VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Heiga, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Heiga

Atsiliepimai apie Heiga, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Heiga, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Sveiki. O kaip su kelione i Vokietija? Nuveza ar reikia su savo masina vaziuoti? Kaip ten gyvenimo salygos?
Atsakyti
Darbuotoja 2017-06-13 00:19:53
Sveika Egle,

Manyčiau gerokai perdedi rašydama tokį atsiliepimą. Dirbu šioje įmonėje jau antri metai, jokių nusiskundimų neturiu. Šiek tiek išreikšiu savo nuomonę. Visų pirmą apie darbą: dirbti reikia visur ar Lietuvoje už minimumą ar UAB "Heiga" įmonėje (tačiau už padorų atlyginimą), ar kažkur kitur. Nei vienoje (padorioje) darbovietėje algos už gražias akis nemokės ar už tai jog sėdėsi koją ant kojos susidėjusi. Visur reikia stengtis, rodyti pastangas bei norą darbui, o tuomet gali gauti ne vien gerą atlyginimą, o būti dar ir pastebėtas. Kažkur pasižymėti, dirbti ne vien darbą prie linijų. Žinoma, tempo čia reikia, tačiau niekas su basliu už nugaros nestovi, jei reikia parodo, paaiškina kaip geriau, padeda. Mes ne vergai čia, dauguma atvažiuojame dirbti ir užsidirbti turint kažkokių tikslų. Reikia mokėti dirbti komandiškai, o tuomet ir darbas einasi kaip per sviestą.
Gyvenimo sąlygos: žinoma, būtai nėra Euro remonto, bet sąlygos tikrai puikios. Nuomos mokesčio mokėti nereikia, žiemos metu šalta niekada nebūna. Būtai ganėtinai jaukūs, ir tvarkingi tiesiog reikia ir patiems palaikyti tvarką bei švarą. Beje tokio dalyko jog viename bute gyvena vyrukai ir merginos nėra (Egle, tu gal būt kažką maišai, gal kitoje firmoje buvai, arba iš vis niekur nebuvai???). Žinoma negyvename po 2 asmenis bute- nuo 4 iki 8 žmonių dažniausiai.Bet vyrai ir moterys atskirai. Viename bute (pvz.: 8-vietis, 3-jų kambarių) gyvena 4 moterys arba vyrai ir dvi poros atskiruose kambariuose. Mažesniuose būtuose gyvena arba vien moterys arba vien vyrai. Bendrų kambarių nėra, visi turime savo privatumą.
Į darbą važiuojame firmos transportu, nuveža ir parveža. Taip pat po darbo bei savaitgaliais veža į parduotuves.

Žmonių dirba čia įvairių, reikia prisitaikyti, kartais būna sunku kai pabosta tie patys žmonės ir namie ir darbe. Bet tiesiog reikia mokėti bendrauti, suprasti kitus, ir turėti kantrybės bei supratingumo. O tuomet ir darbai eisis lengviau. :) Nebijokit ir drąsiai galite važiuoti į siūlomus "Heigos" objektus, tikrai nenusivilsite jei esate pasiruošęs darbui o ne vien pramogavimui. Manau šiltai priims tiek žmonės su kuriais gyvensite tiek objektų vadovai.
Jei turite klausimų, klauskite, su mielu noru atsakysiu.

P.S. Vokiečių kalba iš ties čia nebūtina, tačiau Egle, nemanau jog tave su tokia Lietuvių kalba Lietuvoje kas ir už minimumą įdarbins.
Mane labai sudomino jūsų komentaras, nes aš pati svarstau galimybę išvažiuot į užsienį bent 3 mėnesiams padirbėt. Kadangi niekados nebuvau išvykus, tai domina viskas. Jei nesunku, parašykit man į el.paštą dangemister@gmail.com. Ačiū.
Atsakyti
Sveiki, dirbau prieš kelis mėnesius jūsų įmonėje, voketyjoje, darbas patiko, bet dėl asmeninių priežasčių teko išeiti, norėjau sužinoti, ar būtu įmanoma, vel isidarbinti voketyjoje, per jūsų imone. Gpupulex@gmail.com
Atsakyti
Egle Snuruvaite 2017-05-24 18:07:16
Baisu ten.... su drauge isvaziavom 3dienas atgal ir gerai kad gryzom... apgyvendinimas baisus ir zmones kurie ten gyvena. Tik uzejom i buta ir ten 2kambariai mum parode kur mes gyvensim bet ten jau gyveno 3bernai... nemiegojom para nes labai bijojom. Zmones toks jausmas kad is kaleimo!! prisigere pradejo listi !!!! Aciu dievui kad busas i lietuva vaziavo ir paime mus greitai. NEPATARCIAU PANELEM VAZIOT TEN NES BAISU LABAI!!! iskart galima suprast ko ten tiketis kai vokieciu kalbos nereikia!!!!! GERIAU LIETUVOI UZ MINIMUMA DIRBTI !!!
Egle, kodėl savo pavardėj net 2 klaidas padarei? :)
Atsakyti
Sveika Egle,

Manyčiau gerokai perdedi rašydama tokį atsiliepimą. Dirbu šioje įmonėje jau antri metai, jokių nusiskundimų neturiu. Šiek tiek išreikšiu savo nuomonę. Visų pirmą apie darbą: dirbti reikia visur ar Lietuvoje už minimumą ar UAB "Heiga" įmonėje (tačiau už padorų atlyginimą), ar kažkur kitur. Nei vienoje (padorioje) darbovietėje algos už gražias akis nemokės ar už tai jog sėdėsi koją ant kojos susidėjusi. Visur reikia stengtis, rodyti pastangas bei norą darbui, o tuomet gali gauti ne vien gerą atlyginimą, o būti dar ir pastebėtas. Kažkur pasižymėti, dirbti ne vien darbą prie linijų. Žinoma, tempo čia reikia, tačiau niekas su basliu už nugaros nestovi, jei reikia parodo, paaiškina kaip geriau, padeda. Mes ne vergai čia, dauguma atvažiuojame dirbti ir užsidirbti turint kažkokių tikslų. Reikia mokėti dirbti komandiškai, o tuomet ir darbas einasi kaip per sviestą.
Gyvenimo sąlygos: žinoma, būtai nėra Euro remonto, bet sąlygos tikrai puikios. Nuomos mokesčio mokėti nereikia, žiemos metu šalta niekada nebūna. Būtai ganėtinai jaukūs, ir tvarkingi tiesiog reikia ir patiems palaikyti tvarką bei švarą. Beje tokio dalyko jog viename bute gyvena vyrukai ir merginos nėra (Egle, tu gal būt kažką maišai, gal kitoje firmoje buvai, arba iš vis niekur nebuvai???). Žinoma negyvename po 2 asmenis bute- nuo 4 iki 8 žmonių dažniausiai.Bet vyrai ir moterys atskirai. Viename bute (pvz.: 8-vietis, 3-jų kambarių) gyvena 4 moterys arba vyrai ir dvi poros atskiruose kambariuose. Mažesniuose būtuose gyvena arba vien moterys arba vien vyrai. Bendrų kambarių nėra, visi turime savo privatumą.
Į darbą važiuojame firmos transportu, nuveža ir parveža. Taip pat po darbo bei savaitgaliais veža į parduotuves.

Žmonių dirba čia įvairių, reikia prisitaikyti, kartais būna sunku kai pabosta tie patys žmonės ir namie ir darbe. Bet tiesiog reikia mokėti bendrauti, suprasti kitus, ir turėti kantrybės bei supratingumo. O tuomet ir darbai eisis lengviau. :) Nebijokit ir drąsiai galite važiuoti į siūlomus "Heigos" objektus, tikrai nenusivilsite jei esate pasiruošęs darbui o ne vien pramogavimui. Manau šiltai priims tiek žmonės su kuriais gyvensite tiek objektų vadovai.
Jei turite klausimų, klauskite, su mielu noru atsakysiu.

P.S. Vokiečių kalba iš ties čia nebūtina, tačiau Egle, nemanau jog tave su tokia Lietuvių kalba Lietuvoje kas ir už minimumą įdarbins.
Atsakyti
Baisu ten.... su drauge isvaziavom 3dienas atgal ir gerai kad gryzom... apgyvendinimas baisus ir zmones kurie ten gyvena. Tik uzejom i buta ir ten 2kambariai mum parode kur mes gyvensim bet ten jau gyveno 3bernai... nemiegojom para nes labai bijojom. Zmones toks jausmas kad is kaleimo!! prisigere pradejo listi !!!! Aciu dievui kad busas i lietuva vaziavo ir paime mus greitai. NEPATARCIAU PANELEM VAZIOT TEN NES BAISU LABAI!!! iskart galima suprast ko ten tiketis kai vokieciu kalbos nereikia!!!!! GERIAU LIETUVOI UZ MINIMUMA DIRBTI !!!
Atsakyti
patariu nevaziuoti, 1000 euru gausit, bet gyvenimo salygos baisios kaip ir patys zmones, vaziuokit per headex, per sita firma tikrai nepasigailesit ir gyvenimo salygos neblogos ir atliginimai geri
Atsakyti
Galite kasnors parašyti to gedimino kontaktus?
Atsakyti
Kas gali papasakoti apie šita firma? Apsimoka važiuoti ar ne.
Atsakyti
Anonimė 2017-02-08 16:58:44
Sveiki, gal kas dirba prie šampūnu pakavimo?
Dabar kai yra internetas, tai zmones suzino tikra tiesa apie tokias firmas, kaip Heiga.Pati Heiga yra isikurusi Kaune, o ne Vokietijoje, o kas vyksta Vokietijoje Heiga nezino arba nenori zinoti.Yra rodomas tiems zmoniems visiskas abejingumas, nes
Heigos drabai yra skirti nekvalifikuotiems darbinikams, del to si firma visada randa norinciu dirbti Vokietijoje.Norint dirbti-uztenka noro ir pasiryzimo pusei metu isvaziuot i Vokietija, nereikalauja net moket vokieciu kalba.Del to ten vaziuoja kas nori.
Ligita raso-reikia rodyti pastangas ir darbstuma.Apie darbstuma galiu parasyti taip-stipresnis smaugia silpnesni.Kai dirbau Vokietijoje, tai man teko pernest is vienos vietos i kita paleciu padeklus, vienas vokietis pasisiule man padet.Sako jis-kam vienam tau nest, jeigu galime dviese.Nesiojome dviese, tai pamates vienas litovcas atlekes pastvere padekla, iskele sau virs galvos ir nunese.Mes nesupratome ka jis tuo nori parodyti, veliau supratau, kad jis norejo parodyti savo darbstuma ir pastangas pazemindamas kitus.Be tai dar nera viskas, vokieciai tikrai zmoniems nieko nepasakys ir tikrai pades, jeigu nesuprasi.Bet nuo paciu lietuviu bega lietuviai, Stovint prie linijos, padarius klaida, reikia bijot paciu litovcu.Man taip viena karta atsitiko, kad pamate mano nelaimei klaida litovcas, atlekes mojavosi kumsciais, kadandi jis buvo toks pats kaip ir as, tai ji pasiunciau kuo toliau...pasirodo to neauzteko, kokiu as tik zodziu negirdejau..., skambinau Heigai, prasiau padet, aiskinau, kaip jusu kazkoks rabotega mane mano darbo vietoje puldineja, Heiga, mano nuostabai, isvis nusiplove nuo problemos, Heiga patare, jeigu busiu sumustas-kreiptis i vietine policija.O tai taip Heiga sprendzia problemas.
Atsakyti
Rimas 2017-02-25 20:44:33
Sveiki,

As skaitau, kas yra parasyta apie Heiga ir pritariu, kad tai yra ka Ligita raso teisybe, bet pirma nereikia nepamirsti, kad ten zmones vaziuoja uzsidirbti ir dirba kas jiems yra pasakyta, ten tikrai nieks nezioplineja.Zmones dirba darba jaigu yra darbo, jaigu nera-tai sedi, bet ju negalima kaltinti zioplinejimu.Vokieciai tikrai zmogaus na...nepasius, tai tikra teisybe, Apie draugiskuma galiu tik tiek pasakyti, ten nuvaziavus reikia susitaikyti su tuo, kad ir na...gali buti pasiustas ir gaidziu vadinamas, ir pravarde bus prikabinta.Reikia pamirsti viska ir nuolankiai kiekviena ryta istiesus ranka sakyti labas.Jeigu Bratvai nebus rodomas nuolankumas, tai ir draugiskumo nebus.Savaitgaliais geriau tikrai iseiti pasikulturinti, nes virtuveje Bratva vistiek gers, bet kiekviena savaitgali gi nevaiksciosi kur papuola, nes busi nesuprastas.Naujokam patariu is vis negert su Bratva, nes gali pagauti ant zodziu, prisikabins-tikrai nepaleis, Isklausines visko-ar tarnaves armijoje?ar vedes?
Vienoje litovcu firmoje Bratva pareikalavo, kad butu nuprktas butelis degtines, nes tipo buvo pavogtas.Bet ne visi gi gali buti draugiski ir nueiti i parduotuve.Na o su nedraugiskais buvo pasielgta atitinkamai.Tai geriau klausyti Ligitos ir buti draugisku.
sveiki, noriu paklausti kas dirbate prie sampunu, ar ten duoda darbine apranga?ar i darba vezioja vairuotojas ar reik patiems vaziuoti, ar kainuoja kelione jei veza, ar reik atsivezti virtuves irankius.
Atsakyti
Anonimė 2017-02-08 16:58:44
Sveiki, gal kas dirba prie šampūnu pakavimo?
Sveiki,

As skaitau, kas yra parasyta apie Heiga ir pritariu, kad tai yra ka Ligita raso teisybe, bet pirma nereikia nepamirsti, kad ten zmones vaziuoja uzsidirbti ir dirba kas jiems yra pasakyta, ten tikrai nieks nezioplineja.Zmones dirba darba jaigu yra darbo, jaigu nera-tai sedi, bet ju negalima kaltinti zioplinejimu.Vokieciai tikrai zmogaus na...nepasius, tai tikra teisybe, Apie draugiskuma galiu tik tiek pasakyti, ten nuvaziavus reikia susitaikyti su tuo, kad ir na...gali buti pasiustas ir gaidziu vadinamas, ir pravarde bus prikabinta.Reikia pamirsti viska ir nuolankiai kiekviena ryta istiesus ranka sakyti labas.Jeigu Bratvai nebus rodomas nuolankumas, tai ir draugiskumo nebus.Savaitgaliais geriau tikrai iseiti pasikulturinti, nes virtuveje Bratva vistiek gers, bet kiekviena savaitgali gi nevaiksciosi kur papuola, nes busi nesuprastas.Naujokam patariu is vis negert su Bratva, nes gali pagauti ant zodziu, prisikabins-tikrai nepaleis, Isklausines visko-ar tarnaves armijoje?ar vedes?
Vienoje litovcu firmoje Bratva pareikalavo, kad butu nuprktas butelis degtines, nes tipo buvo pavogtas.Bet ne visi gi gali buti draugiski ir nueiti i parduotuve.Na o su nedraugiskais buvo pasielgta atitinkamai.Tai geriau klausyti Ligitos ir buti draugisku.
Atsakyti
Sveiki visi. Skaitau dabar komentarus ir darosi truputy juokinga... Aš pati prieš mėn gryžau iš Vokietijos (dirbau pakuotoja) tai galiu pasakyti, kad nesigailiu ten nuvažiavusi.
Visų pirma apie darbą. Taip, darbas yra sunkus jeigu esi baltarankis ir tinginys. Prie darbo tikrai yra priprantama ir visur reikia rodyti pastangas ir darbštumą tada lengviau dirbti ir sau pačiam ir su kolegomis. Niekas ten nedyrba kaip vergai, galima dirbant ir pasijuokti ir pakalbėti su kolegomis jei atlieki savo darbą... Už stovėjimą ir seilės varvinimą niekas ten nemoka pinigų... Patys vokiečiai yra labai malonūs ir gali su jais pajuokauti, žinoma jeigu dirbi savo darbą o ne žioplinėji...
Antra apie gyvenimo sąlygas ir žmones. Tai va, gyvenimo sąlygos yra tikrai ganėtinai geros o ir beto jei dirbi tai kiek tu ten to kambario matai, o savaitgaliais eini pasivaikščioti ar šiaip apžiūrėti miesto ir pan. Gyventi tikrai galima ir dar geriau nei kaikur Lietuvoje... Žmonės... jei esi draugiškas ir nepasikėlęs tada tikrai rasi bendrą ir ne vieną temą pasikalbėti ir pajuokauti. Juk ne tik tau reikia su jais gyventi, bet ir jiems su tavim. Pati susipažinau su labai daug gerų ir draugiškų žmonių, kuriuos buvo gaila palikti. Smagu buvo kartu netik pavakarieniauti, bet ir ruošti vakarienę. Žodžiu kaip tu su jais elgiesi taip jie su tavimi.
Trečia. Noriu kaiką pasakyti apie Gediminą. Nors ir neteko daug bendrauti su juo, bet tikrai galiu pasakyti, kad jis nėra toks kaip čia rašo kiti... (ir tikrai nelindau į ten kur saulė nešviečia)... Tas žmogus gal kažkam, o gal ir daugeliui pasirodė griežtas... Bet nors ir griežtas jis yra teisingas ir tikrai nesityčioja iš žmonių, o dar daugiau padeda kitiems, kuriems tikrai reikia pagalbos. Pati ne kartą mačiau, o ir girdėjau kaip su juo elgiasi ir kalba pikti ir negatyvūs žmonės, kurie pripratę prie lengvo gyvenimo... Tai tikrai net neįsivaizduoju kaip jis turi tiek kantrybės su tokiais žmonėmis...
Ketvirta. Apie atlyginimą... na aš nesiskundžiau nei karto kad mažai gavau ir pan. nes pati skaičiavau valandas ir tikrinausi... Ir galėjau ten gerai gyventi, apsirūpinti ir apranga ir maistu ir pramogomis. Dar ir gryžus į LT tikrai nemažai santaupų turiu...
Penkta. Alkoholis... na žmonės ten geria tie kurie nesuka smegenų...Juk galima daug kur nueiti ir daug ką pamatyti, kitaip sakant „pasikultūrinti”. Jei žmogus sugalvoji ką veikti laisvu laiku tai ir jokio alkoholio nereikia... Na, o kurie tyngi galvoti renkasi lengviausia išeitį—gerti.
Viską apibendrinant galiu pasakyti tik vieną dalyką. Kiekvienas renkasi kaip jam gyventi, dirbti ir bendrauti su žmonėmis, todėl nesistebėkite dėl pasekmių ar rezultatų... Kaip sakoma: „kaip pasiklosi taip išsimiegosi”.
Atsakyti
Sveiki, gal kas dirba prie šampūnu pakavimo?
Atsakyti
Domina kas esat dirbe is moteru Vokietijoj.Kaip ten su apgyvendinimu?Girdejom 1nam kambary po 3-4apgyvendina?Galvojam su drauge vaziuoti padirbeti, tad idomu atsiliepimai, kiek imanoma gauti i rankas eu per menesi ir pan?
Atsakyti
Laba diena, noreciau apie ta firma suzinot daugiau, nes cia paskaicius komentarus vaziuot tikrai nesinori.kas galit parasykit kurie ten dirbat i pasta vasilkaskaira@gmail.com
Atsakyti
Djmx 2016-11-14 08:42:54
Mano žmona jau senai išvažiavo iš ten. Mažvaikiai susirinke ir vadovauja visiems. O moterys neturi jokios savigarbos. Jau pagyvenusios su jaunais prasideda. Vieno bachuro iš jūsų paklausė ko tu su tom senom bobom prasidedi ? O jis sako: kas man, pamaitina, pagirdo na chaliavu ir dar pist duoda. Geriau sako negu į kumštį varyt. Tai kokio lygio ten bobos dirba. Lachudros ble.
Ne ilgai ten klestės jūsų bezpredelas, neilgai.
Mes žinom kodėl ten taip dažnai keičiasi žmonės.
Heiga europos sąjungos pinigėlius įsisavina. Kuo daugiau žmonių atsiunčia į vokietija, tuo daugiau pinigų gauna. O siunčia tokiais kiekiais. Darno nėra, bet visvien siunčia žmones. Po to per tris keturias dienas padaro darbą ir turi sėdėt namuos. Nes toki kaip Gedas varo didelius greičius kad kuo daugiau padaryt darbo, vietoj to kad tolygiai paskirtyt darbą visai savaitei. Aišku vokiečiam gerai, padaro darbą, o už tas dienas kai sėdi darbininkai, mokėt neteikia. NEVAŽIUOKIT ŽMONĖS TEN DIRBT. SĖDĖSIT BE DARBO, IR NERVUS SUSIGADINSIT. O IR ŽMONĖS TEN LABAI ŽEMOS MORALĖS.
Tai as tau pasakysiu, kokis reikalas kas su kuo, as i kitu guvenima nelendu nes turiu savo, o kad kazkas taip pasake tai jis kalba apie save. Moterys cia normalios, o ne lahudros. Tai kad cia rasineji nesamones tai cia tavo bedos su zmona kad darbas jai netiko. Kazkaip zmones ir po 3ar4metus dirba ir nieko kazkaip patenkinti. Kas nores tas or atvaziuokit nepatiks isvaziuosit, niekas cia nieko nelaiko. Ir rasykit normalius komentarus o nr tokias nesamones
Atsakyti
Cempas 2016-11-10 20:14:48
Dgmx as tau viena pasakysiu jeigu as toks, atvaziuok ir pasakyk i akis paziuresim kas cia patlaizys, jeigu jeigu esi lopas, kad tavo zmona sedi uzsieni o tu lietuvoje, twi jau tavo bedos... Plius jeigu kas ir geria tai jau ne is tavo pinigu tikrai, mes galim sau leist isgert, o tu sedek ir ziurek kai kiti geria, sakyk savo zmonai jeigu ji nemato saves nereikia kitu apkalbinet. O kad cia kaip sakai pisas tai jau ne jusu reikalas kas pisas kas ne, sakyk zmonos varda pasakysiu gal dar kokis pisa ir ja, kad cia varot jau ant visu... Tai ko savo zmona cia atsiuntes jeigu cia u****i, tai ji tokia pati tada urode apuokas, rink zodzius nescia tik tokie lopai kaip tu gali rasyt nesamones patys cia nebudami.
Mano žmona jau senai išvažiavo iš ten. Mažvaikiai susirinke ir vadovauja visiems. O moterys neturi jokios savigarbos. Jau pagyvenusios su jaunais prasideda. Vieno bachuro iš jūsų paklausė ko tu su tom senom bobom prasidedi ? O jis sako: kas man, pamaitina, pagirdo na chaliavu ir dar pist duoda. Geriau sako negu į kumštį varyt. Tai kokio lygio ten bobos dirba. Lachudros ble.
Ne ilgai ten klestės jūsų bezpredelas, neilgai.
Mes žinom kodėl ten taip dažnai keičiasi žmonės.
Heiga europos sąjungos pinigėlius įsisavina. Kuo daugiau žmonių atsiunčia į vokietija, tuo daugiau pinigų gauna. O siunčia tokiais kiekiais. Darno nėra, bet visvien siunčia žmones. Po to per tris keturias dienas padaro darbą ir turi sėdėt namuos. Nes toki kaip Gedas varo didelius greičius kad kuo daugiau padaryt darbo, vietoj to kad tolygiai paskirtyt darbą visai savaitei. Aišku vokiečiam gerai, padaro darbą, o už tas dienas kai sėdi darbininkai, mokėt neteikia. NEVAŽIUOKIT ŽMONĖS TEN DIRBT. SĖDĖSIT BE DARBO, IR NERVUS SUSIGADINSIT. O IR ŽMONĖS TEN LABAI ŽEMOS MORALĖS.
Atsakyti
Dgmx 2016-11-06 09:05:08
Tai va, tu esi vienas iš tų Gedimino padlažūnų. Sulindes į subine iki ausų. Mano žmona dirba prie šampūnų, tai nestovi ir varo net pirštai iki kraujų, bet Gediminui vistiek blogai. Lietuviai ten i*****i greičius didžiausius užmete ant linijos, nespėja poto pyksta ir varo ant visų. Gediminas prieš vadovybe sau pliusus užsidirba, o žmonės kaip vergai. Moterys net verkia. Gediminas turi subinlaižių kurie jam parankūs, jis jiem nieko nesako. Naujokam ten katorga. Geria ten visi ir dulkinasi. Ten vyksta bezpredelas. k***a kiek ten urodų susirinke. Kurie nieko gyvenime nemoka daryt, tiesiog prisitrynė prie Gedimino tokiam darbe ir ysivaizduoja kad jie lanai daug pasiekė. Lazda turi du galus.
Dgmx as tau viena pasakysiu jeigu as toks, atvaziuok ir pasakyk i akis paziuresim kas cia patlaizys, jeigu jeigu esi lopas, kad tavo zmona sedi uzsieni o tu lietuvoje, twi jau tavo bedos... Plius jeigu kas ir geria tai jau ne is tavo pinigu tikrai, mes galim sau leist isgert, o tu sedek ir ziurek kai kiti geria, sakyk savo zmonai jeigu ji nemato saves nereikia kitu apkalbinet. O kad cia kaip sakai pisas tai jau ne jusu reikalas kas pisas kas ne, sakyk zmonos varda pasakysiu gal dar kokis pisa ir ja, kad cia varot jau ant visu... Tai ko savo zmona cia atsiuntes jeigu cia u****i, tai ji tokia pati tada urode apuokas, rink zodzius nescia tik tokie lopai kaip tu gali rasyt nesamones patys cia nebudami.
Atsakyti
cempas 2016-02-08 12:19:07
Sveiki noriu pasakyti savo nuomone apie heiga ir apie Gedimina. Jeigu jus cia atvaziave prie sampunu galvojat atsistosit ir stovesit tai smarkiai klystat, cia reikia dirbti, nera lengvo darbo niekur ir sampunai neistu vietu kur stovet reikia, reikia dirbt o ne ziopsot. Rimai tu cia kazkoks durnelis varai apie ta Gedimina, jeigu buvai tinginys ir ant taves rekia tai vadinasi reikejo. O Gediminas zajabys ir nevaryk cia ir nerasinek nesamoniu, as cia jau dirbu beveik 2 metus ir nesiskundziu, atvaziavau dirbt o ne stovet ir ziuret i lubas. Gedas zino kaip dirbu ir nieko jis nei vadovauja nei ka priziuri tokius balvonus kaip tu Rimai kad nemaltumet sudo o dirbtumem. O kad cia keikiasi visi tai nenuostabus dalykas visur keikiasi Lietuviai. O kad kazkas tave kazkas must norejo tai maziau gert reikejo pigaus vinelio. Jeigu nepatinka tai taves cia nelaike per prievarta galejai iskarto isvaziuoti. Ir visi zinokit cia dirbt atvaziuoji, o ne stoveti. Viskas cia gerai su tuo darbu kam nepatinka iskarto galit isvaziuot niekas per prievarta nelaiko. Gyvenimo salygos geros tik reikia moketi gyventi ir bus tvarka namuose. Cia ne rojus, bet ir ne pragaras ptipranti ir viskas cia puiku.Man asmeniskai darbas zajabys ir puikus.Kam nepatinka isvis isreiks savo nuomone atvaziaves i Heiga.
Tai va, tu esi vienas iš tų Gedimino padlažūnų. Sulindes į subine iki ausų. Mano žmona dirba prie šampūnų, tai nestovi ir varo net pirštai iki kraujų, bet Gediminui vistiek blogai. Lietuviai ten i*****i greičius didžiausius užmete ant linijos, nespėja poto pyksta ir varo ant visų. Gediminas prieš vadovybe sau pliusus užsidirba, o žmonės kaip vergai. Moterys net verkia. Gediminas turi subinlaižių kurie jam parankūs, jis jiem nieko nesako. Naujokam ten katorga. Geria ten visi ir dulkinasi. Ten vyksta bezpredelas. k***a kiek ten urodų susirinke. Kurie nieko gyvenime nemoka daryt, tiesiog prisitrynė prie Gedimino tokiam darbe ir ysivaizduoja kad jie lanai daug pasiekė. Lazda turi du galus.
Atsakyti
Domina visa info apie si darba Vokietijoje. Nuo ko pradet?
Atsakyti
Rimas 2015-08-24 11:43:28
As apie tokius, kai Gediminas galiu parasyti, kad zmogus Heigoje isikures jaukiai, net zmona atsigabenes.Turi kambari, kur gali sau ramiai gyventi.
Tokie kai jis nemato ir nenori matyti, kas aplinkui darosi, nes bijo darba prarasti, nes Lietuvoje pokuotojui ner sansu darba rasti.Visi kiti gyvena
kamerose, nes kambariais tai pavadinti negaleciu.Lovos dviaukstes, dar geriausiu atveju duos maza spintele. Puse metu reikia dirbti taip gyvenant,
kad gautum dvi savaites atostogu. Del to nenuostabu, kad jau nemazai Litovcu paprasciausia yra sugyvuleje.Keikiasi slyksciai, nesvarbu kur. Vezant
I darba kas dien tas pas- k... ir n.h., gryzus po darbo vel k... ir n.h. Darbe irgi nekitaip. Antra savaite dirban man prie konteinerio, atejo vienas Heigos
litovcas ir klausia, -kaip tu cia dirbsi puse metu nedulkines?...tyciojasi visur, negalejau dirbt ilgiau, nes buciau buves toks pats.Tokie kai Gediminas
yra ikise galva i smeli, kaip strutis.
Bliamba, paskaičiau komentarus, dėl to, kad ta, Heiga mane sudomino, per mano "švogerką", kuri suagitavo mane vykti į Vokietiją....
Šiauliuose buvau įsidarbinęs į "taromatą" (operatoriumi), šalia "RIMI PC" Dainų gatvėje. Tokia UAB Antagutė, jeigu girdėjote....?! Prisimelavo, prižadėjo......, o kai reikėjo, apiformino tik ant 0, 73 etato pagal minimalų -350 E/mėn atlyginimą (?)-, kai tokio, net nėra ?! Prasiknisau 12 dienų, po 15val./d. Nei prisėsti, nei "nusimyžti", nei pavalgyti..... Tiek pervargau, nuo sunkaus fizinio darbo, kad paskutines 14 dienų, praktiškai nieko nevalgiau ir tik gėriau "paracetamolį' su vandeniu......
Lietuvoje, dabar, toks "biespriedielas", kurį "remia" net LDB (Lietuvos Darbo Birža), nes beddarbių daug, o patys, biurokratai, sėdintys LDB minkštose kėdėse, jų palikti nenori.....
Toks, kaip "Gediminas", buvo įdarbintas kitame "Saulės Miesto" taromate (Vytautas Masalskis)........, tai jis, net jo neprašant, "tapo brigadininku" (?!), skundiku, šunėku ir valdžios padlaižūnu....... Kiek jis prisimeluodavo, prisigyrė.......- šlykštynė ! Kas dieną laksto savo automobiliu, į kitą miesto galą (taromatą), kad tik "suuosti" išgėrusius taromato operatorius ir juos įskūsti...., nors, jo, niekas neįpareigojo ir neprašė ?!
Tokia, jau "svoločiaus"- pydaro prigimtis !
Aš, šitą, Vytautą Masalskį (dirba dar ir Šiaulių savivaldybėje, kaip miesto vandens fontanų prižiūrėtoju) praminiau "pitbuliu" (47 metų- ?), - taip ir prigijo ! Šunimi gimęs, žmogumi netapsi !? Net sovietinėje armijoje- "užsitarnavo" iki seržanto (?).....
Jaučiu, kad šitas, Jūsų "skersaskūris"- Gediminas, dar baisesnis.....?! Tokiems, paprastai daromi "miegmaišiai" ant galvos.....ir vežami į reanimaciją.....!
P.S.
Šiauliai, Alvydas
Atsakyti
Rimas 2016-03-01 11:20:04
Kreipkis Rasa i Policija, nes man irgi buvo Heigoje pasakyta, -kai sumus, tai kreipkis i Policija.
as tau galiu paaiskinti dar karta normaliai, kad as pasakoju-ka man teko isgyvent ir kur as buvau papuoles.As nekalbu uz visus.Paprasciausiai nenorejau gyvent su bratva, as nesu koks kandziulnykas ir as negeriau.Neskolinau bratvai pinigu, nenorejau gert su jais, nekenciu kai slyksciai kalba kaliniu zargonu ir tyciojasi is naujoku.Jeigu yra kieteku, tai tegul buna kietekais ir dirba kietai tegul, bet tie kietekai-kurie vaiksto virs galvu iskele paletes-po darbo kabinejasi, kekiasi, as jau nekalbu kas darosi savaitgaliais.Nenorejau gynent pagal kaliniu taisykles, nenorejau, kad man prikabintu pravarde-bet tai mano problemos.Kiekvienas gyvena savo pasirinkta gyvenima, nei as, nei mano draugai nevaziuos i ten kur Heiga siuncia ir nelenks galvu pries bratva.
Atsakyti
Sveiki noreciau vykti per Heiga firma, kokie butu atsiliepimai? Domintu tik dirbantis, zmones per sia firma?
Laukiu jusu laiskuciu!
Elektroninis pastas motorinailonaa@gmail.com
Atsakyti
Laba diena.
Skaitau komentarus ir esu apsalus.
Zmones vazuoja uzsidirbt, bet dirbt nenori paskui skundzesi.
Mano viena pazystama dirba, , Heigoji'' ir tikrai gerai uzdirba. Kitokiu atveju nepirktu gryzus naujo buto ar automobilio.
O del gyvenimo kokybes ten, ji nepasakoja kad ten taip baisu. Sake nieko prasmatnaus nera bet gyventi galima. Parode nuotraukas ir galima sakyt Lietuvoji zmones skurdziau gyvena nei ji ten.:) Tad pirma pazystamu reiktu susirast o ne visokiu, , Rimu'' klausyt.:D
Atsakyti
auga 2016-05-24 10:30:08
as uz praita men gavau 1400.euru.liet tiek neuzdirbsi.
Viskad cia butu gerai.bet viena problema interneto nera.turi pats pirkti papil kortele 5gb-15euru.
Atsakyti
kestas 2016-05-23 13:26:34
nevaziuok per heiga ka jie zada gausi 1200 euro o jei nori dirbk daug savaidgaliu sestadieniais kad uzsidrbtai daugiau aisku jei nerandi geriau vaziuok
as uz praita men gavau 1400.euru.liet tiek neuzdirbsi.
Atsakyti
imantas 2016-05-21 14:44:38
sveiki planuoju vykti su heiga kokie atsiliepimai apie ja. idomi jusu nuomone, ir laukiu atsakymu i elektronini pasta
nevaziuok per heiga ka jie zada gausi 1200 euro o jei nori dirbk daug savaidgaliu sestadieniais kad uzsidrbtai daugiau aisku jei nerandi geriau vaziuok
Atsakyti
sveiki planuoju vykti su heiga kokie atsiliepimai apie ja. idomi jusu nuomone, ir laukiu atsakymu i elektronini pasta
Atsakyti
Prasau su manim susisiekti
Atsakyti
Kaip man jumis pasitiketi?
Atsakyti
Prasau su manim susisiekti
Atsakyti
Rimas 2016-03-01 11:20:04
Kreipkis Rasa i Policija, nes man irgi buvo Heigoje pasakyta, -kai sumus, tai kreipkis i Policija.
as rasiau, -kaip as gyvenau..., as nezinau-kaip kiti gyvena.Ir be to nerasiau, kad Heigoje blogai dirbti, o rasiau, kad yra kaip loterijoje-ziurint kur papulsi.Lietuvoje nedrystu taip tyciotis, nes butu galima greitai susitvarkyti ir must nesiulytu, nes butu greit patvarkyti.O Heigoje-jeigu skesti-skesk, nes uz tvoros eile laukia.Jeigu Rasos sunu sumuse ir nieks nemato, kad zmogus yra sumustas, tai kas per zmones tenai?Ka man ten teko isgyvent-niekados nepamirsiu ir is Heigos pagalbos nesulaukiau, o dirbti norejau.Ir dar karta rasau, kad as nieko nevarau, o rasiau ta ka as isgyvenau.
Atsakyti
Ir dar Rimai, neatsibodo tau vaziuot ant visu nevykeli? Va is smalsumo paziurejau komentaru data, jau beveik metus rasai, skundiesi, psichuoji? Geriau? :D Daugiau pigaus vokisko alaus is ALDI ir bus ramiau ant dusios...
Atsakyti
Koki jus cia suda ant heigos drebiat?a? Uzaukit nevykeliai... Kad imone nelaiko uz uz virvuciu uz 1500km esanciu ir jai pinigus uzdirbanciu darbuotoju, tai tiesa. Aprangos, ne nedave, kambary kiek zinau daugiau nei po 5-6 negyvena, mes gyvendavom po 2 ir vargo nematem. Kad kazkur kazkokios hierarchijos nusistovejusios yra, esu girdejes, bet ne apie heiga. Pats dirbau apie metus ir gryzau tik del mokslu, kadangi mokslus nutraukiau, vaziuosiu vel jei ras man kokia vieta. Kad darbas daug kur sunkus irgi faktas, ir as pavyzdziui tikrai nesirinksiu darbo prie konverio, nes ten padirba tikrai nedaugelis, bet daugiau visur daugmaz padorus tas darbas, tad nedrebkit cia sudo be priezasties. O kad i ausi pasiule, ar nesutare kazkas su kambariokais, tai nieko keisto, visi juk turi savo nuomone, ir principus, toje pacioje lietuvoje kambari nuomojantis gali tokiu konfliktu iskilt. Kaip kazkas pasake, niekas jusu ten nelaiko, ir nevercia dirbti... Absurdas kazkokia to avigalvio Rimo ir dar cia keliu nuomone, kad heiga tai ojojoi kaip blogai, jei nebuciau ten dirbes, tai pagalvociau kad katorga kazkokia...
Atsakyti
Rasa 2016-02-27 17:29:35
Sveiki, gal kas galit parašyt kontaktus kokio nors vadybininko. Mano sūnų sumušė, dirba Vokietijoje Wuppertalis, Gerberstrassse 9, kaip man susisiekt su firmos Heiga vadovybę? Gal gali padėt man. Prašau?
Kreipkis Rasa i Policija, nes man irgi buvo Heigoje pasakyta, -kai sumus, tai kreipkis i Policija.
Atsakyti
Sveiki, as nesakau, kad Heigoje blogai dirbti, as tik noriu pabrezti, kad viskas priklauso nuo to-kur papulsi ir su kuo gyvensi.Ten yra
tokiu, kad su kuriais mes velu vakara iseidami i gatve bijome susitikti.O Heigoje su tokiais tipais reikia gyventi viename kambaryje, tai kaip tada gyvent ir dirbt?
Atsakyti
Sveiki, gal kas galit parašyt kontaktus kokio nors vadybininko. Mano sūnų sumušė, dirba Vokietijoje Wuppertalis, Gerberstrassse 9, kaip man susisiekt su firmos Heiga vadovybę? Gal gali padėt man. Prašau?
Atsakyti
Sveiki noriu pasakyti savo nuomone apie heiga ir apie Gedimina. Jeigu jus cia atvaziave prie sampunu galvojat atsistosit ir stovesit tai smarkiai klystat, cia reikia dirbti, nera lengvo darbo niekur ir sampunai neistu vietu kur stovet reikia, reikia dirbt o ne ziopsot. Rimai tu cia kazkoks durnelis varai apie ta Gedimina, jeigu buvai tinginys ir ant taves rekia tai vadinasi reikejo. O Gediminas zajabys ir nevaryk cia ir nerasinek nesamoniu, as cia jau dirbu beveik 2 metus ir nesiskundziu, atvaziavau dirbt o ne stovet ir ziuret i lubas. Gedas zino kaip dirbu ir nieko jis nei vadovauja nei ka priziuri tokius balvonus kaip tu Rimai kad nemaltumet sudo o dirbtumem. O kad cia keikiasi visi tai nenuostabus dalykas visur keikiasi Lietuviai. O kad kazkas tave kazkas must norejo tai maziau gert reikejo pigaus vinelio. Jeigu nepatinka tai taves cia nelaike per prievarta galejai iskarto isvaziuoti. Ir visi zinokit cia dirbt atvaziuoji, o ne stoveti. Viskas cia gerai su tuo darbu kam nepatinka iskarto galit isvaziuot niekas per prievarta nelaiko. Gyvenimo salygos geros tik reikia moketi gyventi ir bus tvarka namuose. Cia ne rojus, bet ir ne pragaras ptipranti ir viskas cia puiku.Man asmeniskai darbas zajabys ir puikus.Kam nepatinka isvis isreiks savo nuomone atvaziaves i Heiga.
Atsakyti
Renata 2016-01-08 19:16:19
Sveiki. As radau irgi skelbima darbo birzoje kad iesko darbuotoju y vokietija. Darbas prie morku. Planuojam vaziuot su drauge. Firma HEIGA. Ar apsimoka vaziuot nes cia tiek prirasyta nezinau nei kuo tiketi...
labas.As siulyciau pirma suzinoti, -kur Vokietijoje apgyvendins jus..., nes ilgai tikrai nepadirbsit, jeigu ikis i kamera.Paskui suzinokite, -kiek val.reiks dirbti, nes uz virsvalandzius Heigoje nemokama.
Atsakyti
Sveiki. As radau irgi skelbima darbo birzoje kad iesko darbuotoju y vokietija. Darbas prie morku. Planuojam vaziuot su drauge. Firma HEIGA. Ar apsimoka vaziuot nes cia tiek prirasyta nezinau nei kuo tiketi...
Atsakyti
Ka jus cia svaigstat?norit kad pinigai patys i kisene subyretu?taip darbas yra sunkus tvarka yra kaip kur juokinga ypac buvus lenkams (jau nukonkuruoti) esu dirbes ten 4men isvazevau ne del to kad sunku o del asmeniniu priezasciu...o Gediminas yra nuosirdus padedantis ir tikrai teisingas zmogus...jei galvojat kad lengvai uzdirbsit pinigus tai nebesvaikit, onten nuvazevuz svarbiausia nepalust ir nevartoti nesaikingai alkoholio
Atsakyti
labai daug gero parasiai man Gediminai apie Heiga, bet as maciau viska pats ir rasau ka as maciau ir ka teko man isgyventi.As dirbu Vokietijoje ir toliau, bet is Heigos isejau del to, kad mane butu sumuse ir labai tyciojosi litovcai[taip blatni save taip vadina].
Kreipiausi i Heiga pagalbos, bet Heiga pasake, kad jeigu busiu sumustas, tai galesiu issikviesti policija...Jeigu darbo vietoje vienas litovcas reke ant manes- Gaidy, tai kaip reikia dirbti su tokiais gyvuliais?kiek galima kentet?pasiimt mantiruote ir dauzyt galvas?kaip padar Arturas Sakalauskas-isdejo su kalasnikovu visa issigimeliu vagona.As nenorejau is vis ten nei kovot, nei dirbt..., man paprasciausia buvo bjauru ir slykstu, kiekviena diena matyti sugyvulejusius litovcus.
Atsakyti
Rimas 2015-08-24 11:43:28
As apie tokius, kai Gediminas galiu parasyti, kad zmogus Heigoje isikures jaukiai, net zmona atsigabenes.Turi kambari, kur gali sau ramiai gyventi.
Tokie kai jis nemato ir nenori matyti, kas aplinkui darosi, nes bijo darba prarasti, nes Lietuvoje pokuotojui ner sansu darba rasti.Visi kiti gyvena
kamerose, nes kambariais tai pavadinti negaleciu.Lovos dviaukstes, dar geriausiu atveju duos maza spintele. Puse metu reikia dirbti taip gyvenant,
kad gautum dvi savaites atostogu. Del to nenuostabu, kad jau nemazai Litovcu paprasciausia yra sugyvuleje.Keikiasi slyksciai, nesvarbu kur. Vezant
I darba kas dien tas pas- k... ir n.h., gryzus po darbo vel k... ir n.h. Darbe irgi nekitaip. Antra savaite dirban man prie konteinerio, atejo vienas Heigos
litovcas ir klausia, -kaip tu cia dirbsi puse metu nedulkines?...tyciojasi visur, negalejau dirbt ilgiau, nes buciau buves toks pats.Tokie kai Gediminas
yra ikise galva i smeli, kaip strutis.
Labas Rimai,

Pirma, šiek tiek faktų. Pas mus yra 16 butų, iš jų 7 - vieno kambario (kur gyvena po 4-5 žmones), 5 dviejų kambarių butai (kur gyvena po 6-7 žmones) ir 4 trijų kambarių butai (kur gyvena po 7-8 žmones). Dviejų ir trijų kambarių butuose turime 12 porų kambarių ir Rimai tu drįsti dar rašyti, kad aš įsikūręs jaukiai vienas su žmona gyvenu?! Gal man ir buvo galimybė įsikelti su žmona į vieno kambario butą ir gyventi dviese ramiai, bet aš to nepadariau ir žinote, Rimai, kodėl? O todėl, kad tokie žmonės kaip Jūs po to nekalbėtumėte koks aš ponas ir kaip man čia gerai.
Antra, ne aš žmoną prieš 4 metus atsigabenau, o mane žmona. Aš du metus dirbau su visais kartu ir TIKRAI ne lengviau nei kiti ir TIKRAI ne lengviau nei dabar.
Trečia, aš nesiveržiau būti vadovu, manęs paprašė. Aš nesu kažkoks direktoriaus ar kažkieno pažįstamas-statytinis aš paprastas kaip ir kiti, tik gal labiau nei kiti mėgstu dirbti. Ir mano manymu 99proc. žmonių, kurie mėgsta ir nebijo dirbti tikrai nebijo prarasti savo darbo vietos, nes tikrai susiras kita darbą. Jei mane atleistų ar pats išeičiau iš Heigos, aš tikrai nesėdėsiu ir neverkšlensiu kaip sunku visur ir kodėl pinigai nebyra nuo medžių...Aš ne tik pakuoti sugebu, nepažįstate manęs Rimai.
Ketvirta. Taip, pas mus nėra 5 žvaigždučių viešbutis, bet tikrai žmonės gyvena ir prasčiau, pats esu matęs. Žinoma, Rimai, jei Lietuvoje turite 300m2 namą prestižiniame Vilniaus rajone, turite sodyba prie kokio ežeriuko, važinėjate su naujausia mašina, tai gal jums čia pasirodė ir baisoka, nežinau...
Penkta, pagal Lietuvos įstatymus komandiruotė į užsienį negali trukti ilgiau nei 183 dienas ir kvailu aš pavadinčiau bet kurios įmonės vadovą, kuris vežiotų žmones tarkim kas pora mėnesių, jei gali vežti PAGAL ĮSTATYMĄ, kas pusę metų. Prieš išvykstant į komandiruotę reiktų pasiskaitinėti ir pasidomėti, o neverkti kad pusę metų čia reikia dirbti ir tik tada dvi savaitės atostogų. Nors ir Lietuvoje dirbant tas pats.
Šešta, aš tikrai nežinau kaip kiekvieną dirbantį pas mane, auklėjo tėvai ir jei jie keikiasi ar panašiai, aš čia nieko nepadėsiu. Ir jei Jus kas įžeidė ir nesugebėjote atsikirsti ar kitaip atsakyti į užduotą klausimą, o tik pabėgti, tai Jums patarčiau būti stipresniu, nes gyvenime problemas reikia spręsti ne bėgant, o stojant prieš jas. Nors čia net ne problema, o kažkieno kvailas klausimas.
Septinta, dėl stručio, tai kažkaip netinka man, bet čia jau kiekvienam spręsti....
Beje, ne gražiai čia tu mus vadini, mes ne kažkokie Litovcai, mes LIETUVIAI.
Pabaigai, aš nesu koks atestuotas vadovas ir kaip visi žmonės, taip ir aš darau klaidas. Iš jų mokausi ir stengiuosi toliau tų pačių klaidų nebedaryti. Jei mano vadovavimo stilius, ar kokios mano padarytos klaidos Jums apkartino gyvenimą, supraskite aš ne Dievas, aš nesu tobulas. Bet nepažįstant manęs ir nežinant visos situacijos nerašinėkit ateityje tokių nesamonių. AČIŪ.

P.S. mes nedirbam prie konteinerių, mes dirbam pakuotojais prie konvejerių.

Pagarbiai,
Gediminas
Atsakyti
As apie tokius, kai Gediminas galiu parasyti, kad zmogus Heigoje isikures jaukiai, net zmona atsigabenes.Turi kambari, kur gali sau ramiai gyventi.
Tokie kai jis nemato ir nenori matyti, kas aplinkui darosi, nes bijo darba prarasti, nes Lietuvoje pokuotojui ner sansu darba rasti.Visi kiti gyvena
kamerose, nes kambariais tai pavadinti negaleciu.Lovos dviaukstes, dar geriausiu atveju duos maza spintele. Puse metu reikia dirbti taip gyvenant,
kad gautum dvi savaites atostogu. Del to nenuostabu, kad jau nemazai Litovcu paprasciausia yra sugyvuleje.Keikiasi slyksciai, nesvarbu kur. Vezant
I darba kas dien tas pas- k... ir n.h., gryzus po darbo vel k... ir n.h. Darbe irgi nekitaip. Antra savaite dirban man prie konteinerio, atejo vienas Heigos
litovcas ir klausia, -kaip tu cia dirbsi puse metu nedulkines?...tyciojasi visur, negalejau dirbt ilgiau, nes buciau buves toks pats.Tokie kai Gediminas
yra ikise galva i smeli, kaip strutis.
Atsakyti
sss 2015-08-10 23:44:31
na cia ponas GEDIMINAS..sustrai isaiskino viska..as ten buvau ir dirbau..galima tiesiai pavadinti ten ilgiau dirbancius PRAGIBONAIS, , isverciu..issilenkiantys pagal sistema..sistema sukurta neva tam, kad konkuruoti su lenkais ar dar kuo, , nusispjauti ant zmoniu svarbu, kad sistema veiktu ir savininkai butu patenkinti..toliau algalapi atnesa pasirasyti kuriame 160 val per menesi, , nors dirbant po 11 val gaunas virs 200..mat vokietijoj virsvalandziai kazkaip kitaip skaitomi ar draudziami nezinau, ,..tempas isvis idijotiskas, , rodos, kad paskutine gyvenimo diena dirbi..gryzus is darbo laiko maisto ruosimui, ir kitiem dalykam praktiskai nelieka.jei mato kad prie konvejerio spejam tai nuima zmogu ir greiti padidina.as GEDIMINAI NORIU DIRBT KAIP BALTI ZMONES 8 DARBO VALANDAS IR 2 ISEIGINES PER SAV..O PER TOKIUS KURIEMS DAUGIAU REIKIA NEJ KITIEM VISKAS TAIP IR VYKSTA..nieko asmenisko tiesiog tikslo siekima svetimu prakaitu su krauju vadinu isnaudojimu, , nesvaru nors ir gero tikslo//
Aciu uz info SSS, lb padejo apsisprest, nes db vaiksto skelbimai HEIGA po visa Lt....:)
Atsakyti
na cia ponas GEDIMINAS..sustrai isaiskino viska..as ten buvau ir dirbau..galima tiesiai pavadinti ten ilgiau dirbancius PRAGIBONAIS, , isverciu..issilenkiantys pagal sistema..sistema sukurta neva tam, kad konkuruoti su lenkais ar dar kuo, , nusispjauti ant zmoniu svarbu, kad sistema veiktu ir savininkai butu patenkinti..toliau algalapi atnesa pasirasyti kuriame 160 val per menesi, , nors dirbant po 11 val gaunas virs 200..mat vokietijoj virsvalandziai kazkaip kitaip skaitomi ar draudziami nezinau, ,..tempas isvis idijotiskas, , rodos, kad paskutine gyvenimo diena dirbi..gryzus is darbo laiko maisto ruosimui, ir kitiem dalykam praktiskai nelieka.jei mato kad prie konvejerio spejam tai nuima zmogu ir greiti padidina.as GEDIMINAI NORIU DIRBT KAIP BALTI ZMONES 8 DARBO VALANDAS IR 2 ISEIGINES PER SAV..O PER TOKIUS KURIEMS DAUGIAU REIKIA NEJ KITIEM VISKAS TAIP IR VYKSTA..nieko asmenisko tiesiog tikslo siekima svetimu prakaitu su krauju vadinu isnaudojimu, , nesvaru nors ir gero tikslo//
Atsakyti
gal galetumet su manimi susisiektu....domintu sitas darbas. simonamiskiniene@gmail.com
Atsakyti
negaliu skaityti, kaip pila siuksles ant to gedimino, mano vaikai dirbo ir sake, kad jis nuosirdus ir uzjauciantis zmogus. Tik ar ne nasesnis darbas butu, jei kas valanda nesikeist darbo pobudis. Zmogus igauna igudzius ir permetamas prie kito darbo. Pabandykit, gal tada bus maziau nusivylusiu, kad nesugeba padirbti.
Atsakyti
Nuo kaileimo pas jus mazai skiriasi tvarka, nes yra blatni, kuriems negalima nieko pasakyt, o visi kiti ciornata.
Blatni gali tyciotis ir darytis pramogas, ar gali buti daug vyru turinciu seimas ten pas jus, tik toks likes nuo seno dirbanciu-elitas
Kiekviena firma stengiasi darbuotoja ismokyti dirbti, buna ivairus kursai, o Heigoje jei nepatinka, tai vaziuok namo, -tokia fraze girdejau
pas jus vos nekiekviena diena.Pas mus virsininkas vos ne kiekviena diena klausia, kaip sekasi dirbti, o pas jus zmones tikrai uz vergus laiko,
nes zino, kad bet kada gali ciornatos privest, tai Heigai nesunku, nes bedarbiu armija laukia darbo.

Taip pat rekomenduojame

Dorena
RIO MARE tunas, TEEKANNE arbata

Adresas: Kirtimų g. 47B, LT-02244 Vilnius.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; importas; kava, arbata; maisto produktai; restoranų, kavinių, barų įranga.
UAB Dorena - yra žymiausių premium maisto prekių ženklų vystytoja Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, kuriose įmonė yra sukaupusi virš 20 metų sėkmingą patirtį įvedant, įtvirtinant ir užauginant prekių ženklus iki rinkos lyderių. Kiekvieną dieną savo klientams padedame efektyviai išnaudoti mūsų atstovaujamų...
Tandemus
Adresas: J. Basanavičiaus g. 41, LT-65204 Varėna.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; importas; maisto produktai; mediena, jos gaminiai; miško gėrybės; sandėliavimas; sveiki produktai; šaldyti maisto produktai; tara, pakuotės.
Bendrovė "Tandemus" įkurta 1996 m. kovo 13 d. Varėnoje. Iki 2009 m. gruodžio 24 d. įmonės pavadinimas buvo "Mėlynoji uoga". Pirmus veiklos metus įmonė užsiėmė tik didmenine miško uogų ir grybų prekyba. Nuo 1997 m. pradėjo gaminti medinę pintą bei kaltą tarą grybų, uogų, vaisių, daržovių, duonos ir kitų maisto...
Jungent Lietuva, UAB
SHELL

Adresas: Ukmergės g. 283, LT-06313 Vilnius.
Veiklos sritys: autokosmetika; automobilių dalys; didmeninė prekyba; gėrimai (alkoholiniai); gėrimai (nealkoholiniai); higienos reikmenys; konditerija, saldumynai; kuras, naftos produktai, degalinės; maisto produktai; tepalai, alyvos.
JUNGENT LIETUVA, UAB - tai ilgametę patirtį turinti pardavimų skatinimo bendrovė, veikianti Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Dirbame su daugiau nei 40 tarptautinių ir vietinių tiekėjų bei kuriame stiprią prekinių ženklų šeimą mūsų klientams. Produktų asortimentą sudaro pirmaujantys prekiniai ženklai, užimantys...
Judex
Adresas: Europos pr. 96C, LT-46351 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; maisto produktai; šaldyti maisto produktai.
UAB „JUDEX”- VIENA DIDŽIAUSIŲ MODERNIŲ ŠALDYTŲ MAISTO PRODUKTŲ GAMYBOS ĮMONIŲ LIETUVOJE. Veiklą pradėjusi 1995-aisiais metais, įmonė sėkmingai dirba Lietuvos ir užsienio rinkose. Bendrovė atitinka Europos Sąjungos standartus, joje vykdoma griežta gamybos proceso bei kokybės kontrolė. Čia dirba 100 darbuotojų...
Bijola
Tortų, pyragų, pyragaičių gamyba

Adresas: Kovo 11-osios g. 67, LT-50357 Kaunas.
Veiklos sritys: didmeninė prekyba; eksportas; kavinės, klubai, barai, restoranai; konditerija, saldumynai; maisto gamyba; maisto produktai; mažmeninė prekyba.
UAB „BIJOLA“ – jau du dešimtmečius konditerijos gaminius gaminanti įmonė. Kepame apie 100 rūšių tortų, pyragų, pyragaičių, sausainių, gaminame vyniotinius, saldainius, šokolado figūrėles, florentinus ir keksus. Pagrindinis įmonės principas – aukšta produkcijos kokybė, geras skonis, kuris pasiekiamas naudojant...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Socialdemokratų skyriai pradeda apsispręsti dėl koalicijos
Socialdemokratų skyriai pradeda apsispręsti dėl koalicijos 07-24 22:45
4 iš 60 Lietuvos socialdemokratų partijos (LSDP) skyrių apsisprendė dėl koalicijos su Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga (LVŽS). Skyrių nuomonės buvo paprašęs partijos Prezidiumas.
Kolektyvinėje sutartyje įtvirtino minimalias komandiruojamų darbuotojų pajamas
Kolektyvinėje sutartyje įtvirtino minimalias komandiruojamų darbuotojų pajamas 07-24 19:36
Krovininio autotransporto profesinės sąjungos "Solidarumas" pirmininkas Gintaras Kondrackis ir UAB "Ogun" direktorius Andrejus Perje skelbia pasirašę pirmąją Lietuvoje kolektyvinę sutartį, kurioje...
Emigracija: vieniems verslininkams – baubas, kitiems – galimybė
Emigracija: vieniems verslininkams – baubas, kitiems – galimybė 07-24 18:27
Apklausa rodo, kad verslo atstovai emigraciją įvardija kaip didžiausią netolimos ateities iššūkį ir net kas antras jų bijo pasekmių. Tačiau kai kurių įmonių vadovai mano, kad šios baimės yra...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl didėjančių kainų mažiau perkate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Moody's 132,57 +4,25%
AutoZone 511,46 +1,77%
Colgate-Palmolive 73,27 +1,64%
Visa 99,60 +1,52%
ConocoPhillips 42,65 -2,31%
Ford 11,53 -2,54%
General Electric 25,91 -2,92%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Kiauliena 82,05 +20,22%
Nafta 46,79 -0,70%
Benzinas 1,45 -5,84%
Vištiena 148,38 +5,51%
Jautiena 206,16 +2,87%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Varis 5719,76 +2,15%