VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Smagu, kai įmonę aptarnauja tas pats kurjeris (darbuotojas), kuris nesikeičia jau virš 2 metų. Tai rodo įmonės kompetenciją ir gebėjimą išlaikyti personalą.
Atsakyti
Įmonė pasižymi nuostabiais kominikacijos su klientais gebėjimais. Sulaukiu skambučio su klausimu - ar bus reikalingas užsakytos prekės užnešimas (jis nebuvo užsakytas), na žmonės siūlo pagalvoju - kodėl gi ne, pasakau taip - užnešimo reikės. Tuo pokalbis ir baigiasi. Laukiu 4 dienas, užsakymo nėra. Susisiekiu. Gaunu atsakyma jog šiam siuntinui dėl jo dydžio užnešimo paslauga negali būti teikiama, todėl prekė tiesiog guli sandėlyje, nėra teikiamasi nei jos atvežti, nei informuoti jog ji nebus atvežta nes jie patys paskambino ir pasiteiravo ar reikės papildomos paslaugos užnešimo. Tiesiog nuostabus bendravimo su klientu pavyzdys.
Atsakyti
Eve 2017-10-05 14:07:17
Suprantu, kurjerio darbas atvežti. Bet kai ko paklausi norėtųsi gauti elementarų atsakymą o ne apsisukus nueiti kaip penkiametė princesė
Geriausia nesivelti i tokius klausimus, kokius norite kurjeriui uzduoti.Iskyla klausimu kreipkites pas siuntejus, o kurjeriai atveza paduoda ir bega toliau, vaziuoti pas kitus klijantus, nes dar laukia 70- 80 isalkusiu siuntu.
Atsakyti
Suprantu, kurjerio darbas atvežti. Bet kai ko paklausi norėtųsi gauti elementarų atsakymą o ne apsisukus nueiti kaip penkiametė princesė
Atsakyti
Labai puikus Elektrėnų kurjeris Aleksandras! Ačiū už greitą bei malonų aptarnavimą! :)
Atsakyti
Esu labai patenkita Elektrėnu DPD kurjerio darbu. Labai malonus ir geras aptarnavimas. Ir labai labai didelis ačiū kurjeriui už tai kad padejo užnešti skalbimo mašina.
Labai patenkintas klientas
2017-10-02 09:00:18 IP 84.15.188.234
Atsakyti
Mūsų įmonė yra labai patenkinta ŠIAULIŲ DPD skyriaus darbu. Darbuotojai labai padėjo su vėluojančia siunta ir darė viską, kad mes, kaip klientai, būtumėm patenkinti. LABAI AČIŪ.
Atsakyti
Eilinįkart!!! Praeitą savaitę turėjo pristatyti siuntą į sutartą vietą. Parašė laiką, popiet, mums tiko, ok. Penktadienis. Norim išvykti, bet ir siuntą norim atsiimti. Ir jau artėjant laikui, kada ta siunta turėtų būti atvežta, gauname žinutę, kad siunta bus pristatyta tik vakare, iki 21 val!!! Mums, žinoma, netiko. Norėjom pasiskambinti ir gauti kurjerio tel.nr. Aha, sėkmės. Ir kantrybės. Šiaip ne taip prisiskambinom iš n - tojo karto, gavom jo nr.ir žinote, kur jį radome??? Ogi visai netoli tos vietos, kur mums turėjo būti pristatytas siuntinys!!! Tai kodėl tas laikas buvo perkeltas, taip ir nesupratau...Šią savaitę. Ir vėl. Eilinįkart. Pristatymo laikas 8:00 - 14:00. Ok. Laukiu. 14:00. Nėra. 17:00 - dar vis nėra. Pranešimo irgi. 20:44 vau, pranešimas!!! SMS!!! Siunta bus pristatyta rytoj, žinutę, kuriuo laiku bus pristatyta, irgi gausite irgi rytoj!!!!!! Planuokis kaip nori....Rytojaus dieną gaunu sms, kad siuntą gausiu 11:37 - 12:37....Ok. Laukiu. 13:09 Dar vis laukiu. Ačiū už nieką, kaip sakant...Ir kada pagaliau surimtėsit??????????
Atsakyti
Teko su dpd bendradarbiauti tiek dirbant įmonėje, tiek kaip privačiam asmeniui, ne vienerius metus. Nusiskundimų neturiu, tik geriausi atsiliepimai. Kurjeris malonus, paslaugus ir tikrai punktualus.Šiaip visi mūsų miesto kurjeriai dirba labai gerai.
Atsakyti
DPD tikriausiai gyvena iš mokeščio už telefono skambučius. Prisiskambinti nepralaukus 15-20 min neina.
Atsakyti
Turiu tik viena klausima, ar aptarnavimo skyriuje dirba tik VIENAS žmogus? Tris kartus meginu po 10minučių prisiskambinti ir niekas neatsiliepia...
Atsakyti
algimantas 2017-08-29 16:40:24
žiūriu daug kas skundžiasi blogu firmos darbu. o aš šiandien gavau žinutę, kad tarp 14-15 val kurjeris pristatys užsakytą mano prekę. apie 15 val jaunuolis ir atvyko. prekė buvo pristatyta kaip ir žadėta. na o valandą galima ir palaukti- ne su raketa juk vyksta. dėkoju firmos kolektyvui, o niurzgliams patariu daugiau būti gamtoje ir iš jos pasisemti gerų emocijų. ačiū
Matosi kad kazkas sieja su DPD. Man geda butu tokius uzsistoti, kad ir dirbciau pas juos. O pasakeliu cia savo neskleisk. Dirbu senukuose realizacijoje vadovu ir samdydavomes DPD, pastoviai pavesdavo ir pries klijentus likdavome del ju kaltes kalti. Tokia imone grusti is Lietuvos lauk. Tegul savo prancuzijoje savivaliauja ir atlieka nekokybiska darba!
Atsakyti
Siandien 2017.09.15 turejo buti pristatyta siunta. Pardavejas telia perdave siunta DPD ir ipareigojo siandien pristatyti siunta - televizoriu butent siandien, nes ryt isvaziuoju nuo 10 iki 15 dienu komandiruote todel laukti kitos savaites nebuvo galimybes. Uz siunta - televizoriu buvo sumoketa. O telia apmoka pristatyma. Taciau siuntos negavau, o gavau tik pranesima, jog siunta mane pasieks tik 2017.09.18 diena, kuomet jau busiu isvykes is Lietuvos. Siuntos paimti nera kam, nes isvykstu su seima. DPD savivaliskai nepristate siuntos kaip buvo ipareigoti 2017.09.15, pranese apie tai tik 20:00valanda, kai jau ju darbo laikas pasibaiges buvo, o siunta perimta is telia 17 val. Kitaip sakant, ka noriu ta ir darau. Dabar televizorius, kuri esu nupirkes vazynes pirmyn atgal, atsisakyti siuntos negaliu nes yra nupirktas daiktas, atgal grazinti negalesiu, nea tokio motyvo niekas nepaisys. Kaip taip galima savivaliauti. Kai uz viska yra sumokami pinigai, o DPD savo nuoziura sprendzia kada ir kaip pristatyti siuntas...
Jau ne pormas kartas kai DPD taip issidirbyneja is zmoniu imoniu. Dirbu su pardavimais vienoje didziausiu ir stambiausiu imoniu, kurios siuntas, prekes ar medziagas taip pat buna pristatyneja DPD. Pristatyneja taip kaip jie susigalvoja ir nori. Klijentas laukentis siuntos - medziagu ju nesulauke, nes DPD neva nerado adreso ir nesugalvojo paskambinti zmogui - klijentui siuntos ar sountejui pasitikslinti... Man protu nesuvokiama, kaip tokia imone dar turi pasitikejimo ir veza siuntas???! Kaip galima taip savivaliauti??
Jeigu norite tausoti nervus, sveikata ir laika, tikrai nesikreipkite paslaugu i sia imone niekuomet... Dar neaiaku kokios kokybes yra atvezamos siuntos...
Jeigu nori tikrai gauti daikta laiku ir be nervu bei nuostoliu, nesikreipk I DPD
Atsakyti
Sita imone yra PRANCUZU imone o del vieno klijanto tikrai nebankrutuos, ir siaip kurjeriai vezioja i diena po 50-100 tasku, kuo maziau tokiu idijotu uzsisakines tuo lengviau ir sitai imoniai bus gyventi.
Atsakyti
Visada gaudavau siuntas tvarkingas ir pries atvykstant perspedavo apie atvykima. Siandien likau pasipiktinusi, nes neperspejo, siunta atidave ne man asmeniskai, o kitam zmogui ir deze buvo praplesta.
Atsakyti
Kaip prisiskambinti į šitą įmonę? Jau mintinai moku tekstą, kurį kartoja operatorė. Valanda tai normalus laikas laukti?
Atsakyti
žiūriu daug kas skundžiasi blogu firmos darbu. o aš šiandien gavau žinutę, kad tarp 14-15 val kurjeris pristatys užsakytą mano prekę. apie 15 val jaunuolis ir atvyko. prekė buvo pristatyta kaip ir žadėta. na o valandą galima ir palaukti- ne su raketa juk vyksta. dėkoju firmos kolektyvui, o niurzgliams patariu daugiau būti gamtoje ir iš jos pasisemti gerų emocijų. ačiū
Atsakyti
Labai nepatikima imone, laiku neatveza siuntos. Ketvirtadieni turejau gauti siunta tarp 13-14 val. Visa valanda laukiau namie, 13:45 pasiziuriu, jog mano siunta atsaukta, nes nepavyko pristatyti. Kaip tai nepavyko? I duris, i telefona nesulaukiau jokiu skambuciu. Kita diena, penktadieni, kurjeris paprasciausiai pamirso isidet siunta. Ar tai normalu? Susisiekus su imone, nesigeba net atsiprasyti, numeta rageli. Sianden jau pirmadienis, kazin ar siandien gausiu siunta? Nes kolkas negaunu jokios SMS su pristtymo laiku.
Nepasitikekit sia imone, geriau rinkites kita, nes DPD sugeba tik gaisinti savo klientus ir gadinti jiems nervus bei nuotaikas...
Atsakyti
APGAILĖTINA. Užsisakiau vonios pristatymą į namus. Prašiau, kad atvežtų vakare. Vakar "dieninis" kurjeris paklausė, ar galiu atsiimti dieną. Negalėjau, žadėjo perduoti "vakariniams". Šiandien gaunu laišką, jog vakare jie didelių gabaritų nevežioja. Tai siūlo arba atvežti iki 14h, arba pasiimti pačiam iš sandėlių kažkur Liepkalnio g. Labai ačiū, šaraškinų kontora.
Atsakyti
Labai nemalonu, kuomet atvažiavęs kurjeris užstato išvažiavimą į gatvę skubantiems žmonėms į darbus. Paprašius patraukti sunkvežimį (kuomet dar net nebuvo pradėjęs krautis) atsakė: jei dar paburbuliuosi, tai tik ilgiau lauksi. Vėliau važiuojant kartu, ta pačia kryptimi bandė sudaryti avarinę situaciją. Sunkvežimio numeriai: HRE 641.
Bravo DPD. Ačiū Jums. Jūsų aptarnavimas tiesiog nuostabus. Manau pagrindinė problema Jūsų įmonės aptarnavime ir yra KURJERIAI. O šitas atvejis tikrai bus praneštas tam tikrom institucijom.
Atsakyti
Siuntos nepristatė 5 dienas, net nepranešdami kada atveš. Ant galo nuvažiavus atsimti siuntą ji buvo kaip po karo visa apdaužyta suplyšus dėžė vidui apdaužyta prekė. Supildžius pažeidimų aktą tiesiog pasiūlė kreiptis i klientų informaciją. Bandžiau 10+ kartų prisiskambyti bet visada tik robotas kalba, Kreipiausi per FB parašė: Jei siunta, kurią atsiėmėte buvo pažeista, Jūs apie tai turite informuoti siuntėją (Topo Grupė UAB), kad siuntėjas pateiktų pretenziją.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

BĖKITE ŽMONĖS NUO ŠIOS KOMPANIJOS
Atsakyti
Labai nusivyleme sia kurjeriu imone, sms gavome pranesima kad siunta gausime jau sekancia diena, taciau taip ir likome be jo. Plius turejome gauti penktadieni, o jis musu nepasieke.Vadinasi, dar visa ta ceremonija uzsitese visam savaitgaliui.Plius sugaistas papildomas laikas namuose - laukiant siuntinio.
Atsakyti
Šiandien kurjeris eilinį kartą iš pat ryto sugadino nuotaiką, manau čia jau galutinis taškas ir nei aš daugiau per šitą tatnybą užsisakinėsiu, nei draugams rekomenduosiu. Turi tą dieną atvežti siuntą ir kiek siūlai laikų kada gali būti namie jiems netinka, tada sako kad dirba tik iki 15:30 čia būten diena 2017 08 18. O galiausiai pasako kad jums išvis pastoviai problemos. Matai jis nuveš į terminalą ir palliks ir taip pastoviai. Tai aš suprantu, kad jam patogiau yra nuvežti visas siuntas į terminalą ir tegul pasiima. Tai kam tada aš naudojuosi šita paslauga??? Ir moku tokius pinigus, tai aš galiu ir pašte atsiimti ir pigiau. Paskambina ir savo salygas stato išvis į klientą nekreipia dėmesio. Aš turiu pagal juos taikytis nes jie mat dirba, o mes bedarbiai tik sėdim ir laukiam visą dieną. Žodžiu esu labai pasipiktinusi.
Atsakyti
Rugpjūčio 10 dieną turėjo atvykti kurjeris perduoti dokumentus ir nufotogratuoti mano asmens dokumentą. Atvyko, dokumentus perdavė, paklausiau ar nereikia padaryti nuotraukos mano dokumento, pasakė "ne". Penktadienį sulaukiu skambučio, kad neturi mano dokumento nuotraukos ir privalau pristatyti per 3 darbo dienas (savaitgalis ir visa savaitė jau suplanuota). Paaiškinau situaciją, suprato, užsakė kurjerį pirmadieniui. Šeštadienį jau ruošiuosi išvykti gaunu žinutę, kad kurjeris atvyks ŠEŠTADIENĮ, t.y. ŠIANDIEN 13:30-14:30 val. PUIKU... be perspėjimo reikia laukti. Laukiau. Jokio skambučio jokio kurjerio, savaitgalio planai dalinai sugadinti. Pirmadienį sulaukiu skambučio, kad kurjeris atvyko šeštadienį, manęs nebuvo, ant voko DIDŽIAUSIAS lipdukas, kad reikėjo perduoti pakartotinus dokumentus, bet manęs nerado.... Paaiškinau VĖL situaciją galiausiai atvyko ir padarė viską kaip reikia. DPD Lietuva, Jūsų kurjeriai kaip nori taip ir dirba? Ar Jūs tik su verslo klientais taip elgiates?
Atsakyti
Gavau sms zinute, jog siandien man bus pristatytas siuntinys. Nekantraudamas jo laukiau, bet taip ir negaves kreipiausi i dpd. Pasirodo, su manim susisieke kurjeris, ir sutare kita pristatymo data. Is tikruju man niekas neskambino, kazkas patingejo dirbti savo darba, ir irase netikra informacija. Tokie darbuotojai turetu buti atleisti. Taip elgiates su visais klientais?
Atsakyti
su klientu aptarnavimo skyriui visa diena prisiskambint neimanoma.
Atsakyti
Jeigu esate verslas ir tikitės normalaus aptarnavimo, tai ieškokite kitos įmonės. Siūlau susitvarkysi su klientų aptarnavimo skyriumi. Tikrai netekau kantrybės.
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti jaunuoliui, kuris šiandien atvežė trys siuntas į Kauną, Naglio g.Nespejau net vardo paklausti, bet tokio paslaugaus jaunuolio dar neteko sutikti, labai jam ačiū
Atsakyti
Tikra s*******o kontora.. Siunta turejo pristatyti pirmadieni, bet atseit, negalejo patekt i laiptine, nors duru koda palikau uzsakymo zinuteje kurjeriui. Ta pacia valanda siunta nukreipiau siusti i man artimiausia pick upa. Laukiu jau ketvirta diena, jokios zinios. Ta prasme, gyvenu vilniuje, ir mano siunta yra liepkalnyje :) tai keturias dienas siuncia is vieno rajono i kita. Idomu, ka ji veikia liepkalnyje, jei nurodyta vezti i pick upa? Bandymai skambinti klientu centrui baigesi fiasko-neimanoma tiesiogiai susisiekti su jokia gyva dvasia, sneka tik robotinis balsas ir vercia saskaita tusteti, ragindamas dar valandele palaukti. Praradau paskutine likusia vilti ir susisiekiau su kurjeriu, turejusiu man pristatyti siunta. Pradzioj jis bande kabinti kalte ant manes- atseit, nepazymejau sistemoje naujo pickupo tasko. Deja, ta pacia valandele buvau tai padariusi. Issiaiskinom, kad siunta galimai metosi liepkalnyje ir niekas nezada jos pristatyti (nezinia kodel). Kurjeris pazadejo man nuvykes ten paklausineti. Labai tikiuosi, kad pazada isteses, nes trenktis per visa vilniu ieskoti savo siuntos dpd centre yra absurdas, turint omenyje, kad uz pristatyma yra sumoketa??.. Su tokia imones impotencija susiduriu pirma karta.. Kita karta uzsisakinejant prekes, turbut, kad teks atsizvelgt i pristatinejancia imone ir sios vengti.
Atsakyti
2017 08 02d nesugeba paimti is siuntejo siuntu, paraso i el pasta, kad del laiko stokos nespeja. Ant rytojaus kitas skyrius raso visiskas nesamones, kad siunta nepaimta, nes nieko nerado kurjeris...
Neimanoma pakesti tokio apsurdisko melo... Jei suklydo, bent moketu atsiprasyti, o ne ijungus durniu, sakyti mes nekalti...
Esant problemai, klientas niekad teisybes neras... nusivyles sia.... kontora....
Atsakyti
Siunčiausi siuntą iš GB. Nurodytas el. pašto adresas aiškus. Bet jų sistema (?) sukuria el. paštą vardaspavarde@gmail.com ir ten siunčia pranešimus :-). Na susikūriau tokį el. pašto adresą ir pradėjau matyti jų siunčiamas žinutes. Pirmą siuntinį kurjeris pristatė tvarkingai ir idealiai laiku ir mandagiai kalbėjo (Vilniuje).
Antram siuntiniui nutariau pakeisti pristatymo tašką į DPD pickup tašką. Sistemoje rašo, kad siunta bus pristatyta į DPD pickup tašką, bet kurjeris labai tvarkingai, mandagiai ir laiku pristato nepakeistu adresu :-)
Atsakyti
Aktualu ar Lietuvos mastu, tankiai DPD nesurenka siuntu is klientu ? Siandien neatvyko ir net nesiteikia informuoti apie esama situacija. Ko pasekoje mes pavedame savo klientus. Paskutiniu pora menesiu, apgailetina darbo kokybe...
Rekomenduokit is savo patirties patikimesni vezeja.
Atsakyti
Norim pagirti kurjerį Aleksandrą Raudonį. Jis visuomet puikios nuotaikos, be galo paslaugus, malonus.
Mūsų kolektyvas moteriškas, tad jei reikia kokios vyriškos pagalbos jis visuomet pasiruošęs padėti. Jei būna nesklandumų su siuntomis, jis visuomet mums smulkiai ir kantriai mums viską paaiškina :)
Tikiuosi darbovietė įvertins šį darbuotoją tinkamai, mes manome, kad jo profesinės ir asmeninės savybės yra puikios ir tinkamos būtent šiam darbui. AČIŪ JAM!
Atsakyti
Esu labai patenkinta kurjerio Aleksandro Raudonio darbu. Visada laiku pristato prekes Elektrėnuose. Malonu bendradarbiauti kartu su tokiais žmonėmis :)
Atsakyti
Eilini karta visiskai nusivyliau! Jokios zinutes negavau, atveza siuntini darbo metu kai manes nera namie, paskambint ir ispeti ar aptarti pristatymo detales jiems per sudetinga. Ant lapuko, palikto ant duru siuntinio kodas isvis neegzistuoja! Klientu aptarnavimo numeris tai isvis pasityciojimas - 20 min pralauki ir klausaisi jau uzknisusio roboto, ir vistiek niekas neatsiliepia. Visiem patarciau vengti DPD Lietuva paslaugu.
Atsakyti
Šiandien kurjeris kuris vežė siuntą į Kurmaičius, Darbėnų pl. Kretingos raj. Yra lox jibanij. Įvažiavimas į kiemą 6metrų! pločio, o jis vis tiek sugebėjo važiuot tiesiai per bordiūrus ir išlaužt trinkeles. Maladec klevas.
Atsakyti
Labai lietas ir neorganizuotas skirius, tinklapis nepatogus.
Atsakyti
Tiesa sakant esu nusivylusi DPD Lietuva prekių pristatymu. Jau 3 kartą iš eilės gaunu ketvirtadienio vakarą žinutę, jog prekę man pristatys penktadienį, t.y. sekančią dieną. Prekė nebūna pristatoma ir laukimas persikelia į pirmadienį geriausiu atveju. Suprasčiau, jei taip nutiktų kartą, ar du, bet kai tai kartojasi nuolatos, tampa tikrai neskanu. Jeigu žinoma, kad prekės niekas nesugebės pristatyti sekančią dieną kaip rašoma, kam tada "girtis", kad ji bus atvežta, taip nesitrugdytų niekieno laikas, o čia gaunasi klaidinga informacija nuolatos. Gaila, esu nusivylusi.
Atsakyti
Visą laiką mandagūs, praneša kada bus, atsiunčia sms. Žinoma, tik vakar užsakiau prekę ir atėjo sms, kad praneš šiandien laiką kada mdaug pristatys, tačiau nepranešė. Kurjeris paskambino apie 10val pranešt kada maždaug bus. Bet tas nesukėlė problemų, nes buvau namie. Greitai atidavė siuntą, pasirašiau ir viskas. Tikrai malonus kurjeris pasitaikė, gaila vardo neįsidėmėjau. Viskas super, tik galėtų patobulinti sms pranešimus kokiu laiku pristatys :)
Atsakyti
Liucija 2017-03-14 16:10:28
14.03.2017 metų turėjo man pristatyti siunta.15 val.38 min.paskambino kurjeri, paklausė ar aš namuose ir kaip atsiskaitysiu?Pasakiau, kad grynais ir esu namuose.Atvažiavo, aš priėjau iki mašinos, parode man dėžutė, aš paklausiau, ar galima atidaryti, atsakė tik po apmokėjimo.Paduodu kurjerių Regimantas Belskis 60 eurų, o jis iškarto, kad tūriu duoti be gražos (už prekės turėjau užmokėti 57 eurų).Aš sakau, kad be gražos neturėsiu, tada iš kurjerių padidintų tonu išgirdau, kad sms kuria ateina mums del pristatymo parašyta, kad turiu turėti be gražos.Aš dar karta pasakiau, kad neturu, kurjeris padidintų tonų pasakė, KADA TURĖSIU BE GRAŽOS, TADA IR PRISTATYS MAN SIUNTINĮ, IR PRIEŠ NOSIES UŽDARĖ BAGAŽINĖ IR IŠVAŽIAVO.Kas čia per bendravimas su žmonėmis?Jeigu nemoka padoriai elgtis, tegul i ferma eina dirbti.Šita reikala taip nepaliksiu, aš jau įsivaizduoju kaip toks kurjeris elgėsi su pensijo amžiaus žmonėmis.Toks nervotas neturi atlikti tokia darba.Su pagarba.
Gal ir neturėjo prieš nosį uždaryti bagažinę, tačiau visur ir visada yra rašoma, kad norint atsiskaityti grynais, reikia turėti lygią sumą, nes kurjeriai ne kasininkai nesivežioja nei didelių kupiūrų nei grąžos, geriausia tada El. bankininkyste mokėti arba patiems atsiimti prekęs. Liūdna, kad pasitaikė nervuotas kurjeris, tačiau ir pas juos krūvis nerealiai didelis, sutinku, kad DPD sistemą reikia koreguoti ir atsižvelgti labiau į klientus, tačiau į kai kurias situacijas irgi reikia žvelgti žmogiškai.
Atsakyti
Kiek teko susidurti Mažeikiuose, visada malonūs kurjeriai, taip ir toliau :)
Atsakyti
Baisu!! Atvežė lova iš pigu.lt uzsakymas sieke virs 300e uznesimas nemokamai. Gyvenam nuosavame name tai atveze lova pastate ant kelio paeme pinigus dave pasirasyti tuomet sedo i automobili ir viska palikes ant kelio isvaziavo, ne tik kad sitaip pasielge, bet atveze lova be kartonu, kaip jis turi teise is vis ardyti mano prekes... ir jam buvo visai nesvarbu kad likom stoveti salia lovos dvi moteris...
Atsakyti
Likome labai napatenkinti. Grize namo radom ant duru priklijuota lapeli, ant kurio buvo parasyta, kad buvo atvaziaves kurjeris ir nerado musu namuose, nors mes isvis nezinojome, kad jis turi atvazioti, taip pat ten buvo parasyta, kad siunta pristatys kita darbo diena tarp 10-12 val, sulaukem pirmadienio ir sedejom laukem kol atvaziuos kurjeris ir iteiks mum siunta, bet taip ir nesulaukem jo, tada pradejom skambinti, atsiliepe kai skambinom jau 3 karta, pasake kad siandien siuntos nebus, nes aptarnauja ne jisai jau, o kitas kurjeris, ir tas kitas kurjeris musu siunta paliko terminale, kazkokius vejus pradejo sneket, zodziu teko mums patiems po 2, 5 val laukimo vaziuot atsiimti siunta. Atvaziavom i terminala Klaipedoje pramones g. 10, buvo 12:40, pasake kad pas ju pietus, laukit 13 val. Tada pradejom kelti banga, paaiskinom kas ir kaip buvo, atidave mums musu siunta, net neatsiprase uz nesklandumus, buvo toks jausmas kad cia mes patis kalti. Gaila to laiko, kuri praradom del ju...
Atsakyti
Geriau pačiam nuvažiuoti siuntą pasiimti nei laukti siuntos per šią įmonę. Situaciją tokia - turėjau gauti siuntą. Siuntos pristatymą nurodžiau atlikti į savitarnos terminalą. Pasirodo, kad į terminalą negalėjo pristatyti, nes siuntoje yra sutartis, kurią reikia pasirašyti. Tuomet kurjeriui pasakiau, kad būsiu kitą dieną namuose maždaug 18 val. (anksčiau negaliu, nes dirbu). Atėjo kita diena ir gaunu žinutę, kad siunta bus pristatyta tarp 16 ir 17 val. Laiko keisti negaliu, tik dieną ir adresą (jei keičiu adresą, siunta bus pristatyta kitą dieną). Aš gi kurjeriui sakiau, kad būsiu namuose apie 18 val., o tie siuntą pristatys anksčiau. Aš ką, turiu iš darbo anksčiau laiko vien tam, kad siuntą atsiimti? Geriau grąžinkit siuntą siuntėjui, aš pats nuvažiuosi ir atsiimsiu! Nusivyliau įmonės darbu.
Atsakyti
Tikra tragedija, ne siuntu firma. Paskambina ir klausia ar namie, kai jau buna prie namu. Pasakai kad parduotuvej ir grisi uz 5min. Tai sako aij tada rytoj diena atvesim, nes jus ne namie. O kita diena, privalejau but visa diena namie, lauk siuntos, skambucio, kad vel nebutu kliurkos kai praejusia diena. Na bet taip ir nesulaukiau, nei skambucio, nei siuntos... Zmones turi ir privatu gyvenima, su savais reikalais, o ne tik sedet namie ir laukt, kada ateis siunta... Labai prasta nuomone apie sia firma.
Atsakyti
katastrofa ne pristymas... susisiekt neimanoma, 1.5 val neprisiskambinti, pagal sekimo numeri matau kad masina netoli mano rajono, o pagal pristatymo adresa mano siuntinys adresuotas I nauja vilne ne I suderve, adresas nurodytas, kodas pristatymo irgi, telefonas taip pat, bet nei kurjerio skambucio, nei pristatymo, ir taip jau 3 karta siuntos negaliu gauti, gaila kad lenkija su kita pristatymo imone nedirba, nes darbas nekokybiskas ir aptarnavimas katastrofiskai prastas...ana karta teko vaziuoti net siuntos I vilniu vaziuoti nes ponas kurjeris atsisake vest namo, nors sumoku uz kurjeriu tarnyba 5 eur... tai kur cia kokybe ? pagarba zmogui, tai gal telefona apmokes uz tai kad laido gale kabeti 1.5 val ? ar taip zmoniu trukumas kad aplamai negalite elementariu darbu padaryti....
Atsakyti
Totali šaraškina kontora!... Nesugeba siunta atsiūsti tinkamu adresu. Prieš tai net negavau jokio pranešimo apie siuntos pristatymo laiko tarpą. Prisiskambinti tragedija o pradėjus pokalbį žmogus nenori net išspręst iškylusios problemos. Siūnta nusiūnte neašku kokiu adresu, kontaktus neturėjo bet visvien vežė nepasitikslinus siuntėjo (realiai abu kalti ir siuntėjas ir DPD) vienas nurodė blogai adresa kitas priemė su nepilnais kontaktais. Galu gale besiaiškindami aplamai pasiūlė kaip varianta pačiam atvykti ir pasiimti siūnta susitykus su Kurjeriu. Tad klausimas už ką sumoku, negi už tai kad pačiam ieškoti budo kaip nuvykti kažkur su Kurjerių susitykti? Tai gal tada realiai į pradinį taška pačiam reikėtų nuvykti pačiam į Latviją? Eilini karta DPD susimovė
Atsakyti
Nusivylusi!!! Aptarnavimo lygis žemas! Susisiekti neįmanoma, siuntos pristatymą atideda jau antra savaitę dėl NEAIŠKIŲ priežasčių. Atvykus į sandėlį pasitinka žmonės, kurie nesugeba mandagiai bendrauti.
Atsakyti
Per du mėnesius teko naudotis 4 kartus jų paslaugomis ir visais atvejais likau labai nusivylęs jų darbu. Siuntos pristatymo greitis neapsakomai lėtas - pervežti siuntą 250 km atstumu jiems prireikia minimum 4 parų, o vieną sykį prireikė net 5 parų. Niekam nerekomenduoju rinktis šios įmonės, jinai niekada nesupranta klientų noro kuo greičiau gauti siuntą, absoliučiai jokio lankstumo iš jų pusės.
Atsakyti
Labai dėkoju šiai įmoniai jūs tikriausiai žinote, kaip žmonėms malonu, kai jie negauna savo siuntų laiku. Pasirinkau laiko tarpą 18-22, nes kitokiu laiku dirbu dėl visa ko palikau sesers telefono numerį, kad ji galėtų atsiimti jai atvažiuotu anksčiau, bet tai tik mano svajonėse. Gaila, kad prieš pasirinkdama šitą įmonė nepaskaičiau atsiliepimų būčiau geriau pasirinkusi pristatymą į paštą aš už atsiuntimą mokėjau ne tam, kad jūs neatliktumėte savo darbo. Aš vis dar laukiu savo siuntos ir tikiuosi, kad ji bus pristatyta sveika ir nesugadinta.
(Klaipėda)

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai
Polistireninio putplasčio perdirbimo svarba ir R&R IDEAS dėmesys aplinkosaugai 10-17 11:39
Polistireninis putplastis (angl. Expanded Polystyrene, sutr. pavadinimas - EPS) - termoizoliacinė medžiaga, išgaunama lydant išpusto polistireno granules, kurių uždaros poros...
Palankios tendencijos brėžia naujas aukštumas
Palankios tendencijos brėžia naujas aukštumas 10-17 20:25
Auganti Lietuvos ir kur kas sparčiau, nei tikėtasi, atsigaunanti pasaulio ekonomika teikia optimistinių vilčių 2018 m. – Tarptautinis valiutos fondas palankių tendencijų įžvelgia visuose...
Tarp savaitės reklamų – dainuojanti "Telia"
Tarp savaitės reklamų – dainuojanti "Telia" 10-17 20:01
Tarp naujausių savaitės reklamų šviesi "Telia" kampanija (reklamos agentūra "Milk") ir nemenkos kritikos sulaukęs Lietuvos įvaizdinis klipas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar Jūs rūkote?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

JPMorgan 97,84 +2,07%
Apple 159,88 +1,84%
NVIDIA 197,93 +1,72%
General Electric 23,36 +1,65%
Macy's 19,89 -1,53%
Twitter 18,33 -1,61%
Adobe Systems 150,46 -2,25%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Nafta 51,45 +1,68%
Auksas 1260,26 +1,14%
Mediena 697,44 -1,00%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Dujos (Rusijos) 4,98 -1,78%
Ryžiai 444,68 +10,37%