VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
nuomone 2017-07-18 22:30:58
Atsiliepimas neigiams. Vartotojams rekomenduoju rinktis kitus paslaugu teikejus. O bitei rekomenduoju savo klausimynus pasilaikyti sau. Kai nutrauki sutarti, jusu klausimynai niekam neidomus, ir niekam neidomu kad ten konsultantei kompiuteryje reikia pazymeti kazkokius pauksciukus, nes kitaip atseit programa neleidzia atspausdinti blanko.
Sveiki,

ačiū už Jūsų išsakytą nuomonę. Apgailestaujame, jog nepateisinome Jūsų lūkesčių ir nusprendėte rinktis kitą paslaugų tiekėją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Atsiliepimas neigiams. Vartotojams rekomenduoju rinktis kitus paslaugu teikejus. O bitei rekomenduoju savo klausimynus pasilaikyti sau. Kai nutrauki sutarti, jusu klausimynai niekam neidomus, ir niekam neidomu kad ten konsultantei kompiuteryje reikia pazymeti kazkokius pauksciukus, nes kitaip atseit programa neleidzia atspausdinti blanko.
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2017-07-17 11:10:45
Sveiki,

malonu, kad kreipėtės. Europos Komisijos reguliavimas, įsigaliojęs penai metais iš esmės keitė paslaugų teikimo sąlygas. Todėl dar pernai pristatėme naujus planus, atitinkančius “Roam like at home” reguliavimą. Senieji Bitės planai nėra suderinami su naujuoju “Roam like at home” reguliavimu, tačiau pagal Europos Komisijos reguliavimą senųjų planų vartotojams siūlome pasirinkti:
Pasirinkti spalvotus planus: „Žalias“, „Raudonas“, „Mėlynas“, „Oranžinis“, „Geltonas“ arba „Baltas“ atitinkančius naują reguliavimą;
Pasirinkti paslaugų paketus keliaujantiems: Europa1, Europa7 ir Europa30 https://www.bite.lt/privatiems/paslaugos/rysys-uzsienyje#!Paslaugu_paketai_keliaujantiems;
Pasirinkti, kad Jums tinka esama vienetinė (minutės kaina (0, 0605 Eur), SMS (0, 0242 Eur) ir megabaitą (0, 0605 Eur), įeinančio skambučio kaina - 0, 0131 Eur/min.

Jūsų Bitė
Ką reiškia "Senieji Bitės planai nėra suderinami su naujuoju “Roam like at home” reguliavimu"? Kiek suprantu derint nelabai ką ir reikia, paprasčiausiai reikia taikyti įsigaliojusį Reglamentą, t.y. tarptinklinio ryšio kainos turi būti nedidesnės nei Reglamento su RRT leista priemoka. Tačiau siūlomas variantas, t.y. interneto kaina 1GB - 60+Eur., galėjo būti tik iki įsigaliojus dabartiniam Reglamentui. Reglamente niekur nėra nurodyta apie kažkokias išimtis "seniems" planams. Naujo plano siūlymas - tai NĖRA Reglamento taikymas. Tai visdėlto, kodėl seniems planams nėra taikomos kainos atitinkančios Reglamentą?
Atsakyti
Egidijus 2017-07-16 22:50:32
Sveiki,
gal galit patvirtinti, kad tarptinklinio ryšio kainos seniems planams: už kiekvieną minutę (0, 0605 Eur), SMS (0, 0242 Eur) ir megabaitą (0, 0605 Eur), įeinančio skambučio kaina - 0, 0131 Eur/min. patvirtintos RRT ir atitinka įsigaliojusį Reglamentą?
Sveiki,

malonu, kad kreipėtės. Europos Komisijos reguliavimas, įsigaliojęs penai metais iš esmės keitė paslaugų teikimo sąlygas. Todėl dar pernai pristatėme naujus planus, atitinkančius “Roam like at home” reguliavimą. Senieji Bitės planai nėra suderinami su naujuoju “Roam like at home” reguliavimu, tačiau pagal Europos Komisijos reguliavimą senųjų planų vartotojams siūlome pasirinkti:
Pasirinkti spalvotus planus: „Žalias“, „Raudonas“, „Mėlynas“, „Oranžinis“, „Geltonas“ arba „Baltas“ atitinkančius naują reguliavimą;
Pasirinkti paslaugų paketus keliaujantiems: Europa1, Europa7 ir Europa30 https://www.bite.lt/privatiems/paslaugos/rysys-uzsienyje#!Paslaugu_paketai_keliaujantiems;
Pasirinkti, kad Jums tinka esama vienetinė (minutės kaina (0, 0605 Eur), SMS (0, 0242 Eur) ir megabaitą (0, 0605 Eur), įeinančio skambučio kaina - 0, 0131 Eur/min.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki,
gal galit patvirtinti, kad tarptinklinio ryšio kainos seniems planams: už kiekvieną minutę (0, 0605 Eur), SMS (0, 0242 Eur) ir megabaitą (0, 0605 Eur), įeinančio skambučio kaina - 0, 0131 Eur/min. patvirtintos RRT ir atitinka įsigaliojusį Reglamentą?
Atsakyti
Greta 2017-07-14 13:29:59
Norėtume pranešti jog Šilutės bitės salone dirba, nedekvati moteris, nemokanti bendrauti su žmonėmis, atsinešanti į darbą savo problemas, taip pat įvykus draudiminiui įvykiui neperspėjus, jog reikia nusiimti find my iPhone išsiuntė telefoną į draudimą, kai grąžino telefoną buvo pranešta, kad jis nesutvarkytas, nes neina įeiti į telefoną. Esame labai nepatenkinti darbuotoja.
Sveiki,

Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir pastabas. Labai atsiprašome dėl nemalonaus aptarnavimo salone.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Norėtume pranešti jog Šilutės bitės salone dirba, nedekvati moteris, nemokanti bendrauti su žmonėmis, atsinešanti į darbą savo problemas, taip pat įvykus draudiminiui įvykiui neperspėjus, jog reikia nusiimti find my iPhone išsiuntė telefoną į draudimą, kai grąžino telefoną buvo pranešta, kad jis nesutvarkytas, nes neina įeiti į telefoną. Esame labai nepatenkinti darbuotoja.
Atsakyti
Margarita 2017-07-13 16:45:01
Būčiau dėkinga jeigu galima pakeisti planą be jokių priemokų, nes esu pensininkė ir norėčiau pigesnio plano.
Laba diena,

atsakymą Jums pateikėme el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2017-07-12 16:39:46
Sveiki, Jonai,
atsiprašome už nemalonią patirtį salone. Stengiamės tobulėti ir tikimės, jog tolimesnis bendravimas nekels Jums rūpesčių.

Jūsų Bitė
Būčiau dėkinga jeigu galima pakeisti planą be jokių priemokų, nes esu pensininkė ir norėčiau pigesnio plano.
Atsakyti
Margarita 2017-07-12 15:27:04
Gegužės mėn.man paskambino ir pasakė, kad mano planas, negalioja ir reikia keisti į nauja, nors pagal sutarti dar metai laiko liko. Pasiūlė planą raudonas už 17, 85, prašiau pigesni, bet buvo minučių ribojimas. Dabar atsirado nauji planai be jokių minučių ribojimo ir pigesni. Aš esu pensininkė ir jau bitės klientė daugiau nei 10 metų. Paprašiau, kad man pakeistu planą į pigesni oranžinį mergaitė, su kuria kalbėjau žadėjo tai padaryti, bet dabar paskambinus pasakė, kad turiu sumokėti papildomai už tai 36 eurus.Labai gaila, tačiau pasitikėjau BITĖS įmone ir stipriai nusvilau.
Sveiki,

dėkojame už išsakytą nuomonę. Apgailestaujame, jei nepateisinome lūkesčių. Tikimės surasti būdų grąžinti Jūsų pasitikėjimą.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Jonas 2017-07-11 22:16:43
Šiandien Kauno Savanorių pr. Maximoje jūsų salone 17-19h teko laukti eilėje kol prieš mane darbuotoja Aušra neskubėdama bešmaikštaudama su visais aptarnaus TRIS žmones...Kažkoks kosmosas!!! Dvi valandas tris telefonus pardavinėt?! Tokiais tempais dirbant nežinau kas gali eit ten kažko antra kart.Aš nebeisiu gyveni ir kitiem pasakysiu.Jau ne iš vieno žmogaus buvau girdėjas apie jos tempus amžiais nuviliančius.Isitikinau.Kiek žmoniu nekalbu apsisuko neiškente ir išejo...Žodžiu nusivyliau tiek laiko sugaišes bučiau pėsti nuėjas greičiau iki kokio akropolio ir atgal.Nežinau kaip tokie žmones gali dirbt tokius darbus rimtoje įmonėje kur reikia greičio ypač kai eilės ilgiausios...
Sveiki, Jonai,
atsiprašome už nemalonią patirtį salone. Stengiamės tobulėti ir tikimės, jog tolimesnis bendravimas nekels Jums rūpesčių.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Gegužės mėn.man paskambino ir pasakė, kad mano planas, negalioja ir reikia keisti į nauja, nors pagal sutarti dar metai laiko liko. Pasiūlė planą raudonas už 17, 85, prašiau pigesni, bet buvo minučių ribojimas. Dabar atsirado nauji planai be jokių minučių ribojimo ir pigesni. Aš esu pensininkė ir jau bitės klientė daugiau nei 10 metų. Paprašiau, kad man pakeistu planą į pigesni oranžinį mergaitė, su kuria kalbėjau žadėjo tai padaryti, bet dabar paskambinus pasakė, kad turiu sumokėti papildomai už tai 36 eurus.Labai gaila, tačiau pasitikėjau BITĖS įmone ir stipriai nusvilau.
Atsakyti
Šiandien Kauno Savanorių pr. Maximoje jūsų salone 17-19h teko laukti eilėje kol prieš mane darbuotoja Aušra neskubėdama bešmaikštaudama su visais aptarnaus TRIS žmones...Kažkoks kosmosas!!! Dvi valandas tris telefonus pardavinėt?! Tokiais tempais dirbant nežinau kas gali eit ten kažko antra kart.Aš nebeisiu gyveni ir kitiem pasakysiu.Jau ne iš vieno žmogaus buvau girdėjas apie jos tempus amžiais nuviliančius.Isitikinau.Kiek žmoniu nekalbu apsisuko neiškente ir išejo...Žodžiu nusivyliau tiek laiko sugaišes bučiau pėsti nuėjas greičiau iki kokio akropolio ir atgal.Nežinau kaip tokie žmones gali dirbt tokius darbus rimtoje įmonėje kur reikia greičio ypač kai eilės ilgiausios...
Atsakyti
Tomas 2017-07-06 00:03:09
Sveiki.Kagi susiduriau ir as su problema.Buvo pirkas telefonas Samsung Galaxy S6 su ekrano draudimu.Kuris yra mokamas kas menesi iki siol.Suduzus ekranui telefona issiunciau i mttc centra pagal garantini ir is ten jokiu ziniu taigi siandien susiskambinau ir susizinojau kad ekrano nekeis nes telefonas yra gaves dregmes tam kad pakeist ekrana as turiu susimoket 409 eurus uz pagrindines plokstes keitima ir tada jie pakeis ekrana nemokamai, nors draudime ir bites reklamoje parasyta, kad ekranas bus pakeistas ir pakeistos dalys, kad veiktu ekranas nors as neprasasiau ju keisti nieko isskyrus ekrana, nes telefonas veike kol neduzo ekranas, man pasake, kad neveiks todel ir nekeis ir liepe skambint i draudima.Pasiskambinus i draudima atsliepe vaikinas ir kaip robotas kartojo kad jie nieko nedarys nekeis ekrano nes telefonas neveiks nes yra gaves dregmes ir tik po 5 minuciu pokalbio pasiule pasiimti 124€ tiek kiek kainuoja ekranas arba paciam sumoketi 409€ ir susitvarkyti.Tai va jai as neprasau keist pagrindines plokstes o tik ekrana jo man netvarko o praso sumoketi 409€ Kas sudaro 95% naujo tokio pacio telefono kainos, kur logika ? Tiesa mttc centre pagrindines plokstes kaina sitam telefono modeliui kainuoja 292€ be garantinio o su garantiniu 409€. Taip iseina kad apsidraudi telefona nusiuntus i garantini klientas priverstas susimoketi uz tai ko neuzsake, nes viskas veike o jie sako kad neveiks todel nekeisim....
Sveiki, Tomai.

dėkojame už pasidalintą patirtį naudojantis ekrano draudimo paslauga. Detaliau išsiaiškinus situaciją, susisieksime su Jumis el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Laura 2017-07-05 17:23:01
Esu nusivylusi Bite.. Pasiėmiau plančetinį kompiterį dovanų su sąlyga, kad mokėsiu 11eur su centais. Galiausiai gavosi, kad reikia mokėti po 17 eurų į mėnesį. Daugiau netikėsiu tokiais pažadais ir, esant galimybei, pereisiu į kitą abonentą!
Sveiki,

apgailestaujame, jeigu įvyko nesusikalbėjimas. Informacija dėl sutarties sąlygų buvo pateikta pasirašant sutartį. Pasiūlymo kaina kartu su įranga ir internetu yra 17 €/mėn.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Darius 2017-07-05 14:37:55
Sumauta "Bite". Tikiuosi šis verslas greitai žlugs ir žmonės nustos mokėti už nieką. Buvau užsienyje. Aktyvavau tą vienetinę kainodarą, keliaujant ES. Gryžęs į LT gavau +40€ sąskaitą už sunaudotus užsienyje 20mb.
Lopai.
Sveiki,

vienetinė kainodara taikoma keliaujant ES/EEE šalyse. Kitose šalyse, pvz.: Monakas, duomenų perdavimo kaina yra 7, 4259 €/MB. Ne ES/EEE šalyse galiojančius tarifus galite rasti https://www.bite.lt/privatiems/paslaugos/rysys-uzsienyje#!Ne_ES_EEE_salyse puslapyje. Visada patariame pasitikrinti tarifus prieš kelionę. Taip pat, apie galiojančius tarifus, informavome Jus SMS žinute.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2017-07-06 08:57:21
Sveiki,

dėkojame už Jūsų nuomonę. Nauji planai su sumažintais tarptinklinio ryšio tarifais buvo paruošti suderinus sąlygas su ES komisija. Alternatyvi kainodara, kurią siūlome klientams, kurie nenori keisti planų, patvirtinta Ryšių reguliavimo tarnybos. 05.18 dieną siuntėme Jūsų el. paštu informaciją apie pasikeitimus bei taikomus apribojimus.

Jūsų Bitė
Na idomu kada cia jus ir ka pasiulet? Siai dienai nesulaukiau nei vieno jusu pasiulymo, nebent toki kaip isigyti kitos valstybes kortele, arba pasikeisti operatoriu. Kaip tokio lygio organizacijai kazkaip nelabai tiktu prie veido tokie pasiulymai. Na bet yra kaip yra.
Atsakyti
Ricardas 2017-07-05 14:33:48
Paskambina įmonės darbuotojas ir siūlo pratęsti sutartį, Man labai pasisekė nes gausiu daugiau GB interneto ir sumokėsiu dvigubai daugiau už naują planą. Kadangi, man to nereikia, sutinka pratęsti sutartį tomis pačiomis sąlygomis, Tačiau kainą kažkodėl vėl nurodo didesnę nei buvo ankstesnėje sutartyje. Sutartį prie darbo atveža kurjeris ir liepia pasirašyti. Kai panorau perskaityti pasakė neturintis laiko nes turi daug darbo. Teko atiduoti nepasirašytą. Dabar sistemingai skambinėja kiti darbuotojai ir aiškina, kad aš privalau pasirašyti neskaitęs sutarties, nes telefonu buvo sutarta. Iki šiol neskaitęs jokių sutarčių nepasirašinėjau ir nepasirašinėsiu. Kadangi įmonės darbuotojams tai nesuprantama, tai problemos išspręsti neįmanoma. Vartotojai tokias problemas sprendzia labia greitai - kreipiasi pas kitą paslaugos teikėją.
Sveiki, Ričardai,

labai atsiprašome dėl nepatogumų. Susisieksime su Jumis telefonu ir pasistengsime išspręsti šią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Darius 2017-07-05 14:48:34
Sveiki, noriu papasakot apie uab bites patycias is klijentu. Pasirasiau sutarti pries pusmeti, dziaugiausi pabeges is tele2, labai gyriau visiem, o cia tau pries men kosmine saskaita. Pasirodo pasinaikino romingas ir bite turbut apmokestino, kadangi jai musu sutartis pasirasyta nepalanki, ji sau ramiai pakeicia man sutarties salygas be mano zinios. Paskambinus uzregistruoja problema, aisku jos nieks nesprendzia, tik atsiuncia zinute kad ivertintum kaip" buvo pasalinta "problema, aisku pries tai jos nesalino nieks. Paskambinus dar pora kart nieks nejudinama. O paskutinis skambutis suzavejo, berods atsiliepe Kotrina jei gerai pamenu. Pasisnekejus su ja, pasirodo bite neigali salint problemos ir pasiule pasikeist operatoriu, o jei sutarti nutraukt nori reik vaziuot pas juos i salona. Beda ta kad pats kadencijom uzsieni dirbu.bet ar tai bites problemos? Negali atvykt mokek. Va tau ir garsioji BITE
Sveiki,

dėkojame už Jūsų nuomonę. Nauji planai su sumažintais tarptinklinio ryšio tarifais buvo paruošti suderinus sąlygas su ES komisija. Alternatyvi kainodara, kurią siūlome klientams, kurie nenori keisti planų, patvirtinta Ryšių reguliavimo tarnybos. 05.18 dieną siuntėme Jūsų el. paštu informaciją apie pasikeitimus bei taikomus apribojimus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki.Kagi susiduriau ir as su problema.Buvo pirkas telefonas Samsung Galaxy S6 su ekrano draudimu.Kuris yra mokamas kas menesi iki siol.Suduzus ekranui telefona issiunciau i mttc centra pagal garantini ir is ten jokiu ziniu taigi siandien susiskambinau ir susizinojau kad ekrano nekeis nes telefonas yra gaves dregmes tam kad pakeist ekrana as turiu susimoket 409 eurus uz pagrindines plokstes keitima ir tada jie pakeis ekrana nemokamai, nors draudime ir bites reklamoje parasyta, kad ekranas bus pakeistas ir pakeistos dalys, kad veiktu ekranas nors as neprasasiau ju keisti nieko isskyrus ekrana, nes telefonas veike kol neduzo ekranas, man pasake, kad neveiks todel ir nekeis ir liepe skambint i draudima.Pasiskambinus i draudima atsliepe vaikinas ir kaip robotas kartojo kad jie nieko nedarys nekeis ekrano nes telefonas neveiks nes yra gaves dregmes ir tik po 5 minuciu pokalbio pasiule pasiimti 124€ tiek kiek kainuoja ekranas arba paciam sumoketi 409€ ir susitvarkyti.Tai va jai as neprasau keist pagrindines plokstes o tik ekrana jo man netvarko o praso sumoketi 409€ Kas sudaro 95% naujo tokio pacio telefono kainos, kur logika ? Tiesa mttc centre pagrindines plokstes kaina sitam telefono modeliui kainuoja 292€ be garantinio o su garantiniu 409€. Taip iseina kad apsidraudi telefona nusiuntus i garantini klientas priverstas susimoketi uz tai ko neuzsake, nes viskas veike o jie sako kad neveiks todel nekeisim....
Atsakyti
Esu nusivylusi Bite.. Pasiėmiau plančetinį kompiterį dovanų su sąlyga, kad mokėsiu 11eur su centais. Galiausiai gavosi, kad reikia mokėti po 17 eurų į mėnesį. Daugiau netikėsiu tokiais pažadais ir, esant galimybei, pereisiu į kitą abonentą!
Atsakyti
Sveiki, noriu papasakot apie uab bites patycias is klijentu. Pasirasiau sutarti pries pusmeti, dziaugiausi pabeges is tele2, labai gyriau visiem, o cia tau pries men kosmine saskaita. Pasirodo pasinaikino romingas ir bite turbut apmokestino, kadangi jai musu sutartis pasirasyta nepalanki, ji sau ramiai pakeicia man sutarties salygas be mano zinios. Paskambinus uzregistruoja problema, aisku jos nieks nesprendzia, tik atsiuncia zinute kad ivertintum kaip" buvo pasalinta "problema, aisku pries tai jos nesalino nieks. Paskambinus dar pora kart nieks nejudinama. O paskutinis skambutis suzavejo, berods atsiliepe Kotrina jei gerai pamenu. Pasisnekejus su ja, pasirodo bite neigali salint problemos ir pasiule pasikeist operatoriu, o jei sutarti nutraukt nori reik vaziuot pas juos i salona. Beda ta kad pats kadencijom uzsieni dirbu.bet ar tai bites problemos? Negali atvykt mokek. Va tau ir garsioji BITE
Atsakyti
Sumauta "Bite". Tikiuosi šis verslas greitai žlugs ir žmonės nustos mokėti už nieką. Buvau užsienyje. Aktyvavau tą vienetinę kainodarą, keliaujant ES. Gryžęs į LT gavau +40€ sąskaitą už sunaudotus užsienyje 20mb.
Lopai.
Atsakyti
Paskambina įmonės darbuotojas ir siūlo pratęsti sutartį, Man labai pasisekė nes gausiu daugiau GB interneto ir sumokėsiu dvigubai daugiau už naują planą. Kadangi, man to nereikia, sutinka pratęsti sutartį tomis pačiomis sąlygomis, Tačiau kainą kažkodėl vėl nurodo didesnę nei buvo ankstesnėje sutartyje. Sutartį prie darbo atveža kurjeris ir liepia pasirašyti. Kai panorau perskaityti pasakė neturintis laiko nes turi daug darbo. Teko atiduoti nepasirašytą. Dabar sistemingai skambinėja kiti darbuotojai ir aiškina, kad aš privalau pasirašyti neskaitęs sutarties, nes telefonu buvo sutarta. Iki šiol neskaitęs jokių sutarčių nepasirašinėjau ir nepasirašinėsiu. Kadangi įmonės darbuotojams tai nesuprantama, tai problemos išspręsti neįmanoma. Vartotojai tokias problemas sprendzia labia greitai - kreipiasi pas kitą paslaugos teikėją.
Atsakyti
Rita Zigiene 2017-07-04 19:42:24
Laba diena esu labai pasipiktinusi jusu Vilniaus "Akropolio" darbuotojomis. Jos nesugeba ar nenori suteikti visos informacijos apie jusu tinklo paslaugas. Ir as esu priversta sumoketi pinigus uz nieka. Aciu jusu darbuotojoms uz atsakinga darba.
Sveiki,

dėkojame už išsakytą nuomonę. Apgailestaujame, jei nepateisinome lūkesčių. Tikimės surasti būdų grąžinti Jūsų pasitikėjimą.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Laba diena esu labai pasipiktinusi jusu Vilniaus "Akropolio" darbuotojomis. Jos nesugeba ar nenori suteikti visos informacijos apie jusu tinklo paslaugas. Ir as esu priversta sumoketi pinigus uz nieka. Aciu jusu darbuotojoms uz atsakinga darba.
Atsakyti
Goda 2017-07-03 18:07:21
09:05 (pirmadienio rytas) skambina Bitės konsultantė iš telefono numerio +37068588564 ir "maloniai" pažvengia man į ragelį. nes jai matai labai juokinga, kad aš nežinau kas yra jos siūlomas roamingas.
Siūlyčiau savo daugiamečiams klientams taip rytų negadinti.
Sveiki, Goda,

atsiprašome už nemalonią patirtį bendraujant su konsultante. Stengiamės tobulėti ir tikimės, jog tolimesnis bendravimas nekels Jums rūpesčių.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
auksinis kardas 2017-06-28 09:17:24
Tiesiog 'nuostabi' kompanija......kodel isvykus i uzsieni karta metuose turi rinktis kazkokius nelaimingus spalvotus planus ir visa ateinanti laika moketi dvigubai uz paslaugas, kuriu reikes tik savaite? ES tarptinklinio rysio rekalavimus si "imone" traktuoja taip, kaip patogu jai, o ne klientui... Taip pat "aciu", kad palikote 2 paras be jokio rysio, o savo spalvotus planus susikiskite ten, kur niekada nesviecia saule.

Nepagarbiai,
Nebe jusu klientas
Sveiki,

dėkojame už Jūsų nuomonę. Nauji planai su sumažintais tarptinklinio ryšio tarifais buvo paruošti suderinus sąlygas su ES komisija. Alternatyvi kainodara, kurią siūlome klientams, kurie nenori keisti planų, patvirtinta Ryšių reguliavimo tarnybos. Visi klientai turi laisvę rinktis Jiems labiau priimtiną variantą.

Jūsų BITĖ
Atsakyti
09:05 (pirmadienio rytas) skambina Bitės konsultantė iš telefono numerio +37068588564 ir "maloniai" pažvengia man į ragelį. nes jai matai labai juokinga, kad aš nežinau kas yra jos siūlomas roamingas.
Siūlyčiau savo daugiamečiams klientams taip rytų negadinti.
Atsakyti
Vilius 2017-07-03 12:21:26
Sveiki, liepos 3d.neimanoma prisiskambinti klientu aptarnavimo numeriu 8-699 23230, niekas nekelia ragelio
Sveiki, Viliau,

apgailestaujame dėl nepatogumų, susisiekėme su Jumis el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki, liepos 3d.neimanoma prisiskambinti klientu aptarnavimo numeriu 8-699 23230, niekas nekelia ragelio
Atsakyti
Stanislav 2017-07-01 22:37:56
Sveiki,
Birželio pradžioje "Bitės" filiale Visagine pirkau išmaniąją apyrankę. Dar salone norėjau, kad pardavėjas patikrintų ją pajungdamas krauti, bet buvo atsakyta, kad tai atlikčiau namie. Grįžęs namo įjungiau krauti apyrankę ir man parodė, kad ši pilnai įkrauta. Atjungus apyrankę nuo kompiuterio ji neįsijungė, o įjungus į kompiuterį vėl veikė. Kitą dieną nunešiau grąžinti šią "veikiančią" apyrankę atgal į saloną. Pardavėjas išklausęs mane elgėsi labai nemandagiai, nenoriai ją paėmė liepė užpildyti grąžinimo aktą. Akte nebuvo nurodyta, kad gaminys nekokybiškas, todėl pardavėjas pasakė, kad tai pažymės pats ir pasakė laukti (tik nepasakė kiek ilgai) sprendimo, ar bus grąžinti pinigai, ar bus pakeista nauja apyrankė. Praėjus beveik 3 savaitėms negavau jokių žinių, tad paskambinau pats į "Bitės" konsultacijų skyrių, ten man pasakė, kad apyrankė yra "remonto procese". Esu nepatenkintas šia absurdiška situacija, kai nusiperki jau brokuotą daiktą ir lauki, kol jį "suremontuos", o ne tiesiog pakeičia į naują. Be to, kiek dar laiko turiu laukti, kol bus suremontuota ši apyrankė - pusę metų, metus??? o gal visai ją pamiršti???išmesti pinigai, sugaištas laikas - štai kokią išvadą galiu daryti apie "Bitės" saloną. Nesitikėjau, kad tokios didėlės ir iš šono patikimai atrodančios kompanijos toks blogas servisas.
Sveiki,

atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Dėl detalesnės informacijos parašėme Jums el.paštu.
Atsakyti
Sveiki,
Birželio pradžioje "Bitės" filiale Visagine pirkau išmaniąją apyrankę. Dar salone norėjau, kad pardavėjas patikrintų ją pajungdamas krauti, bet buvo atsakyta, kad tai atlikčiau namie. Grįžęs namo įjungiau krauti apyrankę ir man parodė, kad ši pilnai įkrauta. Atjungus apyrankę nuo kompiuterio ji neįsijungė, o įjungus į kompiuterį vėl veikė. Kitą dieną nunešiau grąžinti šią "veikiančią" apyrankę atgal į saloną. Pardavėjas išklausęs mane elgėsi labai nemandagiai, nenoriai ją paėmė liepė užpildyti grąžinimo aktą. Akte nebuvo nurodyta, kad gaminys nekokybiškas, todėl pardavėjas pasakė, kad tai pažymės pats ir pasakė laukti (tik nepasakė kiek ilgai) sprendimo, ar bus grąžinti pinigai, ar bus pakeista nauja apyrankė. Praėjus beveik 3 savaitėms negavau jokių žinių, tad paskambinau pats į "Bitės" konsultacijų skyrių, ten man pasakė, kad apyrankė yra "remonto procese". Esu nepatenkintas šia absurdiška situacija, kai nusiperki jau brokuotą daiktą ir lauki, kol jį "suremontuos", o ne tiesiog pakeičia į naują. Be to, kiek dar laiko turiu laukti, kol bus suremontuota ši apyrankė - pusę metų, metus??? o gal visai ją pamiršti???išmesti pinigai, sugaištas laikas - štai kokią išvadą galiu daryti apie "Bitės" saloną. Nesitikėjau, kad tokios didėlės ir iš šono patikimai atrodančios kompanijos toks blogas servisas.
Atsakyti
Tiesiog 'nuostabi' kompanija......kodel isvykus i uzsieni karta metuose turi rinktis kazkokius nelaimingus spalvotus planus ir visa ateinanti laika moketi dvigubai uz paslaugas, kuriu reikes tik savaite? ES tarptinklinio rysio rekalavimus si "imone" traktuoja taip, kaip patogu jai, o ne klientui... Taip pat "aciu", kad palikote 2 paras be jokio rysio, o savo spalvotus planus susikiskite ten, kur niekada nesviecia saule.

Nepagarbiai,
Nebe jusu klientas
Atsakyti
Sandra 2017-06-26 10:29:48
Jau net nebežinau tiksliai kiek esu "Bitės" klientė manau kokie 8-10 metų. Prieš maždaug metus, nusprendžiau atsisakyti šio ryšio paslaugų tiekėjo, nes geras ryšys būdavo tik miestuose, bet malonūs Bitės salono konsultantai mane perkalbėjo, ir kaip sakant daviau progą pasitaisyti. Na bet šis savaitgalis man leido apsispręsti galutinai. Buvome išvykoje 8 asmenys iš jų 6 naudojasi Bitės paslaugomis, ir visi 6 neturėjome ryšio net 2 dienas, visą laiką matėme užrašą ekrane "Tik pagalbos skambučiai", labai gaila. kad tokia didelė įmonė ir tiek daug metų teikia paslaugas, o svarbiausiu aspektu (geru ryšiu tiek mieste, tiek kaime, ar miške) negalėjo pasirūpinti. Man labai gaila. Ir linkiu šiuo klausimu rimtai padirbėti, nes prarasite daug klientų :) Sėkmės.
Sveiki, Sandra,

dėkojame už atsiliepimą. Gaila, jog nusprendėte atsisakyti mūsų paslaugų. Ryšys nuolat plečiamas ir stiprinamas visoje Lietuvoje. Deja gali pasitaikyti vietų, kur ryšys silpnas, nes pirmiausiai stengiamės geru ir kokybišku ryšiu padengti labiausiai apgyvendintas teritorijas.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Jau net nebežinau tiksliai kiek esu "Bitės" klientė manau kokie 8-10 metų. Prieš maždaug metus, nusprendžiau atsisakyti šio ryšio paslaugų tiekėjo, nes geras ryšys būdavo tik miestuose, bet malonūs Bitės salono konsultantai mane perkalbėjo, ir kaip sakant daviau progą pasitaisyti. Na bet šis savaitgalis man leido apsispręsti galutinai. Buvome išvykoje 8 asmenys iš jų 6 naudojasi Bitės paslaugomis, ir visi 6 neturėjome ryšio net 2 dienas, visą laiką matėme užrašą ekrane "Tik pagalbos skambučiai", labai gaila. kad tokia didelė įmonė ir tiek daug metų teikia paslaugas, o svarbiausiu aspektu (geru ryšiu tiek mieste, tiek kaime, ar miške) negalėjo pasirūpinti. Man labai gaila. Ir linkiu šiuo klausimu rimtai padirbėti, nes prarasite daug klientų :) Sėkmės.
Atsakyti
Mažvydas 2017-06-21 15:46:23
Jau gal 5 metus esu Bitės klientas, taip pat kaip ir didžioji dalis šeimos. Beveik visą tą laiką naudojausi sena LABAS 3G GSM kortele, net ir atsiradus 4G, ilgą laiką man užteko ir to 3G interneto., tad nieko neketinau keisti. Tačiau prieš kokius metus su puse internetas pradėjo lėtėti, pats išsijunginėti arba paprasčiausiai sustoti veikti, nors rašo, kad internetas yra. Sumečiau, kad tai turbūt todėl, kad jau senokai teikiamos 4G paslaugos, tad gal 3G kortelės nebeveikia pilnu pajėgumu. Nusipirkęs "LT BITE GSM 4G" kortelę aktvavau 4G, pastebėjau, kad jis tikrai žymiai greitesnis nei anksčiau (naudoju mobilų internetą, ne Wi-Fi), tačiau tos pačios atsijunginėjimo ir sustojimo problemos išlieka, o internetas NET BUTE kartais netraukia net 1mbps, o dažnai ryšys tesiekia 2 padalas. Gyvenu Vilniuje, Bajoruose, Kairiūkščio gatvėje, kur, pagal ryšio žemėlapį ir operatorės, kuriai skambinau, suteikta informacija, ryšys turėtų būti mažų mažiausias GERAS. Labai sunervina, kai internetas ir ryšys pradeda daryti nesąmones, o ypač ten, kur ryšys turėtų būti puikus (pvz: Savanorių prospekte, kur būnu dažnai), nes man jo dažnai prireikia, jį naudoju dideliais kiekiais. Kadangi man jo reikia ne kiekvieną dieną, aš užsisakau "STANDARTINĮ" planą, kuris, kiek žinau, apriboja greitį po 5gb ar kažkas panašaus, bet dažai iki tų 5gb sunku net priartėti, kai jis veikia tokiu greičiu. Tikrai nusivyliau jūsų paslaugomis ir pagal ES standartus neatitinkamomis planų kainomis, girdėjau, kad įvairiomis problemomis besiskundžiantis pastaruoju metu aš ne vienintelis ir visai nenustebčiau, jei jau kitais metais jūsų kompanija bankrutuos. Kaip ir dauguma kitų jūsų klientų, mano akys, deja deja, jau krypsta į "Omnitel" arba "Telia" ryšio operatorius.
Atsakymo nelaukiu, tiesiog pasidalinau savo nuomone, nes "Bitės" paslaugos pastaruosius kelius metus ėjo tik prastyn ir prastyn.
Pagarbiai,
Jūsų buvęs klientas.
Sveiki, Mažvydai,

labai gaila, jog esate prastos nuomonės apie mūsų teikiamas paslaugas. Ryšį nuolat stipriname visoje Lietuvoje. LABAS klientams dažnai pasiūlome naujų akcijų planams, pristatėme naują mokėjimo planą "Hey EU", šis planas galioja ne tik Lietuvoje, bet ir ES šalyse. Apgailestaujame, jeigu pasiūlytos sąlygos Jūsų netenkina. Tikimės, jog ateityje nuspręsite vėl būti mūsų klientu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Jau gal 5 metus esu Bitės klientas, taip pat kaip ir didžioji dalis šeimos. Beveik visą tą laiką naudojausi sena LABAS 3G GSM kortele, net ir atsiradus 4G, ilgą laiką man užteko ir to 3G interneto., tad nieko neketinau keisti. Tačiau prieš kokius metus su puse internetas pradėjo lėtėti, pats išsijunginėti arba paprasčiausiai sustoti veikti, nors rašo, kad internetas yra. Sumečiau, kad tai turbūt todėl, kad jau senokai teikiamos 4G paslaugos, tad gal 3G kortelės nebeveikia pilnu pajėgumu. Nusipirkęs "LT BITE GSM 4G" kortelę aktvavau 4G, pastebėjau, kad jis tikrai žymiai greitesnis nei anksčiau (naudoju mobilų internetą, ne Wi-Fi), tačiau tos pačios atsijunginėjimo ir sustojimo problemos išlieka, o internetas NET BUTE kartais netraukia net 1mbps, o dažnai ryšys tesiekia 2 padalas. Gyvenu Vilniuje, Bajoruose, Kairiūkščio gatvėje, kur, pagal ryšio žemėlapį ir operatorės, kuriai skambinau, suteikta informacija, ryšys turėtų būti mažų mažiausias GERAS. Labai sunervina, kai internetas ir ryšys pradeda daryti nesąmones, o ypač ten, kur ryšys turėtų būti puikus (pvz: Savanorių prospekte, kur būnu dažnai), nes man jo dažnai prireikia, jį naudoju dideliais kiekiais. Kadangi man jo reikia ne kiekvieną dieną, aš užsisakau "STANDARTINĮ" planą, kuris, kiek žinau, apriboja greitį po 5gb ar kažkas panašaus, bet dažai iki tų 5gb sunku net priartėti, kai jis veikia tokiu greičiu. Tikrai nusivyliau jūsų paslaugomis ir pagal ES standartus neatitinkamomis planų kainomis, girdėjau, kad įvairiomis problemomis besiskundžiantis pastaruoju metu aš ne vienintelis ir visai nenustebčiau, jei jau kitais metais jūsų kompanija bankrutuos. Kaip ir dauguma kitų jūsų klientų, mano akys, deja deja, jau krypsta į "Omnitel" arba "Telia" ryšio operatorius.
Atsakymo nelaukiu, tiesiog pasidalinau savo nuomone, nes "Bitės" paslaugos pastaruosius kelius metus ėjo tik prastyn ir prastyn.
Pagarbiai,
Jūsų buvęs klientas.
Atsakyti
Sveiki,

Dėkojame už išsakytą nuomonę. Apgailestaujame, jei nepateisinome lūkesčių. Tikimės surasti būdų grąžinti Jūsų pasitikėjimą.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Regina 2017-06-20 13:12:39
Laba diena,
20 dienų nesulaukiu atsakymo apie planšetės ekrano sugadinimo po garantinio remonto. Suprantu, kad kliento bėdos tai ir yra jo bėdos, bet manau jei pasirinkote bendradarbiaujančia firmą (garantinis remontas) turėtumėt padėti klientui išspręsti susidariusią problemą po remonto. O ne ginti firmą kuri padarė žalą, paliekant klientą nuošalį.
Pagarbiai Jūsų klientė
Laba diena,

atsakymą Jums pateikėme el.paštu. Atsiprašome už nepatogumus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2017-05-27 11:41:54
Sveiki, Gintarai,

dėkoju, kad kreipėtės. Reikalinga detalesnė informaciją apie įrangos gedimą, todėl susisieksime su jumis el. paštu.

Jūsų Bitė
Laba diena,
20 dienų nesulaukiu atsakymo apie planšetės ekrano sugadinimo po garantinio remonto. Suprantu, kad kliento bėdos tai ir yra jo bėdos, bet manau jei pasirinkote bendradarbiaujančia firmą (garantinis remontas) turėtumėt padėti klientui išspręsti susidariusią problemą po remonto. O ne ginti firmą kuri padarė žalą, paliekant klientą nuošalį.
Pagarbiai Jūsų klientė
Atsakyti
Gintarė 2017-06-13 19:59:56
Laba diena, norėčiau pranešti, kad skambinausi i Jūsų saloną ir klausiau ar dar yra tam tikro modelio telefonas, mergina per visas duomenų bazes peržiūrėjus pasakė, kad dėja jo nėra, po dienos man skambina ir sako jog, žinokit, jis yra ir bus rezervuojamas savaitei tik Jums. Aš pasitikslinau, ar tikrai savaite, man tai patvirtino. Kai atėjo laikas atsiimti, skambinau pasitikslinti ar jis dar yra rezervuotas, man pasakė, kad ne, vadybininke skambinosi pati i tą saloną kuriame buvo rezervuota ir sužinojo, kad tikrai jo nėra. po 10 min. man skambina kita darbuotoja, ir sako, kad uoj žinokit jis yra, ir bus rezervuotas tik 1jums. Galima sužinoti kodėl yra sakoma netiskli informacija, kuria aš kaip klientė pasitikiu, bet paskui sužinau, kad ji netiksli.
Sveiki, Gintare,

labai nemaloni situacija, atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Parašėme Jums el.paštu, lauksime Jūsų atsakymo.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Jurgita 2017-06-13 15:02:36
Matau, kad tokių kaip mes su "neribotu internetu" yra labai daug.. kai ateini pasirašyti sutarties - tau prižada aukso kalnus. Tačiau praėjus dviems savaitėms, internetas yra sustabdomas (ne atjungiamas). To pasekoje net DELFI negaliu atsidaryti, o ką jau kalbėti apie filmukų vaikams žiūrėjimą.
Paskambinus į BITĘ, mums yra siųloma naudotis internetu NAKTĮ. Normaliai : (Vaikus pakeliam naktį, kad jie pažaistų ar pažiūrėtų filmukus :)
Man tiesiog trūksta žodžių
Baisu
Sveiki, Jurgita,

dėl Jūsų turimos sutarties sąlygų parašėme Jums el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Laba diena, norėčiau pranešti, kad skambinausi i Jūsų saloną ir klausiau ar dar yra tam tikro modelio telefonas, mergina per visas duomenų bazes peržiūrėjus pasakė, kad dėja jo nėra, po dienos man skambina ir sako jog, žinokit, jis yra ir bus rezervuojamas savaitei tik Jums. Aš pasitikslinau, ar tikrai savaite, man tai patvirtino. Kai atėjo laikas atsiimti, skambinau pasitikslinti ar jis dar yra rezervuotas, man pasakė, kad ne, vadybininke skambinosi pati i tą saloną kuriame buvo rezervuota ir sužinojo, kad tikrai jo nėra. po 10 min. man skambina kita darbuotoja, ir sako, kad uoj žinokit jis yra, ir bus rezervuotas tik 1jums. Galima sužinoti kodėl yra sakoma netiskli informacija, kuria aš kaip klientė pasitikiu, bet paskui sužinau, kad ji netiksli.
Atsakyti
Matau, kad tokių kaip mes su "neribotu internetu" yra labai daug.. kai ateini pasirašyti sutarties - tau prižada aukso kalnus. Tačiau praėjus dviems savaitėms, internetas yra sustabdomas (ne atjungiamas). To pasekoje net DELFI negaliu atsidaryti, o ką jau kalbėti apie filmukų vaikams žiūrėjimą.
Paskambinus į BITĘ, mums yra siųloma naudotis internetu NAKTĮ. Normaliai : (Vaikus pakeliam naktį, kad jie pažaistų ar pažiūrėtų filmukus :)
Man tiesiog trūksta žodžių
Baisu
Atsakyti
Gediminas 2017-06-10 10:25:44
Sveiki,

Dėl interneto lėtumo ir kažkokių amžinai pasibaigusių baitų.... Jau pavargom galvoti : (. Kiekvieną kartą grįžus po kelionės interneto ryšys apskritai dingsta? Dabar perkrovėm visus aparatus, wifi, kortelės išėmėm-įdėjom - nieko? Tai ką daryt savaitgalį dirbantiems namuose? Ir taip kaskart vis galvojam, kad jau reikia kažką keisti, nes situacija niekada nesikeičia. Internetas nori yra, nori nėra... Skambinom dėl to ne kartą, bet viska kartpojasi. Štai dabar interneto nuo ryto nėra! Prašau paaiškinti - kodėl??? Ačiū.
Sveiki, Gediminai,

parašėme Jums el.paštu, dėl detalesnės informacijos.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki,

Dėl interneto lėtumo ir kažkokių amžinai pasibaigusių baitų.... Jau pavargom galvoti : (. Kiekvieną kartą grįžus po kelionės interneto ryšys apskritai dingsta? Dabar perkrovėm visus aparatus, wifi, kortelės išėmėm-įdėjom - nieko? Tai ką daryt savaitgalį dirbantiems namuose? Ir taip kaskart vis galvojam, kad jau reikia kažką keisti, nes situacija niekada nesikeičia. Internetas nori yra, nori nėra... Skambinom dėl to ne kartą, bet viska kartpojasi. Štai dabar interneto nuo ryto nėra! Prašau paaiškinti - kodėl??? Ačiū.
Atsakyti
Asta 2017-06-09 14:32:24
Na ir ką gali pasakyti? Ogi nieko. Tų nelemtų 0, 23€ niekaip neina išbraukti iš sąskaitos, nors ir el.paštu ir telefonu buvo pabrėžta, kad jų sąskaitoje NEBUS.
, , Laba diena,
Ačiū už pateiktą informaciją. Susisiekėme su Jūsų banku dėl šios situacijos. Bankas informavo, jog automatinio nuskaitymo sutartis su Jūsų mokėtojo kodu nebuvo nutraukta (buvo nutraukta sutartis su kitu mokėtojo kodu, kuris nėra teisingas ir galiojantis). Dabar sutartį nutraukėme. Mokestis nebus taikomas.

Geros dienos,

Klientų aptarnavimo skyrius, ,

Tai už ką dabar jis taikomas?
Sveiki, Asta.

atsakymą Jums išsiuntėme el.paštu. Tikimės, kad daugiau nesklandumų nekils.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Bitė Lietuva 2017-05-11 14:22:05
Sveiki, Asta,

dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę ir pastabas dėl mūsų paslaugų. Bendravome su Jumis el.paštu ir radome kompromisą dėl šios situacijos. Tikimės, jog ir toliau naudositės mūsų paslaugomis, bei nesklandumų nebekils.

Jūsų Bitė
Na ir ką gali pasakyti? Ogi nieko. Tų nelemtų 0, 23€ niekaip neina išbraukti iš sąskaitos, nors ir el.paštu ir telefonu buvo pabrėžta, kad jų sąskaitoje NEBUS.
, , Laba diena,
Ačiū už pateiktą informaciją. Susisiekėme su Jūsų banku dėl šios situacijos. Bankas informavo, jog automatinio nuskaitymo sutartis su Jūsų mokėtojo kodu nebuvo nutraukta (buvo nutraukta sutartis su kitu mokėtojo kodu, kuris nėra teisingas ir galiojantis). Dabar sutartį nutraukėme. Mokestis nebus taikomas.

Geros dienos,

Klientų aptarnavimo skyrius, ,

Tai už ką dabar jis taikomas?
Arūnas Marcinkevičius
2017-06-06 17:13:09 IP 88.119.151.205
Atsakyti
Visiškai tapo nepatikimas operatorius. Kainodara siaubinga ir visai nesirūpinama klientu. Teikiami paslaugų planai kurie neatitinka ES reikalavimu, bet tikimasi kad klientai to nepastebės. Paslaugų planai teikiami su PERTEKLINĖMIS paslaugomis kurių negalima atsisakyti nes jos nemokamos bet...tik ribotą laiką.
Planai užsienyje - kažkokia NESAMONĖ, - tipo 3 menesius gali naudotis nemokami o vėliau mokėk. MAN NEREIKIA NEMOKAMAI duokit kainas kurios nustatytos ES reglamente. Aš susimokėsiu kiek sunaudosiu, bet įsipareigoti 12 mėnesių mokėti dvigubai pagal planą už tai kad savaite per atostogas nemokėsiu ar mokėsiu mažesniu tarifu už paslaugas kurios turi būti ir taip pigesnės TAI YRA PASITYČIOJIMAS.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą - Žaibišką spartą, - Didžiausią prekių pasiūlą - Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Graikiją ir Turkiją supurtė žemės drebėjimas
Graikiją ir Turkiją supurtė žemės drebėjimas 07-21 09:20
Egėjo jūros regioną penktadienio naktį sukrėtė žemės drebėjimas. Labiausiai nukentėjo ir Lietuvos turistų pamėgta Graikijos Koso sala bei pietinė Turkijos pakrantė. Yra žuvusių ir sužeistų.
Mokėjimų "Ingenico" už 1,5 mlrd. Eur perka konkurentę Švedijoje
Mokėjimų "Ingenico" už 1,5 mlrd. Eur perka konkurentę Švedijoje 07-21 08:58
Prancūzijos mokėjimų kompanija "Ingenico" perka Švedijoje įsikūrusią konkurentę "Bambora" už 1,5 mlrd. Eur.
"LinkedIn" pristatė "Lite" versiją: mėgina sudominti besivystančias rinkas
"LinkedIn" pristatė "Lite" versiją: mėgina sudominti besivystančias rinkas 07-21 08:38
Karjeros socialinis tinklas "LinkedIn" nuo šiol turi ir mažiau duomenų suvartojančią "Lite" versiją. Kol kas ji veikia tik Indijoje, bet greitai bus plečiami ir į kitas besivystančias rinkas.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar dėl didėjančių kainų mažiau perkate?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Nike 59,10 +2,30%
Twitter 20,53 +2,04%
AutoZone 502,56 +1,85%
NVIDIA 167,50 +1,45%
American Express 85,35 -0,67%
General Electric 26,69 -0,93%
Philip Morris 119,86 -1,45%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 148,38 +5,51%
Varis 5719,76 +2,15%
Kava 144,10 -4,68%
Jautiena 206,16 +2,87%
Benzinas 1,45 -5,84%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Bananai 1098,07 +1,39%