VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DPD Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DPD Lietuva

Atsiliepimai apie DPD Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie DPD Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Atvežė siuntą, nei laba diena tik keikėsi (n*****, k**** ir t.t.) svaidė dėžes. Būna blogų dienų, bet jei nesugeba valdytis tegul iš vis su žmonėmis tegul nebendrauja!
Atsakyti
Kurjeriai Klaidas ir Deividas labai puikiai atlieka darbą. Paslaugūs, besišypsantys, mandagūs. Labai dėkinga už profesionaliai atliktą darbą! :) Du žmonės pilni pozityvo, kurį skleidžia kitiems. Sėkmės jums!
Atsakyti
04.24d. Kurjeriai atliekantys krovos darbus pasirodė labai malonūs, šie du žmonės kupini pozityvumo bei skleidžiantys teigiamas emocijas. Ačiū jums už pristatytą siuntą bei gerą nuotaiką.
Atsakyti
Rimtas kentas Darius Botyrius (Bocius), amzinai dirbs Dpd :) patinka jam sitas darbas
Atsakyti
Alytus. Dėkoju už visada laiku pristatomus siuntinius Darius Botyrius! Visada galima susitarti! Pristato kur man patogu, kai ne namie esu. Malonus, punktualus žmogus. Patikimas 100%! Daugiau tokiu žmonių!
Atsakyti
Esu pasibaisėjusi Ukmergės depo vairuotoju (tel nr 861517702). Kaip suprantu DPD užsakoma tuomet, kai norime prekės atvežimo paslaugos į namus arba perduodant į rankas, o ne tik iki miesto ribos, o po to jau galvokite kaip parsivežti ir iki namų.
Žodžiu, užsisakiau du nedidelius šaldytuvus į sodybą, sutariau tikslią darbo dieną, kad atsilaisvinti iš darbų ir laukti atvykus iš Vilniaus kada atvež šaldytuvus. Po pietų supratau, kad šaldytuvų nesulauksiu. Paskambinus buvo pareikšta, kad atseit neteisingai nurodytas adresas dėl to net nevežė (adresą galima buvo patikslinti telefonu, jei kilo abejonių, bet nei skambučio, nei žinutės negavau). Po to sutarėm iš naujo, kad atvež penktadienį į darbo pabaigą, Tačiau vairuotojas penktadienio ryte pasakė, kad atvež per pietus arba kada nors kitą dieną. Sakau, sorry, bet aš Vilniuje ir galiu greit atvažiuot po darbų apie penkias vakaro. Ne, tas jam neįtiko. Maža to, kai sutariau su giminaičiais, kad pas juos sutartą valandą atvežtų tuos šaldytuvus, tai jau prieš pora valandų ėmė skambinėti ir terorizuoti, jog nebegali laukti ir, kad jau dabar atvež arba darykit ką norit. Kaip bebūtų šaldytuvus iki giminaičių atvežė, dabar reiks galvoti kaip parsivežti iki sodybos. Tik tokiu atveju būčiau lygiai taip pat sėkmingai prekes pasiėmusi Vilniuje, internetinės parduotuvės sandelyje, tik plius sutaupiusi ir laiko, ir nervų.
Atsakyti
Laba diena, tikrai aptarnavimas Lazdiju rajone suprastejo, i Veisiejus seniau vesdavo siuntas Giedrius Vysniauskas, mandagiai aptarnaudavo viskas be problemu sutardavom kur atves, o po jo isejimo pradejo veziot visokie netiksos, tiesiog butu imanoma atsisakytau sios imones paslaugu. aptarnavimo kokybe tragiska.
Atsakyti
BAISU!!! Prisratymas Panevezyje kosmariskas. Negalejo jaunas vyras NESCIAI moteriai uznesti 2sedmaisiu i 3auksta, labai buvo "faina" kai man juos numete kieme ir paliko. Suprask, kad uzsinesk kaip nori. Atvaziaves mano vyras is tokiu tik pasisaipe, nes jis juos uznese abu is karto. APGAILETINA DPD!!!
Atsakyti
Klaipėda. Per DPD Lietuva, turėjome atšaukti savo užsakytus baldus, kadangi jie nesugėbėjo pristatyti mums jų į namus. Pasirinkimo laiką buvome padarę iki 18:00val. dar pastabose parašiau, jog galime priimti siuntinį tik nuo 16:00val. Paskambinės kurjeris pareiškė, jog jis pristatyti gali tik 13:00val. Paskambinus į įmonę, mums tiesiog pasiūlė atšaukti savo užsakymą...taip ir likome be savo baldų...esu pikta, ir niekam nerekomenduosiu DPD paslaugų!!!!!!!! GĖDA, jog esate tokie nelankstūs ir dirbate sau, bet ne žmonėms.!!!!!
Atsakyti
Dar neteko matyti tokio BLOGO aptarnavimo.Siunta issiusta is Klaipedos 2017.04.11. Druskininkuose vis
laukiu ir nesulaukiu! Siandien jau 2017.04.19. Idomu ar ji is viso mane pasieks????????.......
Atsakyti
Labai nemalonus kurjeris K.Raugala... Lazdijų rajonas.siuntiny palieka kur jam patogiau ir lauke ir prie durų.. net nepadejus parašo, o kaip dinksta siuntiniai nėra kam atsakyti, , sy žmogų isviso reiktų pašalinti is darbo.. o apie mandagumą isviso patyliu
Atsakyti
Per Dpd teko gauti nemažai siuntų. Viskas iki šiandieninės siuntos atsiėmimo buvo aukštame lygyje - pristatymo greitis, informacija apie siuntos būseną ir t.t. Šiandien siuntą atsiėmiau Šiauliuose Saulės miesto „Vagos“ knygyno Dpd pickup skyriuje. O ten tai "pagerinta" darbuotoja - sugebėjimai neeiliniai.... sugadinti žmogui nuotaiką. Atėjau prie kabineto, durys praviros, į vidų neinu, nes tarnautoja užsiėmus - kalbasi mobiliuoju, į mane jokios reakcijos, lyg būčiau permatomas. Nu ką darysi, laukiu kokias 3is minutes, jos pokalbis sukasi apie ligas, ligonines, operacijas... Suprantama, tarnautojos amžius diktuoja temas... Staiga girdžiu „palaukite“, apsidžiaugiu - galvoju padarys pokalbio pertraukėlę ir galėsiu atsiimti siuntą, pasirodo smarkiai klydau apsidžiaugdamas, tas palaukite buvo skirtas man, nes toliau seka žodžiai „čia yra kabinetas, čia eiti negalima“, nors kaip minėjau i kabinetą per slenkstį nė 1cm nebuvau įžengęs, pokalbis telefonu su drauge sėkmingai tęsiamas toliau dar apie trejetą minučių...
Atsakyti
Paskutiniu metu, visi kurjeriai labai mandagūs pasitaikė, tačiau norėčiau išskirti vladislavą Kaidanovič už malonų aptarnavimą, visuomet pasisveikina, net neklausiant pats paaiškina, kuriam darbuotojui adresuota siunta, dirba greitai, niekada nepamiršta palinkėti geros dienos! AČIŪ, kad atsakingai renkatės darbuotojus. Linkiu jūsų įmonei ir toliau tokiu pačiu tempu judėti. :)
Atsakyti
Pas mus visą laiką atvyksta kurjeris Aleksandras Raudonis. Nekada nebuvo kilę problemų dėl aptranavimo ar prekių prisatymo. Visą laiką labai geros nuotaikos, paslaugus, mielai padeda paprašius perstumti ar perkelti sunkias siuntas su kuriomis mes nesusitvarkome.
Atsakyti
Įmonė, akivaizdu, dirba taip, lyg būtų rinkoje pirmą dieną. Kurjeris niekaip nesiteikia pranešti apie savo atvykimą, o neradęs manęs konkrečią minutę konkrečioje minutę, vėlgi niekaip nepabandęs susisiekti, išvyksta ir siuntos pristatymą atideda (pagal žinutę) dviem savaitėms. Čia kas, pasityčiojimas? Nesinaudokite šios įmonės paslaugomis.
Atsakyti
DPD eilinį kartą apsišiko. Nesugeba siuntos paimti nustatytą dieną.
Atsakyti
Žiūriu, neigiamų komentarų apie dpd apstu. Perkame internetu nuolatos, dažn. pristato dpd. Būdavo viskas super, bet, matyt, pasikeitė įmonės politika, nes už vairo pradėjo sodinti psichikos ligonius (tikru vardu-debilais-vadinti juk nemandagu, ar ne? nors palyginus su darbo kultūra, toakivaizdžiai per maža (ojuk darbuotojai yra įmonės veidas, tai dpd atrodo visiškai sušiktai)). Dpd neinformavo, net kurią dieną pristatys siuntą, paprašius nestabilips psichikos kurjerio bent pasakyti pristatymo laiką, išsiuntinėjo..........., ten irgi, sakė, kad jeigu dar pašnekėsi, tai visai siuntos negausi!!!!!!!!! Pasakykite prašau, kokia tada prasmė naudotis kurjerio paslaugomis a dpd?????????? Gal kokį n kartų pigiau nuvažiuoti pasiimt į parduotuvę?
Atsakyti
Kurjeriu komapanija DPD nezinau, buna visokiu darbuotoju, vezeju. Na bet siandien virs visko - pristate nepaskambine, paprasiau privezti kt adresu tik 4 min kelio, nes reikia pasirasyti, tai numete rageli ir pasake, pristatysiu rytoi... Nesiskaitymas su klientais iki visisko absurdo. Dirba klientu aptarnavimo srityje, bet elgiais, kaip "karunuotieji"... per 15 metu daznokai teko siustis ir bendraut su iviariomis pristatymo kompanijomis, bet su tokiu "asmeniu" dar neteko susidurti... Didziule geda kompanijai kai dirba tokie nekompetentingi vairuotojai, kurie tik "baranka" sukti moka, o bendravimo lygis zemiau keliu...
Atsakyti
labai nerimta firma
Atsakyti
Pažeista siunta (sulaužyta detalė)
Atsakyti
Danguole 2017-03-27 15:47:28
NEPATIKIMA KOMPANIJA.NORECIAU KAD SU MANIMI SUSISIEKTU IMONES DARBUOTOJAI IR PADETU SPRESTI PROBLEMAS, DEJA KONSULTANTAI NESPRENDZIA PROBLEMU O SUSISIEKTI SU VADOVYBE SIOJE IMONEJE NEIMANOMA NES NIEKS NEJUNGIA. GEDA JEI IMONES VADOVAI TAIP AUKSTAI PASIKELE KAD NESIKALBA SU KLIENTAIS.
Nks cia nepasikele, nepatingekit paieskot kontaktu per google :)
Atsakyti
Vania 2017-03-27 08:54:20
Slykstu skaityt tokius atsiliepimus, pagrazina kas antras, ipatingai Ponia, kurjeriai aria kai negrai sitoj imonej uz ne visada aiskius atlyginimus o tokie klientai pasikele iki dangaus kaip dauguma cia rasanciu tik dar kelia bangas ir taip jau sumutintam ju gyvenime. Biski pagarbos, suprantu yra tokiu cia dirbanciu "kentu" kurie tikrai vaidina velnius bet dauguma tai normalus bicai, nereikia cia visur ju kaltint, jej veluoja siuntos nebutinai kurjeriai kalti, jus net neisivaizduojat kaip tos siuntos atkeliauja iki kurjerio ranku todel nereikia iskarto uzsipult ju. Aisku Jus nei vienas kurjeriu darbo nevertinat kaip matau, atrodo kas cia yra, dalint dezutes per diena, nu bet patikekit, cia tikrai ne tas pats kaip ofisiuke prie kompo sedet :)
NEPATIKIMA KOMPANIJA.NORECIAU KAD SU MANIMI SUSISIEKTU IMONES DARBUOTOJAI IR PADETU SPRESTI PROBLEMAS, DEJA KONSULTANTAI NESPRENDZIA PROBLEMU O SUSISIEKTI SU VADOVYBE SIOJE IMONEJE NEIMANOMA NES NIEKS NEJUNGIA. GEDA JEI IMONES VADOVAI TAIP AUKSTAI PASIKELE KAD NESIKALBA SU KLIENTAIS.
Atsakyti
Slykstu skaityt tokius atsiliepimus, pagrazina kas antras, ipatingai Ponia, kurjeriai aria kai negrai sitoj imonej uz ne visada aiskius atlyginimus o tokie klientai pasikele iki dangaus kaip dauguma cia rasanciu tik dar kelia bangas ir taip jau sumutintam ju gyvenime. Biski pagarbos, suprantu yra tokiu cia dirbanciu "kentu" kurie tikrai vaidina velnius bet dauguma tai normalus bicai, nereikia cia visur ju kaltint, jej veluoja siuntos nebutinai kurjeriai kalti, jus net neisivaizduojat kaip tos siuntos atkeliauja iki kurjerio ranku todel nereikia iskarto uzsipult ju. Aisku Jus nei vienas kurjeriu darbo nevertinat kaip matau, atrodo kas cia yra, dalint dezutes per diena, nu bet patikekit, cia tikrai ne tas pats kaip ofisiuke prie kompo sedet :)
Atsakyti
issiunte siunta ne tuo adresu ir pradangino. Neduoda vadovo tel. jungia po keteta valandu per diena bet nesekmingai. Patyriau labai didelius nuostolius tiek finansiskai tiek moraliskai. Jeigu kas zintote direktoriau Roberto Vilkaicio tel. arba elektronini pasta prasau paviesinti, nes nepavyksta susisiekti. Galbut direktorius net neitaria kas vyksta jo firmoje. Labai nepatikima, Nesprendzia problemu.
Atsakyti
Nepasitikekit sita firma, dingus siuntai, issiustai per klaida vietoj to kad informuotu uzsakova, atsiprasytu visa kalte vercia kitiem. Siunta issiuta per klaida jau savaite laiko uzstrigusi pusiaukeleje nieks nieko nedaro nors kasdien skambinam po 2-3kartus, vis pazada issiaiskinti ir atsakyti. LABAI NEPATIKIMA.
Atsakyti
Košmaras ne įmonė. Jei turite galimybe siųskite per kitus kurjerius, geriau per paštą. Kiek tik siuntė tiek negavau siuntos laiku. Parašo sms, kad atvažiuoja siunta o ji niekada nebūna tuo laiku, kuriuo parašyta, ir iš vis gali nebūti tą dieną. Žodžiu tyčiojamasi iš žmonių, grįžti namo, lauki... ir nieko. Ir dar, rašo tik sms, kurios visiškai vertės neturi. Galima įsivaizduoti, kad kiekvienas žmogus gavęs iš jų sms turi sedėti ir dvi dienas laukti namie prie durų, kitaip siuntos neatveš.
Atsakyti
Jūsų dpd paaiškino man Jūsų pareigos ir žinau kaip aš turiu elgtis, o Regimantas Belskis nemoka elgtis gražiai, ir padoriai su žmonėmis, tai kelkit balsa i savo šeimina, o mes dar būtinai susitiksim kitoj įstaigoje, kur bus pranešta skunda apie Jūsų elgėsi.Taip aš esu Ponia, o Jus tik kurjeris, ir dar, kurjerių atvejų atsiprašyčiau vietoje, o nerašyti nesąmones.Dar ką noriu pabrėžti, kad ne tik girdėjo sūnaus draugai, bet ir kaimynai, ir buvo labai nustebinti jūsų bendravimo !!!
Atsakyti
Esu nusivylusi jų darbu, užsisakiau telefoną iš "Telia" pateikiau savo adresą, numerį, bet jie sugebėjo parašyti savo informacijoje visai kita adresą, pašto kodą, paskambinęs kurjeris pažadėjo pristatyti kita diena siunta, sekimo siuntos numeris rodo jau kažkokias Biruliškes, o aš gyvenu netoli Kauno centro. Didžiausias nusivylimas. Laukiu siuntos jau 5 diena. AČIŪ, ateityje pasistengsiu nesinaudoti jūsų paslaugomis. Patarimas, jeigu jau antra karta nepavyksta pristatyti siuntos, gal vis dėl to paskambinkite nurodytu numeriu.
Atsakyti
14.03.2017 metų turėjo man pristatyti siunta.15 val.38 min.paskambino kurjeri, paklausė ar aš namuose ir kaip atsiskaitysiu?Pasakiau, kad grynais ir esu namuose.Atvažiavo, aš priėjau iki mašinos, parode man dėžutė, aš paklausiau, ar galima atidaryti, atsakė tik po apmokėjimo.Paduodu kurjerių Regimantas Belskis 60 eurų, o jis iškarto, kad tūriu duoti be gražos (už prekės turėjau užmokėti 57 eurų).Aš sakau, kad be gražos neturėsiu, tada iš kurjerių padidintų tonu išgirdau, kad sms kuria ateina mums del pristatymo parašyta, kad turiu turėti be gražos.Aš dar karta pasakiau, kad neturu, kurjeris padidintų tonų pasakė, KADA TURĖSIU BE GRAŽOS, TADA IR PRISTATYS MAN SIUNTINĮ, IR PRIEŠ NOSIES UŽDARĖ BAGAŽINĖ IR IŠVAŽIAVO.Kas čia per bendravimas su žmonėmis?Jeigu nemoka padoriai elgtis, tegul i ferma eina dirbti.Šita reikala taip nepaliksiu, aš jau įsivaizduoju kaip toks kurjeris elgėsi su pensijo amžiaus žmonėmis.Toks nervotas neturi atlikti tokia darba.Su pagarba.
Atsakyti
Buvau uzsisakes siunta is Hong Kongo DHL express. Dhl sugebejo per 2 atsiust siunta i Vilniu, o DPD net negali duomenu bazej adreso teisingai suvesti ir siunta turi veluoti 4 dienas. Kodel kurjeriai neturi navigacijos? Turi diktuoti kur atvaziuoti arba pats ju ieskoti. Esu nusivyles
Atsakyti
Sveiki, apturejau nemalonia patirti su kurjeriu, prekes paliko prie vartu ir atejo paraso, pasake, kad iki namu nedanes net kai paprasiau, apsisuko isejes, matydamas, kad as paskutiniuose nestumo menesiuose!!!!!
Atsakyti
taip sakant antrą kart užlipau ant to paties grėblio... Pirkau prekes, matau jog kurjeriai vėl lėtieji DPD tad pasirinkau atsiėmimą pickup terminale, galvojau bus greičiau. Pagal visus el. laiškus buvo aiškiai nurodyta, kada pristatys prekes, jų dar šiandien nėra, rytoj išvykstu, nebus kam tų prekių atsiimti, dėkui DPD už sugadintus planus. 1/10
Atsakyti
Turėjau gauti užsakymą pirmadienį. tyla. antradienį gaunu žinutę, kad bus pristatyta 11-12 val. Vėl tyla, iki pat vakaro. Skambinau į klientų aptarnavimą, nes savitarnoj rodo, kad vežama. Prisiskambint negalėjau 20 minučių. Galiausiai pavyko paskambint administracijai, kur kvailu balseliu atsiliepusi konsultantė tik pasakė, kad siunta turi būti pristatyta rytoj. Pirmas ir paskutinis kartas, kai naudojuosi tokiomis paslaugomis, nes siuntą pačiu blogiausiu atveju tikėjausi gauti šiandien, dabar, iš esmės, mano pirkinys kaip ir nebereikalingas. Ačiū už nieką
Atsakyti
DEKOJU kurjeriui JONUI is DPD siuntu tarnybos KAUNE uz puiku darba, taktiskuma ir punktualuma.
Atsakyti
na tik DPD gali siuntinį iš Kauno į Uteną vežti dvi dienas, visur europoje siuntinius pristato sekančią dieną. Taigi užsisakant prekes el. parduotuvėje, jas užsako ir perduoda kurjeriams per 44 valandas (remiuosi el parduotuvės laiškais), kurjeriai pristato per 40-48 val. Būčiau žinojęs, kad taip lėtai dirbate, būčiau prekes atsiemęs parduotuvėje, sutaupyčiau 40 valandų brangaus laiko...
Atsakyti
Na nutiko toks atvejis. iskvieciau kurjeri, preke paeme.. Ir stai skambina po savaites laiko piktas klientas, kad prekes vis dar negavo. Keista, iskart skambinausi i dpd, issiaiskinau, kad preke pristate, bet ne tam, kam turejo pristatyt (nezinau kodel),
o toks sutapimas gavosi, kad zmogus prieme prekes tik del to, nes buvo nurodytas toks pats vardas, kaip ir to zmogaus darbdavio. Todel, matomai pagalvojo, kad ta preke buvo paciam darbdabiui. Norint paspartinti visa si procesa, susiradau zmogau, kuris prieme prekes kontaktus ir paaiskinau situacia, o dpd pranesiau, kad skubiai vyktu atgal paimti siunta ir skubiai veztu ja tam, kas ja uzsake, taip pat BUTINAI pasiskambintu gavejui pries pristatant prekes.. Galiausiai gaunu skambuti is kliento ir jis klausia, kas pristate prekes, nes pas save ofise jis jas atrado, o priimti, kaip ir nelabai zino kas prieme. Reziume, as gavau pylos uz neadekvatu kurjerio darba, kuris nesugeba savo klaidu tinkamai istaisyti ir padaryti nurodyto darbo. Negavau is DPD, nors buvo zadeta jokio atsakymo, del to ar jau issisprende sis klausimas. Tikiuosi ateity bus atsizvelgta i tokias situacijas ir DPD ka nors darys, kad tokiu atveju butu kuo maziau, arba ju neliktu.
Atsakyti
Gal kas zino koks DPD kurjerio vardas kuris darbo dienos nuo 12 valandos atveza siuntynius i Ausros vartus?
Atsakyti
Esu labai nusivylusi Vilniaus kurjerių darbu. Nepranešęs iš anksto kurjeris atvyko ir, kartą neatsiliepus, išvyko. Siuntą išsiuntė atgal į Kauną. Taip 4 dienas išbuvau nežinioje, kol nepaskambinau ir nepaklausiau, kas dedasi. Tada man buvo pasakytą, kad siuntą išsiųs po paros, o tiek laukti negalėjau. Pati važiavau į Liepkalnio g. esantį siuntų skirstymo punktą. Ten vėl teko laukti nežinia kur esančio darbuotojo, kuris atiduotų siuntą, nes darbo vietoje jo nebuvo. Tada mane apšaukė apsauginis, esą, ko atvažiavau ir ko slampinėju, nors laukiau nurodytoje vietoje. Taigi, pinigai sumokėti už atvežimą, kuris neįvyko. Nuotaika sugadinta. Labai labai prasta kokybė, jei apskritai galima kalbėti apie kokybę, tikiuosi, daugiau niekada neteks susidurti su šia įmone.
Atsakyti
2017 m sausio pradžioje negavus siuntinio
CC733301118FR, iš DPD telefonu gavome informaciją, kad buvo
paliktas pranešimas apie siuntinį. Paklausus kur buvo pasakyta
"kažkur buvo paliktas". Pašto dėžutėje pranešimo neradome.
Nutirpus sniegui, šį savaitgalį radome DPD pranešimą netoli mūsų sklypo.
Ant jo nėra jokių užrašų! Klijavimo juostelė neatplėšta!
(Nuotraukos pridedamos).
Nėra žodžių jūsų gėdingam darbui apsakyti.
Atsakyti
Labai nepatenkinta kurjerio Redo Basčiulaičio paslaugomis.Neturėjau telefone interneto ir nespėjau pakeist užsakymo vietos ir siunta išsivežė.Nesuprantu, kam duodami kontaktai jai nesugeba paskambint, o dar žino, kur darbovietė ne sykį atvežė siuntas ten, net svetimo žmogaus.200m nuo namų.Tai žmogus metęs darbus valandą turi laukt, kada jis prisistatys.Visą laiką susiraukęs ir nepatenkintas, o kitose įmonėse darbo metu, net kavą sugeba gert.Ir daug žmonių yra juo nusivylę.
Atsakyti
Labai patenkinta Alytaus r. Kurjeriu. (Žinočiau vardą, parašyčiau :)) visada paskambina, mandagus, paslaugus, atveža kada sutarta. Dažnai užsisakom per dpd siuntas. Niekada nenusivylėm!
Atsakyti
Užsisakiau prekes vienoje įmonėje, jas man turėjo atvežti į Pickup siuntų tašką, taip atvežė, gavau žinutę joje parašyta siuntos kodas, ir taip pat paminėta, kad galiu atsiimti su pasu siuntą arba tam tikrą kodą pateikti kitam žmogui ir jis gaus siuntą, tačiau draugas nuvažiavęs sužinojo, kad vienas užsakymas yra išdalintas į dvi dėžes, na nieko tokio tai būtų jei abi ir duotų, o pasirodo skiriasi siuntų kodai, tai kitą kartą atsiųskite abiejų siuntų kodus bent o ne vienos, dabar be reikalo degino kurą ir laiką žmogus, o gavosi, kad važiavo paimti tik TIK VIENOS dežės, nes kitos ir nedavė, nors rodė ir žinutes siustas iš DPD Lietuva. Aplamai užsakymas buvo darytas tik vienas, tai nejau negalima buvo ant abiejų dėžių tą patį kodą pritaikyti, ar bent jau atsiųskite abiejų siuntų kodus, PRIMENU DAR KARTĄ UŽSAKYMAS BUVO DARYTAS TIK VIENAS. Teks važiuoti dar kartą VĖL DEGINT KURĄ IR LAIKĄ.
Atsakyti
Na pirma karta teko susidurt su tokiukurjeriu kaune kaip marius.... siaubas kalba BAISI..... pasiimk siuntini.. kadangi sakau su kudikeliu ant ranku negaliu..pasake as nenesiu susirask kaimynu...sakau gerai atvezkit vakare jei negalit uznest.. daug veze, bet pirma karta neatnese ir dar tonas....zodziu pasirodo ne jo reikalas ir isvaziavo neatidaves...
stengsiuosi vengti...labai nuvyle ju darbas jokio zmoniskumo ir supratimo....
Povilas Mančinskas
2017-01-18 20:38:32 IP 78.57.165.81
Atsakyti
Siuntą turėjo pristatyti 19:34-20:34 01-18, spėkit ar gavau? Ne.
Kurjeris skambino 18:10- atsiliepti negalėjau, bet perskambinti bandžiau tris sykius. Neatsiliepė. Negana to, kad net neatvažiavo iki durų, namuose asmenų buvo visą parą, IKI PRISTATYMO TERMINO PABAIGOS LIKUS 15-20 min, siuntos sekimo sekcijoje radau klaidinančios informacijos, kad pristatyti nepavyko - atseit mano pateikta informacija klaidinga. Informaciją daviau teisingą, galima šiaip pristatinėtojo vietoj ir palaukti, o ne daryti skubotas išvadas.
Sukėlė papildomų nepatogumų - nerekomenduoju.
Atsakyti
Galiu tik pagirti DPD Utena kolektyvą ir Kauno DPD senamiestį aptarnaujantį specialistą. Tenka dažnai naudotis DPD paslaugomis ir nei karto jie manęs nenuvylė. Galiu juos įvertinti tik labai gerai.
Šaunuoliai. Ačiū.
Justina Bondariovaitė
2017-01-18 09:48:36 IP 188.69.211.98
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė tragiška. Pirmiausia lauki, kol prisiskambinsi pasitikslinti info dėl siuntos, o kai prisiskambini, "susitari" (nes darbuotoja pažadėjo tikrai pakeisti adresą pristatymo) ir vistiek nieko nepakeitė!! Žiauriai pikta. Tai koks čia patogus pristatymas. Labai nuvylė.
Atsakyti
Dominyk Le Goff 2016-12-27 14:31:22
Tiesiog tragiskas klientu aptarnavimas. Siunta siusta is Prancuzijos dar pries 2 savaites! Praejusi penktadieni, kurjeris susieke su gaveju sakydmas kad siuntos pristatyti negali, tegu gavejas pats ateina jos pasiimti. Gavejas - 86 metu mano senelis, gyvenantis Kelmeje - o siunta - jo kaledine dovana. Senam zmogui nebuvo paaiskinta nei kur nei kada ta siunta atsiimit. Mane isvis sokiravo tai kad jis turi ATEITI jos atsiimti, kai mano pasitinktas pristatytmo budas - atnesimas iki duru su parasu! Uz tai sumoketi papildomi pinigai!!!! O dar juokingiau tai kad sistemoje, kurjeris pazymejo, jog siunta pristate... Bandai zmogus susisiekti su Kelmes ar Siauliu skyriumi - tai automatiskai kalbanti mergina informuoja jog turejote gauti sms zinute. Nei zinutes, nei pakartotino skambucio. Siunta ryskiai pavogta - kazkam buvo smagios Kaledos! Butinai pildysiu visus imanomus pareiskimus, del pavogtos siuntos, pinigu grazinimo ir atsakinguy asmenu suradimo. Sitaip niekas nedirba. Ir si kompanija privales atsakytri arba grazinti pinigus. p.s. siunta drausta!
Tai gal ponas "protinguolis" į siuntų tašką siuntą užsakė ? Nes pagal parašytą rašliavą, tik tai ir įmanoma suprasti.
Atsakyti
Aptarnavimo kokybė 0. Atsiunčia žinutę su pristatymo data, bet dvi dienos tyla ir jokio skambučio, tai kam kurjeriams duodamo kontaktiniai telefonai ?
Atsakyti
Sveiki.Nesiskundziu Raseiniu kurjeriu.Viskas laiku ir vietoj.Matosi geras zmogus.Ne pirma karta priimu siuntas.Aciu uz tai☺.
Atsakyti
Tiesiog tragiskas klientu aptarnavimas. Siunta siusta is Prancuzijos dar pries 2 savaites! Praejusi penktadieni, kurjeris susieke su gaveju sakydmas kad siuntos pristatyti negali, tegu gavejas pats ateina jos pasiimti. Gavejas - 86 metu mano senelis, gyvenantis Kelmeje - o siunta - jo kaledine dovana. Senam zmogui nebuvo paaiskinta nei kur nei kada ta siunta atsiimit. Mane isvis sokiravo tai kad jis turi ATEITI jos atsiimti, kai mano pasitinktas pristatytmo budas - atnesimas iki duru su parasu! Uz tai sumoketi papildomi pinigai!!!! O dar juokingiau tai kad sistemoje, kurjeris pazymejo, jog siunta pristate... Bandai zmogus susisiekti su Kelmes ar Siauliu skyriumi - tai automatiskai kalbanti mergina informuoja jog turejote gauti sms zinute. Nei zinutes, nei pakartotino skambucio. Siunta ryskiai pavogta - kazkam buvo smagios Kaledos! Butinai pildysiu visus imanomus pareiskimus, del pavogtos siuntos, pinigu grazinimo ir atsakinguy asmenu suradimo. Sitaip niekas nedirba. Ir si kompanija privales atsakytri arba grazinti pinigus. p.s. siunta drausta!

Taip pat rekomenduojame

Nėgė
Skubios siuntos

Adresas: Europos pr. 83, LT-46333 Kaunas.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB “NĖGĖ” - logistikos įmonė, teikianti rinkai skubių siuntų ir krovinių gabenimo bei kompleksines logistikos paslaugas visoje Lietuvoje. Siūlome Jums šias paslaugas: Siuntų ir skubių krovinių pervežimą Tentinių krovinių pervežimą Krovinių sandėliavimą Kaune Logistikos paslaugas Krovinių dokumentų tvarkymą...
BALTIC LINE
Adresas: Ukmergės g. 222, LT-07157 Vilnius.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
UAB „Baltic Line“ – 2006 m. įkurta vietinių ir tarptautinių krovinių gabenimo ir ekspedijavimo kompanija, teikianti kompleksines logistikos paslaugas. Profesionalus darbas ir inovaciniai sprendimai mums leidžia sėkmingai vystyti savo veiklą Lietuvoje, vakarų Europoje, Baltijos, Skandinavijos ir NVS šalyse...
UAB "BALTICALL"
vezuvezu.lt

Adresas: Dubysos g. 31, LT-91181 Klaipėda.
Veiklos sritys: keleivių pervežimas; kelionės; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; transporto paslaugos.
UAB "Balticall" - vezuvezu.lt yra nuolat auganti ir besiplečianti įmonė teikianti kokybiškas ir patikimas keleivių, siuntų, krovinių pervežimo paslaugas mikroautobusais į/iš Lietuvos, Vokietijos, Danijos, Belgijos, Olandijos. Siekdami pateisinti klientų lūkesčius investuojame į saugumą, komfortą, greitą ir...
PRIMA LINE
TRANSPORTAS | LOGISTIKA

Adresas: Brastos g. 13, LT-47183 Kaunas.
Veiklos sritys: ekspedijavimas; logistikos paslaugos; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos.
“Prima line” yra transporto ir sandėlių logistikos paslaugų įmonė, kurioje dirba apie 100 darbuotojų. Įmonė specializuojasi Lietuvos rinkoje teikdama kompleksinius, klientui pritaikytus, logistikos sprendimus. Šiuo metu turime sandėlių kompleksus ir depus Kaune, Klipėdoje ir Panevėžyje. Mūsų autoparkas Vilkikai su...
Hres
Adresas: Liepkalnio g. 122, LT-02121 Vilnius.
Veiklos sritys: logistikos paslaugos; muitinių paslaugos, muitinės; oro transportas, aviacija; pašto paslaugos, kurjeriai; sandėliavimas; transporto paslaugos; vandens transportas.
Tarptautinis krovinių gabenimas į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Švediją, Estiją, Lenkiją. Skubus tarptautinis krovinių gabenimas per 24 valandas. Skubus krovinių gabenimas (per 24 valandas) į Suomiją, Sankt Peterburgą, Latviją, Estiją, Švediją, Lenkiją. Gabenimas krovininiais automobiliais. Tarptautinis...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Plastiko profesionalai žengia į Lietuvą
Plastiko profesionalai žengia į Lietuvą 04-23 14:32
UAB „Avisma" tiekia ir įrengia pažangiausias apšvietimo technologijas bei garsiausių pasaulio gamintojų „3M", „Mean Well", „Weiss", „General Electric"...
Tarp savaitės reklamų: linksmi "Tele2" pokštai ir saldus laukimas
Tarp savaitės reklamų: linksmi "Tele2" pokštai ir saldus laukimas 04-25 19:17
Tarp naujausių savaitės reklamų: linksmi "Tele2" pokštai ("Adell Taivas Ogilvy"), pernelyg saldi "Pergalė" ("McCann Vilnius"), akį viliojantys "Iki" vaizdai ("Adell Taivas Ogilvy") ir geriausias...
Virtualus turas po kultūros sostinę
Virtualus turas po kultūros sostinę 04-25 19:03
Nuo balandžio 24 d. po Klaipėdą galima pasivaikšioti ir virtualiai. Tinklalapyje "Klaipėda 360°" talpinami virtualūs maršrutai po miesto kultūrines erdves ir svarbiausius renginius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kiek grynųjų pinigų nešiojatės piniginėje?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Hasbro 101,70 +5,90%
Bank of America 23,63 +4,05%
JPMorgan 87,50 +3,53%
Western Digital 85,77 +3,20%
Nike 55,47 -0,68%
Macy's 29,19 -0,98%
CBS 65,95 -1,33%
Manchester United 16,05 -2,13%

Žaliavų kainos pasaulyje

Apelsinai 921,26 +2,07%
Kava 159,39 -3,73%
Anglis 86,37 +0,26%
Auksas 1231,42 -0,23%
Sidabras 1763,10 -1,68%
Dujos (Rusijos) 5,81 -1,19%
Dujos (JAV) 2,87 +1,77%
Vištiena 123,95 +8,39%