VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Asta 2017-09-23 19:16:11
Laba diena, esu labai nepatenkinta Jusu sprendimu, jokio zmogiskumo. Norejome nutraukti su jumis kontrakta ir atiduoti jums priklausoma iranga. Apgaudineti ir siulyti agresyviai savo produkcija, tai jau zenklas kad kompanija naudojasi aferismu. a*******i!!!!

ATTENTION!!!This is a company using aggressive sale. DO NOT USE Bite.
Sveiki, Asta,

susisiekėme su Jumis asmeniškai el.paštu. Labai nesmagu, jog teko nusivilti mūsų paslaugomis. Tikimės pavyks viską išspręsti.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Nezinau ar tai padejo parasytas komentaras, bet dabar viskas gerai.Galiu laisvai naudotis telefonu Rysis geras.Tikiuosi kad taip ir bus visada.
Atsakyti
Domas 2017-09-23 18:22:38
Tegul viena syki sutvarko jie savo ryši, nes neįmanoma išsiust ar gaut sms.
Sveiki, Domai,

kad galėtume patikrinti situaciją su ryšiu ir atsakyti į Jūsų komentarą, dėl detalesnės informacijos parašėme Jums asmeniškai, el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Laba diena, esu labai nepatenkinta Jusu sprendimu, jokio zmogiskumo. Norejome nutraukti su jumis kontrakta ir atiduoti jums priklausoma iranga. Apgaudineti ir siulyti agresyviai savo produkcija, tai jau zenklas kad kompanija naudojasi aferismu. a*******i!!!!

ATTENTION!!!This is a company using aggressive sale. DO NOT USE Bite.
Atsakyti
Tegul viena syki sutvarko jie savo ryši, nes neįmanoma išsiust ar gaut sms.
Atsakyti
Laba diena, 2017-09-22 telefonu dėl apmokėjimų už "Bitės" teikiamas paslaugas bendravau su Bitės darbuotoja Egle. Padėkojau jai už dalykišką ir tuo pačiu šiltą bendravimą, kompetenciją ir aiškų bei operatyvų informacijos pateikimą. Prašau atkreipti vadovų dėmesį į tokius gerus darbuotojus, kaip Eglė, juo branginti, skatinti pagyrimais ir materialiai, ir kaip pavyzdį rodyti kitiems darbuotojams. Ačiū Tau, Egle, Tu puiki darbuotoja!!! Sėkmės Tau! :)
Atsakyti
Vygantas 2017-09-22 08:37:46
Man kartais atrodo kad jiems klijantai visai nereikalingi.Viskas prasidejo mazdaug prieš 2metus.Buvo gedimas, tvarkė 4 dienas, bet dabar budamas namie turiu vaikščiot ir ieškot vietos kur galiu pasikalbėt.Tai informavome jau gal 20 kartu gal ir daugiau iš pradžiu žadejo sutvarkyt bet dabar sako kad kažkos srautas mūsų nepasiekia.Bet ar mane tai domina aš moku už paslauga ir noriu gauti ja kokybiška.Man visai nesvarbu kiek jiems tas gedimo pašalinimas kainuoja.Telefonas dabar jau neprbanga, o reikalingas ir darbo reikalais.Tiesa jei galvojat kad gyvenu kokiam užkampi, tai klystat.Gyvenu seniunijos centre ir visu triju operatoriu /bitės, telia, tele2/ bokštus matau pro langa.nuo mūsų gyvenamos vietos jie už kokiu700 metru Pasirinkima turiu ir su geresnėm sąlygom tai gal reiks ir nebesikankint
Sveiki, Vygantai,

dėkojame už pastabas. Atsakymą dėl ryšio Jūsų gyvenamojoje vietoje pateikėme Jums el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Daiva 2017-09-21 10:07:00
Esame verslo klientas, Bitės paslaugomis naudojamės daugiau nei penkeri metai, turime daugiau nei 20 abonentų, bet Bitės elgesys ir ciniškas bendravimas su klientu šokiruoja. Nuo vasario mėnesio derinam skolą, kuri per Bitės vadybininkų klaidą užkelta ant mūsų įmonės vardo, prašome apyvartų, kad galėtume iki rasti klaidas, atsimušam į tylos sieną. Už 2016 metus gavome apyvartas, radome klaidas, kurias nurodėme Bitės vadybininkui, klaidos neištaisytos, ne gana to visi įmonės abonentai kas mėnesį gauna žinutes apie skolą Bitei. Patarkite kaip prisibelsti prie atsakingų asmenų, kurie būtų suinteresuoti išsitaisyti klaidas, kad galėtume netrukdomai toliau dirbti.
Sveiki,

dėkojame už skirtą laiką susisiekti. Informacija perduota vadovui, tikimės, kad visus klausimus pavyko išspręsti.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Man kartais atrodo kad jiems klijantai visai nereikalingi.Viskas prasidejo mazdaug prieš 2metus.Buvo gedimas, tvarkė 4 dienas, bet dabar budamas namie turiu vaikščiot ir ieškot vietos kur galiu pasikalbėt.Tai informavome jau gal 20 kartu gal ir daugiau iš pradžiu žadejo sutvarkyt bet dabar sako kad kažkos srautas mūsų nepasiekia.Bet ar mane tai domina aš moku už paslauga ir noriu gauti ja kokybiška.Man visai nesvarbu kiek jiems tas gedimo pašalinimas kainuoja.Telefonas dabar jau neprbanga, o reikalingas ir darbo reikalais.Tiesa jei galvojat kad gyvenu kokiam užkampi, tai klystat.Gyvenu seniunijos centre ir visu triju operatoriu /bitės, telia, tele2/ bokštus matau pro langa.nuo mūsų gyvenamos vietos jie už kokiu700 metru Pasirinkima turiu ir su geresnėm sąlygom tai gal reiks ir nebesikankint
Atsakyti
Greta 2017-09-21 12:49:06
Šiandien apsilankiau Žemaitės g. bitės salone, priėmė Laima, greit sureagavo ir ėmėsi spręsti problemą.
Laukiu tolimesnių žinių.
Sveiki, Greta,

Jūsų užklausą sprendžiame ir susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu. Atsiprašome už kilusius nepatogumus.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Greta 2017-09-21 10:54:05
Gavau už 08 mėnesį sąskaitą, truputį šokiravo.
Situacija- vieną rugpjūčio savaitgalį buvau šalia Liepalingio (Druskininkų aps.), ir už priimtą skambutį, už paskambinimą ir internetą nuskaičiavo kaip už būvimą Baltarusijoje!!! (esmė kad sms sveikiname jūs Baltarusijoje negavau, nors bitėje sakė kad "- gal gavote bet matyt dėl ryšio galėjo neateiti").
Nuvažiavau į saloną, parašiau prašymą peržiūrėti mano sąskaitą, gavau 7, 5eur kompensaciją.Turbūt juokaujat..
Dabar už tai kad buvau LT turiu susimokėt už baltarusišką sąskaitą?! ar mano problema kad pas jus ryšys netraukia?!
10 metų su bite, matyt jau per ilgai...
Šiandien apsilankiau Žemaitės g. bitės salone, priėmė Laima, greit sureagavo ir ėmėsi spręsti problemą.
Laukiu tolimesnių žinių.
Atsakyti
Gavau už 08 mėnesį sąskaitą, truputį šokiravo.
Situacija- vieną rugpjūčio savaitgalį buvau šalia Liepalingio (Druskininkų aps.), ir už priimtą skambutį, už paskambinimą ir internetą nuskaičiavo kaip už būvimą Baltarusijoje!!! (esmė kad sms sveikiname jūs Baltarusijoje negavau, nors bitėje sakė kad "- gal gavote bet matyt dėl ryšio galėjo neateiti").
Nuvažiavau į saloną, parašiau prašymą peržiūrėti mano sąskaitą, gavau 7, 5eur kompensaciją.Turbūt juokaujat..
Dabar už tai kad buvau LT turiu susimokėt už baltarusišką sąskaitą?! ar mano problema kad pas jus ryšys netraukia?!
10 metų su bite, matyt jau per ilgai...
Atsakyti
Esame verslo klientas, Bitės paslaugomis naudojamės daugiau nei penkeri metai, turime daugiau nei 20 abonentų, bet Bitės elgesys ir ciniškas bendravimas su klientu šokiruoja. Nuo vasario mėnesio derinam skolą, kuri per Bitės vadybininkų klaidą užkelta ant mūsų įmonės vardo, prašome apyvartų, kad galėtume iki rasti klaidas, atsimušam į tylos sieną. Už 2016 metus gavome apyvartas, radome klaidas, kurias nurodėme Bitės vadybininkui, klaidos neištaisytos, ne gana to visi įmonės abonentai kas mėnesį gauna žinutes apie skolą Bitei. Patarkite kaip prisibelsti prie atsakingų asmenų, kurie būtų suinteresuoti išsitaisyti klaidas, kad galėtume netrukdomai toliau dirbti.
Atsakyti
Všį Pramogų ryklys 2017-09-18 12:12:06
Sveiki,

jau 3 mėnesiai bandome nutraukti kai kurių papildomų paslaugų sutartis, deja nesėkmingai. Mūsų įmonei priskirtas vadybininkas Laimonas, dažniausiai nekelia ragelio ir niekada neperskambina.
Jei netyčia pavyksta prisiskambint, tai prisižada, kad viskas poros dienų bėgyje bus sutvarkyta, deja, niekas nesikeičia.
Bandžiau susisiekti ir su Jūsų vadovais, deja nesėkmingai. Visuomet ir visur gaunu iš Jūsų atsakymą: perdavėme informacija, su jumis netrukus susisieks. Ir taip 3 mėnesiai.
Į ką turėčiau kreiptis, kad viskas būtų sutvarkyta?
Sveiki,

Jūsų pateikti prašymas dėl paslaugų nutraukimo įvykdytas. Apgailestaujame, kad atsakymo teko palaukti.

Jūsų Bitė
Všį Pramogų ryklys
2017-09-18 12:12:06 IP 88.119.115.172
Atsakyti
Sveiki,

jau 3 mėnesiai bandome nutraukti kai kurių papildomų paslaugų sutartis, deja nesėkmingai. Mūsų įmonei priskirtas vadybininkas Laimonas, dažniausiai nekelia ragelio ir niekada neperskambina.
Jei netyčia pavyksta prisiskambint, tai prisižada, kad viskas poros dienų bėgyje bus sutvarkyta, deja, niekas nesikeičia.
Bandžiau susisiekti ir su Jūsų vadovais, deja nesėkmingai. Visuomet ir visur gaunu iš Jūsų atsakymą: perdavėme informacija, su jumis netrukus susisieks. Ir taip 3 mėnesiai.
Į ką turėčiau kreiptis, kad viskas būtų sutvarkyta?
Atsakyti
Neringa 2017-09-17 17:52:32
Sveiki, noreciau palikti atsiliepima apie jusu kompanijos plunges skyriaus "specialistes", ten dirbancios abi merginos visiskai neismano savo darbo, konsultante Ieva visiskai neatlieka savo darbo, paklausus konkreciu klausimu prisneka ne aisku ko ir visiskai kitas paslaugas ijingia nei prasai, pasakoja apie savo gyvenima ir visiskai nieko apie ka paklausi, o konsultante Orinta visiskai nesupranta ka reiskia elementarus mandagumas, drasko akis klijentams ir elgiasi labai nepagarbiai, ir tai ne vieno klijento pastebejimas!
Sveiki, Neringa,

dėkojame už Jūsų pastabas. Tikrai nesmagu, kad teko nusivilti aptarnavimu salone. Visa informacija perduota vadovui.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, noreciau palikti atsiliepima apie jusu kompanijos plunges skyriaus "specialistes", ten dirbancios abi merginos visiskai neismano savo darbo, konsultante Ieva visiskai neatlieka savo darbo, paklausus konkreciu klausimu prisneka ne aisku ko ir visiskai kitas paslaugas ijingia nei prasai, pasakoja apie savo gyvenima ir visiskai nieko apie ka paklausi, o konsultante Orinta visiskai nesupranta ka reiskia elementarus mandagumas, drasko akis klijentams ir elgiasi labai nepagarbiai, ir tai ne vieno klijento pastebejimas!
Atsakyti
As ir tu 2017-09-16 17:55:07
Melaginga akcija apie Iphone 5s uz 244eu, apvaziavau visus Vilniaus salonus, nera nei vienam, bet vietoi jo naglai bando ibrukti brangesni Iphone 6.Melo kojos trumpos, man geda, kad esu bites klientas, dziaugiuosi, kad jau greit pereisiu kitur.
Sveiki,

apgailestaujame, bet iPhone 5S telefonai jau yra išparduoti. Akcijos ir telefonų kiekis yra ribotas.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Dainius 2017-09-16 13:18:21
Bites vadybininkas Laurynas tikrai nepatikimas ir nesilaikantis zodzio! Uzsakeme perkelima is labas korteles i abonenta! Buvo prizadeta pagal sutarti, kad paslauga bus aktyvuota per 24 val ir gausim apie tai pranesima! Deja, jau praejo beveik 3 paros, o paslauga neaktyvi, pats vadybininkas nesiteikia kalbetis! Nekokia susisare nuomone apie imones darba ir darbuotoju kompetencija!!
Sveiki,

dėkojame už skirtą laiką mums parašyti. Parašykite el. paštu bendraukime@bite.lt įmonės kodą bei numerį, apie kurio paslaugas teiraujatės? Lauksime informacijos patikslinimo, kad galėtume Jums padėti.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Ginčius 2017-09-16 12:20:51
du menesius 15 diena atsiuncia zinute kad baiges mobilus internetas 6gb. Negana to atejo saskaita 200€ o kai 3gb teturejau visad uztekdavo. Nei karto nebuvo atejus zinute kad pasibaige. O kai paskambini vadybininkei niekuom nepadeda. Taip ir lieka neissiaiskinta problema
Sveiki,

dėkojame už skirtą laiką mums parašyti. Parašykite el. paštu bendraukime@bite.lt įmonės kodą bei numerį, apie kurio paslaugas teiraujatės? Lauksime informacijos patikslinimo dėl problemos, kad galėtume Jums padėti.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Melaginga akcija apie Iphone 5s uz 244eu, apvaziavau visus Vilniaus salonus, nera nei vienam, bet vietoi jo naglai bando ibrukti brangesni Iphone 6.Melo kojos trumpos, man geda, kad esu bites klientas, dziaugiuosi, kad jau greit pereisiu kitur.
Atsakyti
Bites vadybininkas Laurynas tikrai nepatikimas ir nesilaikantis zodzio! Uzsakeme perkelima is labas korteles i abonenta! Buvo prizadeta pagal sutarti, kad paslauga bus aktyvuota per 24 val ir gausim apie tai pranesima! Deja, jau praejo beveik 3 paros, o paslauga neaktyvi, pats vadybininkas nesiteikia kalbetis! Nekokia susisare nuomone apie imones darba ir darbuotoju kompetencija!!
Atsakyti
du menesius 15 diena atsiuncia zinute kad baiges mobilus internetas 6gb. Negana to atejo saskaita 200€ o kai 3gb teturejau visad uztekdavo. Nei karto nebuvo atejus zinute kad pasibaige. O kai paskambini vadybininkei niekuom nepadeda. Taip ir lieka neissiaiskinta problema
Atsakyti
sandrute 2017-09-14 16:27:33
Na nemyli bite savo senu klientu, 2017-09-12 isiule plana raudonas, salygos netiko paprasiau kad atkeistu i sena plana tai galima padaryti per 2 sav, ir atkeis, bet tik nuo kito menesio ir dar papildomai kai senam klientui, atjunge interneta, vadybininke negalejo padeti nors ir stengesi, ka gi aciu jai.jau 2 dienos sugadinta nuotaika.Nelinkiu Bitei klestejimo ir sekmes.
Sveiki, Sandra,

dėkojame už pastabas. Atsakymą Jums pateikėme el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Laura 2017-09-14 15:47:51
Neikit į Alytaus iki parduotuvėj esanty bitės saloną nes ten apgaudinėja žmones. Norėdama parduoti telefoną nepaaiškino visų sutarties privalo nurodyti sąlygų ir likau apgauta ant 100euru
Sveiki, Laura,

susisieksime su Jumis telefonu, kad galėtume detaliau išsiaiškinti situaciją dėl įsigyto įrenginio.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Na nemyli bite savo senu klientu, 2017-09-12 isiule plana raudonas, salygos netiko paprasiau kad atkeistu i sena plana tai galima padaryti per 2 sav, ir atkeis, bet tik nuo kito menesio ir dar papildomai kai senam klientui, atjunge interneta, vadybininke negalejo padeti nors ir stengesi, ka gi aciu jai.jau 2 dienos sugadinta nuotaika.Nelinkiu Bitei klestejimo ir sekmes.
Atsakyti
Neikit į Alytaus iki parduotuvėj esanty bitės saloną nes ten apgaudinėja žmones. Norėdama parduoti telefoną nepaaiškino visų sutarties privalo nurodyti sąlygų ir likau apgauta ant 100euru
Atsakyti
Likom labai nepatenkinti įsigijome telefoną 5 valandą vakare o kitą dieną reikėjo atsiprašinėti iš darbo kad parvesti telefoną atgal į saloną. Naujas telefonas pasirodo brokuotas negana to kad jo nepakeitė tai išvežė į garantinį dviem savaitėm. Pardavėja susiraukus nuotaika sugadinta isigyji daiktą kuriuo naudotis negali.. Sugaištas laikas sugadinta nuotaika. Likom labai nepatenkinti. Nerekomenduočiau
Atsakyti
Erikas 2017-09-11 18:03:28
Bene desimt metu naudojames bite paslaugomis, taciau paskutiniu metu kazkoks apsurdas. Is pradziu kisa nemokamus internetus su plansetemis...Ale DOVANU... Tik kazkaip saskaita uz tas dovanas pakilo ~60eu.. Tiek to, siaip ne taip issiaiskiname, aisku, ne su vadybininku jau.
Po birzelio menesio kazkokiu ten savo pakeitimu, kisa stebuklingus planus i nauja sutarti ir zinoma, niekas nesikeiciai, gaunat daug nuolaidos tad menesine saskaita nesikeicia. Is 100eu saskaitos paliko 200eu... Niekas nesikeicia???
Vadyba apsurdiska, jau po sutarties pasirasymo niekas maloniai nenori bendraut, niekas nebesusisieka, niekas neregguoja i laiskus. Is zadeto 4g interneto, lieka tik 3g, kuris net neveikia... Kituose irenginuose internetas bukas, nesvarbu kokiam Lietuvos gale esi.
Isvada: yra operatoriu su zymiai mazesnemis kainomis, geresne paslaugu kokybe ir zinoma bent maloniu aptarnavimu.
I"m out.
Sveiki,

dėkojame už skirtą laiką susisiekti ir už pastabas. Apgailestaujame, kad paslaugų kokybė neatitiko Jūsų poreikių ir nusprendėte pakeisti tinklą. Tikimės, kad dar turėsime progą atstatyti Jūsų pasitikėjimą.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Olegas 2017-09-11 16:53:02
Tokio absurdo neteko dar matyt, visu pirma rysis prastas, sakyciau prasciausias is visu teikiamu rinkoje, bet jie dar ir savo klientus isvaro. Isstatinedami saskaitas uz nesuteiktas paslaugas. Karolina Luckute ten visai ne vadybininke, o siena kuri net nesugeba argumentuotai pagrist del ko yra mokomos tokios sumos. Paprasciausiai pasiulo pakeist operatoriu ir tiek, ka mes sekmingai ir padareme. Po 10 metu su bite perkelti 8 numeriai, rysys žymiai kokibiskesnis ir vekia praktiskai visur. Tai tiek. Patarimas visiems bekit is sitos saraskinu kontoros ir kuo greiciau.
Sveiki, Olegai,

apgailestaujame, kad paslaugų ir aptarnavimo kokybė neatitiko Jūsų lūkesčių.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
UAB Juozo transportas 2017-09-05 18:37:43
Niekaip negaliu suprasti kodėl per prievartą apgaulės būdu kišamos interneto kortelės.Pasiūlyme rašo kad DOVANA.Dovaną atveža kurjeris.O sąskaitoje liepos mėn.po 9, 02 euro vieną. Už keturias 36, 07 eur..Rugpjūčio mėn jau po 11, 17 eur.viena.Viso 44, 68.Absurdas.Gal dar daugiau tokių apgautų vidury baltos dienos?
Ir vadybininkas jau aiskina, jog sutarti pasiraset ir jau viskas, patys kalti.. ?
Mes sita dalyka sunkiai sprendem, bet kai kreipemes i ziniasklaida, kad paviesint situos dalykus, tai tos pacios dienos begy, kazkoks vadovas i vieta atvazes jau pradejo glaistyt situos apgaudinejimus.
O kiek teko dometis, tai su tokiom dovanomis labai daug zmoniu apgauta...
Atsakyti
Bene desimt metu naudojames bite paslaugomis, taciau paskutiniu metu kazkoks apsurdas. Is pradziu kisa nemokamus internetus su plansetemis...Ale DOVANU... Tik kazkaip saskaita uz tas dovanas pakilo ~60eu.. Tiek to, siaip ne taip issiaiskiname, aisku, ne su vadybininku jau.
Po birzelio menesio kazkokiu ten savo pakeitimu, kisa stebuklingus planus i nauja sutarti ir zinoma, niekas nesikeiciai, gaunat daug nuolaidos tad menesine saskaita nesikeicia. Is 100eu saskaitos paliko 200eu... Niekas nesikeicia???
Vadyba apsurdiska, jau po sutarties pasirasymo niekas maloniai nenori bendraut, niekas nebesusisieka, niekas neregguoja i laiskus. Is zadeto 4g interneto, lieka tik 3g, kuris net neveikia... Kituose irenginuose internetas bukas, nesvarbu kokiam Lietuvos gale esi.
Isvada: yra operatoriu su zymiai mazesnemis kainomis, geresne paslaugu kokybe ir zinoma bent maloniu aptarnavimu.
I"m out.
Atsakyti
Tokio absurdo neteko dar matyt, visu pirma rysis prastas, sakyciau prasciausias is visu teikiamu rinkoje, bet jie dar ir savo klientus isvaro. Isstatinedami saskaitas uz nesuteiktas paslaugas. Karolina Luckute ten visai ne vadybininke, o siena kuri net nesugeba argumentuotai pagrist del ko yra mokomos tokios sumos. Paprasciausiai pasiulo pakeist operatoriu ir tiek, ka mes sekmingai ir padareme. Po 10 metu su bite perkelti 8 numeriai, rysys žymiai kokibiskesnis ir vekia praktiskai visur. Tai tiek. Patarimas visiems bekit is sitos saraskinu kontoros ir kuo greiciau.
Atsakyti
Labai prastas kocultantuu aptarnavimas kiek Kauno autobus stoty bites salone taip pat ir Kauno Akropolio bites salone paprašiau pasakyti kokį plana esu užsakiusi man pasake 7eurai su centais tikslios sumos neįvardino norejau pasikeisti planą nes kekviena menesi turiu mokėti skirtingai ir vis daugiau ir daugiau kai paprašiau ištraukti mano telefono korteles ataskaita man pasake kainuos 5eurus atspausdinti viena lapą kur protu tai nesuvokiami ne gana to man ne išaiškino is kur padidėjusi suma o akis is drąskius pasake WIFI kainuoja kai prisijungi ir siunti internetu žinute... tai visiška nesamone nuo kada už WIFI turi mokėti kai tai nemokama o antra man pareiškė kad jai gauni portalo naujienas tai kainuoja kekviena diena po 1 eurą ar tai normalu? Portalo naujienos telefone iškrenta tada kai prisijungti prie WIFI nes telefone interneto neturiu 3 metai esu sena klijante esu nusivylus bites darbuotuojas ir pačia bites salonu kaip netaiko nuo laidu ar kokiu pigesniu tarifu galų galia akcijų. Galiu drąsiai sakyti bites salonas apiplėšinėja žmones ir net nepasako už ka moki koksminius pinigu bet sia diena esu laiminga nes per ėjau i TELE2 saloną ir esu laimingesne nes aptarnavimo konsultantai malonesni išdėsto visas sąlygas ir tarifo kainos per pus mažesnes net i užsienį SMS kaina 12 euro centu. O bites salone 39 euro centai skambučio 54euro centai o Biteje 83 euro centai taip kad mieli Lietuvos žmones siūlyčiau atidžiau pasižiūrėti i bites siūlomus planus :)geros dienos
Atsakyti
UAB Juozo transportas 2017-09-05 18:37:43
Niekaip negaliu suprasti kodėl per prievartą apgaulės būdu kišamos interneto kortelės.Pasiūlyme rašo kad DOVANA.Dovaną atveža kurjeris.O sąskaitoje liepos mėn.po 9, 02 euro vieną. Už keturias 36, 07 eur..Rugpjūčio mėn jau po 11, 17 eur.viena.Viso 44, 68.Absurdas.Gal dar daugiau tokių apgautų vidury baltos dienos?
Sveiki,

atsiprašome už nesusipratimą. Susisieksime su Jumis telefonu ir aptarsime šią situaciją.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Jau 3 mėnuo pateikti prašymai dėl poros numeriu nutraukimų, Vadybininkui Mantui reikia tai priminti kelis kartus į savaitę, kartais į dieną, bet reikalai į prieki nejuda, taip pat buvo pateiktas nevienas prašymas dėl vadybininko pakeitimo. Su vadybininku sutarėme pakeisti planus, kad viena nutraukti kitą padaryti brangesniu kompensuojant nutraukimą, viena padaryti brangesniu sugebėjo ir labai greitai, o kito nutraukti nesugeba, pamiršta ir t.t., tai dabar eina sąskaita už du nereikalingus, vieną išviso nenaudojamą, ačiū.
UAB Juozo transportas
2017-09-05 18:37:43 IP 178.16.32.201
Atsakyti
Niekaip negaliu suprasti kodėl per prievartą apgaulės būdu kišamos interneto kortelės.Pasiūlyme rašo kad DOVANA.Dovaną atveža kurjeris.O sąskaitoje liepos mėn.po 9, 02 euro vieną. Už keturias 36, 07 eur..Rugpjūčio mėn jau po 11, 17 eur.viena.Viso 44, 68.Absurdas.Gal dar daugiau tokių apgautų vidury baltos dienos?
Atsakyti
Deividas 2017-09-01 10:42:24
Naudojuosi Bites neribotu internetu, viena diena internetas praktiskai nustojo veikti, savitarnoje matau, kad duomenu limito nesu isnaudojes. Registravau gedima Biteje, bet niekas negali sutvarkyti gedimo jau daugiau nei para laiko, interneto reikia darbui, patiriu del to nusotolius. Apie jokius kompensavimus ar tikslu gedimo salinima niekas neatsako, skambinau bent 3 kartus i informacija, tiesiog sako laukti neaisku kiek.
Sveiki, Deividai,

dėl informacijos patikslino ir atsakymo į Jūsų užklausą parašėme Jums asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Naudojuosi Bites neribotu internetu, viena diena internetas praktiskai nustojo veikti, savitarnoje matau, kad duomenu limito nesu isnaudojes. Registravau gedima Biteje, bet niekas negali sutvarkyti gedimo jau daugiau nei para laiko, interneto reikia darbui, patiriu del to nusotolius. Apie jokius kompensavimus ar tikslu gedimo salinima niekas neatsako, skambinau bent 3 kartus i informacija, tiesiog sako laukti neaisku kiek.
Atsakyti
Jurga 2017-08-29 14:32:20
BITĖS paslaugomis naudojuosi jau apie 10 metų ir labai liūdna, kad šis operatorius nevertina savo lojalių klientų ir negali jiems pasiūlyti nieko pagal jų poreikius. Jau ne vieneri metai naudojausi planu už 5.25eur, su ribotomis minutėmis, ir be interneto. Tačiau man šio plano užteko, nei karto nebuvau viršijusi minučių limito ar pan. Šį mėnesį pradėjo skambinėti bitės vadybininkai siūlydami naujus planus, kurie yra žymiai brangesni, ir neva tai geresni nes neriboti pokalbiai ir daug interneto, Aš paaiškinau, kad nenoriu mokėti daugiau už tai, ko man nereikia ir ko aš nenaudoju. Tada man paliko buvusį mano planą. Bet nuo tada prasidėjo kažkokie papildomi mokesčiai, apie kuriuos aš nebuvau informuota, ir žiūriu kad už mėnesį jau prikapsėję beveik 10eur. Už ką?? Priskaičiuoja 1eur už facebook naudojimąsi, kuris šiaip jau visuomet būdavo nemokamas, ir apskritai aš juo per telefoną pasinaudoju gal kartą per mėnesį. Tuomet gavau žinutę kad viršijau savo plano pokabių minutes, ir dabar už kiekvieną skambutį man priskaičiuojamas papildomas mokestis. Nežinau kokiu stebuklingu būdu sugebėjau jas viršyti, kai per kelis metus nei karto to nebuvo.. na tebūnie.
Buvau nuėjusi į bitės saloną žadėjau aiškintis situaciją, tačiau tiesą sakant nesulaukiau eilės iki darbo pabaigos, nes darbuotoja visai neskubėjo aptarnauti visų klientų (jų eilėje buvo gal penki), ir per daugiau nei valandą mano stovėjimo eilėje ji aptarnavo tik vieną klientą kuris norėjo įsigyti telefoną. Netekau kantrybės.
Planai brangūs, neatitinkantys poreikių. Aptarnavimas - be komentarų. Ir dar tie vadybininkų skambinėjimai ir siūlymai naujo telefono ar dar konors ko man nereikia.. Ačiū už ilgus bendradarbiavimo metus. Esu labai nepatenkinta jūsų darbu ir paslaugomis.
Sveiki, Jurga,

apgailestaujame, kad teko nusivilti aptarnavimu. Dėl detalesnės informacijos susisiekėme su Jumis el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
BITĖS paslaugomis naudojuosi jau apie 10 metų ir labai liūdna, kad šis operatorius nevertina savo lojalių klientų ir negali jiems pasiūlyti nieko pagal jų poreikius. Jau ne vieneri metai naudojausi planu už 5.25eur, su ribotomis minutėmis, ir be interneto. Tačiau man šio plano užteko, nei karto nebuvau viršijusi minučių limito ar pan. Šį mėnesį pradėjo skambinėti bitės vadybininkai siūlydami naujus planus, kurie yra žymiai brangesni, ir neva tai geresni nes neriboti pokalbiai ir daug interneto, Aš paaiškinau, kad nenoriu mokėti daugiau už tai, ko man nereikia ir ko aš nenaudoju. Tada man paliko buvusį mano planą. Bet nuo tada prasidėjo kažkokie papildomi mokesčiai, apie kuriuos aš nebuvau informuota, ir žiūriu kad už mėnesį jau prikapsėję beveik 10eur. Už ką?? Priskaičiuoja 1eur už facebook naudojimąsi, kuris šiaip jau visuomet būdavo nemokamas, ir apskritai aš juo per telefoną pasinaudoju gal kartą per mėnesį. Tuomet gavau žinutę kad viršijau savo plano pokabių minutes, ir dabar už kiekvieną skambutį man priskaičiuojamas papildomas mokestis. Nežinau kokiu stebuklingu būdu sugebėjau jas viršyti, kai per kelis metus nei karto to nebuvo.. na tebūnie.
Buvau nuėjusi į bitės saloną žadėjau aiškintis situaciją, tačiau tiesą sakant nesulaukiau eilės iki darbo pabaigos, nes darbuotoja visai neskubėjo aptarnauti visų klientų (jų eilėje buvo gal penki), ir per daugiau nei valandą mano stovėjimo eilėje ji aptarnavo tik vieną klientą kuris norėjo įsigyti telefoną. Netekau kantrybės.
Planai brangūs, neatitinkantys poreikių. Aptarnavimas - be komentarų. Ir dar tie vadybininkų skambinėjimai ir siūlymai naujo telefono ar dar konors ko man nereikia.. Ačiū už ilgus bendradarbiavimo metus. Esu labai nepatenkinta jūsų darbu ir paslaugomis.
Atsakyti
Aleksas 2017-08-28 15:35:59
Dabar esu ligoninej Žveryne (Birutęs gatvė 1) turiu dirbt iš ten, nes neturiu kitos išeites o Bites internetas traukia tik, , E" ryšiu, nei karto nebuvo pasiekies 4G, netvarka! Miesto centras o toks bjaurus internetas... Labai gaila...
Sveiki, Aleksai.

detalesnę informaciją dėl ryšio išsiuntėme Jums el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Dabar esu ligoninej Žveryne (Birutęs gatvė 1) turiu dirbt iš ten, nes neturiu kitos išeites o Bites internetas traukia tik, , E" ryšiu, nei karto nebuvo pasiekies 4G, netvarka! Miesto centras o toks bjaurus internetas... Labai gaila...
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2017-08-06 15:22:55
Sveiki, ,

apgailestaujame dėl situacijos. Išsiuntėme Jums el.laišką dėl detalesnės informacijos. Tikimės, jog dar pavyks susigrąžinti Jūsų pasitikėjimą.

Jūsų BITĖ
Man lygiai tokia pati situacija buvo su Bite. Nunešiau dužusį telefoną į Bitę, pagal draudimą man jį paėmė Klaipėdos PC Akropolis tvarkymui, pasiteiravau ar būtų galima gauti pakaitinį, iš darbuotojas atsakymas "Žinokit, dabar visi telefonai prasti, neturiu ką pasiūlyti". Na gerai galvoju, tiek to. Telefonas atiduotas tvarkymui buvo apie rugpjūčio pradžia. Sekiau MTTC taisymo eigą, kaip užstrigo taip užstrigo... Po 3sav., skambinu į klientų aptarnavimo skyrių ir man sako, kad telefonas tvarkomas mes susisieksim su MTTC dėl telefono tvarkymo eigos. Nu gerai, ką darysi, palauksiu. Jau artėja rugpjūčio mėn. galas turiu išvykti į Vilnių po atostogų, nuvykstu į Bitės saloną, paklausiau kada bus sutvarkytas, nes išvykstu į Vilnių, man atsakė, kad problemų nėra pristatysim telefoną jums į Vilnių. Galvoju šaunu, visgi rūpinasi klientais. Vilniuje rugsėjo pradžia kaip nėra žinių iš Bitės taip nėra, nuvykstu į Vilniaus PC Akropolį "Na žinokit neturim Jūsų telefono pateiksim užklausą Klaipėdos salonui, su jumis susisieksim". Gerai susisiekit. Kaip nėra žinių taip nėra. Nuvykstu antrą kartą "Žinokit jokios užklausos Klaipėdos salone nematau, pateiksiu iš naujo ateikit po kelių dienų|", Po šių žodžių neturėjau ką atsakyti, nes mane aptarnavusi vadybininkė pirmą kartą sėdėjo šale įlindus į kompiuterio ekraną ir tyli, nieko nesako, kad jau antrą kartą atėjau, antrą kartą aptarnaujančiai vadybininkei parodžiau į tą pelenę, kad praeitą kartą ji man tą patį sakė.. Nu taip ta pirmoji vadynininkė tai patvirtino, BET TELEFONO VISTIEK NĖRA. Pateiktas pasiūlymas "Skambinkit mūsų trumpuoju tel., nr Jums pasakys daugiau informacijos" Išeinu įpykusi, skambinu tuo trumpuoju nr. "Žinokit jokios informacijos neturiu, kreipkitės į saloną", nueini į saloną "Skambinkit trumpuoju numeriu". JŪS RIMTAI?
Atėjo ta lemtingoji diena, kai telefono man nesutvarkė, bet davė tokį patį tik kad "NAUJĄ", gerai paėmiau tą telefoną, o gi jame neveikia WIFI, nėra tokios programos, jo įjunkti neįmanoma. Galvoju nebegrįšiu prie to nuostabaus aptarnaujančio personalo, nuvykstu į Žemaitės g., esantį saloną, su telefono problema Išmanusis berniukas paėmė "Na taip reikia siųsti į garantinį". RIMTAI? Gerai siųskit, man sako "Duokit garantinį taloną" Tai kad aš jo neturiu, atsiimant "NAUJĄ" telefoną man nedavė, "NE JUMS TURĖJO DUOTI, BE JŪSŲ PARAŠO NEBŪTŲ ATIDAVĘ, JEI NETURIT SKAMBINKIT TRUMPUOJU NR". Skambinu trumpuoju numeriu maloni konsultantė man atsiuntė MANO GARANTINĮ TALONĄ, KURĮ TURĖJO TURĖTI SU MANO PARAŠU, bet žinoma parašo ten nebuvo, turbūt iš to mano įkyrumo, kad dažnai vaikščiojau atgaut savo telefono nusibodau joms, numetė telefoną ir ko ne eik lauk. Tokia istorija, pamiršau paminėti, kad antrą kartą Išmanioji Bitė spėjo sutvarkyti "NAUJĄ" telefoną laiku. :)) Laukiu sutarties galo ! :)
Atsakyti
Sveiki, Robertai,

apgailestaujame dėl šios situacijos. Informaciją dėl garantinio remonto ir sąlygų išsiuntėme el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Vidas 2017-08-20 12:09:26
Buvau Bitės abonentu virš 5 metų, turėjau du numerius, antras nr- šeimos nario- 86xxxx210. Antru numerio minimaliai naudotas internetas, per mėnesį mokėta apie 5 eurus. Už paskutinį mėnesį Bitė paskaičiavo nesikuklindama- 37 eurus, lyg visą parą būtų į telefoną siųsti filmai ar panašūs interneto srautai. Bandžiau aiškintis salone- beprasmiška, pervedžiau numerį pas kitą operatorių.
Su pirmu numeriu- 86xxxx416- dar kitokia istorija. Aiškinausi pas konsultantus, kaip įjungti ryšį, būnant ES šalyje, ne Lietuvoje. (Reikia siūsti SMSą su tekstu EUROPA 30, būnant užsienyje). Pasiaiškinau, kokie operatoriai tinkami Bitei, bet telefonas nesijungia nei prie to, nei prie kito, nei prie trečio operatoriaus). Gerai dar, kad turėjau pasiėmęs tarnybinį tel (tele2), o tas automatiškai prisijungė ir atėjo SMSas, kad roamingas įjungtas, minutės kaina, SMSo kaino ir pan. Teko iš tarnybinio tel skambinti (o tai įmonėje neleidžiama) į Lietuvą, į Bitės konsultaciją, tada jie įjungė tą "Europą 30".
Ačiū Bitei už tokias paslaugas. Pirmas mano nr yra su sutartimi iki 2018.02. Iškart po to pereinu pas kitą operatorių, tokių fokusų man jau pakanka.
Užtai Bitės konsultantai su pavydėtinu aktyvumu siūlo naujus planus- oranžinis, baltas ar dryžas, kurie brangesni ir aš iš principo nesirašysių jų vien dėl nepaprasto vadybininkų įkyrumo. Taip pat man nereikia jūsų planšetės su nauju planu, kurią siūlėte gal 8 kartus.
O gal Bitės vadams visai blogai ir jie davė vadybininkams nurodymus melžti kiekvieną eurą bet kokiomis priemonėmis?? Panašu į tai
Sveiki, Vidai,

apgailestaujame dėl kilusių nepatogumų naudojantis paslaugomis. Išsamesnę informaciją apie Jūsų numerius išsiuntėme Jums el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Buvau Bitės abonentu virš 5 metų, turėjau du numerius, antras nr- šeimos nario- 86xxxx210. Antru numerio minimaliai naudotas internetas, per mėnesį mokėta apie 5 eurus. Už paskutinį mėnesį Bitė paskaičiavo nesikuklindama- 37 eurus, lyg visą parą būtų į telefoną siųsti filmai ar panašūs interneto srautai. Bandžiau aiškintis salone- beprasmiška, pervedžiau numerį pas kitą operatorių.
Su pirmu numeriu- 86xxxx416- dar kitokia istorija. Aiškinausi pas konsultantus, kaip įjungti ryšį, būnant ES šalyje, ne Lietuvoje. (Reikia siūsti SMSą su tekstu EUROPA 30, būnant užsienyje). Pasiaiškinau, kokie operatoriai tinkami Bitei, bet telefonas nesijungia nei prie to, nei prie kito, nei prie trečio operatoriaus). Gerai dar, kad turėjau pasiėmęs tarnybinį tel (tele2), o tas automatiškai prisijungė ir atėjo SMSas, kad roamingas įjungtas, minutės kaina, SMSo kaino ir pan. Teko iš tarnybinio tel skambinti (o tai įmonėje neleidžiama) į Lietuvą, į Bitės konsultaciją, tada jie įjungė tą "Europą 30".
Ačiū Bitei už tokias paslaugas. Pirmas mano nr yra su sutartimi iki 2018.02. Iškart po to pereinu pas kitą operatorių, tokių fokusų man jau pakanka.
Užtai Bitės konsultantai su pavydėtinu aktyvumu siūlo naujus planus- oranžinis, baltas ar dryžas, kurie brangesni ir aš iš principo nesirašysių jų vien dėl nepaprasto vadybininkų įkyrumo. Taip pat man nereikia jūsų planšetės su nauju planu, kurią siūlėte gal 8 kartus.
O gal Bitės vadams visai blogai ir jie davė vadybininkams nurodymus melžti kiekvieną eurą bet kokiomis priemonėmis?? Panašu į tai
Atsakyti
Justina 2017-08-19 16:15:55
Sveiki, pasiemem telefona issimoketinai, nuejus i ji pardaveja isiule uzsisakyti kartu ir plana, uzsisakeme, o kai nusprendeme isvykti is Lietuvos ji labai nenorejo jo nutraukti galiausiai, pasake ateiti kita diena veliau dar kita, kol jau turejome isvykti ir palikome igaliota asmeni, kai jis atejo jau nusprende, kad jo atsisakyti nebegalime, nors aiskinomes, kad mes kortele nesinaudosim, tai kaip galima butu sutvarkyt visa tai?
Sveiki, Justina,

atsiprašome už sukeltus rūpesčius. Dėl šios situacijos susisiekėme su Jumis el.paštu.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
Sveiki, pasiemem telefona issimoketinai, nuejus i ji pardaveja isiule uzsisakyti kartu ir plana, uzsisakeme, o kai nusprendeme isvykti is Lietuvos ji labai nenorejo jo nutraukti galiausiai, pasake ateiti kita diena veliau dar kita, kol jau turejome isvykti ir palikome igaliota asmeni, kai jis atejo jau nusprende, kad jo atsisakyti nebegalime, nors aiskinomes, kad mes kortele nesinaudosim, tai kaip galima butu sutvarkyt visa tai?
Atsakyti
Jonas 2017-08-16 22:41:36
"Labas" neprašomas aibei žmonių nuolat įjungia interneto planą Standartinis, nors internetas/mobilieji duomenys telefone būna išjungti. Taip naudodamiesi kažkokia telefonų spraga nuolat tuština klientų sąskaitas (0, 58ct/para). Atsisakysime visa bendruomenė Labas ryšio, kadangi sukčiavimai tapo nepakenčiami. Raginu ir kitus imtis veiksmų dėl nuolatinių pinigų iš Jūsų sąskaitos nurašinėjimo.
Sveiki, dėkojame už Jūsų nuomonę ir skirtą laiką. Dėl detalesnės informacijos parašėme Jums asmeniškai el.paštu.

Jūsų BITĖ

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tyrimas: dažniausios lietuvių komandiruočių kryptys
Tyrimas: dažniausios lietuvių komandiruočių kryptys 09-25 19:17
Daugiau nei pusė – 60 % – į verslo keliones vykstančių Lietuvos įmonių darbuotojų darbo reikalais į užsienio šalis keliauja dažniau nei kartą per metus, rodo rugpjūčio mėnesį kelionių agentūros...
Į gimtinę kurti verslo vien žalesnė žolė ir sentimentai nesugrąžins
Į gimtinę kurti verslo vien žalesnė žolė ir sentimentai nesugrąžins 09-25 19:06
Diskusijose apie regionų gaivinimą neretai pasiūloma būsto lengvatų jaunoms šeimoms – neva pigesnis būstas privilios į rajoną tuos, kurie neįperka buto didmiestyje. Pasitaiko, kad gimtąsias vietas...
Šiaurės Korėja kaltina JAV pradėjus karą
Šiaurės Korėja kaltina JAV pradėjus karą 09-25 18:57
Šiaurės Korėjos užsienio reikalų ministras Ri Yongas-ho kaltina JAV prezidentą Donaldą Trumpą paskelbus karą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

AutoZone 574,03 +3,71%
Texas Instruments 88,27 +2,58%
Cisco 33,37 +2,05%
Macy's 21,53 +1,75%
Apple 151,89 -0,98%
Amazon.com 955,10 -0,99%
Kraft Heinz Co 77,52 -1,89%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Bananai 1098,07 +1,39%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Dujos (JAV) 2,94 -5,77%
Cukrus 27,83 -2,11%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Mediena 697,44 -1,00%
Jautiena 206,16 +2,87%