VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Lietuvos paštas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Lietuvos paštas

Atsiliepimai apie Lietuvos paštas, AB

Parašyk savo nuomonę apie Lietuvos paštas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
AB Lietuvos paštas 2017-07-14 17:07:02
Laba diena, gerb. Neringa, dėkojame už jūsų atsiliepimą. Patikslinkite prašome kas tiksliai nutiko, negaunate jums skirtų siuntų. Norime daugiau sužinoti ir išsiaiškinti jūsų situaciją. Parašykite mums prašome tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame
Negaunu siuntos iš užsienio, iš IHERB parduotuvės. Pagal sekimo nr. siunta birželio 19 d. pasiekė Vilniaus PSD.
http://webtrack.dhlglobalmail.com/?id=32441&trackingnumber=GM275322484013940286
Per maždaug savaitę po atvykimo į PSD siunta turėjo ateiti į paštą. Praėjo daugiau kaip mėnuo, jau siuntos nebesitikiu sulaukti, nes kažkas ją pasisavino. Ir anksčiau į šį paštą ateidavau atsiimti siuntų, kurios būdavo išvogtu turiniu. Siuntų dėžių apačioje padaryti pjūviai, išimti vagims patikę daiktai ir dėžučių apačios perklijuotos lipnia juosta. Jau dabar vagia pilnas siuntas...
Atsakyti
Individuali svaros paslaugu imone 2017-07-24 13:58:34
Sutvarkiau po remonto naujas pasto patalpas Kaune Pilenu g. 1, taciau apmokejimo uz paslauga nesulaukiu. Projektu vadovas Vytautas Leipus sake jog perveda per 1-2 dienas. Praejus dviem dienom vel susisiekiau su uzsakovu, tuomet buvo patikinta kad perves per savaite. Praejo savaite- pinigu nera. Kai valyti patalpas tai skubu, nes jau kita diena pradedam dirbti !? O kai atsiskaityti tai jau neskubu...
Laba diena. Dėkojame už Jūsų žinutę, informuojame, kad Jūsų užklausą perdavėme atsakingiems asmenims. Su Jumis bus susisiekta. Jei turėsite daugiau klausimų, siūlome susisiekti su mumis tiesiogiai, parašant el. paštu info@post.lt arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame.
Individuali svaros paslaugu imone
2017-07-24 13:58:34 IP 188.69.215.67
Atsakyti
Sutvarkiau po remonto naujas pasto patalpas Kaune Pilenu g. 1, taciau apmokejimo uz paslauga nesulaukiu. Projektu vadovas Vytautas Leipus sake jog perveda per 1-2 dienas. Praejus dviem dienom vel susisiekiau su uzsakovu, tuomet buvo patikinta kad perves per savaite. Praejo savaite- pinigu nera. Kai valyti patalpas tai skubu, nes jau kita diena pradedam dirbti !? O kai atsiskaityti tai jau neskubu...
Atsakyti
Karolina 2017-07-20 13:16:07
Sveiki, Lietuvos pašto paslaugomis naudojuos jau senai. Niekada neturėjau jokių nusiskundimų, kol, dėl gyvenamosios vietos pakeitimo, teko pakeisti ir paštą. Per 1, 5mėn, naudojantis Kauno 22-ojo pašto paslaugomis (Naujakurių g. 37B) likau visiškau nusivylus Lietuvos paštu. Drąsiai galiu teikti, kad ten dirba nekvalifikuoti darbuotojai.
Niekada nereikalavau, kad siuntos būtų pristatomos į namus, nes manau paštininkėms ir taip labai daug darbo, tačiau pristatyti informacinį lapuka apie siuntos gavimą, manau, joms yra privaloma? Užtektų ir informacinės SMS žinutės, tačiau ir to retai sulauksi iš 22-ojo Kauno pašto. Apsilankius pašte, turint klausimų, ypač dėl negaunamų siuntų, retai kada sulauksi malonaus bendravimo su klientais..
Mane ypatingai papiktinusi situacija buvo ta, kad darbuotojos NIEKAIP neinformavo manęs apie gautą siuntą, nei lapuko, nei SMS žinutės (tel. nr. ant siuntos nurodytas) ir siuntą grąžino siuntėjui!!! Stengiantis gražiai išsiaiškinti situaciją likau be nieko. Nes darbuotojos teigė, kad aš niekaip negaliu įrodyti, jog pašto informacinio lapuko negavau. Taip pat sakė, jog nesijaučia visiškai atsakingos už tai.
Žmogiškų klaidų visada būna, nieko tokio. Tačiau galima susitart gražiai, na, bent jau ne šiame pašte
pašte. Kadangi, tai nebe pirma situacija, ieškau teisybės. Radau nemažai žmonių, kurie taip pat nusivylę šio pašto darbu, tai tikrai ne pavienė situacija, matyt, tikrai yra kažkokių problemų šiame pašte. Nelabai suprantu kodėl niekas nekoordinuoja šio pašto darbo? Tiesiog visą laiką naudodavaus Kauno centrinio pašto paslaugomis ir buvau labai patenkinta. Dabar, paprasčiausiai bijau, kad man bus nepristatyti elementariausi laiškai, siuntos, o gal ir sąskaitos.. Galbūt jau kažko esu negavus, tiesiog to dar nežinau...
Būčiau labai dėkinga už bet kokius jūsų veiksmus vardan geresnio šio pašto darbo.
Ačiū.
Gerb. Karolina, labai apgailestaujame dėl šios situacijos. Prašome minėtą situaciją bei siuntos registracijos numerį atsiųsti mums tiesiogiai el. paštu info@post.lt arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Tokiu atveju, Jūsų situacija bus perduota už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims bei minėto pašto darbuotojams. Patikiname, kad panaši situacija nebepasikartos. Lauksime Jūsų atsiliepimo į mūsų el. paštą arba mūsų internetiniame tinklalapyje. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki, Lietuvos pašto paslaugomis naudojuos jau senai. Niekada neturėjau jokių nusiskundimų, kol, dėl gyvenamosios vietos pakeitimo, teko pakeisti ir paštą. Per 1, 5mėn, naudojantis Kauno 22-ojo pašto paslaugomis (Naujakurių g. 37B) likau visiškau nusivylus Lietuvos paštu. Drąsiai galiu teikti, kad ten dirba nekvalifikuoti darbuotojai.
Niekada nereikalavau, kad siuntos būtų pristatomos į namus, nes manau paštininkėms ir taip labai daug darbo, tačiau pristatyti informacinį lapuka apie siuntos gavimą, manau, joms yra privaloma? Užtektų ir informacinės SMS žinutės, tačiau ir to retai sulauksi iš 22-ojo Kauno pašto. Apsilankius pašte, turint klausimų, ypač dėl negaunamų siuntų, retai kada sulauksi malonaus bendravimo su klientais..
Mane ypatingai papiktinusi situacija buvo ta, kad darbuotojos NIEKAIP neinformavo manęs apie gautą siuntą, nei lapuko, nei SMS žinutės (tel. nr. ant siuntos nurodytas) ir siuntą grąžino siuntėjui!!! Stengiantis gražiai išsiaiškinti situaciją likau be nieko. Nes darbuotojos teigė, kad aš niekaip negaliu įrodyti, jog pašto informacinio lapuko negavau. Taip pat sakė, jog nesijaučia visiškai atsakingos už tai.
Žmogiškų klaidų visada būna, nieko tokio. Tačiau galima susitart gražiai, na, bent jau ne šiame pašte
pašte. Kadangi, tai nebe pirma situacija, ieškau teisybės. Radau nemažai žmonių, kurie taip pat nusivylę šio pašto darbu, tai tikrai ne pavienė situacija, matyt, tikrai yra kažkokių problemų šiame pašte. Nelabai suprantu kodėl niekas nekoordinuoja šio pašto darbo? Tiesiog visą laiką naudodavaus Kauno centrinio pašto paslaugomis ir buvau labai patenkinta. Dabar, paprasčiausiai bijau, kad man bus nepristatyti elementariausi laiškai, siuntos, o gal ir sąskaitos.. Galbūt jau kažko esu negavus, tiesiog to dar nežinau...
Būčiau labai dėkinga už bet kokius jūsų veiksmus vardan geresnio šio pašto darbo.
Ačiū.
Atsakyti
Žydrūnė 2017-07-19 14:17:38
Sveiki labai turiu dideliu nusiskundimu apie skuodo raj.Lukniu km. Pastininke kuri labai neatsakingai dirba savo darba siuntas ismeto pakeliui iki pasto dezutes, atnesa ir imeta kitu zmoniu siuntas paskui turiu ieskoti to zmogaus kad galeciau grazinti, kuri labai nemandagiai bendrauja pasakius pastaba grasina nebenesti isvis siuntu ir palikti paste, kuri pensinikams atnesus pensijas vietoj jiems priklausanciu centu ikisa kokia nors preke pvz kaip degtuku dezute daugelis kaimo gyventoju labai nepatenkinti jos darbu.Tikiuosi spresit problema nes jei ne patys kaimo gyventojai bandysim isspresti teks tada viesinti visa situacija.Aciu uz isklausyma.
Gerb. Žydrūne, labai apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome Jūsų detaliai nupasakoti situaciją, kad galėtume ją kuo greičiau spręsti ir atsiųsti ją mums tiesiogiai el. paštu info@post.lt arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Tuomet ši situacija bus perduota už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims bei su Jumis bus susisiekta. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki labai turiu dideliu nusiskundimu apie skuodo raj.Lukniu km. Pastininke kuri labai neatsakingai dirba savo darba siuntas ismeto pakeliui iki pasto dezutes, atnesa ir imeta kitu zmoniu siuntas paskui turiu ieskoti to zmogaus kad galeciau grazinti, kuri labai nemandagiai bendrauja pasakius pastaba grasina nebenesti isvis siuntu ir palikti paste, kuri pensinikams atnesus pensijas vietoj jiems priklausanciu centu ikisa kokia nors preke pvz kaip degtuku dezute daugelis kaimo gyventoju labai nepatenkinti jos darbu.Tikiuosi spresit problema nes jei ne patys kaimo gyventojai bandysim isspresti teks tada viesinti visa situacija.Aciu uz isklausyma.
Atsakyti
Lena 2017-07-17 19:49:29
Š.m.birželio 16d. buvo mano vardu išsiūstas registruotas tarptautinis laiškas iš Rusijos.Š. m. birželio 27d. šis laiškas sėkmingai atkeliavo į Kauno m. 21 pašto skyrių, esantį Raudondvario plente. Jame buvo man labai svarbus dokumentas. Tačiau aš negavau nei laiško, kurį paštininkė turėjo pristatyti man asmeniškai, negavau net pranešimo, jog mano vardu atėjo registruotas laiškas.Nesulaukusi pranešimo nei laiško, š.m. liepos 13 d. nuėjau į paštą ir paprašiau ten dirbusios darbuotojos Rūtos Germanavičienės paieškoti pašte mano vardu adresuoto registruoto laiško. Pateikiau asmens dokumentą ir paaiškinau, kad laiškas jau senai turėjo būti atkeliavęs, bet kodėl aš niekaip nesulaukiu pranešimo atvykti atsiimti, - neaišku. Darbuotoja R.Germanavičienė tik pažiūrėjo kompiuteryje ir paprašė kad aš jai pasakyčiau laiško registracijos numerį, kurio tuo metu aš nežinojau. Ji patingėjo tik atsikelti nuo kėdės, ištiesti ranką ir už jos nugaros, už 1metro atstumo esančioje gautos korespondensijos dėžutėje, surasti mano laišką, kuris ten gulėjo jau 16 dienų. Š.m. liepos 16 d. dar kartą nuėjau į paštą ir pareikalavau, kad atiduotų mano laišką.Kita darbuotoja man iš karto jį ir surado, nors pranešimo apie gautą korespondensiją taip ir nesulaukiau.Registruotas tarptautinis laiškas pragulėjo pašte 19 dienų!!! Išvada:
Kauno m. 21 pašto kai kurios darbuotojos dirba aplaidžiai.Laiškininkė registruotą laišką neaišku kur nešė, ir neaišku kur dėjo pranešimą. Pašto dėžutės mūsų name tvarkingos, o mano laiptinės pašto dėžutės randasi kaip tik priešais mano buto duris.Jeigu būtų atnešusi laišką, būčiau radusi ir pranešimą sekančią dieną. Mes visi, taip pat ir pašto darbuotojai puikiai žino, kad dauguma žmonių iš ryto būna darbe.Kodėl negalima registruotas siuntas atnešti dar ir sekančią dieną, bet apie 17-18 val. Ar pašto darbuotojai Turi dirbti gyventojams, ar gyventojai turi dirbti pašto darbuotojams, patys ieškodami savo registruotų laiškų ir siuntinių? Prašau atsiūsti man atsakymą, kokių priemonių imsis įmonė "Lietuvos paštas" šiam atvejui išsiaiškinti. Aš patyriau moralinę žalą, nes laiku negavau man labai svarbaus dokumento dėl pašto darbuotojų aplaidumo ir nenoro padėti.
Gerb. Lena, dėkojame už Jūsų žinutę ir išsamų situacijos aprašymą. Kad galėtume išspręsti šią situaciją, prašome Jūsų nurodyti siuntos registracijos numerį arba Jūsų bei siuntėjo vardą, pavardę ir tikslų adresą. Informaciją būtinai perduosime už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims. Minėtą informaciją prašome mums atsiųsti el.paštu - info@post.lt arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame.
Atsakyti
Kaunas 2017-07-18 11:47:36
Jūs rašote "Parašykite mums prašome tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas."... Kad Jūs net ir parašius Jums, nesugebate atrašyti. Tai koks Jūsų operatyvumas?
Gerb. kliente, dėkojame už Jūsų žinutę. Apgailestaujame, kad nepateikėme skubaus atsakymo. Nurodykite, prašome, iš kurio el. pašto atsiuntėte mums laišką? Būtinai patikrinsime situaciją. Susipažinę su Jūsų situacija, nedelsiant ieškosime sprendimo arba perduosime ją už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims. Dėkojame.
Atsakyti
Diana 2017-07-15 13:10:43
Labai laukiau vienos PIRMENYBINES siuntos, bet gausiu ja, panasu, tik po penkiu dienu nuo issiuntimo (turiu ceki, kuriame siuntos priemimo valanda yra 9:18 ryto)! Jau nebe pirma karta esu nusivylusi musu pasto tempais. Jeigu prie siuolaikiniu technologiju tokioje Lietuveleje pirmenybine korespondencija keliauja PENKIAS DIENAS, tai gal greiciau butu siuntinius gabenti su arkliu ir vezimu????
Gerb. Diana, dėkojame už Jūsų žinutę. Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome detaliai aprašyti situaciją, kad galėtume su ja susipažinti ir išspręsti. Nurodykite, prašome, iš kurio pašto skyriaus išsiuntėte siuntą, Jūsų vardą ir pavardę, taip pat siuntos registracijos numerį ir atsiųskite mums tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Būtinai išsiašikinsime situaciją. Dėkojame.
Atsakyti
Mantas 2017-07-15 18:00:55
Or dar galiu dadurti, jog kai skambinau i pasto skyriu darbuoyoja melavo jog siuntinys muitineje, paskambinus i muitine pasake, kad pas juos nera jokio siuntinio, paskambinus atgal i pasta ir pasakius ka sake muitines direktore, darbuotoja tiesiog NUMETE RAGELi. Darbuotoju kompetencija stebina....
Gerb. Mantai, dėkojame už Jūsų žinutę. Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome detaliai aprašyti incidentą pašte, kad galėtume perduoti šią informaciją už paslaugų kokybę atsakingiems asmenims. Aprašykite, prašome, šią situaciją bei nurodykite siuntos, sulaikytos muitinėje, registracijos numerį mums tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame.
Atsakyti
Žydrūnė 2017-07-18 22:08:33
Nesuprantu kokiu budu jus atsirenkate darbuotojus, nes susidaro vaizdas kad dirbant paste nereikia visiskai jokio mandagaus elgesio su zmonemis manieru ir zmones galima varineti kaip tik nori, bent jau birzu paste aptarnavimas tragiskas darbuotojos leidzia sau viska net ir pakeltu tonu su klientais kalbeti. Butu neprosali mandagaus etiketo kursus surengi, nes net nesinori I pasta eit kai toks aptarnavimas.
Gerb. Žydrūne, dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Apgailestaujame, kad teko atsidurti tokioje situacijoje. Prašome aprašyti detalią informaciją, paminėti, kuriame pašte įvyko incidentas, kad galėtume jį išnagrinėti. Parašykite mums konkrečią situaciją tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame.
Atsakyti
Nesuprantu kokiu budu jus atsirenkate darbuotojus, nes susidaro vaizdas kad dirbant paste nereikia visiskai jokio mandagaus elgesio su zmonemis manieru ir zmones galima varineti kaip tik nori, bent jau birzu paste aptarnavimas tragiskas darbuotojos leidzia sau viska net ir pakeltu tonu su klientais kalbeti. Butu neprosali mandagaus etiketo kursus surengi, nes net nesinori I pasta eit kai toks aptarnavimas.
Atsakyti
Jūs rašote "Parašykite mums prašome tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas."... Kad Jūs net ir parašius Jums, nesugebate atrašyti. Tai koks Jūsų operatyvumas?
Atsakyti
Š.m.birželio 16d. buvo mano vardu išsiūstas registruotas tarptautinis laiškas iš Rusijos.Š. m. birželio 27d. šis laiškas sėkmingai atkeliavo į Kauno m. 21 pašto skyrių, esantį Raudondvario plente. Jame buvo man labai svarbus dokumentas. Tačiau aš negavau nei laiško, kurį paštininkė turėjo pristatyti man asmeniškai, negavau net pranešimo, jog mano vardu atėjo registruotas laiškas.Nesulaukusi pranešimo nei laiško, š.m. liepos 13 d. nuėjau į paštą ir paprašiau ten dirbusios darbuotojos Rūtos Germanavičienės paieškoti pašte mano vardu adresuoto registruoto laiško. Pateikiau asmens dokumentą ir paaiškinau, kad laiškas jau senai turėjo būti atkeliavęs, bet kodėl aš niekaip nesulaukiu pranešimo atvykti atsiimti, - neaišku. Darbuotoja R.Germanavičienė tik pažiūrėjo kompiuteryje ir paprašė kad aš jai pasakyčiau laiško registracijos numerį, kurio tuo metu aš nežinojau. Ji patingėjo tik atsikelti nuo kėdės, ištiesti ranką ir už jos nugaros, už 1metro atstumo esančioje gautos korespondensijos dėžutėje, surasti mano laišką, kuris ten gulėjo jau 16 dienų. Š.m. liepos 16 d. dar kartą nuėjau į paštą ir pareikalavau, kad atiduotų mano laišką.Kita darbuotoja man iš karto jį ir surado, nors pranešimo apie gautą korespondensiją taip ir nesulaukiau.Registruotas tarptautinis laiškas pragulėjo pašte 19 dienų!!! Išvada:
Kauno m. 21 pašto kai kurios darbuotojos dirba aplaidžiai.Laiškininkė registruotą laišką neaišku kur nešė, ir neaišku kur dėjo pranešimą. Pašto dėžutės mūsų name tvarkingos, o mano laiptinės pašto dėžutės randasi kaip tik priešais mano buto duris.Jeigu būtų atnešusi laišką, būčiau radusi ir pranešimą sekančią dieną. Mes visi, taip pat ir pašto darbuotojai puikiai žino, kad dauguma žmonių iš ryto būna darbe.Kodėl negalima registruotas siuntas atnešti dar ir sekančią dieną, bet apie 17-18 val. Ar pašto darbuotojai Turi dirbti gyventojams, ar gyventojai turi dirbti pašto darbuotojams, patys ieškodami savo registruotų laiškų ir siuntinių? Prašau atsiūsti man atsakymą, kokių priemonių imsis įmonė "Lietuvos paštas" šiam atvejui išsiaiškinti. Aš patyriau moralinę žalą, nes laiku negavau man labai svarbaus dokumento dėl pašto darbuotojų aplaidumo ir nenoro padėti.
Atsakyti
Or dar galiu dadurti, jog kai skambinau i pasto skyriu darbuoyoja melavo jog siuntinys muitineje, paskambinus i muitine pasake, kad pas juos nera jokio siuntinio, paskambinus atgal i pasta ir pasakius ka sake muitines direktore, darbuotoja tiesiog NUMETE RAGELi. Darbuotoju kompetencija stebina....
Atsakyti
As tai esu apsales... Tragiska situacija su pasto operatyvumu.. preke is amerikos pasieke lietuva per 7 dienas, o laiskas, kad preke muitineje atejo per 7 dienas...jau 10 dienu praejo kai nusiusti dokumentai reikalingi ismuitinimui... APSURDAs. Dar pastui moketi 9 e uz ka?kad dar papildomai palaukti desim dienu? Uzjauciu visus verslininkus... Mokesciai plesomi i visas puses ir nematau jokios naudos... Preke is amerikos pasiekia lietuva greiciau, negu laiskas is lietuvos.TVARKYKITES.
Atsakyti
Labai laukiau vienos PIRMENYBINES siuntos, bet gausiu ja, panasu, tik po penkiu dienu nuo issiuntimo (turiu ceki, kuriame siuntos priemimo valanda yra 9:18 ryto)! Jau nebe pirma karta esu nusivylusi musu pasto tempais. Jeigu prie siuolaikiniu technologiju tokioje Lietuveleje pirmenybine korespondencija keliauja PENKIAS DIENAS, tai gal greiciau butu siuntinius gabenti su arkliu ir vezimu????
Atsakyti
neringa 2017-07-11 20:13:11
Laba diena, mano paštas Laukininkų g.15 A, Klaipėda. Vėl pradėjo dingti siuntos, įsisuko vagilkos. Gal kokia nauja siuntų skirstytoja pradėjo "darbuotis". Labai liūdna...
Laba diena, gerb. Neringa, dėkojame už jūsų atsiliepimą. Patikslinkite prašome kas tiksliai nutiko, negaunate jums skirtų siuntų. Norime daugiau sužinoti ir išsiaiškinti jūsų situaciją. Parašykite mums prašome tiesiogiai el.paštu - info@post.lt arba užpildykite formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Dėkojame
Atsakyti
Gina 2017-07-11 10:55:00
Sveiki, tiesiog norėčiau pasidalinti savo nuomone.Klaipėdoje Studlende esame Lietuvos pašto skyriuje dirba labai nemandagi, nekorektiška ir visiškai tam darbui netinkanti jauna švieseplaukė. Norėčiau pašto vadovybei pasakyti, kad reikia žmonies dirbančius aptarnavimo sveroje apmokyti nors kiek mandagumo ir jauniems darbuotojams galbut išaiškinti, kad tik tie žmonies kurie naudojasi Lietuvos pašto paslaugomis suteikia jiems dar šiltas darbo vietas, kuriose jos sėdi ir nemandagiai purkštauja.Tai yra labai nemandagu ir negražu manau, kad dabar yra darbuotoju pasirinkimas ir nekulturingas darbuotojas galima pakeisti į geresnius darbuotojus.
Laba diena, gerb. Gina, dėkoju už jūsų išsamų atsiliepimą. Mums labai svarbi kiekvieno kliento nuomonė, kuri padeda mums užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimą. Jūsų atsiliepimą perduodame atsikingiems kolegoms spręsti. Kviečiame ateityje atsiliepimus palikti čia: http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas
Atsakyti
Laba diena, mano paštas Laukininkų g.15 A, Klaipėda. Vėl pradėjo dingti siuntos, įsisuko vagilkos. Gal kokia nauja siuntų skirstytoja pradėjo "darbuotis". Labai liūdna...
Atsakyti
Sveiki, tiesiog norėčiau pasidalinti savo nuomone.Klaipėdoje Studlende esame Lietuvos pašto skyriuje dirba labai nemandagi, nekorektiška ir visiškai tam darbui netinkanti jauna švieseplaukė. Norėčiau pašto vadovybei pasakyti, kad reikia žmonies dirbančius aptarnavimo sveroje apmokyti nors kiek mandagumo ir jauniems darbuotojams galbut išaiškinti, kad tik tie žmonies kurie naudojasi Lietuvos pašto paslaugomis suteikia jiems dar šiltas darbo vietas, kuriose jos sėdi ir nemandagiai purkštauja.Tai yra labai nemandagu ir negražu manau, kad dabar yra darbuotoju pasirinkimas ir nekulturingas darbuotojas galima pakeisti į geresnius darbuotojus.
Atsakyti
Renata 2017-07-08 13:40:05
Registruotas siuntinys buvo issiustas pirmadieni. Sistemoje rodo kad gautas siuntinys sestadieni is ryto. Nuejus i pasta darbuotoja patvirtino, kad siunta yra gauta, tik reikia sutvarkyti jas. Liepe ateit 13.00 val. Atejus nurodytu laiku kita darbuotoja pasake kad siuntinio nera. Lygtai gavo ne du maisus siuntiniu, o viena. Iskyla klausimas kodel sekimo siuntiniu sistemoje yra uzfiksuotas gavimas. Ir aplamai kam tada tas registruotas siuntimas reikalingas? O gal paprasciausiai darbuotojos tingi sestadieni dirbti ir lengviausias atsakymas NEGAVOM?
Laba diena, p. Renata, dėkojame už atsiliepimą, norime detaliau susipažinti su jūsų susidariusia situacija, tad kviečiame Jus susisiekti tiesiogiai www.lietuvospastas.lt nurodytais kontaktais arba užpildyti formą - http://www.post.lt/lt/pagalba/rasykite-mums. Dėkojame.
Atsakyti
Sveiki, dėkojame už Jūsų atsiliepimą, Būtinai atsižvelgsime ir išnagrinėsime jūsų pastebėjimus dėl Lietuvos pašto darbuotojos.
Atsakyti
AB Lietuvos paštas 2017-07-07 08:19:13
p. Justina, pirmiausia, apgailestaujame, kad siunčiama siunta buvo apgadinta, teigiate, kad joje trūksta ir siųsto turinio? Šį atvejį ištirsime, tam reikalinga papildoma informacija, kurią maloniai prašytume nurodyti šioje formoje: http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Pildydami formą nurodykite, ar siunta buvo registruota / įvertinta (reikalingas siuntos numeris), ar siunta įteikta su specialia žyma, kad gauta apgadinta ir kurioje šalyje (jei tarptautinė), ar siuntą išpakavote ir nustatėte šį faktą jau pašte ar tik namuose. Tokius atvejus tiriantys mūsų kolegos su Jumis susisieks ir informuos apie tolimesnę šio įvykio eigą.
Ši forma, be abejo buvo užpildyta tą pačią dieną, tačiau kaip ir tikėtasi, niekas neatsirado. Daiktai buvo verti beveik 300€, planuoju kreiptis į policiją ir didžiausi įtarimai krenta Mažeikių pašto skyriui, nes niekada neturiu problemų siųsti į kitus miestus. Bet kaip tik siunta į Mažeikius, taip vis kas nors dingsta.
Atsakyti
Jovita 2017-07-05 13:01:16
Panasu, kad ne viena as turiu nusiskundimu Mazeikiu pastu. Deja, bet niekam neidomu, nes ir as manau, kad auksciau sedintys nera suinteresuoti reaguoti i musu pagalbos sauksma ir pasalinti problemos priezastis, t.y. v***s is darbo vietu. Suprantu, gal algos darbuotoju ir nedziugina, bet tai nereiskia, jog jie turi teise "dasidurti" kitu saskaita, t.y. zmoniu, kurie naudojasi pasto paslaugomis.
Fuuuuu, kaip negrazu ir taip pikta!!!!!!!!!!
Darykit tvarka pagaliau, apsivalykit nuo tokiu darbuotoju, nes jie garbes jums nepriduoda!
Jovita, ar bandei kažką toliau daryti? Gal būtų verta kreiptis į policiją? Mano dingę daiktai buvo verti 300€, aš tikrai neplanuoju taip visko palikti.
Atsakyti
Registruotas siuntinys buvo issiustas pirmadieni. Sistemoje rodo kad gautas siuntinys sestadieni is ryto. Nuejus i pasta darbuotoja patvirtino, kad siunta yra gauta, tik reikia sutvarkyti jas. Liepe ateit 13.00 val. Atejus nurodytu laiku kita darbuotoja pasake kad siuntinio nera. Lygtai gavo ne du maisus siuntiniu, o viena. Iskyla klausimas kodel sekimo siuntiniu sistemoje yra uzfiksuotas gavimas. Ir aplamai kam tada tas registruotas siuntimas reikalingas? O gal paprasciausiai darbuotojos tingi sestadieni dirbti ir lengviausias atsakymas NEGAVOM?
Atsakyti
Jovita 2017-07-05 13:01:16
Panasu, kad ne viena as turiu nusiskundimu Mazeikiu pastu. Deja, bet niekam neidomu, nes ir as manau, kad auksciau sedintys nera suinteresuoti reaguoti i musu pagalbos sauksma ir pasalinti problemos priezastis, t.y. v***s is darbo vietu. Suprantu, gal algos darbuotoju ir nedziugina, bet tai nereiskia, jog jie turi teise "dasidurti" kitu saskaita, t.y. zmoniu, kurie naudojasi pasto paslaugomis.
Fuuuuu, kaip negrazu ir taip pikta!!!!!!!!!!
Darykit tvarka pagaliau, apsivalykit nuo tokiu darbuotoju, nes jie garbes jums nepriduoda!
p. Jovita, apgailestaujame, kad siunčiama siunta buvo apgadinta, teigiate, kad joje trūksta ir siųsto turinio? Kiekvieną atvejį ištiriame, tačiau tam reikalinga papildoma informacija, kurią maloniai prašytume nurodyti šioje formoje: http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Pildydami formą nurodykite, ar siunta buvo registruota / įvertinta (reikalingas siuntos numeris), ar siunta įteikta su specialia žyma, kad gauta apgadinta ir kurioje šalyje (jei tarptautinė), ar siuntą išpakavote ir nustatėte šį faktą jau pašte ar tik namuose. Tokius atvejus tiriantys mūsų kolegos su Jumis susisieks ir informuos apie tolimesnę šio įvykio eigą.
Atsakyti
Justina 2017-07-05 12:46:58
Siunta atvažiavo į Mažeikių pašto skyrių liepos 3d, daugiau nei puse jos nebėra, pasiimta kas reikia, pora daiktų palikta. Jeigu pašto skyriuose būtų norima išsiaiškinti kas pasisavina tas siuntas, manau nebūtų taip sunku ir atsekti kas kuriom dienom dirbo ir pan. Patikrinti video įrašus.
Ir tai ne pirmas kartas... ankščiau tylėjau nes nuostoliai ne tokie dideli buvo, bet šįkart netylėsiu.
p. Justina, pirmiausia, apgailestaujame, kad siunčiama siunta buvo apgadinta, teigiate, kad joje trūksta ir siųsto turinio? Šį atvejį ištirsime, tam reikalinga papildoma informacija, kurią maloniai prašytume nurodyti šioje formoje: http://www.post.lt/lt/pagalba/uzklausos-formos/skundas. Pildydami formą nurodykite, ar siunta buvo registruota / įvertinta (reikalingas siuntos numeris), ar siunta įteikta su specialia žyma, kad gauta apgadinta ir kurioje šalyje (jei tarptautinė), ar siuntą išpakavote ir nustatėte šį faktą jau pašte ar tik namuose. Tokius atvejus tiriantys mūsų kolegos su Jumis susisieks ir informuos apie tolimesnę šio įvykio eigą.
Atsakyti
Justina 2017-07-05 12:46:58
Siunta atvažiavo į Mažeikių pašto skyrių liepos 3d, daugiau nei puse jos nebėra, pasiimta kas reikia, pora daiktų palikta. Jeigu pašto skyriuose būtų norima išsiaiškinti kas pasisavina tas siuntas, manau nebūtų taip sunku ir atsekti kas kuriom dienom dirbo ir pan. Patikrinti video įrašus.
Ir tai ne pirmas kartas... ankščiau tylėjau nes nuostoliai ne tokie dideli buvo, bet šįkart netylėsiu.
Panasu, kad ne viena as turiu nusiskundimu Mazeikiu pastu. Deja, bet niekam neidomu, nes ir as manau, kad auksciau sedintys nera suinteresuoti reaguoti i musu pagalbos sauksma ir pasalinti problemos priezastis, t.y. v***s is darbo vietu. Suprantu, gal algos darbuotoju ir nedziugina, bet tai nereiskia, jog jie turi teise "dasidurti" kitu saskaita, t.y. zmoniu, kurie naudojasi pasto paslaugomis.
Fuuuuu, kaip negrazu ir taip pikta!!!!!!!!!!
Darykit tvarka pagaliau, apsivalykit nuo tokiu darbuotoju, nes jie garbes jums nepriduoda!
Atsakyti
Jovita 2017-07-01 11:48:14
Sveiki. Gaila, kad vel tenka rasyti. Noreciau, kad atkreiptumete demesi i Mazeikiu pasto darbuotoju darba. Jau kuris laikas dingsta neregistruotos siuntos is uzsienio, nors anksciau su tuo jokiu problemu nebudavo. Dazniausiai nepasiekia didesni siuntiniai. Kaip suprantu, neregistruotos siuntos labiau pasto darbuotoju, nei tu, kurie jas perka?!!
Taip pat teko gauti praplesta voka, mat, smalsu laiskanesei, kas viduje.
Labai negrazu ir liudna.
Tikiuosi, situacija pageres.
Ačiū uz demesi!
Siunta atvažiavo į Mažeikių pašto skyrių liepos 3d, daugiau nei puse jos nebėra, pasiimta kas reikia, pora daiktų palikta. Jeigu pašto skyriuose būtų norima išsiaiškinti kas pasisavina tas siuntas, manau nebūtų taip sunku ir atsekti kas kuriom dienom dirbo ir pan. Patikrinti video įrašus.
Ir tai ne pirmas kartas... ankščiau tylėjau nes nuostoliai ne tokie dideli buvo, bet šįkart netylėsiu.
Atsakyti
Jovita 2017-07-01 11:48:14
Sveiki. Gaila, kad vel tenka rasyti. Noreciau, kad atkreiptumete demesi i Mazeikiu pasto darbuotoju darba. Jau kuris laikas dingsta neregistruotos siuntos is uzsienio, nors anksciau su tuo jokiu problemu nebudavo. Dazniausiai nepasiekia didesni siuntiniai. Kaip suprantu, neregistruotos siuntos labiau pasto darbuotoju, nei tu, kurie jas perka?!!
Taip pat teko gauti praplesta voka, mat, smalsu laiskanesei, kas viduje.
Labai negrazu ir liudna.
Tikiuosi, situacija pageres.
Ačiū uz demesi!
p. Jovita, dėkojame už atsiliepimą, bet primename, kad jei kyla klausimų apie Lietuvos paštą - visada kviečiame susisiekti tiesiogiai www.lietuvospastas.lt nurodytais kontaktais - http://www.post.lt/lt/pagalba/rasykite-mums.
Atsakyti
Sveiki. Gaila, kad vel tenka rasyti. Noreciau, kad atkreiptumete demesi i Mazeikiu pasto darbuotoju darba. Jau kuris laikas dingsta neregistruotos siuntos is uzsienio, nors anksciau su tuo jokiu problemu nebudavo. Dazniausiai nepasiekia didesni siuntiniai. Kaip suprantu, neregistruotos siuntos labiau pasto darbuotoju, nei tu, kurie jas perka?!!
Taip pat teko gauti praplesta voka, mat, smalsu laiskanesei, kas viduje.
Labai negrazu ir liudna.
Tikiuosi, situacija pageres.
Ačiū uz demesi!
Atsakyti
Rolandas 2017-06-29 04:24:17
Kas per velnias darosi su šituo paštu Klaipėdoje??? Vienas po kito ateina subaladoti siuntiniai (net ir iš Lietuvos). Gal koks ūkininkas malkas vežioja ir siuntinių bulviamaišį įsimeta priekabon? Jau pakuoja į paminkštinimus, kartonus - niekas nepadeda... Užkniso juodai!
p. Rolandai, dėkojame už atsiliepimą, bet primename, kad jei kyla klausimų apie Lietuvos paštą - visada kviečiame susisiekti tiesiogiai www.lietuvospastas.lt nurodytais kontaktais - http://www.post.lt/lt/pagalba/rasykite-mums.
Atsakyti
Kas per velnias darosi su šituo paštu Klaipėdoje??? Vienas po kito ateina subaladoti siuntiniai (net ir iš Lietuvos). Gal koks ūkininkas malkas vežioja ir siuntinių bulviamaišį įsimeta priekabon? Jau pakuoja į paminkštinimus, kartonus - niekas nepadeda... Užkniso juodai!
Atsakyti
edvinas 2017-06-27 09:17:09
galejote ir nesivarginti atsakinedami.rasykite tiesiai -sviesiai, neregistruotos siuntos yra jusu nuosavybe.ka norite ta ir pasiimate.....
o jus kam reikalingi, jeigu neatsakote uz nieka ?gal tiesiai sviesiai praneskite visam pasauliui, kad uz nieka neatsakote ? o jei rimtai tai kiekviena siunta turi savo numeri ir niekur ji negali dingti ir neturetu buti tokiu nesamoniu paste, kaip registruota ir neregistruota siunta.kiekviena siunta turi numeri ir kai nuejes i pasta gauni atsakyma NEZINAU siais kompiuteriu laikais -daugiau nei juokinga.beje mano siunta vakar stebuklingai atsirado (gavau zinute).tikriausiai po laisko parasymo ir atsilikusi, nuo pirmos identiskos siuntos kuri lietuva pasieke kartu su sita (isitikines), daugiau nei menesi.aciu uz rupesti................
Atsakyti
edvinas 2017-06-27 09:17:09
galejote ir nesivarginti atsakinedami.rasykite tiesiai -sviesiai, neregistruotos siuntos yra jusu nuosavybe.ka norite ta ir pasiimate.....
p. Edvinai, taip pat atkreipiame Jūsų dėmesį, kad rašote mums dėl siuntos, kuri išsiųsta ne Lietuvoje, bet Kinijoje - primename, kad už siunčiamą siuntą atsakingas išsiunčiančios šalies pašto operatorius - įvykus panašioms situacijoms siuntėjas pirmiausia turėtų kreiptis į jį, šiuo atveju Kinijos paštą.
Atsakyti
edvinas 2017-06-26 20:16:58
trekas rodo kad gauta lietuvos pasto ta pacia 05.20 diena, kaip ir ta siunta kuria atsiemiau.taigi gerbiamieji lietuvos paste, kur siunta nr 460110029582 gal klaipedos 15 skyriuje ?
galejote ir nesivarginti atsakinedami.rasykite tiesiai -sviesiai, neregistruotos siuntos yra jusu nuosavybe.ka norite ta ir pasiimate.....
Atsakyti
edvinas 2017-06-26 20:16:58
trekas rodo kad gauta lietuvos pasto ta pacia 05.20 diena, kaip ir ta siunta kuria atsiemiau.taigi gerbiamieji lietuvos paste, kur siunta nr 460110029582 gal klaipedos 15 skyriuje ?
p. Edvinai, apgailestaujame, kad siunta Jūsų dar nepasiekė, bet negalime suteikti išsamesnės informacijos, kadangi minite - kad siunta neregistruota. Atkreipiame dėmesį, kad neregistruotų siuntų kelias negali būti fiksuojamas nei Lietuvos pašto, nei kitų šalių pašto operatorių.
Atsakyti
edvinas 2017-06-26 17:50:46
pirkau is kinijos pardavejo, vienos dienos skirtumu dvi prekes.issiunte neregistruotu pastu ir viena ir kita atskirai.viena gavau gana greitai, galvojau rytoj gausiu ir kita.kurgi ne praejo bemaz menuo prekes ner.kas belieka galvoti ? tik vagia............kazkaip susidaro ispudis, kad nereta neregistruota preke nedaeina iki uzsakovo..............
trekas rodo kad gauta lietuvos pasto ta pacia 05.20 diena, kaip ir ta siunta kuria atsiemiau.taigi gerbiamieji lietuvos paste, kur siunta nr 460110029582 gal klaipedos 15 skyriuje ?
Atsakyti
pirkau is kinijos pardavejo, vienos dienos skirtumu dvi prekes.issiunte neregistruotu pastu ir viena ir kita atskirai.viena gavau gana greitai, galvojau rytoj gausiu ir kita.kurgi ne praejo bemaz menuo prekes ner.kas belieka galvoti ? tik vagia............kazkaip susidaro ispudis, kad nereta neregistruota preke nedaeina iki uzsakovo..............
Atsakyti
arca bostan 2017-06-21 02:03:33
Hello, I have given the letter 8 days before and I especially asked When it will be received from another side (sent to Greece) they told me max a week. I got my tracking number I am checking every day and it still in Vilnius? what kinda servers is it? what kinda profession? I expect that my letter will transmit as soon as possible
Dear Arca, thank you for the message, please leave the number of your parcel in this e-form and we eill check what the problem for delay could be. http://www.post.lt/lt/pagalba/rasykite-mums.
Atsakyti
Hello, I have given the letter 8 days before and I especially asked When it will be received from another side (sent to Greece) they told me max a week. I got my tracking number I am checking every day and it still in Vilnius? what kinda servers is it? what kinda profession? I expect that my letter will transmit as soon as possible
Atsakyti
AB Lietuvos paštas 2017-06-20 12:08:34
p. Jan, dėkojame už klausimą - visą informaciją apie Lietuvoje mokamus mokesčius siuntoms, atkeliavusioms iš trečiųjų šalių, rasite mūsų interneto svetainėje www.lietuvospastas.lt - http://www.post.lt/lt/pagalba/dazniausiai-uzduodami-klausimai/kokius-mokescius-lietuvoje-turi-sumoketi-internetu-uzsakytu. Jei kiltų papildomų klausimų - susisiekite su mumis tiesiogiai svetainėje nurodytais kontaktais. Ne Lietuvos paštas nustato mokesčius deklaruojamoms siuntos - Lietuvos paštas yra tarpininkas tarp siuntos gavėjo ir muitinės.
Perskaites neradau jokio punkto aiskinancio kodel vienas led zibintuvelis kainuojantys ne pilnus 2 eur. buvo apmokestintas butent Lietuvos pasto dar 9 eurais? Konkretu atsakyma galiu gauti i konkretu klausima?
Atsakyti
Jan 2017-06-19 19:45:00
Sveiki. Susiduriau su tokia situacija. Per Alieexspres buvau uzsisakes zibintuveli su magnetine galvute, sumokejau pinigus, zibintuvelis atkeliavo i Lietuva. O cia gaunu laiska pasirasyta Lietuvos pastas, nei kitu vardu nei rekvizitu, kas butent siunte.
Ir paprase manes tame laiske dar sumoketi uz zibintuveli tam tikra suma (didesne nei pats zibintuvelis), argumentuojant tai tuo, kad preke pagaminta ne ES salyse. Klausimas: Ar tai buvo leidziamas veiksmas is Lietuvos pasto puses ar tesiog kazkam uzsinorejo tokio zibintuvelio? nes vel moketi 10 kartu daugiau uz jau sumoketa preke ne daug kam kils noras. Teisiskai ar tokie veiksmai galimi? Ir kodel argumentacija tokia kvaila, nes per kelis metus uzsakymo is Alieexpres tokia situacija buvo tik viena karta. Aciu is anksto uz atsakyma.
p. Jan, dėkojame už klausimą - visą informaciją apie Lietuvoje mokamus mokesčius siuntoms, atkeliavusioms iš trečiųjų šalių, rasite mūsų interneto svetainėje www.lietuvospastas.lt - http://www.post.lt/lt/pagalba/dazniausiai-uzduodami-klausimai/kokius-mokescius-lietuvoje-turi-sumoketi-internetu-uzsakytu. Jei kiltų papildomų klausimų - susisiekite su mumis tiesiogiai svetainėje nurodytais kontaktais. Ne Lietuvos paštas nustato mokesčius deklaruojamoms siuntos - Lietuvos paštas yra tarpininkas tarp siuntos gavėjo ir muitinės.
Atsakyti
Sveiki. Susiduriau su tokia situacija. Per Alieexspres buvau uzsisakes zibintuveli su magnetine galvute, sumokejau pinigus, zibintuvelis atkeliavo i Lietuva. O cia gaunu laiska pasirasyta Lietuvos pastas, nei kitu vardu nei rekvizitu, kas butent siunte.
Ir paprase manes tame laiske dar sumoketi uz zibintuveli tam tikra suma (didesne nei pats zibintuvelis), argumentuojant tai tuo, kad preke pagaminta ne ES salyse. Klausimas: Ar tai buvo leidziamas veiksmas is Lietuvos pasto puses ar tesiog kazkam uzsinorejo tokio zibintuvelio? nes vel moketi 10 kartu daugiau uz jau sumoketa preke ne daug kam kils noras. Teisiskai ar tokie veiksmai galimi? Ir kodel argumentacija tokia kvaila, nes per kelis metus uzsakymo is Alieexpres tokia situacija buvo tik viena karta. Aciu is anksto uz atsakyma.
Viktorija Tamušauskienė
2017-06-17 20:40:03 IP 217.81.22.231
Atsakyti
AB Lietuvos paštas 2017-06-16 09:36:04
p. Viktorija, dėkojame už atsiliepimą, bet atkreipiame Jūsų dėmesį, kad neregistruotųjų siuntų identifikavimo duomenys (siuntėjo, gavėjo adresai ir kt.) nėra įtraukiami į kompiuterizuotą informacinę pašto siuntų sistemą, joms nesuteikiami registracijos numeriai, šios rūšies siuntos į lydimuosius siunčiamųjų ar gaunamųjų pašto siuntų dokumentus įrašomos bendruoju siunčiamų siuntų skaičiumi, tad atsakyti Jums, kuriame etape ir kurioje šalyje ji galėjo užstrigti (net ir žinant tikslius siuntėjo-gavėjo duomenis) - negalime. Be to - kalbate apie siuntą iš Vokietijos, ne iš Lietuvos - už siunčiamą siuntą atsakingas išsiunčiančios šalies pašto operatorius - siuntėjas pirmiausia turėtų kreiptis į jį ir - jei išsiųstos siuntos grąžinamos, turi būti ir konkreti priežastis, kodėl jos grįžta - gal per mažai pašto mokos ženklų užklijuota, gal netiksliai nurodytas adresatas ar kt. priežastys.
Brangieji, dėkoju už atsakymą, bet nusivylimas Jūsų paslaugomis nuo to niekur nedingo. Prašau atlyginkite siuntimo išlaidas arba grąžinkite mūsų siuntą. Juk mes patyrėme dvigubą žalą! O siuntą kažkas pasisavino?! Negi neįmanoma susekti kas?
Atsakyti
Viktorija Tamušauskienė 2017-06-15 23:46:59
Sveiki, jau ne pirmą kartą esame nusivylę Lietuvos pašto paslaugomis. Sakykite, prašau, kodėl jau kokį trečią kartą dingsta iš Vokietijos į Lietuvą išsiųstas laiškas/siunta? Į kokią instituciją reiktų kreiptis, kad paaiškintų tokius pasikartojančius veiksmus? Vokietijos paštas dėl iškilusių problemų grąžina laišką atgal, o Lietuvoje jau trečią kartą periodiškai laiškas kažkur "pasiklysta". Beje, laiškas/ siunta buvo siųsti ne registruotu paštu, todėl jokio registracijos numerio neturime. Bet ar tai reiškia, kad neregistruotu paštu išsiųstas laiškas/siunta neturi šansų pasiekti žmogaus? Kas galėtų prisiimti atsakomybę ir atsakyti, kodėl ir kur dingo jau trečią kartą siųstas laiškas/siunta?! Negi nėra atsakingo asmens, kuris būtų už tai atsakingas? Negi taip neatsakingai yra žiūrima į neregistruotus laiškus bei siuntas? Negi niekas neliks nubaustas, pateisinant tuo, kad siunta buvo neregistruota? Kam tuomet iš viso yra tokia paslauga? Prašau sugrąžinti mūsų išsiųstą siuntą. Visiškai nusivylėme Lietuvos pašto paslaugomis.Kreipsimės į aukštesnes instancijas!
p. Viktorija, dėkojame už atsiliepimą, bet atkreipiame Jūsų dėmesį, kad neregistruotųjų siuntų identifikavimo duomenys (siuntėjo, gavėjo adresai ir kt.) nėra įtraukiami į kompiuterizuotą informacinę pašto siuntų sistemą, joms nesuteikiami registracijos numeriai, šios rūšies siuntos į lydimuosius siunčiamųjų ar gaunamųjų pašto siuntų dokumentus įrašomos bendruoju siunčiamų siuntų skaičiumi, tad atsakyti Jums, kuriame etape ir kurioje šalyje ji galėjo užstrigti (net ir žinant tikslius siuntėjo-gavėjo duomenis) - negalime. Be to - kalbate apie siuntą iš Vokietijos, ne iš Lietuvos - už siunčiamą siuntą atsakingas išsiunčiančios šalies pašto operatorius - siuntėjas pirmiausia turėtų kreiptis į jį ir - jei išsiųstos siuntos grąžinamos, turi būti ir konkreti priežastis, kodėl jos grįžta - gal per mažai pašto mokos ženklų užklijuota, gal netiksliai nurodytas adresatas ar kt. priežastys.
Atsakyti
Ruta 2017-06-14 10:59:22
Deja turiu pranešti kad man dingsta is užsienio laiškai
Ir norėčiau kad kaškas is kokybės skyriaus pasidomėti kodel būtent laiškai is užsienio banku dingsta! Šitas dalykas jau atsitiko 4ta karta. Man atrodo kad kažkoks
Žulikelis tarp jūsų kuriam labai idomu kokia mano financine situacija.... taip ne turi buti!
P. Ruta, dėkojame už atsiliepimą, bet primename, kad dėl dingusių siuntų pirmiausia būtina kreipti į išsiuntimo paštą - šiuo atveju užsienio šalįes pašto operatorių. taip pat klausimas - ar Jums siunčiami neregistruoti laiškai ar registruoti - pagal siuntos numerį būtų galima tiksliai nustatyti, kurioje šalyje laiškai galimai dingsta.
Viktorija Tamušauskienė
2017-06-15 23:55:25 IP 217.81.22.231
Atsakyti
Anatolijus 2017-06-13 12:43:26
Laba diena, Siunčiau mamai is Airijos atviruka su mamos diena -negavo. Mano mama issiunte mano vaikui atviruka gimtadienio proga. Vokas atejo prapliestas- ir tai ne pirmas kartas. Ka jus ieskot touse laishkose? Po to kai buvo pavogti daiktai is siuntino as siunciu viska privaciais kurierias, ta dabar vietoj to kad siusti atviruka priverciat facebooku ar mesengeriu artimuosius sveikinti. Bet kur i Europa siunti siuntinius -jokiu problemu, kai tik i lietuva-siurprizas po siurprizo. Jums gal truksta popieriaus ar kartono?
Kiek daug nusiskundimu Lietuvos pastu....Ir niekas tinkamai nereaguoja...Tik standartiniai (copy - paste) atsakimai. Kai kurie pasisakymai, net istrinami...
Tai kam yra sukurta ta paslauga, už kurią žmonės moka pinigus, o atsakomybės niekas neprisiima?! Ypač neregistruotos siuntos yra vėjų vėjai! Kam ta paslauga iš viso teikiama?! Jei klientas nuolat negauna jam skirtos siuntos? Šiais globalizacijos laikais vis dar pasireiškia pokarinio laikotarpio problemos...

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
UAB "BALTICALL"
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Socialdemokratų skyriai pradeda apsispręsti dėl koalicijos
Socialdemokratų skyriai pradeda apsispręsti dėl koalicijos 07-24 22:45
4 iš 60 Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) skyrių apsisprendė dėl koalicijos su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS). Skyrių nuomonės buvo paprašęs partijos Prezidiumas.
Kolektyvinėje sutartyje įtvirtino minimalias komandiruojamų darbuotojų pajamas
Kolektyvinėje sutartyje įtvirtino minimalias komandiruojamų darbuotojų pajamas 07-24 19:36
Krovininio autotransporto profesinės sąjungos "Solidarumas" pirmininkas Gintaras Kondrackis ir UAB "Ogun" direktorius Andrejus Perje skelbia pasirašę pirmąją Lietuvoje kolektyvinę sutartį, kurioje...
Emigracija: vieniems verslininkams – baubas, kitiems – galimybė
Emigracija: vieniems verslininkams – baubas, kitiems – galimybė 07-24 18:27
Apklausa rodo, kad verslo atstovai emigraciją įvardija kaip didžiausią netolimos ateities iššūkį ir net kas antras jų bijo pasekmių. Tačiau kai kurių įmonių vadovai mano, kad šios baimės yra...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl didėjančių kainų mažiau perkate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Moody's 132,57 +4,25%
AutoZone 511,46 +1,77%
Colgate-Palmolive 73,27 +1,64%
Visa 99,60 +1,52%
ConocoPhillips 42,65 -2,31%
Ford 11,53 -2,54%
General Electric 25,91 -2,92%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kiauliena 82,05 +20,22%
Nafta 46,79 -0,70%
Benzinas 1,45 -5,84%
Vištiena 148,38 +5,51%
Jautiena 206,16 +2,87%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Varis 5719,76 +2,15%