VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kautra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kautra

Atsiliepimai apie Kautra, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Kautra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Esu labai nusivylus kelione is Kauno i Klaipeda, kadangi vietoj patogaus ir komfortisko autobuso, vaziavo mikroautobusas, nors kaina kaip uz auksciosio komforto autobusa.Sedynes siauros, daiktu nera kur pasideti, o dar teko sedeti gale kur salia atsisedo pora, kuri visos keliones metu gere stipriuosius gerimus, valge.Labai didelis minusas tokiai kompanijai kaip Kautra, kuri sitaip negerbia savo klientu.
Atsakyti
Edita 2017-10-06 08:43:27
Buvo tikrai labai nesmagu ilipus i mikroautobusa buti apsauktai vairuotojo kodel ne stosteleje as jo laukiu. Visi kiti vairuotojai ne zodzio nebuvo pasake apie tai o jau metai laiko is tos vietos vaziuoju (ir ne as viena). Nuotaika sugadinta nuo pat ryto
Laba diena,

Detaliau aprašykite situaciją: kokybe@kautra.lt ir pridėkite kelionės bilieto kopiją.
Atsakyti
Buvo tikrai labai nesmagu ilipus i mikroautobusa buti apsauktai vairuotojo kodel ne stosteleje as jo laukiu. Visi kiti vairuotojai ne zodzio nebuvo pasake apie tai o jau metai laiko is tos vietos vaziuoju (ir ne as viena). Nuotaika sugadinta nuo pat ryto
Atsakyti
Simona 2017-09-28 15:22:24
Sveiki noreciau suzinoti ar mokinukui su mokinio pazymejimu yra taikoma kokia nuolaida važiuojant tarpmestiniu autobusu?
Simona,

Džiugu, kad kreipiatės. Vaikams iki 7metų amžiaus galima keliauti nemokamai. Nuo 7 iki 10 metų su 50%. Vyresnio amžiaus vaikai moka pilną kainą.
Atsakyti
Sveiki noreciau suzinoti ar mokinukui su mokinio pazymejimu yra taikoma kokia nuolaida važiuojant tarpmestiniu autobusu?
Atsakyti
Noriu, , padėkoti" Jūsų vairuotojui, kuris 217-09-23 važiavo iš Jurbarko 11, 05 val. Truputį nespėjau į stotį, todėl pabandžiau sustabdyti autobusą netoli autobusų stoties (jokie kelio ženklai ten stoti nedraudžia), bet vairuotojas tik skėstelėjo rankom, , nespėjai - pati kalta". Teko grįžti namo ir į Vilnių vykti nuosavu automobiliu. Kam dėl to geriau? Jūs praradot keleivį į Vilnių, o aš sugaišau laiką ir buvo sugadinta nuotaika. Juk vairuotojui reikėjo tik pasukti į kraštinę juostą (vieną iš dviejų) ir stabtelėti. Suprantu, kad vairuotojas formaliai teisus, bet kam tai naudinga, negi turite per daug keleivių... Ironiška, kad kaip tik 22 d. buvo, , diena be automobilio, ,
Atsakyti
Keleivė 2017-09-24 18:41:30
Laba diena, turiu nusiskundimą 2017-09-24 dieną autobusu Alytus- Kaunas išvykimo laikas 18:15 vairuotojas elgėsi labai nemandagiai. kasose kiek teko pirki iki išvykimo likus 10min bilietų neparduoda, reikia bilietą pirki autobuse. Atėjusi prie autobuso iki išvykimo likus 5 min sutikau lauke stovintį vairuotoją jis sako "ar turi bilietą", mandagiai atsakius, kad bilieto neturiu jis piktai atsakė " tai eik bilietą pirkti čia nesišypsojus". atsakius, kad bilieto kasoje neparduoda iki išvykimo likus 10min jis pradėjo rėkti ir atsakė "davai staigiai eini pirkt bilietą". Toks elgesys vairuotojus manau yra nepriimtinas, su keleiviais vairuotojas manau turi elgtis pagarbiai. Su tokiu vairuotoju net nesinori važiuoti, todėl bilieto net nepirkau, įsigijau bilietą į vėlesnį autobusą.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą ir atsiprašome už netinkamą mūsų vairuotojo elgesį. Aiškinamės Jūsų pateiktą situacijos aprašymą, toks aptarnavimas visiškai neatitinka mūsų įmonės standartų. Kitą kartą kreipkitės tiesiai į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Keleivė 2017-09-24 18:41:30
Laba diena, turiu nusiskundimą 2017-09-24 dieną autobusu Alytus- Kaunas išvykimo laikas 18:15 vairuotojas elgėsi labai nemandagiai. kasose kiek teko pirki iki išvykimo likus 10min bilietų neparduoda, reikia bilietą pirki autobuse. Atėjusi prie autobuso iki išvykimo likus 5 min sutikau lauke stovintį vairuotoją jis sako "ar turi bilietą", mandagiai atsakius, kad bilieto neturiu jis piktai atsakė " tai eik bilietą pirkti čia nesišypsojus". atsakius, kad bilieto kasoje neparduoda iki išvykimo likus 10min jis pradėjo rėkti ir atsakė "davai staigiai eini pirkt bilietą". Toks elgesys vairuotojus manau yra nepriimtinas, su keleiviais vairuotojas manau turi elgtis pagarbiai. Su tokiu vairuotoju net nesinori važiuoti, todėl bilieto net nepirkau, įsigijau bilietą į vėlesnį autobusą.
Laba diena,

Atsiprašome už savo vairuotojo netinkamą elgesį, tai nėra Kautros aptarnavimo standartą atitinkantis bendravimas. Vairuotojas žinomas ir bus imtasi veiksmų, kad tai ateityje nepasikartotų. Ateityje, kreipkitės į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Agnė 2017-09-23 21:58:06
Laba diena. Aš turiu didelį nusiskundimą. Perku mėnesinį bilietą mikriukui, moku 35 eurus ir jau ne kartą įlipus man sako kad aparatas tiek vienas tiek kitas neveikia ir turiu susimokėti pinigus. Jei nesutinku tai lipt lauk galiu. Kas per nesamonės?
Šiandien vėl ta pati situacija su 54 mikriuku kuris pašilės g. Sustojo 21:52 (2017.09.23)
Laba diena,

Agne, parašykite mums el. laišką kokybe@kautra.lt. Mes Jums padėsime išspręsti situaciją. Laiške pridėkite e.kortelės nuotrauką (taip, kad būtų matomas kortelės numeris).
Atsakyti
Vtalka 2017-09-24 21:59:52
visi aparatai veikia, dar neteko susidurt kad neveiktu, su cipsu kiek zinau reikia per nauja perprogramuot jei neveikia, o jei raso uzblokuotas, yra bloko kodas kuris atkoduoja
Vadinasi yra darbuotoju kurie tai nori paversti nelegalia veikla ir sau uzsidirbti papildomu pinigu. Butu labai malonu kad daugiau tokiu nesusipratimu nebutu. Ir butu atsizvelgta kas nutiko 09.23d vakare vaziavusiam vairuotojui 54 mikriuke (į panemunės pusę). Kad kita kart nereiktu kviest policijos aiskintis. Dekoju
Atsakyti
Agnė 2017-09-23 21:58:06
Laba diena. Aš turiu didelį nusiskundimą. Perku mėnesinį bilietą mikriukui, moku 35 eurus ir jau ne kartą įlipus man sako kad aparatas tiek vienas tiek kitas neveikia ir turiu susimokėti pinigus. Jei nesutinku tai lipt lauk galiu. Kas per nesamonės?
Šiandien vėl ta pati situacija su 54 mikriuku kuris pašilės g. Sustojo 21:52 (2017.09.23)
visi aparatai veikia, dar neteko susidurt kad neveiktu, su cipsu kiek zinau reikia per nauja perprogramuot jei neveikia, o jei raso uzblokuotas, yra bloko kodas kuris atkoduoja
Atsakyti
Laba diena, turiu nusiskundimą 2017-09-24 dieną autobusu Alytus- Kaunas išvykimo laikas 18:15 vairuotojas elgėsi labai nemandagiai. kasose kiek teko pirki iki išvykimo likus 10min bilietų neparduoda, reikia bilietą pirki autobuse. Atėjusi prie autobuso iki išvykimo likus 5 min sutikau lauke stovintį vairuotoją jis sako "ar turi bilietą", mandagiai atsakius, kad bilieto neturiu jis piktai atsakė " tai eik bilietą pirkti čia nesišypsojus". atsakius, kad bilieto kasoje neparduoda iki išvykimo likus 10min jis pradėjo rėkti ir atsakė "davai staigiai eini pirkt bilietą". Toks elgesys vairuotojus manau yra nepriimtinas, su keleiviais vairuotojas manau turi elgtis pagarbiai. Su tokiu vairuotoju net nesinori važiuoti, todėl bilieto net nepirkau, įsigijau bilietą į vėlesnį autobusą.
Atsakyti
Laba diena. Aš turiu didelį nusiskundimą. Perku mėnesinį bilietą mikriukui, moku 35 eurus ir jau ne kartą įlipus man sako kad aparatas tiek vienas tiek kitas neveikia ir turiu susimokėti pinigus. Jei nesutinku tai lipt lauk galiu. Kas per nesamonės?
Šiandien vėl ta pati situacija su 54 mikriuku kuris pašilės g. Sustojo 21:52 (2017.09.23)
Atsakyti
Keleivis 2017-09-22 21:20:31
Sveiki. Jūsų paslaugomis naudojuos jau daug metų. Jūsų dėka galiu patogiai pasiekti namus ir mokyklą. Vertinu tai. Iki šiol jokių nusiskundimų neturėjau. Tačiau šiandien (17.09.22) įvyko kai kas, į ką galbūt atkrepsit dėmesį. Važiavau tarprajoniniu 167 autobusu 18:35h, maršrutu Vilkija - Kaunas per Padauguvą. Visų pirma, autobusas vėlavo 5min. Antra, tik įlipęs į autobusą ir pasakęs kur noriu važiuoti, sulaukiau nepasitenkinimo kupinas veido išraiškas ir kvailus klausimus : "Važiuoji Į kauną? Ko tu čia per aplink į Kauną", - numojęs ranka sumurmėjo. Na taip, suprantu galbūt sunki diena ar kažkas nepasisekė, bet manau vairuotojui nevalia prikaišioti keleiviui kur jam važiuoti, kaip važiuoti. Suprasčiau jeigu vairuotojas būtų norėjęs gero ir pasakytų, kad neužilgo atvažiuos sekantis, kuris veš tiesiogiai ir ne per Padauguva - taip sutaupyčiau laiko ir pinigų. Bet ši situacija buvo visiškai kitokia ir manau tai akivaizdu. Kitas autobusas būtų buvęs už valandos. Trečia, noriu pridurti, kad po kelių minučių likau vienintelis keleivis visame transporte. Į tai, dėmesį atkreipęs vairuotojas, suprato, kad gali atsipalaiduoti ir elgtis laisvai. (Na aš bent taip samprotauju.) Kelionės eigoje, sėdėdamas beveik pačiame gale, išgirdau tokių frazių kaip: "susna kur*a", "b*et" ir dauk kitų, neapykantos pilnų keiksmažodžių. Norėjau to nesureikšmint, bet tiesiog vėliau pradėjau galvot mintyse "ar aš nusipelniau šiuo metu tai girdėt?" Jeigu žmogui prasta nuotaika, tegul jis jos nesidalina su kitais, o ypač darbo metu. Betkokiu atveju, likus 10min iki Kauno autobusų stoties (kur ir buvo manoji galutinė stotelė), vairuotojas nusprendė sustoti ant kelkraščio. Na pamaniau, kad kažkas atsitiko svarbaus, todėl pradėjau stebėti vairuotoją ir susidėlioti mintyse atsakymą į klausimą - dėl ko mes čia dabar sustojom? Visgi, ką mačiau - tą mačiau, tačiau, ko gero pinigų krapštymas nuo grindų ar kažkokių popierių susidėliojimas iš krūvos į kitą krūvą galėtų ir palaukti. Juk būtent tas laikas yra skirtas keleivio nugabenimui į tam tikrą vietą, o ne vairuotojo neatliktų darbų tvarkymuisi. Juk pinigai už paslaugą sumokėti. Taigi, šio vairuotojo gesto likau nesupratęs iki šiol. Kaip keleivis, pasijutau tuščia vieta - lyg transportas būtų tuščias. Turbūt dar reikėtų sakyti, kad man visai pasisekė. Aš tuo tarpu neskubėjau, o kas būtų buvę jei būčiau kažkur labai skubėjęs? (tai retorinis klausimas)

Galų gale, prieš išlipant, vairuotojo draugiškai buvo paklausta kuo jis vardu? Šis piktybiškai atsisakė pasisakyti. Išlipau ir nuėjau. Nors vairuotojas pasipiktinęs šaukė, kad ateičiau pasiaiškint, bet kantrybės ir noro jau nebeturėjau. Galutinę stotelę pasiekiau pusvalandžiu vėliau nei turėjau pagal grafiką.

Taigi, manau, kad tokius nestabilius, piktybinius, pagyvenusius vairuotojus reikėtų išleisti užsitarnauto poilsio ir pakeisti jų darbo vietą atsakingesniais, jaunesniais, kantresniais vairuotojais.
ale toks kietas esi, rasyt ir fotkint moki, bet kur vairuotojo pavarde yra tu nezinai.,
Atsakyti
Sveiki. Jūsų paslaugomis naudojuos jau daug metų. Jūsų dėka galiu patogiai pasiekti namus ir mokyklą. Vertinu tai. Iki šiol jokių nusiskundimų neturėjau. Tačiau šiandien (17.09.22) įvyko kai kas, į ką galbūt atkrepsit dėmesį. Važiavau tarprajoniniu 167 autobusu 18:35h, maršrutu Vilkija - Kaunas per Padauguvą. Visų pirma, autobusas vėlavo 5min. Antra, tik įlipęs į autobusą ir pasakęs kur noriu važiuoti, sulaukiau nepasitenkinimo kupinas veido išraiškas ir kvailus klausimus : "Važiuoji Į kauną? Ko tu čia per aplink į Kauną", - numojęs ranka sumurmėjo. Na taip, suprantu galbūt sunki diena ar kažkas nepasisekė, bet manau vairuotojui nevalia prikaišioti keleiviui kur jam važiuoti, kaip važiuoti. Suprasčiau jeigu vairuotojas būtų norėjęs gero ir pasakytų, kad neužilgo atvažiuos sekantis, kuris veš tiesiogiai ir ne per Padauguva - taip sutaupyčiau laiko ir pinigų. Bet ši situacija buvo visiškai kitokia ir manau tai akivaizdu. Kitas autobusas būtų buvęs už valandos. Trečia, noriu pridurti, kad po kelių minučių likau vienintelis keleivis visame transporte. Į tai, dėmesį atkreipęs vairuotojas, suprato, kad gali atsipalaiduoti ir elgtis laisvai. (Na aš bent taip samprotauju.) Kelionės eigoje, sėdėdamas beveik pačiame gale, išgirdau tokių frazių kaip: "susna kur*a", "b*et" ir dauk kitų, neapykantos pilnų keiksmažodžių. Norėjau to nesureikšmint, bet tiesiog vėliau pradėjau galvot mintyse "ar aš nusipelniau šiuo metu tai girdėt?" Jeigu žmogui prasta nuotaika, tegul jis jos nesidalina su kitais, o ypač darbo metu. Betkokiu atveju, likus 10min iki Kauno autobusų stoties (kur ir buvo manoji galutinė stotelė), vairuotojas nusprendė sustoti ant kelkraščio. Na pamaniau, kad kažkas atsitiko svarbaus, todėl pradėjau stebėti vairuotoją ir susidėlioti mintyse atsakymą į klausimą - dėl ko mes čia dabar sustojom? Visgi, ką mačiau - tą mačiau, tačiau, ko gero pinigų krapštymas nuo grindų ar kažkokių popierių susidėliojimas iš krūvos į kitą krūvą galėtų ir palaukti. Juk būtent tas laikas yra skirtas keleivio nugabenimui į tam tikrą vietą, o ne vairuotojo neatliktų darbų tvarkymuisi. Juk pinigai už paslaugą sumokėti. Taigi, šio vairuotojo gesto likau nesupratęs iki šiol. Kaip keleivis, pasijutau tuščia vieta - lyg transportas būtų tuščias. Turbūt dar reikėtų sakyti, kad man visai pasisekė. Aš tuo tarpu neskubėjau, o kas būtų buvę jei būčiau kažkur labai skubėjęs? (tai retorinis klausimas)

Galų gale, prieš išlipant, vairuotojo draugiškai buvo paklausta kuo jis vardu? Šis piktybiškai atsisakė pasisakyti. Išlipau ir nuėjau. Nors vairuotojas pasipiktinęs šaukė, kad ateičiau pasiaiškint, bet kantrybės ir noro jau nebeturėjau. Galutinę stotelę pasiekiau pusvalandžiu vėliau nei turėjau pagal grafiką.

Taigi, manau, kad tokius nestabilius, piktybinius, pagyvenusius vairuotojus reikėtų išleisti užsitarnauto poilsio ir pakeisti jų darbo vietą atsakingesniais, jaunesniais, kantresniais vairuotojais.
Atsakyti
Važiuoju maršrutu Vilnius - Šiauliai (su sustojimais). Kelionė trunka 3, 5 valandos. Autobuse nėra gaivaus oro ir pakankamai šilta, todėl tikrai sunku ištverti tiek laiko autobuse. Nežinau ar visose ar tik mano vietoje pučiamas vejelis virš mano galvos neveikė. Keleiviai sėdi po viena, šalia saves ant sėdynės pasidėję striukes arba kuprines todėl naujiems keleiviams nėra kur atsisėsti, reikia net prašyti, kad juos kas nors priimtu šalia (nėra jokios vietu sistemos). Kelionė nekomfortabili, kitus kartus rinksiuosi traukinį.
Atsakyti
Butu labai gerai, kad vaziuotu mikriukas Karmelava, LEZ, Mega.Tikrai, vaziuojanciu butu.
Atsakyti
Keleivė 2017-09-11 17:42:24
Sveiki, likau labai nepatenkita „kautros” autobusų vairuotoju. Sekmadienį 2017\09\11d.važiavau maršrutu joniškis — pašvitinys. Taigi.. kaip visada laukiau autobuso, autobusų stotelėje. Įlipusi į autobusą, pasakiau kad norėčiau bileto iki pašvitynio. O vairuotojas pradėjo mėtytis replikomos ale jam šitoje stotelėje nepriklauso stoti, ar aš čia jums taksi kad stočiau.. „eikit pažiūrėkit, ar matot kurnors parašyta ant autobuso — taksi”... dar sako, kad mes klientai labai nagli, labai daug norim, mums gal dar kojas nuvalyti ir nagus nukramtyti kojų.. aš jums gal tarnas. Tiesa sakant, likau visiškai be žodžių.. galima sakyti vos neišvarė iš autobuso. Padaviau pinigus, pasiemiau biletą ir atsisėdau. O jis toliau murma, kaip čia viskas blogai.. toks jausmas, kad vos „nenumirė” dėl to, kad sustojo. Šalia sedėjusi močiute taipogi sako vairuotojui
— Jūs gal taip nebenusišnekėkit geriau, kiek metų jau važiuoju, visad malonūs vairuotojai, dar net paklausia ar sustoti nereikia, o jūs Ponas..
Be visa to, prasidaręs langą, bevairuodamas rūkė.
Kiek jau laiko važiuoju „kautra autobusu” dar tokio šykštaus vairuotojo neteko sutikti niekur. Daugiau nebevažiuočiau šiuo autobusu.
Laba diena,

Toks vairuotojo elgesys yra netoleruotinas ir neatitinka Kautros gero vairuotojo vardo. Norime išsiaiškinti kas tai per vairuotojas, atsiųskite kelionės bilietą elektroniniu: kokybe@kautra.lt
Nepatenkinta keleivė
2017-09-15 15:41:20 IP 90.138.194.60
Atsakyti
Norint važiuoti kiekvieną penktadienį "kautros" autobusu 15:30 Vilnius-Anykščiai tikriausiai jau reiktų laukti nuo ryto su palapinėm autobuso, kad tik galėtum iki namų nuvažiuoti, atvaziuoja mini "autobusas" ir dalis žmonių tiesiog nebetelpa arba stovėti reikia, arba tiesiog lieki nuo autobuso kaip pastebėjau tai vyksta dažnai, nėra vietos ir viskas. Nesuprantu nejaugi nėra autobuso normalaus dydžio penktadieniui šiam maršrutui? Suprantu kad kiekvieną dieną tokio didelio nereikia, bet penktadienį...!? Jūs toks jausmas tyčiojatės iš žmonių ir tiesiog prarandat po truputį keleivius, nes vis daugiau žmonių renkasi žmones kurie važiuoja pekeliui bent jau nereikia bijpti kad netilpsi ir negalėsi į gimtinę grįžti.
Atsakyti
Sveiki, likau labai nepatenkita „kautros” autobusų vairuotoju. Sekmadienį 2017\09\11d.važiavau maršrutu joniškis — pašvitinys. Taigi.. kaip visada laukiau autobuso, autobusų stotelėje. Įlipusi į autobusą, pasakiau kad norėčiau bileto iki pašvitynio. O vairuotojas pradėjo mėtytis replikomos ale jam šitoje stotelėje nepriklauso stoti, ar aš čia jums taksi kad stočiau.. „eikit pažiūrėkit, ar matot kurnors parašyta ant autobuso — taksi”... dar sako, kad mes klientai labai nagli, labai daug norim, mums gal dar kojas nuvalyti ir nagus nukramtyti kojų.. aš jums gal tarnas. Tiesa sakant, likau visiškai be žodžių.. galima sakyti vos neišvarė iš autobuso. Padaviau pinigus, pasiemiau biletą ir atsisėdau. O jis toliau murma, kaip čia viskas blogai.. toks jausmas, kad vos „nenumirė” dėl to, kad sustojo. Šalia sedėjusi močiute taipogi sako vairuotojui
— Jūs gal taip nebenusišnekėkit geriau, kiek metų jau važiuoju, visad malonūs vairuotojai, dar net paklausia ar sustoti nereikia, o jūs Ponas..
Be visa to, prasidaręs langą, bevairuodamas rūkė.
Kiek jau laiko važiuoju „kautra autobusu” dar tokio šykštaus vairuotojo neteko sutikti niekur. Daugiau nebevažiuočiau šiuo autobusu.
Atsakyti
Gabija 2017-09-05 16:30:11
Vykau autobusu Kaunas - Marijampolė 15.10 (2017-09-05). Vos įlipusi į autobusa ir padavusi pinigu vairuotojui sulaukiau komentaro, , Smulkiau nesugebi rast?" Viso labo daviau tikrai ne 100 ar 50 euru kupiura, o vos 10. Maloniai suieskojau smulkiau ir padaviau. Atvykus į Marijampolę ir mandagiai pasiteiravusi ar stosit šioje stotelėje sulaukiau vėl komentaro " Kiek aš tau stosiu, čia ne tarpmiestinis autobusas, galėjai pirmai išlipt". Tikriausiai komentarus būtu nesilioves sakyti, kol neatsakiau, kad aš tik pasiteiravau. Prieš tai išlipusi moteris taip pat susilaukė šūsnies komentaru. Pasibaisėjau, kaip toki darbuotojai gali dirbti Jūsu įmonėje. Važiuojantys žmonės nėra įrankiai išlieti savo bloga nuotaika.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Vykau autobusu Kaunas - Marijampolė 15.10 (2017-09-05). Vos įlipusi į autobusa ir padavusi pinigu vairuotojui sulaukiau komentaro, , Smulkiau nesugebi rast?" Viso labo daviau tikrai ne 100 ar 50 euru kupiura, o vos 10. Maloniai suieskojau smulkiau ir padaviau. Atvykus į Marijampolę ir mandagiai pasiteiravusi ar stosit šioje stotelėje sulaukiau vėl komentaro " Kiek aš tau stosiu, čia ne tarpmiestinis autobusas, galėjai pirmai išlipt". Tikriausiai komentarus būtu nesilioves sakyti, kol neatsakiau, kad aš tik pasiteiravau. Prieš tai išlipusi moteris taip pat susilaukė šūsnies komentaru. Pasibaisėjau, kaip toki darbuotojai gali dirbti Jūsu įmonėje. Važiuojantys žmonės nėra įrankiai išlieti savo bloga nuotaika.
Atsakyti
Nuomonė 2017-07-25 20:57:39
Gerb. Komentatoriai - jeigu jūs žinotumėte, kokį ilgą varginantį darbą dirba Kautros vairuotojai, dar padėkotumėte jiems, kad saugiai jus pristato į atvykomo vietas. Jeigu norite, kad vairuotojai būtų mandagūs, bei kultūringi, ir patys taip elkitės! Kautros autobusai ne bankai, kad įlipus vairuotojas jums keistų €50 kupiūras, ne vaikų žaidimo aikštelės, kur jūsų nupopinti vaikai gali kelt bardaką, ir net ne baras, kur jūs gerbiamieji keleiviai leidžiate sau daunuot, girtuokliaut, kelt pretenzijas, ar grąsint darbo netekimu! Kaip vairuotojai jus gali gerbti, kai paprašę rimties atgalios gauna krūvas keiksmažodžių, bei turi klausyt jūsų burbuliavimų apie jų kultūros lygi! Gėdos turėkit! Vairuotojai nepraleidžia jūsų autobuso laukimo vietos, nes jiems tiesiog nepatogu užsukti - jie tiesiog yra pervargę, tiesiog pamiršta. Visiems jums iki vieno reiktų praleist su vairuotoju bent po savaitę kartu, kad suprastumėte kokia jų duona! Gražūs marškiniai ir parištas gražus kaklaraištis, tik tiek jūs matote. Šaunuoliai Kautros vairuotojai, laikykitės. Yra dar Lietuvoje žmonių, kurie žino, koks sunkus jūsų darbas.
Nereikia teisinti kompanijos vairuotojų, kurie, pripažinkim, tikrai nėra tobulybė. Sutinku, jei šalis - tvartas, keleiviai - kiaulės, bet tai dar nereiškia, kad vairuotojai turi būti tokiais pat paršais ir chamais, ir čia darbas niekuo dėtas. Gerai bei atsakingai dirbti yra sunku ir tai sutinkama visose profesijose, o vaidinti dirbantį, kaip pagrinde pas mus įprasta, ir aiškinti, kad sunku - juokinga bei graudu.
Atsakyti
Emilija 2017-08-12 14:40:34
Norėčiau pastebėti, jog keliaujant iš Kauno į Alytų per Druskininkus, temperatūra siekė ~32 laipsnius lauke, autobuse, žinoma, dar aukštesnė, tačiau jame kondicionieriai neveikė, o paprašius atidaryti liukus, atsakyta, jog tai neįmanoma. Tai už ką gi mokama tokia nedekvati kaina už transportą, jei sąlygos itin prastos? Ir taip kainos šoktelėjos iki tiek, jog pamažu tarpmiestinį transportą žmonės rinksis vis rečiau ir rečiau, bet šiuo klausimu dar susilaikau.Tačiau Kaip važiuoti tokiu autobusu, jei sveikata prasta, šiuo atveju kalbama ne tik apie patogumus, bet ir tiesiog apie kankinantį išbuvimą transporto priemonėje. Tai buvo paskutinis kartas, kai renkuosi jūsų paslaugas. 2017 rugpjūčio 12
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Jūratė 2017-08-02 00:31:23
Liepos 31 d. 16.25 val.važiavau „Kautros“ autobusu (valst. nr. HRP 314) iš Palangos į Alytų maršrutu Šventoji - Palanga - Klaipėda - Kaunas - Alytus - Druskininkai, vežiausi dviratį. Bilietą pirkau iš anksto ir rezervavau vietą dviračiui. Tačiau autobuso vairuotojas piktai pareiškė, kad dviračio jis nekels ir netvirtins, jei noriu vežtis, turiu pati prisitvirtinti. Po kelių minučių mano prašymų, nepatenkintas vairuotojas atidarė mažesnį bagažo skyrių ir pasakė, kad galiu ten dėti dviratį. Pamatęs, jog man sunkiai lenda ir stringa dviračio vairas, metė repliką: „moteriškė... kai važinėt tai nereikia pagalbos“. Tada pataisė dviratį ir kažką burbuliuodanas nuėjo. Kalbėjo visą laiką pakeltu balsu, tokiu paniekinančiu tonu, lyg aš norėčiau kažkokio negalimo ir neįmanomo dalyko. Man nuotaika buvo sugadinta visai dienai, jaučiausi pažeminta tokio bendravimo, buvau išsigandusi, kad liksiu stoty su savo dviračiu ir iš anksto pirktais bilietais. Tarp kitko, šio vairuotojo išvaizda buvo labai netvarkinga: be kaklaraiščio, marškiniai ant krūtinės atsagstyti, plaikstosi nesukišti į kelnes, plaukai riebaluoti. O ką bekalbėti apie vairavimo kokybę ir saugumą, jei visą kelią nuo Klaipėdos iki Kauno kaire ranka užkandžiavo - lukšteno saulėgrąžas (ar kažkokias panašias sėklas), kartais lukštus išmesdamas pro atidarytą langą, nusirankiodamas trupinius nuo pilvo. Taigi, 200 km atstumą vairuodamas dažniausiai viena ranka ir užsiimdamas pašaliniais dalykais, kėlė grėsmę keleivių, kurių buvo pilnas autobusas, saugumui. Kauno stotyje vienam iš keleivių paklausus, kada išvažiuosim iš Kauno, atsakymas buvo: „aš niekur nevažiuosiu, einu namo“. Pradėjus ir kitiems klausinėti išrėžė: „Už 10 minučių. Iš tikrųjų už 15, bet jums pasakysi penkiolika, tai nežinia kada ateisit.“ Akivaizdu, jog šis vairuotojas nenutuokia, kad egzistuoja tokie dalykai kaip bendrosios elgesio normos, bendravimo etika, bendravimo kultūra, vairuotojo etika. Keista, kad toks neatsakingas, nekultūringas, nemokantis bendrauti žmogus gali dirbti tokį darbą. Ir manau, sveiko proto vairuotojas nesiūlytų keleiviui pačiam tvirtinti dviračio ant autobuso dviračių laikiklio. Juk „Kautra“ neapmoko keleivių jais naudotis. O ir ūgis gali būti per mažas...
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
rugpjucio 13 vaziavau is silutes i vilniu vals nrAOG 830 galiu pasakyt labai nemandagus vairuotojai, nepatenkinti del bagazo, pikti, stoja parukyti paprastose stotelese.kalba ne valstybine kalba, nemaloniai aptarnauja perkant biletus
Atsakyti
Norėčiau pastebėti, jog keliaujant iš Kauno į Alytų per Druskininkus, temperatūra siekė ~32 laipsnius lauke, autobuse, žinoma, dar aukštesnė, tačiau jame kondicionieriai neveikė, o paprašius atidaryti liukus, atsakyta, jog tai neįmanoma. Tai už ką gi mokama tokia nedekvati kaina už transportą, jei sąlygos itin prastos? Ir taip kainos šoktelėjos iki tiek, jog pamažu tarpmiestinį transportą žmonės rinksis vis rečiau ir rečiau, bet šiuo klausimu dar susilaikau.Tačiau Kaip važiuoti tokiu autobusu, jei sveikata prasta, šiuo atveju kalbama ne tik apie patogumus, bet ir tiesiog apie kankinantį išbuvimą transporto priemonėje. Tai buvo paskutinis kartas, kai renkuosi jūsų paslaugas. 2017 rugpjūčio 12
Atsakyti
Gintare 2017-08-03 10:53:36
Sveiki, labai noriu pagirti vairuotoją, važiuojantį Druskininkai-Vilnius (rugpjūčio 3, 10:30). Būdavo ir piktų, nemalonių, o šį kartą labai džiugu, kadangi labai malonus vairuotojas. Ne tik kad malonus, tačiau puikiai prajuokina keleivius. Tikrai smagu įsėsti į autobusą su šypsena :)
jeij us pone stabdete donelaicio g uz gedimino gatves sankryzos link parodos, tai ten yra zenklas sustot stovet draudziama, ir ten niekas jum nestos, nes vairuotojas yra baudziamas uz keliu eismo taisykliu pazeidima. praejo tie laikai kai vairuotojai dirbo uiz stavke ir rizikavo, dabar to jau nera, atsipeikekit
Atsakyti
Turiu pasipiktinima 51 (link Partizanu) mikroautobuso vairuotojui, kuris snd 10.26 nestojo Gedimino g… mikroautobusas buvo pustustis, buvo stabdoma isejus ant kelio pirmos juostos, buvo matoma gerai, taciau vairuotojas nesiteike sustoti…sia savaite jau antras kartas, kaip sis mikroautobusas nestoja, pravaziuoja lyg nieko nematydamas…pikta, kai del tokiu vairuotoju neatsakingumo zmones veluoja i darbus ir panasiai…butu malonu, kad siam vairuotojui butu dar karta priminta, kad jo darbas ne tik vazineti nuo tasko A iki tasko B, bet ir sustoti keleiviui stabdant…
Atsakyti
Sveiki, labai noriu pagirti vairuotoją, važiuojantį Druskininkai-Vilnius (rugpjūčio 3, 10:30). Būdavo ir piktų, nemalonių, o šį kartą labai džiugu, kadangi labai malonus vairuotojas. Ne tik kad malonus, tačiau puikiai prajuokina keleivius. Tikrai smagu įsėsti į autobusą su šypsena :)
Atsakyti
Inga 2017-07-28 12:03:12
Sveiki, noriu pasiteirauti dėl kalbėjimo telefonu autobuse. Vakar teko važiuoti iš Šakių į Kauną ir buvau tiesiog priblokšta, kai vairuotojas grubiai apšaukė dėl kalbėjimo telefonu. Netenka dažnai važinėti autobusu, todėl nustebau išgirdusi apie tokį draudimą. Labai šiuolaikiškai reklamuojate wifi autobuse ir dviračių vežimo paslaugas, bet gal tuomet reikia skelbti ir tabu telefoniniams pokalbiams. Iki šiol labai džiaugiausi, kad kelionė autobusu yra tikrai patogi ir greita alternatyva automobiliui, bet toks grubus elgesys ir atgyvenusios pažiūros labai liūdina.
Jeigu pliurpiate garsiai telefonu nieko stebėtino, kodėl visas autobusas turi girdėti jūsų tauškalus? Tęko kartą važiuoti autobusu nuo Vilniaus iki Kauno ir klausytis kaip moteriškė stato savo vyrui klizmas, nes tas neprakakoja, arba be perstojo viduriuoja gleivėm ir pan. Bjauru! Įlipus į autobusą apžvelkit aplinką - visur yra ženklai - kalbėtis telefonu draudžiama, gerbkite save ir kitus keleivius
Atsakyti
Liepos 31 d. 16.25 val.važiavau „Kautros“ autobusu (valst. nr. HRP 314) iš Palangos į Alytų maršrutu Šventoji - Palanga - Klaipėda - Kaunas - Alytus - Druskininkai, vežiausi dviratį. Bilietą pirkau iš anksto ir rezervavau vietą dviračiui. Tačiau autobuso vairuotojas piktai pareiškė, kad dviračio jis nekels ir netvirtins, jei noriu vežtis, turiu pati prisitvirtinti. Po kelių minučių mano prašymų, nepatenkintas vairuotojas atidarė mažesnį bagažo skyrių ir pasakė, kad galiu ten dėti dviratį. Pamatęs, jog man sunkiai lenda ir stringa dviračio vairas, metė repliką: „moteriškė... kai važinėt tai nereikia pagalbos“. Tada pataisė dviratį ir kažką burbuliuodanas nuėjo. Kalbėjo visą laiką pakeltu balsu, tokiu paniekinančiu tonu, lyg aš norėčiau kažkokio negalimo ir neįmanomo dalyko. Man nuotaika buvo sugadinta visai dienai, jaučiausi pažeminta tokio bendravimo, buvau išsigandusi, kad liksiu stoty su savo dviračiu ir iš anksto pirktais bilietais. Tarp kitko, šio vairuotojo išvaizda buvo labai netvarkinga: be kaklaraiščio, marškiniai ant krūtinės atsagstyti, plaikstosi nesukišti į kelnes, plaukai riebaluoti. O ką bekalbėti apie vairavimo kokybę ir saugumą, jei visą kelią nuo Klaipėdos iki Kauno kaire ranka užkandžiavo - lukšteno saulėgrąžas (ar kažkokias panašias sėklas), kartais lukštus išmesdamas pro atidarytą langą, nusirankiodamas trupinius nuo pilvo. Taigi, 200 km atstumą vairuodamas dažniausiai viena ranka ir užsiimdamas pašaliniais dalykais, kėlė grėsmę keleivių, kurių buvo pilnas autobusas, saugumui. Kauno stotyje vienam iš keleivių paklausus, kada išvažiuosim iš Kauno, atsakymas buvo: „aš niekur nevažiuosiu, einu namo“. Pradėjus ir kitiems klausinėti išrėžė: „Už 10 minučių. Iš tikrųjų už 15, bet jums pasakysi penkiolika, tai nežinia kada ateisit.“ Akivaizdu, jog šis vairuotojas nenutuokia, kad egzistuoja tokie dalykai kaip bendrosios elgesio normos, bendravimo etika, bendravimo kultūra, vairuotojo etika. Keista, kad toks neatsakingas, nekultūringas, nemokantis bendrauti žmogus gali dirbti tokį darbą. Ir manau, sveiko proto vairuotojas nesiūlytų keleiviui pačiam tvirtinti dviračio ant autobuso dviračių laikiklio. Juk „Kautra“ neapmoko keleivių jais naudotis. O ir ūgis gali būti per mažas...
Atsakyti
Inga 2017-07-28 12:03:12
Sveiki, noriu pasiteirauti dėl kalbėjimo telefonu autobuse. Vakar teko važiuoti iš Šakių į Kauną ir buvau tiesiog priblokšta, kai vairuotojas grubiai apšaukė dėl kalbėjimo telefonu. Netenka dažnai važinėti autobusu, todėl nustebau išgirdusi apie tokį draudimą. Labai šiuolaikiškai reklamuojate wifi autobuse ir dviračių vežimo paslaugas, bet gal tuomet reikia skelbti ir tabu telefoniniams pokalbiams. Iki šiol labai džiaugiausi, kad kelionė autobusu yra tikrai patogi ir greita alternatyva automobiliui, bet toks grubus elgesys ir atgyvenusios pažiūros labai liūdina.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
vilija 2017-07-28 18:23:52
54 mikroautobuso vairuotuojo elgesys: 54 mikroautobuso vairuotuojas nesiteike sustoti siandien 18.15 Ganyklu stoteleje. Buvo bandoma stsbdyti 2 kartus bet veltui. Aplamai, dauguma vairuotuoju grubus, daznai nepatenkinti kad tenka vezti viena kekeivi i Sargenu gala, nes nori padukti atgal anksciau.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
54 mikroautobuso vairuotuojo elgesys: 54 mikroautobuso vairuotuojas nesiteike sustoti siandien 18.15 Ganyklu stoteleje. Buvo bandoma stsbdyti 2 kartus bet veltui. Aplamai, dauguma vairuotuoju grubus, daznai nepatenkinti kad tenka vezti viena kekeivi i Sargenu gala, nes nori padukti atgal anksciau.
Atsakyti
Sveiki, noriu pasiteirauti dėl kalbėjimo telefonu autobuse. Vakar teko važiuoti iš Šakių į Kauną ir buvau tiesiog priblokšta, kai vairuotojas grubiai apšaukė dėl kalbėjimo telefonu. Netenka dažnai važinėti autobusu, todėl nustebau išgirdusi apie tokį draudimą. Labai šiuolaikiškai reklamuojate wifi autobuse ir dviračių vežimo paslaugas, bet gal tuomet reikia skelbti ir tabu telefoniniams pokalbiams. Iki šiol labai džiaugiausi, kad kelionė autobusu yra tikrai patogi ir greita alternatyva automobiliui, bet toks grubus elgesys ir atgyvenusios pažiūros labai liūdina.
Atsakyti
Gerb. Komentatoriai - jeigu jūs žinotumėte, kokį ilgą varginantį darbą dirba Kautros vairuotojai, dar padėkotumėte jiems, kad saugiai jus pristato į atvykomo vietas. Jeigu norite, kad vairuotojai būtų mandagūs, bei kultūringi, ir patys taip elkitės! Kautros autobusai ne bankai, kad įlipus vairuotojas jums keistų €50 kupiūras, ne vaikų žaidimo aikštelės, kur jūsų nupopinti vaikai gali kelt bardaką, ir net ne baras, kur jūs gerbiamieji keleiviai leidžiate sau daunuot, girtuokliaut, kelt pretenzijas, ar grąsint darbo netekimu! Kaip vairuotojai jus gali gerbti, kai paprašę rimties atgalios gauna krūvas keiksmažodžių, bei turi klausyt jūsų burbuliavimų apie jų kultūros lygi! Gėdos turėkit! Vairuotojai nepraleidžia jūsų autobuso laukimo vietos, nes jiems tiesiog nepatogu užsukti - jie tiesiog yra pervargę, tiesiog pamiršta. Visiems jums iki vieno reiktų praleist su vairuotoju bent po savaitę kartu, kad suprastumėte kokia jų duona! Gražūs marškiniai ir parištas gražus kaklaraištis, tik tiek jūs matote. Šaunuoliai Kautros vairuotojai, laikykitės. Yra dar Lietuvoje žmonių, kurie žino, koks sunkus jūsų darbas.
Atsakyti
Eimantas 2017-07-23 20:46:27
Esame labai nepatenkinti.Šiandien lydėjau drauge į autobusų stotelę, autobuso maršrutas turėjo būti Baisogala-Šeduva 17:49 val.
Mes pajudėjom link stoteles be 10min. 18val. Bet autobuso vairuotojas pasirodė per anksti 17:40val. Prieš pat mūsų akis nuvažiavo nesustojas, o mes buvome kitoj kelio pusėje.Tai per šį vairuotoja teko laukti kito maršruto puse valandos.Autobuso vairuotojai, jeigu atvažiuojate anksčiau tai būkit malonūs ir palaukit, nes nesuprantu kam tuomet yra nustatytas laikas.Jie važiuoja savo nuožiūra!!!Dirbkit savo darba tinkamai.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Esame labai nepatenkinti.Šiandien lydėjau drauge į autobusų stotelę, autobuso maršrutas turėjo būti Baisogala-Šeduva 17:49 val.
Mes pajudėjom link stoteles be 10min. 18val. Bet autobuso vairuotojas pasirodė per anksti 17:40val. Prieš pat mūsų akis nuvažiavo nesustojas, o mes buvome kitoj kelio pusėje.Tai per šį vairuotoja teko laukti kito maršruto puse valandos.Autobuso vairuotojai, jeigu atvažiuojate anksčiau tai būkit malonūs ir palaukit, nes nesuprantu kam tuomet yra nustatytas laikas.Jie važiuoja savo nuožiūra!!!Dirbkit savo darba tinkamai.
Atsakyti
Šiandien, 16:28 aš ir dar du žmonės laukėme Kautros autobuso, kuris turėjo atvykti iš Marijampolės, Puskelnių stotelėje. Autobusas nepasirodė, o paskambinus į Marijampolės autobusų stotį paaiškėjo, kad autobusas seniai išvažiavęs. Vadinasi autobuso vairuotojas sąmoningai neatvažiavo nurodytu laiku į Puskelnių stotelę.
Žemas ir neatsakingas elgesys. Tikimės Kautros paaiškinimo dėl šios situacijos.
Atsakyti
cia su matilda matyt seses, kad abi vienodai rasot is to pacio telefono, ir dar brolis konstantinas ir is to paties, tai visa gimine seima rasit, labai malonu is jusu puses, kaip darzeli vaikai bambonke nepasidalija
Atsakyti
Birutė 2017-07-04 10:00:51
Taip labai nusivyliau, minėtu vairuotoju Liaudaitis. Esu pati pensininkė, ir ne visada galiu greitai įlipti į autobusą todėl buvo tokia situacija, kad prieš man lipant į autobusą vairuotojas pradėjo grubiai, kalbėt, kad lipk greičiau, aš ir taip vėluoju. Tuomet man taip pasidarė skaudu, kad aš serganti, negaliu greičiau įlipt. gerai kad šone buvo jaunas vaikinukas, kuris padėjo man greičiau įlipti.
tokiam nervus ant žmonių liejančiam vairuotojui dirbti nevalia. Atsiprašau, bet nuo to laiko autobusu daugiau nevažiuoju...
cia su matilda matyt seses, kad abi vienodai rasot is to pacio telefono
Atsakyti
oj ponia cia juk ne maksima, kai kasininle nueina i sandeli ir seife pasiima pinigu grazai ir atsinesa, cia yra autobuso vairuotoja konduktore, kuri vairuoja ir paima pinigus uz bilietus, , ne kiekvienas gali sau leist turet grzai savu pinigun kelis simtus auru, cia milijonu neuzdirbama, visi yra isleidziama, o jos dar turi ir seimas, vaikus, taip kad mano mamymu jus turit pasirupint kad pinigai butu be grazos, ar bent su simboline graza, supraskit jei visi atleks su 50 euru, tai vairuotojai net menesio algos neuzteks grazai, kiek zinau pinigu grazai kasa neduoda lt marsrutuos, tai cia jusu beda, , gadinat sau ir kitiem keleiviam nuotaika nuotaika, o gal ta ryta ne ant tos kojos atsikelet ar naktu blogai miegojot, tasi dabar issiliest norejom ant nekaltos zmogaus, tai jum turetu but didele geda, , , , ,
Atsakyti
Vaziavau is Kauno I Rokiski 6.15h, vairavo moteris.Vairuotoja elgesi nemandagiai, neadekvaciai.Jau Kaune liepe eiti I autobuso gala, nes tuoj prasides telefoniniai skambuciai.Pavaziavus, vienai keleivei ilipus vairuotoja neturejo grazos is 50euru ir kazi kuo butu pasibaige jei keleiviai nebutu iskeite pinigu.paprasius zmogaus sustoti ir isleisti ne stoteleje atreze:-stosiu ten kur visus isleisiu.Keleiviai jautesi nemaloniai....liepos men 6 d
Atsakyti
Neringa 2017-07-05 16:30:08
Važiavau su vairuotoju Laurynu reisu Kaunas-Žagarė nemažą atstumą. Buvau labai maloniai nustebinta jauno vairuotojo linksmu, kultūringu, pagarbiu elgesiu su keleiviais. Kelionės metu džiugino jo gera nuotaika, lengvi pajuokavimai, pagalba keleiviams su bagažu. Kelionė su šiuo vairuotoju tikrai neprailgo, ačiū jam už puikią kelionę :)
Laba diena,

Džiaugiamės, kad mūsų vairuotojas puikiai atliko savo darbą. Jam Jūsų padėką parduosime :)

Ateityje kreipkitės: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Važiavau su vairuotoju Laurynu reisu Kaunas-Žagarė nemažą atstumą. Buvau labai maloniai nustebinta jauno vairuotojo linksmu, kultūringu, pagarbiu elgesiu su keleiviais. Kelionės metu džiugino jo gera nuotaika, lengvi pajuokavimai, pagalba keleiviams su bagažu. Kelionė su šiuo vairuotoju tikrai neprailgo, ačiū jam už puikią kelionę :)
Atsakyti
Taip labai nusivyliau, minėtu vairuotoju Liaudaitis. Esu pati pensininkė, ir ne visada galiu greitai įlipti į autobusą todėl buvo tokia situacija, kad prieš man lipant į autobusą vairuotojas pradėjo grubiai, kalbėt, kad lipk greičiau, aš ir taip vėluoju. Tuomet man taip pasidarė skaudu, kad aš serganti, negaliu greičiau įlipt. gerai kad šone buvo jaunas vaikinukas, kuris padėjo man greičiau įlipti.
tokiam nervus ant žmonių liejančiam vairuotojui dirbti nevalia. Atsiprašau, bet nuo to laiko autobusu daugiau nevažiuoju...
Atsakyti
Skaitau, komentarus ir taip pat galiu pritarti dėl vairuotojo JONAS LIAUDAITIS.
Dažnai važiuoju šiuo maršrutu į Druskininkus. Ponas Jonas labai nemandagus, grubus, visada nemaloniai kalba, keikiasi, ir ypač ant tų žmonių, kurie yra už jį vyresni. Labai gaila, kad KAUTRA leidžia dirbti tokiems, neišsilavinusiems vairuotojams. Esu ne viena nusiskundusi. Yra ir daugiau šia kryptimi vairuojančių konduktorių, kurie taip pat yra nemandagūs. Labai nusivyliau, darbo kokybe, nemandagumu. Iš tiesų esu ne vienintelė kuri skundžiasi, bet kaip paskaičiau komentarą pono KONSTANTINO. tai net nustėrau, kad taip buvo pasielgta su senu žmogumi. BAISU, GĖDA.
Atsakyti
Esu pastovus šios krypties : VILKAVIŠKIS-DRUSKININKAI keleivis. Šis vairuotojas JONAS LIAUDAITIS yra labai nemandagus, grubus vairuotojas. Šiandien t. y Liepos 03 d. važiavau, kaip visuomet šiuo maršrutu. Ir į autobusą įlipo senyvas žmogus apie 85 metų. Jis paprašė vairuotojo kelionės bilieto ir visas drebantis padavė vairuotojui pinigėlius, ponas Liaudaitis konduktorius 000505, sako : dar trūksta Jum pinigų. Tada senukas drebančiomis rankomis išsitraukė iš švarko kišenės piniginę o ponas vairuotojas pradėjo šaukti : AR DAR ILGAI MANE GAIŠINSI. AR PAŽYMĖJIMĄ TURI ?
Atsiprašau, bet jau iš karto buvo galima matyti, kad žmogus tikrai turi pažymėjimą. Tada senukas padavė pažymėjmą, tuos pinigėlius, kiek reikia ir ėjo atsisėst o ponas LIAUDAITIS rėkia ant viso autobuso : (KEIKSMAŽODIS) PER ŠITĄ ASILĄ NETOKĮ BILIETĄ IŠMUŠIAU....
visi autobuso keleiviai buvo pakraupę... Jis nesiklausė žmonių nuomonės o pasigarsino radiją ir važiavo toliau.
JAU ne pirmas kartas, kaip ponas Jonas taip elgiasi. Arba sudrausminkite jį arba aš kreipsiuosi, kur tik galima, kad šis ponas mandagiau, elgtųsi. Tikrai labai baisu, net ir važiuoti su juo...
Atsakyti
Jau ne pirmas kartas kai 54 marsrutinis taksi nuvaziuoja anksciau.Siandien prie Savo prekybos centro turi buti 21.18 o nuvaziavo 21.13. Gal galetu vairuotojai laikytis grafiko, ar vaziuoja kaip nori!

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B-104, LT-02189 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus:Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygosarba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val.Lietuva – Lenkija –...
NTEX
Adresas: Ukmergės g. 369A, LT-12142 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Saugesnis krovinių gabenimas su NTEX NTEX yra Švedijos vidutinio dydžio transporto ir ekspedijavimo kompanija skirta padaryti jūsų krovinių gabenimą saugesniu ir patogesniu dėl lankstumo, kūrybiškumo ir dėmesio klientui. Nesvarbu ar Jūs naudojatės mūsų jūrų transporto, oro transporto, kelių transporto ar trečiosios...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

"Mercedes-Benz" aplenkė BMW ir "Audi" gamintojus
"Mercedes-Benz" aplenkė BMW ir "Audi" gamintojus 10-16 21:39
"Mercedes-Benz" E klasės sedano, taip pat atnaujintų SUV modelių populiarumas leido šiam gamintojui aplenkti BMW ir "Audi" bei tapti prabangių automobilių segmento lyderiu.
Žiniasklaida: Rusija planuoja išleisti kriptorublį
Žiniasklaida: Rusija planuoja išleisti kriptorublį 10-16 18:40
Rusija gali tapti pirmąją pasaulio šalimi, kuri išleis savo kriptovaliutą.
Buvęs VAE vadovas kaltinamas piktnaudžiavimu tarnyba
Buvęs VAE vadovas kaltinamas piktnaudžiavimu tarnyba 10-16 18:34
Rimantas Vaitkus, buvęs Visagino atominę jėgainę turėjusios statyti "VAE SPB" vadovas, kaltinamas padaręs bendrovei 0,9 mln. Eur žalos.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jūs rūkote?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Hewlett-Packard 21,71 +6,42%
Avon 2,39 +3,46%
Western Digital 87,80 +2,38%
Monsanto 122,30 +1,99%
FedEx 222,22 -1,26%
Humana 237,73 -1,54%
Wells Fargo 53,69 -2,75%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kava 144,10 -4,68%
Cukrus 27,83 -2,11%
Varis 5719,76 +2,15%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Anglis 85,67 +6,93%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Auksas 1260,26 +1,14%