mėnesio abonementas 4, 34 Eur). Tą galima atlikti atvykus į pašto skyrių. Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Laba diena.Siunčiu labai dauk siuntų.Visi pašto skyriai buvo sugalvoti, kad butu arčiau žmogaus.O jus dabar uždarydami skyrių esanti Vilniaus 57-asis paštas. Didlaukio g. 70 perkėlėte i Ozo g.18.Dabar reikia per visa miesta važiuoti i kitą galą su automobiliu per kamščius po darbo, kur akščiau pestute iki pašto 10min buvo.Kodėl šalia jeruzalės mikrorajono ateities g. namus nepriskyrėte prie artimiausiai esančio pašto Vilniaus 21-asis paštas. Jeruzalės g. 14 kur atstumas, net trumpesnis negu prie senojo pašto.Dar be to oze pašte tik 2 langeliai kur tik 1 dirba ir vėl susidaro eilės.Nu žodžiu jus krentate su savo kokybe akyse.O kaip dar visiems senukams ir imvalidams dabar i ta jusų ozą keliaut?Čia gi jums ne nykstantis koks kaimas kur žmonių mažėja, o augantis miestas.Tikrai manau dėl šito neapgalvoto sprendimo gausite ne vieną skundą.
Atsakyti
Pastas 2017-09-11 15:26:50
2017-09-11 gavus SMS žinutę dėl siuntos Nr. 1566 RB309523970SG ir nuvykus atsiimti jos į paštą, darbuotoja siuntos nerado bei pasiūlė atvykti po poros valandų. Jūsų nekompetetingos darbuotojos arba neveikiančios sistemos gaišina klientų laiką.
Gerbiamas kliente, apgailestaujame dėl patirtų nesklandumų. Jūsų siunta yra pašto skyriuje, ją jau galite atsiimti. O dėl susiklosčiusios situacijos kviečiame kreiptis el.paštu info@post.lt. Būtinai išsiaiškinsime, kodėl taip nutiko. Dėkojame.
Atsakyti
MARYTĖ 2017-09-10 15:43:56
2017-09-07 skuodo pašte siunčiau darbuotojui atlyginimą.darbuotoja Ilona MAŽONAITĖ NE TAIP SUFORMINO PERSIUNTIMĄ, MATOMAI ŠI DARBUOTOJA LABAI NEKOMPETETINGA DIRBTI SU KLIENTAIS
Laba diena, gerb. Maryte,

apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Siekiame gerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę, todėl kviečiame kreiptis el.paštu info@post.lt dėl šio įvykio. Prašome pateikti daugiau informacijos apie minėtą įvykį. Būtinai viską išsiaiškinsime bei susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Tomas 2017-09-08 16:20:08
Pravieniskes2 paste labai grubia forma aptarnaujami klientai, pasto darbuotoja baigia darba anksciau nei nustatytas darbo laikas tokiu budu sukeldama zmonesms didelius nepatogumus
Laba diena, Tomai,

Dėkojame už atsiliepimą. Siekiame tobulėti, todėl mums labai svarbi informacija apie netinkamą klientų aptarnavimą, todėl prašome pateikti daugiau duomenų, kad viską išsiaiškintumėme. Labai lauksime patikslintos informacijos el.paštu info@post.lt.
Gražios dienos!
Atsakyti
Pastas 2017-09-11 15:26:50
2017-09-11 gavus SMS žinutę dėl siuntos Nr. 1566 RB309523970SG ir nuvykus atsiimti jos į paštą, darbuotoja siuntos nerado bei pasiūlė atvykti po poros valandų. Jūsų nekompetetingos darbuotojos arba neveikiančios sistemos gaišina klientų laiką.
Po poros valandų gavau neaiškų SMS iš neaiškaus numerio 8 603 63074:
"Laba diena, cia is pasto.radom jusu siunta.galite ateiti"

Siuntos vis dar neturiu.
Atsakyti
2017-09-11 gavus SMS žinutę dėl siuntos Nr. 1566 RB309523970SG ir nuvykus atsiimti jos į paštą, darbuotoja siuntos nerado bei pasiūlė atvykti po poros valandų. Jūsų nekompetetingos darbuotojos arba neveikiančios sistemos gaišina klientų laiką.
Atsakyti
2017-09-07 skuodo pašte siunčiau darbuotojui atlyginimą.darbuotoja Ilona MAŽONAITĖ NE TAIP SUFORMINO PERSIUNTIMĄ, MATOMAI ŠI DARBUOTOJA LABAI NEKOMPETETINGA DIRBTI SU KLIENTAIS
Atsakyti
Pravieniskes2 paste labai grubia forma aptarnaujami klientai, pasto darbuotoja baigia darba anksciau nei nustatytas darbo laikas tokiu budu sukeldama zmonesms didelius nepatogumus
Atsakyti
Ruta 2017-09-07 06:59:31
Negaliu neparašyti atsiliepimo apie Alytaus pašto darbuotojus. Paštininkė ateina anksti ryte. Buvo atvejų, kad 06:40, šeip dažniausiai ateina 06:50-7:00. Skambina kelis kartus į duris, jeigu neatidarai. Toliau, negaunu pašto siuntų lapelių, pašto dėžutė pas mane yra rakinama, tai niekas išiimti negali. Beto ir reklamų nemeta, tai su jomis išraukti ir išmesti negalėjau. Pašte lankausi tikrai, kas savaitę. Ir buvę tokių atvejų, kad pašto darbuotoja klausia, kodėl siuntos neatsiimate ? Sakau kaip suprast? Sako mačiau padėta prie gražinimo. Sakau negavau jokio lapelio, paštininkė tvirtina, kad tikrai gavau. Jeigu būčiau gavus būčiau atėjus tikrai atsiimti... nu ir ne vieną kartą panašiai nutiko...
Gerbiama Rūta, mums labai svarbu tobulėti bei gerinti paslaugų kokybę, todėl labai kviečiame atsiųsti daugiau informacijos el.paštu info@post.lt (nurodykite, kuriame Alytaus pašto skyriuje lankėtės, paminėkite registruotųjų siuntų numerius (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės)). Būtinai viską išsiaiškinsime ir informuosime Jus asmeniškai. Dėkojame ir linkime gražios dienos!
Atsakyti
Utena 2017-09-06 21:28:17
Jau pusantros savaitès laukiu iš pašto darbuotojos lapelio apie atėjusį siuntinį. Ir aišku nesulauksiu kaip matau. O nuėjus į paštą, labai nenori atiduot siuntinio be to lapelio, kurio jau ne pirmą kartą neatneša. Nesuprantu, už ką gauna algas Utenos pašto darbuotojos, jei nesugeba dirbti savo darbo.. kiek galima laukti siuntinio. Tai nebe pirmas kartas. Esu nusivylusi ir net nebesinori nieko sakytis internetu, kad tik nebeturėt reikalų su paštu. Gal man tas siuntinys labai svarbus yra... o jo laukiu virš savaitės. Beje, kiek matau visi atsiliepimai apie pašto darbuotojus neigiami. Manau reiktų mastyti. Jei darbuotojos blogai dirba ir neatlieka savo darbo. Visi klientai tik nepatenkinti kiek skaičiau atsiliepimus..
Gerbiamas kliente, kaip įmanoma greičiau išnagrinėsime susiklosčiusią situaciją, todėl labai prašome pateikti minėtos siuntos registracijos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt. Gavę Jūsų laišką būtinai viską išsiaiškinsime ir susisieksime su Jumis asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Negaliu neparašyti atsiliepimo apie Alytaus pašto darbuotojus. Paštininkė ateina anksti ryte. Buvo atvejų, kad 06:40, šeip dažniausiai ateina 06:50-7:00. Skambina kelis kartus į duris, jeigu neatidarai. Toliau, negaunu pašto siuntų lapelių, pašto dėžutė pas mane yra rakinama, tai niekas išiimti negali. Beto ir reklamų nemeta, tai su jomis išraukti ir išmesti negalėjau. Pašte lankausi tikrai, kas savaitę. Ir buvę tokių atvejų, kad pašto darbuotoja klausia, kodėl siuntos neatsiimate ? Sakau kaip suprast? Sako mačiau padėta prie gražinimo. Sakau negavau jokio lapelio, paštininkė tvirtina, kad tikrai gavau. Jeigu būčiau gavus būčiau atėjus tikrai atsiimti... nu ir ne vieną kartą panašiai nutiko...
Atsakyti
Jau pusantros savaitès laukiu iš pašto darbuotojos lapelio apie atėjusį siuntinį. Ir aišku nesulauksiu kaip matau. O nuėjus į paštą, labai nenori atiduot siuntinio be to lapelio, kurio jau ne pirmą kartą neatneša. Nesuprantu, už ką gauna algas Utenos pašto darbuotojos, jei nesugeba dirbti savo darbo.. kiek galima laukti siuntinio. Tai nebe pirmas kartas. Esu nusivylusi ir net nebesinori nieko sakytis internetu, kad tik nebeturėt reikalų su paštu. Gal man tas siuntinys labai svarbus yra... o jo laukiu virš savaitės. Beje, kiek matau visi atsiliepimai apie pašto darbuotojus neigiami. Manau reiktų mastyti. Jei darbuotojos blogai dirba ir neatlieka savo darbo. Visi klientai tik nepatenkinti kiek skaičiau atsiliepimus..
Atsakyti
Virgilijus 2017-09-01 12:07:03
Pagal sekimo duomenis jau rugpjūčio 18d. į Lietuvą atkeliavo siuntinys, tačiau dabar (rugsėjo 1d.) vis dar negaunu jokio pranešimo iš pašto, o nuėjęs į paštą gavau atsakymą, jog siuntinys nėra registruotas ir darbuotoja negebėjo (ir nenorėjo) pagal adresą ir asmens pažymėjimą patikrinti ar siuntinys yra pašto sandelyje. Su tokia situacija esu susidūręs užsienyje ir ten pašto darbuotojai be jokių problemų patikrina ar sandelyje atkeliavo siuntinys, o nekiša į galvą niekų apie neregistruotas siuntas ir taip toliau. Galbūt mano siuntinys jau pas kurį nors iš darbuotojų namuose, kas čia žino... :)
Gerbiamas Virgilijau, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apmaudu, kad Jums teko atsidurti tokioje situacijoje, tačiau informacija apie neregistruotų siuntų buvimo vietą mūsų informacinėje siuntų paieškos sistemoje nėra fiksuojama. Dėl informacijos apie siuntos gavimą, nurodant vardą, pavardę bei adresą, pirmiausia, rekomenduojame kreiptis į Jūsų gyvenamąją vietą aptarnaujantį paštą. Po to, kadangi už siuntų pristatymą yra atsakinga siunčiančioji šalis, per siuntai pristatyti numatytą laiką negavus siuntos, rekomenduojame Jums kreiptis į siuntėją.

Patikslinkite, prašome, Jūsų vardą, pavardę bei kuriame pašte darbuotoja atsisakė ieškoti Jūsų siuntos ir atsiųskite mums el, paštu - info@post.lt. Situaciją aptarsime su minėta pašto darbuotoja bei perduosime už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims. Dėkojame.
Atsakyti
neringa 2017-08-31 19:46:22
Laba diena, esu labai nepatenkinta Lietuvos pašto paslaugomis. Iš JAV į Lietuvą mano siuntas su registracijos nr. ir sekimo galimybe atveža DHL ir perduoda PSD, Rodūnios kelias 9. Aš matau, ar siuntiniai pasiekia ir kada pasiekia Lietuvą. Lietuvoje šios siuntos patampa neregistruotos. Siuntos keliauja maršrutu PSD → Klaipėdos 15 - asis paštas → Klaipėdos 16 - asis paštas ir praktiškai kas antra siunta pradingsta, nepasiekia manęs, tiesiog pavagiamos. Neapsikentusi vagysčių, dalį siuntų užsakiau su nukreipimu į LPexpress terminalą. Taigi, siuntos, kurios keliauja maršrutu PSD su nukreipimu į LPexpress terminalą (už papildomą 1 euro mokestį) - 100 proc. pasiekia mane. Išsiaiškinkite, kur pradingsta siuntiniai vežami maršrutu PSD → Klaipėdos 15 - asis paštas → Klaipėdos 16 - asis paštas. Anksčiau siuntas keliaujančias šiuo maršrutu pjaustydavo, išsiimdavo vieną kitą patikusią prekę, siuntinį iš naujo perklijuodavo lipnia juosta, dabar vagia pilnai. Jeigu vien tik mano siuntų tiek pavagiama, tai visumoj vagiliavimo mąstai labai dideli ir kasmet vis didėja. Gėda! Ne akmens amžius, statykite kameras, gaudykite v***s!
Tas pats variantas ir pas mane. Naujai perpakuoti siuntiniai (nes LT vokai ''apgadinti'', su trukstamomis prekemes).
Tai ne 1 karta.
Kai kada artimieji net nezino, kas viduje, po kiek laiko tik isaiskeja, kad sokoladuku ir t.t. nebuvo viduj. O kur privaciu laisku turinys.....
Pasibjaurejimas auksciausiame lygyje!
Atsakyti
Pagal sekimo duomenis jau rugpjūčio 18d. į Lietuvą atkeliavo siuntinys, tačiau dabar (rugsėjo 1d.) vis dar negaunu jokio pranešimo iš pašto, o nuėjęs į paštą gavau atsakymą, jog siuntinys nėra registruotas ir darbuotoja negebėjo (ir nenorėjo) pagal adresą ir asmens pažymėjimą patikrinti ar siuntinys yra pašto sandelyje. Su tokia situacija esu susidūręs užsienyje ir ten pašto darbuotojai be jokių problemų patikrina ar sandelyje atkeliavo siuntinys, o nekiša į galvą niekų apie neregistruotas siuntas ir taip toliau. Galbūt mano siuntinys jau pas kurį nors iš darbuotojų namuose, kas čia žino... :)
Atsakyti
Laba diena, esu labai nepatenkinta Lietuvos pašto paslaugomis. Iš JAV į Lietuvą mano siuntas su registracijos nr. ir sekimo galimybe atveža DHL ir perduoda PSD, Rodūnios kelias 9. Aš matau, ar siuntiniai pasiekia ir kada pasiekia Lietuvą. Lietuvoje šios siuntos patampa neregistruotos. Siuntos keliauja maršrutu PSD → Klaipėdos 15 - asis paštas → Klaipėdos 16 - asis paštas ir praktiškai kas antra siunta pradingsta, nepasiekia manęs, tiesiog pavagiamos. Neapsikentusi vagysčių, dalį siuntų užsakiau su nukreipimu į LPexpress terminalą. Taigi, siuntos, kurios keliauja maršrutu PSD su nukreipimu į LPexpress terminalą (už papildomą 1 euro mokestį) - 100 proc. pasiekia mane. Išsiaiškinkite, kur pradingsta siuntiniai vežami maršrutu PSD → Klaipėdos 15 - asis paštas → Klaipėdos 16 - asis paštas. Anksčiau siuntas keliaujančias šiuo maršrutu pjaustydavo, išsiimdavo vieną kitą patikusią prekę, siuntinį iš naujo perklijuodavo lipnia juosta, dabar vagia pilnai. Jeigu vien tik mano siuntų tiek pavagiama, tai visumoj vagiliavimo mąstai labai dideli ir kasmet vis didėja. Gėda! Ne akmens amžius, statykite kameras, gaudykite v***s!
Atsakyti
AB Lietuvos Paštas 2017-08-30 09:48:22
Gerbiama Ramune, prašome patikslinti registruotosios siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt, būtinai viską išsiaiškinsime ir informuosime Jus asmeniškai. Lauksime patikslintos informacijos.
Sveiki,

Siuntini jau gavome 28d. Bet tokios ilgos proceduros siais laikais tikrai nesitikejau. Siunciau dovanele krikstynoms ir tikejausi, kad gaus laiku iki sventes ir padarysiu zmonems siurpriza, bet deja pavelavo daugiau nei savaite. Issiunciau siuntini 10d, o gavom tik 28d, sutikit, kad tikrai labai ilgai, net 18 dienu, 16 is ju siuntinys buvo apdorojamas Lietuvos pastu.
Sekanti karta tikrai siusiu per privacius zmones.
Aciu
Atsakyti
gitana 2017-08-28 22:27:31
Labas vakaras. S.m. birzelio 22d. Is Lietuvos neregistruota issiusta siunta I uk. Iki sios dienos ji nepasieke adresato, ir jokiu ziniu nera. Tai kur ji galejo pradingti. Anksciau siustos siuntos visada pasiekdavo adresata. Lauksime atsakymo
Gerbiama Gitana, patiksliname, kad informacija apie neregistruotųjų siuntų buvimo vietą mūsų informacinėje siuntų paieškos sistemoje nėra fiksuojama, todėl jų paieška negalima. Informaciją apie siuntų gavimą, nurodant vardą, pavardę bei adresą, gavėjas gali sužinoti tik gyvenamąją vietą aptarnaujančiame pašte. Jei turėsite papildomų klausimų, mielai kviečiame kreiptis el.paštu info@post.lt. Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Ramune 2017-08-26 10:01:18
Sveiki,
Esu nusivylusi Lietuvos pasto paslaugomis. Issiunciau registruota siuntini is UK 10d. UK siuntini persiunte i LT jau 11d. Siandien jau 26d. bet siuntinys vis dar laikomas paste kazkodel. Dabar dar pridejo papildoma paslauga uz 1.99 euro jeigu nenoriu laukti ir ateiti pati pasiimti i savitarnos centra. Idomu ko tas siuntinys kazkur padetas laukia, kad sumokeciau papildomai ir dar pati ateiciau??? Tikiuos, kad neisdraskys pakuotes per ta laika ir neissitrauks kas jiems ten patinka. Pries simtmecius arkliais greiciau pristatydavo siuntinius. Neskit greiciau siuntini gavejui prasau, ko dar laukiat?

Pridejau kaip irodyma nukopijuota pagal sekimo koda israsa :)

Siunta priimta iš siuntėjo
2017-8-10
Siunta išsiųsta
Didžioji Britanija 2017-8-11
Siunta gauta skirstymo centre
Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius 2017-8-20
Siunta skirstymo centre
Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius 2017-8-21
Siunta išsiųsta į gavėjo paštą
Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius 2017-8-21
Siunta skirstymo centre
Klaipėdos 15-asis paštas, Taikos pr. 119, Klaipėda 2017-8-22
Atsižvelgiant į siuntos rūšį, siunta perduota kurjeriui/laiškininkui arba palikta pašte, kad būtų įteikta
Nukreipti į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą (kaina 1, 99 Eur)
Klaipėdos 10-asis paštas, Taikos pr. 101, Klaipėda 2017-8-22
Gerbiama Ramune, prašome patikslinti registruotosios siuntos numerį (2 raidės 9 skaičiai 2 raidės) el.paštu info@post.lt, būtinai viską išsiaiškinsime ir informuosime Jus asmeniškai. Lauksime patikslintos informacijos.
Atsakyti
Gileta 2017-08-25 20:44:57
Laba diena,
Gyvenu Jungtinėje Karalystėje ir 2017 m.rugpjūčio pradžioje siunčiau neregistruotą siuntinį paštu į Vilnių.Pinigine verte tai nebuvo brangūs daiktai, bet jie turėjo kitokią vertę.Pakuotėje buvo 5 rožiniai mažyčiuose buteliukuose ir 3 magnetai su Romos ir Vatikano simboliais.Gavėjas gavo kitaip supakuotą siuntinį su 3 rožiniais ir 2 magnetais.Kur dingo kiti?Kad ir kaip nemalonu apie tai rašyti, bet Lietuvos pašte dirba v***s.Gėda.Mano artimieji laukė šių suvenyrų, nes žinojo, ką ir kiek jie turi gauti.
Ar daugiau ką nors siųsiu paštu?Ne.Jei jau dingsta tokie suvenyrai, tai ką kalbėti apie brangius siuntinius?
Gerbiama Gileta, dėkojame už Jūsų komentarą. Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir kviečiame kreiptis į mus el. paštu - info@post arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Pasistengsime viską išsiaiškinti ir atsakymą pateiksime Jums asmeniškai. Dėkojame.
Atsakyti
Labas vakaras. S.m. birzelio 22d. Is Lietuvos neregistruota issiusta siunta I uk. Iki sios dienos ji nepasieke adresato, ir jokiu ziniu nera. Tai kur ji galejo pradingti. Anksciau siustos siuntos visada pasiekdavo adresata. Lauksime atsakymo
Atsakyti
Sveiki,
Esu nusivylusi Lietuvos pasto paslaugomis. Issiunciau registruota siuntini is UK 10d. UK siuntini persiunte i LT jau 11d. Siandien jau 26d. bet siuntinys vis dar laikomas paste kazkodel. Dabar dar pridejo papildoma paslauga uz 1.99 euro jeigu nenoriu laukti ir ateiti pati pasiimti i savitarnos centra. Idomu ko tas siuntinys kazkur padetas laukia, kad sumokeciau papildomai ir dar pati ateiciau??? Tikiuos, kad neisdraskys pakuotes per ta laika ir neissitrauks kas jiems ten patinka. Pries simtmecius arkliais greiciau pristatydavo siuntinius. Neskit greiciau siuntini gavejui prasau, ko dar laukiat?

Pridejau kaip irodyma nukopijuota pagal sekimo koda israsa :)

Siunta priimta iš siuntėjo
2017-8-10
Siunta išsiųsta
Didžioji Britanija 2017-8-11
Siunta gauta skirstymo centre
Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius 2017-8-20
Siunta skirstymo centre
Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius 2017-8-21
Siunta išsiųsta į gavėjo paštą
Vilniaus logistikos centras, Rodūnios kelias 9, Vilnius 2017-8-21
Siunta skirstymo centre
Klaipėdos 15-asis paštas, Taikos pr. 119, Klaipėda 2017-8-22
Atsižvelgiant į siuntos rūšį, siunta perduota kurjeriui/laiškininkui arba palikta pašte, kad būtų įteikta
Nukreipti į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalą (kaina 1, 99 Eur)
Klaipėdos 10-asis paštas, Taikos pr. 101, Klaipėda 2017-8-22
Atsakyti
Laba diena,
Gyvenu Jungtinėje Karalystėje ir 2017 m.rugpjūčio pradžioje siunčiau neregistruotą siuntinį paštu į Vilnių.Pinigine verte tai nebuvo brangūs daiktai, bet jie turėjo kitokią vertę.Pakuotėje buvo 5 rožiniai mažyčiuose buteliukuose ir 3 magnetai su Romos ir Vatikano simboliais.Gavėjas gavo kitaip supakuotą siuntinį su 3 rožiniais ir 2 magnetais.Kur dingo kiti?Kad ir kaip nemalonu apie tai rašyti, bet Lietuvos pašte dirba v***s.Gėda.Mano artimieji laukė šių suvenyrų, nes žinojo, ką ir kiek jie turi gauti.
Ar daugiau ką nors siųsiu paštu?Ne.Jei jau dingsta tokie suvenyrai, tai ką kalbėti apie brangius siuntinius?
Atsakyti
Raminta 2017-08-25 11:28:33
Laba diena.
Gyvenu Vokietijoje daug metu. Patirtis su LT pastu- nekokia. Neregistruotu laisku ar siuntu is Lietuvos 80 % negaudavau. Siusdama is Vokietijos, siuntos NET registruotos buvo ne karta isnarsytos! (Sokoladai (!!!), sukneles [...]issimti.... kazkaip apgailetina..).
2 kartus registruoti laiskai buvo kaip paskutinis zinomas taskas - Vilniuje registruoti, gavejo sie laiskai nepasieke.

Juokas juokais, bet Jusu pastininkai, vien nuo mano dingusiu siuntiniu, turetu butu visi sotus ir puikiai apsirenge... Pfui tokiai kulturai!
Gerbiama Raminta, labai apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Dedame visas pastangas, kad savo Klientams galėtume užtikrinti kokybišką aptarnavimą, todėl Jūsų atsiliepimas mums labai rūpi. Patikslinkite, prašome, Jūsų vardą, pavardę, apgadintų, dingusių siuntų registracijos numerius ir atsiųskite mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Būtinai išsiaiškinsime ir patikslinsime informaciją. O informacija apie neregistruotųjų siuntų buvimo vietą mūsų informacinėje siuntų paieškos sistemoje nėra fiksuojama, apgailestaujame, tačiau patikslinti minėtų neregistruotų siuntų buvimo vietos neturime galimybės. Tikimės, kad ateityje galėsime klientams teikti platesnį spektrą paslaugų. Turint papildomų klausimų, mielai kviečiame kreiptis į mus el. paštu - info@post arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame.
Atsakyti
Laba diena.
Gyvenu Vokietijoje daug metu. Patirtis su LT pastu- nekokia. Neregistruotu laisku ar siuntu is Lietuvos 80 % negaudavau. Siusdama is Vokietijos, siuntos NET registruotos buvo ne karta isnarsytos! (Sokoladai (!!!), sukneles [...]issimti.... kazkaip apgailetina..).
2 kartus registruoti laiskai buvo kaip paskutinis zinomas taskas - Vilniuje registruoti, gavejo sie laiskai nepasieke.

Juokas juokais, bet Jusu pastininkai, vien nuo mano dingusiu siuntiniu, turetu butu visi sotus ir puikiai apsirenge... Pfui tokiai kulturai!
Atsakyti
Viktorija 2017-08-25 09:28:11
Panevėžio Paįstrio viena iš pašto darbuotojų. Be galo nemandagus žmogus. Kalba taip, lyg būtų viršesnė už kitus. Prašau atsižvelgti, ar Jums reikalingi nemandagūs darbuotojai. Pašto adresas gegužinės g.28 Panevėžio r.
Gerbiama Viktorija, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Atsiprašome už patirtus nepatogumus. Situaciją būtinai aptarsime su minėto pašto darbuotoja bei perduosime ją kolegoms, atsakingiems už teikiamų paslaugų kokybę. Tikimės, kad ateityje panašioje situacijoje Jums atsidurti neteks. Jei turėsite papildomų klausimų, mielai kviečiame kreiptis į mus tiesiogiai el. paštu - info@post arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas.
Atsakyti
Panevėžio Paįstrio viena iš pašto darbuotojų. Be galo nemandagus žmogus. Kalba taip, lyg būtų viršesnė už kitus. Prašau atsižvelgti, ar Jums reikalingi nemandagūs darbuotojai. Pašto adresas gegužinės g.28 Panevėžio r.
Atsakyti
Nepatenkinta 2017-08-23 18:09:20
Reikia eiti pačiam į paštą ir prašyti siuntinio ar laiško su registracijos koduku ar su pasu, nes kitaip taip ir tenka laukti kelias savaites to lapelio ar pačio laiško/siuntinio, kuris paraśyta, kad sekančią dieną įdėtas į dėžutę, bet negauni kelias savaites. Utenoje tai jau įprasta. Ir dar nelabai noriai atiduoda siuntinį be to lapelio. Nors paduodamas pasas ir registracijos kodas padiktuojamas.
Gerbiamas kliente, labai atsiprašome už patirtus nepatogumus. Patikiname, kad jei gavėjui nepavyksta įteikti korespondencijos siuntos, pranešimas apie gautą siuntą (K 11) pristatomas į gavėjo pašto dėžutę artimiausio siuntų pristatymo metu, t.y. kitą darbo dieną. Ateityje, siunčiantis siuntas, rekomenduojame Jums nurodyti siuntėjui savo mob. telefono numerį arba el. pašto adresą bei paraginti siuntėją šiuos duomenis užrašyti ant siuntos. Tokiu atveju Jums būtų paliktas ne įprastas popierinis, bet išsiųstas elektroninis pranešimas apie siuntos gavimą. Primename, kad atsiimti siuntas galite turėdama tik asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei, pagal galimybę, siuntos registracijos numerį. Gavimo pranešimo lapelio turėti nėra būtina. Patikslinkite, prašome, siuntos registracijos numerius, kurių, ar gavimo pranešimų apie jas, negavote laiku bei atsiųskite mums el. paštu - info@post.lt. Būtinai išsiaiškinsime situaciją ir aptarsime ją su paštu. Dėkojame.
Atsakyti
Žydrūnė 2017-08-23 17:15:45
Neigiamas. Dirbu įmonėje, kuri siunčia daug laiškų po visą Lietuvą Lietuvos paštu. 50% siųstų laiškų nepasiekia gavėjų. Registruoti laiškus tokio pobūdžio yra per brangu - nesiūlykite. Klausimas Jums: kodėl ir kur pametamas toks kiekis laiškų? Kas su jais nutinka vėliau - juk kažkur jie guli...?
Gerbiama Žydrūne, apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti tokioje situacijoje. Kadangi informacija apie neregistruotųjų siuntų buvimo vietą mūsų informacinėje siuntų paieškos sistemoje nėra fiksuojama, patikslinti minėtų neregistruotų siuntų buvimo vietos neturime galimybės. Informaciją apie siuntų gavimą, nurodydami savo vardą, pavardę bei adresą, galite sužinoti tik Jūsų gyvenamąją vietą aptarnaujančiame pašte. Dedame dideles pastangas, kad užtikrintume ir gerintume teikiamų paslaugų kokybę. Tikimės, kad ateityje tokie atvejai nepasikartos. Jei turėsite papildomų klausimų, mielai kviečiame kreiptis į mus tiesiogiai el. paštu - info@post arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas.
Atsakyti
Narcizas 2017-08-23 13:43:53
Noriu žinoti kur buvo man adresuotas laiškas. Pagal pašto atžymas paprastas laiškas išsiųstas iš Vilniaus 08-11d, Utenos pašte gautas 08-14d, o savo pašto dėžutėje radau tik 08-22d. Gyvenu daugiabūtyje, pašto dėžutė tvarkinga, rakinama tiek pasto dežutė, tiek ir laiptinė. Pavydėtinas operatyvumas.
Gerbiamas kliente, atsiprašome už patirtus nepatogumus. Patiksliname, kad informacija apie neregistruotųjų siuntų buvimo vietą mūsų informacinėje siuntų paieškos sistemoje nėra fiksuojama, todėl jų paieška negalima. Informaciją apie siuntų gavimą, nurodydami savo vardą, pavardę bei adresą, galite sužinoti tik Jūsų gyvenamąją vietą aptarnaujančiame pašte. Jūsų atveju, prašome atsiųsti Jūsų adresą mums tiesiogiai el. paštu - info@post.lt. Būtinai susisieksime su Utenos paštu bei aptarsime situaciją. Stengiamės užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą, tikimės, kad ateityje Jums neteks atsidurti panašioje situacijoje. Jei turėsite papildomų klausimų, mielai kviečiame kreiptis. Linkime gražios dienos!
Atsakyti
Narcizas 2017-08-23 13:43:53
Noriu žinoti kur buvo man adresuotas laiškas. Pagal pašto atžymas paprastas laiškas išsiųstas iš Vilniaus 08-11d, Utenos pašte gautas 08-14d, o savo pašto dėžutėje radau tik 08-22d. Gyvenu daugiabūtyje, pašto dėžutė tvarkinga, rakinama tiek pasto dežutė, tiek ir laiptinė. Pavydėtinas operatyvumas.
Reikia eiti pačiam į paštą ir prašyti siuntinio ar laiško su registracijos koduku ar su pasu, nes kitaip taip ir tenka laukti kelias savaites to lapelio ar pačio laiško/siuntinio, kuris paraśyta, kad sekančią dieną įdėtas į dėžutę, bet negauni kelias savaites. Utenoje tai jau įprasta. Ir dar nelabai noriai atiduoda siuntinį be to lapelio. Nors paduodamas pasas ir registracijos kodas padiktuojamas.
Atsakyti
Neigiamas. Dirbu įmonėje, kuri siunčia daug laiškų po visą Lietuvą Lietuvos paštu. 50% siųstų laiškų nepasiekia gavėjų. Registruoti laiškus tokio pobūdžio yra per brangu - nesiūlykite. Klausimas Jums: kodėl ir kur pametamas toks kiekis laiškų? Kas su jais nutinka vėliau - juk kažkur jie guli...?
Atsakyti
Noriu žinoti kur buvo man adresuotas laiškas. Pagal pašto atžymas paprastas laiškas išsiųstas iš Vilniaus 08-11d, Utenos pašte gautas 08-14d, o savo pašto dėžutėje radau tik 08-22d. Gyvenu daugiabūtyje, pašto dėžutė tvarkinga, rakinama tiek pasto dežutė, tiek ir laiptinė. Pavydėtinas operatyvumas.
Atsakyti
Loreta 2017-08-18 14:38:47
Sveiki. Komentaras neigiamas. Eilės Šilalės pašte be galo didelės. Pietų metu ar po darbo neįmanoma sulaukti. Jei pietūs trunka 45 min., o prieš mane eilėje stovi 5-8 žmonės, kurių vieno aptarnavimas trunka nuo 5 iki 15 min....manau neverta laukti net eilės. Gal galėtų dirbti daugiau darbuotojų vienu metu, nes šiai dienai klientus aptarnauja dažniausiai - 1, o kitos 2-3 kažką veikia už to aukšto prekystalio...Gal spęstumėte problemą, dėl tam nukreiptų kasų, kurios aptarnauja atskiras sritis, pvz. jei nori atsiimti laišką, tetrunka 1-3 min., jei nori susimokėti mokesčius arba išsiųsti siuntą trunka 5-15 min. Ir jei man reikia atsiimti laišką, aš turiu stovėti begalę laiko...
Gerbiama Loreta, atsiprašome už patirtus nepatogumus. Paštuose gyventojus aptarnaujančių darbuotojų poreikis nustatomas atsižvelgiant į atliekamas pašto operacijas. Dedame pastangas ir diegiame įvairius sprendimus, kad klientų aptarnavimas būtų kuo spartesnis, tačiau piko valandomis išauga klientų srautai. Esant nenumatytoms objektyvioms aplinkybėms (pavyzdžiui, susirgus klientų aptarnavimo specialistui, arba esant atostogų laikotarpiui) gyventojus aptarnaujančio personalo skaičius gali nežymiai keistis, tačiau tokie atvejai nėra dažnai pasitaikantys.

Primename, kad atsiimti ir išsiųsti siuntas galima bet kuriuo paros laiku LP EXPRESS siuntų savitarnos terminale, įsikūrusiame prie prekybos centro „Maxima“ esančiame S. Dariaus ir S. Girėno g. 12. Taip pat primename, kad Šilalės miesto gyventojai finansinėmis paslaugomis - susimokėti mokesčius ir kitas įmokas, išsiųsti ar atsiimti pinigų perlaidas, užsiprenumeruoti spaudos leidinį, gauti vartojimo paskolą ar kt., - gali naudotis ir Lietuvos pašto finansinių paslaugų „PayPost“ skyriuje, esančiame Maironio g. 23.

Mūsų siekis yra gerinti klientų aptarnavimą, todėl ieškom ir toliau ieškosime sprendimų, kad naudotis Lietuvos pašto paslaugomis būtų paprasta ir patogu. Jei turėsite papildomų klausimų, mielai kviečiame kreiptis į mus tiesiogiai el. paštu - info@post arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame.
Atsakyti
Karolina 2017-08-22 12:43:56
Neigiamas atsiliepimas kurjeriui, kuris vezioja siuntas Kaune (kalnieciai, gal dainava), jaunas kurjeris vardo nezinau. Amziais i mane kreipiasi Tu? Nu toks jausmas kad as jam pazistama ar kas? Siandien is vis, sako Tu cia ka be kelniu atejai? Kuom jis jauciasi? Nenormalu!
Gerbiama Karolina, labai apgailestaujame, kad Jums teko atsidurti tokioje situacijoje. Stengiamės užtikrinti, kad mūsų klientai būtų kokybiškai bei maloniai aptarnaujami. Tam, kad išsiaiškintume situaciją ir, kuris konkrečiai kurjeris Jus aptarnavo, prašome parašyti, kurią dieną įvyko minėtas incidentas, detaliai nupasakoti situaciją ir atsiųsti gautos siuntos registracijos numerį mums el. paštu - info@post.lt. Būtinai perduosime Jūsų situaciją už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims bei aptarsime ją su minėtu darbuotoju. Laukiame patikslintos informacijos.

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tarp brangiausių pasaulio ženklų – ir "Facebook"
Tarp brangiausių pasaulio ženklų – ir "Facebook" 09-25 19:19
Brangiausių pasaulio prekių ženklų dešimtuke – pusė technologijų įmonių. "Apple" ir "Google" čia pirmaujančiose pozicijose rikiuojasi penktus metus iš eilės. Pirmą kartą į dešimtuką pateko ir...
Ateities sąvartynai – be plastiko
Ateities sąvartynai – be plastiko 09-25 19:18
Europai, įskaitant ir Lietuvą, prognozuojamas ilgalaikis kasmetinis (iki 5%) plastikų pramonės augimas ir didesnis jos vaidmuo kuriant BVP. Europos plastikų pramonė kasmet pagamina produkcijos už...
Tyrimas: dažniausios lietuvių komandiruočių kryptys
Tyrimas: dažniausios lietuvių komandiruočių kryptys 09-25 19:17
Daugiau nei pusė – 60 % – į verslo keliones vykstančių Lietuvos įmonių darbuotojų darbo reikalais į užsienio šalis keliauja dažniau nei kartą per metus, rodo rugpjūčio mėnesį kelionių agentūros...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

AutoZone 574,03 +3,71%
Texas Instruments 88,27 +2,58%
Cisco 33,37 +2,05%
Macy's 21,53 +1,75%
Apple 151,89 -0,98%
Amazon.com 955,10 -0,99%
Kraft Heinz Co 77,52 -1,89%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 49,48 -0,86%
Mediena 697,44 -1,00%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Jautiena 206,16 +2,87%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Cukrus 27,83 -2,11%
Varis 5719,76 +2,15%
Anglis 85,67 +6,93%