VZ.lt
Lietuvos įmonių katalogas: Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus.

Įmonė Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė

Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė, UAB

RENAULT | DACIA

Gazele 2016
Įmonės kodas 110607882
PVM mokėtojo kodas LT106078811
Vadovas Direktorius Andrius Kvainauskas
Adresas J. Kubiliaus g. 23, Lakūnų g. 28, LT-09108 Vilnius
Telefonas Lautra Motors Bendra Lietuvos Ir Danijos Imone Telefonas
Serviso mobilus telefonas Lautra Motors Bendra Lietuvos Ir Danijos Imone Serviso mobilus telefonas
Faksas Lautra Motors Bendra Lietuvos Ir Danijos Imone Faksas
El. pašto adresas Susisiekti el. paštu »
Tinklalapis http://www.lautra.lt/
Bankas AB SEB Bankas
Atsiskaitomoji sąskaita LT037044060001307507
Darbo laikas I-V 08:00-18:00, VI 09:00-15:00
Darbuotojai 23 darbuotojai (apdraustieji)
SD draudėjo kodas 67218
Vidutinis atlyginimas 1072.49 € (2017 m. liepa)
Atlyginimų istorija »
VSD įmokų suma 10077.60 € (2017 m. liepa)
Apyvarta (be PVM) 2016: 5 000 001 - 10 000 000 € Apyvartos istorija »
Transportas 2017-08: 40 automobilių (priklauso)
Pranešimai
Aplinkos apsaugos agentūra, VMI Skaityti visus »
Įvertinimas
8.3 / 10 (įvertino 89)
Įmonės aprašymas:

Nauji RENAULT (RENO), DACIA (DAČIJA) automobiliai, mikroautobusai - aptarnavimas, servisas, remontas, taisymas. Visas RENAULT (RENO) bei DACIA (DAČIJA) servisas. Oficialusis RENAULT (RENO) ir DACIA (DAČIJA) atstovas Lietuvoje. Nauji RENAULT (RENO) ir DACIA (DAČIJA) automobiliai, mikroautobusai - prekyba, pardavimas, prekyba lizingu, nuoma. Naujos RENAULT (RENO) bei DACIA (DAČIJA) automobilių, mikroautobusų, sunvežimių dalys, atsarginės dalys, detalės - prekyba, pardavimas. Nauji RENAULT (RENO) ir DACIA (DAČIJA) automobiliai, mikroautobusai - prekyba, pardavimas, prekyba lizingu. Naujos RENAULT (RENO) bei DACIA (DAČIJA) automobilių, mikroautobusų, sunvežimių dalys, atsarginės dalys, detalės - prekyba, pardavimas. Nauji RENAULT (RENO), DACIA (DAČIJA) automobiliai, mikroautobusai - aptarnavimas, servisas, remontas, taisymas. Visas RENAULT (RENO) bei DACIA (DAČIJA) servisas.

RENAULT LENGVIEJI AUTOMOBILIAI

RENAULT NAUJASIS CLIO

SPALVINGAS GYVENIMAS SU CLIO
Stulbinanti išvaizda. Savitas stilius. Žibintų forma pabrėžia elegantišką automobilio siluetą. Tobulas korpusas nuostabiai skrodžia orą. Veržlumas, tvirtumas ir puikios eksploatacinės savybės.

NAUJAS SALONAS
Šiame automobilyje jauti malonumą visomis savo juslėmis...
Pirmiausia apima erdvumo pojūtis...
5-iose plačiose sėdynėse patogiai įsitaisys netgi aukšto ūgio keleiviai...
Medžiagos, formos ir spalvos yra malonios akims, o tylus salonas užtikrina ypatingą komfortą visiems keleiviams.

RENAULT MEGANE COUPE

IŠRAIŠKINGUMAS IR VERŽLUMAS
Kupė turi būti išraiškingi ir veržlūs automobiliai. Chromuota matinė priekio apdaila ir didelės radiatoriaus grotelės suteikia naujajai Mégane Coupe sportiškumo. Išraiškingos formos priekiniai žibintai ir variklio gaubto briaunos pabrėžia nepaprastą šio automobilio veržlumą, o originaliai išdėstyti ir tarsi ore kabantys ypatingos formos užpakaliniai žibintai atspindi savitą šio automobilio stilių.

KASDIENIS PRAKTIŠKUMAS
Naujojoje Mégane Coupe įdiegtos pažangios technologijos – naudingos ir lengvai naudojamos kasdien. Ergonomiškumas, aiškiai pateikiama informacija ir patogūs valdymo prietaisai užtikrina ne tik išskirtinį komfortą, bet ir jausmą, jog Tu ir Tavo naujoji Mégane Coupe sudarote nedalomą visumą.

RENAULT MEGANE

STILINGAS
Iškart pavergiantis naujojo Renault Mégane stilius leidžia nuspėti jo veržlumą ir tvirtumą. Išraiškingos formos priekiniai žibintai, sklandžios, nenutrūkstančios linijos ir puiki proporcijų dermė... automobilis neslepia savo išskirtinių važiavimo savybių. Naujasis Renault Mégane stebina savo formų dailumu ir aukščiausia apdailos kokybe.

LENGVAI PERPRANTAMAS
Naujasis Renault Mégane išsiskiria aukščiausio lygio komfortu ir ergonomiškumu. Kad kelionė būtų dar malonesnė, kiekviename iš siūlomų variantų yra įdiegta aibė aukštos klasės praktiškos ir paprastos naudoti įrangos.

SUTEIKIANTIS SAUGUMO JAUSMĄ
Naujasis Renault Mégane tausoja aplinką – specialiai jam buvo sukurti itin galingi ir mažai degalų naudojantys varikliai. RENAULT grupė labai anksti ėmė rūpintis, kaip padidinti keleivių saugumą. Per EURO NCAP saugumo bandymus naujasis Renault Mégane surinko didžiausią įmanomą taškų skaičių ir pelnė didžiausią – 5 žvaigždučių – įvertinimą.

RENAULT MEGANE GRANDTOUR

DIZAINAS
Sportinė išvaizda, išsiskiriantis dizainas. Grakštus ir veržlus naujasis Mégane Grandtour spinduliuoja energija, kuri atspindi puikius techninius automobilio parametrus. Automobilio savitumą rodo net mažiausios smulkmenos, pavyzdžiui, specifinio stiliaus galiniai žibintai.

ERDVĖ IR KOMFORTAS
Naujasis Mégane Grandtour užtikrina optimalų komfortą tiek vairuotojui, tiek visiems jo keleiviams. Priekinės sėdynės yra ypač patogios, o platus jų reguliavimo diapazonas leidžia jas prisitaikyti prie kūno sudėjimo. Gale sėdintiems keleiviams taip pat labai patogu ir yra daug vietos kojoms pasidėti. Erdvus salonas su daugybe dėtuvių dar labiau padidina keleivių komfortą.

GALIOS PARAMETRAI
Dėl puikiai sukonstruotos pakabos ir preciziškai veikiančios vairo įrangos naujasis Mégane Grandtour tiksliai laikosi važiavimo trajektorijos, neįtikėtinai greitai reaguoja, taip pat suteikia saugumo jausmą. Gausi variklių, tiek benzininių, tiek dyzelinių, pasiūla garantuoja įspūdingą važiavimą. Renault Mégane Grandtour – tai geriausias įrodymas, kad vairuoti kombi gali būti tikras malonumas!

RENAULT SCENIC

SIMPATIŠKAS
Norint atskirti automobilį Scenic nuo Grand Scenic, užtenka pažvelgti į jų priekį ir užpakalinius žibintus. Tai tarsi dvi tos pačios temos variacijos – primena bumerangą, kurio galas yra nukreiptas arba į bagažinės dangčio vidurį (Scenic), arba į priekį (Grand Scenic). Tai skiriamasis šių grakščių ir elegantiškų automobilių ženklas.

PROTINGAS
Automobiliuose Scenic įmontuota kompanijų RENAULT ir TOMTOM parengta navigacijos sistema. Šis didžiausias Europoje GPS įrangos gamintojas garsėja dėl paprastai aptarnaujamos ir patogios įrangos. Naują navigacijos įrangą lengva aptarnauti ir atnaujinti. Ji įspėja apie pavojingas vietas ir greičio apribojimus.

VERŽLUS
Pavyzdinga stovėsena kelyje užtikrina visišką važiavimo malonumą. Dėl vienodo atstumo tarp priekinių ir užpakalinių ratų automobilis Scenic yra ypač stabilus ir nekrypsta į šonus, todėl tiksliai išlaiko važiavimo trajektoriją tiek darydamas posūkius, tiek važiuodamas drėgnu keliu ir taip užtikrina ypatingą patogumą. Šis automobilis manevringas. Galingi ir taupūs varikliai užtikrina puikų pagreitį, ypač dyzelinis dCi, 160 AG ir benzininis TCe, 130 AG.

RENAULT GRAND SCENIC

SIMPATIŠKAS
Automobilis Scenic užtikrina visišką laisvę. Patogus, erdvus, su daugybe galimybių transformuoti saloną – nepamiršta niekas. 7-ių vietų varianto trečios eilės lankstomose sėdynėse sėdintys keleiviai turi daug vietos kojoms pasidėti ir galvai atlošti. Talpioje bagažinėje (5 vietų varianto – iki 785 dm3, 7 vietų varianto – 702 dm3) sutilps visas bagažas. Išėmus antros eilės sėdynes bagažinės talpa padidėja daugiau kaip 2 m3. Lengva susidoroti su visais iššūkiais, kuriuos kelia kasdienis gyvenimas.

PROTINGAS
TFT (Thin Film Transistor) technologija įdiegta tik modelyje Scenic. Šiose trijose raidėse slypi prietaisų skydelių ateitis. Vairuojant automobilį Scenic galima naudotis tikru kompiuterio ekranu! Spalvotas ekranas suteikia daugybę informacijos, kuri matoma ryškiau negu klasikiniame ciferblatų ir lempučių rinkinyje. Automatiškai rodo reikiamą informaciją reikiamu metu.

STIPRUS ARGUMENTAS
RENAULT prekės ženklu pažymėti automobiliai visada išsiskyrė patogiais salonais, atitinkančiais visus vartotojų poreikius. Modelis Grand Scenic patvirtina šią taisyklę – jame yra naujoviškų dėtuvių, kurių talpa siekia net 92 l.

RENAULT KOLEOS

AUTOMOBILIS, KURĮ LENGVA PAMĖGTI
Dėl tvirto kėbulo šiuo automobiliu patogu važinėti tiek mieste, tiek vingiuotais bei siaurais keliais. Ergonomiškas prietaisų skydas leidžia greitai ir patogiai naudotis visomis automobilio funkcijomis.

UNIVERSALUMAS
Kompanija RENAULT siūlo naują lengvojo vienatūrio visureigio variantą. Jis sukurtas pasitelkus kompanijų RENAULT ir NISSAN patirtį ir pasiekimus, todėl pasižymi klasikinio lengvojo automobilio teikiamu komfortu, vienatūrio erdvumu ir automobilio su 4-iais varomaisiais ratais saugumu.

PATOGUS IR ERDVUS SALONAS
Puiki garso izoliacija, įspūdinga salono erdvė, nepriekaištingai veikiantis dviejų zonų automatinis kondicionierius užtikrina ypatingą komfortą, kurio nė kiek nemažina kelio nelygumai.

RENAULT LAGUNA Grandtour

VAIRAVIMO MALONUMAS
Naujoji Laguna Grandtour – tai preciziškai veikiančio automobilio pavyzdys. Sustiprinta pakaba garantuoja puikią stovėseną kelyje, todėl važiavimas šiuo automobiliu suteiks nepamirštamų įspūdžių bei komfortą. Grandtour įrodo, kad universalas gali būti ir veržlus, ir praktiškas.

KOKYBĖ
Kokybė – kiekviename colyje. Aukštos kokybės medžiagos ir puikiai suderintos detalės. Kuriant šį automobilį buvo nuvažiuota tūkstančiai kilometrų, 4-iuose kontinentuose atlikti sudėtingiausi bandymai, kad būtų patvirtintas šio automobilio atsparumas karščiui, šalčiui, blogiems keliams ir dulkėms. Rezultatas – visiškai patikimas automobilis, kuriam suteikiama 3 metų arba iki 150 000 km garantija.

KOMFORTAS
Automatinis daugiafunkcinis kondicionierius, laisvų rankų kortelė, automatinis stovėjimo stabdis, aukštos klasės navigacijos sistema, integruota laisvų rankų telefono įranga Bluetooth. Patogumą didinančios įrangos sąrašas ilgas. Be to, salonas žavi gera garso izoliacija ir gražiomis bei maloniomis liesti interjero medžiagomis. Tobulai įrengta 508 litrų talpos bagažinė – tai dar vienas varianto Grandtour pranašumas.

DIZAINAS
Ženevos automobilių parodoje Laguną Grandtour internautai išrinko gražiausiu 2007 metų automobiliu.

RENAULT ESPACE

Su naujuoju RENAULT ESPACE viskas kitaip.

Iki šiol nematytas aptakus siluetas, išraiškingos formos ir neįtikėtino lengvumo įspūdis.

Akivaizdūs miesto visureigio bruožai – naujoviška ir unikali šios klasės automobilio vizija.

Naujasis RENAULT ESPACE kviečia atrasti tai, kas dar nepatirta.

RENAULT TRAFIC

PRAKTIŠKAS IR UNIVERSALUS
Automobiliuose TRAFIC PASSENGER PACK CLIM ir LUX gali sutilpti net iki 9 keleivių, pavyzdžiui, sportininkų, muzikantų ar atostogų išsiruošusių studentų... Nebeliko kliūčių jūsų pomėgiams įgyvendinti.

Salono įranga ir apdaila nenusileidžia autobusams – elegantiški apmušalai ir detalės, oro kondicionierius, patogios sėdynės, daugybė dėtuvių bei pažangus daugialypės terpės ir navigacijos įrenginys... Viskas ko reikia keliaujant su kompanija, kad kelionė būtų nepamirštama.

RENAULT CAPTUR

Naujasis RENAULT visureigis CAPTUR – išties novatoriškas stiliaus ir funkcionalumo derinys. Jis – tikras gaivaus oro gūsis, įsisukęs į miesto automobilių gretas. Iš koncepcinio automobilio perėmęs dvasią ir pavadinimą, RENAULT CAPTUR didžiuojasi atspindėdamas naująją RENAULT tapatybę.

Kaip ir dera moderniam automobiliui, RENAULT CARPTUR neatsilieka nuo naujovių, o gal net yra visu žingsniu priekyje siūlydamas dvi integruotas multimedijos sistemas: MEDIA NAV ir Renault R-Link.

Planšetiniu kompiuteriu Renault R-Link, labai paprastai ir patogiai galima pasinaudoti įvairiomis naujoviškomis ir patogiomis funkcijomis: navigacijos sistema TomTom LIVE®*, multimedijos sistema, mobiliuoju telefonu, peržiūrėti automobilio informaciją bei iš R-Link Store parsisiunčiamų taikomųjų programėlių katalogą. Renault R-Link sujungia automobilių ir skaitmeninių technologijų pasaulį.

* Priklausomai nuo šalies.

Visi RENAULT CAPTUR radijo grotuvai aprūpinti Bluethooth® funkcija USB ir 3,5 mm jungtimis, kad galėtumėte patogiai naudotis telefonu laisvų rankų režimu ir klausyti muzikos per automobilio garso sistemą.

RENAULT TWINGO

Žaisminga automobilio išorė

Panašiai, kaip ir jo pirmtakas, naujasis „Twingo“ į rinką žengia sušvisdamas keturiomis „pop stiliaus“ spalvomis (šviesiai mėlyna, balta, geltona ir raudona), kurios aiškiai signalizuoja, kad „Twingo“ dvasia vėl sugrįžta.

Naujasis „Twingo“ atitinka naująją „Renault“ projektavimo strategiją ir simbolizuoja gėlės žiedu išreikšto būties ciklo vainiklapį „Žaidimas“. Jo pagrindas – ir idėjos, tyrinėtos kuriant 2013 m. pirmąją ketvirtyje pasauliui parodytus „Twin’Z“ ir „ Twin’Run“ koncepcinius automobilius.

Ypač originali naujojo „Twingo“ architektūra užtikrina išskirtinį manevringumą,o akiai mielą išraišką sukuria unikalus profilis, kurį suformuoja trumpas priekinis skyrius ir erdvus salonas keleiviams.

Tuo pačiu metu automobilis išlaiko kompaktiškas proporcijas, o jo ilgis matuojant tarp bamperių – 3,95 m. Trumpas priekinis skyrius ir pasvirusi galinė dalis bei pačiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai (ratų bazė – 2,49 m, t. y. rekordas savoje klasėje) byloja apie erdvų jo vidų.

Išvaizda – naujoviška

Naujojo „Twingo“ priekyje dėmesį patraukia naujoji prekės ženklo išvaizdos koncepcija – iškilus „Renault“ logotipas juodame fone. Išskirtinis naujojo miesto automobilio bruožas – briaunuotas priekis ir dideli akies formos žibintai, kuriuos gražiai užbaigia posūkių rodyklės. „Twingo“ ekspresyvumą dar labiau sustiprina apskriti keturių šviesos taškų dienos žibintai. Platus ortakis, kuris įtaisytas žemutinėje bamperio dalyje, stilingai užbaigia ekspresyvų naujojo „Twingo“ priekį.

Pečių linija pabrėžia visą šonų ilgį, nuo pat priekinių žibintų iki galo. Tai „firminė linija“, kurią dar lengviau pastebėti žvelgiant į ratų, o ypač – galinių, arkas ir kuri vaidina itin svarbų vaidmenį kuriant naujojo „Twingo“ tvirtumo ir stiprumo įspūdį.

Galinių durelių rankenėlės užmaskuotos, todėl susidaro įspūdis, kad tai – trijų durų automobilis. Įspūdis apgaulingas: pirmą kartą modelio istorijoje naujasis „Twingo“ turi penkerias duris.

Priklausomai nuo versijos, automobilio proporcijas dar paryškina klijuojami papuošimai, akcentuojantys jo dinamišką, tačiau tvirtą siluetą.

Galiniai žibintai, kurių instaliacija sumaniai paslėpta, pratęsia naujojo „Twingo“ pečių siluetą ir kaip neatskiriama dalis įsikomponuoja į platų langą, stilingai pabrėžiantį automobilio galinę dalį.

Stebuklingas „Twingo“ manevringumas – dėl variklio gale

Drąsus sprendimas montuoti variklį gale naujajam „Twingo“ užtikrino gerokai didesnį manevringumą ir erdvesnį nei būtų galima tikėtis iš automobilio, kurio bendras ilgis vos 3,59 metro, saloną.

Pats naudingiausias dalykas, kurį suteikia tokia automobilio architektūra, – tai jo judrumas. Nusprendę montuoti variklį gale, inžinieriai gavo daugiau fantazijos laisvės priekiui. Naujojo „Twingo“ sukimosi skersmuo – vos 8,65 metro, todėl lengvai pasisuka ir ten, kur maža vietos. O jei palygintume su konkurentais, reikia pasakyti, kad „U“ formos posūkiui atlikti jam reikia vienu metru mažesnės erdvės.

Vairuotojo sėdynė – aukščiau

Lengvai privažiuojantis, sensacingai erdvus salonas ir puikus matomumas įmanomas dar ir todėl, kad automobilio priekis trumpas, o vairuotojo sėdynė – pakelta. Iš tikrųjų, trumpas priekis ir platus priekinis stiklas užtikrina aukščiausios klasės matomumą – priekinis vertikalus matomumo laukas yra 12 laipsnių. .

Daugiau erdvės keleiviams

Nors naujasis „Twingo“ 10 cm trumpesnis nei jo pirmtakas, tačiau atstumas nuo prietaisų skydo iki galinių durelių yra 22 cm didesnis.

Dėl trumpesnio priekio atsirado daugiau erdvės priekyje, kuri panaudota keleivių patogumui pagerinti.

2,49 m ratų bazė (padidėjo 13 cm) užtikrina, kad salonas bus erdvus tiek priekyje, tiek ir gale: erdvė keleivių keliams dabar yra 13 cm, t. y. pati geriausia šios klasės automobilių segmente.

Telpa 2,2 m ilgio krovinys

Plokščias naujojo „Twingo“ dugnas, galimybė 50 proc. palenkti galinę sėdynę ir taip sukurti papildomos erdvės bagažui bei į priekį pasvirusi priekinė keleivio sėdynė užtikrina puikų vidaus modulumą, kurį lengvai galima pritaikyti prie konkrečių naudotojo poreikių.

Kadangi variklis pakištas po dugno apačia, 219 dm³ bagažinė yra ypač praktiška, nes dugnas – stačiakampio formos, o ratų arkos neįsikiša į erdvę. Plokščias slenkstis tiesiog idealiame krovimui aukštyje, o 50 proc. palenkus galinę sėdynę, atsiveria plokščias 1,35 m dugnas. Priekinės keleivio sėdynės atlošą irgi galima palenkti į priekį, taigi, naujajame „Twingo“ atsiranda tiek erdvės, kad galima gabenti 2,20 m ilgio krovinį, t. y. 22 cm daugiau nei senesniuose „Twingo“. Tiesiog sumanu, o ypač prisiminus, kad pats automobilis tik 3,59 m ilgio!

Tai, kad naujajame „Twingo“ variklis montuojamas gale, automobiliui suteikia nemažai privalumų. Žengtas itin svarbus žingsnis pirmyn ieškant būdų, kaip šiuolaikišką variklį sumontuoti tokioje mažoje erdvėje. Tai reiškia, kad reikėjo novatoriškai iš naujo apgalvoti, kokia bus paties variklio konfigūracija, kad jį būtų galima pakreipti 49 laipsnių kampu ir taip sumažinus bendrą aukštį, sukurti vietos pakankamai erdviai bagažinei.

Naujajame „Twingo“ montuojami dviejų rūšių „Renault“ naujausios kartos varikliai:

– naujasis „Renault SCe 70“ variklis su natūraliu įsiurbimu. Tai TCe variklių linijos produktas. Reaktyvus šio 70 AG ir 91 Nm 999 cm³ benzininio variklio su natūraliu įsiurbimu veikimas paverčia „Twingo“ idealia transporto priemone važinėti ankštose erdvėse, ypač todėl, kad jo sūkio momentas būna esant labai nedideliems variklio greičiams. Priklausomai nuo rinkos, šis tiek kainos, tiek ir eksploatavimo prasme nebrangus maitinimo blokas bus ir su „Stop&Start“ sistema, ir be jos;

– dinamiškas ir smagus vairuoti „Energy TCe 90“ variklis. Šis 898 cm³ benzininis maitinimo blokas su turbokompresoriumi yra ne tik reaktyvus esant mažiems variklio greičiams, bet ir užtikrina puikų veikimą, nes 90 AG pasiekia esant 135 Nm sukimo momentui. Variklis perprojektuotas specialiai naujajam „Twingo“, jame įrengtas turbokompresorius su elektrine perteklinių dujų nuleidimo sistema optimaliai subalansuoja variklio veikimą ir degalų sąnaudas. „Energy TCe 90“ variklyje standartiškai būna „Stop&Start“, o pats variklis atitinka „Euro 6“ aplinkos trąšos standartą.

Keleiviui skirtoje vietoje – sodrios blizgios zonos. Pakelta vairuotojo sėdynę ir platus priekinis stiklas užtikrina rekordiškai puikų matomumą priekyje (vertikalaus matomumo laukas – 12 laipsnių). Vairuotojo vieta – sportiška ir smagi, o sportiškumo jausmą dvigubai sustiprina vairas ir prietaisų indikatorių gubtas. Visa tai – ryški užuomina į „Renault“ projektavimo strategijos vainiklapį „Žaidimai“.

Prietaisų skydo formos tvarkingos, o visi prietaisų indikatoriai išdėstyti valdymo pulte, kurį puoši balta apdaila, kuri būna arba glotniai lygi, arba golfo kamuoliuko imitacijos. Prietaisų indikatoriai – tai spidometras, įrengtas vairuotojo žvilgsnio linijoje ir centre sumontuotas ekranas, kurį supanti aplinka puikiai dera su prietaisais ir būna mėlynos, baltos, juodos arba raudonos spalvos.

Ant sėdynių atlošų – paprastos formos galvos atramos, kurių ryški raudona, mėlyna arba pilka spalva išryškina formą ir pabrėžia sėdynės pagalvėlės ir jos atlošo vientisumą.

Vidus – spalvingas

Vidaus apdailoje – juodos ir baltos spalvos kontrasto žaismas. Pats salonas iš esmės yra juodos spalvos, tačiau prietaisų skydo aplinka, vairo intarpai, ventiliacinės angos ir durelės – baltos spalvos. Žaismingas šių spalvų kontrastas sukuria gyvą ir ryškią aplinką.

Naująjį „Twingo“ įsigyjantys vairuotojai turės galimybę rinktis trijų skirtingų spalvų – mėlynos, pilkos arba raudonos – su taškeliais sėdynių ir ranktūrių apmušalus.

Be to, yra ir sportiškesnės apdailos variantas: maloni juoda spalva derinama su raudonos spalvos paryškinimais, o sėdynių apmušalai pagaminti iš mišraus pluošto audinio.

„R & GO®“ radijas būna sumontuotas universaliu būdu – taip, kad išmanųjį telefoną į prietaisų skydą būtų galima įjungti akių lygyje.

„R & GO®“ programėlė suderinama su „Android“ ir „iOS“ operacinėmis sistemomis, o be to, veikia ir su planšetiniu kompiuteriu. .

Taip pat bus galima įsigyti ir „Twingo“ su naujausiąja prietaisų skyde įrengta „R-Link“ daugialypės terpės sistema „R-Link Evolution“. Ši sistema išsiskiria tuo, kad vaizdą ekrane galima ir padidinti, ir traukti, o be to joje integruotas DAB skaitmeninis radijas (priklausomai nuo rinkos).

„Twingo“ išorės ir vidaus suasmeninimo galimybės

Kadangi spalvų, piešinių ir interjero temų pasirinkimas yra didžiulis, naująjį „Twingo“ galima užsisakyti tokį, kuris labiausiai atitiktų jo savininko skonį: nuo sportiško iki „filosofiško“, moteriškai žavaus ar vyriškai griežto. Netgi galimas vintažinis variantas, kurio grafiką įkvėpė legendinis „Renault 5“

Tokia suasmeninimo programa leidžia klientams naująjį „Twingo“ pritaikyti pagal savo poreikius taip, kad išorės ir vidaus dekoro elementų spalvos būtų priderintos prie pagrindinės išorinės kėbulo spalvos:

– išorės dekoro elementai: šoninių veidrodėlių korpusas, grotelių apdaila, šoninės apsaugos.

– vidaus dekoro elementai: prietaisų skydo korpusas, ventiliacinės angos, vairo intarpai.

Naująjį „Twingo“ galima suasmeninti ir renkantis 15 arba 16 colių lydinio ratlankius.

Galima užsisakyti ir tokį naujausią „Renault“ miesto automobilį, kuriame būtų elektra valdomas medžiaginis stogas – tai tiems, kurie nori vairuoti atvirame ore.

RENAULT KADJAR

Šiame sparčiai augančiame ir itin populiariame rinkos segmente „Kadjar“ sustiprins „Renault“ pozicijas tarptautiniu mastu, nes naujuoju modeliu iš pradžių numatoma prekiauti Europoje ir įvairiose Afrikos bei Viduržemio jūros baseino šalyse, o vėliau ir Kinijoje.

Šis „Captur“ giminaitis subtiliu novatoriškumu ir patrauklumu griauna stereotipus miesto visureigių rinkoje. „Renault Kadjar“ išsiskiria savo grakščiu ir atletišku išorės stiliumi. O jo vidus yra sportiškas ir rafinuotas, to pasiekta kokybiškomis medžiagomis ir dideliu dėmesiu apdailai.

„Renault Kadjar“ su keturių arba priekinių varančiųjų ratų versija kviečia nuotykiams, o dėl savo kompaktiškumo (4,45 metro ilgio x 1,84 metro pločio) suteikia didelį manevringumą mieste.

Aprūpintas aukščiausios kokybės apdailos medžiagomis, moderniausia saugumo ir „R-Link 2®“ daugialypės terpės įranga, naujasis „Renault Kadjar“ išsikirs aukštu komforto lygiu ir užtikrins malonų vairavimą.

Be to, „Renault Kadjar“ modelyje montuojami ypač efektyvūs varikliai, dėl kurių jis tampa segmento lyderiu pagal mažas degalų sąnaudas ir CO2 išmetamąją taršą.

„Renault Kadjar“ bus pristatytas visuomenei 85-ojoje Ženevos automobilių parodoje, prasidėsiančioje 2015 m. kovo 5 d. Prekyba prasidės vasaros pradžioje Europoje ir įvairiose Afrikos bei Viduržemio jūros baseino šalyse.

„Renault“ plečia savo miesto visureigių asortimentą

Pasiūlydama „Kadjar“, „Renault Group“ išnaudoja savo kūrybiškumą siekdama užkariauti naujų rinkų ir laimėti naujų klientų. Dabartinės automobilių pasiūlos dinamiškumą atspindi vidutinis asortimento amžius, kuris sumažėjo nuo 4,8 metų 2012 m. iki 4,2 metų 2014 m. Tikimasi, kad iki 2015 m. pabaigos jis pasieks 3,7 metų.

2014 metais beveik kas penkta pasaulyje parduodama transporto priemonė buvo miesto visureigis, šis segmentas užėmė 23 procentus Europos rinkos ir 26 procentus Kinijos rinkos. Todėl šis segmentas suteikia galimybę pasiekti pagrindines augančias rinkas, į kurias taikosi „Renault“ grupė.

Po „Renault Koleos“, antrasis „Renault“ modelis miesto visureigių asortimente buvo „Captur“. Sėkmė atėjo nedelsiant. Dėl praktiškų savo inovacijų ir drąsios asmenybės šis miesto automobilis pakilo į Europos B segmento miesto visureigių rinkos viršų, o per 2014 m. buvo užregistruota kiek daugiau nei 178 000 naujų automobilių. „Kadjar“, didysis „Captur“ brolis, atneša į miesto visureigių segmentą naujovių savo grakščiomis ir atletiškomis linijomis, statusą pabrėžiančiu žavesiu, keliavimo patogumu ir atidumu aplinkai.

„Kadjar“ – automobilis, užtikrinsiantis tarptautinę „Renault“ plėtrą

Maždaug 128 šalyse atstovaujama „Renault Group“ 2014 metais iš viso pardavė 2 712 432 transporto priemonių visame pasaulyje. Vadovaudamasi savo tarptautinės plėtros strategija, „Renault“ 46 procentus savo automobilių parduoda už Europos ribų (lyginant su 37 procentais 2010 m.). „Kadjar“ prisidės prie grupės plėtros išplėsdamas jos siūlomą asortimentą ir geografinę aprėptį.

„Renault“ patikimai įsitvirtino Europoje, 2014 m. užimdama trečią vietą tiek lengvųjų automobilių, tiek lengvųjų komercinių transporto priemonių (LKA) rinkose.

„Kadjar“ bus gaminamas „Renault“ gamykloje Palensijoje (Ispanijoje), kuri šiuo metu eksportuoja 83 procentus savo gaminių į daugiau nei 50 šalių visuose penkiuose žemynuose. Prekyba „Kadjar“ automobiliais šią vasarą prasidės Europoje, o vėliau ir didžiojoje dalyje Viduržemio jūros baseino bei Afrikos valstybių.

„Kadjar“ taip pat bus pirmoji „Renault“ transporto priemonė, kuri bus gaminama ir Kinijoje. Naujajam miesto visureigiui numatytas įtakingo ambasadoriaus vaidmuo grupės plėtrai Kinijoje skatinti.

1999 metais užregistravusi vos 600 000 naujų parduotų automobilių, Kinija virto pasaulinės rinkos lydere – 2014 m. čia užregistruota daugiau nei 20 milijonų naujų transporto priemonių.

2013 m. gruodį „Renault Group“ oficialiai patvirtino bendrosios įmonės su „Dongfeng“ kūrimą ir pradėjo gamyklos statybas Uhano mieste; jos pradiniai gamybos pajėgumai sieks 150 000 transporto priemonių.

Kuriant „Kadjar“ buvo dedama daug pastangų patenkinti šio segmento klientų lūkesčius. Grakšti ir dinamiška naujojo modelio laikysena – tai atsakas į patrauklaus stiliaus paklausą.

„Renault“ genus turintis miesto visureigis, sukurtas ant vienos iš bendrų aljanso platformų

Būdami strateginiai partneriai nuo 1999 m., „Renault-Nissan“ aljansas 2014 metais pardavė 8,4 milijonus transporto priemonių beveik 200 šalių, taigi šis aljansas tapo ketvirta pagal dydį automobilių gamybos grupe pasaulyje.

„Renault“ ir „Nissan“ sustiprino bendradarbiavimą 2014 metais apibrėždamos bendros veiklos potencialą keturiose srityse, būtent pirkimo, personalo, gamybos ir logistikos bei inžinerijos. Siekiant didinti efektyvumą, buvo sukurta bendra kiekvienos iš šių keturių sričių valdymo sistema. Inžinerijos srityje vienas iš pagrindinių tikslų buvo bendrų platformų kūrimas.

„Renault Kadjar“ yra vienas iš šios sinergijos rezultatų, nes jis gaminamas ant platformos, naudojamos abiejų gamintojų. Modulinės architektūros kūrimas yra nuolat augantis sinergijos šaltinis. Pagal CMF (bendrų modulių grupės, Common Module Family) planą įvairios transporto priemonės gaminamos naudojant bendrų dalių ir komponentų rinkinius.

Tai padeda sumažinti sąnaudas, nes labai įvairūs modeliai gaminami naudojant mažesnį kiekį skirtingų dalių. Sutaupytos lėšos investuojamos į kuriamus automobilius, ir taip rinkai pateikiami patrauklesni gaminiai, kuriuose ypatingas dėmesys skiriamas klientų pageidaujamoms funkcijoms bei turiniui.

CMF projektas suskirstytas į tris segmentus: CMF-A mažoms transporto priemonėms, CMF-B vidutinio dydžio transporto priemonėmis ir CMF-C/D didžiausiems modeliams.

„Renault Kadjar“ naudojama „Renault-Nissan“ aljanso CMF-C/D platforma – ketverių metų bendro darbo vaisius. Šią platformą „Renault“ ir „Nissan“ gamina kartu, „Renault“ žinios ir patirtis pasitelkiama kuriant ir gaminant galinę pakabą bei transmisiją.

„Renault“ ir „Nissan“ sukurti sinergijos būdai leidžia naudoti kuo daugiau bendrų dalių (pvz., variklio bloką, navigacijos sistemos architektūrą ir pan.), bet kartu likti ištikimiems kiekvieno aljanso partnerio išskirtinei ženklo tapatybei, dizainui ir skiriamiesiems bruožams.

Grakštus ir atletiškas išorės stilius

„Renault“ poziciją C segmento miesto visureigių rinkoje atspindi dizainas, kuriame derinama jėga ir elegancija. Liepsnos raudonumo spalvos „Renault Kadjar“ yra tarsi gaivaus oro gūsis rinkoje ir naudojasi savo gundymo galia.

„Renault Kadjar“ – tai C segmento miesto visureigis, įkvėpimo besisemiantis iš SUV klasės automobilių, sedanų ir universalų.

Jam būdingi „Captur“ koncepcinio automobilio genai ir tam tikros „DeZir“ koncepcinio automobilio savybės. „Captur“ iliustruoja „Renault“ dizaino strategijos „tyrinėjimų“ elementą – pasaulį, kuris skatina dinamizmą, jėgą ir nuotykius, o „DeZir“, iš „meilės“ elemento gimęs koncepcinis automobilis, įkūnija emocinę ir jausmingą transporto priemonės pusę. Be to, „Kadjar“ modelyje naudojama „Renault“ liepsnos raudonumo spalva, būdinga aistrą įkvėpiantiems automobiliams.

Didysis „Captur“ brolis į miesto visureigį rinką atneša naujų vėjų savo unikaliu dizainu, simbolizuojančiu atotrūkį nuo dabartinių tendencijų segmente. „Renault Kadjar“ sujungia stiprią asmenybę ir patrauklią išvaizdą.

Jo kompaktiškumas (4,45 metro ilgio x 1,84 metro pločio) ir žema stogo linija (1,60 m) pabrėžia dinamišką automobilio išvaizdą.

Automobilio priekis trykšta jėga. Chromuotos apdailos juostos tąsa aplink priekinius žibintus sustiprina vizualų pločio įspūdį ir akcentuoja „Kadjar“ ryžtingumą.

Jo grakštų ir atletišką siluetą pabrėžia raumeninga sparnų forma, o jausmingą linijų sklandumą sustiprina su kėbulo apačia lygių durelių apdaila. Bendrą dinamiškumo ir jėgos įspūdį taip pat padidina kraštų forma ir galingi pečiai.

Didelė prošvaisa (190 mm) iš karto sukuria jėgos įspūdį ir rodo, kad „Kadjar“ gali nuklysti nuo praminto kelio.

Apgalvota variklio grotelių forma pabrėžia priekinės dalies ryžtingumą, o priekinės ir galinės atraminės plokštės akcentuoja „Renault Kadjar“ polinkį nuotykiams.

Dideli 690 mm ratai ir iki 19 colių dydžio (priklauso nuo versijos) ratlankiai taip pat rodo sportišką „Renault Kadjar“ charakterį.

Apatinės apsauginės durelių juostos sustiprina šio modelio solidumą, o juodi ratų arkų elementai pratęsia apatinę kėbulo dalį ir simbolizuoja transporto priemonės polinkį bėgti nuo minios, kaip ir stogo juostos iš anoduoto aliuminio, pabrėžiančios „Kadjar“ dinamiškumą.

„Kadjar“ išsiskiria iš kitų savo segmento miesto visureigių savybėmis, kurios suteikia jam elegancijos, bet nieko neatima iš jo spinduliuojamo tvirtumo.

Tvirtą „Renault Kadjar“ charakterį sustiprina ir naujieji žibintai, būdingi įmonės vidutinės ir aukštos klasės modeliams.

C formos LED (šviesadiodžių) tipo dienos žibintai pabrėžia „Renault Kadjar“ išskirtinumą ir tvirtą charakterį.

Chromuotos apdailos juostos tąsa priekiniuose žibintuose prisideda prie transporto priemonės spinduliuojamo elegancijos ir kokybės įspūdžio.

Ne mažiau modernūs galiniai žibintai sukuria raibuliuojančios šviesos įspūdį, jau matytą „Captur“ koncepciniame automobilyje.

Rafinuotas ir subalansuotas „Renault Kadjar“ linijas paryškina kėbulo spalvos šoninių veidrodėlių korpusai ir durelių rankenos visose versijose. Ir galiausiai chromuoti langų ir dienos žibintų apvadai bei kėbulo apačios apsauginiai elementai sustiprina jėgos ir kokybės įspūdį, kuriamą šio atletiško miesto visureigio.

Rafinuotas ir sportiškas vidus

„Renault Kadjar“ siūlo išmanų, patogų ir kruopščiai apgalvotą saloną, kuris atspindi išorinių modelio linijų ištobulinimą.

Prietaisų skydas yra lengvai apžvelgiamas vairuotojui ir suteikia tikrą vairavimo malonumą.

„Renault Kadjar“ prietaisų skydas yra malonus liesti ir labai kokybiškas – jam gaminti naudojamos medžiagos su putplasčio nugarėle. Išskirtinę salono kokybę papildo tiksli ir nepriekaištinga apdaila.

Drąsus ir išraiškingas pavarų perjungimo svirties dizainas primena sportišką šio modelio būdą, kurį dar labiau akcentuoja ištobulintos ir spindinčios inkrustacijos.

1,4 kvadratinio metro dydžio nejudamas stiklinis stoglangis padidina pusiausvyros pojūtį ir salono apšvietimą.

Papildomi „Renault Kadjar“ salono akcentai apima dvigubas siūlių eiles sėdynėse, durelių rankenas ir prietaisų skydo danga.

„Kadjar“ asmenybė išreikšta tiek automobilio viduje, tiek jo išorės stiliuje, taip sukuriant unikaliai stilingą patogumo ir išskirtinumo derinį.

„Renault“ linijos ištobulintos siekiant patenkinti griežtus šio segmento klientų reikalavimus, o modelio universalumas ir praktiškas dizainas išpildys šeimų lūkesčius.

Dosniai įrengtame „Renault Kadjar“ modelyje integruota įvairių reikalingų intuityvių technologijų, kurios pavers vairavimą išties maloniu.

„Kadjar“ modelyje SUV, universalo ir sedano klasės automobilių savybės sklandžiai suderintos išlaikant nepakeistus „Renault“ ženklo bruožus ir dizaino mąstyseną. Jis užtikrina intuityvaus vairavimo patirtį ir pirmos klasės keliavimo patogumą savininkams, norintiems pabėgti nuo minios.

Pasirinkus modelį su visais varančiaisiais ratais, siūloma didesnė trauka ir galimybė rinktis iš trijų režimų („Auto“, LOCK ir 2WD). Versijos su dviem varančiaisiais ratais apima „Extended Grip“ funkciją, kuri optimizuoja trauką sudėtingomis sąlygomis; čia jums padės ir purvui bei sniegui pritaikytos padangos, kurių raštas sukurtas taip, kad kuo geriau šalintų purvą, sniegą ir pan.

Net 190 mm prošvaisa ir 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampas garantuoja išskirtinį pravažiuojamumą bet kokioje vietovėje.

Priekinės ir galinės atraminės plokštės saugo transporto priemonės kėbulo pagrindą, o bagažinės briaunos apsaugos detalė iš nerūdijančiojo plieno saugo nuo žalos ir nešvarumų.

Modulinė „Kadjar“ salono sandara yra patogi naudoti ir intuityvi. Naudojantis bagažinėje esančiomis rankenomis, sistemą „Easy Estate“ galima automatiškai atrakinti ir atlenkti 60/40 padalytas galines sėdynes. Be to, naudojantis už priekinės keleivio sėdynes esančia rankena ją galima atlenkti į priekį ir taip padaryti stalelį. Ši funkcija taip pat suteikia galimybę vežti ilgus daiktus automobilio salone.

Dvi skirtingos bagažinės konfigūracijos leidžia rinktis „aukštą“ padėtį su visiškai plokščiu dugnu, kad būtų lengviau įdėti didelius daiktus, arba „žemą“ padėtį, kuri suteikia didžiausią transportavimo talpą – 472 dm3. O galimybė suskirstyti bagažinę į dvi ar tris atskirtas dalis – tai sumanus būdas apsaugoti daiktus ir neleisti jiems judėti važiuojant.

Automobilio viduje rasite įspūdingą salono erdvę. Galinėje jos dalyje aukštis iki lubų (910 mm esant 14 °C) ir 1456 mm vieta alkūnėms yra vieni geriausių šiame segmente. „Renault Kadjar“ salone taip pat yra 30 litrų talpos erdvės patogiai laikyti daiktams.

Prisitaikyti prie „Renault Kadjar“ visai nereikia laiko. Sėdynės atlošo atlenkimo kampas leidžia pasirinkti vairavimo padėtį, panašią į užimamą vairuojant sedaną. Automobilio salonas yra ištobulintas, o komforto lygis neturi lygių, prie to ypač prisideda puiki sėdynių apmušalų kokybė.

Be to, „Kadjar“ yra itin manevringas, jo posūkio skersmuo siekia vos 10,72 metro.

„Renault Kadjar“ integruotos įvairios pagalbos vairuotojui funkcijos, praversiančios kiekvieną dieną, įskaitant automobilio pastatymą „be rankų“ ir atbulinės eigos kamerą lengvam automobilio pastatymui mieste.

Ir galiausiai „Renault Kadjar“ gali didžiuotis mažomis degalų sąnaudomis. Sistema „Stop and Start“ padeda taupyti degalus ir mažinti taršą miestų gatvėse.

„Renault Kadjar“ salonas su išskirtine įranga lepina vairuotojus. „Renault Kadjar“ modelyje montuojamas ypač modernus prietaisų skydas su septynių colių jutikliniu TFT ekranu, kuris puikiai apšviestas, kad informaciją matytumėte aiškiai.

„Kadjar“ siūlomas su „Renault R-Link 2®“ daugialypės terpės sistema, kuri siūloma ir naujajame „Renault Espace“.

„R-Link 2®“ pateikiama kaip standartinė įranga su balso atpažinimo funkcija, kuria galima valdyti navigacijos sistemą, telefoną, programas ir radiją, taigi šiomis funkcijomis galėsite naudotis paprastai ir saugiai. Pritaikomame pagrindiniame puslapyje galima lengvai pasiekti dažniausiai naudojamas funkcijas.

Siūlomų programų asortimentas praturtins jūsų patirtį kiekvienoje srityje: automobilių, kelionių, naujienų, socialinių tinklų ir praktiškų sprendimų kasdieniam gyvenimui.

Kuriant „Kadjar“ buvo pasitelkta „Renault“ patirtis saugos srityje, o keleivių saugai užtikrinti naudojamos naujausios technologijos.

„Renault Kadjar“ priekinių žibintų blokai su visiškai šviesadiodžiais dvigubais priekiniais žibintais padidina saugą intensyvesniu ir tikslesniu apšvietimu.

Priekinių žibintų blokuose yra du šviesadiodžiai „Pure Vision“ moduliai, atliekantys artimųjų ir tolimųjų šviesų funkcijas. Dėl šios visiškai šviesadiodės „Pure Vision“ technologijos „Renault Kadjar“ žibintai yra ir tikslūs, ir efektyvūs. Žibintų skleidžiama šviesa panaši į saulės, ji 20 procentų stipresnė nei halogeninių žibintų, taigi padidins matomumą naktį.

„Renault Kadjar“ gausu naudingų ir intuityvių technologijų, pavyzdžiui, avarinio stabdymo sistema, išvažiavimo ir iš juostos įspėjimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo ir įspėjimo apie greičio apribojimus sistema bei atbulinės eigos vaizdo kamera.

RENAULT KANGOO

Atnaujintas Kangoo pasižymi naująja „Renault“ dizaino tapatybe, turi naują priekinį bamperį ir pakeistą valdymo skydelį. Naujoje įrangoje įdiegta ESC (elektroninė stabilumo kontrolė) su pajudėjimo įkalnėje ir padidinto sukibimo sistemomis, gali būti komplektuojamas su integruota „Renault R-Link“ multimedijos sistema bei važiavimo atbuline eiga kamera.

Nedidelių „Renault“ vienatūrių linija gaminama kompanijos MCA gamykloje Maubeuge mieste, Prancūzijoje.

RENAULT KROVININIAI AUTOMOBILIAI

RENAULT Kangoo Express
RENAULT MASTER
RENAULT TRAFIC

DACIA LENGVIEJI AUTOMOBILIAI

DACIA Logan MCV
DACIA Sandero
DACIA Sandero Stepway
DACIA Lodgy
DACIA Dokker
DACIA Logan
DACIA Duster
DACIA Dokker Van
DACIA LS Celebration

Nauji RENAULT mikroautobusai
Nauji RENAULT automobiliai
Nauji DACIA automobiliai
Lautra motors automobiliai
Lautra motors servisas
Lautra motors Vilnius servisas
LAUTRA MOTORS, BĮ UAB

Įmonės nuotraukos:
Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos ĮmonėLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė nuotraukaFoto Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė (110607882)Įmonės Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė nuotraukosNauji RENAULT (RENO), DACIA (DAČIJA)Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė, UAB nuotraukaFoto Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė, UAB (110607882)Įmonės Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė, UAB nuotraukosrenault kadjar automobilioLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos ĮmonėLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos ĮmonėLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos ĮmonėLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos ĮmonėLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos ĮmonėLautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė
Žemėlapis (apytikslė vieta):
Rodyti žemėlapį »
Raktažodžiai: renault servisas vilniuje, nauji RENAULT mikroautobusai, nauji RENAULT automobiliai, nauji DACIA automobiliai, krovininių automobilių atsarginės dalys, įgaliotasis RENAULT atstovas Lietuvoje, įgaliotasis DACIA atstovas Lietuvoje, automobilių naujos atsarginės dalys, nauji automobiliai lizingu, nauji automobiliai akcija, prekyba naudotais automobiliais, pigus naudoti automobiliai, rodyti visus...
kontaktinės informacijos QR kodas 110607882
Papildykite įmonės Lautra Motors, Bendra Lietuvos ir Danijos Įmonė, UAB (įmonės kodas 110607882) informaciją, patikslinkite rekvizitus, įkelkite logotipą ir nuotraukas, įveskite Jūsų veiklą apibūdinančius raktažodžius. Primename, kad bendrovės, apie kurias įvesta daugiau naudingos informacijos, rodomos aukščiau įmonių katalogo paieškos rezultatuose. Spauskite čia.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų
Advokatai Vilniuje apie DK pakeitimus, kurie vis dar kelia klausimų 09-15 13:03
Nuo 2017 m. liepos 1 d. įsigaliojo naujasis Darbo kodeksas (DK) - antras po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo. Advokatų profesinė bendrija „Magnusson ir partneriai" teigia, kad įsigaliojus...
Pilaitėje uždaroma "Hyper Norfa"
Pilaitėje uždaroma "Hyper Norfa" 09-22 07:03
Vilniuje esanti parduotuvė negeneruoja pakankamai pajamų, todėl nuspręsta išsikraustyti iš nuomojamų patalpų.
"Telia Company" už kyšius sumokės 965 mln. USD baudą
"Telia Company" už kyšius sumokės 965 mln. USD baudą 09-21 21:42
Telekomunikacijų bendrovė "Telia Company" pasiekė tarptautinį susitarimą su teisėsauga ir sutiko sumokėti 965 mln. USD dydžio baudą dėl kaltinimų kyšininkavimu Uzbekistane.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Manchester United 17,45 +2,05%
AutoZone 553,49 +1,82%
General Electric 24,75 +1,77%
Hewlett-Packard 19,77 +0,87%
Dr Pepper 89,50 -2,38%
NVIDIA 180,76 -2,73%
Avon 2,42 -3,20%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Auksas 1260,26 +1,14%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Nafta 49,48 -0,86%
Jautiena 206,16 +2,87%
Cukrus 27,83 -2,11%
Benzinas 1,45 -5,84%
Vištiena 148,38 +5,51%
Mediena 697,44 -1,00%