VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Siuntos nepristatė 5 dienas, net nepranešdami kada atveš. Ant galo nuvažiavus atsimti siuntą ji buvo kaip po karo visa apdaužyta suplyšus dėžė vidui apdaužyta prekė. Supildžius pažeidimų aktą tiesiog pasiūlė kreiptis i klientų informaciją. Bandžiau 10+ kartų prisiskambyti bet visada tik robotas kalba, Kreipiausi per FB parašė: Jei siunta, kurią atsiėmėte buvo pažeista, Jūs apie tai turite informuoti siuntėją (Topo Grupė UAB), kad siuntėjas pateiktų pretenziją.
Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus.

BĖKITE ŽMONĖS NUO ŠIOS KOMPANIJOS
Godwill Loan Company Limited
2017-08-19 02:06:50 IP 105.112.39.50
Atsakyti
Sveiki, pone ir ponia, teisėta paskola visada buvo didelė klientų problema. Paskolos ir jos saugumo klausimas yra labai svarbu klientams, ieškantiems paskolos iš teisėto skolintojo. Didesnės rūpesčiai dėl kiekvieno sąžiningo ir sugebančios grąžinti paskolą. Mes su malonumu jums padėsime paskolą per trumpą laiką, kai bus suteiktos paskolos. Palūkanų norma yra 3%. Minimali suma, suteikta paskolos forma 185 000 € Jei Jus domina gauti finansinę paramą, prašome susisiekti su mumis el. Paštu godwillloancompeny@gmail.com.
Atsakyti
Labai nusivyleme sia kurjeriu imone, sms gavome pranesima kad siunta gausime jau sekancia diena, taciau taip ir likome be jo. Plius turejome gauti penktadieni, o jis musu nepasieke.Vadinasi, dar visa ta ceremonija uzsitese visam savaitgaliui.Plius sugaistas papildomas laikas namuose - laukiant siuntinio.
Atsakyti
Šiandien kurjeris eilinį kartą iš pat ryto sugadino nuotaiką, manau čia jau galutinis taškas ir nei aš daugiau per šitą tatnybą užsisakinėsiu, nei draugams rekomenduosiu. Turi tą dieną atvežti siuntą ir kiek siūlai laikų kada gali būti namie jiems netinka, tada sako kad dirba tik iki 15:30 čia būten diena 2017 08 18. O galiausiai pasako kad jums išvis pastoviai problemos. Matai jis nuveš į terminalą ir palliks ir taip pastoviai. Tai aš suprantu, kad jam patogiau yra nuvežti visas siuntas į terminalą ir tegul pasiima. Tai kam tada aš naudojuosi šita paslauga??? Ir moku tokius pinigus, tai aš galiu ir pašte atsiimti ir pigiau. Paskambina ir savo salygas stato išvis į klientą nekreipia dėmesio. Aš turiu pagal juos taikytis nes jie mat dirba, o mes bedarbiai tik sėdim ir laukiam visą dieną. Žodžiu esu labai pasipiktinusi.
Atsakyti
Rugpjūčio 10 dieną turėjo atvykti kurjeris perduoti dokumentus ir nufotogratuoti mano asmens dokumentą. Atvyko, dokumentus perdavė, paklausiau ar nereikia padaryti nuotraukos mano dokumento, pasakė "ne". Penktadienį sulaukiu skambučio, kad neturi mano dokumento nuotraukos ir privalau pristatyti per 3 darbo dienas (savaitgalis ir visa savaitė jau suplanuota). Paaiškinau situaciją, suprato, užsakė kurjerį pirmadieniui. Šeštadienį jau ruošiuosi išvykti gaunu žinutę, kad kurjeris atvyks ŠEŠTADIENĮ, t.y. ŠIANDIEN 13:30-14:30 val. PUIKU... be perspėjimo reikia laukti. Laukiau. Jokio skambučio jokio kurjerio, savaitgalio planai dalinai sugadinti. Pirmadienį sulaukiu skambučio, kad kurjeris atvyko šeštadienį, manęs nebuvo, ant voko DIDŽIAUSIAS lipdukas, kad reikėjo perduoti pakartotinus dokumentus, bet manęs nerado.... Paaiškinau VĖL situaciją galiausiai atvyko ir padarė viską kaip reikia. DPD Lietuva, Jūsų kurjeriai kaip nori taip ir dirba? Ar Jūs tik su verslo klientais taip elgiates?
Atsakyti
Gavau sms zinute, jog siandien man bus pristatytas siuntinys. Nekantraudamas jo laukiau, bet taip ir negaves kreipiausi i dpd. Pasirodo, su manim susisieke kurjeris, ir sutare kita pristatymo data. Is tikruju man niekas neskambino, kazkas patingejo dirbti savo darba, ir irase netikra informacija. Tokie darbuotojai turetu buti atleisti. Taip elgiates su visais klientais?
Atsakyti
su klientu aptarnavimo skyriui visa diena prisiskambint neimanoma.
Atsakyti
Jeigu esate verslas ir tikitės normalaus aptarnavimo, tai ieškokite kitos įmonės. Siūlau susitvarkysi su klientų aptarnavimo skyriumi. Tikrai netekau kantrybės.
Atsakyti
Labai norėčiau padėkoti jaunuoliui, kuris šiandien atvežė trys siuntas į Kauną, Naglio g.Nespejau net vardo paklausti, bet tokio paslaugaus jaunuolio dar neteko sutikti, labai jam ačiū
Atsakyti
Tikra s*******o kontora.. Siunta turejo pristatyti pirmadieni, bet atseit, negalejo patekt i laiptine, nors duru koda palikau uzsakymo zinuteje kurjeriui. Ta pacia valanda siunta nukreipiau siusti i man artimiausia pick upa. Laukiu jau ketvirta diena, jokios zinios. Ta prasme, gyvenu vilniuje, ir mano siunta yra liepkalnyje :) tai keturias dienas siuncia is vieno rajono i kita. Idomu, ka ji veikia liepkalnyje, jei nurodyta vezti i pick upa? Bandymai skambinti klientu centrui baigesi fiasko-neimanoma tiesiogiai susisiekti su jokia gyva dvasia, sneka tik robotinis balsas ir vercia saskaita tusteti, ragindamas dar valandele palaukti. Praradau paskutine likusia vilti ir susisiekiau su kurjeriu, turejusiu man pristatyti siunta. Pradzioj jis bande kabinti kalte ant manes- atseit, nepazymejau sistemoje naujo pickupo tasko. Deja, ta pacia valandele buvau tai padariusi. Issiaiskinom, kad siunta galimai metosi liepkalnyje ir niekas nezada jos pristatyti (nezinia kodel). Kurjeris pazadejo man nuvykes ten paklausineti. Labai tikiuosi, kad pazada isteses, nes trenktis per visa vilniu ieskoti savo siuntos dpd centre yra absurdas, turint omenyje, kad uz pristatyma yra sumoketa??.. Su tokia imones impotencija susiduriu pirma karta.. Kita karta uzsisakinejant prekes, turbut, kad teks atsizvelgt i pristatinejancia imone ir sios vengti.
Atsakyti
2017 08 02d nesugeba paimti is siuntejo siuntu, paraso i el pasta, kad del laiko stokos nespeja. Ant rytojaus kitas skyrius raso visiskas nesamones, kad siunta nepaimta, nes nieko nerado kurjeris...
Neimanoma pakesti tokio apsurdisko melo... Jei suklydo, bent moketu atsiprasyti, o ne ijungus durniu, sakyti mes nekalti...
Esant problemai, klientas niekad teisybes neras... nusivyles sia.... kontora....
Atsakyti
Siunčiausi siuntą iš GB. Nurodytas el. pašto adresas aiškus. Bet jų sistema (?) sukuria el. paštą vardaspavarde@gmail.com ir ten siunčia pranešimus :-). Na susikūriau tokį el. pašto adresą ir pradėjau matyti jų siunčiamas žinutes. Pirmą siuntinį kurjeris pristatė tvarkingai ir idealiai laiku ir mandagiai kalbėjo (Vilniuje).
Antram siuntiniui nutariau pakeisti pristatymo tašką į DPD pickup tašką. Sistemoje rašo, kad siunta bus pristatyta į DPD pickup tašką, bet kurjeris labai tvarkingai, mandagiai ir laiku pristato nepakeistu adresu :-)
Atsakyti
Aktualu ar Lietuvos mastu, tankiai DPD nesurenka siuntu is klientu ? Siandien neatvyko ir net nesiteikia informuoti apie esama situacija. Ko pasekoje mes pavedame savo klientus. Paskutiniu pora menesiu, apgailetina darbo kokybe...
Rekomenduokit is savo patirties patikimesni vezeja.
Atsakyti
Norim pagirti kurjerį Aleksandrą Raudonį. Jis visuomet puikios nuotaikos, be galo paslaugus, malonus.
Mūsų kolektyvas moteriškas, tad jei reikia kokios vyriškos pagalbos jis visuomet pasiruošęs padėti. Jei būna nesklandumų su siuntomis, jis visuomet mums smulkiai ir kantriai mums viską paaiškina :)
Tikiuosi darbovietė įvertins šį darbuotoją tinkamai, mes manome, kad jo profesinės ir asmeninės savybės yra puikios ir tinkamos būtent šiam darbui. AČIŪ JAM!
Atsakyti
Esu labai patenkinta kurjerio Aleksandro Raudonio darbu. Visada laiku pristato prekes Elektrėnuose. Malonu bendradarbiauti kartu su tokiais žmonėmis :)
Atsakyti
Eilini karta visiskai nusivyliau! Jokios zinutes negavau, atveza siuntini darbo metu kai manes nera namie, paskambint ir ispeti ar aptarti pristatymo detales jiems per sudetinga. Ant lapuko, palikto ant duru siuntinio kodas isvis neegzistuoja! Klientu aptarnavimo numeris tai isvis pasityciojimas - 20 min pralauki ir klausaisi jau uzknisusio roboto, ir vistiek niekas neatsiliepia. Visiem patarciau vengti DPD Lietuva paslaugu.
Atsakyti
Šiandien kurjeris kuris vežė siuntą į Kurmaičius, Darbėnų pl. Kretingos raj. Yra lox jibanij. Įvažiavimas į kiemą 6metrų! pločio, o jis vis tiek sugebėjo važiuot tiesiai per bordiūrus ir išlaužt trinkeles. Maladec klevas.
Atsakyti
Labai lietas ir neorganizuotas skirius, tinklapis nepatogus.
Atsakyti
Tiesa sakant esu nusivylusi DPD Lietuva prekių pristatymu. Jau 3 kartą iš eilės gaunu ketvirtadienio vakarą žinutę, jog prekę man pristatys penktadienį, t.y. sekančią dieną. Prekė nebūna pristatoma ir laukimas persikelia į pirmadienį geriausiu atveju. Suprasčiau, jei taip nutiktų kartą, ar du, bet kai tai kartojasi nuolatos, tampa tikrai neskanu. Jeigu žinoma, kad prekės niekas nesugebės pristatyti sekančią dieną kaip rašoma, kam tada "girtis", kad ji bus atvežta, taip nesitrugdytų niekieno laikas, o čia gaunasi klaidinga informacija nuolatos. Gaila, esu nusivylusi.
Atsakyti
Visą laiką mandagūs, praneša kada bus, atsiunčia sms. Žinoma, tik vakar užsakiau prekę ir atėjo sms, kad praneš šiandien laiką kada mdaug pristatys, tačiau nepranešė. Kurjeris paskambino apie 10val pranešt kada maždaug bus. Bet tas nesukėlė problemų, nes buvau namie. Greitai atidavė siuntą, pasirašiau ir viskas. Tikrai malonus kurjeris pasitaikė, gaila vardo neįsidėmėjau. Viskas super, tik galėtų patobulinti sms pranešimus kokiu laiku pristatys :)
Atsakyti
Liucija 2017-03-14 16:10:28
14.03.2017 metų turėjo man pristatyti siunta.15 val.38 min.paskambino kurjeri, paklausė ar aš namuose ir kaip atsiskaitysiu?Pasakiau, kad grynais ir esu namuose.Atvažiavo, aš priėjau iki mašinos, parode man dėžutė, aš paklausiau, ar galima atidaryti, atsakė tik po apmokėjimo.Paduodu kurjerių Regimantas Belskis 60 eurų, o jis iškarto, kad tūriu duoti be gražos (už prekės turėjau užmokėti 57 eurų).Aš sakau, kad be gražos neturėsiu, tada iš kurjerių padidintų tonu išgirdau, kad sms kuria ateina mums del pristatymo parašyta, kad turiu turėti be gražos.Aš dar karta pasakiau, kad neturu, kurjeris padidintų tonų pasakė, KADA TURĖSIU BE GRAŽOS, TADA IR PRISTATYS MAN SIUNTINĮ, IR PRIEŠ NOSIES UŽDARĖ BAGAŽINĖ IR IŠVAŽIAVO.Kas čia per bendravimas su žmonėmis?Jeigu nemoka padoriai elgtis, tegul i ferma eina dirbti.Šita reikala taip nepaliksiu, aš jau įsivaizduoju kaip toks kurjeris elgėsi su pensijo amžiaus žmonėmis.Toks nervotas neturi atlikti tokia darba.Su pagarba.
Gal ir neturėjo prieš nosį uždaryti bagažinę, tačiau visur ir visada yra rašoma, kad norint atsiskaityti grynais, reikia turėti lygią sumą, nes kurjeriai ne kasininkai nesivežioja nei didelių kupiūrų nei grąžos, geriausia tada El. bankininkyste mokėti arba patiems atsiimti prekęs. Liūdna, kad pasitaikė nervuotas kurjeris, tačiau ir pas juos krūvis nerealiai didelis, sutinku, kad DPD sistemą reikia koreguoti ir atsižvelgti labiau į klientus, tačiau į kai kurias situacijas irgi reikia žvelgti žmogiškai.
Atsakyti
Kiek teko susidurti Mažeikiuose, visada malonūs kurjeriai, taip ir toliau :)
Atsakyti
Baisu!! Atvežė lova iš pigu.lt uzsakymas sieke virs 300e uznesimas nemokamai. Gyvenam nuosavame name tai atveze lova pastate ant kelio paeme pinigus dave pasirasyti tuomet sedo i automobili ir viska palikes ant kelio isvaziavo, ne tik kad sitaip pasielge, bet atveze lova be kartonu, kaip jis turi teise is vis ardyti mano prekes... ir jam buvo visai nesvarbu kad likom stoveti salia lovos dvi moteris...
Atsakyti
Likome labai napatenkinti. Grize namo radom ant duru priklijuota lapeli, ant kurio buvo parasyta, kad buvo atvaziaves kurjeris ir nerado musu namuose, nors mes isvis nezinojome, kad jis turi atvazioti, taip pat ten buvo parasyta, kad siunta pristatys kita darbo diena tarp 10-12 val, sulaukem pirmadienio ir sedejom laukem kol atvaziuos kurjeris ir iteiks mum siunta, bet taip ir nesulaukem jo, tada pradejom skambinti, atsiliepe kai skambinom jau 3 karta, pasake kad siandien siuntos nebus, nes aptarnauja ne jisai jau, o kitas kurjeris, ir tas kitas kurjeris musu siunta paliko terminale, kazkokius vejus pradejo sneket, zodziu teko mums patiems po 2, 5 val laukimo vaziuot atsiimti siunta. Atvaziavom i terminala Klaipedoje pramones g. 10, buvo 12:40, pasake kad pas ju pietus, laukit 13 val. Tada pradejom kelti banga, paaiskinom kas ir kaip buvo, atidave mums musu siunta, net neatsiprase uz nesklandumus, buvo toks jausmas kad cia mes patis kalti. Gaila to laiko, kuri praradom del ju...
Atsakyti
Geriau pačiam nuvažiuoti siuntą pasiimti nei laukti siuntos per šią įmonę. Situaciją tokia - turėjau gauti siuntą. Siuntos pristatymą nurodžiau atlikti į savitarnos terminalą. Pasirodo, kad į terminalą negalėjo pristatyti, nes siuntoje yra sutartis, kurią reikia pasirašyti. Tuomet kurjeriui pasakiau, kad būsiu kitą dieną namuose maždaug 18 val. (anksčiau negaliu, nes dirbu). Atėjo kita diena ir gaunu žinutę, kad siunta bus pristatyta tarp 16 ir 17 val. Laiko keisti negaliu, tik dieną ir adresą (jei keičiu adresą, siunta bus pristatyta kitą dieną). Aš gi kurjeriui sakiau, kad būsiu namuose apie 18 val., o tie siuntą pristatys anksčiau. Aš ką, turiu iš darbo anksčiau laiko vien tam, kad siuntą atsiimti? Geriau grąžinkit siuntą siuntėjui, aš pats nuvažiuosi ir atsiimsiu! Nusivyliau įmonės darbu.
Atsakyti
Tikra tragedija, ne siuntu firma. Paskambina ir klausia ar namie, kai jau buna prie namu. Pasakai kad parduotuvej ir grisi uz 5min. Tai sako aij tada rytoj diena atvesim, nes jus ne namie. O kita diena, privalejau but visa diena namie, lauk siuntos, skambucio, kad vel nebutu kliurkos kai praejusia diena. Na bet taip ir nesulaukiau, nei skambucio, nei siuntos... Zmones turi ir privatu gyvenima, su savais reikalais, o ne tik sedet namie ir laukt, kada ateis siunta... Labai prasta nuomone apie sia firma.
Atsakyti
katastrofa ne pristymas... susisiekt neimanoma, 1.5 val neprisiskambinti, pagal sekimo numeri matau kad masina netoli mano rajono, o pagal pristatymo adresa mano siuntinys adresuotas I nauja vilne ne I suderve, adresas nurodytas, kodas pristatymo irgi, telefonas taip pat, bet nei kurjerio skambucio, nei pristatymo, ir taip jau 3 karta siuntos negaliu gauti, gaila kad lenkija su kita pristatymo imone nedirba, nes darbas nekokybiskas ir aptarnavimas katastrofiskai prastas...ana karta teko vaziuoti net siuntos I vilniu vaziuoti nes ponas kurjeris atsisake vest namo, nors sumoku uz kurjeriu tarnyba 5 eur... tai kur cia kokybe ? pagarba zmogui, tai gal telefona apmokes uz tai kad laido gale kabeti 1.5 val ? ar taip zmoniu trukumas kad aplamai negalite elementariu darbu padaryti....
Atsakyti
Totali šaraškina kontora!... Nesugeba siunta atsiūsti tinkamu adresu. Prieš tai net negavau jokio pranešimo apie siuntos pristatymo laiko tarpą. Prisiskambinti tragedija o pradėjus pokalbį žmogus nenori net išspręst iškylusios problemos. Siūnta nusiūnte neašku kokiu adresu, kontaktus neturėjo bet visvien vežė nepasitikslinus siuntėjo (realiai abu kalti ir siuntėjas ir DPD) vienas nurodė blogai adresa kitas priemė su nepilnais kontaktais. Galu gale besiaiškindami aplamai pasiūlė kaip varianta pačiam atvykti ir pasiimti siūnta susitykus su Kurjeriu. Tad klausimas už ką sumoku, negi už tai kad pačiam ieškoti budo kaip nuvykti kažkur su Kurjerių susitykti? Tai gal tada realiai į pradinį taška pačiam reikėtų nuvykti pačiam į Latviją? Eilini karta DPD susimovė
Atsakyti
Nusivylusi!!! Aptarnavimo lygis žemas! Susisiekti neįmanoma, siuntos pristatymą atideda jau antra savaitę dėl NEAIŠKIŲ priežasčių. Atvykus į sandėlį pasitinka žmonės, kurie nesugeba mandagiai bendrauti.
Atsakyti
Per du mėnesius teko naudotis 4 kartus jų paslaugomis ir visais atvejais likau labai nusivylęs jų darbu. Siuntos pristatymo greitis neapsakomai lėtas - pervežti siuntą 250 km atstumu jiems prireikia minimum 4 parų, o vieną sykį prireikė net 5 parų. Niekam nerekomenduoju rinktis šios įmonės, jinai niekada nesupranta klientų noro kuo greičiau gauti siuntą, absoliučiai jokio lankstumo iš jų pusės.
Atsakyti
Labai dėkoju šiai įmoniai jūs tikriausiai žinote, kaip žmonėms malonu, kai jie negauna savo siuntų laiku. Pasirinkau laiko tarpą 18-22, nes kitokiu laiku dirbu dėl visa ko palikau sesers telefono numerį, kad ji galėtų atsiimti jai atvažiuotu anksčiau, bet tai tik mano svajonėse. Gaila, kad prieš pasirinkdama šitą įmonė nepaskaičiau atsiliepimų būčiau geriau pasirinkusi pristatymą į paštą aš už atsiuntimą mokėjau ne tam, kad jūs neatliktumėte savo darbo. Aš vis dar laukiu savo siuntos ir tikiuosi, kad ji bus pristatyta sveika ir nesugadinta.
(Klaipėda)
Atsakyti
Laukiau visą dieną, bet siuntos taip ir negavau. Galėjo bent pranešti, kad pristatymas vėluos. Labai nuvylė šita tarnyba.
Atsakyti
Tragiška aptarnavimo kokybė. Jei tik įmanoma, renkuosi kitus kurjerius, kur galima pasirinkti bent kažkokį laiko tarpą, kada pristato, gaila ne visada yra galimybė tokiam pasirinkimui. Pagal DPD aš turėčiau pasiimti atostogų dieną ir sėdėti namie, nes kurjeris pristatymo dieną gali bet kada pristatyti. Lankstumo - nulis.
Atsakyti
Norėčiau labai pasidžiaugti kurjero Niegės (Klaipėda) darbu, tikrai šis kurjeris yra išskirtinai malonus, operatyvus, konkretus ir visuomet pasiruošęs padėti, paaiškinti jei kyla kokių tai nesklandumų. Tikiuosi ir darbovietė įvertina šį asmenį tinkamai, nes manau jo profesinės ir asmeninės savybės puikiai tarpusavyje dera ir sukelia pasitenkinimą paslaugomis ne tik mums, bet ir kitiems klientams. AČIŪ JAM!
Atsakyti
Sveiki.
Jau turejau gauti pagal idėja 27-28 diena. Bet mat pas mane pabai "mandras" kurjeris. Nes buvo laikas pažymėtas nuo 18-22 valandos, bet kažkodėl tokiu laiku i vilniaus rajoną neveža. Na gerai, tada aiškinu jog galiu iki 9:30 priimti arba nuo 16:30, nes dirbu darbo dienom, todėl ir rinkausi vakaro laiką. O jis man i tai "tik 13-14 vežame tame laiko tarpe". Tai ką man dabar daryti?! Gal i darbą dėl siuntos neeiti??? Ir ta prasme tik šituo laiko tarpu?? Kas per nesąmonė?? Privalo vežti tada kada aš namuose!! Jus privalote atsižvelgti i žmogų, jei jis pasirinko jumis pasitikėti ir pasinaudoti jūsų paslauga! O ne šitaip. Ir iki siol dar esu negavusi! Nes mat tik 13-14 valanda gali kas diena ir viskas! Kito laiko nėra! Žinokite, daugiau jūsų paslaugų nesiimsiu ir visiems nepatarsiu!
Atsakyti
Negerbe klientu, meluoja kada atves.
Atsakyti
11:32 paskambino kujeris ir pasakė kad netrukus pristatys siuntinį. Sėdžiu, laukiu. Neištvėriau 13:01 paskambinau ir pats pasiteiravau: kada bus siunta? Atsakymas už 5, 10 minučių bžim vietoj. Laukiu 13:18 siuntinį gavau. Reziumė: nepagarba klientui. Ačiū.
Atsakyti
Šiandien gavau siuntą Ukmergėje. Gavau sms, kad siunta bus valandos bėgyje. Kurjeris buvo labai mandagus, palaukė kelias minutes, kol parvažiavau, nes buvau ne namie. Viskas sklandžiai, operatyviai ir greitai
Atsakyti
Sveiki, esu pasipiktines labai.mano siunta jau trecia diena mano mieste, bet niekaip nepasieke mano namu, kas per betvarke???
Atsakyti
Pati prasčiausiai kurjerių tarnyba. Nei laiku pristato, nei sugeba logistiką susidėluioti ir dar be visa to su klientais atsiliepia kalba rusiskai
Atsakyti
Vakar gavau laišką, dėl siuntos pristatymo (ištikrųjų pigu lt žadėjo, kad gausiu siuntą 2017-06-20) 2017-06-21 nr. 05806060354580. Šiandien jau 2017-06-21 laukiu savo siuntos, jau 21:15, jokios informacijos išvis nėra (nei sms, nei skambučio). Galiu pasakyti, kad jau skambinau Į info centrą, vis atsijungdavo, rašiau ir facebooke ir kas@dpd.lt kur mano siuntą ir kielintą valandą pristatys, bet visur tyla. Negaliu patikėti, kad taip galima elgtis su klientais..... Čia labai aiškus įsipareigojimų nevykdymas....gaila, bet galiu tik tokį atsilėpimą parašyti
Atsakyti
05805056920687 Получить должна 21 июня, указала время с 08.00-14.00. Утром получаю сообщения, что привезут 15.54-16.54...?
Позвонила +37052106777, связались с курьером, обещали привести 15.00.
Вечером не посылки не курьера. Позвонила повторно, прождала 50 мин., слушая обещание, что вот - вот ответят. Сейчас уже 19.10., никто мне не перезвонил и ничего не привез.
Я хочу знать, кто мне вернёт деньги за 50 мин. ожидания ответа по телефону, за время, которое было зря потрачено в ожидании посылки ? Я инвалид и 50 мин. бестолкового ожидания ответа мне очень дорого обходится !
Atsakyti
Ši kartą tik neigiami atsiliepimai apie dpd Utenos apskriti. Atveža telefona be dokumentu, atveža dokumentus be telefono, draugei atveža skakbimo mašina be dokumentu, kyta diena su dokumentais tik ant kyto žmogaus. Siaubas. Negaliu gauti telefono o drauge skalbimo mašinos jau 23 dienas. P...........c kytaip negaliu pasakyti. Jokios pagarbos.
Atsakyti
Antrą kartą susiduriu su kurjeriu Klaipėdoje iš šios firmos, ir tai tas pats žmogus, gaila vardo nežinau. Tikrai mandagus, siunta gauta laiku, siunta nepažeista, prieš tai pasiskambina. Nusiskundimų neturiu.
Atsakyti
Esame pasibaisėje Šiauliuose vienu iš dirbančiu jaunu vaikinu. Mano panelei pristatė siunta, viskas kaip ir tvarkoje, tačiau tos pačios dienos vakare taspats kurjeris drista jai rašyti SMS žinute su klausimu ''Ka veiki?'', atsiprašau tačiau taip elgtis yra absoliučiai neetiška.Kaip galima naudotis klientu asmeniniais duomenimis ir rašinėti savo naudai. Gerai, kad aš ne pavydus žmogus, tačiau toks kurjerio poelgis gali pridaryti rimtu problemu panelei ar kitai moteriai šeimos santykiuose. Kita karta užsakinėjome vėl siunta iš DPD ši karta jau neleidau vienai panelei priimti siuntos ir buvau kartu, preke atnešė du vaikinai vienas tas pats kur buvo praeita karta, nešdami laiptinėje sugebėjo išmesti preke, ir juokiasi kaip nesveiki.. Esame labai nusivyle ir nepatenkinti kurjerio elgesiu, daugiau stengsimės su šia firma reikalu neturėti ir užsakynėsime specialiai iš ten kas nedirba su tokia firma. Už toki poelgi turėtu buti metamas iš darbo, baisu!
Atsakyti
Na gaila, bet turiu parasyti neigiama atsiliepima apie DPD ir ju krovimo darbus. Du kartus buvo uzsakytos paslaugos su krovimu ir nei karto is pirmo karto neatvaziavo krovejai, visada atvaziuodavo kurjeris ir paprasydavo daikta isnesti ir sake, kad apie krovima nieko nezinojo, aisku reikedavo atsisveikinti ir vel 2 dienas o jei savaitgalis tai ir 3 laukti kroveju. Na o reikalas skubus daiktus rekejo paimti sutartu laiku, zodziu DPD neorganizuoti darbuotojai dirba.
Atsakyti
Esu visiškai NEPATENKINTAS viena DPD siunta į Vokietiją. Siunta buvo pristatyta gavėjui su akivaizdžiais ir itin stipriais siuntos pažeidimais. Pažeidimų pasekmės itin liūdnos, išlaužyti tvirtinimo laikikliai, jungtys, pažeistas prietaisų skydelis, patirtas nuostolis 600 eur (prekės pardavimo kaina) !!! Itin neatsakingas kompanijos darbas ir darbuotojų nepriežiūra.
Kreipiausi dėl žalos atlyginimo, kuri siekia 480 eur (prekės įsigijimo kaina, neįskaičiuota įvairūs skelbimų, pristatymo ir t.t. kaštai), jų atsakymas, kad jie pagal sutartį dengia tik 40 SDR ir 4, 50 SDR už kiekvieną siuntos kilogramą, tai išvertus į paprastų žmonių kalbą reiškia juokingą 78, 59 eur sumą.
Įmonės ir fiziniai asmenys, kurie siunčiate siuntas per DPD, gerai įvertinkite riziką prieš naudodamiesi šios kompanijos paslaugomis.
Atsakyti
Turiu neigiamą atsiliepimą apie DPD kurjerį, kuris važiuoja Krosnos kryptimi. Tai ponas T. Povilaitis
Jis man pranešė, kad atvažiuoja tik tada kai jau buvo prie mano namu. Negavau pranešimo apie siuntos sekimą, kaip gaudavau anksčiau. Labai nemandagus, pradejo reiksti savo pretendzijas. Nusivyliau....
Atsakyti
Kiek gavus siuntų iš DPD, visuomet likdavau patenkinta, greit pristatydavo ir tikrai buvo malonus kurjerių aptarnavimas. Iki šiandien.. Pasitaikė tikras cha...s. Ryte sulaukiau skambučio iš kurjerio, tuo metu buvau mieste, tai nepatenkintas liepė kuo greičiau važiuot namo. Nu sorry.. Prieš tai visiškai nebuvau informuota nei sms, nei skambučiu, nei el.paštu kad siunta atkeliaus pas mane, juk nesėdėsiu visą savaitę nuo ryto iki vakaro namie. Kurjeris labai nemandagus, apie bendravimo kultūrą patylėsiu, mane tujino, nepatenkintas iškrovė siuntą ir staigiai pasišalino. PASIBAISĖJUS.
Atsakyti
Kurjeris dirbantis Kretingos rajone labai šaunus, visada su šypsena ir draugiškas ir žinoma visada laiku! Gaila, tik vardą jo pamiršau, bet visada tas pats ;)

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; tarpininkavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
BALTICALL
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Skubus krovinių gabenimas

Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Kalėdų roges ruošk vasarą
Kalėdų roges ruošk vasarą 08-17 15:35
Pagaliau teikėsi ateiti vasara, visi mėgaujasi saule, jūra, ežerais, piknikais ir mažiausiai apie ką galvoja tai apie... Kalėdas. Net visada skubantys, viską iš anksto planuojantys įmonių...
Po 27 metų pertraukos atidaroma siena tarp Irako ir Saudo Arabijos
Po 27 metų pertraukos atidaroma siena tarp Irako ir Saudo Arabijos 08-20 15:20
Saudo Arabija ir Irakas planuoja atidaryti Araro sienos perėjimo punktą prekybai pirmą kartą nuo 1990-ųjų, kai dar Saddamo Husseino valdomas Irakas įsiveržė į Kuveitą ir diplomatiniai santykiai...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuris vasaros mėnuo atostogauti Jums geriausias?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Western Digital 83,20 +0,87%
Twitter 15,99 +0,76%
Caterpillar 113,92 +0,69%
Symantec 28,45 +0,53%
NASDAQ OMX 74,91 -1,80%
Cisco 30,37 -2,16%
Yahoo! 50,40 -4,15%
Nike 54,95 -4,37%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 722,68 -4,51%
Sidabras 1693,10 +1,11%
Vištiena 148,38 +5,51%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Bananai 1098,07 +1,39%
Kiauliena 82,05 +20,22%
Auksas 1260,26 +1,14%
Kava 144,10 -4,68%