VZ.lt
Lankytojų nuomonė, pagyrimai, skundai apie įmonę AG Service, UAB

Atsiliepimai, skundai, komentarai apie įmonę AG Service

Atsiliepimai apie AG Service, UAB

Parašyk savo nuomonę apie AG Service, UAB
*
*Nurodyk tikrą el. paštą, kitaip negalėsi patvirtinti komentaro!Prašome palaukti, kol užsikraus duomenys...
Nurodyk, jeigu nori, kad su tavimi susisiektų įmonė.
*

(atnaujinti kodą)
Įveskite šį kodą *
* Žvaigždute pažymėtus laukelius būtina užpildyti.
Lankytojai, pateikdami nuomonę apie įmones patvirtina, kad ši informacija yra teisinga ir atsako už jų turinį. Draudžiama talpinti įžeidžiančią informaciją, siekiant pažeminti. Pastebėjus tokius atvejus, ji trinama be perspėjimo. Gavus objektyvių duomenų, kad pateikta informacija melaginga, ji trinama be perspėjimo. Iš užsienio parašyti komentarai gali būti pašalinti dėl sudėtingos autorių paieškos. Kritika apie įmonę yra saugoma, jei ji reiškiama neįžeidžiant, nesiekiant žeminti ar menkinti, o turint pozityvių tikslų – norint išryškinti juridinio asmens ar jo veiklos trūkumus ir siekiant juos pašalinti. Pilnas komentarų rašymo, saugojimo ir panaikinimo taisykles rasite paspaudę žemiau esančią nuorodą "Susipažinau su Rekvizitai.lt taisyklėmis".
Lankytojų nuomonės ir komentarai
Atsakyti
Robertas 2017-05-12 09:17:04
Nerekomenduoju. Diletantai. paskambinus telefonu paklausiau, ar remontuoja elektonikos gedimus? Man patvirtino, kad remontuoja. Nuvežiau orkaitę su akivaizdžiai matomu mechaniniu mikroschemos pažeimu. Paskambinęs meistras informavo, kad modelis senas, detalės nebegaminamos, reikia keisti visą bloką, o jo gauti neįmanoma. Nereikia būti mokslų daktaru, kad nusirašius mikroschemos numerį paieškoti internete. Pasirodo, ta mikroschema kainuoja 50 centų ir jų yra visose radijo detalių parduotuvėse. Pakako nunešti plokštę į pirmas pasitaikiuses dirbtuves, ir detalė buvo pakeista. Viso remonto samata buvo 10 eurų, nors "AG servisas" įrenginį nurašė kaip nepataisomą. Ir dar. Už pirminę apžiūra servisas paėmė 12 eurų ir buvo pasakyta, kad jei bus remontuojama pas juos, ta suma bus minusuota. Nieko panašaus. Suremontuot nesugebėjo, bet pinigų negražino.
Gerb. Robertai,

Prietaisą grąžinome su išlituota mikroschema. Tuo įrodėme, kad meistras bandė remontą atlikti perlituodamas mikroschemą. Plokštės “takelių” būklė buvo tokia prasta, kad kokybiškai įlituoti naują mikroschemą nepavyko. Matėme, kad negalėsime atliktiems darbams suteikti garantiją, toks remontas būtų nekokybiškas. Informavome, kad remiantis gamintoju visa plokštė jau netiekiama. Telefoninio pokalbio metu teigėte, kad “pirmos pasitaikiusios dirbtuvės” atliko darbus, bet neišdavė čekio ir nesuteikė garantijos, o mūsų įmonei net nebuvote pateikęs prašymo grąžinti pinigus. Manytina, kad prietaisą į servisą pridavęs ir pinigus už apžiūrą įmokėjęs klientas tuo ir patvirtina, kad jam priimtina mūsų paslauga, bei jos įkainis. Savo ruožtu įmonė atlieka prietaiso patikrą, bei pateikia jos rezultatus. Tai yra mokama paslauga, kurią atlikome (kodėl turėtume grąžinti pinigus?). Remonto neatlikome, bet už remontą pinigai ir nebuvo paimti. Nemanome, kad yra teisinga lyginti oficialų serviso centrą (išduotas čekis, mokami mokesčiai, suteikiamos garantijos) su „pirmom pasitaikiusiom dirbtuvėm“ (neišduotas čekis, nesuteikta garantija, padarytas trumpalaikis sprendimas […]). Kliento teisė rinktis.

Naudodamasis proga dėkoju p. Giedrei už pozityvų komentarą. Įmonės administraciją pasiekia kur kas daugiau pozityvių atsiliepimų, nei matoma viešojoje erdvėje. Ačiū už kritiką, už padėkas, bei gerus žodžius.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Nerekomenduoju. Diletantai. paskambinus telefonu paklausiau, ar remontuoja elektonikos gedimus? Man patvirtino, kad remontuoja. Nuvežiau orkaitę su akivaizdžiai matomu mechaniniu mikroschemos pažeimu. Paskambinęs meistras informavo, kad modelis senas, detalės nebegaminamos, reikia keisti visą bloką, o jo gauti neįmanoma. Nereikia būti mokslų daktaru, kad nusirašius mikroschemos numerį paieškoti internete. Pasirodo, ta mikroschema kainuoja 50 centų ir jų yra visose radijo detalių parduotuvėse. Pakako nunešti plokštę į pirmas pasitaikiuses dirbtuves, ir detalė buvo pakeista. Viso remonto samata buvo 10 eurų, nors "AG servisas" įrenginį nurašė kaip nepataisomą. Ir dar. Už pirminę apžiūra servisas paėmė 12 eurų ir buvo pasakyta, kad jei bus remontuojama pas juos, ta suma bus minusuota. Nieko panašaus. Suremontuot nesugebėjo, bet pinigų negražino.
Atsakyti
Paskambinau į AGService dėl Miele gedimo ir likau labai patenkinta meistro Vitalijaus darbu: ne tik, kad operatyviai, profesionaliai atliko remonto darbus, bet ir konsultavo telefonu nedarbo laiku. Prie viso to atvyko laiku, bendravo labai mandagiai, atsakė į visus klausimus ir užsakė detalę, kurią atvežė skubiu paštu. Sėkmės, vertinu tokį profesionalumą. Nepaleiskit gerų darbuotojų!
Atsakyti
Gerb. Rolandai,

apgailestauju, kad teko nusivilti aptarnavusių darbuotojų bendravimu. Kaip jau minėjau telefonu, toks darbuotojų elgesys nesuderinamas su įmonės požiūriu į klientų aptarnavimą. Atlikome vidinį tyrimą ir nustatėme tobulintinas vietas, dėkojame už Jūsų pastabas. Jeigu manote, kad liko neatsakytų ar neišspręstų klausimų, sukontaktuokite su manimi.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Kaip matau situacija nuo 2014 metų nesikeičia.... Labai gaila, bet ir man šiandien teko susidurti su šios įmonės darbuotojų aplaidumu, nekorektišku bendravimu, bei netinkamo leksikono vartojimo. Situacija prasidėjo nuo to jog buvo pristatytas virdulys dėl to jog pro jo apačią lašą. Gavome SMS žinutę, kad prietaisas paruoštas atidavimui. Nuvykęs pasiimti sužinojau, jog problema nenustatyta. Pasakius, kad taip būti negali, nes problema yra akivaizdi, pasiūlė pasikalbėti su serviso darbuotoju, jis nuo pat pradžių elgėsi nemandagiai, pasakius, kad aš neimsiu prekės, tegul bus vertinama antrą kartą, pasiūlė kad galime ištestuoti kartu. Pasakiau jog tam neturiu laiko, priėmėja sureagavo į mano žodžius ir pasakė, kad aš nusišneku, noriu, kad būtų ištestuota, bet tam neturiu laiko. Sutikau laukti. Serviso darbuotojas jungdamas virdulį testavimui pasakė: "Gal man su galvą į sieną daužyti jog rasti tą gedimą?" Atsakiau: "Jei tai padės, prašau." Tada jo įžūlumas peržengė visas ribas ir Jis manęs paklausė, ar aš trenktas? Toks elgesys šokiravo, ir man atsakius, kad reikėtų įgyti kultūros, Jis apsisuko ir išėjo, kadangi pamačius kad situacija nesisprendžia, sprendimo būdo pabandžiau ieškoti su prekės pardavėju. Virdulys tuo metu virino vandenį. Pabaigus telefoninį pokalbį, paprašiau, kad prietaisas būtų parengtas atsiėmimui, ir priėmėja pasakė, jog pats testavau pats turiu ir susitvarkyti. Na čia irgi ne itin kultūringa, mano nuožiūra. Pakėlus virdulį nuo kaitinimo pado pastebėjau vandens lašus, nunešiau parodyti priėmėjai, kadangi serviso darbuotojas jau buvo išėjęs. Ir ji neišlemeno jokio žodžio, kad galbūt pakviestų Jį ir Jis pats tuo galėtų įsitikinti. Tad visiems patarčiau nesikreipti į šią įmonę jei tik galima to išvengti.
Atsakyti
Viktoras 2016-11-21 12:51:37
Siūlau netūrėtu reikalų su agservisu.Neteikia jie jokio pogarantinio serviso, kaip viešai yra deklaruojama, o vietoj sprendimo siūlo keisti nauja preke kuriai tik 3metai kaip naudojama.Gėda tokiai ''profesionalų'' komandai.Ir jus nepasakokit kad tik mano atveju taip, nes atsiliepimai kalba patys už save.GĖDA JUM.
Gerb. Viktorai,

Telefonu Jums paaiškinau, kad detalių negaminame, esame tarpininkas tarp gamintojo ir kliento. Mūsų galimybės sutaisyti seną prietaisą tiesiogiai remiasi į gamintojo detalių tiekimą. Kiekvieną mėnesį padedame tūkstančiams klientų, todėl tvirtai teigiame, kad pogarantinį servisą vykdome. Nemanome, kad turėtume jaustis neprofesionalais arba jausti gėdą atvejais, kai rezultatas priklauso ne nuo mūsų. Suprantame Jūsų apmaudą, kad dėl netiekiamos detalės seną prietaisą tenka pakeisti nauju, tačiau nemanome, kad tai pateisina tokius kategoriškus komentarus.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Siūlau netūrėtu reikalų su agservisu.Neteikia jie jokio pogarantinio serviso, kaip viešai yra deklaruojama, o vietoj sprendimo siūlo keisti nauja preke kuriai tik 3metai kaip naudojama.Gėda tokiai ''profesionalų'' komandai.Ir jus nepasakokit kad tik mano atveju taip, nes atsiliepimai kalba patys už save.GĖDA JUM.
Atsakyti
Tadas 2016-08-23 16:51:30
Užsisakius detale, buvo pasakyta jog ji pasieks namus per 2-3sav. Praėjus 3 savaitėms, kreipiausi el. paštu dėl detalės, pasakė jog detalė gauta, yra sandėlyje ir laukia išsiuntimo ir paspartins išsiuntimą. Praėjus savaitei kreipiausi dar, gavau atsakymą jog gamintojas atsiuntė sudužusią detalę ir laukiame dabar naujos. Visko pasitaiko, bet taip negali vykt, o dar agservice šūkis profesionalų komanda, tik įdomu kuriuos srities profesionalai? Nerekomenduoju turėti jokių reikalų su šia profesionalų komanda.
Gerb. Tadai,

Malonu, kad paminėjote, jog dalį gavome per tą laiką, kurį ir žadėjome.Gaila, kad detalė atvyko sudužusi. Mes patys detalių negaminame ir iš užsienio savo automobiliais netransportuojame. Deja kartais nutinka taip, kad dėl su AG Service įmone nesusijusių veiksnių siuntinys mus pasiekia pažeistas. Apgailestaujame, kad teko palaukti, kol bus įvykdytas pakartotinas užsakymas.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Užsisakius detale, buvo pasakyta jog ji pasieks namus per 2-3sav. Praėjus 3 savaitėms, kreipiausi el. paštu dėl detalės, pasakė jog detalė gauta, yra sandėlyje ir laukia išsiuntimo ir paspartins išsiuntimą. Praėjus savaitei kreipiausi dar, gavau atsakymą jog gamintojas atsiuntė sudužusią detalę ir laukiame dabar naujos. Visko pasitaiko, bet taip negali vykt, o dar agservice šūkis profesionalų komanda, tik įdomu kuriuos srities profesionalai? Nerekomenduoju turėti jokių reikalų su šia profesionalų komanda.
Atsakyti
Ovidijus 2015-06-22 18:50:06
Sveiki,

Mano istorija tokia, jog nusipirkau siurblį, kurio baterija turėjusi viekti 35 min., veikė tik 14 min. Po siurblio apžiūros gavau pranešimą, jog gedimas gamyklinis ir man bus pakeista baterija į naują ir tai truks 2 savaites. Po 3-jų savaičių nesulaukęs jokio pranešimo, pats paskambinau ir gavau patvirtinimą, kad prekė sutaisyta ir galiu atsiimti. Atsiėmęs siurblį, pasikroviau pilnai ir ką gi. Jis vėl nulūžo po 14 min. Kitaip sakant, niekas to siurblio netvarkė ir tikrai netikrino kiek laiko jis tarnauja. Dar atsiimant aiškino, kad jis TURI laikyti tik 15 minučių, nors juoda ant balto parašyta siurblio dokumentuose, kad darbo laikas iki 35 minučių. Atidavė siurblį dar ir apibraižytą. Rytoj važiuosiu jau 3 kartą į servisą ir pamokytas reikalausiu nurašymo akto su kuriuo galėsiu atgauti pinigus iš pardavėjo.

Taigi paantrinsiu komentatorei Vilmai. NEPIRKIT prekių, kuriose garantinio servisu įvardintas AG SERVISAS.
Ovidijau, veikimas iki 35 minučių reiškia ilgiausią įmanomą veikimą, esant mažiausiam energijos naudojimui - palankiausiems apkrovos, pasirinkto galingumo pasirinkimams. Jei jūsų naudojimo būdui baterijos energijos pakanka tik 14 min., tai savaime dar neprasilenkia su deklaracija. Juo labiau, kad AG Service negamina prietaisų, ir nedeklaruoja bei nekeičia jų parametrų.
Atsakyti
Panelė Agnė rašo, kad trečią kartą į servisą pristatė kavos aparatą, bei kartu įteikė prašymą raštu. Primename, kad į klientų pateiktus raštus įmonė turi teisę atsakyti per dešimt dienų. Tiek laiko turėjome prietaiso testavimui. Klientė patvirtina, jog žinojo apie tai, kad pirmų trijų testavimo dienų bėgyje gedimas nepasireiškė. Gedimas pasireiškė šiek tiek vėliau. Apgailestaujame, kad dėl pasitaikiusių nedarbo dienų atsakymo teko laukti ilgiau, nei tikėjotės. Problema išspręsta klientės naudai. Klientė prietaisą atsiėmė.

Mieli mūsų klientai, Jūsų atsiliepimai aptariami darbuotojų susirinkimo metu. Pagyrimo atveju pagiriame meistrą, pasidžiaugiame, o pastabos atveju ieškome būdų pagerinti paslaugos kokybę. Ačiū už Jūsų laiką ir pastangas pateikiant mums grįžtamąjį ryšį.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Kavos aparatą vežėme tvarkyti 3 kartus, pirmą kartą pralaikė 1 mėn pakeitė bakelį, po savaitės vėl pradėjo kartotis problema, tada vežėme antrą kartą pralaikė 1, 5 mėn pasakė, kad pakeitė žarnelės, vos tik parsivežiau namo kitą rytą radau vėl didžiausią balą, tada vežiau 3 kartą ir pasakiau, kad noriu atgauti pinigus pateikiau prašymą, sakė per savaitę laiko susisieks i ir ką jūs galvojat? praėjo 2 savaitės nieks nesiteikė paskambint. Kai pati paskambinau man pasakė, kad meistras testavo 3 dienas ir jokių gedimų nerado. Kaip taip gali būti? jei pas mane namie bėga aš net nuotraukas turiu. Tas meistras gal testavo su tuščiu bakeliu???? Jei su manim niekas nesusisieks iš vadovybės busiu priversta kreiptis į nemaisto produktų inspekciją.
Atsakyti
Sveiki, nezinau kodel visi taip blogai atsiliepia, bet man sugedo skalbimo masina.Buvo pektadienio vakaras paskabinau i AG serviza uzregistravo gedima.Pirmadienio ryta jau skambino meisras is musu miesto, atvaziavo paziurejo ko reikia, uzsake detales.Galvoju nu dabar lauksiu menesi ir dar garantinis tikrai neskubes...bet ne po triju dienu vel meistrelis pas mane su detalem, sutvarke vel sukasi mano masinyte.Labai aciu AGservizui uz gera organizavima, meisrui uz puikiai atlikta darba.Sekmes Jusu visai komandai.
Atsakyti
Čia taip pat galiu pasikartoti, kad vadovo telefonas skelbiamas įmonės svetainėje, kontaktų skiltyje. Vilniaus padalinio vadovės telefoną galite rasti tarp šių komentarų. Esame dėkingi tiems, kurie pastabas pateikia kartu su informacija, kurios pagalba sistemoje galime identifikuoti ir ištirti atvejį, apie kurį kalbama. Esame pasiekiami kiekvienam.

Giedrius Jonaitis
Paslaugų skyriaus vadovas
Mob.tel.: +370 604 02822
Atsakyti
Sveiki,

Mano istorija tokia, jog nusipirkau siurblį, kurio baterija turėjusi viekti 35 min., veikė tik 14 min. Po siurblio apžiūros gavau pranešimą, jog gedimas gamyklinis ir man bus pakeista baterija į naują ir tai truks 2 savaites. Po 3-jų savaičių nesulaukęs jokio pranešimo, pats paskambinau ir gavau patvirtinimą, kad prekė sutaisyta ir galiu atsiimti. Atsiėmęs siurblį, pasikroviau pilnai ir ką gi. Jis vėl nulūžo po 14 min. Kitaip sakant, niekas to siurblio netvarkė ir tikrai netikrino kiek laiko jis tarnauja. Dar atsiimant aiškino, kad jis TURI laikyti tik 15 minučių, nors juoda ant balto parašyta siurblio dokumentuose, kad darbo laikas iki 35 minučių. Atidavė siurblį dar ir apibraižytą. Rytoj važiuosiu jau 3 kartą į servisą ir pamokytas reikalausiu nurašymo akto su kuriuo galėsiu atgauti pinigus iš pardavėjo.

Taigi paantrinsiu komentatorei Vilmai. NEPIRKIT prekių, kuriose garantinio servisu įvardintas AG SERVISAS.
Atsakyti
Tikrai netikusi įmonė, pranešus apie gedimą pažadėjo per 3 dienas susisiekti, bet neskambino, tai po 4 dienų vėl paskambinau. Susisiekė po 2 valandų, bet kadangi nepavyko suderinti laiko, pažadėjo paskambinti kitą dieną, bet taip ir nepaskambino. Keistai dirba.
Atsakyti
vilma 2014-07-31 11:12:19
baisi firma, baisus aptarnavimas, melagiu melagiai, viskas visiems nezmoniskai dzin. ateityje perkant prekes svarbiausia bus susizinot kur bus remontuojamos prekes garantiniu laikotarpiu, jei siame servise, NIEKADA nieko neimsiu net uz dyka ir kitiems nesiulau!!!!!!!!!!!
Laba diena, labai norėtumeme gauti Jūsų nuomonę dėl įvykio ar situacijos, kuri sukėlė tokį didžiulį nusivylimą visa įmone. Kaip ir kiekvienoje įmonėje pas mus dirba įvairūs žmonės, - vieni stengiasi daugiau, kiti galėtų ir labiau pasistengti ir toks didelis Jūsų nusivylimas mūsų dideliam kolektyvui garbės nedaro. Būtumėme dėkingi, jei rastumėte laiko parašyti dėlko būtent Jums susidarė toks įspūdis. Mano darbo telefonas 8 600 35605.
Pagarbiai,
Vilniaus padalinio vadovė
Diana Manculevičienė
Atsakyti
baisi firma, baisus aptarnavimas, melagiu melagiai, viskas visiems nezmoniskai dzin. ateityje perkant prekes svarbiausia bus susizinot kur bus remontuojamos prekes garantiniu laikotarpiu, jei siame servise, NIEKADA nieko neimsiu net uz dyka ir kitiems nesiulau!!!!!!!!!!!
Atsakyti
Laba diena,
I jus buvo kreiptasi 2014 06 17 dien del saldytuvo gedimo.gedimas uzregistruotas ir meistras turejo atvykti per 3 darbo dienas.nei per 3 nei ketvirta jo nera.Pranesimo nera.Paskambinus i jusu imone gavau tuo pacius standartinius atsakymus, kad su "jumis sisisieks per sekancia darbo diena".Buvo suteikta prasta informacija, neatliktas darbas, ko pasekoje sugadinta nuoitaika.Jusu darbuotaojai dirba labai prastai.I klausimus sugeba atsakyti tik standartiskai.Aplaidumas, nesugebejimas suprasti vartotojo problemos.Doviles Bartkutes atsakymai tusti ir nieko nesakantys.Labai nusivyliau aptarnaujanciu personalu, nes jie nieko nezino, nei vadovo pavardes, neis serviso vadovo, nei atsakingu darbuotoju, kai kyla problemos sprendimo.Sis atvejis parodo jusu zema aptarnavimo lygi.Jeigu slepaimas vadobas tai ir darbo kokybe nieko gero nezada

Taip pat rekomenduojame

MK TRADE LT
RDE.LT | Internetinė parduotuvė

Adresas: Kalvarijų g. 140, LT-08209 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
Internetinė parduotuvė www.rde.lt – vieno iš didžiausių Latvijoje prekybos tinklo „RD Electronics“ atstovas Lietuvoje. Prekiaujame populiariausių prekės ženklų kompiuteriais, mobiliaisiais telefonais, stambiąja ir smulkiąja buitine technika. RDE.LT yra oficialus 250 gamintojų atstovas, todėl savo klientams galime...
Kilobaitas
Internetinė parduotuvė | Kilobaitas.lt

Adresas: Savanorių pr. 213, LT-50182 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; prekybos įranga; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas.
UAB „Kilobaitas“ – kompiuterių, kompiuterinės ir programinės įrangos parduotuvė, siūlanti žinomų gamintojų nešiojamus, stacionarius ir planšetinius kompiuterius, kompiuterių priedus, profesionalią vaizdo ir garso techniką, programinę įrangą ir žaidimus, buitinę techniką, IT prekes, telefonus ir jų priedus. UAB...
VARLE
VARLE.LT

Adresas: S. Žukausko g. 41, LT-09130 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
KAI REIKIA KAINOS IR PATARIMO VARLE.LT – užsakomųjų parduotuvėlių tinklas, kuriose galima užsisakyti ir atsiimti didžiumą kompiuterinės ir buitinės technikos prekių už internetinę kainą. Mes esame tarsi tarpinis variantas tarp didelių prekybos centrų ir internetinių parduotuvių. VARLĖS dirba su didžiaisiais...
Electronic Trade
BIGBOX.LT

Adresas: Savanorių pr. 136, LT-44148 Kaunas.
Veiklos sritys: biuro įranga; buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; kompiuteriai ir programinė įranga; mažmeninė prekyba; pardavimo automatai; prekybos įranga; telekomunikacijos, ryšio priemonės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kas yra elektronikos prekių parduotuvė BIGBOX.LT? BIGBOX.LT komandos tikslas – kurti geras emocijas BIGBOX.LT lankytojams ir pirkėjams. Siekiame KURTI GERAS EMOCIJAS kiekvienam mūsų svetainės lankytojui bei pirkėjui. Kurdami BIGBOX.LT, apie kiekvieną lankytoją ir pirkėją galvojome kaip apie mūsų kuriamos...
1A.LT
Internetinė parduotuvė www.1a.lt

Adresas: Naujakiemio g. 6, LT-08314 Vilnius.
Veiklos sritys: buitinė technika; didmeninė prekyba; interneto parduotuvės; įrankiai; kompiuteriai ir programinė įranga; kompiuterių remontas, it paslaugos; mažmeninė prekyba; telekomunikacijos, ryšio priemonės; vaikų prekės; video ir audio aparatūra, paslaugos, remontas; žaislai.
Kodėl rinktis internetinę parduotuvę 1a.lt? Didžiulis pasirinkimas, puikus klientų aptarnavimas, žemos kainos – visa tai internetinėje parduotuvėje 1a.lt! • 100% duomenų saugumas apsiperkant - 1a.lt Internetinė parduotuvė naudoja SSL sertifikatą, garantuojantį duomenų šifravimo autentiškumą, tokiu būdu apsaugojant...

Verslo naujienos, ekonomikos aktualijos, straipsniai

Moldaviškas vynas sparčiai grįžta į Rusijos lentynas
Moldaviškas vynas sparčiai grįžta į Rusijos lentynas 05-28 09:34
Igoriui Dodonui, prorusiškam politikui, užėmus Moldovos prezidento postą, šalies vyndariams vėl plačiau atsivėrė Rusijos rinka.
E. laiškų rinkodaroje svarbu net teksto raidžių dydis ir spalva
E. laiškų rinkodaroje svarbu net teksto raidžių dydis ir spalva 05-28 09:33
Vartotojai gauna per daug e. laiškų, todėl kiekvienam iš jų skiria tik akimirką. Ar skaitytojas jam skirs dar bent kelias sekundes, priklauso nuo menkiausių detalių – laiško pradžios ar teksto...
TOP cv.lt: kaip būti laisvai samdomu ir sėkmingu
TOP cv.lt: kaip būti laisvai samdomu ir sėkmingu 05-28 09:10
Šią savaitę tarp cv.lt patraukliausių skelbimų – pozicijos viešajame sektoriuje. O norintiems dirbti nepriklausomai – sėkmingos "freelancer'ės" patarimai, kaip tapti laisvai samdomu specialistu.
Kitos naujienos »

Prisijungti prie katalogo

Apklausa

Ar reiktų drausti rašyti komentarus apie įmones?

Partneriai

UAB Baltic master
Šaldymas. Vėdinimas. Kondicionavimas. Restoranų, parduotuvių įrengimas ir baldai.

Akcijų kainos

NVIDIA 141,84 +2,59%
Goodyear 32,60 +1,81%
Twitter 18,23 +1,56%
AutoZone 615,62 +1,36%
Symantec 29,61 -1,14%
Western Union 19,07 -1,24%
Manchester United 17,30 -2,81%
Avon 3,41 -3,94%

Žaliavų kainos pasaulyje

Dujos (JAV) 3,08 +7,32%
Nafta 48,90 -4,79%
Anglis 90,69 +5,09%
Apelsinai 849,37 -7,80%
Cukrus 28,72 -3,72%
Auksas 1266,88 +2,88%
Bananai 1063,54 -1,09%
Kava 155,90 -2,19%