VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę Aveplast, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę Aveplast, UAB

Atsiliepimai apie Aveplast, UAB

TIKS langai

Parašyk savo nuomonę apie Aveplast, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
UAB Aveplast 2017-09-14 09:52:54
Laba diena gerb. Auste,
Jūsų užsakymo vykdymo sutrikimai yra mums yra žinomi. Mes visą laiką reaguojame į mūsų klientų nusiskundimus ir pastabas, bei siekiame geriausios klientų aptarnavimo kokybės. Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Stengiamės, kuo skubiau vykdyti savo įsipareigojimus ir susidarusius jūsų užsakymo nesklandumus sutvarkysime kaip įmanoma greičiausiais terminais.
Mažiau pažadų daugiau darbų, kaip per visą mėnesį nesugebėti atsiųsti vertintojo neįsivaizduoju, oras šala, apsišildyti negalim, kai kuo nors realiai imsitės kalbėsim kitaip...
Atsakyti
Austė 2017-09-13 18:39:31
Nuo rugpjūčio vargstam su šia įmonę, balkono langai sudėti netvarkingai, kadangi netaisiklingai apskaičiavo dydį tai šonai po 4cm užvaryti putoplastu, putoplastas šviečia iš lauko, gėda prieš kaimynus, 16aukščio name nei vieni langai taip prastai nesudėti. Palangės taipogi ne taip buvo išmatuotus sujungimuose didžiausi tarpai. Ir rašėm ir skambinom ir nuotraukas siuntėm, sakė atsiūs vertintojus tai va visą mėnesį laukiam, tyla... Bandysim skambint direktoriui, jei niekas nejudės tada jau į vartotojų teises... Kažkokie cirkai, niekam nerekomenduotume.
Laba diena gerb. Auste,
Jūsų užsakymo vykdymo sutrikimai yra mums yra žinomi. Mes visą laiką reaguojame į mūsų klientų nusiskundimus ir pastabas, bei siekiame geriausios klientų aptarnavimo kokybės. Labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Stengiamės, kuo skubiau vykdyti savo įsipareigojimus ir susidarusius jūsų užsakymo nesklandumus sutvarkysime kaip įmanoma greičiausiais terminais.
Atsakyti
Nuo rugpjūčio vargstam su šia įmonę, balkono langai sudėti netvarkingai, kadangi netaisiklingai apskaičiavo dydį tai šonai po 4cm užvaryti putoplastu, putoplastas šviečia iš lauko, gėda prieš kaimynus, 16aukščio name nei vieni langai taip prastai nesudėti. Palangės taipogi ne taip buvo išmatuotus sujungimuose didžiausi tarpai. Ir rašėm ir skambinom ir nuotraukas siuntėm, sakė atsiūs vertintojus tai va visą mėnesį laukiam, tyla... Bandysim skambint direktoriui, jei niekas nejudės tada jau į vartotojų teises... Kažkokie cirkai, niekam nerekomenduotume.
Atsakyti
Kazys 2017-08-21 23:09:45
pries pora metu uzsisakiau brangius langus.sudeti nesugeba, pirmus brokdarius isvijau, nes nahaliskai s... mala.kiti sudejo puse velnio.paskui pasirodo-paputus lengvam vejeliui is lauko, vidineja lango puseje prrie lango kampo sujungimo ziebtuvelio liepsna vejas gesina.be zodziu.
Gerb. Kazį,

Norėtume paprašyti asmeniškai susisiekti su "TIKS langai" nemokamu telefono numeriu 8 800 22225 arba situaciją išdėstyti raštu el. pašto adresu info@aveplast.lt.
Atsakyti
pries pora metu uzsisakiau brangius langus.sudeti nesugeba, pirmus brokdarius isvijau, nes nahaliskai s... mala.kiti sudejo puse velnio.paskui pasirodo-paputus lengvam vejeliui is lauko, vidineja lango puseje prrie lango kampo sujungimo ziebtuvelio liepsna vejas gesina.be zodziu.
Atsakyti
Nuosirdziai dekoju visai tiks langu komandai uz puikiai atlikta uzsakyma. Ypatingas aciu vadybininkei Dovilei. Gavome puikiu patarimu del langu uzsakymo, puikus kainos ir kokybes santykis. Rekomenduoju visiems naudotis jusu firmos paslaugomis. Jus neabejotinai STIPRIAUSI Lietuvoje.
Atsakyti
Esu patenkinta šios įmonės paslaugomis Kaune. Ypač malonios vadybininkės dėmesiu klientui, kuri visada surasdavo atsakymus į mums rūpimus klausimus, patardavo iš techninės gaminių pusės. Tikiuosi, kad ir kokybė bus gera. Sėkmės Jums.
Atsakyti
Visi Jūsų kompanijos darbai, susiję su plastikinio lango matavimais, gamyba ir sumontavimu buvo aukštos kokybės.Išlaikytas labai palankus klijentui kokybės ir kainos santykis.Patiko mandagus ir operatyvus salono vadybininkės aptarnavimas.Rekomenduosiu kitiems.Ačiū
Atsakyti
Noriu padekoti Klaipedos TIKS langai biuro vadybininkui, bei meistru komandai uz naujai sumontuotus, puikios kokybes langus, uzsakymas buvo atliktas zymiai anksciau negu numatyti terminai, profesionalus vadybininko bendravimas uzsakinejant langus, bei puiki savo darba ismananciu meistru komanda.
Atsakyti
Jau 15 metų pas mane sudėti šitos firmos langai, ir jokių nusiskundimų neturiu. Lauko durys pagamintos iš to paties langų profilio, ir kas keisčiausia, kuo puikiausiai laiko. Dirbu statybose, ir esu matęs tikrai prastos kokybės naujai įstatytų langų.
Vienas blogas dalykas - jei dėl kokios nors priežasties norėsit pasikeist, gaila bus išmest.
Rekomenduoju.
Atsakyti
Dekoju uz naujus langus. Esu patenkinta vadybininko profesionalumu ir bendravimu Klaipedoje uzsisakant langus. Uzsakymas buvo atliktas anksciau nei nustatyti terminai. Meistrai sumontavo langus ir negailejo naudingu patarimu. Mano patirtis su sia kompanija - teigiama. Dekoju ir sekmes darbuose.
Atsakyti
Mindaugas 2017-01-12 16:31:50
Gerb. Jūrate
Atsakome papunkčiui į Jūsų išdėstytus teiginius:
1. Jus turėjote baigti montavimo darbus iki 2016.12.07 (Pagal sutartį); >>> Tikrai sutinkame, ir dėl to nesiginame. Taip kartais nutinka. Sutartiems šalims savalaikiai nevykdant įsipareigojimų, sutartyje yra numatytos sankcijos.
2. Montuotojai atvyko ne su visomis užsakytomis detalėmis. Iškyla klausimas, kaip galima važiuoti atlikti darbus, be visų užsakytų detalių?; >>>> Sutinkame, taip neturėtu būti ir tai minusas mums. Stengsimės pasitaisyti.
3. „Jūs rašote, kad „......kartais šioje eilėje ne visos grandys savo darbą padaro tinkamai ir gaunasi domino efektas.....“, bet vis tiek šioje grandyje turi būti atsakingas žmogus, kuris įvertina esama situaciją (brokas, ne visos detalės ir t.t...); >>>> Sutinkame, tačiau nuo klaidų niekas neapsaugotas apie ką ir kalbame, kad taip įvyko ir mes nuo atsakomybės už klaidas niekur nebėgame.
4. Vadybininkė iš viso nežino apie montuotojų darbus ir net nebando informuoti apie esamą situaciją iš anksto. Tik paskabinus vadybininkei, ji pradeda ieškoti montuotojų ar vadovų. Bet nesugeba ar bijo paskambinti, o tik parašo sms-ą, jau po fakto; >>>> Vadybininkė ir neturi žinoti visų montuotojų darbų realiu laiku, nes tada ji bus ne pardavimo vadybininkė, o montavimo darbų vadovas. Tam yra darbų vadovas, kuris dėja nepilnai atliko savo darbą, dėl ko ir susidarė situacija dėl kurios ir mes ir Jūs gaištame laiką.
5. Labai įdomu sužinoti, kurioje vietoje vadybininkė mus informavo, kad yra klaida? >>> Dėja į šį klausimą neturiu atsakymo, kadangi su jums komunikacija vyko nuolat, ir ją vykdžiau ne aš, dėl to vietą man apibrėžti yra sunku
6.Jūs rašote, kad „užsakymo įvykdymas nusikėlė į didžiausių metų švenčių laikotarpį......“, bet Jūs savo užsakymą turėjote įvykdyti iki 2016.12.07. Taip pat buvo galima informuoti, kad tarp šventiniame laikotarpyje montuotojai nedirba...; >>>> Kartojames, dėl vėlavimo mes nesiginame. Tą jau pripažinome dėl to nėra prasmės dar kartą apie tai rašyti. Faktas yra įvykęs, dėl to mes bandome spręsti susiklosčiusią situaciją.
7. Visose ES šalyse normaliai ir laiku vykdomi visi darbai (pagal sutartį), toje pačioje Vokietijoje ar Olandijoje tokių sutarties nevykdymų, melo ir išsisukinėjimo iš firmų nėra. Nes ten iš kart priskaičiuojami delspinigiai. Lankstumas vadybininkų, gerbimas ir galvojimas apie klientus, o ne - tik tušti atsiprašinėjimai. Šitą informaciją turime ne iš pasakojimų, o iš savo patirties, kadangi po kelis kartus per mėnesį lankomės užsienyje. Matome, kaip dirba žmonės firmose. >>>> Dėja negaliu vertinti Jūsų darbo ES šalyse patirties, tačiau pagal mūsų tarpusavio sudaryta sutartį yra numatyti delspinigiai, kurių mes tikrai neatsisakome. Na mes galvojame, kad mes labai gerbiame savo klientus ir tikrai stengiames savo veiklą vykdyti taip, kad didžioji dalis mūsų klientų per 22 veiklos metus liko patenkinti.
8. Trūkumai dėl manęs: „Ką reiškia, kad aš pati ne viską esu padariusi iki galo?“. Jūs pas mus nebuvote, Jūs su mumis nebendravote, Jūs nematėte tikros situacijos, jausmas toks, kad Jūs rašote, o nežinote apie ką rašote. >>>> Na apie Jūsų trūkumus tikrai nieko neminėjome, tačiau jeigu eina kalba apie sutarties vykdymą, tai pagal sutarties 3.2.2 punktą jūs prieš montavimo darbus privalėjote sumokėti dalinį mokėjimą. Tas iš Jūsų pusės nebuvo atlikta, kas formaliai reiškia, mes neturėjome teisės net pradėti darbų. Ar pagal Jus turėtu būti, kad jūs turite teises, o mes tik pareigas? Mes suprasdami užsakymo vykdymo vėlavimo problemą Jums, patys ignoravome 3.2.2 punktą ir pradėjome darbus. O jūs sakote, kad mes negerbiame savo klientų.
9. Kadangi sutartis baigėsi tarp vykdytojų ir užsakovų, o darbai nepadaryti, save gerbianti firma, turi būti sudaryta nauja sutartis, su naujomis sąlygomis ir kitomis kainomis. Tai nėra padaryta, buvo tik pasiūlyta pabaigti darbus, o tik po to paskaičiuoti nuolaidą. It tai vyksta nuo 2016 12 14d. >>>> Sutartis baigiasi, kai abi sutarties šalys pilnai įvykdo savo įsipareigojimus arba sutartis šalių sutarimu yra nutraukiama. Dėl to kviečiame Jus atvykti pas mus į biurą ir aptarti sutarties termino pratesimo arba sutarties nutraukimo sąlygas.
Gerb. Pardavimo skyriaus vadovai,
Mes įnešėme didesnę pinigų sumą, nei buvo nurodytą 3.2.1.punkte. Tuo labiau, Vadybininkė Jurgita mums pasakė, kad likusią pinigų sumą turime sumokėti, kai bus pabaigti visi darbai. Tai buvo žodinis susitarimas. Todėl aiškinkitės su vadybininke, o ne priekaištaukite mums.
Genovaitė Navakauskienė
2017-01-13 15:57:26 IP 195.14.162.162
Atsakyti
Visame bute esu sudėjusi Jūsų firmos langus. Labai džiaugiuosi. Namuose tikra šilumos „oazė“. Puiki langų kokybė, puikus meistrų darbas. Ir gražu ir malonu ir šilta. Dėkoju. Linkiu sėkmės darbuose.
Atsakyti
Jūratė 2017-01-12 13:56:33
Gerb. Pardavimo skyriaus vadovai,
Visų pirma, tikrai yra garbinga rašyti „VIEŠAI“, kad NEREKOMENDUOJU „UAB Aveplast“ ir „TIKS langai“, todėl, kad:
1. Jus turėjote baigti montavimo darbus iki 2016.12.07 (Pagal sutartį);
2. Montuotojai atvyko ne su visomis užsakytomis detalėmis. Iškyla klausimas, kaip galima važiuoti atlikti darbus, be visų užsakytų detalių?;
3. „Jūs rašote, kad „......kartais šioje eilėje ne visos grandys savo darbą padaro tinkamai ir gaunasi domino efektas.....“, bet vis tiek šioje grandyje turi būti atsakingas žmogus, kuris įvertina esama situaciją (brokas, ne visos detalės ir t.t...);
4. Vadybininkė iš viso nežino apie montuotojų darbus ir net nebando informuoti apie esamą situaciją iš anksto. Tik paskabinus vadybininkei, ji pradeda ieškoti montuotojų ar vadovų. Bet nesugeba ar bijo paskambinti, o tik parašo sms-ą, jau po fakto;
5. Labai įdomu sužinoti, kurioje vietoje vadybininkė mus informavo, kad yra klaida?
6. Jūs rašote, kad „užsakymo įvykdymas nusikėlė į didžiausių metų švenčių laikotarpį......“, bet Jūs savo užsakymą turėjote įvykdyti iki 2016.12.07. Taip pat buvo galima informuoti, kad tarp šventiniame laikotarpyje montuotojai nedirba...;
7. Visose ES šalyse normaliai ir laiku vykdomi visi darbai (pagal sutartį), toje pačioje Vokietijoje ar Olandijoje tokių sutarties nevykdymų, melo ir išsisukinėjimo iš firmų nėra. Nes ten iš kart priskaičiuojami delspinigiai. Lankstumas vadybininkų, gerbimas ir galvojimas apie klientus, o ne - tik tušti atsiprašinėjimai. Šitą informaciją turime ne iš pasakojimų, o iš savo patirties, kadangi po kelis kartus per mėnesį lankomės užsienyje. Matome, kaip dirba žmonės firmose.
8. Trūkumai dėl manęs: „Ką reiškia, kad aš pati ne viską esu padariusi iki galo?“. Jūs pas mus nebuvote, Jūs su mumis nebendravote, Jūs nematėte tikros situacijos, jausmas toks, kad Jūs rašote, o nežinote apie ką rašote.
9. Kadangi sutartis baigėsi tarp vykdytojų ir užsakovų, o darbai nepadaryti, save gerbianti firma, turi būti sudaryta nauja sutartis, su naujomis sąlygomis ir kitomis kainomis. Tai nėra padaryta, buvo tik pasiūlyta pabaigti darbus, o tik po to paskaičiuoti nuolaidą. It tai vyksta nuo 2016 12 14d.
Gerb. Jūrate
Atsakome papunkčiui į Jūsų išdėstytus teiginius:
1. Jus turėjote baigti montavimo darbus iki 2016.12.07 (Pagal sutartį); >>> Tikrai sutinkame, ir dėl to nesiginame. Taip kartais nutinka. Sutartiems šalims savalaikiai nevykdant įsipareigojimų, sutartyje yra numatytos sankcijos.
2. Montuotojai atvyko ne su visomis užsakytomis detalėmis. Iškyla klausimas, kaip galima važiuoti atlikti darbus, be visų užsakytų detalių?; >>>> Sutinkame, taip neturėtu būti ir tai minusas mums. Stengsimės pasitaisyti.
3. „Jūs rašote, kad „......kartais šioje eilėje ne visos grandys savo darbą padaro tinkamai ir gaunasi domino efektas.....“, bet vis tiek šioje grandyje turi būti atsakingas žmogus, kuris įvertina esama situaciją (brokas, ne visos detalės ir t.t...); >>>> Sutinkame, tačiau nuo klaidų niekas neapsaugotas apie ką ir kalbame, kad taip įvyko ir mes nuo atsakomybės už klaidas niekur nebėgame.
4. Vadybininkė iš viso nežino apie montuotojų darbus ir net nebando informuoti apie esamą situaciją iš anksto. Tik paskabinus vadybininkei, ji pradeda ieškoti montuotojų ar vadovų. Bet nesugeba ar bijo paskambinti, o tik parašo sms-ą, jau po fakto; >>>> Vadybininkė ir neturi žinoti visų montuotojų darbų realiu laiku, nes tada ji bus ne pardavimo vadybininkė, o montavimo darbų vadovas. Tam yra darbų vadovas, kuris dėja nepilnai atliko savo darbą, dėl ko ir susidarė situacija dėl kurios ir mes ir Jūs gaištame laiką.
5. Labai įdomu sužinoti, kurioje vietoje vadybininkė mus informavo, kad yra klaida? >>> Dėja į šį klausimą neturiu atsakymo, kadangi su jums komunikacija vyko nuolat, ir ją vykdžiau ne aš, dėl to vietą man apibrėžti yra sunku
6.Jūs rašote, kad „užsakymo įvykdymas nusikėlė į didžiausių metų švenčių laikotarpį......“, bet Jūs savo užsakymą turėjote įvykdyti iki 2016.12.07. Taip pat buvo galima informuoti, kad tarp šventiniame laikotarpyje montuotojai nedirba...; >>>> Kartojames, dėl vėlavimo mes nesiginame. Tą jau pripažinome dėl to nėra prasmės dar kartą apie tai rašyti. Faktas yra įvykęs, dėl to mes bandome spręsti susiklosčiusią situaciją.
7. Visose ES šalyse normaliai ir laiku vykdomi visi darbai (pagal sutartį), toje pačioje Vokietijoje ar Olandijoje tokių sutarties nevykdymų, melo ir išsisukinėjimo iš firmų nėra. Nes ten iš kart priskaičiuojami delspinigiai. Lankstumas vadybininkų, gerbimas ir galvojimas apie klientus, o ne - tik tušti atsiprašinėjimai. Šitą informaciją turime ne iš pasakojimų, o iš savo patirties, kadangi po kelis kartus per mėnesį lankomės užsienyje. Matome, kaip dirba žmonės firmose. >>>> Dėja negaliu vertinti Jūsų darbo ES šalyse patirties, tačiau pagal mūsų tarpusavio sudaryta sutartį yra numatyti delspinigiai, kurių mes tikrai neatsisakome. Na mes galvojame, kad mes labai gerbiame savo klientus ir tikrai stengiames savo veiklą vykdyti taip, kad didžioji dalis mūsų klientų per 22 veiklos metus liko patenkinti.
8. Trūkumai dėl manęs: „Ką reiškia, kad aš pati ne viską esu padariusi iki galo?“. Jūs pas mus nebuvote, Jūs su mumis nebendravote, Jūs nematėte tikros situacijos, jausmas toks, kad Jūs rašote, o nežinote apie ką rašote. >>>> Na apie Jūsų trūkumus tikrai nieko neminėjome, tačiau jeigu eina kalba apie sutarties vykdymą, tai pagal sutarties 3.2.2 punktą jūs prieš montavimo darbus privalėjote sumokėti dalinį mokėjimą. Tas iš Jūsų pusės nebuvo atlikta, kas formaliai reiškia, mes neturėjome teisės net pradėti darbų. Ar pagal Jus turėtu būti, kad jūs turite teises, o mes tik pareigas? Mes suprasdami užsakymo vykdymo vėlavimo problemą Jums, patys ignoravome 3.2.2 punktą ir pradėjome darbus. O jūs sakote, kad mes negerbiame savo klientų.
9. Kadangi sutartis baigėsi tarp vykdytojų ir užsakovų, o darbai nepadaryti, save gerbianti firma, turi būti sudaryta nauja sutartis, su naujomis sąlygomis ir kitomis kainomis. Tai nėra padaryta, buvo tik pasiūlyta pabaigti darbus, o tik po to paskaičiuoti nuolaidą. It tai vyksta nuo 2016 12 14d. >>>> Sutartis baigiasi, kai abi sutarties šalys pilnai įvykdo savo įsipareigojimus arba sutartis šalių sutarimu yra nutraukiama. Dėl to kviečiame Jus atvykti pas mus į biurą ir aptarti sutarties termino pratesimo arba sutarties nutraukimo sąlygas.
Atsakyti
Mindaugas 2017-01-10 12:26:24
Gerb. Jūrate,
Dėkojame, kad pateikėtė labai išsamią situacijos analizę. Atsakydami į Jūsų išsakytas mintis nieko neneigsime ir nesiteisinsime. Viskas išdėstyta gana tiksliai ir išsamiai apie tarpusavio susidariusią situaciją. Kadangi jau parašėtė taip informatyviai, norėtume šiek tiek patikslinti situacija, kad skaitantys ieškantys potencialūs klientai informacijos apie UAB Aveplast ir TIKSlangus žinotu susidariusią situaciją, ir kad žinotų kad mes nuo problemų nebėgame.
1. Mes neneigiame, kad kartais dirbant pasitaiko klaidų. Esant klaidoms mes jas taisome, deriname ir derimes. Mes neprekiaujame standartinėmis juodos ir baltos spalvos taburetėmis iš sandėlio. Mūsų kiekvienas, kad ir vieno lango pardavimas yra mini projektas, kuris prasideda nuo klientų porekių išsiaiškinimo, matavimo, sutarties ir specifikacijos suderinimo, darbų eigos aptarimo, gamybos, montavimo ir popapardaviminės veiklos. Taip jau verslo specifika sudelioja, kad nesame visų galų specialistai ir neįdarbiname visų sričių profesionalų į savo įmonę. Verslo praktikoje yra įprasta tam tikrų sričių specialistus samdytis iš išorės sutarčių pagrindų. Dėl to taip ir gaunasi, kad mes matuojame ir gaminame langus, kiti lanksto skardas, treti montuoja. Kartais šioje eilėje ne visos grandys savo darbą padaro tinkamai ir gaunasi domino efektas. Kažkas pramatavo, kažkas pavelavo pagaminti, kažkas susirgo. Vadybininke šioje įvykių grandinėleje yra tarpininkas, kuris bando suvaldyti procesą ir pasiekti, kad klientas liktu laimingas. Jūsų situacijoje tas ir buvo bandoma daryti. Jūs buvote informuota, kad įvyko klaida, mes niekur nuo klaidos nebėgome ir ieškojome sprendimų. Taip jau susiklostė, kad užsakymo įvykdymas nusikėlė į didžiausių metų švenčių laikotarpį, ko pasekoje dar sunkiau buvo suderinti visas išorines vykdymo grandis taip kaip reikėjo Jums. Šiam momentui sprendimai yra rasti, montuotojai pasveikę ir pasiruošę dirbti, bet dabar jūs patys atsisakote mums leisti užbaigti darbus ir gasdinate teismais. Tai padaryti yra jūsų teisė, gyvename demokratiškoje teisinėje Europos sąjungos valstybėje. Nemanome, kad yra garbinga iš Jūsų pusės rašyti viešai "NErekemondacijas", kai Jūs pati ne viską esate iki galo padariusi, žiūrint į mūsų abipusiai pasirašytos sutarties sąlygas. Pagarbiai, Pardavimo skyriaus vadovas Mindaugas Šlegeris.
Gerb. Pardavimo skyriaus vadovai,
Visų pirma, tikrai yra garbinga rašyti „VIEŠAI“, kad NEREKOMENDUOJU „UAB Aveplast“ ir „TIKS langai“, todėl, kad:
1. Jus turėjote baigti montavimo darbus iki 2016.12.07 (Pagal sutartį);
2. Montuotojai atvyko ne su visomis užsakytomis detalėmis. Iškyla klausimas, kaip galima važiuoti atlikti darbus, be visų užsakytų detalių?;
3. „Jūs rašote, kad „......kartais šioje eilėje ne visos grandys savo darbą padaro tinkamai ir gaunasi domino efektas.....“, bet vis tiek šioje grandyje turi būti atsakingas žmogus, kuris įvertina esama situaciją (brokas, ne visos detalės ir t.t...);
4. Vadybininkė iš viso nežino apie montuotojų darbus ir net nebando informuoti apie esamą situaciją iš anksto. Tik paskabinus vadybininkei, ji pradeda ieškoti montuotojų ar vadovų. Bet nesugeba ar bijo paskambinti, o tik parašo sms-ą, jau po fakto;
5. Labai įdomu sužinoti, kurioje vietoje vadybininkė mus informavo, kad yra klaida?
6. Jūs rašote, kad „užsakymo įvykdymas nusikėlė į didžiausių metų švenčių laikotarpį......“, bet Jūs savo užsakymą turėjote įvykdyti iki 2016.12.07. Taip pat buvo galima informuoti, kad tarp šventiniame laikotarpyje montuotojai nedirba...;
7. Visose ES šalyse normaliai ir laiku vykdomi visi darbai (pagal sutartį), toje pačioje Vokietijoje ar Olandijoje tokių sutarties nevykdymų, melo ir išsisukinėjimo iš firmų nėra. Nes ten iš kart priskaičiuojami delspinigiai. Lankstumas vadybininkų, gerbimas ir galvojimas apie klientus, o ne - tik tušti atsiprašinėjimai. Šitą informaciją turime ne iš pasakojimų, o iš savo patirties, kadangi po kelis kartus per mėnesį lankomės užsienyje. Matome, kaip dirba žmonės firmose.
8. Trūkumai dėl manęs: „Ką reiškia, kad aš pati ne viską esu padariusi iki galo?“. Jūs pas mus nebuvote, Jūs su mumis nebendravote, Jūs nematėte tikros situacijos, jausmas toks, kad Jūs rašote, o nežinote apie ką rašote.
9. Kadangi sutartis baigėsi tarp vykdytojų ir užsakovų, o darbai nepadaryti, save gerbianti firma, turi būti sudaryta nauja sutartis, su naujomis sąlygomis ir kitomis kainomis. Tai nėra padaryta, buvo tik pasiūlyta pabaigti darbus, o tik po to paskaičiuoti nuolaidą. It tai vyksta nuo 2016 12 14d.
Atsakyti
Jūratė 2017-01-05 10:41:20
Niekam nerekomenduojame rinktis UAB „Aveplast“ arba „Kauno Tiks langai“ paslaugų. Nes jeigu bus brokas arba terminų nesilaikymas, kaltų nebus ir nerasite. Šioje firmoje: vieni langus matuoja, kiti - gamina, treti - samdomi darbininkai- langus montuoja, ketvirti - užsiima skardų lankstymų ir t.t. Jeigu šioje eigos sekoje atsiras brokas arba montuotojai atvažiuos be užsakytų prekių, tai anot šios UAB direktoriaus žodžiais :“Gal ryte boba nedavė ir todėl prekės nebuvo užsakytos arba jos buvo brokuotos“.
Lapkričio mėn. buvo sudaryta sutartis su UAB ‘Aveplast“. Užsakymas turėjo būti įvykdytas, vėliausiai, po mėnesio. Deja, ši firma terminų nesilaikė, vėlavo visą savaitę.
Atvažiavę montuotojai atvežė ne visas mūsų užsakytas prekes, nes vadybininkas pamiršo užsakyti trapecinio profilio skardą. Kitos užsakytos prekės (cinkuotos langų palangės) neatitiko langų išmatavimo, išlankstymo kampo, bei buvo brokuotos (kažkuo apipiltos).
Iškviestas tos firmos langų matuotojas, pareiškė, kad jis išmatavo gerai, tačiau skardininkas išlankstė blogai, nors langų montuotojai pareiškė, kad matuotojas blogai nurodė išlankstymo kampą. Ir šioje situacijoje kaltų nėra.
Šiuo atveju, šios firmos atstovai pareiškė, kad broką ištaisys. Deja...... praėjus dar vienai savaitei, paskambino vadybininkė ir pasakė, kad dar nepagamintos visos mūsų užsakytos prekės ir tada mes sekančiai savaitei sutarėme, kada montuotojai atvažiuos baigti darbų. Tačiau, tą dieną montuotojų nesulaukėme, nes pasirodo jie išėję kalėdinių atostogų, o to nežinojo UAB „Aveplast“ salono pardavimo vadybininkė ir apie tai niekas nebuvo mūsų informavę.
Taip pat buvo gautas UAB“ Aveplast“ montavimo darbų skyriaus vadovo laiškas, kuriame nurodyta, kad teko darbus sustabdyti dėl seno balkono atitvaro kreivumo. Nors montuotojai, jau balkone langus buvo sudėję (trūko tik trapecinio profilio skardos, kurią pamiršo užsakyti ir stogelių, kurie buvo ne taip pagaminti). Deja, skyriaus vadovas net nesugebėjo atvykti ir pasižiūrėti, kokios tai problemos. Toliau, šio skyriaus vadovas prašė informuoti apie galimų darbų atlikimo datą nuo 2017-01-02-iki 2017-01-06d. Mums pasirinkus 2017-01-02, buvo pranešta, kad montuotojai dar atostogauja.
Galiausiai, 2017 - 01 -03 d. sulaukėme montuotojų skambučio ir sms-o, kuriame buvo pranešta, kad 01-04d. atvyksta baigti darbų. Deja, 01-04d.mes jų nesulaukėme, nes anot vadybininkės vienas iš montuotojų susirgo ir atvykt negali. Darbo montavimo skyriaus vadovas šiuo metu yra atostogose ir nesirūpina numatytais darbais.
Sutarties pasirašymo data 2016-11-10d. O šiandien jau 2017- 01-04 vakaras. Ir vėl mums prižadėjo kitą savaitę baigti visus darbus. Per plyšius balkone lyja, sninga ir dabar dar sulaukėme šalčių. Nors gražiai „dainavo“ vadybininkė Jurgita, kad šventėms mes turėsime šiltą ir jaukų balkoną. Tą pati mums žadėjo ir direktorius, viską išsiaiškinti ir kuo greičiau mums padėti. Bet ko gero teisybės teks ieškoti teisme.
Gerb. Jūrate,
Dėkojame, kad pateikėtė labai išsamią situacijos analizę. Atsakydami į Jūsų išsakytas mintis nieko neneigsime ir nesiteisinsime. Viskas išdėstyta gana tiksliai ir išsamiai apie tarpusavio susidariusią situaciją. Kadangi jau parašėtė taip informatyviai, norėtume šiek tiek patikslinti situacija, kad skaitantys ieškantys potencialūs klientai informacijos apie UAB Aveplast ir TIKSlangus žinotu susidariusią situaciją, ir kad žinotų kad mes nuo problemų nebėgame.
1. Mes neneigiame, kad kartais dirbant pasitaiko klaidų. Esant klaidoms mes jas taisome, deriname ir derimes. Mes neprekiaujame standartinėmis juodos ir baltos spalvos taburetėmis iš sandėlio. Mūsų kiekvienas, kad ir vieno lango pardavimas yra mini projektas, kuris prasideda nuo klientų porekių išsiaiškinimo, matavimo, sutarties ir specifikacijos suderinimo, darbų eigos aptarimo, gamybos, montavimo ir popapardaviminės veiklos. Taip jau verslo specifika sudelioja, kad nesame visų galų specialistai ir neįdarbiname visų sričių profesionalų į savo įmonę. Verslo praktikoje yra įprasta tam tikrų sričių specialistus samdytis iš išorės sutarčių pagrindų. Dėl to taip ir gaunasi, kad mes matuojame ir gaminame langus, kiti lanksto skardas, treti montuoja. Kartais šioje eilėje ne visos grandys savo darbą padaro tinkamai ir gaunasi domino efektas. Kažkas pramatavo, kažkas pavelavo pagaminti, kažkas susirgo. Vadybininke šioje įvykių grandinėleje yra tarpininkas, kuris bando suvaldyti procesą ir pasiekti, kad klientas liktu laimingas. Jūsų situacijoje tas ir buvo bandoma daryti. Jūs buvote informuota, kad įvyko klaida, mes niekur nuo klaidos nebėgome ir ieškojome sprendimų. Taip jau susiklostė, kad užsakymo įvykdymas nusikėlė į didžiausių metų švenčių laikotarpį, ko pasekoje dar sunkiau buvo suderinti visas išorines vykdymo grandis taip kaip reikėjo Jums. Šiam momentui sprendimai yra rasti, montuotojai pasveikę ir pasiruošę dirbti, bet dabar jūs patys atsisakote mums leisti užbaigti darbus ir gasdinate teismais. Tai padaryti yra jūsų teisė, gyvename demokratiškoje teisinėje Europos sąjungos valstybėje. Nemanome, kad yra garbinga iš Jūsų pusės rašyti viešai "NErekemondacijas", kai Jūs pati ne viską esate iki galo padariusi, žiūrint į mūsų abipusiai pasirašytos sutarties sąlygas. Pagarbiai, Pardavimo skyriaus vadovas Mindaugas Šlegeris.
Atsakyti
Niekam nerekomenduojame rinktis UAB „Aveplast“ arba „Kauno Tiks langai“ paslaugų. Nes jeigu bus brokas arba terminų nesilaikymas, kaltų nebus ir nerasite. Šioje firmoje: vieni langus matuoja, kiti - gamina, treti - samdomi darbininkai- langus montuoja, ketvirti - užsiima skardų lankstymų ir t.t. Jeigu šioje eigos sekoje atsiras brokas arba montuotojai atvažiuos be užsakytų prekių, tai anot šios UAB direktoriaus žodžiais :“Gal ryte boba nedavė ir todėl prekės nebuvo užsakytos arba jos buvo brokuotos“.
Lapkričio mėn. buvo sudaryta sutartis su UAB ‘Aveplast“. Užsakymas turėjo būti įvykdytas, vėliausiai, po mėnesio. Deja, ši firma terminų nesilaikė, vėlavo visą savaitę.
Atvažiavę montuotojai atvežė ne visas mūsų užsakytas prekes, nes vadybininkas pamiršo užsakyti trapecinio profilio skardą. Kitos užsakytos prekės (cinkuotos langų palangės) neatitiko langų išmatavimo, išlankstymo kampo, bei buvo brokuotos (kažkuo apipiltos).
Iškviestas tos firmos langų matuotojas, pareiškė, kad jis išmatavo gerai, tačiau skardininkas išlankstė blogai, nors langų montuotojai pareiškė, kad matuotojas blogai nurodė išlankstymo kampą. Ir šioje situacijoje kaltų nėra.
Šiuo atveju, šios firmos atstovai pareiškė, kad broką ištaisys. Deja...... praėjus dar vienai savaitei, paskambino vadybininkė ir pasakė, kad dar nepagamintos visos mūsų užsakytos prekės ir tada mes sekančiai savaitei sutarėme, kada montuotojai atvažiuos baigti darbų. Tačiau, tą dieną montuotojų nesulaukėme, nes pasirodo jie išėję kalėdinių atostogų, o to nežinojo UAB „Aveplast“ salono pardavimo vadybininkė ir apie tai niekas nebuvo mūsų informavę.
Taip pat buvo gautas UAB“ Aveplast“ montavimo darbų skyriaus vadovo laiškas, kuriame nurodyta, kad teko darbus sustabdyti dėl seno balkono atitvaro kreivumo. Nors montuotojai, jau balkone langus buvo sudėję (trūko tik trapecinio profilio skardos, kurią pamiršo užsakyti ir stogelių, kurie buvo ne taip pagaminti). Deja, skyriaus vadovas net nesugebėjo atvykti ir pasižiūrėti, kokios tai problemos. Toliau, šio skyriaus vadovas prašė informuoti apie galimų darbų atlikimo datą nuo 2017-01-02-iki 2017-01-06d. Mums pasirinkus 2017-01-02, buvo pranešta, kad montuotojai dar atostogauja.
Galiausiai, 2017 - 01 -03 d. sulaukėme montuotojų skambučio ir sms-o, kuriame buvo pranešta, kad 01-04d. atvyksta baigti darbų. Deja, 01-04d.mes jų nesulaukėme, nes anot vadybininkės vienas iš montuotojų susirgo ir atvykt negali. Darbo montavimo skyriaus vadovas šiuo metu yra atostogose ir nesirūpina numatytais darbais.
Sutarties pasirašymo data 2016-11-10d. O šiandien jau 2017- 01-04 vakaras. Ir vėl mums prižadėjo kitą savaitę baigti visus darbus. Per plyšius balkone lyja, sninga ir dabar dar sulaukėme šalčių. Nors gražiai „dainavo“ vadybininkė Jurgita, kad šventėms mes turėsime šiltą ir jaukų balkoną. Tą pati mums žadėjo ir direktorius, viską išsiaiškinti ir kuo greičiau mums padėti. Bet ko gero teisybės teks ieškoti teisme.
Atsakyti
šiaulių "tiks langai " kad terminu nesilaiko tai kaip ir visiems. gavo didesni uzsakyma ir isleke o man pranese paskutiniom valandom.. sakyciau a*******i. tai viena. kita langu matuotojas.. dar net dabar nervas ima. atleke kaip degantis uzpakaliu senis ir biski pamatavo greit prabego uzsirase ir dingo.. nei patarimu, nieko. ir svarbiausia reikalavau matmenu kitokiu nei standartiniam butui. ok. 2cm sumazinomatmeni, bet tas trisnius neivertino angos nevienoduma t.y anga nevienodu matmenu is vidaus ir isores (konusas). balkone norejau apdirbti graziai anga su puta lygiai, bet gausis taip kad pasisleps remas. jei nebuciau paprases susiaurint langa tai veja butu primataves.. zodziu nerekomenduoju. dabar pasnigo ziuriu leidzia siluma, sniegas tripsta aplink remus, putu mazai naudojo, pats dasipuciau.. o praejo 3 menesiai ir jau reikia reguliuoti beveik visus langus, suvaiksciojo.. net nezinau kas suvaiksciojo, blokinis butas ?:D
Atsakyti
Esu patenkinta šios įmonės paslaugomis. Vyrai dirbo tvarkingai. Esu labai patenkinta vadybininko ir meistro patarimais, dėmesio klientui. Tikiuosi, kad ir kokybė bus gera. Sekmės Jums.
Atsakyti
Aciu Klaipedos darbuotojam uz laiku ir gerai sumontuotus langus. Rekomenduoju
Atsakyti
https://www.youtube.com/watch?v=f-DZMlehvus&feature=youtu.be
Atsakyti
iesko durniu kas eis uz minimuma, viskas grazu iki kol pamatai darbo sutarti :)
Atsakyti
Dėkoju Klaipėdos skyriaus darbuotojams už gerą, greitą, mandagų aptarnavimą. Ne pirma karta užsakau. Viska atlieka kompetetingai ir laiku. Sekmės.
Atsakyti
Apgailėtina firma, sugaišome daug laiko, nervų. Turėjome analogišką situaciją su nekokybiškais langais, kaip prieš tai pateiktame komentare ir su tais pačiais minėtais asmenimis. Net negalėjom išreikakauti kad firma pasirašytų defektinį aktą, nors broką patys pripažino. Žodžiu nepatariam su jais turėti reikalų, nes nesilaiko terminų, daro broką, po to pats turi ieškoti po visą Lietuvą, kas ir kada ištaisys ir perdarys langus. O kai perdarė, tai reikėjo stovėti ir aiškinti meistrams, kur kokį fiksatorių dėti ir pan. Apgailėtina!
Atsakyti
Per šią firma uzsakynejom jau ne vieną langą ir balkono dūris, likom labai patenkinti. Žmonės žino savo darbą, atlieka kokybiškai ir atsakingai. Ačiū jiems už gerą darbą
Atsakyti
Langas sulaužytas išorine jėga ir nieko bendro neturi su langų pagaminimo kokybe. Ne tik langų gamintojai neteikia garantijų dėl tyčinio sugadinimo.
Atsakyti
Pagal pažeidimo pobūdi, tai nieko bendro neturi su langų pagaminimo kokybe. Detalė išlaužta išorine jėga, ir tikėtina nuo to pačio laužimo trūko varsoma dalis. Tai jeigu pripilsi i auto varikli smėlio, tada bėgsi i auto salona aiškit, kad variklis užkalė, nes nekokybiškas.
Atsakyti
Niekam nerekomenduoju su sia imone tureti reikalu. Vengia vykdyti garantinius isipareigojimus. Vazineja keli meistrai ir nieko nepadaro o stumia laika, tikriausiai laukia kada baigsis garantinis laikotarpis. Langai treska nuo saules jie tai skaito kad normalu. Nors patys sake kad profiliai nepasitvirtino ir isimti is prekybos. Ka pazada to neatlieka. Suranda visokiu priezasciu kad ne jie kalti o vejas pucia varstai is duru krenta.
Atsakyti
Langai prastos kokybės, garso izoliacijos praktiškai nėra, pro varčias prapučia vėjas.Langai tikrai neatitinka jų skelbiamų savybių. Lango išmatavimo metu imamas 50 eurų mokestis.Verta sumokėti kitoje firmoje šiek tiek daugiau, bet turėti kokybišką langą ir sutaupyti savo nervus
Atsakyti
Nemaloniai bendrauja, apgaudinėja. lango neįdėjo, nes nesugebėjo, įdėjo kita firma, o priskaičiuotų pinigų už lango įdėjimą negrąžina. Niekam nerekomenduoju
Atsakyti
Niekam nerekomenduočiau turėti reikalų su šia įstaiga. Nors kainos atrodo ir patrauklios, tačiau langų kokybė prastoka, švelniai tariant, lauko triukšmas girdisi nemenkai, nors buvo užsisakyti langai su mažiausiu garso pralaidumu.

Bendravimas su klientais irgi tragiškas, ką sako - to nepadaro. Matyt nieko nuostabaus, kai įmonėje didelė darbuotojų kaita, nes žmones išnaudoja už centus samdydami.

Užsisakiau langus su trigubu stiklo paketu, bet tik dabar pamačiau, kad langus sudėjo su dvigubu stiklo paketu... gaila jau per vėlu, ir nieko padaryti nebeišeina.

Žodžiu, s*****i. Jei renkatės iš kurios įmonės užsisakyti langus, šią siūlyčiau apeiti dideliu lanku.
Atsakyti
Pries 10 metu TIKS dare langus visame bute, viskas buvo puikiai padaryta. Paskaiciau siuos komentarus, bet vis tiek nusprendziau uzsisakyti langus sodybai. Langai buvo padaryti itin kokybiskai ir greitai. Labai malonus bendravimas su montotuojais.
Atsakyti
NEREKOMENDUOJU NIEKAM, labai nemaloniai bendrauja, susitarti logiskai neimanoma.
Atsakyti
Nesilaiko žodžio, nemaloniai bendrauja, jokio konkretumo. Nerekomenduoju!
Atsakyti
Administratores mielumas dingo po avanso gavimo. Mano atveju velavo 5 dienom (tiek to), i klausimus kada planuojate montavima: "Nieko nezinau, daug uzsakymu, paskambinsite". Sulaukiau... montuotojams teko paskolinti gulsciuka ir kitus instrumentus bet vis tiek nepadejo, montuodami palanges apie gulsciuka ko gero pamirso, kreivai, banguotai... montaziniu putu pagailejo arba turejo 1 baloneli 4 langams... NErekomenduoju!
Atsakyti
Nepatikima firma, neištaiso broku, siūlo savo sąlygas kurios žmogui nepriimtinos.O langų montuotojai dirba greitai ir nekokybiškai.Nerekomenduoju.
Atsakyti
Labai nepatikima firma, ypac kai reikia istaisyti defektus ir broka.Nerekomenduoju.
Atsakyti
Ko čia pergyvenat kad laiku nepadaro, kad ne ta spalva... Apsigręžkit ir eikit laimingi, gal kiti geriau padarys. Man va, padarė, tai nereikia ir orlaidžių - vėdinasi natūraliai. Tik nežinau ką daryti, kad nerasotų. Visa lango apačia šlapia kiekvieną dieną, kai šalti orai. O kaip kitaip su kiaurais langais? Pradžioj, kai įdėjo tai visai pūtė per visus kraštus. Neapsikentus kviečiau taisyti savo darbo. Tai va, dabar gyvenu su "aptaisytais". O klientei, kuri nemėgsta pikčiurniukų turiu pasakyti, kad langus užsisakiau ne pačius pigiausius... Džiaugiuosi kad jai pasisekė.

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Tyrimas: dažniausios lietuvių komandiruočių kryptys
Tyrimas: dažniausios lietuvių komandiruočių kryptys 09-25 19:17
Daugiau nei pusė – 60 % – į verslo keliones vykstančių Lietuvos įmonių darbuotojų darbo reikalais į užsienio šalis keliauja dažniau nei kartą per metus, rodo rugpjūčio mėnesį kelionių agentūros...
Į gimtinę kurti verslo vien žalesnė žolė ir sentimentai nesugrąžins
Į gimtinę kurti verslo vien žalesnė žolė ir sentimentai nesugrąžins 09-25 19:06
Diskusijose apie regionų gaivinimą neretai pasiūloma būsto lengvatų jaunoms šeimoms – neva pigesnis būstas privilios į rajoną tuos, kurie neįperka buto didmiestyje. Pasitaiko, kad gimtąsias vietas...
Šiaurės Korėja kaltina JAV pradėjus karą
Šiaurės Korėja kaltina JAV pradėjus karą 09-25 18:57
Šiaurės Korėjos užsienio reikalų ministras Ri Yongas-ho kaltina JAV prezidentą Donaldą Trumpą paskelbus karą.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar turite skolų?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

AutoZone 574,03 +3,71%
Texas Instruments 88,27 +2,58%
Cisco 33,37 +2,05%
Macy's 21,53 +1,75%
Apple 151,89 -0,98%
Amazon.com 955,10 -0,99%
Kraft Heinz Co 77,52 -1,89%
Yahoo! 50,40 -4,15%

Žaliavų kainos pasaulyje

Bananai 1098,07 +1,39%
Ryžiai 444,68 +10,37%
Dujos (JAV) 2,94 -5,77%
Cukrus 27,83 -2,11%
Apelsinai 722,68 -4,51%
Dyzelis 1,42 -5,96%
Mediena 697,44 -1,00%
Jautiena 206,16 +2,87%