VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Jumis rūpinamės geriau
Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Gintaras Pranciulis
2017-05-26 17:38:24 IP 78.61.52.56
Atsakyti
Laba diena, kur man kreiptis?O beda ta:Siu metu, vasario 8d.padaviau taisyt planseteLG, Silutes Bites salone.Ji isiunte taisyt i MTTC,..ir....zinot dar tebetaiso!!! siuntineja pirmyn atgal (garantinis baigesi kovo27d.)Paraso lydrasti kad netaisomas, nepataisomas, ir vel persiuncia, nes as jo nepataisyto neimu.Kur kreiptis?I vartotoju teises?Teisma?Jei nepataisomas, turetu pakeisti, nes garantinis,..kantrybe jau baigiasi....pagarbiai
Atsakyti
Sveiki, Rimai,

dėkojame, kad pasidalinote savo nuomone ir patirtimi bendraujant su konsultantais. Atsiprašome už kilusius nepatogumus, su Jumis susisiekėme asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Zilvinas Rubliauskas 2017-05-24 00:25:29
Nuvykus i uzsieni visiskai nera rysio!!! Bit nieko neimformavo, kad kazka reikes aktyvuoti. Prasau kuo skubiau susisiekti
Laba diena, Žilvinai. Atsakymą Jums išsiuntėme el. paštu. Jei nepavyks prisijungti prie užsienio operatoriaus, patikslinkite problemą el.paštu.

Jūsų Bitė
Zilvinas Rubliauskas
2017-05-24 00:25:29 IP 188.69.212.210
Atsakyti
Nuvykus i uzsieni visiskai nera rysio!!! Bit nieko neimformavo, kad kazka reikes aktyvuoti. Prasau kuo skubiau susisiekti
Atsakyti
Greta 2017-05-23 11:41:14
Nenustojate stebinti. Sis tinklas yra vienintelis kuriuo esu naudojusis, bet kuo toliau tuo labiau norisi begti nuo jusu. jau nekalbu apie absurdiskas situacijas kurias zmones pries mane paminejo ir kuriuose teko paciai atsidurti ne syki ir ne du. Bet paskutinis "perliukas" davede prie liepto galo.
Gal galite paaiskinti kaip rodomas 4+g rysys, o interneto rysio nerasta? Absurdiskas greitis. Ir taip kada uzplauks tada atsiras internetas kada uzplauks jis dings. Nuosirdziai siulau visiems palikti jusu tinkla, nes niekur kitur tokiu nesusipratimu nebuna!
Sveiki, Greta,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Su jumis susisiekėme elektroniniu paštu, norime aptarti kilusių nesklandumus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Nenustojate stebinti. Sis tinklas yra vienintelis kuriuo esu naudojusis, bet kuo toliau tuo labiau norisi begti nuo jusu. jau nekalbu apie absurdiskas situacijas kurias zmones pries mane paminejo ir kuriuose teko paciai atsidurti ne syki ir ne du. Bet paskutinis "perliukas" davede prie liepto galo.
Gal galite paaiskinti kaip rodomas 4+g rysys, o interneto rysio nerasta? Absurdiskas greitis. Ir taip kada uzplauks tada atsiras internetas kada uzplauks jis dings. Nuosirdziai siulau visiems palikti jusu tinkla, nes niekur kitur tokiu nesusipratimu nebuna!
Atsakyti
Domas 2017-05-17 21:27:30
Man labai ydomu kada jus atsuksit interneta, vapse visam bites tinkle, , as suprantu kad 1mbps budavo per akis pries 15metu, nu bet jau kiek galima, nepagailekit keliu euru nusipirkti biskuti daugiau trafiko, bei atnaujinti bokstus, islaikysit tada ir klientus, o as rytoj iseinu y Telia, nes te pas ju ir rysys geras ir 4g suka nuo 70mbps iki 100
Manes neapgausit as pats dirbau su mobiliojo rysio trafiko valdymu, ir zinau kad praradot koki 30 40 procentu savo galimybiu o dar kiek zmoniu isejo is jusu, darykit isvadas, jau 2017
Sveiki, Domai,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Bitės ryšys yra plečiamas ir tobulinamas ištisus metus. Dedame visas pastangas, jos mūsų klientai galėtų naudotis sparčiausiu internetu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Man labai ydomu kada jus atsuksit interneta, vapse visam bites tinkle, , as suprantu kad 1mbps budavo per akis pries 15metu, nu bet jau kiek galima, nepagailekit keliu euru nusipirkti biskuti daugiau trafiko, bei atnaujinti bokstus, islaikysit tada ir klientus, o as rytoj iseinu y Telia, nes te pas ju ir rysys geras ir 4g suka nuo 70mbps iki 100
Manes neapgausit as pats dirbau su mobiliojo rysio trafiko valdymu, ir zinau kad praradot koki 30 40 procentu savo galimybiu o dar kiek zmoniu isejo is jusu, darykit isvadas, jau 2017
Atsakyti
UAB ,,Markeris" 2017-05-17 15:10:16
Laba diena,

Problema nėra išspręsta ir prašome neklaidinti kitų vartotojų, kadangi jokių dokumentų mūsų įmonė negavo, jokio grąžinimo nematė. Ar paslauga nutraukta ir bus grąžinti pinigai žinosime tik mėnesio gale gavę sąskaitą-faktūrą, nes tikėti konsultantų žodžiais (bendrauta su 5 skirtingais) esame jau nebelinkę.
Sveiki,

oficialus dokumentas, patvirtinantis atliktus veiksmus Jums bus išsiųstas per 24 valandas.

Jūsų Bitė
Atsakyti
BITĖ LIETUVA 2017-05-17 12:06:47
Sveiki,

dėkoju, kad kreipėtės. Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Šiuo metu situaciją, kurią pateikėte, jau yra išspręsta.
Jeigu dar galime jums padėti, mielai lauksime užklausų el. paštu bendraukime@bite.lt.

Jūsų Bitė
Laba diena,

Problema nėra išspręsta ir prašome neklaidinti kitų vartotojų, kadangi jokių dokumentų mūsų įmonė negavo, jokio grąžinimo nematė. Ar paslauga nutraukta ir bus grąžinti pinigai žinosime tik mėnesio gale gavę sąskaitą-faktūrą, nes tikėti konsultantų žodžiais (bendrauta su 5 skirtingais) esame jau nebelinkę.
Atsakyti
UAB ,,Markeris" 2017-05-16 15:49:44
Mūsų bendrovė nuo 2011 metų yra verslo klientas Bitės įmonėje, tačiau šiandien žmonės, kurie atstovauja Bitės įmonę labai nuvylė. Prieš daugiau nei mėnesį nusprendėme atsisakyti interneto, bandžiau skambinti priskirtai vadybininkei Uršulei Butkutei, po 3 dienų skambinimo taip niekas ir neatsiliepė ir neperskambino. Nutariau kreiptis į konsultantus, papasakojau situaciją, kad vadybininkė nekelia, jie mane nukreipė pas kitą vadybininkę Neringą Vaitkevičiūtę, kuri paprašė parašyti prašymą dėl paslaugos atsisakymo ir nusiųsti jį į jos paštą. 2017-04-13 dieną prašymas buvo nusiųstas, jokių žinių atgal negavau. Atėjus mėnesio pradžiai gavome sąskaitą ir pastebėjome, kad paslauga nebuvo nutraukta. Vėl kartojasi ta pati istorija - vadybininkė nekelia, konsultantai nukreipia vėl pas Neringą Vaitkevičiūtę, užduodu jai klausimą kodėl nebuvo nutraukta paslauga - ji pasakė, kad laišką persiuntė mūsų įmonės vadybininkei (su kuria nei karto ir nebendravau) ir pasiteiravo ar paslauga dar nenutraukta. Paprašiau užbaigti kuo greičiau šį reikalą - man pažadėjo, kad paslaugą nutrauks, išrašys kreditinę sąskaitą ir atsiųs. Po dviejų savaičių (t.y. šiandien 2017-05-16) nieko nesulaukiau ir vėl skambinu vadybininkei savo (ir vėl niekas nekelia), tada konsultantui. Papasakojau situaciją, konsultantas pasakė, kad su vadybininkais nejungs ir pats pabandys sutvarkyti situaciją, užfiksavo mano skundą, kažką supyldė sistemoje ir žadėjo, kad paskambins kada bus paruošta kreditinė sąskaita ir ją atsiųs. Sulaukiau, deja tikrai ne to tikėjausi - paskambino Bitės konsultantas, prisistatė Lauryno vardu, pasakė, kad pavaduoja mano vadybininkę Uršulę Butkutę. Papasakojau jam situaciją, kad man pikta yra, kad niekas tiek laiko nieko padaryti negali, pasakiau, kad kalbėjausi šiandien su konsultantu ir jis žadėjo išspręsti problemą. Vadybininkas ponas Laurynas pradėjo į ragelį juoktis, jam buvo atsakytą, kad labai gražus požiūris į verslo klientus ir labai smagu, kad jį sugebėjau pralinksminti, man buvo pasiūlyta bent išsirėkti, mandagiai atsisveikinau ir padėjau ragelį. Labai geras Bitės požiūris į verslo klientus ir po daugiau nei mėnesio praleisto skambinant įvairiausiais numeriais, bendraujant su įvairiausiais vadybininkais/konsultantais ir bandant atsisakyti paslaugos rezultato jokio nepasiekiau, tik buvo akivaizdžiai pasišaipyta.
Sveiki,

dėkoju, kad kreipėtės. Apgailestaujame dėl patirtų nepatogumų. Šiuo metu situaciją, kurią pateikėte, jau yra išspręsta.
Jeigu dar galime jums padėti, mielai lauksime užklausų el. paštu bendraukime@bite.lt.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Egidijus 2017-05-14 22:04:04
Teko apturėti itin nemalonų apsilankymą Kauno akropolio bitės salone. Nuėjau atsisakyt 4G interneto plano neribotam internetui, kuriuo tikrai ilgokai naudojausi, kuris, beje, kainuoja 20€/mėn.
Sakau, nebereikalingas daugiau, noriu atsisakyti. Tai ilgai kuitėsi, net pabodo laukti. Paskui sako, kad jūs naudojote kelis kartus...
Taip, nes planas vis dar aktyvus, bet daugiau nenaudosiu.
Gavau pasiūlymą pasilikti tą patį planą, tik jau už 8, 50€ (suprask klientų išlaikymo akcija). Ačiū, bet man nereikia. Tada vėl labai ilga pauzė. Dar vieną vištukę atsivedė. Toji sako, tai kaip jūs gyvensit be interneto?
Atsakau, jog turiu normalų, stacionarų, laidinį internetą ir jūsiškis man paprasčiausiai nereikalingas. O tai kaip jūs tą stacionarų išsinešit? Neturiu kur neštis. Tai pasiūlė neštis į sodybą. Visiškas apsurdas. Pirmiausia sodyboje toks dalykas iš viso nereikalingas. Ten gamta ir darbas. Antra, tai aš neturiu sodybos. Išpūtė akis.
Tai jums tas stacionarus kainuos daugiau negu 8Eur. Atsakau, užtat veikia kur kas stabiliau negu jūsų.
Tai norit atsisakyti? Noriu. Tai turėsit sumokėt vis tiek už visą mėnesį.
Tai gerai, tuomet parašom, kad atsisakau nuo kito mėnesio, šį dar kiek nors pasinaudosiu. Taip negalima.
Kas per nesąmonė, sakau, pas T2 galima, pas Telia - galima, pas c-gates - galima. Pas paskutinius šaraškinus Init - irgi galima. Tai kaip čia pas jus negalima??? Tai koks jum skirtumas, vis tiek nenaudojate.
Tai ***, sakau, kodėl turėčiau mokėti už tai, ko nenaudoju? Žožiu, Bitė dabar oficialiai mano blogiausių kompanijų sąrašo viršutinėje dalyje. Reikės nepamišt nueit preiš mėnesio galą vien dėl to, kad šitai kompanijai visiškai nusispjaut į klientų poreikius, pageidavimus. Ką jau čia, net elementarios etikos nerasta!
Sveiki, Egidijau,

dėkojame, kad pasidalinote savo nuomone ir patirtimi bendraujant su konsultantais. Atsiprašome už kilusius nepatogumus, su Jumis susisiekėme asmeniškai.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sandra 2017-05-16 16:22:47
Situacija tokia, kad nusipirkome nauja labas sim kortele, korteles nepavyko aktyvuoti visa para, tada paskambinus 1501 nr pasake, kad kortele jau aktyvuos, toliau kortele neveikia, paskambinus antra karta liepe papildyti saskaita, kad kortele aktyvuotusi, papildeme saskaita, kortele ir toliau neveikia, nei korteles, nei papildymo, paskambinus trecia karta paaiskina, kad kazkokiu tai budu nusipirkom kortele su numeriu, kuri jau naudoja kitas zmogus, kaip taip gali buti, kodel as turiu svaistyti savo pinigus kortelei, kuri neveikia ir dar pildyti saskaita kitam zmogui, labai esu nepatenkinta, dar tokios nesamones neteko matyti, ismesti pinigai i bala.
Sveiki, Sandra,

susisieksime su Jumis el.paštu bei aptarsime kilusius nesklandumus. Mes pasirūpinsime, kad gautumėte veikiančią LABAS SIM kortelę.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Situacija tokia, kad nusipirkome nauja labas sim kortele, korteles nepavyko aktyvuoti visa para, tada paskambinus 1501 nr pasake, kad kortele jau aktyvuos, toliau kortele neveikia, paskambinus antra karta liepe papildyti saskaita, kad kortele aktyvuotusi, papildeme saskaita, kortele ir toliau neveikia, nei korteles, nei papildymo, paskambinus trecia karta paaiskina, kad kazkokiu tai budu nusipirkom kortele su numeriu, kuri jau naudoja kitas zmogus, kaip taip gali buti, kodel as turiu svaistyti savo pinigus kortelei, kuri neveikia ir dar pildyti saskaita kitam zmogui, labai esu nepatenkinta, dar tokios nesamones neteko matyti, ismesti pinigai i bala.
Atsakyti
Mūsų bendrovė nuo 2011 metų yra verslo klientas Bitės įmonėje, tačiau šiandien žmonės, kurie atstovauja Bitės įmonę labai nuvylė. Prieš daugiau nei mėnesį nusprendėme atsisakyti interneto, bandžiau skambinti priskirtai vadybininkei Uršulei Butkutei, po 3 dienų skambinimo taip niekas ir neatsiliepė ir neperskambino. Nutariau kreiptis į konsultantus, papasakojau situaciją, kad vadybininkė nekelia, jie mane nukreipė pas kitą vadybininkę Neringą Vaitkevičiūtę, kuri paprašė parašyti prašymą dėl paslaugos atsisakymo ir nusiųsti jį į jos paštą. 2017-04-13 dieną prašymas buvo nusiųstas, jokių žinių atgal negavau. Atėjus mėnesio pradžiai gavome sąskaitą ir pastebėjome, kad paslauga nebuvo nutraukta. Vėl kartojasi ta pati istorija - vadybininkė nekelia, konsultantai nukreipia vėl pas Neringą Vaitkevičiūtę, užduodu jai klausimą kodėl nebuvo nutraukta paslauga - ji pasakė, kad laišką persiuntė mūsų įmonės vadybininkei (su kuria nei karto ir nebendravau) ir pasiteiravo ar paslauga dar nenutraukta. Paprašiau užbaigti kuo greičiau šį reikalą - man pažadėjo, kad paslaugą nutrauks, išrašys kreditinę sąskaitą ir atsiųs. Po dviejų savaičių (t.y. šiandien 2017-05-16) nieko nesulaukiau ir vėl skambinu vadybininkei savo (ir vėl niekas nekelia), tada konsultantui. Papasakojau situaciją, konsultantas pasakė, kad su vadybininkais nejungs ir pats pabandys sutvarkyti situaciją, užfiksavo mano skundą, kažką supyldė sistemoje ir žadėjo, kad paskambins kada bus paruošta kreditinė sąskaita ir ją atsiųs. Sulaukiau, deja tikrai ne to tikėjausi - paskambino Bitės konsultantas, prisistatė Lauryno vardu, pasakė, kad pavaduoja mano vadybininkę Uršulę Butkutę. Papasakojau jam situaciją, kad man pikta yra, kad niekas tiek laiko nieko padaryti negali, pasakiau, kad kalbėjausi šiandien su konsultantu ir jis žadėjo išspręsti problemą. Vadybininkas ponas Laurynas pradėjo į ragelį juoktis, jam buvo atsakytą, kad labai gražus požiūris į verslo klientus ir labai smagu, kad jį sugebėjau pralinksminti, man buvo pasiūlyta bent išsirėkti, mandagiai atsisveikinau ir padėjau ragelį. Labai geras Bitės požiūris į verslo klientus ir po daugiau nei mėnesio praleisto skambinant įvairiausiais numeriais, bendraujant su įvairiausiais vadybininkais/konsultantais ir bandant atsisakyti paslaugos rezultato jokio nepasiekiau, tik buvo akivaizdžiai pasišaipyta.
Atsakyti
Teko apturėti itin nemalonų apsilankymą Kauno akropolio bitės salone. Nuėjau atsisakyt 4G interneto plano neribotam internetui, kuriuo tikrai ilgokai naudojausi, kuris, beje, kainuoja 20€/mėn.
Sakau, nebereikalingas daugiau, noriu atsisakyti. Tai ilgai kuitėsi, net pabodo laukti. Paskui sako, kad jūs naudojote kelis kartus...
Taip, nes planas vis dar aktyvus, bet daugiau nenaudosiu.
Gavau pasiūlymą pasilikti tą patį planą, tik jau už 8, 50€ (suprask klientų išlaikymo akcija). Ačiū, bet man nereikia. Tada vėl labai ilga pauzė. Dar vieną vištukę atsivedė. Toji sako, tai kaip jūs gyvensit be interneto?
Atsakau, jog turiu normalų, stacionarų, laidinį internetą ir jūsiškis man paprasčiausiai nereikalingas. O tai kaip jūs tą stacionarų išsinešit? Neturiu kur neštis. Tai pasiūlė neštis į sodybą. Visiškas apsurdas. Pirmiausia sodyboje toks dalykas iš viso nereikalingas. Ten gamta ir darbas. Antra, tai aš neturiu sodybos. Išpūtė akis.
Tai jums tas stacionarus kainuos daugiau negu 8Eur. Atsakau, užtat veikia kur kas stabiliau negu jūsų.
Tai norit atsisakyti? Noriu. Tai turėsit sumokėt vis tiek už visą mėnesį.
Tai gerai, tuomet parašom, kad atsisakau nuo kito mėnesio, šį dar kiek nors pasinaudosiu. Taip negalima.
Kas per nesąmonė, sakau, pas T2 galima, pas Telia - galima, pas c-gates - galima. Pas paskutinius šaraškinus Init - irgi galima. Tai kaip čia pas jus negalima??? Tai koks jum skirtumas, vis tiek nenaudojate.
Tai ***, sakau, kodėl turėčiau mokėti už tai, ko nenaudoju? Žožiu, Bitė dabar oficialiai mano blogiausių kompanijų sąrašo viršutinėje dalyje. Reikės nepamišt nueit preiš mėnesio galą vien dėl to, kad šitai kompanijai visiškai nusispjaut į klientų poreikius, pageidavimus. Ką jau čia, net elementarios etikos nerasta!
Atsakyti
Sveiki, Jurgita,

susisiekėme su Jumis el.paštu. Tikimės, jog pavyks viską išspręsti ir toliau naudositės mūsų paslaugomis.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Juliana 2017-05-11 17:45:10
Labai esame nepatenkinti šios įmonės teikiamomis paslaugomis! 2017.04.11 d įsigijome iš įmonės Bitė telefoną Huawei P9 (už telefoną atsiskaitėme iškart). Už savaitės namuose įvyko įvykis. Kraunant telefoną pradėjo sklisti dūmai iš pakrovėjo. Ko pasekoje sudėgė visas pakrovėjas. Iš kitos pusės rozetės buvo įjungta mikrobangų krosnelė, kuri perdegė. Šalia buvo kita rozetė ir perdegė interneto modemas. Taip pat perdegė virtuvinis šviestuvas. Pagal padarytas išvadas įvyko susijungimas dėl telefono pakrovėjo. Kreipėmės iškart į Bitę. Bitė paėmė telefoną ekspertizei ir garantavo, kad savaitės bėgyje gausim atsakymą. Jau praėjo mėnesis, nei atsakymo nei žinių jokių nesulaukėme. Kreipėmės į pačią įmonę Huawei, pateikėm skundą. Huawei davė numerį ir pasakė skambinti vadovui, nes tuo metu jo nebuvo. Tačiau niekas ragelio nekelia kelintą dieną!
Laba diena,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą. Parašėme Jums el.paštu, kad galėtume detaliau aptarti situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Labai esame nepatenkinti šios įmonės teikiamomis paslaugomis! 2017.04.11 d įsigijome iš įmonės Bitė telefoną Huawei P9 (už telefoną atsiskaitėme iškart). Už savaitės namuose įvyko įvykis. Kraunant telefoną pradėjo sklisti dūmai iš pakrovėjo. Ko pasekoje sudėgė visas pakrovėjas. Iš kitos pusės rozetės buvo įjungta mikrobangų krosnelė, kuri perdegė. Šalia buvo kita rozetė ir perdegė interneto modemas. Taip pat perdegė virtuvinis šviestuvas. Pagal padarytas išvadas įvyko susijungimas dėl telefono pakrovėjo. Kreipėmės iškart į Bitę. Bitė paėmė telefoną ekspertizei ir garantavo, kad savaitės bėgyje gausim atsakymą. Jau praėjo mėnesis, nei atsakymo nei žinių jokių nesulaukėme. Kreipėmės į pačią įmonę Huawei, pateikėm skundą. Huawei davė numerį ir pasakė skambinti vadovui, nes tuo metu jo nebuvo. Tačiau niekas ragelio nekelia kelintą dieną!
Atsakyti
Labai esame nepatenkinti šios įmonės teikiamomis paslaugomis! 2017.04.11 d įsigijome iš įmonės Bitė telefoną Huawei P9 (už telefoną atsiskaitėme iškart). Už savaitės namuose įvyko įvykis. Kraunant telefoną pradėjo sklisti dūmai iš pakrovėjo. Ko pasekoje sudėgė visas pakrovėjas. Iš kitos pusės rozetės buvo įjungta mikrobangų krosnelė, kuri perdegė. Šalia buvo kita rozetė ir perdegė interneto modemas. Taip pat perdegė virtuvinis šviestuvas. Pagal padarytas išvadas įvyko susijungimas dėl telefono pakrovėjo. Kreipėmės iškart į Bitę. Bitė paėmė telefoną ekspertizei ir garantavo, kad savaitės bėgyje gausim atsakymą. Jau praėjo mėnesis, nei atsakymo nei žinių jokių nesulaukėme. Kreipėmės į pačią įmonę Huawei, pateikėm skundą. Huawei davė numerį ir pasakė skambinti vadovui, nes tuo metu jo nebuvo. Tačiau niekas ragelio nekelia kelintą dieną!
Atsakyti
Asta 2017-05-11 13:57:53
Atsakymo iš Bitės nelaukiu-noriu tik truputį painformuoti žmones. Smulkmenos, bet... pasirodo daug problemų.
Nuo sausio 1 dienos bitė, pasirodo, taiko el.sąskaitų pateikimo į banką mokestį - 0, 23€ (kada būni sudaręs tiesioginį nuskaičiavimą). Apie tai turbūt informuota buvau kažkur tokiomis raidėmis, kaip maximoje kai, , nuolaidos nesumuojamos". Smulkmena, tačiau kai nuo tos pačios sausio 1 d. galima su banku sudaryti sutartėlę, kada neatsiskaičiuoja mokesčiai už pavedimus, paslaugos pabandžiau atsisakyti. O jergutėliau kiek problemų!!!!! Ir dar nesu įsitikinusi ar jos nebus ateinančioje sąskaitoje. Matysim.
Ir dar. Vakar, įėjusi į savo bitės savitarną, pamačiau kad einamoji sąskaita didesnė 1 € nei turėtų būti. Pasiteiravus bitėje paaiškino, kad tai paslauga už faceboko neribotą naršymą. Baigėsi akcija ir, , simboliškai" nuo gegužės 1 d. skaičiuoja po 1 €. O aš jo nei prašiau, nei jis įeina į mano turimą planą., nei juo naudojuosi. BACC!!!! Pridėjo jį ir tiek žinių. Atsisakiau šios paslaugos, tačiau man pasakė, kad gegužės mėnesio sąskaitoje visgi šis mokestis figūruos. O tep vo.
Smulkmenos... Turbūt ne vienas įsivaizduojate kiek iš tokių smulkmenų bitutė medučio prisineša...
Velniai nematė tuos centus, žvilgsnis jau krypsta į Tele2...:)))
Sveiki, Asta,

dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę ir pastabas dėl mūsų paslaugų. Bendravome su Jumis el.paštu ir radome kompromisą dėl šios situacijos. Tikimės, jog ir toliau naudositės mūsų paslaugomis, bei nesklandumų nebekils.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Atsakymo iš Bitės nelaukiu-noriu tik truputį painformuoti žmones. Smulkmenos, bet... pasirodo daug problemų.
Nuo sausio 1 dienos bitė, pasirodo, taiko el.sąskaitų pateikimo į banką mokestį - 0, 23€ (kada būni sudaręs tiesioginį nuskaičiavimą). Apie tai turbūt informuota buvau kažkur tokiomis raidėmis, kaip maximoje kai, , nuolaidos nesumuojamos". Smulkmena, tačiau kai nuo tos pačios sausio 1 d. galima su banku sudaryti sutartėlę, kada neatsiskaičiuoja mokesčiai už pavedimus, paslaugos pabandžiau atsisakyti. O jergutėliau kiek problemų!!!!! Ir dar nesu įsitikinusi ar jos nebus ateinančioje sąskaitoje. Matysim.
Ir dar. Vakar, įėjusi į savo bitės savitarną, pamačiau kad einamoji sąskaita didesnė 1 € nei turėtų būti. Pasiteiravus bitėje paaiškino, kad tai paslauga už faceboko neribotą naršymą. Baigėsi akcija ir, , simboliškai" nuo gegužės 1 d. skaičiuoja po 1 €. O aš jo nei prašiau, nei jis įeina į mano turimą planą., nei juo naudojuosi. BACC!!!! Pridėjo jį ir tiek žinių. Atsisakiau šios paslaugos, tačiau man pasakė, kad gegužės mėnesio sąskaitoje visgi šis mokestis figūruos. O tep vo.
Smulkmenos... Turbūt ne vienas įsivaizduojate kiek iš tokių smulkmenų bitutė medučio prisineša...
Velniai nematė tuos centus, žvilgsnis jau krypsta į Tele2...:)))
Atsakyti
Sandra 2017-05-08 18:21:08
Bites paslaugom tai pasibaisėjus, pridaviau telefona i garantinį sakė per 2 savaites sutvarkys na nebent reikes detales uzsakinet, jei uzsakineja visad pranesa, laukiu trečia savaitė, nuvykus i salona pasirodo neranda mano telefono salone jo nera o ir duomenu is garantinio nieko neranda. Tad man pazadejo jog pirmadieni paskambins i pati garantini, issiaiskins ir su manimi susisieks, nes tai buvo sestadienis. Pirmadieni nesulaukus jokio skambucio paskambinau i klientu aptarnavima paaiskinau situacija, bande prisiskambinti i Mega bet ten niekas nekele tad velgi uzsirase duomenis ir sake valandos begyje susisieks su manimi nes kompiuteryje apie garantini jokiu duomenu nera, tai dabar velnias zino kurioje vietoje yra mano telefonas, na ir zinoma kaip visada pakaitinio negavau nes jo niekada neturi. Klientais tai jus tikrai nuostabiai rupinates. Nei telefono nei informacijos jokios nesugeba pateikt kur jis yra.Super. Tikrai keisiu tinkla..
Sveiki, apgailestauju, kad tenka laukti telefono po garantinio aptarnavimo. Su jumis susisieksime el. paštu, aptarti detaliau situacijos.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Bites paslaugom tai pasibaisėjus, pridaviau telefona i garantinį sakė per 2 savaites sutvarkys na nebent reikes detales uzsakinet, jei uzsakineja visad pranesa, laukiu trečia savaitė, nuvykus i salona pasirodo neranda mano telefono salone jo nera o ir duomenu is garantinio nieko neranda. Tad man pazadejo jog pirmadieni paskambins i pati garantini, issiaiskins ir su manimi susisieks, nes tai buvo sestadienis. Pirmadieni nesulaukus jokio skambucio paskambinau i klientu aptarnavima paaiskinau situacija, bande prisiskambinti i Mega bet ten niekas nekele tad velgi uzsirase duomenis ir sake valandos begyje susisieks su manimi nes kompiuteryje apie garantini jokiu duomenu nera, tai dabar velnias zino kurioje vietoje yra mano telefonas, na ir zinoma kaip visada pakaitinio negavau nes jo niekada neturi. Klientais tai jus tikrai nuostabiai rupinates. Nei telefono nei informacijos jokios nesugeba pateikt kur jis yra.Super. Tikrai keisiu tinkla..
Atsakyti
Gabriele 2017-05-05 15:20:13
Kai pajami telefona įsimokėtinai ekrano draudimas pradeda galioti pirmą ar antrą mėnesį (kai sumoki pirmą įmoką)..
Sveiki, Gabriele. Atsakymą Jums išsiuntėme el.paštu.
Atsakyti
Kai pajami telefona įsimokėtinai ekrano draudimas pradeda galioti pirmą ar antrą mėnesį (kai sumoki pirmą įmoką)..
Atsakyti
Janina 2017-04-29 13:11:30
sveiki, esu labai nustebusi, turėjau Bitės internetą, nutraukiau sutartį, turėjau sumokėti 18, 00eur, čia viskas tvarkoje, tačiau vėlavau sumokėti apie 1, 5 mėn.-tiesiog užmiršau, sumokėjau 04.11d., o 04.28 gauname iš antstolių kontoros elektroninį laišką -kad privalome susimokėti 25, 91 eur skolą (tame tarpe ir 18, 00eur) skolą Bitei su visomis administravimo išlaidomis, ir su visais grasinimais, kad perduos visoms tarnyboms ir panašiai. Deja...apskaitos skyrius nesusitvarko su savo darbais. Savo pažadą įvykdė, perdavė duomenis, nors skola buvo padengta. Kada buvo pradėta aiškintis-tipo ne tuo kodu sumokėjome-bet kaip gali būti ne tuo kodu - kada tuo pačiu pavedimų ruošiniu mokėjome apie 5 metus?
Sveiki, Janina,

apgailestaujame dėl sukeltų nepatogumų. Mokėjimas gali pasiklysti, jeigu mokant pavedimu nenurodote savo mokėtojo kodo, pagal kurį klientui yra priskiriamas mokėjimas. Kad galėtume pakomentuoti plačiau, mums reikėtų Jūsų duomenų. Parašėme Jums laišką el.paštu, lauksime iš Jūsų informacijos.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Neringa 2017-04-28 23:45:38
Labai suprastejusios Bites konsultantu paslaugos, suprastejes rysys. Del Taurages salono klientu aptarnavimo kokybes po 16 m. istikimybes Bitei pradejau perrasymo procesa i Tele2.
Sveiki, Neringa,

labai gaila, jog nusprendėte naudotis kito operatoriaus paslaugomis. Tikimės, jog ateityje nuspręsite grįžti pas mus.

Jūsų Bitė
Atsakyti
sveiki, esu labai nustebusi, turėjau Bitės internetą, nutraukiau sutartį, turėjau sumokėti 18, 00eur, čia viskas tvarkoje, tačiau vėlavau sumokėti apie 1, 5 mėn.-tiesiog užmiršau, sumokėjau 04.11d., o 04.28 gauname iš antstolių kontoros elektroninį laišką -kad privalome susimokėti 25, 91 eur skolą (tame tarpe ir 18, 00eur) skolą Bitei su visomis administravimo išlaidomis, ir su visais grasinimais, kad perduos visoms tarnyboms ir panašiai. Deja...apskaitos skyrius nesusitvarko su savo darbais. Savo pažadą įvykdė, perdavė duomenis, nors skola buvo padengta. Kada buvo pradėta aiškintis-tipo ne tuo kodu sumokėjome-bet kaip gali būti ne tuo kodu - kada tuo pačiu pavedimų ruošiniu mokėjome apie 5 metus?
Atsakyti
Labai suprastejusios Bites konsultantu paslaugos, suprastejes rysys. Del Taurages salono klientu aptarnavimo kokybes po 16 m. istikimybes Bitei pradejau perrasymo procesa i Tele2.
Atsakyti
Ernestas 2017-04-28 11:08:59
Labai blogas konsultavimas paskutiniu metu. Pirkau telefona konsultante telefonu pasiule keist plana ir gaut 3men. Ekrano draudima nebuvo uzsiminta net, kad reik atsiimant telefona pranest apie tai, atsiimant telefona taip pat nebuvo suteikta informacija dabar kai prireike draudimo kaltu nebera.
Sveiki,

dėkoju, kad kreipėtės. Parašėme jums į elektroninį paštą, kad galėtume išsamiau išnagrinėti susidariusią situaciją.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Labai blogas konsultavimas paskutiniu metu. Pirkau telefona konsultante telefonu pasiule keist plana ir gaut 3men. Ekrano draudima nebuvo uzsiminta net, kad reik atsiimant telefona pranest apie tai, atsiimant telefona taip pat nebuvo suteikta informacija dabar kai prireike draudimo kaltu nebera.
Atsakyti
Tomas 2017-04-25 21:12:56
Bite personalas Panevėžyje "rio"neatlieka savo darbo ar visus žmones taip apgaudineja kaip mane.Pasirašiau sutarti 7e men viskas neribotai iskaitant gaunu 5gb interneta. Pasibaigus GB automatiškai pratęsė uz absurdiska suma 3.85e nors sudarydamas sutarti aiskiai pasakiau kad jei pasibaigė nieko man nepratesinekit papildomu gb, bet kaip manot kas nutiko. Akivaizdžiai is zmoniu panosies vogiami pinigai ir pilnai tikiu kad as ne vienas toks apgautas.Paskambinus i informacija teigia kad man apribojumus reikia uzsisakyti, kaip galvojat kokia mano busena turi buti?Ir dar pasiulo nauja plana viskas tas pats tik kad 6gb ir kaina 10.85e.Jus ka tyciojotes gal?Būdamas ne abunimentas nepakanamui saskaitos likuciui uzsakydavo pigesnius ir prastus planus.ar cia logika? ??? Geradariai atsirado kas jūsų praso tokiu paslaugų.prismasto visokių nesamoniu kad tik is zmoniu kuo daugiau pinigu is vilioti
Sveiki, Tomai,

Apgailestaujame dėl blogos patirties mūsų Bitės salonuose. Parašėme Jums laišką el.paštu ir lauksime Jūsų atsakymo. Tikimės, jog pavyks viską išsiaiškinti ir problemų naudojantis mūsų paslaugomis nebekils.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Bite personalas Panevėžyje "rio"neatlieka savo darbo ar visus žmones taip apgaudineja kaip mane.Pasirašiau sutarti 7e men viskas neribotai iskaitant gaunu 5gb interneta. Pasibaigus GB automatiškai pratęsė uz absurdiska suma 3.85e nors sudarydamas sutarti aiskiai pasakiau kad jei pasibaigė nieko man nepratesinekit papildomu gb, bet kaip manot kas nutiko. Akivaizdžiai is zmoniu panosies vogiami pinigai ir pilnai tikiu kad as ne vienas toks apgautas.Paskambinus i informacija teigia kad man apribojumus reikia uzsisakyti, kaip galvojat kokia mano busena turi buti?Ir dar pasiulo nauja plana viskas tas pats tik kad 6gb ir kaina 10.85e.Jus ka tyciojotes gal?Būdamas ne abunimentas nepakanamui saskaitos likuciui uzsakydavo pigesnius ir prastus planus.ar cia logika? ??? Geradariai atsirado kas jūsų praso tokiu paslaugų.prismasto visokių nesamoniu kad tik is zmoniu kuo daugiau pinigu is vilioti
Atsakyti
Rima 2017-04-25 14:47:14
Sveiki, du metus esu jūsų klientė. Pasiėmiau išsimokėtinai telefoną samsung galaxy grandprime, sumokėjau už telefoną lizingui pusę metų anksčiau negu sutartis. Garantija galioja, draudimas yra. Bet pats telefonas pradėjo žiauriai strigti, išsijunginėti ir kaisti. Gyvenu šilainiuose, todėl megoje esantis bitės salonas man artimiausias, tačiau jau per pusę metų einu trečią kartą - nes neturi pakaitinių telefonu, sako - važiuokit į akropolį. Nuvažiuoji į akropolį - ten šiuo metu neturime ką pasiūlyti, važiuokit į mega. Atsibodo tokios nesamonės, už telefoną mokama, o kai jis pradeda gesti - galimybės gauti kitą kol taiso nėra. Laukiu kol pasibaigs sutartis ir TIKRAI atsisakysiu jūsų paslaugų, nes atsibodo mokėti papildomai už nieką.
Laba diena, Rima,

atsiprašome už nepatogumus. Savanorių pr. 255 (prekybos centre Maxima) esančiame Bitės salone Jūsų vardu rezervavome pakaitinį telefoną, kuriuo galėsite naudotis remonto metu. Tikimės, jog Jūsų telefonas jau artimiausiu metu bus suremontuotas. Lauksime atvykstant į saloną.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Sveiki, du metus esu jūsų klientė. Pasiėmiau išsimokėtinai telefoną samsung galaxy grandprime, sumokėjau už telefoną lizingui pusę metų anksčiau negu sutartis. Garantija galioja, draudimas yra. Bet pats telefonas pradėjo žiauriai strigti, išsijunginėti ir kaisti. Gyvenu šilainiuose, todėl megoje esantis bitės salonas man artimiausias, tačiau jau per pusę metų einu trečią kartą - nes neturi pakaitinių telefonu, sako - važiuokit į akropolį. Nuvažiuoji į akropolį - ten šiuo metu neturime ką pasiūlyti, važiuokit į mega. Atsibodo tokios nesamonės, už telefoną mokama, o kai jis pradeda gesti - galimybės gauti kitą kol taiso nėra. Laukiu kol pasibaigs sutartis ir TIKRAI atsisakysiu jūsų paslaugų, nes atsibodo mokėti papildomai už nieką.
Atsakyti
Emilija 2017-04-24 18:05:58
Naudojuosi senai bites paslagomis. Bet nuo preitų metų esu labai nepatenkinta darbuotojais siūlo vienoki plana gauni kitoki, su naujos kortelės keitimu likau apgauta atvykusi i bites saloną man buvo pasiulyta nauja sim kortelė pora kartu paklausiau ar ši kainuoja man buvo atsakyta kad ne mes ją pakeisim nemokamai po kurio laiko gaunu saskaita ir man buvo paskaiciuota nauja sim kortelė nuvykusi aiškintis manim netikėjo ką aš pasakojau po geros valandos jie sutikiko man gražinti už kortelę arba kita saskaita bus mažesnė, bet šito dalyko jie neįvygdė likau apgauta. Beto nepapasakoja apie kitus planus o kiša tokius kokius jie norėtu ar naudojasi. Esu labai nusivylusi.
Sveiki, Emilija,

dėkojame už Jūsų išsakytas pastabas. Planų pasiūlymus stengiamės pateikti atsižvelgiant į kliento vartojimo įpročius. Labai gaila, jog pasiūlyti variantai neatitiko Jūsų poreikių. Dėl SIM kortelės mokesčio susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu. Tikimės, jog rasime kompromisą ir pakeisite savo nuomonę dėl mūsų teikiamų paslaugų.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Naudojuosi senai bites paslagomis. Bet nuo preitų metų esu labai nepatenkinta darbuotojais siūlo vienoki plana gauni kitoki, su naujos kortelės keitimu likau apgauta atvykusi i bites saloną man buvo pasiulyta nauja sim kortelė pora kartu paklausiau ar ši kainuoja man buvo atsakyta kad ne mes ją pakeisim nemokamai po kurio laiko gaunu saskaita ir man buvo paskaiciuota nauja sim kortelė nuvykusi aiškintis manim netikėjo ką aš pasakojau po geros valandos jie sutikiko man gražinti už kortelę arba kita saskaita bus mažesnė, bet šito dalyko jie neįvygdė likau apgauta. Beto nepapasakoja apie kitus planus o kiša tokius kokius jie norėtu ar naudojasi. Esu labai nusivylusi.
Atsakyti
Andrius 2017-04-20 22:51:41
Mano mamai 80 metų. Rašo sūnus. Mamai praeitais metais ir šių metų kovą daugkartiniais skambučiais Bitės vadybininkai aktyviai, geranoriškai, geromis sąlygomis siūlė planšetę su planu. Pernai mamą atkalbėjau, nes pats buvau gavęs tokį pasiūlymą ir savo planšete su 4G kortele išbandžiau ryšį mūsų kaime už 150 km. Tai aktualu, ten tėvai praleidžia pusę metų. Dėja toje vietoje ryšys ypatingai prastas. Šiais metais mama su manimi nebesitarė (''netrukdė"), sutiko Bitės salygomis paimti pasibandyti. Vadybininkė sakė, kad dabar beveik visur geras ryšys, turėtų veikti ir kaime. Mama šaltuoju metu į kaimą ir nenuvažiavo. Realiai, kaime bent prieš du mėnesius ryšys buvo toks pats blogas (tikrinausi vėl). Pažymėtina, kad kito operatoriaus teikiamas ryšys toje vietovėje PUIKUS. Kaime šio operatoriaus USB modemu/kortele mama ir naudojosi iki šiol... Taigi, mama planšetės visgi negrąžino per 14 dienų. Aš sužinojau apie įsigytą dovaną jau po 30 dienų. Mama gavo pirmą sąskaitą ir sumokėjo - "aš juk turėjau tą daiktą ilgiau, nei 14 dienų- privalau sumokėti". Sąžiningas žmogus. Po dviejų bendrų apsilankymų Bitės salone ir kelių telefoninių pokalbių, susitarta, kad Bitė planšetę išimties tvarka visgi priims. Tačiau, ta proga mama gavo ir žinią apie atkeliausiančią dar vieną sąskaitą - už antrą mėnesį. Tokia tvarka: jei pradelsta nors viena naujo menesio diena- reikia mokėti už visą mėnesį.... Laikau, kad sugaišome daug laiko ir išbarstėme kantrybės. Už tai tenka dar ir nemažai susimokėti... Kreipiamės į Jus, Bitė Vadovai: jei tebereikalausite mokėti, "nes tai sako iš anksto tinkamai deklaruotos taisyklės ar sutartis"- susimokėsime, juk dėl šito nenuskursime. Tačiau... juk žinote, žmogiški dalykai kažkokiu būdu visuomet išlieka aukščiau ir ilgiau už formalias, įpainiojančias taisykles. Konkrečios aplinkybės svarbu taip pat. Blogas įspūdis sunkiai pamirštamas, vardas - atstatomas. Negaliu tikėti, kad taip norite, bet ar galite paneigti, kad tiesiog naudojatės senu žmogumi? Kviečiu skirti tam tokį dėmesį, kiek Jums tai svarbu. Ar, visgi, pasakytumėte, kad tai nėra taip jau ir svarbu? Liūdna skaityti ir kitų pranešimų turinį, tačiau džiugina tai, kad klausote. Jei girdėsite - ilgainiui sugebėsite valdyti šį sudėtingą, bet labai svarbų ir prasmingą balansą tarp pinigų ir kliento.
Sveiki, Andriau,

dėkojame už skirtą laiką susisiekti ir pasidalinti savo nuomone. Tam, kad galėtume pateikti atsakymą, reikalinga papildoma informacija, todėl išsiuntėme Jums užklausą el.paštu.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Mano mamai 80 metų. Rašo sūnus. Mamai praeitais metais ir šių metų kovą daugkartiniais skambučiais Bitės vadybininkai aktyviai, geranoriškai, geromis sąlygomis siūlė planšetę su planu. Pernai mamą atkalbėjau, nes pats buvau gavęs tokį pasiūlymą ir savo planšete su 4G kortele išbandžiau ryšį mūsų kaime už 150 km. Tai aktualu, ten tėvai praleidžia pusę metų. Dėja toje vietoje ryšys ypatingai prastas. Šiais metais mama su manimi nebesitarė (''netrukdė"), sutiko Bitės salygomis paimti pasibandyti. Vadybininkė sakė, kad dabar beveik visur geras ryšys, turėtų veikti ir kaime. Mama šaltuoju metu į kaimą ir nenuvažiavo. Realiai, kaime bent prieš du mėnesius ryšys buvo toks pats blogas (tikrinausi vėl). Pažymėtina, kad kito operatoriaus teikiamas ryšys toje vietovėje PUIKUS. Kaime šio operatoriaus USB modemu/kortele mama ir naudojosi iki šiol... Taigi, mama planšetės visgi negrąžino per 14 dienų. Aš sužinojau apie įsigytą dovaną jau po 30 dienų. Mama gavo pirmą sąskaitą ir sumokėjo - "aš juk turėjau tą daiktą ilgiau, nei 14 dienų- privalau sumokėti". Sąžiningas žmogus. Po dviejų bendrų apsilankymų Bitės salone ir kelių telefoninių pokalbių, susitarta, kad Bitė planšetę išimties tvarka visgi priims. Tačiau, ta proga mama gavo ir žinią apie atkeliausiančią dar vieną sąskaitą - už antrą mėnesį. Tokia tvarka: jei pradelsta nors viena naujo menesio diena- reikia mokėti už visą mėnesį.... Laikau, kad sugaišome daug laiko ir išbarstėme kantrybės. Už tai tenka dar ir nemažai susimokėti... Kreipiamės į Jus, Bitė Vadovai: jei tebereikalausite mokėti, "nes tai sako iš anksto tinkamai deklaruotos taisyklės ar sutartis"- susimokėsime, juk dėl šito nenuskursime. Tačiau... juk žinote, žmogiški dalykai kažkokiu būdu visuomet išlieka aukščiau ir ilgiau už formalias, įpainiojančias taisykles. Konkrečios aplinkybės svarbu taip pat. Blogas įspūdis sunkiai pamirštamas, vardas - atstatomas. Negaliu tikėti, kad taip norite, bet ar galite paneigti, kad tiesiog naudojatės senu žmogumi? Kviečiu skirti tam tokį dėmesį, kiek Jums tai svarbu. Ar, visgi, pasakytumėte, kad tai nėra taip jau ir svarbu? Liūdna skaityti ir kitų pranešimų turinį, tačiau džiugina tai, kad klausote. Jei girdėsite - ilgainiui sugebėsite valdyti šį sudėtingą, bet labai svarbų ir prasmingą balansą tarp pinigų ir kliento.
Atsakyti
Martynas 2017-04-18 13:07:29
Taigi situacija tokia, skubiai reikėjo naujo telefono. Nuėjęs į bitės puslapį suradau patrauklią kainą ir nusprendžiau įsigyti, kadangi buvo didelė akcija, nusprendžiau mokėti internetu ir atsiimti bitės salone, kad gaučiau norimą spalvą. Interneto svetainėje rašė, kad visuose salonuose telefonas yra, tad išsirinkau sau patogiausią Kaunas, Savanorių pr. 255. Iškarto sumokėjau pinigus ir už poros valandų išvažiavau į saloną atsiimti telefono, atvažiavus man pasakė, kad salone šio telefono neturi ir turėsiu laukti iki antradienio (veiksmas vyko penktadienį), kadangi man telefono reikėjo skubiai paklausiau ar nebūtų galimybės atsiimti iš kito salono kuriame šis modelis yra, ir man buvo atsakyta "nežinau, laukite antradienio, mes su jumis susisieksime". Tuomet vykau į kitą saloną esantį megoje, ten visą situaciją išaiškino ir pasakė, kad jei noriu telefoną gauti šiandien turiu atšaukti pirkimą internetu ir įsigyti grynais, kadangi grynų neturėjau nusprendžiau laukti antradienio.Praėjus dienoms, ir atėjus antradieniui, su manimi niekas nesusisiekė, tuomet nusprendžiau vėl nuvykti į saloną, nuvykus man pasakė, kad telefono šiandien nebus ir, kad GALBŪT bus rytoj t.y. trečiadienį, sakė, kad susisieks. Dėmesys kreipiamas tik į klientus, kurie ruošiasi pirkti prekę, o jau kai prekė nupirkta, pinigai sumokėti, tuomet klientas tampa nereikalingas ir iš jo pradedama tyčiotis. Ir dar bėje penktadienį vakare skambinausi į konsultacijos centrą ir norėjau paprašyti, kad užsakymą perkeltų į Prienų bitės saloną, tačiau sakė, kad tokios galimybės nėra. Toki paprasti dalykai, bet taip sunku juos vykdyti. Gėda. Daugiau gyvenime nesirinksiu nei jūsų paslaugų, nei pirksiu prekių iš jūsų.
Sveiki, Martynai,

tam, kad galėtume išsamiai išsiaiškinti situaciją, reikalinga detalesnė užsakymo informacija. Todėl užklausą Jums išsiuntėme el.paštu. Apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Taigi situacija tokia, skubiai reikėjo naujo telefono. Nuėjęs į bitės puslapį suradau patrauklią kainą ir nusprendžiau įsigyti, kadangi buvo didelė akcija, nusprendžiau mokėti internetu ir atsiimti bitės salone, kad gaučiau norimą spalvą. Interneto svetainėje rašė, kad visuose salonuose telefonas yra, tad išsirinkau sau patogiausią Kaunas, Savanorių pr. 255. Iškarto sumokėjau pinigus ir už poros valandų išvažiavau į saloną atsiimti telefono, atvažiavus man pasakė, kad salone šio telefono neturi ir turėsiu laukti iki antradienio (veiksmas vyko penktadienį), kadangi man telefono reikėjo skubiai paklausiau ar nebūtų galimybės atsiimti iš kito salono kuriame šis modelis yra, ir man buvo atsakyta "nežinau, laukite antradienio, mes su jumis susisieksime". Tuomet vykau į kitą saloną esantį megoje, ten visą situaciją išaiškino ir pasakė, kad jei noriu telefoną gauti šiandien turiu atšaukti pirkimą internetu ir įsigyti grynais, kadangi grynų neturėjau nusprendžiau laukti antradienio.Praėjus dienoms, ir atėjus antradieniui, su manimi niekas nesusisiekė, tuomet nusprendžiau vėl nuvykti į saloną, nuvykus man pasakė, kad telefono šiandien nebus ir, kad GALBŪT bus rytoj t.y. trečiadienį, sakė, kad susisieks. Dėmesys kreipiamas tik į klientus, kurie ruošiasi pirkti prekę, o jau kai prekė nupirkta, pinigai sumokėti, tuomet klientas tampa nereikalingas ir iš jo pradedama tyčiotis. Ir dar bėje penktadienį vakare skambinausi į konsultacijos centrą ir norėjau paprašyti, kad užsakymą perkeltų į Prienų bitės saloną, tačiau sakė, kad tokios galimybės nėra. Toki paprasti dalykai, bet taip sunku juos vykdyti. Gėda. Daugiau gyvenime nesirinksiu nei jūsų paslaugų, nei pirksiu prekių iš jūsų.
Atsakyti
Margarita 2017-04-12 12:45:20
Berods, 2012 m.tapau Bitės klientu. Naudojausi internetu. Kai man nebereikėjo interneto, aš paprašiau, kad laikinai atjungtų neribotam laikui. 2017 m. Bitės salone Klaipėdoje nusipirkau planšetinį kompiuterį kartu su internetu. Sutartis buvo 3 metams.
Tačiau man reikėjo greitai išvykti į užsienį, tad interneto atsisakiau, o už planšetiį sumokėjau visą kainą (2016.12.22). Lyg ir viskas atsiskaityta. Tačiau, sausio mėn. gaunu sąskaitą už lizingą (?) Vasarį ir kovą taip pat sąskaita už paslaugas, nors internetu nesinaudojau. Nuėjau į Bitės saloną išsiaiškinti už ką aš turiu mokėti. Tai man pasakė, kad savaime įsijungė mano pirminio kompiuterio internetas, kurio atsisakiau prieš kokius 3 metus. Ar jie turi teisę be mano prašymo, man nežinant tai padaryti? Labai nusivyliau Bite. Daugiau jokių reikalų su jais. Ir dar kitiems patarsiu.
Pagarbiai, Margarita
Sveiki, Margarita,

norėtume Jūsų situaciją panagrinėti detaliau, todėl lauksime Jūsų atsakymo el.paštu dėl duomenų patikslinimo. Labai gaila, jog nusivylėte Bite. Tikimės, jog išsiaiškinus situaciją Jūsų nuomonė pasikeis.

Jūsų Bitė
Atsakyti
Berods, 2012 m.tapau Bitės klientu. Naudojausi internetu. Kai man nebereikėjo interneto, aš paprašiau, kad laikinai atjungtų neribotam laikui. 2017 m. Bitės salone Klaipėdoje nusipirkau planšetinį kompiuterį kartu su internetu. Sutartis buvo 3 metams.
Tačiau man reikėjo greitai išvykti į užsienį, tad interneto atsisakiau, o už planšetiį sumokėjau visą kainą (2016.12.22). Lyg ir viskas atsiskaityta. Tačiau, sausio mėn. gaunu sąskaitą už lizingą (?) Vasarį ir kovą taip pat sąskaita už paslaugas, nors internetu nesinaudojau. Nuėjau į Bitės saloną išsiaiškinti už ką aš turiu mokėti. Tai man pasakė, kad savaime įsijungė mano pirminio kompiuterio internetas, kurio atsisakiau prieš kokius 3 metus. Ar jie turi teisę be mano prašymo, man nežinant tai padaryti? Labai nusivyliau Bite. Daugiau jokių reikalų su jais. Ir dar kitiems patarsiu.
Pagarbiai, Margarita
Atsakyti
Benita 2017-04-09 15:51:43
Esame Bitės klientai 2 metus. Per šiuos metus nebuvo jokių problemų su mobiliaisiais planais, todėl nusprendėme užsisakyti internetą namams. Čia ir prasidėjo visos problemos. Apsilankymo Bitės salone metu, vadybininkė pasiūlė "puikias" sąlygas, internetą namams BE JOKIŲ APRIBOJIMŲ (be duomenų ribojimo). Dėl duomenų ribojimo domėjomės net keletą kartų, nes tai buvo mūsų prioritetas - neribotas internetas. Vadybininkės buvom patikinti, kad jokių duomenų ribojimų NĖRA. Pasitikėjome vadybininkės žodžiu, kad tai vienas iš geriausių siūlomų planų, už gerą kainą, todėl be didelių dvejonių pasirašėme sutartį. Iš pradžių viskas buvo gerai, kol mėnesio viduryje negavo žinutės, kad esame išnaudoję duomenų limitą ir mūsų interneto greitis bus apribotas, buvo keista gauti tokią žinutę, nes pasirašėme sutartį be duomenų apribojimų. Klydome, pasiėmę ir atidžiau išnagrinėję sutartį pamatėme, kad yra interneto duomenų apribojimas. Jaučiamės apgauti, nes net keletą kartų Bitės vadybininkė patikino ir užtikrino, kad nebus duomenų apribojimų. Išvada, pasitikėti Bitės vadybininkais negalima: kalba viena, o sutartyje parašyta visai kas kitą. Esame labai nusivylę šia įmone, svarstome galimybę pereiti į kitą tinklą.
Sveiki, Benita,

dėkojame Jums už pasidalinta nuomone. Atsakymą Jums pateikėme el.paštu.

Pagarbiai,

Jūsų Bitė
Atsakyti
Esame Bitės klientai 2 metus. Per šiuos metus nebuvo jokių problemų su mobiliaisiais planais, todėl nusprendėme užsisakyti internetą namams. Čia ir prasidėjo visos problemos. Apsilankymo Bitės salone metu, vadybininkė pasiūlė "puikias" sąlygas, internetą namams BE JOKIŲ APRIBOJIMŲ (be duomenų ribojimo). Dėl duomenų ribojimo domėjomės net keletą kartų, nes tai buvo mūsų prioritetas - neribotas internetas. Vadybininkės buvom patikinti, kad jokių duomenų ribojimų NĖRA. Pasitikėjome vadybininkės žodžiu, kad tai vienas iš geriausių siūlomų planų, už gerą kainą, todėl be didelių dvejonių pasirašėme sutartį. Iš pradžių viskas buvo gerai, kol mėnesio viduryje negavo žinutės, kad esame išnaudoję duomenų limitą ir mūsų interneto greitis bus apribotas, buvo keista gauti tokią žinutę, nes pasirašėme sutartį be duomenų apribojimų. Klydome, pasiėmę ir atidžiau išnagrinėję sutartį pamatėme, kad yra interneto duomenų apribojimas. Jaučiamės apgauti, nes net keletą kartų Bitės vadybininkė patikino ir užtikrino, kad nebus duomenų apribojimų. Išvada, pasitikėti Bitės vadybininkais negalima: kalba viena, o sutartyje parašyta visai kas kitą. Esame labai nusivylę šia įmone, svarstome galimybę pereiti į kitą tinklą.
Atsakyti
Edgaras 2017-04-06 20:59:46
Kokiu pagrindu aš turiu mokėti už paslaugas iki mėnesio pabaigos, jei sutartis baigiasi mėnesio 9 dieną ir būtent 9 mėnesio dieną aš noriu nutraukti sutartį? LR Civilinis kodekso 6.721 straipsnis leidžia nutraukti sutartį, bet kuriuo sutarties momentu ir atlyginant tik patirtas išlaidas. Negautos pajamos nuo 9 dienos nėra patirtos išlaidos, tad reikalauti susimokėti neturite teisės. Laukiu tokio reikalavimo pagrindimo.
Laba diena, Edgarai,
susisieksime su Jumis asmeniškai el.paštu bei pateiksime išsamų atsakymą.

Pagarbiai,
Jūsų Bitė
Atsakyti
Virginijus 2017-04-06 15:25:05
Deja bites planai manę liūdina, bei nusivyliau bitė nebeturi planu pigių pokalbiams ir sms žinutėms. Kam papildomai man tas internetas telefone, jis man nereikalimgas o kaina milziniska :- ((
Sveiki, Virginijau,

apgailestaujame, kad siūlomi planai neatitiko Jūsų poreikių. Susisiekėme su Jumis el.paštu detaliau aptarti sutarties keitimo sąlygas.

Pagarbiai,
Jūsų Bitė
Atsakyti
Kokiu pagrindu aš turiu mokėti už paslaugas iki mėnesio pabaigos, jei sutartis baigiasi mėnesio 9 dieną ir būtent 9 mėnesio dieną aš noriu nutraukti sutartį? LR Civilinis kodekso 6.721 straipsnis leidžia nutraukti sutartį, bet kuriuo sutarties momentu ir atlyginant tik patirtas išlaidas. Negautos pajamos nuo 9 dienos nėra patirtos išlaidos, tad reikalauti susimokėti neturite teisės. Laukiu tokio reikalavimo pagrindimo.
Atsakyti
mecislovas vasiliauskas 2017-04-06 13:18:42
padovanojo planšetę.. valio, , viskas gerai, juolab pretekstas buvo kaip ilgalaikis ir lojalus klientas, , , bent jau tokia legenda. bet su tuo prasidėjo problemos, , , atvežė kurjeris, davė pasirašyti ir jokių sutarties dokumentų ar dovanojimo rašto nepaliko.. po mėnesio sužinojau kad skolingas mokilizingui ir atėjo grasinimas kad mokėčiau, , aš nesudarinėjau jokios sutarties ir jokių derybų su mokilizingu nevedžiau.. supratau kad tai tarp įmonių yra susitarimas ir tokia afera. nuėjus i saloną patvirtino kad tai iš tikro dovana, tačiau prie ko čia mokilizingo bendrovė nesugebėjo paaiškinti ir prasitarė kad gal būt tai tik mokestis už internetą.. nuo kada lizingo bendrovė dirba interneto tiekimo paslaugoje?kol viskas išaiškėjo praėjo bent pora mėnesių ir atsirado dirbtinė skola, delspinigiai ir tt. tada mokilizingas atsiuntė sutartį su, , skolos " išdėstymu ir grąsinimu nutraukti sutartį ir apie pasekmes...ką gi-mokame du metus su primesta sutartimi.. bet tai dar ne viskas, , po metų planšetė sugedo-buvo netyčia sudaužyta, , , garantija, , yra, , jos nekeičia, , neremontuoja nes neremontuotina. reiškia nesinaudoju jokiu internetu, , , nutraukti negaliu, nes sutartis. bėda viena dar ir nevaikšto-kažkokiu būdu buvo įjungta papildoma paslauga, , , prisidėjo dar papildomi mokesčiai. salone tai buvo su tokiu skandalu išjungta, , , tik griežtai pareikalavus, , be to pareikalavau kad būtų išjungta/nutraukta sutartis jai pasibaigus tą pačią dieną ir valandą.. nieko panašaus, tai nebuvo padaryta ir sužinojau po dviejų savaičių po sutarties pasibaigimo termino.. bet ir tai, pareikalavus nutraukti, pasirodo kad reiks laukti iki mėnesio pabaigos, mat sutartis automatiškai tęsiama.. bl, gal aš prašiau? gal pasirašiau naują sutartį? absurdas, ,
'
Sveiki, Mečislovai,

susisiekėme su Jumis nurodytu el.pašto adresu. Laukiame Jūsų duomenų patikslinimo, kad galėtume pateikti atsakymą į užklausą.

Pagarbiai,
Jūsų Bitė

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą- Žaibišką spartą,- Didžiausią prekių pasiūlą- Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Vilniečių laukia atsinaujinę paplūdimiai
Vilniečių laukia atsinaujinę paplūdimiai 05-26 18:58
Nors oficialiai maudymosi sezonas prasidės birželio 1-ąją, gelbėtojai jau budi Vilniaus ežerų paplūdimiuose. Šį sezoną atnaujinti Valakupių, Žirmūnų, Salotės ir Žaliųjų ežerų paplūdimiai.
Kinijoje pristatomas menas iš Lietuvos
Kinijoje pristatomas menas iš Lietuvos 05-26 18:46
Penktadienį Kinijos nacionaliniame dailės muziejuje Pekine atidaryta pirmoji moderniojo ir šiuolaikinio Lietuvos meno paroda "Lietuvos menas: peizažinis mąstymas".
Uoste geležinkelį už 0,6 mln. Eur ties Geležinkelio tiesimo centras
Uoste geležinkelį už 0,6 mln. Eur ties Geležinkelio tiesimo centras 05-26 17:54
Antrinė AB "Lietuvos geležinkeliai" bendrovė UAB Geležinkelio tiesimo centras Klaipėdos jūrų uosto teritorijoje įrengs du naujus privažiavimo geležinkelio kelius.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Amazon.com 961,35 +1,45%
Twitter 18,61 +1,20%
NVIDIA 127,89 +1,10%
Nokia 6,17 +0,82%
AutoZone 680,72 -1,89%
General Electric 28,27 -2,08%
Goodyear 34,33 -2,78%
Macy's 23,61 -3,04%

Žaliavų kainos pasaulyje

Vištiena 130,70 +5,45%
Dujos (Rusijos) 5,18 +1,37%
Auksas 1266,88 +2,88%
Mediena 688,44 +2,37%
Kava 155,90 -2,19%
Anglis 90,69 +5,09%
Apelsinai 849,37 -7,80%
Ryžiai 374,50 +1,83%