VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Lukas 2017-03-27 22:00:35
Po naujų metų interneto sparta tiesiog pasibaisėtina. Sausio mėn darytas int.spartos testas rodė ~18mbps, na o dabar? 0.5mbps. Tai kame šaknys? Paskambinus konsultantai kalba saldžiai ir maloniai. Perėjau į Bitę iš Omnitel ir ką galiu pasakyti? Bitė nelabai ir tesirūpina savo klientais. Jei viskas ką man konsultantė gali pasakyti jog padengtumas mano srityje geras ir nežino kas kur ir kaip..Sakė, jog viską perduos savo technikams ir susisieks per 24h. Įdomu, ką pasakys..:)
Sveiki, Lukai,

susisiekėme su Jumis nurodytu el.pašto adresu. Laukiame Jūsų duomenų patikslinimo, jog galėtume patikrinti užregistruotos ryšio problemos sprendimo eigą. Lauksime Jūsų atsakymo.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Po naujų metų interneto sparta tiesiog pasibaisėtina. Sausio mėn darytas int.spartos testas rodė ~18mbps, na o dabar? 0.5mbps. Tai kame šaknys? Paskambinus konsultantai kalba saldžiai ir maloniai. Perėjau į Bitę iš Omnitel ir ką galiu pasakyti? Bitė nelabai ir tesirūpina savo klientais. Jei viskas ką man konsultantė gali pasakyti jog padengtumas mano srityje geras ir nežino kas kur ir kaip..Sakė, jog viską perduos savo technikams ir susisieks per 24h. Įdomu, ką pasakys..:)
Atsakyti
Mantas 2017-02-27 16:50:30
Man atrodo, kad kuo brangesnis planas, kad ir tarkim pas mane, viskas neribotai, taciau toks ispudis, kad nieko neturi. Ypac po Naujuju metu interneto greitis tragiskas, netgi net LTE, o 3G, senamiestyje neblogai buna, taciau kiti Vilniaus rajonai.... patyliu. Ikelsiu print screena, kaip kito interneto greitis. Vadinasi reikia naujo plano, viskas neribotai su labai daug ++++ :))) Zodziu jeigu per savaite tikrai niekas nesikeis, beliks tik Telia, nes kuo toliau, tuo dazniau tiek tele2, tiek bite neaisku kuo rupinasi, taciau jau pradeda nuvilti. Viduramziais karveliai greiciau skraide, nei dabartinis mobilus internetas :)
Pas mane tas pats nuo naujųjų metų, nors kai įsigijau "Neribota" interneta kur pasirodo ta riba yra iki 70GB (neapsigaukit zmones pas juos nera neriboto) greitis buvo apie 40-50 mbps. Dabar ypac vakare buna, kad ant marsrutizatoriaus vos viena padala greitis ivairiai apie 1-6 mbps, skambinta pora kartu, siusta screen, bet ju techniku nuomone viskas gerai :)
Atsakyti
Jonas 2017-03-09 11:35:55
Bitei nors sutartis be interneto 7eur x 12 men lygu 84 eur uz metus, tenka moketi 95 eur. Nes praejusiaisiais metais kovo pirma savaite skaiciavo proporcingai senuoju planu (t. y jei 6 eur planas ir xx ckaicius min, tai uz ta suma gauni tik 1/4 min kiekio, o vis kas daugiau moki papildomai), o kitas 3 sav. naujuoju planu. Dabar kovo 8 d. jau pereinant i kita operatoriu Bite skaiciuoja kad ju paslaugomis naudodotasi visa menesi, neskaciuoja kazkodel mokescio proporcingai uz viena savaite. Kodel reikia moketi uz nesutekta paslauga? Pasiskambinus 1501 numeriu viskas cia Bitei gerai ir teisingai. Butent tokia kompanijos politika ir strategija, bet tvirtinimai paslaugų teikimo sąlygose "mes esame sąžiningi su savo klientais" sudaro nemalonia situacija, kuri stabdys bet koki nora bendradarbiauti ateityje. Kodel reikia sumoketi isejimo mokesti? 12 metu buvusysis klientu.
Sveiki, Jonai,

Prašome susisiekti su mumis el. paštu bendraukime@bite.lt, kad galėtūme peržiūrėti jūsų situaciją.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Antanas 2017-03-20 12:37:46
Labai gaila, tačiau pasitikėjau BITĖS įmone ir stipriai nusvilau. Abonentas buvau jau ne vienerius metus, turėjau gerą plana, kur viskas neribojama ir įsigyjau telefoną iš jų salono su draudimu. Aparato kaina buvo atitinkamai didesnė negu galima būtų rasti kitur. Klaidingai pagalvojau, jog sumokėdamas daugiau atitinkamai gausiu aukštesnės kokybės paslaugas. O jei netyčia atsitiktų kokia nors bėda, ji bus išspręsta. Dėja telefoną pavogė, ištraukė iš kišenės. Žinoma toks įvykis nemalonus, pridarė problemų, bet bent jau per daug dėl aparato nepergyvenau, kadangi turėjau draudimą. Užregistravau įvykį policijoje, kaip priklauso. It tyčia, buvau konsultantės paklauses nuo ko draudimas apsaugo, kadangi jo įmoka buvo gana didelė 11 EUR/mėn. Ji patikino, jog telefoną sudaužius, netyčia numetus ant žemės, į vandenį arba kitaip jį praradus aparatas būtų sutvarkomas arba pakeičiamas nauju. Konkrečiai buvau paklausęs kas būtų, jeigu jį ištrauktų iš kišenės, kadangi jį visą laika ten nešioju ir man tai buvo aktualu, ji patikino, jog tokiu atveju draudimas galioja. Pasirodo tai toli gražu netiesa. Klaidą padariau, jog paprašiau konsultantės paaiškint kokios yra draudimo salygos ir kaip traktuoti tai, kas užrašyta. Vertėtų paminėti, jog, sutartį pasirašo BITĖS konsultantė, tačiau įvykus problemai, BITĖ už nieką neatsako ir su draudimu lieka nebesusijusi. Žino tik telefono numerį sekančios kompanijos, į kurią galima kreiptis. Teko bendraut su draudimą teikiančia bendrove, kuri akivaizdu jog yra nusiteikus bet kokia kaina pinigų neišmokėt. Keista, nes atsidarius BITĖS puslapį yra aiškiai parašyta, jog kišenvagystes atveju žala atlyginama. Kuomet tai iš tikro įvyko, dasikasęs iki draudimo bendrovės ir parašęs kelis laiškus gavau tokį atsakyma: "...žala neatlyginama jeigu įrenginys bus pavogtas iš Jūsų arba Jūsų šeimos narių, nebent buvo grasinama arba buvo naudojamas fizinis smurtas.". Taip išeitų, kuomet vogiamas telefonas, reikia paprašyti, kad "užvažiuotų" ir į akį, kitaip draudimas negalios. Taigi siūlau rimtai pasvarstyti prieš pasirašant sutartį su BITE ir įdėmiai įsiskaityti į sąlygas. Panašu, jog jeigu proga savo pasižadėjimo nevykdyti bus, BITĖ šia proga mielai pasinaudos. Teks paslaugų atsisakyti. Apmaudu.
Sveiki, Antanai,

apgailestaujame dėl nepalankios situacijos. Susisieksime su Jumis kontaktiniu el.paštu.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Labai gaila, tačiau pasitikėjau BITĖS įmone ir stipriai nusvilau. Abonentas buvau jau ne vienerius metus, turėjau gerą plana, kur viskas neribojama ir įsigyjau telefoną iš jų salono su draudimu. Aparato kaina buvo atitinkamai didesnė negu galima būtų rasti kitur. Klaidingai pagalvojau, jog sumokėdamas daugiau atitinkamai gausiu aukštesnės kokybės paslaugas. O jei netyčia atsitiktų kokia nors bėda, ji bus išspręsta. Dėja telefoną pavogė, ištraukė iš kišenės. Žinoma toks įvykis nemalonus, pridarė problemų, bet bent jau per daug dėl aparato nepergyvenau, kadangi turėjau draudimą. Užregistravau įvykį policijoje, kaip priklauso. It tyčia, buvau konsultantės paklauses nuo ko draudimas apsaugo, kadangi jo įmoka buvo gana didelė 11 EUR/mėn. Ji patikino, jog telefoną sudaužius, netyčia numetus ant žemės, į vandenį arba kitaip jį praradus aparatas būtų sutvarkomas arba pakeičiamas nauju. Konkrečiai buvau paklausęs kas būtų, jeigu jį ištrauktų iš kišenės, kadangi jį visą laika ten nešioju ir man tai buvo aktualu, ji patikino, jog tokiu atveju draudimas galioja. Pasirodo tai toli gražu netiesa. Klaidą padariau, jog paprašiau konsultantės paaiškint kokios yra draudimo salygos ir kaip traktuoti tai, kas užrašyta. Vertėtų paminėti, jog, sutartį pasirašo BITĖS konsultantė, tačiau įvykus problemai, BITĖ už nieką neatsako ir su draudimu lieka nebesusijusi. Žino tik telefono numerį sekančios kompanijos, į kurią galima kreiptis. Teko bendraut su draudimą teikiančia bendrove, kuri akivaizdu jog yra nusiteikus bet kokia kaina pinigų neišmokėt. Keista, nes atsidarius BITĖS puslapį yra aiškiai parašyta, jog kišenvagystes atveju žala atlyginama. Kuomet tai iš tikro įvyko, dasikasęs iki draudimo bendrovės ir parašęs kelis laiškus gavau tokį atsakyma: "...žala neatlyginama jeigu įrenginys bus pavogtas iš Jūsų arba Jūsų šeimos narių, nebent buvo grasinama arba buvo naudojamas fizinis smurtas.". Taip išeitų, kuomet vogiamas telefonas, reikia paprašyti, kad "užvažiuotų" ir į akį, kitaip draudimas negalios. Taigi siūlau rimtai pasvarstyti prieš pasirašant sutartį su BITE ir įdėmiai įsiskaityti į sąlygas. Panašu, jog jeigu proga savo pasižadėjimo nevykdyti bus, BITĖ šia proga mielai pasinaudos. Teks paslaugų atsisakyti. Apmaudu.
Atsakyti
J.T 2017-03-12 22:34:58
Gavau SMS žinutę, jog galiu atsiimti dovaną (automobilinis tel. laikiklis). Atėjau į BITĖ saloną prekybos centre MADA. Dėja man pasakė, jog negausiu šios dovanos, nes ne toks pasirinktas tel. planas. Labai esu pikta, nes kam tada siųsti žinutę? Pasitaisykite!
Laba diena,

tam, kad galėtume detaliai išsiaiškinti situaciją ir pateikti atsakymą, prašome parašyti mums el.paštu bendraukime@bite.lt ir nurodyti savo duomenis.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Rimantas 2017-03-12 17:21:10
Prašom pasiaiškinti, kaip galėjo nutikti taip, kad 87 metų pensininkas, kuris yra kurčias, grįžo iš Šiaulių Akropolio Bitės salono su pasirašyta sutartimi? Juo labiau, kad žmogus neseniai buvo grįžęs iš slaugos namų ir normaliai nesiorientuoja. Taip pat, jis buvo ir tebėra 15-20 metų bitės klientas, kuris kas mėnesį moka už abonementą. Dabar mokės už du abonementus. Žmogus grįžęs namo su sutartimi nesuvokė, kas įvyko. Šiaulių Akropolyje Bitės salono konsultantai yra be sąžinės jausmo ir sutartis įkiš bet kam. Ši sutartis yra neteisėta ir bus imtasi priemonių.
Laba diena,

tam, kad galėtume detaliai išsiaiškinti situaciją ir pateikti atsakymą, prašome parašyti mums el.paštu bendraukime@bite.lt ir nurodyti kliento duomenis.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Gavau SMS žinutę, jog galiu atsiimti dovaną (automobilinis tel. laikiklis). Atėjau į BITĖ saloną prekybos centre MADA. Dėja man pasakė, jog negausiu šios dovanos, nes ne toks pasirinktas tel. planas. Labai esu pikta, nes kam tada siųsti žinutę? Pasitaisykite!
Atsakyti
Prašom pasiaiškinti, kaip galėjo nutikti taip, kad 87 metų pensininkas, kuris yra kurčias, grįžo iš Šiaulių Akropolio Bitės salono su pasirašyta sutartimi? Juo labiau, kad žmogus neseniai buvo grįžęs iš slaugos namų ir normaliai nesiorientuoja. Taip pat, jis buvo ir tebėra 15-20 metų bitės klientas, kuris kas mėnesį moka už abonementą. Dabar mokės už du abonementus. Žmogus grįžęs namo su sutartimi nesuvokė, kas įvyko. Šiaulių Akropolyje Bitės salono konsultantai yra be sąžinės jausmo ir sutartis įkiš bet kam. Ši sutartis yra neteisėta ir bus imtasi priemonių.
Atsakyti
J.m. 2017-03-10 23:03:26
Tragiškas interneto greitis, gailiuosi, kad perėjau iš omnitel...
Laba diena,

parašykite mums savo tikslų adresą bei telefono numerį el.paštu bendraukime@bite.lt, patikrinsime situaciją dėl ryšio.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
J.m. 2017-03-10 23:03:26
Tragiškas interneto greitis, gailiuosi, kad perėjau iš omnitel...
Laba diena,

parašykite mums savo tikslų adresą bei telefono numerį el.paštu bendraukime@bite.lt, patikrinsime situaciją dėl ryšio.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Tragiškas interneto greitis, gailiuosi, kad perėjau iš omnitel...
Atsakyti
Jonas 2017-03-10 17:33:00
Žmona ilgą laiką buvo bitės klientė, nusprendė sau pasiimti planą su internetu, tai pat ir vaikui paimti. Suprantama bitė nieko nesugebėjo pasiūlyti, teko pereiti į tele-2, iš karto tą pačią dieną skambutis iš kažkokio mistinio "lojalių klientų" skyriaus, grįžkite, mes jums pasiūlysime geras sąlygas..ok pasiūlė, grįžom. Butume ir toliau naudojęsi, bet nusprendė daugiau gauti, paskambino vadybininkas po keliu mėn, ir ĮPIRŠO žmonai tik "truputi brangiau" planą, žmona per daug neskaičiusi pasirašė, ko pasekoje gavosi visi 17, 5 eurų per mėnesį (pabrango 7 eurais vietoje žadėtų 2). Skambinome, rašėme į tą patį čia "bendraukime" bitės paštą - gražinkite prašome buvusią sutartį, jus mus suklaidinote - o atsakymas buvo tas pats, nieko padėti negalime, sutartį pasirašėte, galite keisti tik į tai kas yra šiai dienai siūloma. Nu ką darysi, teko pereiti vėl į tą pačia tele-2. Ir ką manote, vėl atsirado "lojelių klientų" skyriaus vadybininkė ir vilioja atgal. Sakome ne, ačiū, suteikėme jums 2 kartus šansą, 3 nebus.
Moralė - kodėl reikia trinktelėti durimis, kad su tavim kažkas pradėtu kalbėtis? Manau reikės ir tevus, ir uošvius iš bitės iškeldinti. Norėjo pasipinigauti, liks prie suskilusios geldos.
Laba diena, Jonai,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir pastabas. Ar galite nurodyti savo numerį el.paštu bendraukime@bite.lt, kad galėtume išsamiau išsiaiškinti situaciją ir pateikti atsakymą?

Pagarbiai,

BITĖ
Atsakyti
Žmona ilgą laiką buvo bitės klientė, nusprendė sau pasiimti planą su internetu, tai pat ir vaikui paimti. Suprantama bitė nieko nesugebėjo pasiūlyti, teko pereiti į tele-2, iš karto tą pačią dieną skambutis iš kažkokio mistinio "lojalių klientų" skyriaus, grįžkite, mes jums pasiūlysime geras sąlygas..ok pasiūlė, grįžom. Butume ir toliau naudojęsi, bet nusprendė daugiau gauti, paskambino vadybininkas po keliu mėn, ir ĮPIRŠO žmonai tik "truputi brangiau" planą, žmona per daug neskaičiusi pasirašė, ko pasekoje gavosi visi 17, 5 eurų per mėnesį (pabrango 7 eurais vietoje žadėtų 2). Skambinome, rašėme į tą patį čia "bendraukime" bitės paštą - gražinkite prašome buvusią sutartį, jus mus suklaidinote - o atsakymas buvo tas pats, nieko padėti negalime, sutartį pasirašėte, galite keisti tik į tai kas yra šiai dienai siūloma. Nu ką darysi, teko pereiti vėl į tą pačia tele-2. Ir ką manote, vėl atsirado "lojelių klientų" skyriaus vadybininkė ir vilioja atgal. Sakome ne, ačiū, suteikėme jums 2 kartus šansą, 3 nebus.
Moralė - kodėl reikia trinktelėti durimis, kad su tavim kažkas pradėtu kalbėtis? Manau reikės ir tevus, ir uošvius iš bitės iškeldinti. Norėjo pasipinigauti, liks prie suskilusios geldos.
Atsakyti
Jonas 2017-03-09 11:35:55
Bitei nors sutartis be interneto 7eur x 12 men lygu 84 eur uz metus, tenka moketi 95 eur. Nes praejusiaisiais metais kovo pirma savaite skaiciavo proporcingai senuoju planu (t. y jei 6 eur planas ir xx ckaicius min, tai uz ta suma gauni tik 1/4 min kiekio, o vis kas daugiau moki papildomai), o kitas 3 sav. naujuoju planu. Dabar kovo 8 d. jau pereinant i kita operatoriu Bite skaiciuoja kad ju paslaugomis naudodotasi visa menesi, neskaciuoja kazkodel mokescio proporcingai uz viena savaite. Kodel reikia moketi uz nesutekta paslauga? Pasiskambinus 1501 numeriu viskas cia Bitei gerai ir teisingai. Butent tokia kompanijos politika ir strategija, bet tvirtinimai paslaugų teikimo sąlygose "mes esame sąžiningi su savo klientais" sudaro nemalonia situacija, kuri stabdys bet koki nora bendradarbiauti ateityje. Kodel reikia sumoketi isejimo mokesti? 12 metu buvusysis klientu.
Laba diena, Jonai,

dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir pastabas. Ar galite nurodyti savo numerį el.paštu bendraukime@bite.lt, kad galėtume išsamiau išsiaiškinti situaciją?

Pagarbiai,

BITĖ
Atsakyti
Bitei nors sutartis be interneto 7eur x 12 men lygu 84 eur uz metus, tenka moketi 95 eur. Nes praejusiaisiais metais kovo pirma savaite skaiciavo proporcingai senuoju planu (t. y jei 6 eur planas ir xx ckaicius min, tai uz ta suma gauni tik 1/4 min kiekio, o vis kas daugiau moki papildomai), o kitas 3 sav. naujuoju planu. Dabar kovo 8 d. jau pereinant i kita operatoriu Bite skaiciuoja kad ju paslaugomis naudodotasi visa menesi, neskaciuoja kazkodel mokescio proporcingai uz viena savaite. Kodel reikia moketi uz nesutekta paslauga? Pasiskambinus 1501 numeriu viskas cia Bitei gerai ir teisingai. Butent tokia kompanijos politika ir strategija, bet tvirtinimai paslaugų teikimo sąlygose "mes esame sąžiningi su savo klientais" sudaro nemalonia situacija, kuri stabdys bet koki nora bendradarbiauti ateityje. Kodel reikia sumoketi isejimo mokesti? 12 metu buvusysis klientu.
Atsakyti
Nester 2017-03-06 21:38:56
Jau visa savaite man siuntos neatveza, kelinta diena skambinu sako kad perskambins ir vistiek neskambina.Jie yra labai neatsakingi darbuotojai.Buvo siunta atvezta bet vistiek neatidave ir priezasties nepasake ir taip jau 2 kartus.
Sveiki,

atsiprašome už nepatogumus. Prašome susisiekti su mumis 1501 arba bendraukime@bite.lt, kad galėtume išspręsti Jūsų klausimą.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Paulius 2017-03-03 11:00:27
Jokiom įmonėm nerekomenduoju bitės, paskui neįmanoma atsisakyti paslaugų, iš jos išeiti, tris mėnesius apgaudinėja, atseit jas panaikina, paskui vėl sąskaita ateina su jom ir šimtus eurų turi mokėti už nieką. Nelįskit į bitę, paskui nepaleis, apgaudinės.
Sveiki, Pauliau,

apgailestaujame dėl nepatogumų. Norėtume išnagrinėti situaciją detaliau, todėl prašome atsiųsti mums savo įmonės duomenis bendraukime@bite.lt el.paštu.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Arminas 2017-03-02 12:25:06
Skūdžiuosi jūsų ryšiu, gyvenu Ramygaloje, ir jau 10 metų būtent mano gatvėje labas/bitės ryšys yra 0 duok dieve vaikštant po kambarį atsiranda viena padala.Norėčiau, kad šita problemą išsprestumėte atsibodo sedėti be ryšio. Ne aš vienas skundžiuosi tuo tad prašau patikrinkite ir panaikinkite šitą problemą.
Laba diena, Arminai,

parašykite mums savo tikslų adresą bei telefono numerį el.paštu bendraukime@bite.lt, patikrinsime situaciją dėl ryšio.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Jau visa savaite man siuntos neatveza, kelinta diena skambinu sako kad perskambins ir vistiek neskambina.Jie yra labai neatsakingi darbuotojai.Buvo siunta atvezta bet vistiek neatidave ir priezasties nepasake ir taip jau 2 kartus.
Atsakyti
Jokiom įmonėm nerekomenduoju bitės, paskui neįmanoma atsisakyti paslaugų, iš jos išeiti, tris mėnesius apgaudinėja, atseit jas panaikina, paskui vėl sąskaita ateina su jom ir šimtus eurų turi mokėti už nieką. Nelįskit į bitę, paskui nepaleis, apgaudinės.
Atsakyti
Skūdžiuosi jūsų ryšiu, gyvenu Ramygaloje, ir jau 10 metų būtent mano gatvėje labas/bitės ryšys yra 0 duok dieve vaikštant po kambarį atsiranda viena padala.Norėčiau, kad šita problemą išsprestumėte atsibodo sedėti be ryšio. Ne aš vienas skundžiuosi tuo tad prašau patikrinkite ir panaikinkite šitą problemą.
Atsakyti
Tomas 2016-09-13 18:30:20
As su bite jau seniai. Pernai pasiemiau nauja telefona lg g4 prie jo nusipirkau ir draudima aisku ir garantinis buvo. Po metu jis man nebeisijunge as paskambinau pasakiau kad turiu ir draudima ir garantini ka darom man pasake kad atnesciau i bites salona taisymui.sake kad jei garantinis tai taisys garantinis jei draudimas tai taisys draudimas palikau as ji. Po dvieju savaiciu mttc pareiske kad garantinis negalioja nes yra ant korpuso pazeidimu tie pazeidimai tai yra ibrezimai. Jie skambina man sako remontuosim tik jai as apmokesiu remonta 190€ sakau turiu draudima sako reik zalos kodo gerai skambinu i bte ten man zalos kodo jau nebeduoda nes per velai registruoju ir nezinau tikslios priezasties del ko telefonas sugedo skambinu i mttc klausiu del ko jis sugedo sako kad gal buvo nukrites ar sutrenktas vel rasau i bite kad jis buvo nukrites ar sutrenktas bet draudima vistiek atmeta. Tada pradedu ieskoti informacijos intrnete pasirodo kad visi pirmieji lg g4 yra su defektu pagrindines plokstes (boot loop vadinas kai telefonas neuzsikrauna pilnai) ir lg pats tai pripazino. Skambinu i lg centra ten pasako kad tokiu gedimu yra bet matai mano kitoks gedimas greiciausiai nors mttc parase kad reik keisti pagrindine plokste. Niekas man jo netaiso ir nesiruosia taisyti. Esme tokia as perku telefona su visom garantijom bet turiu pats ieskoti kas ji taisys susirasinejau 2 menesius su visais is eiles vieni ant kitu varo ir tiek jai bite parduoda telefonus tai as tureciau atnesti jiems ir jie turetu tuo telefonu rupintis as esu tik klientas kuris perka telefona Vakar paskambinus i bite ir nutraukus draudima as ju paklausiau kodel nebeprekiauja lg g4 pasake kad jau senas modelis kai paklausiau kodel visdar prekiauja lg g3 jau tada neturejo ka pasakyti. Tai dabar likau su neveikenciu telefonu ir dar metus turesiu moketi uz ji. Jeigu turi draudima tai kai telefonas sugenda reik ji mest i zeme ir iskarto sakyti kad netycia sugedo tada gal ji ir taisys nes kitaip garantinis prisikabins prie ko nors ir bus viskas telefono nieks netaisys. Jeigu yra gamyklinis brokas as manau kad ji turi taisyti net gaunas kad cia tik mano nuomone. Susimokesiu pinigus uz sugedusi telefona ir tikrai iseisiu is bites
Butent taip ir yra.
Atsakyti
Mantas 2017-02-27 16:50:30
Man atrodo, kad kuo brangesnis planas, kad ir tarkim pas mane, viskas neribotai, taciau toks ispudis, kad nieko neturi. Ypac po Naujuju metu interneto greitis tragiskas, netgi net LTE, o 3G, senamiestyje neblogai buna, taciau kiti Vilniaus rajonai.... patyliu. Ikelsiu print screena, kaip kito interneto greitis. Vadinasi reikia naujo plano, viskas neribotai su labai daug ++++ :))) Zodziu jeigu per savaite tikrai niekas nesikeis, beliks tik Telia, nes kuo toliau, tuo dazniau tiek tele2, tiek bite neaisku kuo rupinasi, taciau jau pradeda nuvilti. Viduramziais karveliai greiciau skraide, nei dabartinis mobilus internetas :)
Sveiki, Mantai,

Parašykite mums bendraukime@bite.lt savo adresą, kur naudojatės paslaugomis, bei savo telefono numerį. Patikrinsime situaciją su ryšiu.

Iš anksto dėkojame.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Man atrodo, kad kuo brangesnis planas, kad ir tarkim pas mane, viskas neribotai, taciau toks ispudis, kad nieko neturi. Ypac po Naujuju metu interneto greitis tragiskas, netgi net LTE, o 3G, senamiestyje neblogai buna, taciau kiti Vilniaus rajonai.... patyliu. Ikelsiu print screena, kaip kito interneto greitis. Vadinasi reikia naujo plano, viskas neribotai su labai daug ++++ :))) Zodziu jeigu per savaite tikrai niekas nesikeis, beliks tik Telia, nes kuo toliau, tuo dazniau tiek tele2, tiek bite neaisku kuo rupinasi, taciau jau pradeda nuvilti. Viduramziais karveliai greiciau skraide, nei dabartinis mobilus internetas :)
Atsakyti
deividas 2017-02-26 20:59:07
Šiandien užsukęs į Bites saloną kuris yra Jonavoje Plento gatvėje Maxima patalpose, buvau šokiruotas ten dirbančios konsultantės aptarnavimu.Aš ir mano šeima esame gana seni Bites kIientai, todėl užėjau sužinoti apie neribotus interneto planus, bet konsultantė man pasiūlė manęs nedominančius planus ir įrenginius. Kai aš paprašiau, kad manęs išklausytų ko man reikia ir tada informuotu, ar man gali padėti. Konsultantė atsakė, kad jei liko iki darbo pabaigos devynios minutes ir ji nėra psichologė, kad galėtų mane išklausyti. Neturėjau ką daugiau pasakyti ir išeidamas pasakiau, kad skųsiuosi jos tokiu elgesiu, bet buvau patikintas, kad to daryti nereikia, nes Bites salonuose pokalbiai yra įrašomi kas taip pat labai nustebino, ar galima tai daryti be mano sutikimo? Ar gali dirbti toks žmogus kuris visiškai neįsiklauso į kliento poreikius ir taip nemandagiai bendrauja. Teks kreiptis į kitą operatorių, kuris sugebės mane išklausyti.
Sveiki, Deividai.

dėkojame už pasidalintą informaciją. Norime detaliau išnagrinėti šią situaciją ir susisiekti su jumis. Prašome persiųsti šį komentarą el.paštu bendraukime@bite.lt, kartu nurodant savo kontaktinius duomenis.

Iš anksto dėkojame.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Karolina 2017-02-26 13:24:39
Pasikeičiau kortelę, kad gaudytų 4G internetą, pasigailėjau, internetas lėtas, kaip kada išvis nieko neina naršyti, ir nesvarbu kokiam mieste bebūtum, ryšys taip pat neperkopia dviejų padalų. Ir dar mokėjau 5e už kortelę, absurdas, senoji kortelė ryšį gaudė gerai, ir internetas buvo normalus, galvojau bus geresnis, o pasirodo dar praščiau nei buvo, teks keisti operatorių.
Sveiki, Karolina,

norime detaliau išsiaiškinti Jūsų situaciją, todėl prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt. Laiške nurodykite savo naudojamą numerį, telefono modelį ir tikslų adresą, kur naudojatės paslaugomis.

Iš anksto dėkojame.

Pagarbiai,
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Šiandien užsukęs į Bites saloną kuris yra Jonavoje Plento gatvėje Maxima patalpose, buvau šokiruotas ten dirbančios konsultantės aptarnavimu.Aš ir mano šeima esame gana seni Bites kIientai, todėl užėjau sužinoti apie neribotus interneto planus, bet konsultantė man pasiūlė manęs nedominančius planus ir įrenginius. Kai aš paprašiau, kad manęs išklausytų ko man reikia ir tada informuotu, ar man gali padėti. Konsultantė atsakė, kad jei liko iki darbo pabaigos devynios minutes ir ji nėra psichologė, kad galėtų mane išklausyti. Neturėjau ką daugiau pasakyti ir išeidamas pasakiau, kad skųsiuosi jos tokiu elgesiu, bet buvau patikintas, kad to daryti nereikia, nes Bites salonuose pokalbiai yra įrašomi kas taip pat labai nustebino, ar galima tai daryti be mano sutikimo? Ar gali dirbti toks žmogus kuris visiškai neįsiklauso į kliento poreikius ir taip nemandagiai bendrauja. Teks kreiptis į kitą operatorių, kuris sugebės mane išklausyti.
Atsakyti
Pasikeičiau kortelę, kad gaudytų 4G internetą, pasigailėjau, internetas lėtas, kaip kada išvis nieko neina naršyti, ir nesvarbu kokiam mieste bebūtum, ryšys taip pat neperkopia dviejų padalų. Ir dar mokėjau 5e už kortelę, absurdas, senoji kortelė ryšį gaudė gerai, ir internetas buvo normalus, galvojau bus geresnis, o pasirodo dar praščiau nei buvo, teks keisti operatorių.
Atsakyti
Karina 2017-02-21 16:39:08
Nupirkome iphone 7 su garantija aisku, praejo menuo, jis pareikalavo kad prijungtume prie itunes, su iphone taip nutinka, pagal garantija nuneseme i salona, daveme technikui, jis paake, kad sutvarkys per 30min, kai atejome atsiimti telefona, jia mums ji grazino uzblokota, (uzblokavo ji pats technikas) ka daryti toliau?! NIEKAS mums nepadejo, sake patiems skambinti i apple, ir jie atblokos, apple reikia skabinti, ir kalbeti TIK anglu kalba, as tarkim nemoku kalbeti angliskai, o tai vienintele iseitis, ka daryti? DARIKITE KA NORITE kaip sakant
telefonas nupirktas ir praejo menuo, garantija yra, kodel mums niekas nepadejo?
kita diena mes vel atneseme ji, ir tiesiog atidavem, pasakeme, kad mes nieko negalime padaryti, tegul siuncia pagal garantini, telefona prieme, praejo savaite, mes buvome kaip tik panoramoj ir uzejome i bite, patikrinti kad jau pataise, mums sako, - aj tai jusu telefonas jau 3 dienas guli, mes gavome pranesima, kad pagal garantija jie nepatraisys
O PASKAMBINTI, PRANESTI?! kodel as turiu vazineti ir pati teirautis ???
galu galais vadibininke paskambino ir angliskai pakalbejo, galu gale atblokavo ta telefona,.
bet kad atsiustu is KAUNO? kodel jis kaune ir ka jis ten veikia? niekas nepaprase, galu galais telefono nemateme MENESI!!! teko patiems ieskoti garantinio numeri, skambinti ir maldauti, kad isiustu atgal i vilniu...
be to ! PAKAITINIO TELEFONO MUMS NEDAVE, PASAKE KAD NETURI.
AS VOS ISPRASIAU TRAFARETA KORTELEJ I SENA IDETI
vienu zodziu, ka as noriu pasakyti, kad servisas SUDINIAUSIAS PASAULY!
tokio aptarnavimo nemaciau niekada gyvenime.
Sveiki, Karina,

Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos. Parašykite mums bendraukime@bite.lt savo kontaktus, kad galėtume su Jumis susisiekti.

Pagarbiai
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Karina 2017-02-21 16:39:08
Nupirkome iphone 7 su garantija aisku, praejo menuo, jis pareikalavo kad prijungtume prie itunes, su iphone taip nutinka, pagal garantija nuneseme i salona, daveme technikui, jis paake, kad sutvarkys per 30min, kai atejome atsiimti telefona, jia mums ji grazino uzblokota, (uzblokavo ji pats technikas) ka daryti toliau?! NIEKAS mums nepadejo, sake patiems skambinti i apple, ir jie atblokos, apple reikia skabinti, ir kalbeti TIK anglu kalba, as tarkim nemoku kalbeti angliskai, o tai vienintele iseitis, ka daryti? DARIKITE KA NORITE kaip sakant
telefonas nupirktas ir praejo menuo, garantija yra, kodel mums niekas nepadejo?
kita diena mes vel atneseme ji, ir tiesiog atidavem, pasakeme, kad mes nieko negalime padaryti, tegul siuncia pagal garantini, telefona prieme, praejo savaite, mes buvome kaip tik panoramoj ir uzejome i bite, patikrinti kad jau pataise, mums sako, - aj tai jusu telefonas jau 3 dienas guli, mes gavome pranesima, kad pagal garantija jie nepatraisys
O PASKAMBINTI, PRANESTI?! kodel as turiu vazineti ir pati teirautis ???
galu galais vadibininke paskambino ir angliskai pakalbejo, galu gale atblokavo ta telefona,.
bet kad atsiustu is KAUNO? kodel jis kaune ir ka jis ten veikia? niekas nepaprase, galu galais telefono nemateme MENESI!!! teko patiems ieskoti garantinio numeri, skambinti ir maldauti, kad isiustu atgal i vilniu...
be to ! PAKAITINIO TELEFONO MUMS NEDAVE, PASAKE KAD NETURI.
AS VOS ISPRASIAU TRAFARETA KORTELEJ I SENA IDETI
vienu zodziu, ka as noriu pasakyti, kad servisas SUDINIAUSIAS PASAULY!
tokio aptarnavimo nemaciau niekada gyvenime.
turiu 16 numeriu bitej, sia savaite butinai ieskosiu pasiulymo kitoj imonej
ispudys liko pats nemaloniausias
Atsakyti
Nupirkome iphone 7 su garantija aisku, praejo menuo, jis pareikalavo kad prijungtume prie itunes, su iphone taip nutinka, pagal garantija nuneseme i salona, daveme technikui, jis paake, kad sutvarkys per 30min, kai atejome atsiimti telefona, jia mums ji grazino uzblokota, (uzblokavo ji pats technikas) ka daryti toliau?! NIEKAS mums nepadejo, sake patiems skambinti i apple, ir jie atblokos, apple reikia skabinti, ir kalbeti TIK anglu kalba, as tarkim nemoku kalbeti angliskai, o tai vienintele iseitis, ka daryti? DARIKITE KA NORITE kaip sakant
telefonas nupirktas ir praejo menuo, garantija yra, kodel mums niekas nepadejo?
kita diena mes vel atneseme ji, ir tiesiog atidavem, pasakeme, kad mes nieko negalime padaryti, tegul siuncia pagal garantini, telefona prieme, praejo savaite, mes buvome kaip tik panoramoj ir uzejome i bite, patikrinti kad jau pataise, mums sako, - aj tai jusu telefonas jau 3 dienas guli, mes gavome pranesima, kad pagal garantija jie nepatraisys
O PASKAMBINTI, PRANESTI?! kodel as turiu vazineti ir pati teirautis ???
galu galais vadibininke paskambino ir angliskai pakalbejo, galu gale atblokavo ta telefona,.
bet kad atsiustu is KAUNO? kodel jis kaune ir ka jis ten veikia? niekas nepaprase, galu galais telefono nemateme MENESI!!! teko patiems ieskoti garantinio numeri, skambinti ir maldauti, kad isiustu atgal i vilniu...
be to ! PAKAITINIO TELEFONO MUMS NEDAVE, PASAKE KAD NETURI.
AS VOS ISPRASIAU TRAFARETA KORTELEJ I SENA IDETI
vienu zodziu, ka as noriu pasakyti, kad servisas SUDINIAUSIAS PASAULY!
tokio aptarnavimo nemaciau niekada gyvenime.
Atsakyti
Marius 2017-02-19 18:22:10
Internetas Šiaulių raj. ir Šiaulių mieste klaikus... kam išvis teikia tokias paslaugas? Siūlau atnaujinti įrangą arba teisingai informuoti klientus, kad internetas kaip prieš 5 metus buvo taip ir yra.
Sveiki, Mariau.

Norime detaliau išsiaiškinti Jūsų situaciją, todėl prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt. Laiške nurodykite savo naudojamą numerį ir tikslų adresą, kur naudojatės paslaugomis.

Iš anksto dėkojame.
Atsakyti
Laba diena,
Aš, Vidmantas Kasperaitis, UAB'RAFRANKA' Direktorius, noriu susisiekti su Jūsų įmonės Vadovu išspręsti, mano įmoneje per,
Jūsų aplaiduma, susidariusią rimtą problemą.Kadangi, Jūsų darbuotuojai piktybiškai vilkina ir igoruoai mano pagrįstas pretenzijas, todel norečiau kalbeti su vadovu.
Pagarbiai
Lauksiu Jūsų skambučio.
Atsakyti
Internetas Šiaulių raj. ir Šiaulių mieste klaikus... kam išvis teikia tokias paslaugas? Siūlau atnaujinti įrangą arba teisingai informuoti klientus, kad internetas kaip prieš 5 metus buvo taip ir yra.
Atsakyti
pries 5-8 metus bite buvo geriausia rysio kompanija, o db tapo pacia prasciausia. prastas rysys, tragiskas internetas, brangiausi planai. nusiris greit kaip kazkada omnitelis. niekada nemaniau kad tai pasakysiu-omnitelis prasiciuchino pagaliau. paemiau ezio kortas-liuks rysys, neto greitis pasaka ir planai dugmaz normoj. ir dar yra naktinis netas terabajtas uz <eura. zodziu kas dar nesinaudoja bites paslaugomis-ir nepradekite, nes nusivilsite
Atsakyti
Roma 2017-02-17 09:00:22
Truputi permeciau akimis komentarus... tobulai atitinkantis tikrove komentaras:
'Todel nuosirdziai rekomenduoju NEKLAUSYKITE KA zada Bites vadybininkai, skaitykite sutartis ir tikrinkite saskaitas fakturas, nes priesingu atveju tikrai nustebsite matydami saskaitas.'
Mano mama ikliuvo i tokia situacija... ir db sekmingai mokes tris metus beveik 30 euru siekiancias imokas uz paslaugas, kuriomis netgi nesinaudoja :) Tobulai pasinaudota vyresnio amziaus zmogumi. Saunuoliai!
Laba diena, Roma,

dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.

Norime detaliau išsiaiškinti Jūsų situaciją, todėl prašome susisiekite su mumis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt arba paskambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (Bitės klientams), skambinant iš kito tinkle - +370 699 23 230 (skambučio kaina kaip į Bitės tinklą).

Pagarbiai
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Truputi permeciau akimis komentarus... tobulai atitinkantis tikrove komentaras:
'Todel nuosirdziai rekomenduoju NEKLAUSYKITE KA zada Bites vadybininkai, skaitykite sutartis ir tikrinkite saskaitas fakturas, nes priesingu atveju tikrai nustebsite matydami saskaitas.'
Mano mama ikliuvo i tokia situacija... ir db sekmingai mokes tris metus beveik 30 euru siekiancias imokas uz paslaugas, kuriomis netgi nesinaudoja :) Tobulai pasinaudota vyresnio amziaus zmogumi. Saunuoliai!
Atsakyti
Nuėjus pasikeisti sim korteles pradeda siulyti isigyti plansetini, nesiojama kompiuterį su internetu ir 36men sutartimi
Atsakyti
Šiandien Kauno Akropolio Bitėje buvau aptarnautas darbuotojos Gretos. Puikus aptarnavimas: darbuotoja stengėsi viską paaiškinti, maloniai bendravo ir greitai aptarnavo. Ačiū!
Atsakyti
Labai nusivylęs jūsų internetiniu ryšiu. Arba pradekit jį tvarkyti arba prarasite klientus. Buvot geri prieš 10 metų
Atsakyti
lg 2017-02-02 20:40:48
Zmogau, padek, kur oficialiai lg pripazino del savo broko?
http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/ cia gali asiskaityti
Atsakyti
Tadas 2016-09-26 17:26:51
2016.06.26d. Pristačiau mobilųjį telefoną į UAB „Bitė Lietuva“ įmonės saloną įsikūrusį "RYO" prekybos centre Panevėžio mieste, kadangi neveikė telefono kamera, buvo įvairios krovimo problemos, telefonas dažnai neįsijungdavo. Jų įmonės darbuotojas užregistravo įrenginį garantiniam remontui, nors asmeniškai aš klausiau galbūt reikėtų registruoti kaip draudiminį įvykį. Tačiau Jų darbuotojas užregistravo kaip garantinį remontą, kadangi pasak jo nebuvo jokio įvykio ir mobilųjį telefoną remontuos kaip garantinį gedimą. 2016m. liepos 12d. 15val.31min telf.nr. +37065903749 su manimi susisiekė garantinio remonto atstovė ir informavo, kad mano mob. tel. Samsung Galaxy S5 (SM-G900F/G901F) White, negali būti taisomas garantinėmis sąlygomis, kadangi įrenginyje rasti drėgmės pažeidimai. Man paklausus kam tada deklaruojama, kad būtent šis telefono modelis turi IP67 sertifikatą, kuris būtent ir nurodo, kad įrenginys yra atsparus drėgmei, atstovė pasimetė ir negalėjo atsakyti į mano klausimą. Tada paklausė ar telefonas draustas, kadangi jis draustas, įrenginį perkant UAB „Bitė Lietuva“ salone, atstovė nurodė užregistruoti žalą ir tada įrenginį remontuos kaip draudiminį. Žalą užregistravau ir 2016m. liepos 14d. iš UAB „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės vadybininkės gavau atsakymą, kad mano reikalavimas neatitinka minėtų nuostatų ir sąlygų, kad žala būtų užregistruota, nors draudimo polise aiškiai parašyta kad draudžiama nuo skysčio/vandens padarytos žalos. Įrenginys turi IP67 sertifikatą dėl atsparumo drėgmei bei dulkėms. Telefonas neturėjo jokio kontakto su skysčiais ar vandeniu. Taip pat labai įdomi situacija, kodėl 2016.06.30d. iš UAB „Bitė Lietuva“ mano įsigytą įrenginį gavęs MTTC technikas nepastebėjo tada padaryto drėgmės pažeidimo, o išsiuntė įrenginį į Lenkijos valstybės remonto centrą. UAB „Bitė Lietuva“ taip pat teigė, kad įrenginys negali būti remontuojamas kaip draudiminis, kadangi neužregistravau žalos per 48 valandas, tačiau aš to padaryti negalėjau nes jokios žalos nebuvo, o tokiais veiksmais būčiau pateikęs melagingą informaciją. Man atsisakius sumokėti už remontą, įrenginį man sugražino neremontuotą, prieš kelias dienas jis iš viso nustojo funkcionuoti. Į UAB „Bitė Lietuva“ atstovus įrenginiui išvis nebeveikiant nesikreipiau, kadangi jie vis tiek deklaruos prieš tai nustatytą drėgmės pažeidimą ir įrenginio neremontuos. Įrenginiui tinkamai neveikiant toliau mokėjau jo draudimą ir abonentinį mokestį už UAB „Bitė Lietuva“ suteiktas paslaugas ir už viską moku iki šiol. Kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą...
Zmogau, padek, kur oficialiai lg pripazino del savo broko?
Atsakyti
Atsiliepimas skirtas Bite's salonui esančiam Alytuje Vilniaus gatvėje.

Rašau už savo tėvus ir noriu pasakyti, kad net jei žmogus yra vyresnio amžiaus ir neturi žalio supratimo apie išmaniąsias technologijas tai dar nereiškia, kad galima jį mulkinti, su juo nesiskaityti, ir besąlygiškai stengtis išpešti iš jo kuo daugiau naudos. Būtų malonu jei įsisavintumėte, kad ir vyresnio amžiaus žmonės taip pat yra jūsų klientai ir jau vien dėl to turite elgtis pagarbiai ir negana to paaiškinti jiems ir atsakyti net į pačius kvailiausius klausimus.

Šaunu, kad dabar vyrauja laukinis kapitalizmas, bet ir moralės pamiršti nevalia.
Atsakyti
Čia visiems, kas rašo blogus atsiliepimus ir dar rašys. Jūs pažiūrėkite į šios įmonės apyvartą. Realiai jiems nesvarbu, ką jūs ten galvojat. Viskas normaliai.))
Atsakyti
2016/01/15 pirkau telefona Klaipedoje Bites salone Samsung Galaxy J3. Pardaveja patikrino tik baterijas ir pasake, kad telefonas veikia.Telefona pirkau naudojimuisi uzsienyje, todel namuose idejau Danijos Lebara operatoriaus kortele. Kaip ir viskas buvo gerai, rode kontaktuose visus telefono Nr. Skambinti nebandziau. Sekanti ryta telefone buvo uzrasas "Idekite Sim kortele ". Idejau kortele i pries tai naudota telefona ir taip pat pamaciau ta pati uzrasa ir kontaktuose telefone neliko adresatu. Zodziu likau be kontaktu ir su neveikiancia Lebara kortele. Nuvykus i Bites salona Mazeikiuose, nes gyvename tame mieste, buvo paaiskinta, kad pirmiausia reikejo ideti Lietuvos operatoriu kortele, o tik po to Uzsienio....taip ir padariau grizusi namo....po paros vyras nusprende ideti savo Uzsienio operatoriaus kortele....viskas pasikartojo taip pat- vyras irgi liko be kontaktu ir su neveikiancia Lebara kortele... as jau nekalbu apie patirta soka.....nusprendeme bent jau atgauti pinigus, t.y. grazinti telefona, nes telefonas nepriima kitos salies korteliu, nors ant dezutes anglu kalba uzrasyta "european sim card only". Mazeikiuose Bites salone atsisake grazinti pinigus uz telefona, nes Bites technikai pasake, kad telefonas yra geras, cia kaltos korteles. Tik neaisku kokiu budu jie nustate, kad telefonas geras jo net nemate. Paklausus ar jie zino apie Valstybine vartotoju teisiu apsauga, gavau atsakyma, kad jie NIEKADA NEGRAZINA PINIGU UZ PIRKINI, IR JEI PREKE SUGEDUSI SIUNCIA TAISYTI....Reikia gerai pamastyti pries renkantis BITE LIETUVA paslaugas.
Atsakyti
Sveiki,
Atsisakau bitės tinklo (labas) paslaugų, dėl automatinio planų pratesimo, ypatingai interneto automatinio pratęsinėjimo, kai man to, net nereikia, automatiškai aktyvuojasi nereikalingi planai ir nuskaitomos pinigų sumos nuo tavo tel. saskaitos. Tiesiog jau atsibodo tokie dalykai ://
Atsakyti
jau du menesiai Biteje pardavynejamas prekyboje dar nepasirodes "Huawei Mate 9", uz 799 eur (!). visur rasoma ir teigiama jog pristatys per 1-2 dienas, taciau tai melas. Sio telefono Lietuvoje nera, kaip ir konkrecios datos kada pasirodys.
paklausus kada kompanija realiai tures viename ju salonu ir butu galimja apziureti, mano IP adresas komentarams buvo uzblokuotas.

a*******i ir spekuliantai, ne kitaip. bukite atsargus..

niekaip nesuprantu kaip lig siol ju niekas nenubaudzia. prekiauti fiktyviais produktais - tai juk grubus vartotoju teisiu pazeidimas..
Atsakyti
kodel pastoviai neteisingai apskaiciuotas mokestis, telefonas beveik nenaudojamas, o jus vis po du aurus didinat, uzknisot juodai.

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą- Žaibišką spartą,- Didžiausią prekių pasiūlą- Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PVM sąskaitas VMI galima bus pateikti automatiškai
PVM sąskaitas VMI galima bus pateikti automatiškai 03-30 11:27
Nuo šiol PVM sąskaitų faktūrų duomenis bus galima teikti automatiniu būdu, o įmonių atstovai galės lengviau valdyti ir filtruoti gaunamus pranešimus iš i.MAS.
"MG Baltic" dėl Vasario 16-osios akto: įsipareigojimai bus įvykdyti
"MG Baltic" dėl Vasario 16-osios akto: įsipareigojimai bus įvykdyti 03-30 11:04
Trečiadienį paskelbta žinia, kad Berlyno archyvuose surastas 1918 m. vasario 16 d. Lietuvos Nepriklausomybės akto originalas, sukėlė ažiotažą dėl koncerno "MG Baltic" pažadėto milijono eurų...
"Capital Mill" už 3,3 mln. Eur rekonstruos "Rimi" parduotuvę
"Capital Mill" už 3,3 mln. Eur rekonstruos "Rimi" parduotuvę 03-30 10:47
Estų nekilnojamojo turto (NT) investicijų valdymo bendrovė "Capital Mill" rekonstruos ir išplės Vilniaus Jeruzalės g. esančią "Rimi" parduotuvę. Numatomos investicijos – 3,3 mln. Eur.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar geru oru dirbate trumpiau?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

Macy's 29,27 +2,52%
Amazon.com 874,32 +2,14%
Western Digital 81,39 +1,66%
Symantec 30,83 +1,55%
Nokia 5,36 -0,74%
Cisco 33,74 -0,82%
Goodyear 36,19 -0,88%
Avon 4,29 -2,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Benzinas 1,55 -3,73%
Kava 165,56 -1,35%
Mediena 680,49 +1,29%
Jautiena 184,60 +4,43%
Dujos (Rusijos) 5,88 +14,40%
Dujos (JAV) 2,82 -13,50%
Sidabras 1793,30 +6,10%
Anglis 86,31 -3,79%