VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Bitė Lietuva, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Bitė Lietuva

Atsiliepimai apie Bitė Lietuva, UAB

Parašyk savo nuomonę apie Bitė Lietuva, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Karina 2017-02-21 16:39:08
Nupirkome iphone 7 su garantija aisku, praejo menuo, jis pareikalavo kad prijungtume prie itunes, su iphone taip nutinka, pagal garantija nuneseme i salona, daveme technikui, jis paake, kad sutvarkys per 30min, kai atejome atsiimti telefona, jia mums ji grazino uzblokota, (uzblokavo ji pats technikas) ka daryti toliau?! NIEKAS mums nepadejo, sake patiems skambinti i apple, ir jie atblokos, apple reikia skabinti, ir kalbeti TIK anglu kalba, as tarkim nemoku kalbeti angliskai, o tai vienintele iseitis, ka daryti? DARIKITE KA NORITE kaip sakant
telefonas nupirktas ir praejo menuo, garantija yra, kodel mums niekas nepadejo?
kita diena mes vel atneseme ji, ir tiesiog atidavem, pasakeme, kad mes nieko negalime padaryti, tegul siuncia pagal garantini, telefona prieme, praejo savaite, mes buvome kaip tik panoramoj ir uzejome i bite, patikrinti kad jau pataise, mums sako, - aj tai jusu telefonas jau 3 dienas guli, mes gavome pranesima, kad pagal garantija jie nepatraisys
O PASKAMBINTI, PRANESTI?! kodel as turiu vazineti ir pati teirautis ???
galu galais vadibininke paskambino ir angliskai pakalbejo, galu gale atblokavo ta telefona,.
bet kad atsiustu is KAUNO? kodel jis kaune ir ka jis ten veikia? niekas nepaprase, galu galais telefono nemateme MENESI!!! teko patiems ieskoti garantinio numeri, skambinti ir maldauti, kad isiustu atgal i vilniu...
be to ! PAKAITINIO TELEFONO MUMS NEDAVE, PASAKE KAD NETURI.
AS VOS ISPRASIAU TRAFARETA KORTELEJ I SENA IDETI
vienu zodziu, ka as noriu pasakyti, kad servisas SUDINIAUSIAS PASAULY!
tokio aptarnavimo nemaciau niekada gyvenime.
turiu 16 numeriu bitej, sia savaite butinai ieskosiu pasiulymo kitoj imonej
ispudys liko pats nemaloniausias
Atsakyti
Nupirkome iphone 7 su garantija aisku, praejo menuo, jis pareikalavo kad prijungtume prie itunes, su iphone taip nutinka, pagal garantija nuneseme i salona, daveme technikui, jis paake, kad sutvarkys per 30min, kai atejome atsiimti telefona, jia mums ji grazino uzblokota, (uzblokavo ji pats technikas) ka daryti toliau?! NIEKAS mums nepadejo, sake patiems skambinti i apple, ir jie atblokos, apple reikia skabinti, ir kalbeti TIK anglu kalba, as tarkim nemoku kalbeti angliskai, o tai vienintele iseitis, ka daryti? DARIKITE KA NORITE kaip sakant
telefonas nupirktas ir praejo menuo, garantija yra, kodel mums niekas nepadejo?
kita diena mes vel atneseme ji, ir tiesiog atidavem, pasakeme, kad mes nieko negalime padaryti, tegul siuncia pagal garantini, telefona prieme, praejo savaite, mes buvome kaip tik panoramoj ir uzejome i bite, patikrinti kad jau pataise, mums sako, - aj tai jusu telefonas jau 3 dienas guli, mes gavome pranesima, kad pagal garantija jie nepatraisys
O PASKAMBINTI, PRANESTI?! kodel as turiu vazineti ir pati teirautis ???
galu galais vadibininke paskambino ir angliskai pakalbejo, galu gale atblokavo ta telefona,.
bet kad atsiustu is KAUNO? kodel jis kaune ir ka jis ten veikia? niekas nepaprase, galu galais telefono nemateme MENESI!!! teko patiems ieskoti garantinio numeri, skambinti ir maldauti, kad isiustu atgal i vilniu...
be to ! PAKAITINIO TELEFONO MUMS NEDAVE, PASAKE KAD NETURI.
AS VOS ISPRASIAU TRAFARETA KORTELEJ I SENA IDETI
vienu zodziu, ka as noriu pasakyti, kad servisas SUDINIAUSIAS PASAULY!
tokio aptarnavimo nemaciau niekada gyvenime.
Atsakyti
Marius 2017-02-19 18:22:10
Internetas Šiaulių raj. ir Šiaulių mieste klaikus... kam išvis teikia tokias paslaugas? Siūlau atnaujinti įrangą arba teisingai informuoti klientus, kad internetas kaip prieš 5 metus buvo taip ir yra.
Sveiki, Mariau.

Norime detaliau išsiaiškinti Jūsų situaciją, todėl prašome susisiekti su mumis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt. Laiške nurodykite savo naudojamą numerį ir tikslų adresą, kur naudojatės paslaugomis.

Iš anksto dėkojame.
Atsakyti
Laba diena,
Aš, Vidmantas Kasperaitis, UAB'RAFRANKA' Direktorius, noriu susisiekti su Jūsų įmonės Vadovu išspręsti, mano įmoneje per,
Jūsų aplaiduma, susidariusią rimtą problemą.Kadangi, Jūsų darbuotuojai piktybiškai vilkina ir igoruoai mano pagrįstas pretenzijas, todel norečiau kalbeti su vadovu.
Pagarbiai
Lauksiu Jūsų skambučio.
Atsakyti
Internetas Šiaulių raj. ir Šiaulių mieste klaikus... kam išvis teikia tokias paslaugas? Siūlau atnaujinti įrangą arba teisingai informuoti klientus, kad internetas kaip prieš 5 metus buvo taip ir yra.
Atsakyti
pries 5-8 metus bite buvo geriausia rysio kompanija, o db tapo pacia prasciausia. prastas rysys, tragiskas internetas, brangiausi planai. nusiris greit kaip kazkada omnitelis. niekada nemaniau kad tai pasakysiu-omnitelis prasiciuchino pagaliau. paemiau ezio kortas-liuks rysys, neto greitis pasaka ir planai dugmaz normoj. ir dar yra naktinis netas terabajtas uz <eura. zodziu kas dar nesinaudoja bites paslaugomis-ir nepradekite, nes nusivilsite
Atsakyti
Roma 2017-02-17 09:00:22
Truputi permeciau akimis komentarus... tobulai atitinkantis tikrove komentaras:
'Todel nuosirdziai rekomenduoju NEKLAUSYKITE KA zada Bites vadybininkai, skaitykite sutartis ir tikrinkite saskaitas fakturas, nes priesingu atveju tikrai nustebsite matydami saskaitas.'
Mano mama ikliuvo i tokia situacija... ir db sekmingai mokes tris metus beveik 30 euru siekiancias imokas uz paslaugas, kuriomis netgi nesinaudoja :) Tobulai pasinaudota vyresnio amziaus zmogumi. Saunuoliai!
Laba diena, Roma,

dėkojame už Jūsų išsakytą nuomonę.

Norime detaliau išsiaiškinti Jūsų situaciją, todėl prašome susisiekite su mumis elektroniniu paštu bendraukime@bite.lt arba paskambinkite nemokamu klientų aptarnavimo numeriu 1501 (Bitės klientams), skambinant iš kito tinkle - +370 699 23 230 (skambučio kaina kaip į Bitės tinklą).

Pagarbiai
„BITĖ LIETUVA“ Klientų aptarnavimo skyrius
Atsakyti
Truputi permeciau akimis komentarus... tobulai atitinkantis tikrove komentaras:
'Todel nuosirdziai rekomenduoju NEKLAUSYKITE KA zada Bites vadybininkai, skaitykite sutartis ir tikrinkite saskaitas fakturas, nes priesingu atveju tikrai nustebsite matydami saskaitas.'
Mano mama ikliuvo i tokia situacija... ir db sekmingai mokes tris metus beveik 30 euru siekiancias imokas uz paslaugas, kuriomis netgi nesinaudoja :) Tobulai pasinaudota vyresnio amziaus zmogumi. Saunuoliai!
Atsakyti
Nuėjus pasikeisti sim korteles pradeda siulyti isigyti plansetini, nesiojama kompiuterį su internetu ir 36men sutartimi
Atsakyti
Šiandien Kauno Akropolio Bitėje buvau aptarnautas darbuotojos Gretos. Puikus aptarnavimas: darbuotoja stengėsi viską paaiškinti, maloniai bendravo ir greitai aptarnavo. Ačiū!
Atsakyti
Labai nusivylęs jūsų internetiniu ryšiu. Arba pradekit jį tvarkyti arba prarasite klientus. Buvot geri prieš 10 metų
Atsakyti
lg 2017-02-02 20:40:48
Zmogau, padek, kur oficialiai lg pripazino del savo broko?
http://www.androidauthority.com/lg-admits-g4-bootloop-problem-hardware-fault-669603/ cia gali asiskaityti
Atsakyti
Tadas 2016-09-26 17:26:51
2016.06.26d. Pristačiau mobilųjį telefoną į UAB „Bitė Lietuva“ įmonės saloną įsikūrusį "RYO" prekybos centre Panevėžio mieste, kadangi neveikė telefono kamera, buvo įvairios krovimo problemos, telefonas dažnai neįsijungdavo. Jų įmonės darbuotojas užregistravo įrenginį garantiniam remontui, nors asmeniškai aš klausiau galbūt reikėtų registruoti kaip draudiminį įvykį. Tačiau Jų darbuotojas užregistravo kaip garantinį remontą, kadangi pasak jo nebuvo jokio įvykio ir mobilųjį telefoną remontuos kaip garantinį gedimą. 2016m. liepos 12d. 15val.31min telf.nr. +37065903749 su manimi susisiekė garantinio remonto atstovė ir informavo, kad mano mob. tel. Samsung Galaxy S5 (SM-G900F/G901F) White, negali būti taisomas garantinėmis sąlygomis, kadangi įrenginyje rasti drėgmės pažeidimai. Man paklausus kam tada deklaruojama, kad būtent šis telefono modelis turi IP67 sertifikatą, kuris būtent ir nurodo, kad įrenginys yra atsparus drėgmei, atstovė pasimetė ir negalėjo atsakyti į mano klausimą. Tada paklausė ar telefonas draustas, kadangi jis draustas, įrenginį perkant UAB „Bitė Lietuva“ salone, atstovė nurodė užregistruoti žalą ir tada įrenginį remontuos kaip draudiminį. Žalą užregistravau ir 2016m. liepos 14d. iš UAB „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės vadybininkės gavau atsakymą, kad mano reikalavimas neatitinka minėtų nuostatų ir sąlygų, kad žala būtų užregistruota, nors draudimo polise aiškiai parašyta kad draudžiama nuo skysčio/vandens padarytos žalos. Įrenginys turi IP67 sertifikatą dėl atsparumo drėgmei bei dulkėms. Telefonas neturėjo jokio kontakto su skysčiais ar vandeniu. Taip pat labai įdomi situacija, kodėl 2016.06.30d. iš UAB „Bitė Lietuva“ mano įsigytą įrenginį gavęs MTTC technikas nepastebėjo tada padaryto drėgmės pažeidimo, o išsiuntė įrenginį į Lenkijos valstybės remonto centrą. UAB „Bitė Lietuva“ taip pat teigė, kad įrenginys negali būti remontuojamas kaip draudiminis, kadangi neužregistravau žalos per 48 valandas, tačiau aš to padaryti negalėjau nes jokios žalos nebuvo, o tokiais veiksmais būčiau pateikęs melagingą informaciją. Man atsisakius sumokėti už remontą, įrenginį man sugražino neremontuotą, prieš kelias dienas jis iš viso nustojo funkcionuoti. Į UAB „Bitė Lietuva“ atstovus įrenginiui išvis nebeveikiant nesikreipiau, kadangi jie vis tiek deklaruos prieš tai nustatytą drėgmės pažeidimą ir įrenginio neremontuos. Įrenginiui tinkamai neveikiant toliau mokėjau jo draudimą ir abonentinį mokestį už UAB „Bitė Lietuva“ suteiktas paslaugas ir už viską moku iki šiol. Kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą...
Zmogau, padek, kur oficialiai lg pripazino del savo broko?
Atsakyti
Atsiliepimas skirtas Bite's salonui esančiam Alytuje Vilniaus gatvėje.

Rašau už savo tėvus ir noriu pasakyti, kad net jei žmogus yra vyresnio amžiaus ir neturi žalio supratimo apie išmaniąsias technologijas tai dar nereiškia, kad galima jį mulkinti, su juo nesiskaityti, ir besąlygiškai stengtis išpešti iš jo kuo daugiau naudos. Būtų malonu jei įsisavintumėte, kad ir vyresnio amžiaus žmonės taip pat yra jūsų klientai ir jau vien dėl to turite elgtis pagarbiai ir negana to paaiškinti jiems ir atsakyti net į pačius kvailiausius klausimus.

Šaunu, kad dabar vyrauja laukinis kapitalizmas, bet ir moralės pamiršti nevalia.
Atsakyti
Čia visiems, kas rašo blogus atsiliepimus ir dar rašys. Jūs pažiūrėkite į šios įmonės apyvartą. Realiai jiems nesvarbu, ką jūs ten galvojat. Viskas normaliai.))
Atsakyti
2016/01/15 pirkau telefona Klaipedoje Bites salone Samsung Galaxy J3. Pardaveja patikrino tik baterijas ir pasake, kad telefonas veikia.Telefona pirkau naudojimuisi uzsienyje, todel namuose idejau Danijos Lebara operatoriaus kortele. Kaip ir viskas buvo gerai, rode kontaktuose visus telefono Nr. Skambinti nebandziau. Sekanti ryta telefone buvo uzrasas "Idekite Sim kortele ". Idejau kortele i pries tai naudota telefona ir taip pat pamaciau ta pati uzrasa ir kontaktuose telefone neliko adresatu. Zodziu likau be kontaktu ir su neveikiancia Lebara kortele. Nuvykus i Bites salona Mazeikiuose, nes gyvename tame mieste, buvo paaiskinta, kad pirmiausia reikejo ideti Lietuvos operatoriu kortele, o tik po to Uzsienio....taip ir padariau grizusi namo....po paros vyras nusprende ideti savo Uzsienio operatoriaus kortele....viskas pasikartojo taip pat- vyras irgi liko be kontaktu ir su neveikiancia Lebara kortele... as jau nekalbu apie patirta soka.....nusprendeme bent jau atgauti pinigus, t.y. grazinti telefona, nes telefonas nepriima kitos salies korteliu, nors ant dezutes anglu kalba uzrasyta "european sim card only". Mazeikiuose Bites salone atsisake grazinti pinigus uz telefona, nes Bites technikai pasake, kad telefonas yra geras, cia kaltos korteles. Tik neaisku kokiu budu jie nustate, kad telefonas geras jo net nemate. Paklausus ar jie zino apie Valstybine vartotoju teisiu apsauga, gavau atsakyma, kad jie NIEKADA NEGRAZINA PINIGU UZ PIRKINI, IR JEI PREKE SUGEDUSI SIUNCIA TAISYTI....Reikia gerai pamastyti pries renkantis BITE LIETUVA paslaugas.
Atsakyti
Sveiki,
Atsisakau bitės tinklo (labas) paslaugų, dėl automatinio planų pratesimo, ypatingai interneto automatinio pratęsinėjimo, kai man to, net nereikia, automatiškai aktyvuojasi nereikalingi planai ir nuskaitomos pinigų sumos nuo tavo tel. saskaitos. Tiesiog jau atsibodo tokie dalykai ://
Atsakyti
jau du menesiai Biteje pardavynejamas prekyboje dar nepasirodes "Huawei Mate 9", uz 799 eur (!). visur rasoma ir teigiama jog pristatys per 1-2 dienas, taciau tai melas. Sio telefono Lietuvoje nera, kaip ir konkrecios datos kada pasirodys.
paklausus kada kompanija realiai tures viename ju salonu ir butu galimja apziureti, mano IP adresas komentarams buvo uzblokuotas.

a*******i ir spekuliantai, ne kitaip. bukite atsargus..

niekaip nesuprantu kaip lig siol ju niekas nenubaudzia. prekiauti fiktyviais produktais - tai juk grubus vartotoju teisiu pazeidimas..
Atsakyti
kodel pastoviai neteisingai apskaiciuotas mokestis, telefonas beveik nenaudojamas, o jus vis po du aurus didinat, uzknisot juodai.
Atsakyti
Esu apstulbes! pasirasiau sutarti nemokamam (70gp), toks buvo pasiulytas internetas. Nepaiškinta kaip turiu pamatuoti ir kaip sekti duomenis už ka sumoku. Nemokamas kaip suprantu yra nemokamas. Tai noriu pasakyti kad nuo 01|01 iki 01|08 jau buvau isnaudojes tipo "NEMOKAMA" duomenu kieki. Tai yra 70KG. ! Paprasiau kad atsiustu išklotine. Atsiuntė skaičių lentele kur vien tik skaičiai mb, nei sumų nei iš kur buvo gaunami tuo metu duomenis. Bandysiu nutraukt sutarti. Jei kas rimtai galvojat pasirašyti ilgalaikę sutarti, gerai pagalvokite.
Atsakyti
Baisu kaip apgaudineja žmones turim4g neribota enterneta pasieme is bites tinklo mokam20€ bet savo isipareigojimu Bitė Lietuva nesilaiko ir apgaudineja, trecia para visai nepakrauna enterneto paskambinus i informacija aiškina kad išnauduojam gigabaitus ir suletejo enternetas ale, bet kad sutarti parašyta neribotai, ir dbr pagal ju turiu laukti men kada vel galesiu nauduotis enternetu, absurdas pikta ir baisu kad tokius pinigus moku o interneto nera, žmones neapsigaukite ir iš bites neimkit nejokiu paslaugu nes mokesit pinigus už ora!
Atsakyti
Zmones neimkit bete, je abgaudineja zmones.internetas sudas pilnas grejcio nebera je cesena tik kad pasirasitum sutarti o po to siuncia tave ko toliau.tek metu esu klijentas bet viskas isejsiu ir visa sejmina isejs ir dar kitem sakisiu tik ne bite
Atsakyti
Gal kas galite man paaiškinti kaip reikia atidaryti tą dežute, kur vyksta šiu metu labas žaidimas. Na kiek bandau -niekaip nesigauna :- (. Ačiū
Atsakyti
ko gero prastesnio operatoriau neesu turėjas, internetas labia prastas, ryšys taip pat, sumos nežmoniškos
Atsakyti
Zmones bekit is tos bites.JE moka tik meloti ir apgaudineti zmones.
Atsakyti
Niekada daugiau nesidarysiu plano Biteje. Visu pirma nesuprantu is kur jie traukia tokias sumas kurias man siuncia susimoketi. Nutraukiau lapkricio 28 diena plana. Gruodzio 7 diena susimokejau uz lapkricio menesi. Dabar ateina saskaita kad 22.48 turiu susimoket, uz ka nesuprantu. Nes nebuvo nei menesio kad nesumokeciau. Ir mano vyrui tas pats, kosmines saskaitos ateina, daznai skambinam klausiam uz ka bet net jie tiksliai pasakyt nesugeba
Atsakyti
Esu nepatenkinta bites paslaugomis ir mobiliaisiais..jau nesiu 8 karta tvarkyti paskutini karta nunesiau 2016.11.02 atgavau 2016 12 04...snd yra 2016 12 16 diena vel telefonas sugedo nesiu i garantini...prasiau kad pakeistu jie nekeicia ryt eisiu skandala kelti...moku uz tel pinigus i men po 18e ir negaliu naudotis juom garantinis baigiasi 2017.05 28 diena po jo manau isvis galesiu ismesti lauk..nes jia genda ir genda o bitei sunku pakeisti i toki pati bet i kita...niekam nepatariu i bite istoti..baigsiu tel isimoketi iseinu is ju suteikiamu paslaugu
Atsakyti
Esu Bitės abonentu nuo 2002 m. Tūrėjau eilę abonentų kaip fizinis asmuo. Net tuo metu mano sąskaitos visuomet buvo galima prilyginti 10-50 vartotojų įmonei. Prieš porą metų įkurus įmonę visus savo fizinio asmens abonentus perkėliau į įmonę. Dar porą mėnesių atgal, būčiau įvardinęs Jūsų įmonę, kaip vieną labiausiai orientuota į klientus, tačiau šiai dienai situacija yra visiškai priešinga.

Prieš porą mėnesių neturėjau beveik jokių įsipareigojimų Jūsų įmonei, išskyrus kelis įrenginius pirktus išsimokėtinai. Tuo metu, buvusi man priskirta vadybininkė Ieva Grybaitė, po ilgų įkalbinėjimų, įkalbėjo mane pakeisti mano turimą planą (pokalbiai, žinutės ir internetas neribotas) į naująjį planą „EURO GB12“. Įkalbinėjamo metų, buvau informuotas, kad visuomet tūrėsiu galimybę sugrįžti į ankstesnį planą. Pasak vadybininkės - „tikrai tą galimybę turėsiu, tuo labiau, kad euro gigo baitai neteks prasmės panaikinus Roaming apmokestinimą Europoje“. Taip pat vadybininkė informavo, kad nenustebčiau, bet man yra suteikti papildomi trys abonentai, kurie reikalingi geresnei nuolaidai gauti (jie iki šiol voliojasi stalčiuje, nes niekad nebuvo reikalingi.). Mano priskirta vadybininkė pasikeitė. Taigi šiai dienai, man pareiškus norą sugrįžti prie ankstesniu planų, gavau neigiamą atsakymą. Pasijaučiau apgautas. Pareiškus norą atsisakyti daugumos abonentų (su naujais įkainiais tapo per brangu turėti abonentus daliai įrangos, kaip planšetės ir kompiuteriai, interneto modemai), man buvo pareikšta, kad tūrėsiu sumokėti netesybas. Labai liūdna nes prieš sutinkant su nauju „tobulu“ pasiūlymu, neturėjau įsipareigojimų, ir norint nutraukti abonentų sutartis, jokių netesybų nebūtų buvę. Ir vėl apgautas. Kitas akibrokštas buvo perkant telefoną. Situacija buvo skubi (mano telefonas sugedo), pavaduojanti vadybininkė suderina telefono pasiėmimą Bitės salone. Gavau naują telefoną iPhone 6S Plus 16GB, pasirašiau visus dokumentus, skubėdamas išvykau iš Jūsų salono. Perdavus sąskaitą į buhalteriją buvau paklaustas kodėl šitaip brangiai sumokėjau už įrangą. Tuoj pat pasitikrinau rinkos kainą ir supratau, kad skirtumas milžiniškas, už sumą kurią sumokėjau Bitėje, kitur (Ideal, Omni ar TELE 2, taip pat Jūsų salonuose) įskaitant pabrangimą išsimokėjimui būčiau įsigijęs Iphone 7 Plus 32 GB ir dar pinigų būtų likę. Nepraėjus dviem savaitėms, bandžiau Įrangą gražinti, tačiau man atsakė. Gal formaliai ir buvote teisūs, bet iš žmogiškosios pusės pasielgta negražiai. Ir vėl apgautas. Sužinojus, kad šį telefoną (Įrangą) „pririšote“ prie abonento, paprašiau perkelti ant bent kurio kito abonento, deja pasirodo, kad jūsų novatoriškoje ir pažangioje įmonėje, tam neturite techninių galimybių. Paprašius paskaičiuoti ir informuoti apie norimų nutraukti abonentų netesybų sumas, laukiu jau ilgiau nei savaitę. Į mano pirmąjį laišką apie sutarčių nutraukimą, buvo nereaguojama beveik dvi savaites, kol pats telefonu nesusiradau vadybininkę. Tai padaryti nebuvo lengva, nes mano vadybininkė, labai užsiėmusi, ir būdavau automatiškai peradresuojamas kitiems vadybininkams.

Taigi susumavus:
1. Dėl naujų planų - buvau apgautas. Kadangi, pasak Jūsų, visus pokalbius įrašinėjate, manau norui atsiradus (vargu ar taip atsitiks), viską galite patikrinti.
2. Dėl netesybų ir papildomų abonentų - buvau apgautas (gal kiek subjektyviai, bet vis dėlto, iš žmogiškos pusės yra būtent taip).
3. Telefonas + 350 EUR prie rinkos kainos (net ir su visais, galimais pabrangimais perkant išsimokėtinai), nėra padėka už 14 metų lojalumą.
4. Vadybininkai nereaguoja į laiškus savaitėmis, savo pažadų susisiekti netesi.
5. Ir kyla abejonių dėl Jūsų techninių galimybių ir kompetencijų.

Kartais negaliu suprasti ar įmonės „Bitė“ (gal atskirų vadybininkų) veiksmuose yra tik atsitiktinis aplaidumas, ar tai bandymas sukčiauti.
Atsakyti
Esu nepatenkinats bitės paslaugomis. Labai gaila kad čia galima rašyti tik teigiamus atsiliepimus, nes neigiami ištrinami :)
Atsakyti
Marius 2016-09-16 20:30:11
Labas tinklo interneto planas uzsisako automatiskai net nepasinaudojus internetu. Nesinaudojau internetu jau kelias dienas, jokio plano uzsisakes neturejau. Staiga ateina zinute jog uzsakytas interneto planas uz 58 euro centus. Kas svarbiausia mobilieji duomenys isjungti. Jokie programu atnaujinimai nevyksta, nes pirma apie juos pranesa android sistema, antra mobilusis internetas buvo isjungtas !!! Paskambinus info telefonu operatorius isaiskino jog atnaujinimai galimi net kai nobilieji duomenys neijungti, kas yra totali nesamone! Tai taip gaunasi jog tinklas tiesiog siaip uzsako interneto plana, nuskaiciuoja tavo pinigus, ir ne kelis centus uz pora kilobaitu, bet puse euro uz kazkoki plana kurio man nereikia. Su siuo telefonu ismaisiau visa europa, su jokiais kitais operatoriais nekilo jokiu problemu, jokiu stebuklingai uzsakomu planu... pasinaudoji keliais negabaitais interneto ir sumoki kelis centus, o cia taip gaunasi jog kelis buvusius lietuviskus litus uz nieka ! Aciu...
Visiškai sutinku. Man tas pats vyksta, net tada kai telefonas visiškai nenaudojamas, o mobilieji duomenys išjungti. Absurdas kažkoks. Elementarus pasiaiškinimas, kad telefonas jungėsi prie interneto ryšio, todėl buvo įjungtas planas standartinis. Kokie atnaujinimai kai mobilieji duomenys išjungti?????? V*g*s labas. Apgaudinėja klientus ir dedasi niekuo dėti!
Atsakyti
Pasipiktinau Šiaulių "Saulės mieste" esančio salono darbuotojos agresyvumu. Įbruko tariamai akcijinę planšetę kartu su telefonu, su neribotu planu, nors sakiau, kad mano kaime Bitės internetas "neveža", 3 kartus pabandymui ėmėme bevielio interneto įrangą ir- 0. Na, manau, gal kas nuo pavasario pasikeitė, DĖJA-NE. Kol bandėme įrangą anūkės namuose- veikė, o mūsų kaime- neveikia. Gražinome po 3 dienų, bet mūsų nepalieka ramybėje: 3 kartus važiavome į saloną. Kiek mums kainuos Jūsų įbrukta įranga, kiek teks dar važinėti, ar ne Jūs kalti, kad Jūsų paslaugos mūsų netenkina?
Atsakyti
Pasiemiau plana melynas. Ir isvazevau i europa. Pirma savaite internetas veike puikiai. O kita zymiai sumazejo greitis. Nors jokiu limitu nevirsyjau. Skambinu i bite sako keisk tankiniu budu operatoriu. Sakau kad kelias salis pravaziavai taip ir nepagerejo interneto greitis. Lietuvoje veikia gerai. Sakau reikes viesinti ta reikala per viesuma ar kokiam zurnalistui pasipasakoti. Kad visi zinotu kas cia per pazadai su internetu europoje. Be greicio. Dabar metus reikes toki suda kenteti.
Atsakyti
Esu abstulbus bites paslaugimis, pries du metus tai 2014 10 14 isigijau sony xperia z1 compact telefona, aisku konsultantai ikalbejo telefono draudima po 9eurus i men, na susigundziau nuo ju pasakojimu, du su virsum metu mokejau draudima, kol iki siu metu 2016 11 27 man is kisenes neistrauke telefono, telefono dekle buvo asmens tapatybes kortele, nieko nelaukus nulekiau ir pranesiau policijai apie vagyste, bet ka jus sau manot draudimo konsultantai nusprende kad ivykis nedraudziamas nes nera smurto zymiu, tai susidarau nuomone kad jie zala atlygina tik tuo met jai zmogus yra apvogtas ir yra sumustas, kazkoks absurdas, nereik jokiu draudimu nes visviem zmogau lieki apgautas, pasipelne du metus ir meta tave per borta.Niekuom nebegalima tiketi net bites paslaugomis! 225 eurai ismesti i bala!!! Na dabar principo reikalas irodysim teisme kad esu nukentejus, gal kitiems taip daugiau nebedarys.
Atsakyti
a*******i visiški, slepia papildomus mokesčius, internetas dinginėja, nutraukti nebegaliu, sutvarkyti negali, nutraukiant už nieką dar 40 eurų sąskaitą atsiuntė, kai jau 3 mėnesius buvau omnitel klientas.
Atsakyti
Daug metų naudojuosi Bitės paslaugomis. Esu nustebinta Bitės salonu Klaipėdoje, Manto gatvėje. Kadangi man pavogė telefoną, teko lankytis šiame salone. Žiūriu vienas lankytojas bendrauja su vadybininke, užsilipęs ant aukštos kėdės, kuri tiktų bare, laikant taurę. Kita vadybininkė pakvietė mane, bet kėdė irgi buvo tik aukštoji. Aišku mano amžiaus moteriai turbūt netiktų ropštis taip aukštai, todėl vadybininkė net nepasiūlė sėstis. Informaciją gavau stovėdama, pasirašiau dokumentus, gavau antrinę kortelę ir pagalvojau, kad turbūt atrodytų geriau, jei mane pasodintų ant normalios kėdės. Juk ne vien jaunimas lankosi. Na viskas matyt dėl įvaizdžio.
Atsakyti
Laba diena, jau beveik pusę metų prašau, kad sąskaitas už paslaugas atsiūstų elektroniniu paštu. 2 kartus buvau salone sakė kad sutvarkyta, 3 kartus skambinausi rezultatas vis tas pats. Nelabai suprantu kodėl taip vyksta.
Atsakyti
Gerbemi žmone reikia saugotis bitės operatoriaus, nes pasiūlo plana o apie papildomus mokeščius tai neperspėja. Pasėmiau plana su neriboti pokalbiai ir sms +4GB duomenu lietuvoje ir europoje, taip kad jai žmogus išbūna per kalendorinį metų ketvirtį t/y per 3mėn. daugiau kaip 30dienų jis bus apmokestintas papildomais mokesčiais. Atkreipkit į tai visi dėmesį!!!
Atsakyti
Jau nemažai laiko esu bitės abonentas. Mama taip pat. Esame labai nusivylusios paslaugomis ir esame visiškai apgauti. Mama užsimanė telefono ir jį nusipirko be įsipareigojimų. Tačiau mamai kažkodėl iškilo didelė bėda salone apkarpyti sim kortelę ir įdėti ją į naująjį telefoną. Konsultantė paaiškino, kad neįmanoma, todėl būtinas tik naujas abonentas, senojo telefono sim kortelės neįmanoma perkelti. Kai tai sužinojau - pasipiktinau. Pasiskambinom į informaciją, kad paaiškinom situaciją ir paprašėm pagalbos nutraukti sutartį ir bent jau naujojo plano tarifus perkelti "ant seno numerio", sakė viskas įmonoma, gerai, atvykite į bet kurį bitės saloną. Atvykus deja vėl sako, kad neįmanoma. Sąskaitos kosminės dabar. Kur buvo seniau apie 6 eur ir tenkino plano visi tarifai, tai ale superinis pasiūlymas 12 eur! a*******i!
Atsakyti
Sveiki, Esu labai nepatenkintas bites klientu aptarnavimo paslaugomis. Nes suteikia klaidinga informacija klientams, atvykus i salona buvo prasyta suteikti daugiau gb, pateike trys korteles ir pasake, kad kiekvienoje korteleje bus po 70 gb, tai isviso 210 gb, kita karta atvykus jau sako, kad isnaudoti visi gb, o trecia karta atvykus isvis sako, kad ant 3 korteliu tik 70 gb, nesuprantu kam meluoti, apgaudineti, ir kas per darbuotojai dirba, jei nesuteikia tikslios informacijos, o apgauna. O paskambinus i bites klientu aptarnavima sako, kad 140 gb pas mus.
Atsakyti
Apie bitę nieko blogo neturiu ką pasakyti.:)
Atsakyti
o as galvojau kad cia tik tele2 pildyk turi problemu su internetu, bet pasirodo ne ka geriau ir bite labas.. :/ zodziu aklaviete kuri geriau tinkla rinktis, paslaugos branksta o kokybe operatoriu blogeja..
Atsakyti
jau gerą savaitę internetas vos beveikia. Tik vis paskambina dar ką nors "dviems meteliams" įsigyti
Atsakyti
Eigu norite tureti gera, greita Bites interneta visa para, uzsisakykite 3g (triju nemokamu gigabaitu) :) tikrai turesite gera interneta, deja mokesite daug.Uz tai garantuoju, nes turejau toki pora metu. Ikalbejo salone pereiti prie neriboto internrto uz 20eur, pazadejo kad suleteja tik isnaduojus 70gigabaitu. Deja suletejo pirma diena vakare.Naudotis tiesiog neimanoma, elemetarus puslapiai neatsidaro.Ryte situacija pegerejo. Ir taip jau savaite laiko.Tai eigu vakarais internrto nereikia tai tada visai neblogas tas ju neribotas internetas:)
Atsakyti
Vakarais internetas visai neviekia, nors buvo pazadeta (neribotas). As galvuojau kad problema irangoje, bet dabar issiaiskinau, kad bite nevykdo isipareigojimu. a*******i !!!!!!!
Atsakyti
Labas ir bite pasitikėjau nuo vaikystės, deja man labai liūdna, tačiau egzistuojančios netvarkomos problemos kartu su naujomis klaidomis verčia trauktis iš jūsų naudotojų rato. Prieš pusmetį užsisakiau 70gb 4g internetą. Iš pradžių viskas sekėsi sklandžiai ir puikiai, tačiau praėjus maždaug keturiems ar penkiems mėnesiams internetas ŽYMIAI sulėtėjo. 4g to nepavadinsi, sunkiai įmanoma ką nors žaisti ar veikti. Pagal bitę čia viskas okei ir normalu. Prieš tai turėtoje labas kortelėje pastovios bėdos su internetu. Užsisakius nemokamą facebook ir jį atsidarius vis vien užsakydavo standartinį dienai, kol galiausiai tiesiog bijojau pildyti sąskaitą, kadangi jūsų bajeriai ją suryja vos per kelias dienas. Nuvylėte, labai.
Atsakyti
LABA DIENA, šiandien sužinojau, kad daugeliui "Labas" vartotojų (tutintys "mano labas" sąsk., nors kiek eurų) pritaikė INTERNETAS STANDARTINIS. Norėčiau sužinoti Jūsų atsakymą.

.
Atsakyti
Laba diena!!!
Baisiai nusivyliau jusu vardu, nors visiem draugam ir kolegom gyriau jus ir daugybe metu pasitikejau jusu vardu.
1. 2015-09-22 Akropolyje pirkau iPhone6 jusu darbuotoja Laima Voitechoviciene, toks vardas ant pirkimo sutarties, man pasiule sita tel su planu ir draudimu, pasake taip ir net parode kazkieno neva sudauzyta atvezta ir i nauja jau pakeista tel, jos zodziai: su situ draudimu kad ir po5metu atvaziuojat i Bite ir mes iskarto jum duodam nauja telefona, nereikes laukti kaip kitur, issirinksit bet kuri tel us tokia suma kiek dbr sumokesit. Atavziavau 2016 09 su sudauzytu tel ir ka man sako? Uzregistruokit ivyki paskambinus tada gryzkit cia, paskambinau ten draudimo centras neveike. Baisu. As su mazu vaiku turiu tampytis per jusu apgavike darbuotoja. Vakar nuveziau vel tel i jusu salona dave man pakaitini tel siandien jis issikrove ir ka, pakrovejas duotas neveikia!!!! Vel vaziuosiu i jusu salona is kito miesto galo su vaiku.
2. Sestadieni skambinusi jusu darbuotoja pasiule nauja plana zalias bet nepasake kad uz 27e nebus draudimo uz ji mokesiu toliau14e. Noriu atsisakyti sito plano.
Nezinau kur dingo jusu varda atitinkantys darbuotojai su atsakomybe...
Atsakyti
2016.06.26d. Pristačiau mobilųjį telefoną į UAB „Bitė Lietuva“ įmonės saloną įsikūrusį "RYO" prekybos centre Panevėžio mieste, kadangi neveikė telefono kamera, buvo įvairios krovimo problemos, telefonas dažnai neįsijungdavo. Jų įmonės darbuotojas užregistravo įrenginį garantiniam remontui, nors asmeniškai aš klausiau galbūt reikėtų registruoti kaip draudiminį įvykį. Tačiau Jų darbuotojas užregistravo kaip garantinį remontą, kadangi pasak jo nebuvo jokio įvykio ir mobilųjį telefoną remontuos kaip garantinį gedimą. 2016m. liepos 12d. 15val.31min telf.nr. +37065903749 su manimi susisiekė garantinio remonto atstovė ir informavo, kad mano mob. tel. Samsung Galaxy S5 (SM-G900F/G901F) White, negali būti taisomas garantinėmis sąlygomis, kadangi įrenginyje rasti drėgmės pažeidimai. Man paklausus kam tada deklaruojama, kad būtent šis telefono modelis turi IP67 sertifikatą, kuris būtent ir nurodo, kad įrenginys yra atsparus drėgmei, atstovė pasimetė ir negalėjo atsakyti į mano klausimą. Tada paklausė ar telefonas draustas, kadangi jis draustas, įrenginį perkant UAB „Bitė Lietuva“ salone, atstovė nurodė užregistruoti žalą ir tada įrenginį remontuos kaip draudiminį. Žalą užregistravau ir 2016m. liepos 14d. iš UAB „Bitė Lietuva“ klientų aptarnavimo kokybės vadybininkės gavau atsakymą, kad mano reikalavimas neatitinka minėtų nuostatų ir sąlygų, kad žala būtų užregistruota, nors draudimo polise aiškiai parašyta kad draudžiama nuo skysčio/vandens padarytos žalos. Įrenginys turi IP67 sertifikatą dėl atsparumo drėgmei bei dulkėms. Telefonas neturėjo jokio kontakto su skysčiais ar vandeniu. Taip pat labai įdomi situacija, kodėl 2016.06.30d. iš UAB „Bitė Lietuva“ mano įsigytą įrenginį gavęs MTTC technikas nepastebėjo tada padaryto drėgmės pažeidimo, o išsiuntė įrenginį į Lenkijos valstybės remonto centrą. UAB „Bitė Lietuva“ taip pat teigė, kad įrenginys negali būti remontuojamas kaip draudiminis, kadangi neužregistravau žalos per 48 valandas, tačiau aš to padaryti negalėjau nes jokios žalos nebuvo, o tokiais veiksmais būčiau pateikęs melagingą informaciją. Man atsisakius sumokėti už remontą, įrenginį man sugražino neremontuotą, prieš kelias dienas jis iš viso nustojo funkcionuoti. Į UAB „Bitė Lietuva“ atstovus įrenginiui išvis nebeveikiant nesikreipiau, kadangi jie vis tiek deklaruos prieš tai nustatytą drėgmės pažeidimą ir įrenginio neremontuos. Įrenginiui tinkamai neveikiant toliau mokėjau jo draudimą ir abonentinį mokestį už UAB „Bitė Lietuva“ suteiktas paslaugas ir už viską moku iki šiol. Kreipiausi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą...
Atsakyti
Bitės paslaugomis naudojausi apie 20 metų.Sąskaitą visada sumokėdavau, vos tik gavus pranešimą.
Gyvenau patenkinta nes nekilo jokių nesklandumų, kol vieną dieną nepaskambino su ypatingu pasiūlymu ir dovana.Panelė paaiškino, kad esu ilgalaikė klientė, todėl Bitė už lojalumą dovanoja nemokama planšetę su sąlyga, jei padidinsiu internetą nuo 1, 5 GB iki 5 GB.ir papildomai tekainuos tik 4 Eurais daugiau negu, dabar moku Dar perspėjo, kad tik pirmą mėnesį teks sumokėti daugiau, už kažkokią tai įrangą, Deja ir antrą mėnesį gavau dvigubai didesnę sumą, ėmiau aiškintis, man atsakė, kad atseit užsisakiau du planus ir viskas teisinga, o apie nemokamą planšetę nė žodžio. Supratau, kad esu žiauriai apgauta, apmeluota, nes naiviai pasitikėjau, kad Bitėje dirba sąžiningas jaunimas, Deja naudoja telefoninių sukčių metodą, neišaiškina iki galo visų sąlygų, ir džiaugiasi apgavę klientą.Visiems sutiktiems žmonėms pasakosiu apie Bitės nešvarius klientų gaudymo metodus ir visiems patarsiu nutraukti su ta apgavikų firma sutartis.
Atsakyti
Labas tinklo interneto planas uzsisako automatiskai net nepasinaudojus internetu. Nesinaudojau internetu jau kelias dienas, jokio plano uzsisakes neturejau. Staiga ateina zinute jog uzsakytas interneto planas uz 58 euro centus. Kas svarbiausia mobilieji duomenys isjungti. Jokie programu atnaujinimai nevyksta, nes pirma apie juos pranesa android sistema, antra mobilusis internetas buvo isjungtas !!! Paskambinus info telefonu operatorius isaiskino jog atnaujinimai galimi net kai nobilieji duomenys neijungti, kas yra totali nesamone! Tai taip gaunasi jog tinklas tiesiog siaip uzsako interneto plana, nuskaiciuoja tavo pinigus, ir ne kelis centus uz pora kilobaitu, bet puse euro uz kazkoki plana kurio man nereikia. Su siuo telefonu ismaisiau visa europa, su jokiais kitais operatoriais nekilo jokiu problemu, jokiu stebuklingai uzsakomu planu... pasinaudoji keliais negabaitais interneto ir sumoki kelis centus, o cia taip gaunasi jog kelis buvusius lietuviskus litus uz nieka ! Aciu...

Taip pat rekomenduojame

Mobiliųjų telefonų techninis centras
MTTC

Adresas: Veterinarų g. 44, Biruliškių km. Karmėlavos sen., LT-54469 Kauno r.
Veiklos sritys: telekomunikacijos, ryšio priemonės.
"MTTC" VEIKLA Negarantinis telefonų ir planšetinių kompiuterių remontas. Toks taisymas apima: dužusio ekrano, liečiamo stiklo keitimą, drėgmės pažeidimų šalinimą, krovimo problemų šalinimą, baterijų, įkroviklių keitimą. Dirbame tik su originaliomis gamintojo dalimis. Apdrausto mobiliojo ar planšetinio kompiuterio...
Priedai.lt
Adresas: Kalvarijų g. 98, LT-08211 Vilnius.
Veiklos sritys: dovanos; galanterija; interneto parduotuvės; kita veikla; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Priedai.lt - tai didžiausia, populiariausia specializuota išmaniųjų telefonų, kompiuterinių planšečių aksesuarų, priedų bei dalių elektroninė parduotuvė Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Klientai mus vertina už: - Prieinamą kainą- Žaibišką spartą,- Didžiausią prekių pasiūlą- Dėl aiškaus prekių išdėstymo, prekių...
Telekomunikaciniai projektai
Telpro

Adresas: P. Smuglevičiaus g. 21, LT-08311 Vilnius.
Veiklos sritys: apsaugos sistemos patalpoms; biuro įranga; elektros instaliacijos darbai; interneto paslaugos; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; priešgaisrinė sauga, sistemos; telekomunikacijos, ryšio priemonės.
Telekomunikaciniai projektai – jau 20 metų sėkmingai dirbanti informacinių technologijų ir telekomunikacijų įmonė. Esame kompanijų MITEL (Aastra, EADS Telecom, Matra Nortel), UNIFY ( Siemens ), PLANTRONICS, PLATAN, FUNKWERK, 2N, ALPHATEC, LINKCOM atstovai Lietuvoje. Mumis pasitiki tiek Lietuvoje lyderiaujančios...
MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

PRGF injekcijos, stabdančios laiką ir grąžinančios odos skaistumą
PRGF injekcijos, stabdančios laiką ir grąžinančios odos skaistumą 02-20 16:46
Oda su amžiumi sensta, silpsta jos baltymų sintezė, ji netenka naturalaus hialurono, kuris turi savybę kaupti vandenį audiniuose. Ji naturaliai netenka drėgmės, o veikiant UV spinduliams, rūkant...
Pažymys mūsų ekonomikai – ne pats geriausias
Pažymys mūsų ekonomikai – ne pats geriausias 02-22 22:37
Europos Komisija (EK) vakar pristatė kiekvienai Europos Sąjungos valstybei narei skirtas ataskaitas, kuriose visapusiškai išanalizuoti jų ekonomikos iššūkiai. Lietuvai yra ir gerų žinių: ekonomika...
Į kokybiško maisto ir spalvingų vaizdų harmonijos "Salą" – įžymybių desantas
Į kokybiško maisto ir spalvingų vaizdų harmonijos "Salą" – įžymybių desantas 02-22 22:36
Pirmadienį Nemuno saloje duris pravėrė naujas restoranas "Sala". Nuostabiais vaizdais pro "Žalgirio" arenos langus ir ekologiškais, menininkų kūrinius primenančiais patiekalais galinčio pasigirti...
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Kuri darbo diena Jums sunkiausia?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

NVIDIA 111,07 +3,58%
Wal-Mart 71,45 +3,00%
CBS 67,46 +2,69%
Colgate-Palmolive 73,18 +1,67%
IBM 180,26 -0,23%
Caterpillar 98,10 -0,76%
Twitter 16,42 -1,20%
Kraft Heinz Co 94,87 -1,84%

Žaliavų kainos pasaulyje

Mediena 671,82 -1,24%
Sidabras 1690,20 +2,86%
Nafta 53,40 +0,07%
Dujos (Rusijos) 5,14 -0,39%
Ryžiai 372,55 +1,36%
Dyzelis 1,62 -1,22%
Bananai 974,03 +1,47%
Apelsinai 935,01 -13,18%