VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Kautra, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Kautra

Atsiliepimai apie Kautra, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Kautra, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Važinėju troleibusais ir autobusais, bet kartais tenka keliauti ir mikroautobusu. Jau nekalbant apie vairuotojų vairavimo stilių - atrodo, kad vežami ne žmonės, o bulvių maišai, bet ir labiau šiltesnėmis dienomis, net nesugeba įjungti kondicionieriaus. Tiek 53, tiek 56 numerių mikroautobusai. Žmonės važiuoja raudonais veidais, nėr kuo kvėpuot. Jau nekalbant apie tai, kad labai karšta, bet ir pradeda svaigti galva ir dusinti. Pernai net karščiausiomis dienomis kondicionierius buvo išjungtas. Galvokit, kaip šitą išspręst, nes taip ilgiau tęstis negali.
Atsakyti
Vilnius-Kaunas 2017m. Gegužes 15d. 17;30h. Vairuotojas vairuodamas žaidė su telefonu keliones metu.
Atsakyti
Sveiki, pastebiu amžiną problemą ir nesuprantu, kodėl taip yra. Pvz., 7.20 maršrutas Kaunas - Marijampolė - Vilkaviškis - Kybartai - Vištytis kažkodėl paskirtas važiuoti mažulytis mikriukas, kai naudingiau būtų didesnis autobusas, nes žmonių krūva, šiandien net nebepardavė bilieto, nes nėra vietų, o dar 10 min iki mikriuko išvykimo. Tikrai nusivyliau, nes vadinasi bilietą reikia pirkt kelias dienas prieš arba į stotį atvykti valanda prieš savo kelionę, kad nelikčiau be vietos...
Atsakyti
Laba Diena, Laura Pirmiausia pradekime nuo to, kad įlipus y mikriuką reikėtu pasakyti “LABA DIENA”

Taip mes vežiojame žmones ir kroviniu neimame. Tokiu kaip Bulvių maišu, buroku, ir kt.

Labai gerai pastebiu, kad jus labai nesaugiai jauciates stovėdama, nors buvo laisvos vietos, sugebate laikytis viena ranka, kita ranka laikyti telefoną ir naršyti “Facebook” tinkle, stovėdama mikriuke sugebate, matyti Posūkius, kuriu “ale nerodau” nustatote išsivaizduojama greiti pagal stulpu pravaziavima. Super talentinga mergina esate. Nors mano akimis tai buvo paprastas atsitiktinis kliūties vengimas. Kiek pastebėjau jums labai gerai sekasi regitroje laikyti egzaminą po kurio sugebėjote apskusti ir regitra Ačiū geros jums dienos Laukiame sugrystant. Tik su nuotaika :)
Atsakyti
Balandžio 27d. 13:40 val. maršrutu Kaunas - Šakiai - Marijampolė važiavo itin mandagus ir linksmas vairuotojas. Būtų gerai, jeigu tokių būtų daugiau :)
Atsakyti
Kautra 2017-04-27 09:35:19
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Ne viena karta esu vaziavus ir viskas gerai o jei jums kazkas netinka vaziuokit autobusais
Atsakyti
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
ausra 2017-04-25 19:32:37
Laba diena, vaziavau 2017 04 24 jusu reisu 07 val KAUNAS-ALYTUS-DRUSKININKAI, labai malonus ir mandagus, auksto lygio vairuotojas, aciu uz malonia kelione.
Sveiki Aušra,

Visada džiugu girdėti teigiamus atsiliepimus apie mūsų teikiamas paslaugas. Dedame dideles pastangas, kad mūsų vairuotojai ne tik saugiai Jus nuvežtu į Jūsų kelionės tikslą, bet ir kad būtumėte tinkamai aptarnauta :)

Jei ateityje turėsite pastebėjimų prašysime juos rašyti el. Paštu: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena, vaziavau 2017 04 24 jusu reisu 07 val KAUNAS-ALYTUS-DRUSKININKAI, labai malonus ir mandagus, auksto lygio vairuotojas, aciu uz malonia kelione.
Atsakyti
Vitalija 2017-04-21 14:38:19
Sveiki. Norejau paklausti kaip cia vaziuoja tas 56 mikro autobusas. Is Neveroniu isvaziuot tai kazkoks kosmaras, grafike raso kad turi buti o isejus anksciau pralauki ilga laika o mikriuko nebuna, jau ne pirmas toks atvejis. Y darba ryte isvaziuot laiku neimanoma nes isvaziuoja visada veliau nei parasyta, arba is vis nebuna. Nesuprantu cia jie vaziuoja kaip nori..
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Lina 2017-04-20 23:02:32
Laba diena,
darbo dienomis rytais vykstu į darbą 57 marsruto mikroautobusu (į miesto centrą). Jau trečia diena nėra mikroautobuso, kuris pagal grafiką turi būti 7:45 Kovo 11-osios gimnazijos stoteleje. Ankstesniu laiku (7:34) vykti nežadu, netikslinga. Kovo 11-osios gatveje bunu jau 7:37, turiu pakankamai laiko nepraleisti reikalingo mikroautobuso, bet ankstesniu laiku jis nepravažiuoja. 54 mikroautobusas pravažiuoja 7:44 ar panašiai, vadinasi laikosi grafiko. Kur dingo 57? Jeigu pakeitėt grafikus tai prašome juos paskelbti. Ar gali buti 25 minučių pertrauka? 7:58 atvyksta 57, kuriuo važiuojant vėluoju į darbą. Kam tada reikalingas nuolatinis bilietas, jei negaliu naudotis kokybiška paslauga? Pinigai už orą!
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Sveiki. Norejau paklausti kaip cia vaziuoja tas 56 mikro autobusas. Is Neveroniu isvaziuot tai kazkoks kosmaras, grafike raso kad turi buti o isejus anksciau pralauki ilga laika o mikriuko nebuna, jau ne pirmas toks atvejis. Y darba ryte isvaziuot laiku neimanoma nes isvaziuoja visada veliau nei parasyta, arba is vis nebuna. Nesuprantu cia jie vaziuoja kaip nori..
Atsakyti
Laba diena,
darbo dienomis rytais vykstu į darbą 57 marsruto mikroautobusu (į miesto centrą). Jau trečia diena nėra mikroautobuso, kuris pagal grafiką turi būti 7:45 Kovo 11-osios gimnazijos stoteleje. Ankstesniu laiku (7:34) vykti nežadu, netikslinga. Kovo 11-osios gatveje bunu jau 7:37, turiu pakankamai laiko nepraleisti reikalingo mikroautobuso, bet ankstesniu laiku jis nepravažiuoja. 54 mikroautobusas pravažiuoja 7:44 ar panašiai, vadinasi laikosi grafiko. Kur dingo 57? Jeigu pakeitėt grafikus tai prašome juos paskelbti. Ar gali buti 25 minučių pertrauka? 7:58 atvyksta 57, kuriuo važiuojant vėluoju į darbą. Kam tada reikalingas nuolatinis bilietas, jei negaliu naudotis kokybiška paslauga? Pinigai už orą!
Atsakyti
Rūta 2017-04-18 15:49:33
Laba diena, šiandien 2017 metų balandžio 18 dieną važiuoju Kautros autobusu Druskininkai - Šiauliai į Kauną (ekspresu). Vairuotojas labai nemandagus, intnetą atjungė, naudotis telefonu draudžia... Labai nemalonu turėti valandos laiko kelionę, su nemandagiais vairuotojais
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Laba diena, šiandien 2017 metų balandžio 18 dieną važiuoju Kautros autobusu Druskininkai - Šiauliai į Kauną (ekspresu). Vairuotojas labai nemandagus, intnetą atjungė, naudotis telefonu draudžia... Labai nemalonu turėti valandos laiko kelionę, su nemandagiais vairuotojais
Atsakyti
Rokas 2017-04-16 19:10:08
Idomu kokia teise jusu vairuotajas gali pravaziuot pro sustojima 10 min pries nurodyta laika tvarkarastyja. Tai yra paskutinis autobusas man i Kauna. Kadangi tai yra jusu imones klaida, tai labai noriu isgirst priezasty kodel taip nutiko ir kaip ma gryzt i Kauna. As moku mokesciu ir tokie kaip jus ir jis gauna algas, bet savo darbo neatlieka. Jusu darbuotojei Kaip alkoholikai, daro ka nori. Visu pirma jum neatnesa pajamu kures pakeliui turetu surinkt is keliaiviu, ar jus jau tokie axujieni, kad cia gali isdarynet bet ka.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt. Taip pat E.laiške prašome patikslinti iš kurios vietos vykote į Kauną? Pridėkite tikslią datą ir laiką.
Atsakyti
Idomu kokia teise jusu vairuotajas gali pravaziuot pro sustojima 10 min pries nurodyta laika tvarkarastyja. Tai yra paskutinis autobusas man i Kauna. Kadangi tai yra jusu imones klaida, tai labai noriu isgirst priezasty kodel taip nutiko ir kaip ma gryzt i Kauna. As moku mokesciu ir tokie kaip jus ir jis gauna algas, bet savo darbo neatlieka. Jusu darbuotojei Kaip alkoholikai, daro ka nori. Visu pirma jum neatnesa pajamu kures pakeliui turetu surinkt is keliaiviu, ar jus jau tokie axujieni, kad cia gali isdarynet bet ka.
Atsakyti
Sigaa 2017-04-06 15:05:34
Šiandieną važiavau su 52mikriuku. Paprasiau isleisti prie vilijampoles turgaus esancioje stoteleje bet pasake kur iseis ten išleis, taigi isleido 3eismo juostoje viduri kelio. Kur teko eiti pro vaziuojancias kitas masinas kur neatsargu ir draudziama eiti. Ne viena kart mikriukas yra net nesustojes. O daznai veluoja. Per mikriuku kalte ypac nr54 tenka veluoti i darba del ju velavimu arba nesustojimu.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Sveiki, norėjau paklausti kokiu pagrindu pabranginote tarpmiestinius bilietus. Pzv. iš Kauno į Ukmergę bilietas dar prieš savaitę buvo 5.10 eur., dabar gi jau 5.40 eur. Kai kitų vežėjų taip ir liko 5.10 ar net pigiau. Atidarę Kauno autobusų stotį, gyrėtės, kad bilietai nebrangs, bet jau ir taip buvote pakėlę kainas gruodžio mėn., nes bilietas iš Kauno į Ukmergę kainavęs 4.90 eur. pabrango iki 5.10 eur., niekur nei žodeliu neužsiminėte, o tik gyrėtės kad kaina tokia pati liks. Labai negražu iš jūsų pusės, nes kai kainą nors ir 10 centų nuleidžiat visada pranešate spaudai. Autobusas beje pustuštis važiavo, darykit išvadas.
Atsakyti
Šiandieną važiavau su 52mikriuku. Paprasiau isleisti prie vilijampoles turgaus esancioje stoteleje bet pasake kur iseis ten išleis, taigi isleido 3eismo juostoje viduri kelio. Kur teko eiti pro vaziuojancias kitas masinas kur neatsargu ir draudziama eiti. Ne viena kart mikriukas yra net nesustojes. O daznai veluoja. Per mikriuku kalte ypac nr54 tenka veluoti i darba del ju velavimu arba nesustojimu.
Atsakyti
Vanesa 2017-04-03 14:35:26
Mikroautobusu vairuotojai labai neatidus. Nesaugiai vaziuoja. Šiandien (04-03) važevau ir ilipant i 52mikroautobusa pradejo uzdarinet duris ir mane truputi suspaude.
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Deivydas 2017-04-01 13:24:52
Laba diena, noriu pranešti, kad jau ne pirmą kartą Kauno mieste maršrutinis mikroautobusas 54nr. Sargėnai - Plento g. neatvyksta laiku į stotelę, maniau vienkartinis atvejis bet tai pastebiu jau 3 kartą per pora savaičių, šiandien mikroautobusas šilainių poliklinikos stotelėje turėjo atvažiuoti 09:31, laukiau nuo 09:25 ir atvažiavo tik 09:45. Data: 2017.04.01
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Mikroautobusu vairuotojai labai neatidus. Nesaugiai vaziuoja. Šiandien (04-03) važevau ir ilipant i 52mikroautobusa pradejo uzdarinet duris ir mane truputi suspaude.
Atsakyti
Laba diena, noriu pranešti, kad jau ne pirmą kartą Kauno mieste maršrutinis mikroautobusas 54nr. Sargėnai - Plento g. neatvyksta laiku į stotelę, maniau vienkartinis atvejis bet tai pastebiu jau 3 kartą per pora savaičių, šiandien mikroautobusas šilainių poliklinikos stotelėje turėjo atvažiuoti 09:31, laukiau nuo 09:25 ir atvažiavo tik 09:45. Data: 2017.04.01
Atsakyti
Gintarė 2017-03-26 17:17:22
Sveiki, jau ne pirmą kartą važiuojama su vairuotoju Edvinu Blusiu (jei teisingai pamenu pavardę). Labai šaunus malonus ir paslaugus žmogus, kelionė tikrai tampa malonesnė, vien klausant kaip jis padeda vyresniems žmonėms, kaip mandagiai ir maloniai atsako į elementarius klausimus kurių per dieną išgirsta begales ir tų pačių. Taigi noriu pasidžiaugti jog yra tokių malonių žmonių.
Sveiki,

Gintare, džiugu girdėti gražius atsiliepimus apie mūsų vairuotojus. Mes visada stengiamės dėl savo klientų. :)
Atsakyti
Ridas 2017-03-25 17:28:18
Sveiki, esu labai patenkintas jusu avialinijomis. Vaziuodamas su jusu naujuoju 2 aukstu autobusu jauciausi patogiai, yra viskas, kas kelione daro patogia.
Ridai,

Dėkojame už gražius žodžius. Kiekvienais metais investuojame į naujus autobusus, todėl keliaujant mūsų autobusais kelionė itin patogi. Kitą kartą važiuodamas mūsų "Pliuso" autobusu išmėginkite mūsų media centrą.
Atsakyti
Vygandas Povilas Mastavičius 2017-03-24 19:20:33
Laba diena,

2017.03.24 d. Vakarop, apie 18:30 val. Pirkau elektroninį bilietą maršrutu Vilnius-Kaunas. Atlikus mokėjimą, bilietą gavau elektroniniu paštu nuoroda. Nieko neįtaręs, iškart nuėjau į traukinį ir parodžiau vairuotojui bilietą bei nuolaidą patvirtinantį pažymėjimą. Vairuojas jokių pastabų neturėjo ir leido sėstis į savo keleivio vietą. Tikrai prieš išvykstant autobusui, vairuotojas pasiteiravo parodyti bilietą dar kartą ir informavo, jog bilietas iš tikrųjų yra 25d., t. y. Rytojui. Vairuotojui pasakiau, jog tikrai užskinėjau šiandien dienai ir artimiausiam reisui, tačiau iš vairuotojo sulaukiu komentaro, jog tai be jo problemos, kelionės dokumente, kurį jis turėjo, manęs if dar viejos merginos nebuvo įrašyta. Taip pat vienai merginai toki pat situacija įvyko. Kadangi ji turėjo grynųjų, nusipirko bilietą dar kartą, bet jau iš vairuotojo. Kadangi aš neturėjau grynųjų, pasiteiravau, jog išsigryninsiu ir tuojau pat gryšiu, bet vairuotojas pasakė, jog neketina laukti, nes turi pradėti kelionę. Tuo pačiu pasiūlė keliauti kitu artimiusiu traukiniu. Likau labai nusivylęs Kautros teikimomis paslaugomis. Vykstu Kainan kiekvieną savaitgalį ir penktadienį. Toks incidentas pirmas. Vairuotojas net nesistengė išspręsti situacijos. Labai norėčiau, jog atsakingas asmuo įmonėje išsiaiškintų dėl kokių IT problemų bilietą sistema sugeneravo rytojaus dienai, ir ne man vienam. Taip pat tikiuosi atgauti prarastus pinigus, nors tai menkai guodži, kadangi prarasiu daugiau laiko nei verti pinigai, sumokėti už bilietą..
Laba diena,

Perkant bilietą visada reikia atsižvelgti į datą. Nusipirkus bilietą ne tai dienai visada jį galima sugrąžinti valandai iki kelionės fakto. Kitą kartą perkant bilietą siūlome būti atidesniam ir gerai įsitikinti ar perkate bilietą reikalingai dienai. Su vairuotoju išsiaiškinsime ar buvo galimybė Jūsų palaukti, nes mūsų grafikai yra įtempti ir ne laiku išvažiuojantys autobusai trukdo kitiems atvykstantiems keleiviams.
Atsakyti
Sveiki, jau ne pirmą kartą važiuojama su vairuotoju Edvinu Blusiu (jei teisingai pamenu pavardę). Labai šaunus malonus ir paslaugus žmogus, kelionė tikrai tampa malonesnė, vien klausant kaip jis padeda vyresniems žmonėms, kaip mandagiai ir maloniai atsako į elementarius klausimus kurių per dieną išgirsta begales ir tų pačių. Taigi noriu pasidžiaugti jog yra tokių malonių žmonių.
Atsakyti
Sveiki, esu labai patenkintas jusu avialinijomis. Vaziuodamas su jusu naujuoju 2 aukstu autobusu jauciausi patogiai, yra viskas, kas kelione daro patogia.
Vygandas Povilas Mastavičius
2017-03-24 19:20:33 IP 188.69.198.54
Atsakyti
Laba diena,

2017.03.24 d. Vakarop, apie 18:30 val. Pirkau elektroninį bilietą maršrutu Vilnius-Kaunas. Atlikus mokėjimą, bilietą gavau elektroniniu paštu nuoroda. Nieko neįtaręs, iškart nuėjau į traukinį ir parodžiau vairuotojui bilietą bei nuolaidą patvirtinantį pažymėjimą. Vairuojas jokių pastabų neturėjo ir leido sėstis į savo keleivio vietą. Tikrai prieš išvykstant autobusui, vairuotojas pasiteiravo parodyti bilietą dar kartą ir informavo, jog bilietas iš tikrųjų yra 25d., t. y. Rytojui. Vairuotojui pasakiau, jog tikrai užskinėjau šiandien dienai ir artimiausiam reisui, tačiau iš vairuotojo sulaukiu komentaro, jog tai be jo problemos, kelionės dokumente, kurį jis turėjo, manęs if dar viejos merginos nebuvo įrašyta. Taip pat vienai merginai toki pat situacija įvyko. Kadangi ji turėjo grynųjų, nusipirko bilietą dar kartą, bet jau iš vairuotojo. Kadangi aš neturėjau grynųjų, pasiteiravau, jog išsigryninsiu ir tuojau pat gryšiu, bet vairuotojas pasakė, jog neketina laukti, nes turi pradėti kelionę. Tuo pačiu pasiūlė keliauti kitu artimiusiu traukiniu. Likau labai nusivylęs Kautros teikimomis paslaugomis. Vykstu Kainan kiekvieną savaitgalį ir penktadienį. Toks incidentas pirmas. Vairuotojas net nesistengė išspręsti situacijos. Labai norėčiau, jog atsakingas asmuo įmonėje išsiaiškintų dėl kokių IT problemų bilietą sistema sugeneravo rytojaus dienai, ir ne man vienam. Taip pat tikiuosi atgauti prarastus pinigus, nors tai menkai guodži, kadangi prarasiu daugiau laiko nei verti pinigai, sumokėti už bilietą..
Atsakyti
Gintare 2017-03-22 16:01:55
Mažeikiai - Šiauliai - Kaunas - Alytus Kautros autobuso vairuotojas kuris iš Šiauliu turi išvykti 15:50 labai nemandagus keleivio atžvilgiu priekaištavo dėl to kad reikėjo duris atidaryti ir ileisti reke kad man laikas išvažiuoti gal dar 10 min pastovim labai nekulturingas vairuotojas
Laba diena,

Dėkojame už pranešimą, situaciją aiškinsimės. Dėl kilusių nesklandumų kelionės metu prašome kreiptis e.paštu į: kokybė@kautra.lt
Atsakyti
Mažeikiai - Šiauliai - Kaunas - Alytus Kautros autobuso vairuotojas kuris iš Šiauliu turi išvykti 15:50 labai nemandagus keleivio atžvilgiu priekaištavo dėl to kad reikėjo duris atidaryti ir ileisti reke kad man laikas išvažiuoti gal dar 10 min pastovim labai nekulturingas vairuotojas
Atsakyti
Kautra 2017-03-20 09:14:15
Laba diena,

Dėkojame, kad naudojatės mūsų paslaugomis. Deja, bet kartais dėl techninių kliučių (gedimo ar spūsčių kelyje) siunta gali vėluoti. Dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis į kokybe@kautra.lt
Nebuvo nei techninės kliūtys, nei spūstys. Autobusas jau buvo atvykęs iš nurodytos stotelės, bet siuntų neperdavęs. O tik po poilsio (apie 40 min), atvykęs į kitą stotelę, tolimesniam važiavimui, atnešė siuntas.
Atsakyti
Asta 2017-03-18 13:22:51
Sveiki, siuntos išsiuntimo lapelyje nurodytas siuntos pristatymo laikas, deja, atvykus nurodytu laiku, reikėjo laukti + 35 min. kol gavome siuntą. Buvo labai liūdna, nes siuntą reikėjo išsiųsti toliau ir dėl uždelsto laiko nebespėjau to padaryti.
Laba diena,

Dėkojame, kad naudojatės mūsų paslaugomis. Deja, bet kartais dėl techninių kliučių (gedimo ar spūsčių kelyje) siunta gali vėluoti. Dėl detalesnės informacijos prašome kreiptis į kokybe@kautra.lt
Atsakyti
Sveiki, siuntos išsiuntimo lapelyje nurodytas siuntos pristatymo laikas, deja, atvykus nurodytu laiku, reikėjo laukti + 35 min. kol gavome siuntą. Buvo labai liūdna, nes siuntą reikėjo išsiųsti toliau ir dėl uždelsto laiko nebespėjau to padaryti.
Atsakyti
Mindaugas 2017-03-12 11:02:38
2017.03.12.Praveskit kursus del kulturos savo varuotojams cia butent 10.55 Vilkaviskis Panevezys per Kauna.ar jus speceliai juos taip mokot mandagumo nulis.
Laba diena,

Mes itin didelį dėmesį skiriame vairuotojų darbo kokybei gerinti, vairuotojams reguliariai vedame mokymus įvairiomis temomis. Prašome plačiau papasakoti apie įvykį e.laišku: kokybe@kautra.lt
Atsakyti
2017.03.12.Praveskit kursus del kulturos savo varuotojams cia butent 10.55 Vilkaviskis Panevezys per Kauna.ar jus speceliai juos taip mokot mandagumo nulis.
Atsakyti
Rytis 2017-03-09 13:21:07
Ne pirmą kartą sutinku tokių vairuotojų, bet šis kartas buvo viršūnė.. Žiežmariai - kaunas 12.53 - 13-35. Paprašiau vairuotojo sustoti autostrados stotėlėje kitapus lytagros. Anksčiau jokių problemų nebūdavo, išleisdavo. Šiandien sulaukiau labai grubaus atsakymo. Paklausus kodėl ne? Atsakė: euras ir paleidžiu. Nežinau jūs gal algas pakelkit jiems, kad nuotaika pakiltų, nes toks pasipelnymo būdas nepriimtinas.
Sveiki,

Dėkojame, kad pranešėte. Autobusai stoja tik maršrute numatytose stotelėse ir tik išimtinais atvejais, kai žmogus yra senyvo amžiaus ar su judėjimo sutrikimais mes paleidžiame kaip įmanoma arčiau. Dėl bendravimo su klientais mes šnekėsimės su vairuotoju ir tikimės, kad Jūs toliau džiaugsitės mūsų kelionėmis. Jei ateityje turėsite pastebėjimų/skundų dėl mūsų vairuotojų darbo kreipkitės tiesiai į kokybe@kautra.lt.
Atsakyti
Ne pirmą kartą sutinku tokių vairuotojų, bet šis kartas buvo viršūnė.. Žiežmariai - kaunas 12.53 - 13-35. Paprašiau vairuotojo sustoti autostrados stotėlėje kitapus lytagros. Anksčiau jokių problemų nebūdavo, išleisdavo. Šiandien sulaukiau labai grubaus atsakymo. Paklausus kodėl ne? Atsakė: euras ir paleidžiu. Nežinau jūs gal algas pakelkit jiems, kad nuotaika pakiltų, nes toks pasipelnymo būdas nepriimtinas.
Atsakyti
Gabija 2017-02-24 14:55:17
2017.02.24 diena 14.20 val važiavau express autobusu Vilnius-Alytus. Esu pasibaisejusi vairuotojo elgesiu. Negana to, jog vairuodamas kalbėjo mobiliuoju telefonu, taip pat labai nemandagiai elgėsi su keleiviais, netgi panaudojo fizinę jėgą prieš senyvo amžiaus moterį. Kaip supratau, moteris neturėjo nusipirkusi išankstinio bilieto kasose, ir ketino pirkti iš vairuotojo, bet autobuse buvo likę tik kelios vietos, tadėl vairuotojas liepė išlipti iš autobuso ir netgi jėga ją išstūmė. Čia taip normalu elgtis? Suprantu, kad pirmenybė teikiama keleiviams su išanktiniais bilietais, tačiau stumdyti seną moterį yra nežmoniška.
Gabija,

Dėkojame, kad pranešėte. Situaciją aiškinsimės. Tikimės, kad panašių situacijų nepasitaikys ateityje ir Jūs džiaugsitės mūsų paslaugomis.
Atsakyti
2017.02.24 diena 14.20 val važiavau express autobusu Vilnius-Alytus. Esu pasibaisejusi vairuotojo elgesiu. Negana to, jog vairuodamas kalbėjo mobiliuoju telefonu, taip pat labai nemandagiai elgėsi su keleiviais, netgi panaudojo fizinę jėgą prieš senyvo amžiaus moterį. Kaip supratau, moteris neturėjo nusipirkusi išankstinio bilieto kasose, ir ketino pirkti iš vairuotojo, bet autobuse buvo likę tik kelios vietos, tadėl vairuotojas liepė išlipti iš autobuso ir netgi jėga ją išstūmė. Čia taip normalu elgtis? Suprantu, kad pirmenybė teikiama keleiviams su išanktiniais bilietais, tačiau stumdyti seną moterį yra nežmoniška.
Atsakyti
Blogiausia imone su kokia teko vaziuoti, tiek vairuotojai nera ne kompetetingi, kartais atrodo kad nei vienas vairuotojas neturi vairuotojo pazymejimo... Kosmaras o ne imone! Ziema visada salta, vasara karsta, nieko gero ir niekam nerekomenduoju! Yra neblogu autobusu bet nera tinkamo aptarnavimo... Kosmaras!!!
Atsakyti
Sveiki,
Naudojuosi 51 maršruto mikroautobuso paslaugomis.pagirtina, kad galima įsigyti nuoltinį, tik nesuprantama, kodėl nėra bilietų be šeštadienių ir sekmadienių? Ir blogiausias dalykas, kad mikroautobuso grafikas labai nelankstus, kalbu apie paskutinį vakarinį važiavimą.Dirbu iki 20 val, tai labai nepatogu.Negi negalima grafiką pritaikyti keleiviams, o ne vairuotojams?Pravažiavimą sureguliuoti brangiai sugebat, o komforto-minimaliai.Dar- prašom sutikrinti 150 autobuso grafiką, realybė skiriasi nuo grafiko internete.
Pagarbiai, Vida
Atsakyti
laba diena.Noreciau paklausti kodel nuo vasario 1 dienos 33 nr autobusas vaziuos tik nuo 6 valados tai yra nuo Girstucio sustojimo kai mes dirbantys zmones darbo vieta Draugystes gatveje LITTELFUSE imone.Kai musu imoneje darbas prasideda nuo 6 val. NELABAII SUPRANTAMA kas cia su kuo derinama.kai mes laiku negalesime patekti i darbus. KODEL TAIP NEATSAKINGAI keiciamas vaziavimo tvarkarastis
Atsakyti
Noriu pasakyti kad jau kelinta karta 55 Kauno mikriukas nepasirodo isvis nuo Pakrascio g 17.10h o vakar teko laukti 35 min prie -11 temperaturos baisiai susalau ne tik as bet ir kiti stotelej lauke zmones...+ asesu besilaukianti moteris jus gal tyciojates???? Jei susirgsiu privataus kaltinimo tvarka kreipsiuosi i teisma pridedu jums duoto bilieto ceki mikriukininko kuris atvaziavo ne 17.10 o 17.30. vakar dienos bilieta.PAklausiau jo ar jus veluojat pusvalandi beveik jis sako ne 3 min o kai bandziau paklausti kodel nebuvo pries tai mikriuko jis pasake nezinau ir aiskiai leido suprast kad jam neidomu tai nezinau ar jis tiek velavo ar cia kitas jau atvaziavo..Nekelciau tokio klausimo jei nesilaukciau or jei butu vasara bet sitaip susalau bijau susirgti ir noriu jusu pasiaiskinimo vienintelis dalykas ka pateisinciau butu kad mikriukas sugedo kuris turejo atvaziuoti bet tuo lb abejoju...jei neatreaguosite teks susitikti teismuose..arba ligoninej..
Atsakyti
Jūsų autobusai vežantys iš Panevėžiuko į Kauną yra siaubingi. Žiemos metu net šiltai apsirengus sunku išsėdėt, langas prie vairuotojo, panašu, kad netrukus iškris, jis atsikabinęs ir visą kelia barška jau nekalbu apie vėją, kuris pučia per jį. Kasos aparatas nuolatos, visą kelionę pypsėjo, labai užjaučiu vairuotoją, kuris turi to klausyti visą dieną. Žodžiu, baisi situacija, graži jūsų reklama ir smagu, kad tuoj stovės nauja stotis, bet gaila, kad nesirūpinat nei klientais, nei vairuotojais.
Atsakyti
Kauno mikriukas nr 52 vaziuoja visiskai ne pagal grafika kuris nurodytas internete. Ne karta buvo kad isvis neatvaziuoja net veluodamas, arba matau kaip pravaziuoja keleta net min anksciau. Tai kam tada tie grafikai? Tikrai nevaziuoju piko metu. O net jei taip or butu tai suprasciau jei pasitaikytu vienas atvejis, bet ne praktiskai kas antra diena. Siandiena 18:07 mikriukas pravaziavo antra juosta ir jo sustabdyti buvo neimanoma.
Atsakyti
Autobusas kaunas-zagare labai saltas prasome ji pataisyti nes as vaziuoju is siauliu I zagare galima sustinkti I leda
Atsakyti
Violeta SIrijataviciene 2016-12-30 19:11:17
Labas vakaras siandien man nutiko labai nemalonus nutikimas mano vaikai vaziavo jusu autobusu is rygos oro uosro i panevezi ir del vairuotojo kaltes pavelavo i kita autobusa kuris turejo nuvezti juos i kedainius kaip manote kas uz tai atsakingas.TAi yra siaubinga kai esi uz 1000 kilometru ir negali padeti savo vaikams
Gal buvo kažkokių problemų kelyje kodėl vėlavo, nes šiaip sau autobusai neveluoja :)
Violeta SIrijataviciene
2016-12-30 19:11:17 IP 84.48.193.88
Atsakyti
Labas vakaras siandien man nutiko labai nemalonus nutikimas mano vaikai vaziavo jusu autobusu is rygos oro uosro i panevezi ir del vairuotojo kaltes pavelavo i kita autobusa kuris turejo nuvezti juos i kedainius kaip manote kas uz tai atsakingas.TAi yra siaubinga kai esi uz 1000 kilometru ir negali padeti savo vaikams

Taip pat rekomenduojame

Baltic Marine Spedition
Logistikos paslaugos

Adresas: Šilutės pl. 2-513, LT-91111 Klaipėda.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Teikiame pilnų ir dalinių krovinių pervežimo įvairių tipų sunkvežimiais paslaugas Europos Sąjungos teritorijoje, Rusijoje, Baltarusijoje, Ukrainoje, Kazachstane ir Uzbekistane. Tik patikimi ir laiko patikrinti vairuotojai saugiai pristatys jūsų krovinį į reikiamą vietą. UAB „Baltic Marine Spedition“ teikiamos...
Didneriai
Logistikos paslaugos

Adresas: V. A. Graičiūno g. 38, LT-02241 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
UAB „Didneriai“ įkurta 1993 metais. Nuo pirmųjų gyvavimo dienų įmonė ypatingą dėmesį skyrė darbuotojų kvalifikacijos kėlimui ir nuolatiniam tobulėjimui, todėl šiandien gali pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas, atitinkančias išrankiausių klientų lūkesčius. Bendrovė specializuojasi transporto ir logistikos...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
Vilterra
Adresas: Vytauto pr. 32-307, LT-51230 Kaunas.
Veiklos sritys: baldų gamybos medžiagos, furnitūra; didmeninė prekyba; ekspedijavimas; eksportas; logistikos paslaugos; mediena, jos gaminiai; sandėliavimas; statybinės medžiagos; transporto paslaugos.
”VILTERRA” PAGRINDINĖS VEIKLOS Didmeninė prekyba fanera Transporto logistika UAB „Vilterra“ buvo įkurta 2004 metais. Pagrindinė įmonės veikla – didmeninė prekyba statybinėmis ir baldų gamybai skirtomis plokštėmis. Įmonė sparčiai išplėtė savo prekybinį tinklą Rusijoje, Baltarusijoje ir kitose Europos Sąjungos...
Rusko, UAB
Krovinių gabenimas Baltijos šalyse

Adresas: Dariaus ir Girėno g. 42B, Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; eksportas; geležinkelių transportas; importas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; perkraustymas; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Jūsų krovinio saugiam ir greitam gabenimui turime pastovius ir laiko patikrintus maršrutus:Lietuva – Latvija – Estija – Lietuva. Jūsų krovinius nugabensime ypač greitai. Krovinius ir siuntas iki Rygosarba Talino nugabename per 24 val., o į likusią Latvijos ir Estijos teritoriją per 48 val.Lietuva – Lenkija –...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

DK vilkinti nepavyks: Trišalė taryba pateikė savo išvadas
DK vilkinti nepavyks: Trišalė taryba pateikė savo išvadas 05-23 19:50
Trišalė taryba įvykdė antradienį Seimo duotą paliepimą įvertinti Darbo kodekso nuostatas, kurios buvo sugalvotos ar pakeistos Seimo Socialinių reikalų ir darbo komitete (SRDK).
Baltarusijos įmonė pateikė ieškinį 200 savo darbuotojų
Baltarusijos įmonė pateikė ieškinį 200 savo darbuotojų 05-23 19:00
Gomelio pieno perdirbimo įmonė "Milkavita" pateikė bendrą ieškinį 205 esamiems ir buvusiems darbuotojams dėl 100.000 USD išieškojimo. Ir tai ne vienintelė byla, kai įmonė reikalauja darbuotojų...
Tarp savaitės reklamų: naujasis "Circle K" įvaizdis su humoru
Tarp savaitės reklamų: naujasis "Circle K" įvaizdis su humoru 05-23 18:53
Tarp naujausių savaitės reklamų: "Statoil" virsmas į "Circle K" (SMFB, Norvegijos reklamos agentūra), linksmi pamokymai kaip tarti naująjį prekės ženklo vardą ("Clinic 212", "Idea Prima") ir "SB...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Apple 156,10 +1,40%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,08 +7,32%
Varis 5683,90 -2,42%
Anglis 90,69 +5,09%
Vištiena 130,70 +5,45%
Bananai 1063,54 -1,09%
Kava 155,90 -2,19%
Auksas 1266,88 +2,88%
Benzinas 1,61 +8,05%