VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę DNB bankas, AB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę DNB bankas

Atsiliepimai apie DNB bankas, AB

Parašyk savo nuomonę apie DNB bankas, AB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Vilniaus Akropolio skyriuje iš 6 darbuotojų dirba 2.Idiotizmas, dėl pažymos turėjome laukti daugiau kaip vieną valandą.Ir tai yra pastovus cirkas.
Atsakyti
Sveiki, prieš keletą metų po nežmoniško bendravimo su Jūsų banko darbuotojais, pavyko man nutraukti visas sąsajas su DnB banku. Praėjus keletui metų, darbdaviui pareikalavus, turėjau atnaujinti jau pamirštą, kaip nemaloniausio banko įvaizdį ie vėl naudotis Jūsų kukliomis paslaugomis (tik pervesti darbo užmokesčiui). Ir dabar vėl - dėl elementarios pažymos apie mano banko sąskaitos balansą, kuri reikalinga dėl studijų Amerikoje mano dukrai, vėl klaikiausi nesusipratimai, nesusikalbėjimai, jokio geranoriškumo, jokio supratingumo iš Jūsų banko darbuotojų! Toks vaizdas, kad visus tuos kartus bendravau tiesiog su automatiniu atsakikliu. Tai sunkiai suvokiama! Niekam nelinkiu susidurti su Jūsų banko darbuotojų "paslaugumu". Tuo tarpu, tokią pačią pažymą iš SEB ir NORDEA bankų gavau per porą darbo dienų!
Pasilieku galimybę skleisti pačią blogiausią žinią apie DnB banką.
Atsakyti
Noriu padėkoti vadybininkei Linai Papinigytei iš Vilniaus Ozo skyriaus už malonų aptarnavimą ir aiškiai pateikta informacija. Nors sutartį ir nepasirašiau (dėl kitu priežaščių) bet vistiek buvau patenkintas aptarnavimu.
Atsakyti
Jurijus 2017-01-23 12:33:18
Blogiausias bankas su kuriuo turėjau reikalų, teko atidaryti pas juos sąskaita (darbdavio reikalavimas). E bankas nepatogus, daugybė kodų, nuskaičiuoja už viską, neleidžia paprastai atsisakyti visokių mokamų mokėjimo krepšelių, kuriuos patys įperša automatiškai, informacijos telefonas apmokestintas ir po minutės bendravimo su robotu gavau atsakymą, kad klientų aptarnavimo specialistų šiuo metų nėra (11 val. dienos kreiptasi), banko skyriuose be paso neaptarnauja, vairuotojo pažymėjimas netinka, negalėjau nei papildomų mokėsčių atsisakyti, nei sąskaitos uždaryti. Labai nusivilęs šiuo banku.
Tikrai taip
Aptarnavimas siaubingas, už sąskaitos aptarnavimą, kurią patys įperša prie terminuoto įndelio įmamas mokestis kas mėnesį, nors sąskaitoje visada buvo nulis. Kažkokia įteisinta vagystė
Atsakyti
Blogiausias bankas su kuriuo turėjau reikalų, teko atidaryti pas juos sąskaita (darbdavio reikalavimas). E bankas nepatogus, daugybė kodų, nuskaičiuoja už viską, neleidžia paprastai atsisakyti visokių mokamų mokėjimo krepšelių, kuriuos patys įperša automatiškai, informacijos telefonas apmokestintas ir po minutės bendravimo su robotu gavau atsakymą, kad klientų aptarnavimo specialistų šiuo metų nėra (11 val. dienos kreiptasi), banko skyriuose be paso neaptarnauja, vairuotojo pažymėjimas netinka, negalėjau nei papildomų mokėsčių atsisakyti, nei sąskaitos uždaryti. Labai nusivilęs šiuo banku.
Atsakyti
Neseniai konsultantė konsultavo.

Samdykitės mano anūkus.

Tokio nemokėjimo dirbti aš retai sutinku.

Dar kartelį taip pakonsultuos eisiu iš jūsų lauk ir kitam patarsiu.

Pagarbiai B. Vaičius
Atsakyti
Justina 2016-08-12 16:14:16
Talona issimusau 15.09 ir iki dabar vis dar laukiu 16.10 yra 5 darbuotojos, klientus aptarnauja 2 darbuotojos. Viska darau internetu, bet del kurios paslaugos laukiu, ji atliekama tik bank padaliny. Niekada jokiame banke tiek lsukti neteko, beja sitame banke esu pirma karta ir turbut paskutini, noreciau iseiti jau, bet jau tiek laukiu... visa tai vyksta Siauliu akropolio dnb banke.
Eiti į Šiaulių padalinį, esantį Akropolyje, - savižudybė. DNB bankui klientas nerūpi, nusiš*kti jiems.
Atsakyti
Nesuprantu, kas per i*****i dirba šiame banke. Jau mėnesį laiko keliauja užsakyta banko kortelė. Pirmą kartą kažkokia varna neužrašė buto numerio, tik namo. Pralaukus dvi savaites ir nuėjus į banką paaiškino situaciją, liepė skambinti telefonu ir užsakyti naują. Vėlgi praėjo dvi savaitės, kortelė buvo išsiųsta, bet ir vėl negauta. Taigi vėl skambinta į banką, situacija ta pati, išsiųsta neteisingu adresu ir grąžinta atgal. Šiandien užsakyta trečia kortelė, kadangi ten dirba i*****i, buvo paprašyta, kad kortelę pristatytų į banko padalinį. Kokie ten nevispročiai sėdi? Jei net adreso teisingai nesugeba užrašyti, kaip jie gali dirbti su bankiniais pervedimais, sutartimis ir t.t.? Bent jau paskambintų, paaiškintų situaciją, tai ne, kai pačiam trūksta kantrybė, turi skambinti mokamu telefono numeriu, trumpai tariant žvėriškai pasipiktinęs šio banko teikiamomis paslaugomis ir bendravimu su klientais, tiksliau jokio kontakto su klientu. Ką jau bekalbėti apie prarastus pinigus, kai negali atsiskaityti už prekes. Absurdas visiškas.
Atsakyti
Buvau geresnes nuomones apie si banka... daug nuskaiciuoja uz kiekviena popieriuka. O ir pinigines perlaidos tarptautines zymei ilgiau trunka negu swedbanke...
Atsakyti
sudiniausias bankas kuris tik gali egzistuoti lietuvoje, uz kiekviena 5eu banknota po 60ct nuima, i paypala neimanoma isimesti pinigu ir pinigais daug ilgiau keliauja negu swede. Bagsis galioti mano visa card uzdarysiu saskaita, nes neimanoma cia butu kai plesia uz toki sudina aptarnavima
Atsakyti
Pasibaigus kortelės galiojimui, užsisakiau naują ir nurodžiau, kad atsiųstų paštu. Internetinėje bankininkysteje rodo, kad atsiimti kortelę turiu Jeruzalės klientų aptarnavimo skyriuje, Jeruzalės g. 4 ("RIMI" prekybos cen, Vilnius).
Nuvykus į Jeruzalės klientų aptarnavimo skyrių paaiškėjo, kad DNB ten jau seniai nėra.
Kiek dari igai bus tyčiojamasi iš klientų negerbiant nei jų interesų nei jų brangaus laiko?
Atsakyti
Laba diena,

norėčiau palikti teigiamą atsiliepimą apie Kauno padalinio Laisvės alėjoje darbuotoją Moniką Targonskytę. Atėjus atsidaryti sąskaitą, Monika labai aiškiai ir maloniai nusakė visą procesą, atsakė į užduotus klausimus ir puikiai bendravo. Ačiū už nuostabų darbą.
Atsakyti
Laba diena, rašau jums nes esu pasipiktinusi Dnb banko Šilutės skyrium, i nes aptarnavimas baisus atėjus į banką išsimušau talonėlį 16.13 pralaukiau 20 min. taip ir nesupratusi ką klientė už stiklinių durų ten išvis darė, po penkiolikos minučių laukimo atėjo vyrukas kuris talonėlio išvis nemušė ir įėjo be eilės paklausiau kodėl be eilės paaiškinio iš vadybininkės konkretaus negavau pralaukiau pusvalandį kol galiausiai teikėsi priimti pateikiau naują vairuotojo pažymėjimą tada ji su didžausia pašaipa veide pasakė, kad valiutos be asmens dokumento nekeičiame aš dar jai paaiškinau kad tai tik labai maža suma ji dar su didesne pašaipa atsakė kad nekeis, berods vadybininkės vardas Rita Juškienė jei kas netinka aiškinkitės su valdytoju. Tiesiog pasipiktinusi išėjau, nuėjus į Šiaulių banką laukiau lygiai 4-5 min. nors žmonių buvo keletas kai pateikiau teises man buvo atsakyta kad keičiant mažomis sumomis pasas nereikalingas. Superinis Dnb banko aptarnavimas nieko nepridursi.
Atsakyti
Laba diena. Iskar rasau pasipiktinima Plunges Dnb darbu. Atvykau su vaiku, kuriam vos 1.6men i Dnb banka pasiteirauri del korteles, teko laukti 1val laiko ir vistiek nepriejom. Kodel rasau, nes pikta kai tu ateini pasispaudi cekiuka ir lauki lauki lauki, o tik atejes zm net nespejo sriukes atsitraukti ir ji sats ir priima, vienas kitas trecias desimtas, o as laukiu su vaiku. Kas per twarka kai reik laukti valanda kita kol priims, o kt ateja su tokiu pat pasirinkimu kaip ir mano juos pakviecia per 10 min? Ziurekit Plunges banko filiao tvarka, nes ne vien as tokia laukianti buvau sedejom 5zm beweik visi kartu ateja ir laukem. O kiti klientai keitesi greitai ir visi tik ieja greit prieidavo.
Atsakyti
Talona issimusau 15.09 ir iki dabar vis dar laukiu 16.10 yra 5 darbuotojos, klientus aptarnauja 2 darbuotojos. Viska darau internetu, bet del kurios paslaugos laukiu, ji atliekama tik bank padaliny. Niekada jokiame banke tiek lsukti neteko, beja sitame banke esu pirma karta ir turbut paskutini, noreciau iseiti jau, bet jau tiek laukiu... visa tai vyksta Siauliu akropolio dnb banke.
Atsakyti
Turejau saskaitoj 5e kiek skambinau taip ir nepavyko priskambint.ir sask pasibaige.man tik reikejo kad galeciau el banku naudotis.5kartus suklydau slapt. Tai dabar ieiti negaliu.o priskambinti neimanoma...bukit malonus sutvarkykite tai.o svarbiausia kad lb reikia
Atsakyti
Nesamonės kažkokios šitam banke. Uždariau įmonės sąskaitas, 2 kartus važiavau, nes pirmą kartą naujokė dirbo ir negalėjo pasakyti ar skolingas dar ar neskolingas. Po kažkurio laiko gaunu pranešimą, kad trūksta 1-2Eur. Atvykau į banką, sumokėjau. Dabar PO METŲ ateina pranešimas, kad dar skolingas 1.2Eur + delspinigai. Super biznis 1.2Eur moki, dar už įnešimą kokius 3Eur.
Nepatariu niekam turėti reikalu su šiuo banku.
Atsakyti
Neįmanoma prisiskambinti. O siūloma paslauga perskambinimas visiškai absurdiška. Perskambina dienos gale arba visai neperskambina.
Atsakyti
Šiandien Vilniaus Akropolio DNB banke norėjau pasikeisti valiutą. Užėjus į banką atspauzdinau lapuką su numeriu. Banko patalpoje be manęs buvo tik 1 (vienas) žmogus. Aš laukiau 50 (penkiasdešimt) minučių ir mano eilė ne atėjo, nors žmonės banke spėjo pasikeisti gal 5 (penkis) kartus. Paklausus darbuotojos kada ateis mano eilė, gavau atsakymą, kad visi eina iš eilės ir reikia laukti. Dėja nebeturėjau daugiau laiko. Labai nusivyliau tokiu aplaidumu ir ateityje tikrai nebesilankysiu DNB banke ir nesinaudosiu jūsų paslaugomis.
Sekmės darbe!
Atsakyti
Gyvenu uzsieni ir tvarkau saskaitas per DNB, grizau i Lietuva vien, kad issprest SMS koduko problema, zadejo padaryti elektroninio pasto patvirtinima, bet vis dar reikauja sms kodo. Saskaitos veluoja.
Kitu grizimu atsisakysiu jusu laslaugu!!!
Atsakyti
labai labai baisus aptarnavimas ir žiaurus nesiskaitymas su klientais. Su nuostoliais darėme refinansavimą gana didelės paskolos ir kojos ten daugiau nekelsime. refinansavimas atsipirko per 10 mėnesių, turime kitame banke malonią vadybininkę laikančią mus žmonėmis, o ne pinigų spausdinimo mašinomis. minus dešimt žvaigždučių
Atsakyti
Labai nusivyliau Siauliu akropolyje DNB banke dirbancios vadybininkes Almos Metelicienes aptarnavimu ir bendravimu, ponia vadybininke nesusigaudo, kad ukininkas yra fizinis asmuo, tai ka kalbet.
Atsakyti
Iveta 2016-02-29 23:42:53
Sveiki, norejau paklausti ar imanoma kad is dnb i swedbanka pervedineja pinigus vos ne 5 dienas???
Manau, kad neįmanoma, nebent jūs padarėte penktadienį vakare, tai pirmadienį ryte turėjo pinigai patekti į reikiamą sąskaitą arba pasirinkote tarptautinį pavedimą, jis yra brangesnis ir keliaus pinigai ilgiau. Lietuvoje darant pavedimą visada reikią rinkti pavedimą pažymėtą "vietinis", nesvarbu į kokį Lietuvos banką vedate pinigus.
Atsakyti
Sveiki, norejau per manolabas svetaine papildyti siandien saskaita o dnb vel neveikia.Facebook komanda nesusisiekia su manimi, neatraso! visi kiti bankai veikia, kodel visada taip!
Atsakyti
Skambini, kol pakelia, numuša visą sąskaitą. Tokio blogo banko dar neturėjau.. Vieni minusai. Viskas brangu, o aptarnavimas prastas.
Atsakyti
Pinigus pervedinėja iš dnb į swed vos ne savaitę laiko. Kažkokia kvailių sistema, susitvarkykit.
Atsakyti
Nauja saugaus pirkimo internete paslauga padare taip, kad negaliu pirkti zaidimu : (
Jovita Pušinskiene
2016-03-24 16:02:50 IP 78.58.202.62
Atsakyti
Laba diena. Aš Jovita Pušinskienė gyvenanti Skuodo rajone, Mosėdyje:šiandiena susidūriau su problema, kuri atsirado dėl banko DNB, AB panaikinimo Skuode.Atėjus prie bankomato pinigų nebuvo, o kitur bankomato nėra.Taip pat pinigų negavo ir dar keletas žmonių.Seniau keletą kartų yra tekę susidurti su šia problema, bet buvo bankas ir problemos nebūdavo, jei reikėdavo grynų pinigų nueidavai ir gaudavai banke.O dabar tiesiog baisu, turi važiuoti į Kretingą, apie 40 km., kaip važiuoti, jei senute atvažiavo su paskutiniais centais, o grįžti namo nė keliui neturi, nes tam ir atvažiavo, pinigų.Tai jeigu panaikinote banką reikėjo sutvarkyti sistemą, kad žmogus nebūtų nuskriaustas.Man labai gaila, kad jūsų taupymas nuskriaudžia Skuodo žmones.Šitoks elgesys ir naikina žmonėms pagarbą, atneša, tik blogį, tam vargšui žmogui, kuris yra pažeidžiamiausias.
Atsakyti
Be komentaru. Internetine bankininkyste niekam tikusi - pervedineja kelias dienas kelis eurus, atlikus pavedima dar ryte. Kaip kazkas sake - greicau nesinaudoti DnB, nes galima per tiek laiko ir su dviraciu pinigus nuvezti.
Atsakyti
Sveiki, norejau paklausti ar imanoma kad is dnb i swedbanka pervedineja pinigus vos ne 5 dienas???
Atsakyti
Laba diena, na nezinau kaip jum, bet man labai nepatiko kad jau nuo vasario 18 - 25dieno negaliu prisiskambinti i banka tiktai robotas kalba pakviecia ir sako kad nera laisvu operatoriu. Pinigus tik niskaiciuoja daugiau nieko. Tai kas cia per betvarke.
Atsakyti
kas darosi su banku? šilutes skyriuje visai betvarke kažkoka. viena moteriške dirba. o kitos sedi, kikena kavute begerdamos. kas per darbo kokybe? darbuotoju nera. atrodo, kad vienas darbuotojas visam bankui.
Atsakyti
Sveiki. Skuodo mieste yra dnb bankas dauguma zmoniu juo nsudojasi. Bet zinokit truksta darbuotoju arba reikia dar viena atidaryti.. taloneliai kuriuos pasispaudi rodo nesamones... as laukiau 2 h kiti zmones ir banke sukele sumaisti.!@! Ateinas naujas zmogus ir jis pirmiau buna o kiti stovi eileje... zodziu absurdas..
Atsakyti
Laba diena, noriu paklaust, kodėl Perlo terminale nebegalima įnešti pinigų į savo sąskaitą, ačiū
Atsakyti
Kauno Akropolio, DNB banke vietoj 7 kasu dirba tik 4. Eiles nezmoniskos, del smulkmenos tenka prastoveti iki 50 min. Bankas ima mokescius baisinius uz kiekviena pirsto pajudinima, o aptarnavimas baisus!
Atsakyti
Esu nepatenkinta visų pirma tai dėl to, kad nesinaudoju, viskas ''turėjo'' būti uždaryta, bet mokestis skaičiuojasi ir šiaip brangios paslaugos... Nuvylė..
Atsakyti
Pats blogiausias bankas su kuriuo yra teke bendrauti. E.paslaugu suteikimo kokybe beviltiska, el.bankininkyste neaiski, nesuprantama, funkcijos ismetytos nelogiska tvarka. Norint atlikti paprasta pavedima, reikia tureti X korteliu, sukurti X mokejimu. Paskambinus telefonu, konsultantai, nesugeda atsakyti i paprastus mokejimu klausimus. Bankomatu skaicius itin mazas, centru skaiciu taip pat, kiekviena paslauga apmokestinta neaiskiom sumom. Busto kredito konsultantai, toks ispudis kad pirma karta susidure su sia paslauga....
Atsakyti
Tvarkykites savo bankomatus. Nes su neveikianciais bankomatais pridarote kitiem zmonem nepatogumu. Ukmerges gatvej, Vilniuje esancioje maxima parduotuveje DNB bankomatas atrodo veikiantis ir laukiantis korteles. NUOSTABU. Idek kortele ir jos tau neatiduos, nes staiga bankomatas tapo nebeveikiantis. 5darbo dienos kol pagamins nauja kortele! Esu laaabai pikta ir nepatenkinta!
Atsakyti
labas vakaras, norejau paklausti ar galima naudotis DNB kortele Anglijoie?
Atsakyti
Sveiki. Kaune savanorių pr. 363A skyrius 11langelių, dirba kokie 3 iš jų...laukti eilėse reikia po valandą ir daugiau, be to eilės keistai dirba paskutiniai atėję dažniausiai pirmi praleidžiami.
Sumautai dirba. O dar paslaugų mokesčių kainos... nieko verta banko aptarnavimo kokybė
Atsakyti
Kam reikalinga internetinė bankininkystė jei negalima padaryt pavedimo savaitgalį pavedimą dariau penktadienį vakare šeštadienį iki 14 val dar neperveda pinigų.greičiau išeitų nuvežti.
Atsakyti
Laurynas 2015-09-04 12:07:34
Jau kelintą kartą ateinu i tuščią banką, išsiimu numeriuką, žiūriu kaip sedi 4 konsultantės ir turiu sėdėti daugiau nei 20 minučių laukdamas kol pakvies. Kituose bankose to neteko patirti.
Laba diena, p. Laurynai,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą bei atsiprašome, jei ilgesnis nei įprasta laukimo laikas banko skyriuje Jums sukėlė papildomų nepatogumų. Patikiname, kad DNB banko darbuotojai deda visas pastangas, jog klientai būtų aptarnaujami ir profesionaliai, ir operatyviai. Kad galėtume išsiaiškinti konkrečias Jūsų nurodytos situacijos aplinkybes, maloniai prašome patikslinti, kada ir kuriame banko skyriuje lankėtės?
Papildomai norime priminti, jog daugeliu atveju banko paslaugomis galite naudotis ir nevykdamas į banko skyrių. Pavyzdžiui, kasdienines operacijas, tokias kaip lėšų pervedimas, mokėjimas už paslaugas, valiutos konvertavimas ir t.t., galite atlikti prisijungęs prie asmeninės banko internete paskyros. Taip pat klientų patogumui siūlome platų bankomatų bei savitarnų tinklą, be to, operacijas grynaisiais pinigais galite atlikti ir AB Lietuvos pašto „Paypost“ skyriuje arba Perlo terminale, kur lėšas galite išsigryninti ir įnešti į sąskaitą. Taip pat prireikus grynųjų pinigų su DNB banko mokėjimo kortele visuomet galite išsigryninti lėšas ir „Iki“ arba „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje. Daugiau informacijos apie šias galimybes rasite banko internetiniame puslapyje www.dnb.lt skiltyje „Skyriai ir bankomatai“.

Dar kartą apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų. Kilus klausimams maloniai prašome kreiptis trumpuoju telefonu 1608.

Geros Jums dienos!

Pagarbiai
Klientų patirties specialistė Ingrida
Atsakyti
Mantas 2015-08-28 20:17:14
Bankomatai strigsta, nevisuose priema kortelę, prieš keletą dienų bandžiau į kortelę įnešti 150e, bankomatas užstrigo, kortelę išmetė, o pinigų negavau nei atgal į rankas, nei į kortelę.
Laba diena, p. Mantai,

Nuoširdžiai apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų naudojantis bankomatu.
Kad galėtume išsiaiškinti Jūsų aprašytos situacijos aplinkybes, maloniai prašome tiesiogiai kreiptis į mus trumpuoju banko telefonu 1608 arba el. paštu info@dnb.lt ir patikslinti informaciją: kada ir kokiame bankomate atlikote minėtą operaciją. Deja, bet negalėdami Jūsų identifikuoti, neturime galimybės Jums skubiai padėti.
Laukiame Jūsų skambučio arba el. laiško.

Geros Jums dienos!

Pagarbiai
Klientų patirties specialistė Ingrida
Atsakyti
Jolanta 2015-08-28 10:57:15
Sveiki, noreciau pasiteirauti apie tarptautinius pervedimus.Jei pervedimas atliktas ketvirtadieni is NorvegijosDNB iLietuvos DNB kada galeciau sulaukti pinigeliu?Ar sestadieni jau butu lietuviskoj saskaitoj?Aciu
Laba diena, p. Jolanta,

Malonu, kad teiraujatės. Deja, negalime Jums pateikti tikslaus atsakymo, kadangi Jūsų minėtas lėšų pervedimas buvo atliktas ne iš Lietuvoje esančio DNB banko, todėl neturime galimybės nustatyti, kokiu prioritetu lėšų pervedimas buvo įvykdytas (neskubus - išsiunčiamas po 2 dienų, skubus - siunčiamas po 1 dienos, labai skubus - siunčiamas tą pačią dieną).
Dėl informacijos patikslinimo maloniai prašome kreiptis į Norvegijoje esantį DNB banką.

Geros Jums dienos!

Pagarbiai
Klientų patirties specialistė Ingrida
Atsakyti
MONIKA 2015-08-28 13:33:22
Laba diena,

Šiandieninis jūso banko aptarnavimas tiesiai šviesiai sakant tragedija. Valandą žmogus turi atsedėti, kad galėtu išsikeisti valiutą. O kai prieina po valandos jo eilė darbutojai praneša, kad valiutos neiškeis, nes neturi. Taupydami žmonių laiką būkite geri įsigykite priemonių kuriose galėtumėte sklebti kokie trikdžiai jūsų banke, pvz. neturite tokios ar tokios valiutos...
Laba diena, p. Monika,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame, jei ilgesnis nei įprasta laukimo laikas Jums sukėlė papildomų nepatogumų. Kad galėtume išsamiai išnagrinėti Jūsų aprašytą situaciją, maloniai prašome patikslinti, kuriame DNB banko skyriuje lankėtės? Gavę Jūsų patikslinimą nedelsiant atliksime situacijos analizę ir Jus dar kartą informuosime.
Kad ateityje išvengtumėte panašių nesusipratimų, rekomenduojame prieš vykstant į DNB banko skyrių dėl valiutos keitimo paskambinti trumpuoju telefonu 1608 ir pasiteirauti, ar skyriuje šiuo metu turime Jums reikalingą valiutos sumą. Telefonu Jums visuomet suteiksime išsamią informaciją apie valiutų likučius banko skyriuose.

Dar kartą apgailestaujame dėl Jūsų patirtų nepatogumų.

Pagarbiai
Klientų patirties specialistė Ingrida
Geros Jums dienos!
Atsakyti
Jau kelintą kartą ateinu i tuščią banką, išsiimu numeriuką, žiūriu kaip sedi 4 konsultantės ir turiu sėdėti daugiau nei 20 minučių laukdamas kol pakvies. Kituose bankose to neteko patirti.
Atsakyti
Bankomatai strigsta, nevisuose priema kortelę, prieš keletą dienų bandžiau į kortelę įnešti 150e, bankomatas užstrigo, kortelę išmetė, o pinigų negavau nei atgal į rankas, nei į kortelę.
Atsakyti
Laba diena,

Šiandieninis jūso banko aptarnavimas tiesiai šviesiai sakant tragedija. Valandą žmogus turi atsedėti, kad galėtu išsikeisti valiutą. O kai prieina po valandos jo eilė darbutojai praneša, kad valiutos neiškeis, nes neturi. Taupydami žmonių laiką būkite geri įsigykite priemonių kuriose galėtumėte sklebti kokie trikdžiai jūsų banke, pvz. neturite tokios ar tokios valiutos...
Atsakyti
Sveiki, noreciau pasiteirauti apie tarptautinius pervedimus.Jei pervedimas atliktas ketvirtadieni is NorvegijosDNB iLietuvos DNB kada galeciau sulaukti pinigeliu?Ar sestadieni jau butu lietuviskoj saskaitoj?Aciu
Atsakyti
Aurius 2015-07-10 13:22:48
laba diena.mazeikiu skyriuje bilieteliu isdavimo aparatas sugedo.spauzdina puse lietuvisku raidziu puse ne.perspejau darbuotojus bet nesieme jokiu veiksmu.manau negrazu yra tersti Lietuviu kalba. (nors dabar raydamas ta pati darau) bet jus juk oficiali imone.geda del jusu neatidumo ir darbuotoju neigalumo sprendziant tokius klausimus
Laba diena, p. Auriau,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir išsakytas pastabas. Mums labai svarbūs visi klientų pastebėjimai, kadangi jie padeda identifikuoti tobulintinas sritis ir imtis reikiamų priemonių klientų aptarnavimo ir paslaugų kokybės gerinimui.
Atkreipėme dėmesį į Jūsų pastabas ir informuojame, kad 2015 m. liepos 10 d. po Jūsų apsilankymo Mažeikių skyriuje inicijavome skyriuje esančio eilių reguliavimo aparato naudojamos kalbos ir simbolių pataisymą. Informaciją apie minėto aparato gedimą perdavėme banko partneriams, kurie artimiausiu metu pasirūpins, kad informacija eilės numerėlyje būtų spausdinama korektiškai lietuviškomis raidėmis.
Viliamės, kad minėta situacija neturės įtakos tolesniam sėkmingam Jūsų ir mūsų bendradarbiavimui, o jei turėtumėte papildomų klausimų dėl banko teikiamų paslaugų, skambinkite mums trumpuoju telefonu 1608.

Geros Jums dienos!

Pagarbiai
Klientų patirties specialistė Ingrida

Taip pat rekomenduojame

Kredito garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A, 18 aukštas, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.
KREDITO GARANTAS Vilniaus biuras: Ulonų g. 5-311 3 aukštas, Vilnius Mob +370 612 66333KREDITO GARANTAS Kauno biuras: Savanorių pr. 363-209 2aukštas, Kaunas Mob. +370 682 91222KREDITO GARANTAS Šiaulių biuras: mob. +370 618 61111Turite gerų idėjų, bet neturite pinigų joms įgyvendinti? Ateikite pas mus ir paverskite...
Paskolų garantas
Adresas: Naujojo Sodo g. 1A-1, LT-92118 Klaipėda.
Veiklos sritys: bankai, bankinės operacijos; finansai; greitieji kreditai, paskolos; nekilnojamasis turtas.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PRGF injekcijos, stabdančios laiką ir grąžinančios odos skaistumą
PRGF injekcijos, stabdančios laiką ir grąžinančios odos skaistumą 02-20 16:46
Oda su amžiumi sensta, silpsta jos baltymų sintezė, ji netenka naturalaus hialurono, kuris turi savybę kaupti vandenį audiniuose. Ji naturaliai netenka drėgmės, o veikiant UV spinduliams, rūkant...
Pažymys mūsų ekonomikai – ne pats geriausias
Pažymys mūsų ekonomikai – ne pats geriausias 02-22 22:37
Europos Komisija (EK) vakar pristatė kiekvienai Europos Sąjungos valstybei narei skirtas ataskaitas, kuriose visapusiškai išanalizuoti jų ekonomikos iššūkiai. Lietuvai yra ir gerų žinių: ekonomika...
Į kokybiško maisto ir spalvingų vaizdų harmonijos "Salą" – įžymybių desantas
Į kokybiško maisto ir spalvingų vaizdų harmonijos "Salą" – įžymybių desantas 02-22 22:36
Pirmadienį Nemuno saloje duris pravėrė naujas restoranas "Sala". Nuostabiais vaizdais pro "Žalgirio" arenos langus ir ekologiškais, menininkų kūrinius primenančiais patiekalais galinčio pasigirti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuri darbo diena Jums sunkiausia?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

NVIDIA 111,07 +3,58%
Wal-Mart 71,45 +3,00%
CBS 67,46 +2,69%
Colgate-Palmolive 73,18 +1,67%
IBM 180,26 -0,23%
Caterpillar 98,10 -0,76%
Twitter 16,42 -1,20%
Kraft Heinz Co 94,87 -1,84%

Žaliavų kainos pasaulyje

Mediena 671,82 -1,24%
Sidabras 1690,20 +2,86%
Nafta 53,40 +0,07%
Dujos (Rusijos) 5,14 -0,39%
Ryžiai 372,55 +1,36%
Dyzelis 1,62 -1,22%
Bananai 974,03 +1,47%
Apelsinai 935,01 -13,18%